Inhoud blog
  • Fietsen Schouwen-Duiveland
  • Kalimera, kalipera:
  • Nieuwe Europa-park achtbaan
  • Een picknicktafel voor elke buitenliefhebber
  • Inside Blinds bewijst veelzijdigheid met gordijnen
  • Ga voor een zonnige touch up met Bristol
  • Van New york naar landbouw op kasteeldomein
  • Michael Kors
  • Franke ziet het glas halfvol .. warm en gefilterd
  • Parador vakantieparken
  • Beosysteem 9000C
  • DEBA meubelen trekt alles uit de kast!
  • Het combi-shirt van Mayerline
  • Arte en Moooi openen deuren van Green House
  • Own Your Glow
  • La Biennale di Venezia
  • Weleda breidt manverzorging uit!
  • Aspria: technologische verzorging
  • Kartell & illycaffè
  • Water als centerpiece
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    wozani
    restaurants
    01-03-2021
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Exckusieve Fjallraven capsulecollectie bij AS Adventure

    De duurzame 'Samlaren'-capsulecollectie van trendmerk Fjällräven wordt exclusief voor de Benelux voorgesteld in de pop-upruimte van A.S. Adventure Toison d'Or. Het zijn unieke, genummerde rugzakken, jassen voor mannen en vrouwen, totebags en caps, gemaakt van reststof van Fjällräven. De collectibles zijn van 1 maart tot 7 maart exclusief verkrijgbaar in de winkel en online.

    Sustainable capsulecollectie met pièces uniques

    Helemaal passend in de duurzame strategie van A.S.Adventure, introduceert Fjällräven met trots Samlaren: een indrukwekkend initiatief dat restmateriaal nieuw leven inblaast. Samlaren bevat unieke collector items die in beperkte capsulecollecties worden uitgebracht.

    Alle stukken hebben hetzelfde hoge niveau van functionaliteit, duurzaamheid en betrouwbaarheid dat je van elk Fjällräven-product mag verwachten, maar dan met geüpcyclede materialen en een hoogstaand design.

    Samlaren wordt gelanceerd op 1 maart en is slechts 7 dagen beschikbaar, tot 7 maart, exclusief voor de Benelux bij A.S.Adventure Toison d'Or. Online op asadventure.com blijft de collectie langer beschikbaar. De pop-up van Fjällräven blijft nadien ook in de winkel, maar enkel met de reguliere collectie. De Samlaren prijzen variëren van €39,95 tot €284,95.

    Circular fashion

    Samlaren is Zweeds voor "de verzamelaar". Het is een nieuw concept dat geworteld is in Fjällrävens toewijding aan kwaliteit en traditie om geen middelen verloren te laten gaan.

    Fjällräven creëert hiermee een initiatief voor duurzaamheid en innovatie, met de missie om te inspireren voor een betere en duurzamere toekomst.

    De Samlaren collectie is een gecureerde collectie van re-invented classics, gemaakt van overtollig G-1000-materiaal, zoals de Greenland Jacket in patchwork met kleurblokken, de iconische Kånken-rugzak en herwerkte versies van de tote bag en pet.

    Fjällräven is een Zweeds outdoorbedrijf en een van de meest toonaangevende leveranciers van outdoorkleding en -uitrusting in Scandinavië. Het bedrijf werd in 1960 opgericht door Åke Nordin in het kleine noordelijke stadje Örnsköldsvik en werd altijd gerund met de passie om het voor mensen gemakkelijker te maken om tijd door te brengen buiten.

    Duurzaamheid en innovatie hebben altijd centraal gestaan bij Fjällräven. In 1964 stopte oprichter Åke Nordin een rol stof weg die niet was gesneden tijdens de ontwikkeling van zijn baanbrekende thermotent. Een paar jaar later werd diezelfde rol stof gebruikt om het eerste legendarische Greenland Jacket te maken. In het voorjaar van 2021 zet Fjällräven verdere stappen op deze reis met de introductie van Samlaren, een nieuw duurzaam initiatief geworteld in het erfgoed en de geest van innovatie van Fjällräven.

     

     

     











    01-03-2021 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.IKKS: 1440 schakelt over op zomertij

    Nooit hebben we zon, zee en vrijheid zoveel gemist. IKKS biedt ons een welverdiende ontsnapping met de SS21 van zijn signatuur-tas: De 1440. Ontworpen om de 1440 minuten in een dag van een vrouw te begeleiden, gaat deze dagelijkse bondgenoot mee op stap in de wereld van een Esprit Libre met rock-DNA: Lou Doillon.

    LOU DOILLON: DE NIEUWE ESPRIT LIBRE VAN IKKS

    Schrijfster, ontwerpster, vertolker, actrice en mannequin, de nieuwe Esprit Libre IKKS heeft heel wat in haar mars en staat haar mannetje als geen ander. Haar rock-DNA, haar pittige schoonheid en artistieke gevoeligheid met talrijke talenten, veroveren de lente-zomer van de antidictaat-signatuur. De 8 toplooks van het seizoen, gedragen door de folkstijl van deze moderne dichteres, bieden een welverdiende ontsnapping op de tonen van een lied dat exclusief werd geschreven voor het merk met de dubbele K.

    DE 1440 SCHAKELT OVER OP ZOMERTIJD

    Altijd vergezeld van hun dagelijkse maatje, zijn iconische visgraat, zijn dubbele draagmogelijkheid en zijn connected-troef, schakelen de moderne heldinnen in summer mode. Voor de lente-zomer 2021 past IKKS zijn It Bag aan aan het ritme van de maanden van het seizoen; alsof we aftellen naar een hervonden vrijheid.

    3 COLLECTIES OM HET TEMPO AAN TE GEVEN

    Op straat zien we zandkleur: De collectie van maart onthult een zandkleurig suèdeleer, een voorsmaakje van de zomer. Duel aan op de top, De collectie van april orchestreert een battle in limited edition tussen een helder wit en een iconisch zwart, tegen een achtergrond van ontsnapping. De collectie van mei tot slot, viert het leven met een trio van drie heerlijke kleuren: meloenroze, munt en ananas; revisited in bubble-leer, nieuwe signatuur van het merk van de Esprits Libres.

    De collecties van 1440-tassen en accessoires van maart, april en mei zullen verkrijgbaar zijn in een selectie van winkels en op ikks.com, respectievelijk op: 8 maart, 30 maart en 13 mei.

     

     

     









    01-03-2021 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    28-02-2021
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Tommy Hilfiger: long-term minority represnetation
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Tommy Hilfiger, which is owned by PVH Corp. , is pleased to announce key partnerships with its People’s Place Program. Building on Tommy Hilfiger's long history of collaborating with diverse talent, the program will join forces with trailblazing voices of Black, Indigenous and People of Color (BIPOC) in fashion to advance underrepresented communities.

    “The People’s Place Program is a cornerstone in our efforts to open the door to everyone who has been left out by fashion,” said Mr. Tommy Hilfiger, Principal Designer, Tommy Hilfiger Global. “This welcoming spirit has always been at the heart of our brand, and we are here to do more and to do better.”

    The People’s Place Program was launched in July 2020, drawing inspiration from Mr. Hilfiger’s very first store of the same name established in 1969 in his hometown of Elmira, NY. The program amplifies the company’s efforts and dedication of resources to increasing opportunities and visibility for underrepresented communities within the fashion and apparel industries around the world. The platform acts on these commitments through three pillars – Partnerships & Representation, Career Support & Industry Access, and Industry Leadership – with the objective of achieving meaningful, long-lasting change.

    "We are determined to continue putting real action behind our words,” said Avery Baker, President and Chief Brand Officer, Tommy Hilfiger Global. “Equity and inclusion cannot be achieved through short-term recognition; we have to bring them to the forefront every day.”

    The People’s Place Program is excited to announce its first round of partnerships, leading the way for Tommy Hilfiger to engage year-round with recognized leaders who are known for championing inclusion and diversity.

    The Fashion and Race Database (FRD)

    The Fashion and Race Database is an online platform that expands the narrative of fashion history and challenges misrepresentation within the fashion system. Created by Kim Jenkins, Assistant Professor of Fashion Studies at Ryerson University, the database is an educational resource that brings focus back to the people who previously had been hidden in the margins of fashion history.

    The People’s Place Program will partner with FRD to fund and support a new research study called “The Unsung History of American Sportswear” to uncover overlooked influences from Black American culture on signature TOMMY HILFIGER styles. Over the course of 2021, the research will be developed into content series and educational resources that will be available internally, and to industry peers and consumers. The material will be designed to engage with audiences about the unrecognized areas of American style, and to open new dialogue on how marginalized history can come forward through purposeful collaborations in the industry.

    “The Fashion and Race Database is thrilled to partner with an American company like Tommy Hilfiger and its namesake brand, a vibrant piece of fashion history,” said Kim Jenkins. “As a professor and founder of the database, it has been my mission to urge brand owners to embrace what fashion education has to offer the industry. Tommy Hilfiger understands and respects the power of this learning, and is leading the charge, showing its peers what is possible in building a more intelligent and compassionate fashion system.”

    The research will include a detailed examination of American sportswear through a study of denim, the cotton trade, origins of preppy style at Historically Black Colleges and Universities (HBCUs), the sartorial expression of social activist moments, streetwear culture, and additional categories that will come to life through FRD’s research.

    “This critically timed relationship will support FRD’s goal to center and amplify racialized fashion scholarship, illuminate under-examined histories and address representation throughout fashion,” said Randy Cousin, SVP, Product Concepts and People’s Place Program.

    Harlem Fashion Row (HFR)

    Harlem Fashion Row is a New York-based agency created to champion the advancement of People of Color in the fashion industry. HFR Founder and CEO Brandice Daniel was inspired to celebrate and uplift the underrepresented talent she found in her own community. Beginning as a grassroots effort in 2007, Harlem Fashion Row is now an established player in the New York fashion world.

    Tommy Hilfiger is a supporting sponsor for HFR’s 3rd Annual Digital Fashion Summit, taking place onFebruary 18, 2021. Mr. Hilfiger and Mr. Cousin will join Brandice to discuss how Tommy Hilfiger is working towards creating more access and opportunities for BIPOC talent in the fashion industry.

    Tommy Hilfiger will also partner with HFR to identify dynamic ways for emerging talent to receive mentorship and network with internal teams as well as industry insiders.

    “We are delighted to partner with Tommy Hilfiger on the Annual Digital Fashion Summit to highlight solutions and practices for diversity and inclusion in the fashion industry,” said Brandice Daniel. “With our collaborative effort, we aim to address and implement change. Addressing the concerns takes a long-term commitment and we acknowledge the steps that Tommy Hilfiger is taking, and we are elated about their upcoming plans to provide opportunities for designers of color.”

    Tommy Hilfiger Campaigns, Social Media and Collaborations

    Tommy Hilfiger is using its global reach to bring communities together to drive positive change. The Spring 2021 TOMMY HILFIGER and TOMMY JEANS campaigns feature a diverse cast of social, cultural and creative influencers – activists, musicians, poets, dancers, filmmakers, and more – whose work is inspiring people around the world.

    This month, Black talent, including musician and producer Saba, and the horse riding and mentorship collective Compton Cowboys, will take over the brand’s social media channels to highlight significant moments in Black American history and celebrate the people and culture that inspire them every day.

    Over the summer, Tommy Hilfiger will launch collaborative capsule collections with actor, model and activist, Indya Moore, and fashion designer and longtime mentee of Mr. Hilfiger, Romeo Hunte. With the collaborations, Indya and Romeo each give voice to the authentic spirit of individuality and self-expression that they embody. Tommy Hilfiger is excited to partner with this new generation of changemakers to bring their vision to fans across the globe.

    The People’s Place Program contributes to Tommy Hilfiger’s mission to create fashion that "Wastes Nothing and Welcomes All" – which puts inclusion at the heart of everything we do internally and externally.

     

     

    28-02-2021 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    27-02-2021
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Mama Benz

    hun hoofden stapelden om ze op de markt verderop door te verkopen. Wat een allure! Zo inspirerend voor een meisje dat niet kan wachten om een volwassen vrouw te zijn!

    Elk van deze vrouwen is mijn muze geworden. De Mama Benz-collectie draagt het verhaal van elke vrouw, van elke mama met zich mee.

    Voor het design liet ik me inspireren door de klassieke tote bag, de draagtas waar de meeste vrouwen er wel eentje van hebben. Van daaruit liet ik mijn creativiteit de vrije loop, ik integreerde de Mama Benz-identiteit in verschillende stijlen, geschikt voor elke moderne vrouw: klassiek, chic en makkelijk draagbaar. Onze handtassen zijn gemaakt van fijn Italiaans leder, maar dan met een vleugje Afrika erbij. Wat bij elke Mama Benz-tas in het oog springt, zijn de perforaties aan de rand waar je de felbedrukte zijden sjaals van onze eigen collectie, geïnspireerd op wax-motieven, op verschillende manieren doorheen kan weven.

    ‘Wax Hollandais’ werd door Nederlandse bedrijven op het vasteland geïntroduceerd en was jarenlang een topartikel van de handel met Afrika. De mama's van Togo en later ook andere Afrikaanse landen werden beroemd door het verhandelen van wax-stoffen. Ze begonnen met niets en slaagden erin om op te klimmen tot de rijke toplaag van de regio. De naam ‘Mama Benz’ werd in de jaren 50 bedacht, toen deze vrouwen rondreden in hun eigen Mercedes Benz, in die tijd een teken van rijkdom en succes. In Afrikaanse culturen worden krachtige vrouwen erg bewonderd en tot de dag van vandaag genieten de meest succesvolle onder hen, de ‘Mama Benzes’, van een eervolle positie in de maatschappij.

    Mama Benz werd ontworpen om vrouwen van overal ter wereld samen te brengen en twee contrasterende culturen te verenigen, en dat met een handtas die vrouwelijkheid, vindingrijkheid, durf en succes uitstraalt. Hiermee breng ik hulde aan de vrouwen van mijn kindertijd en aan vrouwenemancipatie in het algemeen. Deze vrouwen hebben hun macht immers niet overgeërfd, of door maatschappelijke keuzes verkregen, maar hebben zware inspanningen en een hevige strijd geleverd. Dat maakt van hen een echt voorbeeld voor alle vrouwen.

    “Elke vrouw, waar ook ter wereld, is op haar eigen manier een Mama Benz, een vrouw die haar stempel nalaat en haar verhaal overal met zich meedraagt. “ Clara Assi.

     







    27-02-2021 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.IKKS Baby boomers/generatie 2021, get ready

    Heel veel nieuwe geboortes en we hebben wel een vermoeden van het hoe en waarom. Alles schijnt erop de wijzen dat de lockdown voor een babyboom heeft gezorgd en IKKS staat klaar om ze te verwelkomen. Onze intuïtie zegt ons dat deze nieuwe generatie van post-lockdown baby’s de codes gaat doorbreken. Meer Esprits Libres dan ooit, vinden we dat deze generatie echt een unieke omgeving verdient, op hun favoriete speelterrein: het web.

    Get ready, IKKS lanceert My Baby Rockk: de e-concept store voor baby’s die de codes doorbreken. De beste rock "geboortegeschenken", verzameld op één plaats en verkrijgbaar in 1 enkele klik!

    The place to go door het rock geboortecadeau!

    De 6 goede redenen

    Hoe kun je weerstaan aan de onnavolgbare en eco- verantwoordelijke baby-uitzet van My Baby Rockk? Een 100% rock-garderobe, bestaande uit hippe looks ontleend aan de volwassenen en getransformeerd in coole, onweerstaanbare stukken. We ontdekken ook een exclusieve eco-verantwoordelijke capsule, enkel online verkrijgbaar; een zowel ethisch als trendy aanbod, in natuurlijke materialen zoals linnen en biokatoen.

    Een curiosahoekje met het beste uit de wereld van de baby-artikelen, gebundeld rond 15 merken van zowel trendy als verantwoordelijke ontwerpers, voor een honderdtal geschenkideeën.

    Een geboortebox die eruit springt? Met zijn rock-verpakking laat de selectie cadeaus van My Baby Rockk niemand onverschillig! Met 11 voorontworpen geboorteboxen bevrijdt IKKS je van de stress om het goede geboortecadeau te vinden.

    Een My Baby Rockk-geboortelijst aanmaken of eraan deelnemen: cool en gemakkelijk! Omdat we weten dat uw tijd kostbaar is als de baby komt, hebben we een onconventionele geboortelijst ontworpen, waarin we onze rock baby-artikelen mixen met zorgvuldig geselecteerde merken.

    Dé customization-afspraak! Voor baby’s met een eigen karaktertje is er niets beter dan de body-bar om hun persoonlijkheid luid en duidelijk kenbaar te maken. We kiezen de kleur, de maat en de grafische uitvoering, en we gaan voor een gepersonaliseerd cadeau!

    Rock attitude of te gekke IKKS look, de clan van #MYBABYROCKK krijgt zijn eigen wall of fame, live op ikks.com.

     







    27-02-2021 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    26-02-2021
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Tamaris: Classic essentials

    : expressive soft shades

     

    If there were two words to justify for ourselves why we would need new shoes, it would be 'classic' and 'essential'. And that is what Tamaris has in store for us this season. These designs are clean, yet expressive and exude pure elegance. Nothing like a loafer or a pump in a soft shade, we'd rather add to our spring closet.

    The collection consists of loafers, pumps, ankle boots, sneakers and ballerinas in minimalistic designs. Soft nappa leather was used, which gives the shoes a high-quality feeling.

    The focus lies on simple yet expressive colours, such as beige, ivory and almond, which radiates warmth and calmth. The soft colors are perfectly balenced out by the straight lines of the designs. The slightly flared heels alongside the decorative applications provide that elegant whole.

    Whether you are enjoying a stroll through the city or working in the office: the wow-effect is guaranteed!











    26-02-2021 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Zeelucht zonder filevorming

    » Microzouten als verzachter voor hooikoorts en andere kwalen - » Gezonde zeelucht nu ook in huis met Microsalt Technology van KLAFS

    De Vlaming en haar kust, you love it or you hate it. Al trekken we elk voor onze eigen reden graag eens naar de zee. Om te wandelen, pootje te baden, te kuieren langs de dijk, lekker te eten… maar vooral om de verse zeelucht op te snuiven, want die werkt therapeutisch en heeft een positieve invloed op onze gezondheid. Dus waarom niet de gezonde zeelucht dagelijks tot bij jou brengen? De Salt Pro X – verkrijgbaar bij wellnessspecialist Gervi – zorgt ervoor dat untrafijne zoutpartikels worden verspreid in je woning door de innovatieve, en met awards bekroonde, Microsalt Technology van KLAFS. Geniet hiermee vanaf nu alle dagen van de helende werking van de zee vanuit je sauna of eender welke ruimte.

    Bye bye hooikoorts en andere kwalen?

    De Microsalt Technology is bijna een magic healer wat gezondheidsproblemen betreft. Vooral voor wie klachten heeft aan de luchtwegen – denk maar aan hooikoorts tijdens de lente of een verkoudheid – kan de zoutverstuiving het leed verzachten. Maar ook astmapatiënten of mensen met chronische aandoeningen, zoals slapeloosheid, huidziekten of depressie, kunnen zich ermee behelpen bij regelmatig gebruik. De zoutdeeltjes die je inademt, worden verdeeld over je hele ademhalingssysteem: van de neus en de sinussen tot de fijnste luchtblaasjes in de longen. Het resultaat is een diepe reiniging van de luchtwegen en daar bovenop een revitalisering van de huid. De Salt Pro X kan je in elke ruimte gebruiken, maar het effect versterkt bij gebruik in een sauna.

    www.gervi.be - www.gervi-outdoor.be





    26-02-2021 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    25-02-2021
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Onmogelijk om vals te spelen ...

    met dit soort leder! 

    Voor het komende seizoen Lente-Zomer 2021 stelt Eden Park een prachtig nubuck jasje voor. Deze creatie heeft een camel kleur en is zacht maar uiterst stevig. Dankzij de details rond de uiteinden van de mouwen en de kap kan je dit jasje ook perfect in het tussenseizoen dragen wanneer de temperaturen nog aan de lage kant zijn. Of je draagt deze als dubbele huid met een wit T-shirt eronder tijdens de lente.

    Het merk uit Parijs, met de rugbysport als inspiratiebron, draagt comfort, kwaliteit en elegantie hoog in het vaandel. Eden Park doet de identiteit van dit emblematische stuk alle eer aan en voegt de eigen creatieve savoir-faire en Franse elegantie toe.

    Eden Park wil niet onopgemerkt voorbij gaan en stelt ook een nubuck jasje voor in het donkerblauw voor mannen die durven en een versie voor vrouwen gebaseerd op het basismodel. Je hoeft alleen nog maar te kiezen!

    Eden Park is het eerste premium merk ter wereld met de rugbysport als inspiratiebron. De creaties zijn authentiek, hedendaags, elegant en met een duidelijke signatuur. Het merk straalt die typische doordachte Franse knowhow uit alsook die typische French Flair. Het huis Eden Park is aanwezig in 34 landen en heeft ondertussen ruim 534 verkooppunten.

    www.eden-park.com





    25-02-2021 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Breng de zon in je ziel

    BRENG DE ZON IN JE ZIEL MET DE NIEUWE COLLECTIE VAN RITUALS COSMETICS: THE RITUAL OF MEHR

     

    Energise your soul

    The Ritual of Mehr collectie bevat verkwikkende producten, speciaal ontwikkeld om het dagelijks leven op te vrolijken en ieder van ons geluk te doen uitstralen. Ter ere van de zon, de ultieme bron van leven, brengt deze collectie positieve energie en vreugde in elk product. De Ritual of Mehr collectie bevat verrassende, nieuwe en innovatieve Home, Bath en Body producten waaronder de 2-Phase Bath Oil, Mousse to Oil en Incense Cones. Of je nu onder de douche staat, onderweg bent of thuis gasten ontvangt, de verkwikkende geur van zoete sinaasappel en cederhout geeft je hart en ziel energie en verwarmt je van binnenuit.

    Deze collectie vervangt The Ritual of Happy Buddha met een gloednieuwe look en naam, maar je favoriete bekroonde geur blijft dezelfde. We streven er altijd naar om onze klanten te verrassen en te prikkelen met vernieuwde geuren, namen en ingrediënten, zoals we ook al deden met The Ritual of Jing. The Ritual of Mehr is een opwindend nieuw hoofdstuk voor deze populaire collectie, en we hebben het gevoel dat de filosofie van Mehr, die de ziel energie geeft, ons precies zal leiden naar de plek waar de toekomst van deze collectie en ons merk ligt.

    Geef je lichaam, geest en ziel energie in vier eenvoudige stappen:

    1) Geef je energie een boost met de Energising Foaming Shower Gel: een kleine hoeveelheid gel volstaat om te genieten van het rijke, kalmerende schuim dat zich vormt zodra het product in contact komt met water. Van de vitamine C in zoete sinaasappel weten we dat ze de huid energie geeft en een gezonde gloed bevordert. De zuivere aromatische olie van cederhout staat erom bekend het lichaam en de geest tot rust te brengen, terwijl de stimulerende geur de ziel verheft.

    2) Geef je huid een verkwikkende scrub met de Invigorating Body Scrub: masseer de scrub met ronddraaiende bewegingen in de huid en spoel vervolgens af met warm water. De rijke oliën in de formule, verrijkt met 92% natuurlijke ingrediënten, voeden en kalmeren de huid en geven ze energie. Bevat suiker en krachtige zoete sinaasappelschildeeltjes om dode huidcellen zachtjes te verwijderen, waardoor de huid zijdezacht en stralend wordt.

    3) Hydrateer en voed de huid met de Body Mousse to Oil terwijl deze op magische wijze transformeert in een fijne, voedende olieachtige laag die de huid optimaal hydrateert. Bevat stimulerende zoete sinaasappel en rustgevend cederhout. Maakt de huid zijde zacht en laat een heerlijke geur achter.

    4) Verstuif de Sparkling Hair and Body Mist over je haar en lichaam, zodat je van top tot teen heerlijk ruikt. Wat een weelde!

    #energiseyoursoul - #TheRitualofMehr

    Deze producten zijn vanaf maart 2021 verkrijgbaar in de Rituals Cosmetics-winkels, geselecteerde warenhuizen en via RITUALS.com

     

     

     

     







    25-02-2021 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    24-02-2021
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.The perfect fit for a kid

    Available from March 1st 2021

    Finding the perfect jeans can be quite the struggle for grown-ups, but it may even be harder finding one for your offspring. From the right fit to a quality pair of jeans that withstand monkeying around on the playground. Thanks to Lee Cooper parents can end their search, because on the 1st of March the Belgian brand is launching their first children's collection.

    The oldest European jeans brand has designed one pair of jeans for girls and two designs for boys (€ 49,95/pair). All three pairs are available in size 128 to 176 (age 8-16).In honor of the launch, they're giving away a Lee Cooper logo T-shirt (€ 17,95) with every purchase.

    Lee Cooper boys

    With jeans being the backbone of any wardrobe, quality and the right fit are key. A pair of jeans is easy to combine, always on trend and they look great for almost every occasion. With Lee Cooper your kids will have an iconic piece of their own, that they can wear until they grow out of them.

    Kids will be kids. But with a pair of Lee Cooper jeans you won't have to worry about having to go shop for a new pair everytime your little one goes on another playground adventure.

    Once you've found the right pair of jeans, parting can be such sweet sorrow. So you'll be happy to hear all three models have been added to Lee Cooper's Never Out Of Stock program. That way, you can buy the perfect fit for your extraordinary kid throughout all seasons.







    24-02-2021 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Weefwerk of optische illusie?

    Kameleon Calypso breidt uit tot volledige collectie

     

     

    Waar het woord ‘calippo’ ons meteen naar de zomer katapulteert, zorgt het Belgische label Royal Botania met Calypso voor onze volledige terrasinrichting. Van barstoel tot lage relaxstoel, ligbed of twee- en driezit met gestoffeerde geweven look of het echte weefwerk, kameleon Calypso geeft vorm aan elke buiteninrichting.

    Zitten op verschillende hoogtes en breedtes

    Na de intrede van de Calypso 55-tafelstoel in 2020 vormt Royal Botania Calypso dit jaar om tot een volledige collectie. Het Belgische label voegt er een barstoel, een lage relaxstoel en een compacte twee- en driezitsbank aan toe. De lounge bestaat uit teakhouten frames en is beschikbaar in 3 maten: een vierkante van 72 x 72 cm, een dubbele, en één die drie keer zo lang is. Op elk van die elementen kunnen L- of U-vormige rugleuningen gemonteerd worden, eveneens beschikbaar in drie maten. Bij de driezit kan je bovendien één onderdeel omhoog zetten en de lounge zo omvormen tot een ligbed.

    KRIS KROSS Van Puyvelde

    De rug van de verschillende elementen bestaat uit een frame van roestvrijstaal omhuld door een afneembare gewatteerde hoes. Deze bekleding geeft de optische illusie van geweven banden, maar dan veel onderhoudsvriendelijker. Voor wie meer van de natuurlijke look & feel van geweven meubilair houdt, kiest ontwerper Kris van Puyvelde in 2021 voor een alternatieve rugleuning met KRIS KROSS-weving. De combinatie van drie vezelkleuren die perfect samengaan, zorgt voor een passe-partout op elk terras. Alle Calypso-modellen kunnen besteld worden met een geweven of een gestoffeerde rug en die laatste in maar liefst 70 kleur- en materiaalopties. De keuze aan opstellingen en afwerkingen is eindeloos, dus zet je innerlijke architect aan het werk en maak je gedroomde terrasinrichting waar.

    https://www.royalbotania.com

     

     









    24-02-2021 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    23-02-2021
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Comfy or classy? Both!

    Floris van Bommel women

    For the past year fashion had a waist-up focus, inspired by all the Zoom calls we've been having. We were so occupied with being camera-ready on top, we didn't pay (enough) attention to the bottom half of our look. Floris van Bommel and his stunning SS21 collection are ready to turn that focus around and put the spotlight on our shoewear. Now the only question left unanswered is: heels or flats?

    Flat and fun

    With the right sneakers you can look sophisticated and playful. Choose a colorful design or a more neutral shade that matches pretty much anything in your closet.

    Do you prefer keeping your look a tad more classic? These loafers will add that 'je ne sais quoi' to your homewear, with plenty of exciting prints and colors to choose from.

    All the way up

    Take it up a notch and feel empowered with a dashing pair of pumps in classy black or a soft pink and blue.

    On warmer days heeled sandals can be that finishing touch for your spring outfit, with a subtle print, light metallic colors or soft shades.













    23-02-2021 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.WINDOW - solo tentoonstelling Jeffrey Cheung

    Een explosie van leven, kleuren en met elkaar verweven lichamen, tijdloos en universeel.

    Dat is de kunst van Jeffrey Cheung. De viering van het leven dat hij schildert, roept bij Jean Cocteau dionysische riten op, de spontaniteit van Picasso of de flexibiliteit van de lijn. Let niet op de willekeurige verbindingen die door een al te enthousiaste verbeelding worden gevraagd. Het unieke van Jeffrey's werk is ook zichzelf te overtreffen door een nobel doel te dienen: de strijd voor seksuele vrijheid. Deze activist verzet zich niet tegen genres onderling, integendeel, hij nodigt de hele wereld uit om mee te dansen en van elkaar te houden.

    Kan men zich een kunst voorstellen die meer nodig is in deze moeilijke tijden waarin de afwijzing van de ander bijna zou doorgaan voor een burgerlijk gebaar?

    Jeffrey Cheung, schilder, skateboarder, muzikant en activist, is een doe-het-zelver die een prominente figuur is geworden in de Amerikaanse queerscene door zijn project Unity: een pers- en skateboardbedrijf dat queers en transgenders van kleur (QTPOC) wil ondersteunen.

    De Chinees-Amerikaanse kunstenaar woont en werkt momenteel in Oakland, Californië. Hij studeerde af aan de Universiteit van Californië in Santa Cruz en stelt tentoon in Europa en de VS. Naast zijn visuele werken is Cheung mede-oprichter van Unity Press en Unity Skateboarding, een queer skate-collectief. Hij speelt ook muziek in twee lokale punkbands, Meat Market en Unity.

    TENTOONSTELLING 04.03.2021 - 01.04.2021 - Alice Gallery - 4 Luiksesteenweg 1000 Brussel

     







    23-02-2021 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    22-02-2021
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.29TH October: nieuwe collectie

    collectie Lente/Zomer 2021 van het Belgische huis 29TH | OCTOBER doet ons dromen van reizen en van zwoele zomers. De prachtige en soepele natuurlijke materialen stralen een bijzonder sensualiteit uit: geitenvelours, nappaleder en lamsleder. De verschillende getailleerde stukken zijn stuk voor stuk lichte en trendy creaties: jurk, vest, blazer, 3/4 mantel, bolero met franjes en perfecto...

    Het kleurenpallet van deze collectie is gebaseerd op de typische 'sable chaud', beige tinten die meteen doen denken aan de duinen waar het zand een kleurrijke en zomers oase doet ontstaan: anijsgroen, felroze, saffraangeel, saffierblauw, verbrande tabak.

    29TH | OCTOBER staat garant voor de ideale garderobe tijdens een fantastische zomer!

    Het Belgische huis 29TH | OCTOBER werd opgericht in 1992 en ontwerpt kleding voor mannen en voor vrouwen, vooral in leder, daim en duurzame wollen huiden. De confectie van de creaties is in handen van vakmensen die vanuit de ateliers van het merk in hartje Brussel werken. Het is een plaats waar knowhow, passie en oog voor detail hand in hand gaan. De 29TH | OCTOBER familie straalt passie voor leder uit alsook respect voor goed uitgevoerd werk!







    22-02-2021 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Holland America Line, nieuw schip:Rotterdam

    Senior Stafofficieren, waaronder Belg, brengen samen 80 jaar aan ervaring mee naar het nieuwe schip van Holland America Line, Rotterdam

     

    Belgische stafkapitein, hoteldirecteur, hoofdingenieur, stafchef-ingenieur en milieuofficier aangekondigd

    Holland America Line heeft een geschiedenis van bijna 150 jaar op de teller staan en zoals het hoort zal bij de oplevering van het nieuwe schip Rotterdam in juli de uiterst ervaren bemanning aan boord zijn. De cruisemaatschappij heeft de Belgische stafkapitein Kevin Beirnaert, hoteldirecteur Wessel van Oorschot, hoofdingenieur Peter Massolt, stafchef-ingenieur Wim Akkerman en milieuofficier Michael Brown aangesteld om de teams van het schip te leiden.

    Holland America Line maakte eerder bekend dat de kapitein Werner Timmers aan het roer van Rotterdam zal staan. Het 99.500 ton wegende schip is momenteel in aanbouw op de scheepswerf van Fincantieri in Marghera, Italië.

    "Holland America Line heeft een solide basis van uitzonderlijke leiders die ervaren zijn in de opstart van nieuwe schepen, en deze teamleden brengen hun jarenlange ervaring, kennis en toewijding mee", aldus Gus Antorcha, president van Holland America Line. “Nu we deze zomer de oplevering tegemoet gaan, krijgt dit team de taak om het schip klaar te maken om gasten te verwelkomen en zorg te dragen voor het opzetten van een volledige en succesvolle bemanning. We weten dat zij deze taak aankunnen en we wensen hen veel succes."

    Maak kennis met de Belgische stafkapitein Kevin Beirnaert

    Kevin Beirnaert kwam in 2006 bij Holland America Line en werkte op Rotterdam, Eurodam, Nieuw Amsterdam, Koningsdam en Nieuw Statendam, waar hij onlangs de functie van kapitein heeft waargenomen. Beirnaert, afkomstig uit Gent in België, studeerde aan de Hogere Zeevaartschool in Antwerpen, België, waar hij afstudeerde als master in de nautische wetenschappen. Als cadet en junior officier begon hij zijn carrière bij vrachtvervoerder Ecuadorian Line en op baggerschepen in Dubai, U.A.E., op het Palm Jumeirah Project voordat hij bij Holland America Line kwam. Hij woont in Las Vegas, Nevada. Leuk weetje: als hij niet zou varen op zee, zou hij politieagent in België zijn.

    Maak kennis met hoteldirecteur Wessel van Oorschot

    Sinds Wessel van Oorschot in 2005 bij Holland America Line kwam werken, heeft hij zich opgewerkt van assistent maître d’hôtel tot hoteldirecteur op de afdeling Food & Beverages. Van Oorschot studeerde hotelbeheer en -management aan Hotelschool Ter Duinen in België en aan het Baronie College in Nederland en begon zijn loopbaan bij Holland America Line als stagiair. Rotterdam is het vierde nieuwe schip welke hij met de rederij heeft gelanceerd, na eerder Nieuw Statendam, Koningsdam en Nieuw Amsterdam. Als hij niet aan boord is, woont van Oorschot in de Filippijnen met zijn vrouw, die arts aan boord is bij Holland America Line. Leuk weetje: zijn verzoeknummer op Billboard Onboard zou "Piano Man" van Billy Joel zijn.

    Maak kennis met hoofdingenieur Peter Massolt

    Peter Massolt, geboren in Drachten in de provincie Friesland, is reeds 19 jaar werkzaam voor Holland America Line en dit van 1980 – 87 en opnieuw sinds 2008. Tijdens zijn tijd bij de rederij heeft hij gewerkt op ss en ms Rotterdam, Ryndam, Prinsendam, Statendam, Veendam, Volendam, Noordam, Nieuw Amsterdam en Nieuw Statendam.

    Massolt heeft een bachelordiploma in scheepsbouwkunde van het Maritiem Instituut Willem Barentsz. In zijn vrije tijd geniet hij van het herstellen van Land Rovers, kamperen en kunstvliegen. Hij spreekt Nederlands, Engels, Duits en Fries. Leuk weetje: als hij van rol zou moeten wisselen met iemand aan boord, zou hij Cruise & Travel Manager willen zijn, omdat hij graag leert over verschillende culturen en omdat hij van de ‘port talks’ geniet.

    Maak kennis met stafchef ingenieur Wim Akkerman

    Wim Akkerman begon zijn loopbaan in 1994 bij Holland America Line na een praktische stage op vrachtkoelschepen. Akkerman groeide op in het kleine dorpje Nederhorst den Berg in Nederland, ging naar het Zeevaart maritiem college en werd maritiem officier, maar hij koos uiteindelijk voor een technisch parcours. Leuk weetje: zijn favoriete Holland America Line specialiteitenrestaurant is Canaletto.

    Maak kennis met milieuofficier Michael Brown

    Michael Brown, geboren in Panama, waar hij nog steeds woont, kwam in 2016 bij Holland America Line. Daarvoor was hij scheepswerktuigkundige in de cruise-industrie.

    Brown studeerde af aan de Universidad Marítima Internacional de Panamá met een bachelordiploma in nautische scheepsbouw. Als hij niet aan het werk is, geniet hij van het gezelschap van zijn vrienden en kijkt hij graag films. Leuk weetje: zijn ideale excursies aan wal omvatten natuur, wandelen en kajakken.

    De derde in de Pinnacle Class-serie, Rotterdam, zal 2.668 gasten vervoeren en beschikt over succesvolle voorzieningen en innovaties die zijn geïntroduceerd op de zusterschepen, waaronder het 270-graden LED scherm World Stage, Rudi’s Sel de Mer en Grand Dutch Café. Rotterdam biedt het beste van alles, zoals elke avond livemuziek met een exclusieve collectie aan uitvoeringen van wereldklasse.

    Rotterdam zal net zoals de andere schepen van Holland America Line zorgen voor het hoogste percentage in de branche van gasten die opnieuw kiezen voor het merk, met voortreffelijke gerechten van acht van 's werelds toonaangevende chef-koks, een bekroonde service en prachtig ingerichte passagiershutten en -suites, inclusief familie- en eenpersoonskamers.

    Rotterdam is het zevende schip dat deze naam draagt voor Holland America Line en het 17e schip dat door de Italiaanse scheepswerf Fincantieri voor het merk is gebouwd. Na de Première Voyage van Rotterdam die op 1 augustus 2021 vertrekt, brengt het schip zijn eerste zomerseizoen in Noord-Europa door.







    22-02-2021 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    21-02-2021
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Swarovsky eyewear

    Summer Collection 2021

     

    Pilootmontuur met retrotoetsen en een moderne twist!

    De nieuwe GUESS Spring/ Summer 2021 eyewear collectie omvat jonge en sexy brillen voor onafhankelijke en zelfzekere vrouwen. De vrouwelijke modellen vallen op door hun ontwerp en afwerking, en worden afgewisseld met gemakkelijk te dragen mannelijke monturen die geherinterpreteerd werden voor de hedendaagse man. Oversized monturen in het metaal, ‘cat eye’- vormen of in een gewaagder rechthoekig formaat worden afgewisseld met pilootmonturen met retrotoetsen en een moderne twist.

    De armen zijn versierd met de iconische elementen van het merk, zoals de kleine metalen driehoekjes van het logo die zowel terugkeren in de hele prêt-à-porter collectie als bij de juwelen. Daarnaast herkennen we ook het dierenmotief dat zowel aanwezig is op de zonnebrillen als op de optische monturen, alsook het pioenvormig logo, dat haar inspiratie haalt uit plantmotieven die steeds worden voorgesteld door GUESS voor de Spring/ Summer collectie. Een ander interessant concept bestaat eruit uurwerken te versieren met juwelen door gebruik te maken van kostbare elementen en versieringen in metaal, geïnspireerd op de juwelencollectie van GUESS.

    MODEL GUESS EYWEAR 7753, prijs 115 €

    Een nieuw en vrouwelijk model voor tijdens de vakantie. De metalen voorkant heeft een dubbele brug met glinsters op het bovenste deel. De armen worden gekenmerkt door twee iconische metalen draden die een dubbele driehoek vormen met opnieuw glinsterende details en door met dierenmotieven versierde delen. De gekleurde glazen hebben spiegelende of gerookte glazen.





    21-02-2021 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Dit is Belgisch ... bij JUTTU

    Belgisch multibrand winkelconcept JUTTU verzamelt heel wat innoverende Belgische merken onder één dak. Het is een bruisende hub voor mode, kleine cadeaus, beauty, food en drinks met een grote 'B'. Een greep uit de spannende mix van local fashion love brands.

    lordsxlilies bij JUTTU

    Belgische 'freedomwear' die staat voor comfortabele, überzachte lounge- en vrijetijdskleding met frisse designs. De handgetekende prints zijn natuurgeïnspireerd. Het bedrijf produceert met respect voor mens en planeet en zweert bij een transparant productieproces. In de collectie vind je een uitgebreid aanbod van hippe en elegante home, night & leisurewear. Je kan de zachte, comfy, luxueuze pyjama’s, cardigans, kimono’s en kaftans dragen at home (Netflix-time) maar evengoed - accessorize it! - aantrekken om een stapje in de wereld te zetten. Wear it your way! Freedom dus hé.

    Nathalie Vleeschouwer bij JUTTU

    "Ik ben een actieve vrouw. Ik heb weinig tijd voor tijdrovende was- en strijkbeurten. Mijn levensritme beïnvloedt mijn kledinglijn", aldus Nathalie Vleeschouwer. En daar is menig vrouw haar dankbaar voor. Nadat ze 22 jaar lang aan het hoofd stond van zwangerschapslijn Fragile, begon de Antwerpse in 2011 aan een nieuw avontuur onder haar eigen naam. Het resultaat: elegante maar vooral comfortabele en makkelijke (die stretchjurken!) kleding voor sterke vrouwen die niet bang zijn voor wat kleur.

    Wearable Stories bij JUTTU

    Loredana Falone maakt geen compromissen. Ze gelooft heilig in de mix van duurzame, fairtrade mode én kwalitatieve stoffen. Inspiratie voor haar creaties put Loredana uit haar onvergetelijke reiservaringen. Het was vooral in Bali dat ze haar hart verloor. While living the Island Life legde Loredana hier de basis voor een gedurfde lijn die verschillende culturele invloeden uitademt, maar ook vasthoudt aan tijdloze waarden en trends. De collectie van het Belgische merk Wearable Stories wordt zowel in Europa als in Bali in eerlijke en veilige omstandigheden gemaakt. Elk stuk is uniek.  

    MimarSe bij JUTTU

    MimarSe betekent in het Spaans ‘Verwen jezelf’. En toch is dit accessoiremerk 100% Belgisch. Na een carrière in de bedrijfswereld maakte Nancy - aangemoedigd door haar Spaanse echtgenoot - de sprong naar haar ware passie: het samenbrengen van unieke, kwaliteitsvolle decoraties en accessoires. De vibe: boho beJUTTUful en kleurrijk. Pure verwennerij voor free spirits.

    ANTWRP bij JUTTU

    ANTWRP is een uniek mannenmerk dat staat voor luxueuze en tegelijk casual kleding, die bol staat van subtiele verwijzingen naar ’t Stad: grafische afbeeldingen van tunnels, lichtreclames en winkelstraten. Behalve door de stad laat ANTWRP zich ook inspireren door the great outdoors (denk: bergen en wilde dieren) en door retro skiwear uit de sixties & seventies. ANTWRP rules, de rest is parking…

    Munoman bij JUTTU

    Het Antwerpse mannenlabel Munoman bewijst dat inzet voor een mooiere wereld én hip voor de dag komen a perfect match kan zijn. Dit A+ merk werkt enkel met milieuvriendelijke stoffen zoals biokatoen, lyocell en bamboe, gebruikt geen schadelijke stoffen in het verfproces en is helemaal fairtrade. De collecties ogen kleurrijk, streetcool en geven via prints zoals een fiets (laat die auto staan) of een duikbril (hou de oceanen proper) ook een belangrijke boodschap aan de wereld.

     

     

     

     

     













    21-02-2021 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    20-02-2021
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Sugar and spice, everything nice

    The calendar almost marks March and like the temperatures, our wardrobe hues also grow warmer. For BRAX the next few months are all about neutral shades such as almond, brown, sugar and coffee. Mango and corals also play their part in a series of pieces that exude calmth and sophistication, while adding a glimpse of the summer vibe to come.

    Linens and airy volumes make for an outfit that is comfortable and laid-back, but also very on-trend and elegant. The soft pattern that comes through in the dress and skirt, can be a variation on your usual floral print. Easy to combine pieces make that transition to sunnier times seem like a breeze.

    With just a hint of coral, your outfit is set with a feminine and bright accent. A coral design can also be the statement item of your look.

     









    20-02-2021 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Zalig zomeren

    dolce far niente op de Italiaanse eilanden

     

    ‘Dolce far niente’, om deze slagzin staan de Italianen bekend. Van hun relaxte levensstijl proef je deze zomer op één van de vele prachtige Italiaanse eilanden. Even heerlijk niets doen en genieten van de mediterraanse keuken, de zalige temperatuur, het zuiderse landschap, de rijke cultuur en het blauwe water.

    Wie aan de Italiaanse eilanden denkt, noemt al snel Sardinië en Sicilië. Deze twee eilanden zijn de grootste van het land en hebben zowat alle Italiaanse troeven in huis. Maar er is meer, veel meer. Van het noorden tot het zuiden telt Italië maar liefst 800 eilanden waarvan er zo’n 80 niet bewoond zijn. Die bieden talloze mogelijkheden en trakteren bezoekers op een hemelse eilandvakantie waar ontspanning centraal staat.

    Wil je deze zomer van het Italiaanse luilekkerleven profiteren? Dan doe je er goed aan vroeg te boeken. De accommodaties op de eilanden zijn snel volzet. Zo ben je er dus zeker bij én kan je nu al even wegdromen bij jouw geweldige dolce-far-niente-plannen.

    Vulkanen beklimmen in Sicilië

    Aan de punt van de Italiaanse laars maak je haasje-over naar het heerlijke eilandleven en kom je aan in het zuiderse Sicilië. Met steden als Castelmola, Monterosso Almo en Sutera heeft het hoofdeiland heel wat te bieden. Maar ook de kleinere eilanden in de regio lonen de moeite. Vlakbij de noordelijke kust van Sicilië arriveer je op de Eolische eilanden. Deze zeven eilanden ontstonden uit vulkanische grond en herbergen een uniek, adembenemend landschap. Dankzij hun uitzonderlijke schoonheid behoren ze tot het Unesco Werelderfgoed. Vanop de kraters van Vulcano en Lipari kijk je uit over deze zeven zusters. Voor een beklimming van een actieve vulkaan moet je op Stromboli zijn. De opspattende lava maakt een onvergetelijke indruk tijdens de geleide nachttochten.

    Natuurpracht in Sardinië

    In het noorden van Sardinië hop je naar Asinara. Het brute landschap hier is zo goed als onaangeroerd. De rotsen baden in het groen en zijn de thuishaven voor heel wat uitzonderlijke plant- en diersoorten. In een natuurpark van zo’n 5.000 hectare ontmoet je de witte ezel en de moeflon. Je doorkruist het park te voet, met de mountainbike, met de trein of vanop de rug van een paard. Langs de kustlijn rust je uit op het witte strand van Cala Sabina. Dit smalle strand ligt tussen de rotsen waardoor het zeewater wel een hemelsblauwe poel lijkt. Het water is er zo helder dat je overal visjes ziet glinsteren. Het recept voor een zalige snorkel- of zwempartij.

    Napoleon achterna in Toscane

    Het Toscaanse Elba ademt geschiedenis. Niet enkel de Franse keizer Napoleon liet er z’n sporen na. Ook de Etrusken, de Romeinen, de beroemde Medici-familie, de Spanjaarden en vele anderen voerden ooit gezag uit over Elba. Die geschiedenis snuif je op in de hoofdstad Portoferraio. De huidige stad werd gebouwd door de familie Medici. Een omwalling met verschillende forten moest het centrum beschermen. Vandaag staan deze bouwwerken er nog steeds. Net buiten de stad liggen de thermen van San Giovanni. Het water bevat jodium, leem en algen en is daardoor erg helend. Het heeft bovendien een uitzonderlijke werking bij mensen met reuma en gewrichtspijn.

    Traditie opsnuiven in Campania

    De kleurrijke gevels van Procida verwelkomen je meteen wanneer je de haven binnenvaart. Het eiland is niet erg bekend en heeft z’n typisch mediterrane karakter uitstekend bewaard. De rustige straten beklimmen de rotsen en laten je uitkijken op talrijke kleine havens boordevol authentieke, fel gekleurde vissersbootjes. Volgend jaar is Procida de Italiaanse culturele hoofdstad. Wie er nu al wat cultuur wil opsnuiven, kan terecht in Palazzo D’Avalos Procida, een oude majestueuze gevangenis uit de 16e eeuw.

    Je trip aan Procida afsluiten, doe je met een glaasje Limoncello. De regio Campania is namelijk de bakermat van deze populaire gele likeur. Hier groeien de Femminello St. Teresa citroenen waarvan de drank wordt gemaakt. Ook op de nabijgelegen eilanden Capri en Ischia nipt iedereen na het diner van een ijskoude Limoncello.

    Romantiek in Veneto

    Vlakbij het idyllische Venetië ontdek je verschillende eilanden die minstens evenveel pracht en romantiek uitstralen. Murano is er één van. Het bestaat uit zeven eilanden die via bruggetjes met elkaar in verbinding staan. De blauwe kanalen die ertussen stromen, doen denken aan het veel drukkere Venetië. In de smalle straten spot je tal van architecturale hoogstandjes en monumenten. De ideale setting voor een romantisch diner met twee. Murano staat ook bekend omwille van het gelijknamige glas dat hier wordt geproduceerd. Wie de glasblazers aan het werk wil zien, kan gewoon binnenlopen in één van de vele winkels waar de deuren van het atelier vaak wagenwijd open staan. Een ander fantastisch streekproduct uit Veneto is de Dorona druif. Op het eiland Mazzorbo wordt er heerlijke wijn van gemaakt. Op het landgoed van de Venissa wijngaard struin je gezellig tussen de ranken. Wie houdt van wat luxe kan een degustatie combineren met een diner in het Venissa Restaurant dat bekroond is met een Michelinster.

    Website: www.italia.it

    illustraties via getty images

     







    20-02-2021 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    19-02-2021
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Comeback of the Gentleman

    Floris van Bommel Men SS21

    If there was ever a time to invest in slow fashion, it's during these slow times. Invest in a shoe that suits you regardless of where you're headed. When trading in your sweatpants and slippers for a more tailored look, remind yourself to put quality and craftsmanship first.

    Choose from a wide range of designs, colors and prints that look sophisticated and are appropriate for a number of occasions. Fun is what we desperately crave right now, and it is something you can find in every shoe made by Floris van Bommel.

    Be bold

    Cool motifs and striking colors really add a sense of boldness to your look. Interesting shoe designs in intense colors provide the finishing touch to your look.

    Anything but ordinary

    Floris van Bommel knows how to do classic, while still offering some edginess in the details. Each of these designs are carefully thought out and are never ordinary. The craftmanship and keen eye for detail is what sets this brand apart.

    Everyday and everywhere

    In the mood for something more casual without lacking finesse? Floris van Bommel creates unique designs for every type of man, and for every moment in his life.

     













    19-02-2021 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)


    Archief per week
  • 06/05-12/05 2024
  • 29/04-05/05 2024
  • 22/04-28/04 2024
  • 15/04-21/04 2024
  • 08/04-14/04 2024
  • 01/04-07/04 2024
  • 25/03-31/03 2024
  • 18/03-24/03 2024
  • 11/03-17/03 2024
  • 04/03-10/03 2024
  • 26/02-03/03 2024
  • 19/02-25/02 2024
  • 12/02-18/02 2024
  • 05/02-11/02 2024
  • 29/01-04/02 2024
  • 22/01-28/01 2024
  • 15/01-21/01 2024
  • 08/01-14/01 2024
  • 01/01-07/01 2024
  • 25/12-31/12 2023
  • 18/12-24/12 2023
  • 11/12-17/12 2023
  • 04/12-10/12 2023
  • 27/11-03/12 2023
  • 20/11-26/11 2023
  • 13/11-19/11 2023
  • 06/11-12/11 2023
  • 30/10-05/11 2023
  • 23/10-29/10 2023
  • 16/10-22/10 2023
  • 09/10-15/10 2023
  • 02/10-08/10 2023
  • 25/09-01/10 2023
  • 18/09-24/09 2023
  • 11/09-17/09 2023
  • 04/09-10/09 2023
  • 28/08-03/09 2023
  • 21/08-27/08 2023
  • 14/08-20/08 2023
  • 07/08-13/08 2023
  • 31/07-06/08 2023
  • 24/07-30/07 2023
  • 17/07-23/07 2023
  • 10/07-16/07 2023
  • 03/07-09/07 2023
  • 26/06-02/07 2023
  • 19/06-25/06 2023
  • 12/06-18/06 2023
  • 05/06-11/06 2023
  • 29/05-04/06 2023
  • 22/05-28/05 2023
  • 15/05-21/05 2023
  • 08/05-14/05 2023
  • 01/05-07/05 2023
  • 24/04-30/04 2023
  • 17/04-23/04 2023
  • 10/04-16/04 2023
  • 03/04-09/04 2023
  • 27/03-02/04 2023
  • 20/03-26/03 2023
  • 13/03-19/03 2023
  • 06/03-12/03 2023
  • 27/02-05/03 2023
  • 20/02-26/02 2023
  • 13/02-19/02 2023
  • 06/02-12/02 2023
  • 30/01-05/02 2023
  • 23/01-29/01 2023
  • 16/01-22/01 2023
  • 09/01-15/01 2023
  • 02/01-08/01 2023
  • 25/12-31/12 2023
  • 19/12-25/12 2022
  • 12/12-18/12 2022
  • 05/12-11/12 2022
  • 28/11-04/12 2022
  • 21/11-27/11 2022
  • 14/11-20/11 2022
  • 07/11-13/11 2022
  • 31/10-06/11 2022
  • 24/10-30/10 2022
  • 17/10-23/10 2022
  • 10/10-16/10 2022
  • 03/10-09/10 2022
  • 26/09-02/10 2022
  • 19/09-25/09 2022
  • 12/09-18/09 2022
  • 05/09-11/09 2022
  • 29/08-04/09 2022
  • 22/08-28/08 2022
  • 15/08-21/08 2022
  • 08/08-14/08 2022
  • 01/08-07/08 2022
  • 25/07-31/07 2022
  • 18/07-24/07 2022
  • 11/07-17/07 2022
  • 04/07-10/07 2022
  • 27/06-03/07 2022
  • 20/06-26/06 2022
  • 13/06-19/06 2022
  • 06/06-12/06 2022
  • 30/05-05/06 2022
  • 23/05-29/05 2022
  • 16/05-22/05 2022
  • 09/05-15/05 2022
  • 02/05-08/05 2022
  • 25/04-01/05 2022
  • 18/04-24/04 2022
  • 11/04-17/04 2022
  • 04/04-10/04 2022
  • 28/03-03/04 2022
  • 21/03-27/03 2022
  • 14/03-20/03 2022
  • 07/03-13/03 2022
  • 28/02-06/03 2022
  • 21/02-27/02 2022
  • 14/02-20/02 2022
  • 07/02-13/02 2022
  • 31/01-06/02 2022
  • 24/01-30/01 2022
  • 17/01-23/01 2022
  • 10/01-16/01 2022
  • 03/01-09/01 2022
  • 26/12-01/01 2023
  • 20/12-26/12 2021
  • 13/12-19/12 2021
  • 06/12-12/12 2021
  • 29/11-05/12 2021
  • 22/11-28/11 2021
  • 15/11-21/11 2021
  • 08/11-14/11 2021
  • 01/11-07/11 2021
  • 25/10-31/10 2021
  • 18/10-24/10 2021
  • 11/10-17/10 2021
  • 04/10-10/10 2021
  • 27/09-03/10 2021
  • 20/09-26/09 2021
  • 13/09-19/09 2021
  • 06/09-12/09 2021
  • 30/08-05/09 2021
  • 23/08-29/08 2021
  • 16/08-22/08 2021
  • 09/08-15/08 2021
  • 02/08-08/08 2021
  • 26/07-01/08 2021
  • 19/07-25/07 2021
  • 12/07-18/07 2021
  • 05/07-11/07 2021
  • 28/06-04/07 2021
  • 21/06-27/06 2021
  • 14/06-20/06 2021
  • 07/06-13/06 2021
  • 31/05-06/06 2021
  • 24/05-30/05 2021
  • 17/05-23/05 2021
  • 10/05-16/05 2021
  • 03/05-09/05 2021
  • 26/04-02/05 2021
  • 19/04-25/04 2021
  • 12/04-18/04 2021
  • 05/04-11/04 2021
  • 29/03-04/04 2021
  • 22/03-28/03 2021
  • 15/03-21/03 2021
  • 08/03-14/03 2021
  • 01/03-07/03 2021
  • 22/02-28/02 2021
  • 15/02-21/02 2021
  • 08/02-14/02 2021
  • 01/02-07/02 2021
  • 25/01-31/01 2021
  • 18/01-24/01 2021
  • 11/01-17/01 2021
  • 04/01-10/01 2021
  • 28/12-03/01 2027
  • 21/12-27/12 2020
  • 14/12-20/12 2020
  • 07/12-13/12 2020
  • 30/11-06/12 2020
  • 23/11-29/11 2020
  • 16/11-22/11 2020
  • 09/11-15/11 2020
  • 02/11-08/11 2020
  • 26/10-01/11 2020
  • 19/10-25/10 2020
  • 12/10-18/10 2020
  • 05/10-11/10 2020
  • 28/09-04/10 2020
  • 21/09-27/09 2020
  • 14/09-20/09 2020
  • 07/09-13/09 2020
  • 31/08-06/09 2020
  • 24/08-30/08 2020
  • 17/08-23/08 2020
  • 10/08-16/08 2020
  • 03/08-09/08 2020
  • 27/07-02/08 2020
  • 20/07-26/07 2020
  • 13/07-19/07 2020
  • 06/07-12/07 2020
  • 29/06-05/07 2020
  • 22/06-28/06 2020
  • 15/06-21/06 2020
  • 08/06-14/06 2020
  • 01/06-07/06 2020
  • 25/05-31/05 2020
  • 18/05-24/05 2020
  • 11/05-17/05 2020
  • 04/05-10/05 2020
  • 27/04-03/05 2020
  • 20/04-26/04 2020
  • 13/04-19/04 2020
  • 06/04-12/04 2020
  • 30/03-05/04 2020
  • 23/03-29/03 2020
  • 16/03-22/03 2020
  • 09/03-15/03 2020
  • 02/03-08/03 2020
  • 24/02-01/03 2020
  • 17/02-23/02 2020
  • 10/02-16/02 2020
  • 03/02-09/02 2020
  • 27/01-02/02 2020
  • 20/01-26/01 2020
  • 13/01-19/01 2020
  • 06/01-12/01 2020
  • 30/12-05/01 2020
  • 23/12-29/12 2019
  • 16/12-22/12 2019
  • 09/12-15/12 2019
  • 02/12-08/12 2019
  • 25/11-01/12 2019
  • 18/11-24/11 2019
  • 11/11-17/11 2019
  • 04/11-10/11 2019
  • 28/10-03/11 2019
  • 21/10-27/10 2019
  • 14/10-20/10 2019
  • 07/10-13/10 2019
  • 30/09-06/10 2019
  • 23/09-29/09 2019
  • 16/09-22/09 2019
  • 09/09-15/09 2019
  • 02/09-08/09 2019
  • 26/08-01/09 2019
  • 19/08-25/08 2019
  • 12/08-18/08 2019
  • 05/08-11/08 2019
  • 29/07-04/08 2019
  • 22/07-28/07 2019
  • 15/07-21/07 2019
  • 08/07-14/07 2019
  • 01/07-07/07 2019
  • 24/06-30/06 2019
  • 17/06-23/06 2019
  • 10/06-16/06 2019
  • 03/06-09/06 2019
  • 27/05-02/06 2019
  • 20/05-26/05 2019
  • 13/05-19/05 2019
  • 06/05-12/05 2019
  • 29/04-05/05 2019
  • 22/04-28/04 2019
  • 15/04-21/04 2019
  • 08/04-14/04 2019
  • 01/04-07/04 2019
  • 25/03-31/03 2019
  • 18/03-24/03 2019
  • 11/03-17/03 2019
  • 04/03-10/03 2019
  • 25/02-03/03 2019
  • 18/02-24/02 2019
  • 11/02-17/02 2019
  • 04/02-10/02 2019
  • 28/01-03/02 2019
  • 21/01-27/01 2019
  • 14/01-20/01 2019
  • 07/01-13/01 2019
  • 31/12-06/01 2019
  • 24/12-30/12 2018
  • 17/12-23/12 2018
  • 10/12-16/12 2018
  • 03/12-09/12 2018
  • 26/11-02/12 2018
  • 19/11-25/11 2018
  • 12/11-18/11 2018
  • 05/11-11/11 2018
  • 29/10-04/11 2018
  • 22/10-28/10 2018
  • 15/10-21/10 2018
  • 08/10-14/10 2018
  • 01/10-07/10 2018
  • 24/09-30/09 2018
  • 17/09-23/09 2018
  • 10/09-16/09 2018
  • 03/09-09/09 2018
  • 27/08-02/09 2018
  • 20/08-26/08 2018
  • 13/08-19/08 2018
  • 06/08-12/08 2018
  • 30/07-05/08 2018
  • 23/07-29/07 2018
  • 16/07-22/07 2018
  • 09/07-15/07 2018
  • 30/04-06/05 2018
  • 23/04-29/04 2018
  • 16/04-22/04 2018
  • 09/04-15/04 2018
  • 02/04-08/04 2018
  • 26/03-01/04 2018
  • 19/03-25/03 2018
  • 12/03-18/03 2018
  • 05/03-11/03 2018
  • 26/02-04/03 2018
  • 19/02-25/02 2018
  • 12/02-18/02 2018
  • 05/02-11/02 2018
  • 29/01-04/02 2018
  • 22/01-28/01 2018
  • 15/01-21/01 2018
  • 08/01-14/01 2018
  • 01/01-07/01 2018
  • 25/12-31/12 2017
  • 18/12-24/12 2017
  • 11/12-17/12 2017
  • 04/12-10/12 2017
  • 27/11-03/12 2017
  • 20/11-26/11 2017
  • 13/11-19/11 2017
  • 06/11-12/11 2017
  • 30/10-05/11 2017
  • 23/10-29/10 2017
  • 16/10-22/10 2017
  • 09/10-15/10 2017
  • 02/10-08/10 2017
  • 25/09-01/10 2017
  • 18/09-24/09 2017
  • 11/09-17/09 2017
  • 04/09-10/09 2017
  • 28/08-03/09 2017
  • 21/08-27/08 2017
  • 14/08-20/08 2017
  • 07/08-13/08 2017
  • 31/07-06/08 2017
  • 24/07-30/07 2017
  • 17/07-23/07 2017
  • 10/07-16/07 2017
  • 03/07-09/07 2017
  • 26/06-02/07 2017
  • 19/06-25/06 2017
  • 12/06-18/06 2017
  • 05/06-11/06 2017
  • 29/05-04/06 2017
  • 22/05-28/05 2017
  • 15/05-21/05 2017
  • 08/05-14/05 2017
  • 01/05-07/05 2017
  • 24/04-30/04 2017
  • 17/04-23/04 2017
  • 10/04-16/04 2017
  • 03/04-09/04 2017
  • 27/03-02/04 2017
  • 20/03-26/03 2017
  • 13/03-19/03 2017
  • 06/03-12/03 2017
  • 27/02-05/03 2017
  • 20/02-26/02 2017
  • 13/02-19/02 2017
  • 06/02-12/02 2017
  • 30/01-05/02 2017
  • 23/01-29/01 2017
  • 16/01-22/01 2017
  • 09/01-15/01 2017
  • 02/01-08/01 2017
  • 25/12-31/12 2017
  • 19/12-25/12 2016
  • 12/12-18/12 2016
  • 05/12-11/12 2016
  • 28/11-04/12 2016
  • 21/11-27/11 2016
  • 14/11-20/11 2016
  • 07/11-13/11 2016
  • 31/10-06/11 2016
  • 24/10-30/10 2016
  • 17/10-23/10 2016
  • 10/10-16/10 2016
  • 03/10-09/10 2016
  • 26/09-02/10 2016
  • 19/09-25/09 2016
  • 12/09-18/09 2016
  • 05/09-11/09 2016
  • 29/08-04/09 2016
  • 22/08-28/08 2016
  • 15/08-21/08 2016
  • 08/08-14/08 2016
  • 01/08-07/08 2016
  • 25/07-31/07 2016
  • 18/07-24/07 2016
  • 11/07-17/07 2016
  • 04/07-10/07 2016
  • 27/06-03/07 2016
  • 20/06-26/06 2016
  • 13/06-19/06 2016
  • 06/06-12/06 2016
  • 30/05-05/06 2016
  • 23/05-29/05 2016
  • 16/05-22/05 2016
  • 09/05-15/05 2016
  • 02/05-08/05 2016
  • 25/04-01/05 2016
  • 18/04-24/04 2016
  • 11/04-17/04 2016
  • 04/04-10/04 2016
  • 28/03-03/04 2016
  • 21/03-27/03 2016
  • 14/03-20/03 2016
  • 07/03-13/03 2016
  • 29/02-06/03 2016
  • 22/02-28/02 2016
  • 15/02-21/02 2016
  • 08/02-14/02 2016
  • 01/02-07/02 2016
  • 25/01-31/01 2016
  • 18/01-24/01 2016
  • 11/01-17/01 2016
  • 04/01-10/01 2016
  • 28/12-03/01 2021
  • 21/12-27/12 2015
  • 14/12-20/12 2015
  • 07/12-13/12 2015
  • 30/11-06/12 2015
  • 23/11-29/11 2015
  • 16/11-22/11 2015
  • 09/11-15/11 2015
  • 02/11-08/11 2015
  • 26/10-01/11 2015
  • 19/10-25/10 2015
  • 12/10-18/10 2015
  • 05/10-11/10 2015
  • 28/09-04/10 2015
  • 21/09-27/09 2015
  • 14/09-20/09 2015
  • 07/09-13/09 2015
  • 31/08-06/09 2015
  • 24/08-30/08 2015
  • 17/08-23/08 2015
  • 10/08-16/08 2015
  • 03/08-09/08 2015
  • 27/07-02/08 2015
  • 20/07-26/07 2015
  • 13/07-19/07 2015
  • 06/07-12/07 2015
  • 29/06-05/07 2015
  • 22/06-28/06 2015
  • 15/06-21/06 2015
  • 08/06-14/06 2015
  • 01/06-07/06 2015
  • 25/05-31/05 2015
  • 18/05-24/05 2015
  • 11/05-17/05 2015
  • 04/05-10/05 2015
  • 27/04-03/05 2015
  • 20/04-26/04 2015
  • 13/04-19/04 2015
  • 06/04-12/04 2015
  • 30/03-05/04 2015
  • 23/03-29/03 2015
  • 16/03-22/03 2015
  • 09/03-15/03 2015
  • 02/03-08/03 2015
  • 23/02-01/03 2015
  • 16/02-22/02 2015
  • 09/02-15/02 2015
  • 02/02-08/02 2015
  • 26/01-01/02 2015
  • 19/01-25/01 2015
  • 12/01-18/01 2015
  • 05/01-11/01 2015
  • 29/12-04/01 2015
  • 22/12-28/12 2014
  • 15/12-21/12 2014
  • 08/12-14/12 2014
  • 01/12-07/12 2014
  • 24/11-30/11 2014
  • 17/11-23/11 2014
  • 10/11-16/11 2014
  • 03/11-09/11 2014
  • 27/10-02/11 2014
  • 20/10-26/10 2014
  • 13/10-19/10 2014
  • 06/10-12/10 2014
  • 29/09-05/10 2014
  • 22/09-28/09 2014
  • 15/09-21/09 2014
  • 08/09-14/09 2014
  • 01/09-07/09 2014
  • 25/08-31/08 2014
  • 18/08-24/08 2014
  • 11/08-17/08 2014
  • 04/08-10/08 2014
  • 28/07-03/08 2014
  • 21/07-27/07 2014
  • 14/07-20/07 2014
  • 07/07-13/07 2014
  • 30/06-06/07 2014
  • 23/06-29/06 2014
  • 16/06-22/06 2014
  • 09/06-15/06 2014
  • 02/06-08/06 2014
  • 26/05-01/06 2014
  • 19/05-25/05 2014
  • 12/05-18/05 2014
  • 05/05-11/05 2014
  • 28/04-04/05 2014
  • 21/04-27/04 2014
  • 14/04-20/04 2014
  • 07/04-13/04 2014
  • 31/03-06/04 2014
  • 24/03-30/03 2014
  • 17/03-23/03 2014
  • 10/03-16/03 2014
  • 03/03-09/03 2014
  • 24/02-02/03 2014
  • 17/02-23/02 2014
  • 10/02-16/02 2014
  • 03/02-09/02 2014
  • 27/01-02/02 2014
  • 20/01-26/01 2014
  • 13/01-19/01 2014
  • 06/01-12/01 2014
  • 30/12-05/01 2014
  • 23/12-29/12 2013
  • 16/12-22/12 2013
  • 09/12-15/12 2013
  • 02/12-08/12 2013
  • 25/11-01/12 2013
  • 18/11-24/11 2013
  • 11/11-17/11 2013
  • 04/11-10/11 2013
  • 28/10-03/11 2013
  • 21/10-27/10 2013
  • 14/10-20/10 2013
  • 07/10-13/10 2013
  • 30/09-06/10 2013
  • 23/09-29/09 2013
  • 16/09-22/09 2013
  • 09/09-15/09 2013
  • 02/09-08/09 2013
  • 26/08-01/09 2013
  • 12/08-18/08 2013
  • 05/08-11/08 2013
  • 29/07-04/08 2013
  • 22/07-28/07 2013
  • 15/07-21/07 2013
  • 08/07-14/07 2013
  • 01/07-07/07 2013
  • 24/06-30/06 2013
  • 17/06-23/06 2013
  • 10/06-16/06 2013
  • 03/06-09/06 2013
  • 27/05-02/06 2013
  • 20/05-26/05 2013
  • 13/05-19/05 2013
  • 06/05-12/05 2013
  • 29/04-05/05 2013
  • 22/04-28/04 2013
  • 15/04-21/04 2013
  • 08/04-14/04 2013
  • 01/04-07/04 2013
  • 25/03-31/03 2013
  • 18/03-24/03 2013
  • 11/03-17/03 2013
  • 04/03-10/03 2013
  • 25/02-03/03 2013
  • 11/02-17/02 2013
  • 04/02-10/02 2013
  • 28/01-03/02 2013
  • 21/01-27/01 2013
  • 14/01-20/01 2013
  • 07/01-13/01 2013
  • 31/12-06/01 2013
  • 24/12-30/12 2012
  • 17/12-23/12 2012
  • 10/12-16/12 2012
  • 03/12-09/12 2012
  • 26/11-02/12 2012
  • 19/11-25/11 2012
  • 12/11-18/11 2012
  • 05/11-11/11 2012
  • 29/10-04/11 2012
  • 22/10-28/10 2012
  • 15/10-21/10 2012
  • 08/10-14/10 2012
  • 01/10-07/10 2012
  • 24/09-30/09 2012
  • 17/09-23/09 2012
  • 10/09-16/09 2012
  • 03/09-09/09 2012
  • 27/08-02/09 2012
  • 20/08-26/08 2012
  • 06/08-12/08 2012
  • 30/07-05/08 2012
  • 23/07-29/07 2012
  • 16/07-22/07 2012
  • 09/07-15/07 2012
  • 02/07-08/07 2012
  • 25/06-01/07 2012
  • 18/06-24/06 2012
  • 11/06-17/06 2012
  • 04/06-10/06 2012
  • 28/05-03/06 2012
  • 21/05-27/05 2012
  • 14/05-20/05 2012
  • 23/04-29/04 2012
  • 16/04-22/04 2012
  • 09/04-15/04 2012
  • 02/04-08/04 2012
  • 26/03-01/04 2012
  • 19/03-25/03 2012
  • 12/03-18/03 2012
  • 05/03-11/03 2012
  • 27/02-04/03 2012
  • 20/02-26/02 2012
  • 13/02-19/02 2012
  • 06/02-12/02 2012
  • 30/01-05/02 2012
  • 23/01-29/01 2012
  • 16/01-22/01 2012
  • 09/01-15/01 2012
  • 02/01-08/01 2012
  • 24/12-30/12 2012
  • 19/12-25/12 2011
  • 12/12-18/12 2011
  • 05/12-11/12 2011
  • 28/11-04/12 2011
  • 21/11-27/11 2011
  • 14/11-20/11 2011
  • 07/11-13/11 2011
  • 31/10-06/11 2011
  • 24/10-30/10 2011
  • 17/10-23/10 2011
  • 10/10-16/10 2011
  • 03/10-09/10 2011
  • 26/09-02/10 2011
  • 19/09-25/09 2011
  • 12/09-18/09 2011
  • 05/09-11/09 2011
  • 29/08-04/09 2011
  • 22/08-28/08 2011
  • 08/08-14/08 2011
  • 01/08-07/08 2011
  • 25/07-31/07 2011
  • 18/07-24/07 2011
  • 11/07-17/07 2011
  • 04/07-10/07 2011
  • 27/06-03/07 2011
  • 20/06-26/06 2011
  • 13/06-19/06 2011
  • 06/06-12/06 2011
  • 30/05-05/06 2011
  • 16/05-22/05 2011
  • 09/05-15/05 2011
  • 02/05-08/05 2011
  • 25/04-01/05 2011
  • 18/04-24/04 2011
  • 11/04-17/04 2011
  • 04/04-10/04 2011
  • 28/03-03/04 2011
  • 21/03-27/03 2011
  • 14/03-20/03 2011
  • 07/03-13/03 2011
  • 28/02-06/03 2011
  • 21/02-27/02 2011
  • 14/02-20/02 2011
  • 07/02-13/02 2011
  • 31/01-06/02 2011
  • 24/01-30/01 2011
  • 17/01-23/01 2011
  • 10/01-16/01 2011
  • 03/01-09/01 2011
  • 26/12-01/01 2012
  • 20/12-26/12 2010
  • 13/12-19/12 2010
  • 06/12-12/12 2010
  • 29/11-05/12 2010
  • 22/11-28/11 2010
  • 15/11-21/11 2010
  • 08/11-14/11 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 25/10-31/10 2010
  • 18/10-24/10 2010
  • 11/10-17/10 2010
  • 04/10-10/10 2010
  • 27/09-03/10 2010
  • 20/09-26/09 2010
  • 13/09-19/09 2010
  • 06/09-12/09 2010
  • 30/08-05/09 2010
  • 23/08-29/08 2010
  • 16/08-22/08 2010
  • 09/08-15/08 2010
  • 02/08-08/08 2010
  • 26/07-01/08 2010
  • 19/07-25/07 2010
  • 12/07-18/07 2010
  • 05/07-11/07 2010
  • 28/06-04/07 2010
  • 21/06-27/06 2010
  • 14/06-20/06 2010
  • 07/06-13/06 2010
  • 31/05-06/06 2010
  • 24/05-30/05 2010
  • 17/05-23/05 2010
  • 10/05-16/05 2010
  • 26/04-02/05 2010
  • 19/04-25/04 2010
  • 12/04-18/04 2010
  • 05/04-11/04 2010
  • 29/03-04/04 2010
  • 22/03-28/03 2010
  • 15/03-21/03 2010
  • 08/03-14/03 2010
  • 01/03-07/03 2010
  • 22/02-28/02 2010
  • 15/02-21/02 2010
  • 08/02-14/02 2010
  • 01/02-07/02 2010
  • 25/01-31/01 2010
  • 18/01-24/01 2010
  • 11/01-17/01 2010
  • 04/01-10/01 2010
  • 28/12-03/01 2016
  • 21/12-27/12 2009
  • 14/12-20/12 2009
  • 07/12-13/12 2009
  • 30/11-06/12 2009
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 02/11-08/11 2009
  • 26/10-01/11 2009
  • 19/10-25/10 2009
  • 12/10-18/10 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 28/09-04/10 2009
  • 21/09-27/09 2009
  • 14/09-20/09 2009
  • 07/09-13/09 2009
  • 24/08-30/08 2009
  • 17/08-23/08 2009
  • 10/08-16/08 2009
  • 03/08-09/08 2009
  • 27/07-02/08 2009
  • 20/07-26/07 2009
  • 13/07-19/07 2009
  • 06/07-12/07 2009
  • 29/06-05/07 2009
  • 08/06-14/06 2009
  • 01/06-07/06 2009
  • 25/05-31/05 2009
  • 18/05-24/05 2009
  • 11/05-17/05 2009
  • 04/05-10/05 2009
  • 27/04-03/05 2009
  • 20/04-26/04 2009
  • 13/04-19/04 2009
  • 06/04-12/04 2009
  • 30/03-05/04 2009
  • 23/03-29/03 2009
  • 16/03-22/03 2009
  • 09/03-15/03 2009
  • 02/03-08/03 2009
  • 23/02-01/03 2009
  • 16/02-22/02 2009
  • 09/02-15/02 2009
  • 02/02-08/02 2009
  • 26/01-01/02 2009
  • 19/01-25/01 2009
  • 12/01-18/01 2009
  • 05/01-11/01 2009
  • 29/12-04/01 2009
  • 22/12-28/12 2008
  • 15/12-21/12 2008
  • 08/12-14/12 2008
  • 01/12-07/12 2008
  • 24/11-30/11 2008
  • 17/11-23/11 2008
  • 10/11-16/11 2008
  • 03/11-09/11 2008
  • 27/10-02/11 2008
  • 20/10-26/10 2008
  • 13/10-19/10 2008
  • 06/10-12/10 2008
  • 29/09-05/10 2008
  • 22/09-28/09 2008
  • 15/09-21/09 2008
  • 08/09-14/09 2008
  • 01/09-07/09 2008
  • 25/08-31/08 2008
  • 18/08-24/08 2008
  • 11/08-17/08 2008
  • 04/08-10/08 2008
  • 28/07-03/08 2008
  • 21/07-27/07 2008
  • 14/07-20/07 2008
  • 07/07-13/07 2008
  • 30/06-06/07 2008
  • 23/06-29/06 2008
  • 16/06-22/06 2008
  • 09/06-15/06 2008
  • 02/06-08/06 2008
  • 26/05-01/06 2008
  • 19/05-25/05 2008
  • 12/05-18/05 2008
  • 05/05-11/05 2008
  • 28/04-04/05 2008
  • 21/04-27/04 2008
  • 14/04-20/04 2008
  • 07/04-13/04 2008
  • 31/03-06/04 2008
  • 24/03-30/03 2008
  • 17/03-23/03 2008
  • 10/03-16/03 2008
  • 03/03-09/03 2008
  • 25/02-02/03 2008
  • 18/02-24/02 2008
  • 11/02-17/02 2008
  • 04/02-10/02 2008
  • 28/01-03/02 2008
  • 21/01-27/01 2008
  • 14/01-20/01 2008
  • 07/01-13/01 2008
  • 31/12-06/01 2008
  • 24/12-30/12 2007
  • 17/12-23/12 2007
  • 10/12-16/12 2007
  • 03/12-09/12 2007
  • 26/11-02/12 2007
  • 19/11-25/11 2007
  • 12/11-18/11 2007
  • 05/11-11/11 2007
  • 29/10-04/11 2007
  • 22/10-28/10 2007
  • 15/10-21/10 2007
  • 08/10-14/10 2007
  • 01/10-07/10 2007
  • 24/09-30/09 2007
  • 17/09-23/09 2007
  • 10/09-16/09 2007
  • 03/09-09/09 2007
  • 27/08-02/09 2007
  • 20/08-26/08 2007
  • 13/08-19/08 2007
  • 06/08-12/08 2007
  • 30/07-05/08 2007
  • 16/07-22/07 2007
  • 09/07-15/07 2007
  • 02/07-08/07 2007
  • 25/06-01/07 2007
  • 18/06-24/06 2007
  • 11/06-17/06 2007
  • 04/06-10/06 2007
  • 28/05-03/06 2007
  • 14/05-20/05 2007
  • 07/05-13/05 2007
  • 30/04-06/05 2007
  • 23/04-29/04 2007
  • 16/04-22/04 2007
  • 09/04-15/04 2007
  • 02/04-08/04 2007
  • 26/03-01/04 2007
  • 19/03-25/03 2007
  • 12/03-18/03 2007
  • 05/03-11/03 2007
  • 26/02-04/03 2007
  • 19/02-25/02 2007
  • 12/02-18/02 2007
  • 05/02-11/02 2007
  • 29/01-04/02 2007
  • 22/01-28/01 2007
  • 15/01-21/01 2007
  • 08/01-14/01 2007
  • 01/01-07/01 2007
  • 25/12-31/12 2006
  • 18/12-24/12 2006
  • 11/12-17/12 2006
  • 04/12-10/12 2006
  • 27/11-03/12 2006
  • 20/11-26/11 2006
  • 13/11-19/11 2006
  • 06/11-12/11 2006
  • 30/10-05/11 2006
  • 23/10-29/10 2006
  • 16/10-22/10 2006
  • 09/10-15/10 2006
  • 02/10-08/10 2006
  • 25/09-01/10 2006
  • 18/09-24/09 2006
  • 11/09-17/09 2006
  • 04/09-10/09 2006
  • 28/08-03/09 2006
  • 14/08-20/08 2006
  • 07/08-13/08 2006
  • 31/07-06/08 2006
  • 24/07-30/07 2006
  • 17/07-23/07 2006
  • 10/07-16/07 2006
  • 03/07-09/07 2006
  • 26/06-02/07 2006
  • 19/06-25/06 2006
  • 12/06-18/06 2006
  • 05/06-11/06 2006
  • 29/05-04/06 2006
  • 22/05-28/05 2006
  • 01/05-07/05 2006
  • 24/04-30/04 2006
  • 17/04-23/04 2006
  • 27/03-02/04 2006
  • 20/03-26/03 2006
  • 13/03-19/03 2006
  • 28/11-04/12 -0001

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !


    Blog tegen de regels? Meld het ons!
    Gratis blog op http://blog.seniorennet.be - SeniorenNet Blogs, eenvoudig, gratis en snel jouw eigen blog!