Inhoud blog
  • Fietsen Schouwen-Duiveland
  • Kalimera, kalipera:
  • Nieuwe Europa-park achtbaan
  • Een picknicktafel voor elke buitenliefhebber
  • Inside Blinds bewijst veelzijdigheid met gordijnen
  • Ga voor een zonnige touch up met Bristol
  • Van New york naar landbouw op kasteeldomein
  • Michael Kors
  • Franke ziet het glas halfvol .. warm en gefilterd
  • Parador vakantieparken
  • Beosysteem 9000C
  • DEBA meubelen trekt alles uit de kast!
  • Het combi-shirt van Mayerline
  • Arte en Moooi openen deuren van Green House
  • Own Your Glow
  • La Biennale di Venezia
  • Weleda breidt manverzorging uit!
  • Aspria: technologische verzorging
  • Kartell & illycaffè
  • Water als centerpiece
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    wozani
    restaurants
    27-10-2021
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Orbis: indoor recreatieruimte in Luik
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    In november 2021 openen in de Galeries Saint-Lambert in Luik, op amper 10 kilometer van de taalgrens, de deuren van Orbis, de grootste indoor recreatieruimte van België.

    Dit pretpark heeft een decor van oude ruïnes en biedt ludieke ervaringen voor groepen aan, gloednieuwe escape games, een thematisch restaurant en een spelcafé. Dit onuitgegeven concept heeft een oppervlakte van 1.000 m² en de bezielers hebben de ambitie om de komende jaren nieuwe vestigingen neer te poten in België en Frankrijk.

    Luik is altijd al een bruisende, feestende en dynamische stad geweest, het ideale kader voor plezier met vrienden of familie. Het is niet toevallig dat hier een gloednieuw recreatieconcept neerstrijkt. Ook voor veel Nederlandstalige Belgen is Luik geen onbekende stad. Orbis biedt avontuur met de grote A aan op de bovenste verdieping van Galeries Saint-Lambert. Vrienden en familie kunnen hier samenkomen op een atypische plek om ludieke ervaringen uit te wisselen, een glas te drinken en puur avontuur te beleven.

    Vincent Radix, orkestmeester van het project Orbis Aventure legt zijn concept uit: "Een bezoeker komt naar Orbis om een leuk en onvoorzien avontuur te beleven: tempels ontdekken, valstrikken ontwijken maar ook om cocktails te drinken en lekkere gerechten te eten of om een gezelschapsspel te spelen. Iedere bezoeker wordt automatisch een avonturier en dompelt zich onder in een fantastische en onbekende leefwereld."

    In ‘t kort:

    1000m² avontuur met 500 gezelschapsspelen - 500m² restaurant – 7 avontuurlijke attracties voor tot 6 spelers tegelijk- verwachting 30.000 bezoekers per jaar

    Praktisch:

    Galeries Saint Lambert – Place Saint Laurent 27 – 4000 Luik

    Escape games vanaf 6 € per persoon – www.orbisaventures.com

     

     

     

    27-10-2021 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    26-10-2021
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Sinterklaascollectie Leonidas

    De sinterklaascollectie van Leonidas verzacht het aftellen naar de Grote Dag

     

    De eerste schooldag ligt al enkele weken achter ons. De bomen hullen zich weer in hun prachtige herfst¬kleuren. Hier en daar kan je zelfs al een eerste vleugje kerstsfeer opsnuiven. Dat wil zeggen dat de goedheiligman op komst is! Kinderen pluizen volop de speelgoedcatalogi uit zodat ze klaar zijn om hun schoentje voor de open haard te zetten en ‘Sinterklaas kapoentje’ te zingen. En bij dergelijke momenten van geluk is Leonidas ook altijd van de partij. Om het lange aftellen naar de Grote Dag wat te verzachten, heeft Leonidas chocoladelekkernijen en ander lekkers gemaakt!

    Zo zijn er onze gouden muntstukken waarin verrukkelijke melkchocolade van Leonidas verborgen zit. Heerlijke chocolademunten waarmee kinderen zich kunnen amuseren... om daarna alles op te smullen! Daarnaast biedt Leonidas ook 6 chocoladeballetjes met verschillende smaken en leuke verpakkingen. Het perfecte geschenk voor een kinderschoentje in de aanloop naar het sinterklaasfeest.

    In volgorde: witte chocolade praliné gepofte rijst; melkchocolade gezouten karamel; melkchocolade hazelnootpasta; melkchocolade praliné biscuit; melkchocolade knisperende praliné; pure chocolade praliné. Er zijn chocoladefiguren in allerlei kleuren en maten, in de vorm van de Sint of andere figuren zoals een kat, een beer, een hond ... Je ziet het: speciaal voor het sinterklaasfeest breidt de familie uit!

    NIEUW! Sinterklaas is voortaan ook verkrijgbaar in melkchocolade en pure chocolade met 40% minder suiker! Een alternatief voor klein en groot met minder suiker, maar evenveel plezier!

    In de winkel van 8 november tot 6 december 2021.

     







    26-10-2021 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    25-10-2021
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Nieuwe afwerking voor iconische muurlamp Ya-Ya

    Ontwerpster Hind Rabii heeft de ambitie om lampen een zowel functionele als decoratieve rol toe te kennen. Om aan die verwachting te voldoen, lanceert ze drie nieuwe afwerkingen voor de lamp YA-YA: agaat, wit marmer en zwart marmer. Aanbevolen verkoopprijs: vanaf 560 €/kroon

    Het iconische model YA-YA van Hind Rabii Lighting Studio heeft een roeping, namelijk in het middelpunt van de belangstelling staan.

    Deze lange muurschildering of reeks van oppervlaktes straalt een zeker fatsoen uit. De verschillende lampen laten hun licht schijnen vanuit vormen die iets weg hebben van bloemenknopen. Die vormen zijn het vertrekpunt van waaruit YA-YA uiteindelijk de hele ruimte inpalmt met een magische schijn. YA-YA snijdt als het ware het licht voor u!

    YA-YA is een ludieke creatie die speelt met texturen en die in 2017 gelanceerd werd in verschillende soorten afwerking: bladgoud, -zilver en -koper of mat wit.

    HIND RABII laat al meer dan 20 jaar haar knowhow schijnen in de wereld van de verlichting. Zij is Belgische, uit de regio van Luik, en haar creaties zijn ondertussen te vinden in de hele wereld. HIND RABII is ook het verhaal van een koppel: de studio draagt haar naam maar de dagelijkse leiding doet zij samen met haar man, Michel Orban.

    HIND RABII werkt met nobele materialen die ze manueel bewerkt: mondgeblazen Murano glas en keramiek uit de regio van Venetië zijn voorbeelden van materialen en streken die zij al jaren een warm hart toedraagt.

     

     





    25-10-2021 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    24-10-2021
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Take a seat

    Op zoek naar een stijlvolle en comfortabele fauteuil? Ziehier wat Marie's Corner voorstelt.

    Modesto was meteen een schot in de roos. Deze bestseller van het Belgische huis kan de liefhebbers van moderne en pure lijnen sterk bekoren.

    Het model Perry is een nieuwe creatie sinds 2021 en richt zich tot een designminnend publiek. Perry onderscheidt zich van andere klassieke modellen van het Belgische huis door de gedurfde look en de focus op de houten pootstructuren.

    Het model Colby is een klassieker en de ideale fauteuil om avonden door te brengen met een goed boek aan de open haard. De Colby is een tijdloze creatie zonder gelijken.

    Marie's Corner staat onder leiding van Philippe Vanhemelen & Serge Silber en is uitgegroeid tot een referentie op het vlak van zitbanken. Het Belgische huis is wereldwijd actief en staat bekend voor de personaliseerbaarheid van de creaties en een stijl die door verschillende Europese trends wordt bepaald. Marie's Corner stelt meer dan 150 unieke en personaliseerbare modellen voor.

     







    24-10-2021 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.In a revolutionary collaboration

    , “HENNESSY VERY SPECIAL IN MOTION” BY LES TWINS SPARKS A VIBRANT NEW MOVEMENT

     

    For the Hennessy Very Special 2021 Limited Edition, the French urban movement creators Laurent & Larry Bourgeois express the pulse of street culture in a dual design incorporating free-style dance, original music and the Maison’s first ever fashion capsule collection. It is with great excitement that Maison Hennessy unveils the Very Special 2021 dual limited edition in collab-oration with Laurent and Larry Bourgeois, the urban movement creators known as “Les Twins”. Far more than a classic collaboration, this Hennessy Very Special partnership marks a brand-new horizon and a ground-breaking meeting of minds. Cultural Icons in their own right, Hennessy Very Special and Les Twins created a multimedia collaboration around the tagline “Move Out Loud” to celebrate French heritage and the pioneering spirit. This movement creates an exceptional, inclusive platform for artistic expression through live dance and video, music and fashion.

    The unprecedented scope of this collabora-tion first took root in Cognac, home to the Maison’s historic seat. “Working with Hennessy is like going onstage with new energy. Hennessy’s not afraid to mix things up. We’re expressing that knowledge through movement – and our experience with Hennessy Very Special has changed how we dance”, the performers note. In the vine-yards, distilleries, and Founder’s Cellar in Cognac, Les Twins found inspiration in not just one aspect but the entire art of making Hennessy Very Special, from earth and vine to barrel and glass.

    The initiation to a craft spanning centuries served as a creative trigger for a freestyle dance interpretation of the six principal stages of cognac-making and the wonder Les Twins experienced at Hennessy. The art of making Hennessy Very Special reveals many unexpected parallels with the world of dance. Just as an except-ional cognac comes from blending many unique eaux-de-vie, so freestyle performing requires the harmonious orchestration of singular movements, a unique assemblage based on skill and instinct. Both arts demand patience, precise gestures, perfect timing, boundless energy — and a spark of genius. In the same spirit, cognac-making and freestyle dance both far surpass their original discipline, letting French creativity resonate with global street culture. Above all, the resulting creations stir emotion and convey Les Twins’ impressions of the deep-rooted, multi-faceted world of Hennessy Very Special.

    The collaboration between Hennessy Very Special and Les Twins is a story of many firsts. As an artistic interpretation, it stands as the most expansive to date, touching on all the key steps of cognac-making through multiple mediums. Using motion capture technology, Maison Hennessy preserved the exhilarating energy of Les Twins’ live performance and transposed those digital images into an original limited edition concept.

    For the first time ever, a single limited edition of Hennessy Very Special is represented by two complementary graphic designs: each bottle features a likeness of either Laurent or Larry, rendered as captured digitally, with all their signature energy and a QR code that opens up the many facets of this movement experience to all. In the same vein, Hennessy Very Special by Les Twins also features noteworthy reinterpretations of the cognac’s visual identity and codes.

     Foremost among these is the iconic bras armé which, for the first time since 1765 Hennessy’s founding, now appears in double. Likewise, this limited edition of Hennessy Very Special restyles its typography after that of Les Twins, a striking bridge between time-honored tradition and contemporary culture. And while the digital experience is a key ingredient in the concept for the Hennessy Very Special in Motion by Les Twins limited edition bottle and packaging, capturing the dancers’ movements was just the beginning.

    THE HENNESSY VERY SPECIAL IN MOTION BY LES TWINS : A HISTORY-MAKING DUAL LIMITED-EDITION

    The collaboration between Hennessy Very Special and Les Twins is a story of many firsts. As an artistic interpretation, it stands as the most expansive to date, touching on all the key steps of cognac-making through multiple mediums. Using motion capture technology, Maison Hennessy preserved the exhilarating energy of Les Twins’ live performance and transposed those digital images into an original limited edition concept. For the first time ever, a single limited edition of Hennessy Very Special is represented by two complementary graphic designs: each bottle features a likeness of either Laurent or Larry, rendered as captured digitally, with all their signature energy and a QR code that opens up the many facets of this movement experience to all.

    In the same vein, Hennessy Very Special by Les Twins also features noteworthy reinterpretations of the cognac’s visual identity and codes. Foremost among these is the iconic bras armé which, for the first time since Hennessy’s founding in 1765, now appears in double. Likewise, this limited ed-ition of Hennessy Very Special restyles its typography after that of Les Twins, a striking bridge be-tween time-honored tradition and contemporary culture. And while the digital experience is a key ingredient in the concept for the Hennessy Very Special in Motion by Les Twins limited edition bottle and packaging, capturing the dancers’ movements was just the beginning.

    HENNESSY VERY SPECIAL IN MOTION BY LES TWINS : AN ORIGINAL MUSIC VIDEO

    Not only did Les Twins’ impressions of Maison Hennessy give rise to a mesmerizing freestyle dance, the duo also composed and recorded “Mirror,” an original single with lyrics inspired by Hennessy and, above all, a shared pride in French heritage. “Mirror” is premiering as an original music video – the first Maison Hennessy has ever released — featuring an electrifying performance by Les Twins embodying the “Move Out Loud” ethos with catchy refrains like “I ain’t good with good enough” and “We ain’t aboutta slow down”, Given Les Twins’ long-running experience as models, muses and entrepreneurs in the fashion industry, this boundary-breaking collaboration naturally opened the door to a brand new territory for Hennessy.

    “We like discretion, and we also like being seen within that discretion,” comments Laurent Bourgeois. “We wear pieces that stand out, that not everyone else is wearing. That was our base-line for these designs: we wanted to express our own aesthetic, in a subtle, coherent and very limit-ed edition that insiders will recognize.” Acting as creative directors, Les Twins worked  hand-in-hand with the Paris-based fashion designer Stéphane Ashpool to create an inclusive, stand-alone capsule collection. Packed with energy, flair, and color, elevated unisex streetwear styles span

    T-shirts, hoodies, asymmetrical shirts, bombers, pants and accessories. Reflecting Les Twins’ taste for sartorial discretion, the line gives pride of place to noble materials subtly denoted by the double bras armé logo designed by Hennessy especially for this collaboration. The Hennessy Very Special in Motion by Les Twins collaboration will be unveiled in September 2021.

    Hennessy Very Special has collaborated with urban movement phenomenon Les Twins to create two vibrant collectible bottles. Ca Blaze and Lil Beast bottles feature designs made with patterns based on motion capture from each of the brothers’ movements. Recommended Retail price for the set of two bottles (Hennessy V.S Lil Beast 70cl and Hennessy V.S Ca Blaze 70cl) - RRP 70€

    ALCOHOL ABUSE IS DANGEROUS FOR YOUR HEALTH. - CONSUME WITH MODERATION.

     

               

     

     







    24-10-2021 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    23-10-2021
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.De Grote Efteling Koekoek show in premiere in Vlaanderen

    Tournee van nieuwe Efteling-theaterproductie start in Antwerpen - Binnenkort in Heist-op-den-Berg, Hasselt, Gent en Ninove

    Op zaterdag 23 oktober gaat de nieuwe Efteling-theaterproductie De Grote Efteling Koekoek Show in première in Vlaanderen in de Stadsschouwburg in Antwerpen. Later volgen er voorstellingen in Heist-op-den-Berg, Hasselt, Gent en Ninove.

    Met De Grote Efteling Koekoek Show spreekt de Efteling vooral nieuwsgierige kinderen tussen de 8 en 12 jaar aan. Als bezoeker van deze theatershow kan je met eigen ogen zien hoe het er achter de schermen bij de Efteling aan toegaat. In zo’n 90 minuten krijgt het publiek een show met humor, interactie en experimenten, en beleeft het een avontuur vol spanning en grappen. Een voorstelling waarin niets is wat het lijkt, je wordt er gewoon koekoek van!

    De Grote Efteling Koekoek Show

    Duimpjes omhoog, want bezoekers van de voorstelling zijn uitgenodigd door de directeur van de Efteling! Hij is er nog niet, maar we zien al iets bijzonders op het toneel. Knoppen, hendels, beeldschermen… waar we natuurlijk niet aan komen. Toch?

    Creatief team: Script: Jasper Verheugd i.s.m. de Efteling - Regie: Jasper Verheugd - Art director: Robert-Jaap Jansen - Muzikale leiding: René Merkelbach - Decorontwerp: Joris van Veldhoven - Kostuumontwerp: Carla de Kroon - Lichtontwerp: Wim Dresens - Geluidsontwerp: Jeroen ten Brinke -             Technische productie: Jeroen Frijters - Creatief conceptspecialist Efteling Entertainment: Sandra in ‘t Groen

    Antwerpen, Heist-op-den-Berg, Hasselt, Gent en Ninove

    De Grote Efteling Koekoek Show is tot en met mei 2022 te zien in theaters in Nederland en België, waaronder: Stadsschouwburg Antwerpen: 23 oktober 2021 en 15 mei 2022; - CC Zwaneberg Heist-op-den-Berg: 1 november 2021; Ethias Theater Hasselt: 28 november 2021; - Capitole Gent: 6 februari 2022; - CC De Plomblom Ninove: 20 maart 2022.

    Meer info en de speellijst: www.efteling.com/koekoek. Actuele data en tijden vind je op de websites van de theaters.

     

     





    23-10-2021 om 11:10 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Collistar: Lift HD Body
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    ULTRA-LIFTING ANTI-AGE CREAM

     

    HUIDVEROUDERING

    Als gevolg van genetische factoren en een groot aantal invloeden van buitenaf (zoals uv, zichtbaar licht, infrarood licht, roken, voeding, vervuiling en stress), toont ons hele lichaam met het ouder worden tekenen van huidveroudering.

    Tegenwoordig wordt er steeds meer nadruk gelegd op het welzijn van het hele lichaam, wat heeft geleid tot onderzoek naar doelgerichte anti-age huidbehandelingen voor de benen, armen, nek en het decolleté, om zo de structurele en biochemische veranderingen die verband houden met huidveroudering aan te pakken. De huid in deze zones wordt minder blootgesteld aan omgevingsfactoren en wordt meer beïnvloed door haar fysiologie. Er zijn meerdere redenen waarom ze verschilt van de gezichtshuid zoals de dikte, het onderhuidse vetgehalte, de samenstelling van melanine, de plaats van de talgklieren en de reactie op externe gevoeligheid.

    Met dit in gedachte, en na jaren van onderzoek naar een combinatie van anti-age cosmetica voor zowel het gezicht als het lichaam, lanceert Collistar Clean Research® de Lifting Anti-Age Cream met een nieuwe, verbeterde formule.

    DE TEXTUUR

    De smeltende, zintuiglijke crème bevat geen siliconen, alcohol of ingrediënten van dierlijke oorsprong, is niet olieachtig en heeft een omhullende, allergeenvrije geur. De crème voedt en hydrateert diepgaand dankzij het hyaluronzuur en de arganolie en jojobaolie. Lift HD Body is geschikt voor alle huidtypen (ook voor de gevoelige huid) en is perfect voor de verslapte huid, fijne lijntjes en pigmentatie.

    DE RESULTATEN

    Direct na het aanbrengen van Lift HD Body is de huid glad, gepolijst, zacht en gehydrateerd. Bij continu gebruik wordt de huidtextuur egaal en gerestructureerd, wordt de opperhuid steviger en elastischer en lijken de kritieke zones er strakker uit te zien en een gelijkmatige teint te hebben.

    DE NIEUWE LIFT HD BODY CREME IS VERKRIJGBAAR VANAF MEDIO OKTOBER www.collistar.com/be

     

    23-10-2021 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Believe in the magic

    WITH M· A·C COSMETICS THIS HOLIDAY SEASON

     

    Ta-da! Give the magic of M· A·C this season with spellbinding holiday gifts. Featuring a hypnotizing take on the magic of the holiday season, M· A·C has conjured up a collection that is all about optical illusions, magical reveals, makeup trickery and unbelievable performance and Artistry.

    Give the gift of instant transformation with all-new, limited-edition transfixing colours for eyes, lips and skin – or pick a kit featuring beloved best-sellers and never-before-seen shades in a full suite of ready-to-gift sets. Whatever you choose, there’s no doubt you’ll captivate your crew with wow-worthy, limited-edition holiday gifts – all dressed in hypnotic optical-illusion packages.

    Our Hypnotizing Holiday collection is ready to empower you to be your own masterful makeup M· A·Cgician. Colour your lips with five Lipstick shades, then let five Lipglass hues cast a spell on you. “They are the perfect topper to any Lipstick formula, creating that mesmerizing, shade-shifting effect,” says US-based Senior Artist Tiffany Johnston.

    Hocus-focus your attention on eye-catching eye liner – featuring five shades that are anything but ordinary – and eye shadows that trick the light with mysterious, magical pigments. “They layer light-changing colour, so your makeup takes on a different dimension in any situation,” says Johnston. With a kaleidoscope of five colourful shades, you can easily give your eyes spellbinding party shine. “They’re exciting enough to wear by themselves or layered to take on a whole new life,” says Johnston. Complete your holiday transformation with a finishing flash of lash.

    Obsessed with sets? Pick a kit, any kit! We’re pulling out 18 magic kits – no tricks – ready to captivate every audience this holiday season. “Confidence isn’t something you can purchase – but fun is!,” says Johnston. “If you want an artistic approach to makeup or a gift for a friend this holiday season, M· A·C has all the magic you need.”

    LESS WASTE, MORE MAGIC

    M· A·C shares your commitment to the environment. Our packaging this holiday season was made with sustainability in mind by focusing on the reduction of plastic waste : We’ve eliminated plastic components in our holiday collection, which is an equivalence of 500,000 plastic water bottles.(*Based on the average weight of a half-litre bottle.) -    More than half of our compacts in our holiday collection were redesigned to introduce recycled/post-consumer content. - • Our collections this holiday season come in recyclable, responsibly sourced paper cartons.  - Return your clean, empty M· A·C products at participating locations in-store [or online] through our Back-To-M· A·C takeback program to give old plastic a second life. What cannot be recycled is converted to energy. Available as of 14 October at ICI PARIS XL and as of 28 October at select M•A•C locations/online and maccosmetics.be









    23-10-2021 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    22-10-2021
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Kijk uit je ogen tijdens herfstwandeling

    Als je het ons vraagt, is de herfst de perfecte tijd om de natuur in te trekken. De temperatuur is nog aangenaam zacht, de natuur verkleurt in de meest magische kleuren en ook in het dierenrijk is het een drukte van jewelste. Over dat laatste vertellen we je graag wat meer.

    De hertenbronst

    Al burlend gaan de edelherten in oktober op zoek naar een nieuwe liefde. Het is paartijd en de mannetjes proberen met hun indrukwekkende lokroep indruk te maken op de vrouwtjes en de concurrentie uit de buurt te houden. Wil je dit tafereel aanschouwen? Kijk dan goed om je heen. Herten laten vooral op de grond sporen als pootafdrukken en uitwerpselen achter waardoor ze makkelijker te vinden zijn. Zorg ervoor dat je de herten niet afschrikt. Herten kunnen goed zien, maar vooral heel goed horen en ruiken. Draag dus kleding in onopvallende kleuren, bewaar parfum en andere zware geuren voor een andere dag en beweeg je rustig door de omgeving. Zodra je de herten hebt gevonden, is het belangrijk om voldoende afstand te houden. Met een compacte kijker uit de CL familie kun je vervolgens het bijzondere liefdestafereel van de herten aanschouwen.

    De vogeltrek

    Oktober is vogeltrektijd. Miljoenen vogels vliegen over België heen, onderweg naar een warmere bestemming voor de wintermaanden. Spreeuwen, koperwieken, vinken, kokmeeuwen, kievieten, zanglijsters en aalscholvers zijn een paar voorbeelden van vogels die een warmere plek verkiezen om de winter door te brengen. Sommigen kiezen voor Zuid-Europa en anderen vliegen door naar West-Afrika voor aangename temperaturen.

    Als je trekvogels wil gaan spotten, is het goed om de weersverwachtingen nauw in de gaten te houden. Een noordoosten- of oostenwind is voor de vogels erg fijn, dan hebben ze de wind mee. Voor het spotten van trekvogels is dit lastiger omdat de vogels dan hoger vliegen. Bij een zuidwestenwind vliegen de vogels lager en zijn ze beter te horen en zien. Voor beginnende vogelspotters is de dG een uitkomst. Met deze kijker kun je de vogels niet alleen bekijken, je kunt ze ook vastleggen en vervolgens identificeren met de Merlin Bird ID app.

    Voor meer gevorderde vogelaars is er bijvoorbeeld de NL Pure. De revolutionaire ergonomische vorm van deze verrekijker zorgt ervoor dat je comfortabel een langere periode ontspannen kunt kijken.

    Hard werken ter voorbereiding op de winter

    Hoewel er in België heel wat eekhoorns en egels leven, zie je ze niet heel vaak. In de herfstmaanden is de kans om ze te spotten een stuk groter. Beide beestjes zijn in de herfst actief op zoek naar eten. Eekhoorns eten extra veel om vetreserves op te bouwen. Daarnaast verstoppen ze eikels, noten en dennenappels in de grond en in boomholtes om hiermee de winter door te komen. Ook de egel is actief op zoek naar eten. Hij eet zijn buikje rond voordat hij een plekje zoekt voor zijn winterslaap. De nieuwe CL Curio is een lichte en compacte verrekijker waarmee je eekhoorns en egels ook rondom het huis van dichtbij kunt bekijken.

    Geniet van adembenemende uitzichten

    Heb je zelf (nog) geen kijker van SWAROVSKI OPTIK, maar wil je toch de vogeltrek bekijken? In Het Zwin Natuur Park in Knokke-Heist vind je de spotting scope ST Vista. Niet alleen de vogels, maar ook de natuur is er prachtig, dus neem zeker de tijd om rond te kijken. Bekijk hier de locaties van de ST Vista in de rest van de wereld.

    De wereld behoort aan hen die schoonheid kunnen zien. Ervaar het ogenblik.

    SEE THE UNSEEN. SWAROVSKIOPTIK.COM

     

     

     







    22-10-2021 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    21-10-2021
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.WE Fashion lanceert nieuwe FW21 campagne

    EMBRACE TOMORROW & WEAR THE MOMENT

    Speciaal voor haar Fall/Winter-campagne heeft WE Fashion een digitale droomwereld gecreëerd, waar iedereen welkom en included is. Van het Noorderlicht en een paradijselijke jungle met rondvliegende kolibries tot een kleurrijke omgeving met modulaire elementen gebaseerd op de architectuur van de flagshipstore in Amsterdam. Het merk ziet het als haar missie de wereld eraan te herinneren dat verbonden blijven de sleutel is tot magische momenten en zet daarom in op een future-proof collectie en bijbehorende campagne, met als belangrijkste boodschap: EMBRACE TOMORROW & WEAR THE MOMENT.

    Het leven is een aaneenschakeling van momenten. Vaak komt achteraf pas het besef dat een moment speciaal was en kunnen met name de onverwachte momenten een levenslange herinnering blijven. Van ’s morgens vroeg tot ’s avonds laat zorgt WE Fashion voor stijl voor alle momenten in het leven die ertoe doen. Met de casually stylish items uit de collectie zit je, dankzij de eindeloze combineerbaarheid, in elke situatie goed en ben je overal op voorbereid.

    Het najaar van 2021 voelt voor velen als een nieuwe start. Dromen worden weer nagejaagd en de momenten samen worden meer dan ooit gekoesterd. De door WE Fashion gecreëerde digitale werelden benadrukken de magie van het samenzijn en bieden een kleurrijk podium aan de veelzijdige collectie voor Men, Women & Kids.

    Wat de plannen ook zijn, EMBRACE TOMORROW & WEAR THE MOMENT







    21-10-2021 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Belg boekt massaal skivakantie in Zwitserland en Oostenrijk

    Interhome noteert nu al meer boekingen dan tijdens winter 2019. Het skiseizoen staat voor de deur en dat is de Belg niet ontgaan. Vakantiewoningverhuurder Interhome krijgt bijna 30 % meer boekingen binnen voor komend winterseizoen in vergelijking met vorig jaar. Als er vergeleken wordt met het winterseizoen van 2019, dan zijn er nog steeds 6 % meer boekingen. Met andere woorden: de winterboekingen zijn volledig hersteld en doen het zelfs beter dan het laatste winterseizoen voor de pandemie. Qua bestemmingen wordt er ook een markante shift genoteerd: Frankrijk zakt van plaats één naar plaats drie, terwijl Zwitserland en Oostenrijk volop profiteren.

    De meeste onder ons hebben al bijna twee jaar niet meer op de latten gestaan. De knaldrang naar het witte tapijt swingt uit de pan, merkt Thibault Van Look, Country Manager Benelux bij Interhome: “We krijgen op dit moment al 29.6 % meer boekingen binnen als we vergelijken met de winter van 2020. Een jaar terug was er nu nog goede hoop op een normaal wintersportseizoen. Uiteraard werden die boekingen in een later stadium grotendeels geannuleerd door de striktere coronamaatregelen, maar met die annulatiegolf is hier dus geen rekening gehouden”.

    Als Interhome de boekingscijfers van nu naast die van 2019 legt, noteren ze nog steeds een stijging. “In vergelijking met 2019 doen we het momenteel 6.1 % beter. We kunnen dus zeggen dat onze winterboekingen volledig hersteld zijn en het zelfs beter doen dan voor de pandemie”, vult Van Look aan.

    Zwitserland op nummer 1 : Ook op welk wit tapijt de botten worden ingeklikt, is van belang voor de skiënde Belg. Zo noteert Interhome een markante shift op vlak van bestemmingen. Waar voorheen Frankrijk meestal ging lopen met de nummer één positie van favoriete skibestemming, is die plaats nu voor Zwitserland. Het Alpenland doet het momenteel zo goed dat het aantal boekingen zelfs verdubbelt op deze bestemming. Maar ook Oostenrijk kan de skiharten bekoren en kent een stijging van maar liefst 26 %.

    Populariteit Frankrijk kent dip

    Het enige wintersportland dat momenteel een lichte daling noteert is Frankrijk, nochtans jaren dé topfavoriet bij heel wat Belgen. “Een verklaring vinden voor deze dip is moeilijk”, erkent Van Look. “Afgelopen winter besliste Frankrijk al snel dat het haar skipistes niet zou openen, terwijl skiën in Zwitserland en Oostenrijk wel mogelijk bleef. Ook voor komende winter heeft de Franse overheid nog niet officieel gecommuniceerd over de maatregelen die van toepassing zullen zijn in de Franse skigebieden. Die onzekerheid zorgt er mogelijk voor dat men voorlopig Frankrijk wat links laat liggen. Al kan dit uiteraard snel keren, zeker wanneer de opties in Zwitserland en Oostenrijk schaarser worden”.







    21-10-2021 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    20-10-2021
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Cosy collab

    Floris van Bommel x Kingdom of Wow!

     

    Exclusive and ethically handmade slippers

    This holiday season, Dutch shoe designer Floris van Bommel proudly presents Kingdom of Wow! slippers in his personally chosen collection. These soft grey and blue wool slippers for men and women are made with a touch of Floris flair. The slippers will be available from October 12 until stocks last and cost €89. The ideal Christmas gift.

    Floris' Flair

    Now summer is officially over, we’re mentally getting ready for winter and Christmas time. Warm knit sweaters, a nice hot cup of ginger tea and cosy pajamas. But we all know that when our feet are cold, no piece of clothing - however warm it may be - will keep those shivers at bay. So to make sure you're all set when working from home or enjoying some downtime on the sofa, Floris van Bommel has got you covered with limited edition exclusive Floris x Kingdom of Wow! slippers.

    'I am addicted to slippers. Okay, I’ve said it. Every autumn, but sometimes also in the middle of summer, I surf the entire Internet in search of the perfect slipper. During my latest slipper hunt, I ended up at ‘Kingdom of Wow!': a Dutch fair-trade slipper and espadrille brand that produces its goods in Cambodia. After ordering my pair, I came into contact with owner Godie. She asked me how I liked them. I told her about my slipper obsession and that my pair of K.O.W.s came quite close to perfection. Fast forward to now: ta-dááh! A tremendous honor... the ‘Kingdom of Wow for Floris van Bommel’ slipper!'  - Floris van Bommel

    Not only are these Kingdom of Wow slippers easy on the eye, but they're also ethically responsible and handmade out of high-quality natural materials, by local women in Cambodia. Slow fashion in the form of everyday luxuries like these slippers, embody being stylish at home while encouraging a conscious mindset.

     

     

     

     









    20-10-2021 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Floris van Bommel brengt exclusieve collectie met Robin van Persie

    A (football)match made in heaven . Voetbalfans der Lage Landen verzamel u, want Floris van Bommel heeft samen met voetballegende Robin van Persie een schoenencollectie ontwikkeld die dit najaar gelanceerd wordt. Het gaat om een exclusieve collectie die bestaat uit 3 stijlen die elk Robin’s persoonlijke smaak weerspiegelen. Eentje voor de stijlvolle voetbalfanaat!

    In Nederland is van Persie, als ex-aanvoerder van het Nederlandse elftal, een ware held. Maar ook bij de gemiddelde Belgische m/v op straat doet deze sporter een belletje rinkelen. Naast voetballen heeft deze man ook duidelijk een neus voor mode.

    “Het was een superleuk proces om, samen met Floris en zijn team, tot deze collectie te komen. De drie modellen zijn een perfecte weerspiegeling van waar ik persoonlijk van houd. Casual met een sportieve touch.’’ - Robin van Persie

    Robin en Floris creëerden,  in nauwe samenwerking, voor deze capsulecollectie 3 modellen. Helemaal naar de smaak van Robin maar uiteraard steeds met de typische signature touch van Floris.

    High top sneaker: Custom designed voor Robin van Persie: een cleane hightop sneaker opgebouwd uit verschillende witte en offwhite materialen. Donkerblauwe detailleringen breken dit wit en geven de schoen zijn eigen karakter. De ingetogen styling van de boot contrasteert mooi met het stoerdere silhouet dat beïnvloed is door hightop basketball sneakers. Op de tong, zijkant en onderkant van de schoen is ‘Floris van Bommel x Robin’ branding zichtbaar.

    Tennis sneaker: Deze sneaker vindt zijn inspiratie in jaren ’80 tennisschoenen. Het silhouette wordt bepaald door de strakke rijgsluiting, een slanke lijn van grijs nubuck langs de zoolrand en de opkrullende hiel van donkerbruin nubuck met croco embossing. De drie rijtjes perforatie op het lichtgrijze voorblad voegen wat luchtigheid toe aan het ontwerp. Op de tong is het ‘Floris van Bommel x Robin’ logo aangebracht op een leverkleurig label van mooi glad kalfsleer.

    Desert boot : ‘Classics never go out of style’. Samen met Robin gaf Floris van Bommel enkele strakke updates aan deze tijdloze klassieker. Dit desert boot model heeft een sportief onderwerk gekregen. De hiel is afgewerkt met donkerbruin Nubuck dat voorzien is van een Croco embossing. Leuk detail: deze schoen is van oorsprong geen ‘Floris van Bommel’, maar een klassieke ‘Van Bommel’ stijl, dus werd op de zijkant het historische metalen ‘VB’ tagje aangebracht. Exclusive much!

    De 3 modellen zijn vanaf 4 november in gelimiteerde oplage verkrijgbaar in de webshops van Robin van Persie, Floris van Bommel en De Bijenkorf. In de winkelstraat zijn de schoenen te vinden bij De Bijenkorf Rotterdam en Amsterdam en in alle Floris van Bommel Brandstores. Prijzen: High top sneaker: € 249.95: Tennis sneaker: € € 219.95; Desert boot: € 239.95.







    20-10-2021 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    19-10-2021
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.JBC wint X2 award

    meest gendergelijkwaardig bedrijf

     

    Familiebedrijf JBC heeft de X² Award gewonnen als het meest vooruitstrevende bedrijf op het vlak van gendergelijkwaardig ondernemen, work-life balance en andere sleutelpunten. De prijs werd uitgereikt door netwerkorganisatie XKwadraat op hun jaarlijks congres.

    JBC werd verkozen door zowel de vakjury als het publiek dat online kon stemmen. Wivina Briers, oprichter van XKwadraat: “Gendergelijkwaardigheid zit in het DNA van JBC. Zaakvoerders Bart en Ann Claes zijn broer en zus die goed weten hoe uitdagend het is om een carrière te combineren met het gezinsleven. Dat proberen ze te vertalen naar de werkvloer, hun productieprocessen en alle winkels. Vandaar dat zij de terechte winnaars zijn.”

    Verschillende initiatieven pro gender

    “Bij JBC heerst een goed evenwicht tussen mannen en vrouwen, en dat op alle niveaus van de organisatie. Ze zetten sterk in op een goede work-life balance en lanceerden al meerdere initiatieven om de combinatie familie en werk zo gemakkelijk mogelijk te maken voor hun personeel, en zelfs voor hun klanten. Zo zijn in hun kantoren en winkels speciale ruimtes waar jonge moeders borstvoeding kunnen geven of kunnen kolven.”

    “Het modebedrijf gaat ook bewust in tegen genderstereotypering. Bij het begin van het schooljaar gaven zij een kleurboekje uit, waarin ‘typisch’ mannelijke beroepen worden vertolkt door een vrouw en omgekeerd. En dan heb je nog hun genderneutrale kledinglijn voor kinderen die onlangs de krantenkoppen haalde.”

    “Hun initiatieven pro gendergelijkwaardigheid blijven niet beperkt tot België. JBC richtte schooltjes op naast de fabrieken waarmee ze samenwerken in het Verre Oosten. Zowel jongens als meisjes zijn er welkom, wat daar niet vanzelfsprekend is. Het onderwijs is er bovendien gratis, zodat alle kinderen van de arbeidsters dezelfde kansen krijgen.”

    Ann Claes, mede-eigenaar van JBC, is vereerd met de Award: “We willen zeker een voortrekkersrol opnemen op het vlak van gendergelijkwaardigheid. We hebben vijfendertig jaar de tijd gehad om hierin te groeien, en zetten nu nog altijd stappen vooruit. De samenwerking tussen mij en mijn broer is mooi in evenwicht, en die balans proberen we door te trekken in het hele bedrijf.”

    Te duchten concurrentie tijdens selectieprocedure

    De concurrenten van JBC waren nochtans niet de minste. Wivina Briers: “Van de verschillende bedrijven die zich kandidaat stelden, werden na een eerste evaluatie op papier drie bedrijven gekozen als finalisten: JBC, moderetailer Bristol – Euro Shoe en sectorfederatie Agoria. Het was verrijkend om te zien hoe zij alle drie bewust zijn van het belang van gendergelijkwaardigheid, en bereid zijn om hier verder in te groeien. Maar uiteindelijk kan maar één bedrijf de prijs wegkapen.”

    De prijs werd uitgereikt op het jaarlijke congres van XKwadraat. De uitreiking van de award werd voorafgegaan door verschillende debatten en keynotes die dieper ingingen op economische repercussies door verbaal en fysiek geweld op en naast de werkvloer, en het economische belang van STEM-opleidingen en -carrièremogelijkheden. De editie van volgend jaar ligt al vast en zal plaatsvinden op maandag 10 oktober 2022.

    JBC valt in de prijzen

    Naast de award voor het meest gendergelijkwaardig bedrijf, won JBC afgelopen week nog vijf andere prijzen. In de award voor Retailer of the Year sloop JBC maar liefst drie titels in de wacht: Beste winkel voor Baby & Kind, Beste webshop Dames en Beste webshop Baby & Kind. In The SafeShop Awards werd JBC bekroond tot Payment Hero. Tot slot kwam JBC samen met partner Dignify als winnaar van de English Public vote bij de Selligent Awards uit de bus, waarvoor de mooie Sinterklaas video in coronatijd de aanleiding was.

    Eind oktober maakt JBC ook nog kans op de Mercuriusprijs, die wordt uitgereikt aan de retailers die symbool staan voor vernieuwing in de sector.

     





    19-10-2021 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Speeltuinbende test nieuw speelbos in de Efteling

    Nest! wordt gekeurd door de allerkleinste adviseurs van Nederlandse stichting het Gehandicapte Kind. Deze maand wordt het nieuwe speelbos Nest! in de Efteling getest door verschillende leden van de Speeltuinbende van stichting het Gehandicapte Kind. De Speeltuinbende is een groep kinderen, met en zonder beperking, die zich inzet voor een omgeving waar ieder kind onbezorgd samen kan spelen. Afgelopen weekend kwamen de eerste kinderen langs. Na hun beoordeling van Nest! kwamen de groene bordjes omhoog. “Het is mooi dat de Speeltuinbende het naar hun zin had in Nest! en dat het is goedgekeurd. Er is maandenlang heel hard gewerkt om dit speelbos zo toegankelijk mogelijk te maken voor kinderen met en zonder beperking. Met deze test vallen alle puzzelstukjes op hun plek”, vertelt Fons Jurgens, Algemeen Directeur Efteling.

    Onbezorgd samen spelen: Tijdens de test kwamen verschillende elementen aan bod. De Speeltuinbende is zeer ervaren in het testen van speeltuinen en volgt een standaard programma. Er wordt gekeken naar bespeelbaarheid, sociale en fysieke toegankelijkheid en informatievoorziening. Centraal staat dat alle kinderen, met of zonder beperking, onbezorgd samen kunnen spelen. “Dat onze Speeltuinbende het nieuwe speelbos mag testen is natuurlijk speciaal. In de ontwerpfase heeft stichting het Gehandicapte Kind advies gegeven over de toegankelijkheid van Nest! Het voelt erg volledig dat de Speeltuinbende ook een eindadvies mag geven en hun reactie is erg enthousiast en positief”, vertelt Henk-Willem Laan, directeur stichting het Gehandicapte Kind.

    Eerste reactie: Eén van de eerste testers was Duncan (8 jaar). Hij noemde Nest! 'superleuk', omdat hij ondanks zijn handicap en rolstoelafhankelijkheid ook kan spelen in het speelbos. “Het allerleukste vond ik de wiebelbrug in het vlonderpad en het groene pad met de hobbelige houten balken. Daar kon ik lekker overheen crossen. Maar ook de glijbaan is leuk. Daar kon ik helemaal met mijn rolstoel komen en samen met mama van afglijden”, vertelt hij enthousiast.

    Toegankelijkheid in de Efteling : Toegankelijkheid staat al jarenlang hoog in het vaandel bij de Efteling. Sinds de oprichting in 1952 is het belangrijk geweest dat iedereen zich thuis en veilig voelt. Nest! is een plek waar iedereen zich thuis kan voelen: alle jonge kinderen met of zonder beperking kunnen daar samen spelen. Bij de totstandkoming van Nest! is zeer nauwkeurig gekeken naar de toegankelijkheid van het speelbos voor verschillende doelgroepen. Hierbij is onder andere advies ingewonnen bij stichting het Gehandicapte Kind.

    Wereld van de Efteling: Sinds de opening van het Sprookjesbos in 1952 is de Efteling uitgegroeid tot de grootste toeristische bestemming van de Benelux. De Efteling omvat naast het attractiepark ook het Efteling Hotel, de vakantieparken Efteling Bosrijk en Efteling Loonsche Land, en het Efteling Theater.





    19-10-2021 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    18-10-2021
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Wejeda ; 5 winterfavorieten

    De laatste maanden van het jaar zijn in aantocht en daarmee ook het gure weer. Je huid kan in deze maanden wel wat extra voeding gebruiken. Weleda’s winterfavorieten zijn uitermate geschikt voor de koudere maanden van het jaar. Puur natuurlijke voeding voor je huid met heerlijke, warme geuren..

    1 WAT EET JE HUID VANDAAG?

    Skin Food is onze 100% natuurlijke alleskunner. Deze intensief voedende alles-in-één-crème herstelt de barrièrefunctie van de huid en verzorgt ruwe en droge plekjes. Met geneeskrachtige planten extracten zoals driekleurig viooltje, biologische Calendula en kamille. Skin Food 30 ml 5,99 €

    2 ZACHTE BESCHERMING BIJ KOUD WEER

    Amandel Verzachtende Gezichtsolie met biologische amandelolie voedt en kalmeert de gevoelige huid. De olie herstelt de natuurlijke balans van de huid en verbetert haar beschermende functie. Fijn bij koud en guur weer. Amandel Verzachtende Gezichtsolie 50 ml 16,99 €

    3 EEN VLEUGJE SERENITEIT

    Puur natuurlijke etherische oliën in Aroma Shower Relax hebben een aromatherapeutische werking op je gemoedstoestand. Met de bewezen ontspannende geur van lavendel, bergamot en vetiver ervaar je ultieme ontspanning. De douchecrème verzorgt en behoudt de natuurlijke vochtbalans van je huid. Aroma Shower Relax 200 ml 6,99 €

    4 VERWARM JE HUID EN ONTSPAN JE ZINTUIGEN

    Lavendel Ontspannende Body Olie voedt, verzorgt en verwarmt je huid. De pure etherische olie van lavendel heeft een kalmerend effect. Ideaal om tot rust te komen na een drukke werkdag of voor het slapengaan. Lavendel Ontspannende Body Olie 100 ml 15,99 €

    5 INTENSIEVE HYDRATATIE VOOR DE DROGE HUID

    Skin Food Body Lotion voedt intensief en hydrateert de droge huid langdurig. Met kalmerende plantextracten van driekleurig viooltje, biologische Calendula en kamille. Skin Food Body Lotion 200 ml 14,99 €

    www.weleda.be

     

     











    18-10-2021 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Festival FILRMON programma 2021

    Met enorm veel plezier kondigt het Internationaal Filmfestival voor Jong Publiek - Filem'On het officiële programma van zijn 15de editie aan!

    Met “Filem’On, 15 jaar onderweg” als thema van deze editie, reizen we in 10 dagen de wereld rond, met gloednieuwe films én een terugblik naar de “Best of Filem’On. Een breed aanbod voor jongeren van 2 tot 16 jaar, dat ook ouders, leerkrachten en iedereen jong van hart zal kunnen bekoren. Ook werken we dit jaar nauw samen met EUROPALIA TRAINS & TRACKS. Samen onderweg naar een duurzame ecologische wereld!

    HYBRIDE FESTIVAL!

    Dit jaar gaat Filem'On door in een hybride vorm. Naast het offline programma in de Brusselse cinemazalen zullen we bij aanvang van het festival een aantal films uitbrengen op ons Video On Demand platform!

    Vanaf 15 oktober kan je alvast eens snuisteren doorheen het programma op het eigen Online Filmplatform en kunnen geïnteresseerden een Filem’On festivalpas kopen. Op die manier zijn ze zeker dat ze gedurende de hele herfstvakantie kunnen genieten van ons ruim filmaanbod! Houd de website dus zeker in de gaten!

    "Portugal steekt van wal"-  Woensdag 27 oktober om 15u - BOZAR

    Portugal steekt van wal en bijt de spits af op de 15de editie van het Filem’On filmfestival! Op woensdag 27/10 om 15u kan je je in de Bozar laten meevoeren op het ritme van de golven met Portugese animatiefilmpareltjes! Een echte ontdekkingsreis voor 4- tot 12-jarigen, met een zeebriesje en een vleugje pan-Europese volksmuziek, begeleid door muzikanten Piet Decalf & Jan D’haene, samen met de leerlingen van de Ursulinenschool! In samenwerking met Jeugd En Muziek Brussel.





    18-10-2021 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    17-10-2021
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Heerlijk herfstbezoek aan NausicaĂ 

    Een handje toesteken tijdens de training van zeeleeuwen? Kijken hoe de reuzenmanta gevoederd wordt? Of een blik werpen achter de schermen van Europa’s grootste aquarium? Deze herfstvakantie doe je het allemaal in Nausicaá, in Boulogne-sur-Mer. Interactieve tentoonstellingen en ludieke activiteiten bezorgen je een prachtige dag aan de Franse Opaalkust.

    Op een steenworp van de Belgische grens wachten maar liefst 60.000 betoverende zeedieren op jou. In het Franse Boulogne-sur-Mer nemen ze je mee op een fantastische reis, dwars door alle wereldzeeën. Je ontmoet er schildpadden, kleurrijke clownvissen en sierlijke manta’s. Deze herfstvakantie beleef je er zelfs nóg meer plezier dankzij deze vijf fenomenale exposities en activiteiten.

    1. Bezoek achter de schermen  

    Elke dag tienduizenden dieren verzorgen … dat is een heuse opdracht voor de verzorgers van Nausicaá. Hoe zij dat aanpakken? Dat kom je te weten tijdens een exclusief bezoek achter de schermen. Je verkent de keuken en de wandelgangen. En je leert alles over het dagelijkse leven van de dieren van Nausicaá. Je wandelt ook langs de indrukwekkende filterinstallaties. Die zuiveren elke dag meer dan 17.000 m³ water.

    2. Assisteren tijdens het voedermoment        

    Voedermomenten, trainingssessies, quizzen... Er valt een pak te ontdekken tijdens jouws bezoek aan Nausicaá. Elke dag neem je deel aan heel wat leuke activiteiten. Zo assisteer je de verzorgers tijdens de training van de zeeleeuwen. En verderop vertroetel je de roggen en de vissen in het aanraakbassin.

    3. Op volle zee       

    Zet je schrap voor een duik in de expo ‘Op volle zee’. Hiermee voert Nausicaá je naar één van de laatste onontdekte plekken op aarde: het eiland Malpelo, vlakbij Colombia. Je wandelt door een 18 meter lange tunnel en een kloof van wel 7 meter hoog. Reusachtige ramen zorgen voor fantastische uitzichten. Samen met een adembenemende baai bootsen ze de zeebodem van Malpelo na. Daar bewonder je indrukwekkende mantaroggen, grijze haaien en vele andere ongelooflijke diersoorten van dichtbij.

    4. Over kusten en mensen         

    De mens en de zee … hun band gaat eeuwen terug in de tijd. En het einde ervan is nog lang niet in zicht. Met de tentoonstelling ‘Over kusten en mensen’ nodigt Nausicaá je uit voor een wereldreis langs alle kusten. De route gidst je van de Noordzee naar de Middellandse Zee, door kelpbossen, lagunes en koraalriffen. In de open zee gieren de zenuwen door je lijf wanneer de haaien voorbij zwemmen. Terwijl de lagunes je bekoren met hun sprookjesachtige vissen. Verderop, in het Californisch reservaat, schieten de zeeleeuwen als torpedo’s door hun watertank van wel 1.000 m³. En zo wacht er om elke hoek een compleet nieuwe omgeving!

    5. In het oog van de klimaatorkaan    

    Bizarre natuurfenomenen over de hele wereld maken het ons duidelijk: het klimaat is er slecht aan toe. Wat dat betekent voor het magische leven onder water? Dat ondervind je tijdens de tijdelijke tentoonstelling ‘In het oog van de klimaatorkaan’. Je stapt aan boord van de Nausicaá explorer en doorkruist koraalriffen, mangroves en diepe oceanen. Je trotseert stormen en overstromingen. Maar gelukkig kom je ook te weten wat je zelf kunt doen om het tij voorgoed te keren.

    Aan een voordelige prijs 

    Zin gekregen in een duik in het diepblauwe universum van Nausicaá? Goed nieuws, want momenteel profiteer je van een voordelig familietarief. Wie minstens vier tickets bestelt, ontvangt 15 procent korting. Een ingangskaart voor een volwassene of een kind vanaf 12 jaar kost dan nog 24 euro in plaats van 28,50 euro. Voor kinderen van 3 tot 12 jaar zakt het tarief van 21,50 naar 18 euro. Kinderen jonger dan 3 jaar mogen gratis binnen.

    “Het Nationale Zeecentrum Nausicaá ligt in Boulogne-sur-Mer. Nausicaá neemt zijn bezoekers mee op een ontdekkingstocht door de zee. Het is uniek in zijn soort. Nausicaá is tegelijk speels, leerrijk en wetenschappelijk, en focust vooral op de relatie tussen de mens en de zee. Sinds de opening van Nausicaá op 18 mei 1991 hebben meer dan 18 miljoen bezoekers de rijkdommen van de oceaan ontdekt. Tijdens hun bezoek maken ze kennis met de verschillende mariene ecosystemen en worden ze bewust gemaakt van de noodzaak om die te beschermen. In 30 jaar is Nausicaá uitgegroeid tot een van de grootste aquariums van Europa.”







    17-10-2021 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Uurwerk Far Cry 6 blijft maar tikken...

    Het uurwerk Far Cry 6 blijft maar tikken, zowel in-game als in het echte leven.

     

    Deze limited edition Khaki Field Titanium Automatic staat garant voor tal van avonturen op het scherm en daarbuiten.

    Precieze tijdsaanduiding, een aansluitende pasvorm en een authentieke stijl zijn de belangrijkste onderdelen van een geweldig uurwerk. Of hij nu op het scherm te zien is of om je pols zit. De Hamilton Khaki Field Titanium Automatic Far Cry® 6 Limited Edition is gemaakt voor actie: zowel in-game als in real life.

    Technische specificaties:

    Limited edition - 1983 stuks - Prijs - 1045€ - Kast - titanium kast van 42 mm met opengewerkte achterzijde - Dikte - 11,45 mm - Aanzetbreedte - 20 mm

    Wijzerplaat - Zwarte wijzerplaat met afwerking met vinyl effect op de ring, cijfers in vintage radium-kleurige Super-LumiNova® met een gespleten ‘6’-markering. Wijzers - Zwarte uren- en minutenwijzers met vintage radium-kleurige Super-LumiNova®, roodgelakte secondewijzer

    Uurwerk - H-10 automatisch uurwerk met 80 uur gangreserve en opengewerkte rotor, Nivachron™ spiraal - Horlogeband - Bruin kalfsleren NATO-horlogebandje met roestvrijstalen gesp met pinnetje. Extra bandje van bruin nubuckleer met roestvrijstalen gesp met pinnetje. - Glas – Saffierglas - Waterbestendigheid - 10 bar (100 m)





    17-10-2021 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    16-10-2021
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Tenerife: andermaal hoofdrolspeler in internationale surfwedstrijd

    Playa de Las Américas is de uitvalsbasis voor Spring Surfest Las Américas Pro. In het zuiden van Tenerife bereidt de stad Arona zich voor om van 27 november tot 5 december Spring Surfest Las Américas Pro te organiseren. Gedurende 9 dagen verenigt het bijzondere surfevenement sport, cultuur, sociaal activisme en milieubescherming door middel van verschillende activiteiten. Surfers van over de hele wereld zullen samenkomen in Playa de las Américas in Arona, dat dankzij de ligging in het westen van Tenerife de ideale surflocatie is. In de winterperiode wordt het gebied namelijk getrakteerd op krachtige golven uit het westen die vaak meerdere pieken hebben en zo zorgen voor optimale surfomstandigheden. Playa de Las Américas wordt de laatste en beslissende stop van de nationale circuits van La Liga Fesurfing en Liga Iberdrola Fesurfing.

    Dit jaar zullen er op het bekende strand van Playa de Las Américas drie onafhankelijke wedstrijden worden gehouden waaraan naar verwachting meer dan 300 surfers uit de hele wereld zullen deelnemen. Als eerste is er Las Américas Open, het nationale surfkampioenschap in de Open categorie. Aan dit prestigieuze nationale circuit zullen meer dan 150 Spaanse surfers deelnemen. De wedstrijd zal dit jaar als vaste waarde en als laatste wedstrijd doorslaggevend zijn om de nieuwe winnaars van het reguliere seizoen te kennen. Ten tweede is er Euromaster Open: de eerste wedstrijd in de geschiedenis van de Euromaster evenementen die de beste mannelijke en vrouwelijke surfers in Europa boven de 35, 40, 45 en 50 jaar in de kijker zet. Tot slot is er het Lightning Bolt Festival, een Surf festival dat gesponsord wordt door het gelijknamige surfmerk. In deze klassieke wedstrijd strijden de deelnemers om een van de retro surfplanken van het legendarische merk in de wacht te slepen.

     "Spring Surfest Las Américas Pro is een evenement dat door middel van drie verschillende kampioenschappen surfers van alle leeftijden samenbrengt," zegt Ángel Lobo, voorzitter van de Canarische Surf Federatie. "Met deze surfwedstrijden willen we Arona opnieuw in de kijker zetten als surfbestemming, ook op wedstrijdniveau. Dankzij de gedeelde waarden zoals zorg voor het milieu, respect voor onze oceanen en een adequate ontwikkeling van de kustlijn, willen we met deze surfwedstrijden tonen dat Tenerife en Arona veel meer te bieden hebben dan alleen maar zon en strand.” Verder wijst de wethouder van Toerisme, José Alberto Delgado, erop dat er sinds het begin van het mandaat gefocust wordt op het brede aanbod van Arona en de omliggende regio. Een van de belangrijkste troeven zijn ongetwijfeld de vele sportieve mogelijkheden, zeker op vlak van surfen. “Wij zijn een bevoorrechte bestemming die elk jaar door tientallen atleten van hoog niveau wordt uitgekozen om in de koude seizoenen te oefenen", aldus Delgado







    16-10-2021 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)


    Archief per week
  • 06/05-12/05 2024
  • 29/04-05/05 2024
  • 22/04-28/04 2024
  • 15/04-21/04 2024
  • 08/04-14/04 2024
  • 01/04-07/04 2024
  • 25/03-31/03 2024
  • 18/03-24/03 2024
  • 11/03-17/03 2024
  • 04/03-10/03 2024
  • 26/02-03/03 2024
  • 19/02-25/02 2024
  • 12/02-18/02 2024
  • 05/02-11/02 2024
  • 29/01-04/02 2024
  • 22/01-28/01 2024
  • 15/01-21/01 2024
  • 08/01-14/01 2024
  • 01/01-07/01 2024
  • 25/12-31/12 2023
  • 18/12-24/12 2023
  • 11/12-17/12 2023
  • 04/12-10/12 2023
  • 27/11-03/12 2023
  • 20/11-26/11 2023
  • 13/11-19/11 2023
  • 06/11-12/11 2023
  • 30/10-05/11 2023
  • 23/10-29/10 2023
  • 16/10-22/10 2023
  • 09/10-15/10 2023
  • 02/10-08/10 2023
  • 25/09-01/10 2023
  • 18/09-24/09 2023
  • 11/09-17/09 2023
  • 04/09-10/09 2023
  • 28/08-03/09 2023
  • 21/08-27/08 2023
  • 14/08-20/08 2023
  • 07/08-13/08 2023
  • 31/07-06/08 2023
  • 24/07-30/07 2023
  • 17/07-23/07 2023
  • 10/07-16/07 2023
  • 03/07-09/07 2023
  • 26/06-02/07 2023
  • 19/06-25/06 2023
  • 12/06-18/06 2023
  • 05/06-11/06 2023
  • 29/05-04/06 2023
  • 22/05-28/05 2023
  • 15/05-21/05 2023
  • 08/05-14/05 2023
  • 01/05-07/05 2023
  • 24/04-30/04 2023
  • 17/04-23/04 2023
  • 10/04-16/04 2023
  • 03/04-09/04 2023
  • 27/03-02/04 2023
  • 20/03-26/03 2023
  • 13/03-19/03 2023
  • 06/03-12/03 2023
  • 27/02-05/03 2023
  • 20/02-26/02 2023
  • 13/02-19/02 2023
  • 06/02-12/02 2023
  • 30/01-05/02 2023
  • 23/01-29/01 2023
  • 16/01-22/01 2023
  • 09/01-15/01 2023
  • 02/01-08/01 2023
  • 25/12-31/12 2023
  • 19/12-25/12 2022
  • 12/12-18/12 2022
  • 05/12-11/12 2022
  • 28/11-04/12 2022
  • 21/11-27/11 2022
  • 14/11-20/11 2022
  • 07/11-13/11 2022
  • 31/10-06/11 2022
  • 24/10-30/10 2022
  • 17/10-23/10 2022
  • 10/10-16/10 2022
  • 03/10-09/10 2022
  • 26/09-02/10 2022
  • 19/09-25/09 2022
  • 12/09-18/09 2022
  • 05/09-11/09 2022
  • 29/08-04/09 2022
  • 22/08-28/08 2022
  • 15/08-21/08 2022
  • 08/08-14/08 2022
  • 01/08-07/08 2022
  • 25/07-31/07 2022
  • 18/07-24/07 2022
  • 11/07-17/07 2022
  • 04/07-10/07 2022
  • 27/06-03/07 2022
  • 20/06-26/06 2022
  • 13/06-19/06 2022
  • 06/06-12/06 2022
  • 30/05-05/06 2022
  • 23/05-29/05 2022
  • 16/05-22/05 2022
  • 09/05-15/05 2022
  • 02/05-08/05 2022
  • 25/04-01/05 2022
  • 18/04-24/04 2022
  • 11/04-17/04 2022
  • 04/04-10/04 2022
  • 28/03-03/04 2022
  • 21/03-27/03 2022
  • 14/03-20/03 2022
  • 07/03-13/03 2022
  • 28/02-06/03 2022
  • 21/02-27/02 2022
  • 14/02-20/02 2022
  • 07/02-13/02 2022
  • 31/01-06/02 2022
  • 24/01-30/01 2022
  • 17/01-23/01 2022
  • 10/01-16/01 2022
  • 03/01-09/01 2022
  • 26/12-01/01 2023
  • 20/12-26/12 2021
  • 13/12-19/12 2021
  • 06/12-12/12 2021
  • 29/11-05/12 2021
  • 22/11-28/11 2021
  • 15/11-21/11 2021
  • 08/11-14/11 2021
  • 01/11-07/11 2021
  • 25/10-31/10 2021
  • 18/10-24/10 2021
  • 11/10-17/10 2021
  • 04/10-10/10 2021
  • 27/09-03/10 2021
  • 20/09-26/09 2021
  • 13/09-19/09 2021
  • 06/09-12/09 2021
  • 30/08-05/09 2021
  • 23/08-29/08 2021
  • 16/08-22/08 2021
  • 09/08-15/08 2021
  • 02/08-08/08 2021
  • 26/07-01/08 2021
  • 19/07-25/07 2021
  • 12/07-18/07 2021
  • 05/07-11/07 2021
  • 28/06-04/07 2021
  • 21/06-27/06 2021
  • 14/06-20/06 2021
  • 07/06-13/06 2021
  • 31/05-06/06 2021
  • 24/05-30/05 2021
  • 17/05-23/05 2021
  • 10/05-16/05 2021
  • 03/05-09/05 2021
  • 26/04-02/05 2021
  • 19/04-25/04 2021
  • 12/04-18/04 2021
  • 05/04-11/04 2021
  • 29/03-04/04 2021
  • 22/03-28/03 2021
  • 15/03-21/03 2021
  • 08/03-14/03 2021
  • 01/03-07/03 2021
  • 22/02-28/02 2021
  • 15/02-21/02 2021
  • 08/02-14/02 2021
  • 01/02-07/02 2021
  • 25/01-31/01 2021
  • 18/01-24/01 2021
  • 11/01-17/01 2021
  • 04/01-10/01 2021
  • 28/12-03/01 2027
  • 21/12-27/12 2020
  • 14/12-20/12 2020
  • 07/12-13/12 2020
  • 30/11-06/12 2020
  • 23/11-29/11 2020
  • 16/11-22/11 2020
  • 09/11-15/11 2020
  • 02/11-08/11 2020
  • 26/10-01/11 2020
  • 19/10-25/10 2020
  • 12/10-18/10 2020
  • 05/10-11/10 2020
  • 28/09-04/10 2020
  • 21/09-27/09 2020
  • 14/09-20/09 2020
  • 07/09-13/09 2020
  • 31/08-06/09 2020
  • 24/08-30/08 2020
  • 17/08-23/08 2020
  • 10/08-16/08 2020
  • 03/08-09/08 2020
  • 27/07-02/08 2020
  • 20/07-26/07 2020
  • 13/07-19/07 2020
  • 06/07-12/07 2020
  • 29/06-05/07 2020
  • 22/06-28/06 2020
  • 15/06-21/06 2020
  • 08/06-14/06 2020
  • 01/06-07/06 2020
  • 25/05-31/05 2020
  • 18/05-24/05 2020
  • 11/05-17/05 2020
  • 04/05-10/05 2020
  • 27/04-03/05 2020
  • 20/04-26/04 2020
  • 13/04-19/04 2020
  • 06/04-12/04 2020
  • 30/03-05/04 2020
  • 23/03-29/03 2020
  • 16/03-22/03 2020
  • 09/03-15/03 2020
  • 02/03-08/03 2020
  • 24/02-01/03 2020
  • 17/02-23/02 2020
  • 10/02-16/02 2020
  • 03/02-09/02 2020
  • 27/01-02/02 2020
  • 20/01-26/01 2020
  • 13/01-19/01 2020
  • 06/01-12/01 2020
  • 30/12-05/01 2020
  • 23/12-29/12 2019
  • 16/12-22/12 2019
  • 09/12-15/12 2019
  • 02/12-08/12 2019
  • 25/11-01/12 2019
  • 18/11-24/11 2019
  • 11/11-17/11 2019
  • 04/11-10/11 2019
  • 28/10-03/11 2019
  • 21/10-27/10 2019
  • 14/10-20/10 2019
  • 07/10-13/10 2019
  • 30/09-06/10 2019
  • 23/09-29/09 2019
  • 16/09-22/09 2019
  • 09/09-15/09 2019
  • 02/09-08/09 2019
  • 26/08-01/09 2019
  • 19/08-25/08 2019
  • 12/08-18/08 2019
  • 05/08-11/08 2019
  • 29/07-04/08 2019
  • 22/07-28/07 2019
  • 15/07-21/07 2019
  • 08/07-14/07 2019
  • 01/07-07/07 2019
  • 24/06-30/06 2019
  • 17/06-23/06 2019
  • 10/06-16/06 2019
  • 03/06-09/06 2019
  • 27/05-02/06 2019
  • 20/05-26/05 2019
  • 13/05-19/05 2019
  • 06/05-12/05 2019
  • 29/04-05/05 2019
  • 22/04-28/04 2019
  • 15/04-21/04 2019
  • 08/04-14/04 2019
  • 01/04-07/04 2019
  • 25/03-31/03 2019
  • 18/03-24/03 2019
  • 11/03-17/03 2019
  • 04/03-10/03 2019
  • 25/02-03/03 2019
  • 18/02-24/02 2019
  • 11/02-17/02 2019
  • 04/02-10/02 2019
  • 28/01-03/02 2019
  • 21/01-27/01 2019
  • 14/01-20/01 2019
  • 07/01-13/01 2019
  • 31/12-06/01 2019
  • 24/12-30/12 2018
  • 17/12-23/12 2018
  • 10/12-16/12 2018
  • 03/12-09/12 2018
  • 26/11-02/12 2018
  • 19/11-25/11 2018
  • 12/11-18/11 2018
  • 05/11-11/11 2018
  • 29/10-04/11 2018
  • 22/10-28/10 2018
  • 15/10-21/10 2018
  • 08/10-14/10 2018
  • 01/10-07/10 2018
  • 24/09-30/09 2018
  • 17/09-23/09 2018
  • 10/09-16/09 2018
  • 03/09-09/09 2018
  • 27/08-02/09 2018
  • 20/08-26/08 2018
  • 13/08-19/08 2018
  • 06/08-12/08 2018
  • 30/07-05/08 2018
  • 23/07-29/07 2018
  • 16/07-22/07 2018
  • 09/07-15/07 2018
  • 30/04-06/05 2018
  • 23/04-29/04 2018
  • 16/04-22/04 2018
  • 09/04-15/04 2018
  • 02/04-08/04 2018
  • 26/03-01/04 2018
  • 19/03-25/03 2018
  • 12/03-18/03 2018
  • 05/03-11/03 2018
  • 26/02-04/03 2018
  • 19/02-25/02 2018
  • 12/02-18/02 2018
  • 05/02-11/02 2018
  • 29/01-04/02 2018
  • 22/01-28/01 2018
  • 15/01-21/01 2018
  • 08/01-14/01 2018
  • 01/01-07/01 2018
  • 25/12-31/12 2017
  • 18/12-24/12 2017
  • 11/12-17/12 2017
  • 04/12-10/12 2017
  • 27/11-03/12 2017
  • 20/11-26/11 2017
  • 13/11-19/11 2017
  • 06/11-12/11 2017
  • 30/10-05/11 2017
  • 23/10-29/10 2017
  • 16/10-22/10 2017
  • 09/10-15/10 2017
  • 02/10-08/10 2017
  • 25/09-01/10 2017
  • 18/09-24/09 2017
  • 11/09-17/09 2017
  • 04/09-10/09 2017
  • 28/08-03/09 2017
  • 21/08-27/08 2017
  • 14/08-20/08 2017
  • 07/08-13/08 2017
  • 31/07-06/08 2017
  • 24/07-30/07 2017
  • 17/07-23/07 2017
  • 10/07-16/07 2017
  • 03/07-09/07 2017
  • 26/06-02/07 2017
  • 19/06-25/06 2017
  • 12/06-18/06 2017
  • 05/06-11/06 2017
  • 29/05-04/06 2017
  • 22/05-28/05 2017
  • 15/05-21/05 2017
  • 08/05-14/05 2017
  • 01/05-07/05 2017
  • 24/04-30/04 2017
  • 17/04-23/04 2017
  • 10/04-16/04 2017
  • 03/04-09/04 2017
  • 27/03-02/04 2017
  • 20/03-26/03 2017
  • 13/03-19/03 2017
  • 06/03-12/03 2017
  • 27/02-05/03 2017
  • 20/02-26/02 2017
  • 13/02-19/02 2017
  • 06/02-12/02 2017
  • 30/01-05/02 2017
  • 23/01-29/01 2017
  • 16/01-22/01 2017
  • 09/01-15/01 2017
  • 02/01-08/01 2017
  • 25/12-31/12 2017
  • 19/12-25/12 2016
  • 12/12-18/12 2016
  • 05/12-11/12 2016
  • 28/11-04/12 2016
  • 21/11-27/11 2016
  • 14/11-20/11 2016
  • 07/11-13/11 2016
  • 31/10-06/11 2016
  • 24/10-30/10 2016
  • 17/10-23/10 2016
  • 10/10-16/10 2016
  • 03/10-09/10 2016
  • 26/09-02/10 2016
  • 19/09-25/09 2016
  • 12/09-18/09 2016
  • 05/09-11/09 2016
  • 29/08-04/09 2016
  • 22/08-28/08 2016
  • 15/08-21/08 2016
  • 08/08-14/08 2016
  • 01/08-07/08 2016
  • 25/07-31/07 2016
  • 18/07-24/07 2016
  • 11/07-17/07 2016
  • 04/07-10/07 2016
  • 27/06-03/07 2016
  • 20/06-26/06 2016
  • 13/06-19/06 2016
  • 06/06-12/06 2016
  • 30/05-05/06 2016
  • 23/05-29/05 2016
  • 16/05-22/05 2016
  • 09/05-15/05 2016
  • 02/05-08/05 2016
  • 25/04-01/05 2016
  • 18/04-24/04 2016
  • 11/04-17/04 2016
  • 04/04-10/04 2016
  • 28/03-03/04 2016
  • 21/03-27/03 2016
  • 14/03-20/03 2016
  • 07/03-13/03 2016
  • 29/02-06/03 2016
  • 22/02-28/02 2016
  • 15/02-21/02 2016
  • 08/02-14/02 2016
  • 01/02-07/02 2016
  • 25/01-31/01 2016
  • 18/01-24/01 2016
  • 11/01-17/01 2016
  • 04/01-10/01 2016
  • 28/12-03/01 2021
  • 21/12-27/12 2015
  • 14/12-20/12 2015
  • 07/12-13/12 2015
  • 30/11-06/12 2015
  • 23/11-29/11 2015
  • 16/11-22/11 2015
  • 09/11-15/11 2015
  • 02/11-08/11 2015
  • 26/10-01/11 2015
  • 19/10-25/10 2015
  • 12/10-18/10 2015
  • 05/10-11/10 2015
  • 28/09-04/10 2015
  • 21/09-27/09 2015
  • 14/09-20/09 2015
  • 07/09-13/09 2015
  • 31/08-06/09 2015
  • 24/08-30/08 2015
  • 17/08-23/08 2015
  • 10/08-16/08 2015
  • 03/08-09/08 2015
  • 27/07-02/08 2015
  • 20/07-26/07 2015
  • 13/07-19/07 2015
  • 06/07-12/07 2015
  • 29/06-05/07 2015
  • 22/06-28/06 2015
  • 15/06-21/06 2015
  • 08/06-14/06 2015
  • 01/06-07/06 2015
  • 25/05-31/05 2015
  • 18/05-24/05 2015
  • 11/05-17/05 2015
  • 04/05-10/05 2015
  • 27/04-03/05 2015
  • 20/04-26/04 2015
  • 13/04-19/04 2015
  • 06/04-12/04 2015
  • 30/03-05/04 2015
  • 23/03-29/03 2015
  • 16/03-22/03 2015
  • 09/03-15/03 2015
  • 02/03-08/03 2015
  • 23/02-01/03 2015
  • 16/02-22/02 2015
  • 09/02-15/02 2015
  • 02/02-08/02 2015
  • 26/01-01/02 2015
  • 19/01-25/01 2015
  • 12/01-18/01 2015
  • 05/01-11/01 2015
  • 29/12-04/01 2015
  • 22/12-28/12 2014
  • 15/12-21/12 2014
  • 08/12-14/12 2014
  • 01/12-07/12 2014
  • 24/11-30/11 2014
  • 17/11-23/11 2014
  • 10/11-16/11 2014
  • 03/11-09/11 2014
  • 27/10-02/11 2014
  • 20/10-26/10 2014
  • 13/10-19/10 2014
  • 06/10-12/10 2014
  • 29/09-05/10 2014
  • 22/09-28/09 2014
  • 15/09-21/09 2014
  • 08/09-14/09 2014
  • 01/09-07/09 2014
  • 25/08-31/08 2014
  • 18/08-24/08 2014
  • 11/08-17/08 2014
  • 04/08-10/08 2014
  • 28/07-03/08 2014
  • 21/07-27/07 2014
  • 14/07-20/07 2014
  • 07/07-13/07 2014
  • 30/06-06/07 2014
  • 23/06-29/06 2014
  • 16/06-22/06 2014
  • 09/06-15/06 2014
  • 02/06-08/06 2014
  • 26/05-01/06 2014
  • 19/05-25/05 2014
  • 12/05-18/05 2014
  • 05/05-11/05 2014
  • 28/04-04/05 2014
  • 21/04-27/04 2014
  • 14/04-20/04 2014
  • 07/04-13/04 2014
  • 31/03-06/04 2014
  • 24/03-30/03 2014
  • 17/03-23/03 2014
  • 10/03-16/03 2014
  • 03/03-09/03 2014
  • 24/02-02/03 2014
  • 17/02-23/02 2014
  • 10/02-16/02 2014
  • 03/02-09/02 2014
  • 27/01-02/02 2014
  • 20/01-26/01 2014
  • 13/01-19/01 2014
  • 06/01-12/01 2014
  • 30/12-05/01 2014
  • 23/12-29/12 2013
  • 16/12-22/12 2013
  • 09/12-15/12 2013
  • 02/12-08/12 2013
  • 25/11-01/12 2013
  • 18/11-24/11 2013
  • 11/11-17/11 2013
  • 04/11-10/11 2013
  • 28/10-03/11 2013
  • 21/10-27/10 2013
  • 14/10-20/10 2013
  • 07/10-13/10 2013
  • 30/09-06/10 2013
  • 23/09-29/09 2013
  • 16/09-22/09 2013
  • 09/09-15/09 2013
  • 02/09-08/09 2013
  • 26/08-01/09 2013
  • 12/08-18/08 2013
  • 05/08-11/08 2013
  • 29/07-04/08 2013
  • 22/07-28/07 2013
  • 15/07-21/07 2013
  • 08/07-14/07 2013
  • 01/07-07/07 2013
  • 24/06-30/06 2013
  • 17/06-23/06 2013
  • 10/06-16/06 2013
  • 03/06-09/06 2013
  • 27/05-02/06 2013
  • 20/05-26/05 2013
  • 13/05-19/05 2013
  • 06/05-12/05 2013
  • 29/04-05/05 2013
  • 22/04-28/04 2013
  • 15/04-21/04 2013
  • 08/04-14/04 2013
  • 01/04-07/04 2013
  • 25/03-31/03 2013
  • 18/03-24/03 2013
  • 11/03-17/03 2013
  • 04/03-10/03 2013
  • 25/02-03/03 2013
  • 11/02-17/02 2013
  • 04/02-10/02 2013
  • 28/01-03/02 2013
  • 21/01-27/01 2013
  • 14/01-20/01 2013
  • 07/01-13/01 2013
  • 31/12-06/01 2013
  • 24/12-30/12 2012
  • 17/12-23/12 2012
  • 10/12-16/12 2012
  • 03/12-09/12 2012
  • 26/11-02/12 2012
  • 19/11-25/11 2012
  • 12/11-18/11 2012
  • 05/11-11/11 2012
  • 29/10-04/11 2012
  • 22/10-28/10 2012
  • 15/10-21/10 2012
  • 08/10-14/10 2012
  • 01/10-07/10 2012
  • 24/09-30/09 2012
  • 17/09-23/09 2012
  • 10/09-16/09 2012
  • 03/09-09/09 2012
  • 27/08-02/09 2012
  • 20/08-26/08 2012
  • 06/08-12/08 2012
  • 30/07-05/08 2012
  • 23/07-29/07 2012
  • 16/07-22/07 2012
  • 09/07-15/07 2012
  • 02/07-08/07 2012
  • 25/06-01/07 2012
  • 18/06-24/06 2012
  • 11/06-17/06 2012
  • 04/06-10/06 2012
  • 28/05-03/06 2012
  • 21/05-27/05 2012
  • 14/05-20/05 2012
  • 23/04-29/04 2012
  • 16/04-22/04 2012
  • 09/04-15/04 2012
  • 02/04-08/04 2012
  • 26/03-01/04 2012
  • 19/03-25/03 2012
  • 12/03-18/03 2012
  • 05/03-11/03 2012
  • 27/02-04/03 2012
  • 20/02-26/02 2012
  • 13/02-19/02 2012
  • 06/02-12/02 2012
  • 30/01-05/02 2012
  • 23/01-29/01 2012
  • 16/01-22/01 2012
  • 09/01-15/01 2012
  • 02/01-08/01 2012
  • 24/12-30/12 2012
  • 19/12-25/12 2011
  • 12/12-18/12 2011
  • 05/12-11/12 2011
  • 28/11-04/12 2011
  • 21/11-27/11 2011
  • 14/11-20/11 2011
  • 07/11-13/11 2011
  • 31/10-06/11 2011
  • 24/10-30/10 2011
  • 17/10-23/10 2011
  • 10/10-16/10 2011
  • 03/10-09/10 2011
  • 26/09-02/10 2011
  • 19/09-25/09 2011
  • 12/09-18/09 2011
  • 05/09-11/09 2011
  • 29/08-04/09 2011
  • 22/08-28/08 2011
  • 08/08-14/08 2011
  • 01/08-07/08 2011
  • 25/07-31/07 2011
  • 18/07-24/07 2011
  • 11/07-17/07 2011
  • 04/07-10/07 2011
  • 27/06-03/07 2011
  • 20/06-26/06 2011
  • 13/06-19/06 2011
  • 06/06-12/06 2011
  • 30/05-05/06 2011
  • 16/05-22/05 2011
  • 09/05-15/05 2011
  • 02/05-08/05 2011
  • 25/04-01/05 2011
  • 18/04-24/04 2011
  • 11/04-17/04 2011
  • 04/04-10/04 2011
  • 28/03-03/04 2011
  • 21/03-27/03 2011
  • 14/03-20/03 2011
  • 07/03-13/03 2011
  • 28/02-06/03 2011
  • 21/02-27/02 2011
  • 14/02-20/02 2011
  • 07/02-13/02 2011
  • 31/01-06/02 2011
  • 24/01-30/01 2011
  • 17/01-23/01 2011
  • 10/01-16/01 2011
  • 03/01-09/01 2011
  • 26/12-01/01 2012
  • 20/12-26/12 2010
  • 13/12-19/12 2010
  • 06/12-12/12 2010
  • 29/11-05/12 2010
  • 22/11-28/11 2010
  • 15/11-21/11 2010
  • 08/11-14/11 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 25/10-31/10 2010
  • 18/10-24/10 2010
  • 11/10-17/10 2010
  • 04/10-10/10 2010
  • 27/09-03/10 2010
  • 20/09-26/09 2010
  • 13/09-19/09 2010
  • 06/09-12/09 2010
  • 30/08-05/09 2010
  • 23/08-29/08 2010
  • 16/08-22/08 2010
  • 09/08-15/08 2010
  • 02/08-08/08 2010
  • 26/07-01/08 2010
  • 19/07-25/07 2010
  • 12/07-18/07 2010
  • 05/07-11/07 2010
  • 28/06-04/07 2010
  • 21/06-27/06 2010
  • 14/06-20/06 2010
  • 07/06-13/06 2010
  • 31/05-06/06 2010
  • 24/05-30/05 2010
  • 17/05-23/05 2010
  • 10/05-16/05 2010
  • 26/04-02/05 2010
  • 19/04-25/04 2010
  • 12/04-18/04 2010
  • 05/04-11/04 2010
  • 29/03-04/04 2010
  • 22/03-28/03 2010
  • 15/03-21/03 2010
  • 08/03-14/03 2010
  • 01/03-07/03 2010
  • 22/02-28/02 2010
  • 15/02-21/02 2010
  • 08/02-14/02 2010
  • 01/02-07/02 2010
  • 25/01-31/01 2010
  • 18/01-24/01 2010
  • 11/01-17/01 2010
  • 04/01-10/01 2010
  • 28/12-03/01 2016
  • 21/12-27/12 2009
  • 14/12-20/12 2009
  • 07/12-13/12 2009
  • 30/11-06/12 2009
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 02/11-08/11 2009
  • 26/10-01/11 2009
  • 19/10-25/10 2009
  • 12/10-18/10 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 28/09-04/10 2009
  • 21/09-27/09 2009
  • 14/09-20/09 2009
  • 07/09-13/09 2009
  • 24/08-30/08 2009
  • 17/08-23/08 2009
  • 10/08-16/08 2009
  • 03/08-09/08 2009
  • 27/07-02/08 2009
  • 20/07-26/07 2009
  • 13/07-19/07 2009
  • 06/07-12/07 2009
  • 29/06-05/07 2009
  • 08/06-14/06 2009
  • 01/06-07/06 2009
  • 25/05-31/05 2009
  • 18/05-24/05 2009
  • 11/05-17/05 2009
  • 04/05-10/05 2009
  • 27/04-03/05 2009
  • 20/04-26/04 2009
  • 13/04-19/04 2009
  • 06/04-12/04 2009
  • 30/03-05/04 2009
  • 23/03-29/03 2009
  • 16/03-22/03 2009
  • 09/03-15/03 2009
  • 02/03-08/03 2009
  • 23/02-01/03 2009
  • 16/02-22/02 2009
  • 09/02-15/02 2009
  • 02/02-08/02 2009
  • 26/01-01/02 2009
  • 19/01-25/01 2009
  • 12/01-18/01 2009
  • 05/01-11/01 2009
  • 29/12-04/01 2009
  • 22/12-28/12 2008
  • 15/12-21/12 2008
  • 08/12-14/12 2008
  • 01/12-07/12 2008
  • 24/11-30/11 2008
  • 17/11-23/11 2008
  • 10/11-16/11 2008
  • 03/11-09/11 2008
  • 27/10-02/11 2008
  • 20/10-26/10 2008
  • 13/10-19/10 2008
  • 06/10-12/10 2008
  • 29/09-05/10 2008
  • 22/09-28/09 2008
  • 15/09-21/09 2008
  • 08/09-14/09 2008
  • 01/09-07/09 2008
  • 25/08-31/08 2008
  • 18/08-24/08 2008
  • 11/08-17/08 2008
  • 04/08-10/08 2008
  • 28/07-03/08 2008
  • 21/07-27/07 2008
  • 14/07-20/07 2008
  • 07/07-13/07 2008
  • 30/06-06/07 2008
  • 23/06-29/06 2008
  • 16/06-22/06 2008
  • 09/06-15/06 2008
  • 02/06-08/06 2008
  • 26/05-01/06 2008
  • 19/05-25/05 2008
  • 12/05-18/05 2008
  • 05/05-11/05 2008
  • 28/04-04/05 2008
  • 21/04-27/04 2008
  • 14/04-20/04 2008
  • 07/04-13/04 2008
  • 31/03-06/04 2008
  • 24/03-30/03 2008
  • 17/03-23/03 2008
  • 10/03-16/03 2008
  • 03/03-09/03 2008
  • 25/02-02/03 2008
  • 18/02-24/02 2008
  • 11/02-17/02 2008
  • 04/02-10/02 2008
  • 28/01-03/02 2008
  • 21/01-27/01 2008
  • 14/01-20/01 2008
  • 07/01-13/01 2008
  • 31/12-06/01 2008
  • 24/12-30/12 2007
  • 17/12-23/12 2007
  • 10/12-16/12 2007
  • 03/12-09/12 2007
  • 26/11-02/12 2007
  • 19/11-25/11 2007
  • 12/11-18/11 2007
  • 05/11-11/11 2007
  • 29/10-04/11 2007
  • 22/10-28/10 2007
  • 15/10-21/10 2007
  • 08/10-14/10 2007
  • 01/10-07/10 2007
  • 24/09-30/09 2007
  • 17/09-23/09 2007
  • 10/09-16/09 2007
  • 03/09-09/09 2007
  • 27/08-02/09 2007
  • 20/08-26/08 2007
  • 13/08-19/08 2007
  • 06/08-12/08 2007
  • 30/07-05/08 2007
  • 16/07-22/07 2007
  • 09/07-15/07 2007
  • 02/07-08/07 2007
  • 25/06-01/07 2007
  • 18/06-24/06 2007
  • 11/06-17/06 2007
  • 04/06-10/06 2007
  • 28/05-03/06 2007
  • 14/05-20/05 2007
  • 07/05-13/05 2007
  • 30/04-06/05 2007
  • 23/04-29/04 2007
  • 16/04-22/04 2007
  • 09/04-15/04 2007
  • 02/04-08/04 2007
  • 26/03-01/04 2007
  • 19/03-25/03 2007
  • 12/03-18/03 2007
  • 05/03-11/03 2007
  • 26/02-04/03 2007
  • 19/02-25/02 2007
  • 12/02-18/02 2007
  • 05/02-11/02 2007
  • 29/01-04/02 2007
  • 22/01-28/01 2007
  • 15/01-21/01 2007
  • 08/01-14/01 2007
  • 01/01-07/01 2007
  • 25/12-31/12 2006
  • 18/12-24/12 2006
  • 11/12-17/12 2006
  • 04/12-10/12 2006
  • 27/11-03/12 2006
  • 20/11-26/11 2006
  • 13/11-19/11 2006
  • 06/11-12/11 2006
  • 30/10-05/11 2006
  • 23/10-29/10 2006
  • 16/10-22/10 2006
  • 09/10-15/10 2006
  • 02/10-08/10 2006
  • 25/09-01/10 2006
  • 18/09-24/09 2006
  • 11/09-17/09 2006
  • 04/09-10/09 2006
  • 28/08-03/09 2006
  • 14/08-20/08 2006
  • 07/08-13/08 2006
  • 31/07-06/08 2006
  • 24/07-30/07 2006
  • 17/07-23/07 2006
  • 10/07-16/07 2006
  • 03/07-09/07 2006
  • 26/06-02/07 2006
  • 19/06-25/06 2006
  • 12/06-18/06 2006
  • 05/06-11/06 2006
  • 29/05-04/06 2006
  • 22/05-28/05 2006
  • 01/05-07/05 2006
  • 24/04-30/04 2006
  • 17/04-23/04 2006
  • 27/03-02/04 2006
  • 20/03-26/03 2006
  • 13/03-19/03 2006
  • 28/11-04/12 -0001

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !


    Blog tegen de regels? Meld het ons!
    Gratis blog op http://blog.seniorennet.be - SeniorenNet Blogs, eenvoudig, gratis en snel jouw eigen blog!