Inhoud blog
  • Fietsen Schouwen-Duiveland
  • Kalimera, kalipera:
  • Nieuwe Europa-park achtbaan
  • Een picknicktafel voor elke buitenliefhebber
  • Inside Blinds bewijst veelzijdigheid met gordijnen
  • Ga voor een zonnige touch up met Bristol
  • Van New york naar landbouw op kasteeldomein
  • Michael Kors
  • Franke ziet het glas halfvol .. warm en gefilterd
  • Parador vakantieparken
  • Beosysteem 9000C
  • DEBA meubelen trekt alles uit de kast!
  • Het combi-shirt van Mayerline
  • Arte en Moooi openen deuren van Green House
  • Own Your Glow
  • La Biennale di Venezia
  • Weleda breidt manverzorging uit!
  • Aspria: technologische verzorging
  • Kartell & illycaffè
  • Water als centerpiece
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    wozani
    restaurants
    07-09-2022
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Back to work
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    LolaLiza FW22

    header back to work.png

    Wie dagelijks op kantoor werkt, weet dat het een hele uitdaging kan zijn om iedere dag een nieuwe werkoutfit uit te kiezen. Maar daar heeft LolaLiza nu een antwoord op! Het Belgische label introduceert ‘Back to work’, een collectie vol optimisme die lange werkdagen draaglijker en je garderobe stijlvoller maakt. Onderstaande looks verliezen een strikte dresscode niet uit het oog en besparen je kostbare tijd in de ochtend. Win-win!

    De Back to work-collectie ruilt een zomers kleurenpalet in voor warme herfsttinten, die ons hart sneller doen slaan. Vergeet grijze mantelpakken, kokerrokken en blouses, deze originele LolaLiza looks geven kleur aan je dag. Ze zijn comfortabel genoeg om aan je bureau te dragen, maar ook hartstikke professioneel, zonder in te boeten op originaliteit. Ga all out in een ton-sur-ton paars mantelpakje, kies een flowy jurkje of waag je aan een stoere jumpsuit. Go get 'em, tiger!

    07-09-2022 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    06-09-2022
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Back to school A.S.Adventure

    De leukste school proof goodies shop je bij A.S.Adventure en in de gloednieuwe Young Store by A.S.Adventure

    Of het de eerste stapjes op de speelplaats zijn, of het laatste jaar voor je puberende tiener: het beginnende schooljaar is een spannend moment voor iedereen. Maar met deze leuke essentials van A.S.Adventure begint het nieuwe jaar ongetwijfeld met een vliegende start. En deze koop je ook in de nieuwe Young Store by A.S.Adventure.

    On trend naar school

    Comfy but fashionable wordt dé trend dit najaar. Meisjes kiezen voor heerlijk zachte vesten, leuke tops en een korte plooirok - en dat allemaal liefst zo paars mogelijk want purple is the new black, right? Jongens houden het casual met coole sweaters, losse broeken en vooral veel skatervibes.

    Coolest kid in town

    Een goede rugzak is onmisbaar tijdens het schooljaar. Ze zijn niet alleen praktisch, ze zijn ook een echte fashion musthave geworden. Van lichtroos tot felgeel, klassiek rood of blauw: ze zijn er in alle kleuren en maten. Je kind wordt gegarandeerd the coolest in town.

    Kleurrijke accessoires

    En ook de lunchpauzes worden een feest met deze kleurrijke brooddozen en drinkbussen. Ga voor een exemplaar met een leuke print, instant happy vibes. Want zeg nu zelf, daar wordt toch iedereen vrolijk van?

    Safety first

    Gaat je kind met de fiets naar school, dan staat veiligheid voorop. Een stevige helm en fluohesje zijn dus essentieel. Met deze goodies gaat je junior modieus en veilig naar school.

    Young Store by A.S.Adventure

    Deze en andere leuke essentials vind je in de nieuwe Young Store by A.S.Adventure in Roeselare. De Belgische retailer lanceert hiermee een retail experiment in het stadscentrum, dat helemaal focust op young teens. Met dit nieuwe concept richt het merk zich op kids & teens van 10 tot 14 jaar met een ruime selectie aan juniorcollecties van coole merken, zowel kleding en schoenen als lifestyle producten zoals daypacks en drinkflessen. Een greep uit het merkenaanbod: AO76, Awesome, Dopper, Eastpak, Element, Jack & Jones, Jack Wolfksin, Kway, Lyle & Scott, Vans,…  En dat alles gebundeld in een inspirerende winkelomgeving.

     De bestaande A.S.Adventure store in Roeselare, sinds 2003 gevestigd op de Brugsesteenweg, krijgt hiermee dus letterlijk en figuurlijk een jonger broertje, maar blijft uiteraard ook een vaste waarde. Ook de juniorcollecties zullen ook hier nog steeds te vinden zijn.

     

     

               







    06-09-2022 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Weleda lanceert Calendula alles-in-één balsem voor luiertas

    Weleda lanceert Calendula Alles-in-één Balsem; een multifunctioneel on the go product. De balsem biedt droge en ruwe plekjes directe bescherming, voor een zachte babyhuid. Ideaal voor in de luiertas.

    We zien een baby voor ons met een zacht huidje. Maar niets is minder waar, ook een baby heeft last van droge, rode en schrale plekjes. Dit kan veroorzaakt worden door zon, koud of guur weer of bij doorkomende tandjes. Dan is het handig om altijd een geschikt on the go product bij de hand te hebben. Calendula Alles-in-één Balsem is ideaal voor wangen, neus, kin, lippen en handjes, een echte alleskunner!

    Veilig en zacht

    Dit 100% natuurlijke product met biologisch Calendula-extract, biologische cacaoboter en biologische avocado-olie voedt, verzacht en biedt directe bescherming bij droge en schrale plekjes. Zonder de huid van de baby af te sluiten. Verder is de balsem parfumvrij, alcoholvrij en bevat het geen water, dus kan het niet bevriezen. Calendula Alles-in-één Balsem is net als alle Weleda babyverzorging veilig en zacht voor de kwetsbare huid. Dus zonder overbodige ingrediënten.

    Handig on the go product

    Alles-in-één Balsem is een mooie aanvulling op het Calendula babyassortiment van Weleda. Een alleskunner in een handzaam formaat. Dat maakt deze balsem perfect voor onderweg, voor in de luiertas.





    06-09-2022 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    05-09-2022
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.De privécollectie gedragen door Tom Ford

    Tom Ford Eyewear private collection:

    Tom Ford's 2022 Private Eyewear-collectie belichaamt echte luxe. Het optische assortiment van vier stijlen is het resultaat van ongeëvenaard vakmanschap en voortreffelijke materialen: echte buffelhoorn en Japans titanium. De unieke patronen en kleuren van buffelhoorn geven elk frame een onderscheidend uiterlijk en transformeren het in een kunstwerk. Gekenmerkt door extreme lichtheid en superieure duurzaamheid, wordt Japans titanium gebruikt in combinatie met hoorn en leer om luxe details te creëren met fijne afwerkingen en elegante texturen. De frames hebben ultragedefinieerde velgen die extreem dun en toch stevig zijn, de kwaliteit van de materialen verbeterd door buitengewone productieprocessen die zijn geperfectioneerd door deskundige vakmensen in Italië. Deze bril combineert prachtig stijl en functie.

    DE COLLECTIE

    Mod. FT5848-P - Verfijnde klassieker: een aloude rechthoekige vorm, opnieuw vormgegeven in ultralicht Japans titanium van de hoogste kwaliteit met getextureerde leren inzetstukken bij de slapen.

    Mod. FT5849-P - Soft Square: dit frame van buffelhoorn straalt elegante glans uit. Het is voorzien van het metalen 'T'- logo op de slapen.

    Mod. FT5850-P - Uniek rond: de golvingen van de natuurlijke hoorn maken elk van deze charmante boekenachtige monturen uniek. Het ontwerp is voorzien van het kenmerkende metalen 'T'-tempeldetail.

    Mod. FT5851-P - Verfijnd vierkant: de combinatie van echte buffelhoorn en Japans titanium straalt moderne luxe uit.







    05-09-2022 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    04-09-2022
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Muren die spreken

    wandopbergers met karakter

     

    Schoonheid zit in de details, zo ook bij dagelijkse gebruiksvoorwerpen. Verfijnde materialen, elegante lijnen en een slim design verraden de goede smaak van de gebruiker. Met een collectie wandopbergers die natuurlijk hout viert, zet Ethnicraft de toon voor een eigentijds en evenwichtig interieur. Wandplanken, -haken, -rekken en consoles die functionaliteit verpakken in stijlvolle statements aan de muur.

    Fijn gestapeld

    Voor boeken, souvenirs, foto’s of zelfs speelgoed en kantoormateriaal zijn legplanken een welkome oplossing. Met de Ribbon-wandplanken en de PI shelves verkent Ethnicraft twee uitersten van de allrounder. Het Ribbon-ontwerp kenmerkt zich door een strakke, architecturale vormgeving bestaande uit een zwarte of naturel eikenhouten legplank en een wit of zwart metalen frame. De PI shelves gaan dan weer de organische toer op met een golvende vormgeving die de zachtheid van het gepolijste mahoniehout in de verf zet. Een look die tijdens de afgelopen designbeurs in Milaan hoge ogen gooide.

    Handig gehangen

    De match tussen sierlijkheid en geometrie houdt Ethnicraft ook aan bij de twee opties wandhaken. Net als de shelves volgen de PI wandhaken de vloeiende lijnen van het hout. Lichtjes afgebogen in een subtiele boomerangvorm, vormt de wandhaak individueel of in opstelling met meerdere elementen een knap geheel in donkerbruin mahoniehout. Een zwartbruin grafisch effect wordt verkregen met de nieuwste uitvoering van de handige Utilitile. 5 uitklapbare wandhaakjes in één vierkant eikenhouten paneel verenigen vorm en functionaliteit.

    Gegrond gemak

    Wie de voeten liever stevig op de grond houdt, kan groter of kleiner uitpakken met het M-rek of de Emperador-console. Naast de uitvoeringen in naturel en zwart eikenhout, bestaat het M-rek ook in teak. Een veelzijdige houtsoort die zich perfect leent tot de strakke vormgeving van dit op Mondriaan geïnspireerde ontwerp. Ook de Emperador-console houdt deze grafische lijnen aan, maar versterkt haar charme met donker of wit marmer. Gecombineerd met de zwarte legplank onder het marmer en het slanke potenstel, voegt de console lichtvoetig karakter toe aan de hal of woonkamer.







    04-09-2022 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    03-09-2022
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Lee Cooper

    lanceert 'Be Yourself', de nieuwe campagne voor het najaar

     

    Lee Cooper is het oudste denimmerk van Europa. Een iconisch merk met enorm veel geschiedenis dat in 2023 zijn 115e verjaardag zal vieren. Als key player in de denimwereld wil het modemerk aan deze mooie heritage maatschappelijke relevantie voor de toekomst geven met de 'Be Yourself' campagne.

    Lee Cooper Campaign Imagery from the '80s

    Lee Cooper keert met deze campagne terug naar zijn roots en herlanceert zijn iconische baseline 'Be Yourself' dat het deminmerk in de jaren '80 reeds gebruikte. Lee Cooper streeft naar een wereld waarin iedereen zichzelf kan zijn, iets dat vandaag meer dan ooit relevant is.

    Denim is een tijdloos product dat door iedereen kan gedragen worden. Er staat geen limiet op wat betreft leeftijd, afkomst, gender, etc., en het is als kledingstuk gegroeid tot een vaste waarde in de garderobe van quasi iedereen. Met deze insteek kiest Lee Cooper ervoor om geen stylingadviezen, must-haves, of trends op te leggen, maar eerder te blijven focussen op hetgeen waar het merk in uitblinkt: goed-zittende jeans maken die je altijd aan kan, en waar jij je goed in voelt.

    "We willen er alles aan doen om mensen in hun eigenheid te laten," aldus Caroline De Coker, eigenares en business manager van Lee Cooper.

    Pasvorm is de sleutel naar je goed voelen in je outfit, en Lee Cooper werkt al jaar en dag op de beste pasvormen voor de Belgische markt. Iedereen kan terecht om de ideale fit te vinden waarin je je het beste voelt.

    Fits voor vrouwen

    KATO : De KATO jeans is een highwaist slim fit die vele vrouwen zouden beschrijven als de perfecte 'feel good' fit om er dagelijks goed uit te zien.

    KATE : De KATE jeans heeft een hoge taille strak op het bovenbeen die breed uitloopt onderaan voor een Bohemian Chique look.

    KIKI : De KIKI jeans is de ideale Bootcut fit. Een hoge taille met een recht been, en licht uitlopend onderaan, de fit waar elke vrouw zich goed in voelt.

    Fits voor mannen

    LC104 : De LC104 jeans zorgt voor een 'sharp dressed' look. Een Skinny fit met een medium low taille, voor zij die jong van geest zijn.

    LC112 : De LC112 is de allround Regular fit. Een comfortabele medium taille met een recht been, en verkrijgbaar in een hele reeks wassingen van zomers lichte kleuren en mooie mid-blauwe tot donkerdere wassingen.

    LC130 : De LC130 jeans heeft een Relaxed en tapered fit, met een medium waist. Het is iets breder op het bovenbeen, en is smaller naar onder toe. Het heeft een losse look en is beschikbaar in "old school" wassingen.

     

     

     

     











    03-09-2022 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    02-09-2022
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Floris van Bommel
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    introduceert nieuwe sneaker

     

    Zager, de iconische sneaker heruitgevonden

    Een paar goede sneakers is een must in elke garderobe. Vroeger werd dit type schoen uitsluitend gedragen om te gaan sporten, maar die tijd is voorbij. Je kan sneakers aandoen op het werk, voor een avondje uit, op reis, … De mogelijkheden zijn eindeloos. Daarom is het belangrijk dat een sneaker niet enkel comfortabel maar ook stijlvol is. Niemand begrijpt dit beter dan de Nederlandse schoendesigner Floris van Bommel, die dit najaar een gloednieuw lid van zijn collectie introduceert. Maak kennis met de Zager, een evolutie van de iconische zig-zag buitenzool. Overduidelijk dat je met een Floris sneaker te maken hebt!

    Zager is het resultaat wanneer sport en luxe elkaar ontmoeten. Door de gedurfde vormen en bliksemsnelle lijnen aan de voorkant ziet deze schoen eruit alsof hij uit zichzelf beweegt. De zool wordt vervolledigd door het golvende silhouet van Italiaans kalfssuède met een silky touch. De selectie herfstkleuren geeft elke outfit een subtiele pop of colour tijdens de steeds donkerdere dagen.

    Uitgerust met een leren voering, een uitneembaar leren voetbed en de typische Floris kenmerken maakt de Zager elke stijlvolle outfit een tikkeltje comfortabeler.

    Voor op kantoor

    Neutrale kleuren zoals zwart, wit en bruin passen bij elke werkoutfit. De onderstaande schoenen zijn perfect voor een dagje op kantoor. Comfortabel en chic!

    Voor een avond in de stad

    Staat er een avondje uit op de planning? Dan mag het al wat meer zijn! De onderstaande kleurcombinaties maken elke herfst-outfit fun.

    Voor een weekendje weg

    Een weekendje naar Antwerpen of Amsterdam? Dan moet je voorbereid zijn om een aantal kilometers te stappen. Met onderstaande modellen ben je voorbereid op iedere stevige wandeling bij elke weersomstandigheid.

    02-09-2022 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    01-09-2022
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Belgische moderetailer lanceert open call

    LolaLiza biedt jong talent de kans om eigen creatie op de markt te brengen met The LolaLiza Fashion School

    LolaLiza richt de spotlight op talent van eigen bodem en introduceert The LolaLiza Fashion School. De Belgiche moderetailer lanceert een oproep aan alle Belgische modestudenten om zich in te schrijven en kans te maken op een unieke kijk achter de schermen van het merk. In het hoofdkwartier in Brussel krijgen tien kandidaten de kans om een LolaLiza jurk te ontwerpen, waarna een jury van experten drie winnende ontwerpen zal uitkiezen. Deze drie winnaars mogen hun jurk samen met LolaLiza op de markt brengen en zien komend voorjaar hun ontwerp in winkels over het hele land schitteren.

    Een platform voor Belgisch talent

    LolaLiza ontwerpt al meer dan twintig jaar haar trendy en toegankelijke stuks in-house, onder toeziend oog van een ervaren team van designers. Met The LolaLiza Fashion School opent het Belgische modemerk de deuren van het creatief hart van het bedrijf voor tien ontwerpers aan de start van hun carrière. Modestudenten van over het hele land kunnen hun portfolio insturen om kans te maken op een plekje aan de eerste editie van deze gloednieuwe opleiding.

    In oktober 2022 zal de jury de 10 deelnemers van The LolaLiza Fashion School selecteren uit de inzendingen. Zij lopen in het najaar mee bij LolaLiza en krijgen een exclusieve blik achter de schermen. Na een onderdompeling in de creatieve en productionele processen, stropen ze de mouwen op om ook zelf te ontwerpen. Uit de tien finale designs zal een jury van vier vrouwelijke experten de drie winnende stuks kiezen, die tegen mei 2023 in de winkels zullen schitteren.

    Alle kandidaten van The LolaLiza Fashion School ontvangen een vergoeding voor hun deelname. De drie winnaars krijgen daarbovenop een creation fee en een commissie op de verkoop van hun stuk. Op deze manier wil LolaLiza de Belgische mode een extra duwtje in de rug geven.

    Een jury van experten

    Om de tien kandidaten te selecteren en de uiteindelijke winnaars van The LolaLiza Fashion School te bepalen, stelt LolaLiza een jury van vier experten uit de mode-industrie samen. Vrouwelijke power women natuurlijk, elk connaisseur van hun eigen domein. De jury bestaat uit: Ann Claes, medeoprichtster van digital fashion agency Mutani en Senior Project Manager bij Flanders DC - Catherine Kosters, modejournaliste bij Flair België - Elodie Doret, Chief Product Officer en Head of Design bij LolaLiza - Myra Nurski, Managing Partner bij MMBSY

    Praktisch         

    Kandidaten kunnen hun portfolio hier insturen: https://www.lolaliza.com/be-nl/fashion_school/fashion-school-main.html

    LolaLiza : 4 partners, 1 passie. LolaLiza is ontstaan vanuit de wens om vrouwen van alle leeftijden te verwennen met betaalbare mode. Zo ontstond dit 100% Belgische familiebedrijf, dat pure levenslust uitstraalt. Het is een merk dat constant evolueert en elke week nieuwe producten op de markt brengt. Een merk dat een expert is in jurken, en dat vrouwen in al hun vormen inspireert om te zijn wie ze echt willen zijn. Sexy, comfy, elegant of gewoon extra feestelijk - LolaLiza weet wie vrouwen zijn en wat ze nodig hebben. Zowel voor alledaagse momenten als voor speciale gelegenheden. Zowel voor werk als vrije tijd. Voor hun dochters, hun vriendinnen, schoonmoeders en collega's. Voor hun stijlgevoel en oog voor detail. Voor vrouwen die van het leven houden en graag uitgaan met vrienden. Want vrouwen zijn veelzijdig, intrigerend en ongelooflijk close met elkaar. En dat moet gevierd en gezien worden!

     

     

     

     







    01-09-2022 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    31-08-2022
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Wandelen op Malta & Gozo
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Wie aan Malta denkt, denkt vast als allereerst aan de culturele pracht op het eiland. De barokke hoofdstad Valletta, die in z’n geheel op de Unesco Werelderfgoedlijst staat. De megalithische tempels uit de prehistorie. En de 365 kerken, voor elke dag van het jaar eentje. Maar wist je dat je op Malta ook prachtig kunt wandelen? Laat de drukte van de steden achter je en wandel over het platteland, waar het lijkt alsof de tijd heeft stilgestaan.

    De beste periode om je wandelschoenen aan te trekken en een mooie route uit te stippelen, is de herfst en de lente. De zon is er bijna elke dag nog bij en de temperaturen zijn aangenaam. De eerste buien na de hete zomer brengen het landschap tot leven met prachtige wilde bloemen.

    Het boerenleven

    Het dorpsleven op Malta en Gozo draait nog steeds om de landbouw- en visseizoenen. De boeren gebruiken vaak nog traditionele, arbeidsintensieve methoden uit het verleden. Ook vandaag de dag zie je, net als in vroegere tijden, oude mannen en vrouwen op het land werken. In het kale noorden van Malta en op veel plekken op Gozo kom je tijdens het wandelen herders met hun kleine kuddes geiten en schapen tegen.

    Schitterende vergezichten

    Waar je ook besluit heen te wandelen, je wordt getrakteerd op de mooiste vergezichten over de Middellandse Zee. Ga voor een wandeling langs dramatische kliffen die zich in de golven storten, of kies voor het rotsachtige landschap van de garrigue. Onderweg kom je van alles tegen: prehistorische vindplaatsen, grotkapellen en afgelegen paleizen van de ridders.

    Tips voor wandelingen

    Op alle drie de eilanden van de archipel zijn er vele wandelmogelijkheden. In Malta zijn Mellieħa, Dingli, Għar Lapsi, Fawwara, Wardija, het hele noorden en de zuidkust met de vissersdorpjes en Delimara Point prachtige gebieden voor een dagwandeling. Gozo is een wandeleiland bij uitstek. Ta' Dbieġi, bij San Lawrenz, de vuurtoren van Ġordan bij Għasri, Ħondoq ir-Rummien bij Qala en San Blas Valley bij Nadur zijn allemaal fantastische wandelgebieden. Mis ook vooral het kleine Comino niet!  Dit onbewoonde eilandje is ideaal voor een mooie dag wandelen.

    Kijk hier voor de verschillende wandelingen: https://www.visitmalta.com/en/a/walks/.

     

    31-08-2022 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    30-08-2022
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Bad Boy: le Parfum

    Carolina Herrera vernieuwt op gedurfde wijze de mythe van de eeuwige rebel met Bad Boy Le Parfum, een nieuwe herengeur met verrassende geurtonen die een sterke en energieke persoonlijkheid onderzoeken.

    Na het succes van Bad Boy wijkt deze nieuwe versie af van de traditionele formules en opent een nieuwe geurwereld gebaseerd op de dubbele aard van de moderne man. Bad Boy is tegelijk sterk en gevoelig, krachtig en meelevend, heldhaftig en kwetsbaar, hij is een man die ontsnapt aan etiketten. Hij breekt alleen met de regels om de zijne te creëren, en hij verkondigt en verdedigt zijn overtuigingen met kracht. Hij is een idealistische rebel die weet dat opstandigheid en provocatie heel goed samengaan met inlevingsvermogen Hij is ook een verleidelijke charmeur voor wie tegenstrijdigheid geen optie is.

    Maar voor Bad Boy Le Parfum is lef niet alleen een marketingconcept, het is juist de stelregel van de samenstelling van dit houtachtige parfum. Carolina A. Herrera, creatief directeur van de Carolina Herrera parfums, en de parfumeurs Bruno Jovanovic, Fanny Bal en Nicolas Beaulieu hebben uit hun rijke verbeelding geput om deze technisch hoogstaande nieuwe geur te ontwikkelen. Ze hebben een topnoot bedacht op basis van het verrassende en opwindende akkoord van hennep, wat een absolute primeur is in de parfumindustrie Dit leidt tot warme lederachtige basisnoten die loom op de huid blijven hangen. Bad Boy Le Parfum is immers, zoals de naam al zegt, een parfum in de volste zin van het woord. Het blijft schaamteloos aan de huid hangen, alsof het een krachtige laag van energie en zelfvertrouwen betreft.

    Het parfum van een nieuwe rebellie

    Wanneer Bad Boy Le Parfum voor het eerst op de huid wordt gedaan is de eerste sensatie een onmiddellijke uitbarsting van energie, dankzij de intieme dialoog tussen de meest speelse citrusvrucht, grapefruit, en de sprankelende verrassing van het gedurfde hennepakkoord. De parfumeurs wilden breken met het cliché van het psychoactieve gebruik van bepaalde delen van de hennepplant, en de groene en elektrische aspecten ervan benadrukken. Het resultaat is een olfactorische ervaring onder hoogspanning die een primeur is in de moderne parfumerie en die het uitgangspunt van Bad Boy Le Parfum, namelijk dat regels er zijn om gebroken te worden, op met lef belichaamt.

    Na deze eerste beslissende impuls onthullen de hartnoten een perfecte harmonie van zwarte peper en geranium. De zwarte peper is aromatisch en kruidig, en laat ons ondeugend zien dat de sterke emoties na deze aanvankelijke explosie doorgaan. Hier verbindt hij zich met geraniumblad, zorgend voor een geurtoon die zowel bloemig als mannelijk is, en herinnert aan een van de belangrijkste dimensies van Carolina Herrera For Men, het eerste herenparfum van het huis, dat in 1991 werd gelanceerd. Zo smelten verleden en toekomst samen in de herinterpretatie van de Carolina Herrera man, de joviale bad boy, hier vorm gegeven in een oefening in technisch onderscheidingsvermogen.

    Nadat de geur een paar minuten op de huid is blijven hangen, onthullen de basisnoten van Bad Boy Le Parfum een laatste verrassing en een intentieverklaring. En met reden, de relevantie van een Eau de Parfum ligt in de eerste indruk, maar ook in de manier waarop de formule evolueert, zodra deze op de huid zit. Hier leidt die ontwikkeling tot een leerachtig akkoord dat zich als een talisman aan het lichaam vastklampt.

    Aangezien het natuurlijke aroma van ruw leder niet kan worden gedistilleerd of geëxtraheerd, wordt het geherinterpreteerd met behulp van een olfactorische illusie, wat ook betekent dat geen twee leerakkoorden gelijk zijn. Hier is het meesterschap van de parfumeurs Bruno Jovanovic, Fanny Bal en Nicolas Beaulieu bepalend, want zij zijn erin geslaagd een brutaal en sexy leerakkoord te ontwikkelen dat samengaat met vetiverolie, de karakteristieke maar onvoorspelbare houttonen van de klassieke herenparfums Vetiverolie dient hier een dubbel doel: het maakt de geur gemakkelijk te dragen en geeft mannen de kans om een dosis definitief karakter in hun stijl te injecteren, terwijl het exotische, hedonistische aspect van reizen behouden blijft. Voor Carolina Herrera is vetiverolie een verwijzing naar de Caraïbische panorama's van plaatsen als Haïti en Santo Domingo.

    Een multi-zintuiglijke ervaring

    Door nieuwe regels te creëren en de horizon te verruimen, waagt Bad Boy Le Parfum zich op onontgonnen en mysterieus terrein. Dit wordt raadselachtig voorgesteld door de fles, op het matte oppervlak waarvan de emblematische bliksemschicht van het Bad Boy-universum een vraagteken wordt. Met deze flacon met het strakke, design in één kleur is het meest brutale parfum in de Carolina Herrera familie een open uitnodiging om vooroordelen overboord te gooien. Bad Boy Le Parfum is het toppunt van nonconformistisch raffinement. Het is gemaakt voor de man wiens kracht van verleiding ligt in het verwerpen van lege conventies. Een man die zich niet vestigt en niet opgeeft, maar bereid is alle gevestigde regels te trotseren.

    Carolina Herrera Bad Boy Le Parfum is vanaf 29 augustus 2022 exclusief beschikbaar bij: - Ici Paris XL in België - - Ici Paris XL en zelfstandigen in Luxemburg. Bad Boy Le Parfum 100ml € 116,98 - Bad Boy Le Parfum 50ml € 84,18

     





    30-08-2022 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Jean Paul Gaultier: SCANDAL
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Kent u dit opwindende koppel? Hij is bokskampioen, de koning van de ring. Zij is de ultieme diva die uithaalt met een vurige punch. Beiden gaan K.O. van verlangen.

    Tussen hen loopt de torenhoge spanning nog hoger op. Niemand kan de alchemie tussen die twee sturen. Hun lichamen zoeken en vinden elkaar, en creëren een impact als een schokgolf die de muren laat trillen.

    Welkom bij het schandaal van onbeperkte sexappeal, dat van SCANDAL Le Parfum!

    DE BELICHAMING

    Zij wordt belichaamd door Imaan Hammam, een diva, seksbom, vrolijk en helemaal à la Gaultier: een oneerbiedige verschijning die zich niets aantrekt van wat anderen zeggen. Parker en Imaan heersen als koning en koningin in de meest sexy ring ter wereld.

    DE FLACON

    SCANDAL Le Parfum: gefacetteerd en rood gelakt, lijkt de flacon te vibreren en te bewegen als een ronde koepel van verlangen. Uit de dop steken haar benen in de lucht, die van een diva die zich laat meevoeren door een sensuele verslaving.

    DE VERPAKKING

    SCANDAL Le Parfum: van vermiljoenkleurig fluweel. Hoog, woest en trots, als een blik die harten sneller doet slaan. Het paar benen is als een blazoen dat uit duizenden wordt herkend. SCANDAL is in roze letters geschreven. Voor een verpletterende entree in de zaal.

    HET PARFUM

    Het parfum is een spel. Een spel van verleiding. Een spel à la Gaultier! SCANDAL Le Parfum: Door Daphné Bugey, Ane Ayo en Fabrice Pellegrin. Een erotische millefeuille die opent met smakelijke sprankelende mandarijn, overgaat in onweerstaanbare jasmijn, en zijn hoogtepunt bereikt met noten van gezouten boterkaramel. Verslavend.

    Scandal Le Parfum by Jean Paul Gaultier is vanaf 29 augustus 2022 verkrijgbaar in alle verkooppunten van Jean Paul Gaultier.

     Scandal Le Parfum 30ml € 69,98 -  - Scandal Le Parfum 50ml € 100,78 -  - Scandal Le Parfum 80ml € 126,78

    30-08-2022 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    29-08-2022
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.FAME:

    PACCO RABANE - ALLEEN VOOR ICONEN

    Speels Sensueel. Zelfverzekerd. Onweerstaanbaar Parijse. Ze is een icoon. Ze is een ster. Ze is FAME, de begeerlijke nieuwe damesgeur door Paco Rabanne.

    De FAME vrouw, belichaamd door een waar icoon, de jonge Amerikaanse actrice Elle Fanning, is de ware essentie van Paco Rabanne's vrouwelijkheid. Zo stralend, zelfverzekerd en veelzijdig als de iconische muzen van de Couturier, ultramodern als altijd.

    Zoals Jane Fonda als Barbarella. Audrey Hepburn in Two for the Road. Brigitte Bardot in glinsterend metalen mesh. Françoise Hardy in een mini-dress samengesteld uit gouden pastilles ingelegd met diamanten… Pioniers in een nieuw tijdperk van vrouwelijkheid. Ware iconen.

    Stel je dezelfde vibe voor, maar dan nu. Geëerd door de jonge, super creatieve urban vrouw, met een avant-gardistische, uitgesproken vrouwelijke signatuurgeur in een glinsterende, trendsettende flacon die is geïnspireerd op de meest iconische designs van Paco Rabanne. Een onweerstaanbaar object van verlangen. En een ware ego boost.

    FAME. De klassieker van de toekomst, door Paco Rabanne.

    DE FLACON : EEN ICONISCH OBJECT VAN VERLANGEN

    Een super begerenswaardig, gedurfd voorbeeld van design. Een ultieme uiting van de avant-garde stijl van het merk, die enkele van de meest iconische codes van Paco Rabanne opnieuw uitdraagt. Zo kostbaar als een sieraad. Zo begeerlijk als de tas uit 1969. Zo speels als de ultramoderne jurk van metalen mesh die al door zoveel iconische vrouwen voor haar werd gedragen.

    Natuurlijk is de flacon van FAME een "zij". Ze is van metaal, het kenmerkende materiaal van de designer. Zij draagt een iconische Paco Rabanne jurk, een assemblage van zilveren pastilles. Ze heeft zelfs kleine piercings, voor een extra onconventionele stijl. Ze draagt een zonnebril in cateye vorm, want dat is het iconische accessoire van een ware ster.

    DE GEUR : DIE INNERLIJKE ROEM BENADRUKT

    Als je je geur FAME noemt, moet het wel een absolute ster zijn. Een brutale nieuwe visie op vrouwelijkheid. De ultieme essentie van avant-garde luxe. Een extreem innovatieve samenstelling, boordevol kostbare ingrediënten. En natuurlijk een waarlijk onweerstaanbare geur, die vreugde en uitdagende sensualiteit uitstraalt.

    Dat is FAME allemaal. En nog veel meer. 90% van natuurlijke oorsprong. Vervaardigd in Grasse uit kostbare, op maat gemaakte, duurzame ingrediënten verkregen met behulp van geavanceerde technologie. Made in France.

    FAME bevat een sterrencast van geurtonen die nog nooit samen een rol in een geur hebben gespeeld. Verrukkelijke, sappige mango. Delicate, luchtige, uitzonderlijk zuivere jasmijn. Verslavende, sensuele, romige wierook.

    Het resultaat is een revolutionaire compositie – de eerste vrouwelijke romige wierook in de parfumerie. Een geur die net zo veelzijdig en opwindend is als de Paco Rabanne vrouwen van het verleden, het heden en de toekomst. Want bij FAME gaat het niet om beroemdheid. Het is een gevoel. Het is een sensatie. Het is jouw geur.

    DE STER : DE ICONISCHE ELLE FANNING

    Om FAME tot leven te brengen, heeft Paco Rabanne een beroep gedaan op een van de meest opwindende jonge actrices van haar generatie: Elle Fanning.

    Elle is de ultieme FAME-vrouw. Ze is speels, sensueel, mondig - op haar 21ste was ze het jongste jurylid van het Cannes Festival in de geschiedenis - en modebewust. Er was geen betere keuze denkbaar dan Elle Fanning om FAME en al zijn glinsterende facetten te belichamen.

    In de glamoureuze nieuwe campagne, opgenomen door Solal Micenmacher, vertegenwoordigt Elle Fanning FAME in een betoverend, extreem modieus Parijs decor. Het verhaal begint in de meest prestigieuze straat van de lichtstad, als Elle langs de flagship store van Paco Rabanne aan de avenue Montaigne loopt. Haar ogen ontmoeten die van FAME, dat in een etalage ligt te schitteren als een kostbaar sieraad, het komt tot leven en glijdt in Elle's slanke tas uit 1969. Ze heeft FAME gestolen!

    Is ze een rol aan het repeteren? Speelt ze haar eigen personage? Zij zijn allemaal Elle.  Alle vrouwen die ze is. Alle vrouwen die ze is... Is dat niet waar het bij FAME om gaat? Zoveel identiteiten aannemen als je maar wilt. Al je facetten laten stralen en een geur verspreiden die net zo uniek en spectaculair is als jij.

    Dus verlang ernaar. Houd haar vast. Laat haar je talisman zijn. FAME, alleen voor iconen.

    FAME is vanaf 29 augustus 2022 beschikbaar bij de bekende Paco Rabanne verkooppunten.

    FAME Eau de Parfum Navulbaar 80ml  € 145,20 - FAME Eau de Parfum 50ml  € 111,10 - FAME Eau de Parfum 30ml  € 73,70 - FAME Eau de Parfum Navulflacon 200ml  € 181,25 - FAME Bodylotion 200ml  € 49,90 - FAME Deo spray 150ml  € 44,20







    29-08-2022 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    28-08-2022
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Get in touch

    , een Capsule Collectie GUESS Eyewear om kanker te bestrijden

     

    Voor het zevende achtereenvolgende jaar vieren GUESS en Marcolin hun steun aan The Get In Touch Foundation, een Amerikaanse non- profitorganisatie die het bewustzijn van borstgezondheid voor kankerpreventie bevordert. De Stichting wil meisjes in de groepen 5- 12 informeren over het belang van en hoe ze een borstzelfonderzoek kunnen doen met behulp van eenvoudige hulpmiddelen zoals het madeliefjeswiel om hun lichaam te beschermen. De capsule van dit jaar die aan dit belangrijke onderwerp is gewijd, heeft een zonnebril en een optisch montuur, versierd met het emblematische roze lint, erkend als het symbool voor preventie van borstkanker. Roze is ook de kleur die de voorkant van de twee monturen en hun exclusieve etui onderscheidt, verkrijgbaar in GUESS-boetieks, bij geselecteerde opticiens en op de e-commercesite van het merk, te beginnen in "Pink October", de maand gewijd aan het voorkomen en bestrijden van borstkanker. Ter ondersteuning van dit project zal Marcolin USA een donatie doen voor de activiteiten van The Get In Touch Foundation.

    Mod. GUESS EYEWEAR GU7831 - Vrouwelijke zonnebril gekenmerkt door een elegante en trendy vlindervorm. De roze bies aan de voorkant en de slapen van het montuur van acetaat vertegenwoordigen het karakter en waarderen de samenwerking tussen GUESS, Marcolin en The Get In Touch Foundation. Het model is voorzien van stevige, beschermende pc-lenzen en is versierd met het G-merklogo op de slapen en een roségouden metalen lint, een symbool van de strijd tegen borstkanker, op de uiteinden.

    Mod. GUESS EYEWEAR GU2884 - Vrouwelijk optisch montuur met een gemakkelijk te dragen vierkante vorm. De zwarte voorkant van acetaat met roze bies benadrukt de link met de waardevolle activiteiten van The Get In Touch Foundation. De veren met veerscharnieren bieden maximaal comfort en zijn versierd met het metalen G-logo in roségoud en het lint in dezelfde kleur op de uiteinden, wat symbool staat voor de inzet voor de preventie en bestrijding van borstkanker.

     

     

     

     









    28-08-2022 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    27-08-2022
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Eerste stapjes met Naturino en Falcotto

    Naturino & Falcotto FW22

    Van de eerste avonturen in de crèche naar de allereerste dag op de middelbare school, een goed paar schoenen is essentieel voor die belangrijke eerste stappen van jouw kleine held. Bij Naturino en Falcotto hebben ze deze boodschap perfect begrepen, met unieke schoenen die zowel stijlvol als ergonomisch zijn. Laat jouw kleintje zijn eerste stapjes zetten in Naturino en Falcotto!

    Italiaanse expertise

    No one does it like the Italians do, en schoenen zijn hier geen uitzondering op. Door samen te werken met enkele van de beste podologen ter wereld, zorgt Naturino ervoor dat elke kinderschoen beantwoordt aan de hoogste standaarden. De mix van hoogwaardige materialen, anti-slip zolen en het beroemde Sand Effect, zorgt voor extreem comfortabele en leuke schoenen, zowel voor de kleinste als iets grotere voetjes. 

    Kleine stapjes eerst

     Ken je Falcotto al? Dit merk - dat naast Naturino staat - is gespecialiseerd in schoentjes voor baby's die net beginnen kruipen of hun eerste stapjes oefenen. Is jouw kleintje een volleerde stapper? Dan kan hij overschakelen naar Naturino. De Falcotto schoentjes beschermen jouw baby's voeten en zorgen tegelijkertijd voor een maximale flexibiliteit zodat die eerste stapjes moeiteloos verlopen en de voetjes correct evolueren. Combineer dit met zachte, vlotte designs en je kan er zeker van zijn: jouw baby is helemaal klaar voor de start!

    Dus, je hoorde het hier eerst: of je nu kiest voor de energieke Naturino vibe of eerst voor de zachte Falcotto schoentjes, met beide merken ben je zeker dat jouw kleintje zijn eerste stapjes op de beste manier zet: the Italian way. .

     

     







    27-08-2022 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    26-08-2022
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen."Souriez, J'adore!"

    Tentoonstelling Ariane Bergrichter - Museum Art et Marges – Hoogstraat 314 – 1000 Brussel – Expositie 01.09 - 13.11.22

    Deze weinig bekende Belgische kunstenares, staat nu in de schijnwerpers van het MUSEUM ART ET MARGES.

    Wie was Ariane Bergrichter echt? - (1937, Duitsland – 1996, België)

    20 jaar na haar dood ontdekt haar dochter, Manuela Servais, in een koffer, de talrijke tekeningen, stille getuigen van het moeilijke leven van haar moeder...

    Ariane Bergrichter was een tot dan toe onbekende kunstenares, maar haar creatieve impulsen bleven haar hardnekkig stuwen doorheen haar hele leven.  In feite heeft Ariane tegen het einde van de jaren tachtig, als observator van de mensen en tegelijk als een uitlaatklep, persoonlijke overpeinzingen en ontelbare tekeningen in haar notitieboekjes gemaakt, die de ter plaatse gemaakte scènes weergeven in haar leefwereld.  Mocht je kriskras door het centrum van Brussel lopen, dan is het fenomenaal om te zien hoeveel schetsen, bierviltjes en stukjes kleefpapier er hiervan 20 jaar later uit de beroemde koffer zijn gekomen om zich uiteindelijk te openbaren als kunstwerken.

    Na een groepstentoonstelling in het American Folk Art Museum in New York in 2018, zijn de composities van Ariane Bergrichter eindelijk voor het eerst te zien in Brussel en ook in Europa in een monografische tentoonstelling getiteld “SOURIEZ J’ADORE !”

    Praktische informatie: openingsuren van dinsdag tot zondag: 11u tot 18 uur l









    26-08-2022 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    25-08-2022
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.A Chantelle a day ...

    De beste Chantelle FW22 looks voor een hele week

    POV: het is maandag, je staat voor je kast en je beseft: you have nothing to wear that matches your mood. De Chantelle FW22 collectie heeft voor jou het perfecte antwoord, met comfortable, tijdloze stuks die zich moeiteloos afwisselen met frivole, statement pieces. De perfecte set voor elke dag, voor elk humeur? Daar heeft Chantelle alvast een oplossing voor!

    Vaarwel, maandag-blues!

    Nog nagenietend van het heerlijke weekend of juist strijdend tegen de maandag-blues, met een frivole, vrolijke set, lukt dat allemaal nét iets beter. Ga voor fris wit met een fleurige knipoog. Jouw week kan nu al niet meer stuk!

    Romantische dinsdag

    Diepe kleuren met delicate prints helpen je moeiteloos door de lange dinsdag. Ga voor wijnrood, donkerblauw of smaragdgroen voor een ultravrouwelijke, romantische look.

    Op woensdag dragen we...

    Jawel, met een toets roze kom je op woensdag al een heel eind verder. De ondersteunende shapewear van Chantelle zorgt ervoor dat alles perfect op zijn plaats zit en je lichaam op haar beste manier ondersteund wordt voor die extra boost zelfverzekerdheid. Of ga voor een setje met fleurige details, want hé, de week is half voorbij, dat verdient een feest!

    Donderdag, the day to make it happen

    Geen taak te moeilijk en geen obstakel te hoog, met een killersetje aan. Haal die innerlijke lady boss vibes uit de kast, dankzij stijlvol zwarte stuks met dat tikkeltje meer.  Comfortable, chic en immer flatterend, met de Chantelle sets knal je door de dag.

    Vrijdag voor iedereen!

    Ieder lichaam ziet er anders uit, en dat omarmt Chantelle als geen ander. Elk ontwerp bestaat uit verschillende boven- en onderstuks, zodat zowel jij als je vriendinnen de perfecte match vinden voor jullie lichaam.

    Een zaterdag met pit

    Elk weekend moet gevierd worden, ook in lingerie! Kies voor sexy, zwarte sets met een extra laagje pit, of voor gedurfd rood. Waar je ook voor gaat, het wordt zeker een weekend om van te dromen!

    Op z'n zondags

    Na een lange werkweek en druk weekend, is het op zondag tijd om te ontspannen. Met de SoftStretch-lijn van Chantelle krijgt je lichaam eindelijk de kans om even uit te ademen. Zacht, ademend en lief voor je lijf:  de SoftStretch-lijn bezorgt je zalige zondagen.















    25-08-2022 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    24-08-2022
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Noem het niet zomaar behang,

    maar sublieme handgemaakte muurbekleding…

     

    » Handgemaakte collecties van Arte - » Marqueterie, Samal, Manila, Oculaire, Rattan

    Wat pronkt op je muren is het resultaat van een creatief proces waarin prestigieuze designs en een gesofistikeerde techniek le fil rouge zijn. Met elkaar verbonden door handwerk, vakmanschap en ambacht, en met een onstilbare honger om de grenzen van muurbekleding te verleggen. Vandaag maakt Arte het mogelijk om designs uit sisal, suède, rotan, jute... te vertalen in vinyl, zeefdruk, 3D-textiel of zelfs volledig handgemaakt. Noem Artes collecties daarom niet zomaar behang, maar top of the bill muurbekleding.

    Creatief proces

    Je trekt eropuit, je kijkt om je heen, je weet wat de trends zijn, je verdiept je in kleuren en technieken. Inspiratie haal je overal, klinkt het bij Arte. Iedere collectie is het resultaat van een creatief proces waarin meerdere factoren samenkomen. Het designteam denkt na over thema’s en technieken, er wordt geschilderd, geweven, gepuzzeld, ingelegd... Zo ontstaat een eerste prototype. “Je kan pas een handgemaakt eindproduct vormen, of een realistische interpretatie ervan, als je van een handgemaakt ontwerp vertrekt”, vertelt de senior designer bij Arte. “Op die manier ervaar je alle aspecten van het materiaal en de techniek, waardoor ook het design dat uiteindelijk op de markt komt waarheidsgetrouw is, zelfs wanneer het dessin een interpretatie wordt.”

    Handgemaakt resultaat

    Ieder ontwerp en collectie start met een handmade prototype, maar slechts enkele uitverkorenen blijven een puur handgemaakt design, zoals Marqueterie. Het natuurproduct sisal, een stevige vezel afkomstig van de agaveplant, ligt aan de basis van de Marqueterie-collectie. De natuurlijk geweven stukjes sisal worden versneden en met de hand in verschillende patronen gelegd. “Het startte met ambachtelijk inlegwerk en zo bleef het ook.” Het zijn de technieken die een dessin tot leven brengen, een trompe-l’oeil-effect creëren of een extra dimensie opwekken.

    Waarheidsgetrouwe interpretatie

    Andere collecties evolueren tot een interpretatie van een handgemaakt product, want niet alles is geschikt voor op de muur. Zoals de nieuwe Sculptura, die ambachtelijk pleisterwerk nabootst. Stroken gips werden met de hand in een patroon gelegd om te vertalen naar een verrassende vinylcollectie. De typische gipsstructuur van gaas, scheurtjes en oneffenheden zijn duidelijk zichtbaar. “Vinyl en zeefdruk zijn altijd een uitdaging”, zegt het designteam. “We proberen met deze materialen en technieken een echt product zo goed mogelijk na te maken.”

    Een evolutie

    Arte experimenteert al tientallen jaren met nieuwe materialen. Wat eerst een gek idee lijkt, evolueert bij Arte naar artistieke, high-end en technisch sterke muurbekleding. “We maken niet zomaar iets, we onderbouwen wat we maken”, besluit de designer. “We creëren iets wat wij mooi vinden, maar het is vooral de klant die het graag moet zien. Het moet een hoogwaardig product worden dat iets bijbrengt aan ons gamma. Het moet divers zijn en verschillende klanten aanspreken. We achterhalen daarom wat vandaag en morgen populair is en zal zijn, wat de trends zijn qua kleuren, materialen en technieken, om daarna originele muurbekledingcollecties te ontwerpen. En als een design er op het einde van de rit uitziet zoals je het wou, dat is fantastisch.”

    www.arte-international.com/nl

     

     

     

     











    24-08-2022 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    23-08-2022
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.CKS X Loredana Falone

    Loredana Falone lanceert nieuwe collab capsulecollectie met CKS

     

    So nice, let’s do it twice! Vorig jaar combineerden designer Loredana Falone en het Belgische label CKS reeds hun modekennis en -expertise, en lanceerden een eco-verantwoordelijke pre-fall damescollectie. Na het succes van hun eerste samenwerking besloten de twee opnieuw de koppen bij elkaar te steken, wat resulteerde in een prachtige najaarscollectie met een subtiele retro ‘70s vibe. “Bijzonder aan de collectie zijn de vijf genderneutrale stuks, de delicate materialen en de interessante silhouetten”, aldus Falone.

    De nieuwe collectie ligt vanaf 23/09 in de CKS-winkels te pronken en is ook online beschikbaar via de webshop.

    Zachte knits, organische vormen en retro prints

    Na de goede klik en vlotte, succesvolle eerste capsulecollectie voor FW21, sloegen Loredana Falone en het Belgische modemerk CKS dit jaar opnieuw de handen in elkaar. Het resultaat? Een on-trend najaarscollectie met zachte knits, organische vormen en een hint naar de ‘70s. “Samen met de in-house patronenontwerpster bij CKS boog ik me over de prints. Organische vormen en kleuren uit de natuur zoals algen, mossen en grassen zijn trendy in FW22/23 en waren onze inspiratiebron. Ikzelf ben verzot op de retrovibe uit de ‘70s. Die twee hebben we dan mooi gecombineerd”, verklaart Loredana. In tegenstelling tot de vorige collectie wordt in de huidige capsule afgestapt van soberheid en neutraliteit. Logisch, want persoonlijke smaak en stijl evolueren.

    Een toegankelijke collectie met genderneutrale must-haves

    Tijdens het brainstormen en het ontwerpproces gingen CKS en Falone meteen voor hetzelfde doel: de collectie moest warm, trendy en toegankelijk zijn. Falone nam tijdens het hele proces mee wat voor haar belangrijk is tijdens het ontwerpen: mooie silhouetten, een delicate touch en stoffen van hoge kwaliteit.

    Net als in de huidige maatschappij vervaagt ook in de capsulecollectie de grens tussen man- en vrouwelijkheid. Onder de naam ‘Loredana per Matteo’ huizen 5 volledig genderneutrale must-haves. Loredana: “Alle stuks zijn ontworpen met het gendervrije thema in het achterhoofd, maar toch ook met aandacht voor vrouwelijkheid, layering en interessante silhouetten. De vijf specifieke stuks zijn wel volledig genderneutraal en dus voor iedereen toegankelijk: de blazer, hemd, T-shirt, hoodie en de cardigan.”

    Italiaanse knipoog

    Met de genderneutrale stuks van ‘Loredana per Matteo’ brengt Falone ode aan haar geliefde Matteo Simoni en de toffe stuks die ze nu en dan uit zijn kleerkast steelt. “De vijf stuks zijn gebaseerd op mijn eigen stijlevolutie. Op een gegeven moment droeg ik meer en meer kledij van Matteo, zoals zijn blazer, en werd ik overladen met complimenten. Die boyish stijl gaat me goed af. Oversized betekent absoluut niet hetzelfde als vormloos. Je moet gewoon het juiste evenwicht vinden en je er goed in voelen”, glimlacht Loredana.

    Hun Italiaanse roots verstopte Loredana mee in de collectie. Op de T-shirt en de hoodie straalt het ‘Que voi?’ handje, een typische Italiaanse handbeweging die vraagt wat er gaande is. Fun fact: het handgebaar werd ontworpen door artistiek designer Matteo’s oudere broer, Marco Simoni.

    Alle twijfels uit de weg

    Falone zocht samen met CKS steeds naar de perfectie en het resultaat mag er wezen. De capsulecollectie bevat casual stuks die onderling combineerbaar zijn, geschikt voor zowel overdag als ’s avonds op een afterwork of een terrasje met vrienden. “Ik ben ontzettend blij met het verloop van de samenwerking met CKS. Hoe ontwerpen er op papier uitzien, strookt niet altijd met de realiteit. We pasten onze moodboards en designs aan totdat het geheel volledig klopte. Yes, ik ben enorm trots op het eindresultaat!”, lacht Loredana.

    De publieksfavoriet

    “Wat als eerste over de toonbank zal vliegen? Het donkerbruine, wollen maatpak met spikkel, flared broek en oversized blazer”, meent Loredana. “Dat is, naast de groene broek met patch pockets, ook mijn lievelingsoutfit. Uiteraard heb ik de stuks tijdens de ontwerpfase al eens aangetrokken en ze aan mijn vrienden getoond. De feedback was ontzettend positief over alle stuks, maar het maatpak kwam uit de peiling als de absolute favoriet!’

    Praktisch : De nieuwe collectie is beschikbaar vanaf 23 september in de winkels en online via de webshop.

     

     

     

     

     











    23-08-2022 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    22-08-2022
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Thomas Burkhardt
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    PRESIDENT VAN MARCHON EYEWEAR, INC

     

     

    VSP Vision™ kondigt aan dat het Thomas Burkhardt heeft bevordert tot president van Marchon Eyewear, Inc., een van 's werelds grootste fabrikanten en distributeurs van hoogwaardige brillen en -zonnebrillen. Burkhardt was meest recentelijk Chief Marketing Officer van Marchon en Senior Vice President van Global Brands, Marketing en Design. Hij zal rapporteren aan Ernie Franklin, Chief Operating Officer van VSP Vision.

    “Thomas brengt een bewezen staat van leiderschap mee van de 25 jaar werkzaam zijn in de consumentengoederen-, mode- en brillenindustrie en zijn ervaring loopt uiteen van het wereldwijd laten groeien van merken en organisaties, het transformeren en verbeteren van detailhandelsmerken met een verkoopopbrengst van miljarden dollars, tot expertise in productontwikkeling, bedrijfsvoering, licenties en meer”, aldus Franklin. “Sinds hij in 2016 bij Marchon kwam, heeft hij gezorgd voor strategische focus, wat heeft geleid tot een recordgroei. Thomas is de juiste leider om te zorgen voor blijvend succes voor de organisatie, zowel in de VS als internationaal.”

    Burkhardt volgt Nicola Zotta op, die Marchon leidde van 2016 tot mei 2022. Voordat hij bij Marchon kwam, was Burkhardt vice-president van wereldwijde marketing bij Coty, Inc., waar hij de Calvin Klein-geur- en cosmeticalicentie leidde. Hij heeft ook verschillende hogere marketingfuncties gehad bij Procter & Gamble in Duitsland, het VK en Zwitserland. Burkhardt, geboren in Duitsland, heeft een MBA van de Universiteit van Keulen, diende bij de Duitse luchtmacht en is meertalig. Hij is momenteel lid van de raad van bestuur van de Accessories Council.

    "Ik voel me vereerd en krijg energie van de mogelijkheid om het volgende tijdperk van Marchon met een merkenportfolio van brillen van wereldklasse en gepassioneerde wereldwijde organisatie te leiden", aldus Burkhardt. "Toekomstgericht staat ons team ervoor klaar om onze klanten te helpen meer te bereiken en te voldoen aan onze missie, mensen over de hele wereld helpen beter te zien, er beter uit te zien en zich beter te voelen."

     

    22-08-2022 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    21-08-2022
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Munch superfood

    Gezond back to school (and work) met de sapjes van Munch Superfood

     

    Binnenkort is het weer september, dat betekent back to business! De kindjes moeten opnieuw naar school en voor de ouders staat er ook weer een drukke periode te wachten. Op dit soort momenten is het onzettend belangrijk dat iedereen gezond en gevarieerd blijft eten. Maar wat als je weinig tijd hebt voor ontbijt en tussendoortjes? Meet Munch Superfood!

    Gezond eten, minder stress : Stress heeft altijd een weerslag op je gezondheid en dan vooral op je darmen. En omgekeerd speelt je darmflora ook een grote rol in hoe stressbestendig je bent. Gezonde voeding is dus essentieel als je goed wil blijven presteren in drukkere tijden. Bovendien is het een must voor een sterke immuniteit. Maar hoe drukker het wordt, hoe meer kans dat je vergeet om goed voor je lichaam te zorgen en gevarieerd te eten.

    Vitamines to go

    De koudgeperste sapjes van Munch zitten boordevol vitaminen, mineralen en antioxidanten. Je neemt ze makkelijk overal mee naartoe en zijn ook superlekker. Zet een voorraadje klaar in je koelkast, stop ’s morgens snel een flesje in je handtas en je weet alvast zeker dat je die dag je dosis vitaminen binnen hebt. En met het verse bananenbrood en de homemade granola van Munch tover je in minder dan vijf minuten een gezond ontbijt op tafel. De Munch sapjes zijn NIET gepasteuriseerd, ze worden behandeld met HPP waardoor de houdbaarheid verlengd wordt, MAAR waardoor de vitaminen, mineralen en antioxidanten bewaard worden.

    Ideaal voor in de boekentas

    De producten van Munch zijn ook 100% kid-friendly. De sapjes zijn ideaal om in de boekentas te stoppen wanneer je kleintjes weer naar school gaan. En het bananenbrood is het ideale gezonde vieruurtje. Jessica: ‘Mijn zoontje Noah is de grootste fan van de sapjes en het bananenbrood. Zijn favoriete sapje is ‘Mint Your Business’ met appel, peer, munt en spinazie. Voldoende groentjes binnenkrijgen is bij ons thuis dus geen probleem.’

    Munch founder Jessica was vastberaden om gezonder te eten en ging daarom op zoek naar een lekkere manier om je dagelijkse portie groenten en fruit binnen te krijgen. De sapjes van Munch worden koud geperst waardoor alle voedingsstoffen in de groenten en fruit hun kracht behouden. Met als resultaat een fris, kleurrijk en smaakvol sapje vol vitaminen, mineralen en antioxidanten dat bijdraagt tot je immuniteit. De sapjes zijn verkrijgbaar via de webshop en in geselecteerde horecazaken. Daarnaast shop je bij Munch ook vers bananenbrood, homemade granola, matcha en nog veel meer om een gezonde levensstijl te onderhouden. 

    www.munchsuperfood.com











    21-08-2022 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)


    Archief per week
  • 06/05-12/05 2024
  • 29/04-05/05 2024
  • 22/04-28/04 2024
  • 15/04-21/04 2024
  • 08/04-14/04 2024
  • 01/04-07/04 2024
  • 25/03-31/03 2024
  • 18/03-24/03 2024
  • 11/03-17/03 2024
  • 04/03-10/03 2024
  • 26/02-03/03 2024
  • 19/02-25/02 2024
  • 12/02-18/02 2024
  • 05/02-11/02 2024
  • 29/01-04/02 2024
  • 22/01-28/01 2024
  • 15/01-21/01 2024
  • 08/01-14/01 2024
  • 01/01-07/01 2024
  • 25/12-31/12 2023
  • 18/12-24/12 2023
  • 11/12-17/12 2023
  • 04/12-10/12 2023
  • 27/11-03/12 2023
  • 20/11-26/11 2023
  • 13/11-19/11 2023
  • 06/11-12/11 2023
  • 30/10-05/11 2023
  • 23/10-29/10 2023
  • 16/10-22/10 2023
  • 09/10-15/10 2023
  • 02/10-08/10 2023
  • 25/09-01/10 2023
  • 18/09-24/09 2023
  • 11/09-17/09 2023
  • 04/09-10/09 2023
  • 28/08-03/09 2023
  • 21/08-27/08 2023
  • 14/08-20/08 2023
  • 07/08-13/08 2023
  • 31/07-06/08 2023
  • 24/07-30/07 2023
  • 17/07-23/07 2023
  • 10/07-16/07 2023
  • 03/07-09/07 2023
  • 26/06-02/07 2023
  • 19/06-25/06 2023
  • 12/06-18/06 2023
  • 05/06-11/06 2023
  • 29/05-04/06 2023
  • 22/05-28/05 2023
  • 15/05-21/05 2023
  • 08/05-14/05 2023
  • 01/05-07/05 2023
  • 24/04-30/04 2023
  • 17/04-23/04 2023
  • 10/04-16/04 2023
  • 03/04-09/04 2023
  • 27/03-02/04 2023
  • 20/03-26/03 2023
  • 13/03-19/03 2023
  • 06/03-12/03 2023
  • 27/02-05/03 2023
  • 20/02-26/02 2023
  • 13/02-19/02 2023
  • 06/02-12/02 2023
  • 30/01-05/02 2023
  • 23/01-29/01 2023
  • 16/01-22/01 2023
  • 09/01-15/01 2023
  • 02/01-08/01 2023
  • 25/12-31/12 2023
  • 19/12-25/12 2022
  • 12/12-18/12 2022
  • 05/12-11/12 2022
  • 28/11-04/12 2022
  • 21/11-27/11 2022
  • 14/11-20/11 2022
  • 07/11-13/11 2022
  • 31/10-06/11 2022
  • 24/10-30/10 2022
  • 17/10-23/10 2022
  • 10/10-16/10 2022
  • 03/10-09/10 2022
  • 26/09-02/10 2022
  • 19/09-25/09 2022
  • 12/09-18/09 2022
  • 05/09-11/09 2022
  • 29/08-04/09 2022
  • 22/08-28/08 2022
  • 15/08-21/08 2022
  • 08/08-14/08 2022
  • 01/08-07/08 2022
  • 25/07-31/07 2022
  • 18/07-24/07 2022
  • 11/07-17/07 2022
  • 04/07-10/07 2022
  • 27/06-03/07 2022
  • 20/06-26/06 2022
  • 13/06-19/06 2022
  • 06/06-12/06 2022
  • 30/05-05/06 2022
  • 23/05-29/05 2022
  • 16/05-22/05 2022
  • 09/05-15/05 2022
  • 02/05-08/05 2022
  • 25/04-01/05 2022
  • 18/04-24/04 2022
  • 11/04-17/04 2022
  • 04/04-10/04 2022
  • 28/03-03/04 2022
  • 21/03-27/03 2022
  • 14/03-20/03 2022
  • 07/03-13/03 2022
  • 28/02-06/03 2022
  • 21/02-27/02 2022
  • 14/02-20/02 2022
  • 07/02-13/02 2022
  • 31/01-06/02 2022
  • 24/01-30/01 2022
  • 17/01-23/01 2022
  • 10/01-16/01 2022
  • 03/01-09/01 2022
  • 26/12-01/01 2023
  • 20/12-26/12 2021
  • 13/12-19/12 2021
  • 06/12-12/12 2021
  • 29/11-05/12 2021
  • 22/11-28/11 2021
  • 15/11-21/11 2021
  • 08/11-14/11 2021
  • 01/11-07/11 2021
  • 25/10-31/10 2021
  • 18/10-24/10 2021
  • 11/10-17/10 2021
  • 04/10-10/10 2021
  • 27/09-03/10 2021
  • 20/09-26/09 2021
  • 13/09-19/09 2021
  • 06/09-12/09 2021
  • 30/08-05/09 2021
  • 23/08-29/08 2021
  • 16/08-22/08 2021
  • 09/08-15/08 2021
  • 02/08-08/08 2021
  • 26/07-01/08 2021
  • 19/07-25/07 2021
  • 12/07-18/07 2021
  • 05/07-11/07 2021
  • 28/06-04/07 2021
  • 21/06-27/06 2021
  • 14/06-20/06 2021
  • 07/06-13/06 2021
  • 31/05-06/06 2021
  • 24/05-30/05 2021
  • 17/05-23/05 2021
  • 10/05-16/05 2021
  • 03/05-09/05 2021
  • 26/04-02/05 2021
  • 19/04-25/04 2021
  • 12/04-18/04 2021
  • 05/04-11/04 2021
  • 29/03-04/04 2021
  • 22/03-28/03 2021
  • 15/03-21/03 2021
  • 08/03-14/03 2021
  • 01/03-07/03 2021
  • 22/02-28/02 2021
  • 15/02-21/02 2021
  • 08/02-14/02 2021
  • 01/02-07/02 2021
  • 25/01-31/01 2021
  • 18/01-24/01 2021
  • 11/01-17/01 2021
  • 04/01-10/01 2021
  • 28/12-03/01 2027
  • 21/12-27/12 2020
  • 14/12-20/12 2020
  • 07/12-13/12 2020
  • 30/11-06/12 2020
  • 23/11-29/11 2020
  • 16/11-22/11 2020
  • 09/11-15/11 2020
  • 02/11-08/11 2020
  • 26/10-01/11 2020
  • 19/10-25/10 2020
  • 12/10-18/10 2020
  • 05/10-11/10 2020
  • 28/09-04/10 2020
  • 21/09-27/09 2020
  • 14/09-20/09 2020
  • 07/09-13/09 2020
  • 31/08-06/09 2020
  • 24/08-30/08 2020
  • 17/08-23/08 2020
  • 10/08-16/08 2020
  • 03/08-09/08 2020
  • 27/07-02/08 2020
  • 20/07-26/07 2020
  • 13/07-19/07 2020
  • 06/07-12/07 2020
  • 29/06-05/07 2020
  • 22/06-28/06 2020
  • 15/06-21/06 2020
  • 08/06-14/06 2020
  • 01/06-07/06 2020
  • 25/05-31/05 2020
  • 18/05-24/05 2020
  • 11/05-17/05 2020
  • 04/05-10/05 2020
  • 27/04-03/05 2020
  • 20/04-26/04 2020
  • 13/04-19/04 2020
  • 06/04-12/04 2020
  • 30/03-05/04 2020
  • 23/03-29/03 2020
  • 16/03-22/03 2020
  • 09/03-15/03 2020
  • 02/03-08/03 2020
  • 24/02-01/03 2020
  • 17/02-23/02 2020
  • 10/02-16/02 2020
  • 03/02-09/02 2020
  • 27/01-02/02 2020
  • 20/01-26/01 2020
  • 13/01-19/01 2020
  • 06/01-12/01 2020
  • 30/12-05/01 2020
  • 23/12-29/12 2019
  • 16/12-22/12 2019
  • 09/12-15/12 2019
  • 02/12-08/12 2019
  • 25/11-01/12 2019
  • 18/11-24/11 2019
  • 11/11-17/11 2019
  • 04/11-10/11 2019
  • 28/10-03/11 2019
  • 21/10-27/10 2019
  • 14/10-20/10 2019
  • 07/10-13/10 2019
  • 30/09-06/10 2019
  • 23/09-29/09 2019
  • 16/09-22/09 2019
  • 09/09-15/09 2019
  • 02/09-08/09 2019
  • 26/08-01/09 2019
  • 19/08-25/08 2019
  • 12/08-18/08 2019
  • 05/08-11/08 2019
  • 29/07-04/08 2019
  • 22/07-28/07 2019
  • 15/07-21/07 2019
  • 08/07-14/07 2019
  • 01/07-07/07 2019
  • 24/06-30/06 2019
  • 17/06-23/06 2019
  • 10/06-16/06 2019
  • 03/06-09/06 2019
  • 27/05-02/06 2019
  • 20/05-26/05 2019
  • 13/05-19/05 2019
  • 06/05-12/05 2019
  • 29/04-05/05 2019
  • 22/04-28/04 2019
  • 15/04-21/04 2019
  • 08/04-14/04 2019
  • 01/04-07/04 2019
  • 25/03-31/03 2019
  • 18/03-24/03 2019
  • 11/03-17/03 2019
  • 04/03-10/03 2019
  • 25/02-03/03 2019
  • 18/02-24/02 2019
  • 11/02-17/02 2019
  • 04/02-10/02 2019
  • 28/01-03/02 2019
  • 21/01-27/01 2019
  • 14/01-20/01 2019
  • 07/01-13/01 2019
  • 31/12-06/01 2019
  • 24/12-30/12 2018
  • 17/12-23/12 2018
  • 10/12-16/12 2018
  • 03/12-09/12 2018
  • 26/11-02/12 2018
  • 19/11-25/11 2018
  • 12/11-18/11 2018
  • 05/11-11/11 2018
  • 29/10-04/11 2018
  • 22/10-28/10 2018
  • 15/10-21/10 2018
  • 08/10-14/10 2018
  • 01/10-07/10 2018
  • 24/09-30/09 2018
  • 17/09-23/09 2018
  • 10/09-16/09 2018
  • 03/09-09/09 2018
  • 27/08-02/09 2018
  • 20/08-26/08 2018
  • 13/08-19/08 2018
  • 06/08-12/08 2018
  • 30/07-05/08 2018
  • 23/07-29/07 2018
  • 16/07-22/07 2018
  • 09/07-15/07 2018
  • 30/04-06/05 2018
  • 23/04-29/04 2018
  • 16/04-22/04 2018
  • 09/04-15/04 2018
  • 02/04-08/04 2018
  • 26/03-01/04 2018
  • 19/03-25/03 2018
  • 12/03-18/03 2018
  • 05/03-11/03 2018
  • 26/02-04/03 2018
  • 19/02-25/02 2018
  • 12/02-18/02 2018
  • 05/02-11/02 2018
  • 29/01-04/02 2018
  • 22/01-28/01 2018
  • 15/01-21/01 2018
  • 08/01-14/01 2018
  • 01/01-07/01 2018
  • 25/12-31/12 2017
  • 18/12-24/12 2017
  • 11/12-17/12 2017
  • 04/12-10/12 2017
  • 27/11-03/12 2017
  • 20/11-26/11 2017
  • 13/11-19/11 2017
  • 06/11-12/11 2017
  • 30/10-05/11 2017
  • 23/10-29/10 2017
  • 16/10-22/10 2017
  • 09/10-15/10 2017
  • 02/10-08/10 2017
  • 25/09-01/10 2017
  • 18/09-24/09 2017
  • 11/09-17/09 2017
  • 04/09-10/09 2017
  • 28/08-03/09 2017
  • 21/08-27/08 2017
  • 14/08-20/08 2017
  • 07/08-13/08 2017
  • 31/07-06/08 2017
  • 24/07-30/07 2017
  • 17/07-23/07 2017
  • 10/07-16/07 2017
  • 03/07-09/07 2017
  • 26/06-02/07 2017
  • 19/06-25/06 2017
  • 12/06-18/06 2017
  • 05/06-11/06 2017
  • 29/05-04/06 2017
  • 22/05-28/05 2017
  • 15/05-21/05 2017
  • 08/05-14/05 2017
  • 01/05-07/05 2017
  • 24/04-30/04 2017
  • 17/04-23/04 2017
  • 10/04-16/04 2017
  • 03/04-09/04 2017
  • 27/03-02/04 2017
  • 20/03-26/03 2017
  • 13/03-19/03 2017
  • 06/03-12/03 2017
  • 27/02-05/03 2017
  • 20/02-26/02 2017
  • 13/02-19/02 2017
  • 06/02-12/02 2017
  • 30/01-05/02 2017
  • 23/01-29/01 2017
  • 16/01-22/01 2017
  • 09/01-15/01 2017
  • 02/01-08/01 2017
  • 25/12-31/12 2017
  • 19/12-25/12 2016
  • 12/12-18/12 2016
  • 05/12-11/12 2016
  • 28/11-04/12 2016
  • 21/11-27/11 2016
  • 14/11-20/11 2016
  • 07/11-13/11 2016
  • 31/10-06/11 2016
  • 24/10-30/10 2016
  • 17/10-23/10 2016
  • 10/10-16/10 2016
  • 03/10-09/10 2016
  • 26/09-02/10 2016
  • 19/09-25/09 2016
  • 12/09-18/09 2016
  • 05/09-11/09 2016
  • 29/08-04/09 2016
  • 22/08-28/08 2016
  • 15/08-21/08 2016
  • 08/08-14/08 2016
  • 01/08-07/08 2016
  • 25/07-31/07 2016
  • 18/07-24/07 2016
  • 11/07-17/07 2016
  • 04/07-10/07 2016
  • 27/06-03/07 2016
  • 20/06-26/06 2016
  • 13/06-19/06 2016
  • 06/06-12/06 2016
  • 30/05-05/06 2016
  • 23/05-29/05 2016
  • 16/05-22/05 2016
  • 09/05-15/05 2016
  • 02/05-08/05 2016
  • 25/04-01/05 2016
  • 18/04-24/04 2016
  • 11/04-17/04 2016
  • 04/04-10/04 2016
  • 28/03-03/04 2016
  • 21/03-27/03 2016
  • 14/03-20/03 2016
  • 07/03-13/03 2016
  • 29/02-06/03 2016
  • 22/02-28/02 2016
  • 15/02-21/02 2016
  • 08/02-14/02 2016
  • 01/02-07/02 2016
  • 25/01-31/01 2016
  • 18/01-24/01 2016
  • 11/01-17/01 2016
  • 04/01-10/01 2016
  • 28/12-03/01 2021
  • 21/12-27/12 2015
  • 14/12-20/12 2015
  • 07/12-13/12 2015
  • 30/11-06/12 2015
  • 23/11-29/11 2015
  • 16/11-22/11 2015
  • 09/11-15/11 2015
  • 02/11-08/11 2015
  • 26/10-01/11 2015
  • 19/10-25/10 2015
  • 12/10-18/10 2015
  • 05/10-11/10 2015
  • 28/09-04/10 2015
  • 21/09-27/09 2015
  • 14/09-20/09 2015
  • 07/09-13/09 2015
  • 31/08-06/09 2015
  • 24/08-30/08 2015
  • 17/08-23/08 2015
  • 10/08-16/08 2015
  • 03/08-09/08 2015
  • 27/07-02/08 2015
  • 20/07-26/07 2015
  • 13/07-19/07 2015
  • 06/07-12/07 2015
  • 29/06-05/07 2015
  • 22/06-28/06 2015
  • 15/06-21/06 2015
  • 08/06-14/06 2015
  • 01/06-07/06 2015
  • 25/05-31/05 2015
  • 18/05-24/05 2015
  • 11/05-17/05 2015
  • 04/05-10/05 2015
  • 27/04-03/05 2015
  • 20/04-26/04 2015
  • 13/04-19/04 2015
  • 06/04-12/04 2015
  • 30/03-05/04 2015
  • 23/03-29/03 2015
  • 16/03-22/03 2015
  • 09/03-15/03 2015
  • 02/03-08/03 2015
  • 23/02-01/03 2015
  • 16/02-22/02 2015
  • 09/02-15/02 2015
  • 02/02-08/02 2015
  • 26/01-01/02 2015
  • 19/01-25/01 2015
  • 12/01-18/01 2015
  • 05/01-11/01 2015
  • 29/12-04/01 2015
  • 22/12-28/12 2014
  • 15/12-21/12 2014
  • 08/12-14/12 2014
  • 01/12-07/12 2014
  • 24/11-30/11 2014
  • 17/11-23/11 2014
  • 10/11-16/11 2014
  • 03/11-09/11 2014
  • 27/10-02/11 2014
  • 20/10-26/10 2014
  • 13/10-19/10 2014
  • 06/10-12/10 2014
  • 29/09-05/10 2014
  • 22/09-28/09 2014
  • 15/09-21/09 2014
  • 08/09-14/09 2014
  • 01/09-07/09 2014
  • 25/08-31/08 2014
  • 18/08-24/08 2014
  • 11/08-17/08 2014
  • 04/08-10/08 2014
  • 28/07-03/08 2014
  • 21/07-27/07 2014
  • 14/07-20/07 2014
  • 07/07-13/07 2014
  • 30/06-06/07 2014
  • 23/06-29/06 2014
  • 16/06-22/06 2014
  • 09/06-15/06 2014
  • 02/06-08/06 2014
  • 26/05-01/06 2014
  • 19/05-25/05 2014
  • 12/05-18/05 2014
  • 05/05-11/05 2014
  • 28/04-04/05 2014
  • 21/04-27/04 2014
  • 14/04-20/04 2014
  • 07/04-13/04 2014
  • 31/03-06/04 2014
  • 24/03-30/03 2014
  • 17/03-23/03 2014
  • 10/03-16/03 2014
  • 03/03-09/03 2014
  • 24/02-02/03 2014
  • 17/02-23/02 2014
  • 10/02-16/02 2014
  • 03/02-09/02 2014
  • 27/01-02/02 2014
  • 20/01-26/01 2014
  • 13/01-19/01 2014
  • 06/01-12/01 2014
  • 30/12-05/01 2014
  • 23/12-29/12 2013
  • 16/12-22/12 2013
  • 09/12-15/12 2013
  • 02/12-08/12 2013
  • 25/11-01/12 2013
  • 18/11-24/11 2013
  • 11/11-17/11 2013
  • 04/11-10/11 2013
  • 28/10-03/11 2013
  • 21/10-27/10 2013
  • 14/10-20/10 2013
  • 07/10-13/10 2013
  • 30/09-06/10 2013
  • 23/09-29/09 2013
  • 16/09-22/09 2013
  • 09/09-15/09 2013
  • 02/09-08/09 2013
  • 26/08-01/09 2013
  • 12/08-18/08 2013
  • 05/08-11/08 2013
  • 29/07-04/08 2013
  • 22/07-28/07 2013
  • 15/07-21/07 2013
  • 08/07-14/07 2013
  • 01/07-07/07 2013
  • 24/06-30/06 2013
  • 17/06-23/06 2013
  • 10/06-16/06 2013
  • 03/06-09/06 2013
  • 27/05-02/06 2013
  • 20/05-26/05 2013
  • 13/05-19/05 2013
  • 06/05-12/05 2013
  • 29/04-05/05 2013
  • 22/04-28/04 2013
  • 15/04-21/04 2013
  • 08/04-14/04 2013
  • 01/04-07/04 2013
  • 25/03-31/03 2013
  • 18/03-24/03 2013
  • 11/03-17/03 2013
  • 04/03-10/03 2013
  • 25/02-03/03 2013
  • 11/02-17/02 2013
  • 04/02-10/02 2013
  • 28/01-03/02 2013
  • 21/01-27/01 2013
  • 14/01-20/01 2013
  • 07/01-13/01 2013
  • 31/12-06/01 2013
  • 24/12-30/12 2012
  • 17/12-23/12 2012
  • 10/12-16/12 2012
  • 03/12-09/12 2012
  • 26/11-02/12 2012
  • 19/11-25/11 2012
  • 12/11-18/11 2012
  • 05/11-11/11 2012
  • 29/10-04/11 2012
  • 22/10-28/10 2012
  • 15/10-21/10 2012
  • 08/10-14/10 2012
  • 01/10-07/10 2012
  • 24/09-30/09 2012
  • 17/09-23/09 2012
  • 10/09-16/09 2012
  • 03/09-09/09 2012
  • 27/08-02/09 2012
  • 20/08-26/08 2012
  • 06/08-12/08 2012
  • 30/07-05/08 2012
  • 23/07-29/07 2012
  • 16/07-22/07 2012
  • 09/07-15/07 2012
  • 02/07-08/07 2012
  • 25/06-01/07 2012
  • 18/06-24/06 2012
  • 11/06-17/06 2012
  • 04/06-10/06 2012
  • 28/05-03/06 2012
  • 21/05-27/05 2012
  • 14/05-20/05 2012
  • 23/04-29/04 2012
  • 16/04-22/04 2012
  • 09/04-15/04 2012
  • 02/04-08/04 2012
  • 26/03-01/04 2012
  • 19/03-25/03 2012
  • 12/03-18/03 2012
  • 05/03-11/03 2012
  • 27/02-04/03 2012
  • 20/02-26/02 2012
  • 13/02-19/02 2012
  • 06/02-12/02 2012
  • 30/01-05/02 2012
  • 23/01-29/01 2012
  • 16/01-22/01 2012
  • 09/01-15/01 2012
  • 02/01-08/01 2012
  • 24/12-30/12 2012
  • 19/12-25/12 2011
  • 12/12-18/12 2011
  • 05/12-11/12 2011
  • 28/11-04/12 2011
  • 21/11-27/11 2011
  • 14/11-20/11 2011
  • 07/11-13/11 2011
  • 31/10-06/11 2011
  • 24/10-30/10 2011
  • 17/10-23/10 2011
  • 10/10-16/10 2011
  • 03/10-09/10 2011
  • 26/09-02/10 2011
  • 19/09-25/09 2011
  • 12/09-18/09 2011
  • 05/09-11/09 2011
  • 29/08-04/09 2011
  • 22/08-28/08 2011
  • 08/08-14/08 2011
  • 01/08-07/08 2011
  • 25/07-31/07 2011
  • 18/07-24/07 2011
  • 11/07-17/07 2011
  • 04/07-10/07 2011
  • 27/06-03/07 2011
  • 20/06-26/06 2011
  • 13/06-19/06 2011
  • 06/06-12/06 2011
  • 30/05-05/06 2011
  • 16/05-22/05 2011
  • 09/05-15/05 2011
  • 02/05-08/05 2011
  • 25/04-01/05 2011
  • 18/04-24/04 2011
  • 11/04-17/04 2011
  • 04/04-10/04 2011
  • 28/03-03/04 2011
  • 21/03-27/03 2011
  • 14/03-20/03 2011
  • 07/03-13/03 2011
  • 28/02-06/03 2011
  • 21/02-27/02 2011
  • 14/02-20/02 2011
  • 07/02-13/02 2011
  • 31/01-06/02 2011
  • 24/01-30/01 2011
  • 17/01-23/01 2011
  • 10/01-16/01 2011
  • 03/01-09/01 2011
  • 26/12-01/01 2012
  • 20/12-26/12 2010
  • 13/12-19/12 2010
  • 06/12-12/12 2010
  • 29/11-05/12 2010
  • 22/11-28/11 2010
  • 15/11-21/11 2010
  • 08/11-14/11 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 25/10-31/10 2010
  • 18/10-24/10 2010
  • 11/10-17/10 2010
  • 04/10-10/10 2010
  • 27/09-03/10 2010
  • 20/09-26/09 2010
  • 13/09-19/09 2010
  • 06/09-12/09 2010
  • 30/08-05/09 2010
  • 23/08-29/08 2010
  • 16/08-22/08 2010
  • 09/08-15/08 2010
  • 02/08-08/08 2010
  • 26/07-01/08 2010
  • 19/07-25/07 2010
  • 12/07-18/07 2010
  • 05/07-11/07 2010
  • 28/06-04/07 2010
  • 21/06-27/06 2010
  • 14/06-20/06 2010
  • 07/06-13/06 2010
  • 31/05-06/06 2010
  • 24/05-30/05 2010
  • 17/05-23/05 2010
  • 10/05-16/05 2010
  • 26/04-02/05 2010
  • 19/04-25/04 2010
  • 12/04-18/04 2010
  • 05/04-11/04 2010
  • 29/03-04/04 2010
  • 22/03-28/03 2010
  • 15/03-21/03 2010
  • 08/03-14/03 2010
  • 01/03-07/03 2010
  • 22/02-28/02 2010
  • 15/02-21/02 2010
  • 08/02-14/02 2010
  • 01/02-07/02 2010
  • 25/01-31/01 2010
  • 18/01-24/01 2010
  • 11/01-17/01 2010
  • 04/01-10/01 2010
  • 28/12-03/01 2016
  • 21/12-27/12 2009
  • 14/12-20/12 2009
  • 07/12-13/12 2009
  • 30/11-06/12 2009
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 02/11-08/11 2009
  • 26/10-01/11 2009
  • 19/10-25/10 2009
  • 12/10-18/10 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 28/09-04/10 2009
  • 21/09-27/09 2009
  • 14/09-20/09 2009
  • 07/09-13/09 2009
  • 24/08-30/08 2009
  • 17/08-23/08 2009
  • 10/08-16/08 2009
  • 03/08-09/08 2009
  • 27/07-02/08 2009
  • 20/07-26/07 2009
  • 13/07-19/07 2009
  • 06/07-12/07 2009
  • 29/06-05/07 2009
  • 08/06-14/06 2009
  • 01/06-07/06 2009
  • 25/05-31/05 2009
  • 18/05-24/05 2009
  • 11/05-17/05 2009
  • 04/05-10/05 2009
  • 27/04-03/05 2009
  • 20/04-26/04 2009
  • 13/04-19/04 2009
  • 06/04-12/04 2009
  • 30/03-05/04 2009
  • 23/03-29/03 2009
  • 16/03-22/03 2009
  • 09/03-15/03 2009
  • 02/03-08/03 2009
  • 23/02-01/03 2009
  • 16/02-22/02 2009
  • 09/02-15/02 2009
  • 02/02-08/02 2009
  • 26/01-01/02 2009
  • 19/01-25/01 2009
  • 12/01-18/01 2009
  • 05/01-11/01 2009
  • 29/12-04/01 2009
  • 22/12-28/12 2008
  • 15/12-21/12 2008
  • 08/12-14/12 2008
  • 01/12-07/12 2008
  • 24/11-30/11 2008
  • 17/11-23/11 2008
  • 10/11-16/11 2008
  • 03/11-09/11 2008
  • 27/10-02/11 2008
  • 20/10-26/10 2008
  • 13/10-19/10 2008
  • 06/10-12/10 2008
  • 29/09-05/10 2008
  • 22/09-28/09 2008
  • 15/09-21/09 2008
  • 08/09-14/09 2008
  • 01/09-07/09 2008
  • 25/08-31/08 2008
  • 18/08-24/08 2008
  • 11/08-17/08 2008
  • 04/08-10/08 2008
  • 28/07-03/08 2008
  • 21/07-27/07 2008
  • 14/07-20/07 2008
  • 07/07-13/07 2008
  • 30/06-06/07 2008
  • 23/06-29/06 2008
  • 16/06-22/06 2008
  • 09/06-15/06 2008
  • 02/06-08/06 2008
  • 26/05-01/06 2008
  • 19/05-25/05 2008
  • 12/05-18/05 2008
  • 05/05-11/05 2008
  • 28/04-04/05 2008
  • 21/04-27/04 2008
  • 14/04-20/04 2008
  • 07/04-13/04 2008
  • 31/03-06/04 2008
  • 24/03-30/03 2008
  • 17/03-23/03 2008
  • 10/03-16/03 2008
  • 03/03-09/03 2008
  • 25/02-02/03 2008
  • 18/02-24/02 2008
  • 11/02-17/02 2008
  • 04/02-10/02 2008
  • 28/01-03/02 2008
  • 21/01-27/01 2008
  • 14/01-20/01 2008
  • 07/01-13/01 2008
  • 31/12-06/01 2008
  • 24/12-30/12 2007
  • 17/12-23/12 2007
  • 10/12-16/12 2007
  • 03/12-09/12 2007
  • 26/11-02/12 2007
  • 19/11-25/11 2007
  • 12/11-18/11 2007
  • 05/11-11/11 2007
  • 29/10-04/11 2007
  • 22/10-28/10 2007
  • 15/10-21/10 2007
  • 08/10-14/10 2007
  • 01/10-07/10 2007
  • 24/09-30/09 2007
  • 17/09-23/09 2007
  • 10/09-16/09 2007
  • 03/09-09/09 2007
  • 27/08-02/09 2007
  • 20/08-26/08 2007
  • 13/08-19/08 2007
  • 06/08-12/08 2007
  • 30/07-05/08 2007
  • 16/07-22/07 2007
  • 09/07-15/07 2007
  • 02/07-08/07 2007
  • 25/06-01/07 2007
  • 18/06-24/06 2007
  • 11/06-17/06 2007
  • 04/06-10/06 2007
  • 28/05-03/06 2007
  • 14/05-20/05 2007
  • 07/05-13/05 2007
  • 30/04-06/05 2007
  • 23/04-29/04 2007
  • 16/04-22/04 2007
  • 09/04-15/04 2007
  • 02/04-08/04 2007
  • 26/03-01/04 2007
  • 19/03-25/03 2007
  • 12/03-18/03 2007
  • 05/03-11/03 2007
  • 26/02-04/03 2007
  • 19/02-25/02 2007
  • 12/02-18/02 2007
  • 05/02-11/02 2007
  • 29/01-04/02 2007
  • 22/01-28/01 2007
  • 15/01-21/01 2007
  • 08/01-14/01 2007
  • 01/01-07/01 2007
  • 25/12-31/12 2006
  • 18/12-24/12 2006
  • 11/12-17/12 2006
  • 04/12-10/12 2006
  • 27/11-03/12 2006
  • 20/11-26/11 2006
  • 13/11-19/11 2006
  • 06/11-12/11 2006
  • 30/10-05/11 2006
  • 23/10-29/10 2006
  • 16/10-22/10 2006
  • 09/10-15/10 2006
  • 02/10-08/10 2006
  • 25/09-01/10 2006
  • 18/09-24/09 2006
  • 11/09-17/09 2006
  • 04/09-10/09 2006
  • 28/08-03/09 2006
  • 14/08-20/08 2006
  • 07/08-13/08 2006
  • 31/07-06/08 2006
  • 24/07-30/07 2006
  • 17/07-23/07 2006
  • 10/07-16/07 2006
  • 03/07-09/07 2006
  • 26/06-02/07 2006
  • 19/06-25/06 2006
  • 12/06-18/06 2006
  • 05/06-11/06 2006
  • 29/05-04/06 2006
  • 22/05-28/05 2006
  • 01/05-07/05 2006
  • 24/04-30/04 2006
  • 17/04-23/04 2006
  • 27/03-02/04 2006
  • 20/03-26/03 2006
  • 13/03-19/03 2006
  • 28/11-04/12 -0001

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !


    Blog tegen de regels? Meld het ons!
    Gratis blog op http://blog.seniorennet.be - SeniorenNet Blogs, eenvoudig, gratis en snel jouw eigen blog!