Inhoud blog
  • Umbris, unieke design-overkappingen
  • Classic elegance Luna
  • Classic date manufacture
  • Classic Moonphase Date Manufacture
  • Franke stapt in de grijze zone
  • BR 05 Chrono grey steel & gold
  • Ray-Ban & Lenny Kravitz
  • BR X5 Black Titanium
  • De nieuwe stoelmodellen van Marie's Corner
  • Internationaal tuinfestivall
  • Stoneman Arduenna-Saison startte op 13 april
  • Alpina Extreme Quartz
  • Seastrong Diver Extreme Automatic GMT: de avontuurlijke duiker
  • Dromen van de zomer met Anita en rosa Faia
  • BR05 Black ceramic
  • Natuur en cultuur voor het ganse gezin in Frieslanf
  • Seastrong Diver Extreme Automatic
  • Een icoon in zijn categorie
  • Interhome wil Scandinaven naar Belgische kust lokken
  • Spetter met Trixie in het water
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    wozani
    restaurants
    17-03-2024
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Anita's Care SS24
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Meer dan comfort alleen - een bron van zelfvertrouwen na borstoperatie

     

     

    Anita Care's beha-collectie is er ook in SS24 speciaal voor vrouwen die een borstoperatie achter de rug hebben. Deze beha's overstijgen eenvoudig comfort; ze bieden vrouwen een boost van zelfvertrouwen wanneer ze dat het meest nodig hebben. Met slimme ontwerpen die zowel praktisch als stijlvol zijn, erkent Anita Care dat lingerie na een borstoperatie meer is dan dat. Het is een krachtige manier om je weer sterk en trots te voelen.

    Anita Care is inmiddels een gerenommeerde sublijn van lingeriespecialist Anita since 1886, met meer dan zestig jaar ervaring op het gebied van Breast Care. Anita Care is toegewijd aan het ontwerpen van beha's die nauw aansluiten op de specifieke behoeften van vrouwen die de strijd aangaan met borstkanker. De collectie omvat comfortabele prothesebeha's die zowel functioneel als stijlvol zijn, dankzij het gebruik van speciale materialen en doordachte snitten.

    SS24 nieuwigheden

    Anita Care belichaamt de perfecte combinatie van een ideale pasvorm, ultiem draagcomfort en een hoogwaardige kwaliteitsstandaard, verpakt in een modieuze en vrouwelijke uitstraling. Elke prothesebeha van Anita is voorzien van een zacht hoesje van katoen, micromodal of microvezel in beide cups, wat lief is voor de huid. Bovendien hebben deze beha's een hoger armsgat om eventuele littekens te beschermen en te verbergen. De bandjes van de prothesebeha worden ook breder naarmate de cupmaat toeneemt, om de nek en schouders optimaal te ontlasten.

    17-03-2024 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Aloha Arte bottelt het paradijs

    » LANAI COLLECTIE VAN ARTE. Terwijl een warme bries de zeelucht met zich meebrengt, ritselen de palmbladen als een zachte melodie. Vanuit een comfortabele rieten schommelstoel op je Hawaïaanse veranda geniet je van de rijke natuur rondom, de zachte temperaturen en het langzaam verstrijken van de tijd. Arte bottelt het gelukzalige gevoel van een Polynesische vakantie in de betoverende dessins van de nieuwe Lanai collectie. Iedere bekleding wordt ambachtelijk ontworpen en zorgvuldig afgewerkt met rotan en raffia om een authentieke connectie met het eiland te creëren. Laat je op het ritme van het tij meevoeren richting een aards paradijs, en bekleed je interieur met kennis en cultuur.

    Koningspalm : In het hart van de Hawaïaanse archipel, op het bruisende eiland O’ahu, is de palmboom heer en meester. Arte vindt inspiratie in de weelderige vegetatie en parelwitte stranden van Kailua en verweeft het in de gelijknamige muurbekleding. Wuivende palmen worden ingelegd met rotan op een achtergrond van bark cloth: een vezelachtige doek vervaardigd van de schors van vijgenbomen. Het realistische Kailua dessin creëert een haast tastbare illusie op de muur, alsof je midden in de palmboomgaard wandelt.Kailua is verkrijgbaar in acht kleurvariaties.

    Easy breezy : Op een traditionele boot voert de Lanai collectie je mee naar Kona, een levendig district aan de westkust van Hawaï. Een boeiende plek vol leven en waar cultuur en ontspannen prioriteiten zijn. Het speelse en vrolijke karakter van de zonnige streek krijgt vorm in de losse figuren van het Kona-dessin die ongedwongen en met raffia op het linnen werden geborduurd. Kona is verkrijgbaar in acht kleurvariaties.

    Interieuroase : Dromen van het paradijs is dromen van Maui; een eiland rijk aan watervallen, rotsachtige kusten en idyllische zandstranden. De machtige palmbomen op de Maui wandbekleding van Arte werpen een verfrissende schaduw waarin je even ongestoord kan genieten van een sappige kokosnoot. Het linnen van het ontwerp wordt verrijkt met elegant gevormde palmbladeren uit raffia die nadien een erg realistische weergave krijgen op het dessin. Maui is verkrijgbaar in acht kleurvariaties.

    Waar vuur ontwaakt : In de slapende vulkaan Mauna Kea borrelt leven. Het hoogste punt van Hawaï is een opmerkelijke plek waar ijs en vuur in harmonie naast elkaar bestaan, en meteen ook de inspiratie voor de Mauna wandbekleding uit de Lanai collectie. Rechte en gebogen lijnen wisselen elkaar ritmisch af en doen het geheel bewegen. Kleine stukjes rotan worden zorgvuldig en met de hand ingelegd tot een kolkend patroon waar de godin van het vuur Pele zich volledig in kan vinden. Mauna is verkrijgbaar in 10 kleurvariaties.

    Met cultuur verweven ; De Lanai reeks houdt een laatste halt in het afgelegen Puna, waar talloze bananenbomen in alle glorie groeien. Het gelijknamige dessin van Arte is een faux-uni en biedt een realistische interpretatie van traditioneel handgeweven bananenbladeren. Ontdek de Hawaïaanse gebruiken en verwerk ze in je eigen interieur voor een unieke, verfrissende toets. Puna is verkrijgbaar in 10 kleurvariaties







    17-03-2024 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    16-03-2024
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Camille brengt nieuwe 'Magie'-kledingscollectie uit met JBC

    Ma-ma-ma-magie! Binnenkort in het Sportpaleis luid mee gillen met CAMILLE in een passende outfit? Dat kan! Na de vorige succesvolle kledinglijnen, lanceert CAMILLE vandaag haar zesde collectie in samenwerking met JBC, een gloednieuwe Magie-kledinglijn die volledig in het teken staat van het gelijknamige album én de komende shows in het Sportpaleis op 4 en 5 mei. En de collectie kent nog een primeur; voor het eerst ontwierp de Belgische popster ook CAMILLE-schoenen.

    Het succesverhaal van CAMILLE blijft duren. Onlangs ging haar telenovelle Milo in première, waarvan de exclusieve collectie verkrijgbaar is bij JBC. Na het uitbrengen van haar derde album Magie, staat de razend populaire 21-jarige zangeres binnenkort voor het eerst in het Sportpaleis op 4 en 5 mei met haar Magie-shows. Ook voor Magie brengt ze nu een passende collectie uit met JBC.

    In de nieuwe collectie brengt CAMILLE de Magie-wereld tot leven met passende elementen zoals heel wat blauw, wolkjes, denim. Ideaal voor de fans die zich helemaal in CAMILLE's Magie-wereld willen wanen.

    Uniek aan deze collectie is bovendien de introductie van de allereerste CAMILLE-schoenen. CAMILLE ontwierp drie paar leren sneakers, om extra hard mee te dansen en te zingen in het Sportpaleis.

    Praktisch

    De collectie is exclusief ontworpen voor JBC. Vanaf maandag 11 maart online verkrijgbaar op de website van JBC en vanaf woensdag 13 maart te koop in de JBC-winkels. Ook de Milo collectie is exclusief verkrijgbaar bij JBC.

    Voor tickets voor CAMILLE's show, surf naar clubcamille.be.

    16-03-2024 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Het exterieur ontwaakt

    outdoortrends anno 2024

     

    De dagen worden langer, de temperaturen zachter en de eerste bloemknop ontluikt: het voorjaar hangt in de lucht. Met de lente en zomer in het vooruitzicht dromen we van een deugddoende vakantie en het zalig vertoeven in de buitenlucht. Hoe ziet jouw exterieur er dit jaar uit? Interiorwatcher Nicolas Block blikt vooruit en licht een tipje van de sluier en buitenruimte, met trends die het deze zomer zullen vormen en kleuren.

    Opgeblazen

    Chubby design is al even een succesvolle hype in het interieur en dit jaar vindt het z’n weg naar onze buitenruimte.  Denk aan volumineuze en afgeronde vormen die haast volledig uit lucht lijken te bestaan en liefst afgewerkt worden met een aaibare tactiele stof.

    De tuin bekent kleur

    Belgisch tuinmeubilair kleurt vandaag vooral nog beige maar langzaamaan wint ook hier kleur aan populariteit. Van dieporanje tot zachtroze of bosgroen: iedere tint op het kleurenwiel krijgt dit jaar een kans. Houd je van subtiliteit of ben je nog niet klaar voor de monochrome gekleurde look? Ga dan voor een statement kleuraccent, of mix-en-match zachte met felle tinten; beige is alvast een perfect canvas voor meer kleur.

    De natuur in de natuur

    Genieten van de natuur, omgeven door de natuur; ofwel de buitenruimte op z’n best. Het gebruik van natuurlijke materialen is al even een geliefde stijlkeuze en ook dit jaar spelen ze een prominente hoofdrol. Houtsoorten zoals teak keren terug van weggeweest maar ook rope en weefwerk worden veelvuldig gebruikt. De organische vormen die vorig jaar al erg in trek waren, blijven alomtegenwoordig in het design van lounges, tafels en stoelen.

    It’s art!

    Sculpturen domineren al jaren ons interieur, zeker met de opkomst van collectable design. Ze bestaan als kleiner statement accent op een rek of wandkast, maar ook in grotere vormen zoals een stoel, beeld of ornament. Vandaag banen sculpturen zich steeds meer een weg tot in de achtertuin. Sculpturale designobjecten die meer esthetisch zijn dan functioneel voegen een enorme meerwaarde toe aan het exterieur – zelfs bij het (meestal) slechte Belgische weer.

    Een zachte ondergrond

    In het interieur voegt een tapijt een interessante laag toe, zeker wanneer het een felle kleur of aparte textuur heeft – waarom niet in onze outdoor space? Deze zomer genieten we van de natuur met de zon op ons hoofd en een tapijt onder onze voeten. Een decennium geleden waren de materialen nog niet geschikt voor buitenkleden bestand tegen weer en wind. Vandaag is dat anders. Niet alleen zijn buitentapijten te vinden in diverse formaten, kleuren en materialen, ze zijn bovendien steeds bestand tegen water en uv-stralen.

    Laag, lager, laagst

    Moderne hotels en trendy restaurants doen het al: een ontspannend low dining-concept waarbij stoelen en tafels ongeveer 10 cm lager dan normaal zijn. Door de lagere hoogte neem je automatisch een meer ontspannen houding, met de voeten languit voor je. Het diepere zitvlak en een grote hoeveelheid kussens in de rug maken het geheel nog aangenamer. De tuin is dit voorjaar zonder twijfel de plek bij uitstek om te genieten van een gemoedelijke low dining-ervaring.

    www.kinggeorge.land

     

     







    16-03-2024 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    15-03-2024
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Gespot door Pearle opticiens

    de SS24 eyewear trends

     

    Ontdek de 5 trends van het voorjaar

    Een nieuw seizoen betekent nieuwe trends. Naar goede gewoonte definieert Pearle Opticiens de eyewear trends voor het SS24-seizoen en ook dit voorjaar heeft de expert in eyewear en eyecare er heel wat op het oog. Wil jij weten wat de vooruitzichten zijn voor de zomer? Ontdek ze hieronder!

    Je gezicht in de belangstelling

    De ogen zijn de vensters van de ziel wordt soms wel gezegd. Dus waarom hen niet de aandacht geven die ze verdienen met een montuur met top bar? Het visueel opvallende ontwerp maakt, dankzij de extra bovenbalk, je gezicht het middelpunt van de belangstelling, en is dé perfecte aanvulling voor een gedurfde, maar toch ingetogen look.

     Office siren

    De bayonetta-bril, ofwel het smalle, rechthoekige montuur, is weer helemaal in. Dat heeft het te danken aan de office siren aesthetic, een sexy en elegante herinterpretatie van de corporate kantoorlook van vroeger die momenteel trending is dankzij TikTok. In de jaren 2000 was de bayonetta enorm populair, en nu is die terug van (n)ooit weggeweest, mede dankzij menig celeb die met de bril gespot is. Dit voorjaar is all about geek chic!

    Tijdloos zwart met een twist

    Zwart doet het altijd goed, maar dit seizoen gaan we een stapje verder. Tijdloze zwarte brillen worden naar een hoger niveau getild met een unieke twist. Of het nu een innovatieve vorm, gedurfde accenten of mooie versieringen langs de zijkant zijn; alles mag en alles kan. Buitengewoon chic zijn key words deze zomer.

    Kleurrijke kijk op het leven

    Het leven door een roze bril wordt wel heel letterlijk genomen met deze trend. Een positieve en vooral kleurrijke kijk op het leven, daar draait het om in SS24. Felgekleurde zonnebrilglazen zijn dus helemaal in; daarbij doen vooral paars en roze het goed, maar ook andere kleuren als rood, groen of geel zijn hot & happening.

    Go big or go home

    Oversized brillen doen het al een tijdje goed, en dat is dit seizoen niet anders. The bigger, the better is het motto van SS24. Kies dus voor maximalistische monturen die over de jukbeenderen vallen. Ze passen niet alleen bij verschillende gezichtsvormen, maar zijn ook perfect om een statement te maken. Win-win!

    Vind je nieuwe favoriete (zonne)bril bij je Pearle winkel om de hoek of online op pearle.be.





    15-03-2024 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    14-03-2024
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.LolaLiza lanceert zesdelige podcast

    Dress Like You

     

    Belgische moderetailer LolaLiza lanceert een gloednieuwe studiopodcast, Dress Like You. Onder begeleiding van actrice en fashion enthusiast Amber Janssens, neemt Dress Like You luisteraars mee op ontdekkingstocht door de kledingkasten van enkele van Belgiës meest stijlvolle dames. Elke aflevering staat bol van interessante gesprekken waarin zes gasten aan de hand van drie van hun favoriete outfits hun persoonlijke modeverhalen delen.

    Zes bekende fashionistas op de bank

    Amber Janssens schittert als host in de nieuwe Dress Like You podcast van LolaLiza, waarin zij samen met de luisteraars de kleerkast van zes bekende fashionistas ontdekt: An Lemmens, Stephanie Planckaert, Anastasya Chernook, Romy Curvy, Farah El Bastani en Anke Buckinx.

    Samen ontrafelen ze de mysteries van mode en persoonlijke stijl, terwijl ze dieper ingaan op de betekenis van hun verschillende kledingstukken en accessoires.

    Inspireren en empoweren

    Van de betekenis achter hun favoriete kledingstukken tot de evolutie van hun stijl door de jaren heen, Dress Like You onthult de diepgaande connectie tussen kleding en identiteit. Wat zeggen hun kleren over de gasten? Wat maakt hun stijl uniek? Welke outfit zouden ze vandaag nooit meer dragen? Amber selecteert drie sleutelstukken uit elke kleerkast die dienen als kapstok voor het gesprek. Luisteraars worden uitgenodigd om te ontdekken wat deze outfits over de gasten zeggen en welke rol mode speelt in hun dagelijks leven. Met deze podcastreeks wil LolaLiza hun publiek inspireren en empoweren om trouw te blijven aan zichzelf, en hun persoonlijke stijl, ongeacht de normen van de samenleving.

    Voor deze opnames werd de ontwerpstudio van LolaLiza speciaal omgetoverd tot een podcaststudio en dressing voor elk van de gasten, met kledingstukken uit hun eigen garderobe en items uit de LolaLiza collecties.

    Praktisch

    Alle zes afleveringen van Dress Like You zullen op 20 maart 2024 gelijktijdig worden uitgebracht op diverse podcastplatforms. Op social media zullen wekelijks highlights en achtergrondverhalen worden gedeeld, waardoor luisteraars een diepere duik kunnen nemen in de wereld van de gasten.





    14-03-2024 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Saint James, né de la mer

    Saint James geeft kleur aan je vakantieherinneringen! Het is tijd voor fun en zorgeloosheid! Samen plezier maken op het strand, de ontdekking van kleurrijke plaatsen, aan boord stappen voor een reis op zee... Een geur van geluk zweeft over de zomer en over de nieuwe collectie...

    PASTEL CLUB

    Het heeft iets weg van de stijlvolle en Bohemian sfeer van een strandhuis en doet wegdromen van momenten van ontsnapping, rust, lichtheid, een wereld van zorgeloosheid... helemaal in lijn met pasteltinten. Denk ook aan het strand met bijhorende accessoires zoals gestreepte strandstoelen, franje parasols, en kleurrijke « ice-cream» - koelboxen.

    We zijn hier om te genieten van alles en van niets. We vermaken ons op een eigenzinnige manier en nemen vooral niets te serieus. De beelden stralen zon uit en doen wegdromen van een onschuldige zomer met tijdloze charme.

    Kleurrijke ontsnapping!

    Wat is er beter dan ronddwalen door de steegjes van een zuidelijke stad, je instinct van "glamoureuze nomade" volgend... De kleuren drakenrood, mandarijnoranje, absintgroen, violet en zwart staan bol van de inspiratie en wedijveren met de gekleurde gevels in oker, geel en oranje. De contrasterende blauwe lucht en azuurblauwe zee kijken goedkeurend toe.

    Wie in stijl en in kleur ontsnapt, verdwaalt in een zonnig decor dat doet denken aan een sterk staaltje fauvisme, een echte ode aan kleur in de meest pure vorm.

    Cap Indigo

    Klassieke zeilschepen krijgen een nog stijlvollere toets dankzij de geschiedenis en het erfgoed. Deze pronkstukken zijn populaire eyecatchers door hun charme en tijdloze kwaliteit. Ze stralen vakmanschap uit alsook erg solide waarden dankzij het gebruik van unieke materialen. Denk maar aan de touwen uit hennep of de linnen zeilen, nobele materialen die terug te vinden zijn in de collectie. Een klassiek zeiljacht is een levensstijl, een gevoel voor esthetiek en een zekere elegantie, ook op het vlak van kleding.

    14-03-2024 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    13-03-2024
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Ecoalf opent eerste winkel in Benelux

    Designer Outlet Roermond

     

    Ecoalf staat bekend om zijn kwaliteit en duurzame visie, en opent in Designer Outlet Roermond zijn allereerste winkel in de Benelux. Het Spaanse label onderscheidt zich niet alleen door het duurzame productieproces, ook is de kleding gemaakt van gerecycleerde materialen, zoals plastic flessen en autobanden. Het B-Corp gecertificeerde modemerk werd in 2009 gelanceerd door Javier Goyeneche en is genoemd naar zijn twee zonen: Alfredo en Álvaro.

    Ecoalf maakt geen gebruik van planet's natural resources en zet zich actief in voor een betere wereld voor de volgende generaties. Met de opening van Ecoalf kunnen bezoekers van Designer Outlet Roermond kiezen voor een nieuwe en duurzamere optie, terwijl ze genieten van korting op de retailprijs. De nieuwe Ecoalf-winkel beschikt over zowel een heren- als een damescollectie, bestaande uit kleding, accessoires en schoenen. Dit maakt van de nieuwe winkel de perfecte plek om de (lente)garderobe aan te vullen met duurzame stukken. De shop in Designer Outlet Roermond is voor Ecoalf de eerste outlet in de Benelux, en bovendien de enige winkel in deze regio.

    Meer nieuwe winkels

    Na de recente komst van Rituals, Valentino en Moose Knuckles is de nieuwe outlet store van Ecoalf een volgende bijzondere toevoeging aan Designer Outlet Roermond. Het centre, gelegen net over de grens in Nederlands Limburg, blijft haar portfolio verder uitbreiden en vernieuwen om bezoekers te verrassen met uiteenlopende merken en een divers winkelaanbod.

     





    13-03-2024 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Allen aan boord

    : Anerkjendt gaat in zee met Juttu

     

    Exclusieve collabcollectie verkrijgbaar bij Juttu

    Met de lente in het vizier, wordt ook de samenwerking tussen Juttu en het Deense mannenmodemerk Anerkjendt steeds warmer. Deze unieke collab is niet alleen een viering van stijl en brand love over grenzen heen, maar ook een bruisende co-creatie waarbij Juttu als Belgische moderetailer haar passie voor het Deense merk vertaalt naar een exclusieve capsulecollectie. Het resultaat is een zomerse verzameling van strepen, matching sets en grafische prints, geïnspireerd door de zon en vooral de zee.

    De samenwerking tussen Juttu en Anerkjendt komt niet geheel onverwacht, gezien Anerkjendt al geruime tijd te vinden is in de herenafdeling van Juttu. Het frisse merk staat bekend om zijn trendy herencollecties die naadloos aansluiten bij de doelgroep van Juttu.

    "Anerkjendt is zo'n Deens woord dat lastig één op één te vertalen is. Het draait eigenlijk om erkenning, of het nu gaat om je werk, hobby's, persoonlijkheid of zelfs je kledingstijl. Het is een treffende beschrijving die perfect past bij de uitstraling van de samenwerking tussen Anerkjendt en JUTTU." - Jesper Møller Christiansen, Brand Manager Anerkjendt

    Het verhaal achter deze collab is eenvoudig maar betekenisvol: als 'brands and friends' streven beide merken naar community building met unieke en exclusieve collecties. Deze capsulecollectie, speciaal voor liefhebbers van Juttu en/of Anerkjendt, is origineel en belichaamt de gezamenlijke passie voor stijl en erkenning. Het resultaat? De ideale collab die de kenmerkende stijl van Anerkjendt combineert met de unieke Juttu-vibe.

    De collectie bestaat voornamelijk uit matching sets die ook afzonderlijk gedragen kunnen worden. Deze zomer draait alles om strepen en opvallende grafische prints met een nautisch thema, die meteen dat zalige zomergevoel oproepen. Wat de stoffen betreft, koos Juttu in samenwerking met Anerkjendt voor seersucker en towling - dé meest luchtige stofjes voor de zomer.

    De collectie is vanaf 18 april beschikbaar in alle Juttu winkels. De prijzen van de collectie variëren tussen €44,99 en €89,99.







    13-03-2024 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    12-03-2024
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Ga voor tijdloze duurzame mode Aware

    Moderne expressie, duurzame mentaliteit en sterke esthetiek

    In een wereld waarin mode en milieubewustzijn hand in hand gaan, presenteert AWARE zich als een voorloper in duurzame vrouwelijke mode. Het submerk van VERO MODA staat voor fijn vakmanschap en innovatie. De kledinglijn wordt gedefinieerd door een moderne expressie, een verantwoorde mentaliteit en een sterk gevoel voor esthetiek.

    AWARE is een vooruitstrevend modemerk dat streeft naar de verfijning van jouw garderobe met een sterke focus op duurzame materialen. Van silhouetten en snitten met karakter tot hoogwaardige stoffen – AWARE wil de moderne vrouw voorzien van een inspirerende garderobe met flatterende pasvormen en delicate ontwerpdetails.

    Een bewuste keuze : AWARE omarmt voortdurende innovatie en transparantie als pijlers van haar missie naar een duurzame toekomst. Ze garandeert de beste kwaliteit voor haar collecties en geeft de voorkeur aan gerecyclede of natuurlijke materialen zoals katoen en wol, in lijn met hun duurzame denkwijze. Door te investeren in gecertificeerde vezels zoals EcoVero by Lenzing®, gerecyclede polyester en katoen, en het gebruik van de EU ECOLABEL-certificering, positioneert AWARE zich als een pionier in milieubewuste mode. Naast kwaliteit is ook de juiste keuze van kleuren, prints en materiaalcombinaties van groot belang.

    De collecties zijn gebaseerd op complete looks, eerder dan op individuele items. 'We willen een levensstijl oproepen die toegewijde, modebewuste individuen aanspreekt. Voor ons doelpubliek zijn kwaliteit en eindeloze stylingmogelijkheden een absolute must.' AWARE ondersteunt tevens duurzaamheid via initiatieven zoals het 'RESELL'-project, een platform voor het kopen en verkopen van tweedehands items. AWARE nodigt het publiek uit om actief deel te nemen aan een modebewuste en duurzame revolutie.

    Een zwoele zomer tegemoet met ‘modern classics’

    De nieuwste collectie van AWARE bevat heel wat ‘modern classics’ in lichte zandtinten; tijdloze silhouetten waarbij de texturen, stoffen en details het verschil maken. Zo zien we luchtige hemden en topjes in een subtiele print met strepen en een chique co-ord of maxi-dress in bruin-wit bloemenmotief. Een luipaardprint met blauwe twist of een laser cut-out zorgen dan weer voor extra pit.

    Ook de off-shoulder trend zien we terugkomen bij AWARE. Wil je gaan voor dé look van het seizoen? Kies dan één van de oversized blazers en combineer met trendy clog mules, statement gouden oorbellen en sleek clean girl hair. Perfect voor een ‘classy summer’, van zonnige kantoordagen tot lange, zwoele zomeravonden.

    De collectie van AWARE is verkrijgbaar in geselecteerde verkooppunten en online op veromoda.com.





    12-03-2024 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    11-03-2024
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Zeg het met laagjes

    Raamdecoratie speelt een belangrijke, zeg maar bepalende, rol in het interieur. Zo ondersteunen gordijnen de atmosfeer binnenhuis en voegen het ook toe. Layering – ofwel het combineren van verschillende soorten raambekleding – is dé trend van het moment. Laagjes zijn niet alleen een uitstekende sfeermaker in huis, ze bieden ook een gulden middenweg tussen privacy en lichtinval. Als Belgische expert in kwaliteitsvolle raambekleding weet Inside Blinds perfect hoe je deze trend drapeert in je eigen woning voor een functioneel, maar vooral ook stijlvol effect.

    Laag per laag

    Verschillende texturen creëren beweging en diepte. Door meerdere soorten gordijnen met elkaar te combineren voeg je bovendien speels volume toe, wat het geheel een luxueuze toets geeft. Of je nu kiest voor complementaire kleuren of toch eerder voor opvallend contrast gaat: layering maakt van je raambekleding de grootste blikvanger. Dat het daarnaast bijdraagt tot een betere akoestiek is niet alleen voor de muziekliefhebber een fijne win-win.

    Gewaagd gelaagd

    Layeren van gordijnen bestaat in alle vormen en maten, in elke kleur en textuur. Vooraleer je je eigen gelaagde raamdecoratie installeert, bepaal je best op voorhand de sfeer die je binnenshuis wil creëren. Welke kleuren passen hierbij? Voor liefhebbers van eenvoud is een zachte ton sur ton alvast een fijne optie. Welke soorten gordijnen vormen een geslaagde combinatie? De mogelijkheden zijn alvast eindeloos. Wanneer je je overgordijnen bijvoorbeeld combineert met houten jaloezieën heb je niet alleen de lichtinval volledig in de hand, de ruimte voelt meteen optisch breder aan. In de slaapkamer creëert een combinatie met vouwgordijnen bijvoorbeeld een knussere sfeer.

    Een volledig plaatje

    Gelaagde raamdecoratie is meer dan een esthetisch interieurelement, het heeft ook een functionele meerwaarde. Niet alleen heb je de lichtinval en je privacy meer in de hand, met goed isolerende gordijnen bespaar je ook gemakkelijk op je stookkosten. Combineer je luchtige in-betweens met sterk verduisterende gordijnen in de slaapkamer: slapen doe je zo steeds in de meest perfecte omstandigheden en volledig zoals jij het wilt. Ga je toch liever voor een combinatie met een rolgordijn? Bij Inside Blinds kan je rolgordijnen verkrijgen in dezelfde stof als je over- of vouwgordijnen. Met hun unieke lamineertechniek maken ze ook gewone stoffen geschikt voor rolgordijnen. Zo blijft dat typische ¬stoffengevoel behouden en is jouw keuze op vlak van kleuren, stijlen en texturen écht eindeloos.







    11-03-2024 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    10-03-2024
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Versuni kondigteen nieuwe wind aan
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Versuni, het toonaangevende en wereldwijde bedrijf in huishoudelijke apparatuur, kondigde begin deze week aan dat President & CEO, Henk S. de Jong, heeft besloten zijn functie neer te leggen na meer dan drie decennia in dienst te zijn geweest bij Royal Philips en Versuni. Véronique Pauwels, afkomstig uit Gent, zal zijn taken overnemen als President & CEO en zich bij het bedrijf aansluiten, met ingang van 21 maart 2024.

    "Namens de Raad van Bestuur van Versuni wil ik Henk S. de Jong bedanken voor zijn leiderschap gedurende de afgelopen vier jaar. Hij is een drijvende kracht geweest achter de transitie van het bedrijf naar een zelfstandige onderneming met een sterke ontwikkeling. Zijn toewijding aan het opzetten van Versuni's fundamentele waardecreatie model heeft de basis gelegd voor een spannende groeifase die nu voor ons ligt. " ​ Sean Carney, voorzitter van de Raad van Bestuur van Versuni

    President & CEO van Versuni, Henk S. de Jong : "Het is een voorrecht geweest om Versuni te leiden en onze werknemers, klanten en partners wereldwijd van dienst te zijn. Samen hebben wij Versuni getransformeerd van een statisch, huishoudelijk apparaten divisie in een flexibele zelfstandige organisatie. Ik kan nu met trots het stokje doorgeven aan Véronique. Ik kijk ernaar uit om Versuni te ondersteunen en het toekomstige succes van het bedrijf te volgen."

    Een nieuw hoofdstuk

    Véronique Pauwels was eerder Managing Partner Nederland bij Bain & Company waar zij de leiding had over de EMEA Performance Improvement divisie van het bedrijf. Zij is een expert in duurzame transformaties en was een senior leider van Bain's Consumer Products tak. Véronique heeft meer dan 25 jaar wereldwijde ervaring in het ondersteunen van Raden van Bestuur en CEO's bij het aanpakken van hun meest uitdagende strategische vraagstukken. Daarnaast bekleedde zij diverse belangrijke leidinggevende functies binnen Bain. ​ Pauwels heeft nauw samengewerkt met Versuni's executive leadership team om het waardecreatie proces te leiden. Zij sluit zich nu aan bij het bedrijf met een diepgaand begrip van de mensen, de organisatie, de merken, de producten en de kansen.

    Sean Carney: "We zijn verheugd om Véronique Pauwels te verwelkomen om het volgende hoofdstuk van Versuni vorm te geven. Haar grondige kennis van de consumentenbranche en uitgebreide ervaring met het uitvoeren van innovatief, gerichte waardecreatie processen positioneren haar goed om voort te bouwen op de belangrijke basis die gelegd is en het bedrijf naar een duurzame groei op lange termijn te leiden."

    Véronique Pauwels "Ik ben vereerd om toe te treden als President & CEO op dit cruciaal moment in de reis van het bedrijf en ik wil Henk bedanken voor het belangrijke grondwerk dat hij heeft verricht voor Versuni. Ik heb veel waardering voor Versuni's nalatenschap, de wereldwijde positie, de merken en innovatie, maar vooral voor zijn mensen."

    10-03-2024 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    09-03-2024
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Aspria: Ik kan niet, ik heb mijn regels ...
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Sporten tijdens je regels; ja of neen?

    Iedere vrouw vraagt het zich wel eens af. En iedere vrouw reageert anders op een menstruatieperiode. Sommigen voelen zich uitgeput, anderen barsten dan weer van energie en nog anderen hebben een slecht humeur. Eigenlijk bestaat er geen universeel antwoord. In deze periode van je cyclus is het niet ongebruikelijk om last te hebben van pijn en vermoeidheid. Je zou dus kunnen denken dat sporten tijdens de menstruatie helemaal niet wordt aanbevolen. Maar dat is niet waar. Sport blijft een plaats hebben in je routine, ook tijdens je regels. Sporten kan zelfs helpen!

    Stacy Jacques, Wellbeing Manager bij Aspria, deelt haar advies.

    "Sommige vrouwen kunnen zonder moeite trainen, met mogelijk een lichte afname van prestaties, terwijl anderen zich te zwak en vermoeid voelen om te trainen. Het is duidelijk vastgesteld dat lichamelijke activiteit je pijn zal verlichten en je humeur zal opkrikken. Dus geef de voorkeur aan lichaamsbeweging terwijl je naar je lichaam luistert en de intensiteit van je training aanpast als je dat nodig acht."

    Diverse studies hebben aangetoond dat sporten tijdens de menstruatie helpt bij het verlichten van pijn, zoals menstruatiekrampen (die van persoon tot persoon verschillen en zelfs van dag tot dag of van cyclus tot cyclus) en zelfs stress, slapeloosheid en gebrek aan energie kan verminderen.

    Een training met matige lichaamsbeweging aangepast aan jouw tolerantieniveau, zal de bloedcirculatie in je bekkengebied verbeteren en zo de spieren van je baarmoeder ontspannen. Sportieve beweging helpt bij het verlichten van krampen, spasmen en samentrekkingen. Een ander belangrijk voordeel is dat fysieke activiteiten de slaap bevorderen. Oh, de magie van het menselijk lichaam!

    Goed nieuws komt nooit alleen… weet dan dat ons brein na 30 minuten training endorfine produceert. Deze kleine moleculen hebben ongelooflijke effecten op je lichaam. Sensatie van extase, kracht, plezier... puur geluk. Stacy Jacques: "Het algemene advies dat ik graag geef, is dat bewegen, wanneer mogelijk, helpt om de pijn te verlichten. Matige cardio of matige krachttraining, stimuleren het lichaam en maken de periode draaglijker."

    VOEDING, OMGAAN MET HORMONEN

    "Op het vlak van voeding is het soms moeilijk om te weerstaan aan de hormonen. Er zijn geen specifieke regels om te volgen tijdens de menstruatie. Over het algemeen heeft een slecht dieet een sterke invloed op de menstruatie. Te veel suiker in het dieet bevordert hormonale onbalans en beïnvloedt de menstruatiecyclus. Er is geen geheim, voeding moet zo gezond mogelijk zijn in elke periode, met de nadruk op natuurlijke voedingsmiddelen en het beperken van bewerkte en geraffineerde voedingsmiddelen."

    Stacy geeft nog mee: "Ik heb het volgende ervaren. Gedurende een cyclus consumeerde ik regelmatig suiker, een beetje chocolade hier, een zoete traktatie daar. Toen mijn menstruatieklachten begonnen, voelde ik vrij sterke hormonale pieken (prikkelbaarheid, stress, verdriet, pijnlijke borsten). De volgende maand heb ik geen suiker geconsumeerd, en tegen het einde van mijn cyclus waren mijn hormonen en symptomen volledig beheersbaar."

    Je weet wat je te doen staat...

    De menstruatieperiode wordt onder meer gekenmerkt door bloedverlies. En wie bloedverlies zegt, zegt ook verlies van ijzer en dat leidt dan weer tot een al dan niet intense vermoeidheid en soms zelfs tot bloedarmoede. Daarom vermijden we een belasting van ons lichaam tijdens deze fase van onze cyclus. Geen enkele vorm van lichaamsbeweging wordt afgeraden tijdens de menstruatie, maar sommige zijn toch meer geschikt dan andere. We hebben een lijstje opgesteld!

    • YOGA: Yoga is een holistische praktijk afkomstig uit India die ontspanning mogelijk maakt. De praktijk is vooral bedoeld om weer in contact te komen met je lichaam en met jezelf, door middel van een combinatie van meditatie, spiritualiteit, ademhaling en houdingen. Bij Aspria wordt yoga op verschillende manieren aangeboden en kan je kiezen uit Hatha Yoga voor de puristen, Vinyasa Yoga gericht op een diepe ademhaling, Ashtanga Yoga om de bloedcirculatie dynamisch te verbeteren en de houding en de sereniteit van de geest te verbeteren, enz.

    • FITNESS: Fitness is geen sport op zich, maar een discipline die individuele fysieke activiteiten omvat, zoals cardio, step, stretching, cycling, enz.

    • PILATES: Pilates is een zachte vorm van sporttraining geïnspireerd op zowel yoga, dans als gymnastiek. Deze discipline helpt bij de ontwikkeling en de versterking van de buikspieren, om de houding te verbeteren en de wervelkolom te ondersteunen. Het betrekt ook alle andere spieren van het lichaam om aan kracht en flexibiliteit te winnen.

    • DANSEN: Dans is een kunst en tegelijk een volwaardige sportieve activiteit omdat de spieren van het lichaam voortdurend worden gebruikt. Sommige dansen, met name Latijns-Amerikaanse dansen, zijn intensiever dan andere omdat ze energieker zijn.

    • ZWEMMEN, WATERGYM EN AQUACYCLING: Zwemmen (en niet alleen spelen in het water) is een zeer complete en plezierige sport. Omdat het lichaam grotendeels in het water is ondergedompeld, zijn de bewegingen gemakkelijker, maar toch zeer doeltreffend omdat alle spieren diepgaand worden gebruikt. Ideaal om het uithoudingsvermogen te verbeteren en aan cardio te werken.

    • WANDELEN EN HARDLOPEN: Hardlopen is een sportpraktijk gebaseerd op regelmaat. Of je nu snel of langzaam rent, op korte of lange afstanden, het belangrijkste is om regelmatig te rennen. Hardlopen vraagt veel van de rugspieren maar ook van de gewrichten.

     

     

     

    09-03-2024 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    08-03-2024
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Allemaal natur-ist!

    De natuur in je badkamer

     

    Vandaag is groen. Of het nu gaat over de kleur of over duurzame materialen en technieken: in de badkamer is het steeds om ter groenst. De natuur in huis verwerken never goes out of style en dat weet ook X²O Badkamers. Van groen in al haar schakeringen tot het gebruik van natuurlijke materialen zoals hout, of zelfs een heuse buitenbadkamer: X²O Badkamers heeft alles in huis om je eigen trendy oase binnenshuis in te richten.

    Go green!

    Groen is zonder twijfel dé trendkleur van het moment. In een zachte salietint of in de kleur van frisse dennenbomen: X²O Badkamers heeft voor ieder groen de juiste badkamerinrichting in huis. Zo kreeg de populaire Storke Seda-meubelreeks uit het assortiment een nieuw jasje in een diepe olijfkleur. Houd je meer van een mystiek bosgroen? Dan is het zwevende Balmani Sfera-badkamermeubel in de donkergroene Forest-afwerking wellicht meer voor jou. Voor een groene pop of colour kan je de kleur in een kleiner badkamerelement verwerken; de ronde Balmani Fiyi-opbouwwaskom voegt een natuurlijke touch aan het geheel toe, voor een gemoedelijk en ontspannen gevoel.

    Groen is beter

    Een groene instelling hebben, betekent meer dan alleen liefhebber zijn van de kleur. Het gaat ook over het gebruik van materialen die lief zijn voor het milieu. Bij X²O Badkamers kan je terecht voor verschillende duurzame installaties zoals aluminiumradiatoren. Niet alleen warmen deze snel op, ze zijn bovendien volledig recycleerbaar en verbruiken minder energie dan de klassieke tegenhangers. Het leven in de badkamer wordt daarnaast bepaald door water. Om zuinigheid te garanderen tipt X²O de waterbesparende kranen uit haar aanbod zoals de Blaufoss Ecowise-kranen. Deze worden uitgerust met een doorstroombegrenzer: een ring die binnenin de kraan wordt geïnstalleerd en de waterstroom per minuut limiteert. Daarnaast worden heel wat kranen uit het X²O-assortiment uitgerust met een Ecostartfunctie. Terwijl een standaardmodel automatisch warm en koud water vermengd, houden deze energievriendelijke wastafelkranen ze strikt gescheiden.

    Paradijselijke ontspanning

    Biophilic design vertrekt vanuit de connectie tussen mens en natuur, en vertaalt het in architectuur. Denk aan het gebruik van natuurlijke materialen, organische vormen, het voorzien van voldoende lichtinval en – natuurlijk – ook het integreren van bomen of planten. Haal groene inspiratie uit deze unieke designstroming en breng het tot leven in je eigen bathroom jungle. Kamerplanten gedijen dankzij de hoge luchtvochtigheid erg goed in de badkamer en reguleren daarnaast het zuurstofgehalte. Eén, twee of een stuk of tien: aan de hand van de juiste planten transformeer je de badkamer tot een at-home wellness met trendy biophilic toets.

    Alle bovenstaande creaties zijn exclusief verkrijgbaar bij X²O Badkamers -- www.x2o.be  







    08-03-2024 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    07-03-2024
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Must-have: de recycleerbare zonnebril van Xandres

    Noem het gerust ‘the new generation eyewear’ – de nieuwste Belgische co-creatie van Xandres en Yuma Labs brengt het beste van twee werelden samen. De signature Xandres-esthetiek, lees: een gestroomlijnd design en tijdloze look, en de specialisatie in circulaire productie van het Antwerpse Yuma Labs resulteren in het perfecte zomeraccessoire voor de (stijl)bewuste urbanite. Een zonnebril gemaakt om eindeloos te recycleren, die met low-impact luxe je blik op de wereld verandert.

    CLOSE YOUR LOOP

    De zonnebril heeft een no-nonsense montuur met elegante, grafische details en komt in smoky donkerbruin en licht tortoise. Het is voor het eerst dat Xandres ook eyewear introduceert in zijn collectie, en ook die stap zet het merk in de richting van verantwoorde mode. Een frame van plantaardig bio-acetaat tot brillendoekjes van gerecyclede PET-flessen, elk detail werd zorgvuldig overwogen om de ecologische voetafdruk te minimaliseren zonder afbreuk te doen aan de stijl. Bovendien werden de Xandres x Yuma Labs zonnebrillen in Noord-Italië gemaakt met 100% hernieuwbare windenergie, en kan je ze aan het einde van de gebruikscyclus terugbrengen naar Yuma Labs, waar ze volledig uit elkaar gehaald én gerecycleerd worden.

    EEN PROJECT VAN XANDRES LAB

    Xandres daagt zichzelf al langer uit op vlak van duurzaamheid, en doet dat onder andere door samen te werken met innovatieve, gelijkgestemde merken om zo een grotere impact te kunnen maken. Het design en de productie van de zonnebrillen gebeurde in collab met Yuma Labs, een Belgisch eyewear-label dat circulaire economie stimuleert. Met top-notch brillen van duurzame materialen, ontworpen voor eindeloze recycling, bieden ze een uniek perspectief op de rol van afval in het milieu en hoe die kring gesloten kan worden. Ter gelegenheid van FTI Hasselt kan je hierover een talk in shop bijwonen met de founder van Yuma Labs. Place to be: Xandres Hasselt op woensdag 20/03!

    De Xandres x Yuma Labs zonnebrillen in tint Dark brown en Havana zijn vanaf 16 maart verkrijgbaar bij Xandres voor €149, online en in de winkels.

     







    07-03-2024 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Quick step op Batibouw 2024

    In 2024 tekende Quick-Step opnieuw present op Batibouw, de grootste beurs voor bouw, renovatie en inrichting in België, en met succes! Met trots presenteerde het Belgische vloerenmerk een stand van meer dan 200 m² aan vloerinspiratie. Opvallend was onder meer het afgesloten ontwerp van de beursstand met verschillende ingangen, waardoor bezoekers zich even konden afzonderen van alle beursdrukte en tot rust konden komen in een wereld van luxevloeren. Binnen deze muren creëerde het Quick-Step-team een interactieve ervaring voor de bezoekers, met zowel inspiratie als informatie om de vloerenzoektocht te vergemakkelijken. Enkele hoogtepunten waren het nieuwe ‘phygital’ winkelconcept dat er werd voorgesteld alsook de demonstratie van het nieuwe recyclageproces voor oude vinylvloeren, waarmee deze een nieuw leven krijgen in een nieuwe vinylvloer.

    Quick-Step Experience Store

    Ongetwijfeld een van de hoogtepunten was de lancering van Quick-Step’s nieuwe ‘phygital’ winkelconcept. “Het Experience Store concept laat de fysieke en digitale vloerenzoektocht naadloos in elkaar overvloeien en dit konden de bezoekers op Batibouw zelf uitproberen. De stand fungeerde als een simulatie van een echte Quick-Step Experience Store bij retailers, waarvan onlangs de eerste 5 pilootwinkels in België werden geopend,” aldus Emma Jongbloet, marketing manager Belux. Op digitale schermen konden bezoekers met tools zoals de FloorExplorer en RoomViewer diverse kleuren en ontwerpen van vloeren verkennen. Ze konden zo de vloeren in verschillende interieurs bekijken of een foto van hun eigen ruimte uploaden, om direct te zien hoe een specifieke vloer in hun interieur zou passen. Naast de digitale schermen biedt het concept ook grote fysieke stalen van elke vloer, en met een simpele scan kan alle informatie en interieurfoto’s van die vloer op het grote scherm getoond worden. Het Experience Store staat daarmee volledig in het teken van het comfort van de klant.

    Van vloer tot vloer: Quick-Step's stap richting circulariteit

    Batibouw stond 7 dagen lang in het teken van duurzaam bouwen en verbouwen. Quick-Step had ook wat toe te voegen aan die conversatie. De Belgische producent presenteerde op Batibouw hoe het toewerkt naar circulariteit. Een opvallend hoogtepunt was de demonstratie van Quick-Step's recyclingproces voor vinylvloeren genaamd ‘Recover’. Door oude vinylvloeren af te breken, te malen en te reinigen, transformeert Quick-Step ze tot volledig herbruikbare grondstoffen voor nieuwe vloeren. Zo hoeft geen enkele vinylvloer meer op de vuilnisbelt te belanden, maar kan deze rechtstreeks gerecycleerd worden tot een gloednieuwe vloer. Het recyclageproces werd duidelijk voorgesteld met een grote glazen koker die het proces toonde en daarmee de nodige aandacht trok.

    Belgisch vakmanschap: ontworpen en gemaakt in eigen land

    Misschien wel hét uithangbord van Quick-Step en hun stand is het feit dat ze door en door Belgisch zijn. Zowel het design als de productie van de gekende klikvloeren gebeurt in België en Quick-Step liet de kans om daarmee uit te pakken niet onbenut. De bezoekers werden verwelkomd door een indrukwekkende voorgevel, die een bos uitbeeldde, met het opschrift ‘Made in Belgium’. Hiermee onderstreepte Quick-Step, op een beurs in eigen land, hun volledige toewijding aan Belgische productie en ontwerp. Meteen bij het binnenkomen van de stand kregen de bezoekers al een inzicht in het designproces van de vloeren. Hiermee benadrukt het merk niet alleen hun toewijding aan kwaliteit en innovatie, maar viert het ook de rijke traditie van Belgisch vakmanschap.







    07-03-2024 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Quick step op Batibouw 2024

    In 2024 tekende Quick-Step opnieuw present op Batibouw, de grootste beurs voor bouw, renovatie en inrichting in België, en met succes! Met trots presenteerde het Belgische vloerenmerk een stand van meer dan 200 m² aan vloerinspiratie. Opvallend was onder meer het afgesloten ontwerp van de beursstand met verschillende ingangen, waardoor bezoekers zich even konden afzonderen van alle beursdrukte en tot rust konden komen in een wereld van luxevloeren. Binnen deze muren creëerde het Quick-Step-team een interactieve ervaring voor de bezoekers, met zowel inspiratie als informatie om de vloerenzoektocht te vergemakkelijken. Enkele hoogtepunten waren het nieuwe ‘phygital’ winkelconcept dat er werd voorgesteld alsook de demonstratie van het nieuwe recyclageproces voor oude vinylvloeren, waarmee deze een nieuw leven krijgen in een nieuwe vinylvloer.

    Quick-Step Experience Store

    Ongetwijfeld een van de hoogtepunten was de lancering van Quick-Step’s nieuwe ‘phygital’ winkelconcept. “Het Experience Store concept laat de fysieke en digitale vloerenzoektocht naadloos in elkaar overvloeien en dit konden de bezoekers op Batibouw zelf uitproberen. De stand fungeerde als een simulatie van een echte Quick-Step Experience Store bij retailers, waarvan onlangs de eerste 5 pilootwinkels in België werden geopend,” aldus Emma Jongbloet, marketing manager Belux. Op digitale schermen konden bezoekers met tools zoals de FloorExplorer en RoomViewer diverse kleuren en ontwerpen van vloeren verkennen. Ze konden zo de vloeren in verschillende interieurs bekijken of een foto van hun eigen ruimte uploaden, om direct te zien hoe een specifieke vloer in hun interieur zou passen. Naast de digitale schermen biedt het concept ook grote fysieke stalen van elke vloer, en met een simpele scan kan alle informatie en interieurfoto’s van die vloer op het grote scherm getoond worden. Het Experience Store staat daarmee volledig in het teken van het comfort van de klant.

    Van vloer tot vloer: Quick-Step's stap richting circulariteit

    Batibouw stond 7 dagen lang in het teken van duurzaam bouwen en verbouwen. Quick-Step had ook wat toe te voegen aan die conversatie. De Belgische producent presenteerde op Batibouw hoe het toewerkt naar circulariteit. Een opvallend hoogtepunt was de demonstratie van Quick-Step's recyclingproces voor vinylvloeren genaamd ‘Recover’. Door oude vinylvloeren af te breken, te malen en te reinigen, transformeert Quick-Step ze tot volledig herbruikbare grondstoffen voor nieuwe vloeren. Zo hoeft geen enkele vinylvloer meer op de vuilnisbelt te belanden, maar kan deze rechtstreeks gerecycleerd worden tot een gloednieuwe vloer. Het recyclageproces werd duidelijk voorgesteld met een grote glazen koker die het proces toonde en daarmee de nodige aandacht trok.

    Belgisch vakmanschap: ontworpen en gemaakt in eigen land

    Misschien wel hét uithangbord van Quick-Step en hun stand is het feit dat ze door en door Belgisch zijn. Zowel het design als de productie van de gekende klikvloeren gebeurt in België en Quick-Step liet de kans om daarmee uit te pakken niet onbenut. De bezoekers werden verwelkomd door een indrukwekkende voorgevel, die een bos uitbeeldde, met het opschrift ‘Made in Belgium’. Hiermee onderstreepte Quick-Step, op een beurs in eigen land, hun volledige toewijding aan Belgische productie en ontwerp. Meteen bij het binnenkomen van de stand kregen de bezoekers al een inzicht in het designproces van de vloeren. Hiermee benadrukt het merk niet alleen hun toewijding aan kwaliteit en innovatie, maar viert het ook de rijke traditie van Belgisch vakmanschap.







    07-03-2024 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    06-03-2024
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Juttu onthult winnaar kunstwedstrijd Aalst
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Art by Vaula brengt levendige kleuren, lijnen en katten naar de paskamers

    In november '23 lanceerde Belgische multibrandstore Juttu een kunstwedstrijd voor Aalstenaars. De winnaar zou de kans krijgen om een muur in de paskamers van de nieuwe Juttu-winkel in Aalst een make-over te geven, na het indienen van een moodboard. Een vierkoppige jury van Aalstenaars boog zich over de inzendingen en inmiddels is de winnaar bekend! Art by Vaula kwam eruit als favoriet, met een moodboard dat ze 'Juttujen Juttu' doopte; vanuit het Fins 'the story of all stories'. Haar stijl kenmerkt zich door levendige kleuren, krachtige lijnen én katten.

    Lokale kunstenaars werden afgelopen november door Juttu uitgedaagd om een paskamerwand te transformeren tot een meesterwerk van eigen hand. Op die manier krijgt opkomend talent de mogelijkheid om hun stempel te drukken op de unieke winkelervaring van Juttu (en meer specifiek Juttu Aalst), dat zich vrij laat vertalen vanuit het Fins naar 'verhaal of anekdote'.

    Finse roots : Uit verschillende creatieve voorstellen werd Art by Vaula gekozen als winnaar. Vaula (33) is een Finse artieste die in 2015 naar Aalst verhuisde om fulltime bij haar vriend Mickaël te kunnen zijn. Ze volgt een graduaat Programmeren, daarnaast schildert, tekent en ontwerpt ze.

    "Het gekozen kunstwerk vormt een mooie brug tussen Aalst en Finland. De roots van de kunstenares zorgen voor een mooi begrip van de waarden van Juttu", volgens jurylid, journalist en trotse Aalstenaar Frederik De Swaef. "De vrolijkheid en speelsheid maar tegelijk gelaagdheid van het werk nodigen uit tot gesprek aan de pashokjes." Ook Els Talloen, mede-Aalstenaar en directrice van de Academie voor Beeldende Kunsten, sluit zich daar bij aan: "De speelse figuren nemen je in hun kleur en vorm mee in een wereld die herkenbaar, maar ook een tikkeltje eigenwijs is. Ik kan me voorstellen dat het de kijker doet associëren, verhalen laat oproepen en kortom een kleurrijke toets in Juttu Aalst zal zijn."

    Vaula doopte haar moodboard en mural ‘Juttujen Juttu’, vanuit het Fins te vertalen naar ‘the story of all stories’, waarmee ze een uniek, divers, fun en boeiend avontuur wil uitbeelden. Voor jurylid en kunstenares Elisia Poelman straalt het werk dan ook een authentieke vibe uit en brengt het positieve energie met zich mee. "De speelse en eigenzinnige elementen die haar werk kenmerken, passen perfect bij de sfeer die Juttu wil creëren", aldus Elisia.

     Vaula en haar vriend delen hun huis met drie katten, wat de inspiratie vormt voor de grote kat op de muurschildering. Daarnaast is Vaula een enorme fan van het Catbus-personage uit de Studio Ghibli-films. De andere figuren op de muur zijn een levendige mix van personages uit haar eigen verbeelding en mensen die ze heeft ontmoet. Bovendien zijn er subtiele knipogen naar de personages van de Finse illustrator Tove Jansson en de wereldbekende Pippi Langkous van de Zweedse kinderboekenschrijfster Astrid Lindgren. Het kunstwerk kan bewonderd worden in de Juttu winkel in Aalst, gelegen in de Passage Pieter Van Aelst 24/26.

    06-03-2024 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Trixie maakt van tafelen een vrolijk kinderspel!

    Trixie en haar dierenvrienden toveren iedere maaltijd om tot een plezierig familiemoment vol verbeelding en ontdekking voor je kinderen. Met het nieuwe kleurrijke en vrolijke siliconen tafelgerei helpt Trixie een handje, en zorgt het voor een geschikt dierenvriendje om samen te smullen aan tafel.

    Tafelen met een dierenvriend

    Trixie's vrolijke dierenvrienden dekken de tafel voor je kinderen met nieuw, kleurrijk en handig eet- en tafelgerei. Zo vullen ze de gloednieuwe borden met heel wat lekkers en gezonds - de handige aparte vakken helpen bij het ontdekken van verschillende smaken en texturen. De nieuwe kommen en borden hebben bovendien een sterke zuignap aan de onderkant waardoor ze niet van tafel vallen.

    Daarnaast voegt Trixie nu ook handige besteksets in vrolijke kleuren toe aan het assortiment. De reeds populaire drinkbeker maakt het tafelplezier compleet en is nu ook beschikbaar in nieuwe dieren. Terwijl Mrs. Cat met haar vork prikt in je broccoli, lepelt Mr. Fox. gulzig van de tomatensoep. En Mr. Dino? Met z'n complete eetgereiset trekt deze stoere dierenvriend het oerwoud in, op zoek naar de lekkerste groenten.

    Mix-en-match aan tafel

    Wie is de beste vriend van je kind? Is het Mr. Dino? Laat ze dan samen gezellig de wereld ontdekken met tafelgerei in een groene tint; net zoals een échte dinosauriër. Of misschien betekent etenstijd voor jou en je kinderen een moment van ontdekking, waar verschillende dieren samenkomen in een plezierige mix van kleur. Ga voor een afwasbare slab of bestekset in de oranje kleur van Mr. Fox en combineer het met een roze drinkbeker of bord van Mrs. Cat, of ga voor een combinatie die jouw kind verkiest.

     Leeuwensterk tafelgerei

    Trixie staat met haar musthaves voor vrolijke verbeelding aan de eettafel. Silicone is een geweldig materiaal om te gebruiken als eetgerei voor je kleintje. Niet alleen is het een onbreekbare smulpartner, silicone kan ook zonder problemen de vaatwasser, vriezer en oven in. Het tafelgerei van Trixie verliest z’n vorm niet en kan later gemakkelijk hergebruikt of zelfs doorgegeven worden. Bovendien gebruikt Trixie een 100 % food grade silicone: een type siliconenrubber, vrij van schadelijke stoffen. Eten met je favoriete dierenvrienden is dus niet alleen enorm plezierig, het is ook helemaal voedselveilig.







    06-03-2024 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    05-03-2024
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Internationale vrouwendag
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Designer Outlet Roosendaal zet dames in het zonnetje op 8, 9 en 10 maart 2024

    Op vrijdag 8 maart is het Internationale Vrouwendag. Daarom staat Designer Outlet Roosendaal het héle volgende weekend - van vrijdag 8 tot en met zondag 10 maart - in het teken van de vrouw.

    Verschillende merken bieden op vrijdag 8, zaterdag 9 en zondag 10 maart extra korting op de damescollecties (bovenop de outletprijs). Maar er worden ook heel wat leuke cadeaus uitgedeeld bij aankoop, zoals een horloge bij Brax, een beautycase bij Guess, en een paraplu bij Claudia Strater. Of laat een gratis gaatje schieten bij My Jewellery bij aankoop vanaf 20 euro. Raadpleeg de voorwaarden in de deelnemende winkels.

    Designer Outlet Roosendaal ligt op minder dan 45 minuten rijden van Antwerpen en omvat meer dan 100 topmerken waaronder Nike, Tommy Hilfiger, Adidas, Karl Lagerfeld, Calvin Klein, Scotch & Soda, Hugo Boss en Levi's. Er zijn tal van ontspanningsfaciliteiten vlakbij, zoals een spa, een zwembad en Playdôme Roosendaal met activiteiten voor het hele gezin.

    www.designeroutletroosendaal.nl

    05-03-2024 om 10:51 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)


    Archief per week
  • 22/04-28/04 2024
  • 15/04-21/04 2024
  • 08/04-14/04 2024
  • 01/04-07/04 2024
  • 25/03-31/03 2024
  • 18/03-24/03 2024
  • 11/03-17/03 2024
  • 04/03-10/03 2024
  • 26/02-03/03 2024
  • 19/02-25/02 2024
  • 12/02-18/02 2024
  • 05/02-11/02 2024
  • 29/01-04/02 2024
  • 22/01-28/01 2024
  • 15/01-21/01 2024
  • 08/01-14/01 2024
  • 01/01-07/01 2024
  • 25/12-31/12 2023
  • 18/12-24/12 2023
  • 11/12-17/12 2023
  • 04/12-10/12 2023
  • 27/11-03/12 2023
  • 20/11-26/11 2023
  • 13/11-19/11 2023
  • 06/11-12/11 2023
  • 30/10-05/11 2023
  • 23/10-29/10 2023
  • 16/10-22/10 2023
  • 09/10-15/10 2023
  • 02/10-08/10 2023
  • 25/09-01/10 2023
  • 18/09-24/09 2023
  • 11/09-17/09 2023
  • 04/09-10/09 2023
  • 28/08-03/09 2023
  • 21/08-27/08 2023
  • 14/08-20/08 2023
  • 07/08-13/08 2023
  • 31/07-06/08 2023
  • 24/07-30/07 2023
  • 17/07-23/07 2023
  • 10/07-16/07 2023
  • 03/07-09/07 2023
  • 26/06-02/07 2023
  • 19/06-25/06 2023
  • 12/06-18/06 2023
  • 05/06-11/06 2023
  • 29/05-04/06 2023
  • 22/05-28/05 2023
  • 15/05-21/05 2023
  • 08/05-14/05 2023
  • 01/05-07/05 2023
  • 24/04-30/04 2023
  • 17/04-23/04 2023
  • 10/04-16/04 2023
  • 03/04-09/04 2023
  • 27/03-02/04 2023
  • 20/03-26/03 2023
  • 13/03-19/03 2023
  • 06/03-12/03 2023
  • 27/02-05/03 2023
  • 20/02-26/02 2023
  • 13/02-19/02 2023
  • 06/02-12/02 2023
  • 30/01-05/02 2023
  • 23/01-29/01 2023
  • 16/01-22/01 2023
  • 09/01-15/01 2023
  • 02/01-08/01 2023
  • 25/12-31/12 2023
  • 19/12-25/12 2022
  • 12/12-18/12 2022
  • 05/12-11/12 2022
  • 28/11-04/12 2022
  • 21/11-27/11 2022
  • 14/11-20/11 2022
  • 07/11-13/11 2022
  • 31/10-06/11 2022
  • 24/10-30/10 2022
  • 17/10-23/10 2022
  • 10/10-16/10 2022
  • 03/10-09/10 2022
  • 26/09-02/10 2022
  • 19/09-25/09 2022
  • 12/09-18/09 2022
  • 05/09-11/09 2022
  • 29/08-04/09 2022
  • 22/08-28/08 2022
  • 15/08-21/08 2022
  • 08/08-14/08 2022
  • 01/08-07/08 2022
  • 25/07-31/07 2022
  • 18/07-24/07 2022
  • 11/07-17/07 2022
  • 04/07-10/07 2022
  • 27/06-03/07 2022
  • 20/06-26/06 2022
  • 13/06-19/06 2022
  • 06/06-12/06 2022
  • 30/05-05/06 2022
  • 23/05-29/05 2022
  • 16/05-22/05 2022
  • 09/05-15/05 2022
  • 02/05-08/05 2022
  • 25/04-01/05 2022
  • 18/04-24/04 2022
  • 11/04-17/04 2022
  • 04/04-10/04 2022
  • 28/03-03/04 2022
  • 21/03-27/03 2022
  • 14/03-20/03 2022
  • 07/03-13/03 2022
  • 28/02-06/03 2022
  • 21/02-27/02 2022
  • 14/02-20/02 2022
  • 07/02-13/02 2022
  • 31/01-06/02 2022
  • 24/01-30/01 2022
  • 17/01-23/01 2022
  • 10/01-16/01 2022
  • 03/01-09/01 2022
  • 26/12-01/01 2023
  • 20/12-26/12 2021
  • 13/12-19/12 2021
  • 06/12-12/12 2021
  • 29/11-05/12 2021
  • 22/11-28/11 2021
  • 15/11-21/11 2021
  • 08/11-14/11 2021
  • 01/11-07/11 2021
  • 25/10-31/10 2021
  • 18/10-24/10 2021
  • 11/10-17/10 2021
  • 04/10-10/10 2021
  • 27/09-03/10 2021
  • 20/09-26/09 2021
  • 13/09-19/09 2021
  • 06/09-12/09 2021
  • 30/08-05/09 2021
  • 23/08-29/08 2021
  • 16/08-22/08 2021
  • 09/08-15/08 2021
  • 02/08-08/08 2021
  • 26/07-01/08 2021
  • 19/07-25/07 2021
  • 12/07-18/07 2021
  • 05/07-11/07 2021
  • 28/06-04/07 2021
  • 21/06-27/06 2021
  • 14/06-20/06 2021
  • 07/06-13/06 2021
  • 31/05-06/06 2021
  • 24/05-30/05 2021
  • 17/05-23/05 2021
  • 10/05-16/05 2021
  • 03/05-09/05 2021
  • 26/04-02/05 2021
  • 19/04-25/04 2021
  • 12/04-18/04 2021
  • 05/04-11/04 2021
  • 29/03-04/04 2021
  • 22/03-28/03 2021
  • 15/03-21/03 2021
  • 08/03-14/03 2021
  • 01/03-07/03 2021
  • 22/02-28/02 2021
  • 15/02-21/02 2021
  • 08/02-14/02 2021
  • 01/02-07/02 2021
  • 25/01-31/01 2021
  • 18/01-24/01 2021
  • 11/01-17/01 2021
  • 04/01-10/01 2021
  • 28/12-03/01 2027
  • 21/12-27/12 2020
  • 14/12-20/12 2020
  • 07/12-13/12 2020
  • 30/11-06/12 2020
  • 23/11-29/11 2020
  • 16/11-22/11 2020
  • 09/11-15/11 2020
  • 02/11-08/11 2020
  • 26/10-01/11 2020
  • 19/10-25/10 2020
  • 12/10-18/10 2020
  • 05/10-11/10 2020
  • 28/09-04/10 2020
  • 21/09-27/09 2020
  • 14/09-20/09 2020
  • 07/09-13/09 2020
  • 31/08-06/09 2020
  • 24/08-30/08 2020
  • 17/08-23/08 2020
  • 10/08-16/08 2020
  • 03/08-09/08 2020
  • 27/07-02/08 2020
  • 20/07-26/07 2020
  • 13/07-19/07 2020
  • 06/07-12/07 2020
  • 29/06-05/07 2020
  • 22/06-28/06 2020
  • 15/06-21/06 2020
  • 08/06-14/06 2020
  • 01/06-07/06 2020
  • 25/05-31/05 2020
  • 18/05-24/05 2020
  • 11/05-17/05 2020
  • 04/05-10/05 2020
  • 27/04-03/05 2020
  • 20/04-26/04 2020
  • 13/04-19/04 2020
  • 06/04-12/04 2020
  • 30/03-05/04 2020
  • 23/03-29/03 2020
  • 16/03-22/03 2020
  • 09/03-15/03 2020
  • 02/03-08/03 2020
  • 24/02-01/03 2020
  • 17/02-23/02 2020
  • 10/02-16/02 2020
  • 03/02-09/02 2020
  • 27/01-02/02 2020
  • 20/01-26/01 2020
  • 13/01-19/01 2020
  • 06/01-12/01 2020
  • 30/12-05/01 2020
  • 23/12-29/12 2019
  • 16/12-22/12 2019
  • 09/12-15/12 2019
  • 02/12-08/12 2019
  • 25/11-01/12 2019
  • 18/11-24/11 2019
  • 11/11-17/11 2019
  • 04/11-10/11 2019
  • 28/10-03/11 2019
  • 21/10-27/10 2019
  • 14/10-20/10 2019
  • 07/10-13/10 2019
  • 30/09-06/10 2019
  • 23/09-29/09 2019
  • 16/09-22/09 2019
  • 09/09-15/09 2019
  • 02/09-08/09 2019
  • 26/08-01/09 2019
  • 19/08-25/08 2019
  • 12/08-18/08 2019
  • 05/08-11/08 2019
  • 29/07-04/08 2019
  • 22/07-28/07 2019
  • 15/07-21/07 2019
  • 08/07-14/07 2019
  • 01/07-07/07 2019
  • 24/06-30/06 2019
  • 17/06-23/06 2019
  • 10/06-16/06 2019
  • 03/06-09/06 2019
  • 27/05-02/06 2019
  • 20/05-26/05 2019
  • 13/05-19/05 2019
  • 06/05-12/05 2019
  • 29/04-05/05 2019
  • 22/04-28/04 2019
  • 15/04-21/04 2019
  • 08/04-14/04 2019
  • 01/04-07/04 2019
  • 25/03-31/03 2019
  • 18/03-24/03 2019
  • 11/03-17/03 2019
  • 04/03-10/03 2019
  • 25/02-03/03 2019
  • 18/02-24/02 2019
  • 11/02-17/02 2019
  • 04/02-10/02 2019
  • 28/01-03/02 2019
  • 21/01-27/01 2019
  • 14/01-20/01 2019
  • 07/01-13/01 2019
  • 31/12-06/01 2019
  • 24/12-30/12 2018
  • 17/12-23/12 2018
  • 10/12-16/12 2018
  • 03/12-09/12 2018
  • 26/11-02/12 2018
  • 19/11-25/11 2018
  • 12/11-18/11 2018
  • 05/11-11/11 2018
  • 29/10-04/11 2018
  • 22/10-28/10 2018
  • 15/10-21/10 2018
  • 08/10-14/10 2018
  • 01/10-07/10 2018
  • 24/09-30/09 2018
  • 17/09-23/09 2018
  • 10/09-16/09 2018
  • 03/09-09/09 2018
  • 27/08-02/09 2018
  • 20/08-26/08 2018
  • 13/08-19/08 2018
  • 06/08-12/08 2018
  • 30/07-05/08 2018
  • 23/07-29/07 2018
  • 16/07-22/07 2018
  • 09/07-15/07 2018
  • 30/04-06/05 2018
  • 23/04-29/04 2018
  • 16/04-22/04 2018
  • 09/04-15/04 2018
  • 02/04-08/04 2018
  • 26/03-01/04 2018
  • 19/03-25/03 2018
  • 12/03-18/03 2018
  • 05/03-11/03 2018
  • 26/02-04/03 2018
  • 19/02-25/02 2018
  • 12/02-18/02 2018
  • 05/02-11/02 2018
  • 29/01-04/02 2018
  • 22/01-28/01 2018
  • 15/01-21/01 2018
  • 08/01-14/01 2018
  • 01/01-07/01 2018
  • 25/12-31/12 2017
  • 18/12-24/12 2017
  • 11/12-17/12 2017
  • 04/12-10/12 2017
  • 27/11-03/12 2017
  • 20/11-26/11 2017
  • 13/11-19/11 2017
  • 06/11-12/11 2017
  • 30/10-05/11 2017
  • 23/10-29/10 2017
  • 16/10-22/10 2017
  • 09/10-15/10 2017
  • 02/10-08/10 2017
  • 25/09-01/10 2017
  • 18/09-24/09 2017
  • 11/09-17/09 2017
  • 04/09-10/09 2017
  • 28/08-03/09 2017
  • 21/08-27/08 2017
  • 14/08-20/08 2017
  • 07/08-13/08 2017
  • 31/07-06/08 2017
  • 24/07-30/07 2017
  • 17/07-23/07 2017
  • 10/07-16/07 2017
  • 03/07-09/07 2017
  • 26/06-02/07 2017
  • 19/06-25/06 2017
  • 12/06-18/06 2017
  • 05/06-11/06 2017
  • 29/05-04/06 2017
  • 22/05-28/05 2017
  • 15/05-21/05 2017
  • 08/05-14/05 2017
  • 01/05-07/05 2017
  • 24/04-30/04 2017
  • 17/04-23/04 2017
  • 10/04-16/04 2017
  • 03/04-09/04 2017
  • 27/03-02/04 2017
  • 20/03-26/03 2017
  • 13/03-19/03 2017
  • 06/03-12/03 2017
  • 27/02-05/03 2017
  • 20/02-26/02 2017
  • 13/02-19/02 2017
  • 06/02-12/02 2017
  • 30/01-05/02 2017
  • 23/01-29/01 2017
  • 16/01-22/01 2017
  • 09/01-15/01 2017
  • 02/01-08/01 2017
  • 25/12-31/12 2017
  • 19/12-25/12 2016
  • 12/12-18/12 2016
  • 05/12-11/12 2016
  • 28/11-04/12 2016
  • 21/11-27/11 2016
  • 14/11-20/11 2016
  • 07/11-13/11 2016
  • 31/10-06/11 2016
  • 24/10-30/10 2016
  • 17/10-23/10 2016
  • 10/10-16/10 2016
  • 03/10-09/10 2016
  • 26/09-02/10 2016
  • 19/09-25/09 2016
  • 12/09-18/09 2016
  • 05/09-11/09 2016
  • 29/08-04/09 2016
  • 22/08-28/08 2016
  • 15/08-21/08 2016
  • 08/08-14/08 2016
  • 01/08-07/08 2016
  • 25/07-31/07 2016
  • 18/07-24/07 2016
  • 11/07-17/07 2016
  • 04/07-10/07 2016
  • 27/06-03/07 2016
  • 20/06-26/06 2016
  • 13/06-19/06 2016
  • 06/06-12/06 2016
  • 30/05-05/06 2016
  • 23/05-29/05 2016
  • 16/05-22/05 2016
  • 09/05-15/05 2016
  • 02/05-08/05 2016
  • 25/04-01/05 2016
  • 18/04-24/04 2016
  • 11/04-17/04 2016
  • 04/04-10/04 2016
  • 28/03-03/04 2016
  • 21/03-27/03 2016
  • 14/03-20/03 2016
  • 07/03-13/03 2016
  • 29/02-06/03 2016
  • 22/02-28/02 2016
  • 15/02-21/02 2016
  • 08/02-14/02 2016
  • 01/02-07/02 2016
  • 25/01-31/01 2016
  • 18/01-24/01 2016
  • 11/01-17/01 2016
  • 04/01-10/01 2016
  • 28/12-03/01 2021
  • 21/12-27/12 2015
  • 14/12-20/12 2015
  • 07/12-13/12 2015
  • 30/11-06/12 2015
  • 23/11-29/11 2015
  • 16/11-22/11 2015
  • 09/11-15/11 2015
  • 02/11-08/11 2015
  • 26/10-01/11 2015
  • 19/10-25/10 2015
  • 12/10-18/10 2015
  • 05/10-11/10 2015
  • 28/09-04/10 2015
  • 21/09-27/09 2015
  • 14/09-20/09 2015
  • 07/09-13/09 2015
  • 31/08-06/09 2015
  • 24/08-30/08 2015
  • 17/08-23/08 2015
  • 10/08-16/08 2015
  • 03/08-09/08 2015
  • 27/07-02/08 2015
  • 20/07-26/07 2015
  • 13/07-19/07 2015
  • 06/07-12/07 2015
  • 29/06-05/07 2015
  • 22/06-28/06 2015
  • 15/06-21/06 2015
  • 08/06-14/06 2015
  • 01/06-07/06 2015
  • 25/05-31/05 2015
  • 18/05-24/05 2015
  • 11/05-17/05 2015
  • 04/05-10/05 2015
  • 27/04-03/05 2015
  • 20/04-26/04 2015
  • 13/04-19/04 2015
  • 06/04-12/04 2015
  • 30/03-05/04 2015
  • 23/03-29/03 2015
  • 16/03-22/03 2015
  • 09/03-15/03 2015
  • 02/03-08/03 2015
  • 23/02-01/03 2015
  • 16/02-22/02 2015
  • 09/02-15/02 2015
  • 02/02-08/02 2015
  • 26/01-01/02 2015
  • 19/01-25/01 2015
  • 12/01-18/01 2015
  • 05/01-11/01 2015
  • 29/12-04/01 2015
  • 22/12-28/12 2014
  • 15/12-21/12 2014
  • 08/12-14/12 2014
  • 01/12-07/12 2014
  • 24/11-30/11 2014
  • 17/11-23/11 2014
  • 10/11-16/11 2014
  • 03/11-09/11 2014
  • 27/10-02/11 2014
  • 20/10-26/10 2014
  • 13/10-19/10 2014
  • 06/10-12/10 2014
  • 29/09-05/10 2014
  • 22/09-28/09 2014
  • 15/09-21/09 2014
  • 08/09-14/09 2014
  • 01/09-07/09 2014
  • 25/08-31/08 2014
  • 18/08-24/08 2014
  • 11/08-17/08 2014
  • 04/08-10/08 2014
  • 28/07-03/08 2014
  • 21/07-27/07 2014
  • 14/07-20/07 2014
  • 07/07-13/07 2014
  • 30/06-06/07 2014
  • 23/06-29/06 2014
  • 16/06-22/06 2014
  • 09/06-15/06 2014
  • 02/06-08/06 2014
  • 26/05-01/06 2014
  • 19/05-25/05 2014
  • 12/05-18/05 2014
  • 05/05-11/05 2014
  • 28/04-04/05 2014
  • 21/04-27/04 2014
  • 14/04-20/04 2014
  • 07/04-13/04 2014
  • 31/03-06/04 2014
  • 24/03-30/03 2014
  • 17/03-23/03 2014
  • 10/03-16/03 2014
  • 03/03-09/03 2014
  • 24/02-02/03 2014
  • 17/02-23/02 2014
  • 10/02-16/02 2014
  • 03/02-09/02 2014
  • 27/01-02/02 2014
  • 20/01-26/01 2014
  • 13/01-19/01 2014
  • 06/01-12/01 2014
  • 30/12-05/01 2014
  • 23/12-29/12 2013
  • 16/12-22/12 2013
  • 09/12-15/12 2013
  • 02/12-08/12 2013
  • 25/11-01/12 2013
  • 18/11-24/11 2013
  • 11/11-17/11 2013
  • 04/11-10/11 2013
  • 28/10-03/11 2013
  • 21/10-27/10 2013
  • 14/10-20/10 2013
  • 07/10-13/10 2013
  • 30/09-06/10 2013
  • 23/09-29/09 2013
  • 16/09-22/09 2013
  • 09/09-15/09 2013
  • 02/09-08/09 2013
  • 26/08-01/09 2013
  • 12/08-18/08 2013
  • 05/08-11/08 2013
  • 29/07-04/08 2013
  • 22/07-28/07 2013
  • 15/07-21/07 2013
  • 08/07-14/07 2013
  • 01/07-07/07 2013
  • 24/06-30/06 2013
  • 17/06-23/06 2013
  • 10/06-16/06 2013
  • 03/06-09/06 2013
  • 27/05-02/06 2013
  • 20/05-26/05 2013
  • 13/05-19/05 2013
  • 06/05-12/05 2013
  • 29/04-05/05 2013
  • 22/04-28/04 2013
  • 15/04-21/04 2013
  • 08/04-14/04 2013
  • 01/04-07/04 2013
  • 25/03-31/03 2013
  • 18/03-24/03 2013
  • 11/03-17/03 2013
  • 04/03-10/03 2013
  • 25/02-03/03 2013
  • 11/02-17/02 2013
  • 04/02-10/02 2013
  • 28/01-03/02 2013
  • 21/01-27/01 2013
  • 14/01-20/01 2013
  • 07/01-13/01 2013
  • 31/12-06/01 2013
  • 24/12-30/12 2012
  • 17/12-23/12 2012
  • 10/12-16/12 2012
  • 03/12-09/12 2012
  • 26/11-02/12 2012
  • 19/11-25/11 2012
  • 12/11-18/11 2012
  • 05/11-11/11 2012
  • 29/10-04/11 2012
  • 22/10-28/10 2012
  • 15/10-21/10 2012
  • 08/10-14/10 2012
  • 01/10-07/10 2012
  • 24/09-30/09 2012
  • 17/09-23/09 2012
  • 10/09-16/09 2012
  • 03/09-09/09 2012
  • 27/08-02/09 2012
  • 20/08-26/08 2012
  • 06/08-12/08 2012
  • 30/07-05/08 2012
  • 23/07-29/07 2012
  • 16/07-22/07 2012
  • 09/07-15/07 2012
  • 02/07-08/07 2012
  • 25/06-01/07 2012
  • 18/06-24/06 2012
  • 11/06-17/06 2012
  • 04/06-10/06 2012
  • 28/05-03/06 2012
  • 21/05-27/05 2012
  • 14/05-20/05 2012
  • 23/04-29/04 2012
  • 16/04-22/04 2012
  • 09/04-15/04 2012
  • 02/04-08/04 2012
  • 26/03-01/04 2012
  • 19/03-25/03 2012
  • 12/03-18/03 2012
  • 05/03-11/03 2012
  • 27/02-04/03 2012
  • 20/02-26/02 2012
  • 13/02-19/02 2012
  • 06/02-12/02 2012
  • 30/01-05/02 2012
  • 23/01-29/01 2012
  • 16/01-22/01 2012
  • 09/01-15/01 2012
  • 02/01-08/01 2012
  • 24/12-30/12 2012
  • 19/12-25/12 2011
  • 12/12-18/12 2011
  • 05/12-11/12 2011
  • 28/11-04/12 2011
  • 21/11-27/11 2011
  • 14/11-20/11 2011
  • 07/11-13/11 2011
  • 31/10-06/11 2011
  • 24/10-30/10 2011
  • 17/10-23/10 2011
  • 10/10-16/10 2011
  • 03/10-09/10 2011
  • 26/09-02/10 2011
  • 19/09-25/09 2011
  • 12/09-18/09 2011
  • 05/09-11/09 2011
  • 29/08-04/09 2011
  • 22/08-28/08 2011
  • 08/08-14/08 2011
  • 01/08-07/08 2011
  • 25/07-31/07 2011
  • 18/07-24/07 2011
  • 11/07-17/07 2011
  • 04/07-10/07 2011
  • 27/06-03/07 2011
  • 20/06-26/06 2011
  • 13/06-19/06 2011
  • 06/06-12/06 2011
  • 30/05-05/06 2011
  • 16/05-22/05 2011
  • 09/05-15/05 2011
  • 02/05-08/05 2011
  • 25/04-01/05 2011
  • 18/04-24/04 2011
  • 11/04-17/04 2011
  • 04/04-10/04 2011
  • 28/03-03/04 2011
  • 21/03-27/03 2011
  • 14/03-20/03 2011
  • 07/03-13/03 2011
  • 28/02-06/03 2011
  • 21/02-27/02 2011
  • 14/02-20/02 2011
  • 07/02-13/02 2011
  • 31/01-06/02 2011
  • 24/01-30/01 2011
  • 17/01-23/01 2011
  • 10/01-16/01 2011
  • 03/01-09/01 2011
  • 26/12-01/01 2012
  • 20/12-26/12 2010
  • 13/12-19/12 2010
  • 06/12-12/12 2010
  • 29/11-05/12 2010
  • 22/11-28/11 2010
  • 15/11-21/11 2010
  • 08/11-14/11 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 25/10-31/10 2010
  • 18/10-24/10 2010
  • 11/10-17/10 2010
  • 04/10-10/10 2010
  • 27/09-03/10 2010
  • 20/09-26/09 2010
  • 13/09-19/09 2010
  • 06/09-12/09 2010
  • 30/08-05/09 2010
  • 23/08-29/08 2010
  • 16/08-22/08 2010
  • 09/08-15/08 2010
  • 02/08-08/08 2010
  • 26/07-01/08 2010
  • 19/07-25/07 2010
  • 12/07-18/07 2010
  • 05/07-11/07 2010
  • 28/06-04/07 2010
  • 21/06-27/06 2010
  • 14/06-20/06 2010
  • 07/06-13/06 2010
  • 31/05-06/06 2010
  • 24/05-30/05 2010
  • 17/05-23/05 2010
  • 10/05-16/05 2010
  • 26/04-02/05 2010
  • 19/04-25/04 2010
  • 12/04-18/04 2010
  • 05/04-11/04 2010
  • 29/03-04/04 2010
  • 22/03-28/03 2010
  • 15/03-21/03 2010
  • 08/03-14/03 2010
  • 01/03-07/03 2010
  • 22/02-28/02 2010
  • 15/02-21/02 2010
  • 08/02-14/02 2010
  • 01/02-07/02 2010
  • 25/01-31/01 2010
  • 18/01-24/01 2010
  • 11/01-17/01 2010
  • 04/01-10/01 2010
  • 28/12-03/01 2016
  • 21/12-27/12 2009
  • 14/12-20/12 2009
  • 07/12-13/12 2009
  • 30/11-06/12 2009
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 02/11-08/11 2009
  • 26/10-01/11 2009
  • 19/10-25/10 2009
  • 12/10-18/10 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 28/09-04/10 2009
  • 21/09-27/09 2009
  • 14/09-20/09 2009
  • 07/09-13/09 2009
  • 24/08-30/08 2009
  • 17/08-23/08 2009
  • 10/08-16/08 2009
  • 03/08-09/08 2009
  • 27/07-02/08 2009
  • 20/07-26/07 2009
  • 13/07-19/07 2009
  • 06/07-12/07 2009
  • 29/06-05/07 2009
  • 08/06-14/06 2009
  • 01/06-07/06 2009
  • 25/05-31/05 2009
  • 18/05-24/05 2009
  • 11/05-17/05 2009
  • 04/05-10/05 2009
  • 27/04-03/05 2009
  • 20/04-26/04 2009
  • 13/04-19/04 2009
  • 06/04-12/04 2009
  • 30/03-05/04 2009
  • 23/03-29/03 2009
  • 16/03-22/03 2009
  • 09/03-15/03 2009
  • 02/03-08/03 2009
  • 23/02-01/03 2009
  • 16/02-22/02 2009
  • 09/02-15/02 2009
  • 02/02-08/02 2009
  • 26/01-01/02 2009
  • 19/01-25/01 2009
  • 12/01-18/01 2009
  • 05/01-11/01 2009
  • 29/12-04/01 2009
  • 22/12-28/12 2008
  • 15/12-21/12 2008
  • 08/12-14/12 2008
  • 01/12-07/12 2008
  • 24/11-30/11 2008
  • 17/11-23/11 2008
  • 10/11-16/11 2008
  • 03/11-09/11 2008
  • 27/10-02/11 2008
  • 20/10-26/10 2008
  • 13/10-19/10 2008
  • 06/10-12/10 2008
  • 29/09-05/10 2008
  • 22/09-28/09 2008
  • 15/09-21/09 2008
  • 08/09-14/09 2008
  • 01/09-07/09 2008
  • 25/08-31/08 2008
  • 18/08-24/08 2008
  • 11/08-17/08 2008
  • 04/08-10/08 2008
  • 28/07-03/08 2008
  • 21/07-27/07 2008
  • 14/07-20/07 2008
  • 07/07-13/07 2008
  • 30/06-06/07 2008
  • 23/06-29/06 2008
  • 16/06-22/06 2008
  • 09/06-15/06 2008
  • 02/06-08/06 2008
  • 26/05-01/06 2008
  • 19/05-25/05 2008
  • 12/05-18/05 2008
  • 05/05-11/05 2008
  • 28/04-04/05 2008
  • 21/04-27/04 2008
  • 14/04-20/04 2008
  • 07/04-13/04 2008
  • 31/03-06/04 2008
  • 24/03-30/03 2008
  • 17/03-23/03 2008
  • 10/03-16/03 2008
  • 03/03-09/03 2008
  • 25/02-02/03 2008
  • 18/02-24/02 2008
  • 11/02-17/02 2008
  • 04/02-10/02 2008
  • 28/01-03/02 2008
  • 21/01-27/01 2008
  • 14/01-20/01 2008
  • 07/01-13/01 2008
  • 31/12-06/01 2008
  • 24/12-30/12 2007
  • 17/12-23/12 2007
  • 10/12-16/12 2007
  • 03/12-09/12 2007
  • 26/11-02/12 2007
  • 19/11-25/11 2007
  • 12/11-18/11 2007
  • 05/11-11/11 2007
  • 29/10-04/11 2007
  • 22/10-28/10 2007
  • 15/10-21/10 2007
  • 08/10-14/10 2007
  • 01/10-07/10 2007
  • 24/09-30/09 2007
  • 17/09-23/09 2007
  • 10/09-16/09 2007
  • 03/09-09/09 2007
  • 27/08-02/09 2007
  • 20/08-26/08 2007
  • 13/08-19/08 2007
  • 06/08-12/08 2007
  • 30/07-05/08 2007
  • 16/07-22/07 2007
  • 09/07-15/07 2007
  • 02/07-08/07 2007
  • 25/06-01/07 2007
  • 18/06-24/06 2007
  • 11/06-17/06 2007
  • 04/06-10/06 2007
  • 28/05-03/06 2007
  • 14/05-20/05 2007
  • 07/05-13/05 2007
  • 30/04-06/05 2007
  • 23/04-29/04 2007
  • 16/04-22/04 2007
  • 09/04-15/04 2007
  • 02/04-08/04 2007
  • 26/03-01/04 2007
  • 19/03-25/03 2007
  • 12/03-18/03 2007
  • 05/03-11/03 2007
  • 26/02-04/03 2007
  • 19/02-25/02 2007
  • 12/02-18/02 2007
  • 05/02-11/02 2007
  • 29/01-04/02 2007
  • 22/01-28/01 2007
  • 15/01-21/01 2007
  • 08/01-14/01 2007
  • 01/01-07/01 2007
  • 25/12-31/12 2006
  • 18/12-24/12 2006
  • 11/12-17/12 2006
  • 04/12-10/12 2006
  • 27/11-03/12 2006
  • 20/11-26/11 2006
  • 13/11-19/11 2006
  • 06/11-12/11 2006
  • 30/10-05/11 2006
  • 23/10-29/10 2006
  • 16/10-22/10 2006
  • 09/10-15/10 2006
  • 02/10-08/10 2006
  • 25/09-01/10 2006
  • 18/09-24/09 2006
  • 11/09-17/09 2006
  • 04/09-10/09 2006
  • 28/08-03/09 2006
  • 14/08-20/08 2006
  • 07/08-13/08 2006
  • 31/07-06/08 2006
  • 24/07-30/07 2006
  • 17/07-23/07 2006
  • 10/07-16/07 2006
  • 03/07-09/07 2006
  • 26/06-02/07 2006
  • 19/06-25/06 2006
  • 12/06-18/06 2006
  • 05/06-11/06 2006
  • 29/05-04/06 2006
  • 22/05-28/05 2006
  • 01/05-07/05 2006
  • 24/04-30/04 2006
  • 17/04-23/04 2006
  • 27/03-02/04 2006
  • 20/03-26/03 2006
  • 13/03-19/03 2006
  • 28/11-04/12 -0001

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !


    Blog tegen de regels? Meld het ons!
    Gratis blog op http://blog.seniorennet.be - SeniorenNet Blogs, eenvoudig, gratis en snel jouw eigen blog!