Inhoud blog
  • 5 tips om de Memphis stijl in huis (en je kleerkast) te halen
  • Home stories winter 2024
  • Het efect van schermtijd bij jonge kinderen:
  • Tsuyosa Kiniro: een nieuw icoon
  • Fresh 'n rebel
  • Kerstmis in de winterserre
  • Nieuwe Flik Flak collectie: Mystic Land
  • A Walkie Talkie Christmas
  • Chocoladehuis Boon Hasselt
  • Winterwandelingen op de Waddeneilanden
  • Circular & chic
  • Exclusieve horloges
  • Kom in de kerstsfeer
  • Punic
  • Juntoo breidt uit met showroom in Oostende
  • Beleef Scientopia
  • Classics Premiere met zalmkleurige wijzerplaat
  • BRNO is Europese kersthoofdstad 2024
  • Feest comfortabel en stijlvol met Anita since 1886 en Rosa Faia
  • KERSTMAGIE IN BREMEN
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    wozani
    restaurants
    24-10-2024
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Het leukste houten speelgoed voor onder de kerstboom

    » NIEUW HOUT & SILICONEN BABYSPEELGOED - » NIEUW AANBOD HOUTEN SPEELGOED VOOR BABY, PEUTER EN KLEUTER - » ONTDEK TRIXIE IN HET NIEUWE SPEELGOEDMUSEUM IN MECHELEN

    Kerst is een periode van samenzijn met vrienden en familie, maar we kunnen er natuurlijk niet omheen dat ook de kerstman op bezoek komt. Maakt jouw kleintje voor het eerst kennis met de kerstman of wordt er al enkele jaren vol enthousiasme uitgekeken naar de pakjes onder de kerstboom? Trixie geeft alvast wat inspiratie met houten educatief speelgoed voor elke leeftijd, te beginnen met de kleinste kerstelfjes.

     De eerste kerst(selfie) - 0 tot 6 maanden

    In de eerste maanden van hun leven ontdekken baby’s voor het eerst hun omgeving. Ze gaan op onderzoek met hun handen, mond en ogen. Trixie ontwikkelde voor deze kleinste kerstefljes een nieuw speelgoedaanbod uit hout en siliconen. De speeltjes zijn gemakkelijk vast te grijpen en prikkelen de zintuigen van de allerkleinsten. Door de combinatie van hout en siliconen bij speelgoed zoals de sleutelbos, het fototoestel en de gsm met ingebouwd spiegeltje verkent je baby verschillende texturen. Klaar voor de eerste selfie? Klik.

    Baby’tjes kunnen ook voor het eerst kennismaken met de dierenvriendjes van Trixie als speelkameraadjes en hun kleuren, geluiden en eigenschappen ontdekken in het aanbod van zacht speelgoed.

     Zitten, kruipen, vallen en weer opstaan - 6 tot 18 maanden

    Vanaf 6 maanden worden baby’s zich bewust van hun omgeving. Ze worden daarom extra geprikkeld en nieuwsgierig om op ontdekking te gaan. Van rollen, rechtop zitten, kruipen en de magische eerste stapjes: het is allemaal één groot avontuur. Daarom is het ook leuk om aan de hand van trek- en duwspeeltjes je kindje te motiveren om te bewegen. De dierenvriendjes van Trixie houden je kleintje gezelschap bij elke stap (of kruipbeweging). Ook ander speelgoed zoals een kralenrek of stapeltoren bevorderen de ontwikkeling, voornamelijk voor de fijne motoriek.

    Me, myself & I - 18 maanden tot 3 jaar

    In de peuterfase leven kinderen vaak in hun eigen fantasiewereld en spelen ze vooral zelfstandig. Samen spelen met anderen is nog niet aan de orde, maar ze leren wel stilaan hoe ze met elkaar om moeten gaan. Tellen, kleuren herkennen en eerste woordjes leren zijn de activiteiten die vooral centraal staan. Stimuleer je peuter met speelgoed dat de fijne motoriek aanspreekt. Vooral speelgoed met verschillende onderdelen, zoals de dierenbus en het kralenrek zijn perfect voor peuters. Dit najaar vervoegen ook enkele nieuwe diertjes de houten speelgoedfamilie, zoals Mr. Tiger, Mrs. Cat, Mr. Dino en Mrs. Mouse.

    Imiteren en spelen – vanaf 3 jaar

    In de kleutertijd gaat de fantasie van kinderen de vrije loop en verkennen ze alle mogelijke manieren om van speelgoed te genieten. Daarom is het houten balanceerspel van Trixie een ideaal geschenk voor onder de kerstboom. Stapel kleurige blokjes op elkaar als architect of gebruik de basis van het spel als goal waarin de diertjes punten scoren. Kleuters spelen ook vaker samen, leren tellen tot tien en verzinnen hun eigen verhaaltjes. Met de setjes van Trixie spelen ze levensechte scenario’s na met hun ouders als voorbeeld. Ontdekt jouw kindje een passie als make-upartist, kok, dokter, brandweer of kapster?

    Trixie @ Speelgoedmuseum

    Op 5 oktober opende het nieuwe Speelgoedmuseum in Mechelen met een betoverende collectie van maar liefst 30.000 items uit heel Europa. Ontdek er zowel hedendaags speelgoed als speeltjes die teruggaan tot in de middeleeuwen. Ook Trixie kreeg een plaatsje in de collectie van het museum. Zo kun je er de schattige giraframmelaar bewonderen, het allereerste speelgoedje van het merk. Ook de geliefde houten bus is in het Speelgoedmuseum te vinden. Bovendien kunnen bezoekers in de zaal “Wie speelt er?” zelf op avontuur in het dierendorp van Trixie. Het merk zorgt er namelijk voor een speelervaring waarbij bezoekers op pad kunnen met onder andere de brandweerwagen en de boot, in het gezelschap van Mr. Lion, Mrs. Cat en de andere dierenvriendjes.

     www.speelgoedmuseum.be - www.trixie-baby.com

     

     

     







    24-10-2024 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    23-10-2024
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Week van de Belgische Mode

    Stoom je klaar voor de Week van de Belgische Mode met de nieuwe Philips Steamer 5000 Series

     

    Philips is trotse partner van de Week van de Belgische Mode 2024. Tijdens de Week van de Belgische Mode 2024 lanceert Philips de Philips Steamer 5000 Series. Dit superhandige en stijlvolle apparaat, verkrijgbaar in vier verschillende kleuren, biedt de oplossing voor snel en efficiënt ontkreuken van kleding. Het blijkt de meest geschikte tool te zijn om jouw eigen unieke stijl uit te drukken. De Week van de Belgische Mode, die plaatsvindt van 14 tot 19 oktober, is dé gelegenheid om deze nieuwe kledingstomer te presenteren - een ode aan de Belgische mode.

    Ambassadeur Jordy Arthur Vaesen

    Voor de Week van de Belgische mode heeft Philips modeontwerper Jordy Arthur Vaesen, een van De Limburgse Zes en de Philips brandambassadeur, zijn creativiteit losgelaten in lijn met de campagne: 'Free your Style'. Jordy heeft 2 exclusieve outfits en 2 limited edition tassen ontworpen, geïnspireerd door de kenmerkende vorm en kleuren van de Philips kledingstomer. Deze unieke ontwerpen werden gedragen door het Philips SteamTeam dat op zaterdag 12 oktober door de straten van Hasselt trok, de gaststad van de Week van de Belgische Mode. Jordy's ontwerpen brengen de innovatieve technologie van Philips samen met eigentijdse mode, en benadrukt daarmee de veelzijdigheid van de Philips Steamer 5000 Series.

    Ontdek de Pop-up Winkel van de Limburgse Zes

    In de pop-up winkel van de Limburgse Zes in Hasselt wordt een speciale SteamCorner ingericht. Hier wordt de Philips Steamer 5000 Series gepresenteerd met de de 'Free your style' campagne. Bezoekers worden aangemoedigd om hun eigen unieke stijl te tonen en een selfie te maken met de steamer voor de spiegel met de inspirerende quote "Free Your Style". Deelnemers die hun selfie delen op sociale media maken kans om de Philips kledingstomer te winnen. Dit is een geweldige manier om Belgische mode en Philips' innovatieve producten samen te brengen.

    Philips Steamer 5000 Series: Stijl en functionaliteit

    De Philips Steamer 5000 Series is ontworpen voor gebruiksgemak, met een opwarmtijd van slechts 35 seconden en een compact, draagbaar ontwerp. Of het nu thuis is of onderweg, de kledingstomer zorgt ervoor dat kleding er altijd kreukvrij en opgefrist uitziet. Dankzij de veelzijdige opties voor horizontaal en verticaal stomen is het een must-have voor iedereen die zijn stijl moeiteloos wil uitdrukken. Met de Free Your Style-campagne wil Philips consumenten inspireren om hun unieke stijl met vertrouwen te laten zien, zonder zich zorgen te maken over kreuken.

    De Philips Steamer 5000 Series is verkrijgbaar in diverse trendy kleurencombinaties,  waaronder: Celestial Blue, Orange Red, Charcoal Grey en Marine Blue. Voor iedere smaak en stijl is er een match te vinden. In de winkel en online verkrijgbaar vanaf oktober 2024, tegen de adviesprijs vanaf €59,99. Nu exclusief verkrijgbaar op philips.be









    23-10-2024 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    22-10-2024
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Bang & Olufsen en Ferrari
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    BANG & OLUFSEN EN FERRARI HERENIGEN VOOR LANCERING VAN TWEEDE SPECIAL EDITION FERRARI COLLECTION

     

     

    Vandaag komt Deense geluidskunst samen met Italiaanse flair, want Bang & Olufsen kondigt zijn tweede Special Edition Ferrari Collectie aan, waarbij drie nieuwe meesterwerken worden onthuld. Voor de op bestelling gemaakte collectie heeft Bang & Olufsen zijn Beolab 50 speaker, Beosound Theatre Soundbar en Beovision Theatre TV-oplossing opnieuw ontworpen. Het ontwerp integreert Ferrari’s Grigio Corsa-kleur in combinatie met een opvallende tint rood, om een onmiskenbare link te creëren met het motorsporticoon en de eerste Ferrari-collectie die in 2023 werd gelanceerd.

    “Zowel Ferrari als Bang & Olufsen streven altijd naar de meest krachtige ervaring in de zoektocht naar ongeëvenaarde prestaties. Voor onze tweede collectie wilden we een eerbetoon brengen aan aluminium, een kenmerkend materiaal voor beide merken", zegt Bang & Olufsen CEO Kristian Teär. "Het resultaat is baanbrekend geluid en beeld dat de grens tussen Italiaanse passie en Deense elegantie vervaagt," vervolgt Teär.

    Beide merken delen een passie voor aluminium, dat wordt gebruikt voor het chassis van Ferrari-sportwagens en Bang & Olufsen's luidsprekers vanwege de natuurlijke eigenschappen die schoonheid en prestaties combineren. Het emuleren van Ferrari’s unieke Grigio Corsa-kleur werd bereikt dankzij Bang & Olufsen's expertise in aluminium in de gerenommeerde Factory 5 in Struer, Denemarken.

    De specifieke metallic grijstint werd gerealiseerd door een anodisatieproces, gecombineerd met parelstralen, om een matte afwerking te creëren voor een verfijnde esthetiek. Voor het eerst heeft Bang & Olufsen aluminium lamellen geïntegreerd in de Beolab 50 en Beosound Theatre, verwijzend naar de zijroosters van Ferrari-auto's, wat de aandacht voor detail en vakmanschap benadrukt. Het spel van licht op de aluminium oppervlakken zorgt voor zachte highlights die de sculpturale vorm van de producten versterken.

    De Beolab 50 Ferrari Edition zijn Bang & Olufsen’s krachtige, actieve luidsprekers, die baanbrekende audiotechnologie combineren met elegante esthetiek en nauwgezet vakmanschap. Fijn afgestemd om uitgebalanceerd en rijk geluid te leveren, of het nu gaat om muziek luisteren of een film kijken. Met de verstelbare akoestische lens kan de Beolab 50 zijn geluidsweergave aanpassen aan het publiek. Bij solo luisteren trekt de lens zich samen om een directe geluidsstraal te sturen en een 'sweet spot' te creëren. Met een huis vol gasten opent de lens voor een kamerbrede uitvoering.

    Voor de Ferrari Edition heeft Bang & Olufsen Ferrari’s iconische rode gesplitste lijn geïntegreerd om te verwijzen naar de kenmerkende rode racelijnen van het merk, wat een visuele link creëert met de eerste Ferrari-collectie. De enkele rode lamel snijdt door de zwartgekleurde stof die de speaker zacht omhult. Dit gedurfde rode designelement contrasteert met de precisie-gefreesde Grigio Corsa aluminium lamellen aan beide zijden van de luidspreker, die licht reflecteren met een metallic glans.

    Het ontwerpteam van Bang & Olufsen wilde de interne details van Ferrari-auto’s weerspiegelen door ‘onder de motorkap’ van hun eigen producten te kijken om verborgen designelementen te creëren. Wanneer de akoestische lens van de Beolab 50 majestueus opstijgt voor de uitvoering, ontdekken luisteraars de intense rode lens. De bovenkant van de lens is voorzien van het Ferrari Prancing Horse-logo dat lasergegraveerd is, naast het Bang & Olufsen-logo.

    De Beosound Theatre Ferrari Edition is een krachtige en slanke soundbar, gebouwd om te brullen. Met twaalf op maat gemaakte drivers die in alle richtingen vuren, presteert de Dolby Atmos-klaar Beosound Theatre als een multi-luidsprekersysteem, allemaal vanuit één prachtige soundbar.

    Deze adembenemende soundbar, vervaardigd in Grigio Corsa-aluminium, trekt de aandacht met de curve van de kielvormige structuur die door de lucht snijdt. Het logo van Bang & Olufsen is zijdezacht op het glazen bovenoppervlak gedrukt, terwijl het lasergegraveerde Ferrari Prancing Horse trots uit de vleugels van het onberispelijke aluminium springt.

    De Beovision Theatre Ferrari Edition is een complete geluids- en beeldoplossing, ontworpen voor meeslepende filmervaringen, die de kracht van een multi-product homecinema levert, allemaal in één product. Met Dolby Atmos-surroundgeluid, een 4K OLED-scherm en een upgradebaar ontwerp, transformeert Beovision Theatre elke ruimte. Verkrijgbaar in een schermformaat van 55", 65" of zelfs 77" voor een echt cinematografische ervaring.

    Volledig vervaardigd uit aluminium, geanodiseerd in de Grigio Corsa-kleur, van de lamellen tot het frame. De verschillende texturen van het aluminium zijn gekozen om schaduwen en contouren te creëren, resulterend in een expressief product dat toch in het interieur opgaat. Achter de lamellen schittert de in rood geanodiseerde tweeter-ring vanuit de schaduwen, wat de lagen van denken en vakmanschap toont die in elk element van de Bang & Olufsen-producten zijn verwerkt.

    Een gemotoriseerde standaard en Beoremote One maken de spannende presentatie van kracht en precisie compleet. Gevreesd uit één stuk aluminium, heeft de perfect uitgebalanceerde afstandsbediening in een bijpassende Grigio Corsa-afwerking het Cavallino en Bang & Olufsen-logo in de oppervlakte gegraveerd voor een echt unieke collectie.

    Voor een volledige zintuiglijke ervaring, combineer de Beovision Theatre en Beolab 50 voor een opstelling die even veelzijdig als krachtig is. De nieuwe Ferrari-collectie zal beschikbaar zijn in Bang & Olufsen-winkels in een op bestelling gemaakt opzet.

    Voor meer informatie en om de volledige Ferrari Collecties te ontdekken, bezoek www.bang-olufsen.com.

    22-10-2024 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    21-10-2024
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Citizen viert 100ste verjaardag

    CITIZEN viert de 100ste verjaardag van zijn eerste zakhorloge met een ultra-gelimiteerde heruitgave

     

    Erfgoed en innovatie: In 1924, zes jaar na de oprichting, onthulde het Japanse bedrijf zijn eerste zakhorloge. Symbolisch voor de hoop dat haar horloges zouden worden gedragen en geliefd door mensen over de hele wereld, prijkte de naam trots op de wijzerplaat: CITIZEN. Sinds die dag is CITIZEN de grenzen van de horlogerie blijven verleggen met technische innovaties die ervoor hebben gezorgd dat de horloges het dagelijks leven van hun eigenaars over de hele wereld begeleiden.

    Om deze 100ste verjaardag te vieren, presenteert CITIZEN een speciale heruitgave van zijn handgewonden zakhorloge, met het zeer nauwkeurige 0270 kaliber dat speciaal voor dit model is ontwikkeld, een symbool van dit nieuwe hoofdstuk voor het merk. Dit zakhorloge is gelimiteerd tot 100 stuks wereldwijd, waarvan 3 in Frankrijk, en eert het rijke erfgoed van de Japanse horlogemaker terwijl het moderne ontwikkelingen bevat zoals een uitzonderlijke precisie van -3 tot +5 seconden per dag, een Stop Seconden functie en een kast van titaniumlegering. Een complicatie die horlogeliefhebbers in vervoering zal brengen, omdat handmatig opwinden de drager in zekere zin meester van de tijd laat worden

    Design en verfijning : Dit zeer nauwkeurige uurwerk is een waar kunstwerk en heeft een Côtes de Genève-afwerking die te bewonderen is via de transparante saffierglas achterzijde van de kast. Met een gangreserve van ongeveer 55 uur en een vrijgeveerde balans zit het in een kast van titaniumlegering, wat de eigenaar een luxe maar lichte ervaring biedt. De unieke wijzerplaat met structuur is geëlektrolyseerd en vervolgens voorzien van een transparante en gepolijste laag. Elk horloge wordt vergezeld door een indigokleurig gevlochten koord van Japanse zijde, speciaal ontworpen voor deze gelimiteerde editie.

    Precisie en prestaties : Door de kenmerken van mechanische horloges kan de dagelijkse nauwkeurigheid variëren afhankelijk van de gebruiksomstandigheden (waaronder de draagtijd, de positie van het horloge, de bewegingen die worden gemaakt tijdens het dragen en het opwinden van de veer). Daarom ondergaat elk zakhorloge een strenge 17-daagse inspectie, waarbij het in zes verschillende posities en bij drie temperatuurniveaus wordt getest. Een rigoureus inspectieproces dat het mogelijk maakt om vergezeld te gaan van een officieel certificaat waaruit blijkt dat het voldoet aan de strenge interne normen van CITIZEN.

    Voor de volgende 100 jaar

    Van 1924 tot nu heeft elk CITIZEN horloge hetzelfde DNA geërfd: de ambitie om zijn eigenaars een leven lang te begeleiden. Vandaag de dag kijkt CITIZEN vooruit naar de volgende 100 jaar en naar de innovaties die het mogelijk maken om nog betere horloges te maken.

    Citizen zakhorloge 100ste verjaardag Limited Edition. Verkrijgbaar bij geselecteerde verkooppunten vanaf november 2024 voor € 7.500.

     





    21-10-2024 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    20-10-2024
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Weleda: Glowy skin in de winter

    Je huid vraagt elk seizoen om andere verzorging. Zo heeft je huid intensievere verzorging nodig tijdens de koude wintermaanden. Want de gure lucht buiten en de verwarming in huis, zorgen voor een drogere huid. Met deze 100% natuurlijke winterfavorieten van WELEDA voed je je huid van top tot teen en heb je een mooie glowy skin.

    SKIN FOOD : Voor een natuurlijke winterglow

    Skin Food is een 100% natuurlijke alleskunner. De romige crème voedt je huid en herstelt haar barrièrefunctie. Gebruik Skin Food in de winter als masker of bij ruwe en droge plekjes. Geneeskrachtige plantenextracten zoals driekleurig viooltje, biologische Calendula en kamille zorgen voor een zachte huid. Tip: breng een toefje Skin Food aan op je jukbeenderen voor een glowy effect. 30 ml € 6,49

    SKIN FOOD BODY BUTTER : Smelt op je huid

    Voor deze body butter wil je écht even de tijd nemen. Skin Food Body Butter met shea butter en cacaoboter smelt namelijk op je huid. Zo verzorgt de body butter je huid van top tot teen, terwijl jij geniet van de 100% natuurlijke geur van zoete sinaasappel, aromatische lavendel en benzöehars. Onmisbaar voor je droge huid deze winter. 150 ml € 14,99

    GRANAATAPPEL VERSTEVIGENDE GEZICHTSOLIE

    Verstevigt en vermindert rimpels. Op zoek naar iets extra’s deze winter? Granaatappel Verstevigende Gezichtsolie bevat 8 kostbare biologische plantenoliën, bomvol anti-oxidanten. Zo zorgt de olie voor een stralende huid en minder rimpels. Verwarm enkele druppels van de gezichtsolie tussen je handpalmen en breng aan op gezicht, hals en décolleté. Of voeg een paar druppels toe aan je dag- of nachtcrème. 30 ml € 28,99

    AROMA SPA DOUCHECRÈME - LIMITED EDITION

    Verwent lichaam en geest. Heb je soms ook maar een paar minuten per dag tijd voor jezelf? Maak van je douchemoment een verwenmoment met Aroma Spa Douchecrème. Deze limited edition douchecrème zorgt voor een zachte huid en een ontspannen gevoel. En de warme en zoete noten van zonneroosje en de kruidige geur van roze peper brengen je tot rust. Het perfecte cadeau voor jezelf of voor een ander. 200 ml € 6,99 - Ook verkrijgbaar met bijpassende handcrème als Aroma Spa cadeau

    Net als de andere producten van WELEDA dragen de winterfavorieten het NATRUE-garantielabel voor natuurcosmetica. WELEDA wil bijdragen aan de gezondheid van mensen en aan een gezonde aarde door het produceren en verhandelen van natuurlijke geneesmiddelen en lichaamsverzorgingsproducten. Het bedrijf werkt uitsluitend met ingrediënten van 100% natuurlijke oorsprong, zoveel mogelijk van biologische kwaliteit









    20-10-2024 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    19-10-2024
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Bio-Planet wordt nog groener

    nieuw assortiment van duurzame planten

     

    Voortaan vind je bij Bio-Planet, de supermarkt van Colruyt Group die volop inzet op gezondheid en duurzaamheid, nog meer groen in de rekken met het gloednieuwe YMPA assortiment duurzame planten. Deze uitbreiding sluit helemaal aan bij Bio-Planets missie om bij te dragen aan een duurzamere levensstijl.

    Het liefst omringen we ons met weelderig groen dat niet alleen de lucht zuivert maar ons ook een instant gelukkig gevoel schenkt. Je zou denken dat een plant altijd duurzaam is, maar helaas is dat niet altijd het geval. Echter, bij Bio-Planet zijn alle planten, zo goed als, chemievrij gekweekt, en dat is iets uiterst uniek. Bio-Planet is namelijk de enige winkel die een assortiment planten en bloemen aanbiedt met een bio- of MPS certificaat. Alle planten en bloemen die je bij Bio-Planet vindt, voldoen aan een uniek charter waarin ALLE aspecten van de teelt gemonitord worden. Dit charter is een fundamenteel onderdeel van het YMPA-merk, het eerste merk dat echt de lading dekt rond duurzaamheid.

    Het prestigieuze MPS certificaat is dé referentie op gebied van kwalificatie die duurzame en milieuvriendelijke praktijken bevordert in de tuinbouwsector, meer bepaald in de plantenteelt. Telers moeten voldoen aan specifieke criteria op het gebied van milieu, traceerbaarheid, en gewasbeschermingsmiddelen. Dit betekent o.a. dat er amper chemische gewas- en beschermingsmiddelen mogen gebruikt worden bij het telen van deze planten en er dus wordt gestreefd naar 100 % chemievrije planten. Wanneer je dus planten koopt bij Bio-Planet ben je verzekerd van een groen paradijs dat niet alleen mooi is, maar ook goed is voor de planeet. “Het YMPA assortiment legt vooral de klemtoon op vier kernwaarden: relevant, transparant, verantwoord & waardevol groen.” - Luc De Bruyne, Category Expert Bio-Planet.

    Seizoensgebonden planten? Bio-Planet hecht veel waarde aan lokale en seizoensgebonden teelt. Alle planten komen rechtstreeks uit België of Nederland en worden gekweekt volgens het natuurlijke ritme van de seizoenen. Zo weet je zeker dat wat je bij Bio-Planet koopt, perfect is afgestemd op de weersomstandigheden op jouw terras of in tuin - duurzaam, sterk en afgestemd op de natuur. Duurzaamheid is niet alleen belangrijk bij de teelt van de planten, maar ook in de verpakking. Alle planten worden geleverd op een pallet dat door de producent wordt opgehaald en hergebruikt. Voor alle planten wordt extra verpakking zoals een plastic hoes vermeden. De potten waarin de individuele planten zitten, zijn gemaakt van nieuwe of gerecycled PP of PET en zijn volledig recycleerbaar. Dit past binnen de ambitie om ervoor te zorgen dat tegen 2025 alle verpakkingen in de Bio-Planet winkels van recycleerbaar materiaal zijn.

    Bio-Planet blijft zich inzetten voor het aanbieden van producten die goed zijn voor mens, dier en milieu. Met de toevoeging van het YMPA assortiment duurzame planten zet Bio-Planet weer een belangrijke stap richting een nog groener en duurzamere supermarkt.

     





    19-10-2024 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    18-10-2024
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Free Swatch heeft de Coole Moves

    NIEUWE BIOCERAMIC WHAT IF? MODELLEN ZIJN VOORZIEN VAN HET ICONISCHE WERK VAN KEITH HARING VAN EEN ZEER SPECIALE GEBEURTENIS

    Swatch zorgde in 1983 voor een revolutie in de horloge-industrie en brengt nog steeds plezier, innovatie, vreugde en positieve provocatie in de wereld. De revolutie is doorgegaan zoals het is begonnen, met een pioniershouding en het idee dat alles mogelijk is. Op 20 september 1984 organiseerde Swatch het allereerste World Breakdance Championship in New York City. Het was een magisch moment van straatcultuur dat sport, kunst en muziek samenbracht die vanaf het allereerste begin deel hebben uitgemaakt van het DNA van Swatch.

    Baanbrekend, grensverleggend, innovatief, vol vreugde en creativiteit: Het evenement in de Roxy in NYC was een moment van pure ‘Swatchitude’ en liet zien wat er kan gebeuren als je mensen tijd, ruimte en vrijheid geeft om zichzelf te uiten. Geen druk, geen medailles op het spel, alleen creativiteit en de kans om echt BREAK FREE te zijn.

    Het evenement werd op een vergelijkbare freestyle manier gepromoot. De buzz verspreidde zich vanzelf en via mond-tot-mondreclame nadat de poster van het evenement over de hele stad was verspreid. De poster is gemaakt door de iconische straatkunstenaar Keith Haring en bevatte de essentie van het evenement en de tijdgeest en was speciaal voor Swatch gemaakt. Zijn enthousiasme voor het evenement was zo groot dat Keith Haring als jurylid in de jury verscheen en hielp bij het selecteren van de uiteindelijke winnaars, die een unieke Swatch ontvingen.

    Terugkijkend naar het Swatch World Breakdance Championship in 1984 en de creativiteit vierend die tijd, ruimte en vrijheid met zich meebrengen, kijken we bij Swatch graag vooruit en nodigen we je uit om BREAK FREE te zijn en jezelf uit te drukken! De Swatch BREAK FREE Collectie laat zien dat Swatch alle juiste moves heeft en verenigt verleden, heden en toekomst, sport, kunst en muziek, tijd, ruimte en vrijheid.

    De horloges in de collectie worden gepresenteerd als BIOCERAMIC WHAT IF?. De vierkante kast en wijzerplaat vormen het perfecte kader voor de ontwerpen en de moderne materialen zorgen ervoor dat deze Swiss-Made, waterbestendige horloges licht, soepel en comfortabel zijn om te dragen, maar ook levendig en opvallend zijn. Zoals bij alle BIOCERAMIC WHAT IF? horloges is er een verborgen ontwerpelement op het batterijdeksel op de achterkant van de kast. In dit geval is het Keith Haring’s beroemde handgetekende Swatch-logo van de originele poster.

    Bij Swatch willen we je graag de tijd, ruimte en vrijheid geven om BREAK FREE te zijn en jezelf volledig uit te drukken. Het is tijd om te bewegen! De Swatch BREAK FREE Collectie is vanaf 3 oktober 2024 verkrijgbaar in Swatch-winkels wereldwijd en online op swatch.com.

     

    BREAKS OFF - € 130 : foto1 -Wat als we de levendige kleuren van de originele Swatch World Breakdance Championship poster zouden gebruiken om dit hele speciale model te maken? Het unieke kunstwerk van Keith Haring staat vooraan in het midden als een indrukwekkend eerbetoon aan een magisch moment.

    BREAK LOOSE - € 130 : foto 2 -Wat als we de originele poster in monochroom zouden verbeelden? Zwart-wit is een even indrukwekkende recreatie van de originele Swatch World Breakdance Championship poster. Met de 'breaker' in het midden van de vierkante wijzerplaat, viert het de eenvoud van het direct herkenbare werk van Keith Haring.

    BREAK TIME - € 130 : foto3 -Wat als we het ontwerp  van de Swatch van de winnaar zouden gebruiken op een gloednieuw model? BREAKDANCE werd ontworpen door het Zwitserse ontwerpduo Schmid en Muller en werd cadeau gedaan aan de winnende performers tijdens het Swatch World Breakdance Championship in 1984. BREAK TIME is een echt collector's item van moderne materialen dat een magisch moment in de straatcultuur oproept en vertegenwoordigt.

    FROM THE ARCHIVE - € 110 & € 120 (PAY)  : foto 4 -Een originele potlood- en inktschets werd door Keith Haring aan Swatch geschonken en gebruikt om de kleurrijke MODELE AVEC PERSONNAGES uit 1986 te creëren. Destijds bleek het horloge enorm populair met zijn direct herkenbare, handgetekende figuurtjes en een helder, primair kleurenschema dat het ‘puur Swatch’ maakte.

    FROM THE ARCHIVE!

    UNIEK KEITH HARING KUNSTWERK UIT HET ARCHIEF MAAKT ZIJN DEBUUT : foto 5 - Er zijn dingen die uniek zijn voor ons als individu, die alleen wij kunnen doen of aanbieden. Dit was goed te zien tijdens het Swatch World Breakdance Championship in New York City op 20 september 1984, toen artiesten hun indrukwekkende vaardigheden lieten zien op het podium en voor de jury. Een van die juryleden was de veelgeprezen straatkunstenaar Keith Haring. Het was zijn originele kunstwerk - speciaal gemaakt voor Swatch en uniek voor hem als kunstenaar - dat hielp het succes van het evenement te verzekeren en het zijn iconische identiteit gaf, een identiteit die Swatch viert met de Swatch BREAK FREE Collectie.

    Als onderdeel van de nieuwe Swatch BREAK FREE Collectie zijn we verheugd dat we het unieke kunstwerk uit het archief hebben gehaald en het vandaag de dag aan een nieuwe generatie kunstliefhebbers kunnen laten zien. Het originele werk is exact nagemaakt op de wijzerplaat van dit 41 mm NEW GENT BIOSOURCED model. Terwijl de figuren met inkt zijn uitgezocht, zijn de originele potloodtekeningen en aantekeningen van de kunstenaar duidelijk zichtbaar. Zelfs de belangrijke toevoeging van de woorden Swatch en Swiss - die aangeven dat het horloge net als in 1986 in Zwitserland is gemaakt - zijn duidelijk zichtbaar in Haring’s eigen handschrift.

    Het Swiss Made, waterbestendige model met dit ontwerp heeft een transparante siliconen band die maximaal draagcomfort biedt - hoe je het ook wilt dragen. Een gearchiveerd kunstwerk, in het heden gebracht met behulp van moderne technieken en materialen biedt ook een 21e-eeuws kenmerk: SwatchPAY! SwatchPAY! maakt gebruik van een NFC-token die je betaalpas nabootst. Het is eenvoudig, veilig en geeft je de extra vrijheid dat je geen portemonnee of zelfs je telefoon bij je hoeft te hebben om te kunnen betalen. De SwatchPAY! functie kan alleen in geselecteerde landen worden geactiveerd.

    FROM THE ARCHIVE en FROM THE ARCHIVE PAY! zijn vanaf 17 oktober verkrijgbaar in Swatch-winkels wereldwijd en online swatch.com.

     

     

     

     

     











    18-10-2024 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    17-10-2024
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.De badkamer als natuurlijke oase

    Natuursteen draagt niet alleen bij aan de inrichting van je keuken of leefruimte, maar ook aan de sfeer van je badkamer. Potier Stone laat je kennis maken met de nieuwste natuursteentrends die jouw badkamer omvormen tot interieurparel. Van gekleurde natuursteen tot speelse texturen en terrazzo-patronen; ontdek de weelde van een badkamer in natuursteen.

    Kleur met karakter

    Vaak grijpen mensen voor de inrichting van hun badkamer naar andere materialen dan in de rest van het huis. Zo banen al snel groene of blauwe, en meestal ook lichtere tinten, zich een weg naar je interieur. Toch is het geen slecht idee om eens stil te staan bij de stijlkeuzes die je in je badkamer maakt. In plaats van zachte kleuren winnen bijvoorbeeld warme rode tinten aan populariteit, met een geborgen gevoel als resultaat. Naast stijlkeuzes op basis van kleur, kan natuursteen met een uitgesproken adering ook karakter in de badkamer brengen. Ondertussen speelt de dooraderde steen ook op een subtiele manier met kleuraccenten, die uniformiteit in de complete look van je badkamer brengen.

    Rust in de continuïteit

    Jouw stijl benadrukken in heel je huis? Dat doe je onder andere door dezelfde soort natuursteen te laten terugkeren in verschillende ruimtes, en dus ook in de badkamer. Hierbij gaat de voorkeur eerder naar een neutralere steensoort, zoals travertin. Door zijn neutrale karakter blendt de steen gemakkelijk in verschillende kamers en inrichtingen. Daarnaast brengt de natuurlijke textuur van de travertin al snel een speels maar toch subtiel accent naar boven. Is jouw stijl gedurfder? Dan kan een meer uitgesproken steen of een opvallend motief ook werken. Die combineer je dan met een neutraal kleurenpallet waar bijvoorbeeld beige, bruin of wit in terugkomen. Door een opvallend element uit te balanceren aan de hand van een neutrale basis, wordt een statement nooit té. Ook in de keuken of aan een open haard kun je met een uitgesproken steen aan de slag.

    Tijdloze terrazzo

    Zoek je een badkamer met een stevige portie karakter? Dan is een inrichting met terrazzo een goed idee. Ook met bepaalde soorten natuursteen kun je namelijk een terrazzo-look creëren. Wanneer je verschillende stenen met een terrazzo-gevoel samenvoegt in je badkamer, bereik je al snel een luxueuze uitstraling. De weelde die je dan ervaart, transporteert je naar authentieke Romeinse thermen waar de rust heerst. Volledig in lijn met het begrip spathroom, een badkamer met een enorm hoog spagehalte, wekt deze ruimte een gevoel op van verfijnde elegantie.

    Natuursteenexpert Potier Stone is een bedrijf uit het Oost-Vlaamse Maldegem. Al generaties lang wordt de kunst van natuursteenbewerking doorgegeven en groeide het bedrijf uit tot een grote en belangrijke speler op de markt. Hun jarenlange ervaring en authentiek vakmanschap wordt moeiteloos gekoppeld aan een ultramodern en uitgebreid machinepark. Potier Stone staat garant voor de perfecte verwerking van natuursteen in uw interieur. Van badkamers tot keukens, haarden, wanden en trappen. Elke dag opnieuw verleggen ze de grenzen van natuursteen en met mooi en fijn maatwerk brengen ze steeds kwaliteit en vernieuwing. Niet voor niets noemt men hen meubelmakers met steen. www.potierstone.be

     

     







    17-10-2024 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    16-10-2024
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Rêve by Gregoir als gloednieuwe lifestylemerk

    Stap in een wereld waar de grenzen tussen comfort binnenshuis en gelukzaligheid buitenshuis naadloos vervagen. In Kasteel Diependael, het nieuwe VIP-eventatelier en ervaringsgerichte retailconcept van Rêve, presenteert Gregoir een breed scala aan producten onder hun eigen merknaam, waaronder de Rêve outdoor meubelcollectie en de Geodesis Rêve geurkaarsen en huisgeuren waarbij een originele houtachtige noot met kamfer en een vleugje fruit, afkomstig van een Canadese conifeer, jouw binnenruimte vullen. Deze heerlijk ruikende woonaccessoires zijn vervaardigd in Frankrijk en stuk voor stuk ontworpen en verspreid door Gregoir Group. Daarnaast worden de indoor meubels en accessoires van het internationale premium meubelmerk Camerich hier verdeeld, waarvoor Gregoir Group de exclusieve rechten verkreeg om uit te breiden in de Benelux, Frankrijk en Duitsland. Tot slot brengt Rêve ook een luxueus magazine uit onder dezelfde naam.

    Nieuwe outdoor luxe

    De nieuwe buitenmeubelcollecties ‘Quebec’ en ‘Tadoussac’, gemaakt in Portugal en geïnspireerd door Hervé Gregoir’s liefde voor Canadese steden, nodigt je uit om de betoverende allure van het buitenleven als nooit tevoren te ontdekken. Elk meubel is gemaakt met minutieuze aandacht voor detail en ontworpen om jouw buitenmomenten te veraangenamen. Geniet van de luxe van loungen onder de blote hemel, omringd door de sereniteit van de natuur. Van chique loungers die je uitnodigen om in stijl te ontspannen tot elegante eetsets die van elke maaltijd een onvergetelijke culinaire reis maken, de Rêve outdoorcollecties bieden talloze opties om je buitenruimte te verrijken. Of je nu geniet van een kopje koffie in de ochtend te midden van het zachte geritsel van de bladeren of 's avonds een soiree houdt onder de sterrenhemel, Rêve by Gregoir nodigt je uit om dierbare herinneringen te creëren in de omarming van het buitenleven. Zowel ‘Quebec’ als ‘Toudassac’ is gemaakt met veel aandacht voor details en de hoogste normen van vakmanschap, heeft een onberispelijke afwerking en is zorgvuldig vervaardigd uit premium geschuurd teakhout- het toppunt van duurzaamheid en schoonheid. In combinatie met veerkrachtig textiel en sneldrogende schuimkussens zijn de meubelen moeiteloos bestand tegen zowel brandende zon als plotse stortbuien.

    "We willen ons aanbod blijven diversifiëren en ons groeipad bestendigen. Met 'Rêve by Gregoir' streven we naar onvergetelijke lifestyle-ervaringen, zowel nationaal als internationaal. We hebben ambitieuze uitbreidingsplannen in Europa, waarbij wij met Camerich, naast België, ook in Nederland, Frankrijk en Luxemburg groeien. Voor Rêve zoeken we daar ook nieuwe kansen.”, aldus Hervé Gregoir.

    Unieke retailervaring in gerestaureerd Kasteel Diependael

    De unieke kennis en expertise van Gregoir Group vormen de basis voor de uitbreiding naar de lifestylesector, die begon met de restauratie van Kasteel Diependael in Elewijt, een voormalig gerenommeerd restaurant met een Michelinster. Dit historische kasteel is nu de thuisbasis van 'Rêve by Gregoir’, het eigen lifestylemerk van de groep. De grondige renovatie van 15 maanden, waarbij authentieke elementen als de kleurrijke glas in lood ramen behouden bleven, heeft Belgisch erfgoed naadloos samengebracht met moderne luxe. Doorheen Kasteel Diependael werden er verschillende experience rooms ingericht waarin de lifestylecollecties volledig tot hun recht komen in een inspirerende woonsetting. Dit creëert zonder twijfel een ideaal decor voor een exclusieve retailervaring met een bijzondere productbeleving. Naast premium winkelpand en showroom leent Kasteel Diependael zich ook perfect als privé eventlocatie met als doel gelijkgestemde communities samen te brengen.

    PR contact - Kim Ryssack | Head of Operations & Senior PR Consultant | UPR Belgium - E: kim@upragency.com -P:  +32 3 230 30 92 M:  +32 499 533 546

    Rêve by Gregoir

    Rêve by Gregoir is een baanbrekend nieuw lifestylemerk, geïnspireerd door Gregoir Group’s passie voor onberispelijke service, elegantie en uitmuntend design - een combinatie van erfgoed en moderniteit als transformerende kracht. Rêve by Gregoir omvat een uitzonderlijke lifestylecollectie met daaronder verschillende submerken als Kasteel Diependael, Camerich, GR Signature indoor en outdoor meubellijn, Geodesis Rêve kaarsen en huisgeuren, en het Rêve Magazine. Het toonaangevende nieuwe lifestylemerk herdefinieert het gebied van moderne luxe, inspireert creativiteit en viert de kunst van goed leven.

    Kasteel Diependael

    Dit prachtig gerestaureerde kasteel, vroeger een gevierd Michelin-sterrenrestaurant, biedt een ravissante showcase voor de gloednieuwe lifestylecollecties, klassieke, eigentijdse meubels en accessoires, ontworpen om elke binnen- en buitenruimte aan te vullen en om elke levensstijl te verbeteren. Als inspirerende thuisbasis van Rêve is Kasteel Diependael ook een gewild toevluchtsoord op zich, een oase van schoonheid waar influencers en klanten kunnen genieten van een keuze aan prachtig gecureerde meeslepende ervaringen in een betoverende omgeving.

    Gregoir Group

    Sinds 1989 is Gregoir Group een betrouwbare partner voor premium- en luxemerken zoals BMW, MINI, BMW Motorrad, Canondale en Specialized. In 2024 breidde de groep ook uit naar het middensegment van de auto-industrie met Suzuki, Hyundai en KGM in de showroom in Puurs. Strategisch gelegen in Brussel en met faciliteiten in Jette, Puurs, Dendermonde, Oudenaarde, Sint-Martens-Latem, Mollem en Elewijt, biedt Gregoir Group een breed scala aan producten en diensten, waaronder auto's (4-wheels), motoren en e-bikes (2-wheels), lifestyle- en woonaccessoires. Dit maakt Gregoir Group een one-stop-shop met premium mobiliteit- en lifestyle oplossingen.

    Beelden Jean-Yves Limet







    16-10-2024 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (1)
    15-10-2024
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.SOS holiday stress
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    verras met de keukenapparatuur van Sage Appliances

     

    Met de herfst in aantocht, komen ook de feestdagen – en dus de nodige cadeaustress – om de hoek kijken. Gelukkig staat Sage Appliances klaar om je te helpen de perfecte verrassing te vinden. Laat je inspireren door onze selectie van high-end koffie- en keukentoestellen van het internationale merk. Merry gift giving!

    Voor een luxueus moment

     Wil je écht indruk maken? Dan is de Oracle® Jet het ultieme cadeau. De nieuwste espressomachine van Sage Appliances, die midden oktober gelanceerd wordt, zet een nieuwe standaard voor thuisespresso. Met deze lancering breidt Sage het assortiment geautomatiseerde espressomachines uit voor koffie op baristaniveau zonder dat je daarvoor barista-vaardigheden nodig hebt. De Oracle® Jet biedt snellere prestaties en een meer intuïtieve gebruikersinterface, waardoor uitzonderlijke koffie toegankelijker en efficiënter wordt voor zowel beginners als ervaren barista's. Het toestel beschikt over nieuwe drankjes om uit te selecteren, waaronder Cold Brew, en ook over innovatieve functies, zoals Wi-Fi-connectiviteit voor naadloze software- en functie-updates en nieuwe koffierecepten. Wat dacht je bijvoorbeeld van een espresso martini? Je geniet continu van de nieuwste recepten met de Oracle® Jet.

    Hét perfecte geschenk voor de koffieliefhebber die houdt van gemak, maar ook belang hecht aan premiumness en kwaliteit.

     

    15-10-2024 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    14-10-2024
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Filem'On 2024 - Serieus ?
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    programma staat online!

     

    De herfstvakantie komt eraan, de perfecte tijd om met de kinderen de cinema in te duiken! Filem’On, het Internationaal Filmfestival voor Jong Publiek, selecteert de beste nationale en internationale jeugdfilms en brengt ze naar de Brusselse art-house cinema’s, maar er is nog veel meer te beleven!

    Met jaarthema ‘Serieus?!’ wil Filem’On extra aandacht vestigen op, hoe kan het ook anders, serieuze maatschappelijke en mondiale problemen en uitdagingen, maar speelt het ook in op verwondering en verrassing. Dit jaar viert het festival ook zijn 18de editie. “Een symbolisch getal in het leven van jongeren.” legt participatiemedewerker Myrthe Van Rompaey uit, “18 worden staat vaak in het teken van een nieuwe levensfase en het afsluiten van je kinder- en tienerjaren, maar Filem’On blijft een plek waar iedereen jong blijft, ook volwassenen!”

    Het programma bestaat uit jeugdfilms voor een publiek van tussen de 2 en 16 jaar, omkaderd door presentaties en Q&A’s met filmmakers-en sterren. Voor de allerkleinsten zijn er animatie-kortfilmvertoningen. Voor kinderen en tieners zijn er verschillende documentaires, fictie en animaties, van Belgische en internationale afkomst. Aan ieders voorkeur is er wel gedacht. Zin om op reis te gaan naar de adembenemende Andes, zet dan zeker Raiz op je filmlijst. Hou je van dieren en natuur? Dan zal de animatiefilm Flow of natuurfilm Bambi, het Verhaal van een Leven in Een Bos, zeker iets voor jou zijn! Of reis terug in de tijd in de film Het Boek van Alle Dingen. Ook brengt Filem’On bekroonde films van andere festivals naar Brussel, zoals documentaire Maydegol (Special Mention Generation 14plus, Berlinale) en de Belgische Oscarinzending Julie Zwijgt.

    Een nostalgisch publiek kan met de ketjes afzakken naar de Cinematek. Daar worden opnieuw de klassiekers der jeugdfilm vertoond. Dit jaar zijn dat onder andere ‘Matilda’, ‘Knetter’ en ‘Chicken Run’. 

    Via de website kan u het volledige programma raadplegen: www.filemon.be. De première zal plaatsvinden op woensdag 23 oktober om 14u30 in jeugdtheater BRONKS.

    14-10-2024 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Franje neemt Wesco over
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    een premium leverancier van keukendampkappen en luchtfiltratie

     

    » FRANKE GROUP VERSTERKT MARKTPOSITIE

    Franke Group, de gerenommeerde Zwitserse producent van oplossingen voor keukens neemt de Zwitserse WESCO Group over en breidt daarmee zijn kernexpertise op het gebied van luchtkwaliteitstechnologie verder uit. Met deze strategische zet versterkt Franke niet alleen zijn aanwezigheid in de premium marktsegmenten in zowel Zwitserland als Duitsland, maar ook zijn positie als marktleider op het gebied van luchtkwaliteit en innovatieve keukenoplossingen.

    Een Stap Vooruit in de Premium Ventilatiemarkt

    De Zwitserse Franke Group, met hoofdkantoor in Aarburg, heeft een koopovereenkomst gesloten om WESCO Group over te nemen. WESCO is een toonaangevende producent van hoogwaardige keukendampkappen en ventilatiesystemen in Zwitserland en Duitsland. WESCO AG, de Zwitserse dochteronderneming van de groep, staat bekend om haar expertise in keukenafzuiging en luchtfiltratie voor woningen, scholen en kantoren. De Duitse tak, Berbel Ablufttechnik GmbH, is een vooraanstaand merk van dampkappen en kookveldafzuigingen in Duitsland.

    In het boekjaar 2022/2023 genereerde WESCO Group een netto-omzet van 97 miljoen Zwitserse frank en had het in totaal 280 werknemers in dienst. Door de overname krijgt Franke Group de mogelijkheid haar positie in de dampkapmarkt te versterken en geleidelijk een leidende positie te verwerven in zowel Zwitserland als Duitsland. Met de merken Wesco en Berbel is WESCO Group een belangrijke speler in de premium marktsegmenten van respectievelijk Zwitserland en Duitsland. Deze overname biedt een strategische en geografische aanvulling op het bestaande aanbod van Franke. In Duitsland, de grootste Europese markt, staat het merk Berbel bekend om zijn innovatieve technische oplossingen, vakmanschap en design.

    Strategische mijlpaal

    Barbara Borra, President/CEO van Franke Home Solutions, noemt de overname van WESCO een strategische mijlpaal voor het bedrijf: "WESCO biedt geavanceerde technologie op het gebied van luchtkwaliteit en heeft sterke commerciële structuren in Zwitserland en Duitsland, wat perfect aansluit bij Franke. Door gebruik te maken van Franke’s wereldwijde schaal en financiële kracht kunnen we WESCO ondersteunen bij het groeien, zowel in hun traditionele markten als internationaal. Met WESCO hebben we een bedrijf gevonden dat dezelfde waarden als Franke deelt op het gebied van kwaliteit, technologie en innovatie.”

    Beat Ernst, eigenaar van WESCO Group, licht toe: “Als onderdeel van een opvolgingsplan heb ik besloten mijn bedrijf te verkopen aan Franke. Aangezien er geen opvolging in onze familie is, was het voor mij belangrijk om een duurzame oplossing te vinden die ons levenswerk in goede handen zou achterlaten. Franke heeft de nodige expertise en middelen om het volledige potentieel van onze merken te benutten en ze nog succesvoller in de markt te positioneren.”

    Franke Group en Franke Home Solutions

    Franke Group, met hoofdkantoor in Aarburg, Zwitserland, is een toonaangevende wereldwijde producent van oplossingen en apparatuur voor zowel huishoudelijke keukens als de professionele foodservice- en koffiesector. Het bedrijf is actief in 35 landen en telt ongeveer 7.700 medewerkers. De jaarlijkse netto-omzet bedraagt circa 2,42 miljard Zwitserse frank. Franke Group maakt deel uit van Artemis Group, gevestigd in Zwitserland.

    Franke Home Solutions, een divisie van Franke Group, is wereldwijd marktleider op het gebied van slimme systemen en oplossingen voor particuliere keukens. De divisie is wereldwijd actief en heeft ongeveer 4.200 medewerkers in meer dan 30 landen en behaalde een netto-omzet van 932 miljoen Zwitserse frank. Het productaanbod omvat alle aspecten van de keuken, zoals voedselbereiding, koken, afvalverwerking, onderhoud en luchtbehandeling, en strekt zich steeds verder uit naar andere delen van het huis. Franke Home Solutions biedt consumenten een complete thuiservaring die eenvoud, hygiëne en milieuvriendelijkheid combineert.

    WESCO Group, opgericht in 1962 en met hoofdkantoor in Wettingen, Zwitserland, is een toonaangevend familiebedrijf gespecialiseerd in dampkappen en ventilatiesystemen voor keukens, woningen, kantoren en scholen. De groep, met ongeveer 280 medewerkers in Zwitserland (WESCO AG), Duitsland (berbel Ablufttechnik GmbH) en Italië (Createc srl), behaalt een jaarlijkse netto-omzet van 97 miljoen Zwitserse frank. WESCO staat bekend om zijn hoogwaardige dampkappen en ventilatieoplossingen die specifiek zijn ontwikkeld voor de Zwitserse markt, terwijl berbel uitblinkt met innovatieve producten 'gemaakt in Duitsland'. WESCO Group verenigt technische expertise in ventilatie en design, en staat garant voor de hoogste kwaliteit, efficiëntie en innovatie.

     

     

     

    14-10-2024 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)


    Archief per week
  • 18/11-24/11 2024
  • 11/11-17/11 2024
  • 04/11-10/11 2024
  • 28/10-03/11 2024
  • 21/10-27/10 2024
  • 14/10-20/10 2024
  • 07/10-13/10 2024
  • 30/09-06/10 2024
  • 23/09-29/09 2024
  • 16/09-22/09 2024
  • 09/09-15/09 2024
  • 02/09-08/09 2024
  • 26/08-01/09 2024
  • 19/08-25/08 2024
  • 12/08-18/08 2024
  • 05/08-11/08 2024
  • 29/07-04/08 2024
  • 22/07-28/07 2024
  • 15/07-21/07 2024
  • 08/07-14/07 2024
  • 01/07-07/07 2024
  • 24/06-30/06 2024
  • 17/06-23/06 2024
  • 10/06-16/06 2024
  • 03/06-09/06 2024
  • 27/05-02/06 2024
  • 20/05-26/05 2024
  • 13/05-19/05 2024
  • 06/05-12/05 2024
  • 29/04-05/05 2024
  • 22/04-28/04 2024
  • 15/04-21/04 2024
  • 08/04-14/04 2024
  • 01/04-07/04 2024
  • 25/03-31/03 2024
  • 18/03-24/03 2024
  • 11/03-17/03 2024
  • 04/03-10/03 2024
  • 26/02-03/03 2024
  • 19/02-25/02 2024
  • 12/02-18/02 2024
  • 05/02-11/02 2024
  • 29/01-04/02 2024
  • 22/01-28/01 2024
  • 15/01-21/01 2024
  • 08/01-14/01 2024
  • 01/01-07/01 2024
  • 25/12-31/12 2023
  • 18/12-24/12 2023
  • 11/12-17/12 2023
  • 04/12-10/12 2023
  • 27/11-03/12 2023
  • 20/11-26/11 2023
  • 13/11-19/11 2023
  • 06/11-12/11 2023
  • 30/10-05/11 2023
  • 23/10-29/10 2023
  • 16/10-22/10 2023
  • 09/10-15/10 2023
  • 02/10-08/10 2023
  • 25/09-01/10 2023
  • 18/09-24/09 2023
  • 11/09-17/09 2023
  • 04/09-10/09 2023
  • 28/08-03/09 2023
  • 21/08-27/08 2023
  • 14/08-20/08 2023
  • 07/08-13/08 2023
  • 31/07-06/08 2023
  • 24/07-30/07 2023
  • 17/07-23/07 2023
  • 10/07-16/07 2023
  • 03/07-09/07 2023
  • 26/06-02/07 2023
  • 19/06-25/06 2023
  • 12/06-18/06 2023
  • 05/06-11/06 2023
  • 29/05-04/06 2023
  • 22/05-28/05 2023
  • 15/05-21/05 2023
  • 08/05-14/05 2023
  • 01/05-07/05 2023
  • 24/04-30/04 2023
  • 17/04-23/04 2023
  • 10/04-16/04 2023
  • 03/04-09/04 2023
  • 27/03-02/04 2023
  • 20/03-26/03 2023
  • 13/03-19/03 2023
  • 06/03-12/03 2023
  • 27/02-05/03 2023
  • 20/02-26/02 2023
  • 13/02-19/02 2023
  • 06/02-12/02 2023
  • 30/01-05/02 2023
  • 23/01-29/01 2023
  • 16/01-22/01 2023
  • 09/01-15/01 2023
  • 02/01-08/01 2023
  • 25/12-31/12 2023
  • 19/12-25/12 2022
  • 12/12-18/12 2022
  • 05/12-11/12 2022
  • 28/11-04/12 2022
  • 21/11-27/11 2022
  • 14/11-20/11 2022
  • 07/11-13/11 2022
  • 31/10-06/11 2022
  • 24/10-30/10 2022
  • 17/10-23/10 2022
  • 10/10-16/10 2022
  • 03/10-09/10 2022
  • 26/09-02/10 2022
  • 19/09-25/09 2022
  • 12/09-18/09 2022
  • 05/09-11/09 2022
  • 29/08-04/09 2022
  • 22/08-28/08 2022
  • 15/08-21/08 2022
  • 08/08-14/08 2022
  • 01/08-07/08 2022
  • 25/07-31/07 2022
  • 18/07-24/07 2022
  • 11/07-17/07 2022
  • 04/07-10/07 2022
  • 27/06-03/07 2022
  • 20/06-26/06 2022
  • 13/06-19/06 2022
  • 06/06-12/06 2022
  • 30/05-05/06 2022
  • 23/05-29/05 2022
  • 16/05-22/05 2022
  • 09/05-15/05 2022
  • 02/05-08/05 2022
  • 25/04-01/05 2022
  • 18/04-24/04 2022
  • 11/04-17/04 2022
  • 04/04-10/04 2022
  • 28/03-03/04 2022
  • 21/03-27/03 2022
  • 14/03-20/03 2022
  • 07/03-13/03 2022
  • 28/02-06/03 2022
  • 21/02-27/02 2022
  • 14/02-20/02 2022
  • 07/02-13/02 2022
  • 31/01-06/02 2022
  • 24/01-30/01 2022
  • 17/01-23/01 2022
  • 10/01-16/01 2022
  • 03/01-09/01 2022
  • 26/12-01/01 2023
  • 13/12-19/12 2021
  • 06/12-12/12 2021
  • 29/11-05/12 2021
  • 22/11-28/11 2021
  • 15/11-21/11 2021
  • 08/11-14/11 2021
  • 01/11-07/11 2021
  • 25/10-31/10 2021
  • 18/10-24/10 2021
  • 11/10-17/10 2021
  • 04/10-10/10 2021
  • 27/09-03/10 2021
  • 20/09-26/09 2021
  • 13/09-19/09 2021
  • 06/09-12/09 2021
  • 30/08-05/09 2021
  • 23/08-29/08 2021
  • 16/08-22/08 2021
  • 09/08-15/08 2021
  • 02/08-08/08 2021
  • 26/07-01/08 2021
  • 19/07-25/07 2021
  • 12/07-18/07 2021
  • 05/07-11/07 2021
  • 28/06-04/07 2021
  • 21/06-27/06 2021
  • 14/06-20/06 2021
  • 07/06-13/06 2021
  • 31/05-06/06 2021
  • 24/05-30/05 2021
  • 17/05-23/05 2021
  • 10/05-16/05 2021
  • 03/05-09/05 2021
  • 26/04-02/05 2021
  • 19/04-25/04 2021
  • 12/04-18/04 2021
  • 05/04-11/04 2021
  • 29/03-04/04 2021
  • 22/03-28/03 2021
  • 15/03-21/03 2021
  • 08/03-14/03 2021
  • 01/03-07/03 2021
  • 22/02-28/02 2021
  • 15/02-21/02 2021
  • 08/02-14/02 2021
  • 01/02-07/02 2021
  • 25/01-31/01 2021
  • 18/01-24/01 2021
  • 11/01-17/01 2021
  • 04/01-10/01 2021
  • 28/12-03/01 2027
  • 07/12-13/12 2020
  • 30/11-06/12 2020
  • 23/11-29/11 2020
  • 16/11-22/11 2020
  • 09/11-15/11 2020
  • 02/11-08/11 2020
  • 26/10-01/11 2020
  • 19/10-25/10 2020
  • 12/10-18/10 2020
  • 05/10-11/10 2020
  • 28/09-04/10 2020
  • 21/09-27/09 2020
  • 14/09-20/09 2020
  • 07/09-13/09 2020
  • 31/08-06/09 2020
  • 24/08-30/08 2020
  • 17/08-23/08 2020
  • 10/08-16/08 2020
  • 03/08-09/08 2020
  • 27/07-02/08 2020
  • 20/07-26/07 2020
  • 13/07-19/07 2020
  • 06/07-12/07 2020
  • 29/06-05/07 2020
  • 22/06-28/06 2020
  • 15/06-21/06 2020
  • 08/06-14/06 2020
  • 01/06-07/06 2020
  • 25/05-31/05 2020
  • 18/05-24/05 2020
  • 11/05-17/05 2020
  • 04/05-10/05 2020
  • 27/04-03/05 2020
  • 20/04-26/04 2020
  • 13/04-19/04 2020
  • 06/04-12/04 2020
  • 30/03-05/04 2020
  • 23/03-29/03 2020
  • 16/03-22/03 2020
  • 09/03-15/03 2020
  • 02/03-08/03 2020
  • 24/02-01/03 2020
  • 17/02-23/02 2020
  • 10/02-16/02 2020
  • 03/02-09/02 2020
  • 27/01-02/02 2020
  • 20/01-26/01 2020
  • 13/01-19/01 2020
  • 06/01-12/01 2020
  • 30/12-05/01 2020
  • 16/12-22/12 2019
  • 09/12-15/12 2019
  • 02/12-08/12 2019
  • 18/11-24/11 2019
  • 11/11-17/11 2019
  • 04/11-10/11 2019
  • 28/10-03/11 2019
  • 21/10-27/10 2019
  • 14/10-20/10 2019
  • 07/10-13/10 2019
  • 30/09-06/10 2019
  • 23/09-29/09 2019
  • 16/09-22/09 2019
  • 09/09-15/09 2019
  • 02/09-08/09 2019
  • 26/08-01/09 2019
  • 19/08-25/08 2019
  • 12/08-18/08 2019
  • 05/08-11/08 2019
  • 29/07-04/08 2019
  • 22/07-28/07 2019
  • 15/07-21/07 2019
  • 08/07-14/07 2019
  • 01/07-07/07 2019
  • 24/06-30/06 2019
  • 17/06-23/06 2019
  • 10/06-16/06 2019
  • 03/06-09/06 2019
  • 27/05-02/06 2019
  • 20/05-26/05 2019
  • 13/05-19/05 2019
  • 06/05-12/05 2019
  • 29/04-05/05 2019
  • 22/04-28/04 2019
  • 15/04-21/04 2019
  • 08/04-14/04 2019
  • 01/04-07/04 2019
  • 25/03-31/03 2019
  • 18/03-24/03 2019
  • 11/03-17/03 2019
  • 04/03-10/03 2019
  • 25/02-03/03 2019
  • 18/02-24/02 2019
  • 11/02-17/02 2019
  • 04/02-10/02 2019
  • 28/01-03/02 2019
  • 21/01-27/01 2019
  • 14/01-20/01 2019
  • 07/01-13/01 2019
  • 31/12-06/01 2019
  • 24/12-30/12 2018
  • 17/12-23/12 2018
  • 10/12-16/12 2018
  • 03/12-09/12 2018
  • 26/11-02/12 2018
  • 19/11-25/11 2018
  • 12/11-18/11 2018
  • 05/11-11/11 2018
  • 29/10-04/11 2018
  • 22/10-28/10 2018
  • 15/10-21/10 2018
  • 08/10-14/10 2018
  • 01/10-07/10 2018
  • 24/09-30/09 2018
  • 17/09-23/09 2018
  • 10/09-16/09 2018
  • 03/09-09/09 2018
  • 27/08-02/09 2018
  • 20/08-26/08 2018
  • 13/08-19/08 2018
  • 06/08-12/08 2018
  • 30/07-05/08 2018
  • 23/07-29/07 2018
  • 16/07-22/07 2018
  • 09/07-15/07 2018
  • 30/04-06/05 2018
  • 23/04-29/04 2018
  • 16/04-22/04 2018
  • 09/04-15/04 2018
  • 02/04-08/04 2018
  • 26/03-01/04 2018
  • 19/03-25/03 2018
  • 12/03-18/03 2018
  • 05/03-11/03 2018
  • 26/02-04/03 2018
  • 19/02-25/02 2018
  • 12/02-18/02 2018
  • 05/02-11/02 2018
  • 29/01-04/02 2018
  • 22/01-28/01 2018
  • 15/01-21/01 2018
  • 08/01-14/01 2018
  • 01/01-07/01 2018
  • 25/12-31/12 2017
  • 18/12-24/12 2017
  • 11/12-17/12 2017
  • 04/12-10/12 2017
  • 27/11-03/12 2017
  • 20/11-26/11 2017
  • 13/11-19/11 2017
  • 06/11-12/11 2017
  • 30/10-05/11 2017
  • 23/10-29/10 2017
  • 16/10-22/10 2017
  • 09/10-15/10 2017
  • 02/10-08/10 2017
  • 25/09-01/10 2017
  • 18/09-24/09 2017
  • 11/09-17/09 2017
  • 04/09-10/09 2017
  • 28/08-03/09 2017
  • 21/08-27/08 2017
  • 14/08-20/08 2017
  • 07/08-13/08 2017
  • 31/07-06/08 2017
  • 24/07-30/07 2017
  • 17/07-23/07 2017
  • 10/07-16/07 2017
  • 03/07-09/07 2017
  • 26/06-02/07 2017
  • 19/06-25/06 2017
  • 12/06-18/06 2017
  • 05/06-11/06 2017
  • 29/05-04/06 2017
  • 22/05-28/05 2017
  • 15/05-21/05 2017
  • 08/05-14/05 2017
  • 01/05-07/05 2017
  • 24/04-30/04 2017
  • 17/04-23/04 2017
  • 10/04-16/04 2017
  • 03/04-09/04 2017
  • 27/03-02/04 2017
  • 20/03-26/03 2017
  • 13/03-19/03 2017
  • 06/03-12/03 2017
  • 27/02-05/03 2017
  • 20/02-26/02 2017
  • 13/02-19/02 2017
  • 06/02-12/02 2017
  • 30/01-05/02 2017
  • 23/01-29/01 2017
  • 16/01-22/01 2017
  • 09/01-15/01 2017
  • 02/01-08/01 2017
  • 25/12-31/12 2017
  • 19/12-25/12 2016
  • 12/12-18/12 2016
  • 05/12-11/12 2016
  • 28/11-04/12 2016
  • 21/11-27/11 2016
  • 14/11-20/11 2016
  • 07/11-13/11 2016
  • 31/10-06/11 2016
  • 24/10-30/10 2016
  • 17/10-23/10 2016
  • 10/10-16/10 2016
  • 03/10-09/10 2016
  • 26/09-02/10 2016
  • 19/09-25/09 2016
  • 12/09-18/09 2016
  • 05/09-11/09 2016
  • 29/08-04/09 2016
  • 22/08-28/08 2016
  • 15/08-21/08 2016
  • 08/08-14/08 2016
  • 01/08-07/08 2016
  • 25/07-31/07 2016
  • 18/07-24/07 2016
  • 11/07-17/07 2016
  • 04/07-10/07 2016
  • 27/06-03/07 2016
  • 20/06-26/06 2016
  • 13/06-19/06 2016
  • 06/06-12/06 2016
  • 30/05-05/06 2016
  • 23/05-29/05 2016
  • 16/05-22/05 2016
  • 09/05-15/05 2016
  • 02/05-08/05 2016
  • 25/04-01/05 2016
  • 18/04-24/04 2016
  • 11/04-17/04 2016
  • 04/04-10/04 2016
  • 28/03-03/04 2016
  • 21/03-27/03 2016
  • 14/03-20/03 2016
  • 07/03-13/03 2016
  • 29/02-06/03 2016
  • 22/02-28/02 2016
  • 15/02-21/02 2016
  • 08/02-14/02 2016
  • 01/02-07/02 2016
  • 25/01-31/01 2016
  • 18/01-24/01 2016
  • 11/01-17/01 2016
  • 04/01-10/01 2016
  • 28/12-03/01 2021
  • 21/12-27/12 2015
  • 14/12-20/12 2015
  • 07/12-13/12 2015
  • 30/11-06/12 2015
  • 23/11-29/11 2015
  • 16/11-22/11 2015
  • 09/11-15/11 2015
  • 02/11-08/11 2015
  • 26/10-01/11 2015
  • 19/10-25/10 2015
  • 12/10-18/10 2015
  • 05/10-11/10 2015
  • 28/09-04/10 2015
  • 21/09-27/09 2015
  • 14/09-20/09 2015
  • 07/09-13/09 2015
  • 31/08-06/09 2015
  • 24/08-30/08 2015
  • 17/08-23/08 2015
  • 10/08-16/08 2015
  • 03/08-09/08 2015
  • 27/07-02/08 2015
  • 20/07-26/07 2015
  • 13/07-19/07 2015
  • 06/07-12/07 2015
  • 29/06-05/07 2015
  • 22/06-28/06 2015
  • 15/06-21/06 2015
  • 08/06-14/06 2015
  • 01/06-07/06 2015
  • 25/05-31/05 2015
  • 18/05-24/05 2015
  • 11/05-17/05 2015
  • 04/05-10/05 2015
  • 27/04-03/05 2015
  • 20/04-26/04 2015
  • 13/04-19/04 2015
  • 06/04-12/04 2015
  • 30/03-05/04 2015
  • 23/03-29/03 2015
  • 16/03-22/03 2015
  • 09/03-15/03 2015
  • 02/03-08/03 2015
  • 23/02-01/03 2015
  • 16/02-22/02 2015
  • 09/02-15/02 2015
  • 02/02-08/02 2015
  • 26/01-01/02 2015
  • 19/01-25/01 2015
  • 12/01-18/01 2015
  • 05/01-11/01 2015
  • 29/12-04/01 2015
  • 22/12-28/12 2014
  • 15/12-21/12 2014
  • 08/12-14/12 2014
  • 01/12-07/12 2014
  • 24/11-30/11 2014
  • 17/11-23/11 2014
  • 10/11-16/11 2014
  • 03/11-09/11 2014
  • 27/10-02/11 2014
  • 20/10-26/10 2014
  • 13/10-19/10 2014
  • 06/10-12/10 2014
  • 29/09-05/10 2014
  • 22/09-28/09 2014
  • 15/09-21/09 2014
  • 08/09-14/09 2014
  • 01/09-07/09 2014
  • 25/08-31/08 2014
  • 18/08-24/08 2014
  • 11/08-17/08 2014
  • 04/08-10/08 2014
  • 28/07-03/08 2014
  • 21/07-27/07 2014
  • 14/07-20/07 2014
  • 07/07-13/07 2014
  • 30/06-06/07 2014
  • 23/06-29/06 2014
  • 16/06-22/06 2014
  • 09/06-15/06 2014
  • 02/06-08/06 2014
  • 26/05-01/06 2014
  • 19/05-25/05 2014
  • 12/05-18/05 2014
  • 05/05-11/05 2014
  • 28/04-04/05 2014
  • 21/04-27/04 2014
  • 14/04-20/04 2014
  • 07/04-13/04 2014
  • 31/03-06/04 2014
  • 24/03-30/03 2014
  • 17/03-23/03 2014
  • 10/03-16/03 2014
  • 03/03-09/03 2014
  • 24/02-02/03 2014
  • 17/02-23/02 2014
  • 10/02-16/02 2014
  • 03/02-09/02 2014
  • 27/01-02/02 2014
  • 20/01-26/01 2014
  • 13/01-19/01 2014
  • 06/01-12/01 2014
  • 30/12-05/01 2014
  • 14/11-20/11 2011
  • 20/12-26/12 2010
  • 13/12-19/12 2010
  • 06/12-12/12 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 09/02-15/02 2009
  • 19/01-25/01 2009
  • 24/11-30/11 2008
  • 13/10-19/10 2008
  • 06/10-12/10 2008
  • 29/09-05/10 2008
  • 28/07-03/08 2008
  • 07/07-13/07 2008
  • 31/03-06/04 2008
  • 11/02-17/02 2008
  • 04/02-10/02 2008
  • 28/01-03/02 2008
  • 14/01-20/01 2008
  • 10/12-16/12 2007
  • 03/12-09/12 2007
  • 26/11-02/12 2007
  • 19/11-25/11 2007
  • 12/11-18/11 2007
  • 05/11-11/11 2007
  • 29/10-04/11 2007
  • 22/10-28/10 2007
  • 08/10-14/10 2007
  • 01/10-07/10 2007
  • 17/09-23/09 2007
  • 03/09-09/09 2007
  • 27/08-02/09 2007
  • 20/08-26/08 2007
  • 13/08-19/08 2007
  • 06/08-12/08 2007
  • 30/07-05/08 2007
  • 16/07-22/07 2007
  • 09/07-15/07 2007
  • 25/06-01/07 2007
  • 18/06-24/06 2007
  • 11/06-17/06 2007
  • 04/06-10/06 2007
  • 28/05-03/06 2007
  • 14/05-20/05 2007
  • 02/04-08/04 2007
  • 12/03-18/03 2007
  • 05/03-11/03 2007
  • 26/02-04/03 2007
  • 19/02-25/02 2007
  • 12/02-18/02 2007
  • 29/01-04/02 2007
  • 25/12-31/12 2006
  • 18/12-24/12 2006
  • 11/12-17/12 2006
  • 04/12-10/12 2006
  • 27/11-03/12 2006
  • 20/11-26/11 2006
  • 13/11-19/11 2006
  • 06/11-12/11 2006
  • 23/10-29/10 2006
  • 09/10-15/10 2006
  • 25/09-01/10 2006
  • 04/09-10/09 2006
  • 28/08-03/09 2006
  • 31/07-06/08 2006
  • 10/07-16/07 2006
  • 19/06-25/06 2006
  • 05/06-11/06 2006
  • 29/05-04/06 2006
  • 27/03-02/04 2006
  • 20/03-26/03 2006
  • 13/03-19/03 2006
  • 28/11-04/12 -0001

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !


    Blog tegen de regels? Meld het ons!
    Gratis blog op http://blog.seniorennet.be - SeniorenNet Blogs, eenvoudig, gratis en snel jouw eigen blog!