Marcolin, een wereldwijd toonaangevend bedrijf in de brillenindustrie, viert zijn 60e verjaardag. Op woensdag 22 september 2021 diende de Salone d'Onore van Triennale Milano als adembenemend decor voor "LOOK AT ME NOW", het feestelijke evenement ter ere van de 60e verjaardag van Marcolin, waar het bedrijf 60 jaar groei en expansie vierde door te spreken over het heden en tegelijkertijd te kijken naar de toekomst en haar uitdagingen. De woorden van CEO & General Manager Fabrizio Curci en van verschillende partners die videogroeten zonden, brachten hulde aan de expertise van een Italiaans bedrijf waarvan de geschiedenis is gebouwd op vakmanschap en een constante zoektocht naar technologische innovatie. Vakmanschap en technologie zijn de twee zielen van het bedrijf en de kernbegrippen van de nieuwe vieringsvideo ter gelegenheid van de 60e verjaardag, die op het evenement in première ging.
De gasten werden begroet door journaliste en tv-presentatrice Mia Ceran, die als "Master of Ceremony" op briljante wijze deze fygitale avond verzorgde, die naast de gasten die fysiek aanwezig waren op de Triennale, ook werd bijgewoond door een grote groep mensen in livestream van over de hele wereld.
Onder de gasten waren de Italiaanse actrices Cristiana Capotondi, Isabella Ferrari en Nicoletta Romanoff, een selectie van internationale mode-influencers & talenten, partners en journalisten aanwezig. Triennale Milano, de thuishaven van design, architectuur en beeldende kunst bij uitstek, gelegen in het hart van Milaan, belichaamde perfect het erfgoed van Marcolin, een merk dat is gebouwd op vakmanschap en creativiteit als haar grondbeginselen.
Een elegante en essentiële omgeving waar verticale structuren en LED-componenten de ruimte karakteriseerden en omlijnden, en een spel van contrasten creëerden met de totaal witte sfeer van de Salone d'Onore.
De onbetwiste ster van de grote finale van het evenement was het Terrazza van de Salone d'Onore, een schilderachtig terras met uitzicht op de tuinen van het museum, waar hedendaagse kunst perfect samengaat met het weelderige groen van Parco Sempione.
Daar was een DJ-set was het hoogtepunt van de Grand Finale op het Terrazza, waar het Marcolin-logo, gereproduceerd als een 3 meter hoge structuur, de omgeving domineerde en de gevel oplichtte met een spectaculair lichtspel.
|