Inhoud blog
  • BR03 White steel & Gold
  • Kunstenares Julie Loeckx
  • Interhome ondersteunt trouwers
  • MSC Yacht club
  • Corendon start met eigen vluchten naar Bonair
  • Josh V opent allereerste brandstore
  • Bourgondië op een andere manier ontdekken
  • Musthaves voor de zomer
  • CKS SS24
  • Van een koffiedate tot ...
  • Yiko collectie
  • Le monde est-il 'comic'
  • 111 jaar VZUG
  • Muyu collectie
  • Litouwse tradities
  • Quick-Step make-ôver
  • All-over natuursteen
  • Terug naar school
  • Betoverende elegantie
  • Aalto tafels en banken
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    wozani
    restaurants
    03-01-2021
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Lee Cooper X Juttu: een Belgische en duurzame capsulecollectie

    Jeans goed voor jou én de planeet

    Belgisch en duurzaam shoppen, twee zaken die dit jaar nóg belangrijker werden. En dat is precies wat jeansmerk Lee Cooper en conceptstore Juttu bindt. De twee Belgische merken creëerden samen een ECO CAPSULE collectie. De focus ervan ligt bij 'natural denim', jeans in zijn puurste vorm, zonder kleuring. Het resultaat vind je vanaf eind februari in alle Juttu winkels.

    Jeans kan wel degelijk groen geproduceerd worden, bewijst Lee Cooper. Zo gebruikt het merk vandaag slechts twee (!) liter water om een jeans te produceren, terwijl voor de productie van een jeans vroeger 100 liter nodig was. Dat is mogelijk doordat er nu herbruikbare ‘ecostones’ gebruikt worden, in plaats van de gewoonlijke stonewashing. Maar daar blijft het niet bij. Er wordt ook zoveel mogelijk gewerkt met gerecycleerd of bio-katoen en elke jeans krijgt een ECO-washing, waarbij minder water, energie en chemische stoffen verbruikt worden.

    Lee Cooper is sinds enkele jaren ook volledig CO2-neutraal. Hun volledige uitstoot wordt gecompenseerd door het planten van bomen in Uganda, binnen het ‘Save the Trees’-project dat ontbossing tegengaat.

    Voor Juttu is dit niet de eerste collab met een Belgisch merk. De conceptstore werkt graag samen met andere sterke local brands, die ze zo een platform willen geven. Het oudste jeansmerk van Europa is van oorsprong eigenlijk Engels. Maar enkele jaren geleden kocht een Belgische familie de licentie voor België over. Lee Cooper Belgium is dus een 100% Belgisch bedrijf. Ze ontwerpen, creëren en produceren uitsluitend voor de Belgische markt.

    Back to basics

    De vrouwencollectie uit de Lee Cooper x Juttu collab : De collectie bestaat uit verschillende stukken in natural denim, in een verrassende ecru tint, back to basics. Daarnaast bevat de collectie ook een trendy blauwe flared jeans en een luchtige short voor vrouwen.

    De mannencollectie uit de Lee Cooper x Juttu collab: Voor mannen is er ook nog een stijlvolle blauwe jeansjas en een skinny jeans in een lichtere tint. De T-shirts uit de capsulecollectie zijn vervaardigd uit biokatoen en Lyocell, wat gemaakt is van cellulose uit houtsnippers.













    03-01-2021 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    02-01-2021
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Circular Economy

    Moving towards a circular fashion economy

    Recycling, repairing, reusing. Making the fashion industry circular is a reality. The goal is to eliminate socio-economic or environmental harm through a circular model. This revision on the classic way of working of the industry is gaining more and more popularity among fashion brands.

    MMBSY proposes 4 macro trends for the SS21 season: Local Love, Circular Economy, Cottagecore and Future Imperfect. Let's take a look here at the efforts some brands are taking in their journey towards implementing a circular model.

    Fashion-forward sustainability with the SMART GUESS ECO collection

    The fashion-forward SMART GUESS eco collection continues to grow each season. This cool assortment of men’s, women’s and kid’s clothing is made using environmentally conscious manufacturing processes, once again renewing GUESS’ commitment to sustainable fashion. It is created using the latest, environmentally sound materials, from recycled and organic cotton to natural hemp and recycled bottles. SMART GUESS Eco features approximately 50% of the assortment for the GUESS JEANS line and 30% for the GUESS KIDS one.

    These groundbreaking endeavors are all part of the GUESS Sustainability Plan, the brand’s holistic approach to operate with integrity, empower people and protect the environment. Adopting water-saving denim technology, managing environmental impact within the supply chain and promoting circular fashion are just some of the facets of this plan, which also seeks to reduce emissions and harness science to achieve a greener, more sustainable future. The SMART GUESS eco collection is a result of these actions, to become more sustainable throughout the brand.

    “Sustainability is a catalyst for creativity, helping us to rethink the way we design our products. Our sustainability goals have challenged us to innovate, evolve and adapt. As we focus on what we do best, we know the future means, doing more with less – less water, less waste and less carbon – and meeting the aspirations of new generations”. - Chief Creative Officer & Co-Founder Paul Marciano

    Lee Cooper: when blue jeans become green

    Since 10 years, Lee Cooper has been committed to a production process with

    a focus on the well-being of people and nature. The brand remains committed to collaborate with partners who keep their impact on our planet as low as possible through innovative techniques.

    Lee Cooper aspires to have 90% of their denim washed in an eco-friendly way by 2021and by 2025 the brand aims to be fully operational with green energy. In the near future, Lee Cooper denim will be 100% recyclable by replacing synthetic fibers more and more by sustainable alternatives.

    Where a few years ago the brand still needed 100 liters of water per jeans, it now uses only 2 liters. 25% of the energy consumed is green thanks to the use of solar panels. The target is 100% by 2025. The use of chemicals has decreased by half. Production has been CO2 neutral since 2018.

    BRAX, saving the Blue Planet

    BRAX stands for passionate, style-conscious and smart. You can take that last one very seriously. They invest in the wellbeing of the planet, respect feminine shapes and prioritize the comfort of their clothes. Their Blue Planet range stands for sustainable products. The use of environmentally friendly technologies, such as laser and ozone, significantly reduces the consumption of water, chemicals and energy during manufacture of the jeans. Sustainable, without losing out on comfort and authenticity.

    Tamaris launches the sustainable collection GREENSTEP

    With the new collection line GREENSTEP, the brand is demonstrating its attitude, responding to the challenges of the times and expanding its portfolio to include timeless shoes produced in a resource-saving manner. The brand is conciously making this path not in a sprint, but rather as a marathon step by step.

    Under the motto "We do our best", the brand is assuming more and more ecological and social responsibility on the way to more sustainability and a responsible shoe print.

    All models are characterized by responsible processes in the areas of production, social affairs and transport. In addition, responsibility is demonstrated on the shoe itself through the use of recycled PET and water-based adhesives. A distinction is made between leather and innovative materials such as Apple Skin. In total, TAMARIS GREENSTEP comprises ten models in the price ranges from €59.95 to €120.

    Unisa's commitment to the environment

    Unisa's commitment to the environment is stronger than ever. The brand continues with the popular ECOLINO, exclusive material of the brand, obtained 100% from waste plastic bottles. Imitating linen, these synthetic fabrics are resistant, long-lasting, light, and ecological.

    In addition, Unisa added two important innovations: WASH ME, used in a collection of bags that makes them completely hygienic: washable and with an infinite life. And NARA, vegetable tanned leather with 0 environmental impact, a material used in their sneakers and sandals.

    Ecolino, Nara & Wash Me

    Freedom Moses: walking on vegan slides

    This upcoming brand, whose name is an ode to the Israel of Moses, radiates fun and freedom. Their mission is to help people feel more relaxed in their everyday lives. At least you don't have to worry about how these slides are being manufactured, since they are totally recyclable and vegan. On top of that they are waterproof and washable, which comes in handy. And since they smell like milk and honey, there’s no more worrying about bad odors. These colourful slides are bright on your feet, and hopefully add some colour to your day. Wear them around with pride, since they are completely ethical and sustainable.

    Go for Good: La Redoute's sustainable fashion and deco collection

    With it's 'Go for Good' line, La Redoute engages in a more responsible lifestyle. This means new values such as recycling, the use of sustainable materials and improved production become the core of the corporation. In this matter, they achieve these values by acting for example according to the zero-waste principle and animal protection. The Go for Good line contains both fashion and deco.

     















    02-01-2021 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    01-01-2021
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Nieuwjaar 2021

     

      

    Doe iets geks

    Denk iets moois

    Zeg iets liefs

    Dan biedt 2021 beslist iets POSITIEFS

     

     

    Beste wensen voor een GEZOND en voorspoedig 2021

     

    01-01-2021 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Sneeuw, romantiek en wintermagie in Slovenië

    Je struint door een wit sneeuwtapijt, van een charmant kerkje naar een romantisch verlichte boulevard. Je nipt van een heerlijke kop warme chocomelk, terwijl in de verte de bergen en de bossen opdoemen. Zo ziet niet alleen winterwonderland eruit, ook Slovenië verandert tijdens eindejaar in een zalig kerstparadijs.

    Kerstmis en Nieuwjaar besprenkelen Slovenië met sneeuw, fonkelende lichtjes en een flinke portie magie. Imposante kerstbomen, levensgrote ijssculpturen en betoverende optredens doen de straten lijken op het decor van een dromerige kerstfilm.

    Ljubljana: stad vol lichtjes

    De Sloveense hoofdstad Ljubljana laat je niet onbewogen. Meer dan 50 kilometer aan lichtslingers spreiden hun gloed over de stad. Ze zijn het werk van Urban Modic. Met zijn decoratie brengt hij een ode aan het leven. Ook de 18 meter hoge kerstboom op het Prešerenplein is best imposant. Hij weegt zo’n 4 ton en is versierd met 10 kilometer aan lichtjes.

    Bled: waar legendes en duurzaamheid elkaar ontmoeten

    Zelfs zonder alle charmante kerstdecoratie ziet Bled er idyllisch uit. Het grote meer midden in de stad is een echte eyecatcher. Op 25 december brengen zangers, dansers en andere artiesten er na zonsondergang een geweldige show. Vlakbij het eiland op het meer zinkt de legendarische bel van Bled ondertussen traag naar de bodem.

    Het uitzicht op het meer van Bled is fantastisch vanop de groene wandelpromenade. De versierde kerstbomen zorgen voor een sprookjesachtige sfeer. Na de feestdagen krijgen alle bomen een nieuwe thuis. Duurzaamheid is hier dan ook erg belangrijk. Zo heeft het vuurwerk op oudejaar plaatsgemaakt voor een spectaculaire lichtshow.

    Koper: badend in duizend en één lichtjes

    Kerst aan zee, dat viert Slovenië in de charmante badplaats Koper. ‘Fantazima in Wonderland’ betovert de straten en pleinen met adembenemende lichtinstallaties. Je spot er niet alleen sneeuwmannen en koetsen, maar ook levensgrote dieren, een gouden olijfboom en een fonkelende sterrenhemel. Indrukwekkende videoprojecties op de gevel van het Praetoriaanse paleis brengen dit monument terug tot leven. Ook de enorme schaatspiste met zicht op de verlichte stad zorgt voor uren winterplezier.

    Kranj: tussen bergen, poëzie en sprookjesbossen

    Pal in de Sloveense Alpen stuwt Kranj Kerstmis naar een nieuwe hoogte. Deze stad was ooit de thuishaven van de bekende dichter France Prešeren. Zijn verlichte verzen zweven feestelijk boven de straten en besprenkelen iedereen met romantische wensen.

    Ook kinderen zijn helemaal verzot op Kranj. In een mysterieus bos ontmoeten ze eekhoorns, uilen en rendieren. Bij het huis van de Kerstman hangt een heuse brievenbus waarin ze hun verhalen en wenslijstjes deponeren. Ook de vriendelijke dwerg Kranček staat klaar voor een tocht door de stad boordevol leuke weetjes en sappige legendes.

    Voor meer informatie over Slovenië, surf naar www.slovenia.info

    Illustraties: Ljubljana: Copyright: Miro Zalokar - Bled: Copyright: Kleva d.o.o. - Koper: Copyright: Jošt Gantar









    01-01-2021 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    31-12-2020
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.A call to all kiddos

    gear up and explore the world with Naturino

    Naturino SS21 collection : Isn't summer wonderful when you're a kid? Exploring, soaking up the sun, going on long walks, and discovering new things along the way. No matter if we can go far or if we have to stay close, the holiday destinations of Naturino's summer 2021 collection will take you to truly beautiful places. What to expect? An explosion of pastel colors, bright materials, and shiny laminates. All of this alongside a more nuanced trend of modern patterns and motifs that'll make every outfit shine.

    An elegant journey : Are you looking for a travel companion? Who better than Shirley Temple to inspire your little ones by adding a touch of romantic allure and elegance to any outfit with floral prints, exquisite details, pastel colors, and plays of light.

    Nature on your feet : The theme of nature has always been in Naturino's genes, with natural colors and sustainable materials that focus on the well-being of your children and the environment.

    Rebellious but make it cool : Urban gangs take us to the world of streetwear, a must-have part of the collection, with bright, energetic colors and beautiful fluorescent inserts. The theme is inspired by freedom and small rebels who want to color the city with their vital joy of living.

    African vibes : But what about the more adventurous kids? Jungle fever is another classic theme with exotic patterns. Leopards, tigers, and the typical colors of Africa bring back the longing to travel and new adventures. Finally, Portofino is a tribute to the atmosphere of elegant Mediterranean ports. The colours come from the sea and sand dunes with patterns featuring marine animals and sails.

    Reinvented elegance : Naturino’s world of gold has all the most elegant shoes, with refined patterns and details that are perfect for special occasions.

    For the trendy kids : Naturino’s glam segment features the most colorful shoes and sandals with exotic patterns, bright materials, fluo inserts and streetart-inspired graphics. These are shoes for kids who want to dress in the latest fashion trends.

    Feel free to wear quality : Ample room is devoted to Scandinavian-inspired models, in a minimalist design and soft, natural leathers, designed for kids who love freedom and nature. A very exciting novelty is our all-organic cotton Cocoon.

    Active delight : Our active segment includes very athletic sneakers and special collaborations, for sporty and energetic children. The special Flower Mountain for Naturino collaboration with Japanese designers, therefore is the hero product of this season. The collection offers a range of lightweight vegan sneakers made of recycled materials. Innovative design and Japanese inspiration are what make these sneakers truly unique.











    31-12-2020 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Casually easing into summer

    BRAX SS21

    We've barely gotten a taste of winter and we're already dreaming of summer. BRAX has us thinking about all the playful outfits we no longer have to hide under a big fuzzy coat. Their SS21 collection exudes comfort, without losing out on elegance. Classics are being reinvented, and fabrics such as linen and jeans take center stage.

    Women

    With being more indoors and craving a sense of tranquility, BRAX responded to the need to be comfortable and at ease outdoors as well. We see lots of blue and off-white neutrals, while lilac and lavender highlights provide a subtle touch of colour in the women's collection. Graphic prints, such as houndstooth check were revived and a calm tie dye was introduced. Cool blue's, khaki and mint combined with magnolia and cherry blossom gives the collection that feminine touch.

    Men

    As for the men's collection the year starts off with pieces in bright shades of red, easily combined with a classic navy or silver grey. Minimal yet chique prints rule, but watercolour flower makes for a surprising design as well. Bright greens and spring-like pastels were also introduced, while the classic natural shades add to the whole.

    Coffee colours

    Warm colours dominate the collection of both men and women. Sand and wood shades such as almond and brown rule the colour palette. They are given some summer accents by using fresh colours, such as mango and coral for women, along with cinnamon and orange for men. Linen is the must-have fabric, while the chino is a trend piece that can't be missing from your closet this season.

     

     

     

     

     

     













    31-12-2020 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    30-12-2020
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Guess jeans goes back to the roots

    GUESS JEANS SS21

    This summer heralds a collection of iconic, ultra-summery pieces that are fresh off the beach. Drawing on timeless GUESS DNA, this season sees a return to the roots with key looks inspired by memorable campaigns and defining GUESS style. Laidback yet ultra-glam, GUESS girls make a statement in pastel, feminine looks with flattering silhouettes and flirty ruffles, before setting off on a summer road trip.

    Ocean Drive

    Escape to Miami with this playful and feminine line of pin-up inspired, sexy silhouettes that mix & match with on-trend denim to create fun, confident looks. Ditsy florals contrast with gingham, micro and macro dots, for an ideal iconic look. Ruffles add movement to fitted cuts and flattering waists, while a palette of pastels enhances confident red, black and white tones for an artist twist.

    Mojave Desert

    It’s time for a road trip! A spirit of adventure sparkles throughout this sexy array of romantic, retro-inspired pieces. Animalier prints work alongside tie die and tropical prints, while crayon flower and lovely roses prints add a dreamy vintage appeal. On the road, denim is queen with bleached jeans, white denim and summer sand tones. Cut-out embroideries, macramé and broderie anglaise make for an eclectic mix of texture, while vintage desert tees add a relaxed touch. Sun-kissed pinks yellow and sun-faded black complement an earthy palette.

    Guess Islands

    Summer is truly here, thanks to this energetic line filled with surf and good-vibes. The ultimate beach party look, complete with bold prints, flirty mini dresses and 70’s surfer-style touches. Effortlessly sexy silhouettes with cropped legs, mini shorts, loose frills and casual flowing skirts are boosted with Hawaiian prints, alongside jungle and flamingo touches. Vitaminic tones of blue play with jelly pink, orange and pop yellow for a tropical color code.















    30-12-2020 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Vilebrequin - Fireworks collection

    Het beste cadeau: amusement!

    2020 was een onvergetelijk jaar (hoewel we het toch heel graag wél snel zouden willen vergeten!). Laat ons tijdens de eindejaarsfeesten onze zorgen toch even opzijzetten en teruggrijpen naar een fantastische traditie: vuurwerk! Dit jaar zullen we daar misschien niet op de traditionele manier van kunnen genieten, maar bij Vilebrequin verwennen we toch graag onze naasten met een origineel geschenk: vuurwerkswimwear voor de hele familie!

    Kijk, Papa, een schildpad!

    Weinig dingen zijn spectaculairder dan vuurwerk, of het moest het onderwaterleven zijn. De uitermate creatieve afdeling pyrotechniek van Vilebrequin heeft zich helemaal laten gaan met kleurige zeesterren, schelpen, krabben en zeeschildpadden, die je vaste compagnon worden van Sydney tot Rio. Of op dat geheime vakantieoord waar je je zo thuis voelt. De limited edition gifts van Vilebrequin zijn gemaakt voor dat speciale moment op die speciale dag, wanneer we willen tonen hoeveel we van elkaar houden. En voor de herinnering daaraan, elke keer we weer in het zwembad of de zee duiken. Het klapstuk? Prachtige hemden met uitzonderlijke prints. Alles kan en alles mag!

    Wat een uniek cadeau!

    Kijk hoe hij straalt bij het ontvangen van dit exclusieve cadeau. Deze geborduurde zwemshort werd door Vilebrequin afgewerkt met details in massief zilver! Geef dit jaar eens een leuk swimwearartikel cadeau. Vilebrequin: jouw vuurwerkmaker sinds 1971.

    Supersnel bestelbaar en leverbaar online en verkrijgbaar in een wereldwijde selectie van Vilebrequin-boetieks. Reserveer vanaf vandaag een afspraak voor je cadeaushopping op www.vilebrequin.com.

    Na bijna 50 jaar non-stop zomergevoel heeft Vilebrequin zich nog nooit zo jong gevoeld als vandaag. Dat is ook weinig verbazend, want plezier, openmindedness en de charme van het St-Tropez van de seventies maken deel uit van het DNA van het merk. Vilebrequin straalt voor altijd jeugdigheid uit: het huis heeft zich dan ook toegelegd op het design van speelse badkledij met een uitzonderlijke pasvorm en houdt nooit op zichzelf heruit te vinden. Met zijn swimwearcollecties voor heren, dames en kinderen en de bijhorende prêt-à-porter en accessoires, heeft Vilebrequin de vakantiespirit tot een way of life verheven. Vanaf zijn ontstaan al ontwerpt het huis op een duurzame manier innovatieve collecties met een grote impact op het vakantiegevoel en niet op de oceanen van deze planeet.









    30-12-2020 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    29-12-2020
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.The dreamiest looks and gifts for Valentine

    What's not to love about February 14th?

    A new year, a new Valentine's Day. Whether you love or hate the holiday, it's another reason to celebrate and break out of your routine. Forget about cheesy hearts and obvious gifts, we've gone with some classy and stylish looks, as well as original jewelry.

    Fashion : Make sure you feel your best on the day that revolves around love, because self-love is key. Whether that means a comfortable ensemble or a dashing dress, is up to you. Or how about gifting that special someone a gorgeous pair of heels or that stunning bag they have been longing for.

    Jewelry :You can never go wrong with a piece of jewelry that is timeless and elegant. Let your key piece of choice do the the talking. You can definitely find that special accessory at Lore Van Keer, with the Arven collection. This line, that revolves around leaving your mark on life and others, can be customized with the Arven alphabet and is unisex.

    ARVEN collection by Lore Van Keer : One up the luxe? Then the 'In Gold' collection by Lore Van Keer will certainly stun your loved one. These geometric shapes, made out of 18k gold, put an original twist on classic designs.

    In Gold collection by Lore Van Keer : Or amplify your special bond with the 'Unity' collection by Diamanti Per Tutti and Sarah Zhuang. When different shapes like circles, triangles and squares are put together, they might not seem to fit at first. But just like with people - all different and unique in their own way - they somehow end up complementing each other, and become beautiful in harmony.

    Gifts : Get creative and gift your loved one something that is nice (or naughty) and original, whether it be stunning lingerie or a fun set of bedding, to get cosy in.

    Food

    No need to cheat on Valentine's Day. With new Belgian foodbrand OKONO, you can splurge on chocolate, without the slightest need to feel guilty. Their chocolate has no sugars and as few carbohydrates as possible, but are full of flavor. They are also vegan, as well as lactose and glutenfree.

    If you're craving something even sweeter, Belgian foodbrand Niamh has got you covered. With Niamh you can very easily bake all sorts of goodness, to satisfy that sweet tooth of yours.











    29-12-2020 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    28-12-2020
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Tod's eyewear spring/summer 2021

    Tod’s stelt haar nieuwe Lente/ Zomer 2020/21 collectie brillen voor rond twee thema’s: Het eerste thema is Iconic, en valt op door monturen met details in leer. Het stikken, een kostbare techniek die volledig met de hand wordt uitgevoerd door Italiaanse vaklui en voorbehouden is voor de vrouwencollectie, en het vlechten, een artisanale techniek van het vlechten van leren gekleurde draden om het artisanale karakter van elk product te personaliseren en versterken.

    Het thema timeless herbepaalt schoonheid uit het verleden in een moderne versie aan de hand van monturen met een retro stijl voor een tijdloze elegantie en de iconische T in metaal.

    Het wordt gekenmerkt door een vintage geest en dit met een selectie kostbare en moderne materialen, geïnspireerd door de luxe van Tod’s. Deze nieuwe eyewear collectie herneemt de iconische T Timeless maar in een grotere versie. Een perfect detail dat onmiddellijk het merk aangeeft en ook terugkeert in alle nieuwe collecties van Tod’s accessoires.







    28-12-2020 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    27-12-2020
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Tom Ford eyewear spring/summer2021

    De nieuwe Lente/ Zomer Tom Ford eyewear collectie valt op door haar genereuze volumes en duidelijk profiel, met inspiratie uit de jaren 50 en 70. De modellen springen in het oog door de combinatie van acetaat en metaal, voor unieke en onmiddellijk herkenbare silhouetten.

    Bij de voorgestelde modellen iconische details en concepten zoals het « T » logo in metaal op de voorkant, het bekende oneindigheidsteken, alsook monturen die bestsellers zijn geworden en nu worden herzien in nieuwe kleurpaletten volgens de laatste trends.

    De monturen zijn bedacht volgens twee specifieke concepten: Verfijnd minimalisme : uitgepuurd ontwerp, tijdloze vormen en hoogstaande materialen, en Kostbare combinaties: interessante combinaties van acetaat en metaal, technologische innovaties en verrassende designoplossingen. Bij de optische collectie hebben de monturen Blue Block glazen die oogvermoeidheid verminderen door langdurige blootstelling aan schermen. Deze bijzondere glazen verbeteren het visuele comfort terwijl ze beantwoorden aan de vereisten van een heus mode accessoire. De optische monturen hernemen details en vormen van zonnebrillen, maar ook de tijdloze elegantie van het merk.





    27-12-2020 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Overstock Garden lanceert conceptstore Exterioo

    Op 18 december opende in België de allereerste Exterioo conceptstore in Knokke-Heist. Exterioo Tuinmeubelen is de volledig nieuwe conceptstore van Overstock Garden, waar de kaart van persoonlijke service en beleving wordt getrokken. Hierbij hoort eveneens een gloednieuwe branding. In het voormalige Rik Ruebens-pand op de Natiënlaan 217 start een nieuw tijdperk met buitenleven als focus en dit onder het motto 'Buiten is het betere binnen'.

    Buiten is het betere binnen

    Het werd de zomer waarbij we het buitenleven naar waarde hebben leren schatten. We hebben vele uren buiten doorgebracht en beleefden onze tuin en terras ten volle. Wij Belgen appreciëren ook steeds meer het buitenzijn, net omdat we dat niet altijd kunnen. En dat is ook Overstock Garden niet ontgaan, want met het oog op de lancering van haar nieuwe conceptstore Exterioo haalt het merk meer beleving en een uitgebreide in-store service naar Knokke. “Exterioo is veel meer dan tuinmeubelen alleen”, zegt CEO Dominique Motte. “Het is gestart vanuit een overtuiging dat alles wat binnen kan, leuker en beter wordt als je het buiten doet. Vandaar onze baseline: Buiten is het betere binnen. Als aanvulling bovenop ons e-commerce verhaal kiezen we resoluut voor een nieuw winkelconcept met een ultieme focus op beleving en service, op maat van iedere klant, en dit in een iconisch winkelpand in Knokke-Heist."

    Overstock Garden schakelt met haar kersverse conceptstore Exterioo naar een gloednieuw retailconcept en branding die de volledige lading dekt, want daarin is de naam ‘Overstock Garden’ te beperkt, klinkt het. “We bouwen continu aan een assortiment van betaalbare en kwalitatieve tuinmeubelen binnen verschillende prijsklasses", legt Dominique uit. "We willen in de toekomst als merk mensen inspireren om meer buiten te komen en buiten te leven, want dat is niet alleen gezonder, je wordt er ook vrolijker van.”

    Investeren in België

    ‘Winkelhieren’ werd vorig jaar nog verkozen tot woord van het jaar, en ook dit jaar is nog maar eens gebleken hoe belangrijk het is om lokaal te kopen. Ook Overstock Garden – Exterioo – is een puur Belgisch bedrijf met 22 showroomsin België en één in Nederland. “De komende jaren willen we volop investeren in onze eigen Belgische markt", zegt Dominique. Dat doen we enerzijds met nog andere nieuwe showroomopeningen in 2021 en anderzijds ook door de bouw van een gloednieuw magazijn in de haven van Gent."

    De eerste Exterioo conceptstore zal zich huisvesten in het voormalige Rik Ruebens-pand op de Natiënlaan 217 in Knokke-Heist. Het pand is zeer visibel op de invalsweg naar Knokke-Heist, en ligt vlakbij de vorige winkel van Overstock Garden. “We blijven dus zeer dicht bij onze vorige showroom, maar huizen nu naar een veel ruimer pand om ons assortiment, onze service en onze beleving ten volle te tonen aan élke buitengenieter", licht Dominique toe. "Knokke-Heist is daarvoor de hotspot omdat het dezelfde waarden naar voren schuift. Het is een no-brainer om hier dan ook te investeren.”

    Exterioo - Natiënlaan 217 - 8300 Knokke-Heist - T : 050 62 23 73

    overstockgarden.be

     





    27-12-2020 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    26-12-2020
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Let it snow, let it snow, let it snow

    Snow season is upon us, the days are getting shorter and it's unarguably getting colder. We might not enjoy any après-ski moments for a while, but this shouldn't hold us back from enjoying cozy and warm winter moments in glorious outfits that keep us warm.

     

    Keep yourself warm wherever you go!

    We strongly believe that fashion and functionality could and should blend. The days where coats and jackets minimize your looks are over. Bright colors, comfortable fittings, and innovative fabrics, our brands have got it all. These styles are perfect to pack for a ski/snowboard trip or just for a walk in the park.

    Warm, cute & cozy please!

    Invest in your winter wardrobe by investing in warm and cozy sweaters. We think it's important to feel and look cute during these cool days. Go for a playful, colorful and trendy sweater.

    Go for that little extra!

    During winter, it really is all about the details. A colorful scarf, printed socks, or fluffy earmuffs,... Enough options to go all out this season.















    26-12-2020 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Take me away

    Een nieuwe muze, ‘Marie de verpleegster’, de heldin uit de straat, spreidt haar vleugels onder het potlood van David Carette en op een eigenzinnige, artistieke textiellijn.

    “Demain, il fera jour.”, morgen is weer een dag, maar in afwachting is David Carette, creatief directeur en fotograaf, bedenker van een lijn T-en-sweat-shirts met een optimistische slogan, (weer) verliefd geworden op het internet. Het nieuwe tijdperk dat in 2020 aanbrak, heeft hem verzoend met de rijkdom van de e-stores die altijd, overal toegankelijk zijn. Net zoals de alternatieve merken van het New York van de jaren 1980 dat hem inspireert.

    “Demain, il fera jour.” heeft zijn site gepimpt en komt met een nieuw conceptueel project. Click&Collect is niet meer weg te denken uit de e-commerce – noem het een goed in de markt gezet neo-anglicisme voor de takeaway. En dus verzon David Carette zijn ‘Take Me Away’. Inspiratie haalde hij bij de strakke look van chopsticks. Het narratief van de ‘ronde noedelkom’ uit B-detectives als illustratie voor de zin om het leven weer op te pakken. Marie is een icoon: de post-covidverpleegster die haar uniform aan de kant gooit. Frontsoldate van de geneeskunde, vleesgeworden apolitieke vrouw. Ze leent haar gezicht om moedige vrouwen, verliefde vrouwen, ruggensteun te geven. Marie wordt verliefd op een patiënt en neemt hem mee op de vlucht vooruit.

    “Take Me Away” is een capsulereeks van T-shirts, Sweats en petten (Amerikaans, topkwaliteit, met zachte voering!). Een sexy lijn, wars van alle zwart-wit, met een vleugje humor in een verder nogal troosteloze wereld.

    Deze minicollectie vertrekt vanuit een tekening, ontpopte zich tot een draagbaar stripverhaal en brengt hulde aan de verpleegsters, de geïdealiseerde heldinnen van wie we soms vergeten dat ze ook maar gewoon vrouwen zijn, die ook gewoon tijd willen om lief te hebben. “Take Me Away” is ontworpen om dankjewel te zeggen, om hen de vrijheid te geven weg te vliegen. Hun avonturen kunnen niet weggewassen worden, ze verbleken niet, maar ze zijn het symptoom van een tijd die smaakt naar een roadtrip, geen blouses, geen blues.

    Het katoen is Engels, de bedrukking Belgisch, de zijden etiketten worden gemaakt in Frankrijk. De serigrafie verloopt via een unieke techniek met bleekwater, waardoor ze blijvend is en elk model uniek.

    Exclusively available on the new e-shop: demainilferajour.com

     







    26-12-2020 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    25-12-2020
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.125 Belgische vakantiewoningen ...

    125 Belgische vakantiewoningen behoren tot Belvilla’s Europese top 1.000

     

    Belvilla heeft 161 Belgische eigenaren van een vakantiewoning gewaardeerd met de award “Meest populaire Belvilla 2020”. Sinds 2010 waardeert Belvilla haar vakantiehuiseigenaren die uitblinken in service, kwaliteit en gastvrijheid.

    Met de uitreiking van de award wil het bedrijf de huiseigenaren bedanken en erkennen voor hun werk en samenwerking, een belangrijk aspect voor de tevredenheid van de gasten. In Europa zijn in totaal 1.024 Belvilla vakantiewoningen bekroond als ‘Meest Populaire Belvilla 2020’. In totaal behoren 125 vakantiehuizen in België tot de beste dit jaar, de overige vakantiewoningen van Belgische huiseigenaren zijn gelegen in andere Europese landen. Het grote aantal vakantiehuizen dat in de prijzen gevallen is, toont de groeiende populariteit, kwaliteit en waardering voor vakantiehuizen door vakantiegangers.

    Belgische toppers

    Uit de 125 gewaardeerde woningen in België behaalden 78 woningen een score van 9 of zelfs meer. De ligging alsook de look en feel van deze woningen zijn zeer divers en te vinden in zowel Vlaanderen als Wallonië. Tot de bekroonde woningen behoren ondermeer een luxe herenhuis met jacuzzi nabij de Kemmelberg, een karakteristieke voormalige pastoorswoning in de Ardennen nabij Chiny, een vakantievilla in Stoumont met binnenzwembad en sauna met een adembenemend uitzicht op de bosrijke omgeving.

    Gast bepaalt de score : Het oordeel van de gasten is belangrijk voor het winnen van de prijs. De vakantiehuizen worden beoordeeld op een aantal criteria. Zo kan onder andere alleen de top 20% van de best geboekte woningen in elk land kans maken op een Belvilla award, hebben de geselecteerde woningen geen klachten ontvangen in 2019 en 2020, en worden alleen vakantiehuizen met een review cijfer van 8 of hoger geselecteerd.

    Kennis delen :Waar de Belvilla Awards zijn bedoeld om huiseigenaren extra te stimuleren hun best te doen, is het in feite een prioriteit van de specialist in vakantiehuizen om ervoor te zorgen dat de huiseigenaren advies krijgen over de verhuurmogelijkheden van hun vakantiehuis. Ook ontvangen zij tips op het gebied van interieur, en krijgen zij smart home technologie aangereikt, zodat vanaf het begin samen toegewerkt kan worden naar een fijn verblijf voor gasten.

    Ondanks het feit dat het een moeilijk jaar is geweest voor de hele toerisme industrie, heeft het bedrijf sinds begin 2020 ongeveer 3.400 nieuwe huiseigenaren in Europa verwelkomt met meer dan 5.000 nieuwe vakantiewoningen. Uit deze cijfers blijkt dat het huren van een vakantiewoning behoort tot een van de stijgende trends onder Europeanen.





    25-12-2020 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    24-12-2020
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Juttu pop-up pakt uit met 2 cozy Belgische brands

    Belgische multibrand concept store Juttu zet opkomend creatief talent in the picture. Lokale ontwerpers, originele merken en geweldige designproducten krijgen een plaats in de pop-up space, die om de twee maanden vernieuwd wordt. Helemaal fresh en tot eind februari in de schijnwerpers: twee wollige winterse merken van Belgische, vrouwelijke ondernemers - Leselles en MAY knitwear.

    Leselles – luxueuze duurzaamheid

    De mohair sjaals van het Belgische Leselles zijn lekker luxueus. Liesbet, de vrouw achter het label, creëert twee modellen in een indrukwekkende reeks kleuren. "Ik hou van mooie dingen die toch duurzaam zijn. Klassevolle, tijdloze mode, waar je járen van kan genieten. Toen ik tijdens een fabrieksbezoek dozen vol woloverschotten ontdekte, die zomaar weggegooid zouden worden, wist ik dat ik nog een stapje verder wilde gaan. Zélf mooie dingen creëren voor andere vrouwen, en er tegelijk voor zorgen dat er minder wordt verspild en vervuild.”

    Leselles gebruikt enkel hoogwaardige mohair overschotten en kiest ervoor om geen plastic te gebruiken bij het verpakken of tijdens het transport. De stukken kosten €84,99 en €89,99.

    MAY knitwear - comfy mix & match

    Met het motto clothing that embraces you, wil Stéfanie, gepassioneerde eigenares van het Belgische MAY concept store, een breed publiek bereiken met betaalbare, comfy knits. Juttu highlight haar drie mooie, cosy basics – een trui, een cardigan en een rolkraagtrui, en matching hoofdbanden. MAY knitwear is made to spoil. Had je nog een cadeautje te goed van jezelf? Ja toch.

    De trui kost €59,95, de rolkraagtrui €69,95, de cardigan €74,95 en de hoofdband €25. Beschikbaar in een uitgebreid kleurenpalet.

    Juttu pop-up in beeld

    Juttu ondersteunt lokale initiatieven en focust met de in-store pop-ups op Belgische merken die in de brandfilosofie passen. Zo wil het multibrand concept, dat ook internationale merken aanbiedt, een platform zijn voor kleinere, authentieke Belgische namen.

    De in de pop-up beschikbare stukken van Leselles en MAY knitwear, zijn uiteraard ook online te shoppen zijn. De collabs lopen nog tot en met 23 februari 2021.









    24-12-2020 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Delphine Quirin - fashion designer

    Winter/Summer 2020-2021- Spring / Summer Collection 2020

    De Belgische ontwerpster Delphine Quirin stelt voor de winter 2020/21 en de zomer 2021werk voor dat nog meer artisanaal is dan voordien, met de hand gemaakt, thuis, om zich overal thuis en goed te voelen.

    Het materiaal dat Delphine kiest, zoals wol, vilt of paille, getuigt van zachtheid, intimiteit, comfort en troost. Het is dus de eenvoud en l’air du temps die Delphine leidden toen ze zich, tijdens de lockdown, wierp op breiwerk en in haar reserves dook om stukjes opnieuw te gebruiken en recycleren toen de leveranciers niet meer bereikbaar waren.

    Resultaat : breiwerk in verschillende kleuren die elkaar opvolgen wanneer de spoelen eng aren op zijn, een waar patchwork… Delphine heeft ook een reeks sjaals gemaakt. Naast mutsen, hoofddeksels, hoedjes, stola’s en sjaals, zijn ook pulls, débardeurs en vestjes steeds vaker aanwezig in de productie van de ontwerpster.







    24-12-2020 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    23-12-2020
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Deeserts in de Vaucluse

    In de Vaucluse staan op kerstavond liefst 13 desserts op het menu

     

    De Vaucluse in de Provence houdt tal van mooie tradities in ere, die je vakantie extra kleur geven. We kunnen nu niet meteen naar deze prachtige streek reizen, maar wel een stukje Vaucluse in huis halen. Bijvoorbeeld met de traditionele 13 kerstdesserts.

    We kennen allemaal de Provence van de geurige lavendel, tjirpende krekels, mistral, platanen en okerkleurige aarde en gebouwen. We kennen minder de Vaucluse in de winter, met haar korte maar zonnige dagen, de persing van de eerste olie, de truffelmarkten en de unieke kersttradities. In deze eindejaarsperiode zullen we misschien niet kunnen reizen, maar dat belet ons niet enkele mooie Provençaalse tradities eens thuis te beleven. Met Kerst is er de Provençaalse, hartverwarmende traditie van de dertien desserts. Deze traditie is enkele eeuwen geleden ontstaan, maar er bestaan geen nauwkeurige schriftelijke bronnen over het exacte aantal desserts dat op kerstavond werd geserveerd.

    Ruim 50 soorten desserts

    Traditioneel wordt er in de Provence op kerstavond geen zwaar diner geserveerd. Hoewel het ‘gros souper’ wordt genoemd, bestaat het in werkelijkheid uit zeven karige gerechten, zonder vlees. Het diner duurt tot de middernachtmis. Terug van de kerk serveert elke zichzelf respecterende Provençaalse familie de langverwachte zoetigheden: de dertien desserts! De samenstelling ervan staat niet vast en hangt veeleer af van ieders smaak. Er bestaan ruim 50 verschillende mogelijkheden!

    De lijst van die desserts varieert van streek tot streek, zelfs van familie tot familie, maar er zijn een aantal must-haves. In de Vaucluse worden over het algemeen gedroogd fruit, gekonfijt fruit en fougasse (Provençaals brood) geserveerd. Een ideaal menu bevat clementines, kweeperensnoepjes, witte nougat (zacht) en zwarte nougat (hard), ‘pompe à huile’ (fougasse op basis van olijfolie en suiker met een vleugje oranjebloesem), ‘quatre mendiants’ (amandelspijs versierd met noten, gedroogde vijgen, amandelen en krenten), gekonfijte meloen, witte druiven, dadels, ‘oreillettes’ of ‘merveilles’ (beignets met oranjebloesem) of nog, waarom niet, Elzasser geïnspireerde koekjes.

    Het belangrijkste is het aantal desserts. Want dat verwijst naar het aantal tafelgenoten op het laatste avondmaal: de 12 apostelen. De traditie in de Provence wil dat er dus 12 tafelgenoten zijn voor het kerstdiner en dat de 13e plaats wordt ingenomen door een hulpbehoevende die onderdak vraagt om zich tegen de koude te beschermen. Er moet dus altijd een plaatsje worden vrijgehouden voor een verrassingsgast! Volgens de traditie moeten de restjes na de maaltijd worden behouden, zodat de zielen van de overledenen ook kunnen genieten van de kerstgerechten. foto's A. Hocquel.





    23-12-2020 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (1)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Les gens

    Alice galery ontvangt kunstenaars : Jean Jullien, Nicolas Jullien, Yann Le Bec, Gwendal Le Bec – tentoonstelling van 10 december tot 23 januari 2021. Jean Jullien, sinds enkele jaren kunstenaar van de Alice-galerij, wilde voor deze tentoonstelling zijn werk presenteren met zijn binnenste cirkel: zijn broer Nicolas Jullien en de broers Yann Le Bec en Gwendal Le Bec

    Uit instinkt weet je wanneer een kunstwerk je bevalt. Soms zoek je, voorbij het esthetish, of het deze extra kosmische dimensie heeft die je visie op de wereld, je dromen omvat.

    De banden van bloed en vriendschap die Nicolas en Jean Jullien en Yann en Gwendal Le Bec verenigen, weven onzichtbare lijnen van esthetische verwantschappen. Landschappen, personages, intiemistiche sferen, je voelt dezelfde inspiratiebron in hun werk. Bretagne, jeugd, muziek, artistieke studies en dan het werk van illustrator of animatie dat leidt tot dat van een zelfstandige kunstenaar. De paden van de 4 Fransen lopen parallel voordat ze onder het dak van dezelfde studio in Parijs landen. Deze multidimensionale medeplichtigheid is het bijzondere van deze collectieve tentoonstelling. In de trant van Kurosawa's film Rashōmon, tonen de werken 4 verschillende versies van hetzelfde waargebeurde verhaal.

    Het schilderwerk voor Yann, Gwendal en Jean is een verlengstuk van dat van illustratie. Als illustrator becommentariëren ze het menselijk gedrag in de samenleving, vaak met een vleugje humor om het idee vorm te geven. Hun kijk van schilder op mensen is poëtischer, met een meer discrete vertelling die ruimte laat voor de verbeelding. Bij ellips volgt Nicolas een identiek pad wanneer hij van medium verandert, gaande van animatie naar naïeve sculptuur.

    « LES GENS » is de mensheid voor zijn spiegel zonder de nobele kleren "Liberty, Equality, Fraternity". Het onderwerp van de tentoonstelling ben jij, zijn zij, het zijn gewoon momentopnames van de levens van geschilderde of gebeeldhouwde mensen. ‘ Wie van mij houdt, volgt mij. / jean_jullien 1,1 miljoen volgers’

    Jean Jullien zoekt in zijn schilderijen naar verloren tijd. Hij stelt mentale beelden samen die ontdaan zijn van overbodige details om voor onze hersenen "tevredenheid", "natuur", ontsnapping te betekenen. Ze triggeren een Pavloviaanse plezierreflex die is gekoppeld aan herinneringen. Hij is een postmoderne kunstenaar die zijn beeldtaal heeft opgebouwd met Instagram-berichten en vandaag een community van meer dan een miljoen volgers heeft gecreëerd.

    Een atypische artistieke carrière, en waarschijnlijk een voorloper, in de wereld van de hedendaagse kunst die hem de facto plaatst in de kopgroep van influencers. Zonder het schijnbaar aan te raken, is zijn werk disruptief in termen van communicatie, commercieel en artistiek. Op dit punt lijkt een snel overzicht van de meest gedeelde creaties op sociale netwerken (Kaws, Joan Cornella ...) de basis te leggen van een universele esthetische canon die empathie, kleurrijke en verfijnde esthetiek combineert met door humor getinte poëzie.

    De subversieve schoonheid van Jean Julliens schilderwerk is een kleine Proust-madeleine van nu, een open deur naar herinneringen.

    Biografie van de artiest

    Jean Jullien (1983) is een beeldend kunstenaar, ontwerper en muzikant die in Parijs woont. Hij wordt vertegenwoordigd door de galerijen Nazuka (JP), Chandran (VS) en Alice (be). Zijn werk wordt over de hele wereld tentoongesteld. In 2020 werd zijn werk o.m. gepresenteerd in het Museum of Contemporary Art in Lyon. In november verscheen een nieuw boek over Jean Jullien bij uitgeverij Phaidon.

    Nicolas Jullien (1985) is muzikant, beeldhouwer en filmanimator in Parijs. Autodidact, voornamelijk via internet, neemt zijn praktijk een rauwe en verhalende vorm aan. Sinds 2005 maakt hij elektronische muziek: albums maar ook soundtracks voor films en installaties. Hij treedt live op in clubs (Barcelona, New York, Londen, Parijs ...) maar ook in musea in Europa (Centre Pompidou, Victoria & Albert Museum). Na verloop van tijd ontwikkelde hij een sterke samenwerking met zijn broer, de beeldend kunstenaar Jean Jullien. Samen werken ze aan installaties, shows, opdrachten, korte films en tentoonstellingen.

    Yann Le Bec (1985) groeide op in Bretagne. Na zijn studie grafisch ontwerp in Quimper vertrok hij naar Londen, waar hij zich aansloot bij de illustratie-afdeling van het Royal College of Art en begon te tekenen voor kranten (The New York Times, The Times, The Wall Street Journal, Le Monde, etc.) tijdschriften, uitgeverijen en tentoonstellingen. Hij woont nu in Frankrijk, waar hij aan zijn eerste graphic novel werkt en zich aan schilderen wijdt.

    Gwendal Le Bec (1987) is een Franse schilder, illustrator en schrijver in Parijs. Als multidisciplinair kunstenaar heeft hij zich voornamelijk toegelegd op zijn redactionele boeken en kinderboeken. In 2011 ontving zijn boek Le Roi des oiseaux de prijs voor het beste prentenboek op de kinderboekenbeurs van Montreuil in Frankrijk.







    23-12-2020 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    22-12-2020
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Guess Erewaer Sprin/summer 2021

    De nieuwe GUESS lente/ zomer 2021 eyewear collectie omvat jonge en sexy brillen voor onafhankelijke vrouwen die zelfzeker zijn.

    De modellen vallen op door hun ontwerp en afwerking, die worden afgewisseld met gemakkelijk te dragen mannelijke monturen, die opnieuw worden geïnterpreteerd voor een hedendaagse man. Oversized monturen in metaal of in ‘cat eye’ of met een meer gedurfd rechthoekig formaat, worden afgewisseld met pilootmonturen met retrotoetsen en een moderne twist.

    De armen zijn versierd met de iconische elementen van het merk, zoals de kleine metalen driehoekjes van het logo, die terugkeren in de hele prêt-à-porter collectie maar ook bij de juwelen ; het dierenmotief dat zowel aanwezig is op de zonnebrillen als de optische monturen ; het logo dat voorkomt in een maxi versie, alsook het «peony» logo, dat haar inspiratie haalt uit plantmotieven die steeds worden voorgesteld door GUESS voor de lente/ zomer.

    Een ander interessant concept bestaat eruit om uurwerken te versieren met juwelen door gebruik te maken van kostbare elementen en versiering in metaal, geïnspireerd op de juwelencollectie van GUESS. De bril met een maskervorm en afgeschuinde glazen vormen een glamoureus en trendy model dat een 3D effect hercreëert voor een bril die uniek is in haar genre.

    De modellen voor mannen vervolledigen de collectie met een klassieke stijl die steeds trendy is. Het G logo met rechthoekige lijnen evoceert het labyrint van straten waar men gemakkelijk in kan verdwalen.







    22-12-2020 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)


    Archief per week
  • 27/05-02/06 2024
  • 20/05-26/05 2024
  • 13/05-19/05 2024
  • 06/05-12/05 2024
  • 29/04-05/05 2024
  • 22/04-28/04 2024
  • 15/04-21/04 2024
  • 08/04-14/04 2024
  • 01/04-07/04 2024
  • 25/03-31/03 2024
  • 18/03-24/03 2024
  • 11/03-17/03 2024
  • 04/03-10/03 2024
  • 26/02-03/03 2024
  • 19/02-25/02 2024
  • 12/02-18/02 2024
  • 05/02-11/02 2024
  • 29/01-04/02 2024
  • 22/01-28/01 2024
  • 15/01-21/01 2024
  • 08/01-14/01 2024
  • 01/01-07/01 2024
  • 25/12-31/12 2023
  • 18/12-24/12 2023
  • 11/12-17/12 2023
  • 04/12-10/12 2023
  • 27/11-03/12 2023
  • 20/11-26/11 2023
  • 13/11-19/11 2023
  • 06/11-12/11 2023
  • 30/10-05/11 2023
  • 23/10-29/10 2023
  • 16/10-22/10 2023
  • 09/10-15/10 2023
  • 02/10-08/10 2023
  • 25/09-01/10 2023
  • 18/09-24/09 2023
  • 11/09-17/09 2023
  • 04/09-10/09 2023
  • 28/08-03/09 2023
  • 21/08-27/08 2023
  • 14/08-20/08 2023
  • 07/08-13/08 2023
  • 31/07-06/08 2023
  • 24/07-30/07 2023
  • 17/07-23/07 2023
  • 10/07-16/07 2023
  • 03/07-09/07 2023
  • 26/06-02/07 2023
  • 19/06-25/06 2023
  • 12/06-18/06 2023
  • 05/06-11/06 2023
  • 29/05-04/06 2023
  • 22/05-28/05 2023
  • 15/05-21/05 2023
  • 08/05-14/05 2023
  • 01/05-07/05 2023
  • 24/04-30/04 2023
  • 17/04-23/04 2023
  • 10/04-16/04 2023
  • 03/04-09/04 2023
  • 27/03-02/04 2023
  • 20/03-26/03 2023
  • 13/03-19/03 2023
  • 06/03-12/03 2023
  • 27/02-05/03 2023
  • 20/02-26/02 2023
  • 13/02-19/02 2023
  • 06/02-12/02 2023
  • 30/01-05/02 2023
  • 23/01-29/01 2023
  • 16/01-22/01 2023
  • 09/01-15/01 2023
  • 02/01-08/01 2023
  • 25/12-31/12 2023
  • 19/12-25/12 2022
  • 12/12-18/12 2022
  • 05/12-11/12 2022
  • 28/11-04/12 2022
  • 21/11-27/11 2022
  • 14/11-20/11 2022
  • 07/11-13/11 2022
  • 31/10-06/11 2022
  • 24/10-30/10 2022
  • 17/10-23/10 2022
  • 10/10-16/10 2022
  • 03/10-09/10 2022
  • 26/09-02/10 2022
  • 19/09-25/09 2022
  • 12/09-18/09 2022
  • 05/09-11/09 2022
  • 29/08-04/09 2022
  • 22/08-28/08 2022
  • 15/08-21/08 2022
  • 08/08-14/08 2022
  • 01/08-07/08 2022
  • 25/07-31/07 2022
  • 18/07-24/07 2022
  • 11/07-17/07 2022
  • 04/07-10/07 2022
  • 27/06-03/07 2022
  • 20/06-26/06 2022
  • 13/06-19/06 2022
  • 06/06-12/06 2022
  • 30/05-05/06 2022
  • 23/05-29/05 2022
  • 16/05-22/05 2022
  • 09/05-15/05 2022
  • 02/05-08/05 2022
  • 25/04-01/05 2022
  • 18/04-24/04 2022
  • 11/04-17/04 2022
  • 04/04-10/04 2022
  • 28/03-03/04 2022
  • 21/03-27/03 2022
  • 14/03-20/03 2022
  • 07/03-13/03 2022
  • 28/02-06/03 2022
  • 21/02-27/02 2022
  • 14/02-20/02 2022
  • 07/02-13/02 2022
  • 31/01-06/02 2022
  • 24/01-30/01 2022
  • 17/01-23/01 2022
  • 10/01-16/01 2022
  • 03/01-09/01 2022
  • 26/12-01/01 2023
  • 20/12-26/12 2021
  • 13/12-19/12 2021
  • 06/12-12/12 2021
  • 29/11-05/12 2021
  • 22/11-28/11 2021
  • 15/11-21/11 2021
  • 08/11-14/11 2021
  • 01/11-07/11 2021
  • 25/10-31/10 2021
  • 18/10-24/10 2021
  • 11/10-17/10 2021
  • 04/10-10/10 2021
  • 27/09-03/10 2021
  • 20/09-26/09 2021
  • 13/09-19/09 2021
  • 06/09-12/09 2021
  • 30/08-05/09 2021
  • 23/08-29/08 2021
  • 16/08-22/08 2021
  • 09/08-15/08 2021
  • 02/08-08/08 2021
  • 26/07-01/08 2021
  • 19/07-25/07 2021
  • 12/07-18/07 2021
  • 05/07-11/07 2021
  • 28/06-04/07 2021
  • 21/06-27/06 2021
  • 14/06-20/06 2021
  • 07/06-13/06 2021
  • 31/05-06/06 2021
  • 24/05-30/05 2021
  • 17/05-23/05 2021
  • 10/05-16/05 2021
  • 03/05-09/05 2021
  • 26/04-02/05 2021
  • 19/04-25/04 2021
  • 12/04-18/04 2021
  • 05/04-11/04 2021
  • 29/03-04/04 2021
  • 22/03-28/03 2021
  • 15/03-21/03 2021
  • 08/03-14/03 2021
  • 01/03-07/03 2021
  • 22/02-28/02 2021
  • 15/02-21/02 2021
  • 08/02-14/02 2021
  • 01/02-07/02 2021
  • 25/01-31/01 2021
  • 18/01-24/01 2021
  • 11/01-17/01 2021
  • 04/01-10/01 2021
  • 28/12-03/01 2027
  • 21/12-27/12 2020
  • 14/12-20/12 2020
  • 07/12-13/12 2020
  • 30/11-06/12 2020
  • 23/11-29/11 2020
  • 16/11-22/11 2020
  • 09/11-15/11 2020
  • 02/11-08/11 2020
  • 26/10-01/11 2020
  • 19/10-25/10 2020
  • 12/10-18/10 2020
  • 05/10-11/10 2020
  • 28/09-04/10 2020
  • 21/09-27/09 2020
  • 14/09-20/09 2020
  • 07/09-13/09 2020
  • 31/08-06/09 2020
  • 24/08-30/08 2020
  • 17/08-23/08 2020
  • 10/08-16/08 2020
  • 03/08-09/08 2020
  • 27/07-02/08 2020
  • 20/07-26/07 2020
  • 13/07-19/07 2020
  • 06/07-12/07 2020
  • 29/06-05/07 2020
  • 22/06-28/06 2020
  • 15/06-21/06 2020
  • 08/06-14/06 2020
  • 01/06-07/06 2020
  • 25/05-31/05 2020
  • 18/05-24/05 2020
  • 11/05-17/05 2020
  • 04/05-10/05 2020
  • 27/04-03/05 2020
  • 20/04-26/04 2020
  • 13/04-19/04 2020
  • 06/04-12/04 2020
  • 30/03-05/04 2020
  • 23/03-29/03 2020
  • 16/03-22/03 2020
  • 09/03-15/03 2020
  • 02/03-08/03 2020
  • 24/02-01/03 2020
  • 17/02-23/02 2020
  • 10/02-16/02 2020
  • 03/02-09/02 2020
  • 27/01-02/02 2020
  • 20/01-26/01 2020
  • 13/01-19/01 2020
  • 06/01-12/01 2020
  • 30/12-05/01 2020
  • 23/12-29/12 2019
  • 16/12-22/12 2019
  • 09/12-15/12 2019
  • 02/12-08/12 2019
  • 25/11-01/12 2019
  • 18/11-24/11 2019
  • 11/11-17/11 2019
  • 04/11-10/11 2019
  • 28/10-03/11 2019
  • 21/10-27/10 2019
  • 14/10-20/10 2019
  • 07/10-13/10 2019
  • 30/09-06/10 2019
  • 23/09-29/09 2019
  • 16/09-22/09 2019
  • 09/09-15/09 2019
  • 02/09-08/09 2019
  • 26/08-01/09 2019
  • 19/08-25/08 2019
  • 12/08-18/08 2019
  • 05/08-11/08 2019
  • 29/07-04/08 2019
  • 22/07-28/07 2019
  • 15/07-21/07 2019
  • 08/07-14/07 2019
  • 01/07-07/07 2019
  • 24/06-30/06 2019
  • 17/06-23/06 2019
  • 10/06-16/06 2019
  • 03/06-09/06 2019
  • 27/05-02/06 2019
  • 20/05-26/05 2019
  • 13/05-19/05 2019
  • 06/05-12/05 2019
  • 29/04-05/05 2019
  • 22/04-28/04 2019
  • 15/04-21/04 2019
  • 08/04-14/04 2019
  • 01/04-07/04 2019
  • 25/03-31/03 2019
  • 18/03-24/03 2019
  • 11/03-17/03 2019
  • 04/03-10/03 2019
  • 25/02-03/03 2019
  • 18/02-24/02 2019
  • 11/02-17/02 2019
  • 04/02-10/02 2019
  • 28/01-03/02 2019
  • 21/01-27/01 2019
  • 14/01-20/01 2019
  • 07/01-13/01 2019
  • 31/12-06/01 2019
  • 24/12-30/12 2018
  • 17/12-23/12 2018
  • 10/12-16/12 2018
  • 03/12-09/12 2018
  • 26/11-02/12 2018
  • 19/11-25/11 2018
  • 12/11-18/11 2018
  • 05/11-11/11 2018
  • 29/10-04/11 2018
  • 22/10-28/10 2018
  • 15/10-21/10 2018
  • 08/10-14/10 2018
  • 01/10-07/10 2018
  • 24/09-30/09 2018
  • 17/09-23/09 2018
  • 10/09-16/09 2018
  • 03/09-09/09 2018
  • 27/08-02/09 2018
  • 20/08-26/08 2018
  • 13/08-19/08 2018
  • 06/08-12/08 2018
  • 30/07-05/08 2018
  • 23/07-29/07 2018
  • 16/07-22/07 2018
  • 09/07-15/07 2018
  • 30/04-06/05 2018
  • 23/04-29/04 2018
  • 16/04-22/04 2018
  • 09/04-15/04 2018
  • 02/04-08/04 2018
  • 26/03-01/04 2018
  • 19/03-25/03 2018
  • 12/03-18/03 2018
  • 05/03-11/03 2018
  • 26/02-04/03 2018
  • 19/02-25/02 2018
  • 12/02-18/02 2018
  • 05/02-11/02 2018
  • 29/01-04/02 2018
  • 22/01-28/01 2018
  • 15/01-21/01 2018
  • 08/01-14/01 2018
  • 01/01-07/01 2018
  • 25/12-31/12 2017
  • 18/12-24/12 2017
  • 11/12-17/12 2017
  • 04/12-10/12 2017
  • 27/11-03/12 2017
  • 20/11-26/11 2017
  • 13/11-19/11 2017
  • 06/11-12/11 2017
  • 30/10-05/11 2017
  • 23/10-29/10 2017
  • 16/10-22/10 2017
  • 09/10-15/10 2017
  • 02/10-08/10 2017
  • 25/09-01/10 2017
  • 18/09-24/09 2017
  • 11/09-17/09 2017
  • 04/09-10/09 2017
  • 28/08-03/09 2017
  • 21/08-27/08 2017
  • 14/08-20/08 2017
  • 07/08-13/08 2017
  • 31/07-06/08 2017
  • 24/07-30/07 2017
  • 17/07-23/07 2017
  • 10/07-16/07 2017
  • 03/07-09/07 2017
  • 26/06-02/07 2017
  • 19/06-25/06 2017
  • 12/06-18/06 2017
  • 05/06-11/06 2017
  • 29/05-04/06 2017
  • 22/05-28/05 2017
  • 15/05-21/05 2017
  • 08/05-14/05 2017
  • 01/05-07/05 2017
  • 24/04-30/04 2017
  • 17/04-23/04 2017
  • 10/04-16/04 2017
  • 03/04-09/04 2017
  • 27/03-02/04 2017
  • 20/03-26/03 2017
  • 13/03-19/03 2017
  • 06/03-12/03 2017
  • 27/02-05/03 2017
  • 20/02-26/02 2017
  • 13/02-19/02 2017
  • 06/02-12/02 2017
  • 30/01-05/02 2017
  • 23/01-29/01 2017
  • 16/01-22/01 2017
  • 09/01-15/01 2017
  • 02/01-08/01 2017
  • 25/12-31/12 2017
  • 19/12-25/12 2016
  • 12/12-18/12 2016
  • 05/12-11/12 2016
  • 28/11-04/12 2016
  • 21/11-27/11 2016
  • 14/11-20/11 2016
  • 07/11-13/11 2016
  • 31/10-06/11 2016
  • 24/10-30/10 2016
  • 17/10-23/10 2016
  • 10/10-16/10 2016
  • 03/10-09/10 2016
  • 26/09-02/10 2016
  • 19/09-25/09 2016
  • 12/09-18/09 2016
  • 05/09-11/09 2016
  • 29/08-04/09 2016
  • 22/08-28/08 2016
  • 15/08-21/08 2016
  • 08/08-14/08 2016
  • 01/08-07/08 2016
  • 25/07-31/07 2016
  • 18/07-24/07 2016
  • 11/07-17/07 2016
  • 04/07-10/07 2016
  • 27/06-03/07 2016
  • 20/06-26/06 2016
  • 13/06-19/06 2016
  • 06/06-12/06 2016
  • 30/05-05/06 2016
  • 23/05-29/05 2016
  • 16/05-22/05 2016
  • 09/05-15/05 2016
  • 02/05-08/05 2016
  • 25/04-01/05 2016
  • 18/04-24/04 2016
  • 11/04-17/04 2016
  • 04/04-10/04 2016
  • 28/03-03/04 2016
  • 21/03-27/03 2016
  • 14/03-20/03 2016
  • 07/03-13/03 2016
  • 29/02-06/03 2016
  • 22/02-28/02 2016
  • 15/02-21/02 2016
  • 08/02-14/02 2016
  • 01/02-07/02 2016
  • 25/01-31/01 2016
  • 18/01-24/01 2016
  • 11/01-17/01 2016
  • 04/01-10/01 2016
  • 28/12-03/01 2021
  • 21/12-27/12 2015
  • 14/12-20/12 2015
  • 07/12-13/12 2015
  • 30/11-06/12 2015
  • 23/11-29/11 2015
  • 16/11-22/11 2015
  • 09/11-15/11 2015
  • 02/11-08/11 2015
  • 26/10-01/11 2015
  • 19/10-25/10 2015
  • 12/10-18/10 2015
  • 05/10-11/10 2015
  • 28/09-04/10 2015
  • 21/09-27/09 2015
  • 14/09-20/09 2015
  • 07/09-13/09 2015
  • 31/08-06/09 2015
  • 24/08-30/08 2015
  • 17/08-23/08 2015
  • 10/08-16/08 2015
  • 03/08-09/08 2015
  • 27/07-02/08 2015
  • 20/07-26/07 2015
  • 13/07-19/07 2015
  • 06/07-12/07 2015
  • 29/06-05/07 2015
  • 22/06-28/06 2015
  • 15/06-21/06 2015
  • 08/06-14/06 2015
  • 01/06-07/06 2015
  • 25/05-31/05 2015
  • 18/05-24/05 2015
  • 11/05-17/05 2015
  • 04/05-10/05 2015
  • 27/04-03/05 2015
  • 20/04-26/04 2015
  • 13/04-19/04 2015
  • 06/04-12/04 2015
  • 30/03-05/04 2015
  • 23/03-29/03 2015
  • 16/03-22/03 2015
  • 09/03-15/03 2015
  • 02/03-08/03 2015
  • 23/02-01/03 2015
  • 16/02-22/02 2015
  • 09/02-15/02 2015
  • 02/02-08/02 2015
  • 26/01-01/02 2015
  • 19/01-25/01 2015
  • 12/01-18/01 2015
  • 05/01-11/01 2015
  • 29/12-04/01 2015
  • 22/12-28/12 2014
  • 15/12-21/12 2014
  • 08/12-14/12 2014
  • 01/12-07/12 2014
  • 24/11-30/11 2014
  • 17/11-23/11 2014
  • 10/11-16/11 2014
  • 03/11-09/11 2014
  • 27/10-02/11 2014
  • 20/10-26/10 2014
  • 13/10-19/10 2014
  • 06/10-12/10 2014
  • 29/09-05/10 2014
  • 22/09-28/09 2014
  • 15/09-21/09 2014
  • 08/09-14/09 2014
  • 01/09-07/09 2014
  • 25/08-31/08 2014
  • 18/08-24/08 2014
  • 11/08-17/08 2014
  • 04/08-10/08 2014
  • 28/07-03/08 2014
  • 21/07-27/07 2014
  • 14/07-20/07 2014
  • 07/07-13/07 2014
  • 30/06-06/07 2014
  • 23/06-29/06 2014
  • 16/06-22/06 2014
  • 09/06-15/06 2014
  • 02/06-08/06 2014
  • 26/05-01/06 2014
  • 19/05-25/05 2014
  • 12/05-18/05 2014
  • 05/05-11/05 2014
  • 28/04-04/05 2014
  • 21/04-27/04 2014
  • 14/04-20/04 2014
  • 07/04-13/04 2014
  • 31/03-06/04 2014
  • 24/03-30/03 2014
  • 17/03-23/03 2014
  • 10/03-16/03 2014
  • 03/03-09/03 2014
  • 24/02-02/03 2014
  • 17/02-23/02 2014
  • 10/02-16/02 2014
  • 03/02-09/02 2014
  • 27/01-02/02 2014
  • 20/01-26/01 2014
  • 13/01-19/01 2014
  • 06/01-12/01 2014
  • 30/12-05/01 2014
  • 23/12-29/12 2013
  • 16/12-22/12 2013
  • 09/12-15/12 2013
  • 02/12-08/12 2013
  • 25/11-01/12 2013
  • 18/11-24/11 2013
  • 11/11-17/11 2013
  • 04/11-10/11 2013
  • 28/10-03/11 2013
  • 21/10-27/10 2013
  • 14/10-20/10 2013
  • 07/10-13/10 2013
  • 30/09-06/10 2013
  • 23/09-29/09 2013
  • 16/09-22/09 2013
  • 09/09-15/09 2013
  • 02/09-08/09 2013
  • 26/08-01/09 2013
  • 12/08-18/08 2013
  • 05/08-11/08 2013
  • 29/07-04/08 2013
  • 22/07-28/07 2013
  • 15/07-21/07 2013
  • 08/07-14/07 2013
  • 01/07-07/07 2013
  • 24/06-30/06 2013
  • 17/06-23/06 2013
  • 10/06-16/06 2013
  • 03/06-09/06 2013
  • 27/05-02/06 2013
  • 20/05-26/05 2013
  • 13/05-19/05 2013
  • 06/05-12/05 2013
  • 29/04-05/05 2013
  • 22/04-28/04 2013
  • 15/04-21/04 2013
  • 08/04-14/04 2013
  • 01/04-07/04 2013
  • 25/03-31/03 2013
  • 18/03-24/03 2013
  • 11/03-17/03 2013
  • 04/03-10/03 2013
  • 25/02-03/03 2013
  • 11/02-17/02 2013
  • 04/02-10/02 2013
  • 28/01-03/02 2013
  • 21/01-27/01 2013
  • 14/01-20/01 2013
  • 07/01-13/01 2013
  • 31/12-06/01 2013
  • 24/12-30/12 2012
  • 17/12-23/12 2012
  • 10/12-16/12 2012
  • 03/12-09/12 2012
  • 26/11-02/12 2012
  • 19/11-25/11 2012
  • 12/11-18/11 2012
  • 05/11-11/11 2012
  • 29/10-04/11 2012
  • 22/10-28/10 2012
  • 15/10-21/10 2012
  • 08/10-14/10 2012
  • 01/10-07/10 2012
  • 24/09-30/09 2012
  • 17/09-23/09 2012
  • 10/09-16/09 2012
  • 03/09-09/09 2012
  • 27/08-02/09 2012
  • 20/08-26/08 2012
  • 06/08-12/08 2012
  • 30/07-05/08 2012
  • 23/07-29/07 2012
  • 16/07-22/07 2012
  • 09/07-15/07 2012
  • 02/07-08/07 2012
  • 25/06-01/07 2012
  • 18/06-24/06 2012
  • 11/06-17/06 2012
  • 04/06-10/06 2012
  • 28/05-03/06 2012
  • 21/05-27/05 2012
  • 14/05-20/05 2012
  • 23/04-29/04 2012
  • 16/04-22/04 2012
  • 09/04-15/04 2012
  • 02/04-08/04 2012
  • 26/03-01/04 2012
  • 19/03-25/03 2012
  • 12/03-18/03 2012
  • 05/03-11/03 2012
  • 27/02-04/03 2012
  • 20/02-26/02 2012
  • 13/02-19/02 2012
  • 06/02-12/02 2012
  • 30/01-05/02 2012
  • 23/01-29/01 2012
  • 16/01-22/01 2012
  • 09/01-15/01 2012
  • 02/01-08/01 2012
  • 24/12-30/12 2012
  • 19/12-25/12 2011
  • 12/12-18/12 2011
  • 05/12-11/12 2011
  • 28/11-04/12 2011
  • 21/11-27/11 2011
  • 14/11-20/11 2011
  • 07/11-13/11 2011
  • 31/10-06/11 2011
  • 24/10-30/10 2011
  • 17/10-23/10 2011
  • 10/10-16/10 2011
  • 03/10-09/10 2011
  • 26/09-02/10 2011
  • 19/09-25/09 2011
  • 12/09-18/09 2011
  • 05/09-11/09 2011
  • 29/08-04/09 2011
  • 22/08-28/08 2011
  • 08/08-14/08 2011
  • 01/08-07/08 2011
  • 25/07-31/07 2011
  • 18/07-24/07 2011
  • 11/07-17/07 2011
  • 04/07-10/07 2011
  • 27/06-03/07 2011
  • 20/06-26/06 2011
  • 13/06-19/06 2011
  • 06/06-12/06 2011
  • 30/05-05/06 2011
  • 16/05-22/05 2011
  • 09/05-15/05 2011
  • 02/05-08/05 2011
  • 25/04-01/05 2011
  • 18/04-24/04 2011
  • 11/04-17/04 2011
  • 04/04-10/04 2011
  • 28/03-03/04 2011
  • 21/03-27/03 2011
  • 14/03-20/03 2011
  • 07/03-13/03 2011
  • 28/02-06/03 2011
  • 21/02-27/02 2011
  • 14/02-20/02 2011
  • 07/02-13/02 2011
  • 31/01-06/02 2011
  • 24/01-30/01 2011
  • 17/01-23/01 2011
  • 10/01-16/01 2011
  • 03/01-09/01 2011
  • 26/12-01/01 2012
  • 20/12-26/12 2010
  • 13/12-19/12 2010
  • 06/12-12/12 2010
  • 29/11-05/12 2010
  • 22/11-28/11 2010
  • 15/11-21/11 2010
  • 08/11-14/11 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 25/10-31/10 2010
  • 18/10-24/10 2010
  • 11/10-17/10 2010
  • 04/10-10/10 2010
  • 27/09-03/10 2010
  • 20/09-26/09 2010
  • 13/09-19/09 2010
  • 06/09-12/09 2010
  • 30/08-05/09 2010
  • 23/08-29/08 2010
  • 16/08-22/08 2010
  • 09/08-15/08 2010
  • 02/08-08/08 2010
  • 26/07-01/08 2010
  • 19/07-25/07 2010
  • 12/07-18/07 2010
  • 05/07-11/07 2010
  • 28/06-04/07 2010
  • 21/06-27/06 2010
  • 14/06-20/06 2010
  • 07/06-13/06 2010
  • 31/05-06/06 2010
  • 24/05-30/05 2010
  • 17/05-23/05 2010
  • 10/05-16/05 2010
  • 26/04-02/05 2010
  • 19/04-25/04 2010
  • 12/04-18/04 2010
  • 05/04-11/04 2010
  • 29/03-04/04 2010
  • 22/03-28/03 2010
  • 15/03-21/03 2010
  • 08/03-14/03 2010
  • 01/03-07/03 2010
  • 22/02-28/02 2010
  • 15/02-21/02 2010
  • 08/02-14/02 2010
  • 01/02-07/02 2010
  • 25/01-31/01 2010
  • 18/01-24/01 2010
  • 11/01-17/01 2010
  • 04/01-10/01 2010
  • 28/12-03/01 2016
  • 21/12-27/12 2009
  • 14/12-20/12 2009
  • 07/12-13/12 2009
  • 30/11-06/12 2009
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 02/11-08/11 2009
  • 26/10-01/11 2009
  • 19/10-25/10 2009
  • 12/10-18/10 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 28/09-04/10 2009
  • 21/09-27/09 2009
  • 14/09-20/09 2009
  • 07/09-13/09 2009
  • 24/08-30/08 2009
  • 17/08-23/08 2009
  • 10/08-16/08 2009
  • 03/08-09/08 2009
  • 27/07-02/08 2009
  • 20/07-26/07 2009
  • 13/07-19/07 2009
  • 06/07-12/07 2009
  • 29/06-05/07 2009
  • 08/06-14/06 2009
  • 01/06-07/06 2009
  • 25/05-31/05 2009
  • 18/05-24/05 2009
  • 11/05-17/05 2009
  • 04/05-10/05 2009
  • 27/04-03/05 2009
  • 20/04-26/04 2009
  • 13/04-19/04 2009
  • 06/04-12/04 2009
  • 30/03-05/04 2009
  • 23/03-29/03 2009
  • 16/03-22/03 2009
  • 09/03-15/03 2009
  • 02/03-08/03 2009
  • 23/02-01/03 2009
  • 16/02-22/02 2009
  • 09/02-15/02 2009
  • 02/02-08/02 2009
  • 26/01-01/02 2009
  • 19/01-25/01 2009
  • 12/01-18/01 2009
  • 05/01-11/01 2009
  • 29/12-04/01 2009
  • 22/12-28/12 2008
  • 15/12-21/12 2008
  • 08/12-14/12 2008
  • 01/12-07/12 2008
  • 24/11-30/11 2008
  • 17/11-23/11 2008
  • 10/11-16/11 2008
  • 03/11-09/11 2008
  • 27/10-02/11 2008
  • 20/10-26/10 2008
  • 13/10-19/10 2008
  • 06/10-12/10 2008
  • 29/09-05/10 2008
  • 22/09-28/09 2008
  • 15/09-21/09 2008
  • 08/09-14/09 2008
  • 01/09-07/09 2008
  • 25/08-31/08 2008
  • 18/08-24/08 2008
  • 11/08-17/08 2008
  • 04/08-10/08 2008
  • 28/07-03/08 2008
  • 21/07-27/07 2008
  • 14/07-20/07 2008
  • 07/07-13/07 2008
  • 30/06-06/07 2008
  • 23/06-29/06 2008
  • 16/06-22/06 2008
  • 09/06-15/06 2008
  • 02/06-08/06 2008
  • 26/05-01/06 2008
  • 19/05-25/05 2008
  • 12/05-18/05 2008
  • 05/05-11/05 2008
  • 28/04-04/05 2008
  • 21/04-27/04 2008
  • 14/04-20/04 2008
  • 07/04-13/04 2008
  • 31/03-06/04 2008
  • 24/03-30/03 2008
  • 17/03-23/03 2008
  • 10/03-16/03 2008
  • 03/03-09/03 2008
  • 25/02-02/03 2008
  • 18/02-24/02 2008
  • 11/02-17/02 2008
  • 04/02-10/02 2008
  • 28/01-03/02 2008
  • 21/01-27/01 2008
  • 14/01-20/01 2008
  • 07/01-13/01 2008
  • 31/12-06/01 2008
  • 24/12-30/12 2007
  • 17/12-23/12 2007
  • 10/12-16/12 2007
  • 03/12-09/12 2007
  • 26/11-02/12 2007
  • 19/11-25/11 2007
  • 12/11-18/11 2007
  • 05/11-11/11 2007
  • 29/10-04/11 2007
  • 22/10-28/10 2007
  • 15/10-21/10 2007
  • 08/10-14/10 2007
  • 01/10-07/10 2007
  • 24/09-30/09 2007
  • 17/09-23/09 2007
  • 10/09-16/09 2007
  • 03/09-09/09 2007
  • 27/08-02/09 2007
  • 20/08-26/08 2007
  • 13/08-19/08 2007
  • 06/08-12/08 2007
  • 30/07-05/08 2007
  • 16/07-22/07 2007
  • 09/07-15/07 2007
  • 02/07-08/07 2007
  • 25/06-01/07 2007
  • 18/06-24/06 2007
  • 11/06-17/06 2007
  • 04/06-10/06 2007
  • 28/05-03/06 2007
  • 14/05-20/05 2007
  • 07/05-13/05 2007
  • 30/04-06/05 2007
  • 23/04-29/04 2007
  • 16/04-22/04 2007
  • 09/04-15/04 2007
  • 02/04-08/04 2007
  • 26/03-01/04 2007
  • 19/03-25/03 2007
  • 12/03-18/03 2007
  • 05/03-11/03 2007
  • 26/02-04/03 2007
  • 19/02-25/02 2007
  • 12/02-18/02 2007
  • 05/02-11/02 2007
  • 29/01-04/02 2007
  • 22/01-28/01 2007
  • 15/01-21/01 2007
  • 08/01-14/01 2007
  • 01/01-07/01 2007
  • 25/12-31/12 2006
  • 18/12-24/12 2006
  • 11/12-17/12 2006
  • 04/12-10/12 2006
  • 27/11-03/12 2006
  • 20/11-26/11 2006
  • 13/11-19/11 2006
  • 06/11-12/11 2006
  • 30/10-05/11 2006
  • 23/10-29/10 2006
  • 16/10-22/10 2006
  • 09/10-15/10 2006
  • 02/10-08/10 2006
  • 25/09-01/10 2006
  • 18/09-24/09 2006
  • 11/09-17/09 2006
  • 04/09-10/09 2006
  • 28/08-03/09 2006
  • 14/08-20/08 2006
  • 07/08-13/08 2006
  • 31/07-06/08 2006
  • 24/07-30/07 2006
  • 17/07-23/07 2006
  • 10/07-16/07 2006
  • 03/07-09/07 2006
  • 26/06-02/07 2006
  • 19/06-25/06 2006
  • 12/06-18/06 2006
  • 05/06-11/06 2006
  • 29/05-04/06 2006
  • 22/05-28/05 2006
  • 01/05-07/05 2006
  • 24/04-30/04 2006
  • 17/04-23/04 2006
  • 27/03-02/04 2006
  • 20/03-26/03 2006
  • 13/03-19/03 2006
  • 28/11-04/12 -0001

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !


    Blog tegen de regels? Meld het ons!
    Gratis blog op http://blog.seniorennet.be - SeniorenNet Blogs, eenvoudig, gratis en snel jouw eigen blog!