Inhoud blog
  • Design vakantieverblijf :.
  • Ontwerp jouw droomkeuken,
  • Let it snow
  • Interhome breidt uit aan Noordzee
  • Evenement Kerstmis Avontuur
  • Op naar de feestdagen met V-Tech
  • 5 tips om de Memphis stijl in huis (en je kleerkast) te halen
  • Home stories winter 2024
  • Het efect van schermtijd bij jonge kinderen:
  • Tsuyosa Kiniro: een nieuw icoon
  • Fresh 'n rebel
  • Kerstmis in de winterserre
  • Nieuwe Flik Flak collectie: Mystic Land
  • A Walkie Talkie Christmas
  • Chocoladehuis Boon Hasselt
  • Winterwandelingen op de Waddeneilanden
  • Circular & chic
  • Exclusieve horloges
  • Kom in de kerstsfeer
  • Punic
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    wozani
    restaurants
    18-04-2021
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Tefal: nieuwe generatie potten en pannen
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    De nieuwe generatie potten en pannen van Tefal combineert de allernieuwste snufjes van het merk, voor een unieke ervaring. Dankzij de combinatie van drie innovaties staan de potten en pannen garant voor perfecte resultaten. Ze zijn ook nog eens gebruiksvriendelijk en onschadelijk voor de gezondheid.

    Drie innovaties voor perfecte resultaten

    De eerste innovatie van het merk is THERMO-SIGNAL™, een thermochroom pigment op de bodem van de pan. Deze indicator kleurt donkerrood wanneer de ideale temperatuur voor het bakken is bereikt en verzekert een perfecte garing. De garantie op geslaagde gerechten, in alle eenvoud!

    TITANIUM ANTI-SCRATCH is de nieuwe antiaanbaklaag van het merk. Ze is versterkt met harde kristallen die de pan krasbestendig maken en nog langer laten meegaan. Dankzij deze anti-aanbaklaag blijven de smaak en textuur van de ingrediënten behouden en – niet onbelangrijk – is de pan gemakkelijk te reinigen.

    De laatste innovatie van het merk is de geavanceerde THERMO-FUSION™ .inductietechnologie, ideaal om ingrediënten snel en homogeen te laten garen. Hoe? Dankzij een breder inductierooster en een dikkere bodem wordt de warmte beter verdeeld.

    Tefal: 100% veilig

    Met zijn nieuwe assortiment bevestigt het merk zijn standpunt: het wil alleen materialen gebruiken die dankzij een 100% veilige coating niet schadelijk zijn voor de gezondheid. De anti-aanbaklagen bevatten dan ook geen giftige stoffen. De pannen zijn gemaakt van PTFE, een inert en voedingsspecifiek materiaal dat werd goedgekeurd door de volksgezondheidsdiensten (FDA).

    Bovendien zijn de producten van Tefal van a tot z te traceren, tot aan de gebruikte grondstoffen toe. Het merk legt elke stap in het productieproces namelijk nauwgezet vast. U kunt dus met een gerust hart koken!

     

     

    18-04-2021 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Tefallanceert nieuwste generatie pannen en potten
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    De nieuwe generatie potten en pannen van Tefal combineert de allernieuwste snufjes van het merk, voor een unieke ervaring. Dankzij de combinatie van drie innovaties staan de potten en pannen garant voor perfecte resultaten. Ze zijn ook nog eens gebruiksvriendelijk en onschadelijk voor de gezondheid.

    Drie innovaties voor perfecte resultaten

    De eerste innovatie van het merk is THERMO-SIGNAL™, een thermochroom pigment op de bodem van de pan. Deze indicator kleurt donkerrood wanneer de ideale temperatuur voor het bakken is bereikt en verzekert een perfecte garing. De garantie op geslaagde gerechten, in alle eenvoud!

    TITANIUM ANTI-SCRATCH is de nieuwe antiaanbaklaag van het merk. Ze is versterkt met harde kristallen die de pan krasbestendig maken en nog langer laten meegaan. Dankzij deze anti-aanbaklaag blijven de smaak en textuur van de ingrediënten behouden en – niet onbelangrijk – is de pan gemakkelijk te reinigen.

    De laatste innovatie van het merk is de geavanceerde THERMO-FUSION™ .inductietechnologie, ideaal om ingrediënten snel en homogeen te laten garen. Hoe? Dankzij een breder inductierooster en een dikkere bodem wordt de warmte beter verdeeld.

    Tefal: 100% veilig

    Met zijn nieuwe assortiment bevestigt het merk zijn standpunt: het wil alleen materialen gebruiken die dankzij een 100% veilige coating niet schadelijk zijn voor de gezondheid. De anti-aanbaklagen bevatten dan ook geen giftige stoffen. De pannen zijn gemaakt van PTFE, een inert en voedingsspecifiek materiaal dat werd goedgekeurd door de volksgezondheidsdiensten (FDA).

    Bovendien zijn de producten van Tefal van a tot z te traceren, tot aan de gebruikte grondstoffen toe. Het merk legt elke stap in het productieproces namelijk nauwgezet vast. U kunt dus met een gerust hart koken!

     

     

     

    18-04-2021 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Tefallanceert nieuwste generatie pannen en potten
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    De nieuwe generatie potten en pannen van Tefal combineert de allernieuwste snufjes van het merk, voor een unieke ervaring. Dankzij de combinatie van drie innovaties staan de potten en pannen garant voor perfecte resultaten. Ze zijn ook nog eens gebruiksvriendelijk en onschadelijk voor de gezondheid.

    Drie innovaties voor perfecte resultaten

    De eerste innovatie van het merk is THERMO-SIGNAL™, een thermochroom pigment op de bodem van de pan. Deze indicator kleurt donkerrood wanneer de ideale temperatuur voor het bakken is bereikt en verzekert een perfecte garing. De garantie op geslaagde gerechten, in alle eenvoud!

    TITANIUM ANTI-SCRATCH is de nieuwe antiaanbaklaag van het merk. Ze is versterkt met harde kristallen die de pan krasbestendig maken en nog langer laten meegaan. Dankzij deze anti-aanbaklaag blijven de smaak en textuur van de ingrediënten behouden en – niet onbelangrijk – is de pan gemakkelijk te reinigen.

    De laatste innovatie van het merk is de geavanceerde THERMO-FUSION™ .inductietechnologie, ideaal om ingrediënten snel en homogeen te laten garen. Hoe? Dankzij een breder inductierooster en een dikkere bodem wordt de warmte beter verdeeld.

    Tefal: 100% veilig

    Met zijn nieuwe assortiment bevestigt het merk zijn standpunt: het wil alleen materialen gebruiken die dankzij een 100% veilige coating niet schadelijk zijn voor de gezondheid. De anti-aanbaklagen bevatten dan ook geen giftige stoffen. De pannen zijn gemaakt van PTFE, een inert en voedingsspecifiek materiaal dat werd goedgekeurd door de volksgezondheidsdiensten (FDA).

    Bovendien zijn de producten van Tefal van a tot z te traceren, tot aan de gebruikte grondstoffen toe. Het merk legt elke stap in het productieproces namelijk nauwgezet vast. U kunt dus met een gerust hart koken!

     

     

     

    18-04-2021 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Tefallanceert nieuwste generatie pannen en potten
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    De nieuwe generatie potten en pannen van Tefal combineert de allernieuwste snufjes van het merk, voor een unieke ervaring. Dankzij de combinatie van drie innovaties staan de potten en pannen garant voor perfecte resultaten. Ze zijn ook nog eens gebruiksvriendelijk en onschadelijk voor de gezondheid.

    Drie innovaties voor perfecte resultaten

    De eerste innovatie van het merk is THERMO-SIGNAL™, een thermochroom pigment op de bodem van de pan. Deze indicator kleurt donkerrood wanneer de ideale temperatuur voor het bakken is bereikt en verzekert een perfecte garing. De garantie op geslaagde gerechten, in alle eenvoud!

    TITANIUM ANTI-SCRATCH is de nieuwe antiaanbaklaag van het merk. Ze is versterkt met harde kristallen die de pan krasbestendig maken en nog langer laten meegaan. Dankzij deze anti-aanbaklaag blijven de smaak en textuur van de ingrediënten behouden en – niet onbelangrijk – is de pan gemakkelijk te reinigen.

    De laatste innovatie van het merk is de geavanceerde THERMO-FUSION™ .inductietechnologie, ideaal om ingrediënten snel en homogeen te laten garen. Hoe? Dankzij een breder inductierooster en een dikkere bodem wordt de warmte beter verdeeld.

    Tefal: 100% veilig

    Met zijn nieuwe assortiment bevestigt het merk zijn standpunt: het wil alleen materialen gebruiken die dankzij een 100% veilige coating niet schadelijk zijn voor de gezondheid. De anti-aanbaklagen bevatten dan ook geen giftige stoffen. De pannen zijn gemaakt van PTFE, een inert en voedingsspecifiek materiaal dat werd goedgekeurd door de volksgezondheidsdiensten (FDA).

    Bovendien zijn de producten van Tefal van a tot z te traceren, tot aan de gebruikte grondstoffen toe. Het merk legt elke stap in het productieproces namelijk nauwgezet vast. U kunt dus met een gerust hart koken!

     

     

     

    18-04-2021 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Tefal lanceert nieuwe genratie potten en pannen
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    De nieuwe generatie potten en pannen van Tefal combineert de allernieuwste snufjes van het merk, voor een unieke ervaring. Dankzij de combinatie van drie innovaties staan de potten en pannen garant voor perfecte resultaten. Ze zijn ook nog eens gebruiksvriendelijk en onschadelijk voor de gezondheid.

    Drie innovaties voor perfecte resultaten

    De eerste innovatie van het merk is THERMO-SIGNAL™, een thermochroom pigment op de bodem van de pan. Deze indicator kleurt donkerrood wanneer de ideale temperatuur voor het bakken is bereikt en verzekert een perfecte garing. De garantie op geslaagde gerechten, in alle eenvoud!

    TITANIUM ANTI-SCRATCH is de nieuwe antiaanbaklaag van het merk. Ze is versterkt met harde kristallen die de pan krasbestendig maken en nog langer laten meegaan. Dankzij deze anti-aanbaklaag blijven de smaak en textuur van de ingrediënten behouden en – niet onbelangrijk – is de pan gemakkelijk te reinigen.

    De laatste innovatie van het merk is de geavanceerde THERMO-FUSION™ .inductietechnologie, ideaal om ingrediënten snel en homogeen te laten garen. Hoe? Dankzij een breder inductierooster en een dikkere bodem wordt de warmte beter verdeeld.

    Tefal: 100% veilig

    Met zijn nieuwe assortiment bevestigt het merk zijn standpunt: het wil alleen materialen gebruiken die dankzij een 100% veilige coating niet schadelijk zijn voor de gezondheid. De anti-aanbaklagen bevatten dan ook geen giftige stoffen. De pannen zijn gemaakt van PTFE, een inert en voedingsspecifiek materiaal dat werd goedgekeurd door de volksgezondheidsdiensten (FDA).

    Bovendien zijn de producten van Tefal van a tot z te traceren, tot aan de gebruikte grondstoffen toe. Het merk legt elke stap in het productieproces namelijk nauwgezet vast. U kunt dus met een gerust hart koken!

     

     

     

    18-04-2021 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Tefal lanceert nieuwe genratie potten en pannen
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    De nieuwe generatie potten en pannen van Tefal combineert de allernieuwste snufjes van het merk, voor een unieke ervaring. Dankzij de combinatie van drie innovaties staan de potten en pannen garant voor perfecte resultaten. Ze zijn ook nog eens gebruiksvriendelijk en onschadelijk voor de gezondheid.

    Drie innovaties voor perfecte resultaten

    De eerste innovatie van het merk is THERMO-SIGNAL™, een thermochroom pigment op de bodem van de pan. Deze indicator kleurt donkerrood wanneer de ideale temperatuur voor het bakken is bereikt en verzekert een perfecte garing. De garantie op geslaagde gerechten, in alle eenvoud!

    TITANIUM ANTI-SCRATCH is de nieuwe antiaanbaklaag van het merk. Ze is versterkt met harde kristallen die de pan krasbestendig maken en nog langer laten meegaan. Dankzij deze anti-aanbaklaag blijven de smaak en textuur van de ingrediënten behouden en – niet onbelangrijk – is de pan gemakkelijk te reinigen.

    De laatste innovatie van het merk is de geavanceerde THERMO-FUSION™ .inductietechnologie, ideaal om ingrediënten snel en homogeen te laten garen. Hoe? Dankzij een breder inductierooster en een dikkere bodem wordt de warmte beter verdeeld.

    Tefal: 100% veilig

    Met zijn nieuwe assortiment bevestigt het merk zijn standpunt: het wil alleen materialen gebruiken die dankzij een 100% veilige coating niet schadelijk zijn voor de gezondheid. De anti-aanbaklagen bevatten dan ook geen giftige stoffen. De pannen zijn gemaakt van PTFE, een inert en voedingsspecifiek materiaal dat werd goedgekeurd door de volksgezondheidsdiensten (FDA).

    Bovendien zijn de producten van Tefal van a tot z te traceren, tot aan de gebruikte grondstoffen toe. Het merk legt elke stap in het productieproces namelijk nauwgezet vast. U kunt dus met een gerust hart koken!

     

     

     

    18-04-2021 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Tefallanceert nieuwste generatie pannen en potten
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    De nieuwe generatie potten en pannen van Tefal combineert de allernieuwste snufjes van het merk, voor een unieke ervaring. Dankzij de combinatie van drie innovaties staan de potten en pannen garant voor perfecte resultaten. Ze zijn ook nog eens gebruiksvriendelijk en onschadelijk voor de gezondheid.

    Drie innovaties voor perfecte resultaten

    De eerste innovatie van het merk is THERMO-SIGNAL™, een thermochroom pigment op de bodem van de pan. Deze indicator kleurt donkerrood wanneer de ideale temperatuur voor het bakken is bereikt en verzekert een perfecte garing. De garantie op geslaagde gerechten, in alle eenvoud!

    TITANIUM ANTI-SCRATCH is de nieuwe antiaanbaklaag van het merk. Ze is versterkt met harde kristallen die de pan krasbestendig maken en nog langer laten meegaan. Dankzij deze anti-aanbaklaag blijven de smaak en textuur van de ingrediënten behouden en – niet onbelangrijk – is de pan gemakkelijk te reinigen.

    De laatste innovatie van het merk is de geavanceerde THERMO-FUSION™ .inductietechnologie, ideaal om ingrediënten snel en homogeen te laten garen. Hoe? Dankzij een breder inductierooster en een dikkere bodem wordt de warmte beter verdeeld.

    Tefal: 100% veilig

    Met zijn nieuwe assortiment bevestigt het merk zijn standpunt: het wil alleen materialen gebruiken die dankzij een 100% veilige coating niet schadelijk zijn voor de gezondheid. De anti-aanbaklagen bevatten dan ook geen giftige stoffen. De pannen zijn gemaakt van PTFE, een inert en voedingsspecifiek materiaal dat werd goedgekeurd door de volksgezondheidsdiensten (FDA).

    Bovendien zijn de producten van Tefal van a tot z te traceren, tot aan de gebruikte grondstoffen toe. Het merk legt elke stap in het productieproces namelijk nauwgezet vast. U kunt dus met een gerust hart koken!

     

     

     

    18-04-2021 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Tefallanceert nieuwste generatie pannen en potten
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    De nieuwe generatie potten en pannen van Tefal combineert de allernieuwste snufjes van het merk, voor een unieke ervaring. Dankzij de combinatie van drie innovaties staan de potten en pannen garant voor perfecte resultaten. Ze zijn ook nog eens gebruiksvriendelijk en onschadelijk voor de gezondheid.

    Drie innovaties voor perfecte resultaten

    De eerste innovatie van het merk is THERMO-SIGNAL™, een thermochroom pigment op de bodem van de pan. Deze indicator kleurt donkerrood wanneer de ideale temperatuur voor het bakken is bereikt en verzekert een perfecte garing. De garantie op geslaagde gerechten, in alle eenvoud!

    TITANIUM ANTI-SCRATCH is de nieuwe antiaanbaklaag van het merk. Ze is versterkt met harde kristallen die de pan krasbestendig maken en nog langer laten meegaan. Dankzij deze anti-aanbaklaag blijven de smaak en textuur van de ingrediënten behouden en – niet onbelangrijk – is de pan gemakkelijk te reinigen.

    De laatste innovatie van het merk is de geavanceerde THERMO-FUSION™ .inductietechnologie, ideaal om ingrediënten snel en homogeen te laten garen. Hoe? Dankzij een breder inductierooster en een dikkere bodem wordt de warmte beter verdeeld.

    Tefal: 100% veilig

    Met zijn nieuwe assortiment bevestigt het merk zijn standpunt: het wil alleen materialen gebruiken die dankzij een 100% veilige coating niet schadelijk zijn voor de gezondheid. De anti-aanbaklagen bevatten dan ook geen giftige stoffen. De pannen zijn gemaakt van PTFE, een inert en voedingsspecifiek materiaal dat werd goedgekeurd door de volksgezondheidsdiensten (FDA).

    Bovendien zijn de producten van Tefal van a tot z te traceren, tot aan de gebruikte grondstoffen toe. Het merk legt elke stap in het productieproces namelijk nauwgezet vast. U kunt dus met een gerust hart koken!

     

     

     

    18-04-2021 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Tefal lanceert nieuwe genratie potten en pannen
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    De nieuwe generatie potten en pannen van Tefal combineert de allernieuwste snufjes van het merk, voor een unieke ervaring. Dankzij de combinatie van drie innovaties staan de potten en pannen garant voor perfecte resultaten. Ze zijn ook nog eens gebruiksvriendelijk en onschadelijk voor de gezondheid.

    Drie innovaties voor perfecte resultaten

    De eerste innovatie van het merk is THERMO-SIGNAL™, een thermochroom pigment op de bodem van de pan. Deze indicator kleurt donkerrood wanneer de ideale temperatuur voor het bakken is bereikt en verzekert een perfecte garing. De garantie op geslaagde gerechten, in alle eenvoud!

    TITANIUM ANTI-SCRATCH is de nieuwe antiaanbaklaag van het merk. Ze is versterkt met harde kristallen die de pan krasbestendig maken en nog langer laten meegaan. Dankzij deze anti-aanbaklaag blijven de smaak en textuur van de ingrediënten behouden en – niet onbelangrijk – is de pan gemakkelijk te reinigen.

    De laatste innovatie van het merk is de geavanceerde THERMO-FUSION™ .inductietechnologie, ideaal om ingrediënten snel en homogeen te laten garen. Hoe? Dankzij een breder inductierooster en een dikkere bodem wordt de warmte beter verdeeld.

    Tefal: 100% veilig

    Met zijn nieuwe assortiment bevestigt het merk zijn standpunt: het wil alleen materialen gebruiken die dankzij een 100% veilige coating niet schadelijk zijn voor de gezondheid. De anti-aanbaklagen bevatten dan ook geen giftige stoffen. De pannen zijn gemaakt van PTFE, een inert en voedingsspecifiek materiaal dat werd goedgekeurd door de volksgezondheidsdiensten (FDA).

    Bovendien zijn de producten van Tefal van a tot z te traceren, tot aan de gebruikte grondstoffen toe. Het merk legt elke stap in het productieproces namelijk nauwgezet vast. U kunt dus met een gerust hart koken!

     

     

     

    18-04-2021 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    17-04-2021
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Terra di Siena:colortrip

    Heb je al een beetje dat zomerse gevoel? Zin om eropuit te trekken? Terra di Siena doet ons wegdromen van warme reizen dankzij de exclusieve nieuwigheden voor het seizoen lente / zomer 2021.

    Tinten waar je spontaan vrolijk van wordt en kleurrijke looks!

    De kleuren van het seizoen? Hemelsblauw, roos, geel en lila vormen samen een harmonieus geheel. Groen, roos en oranje springen in het oog voor #colorblocks look. Wit, zandkleur en beige vormen de basis. En niet te vergeten, de denimkleur is de meest tijdloze tint van het seizoen!

    Dit seizoen pakken we uit met een garderobe in pastelkleuren en poptinten. Wit en zandkleur maken dan weer opnieuw hun opwachting.

    We flaneren door de straten in een geruit overhemd boven een kleine satijnen jurk en we paraderen zo sexy mogelijk in een zeer vrouwelijke short. We verleiden in een jurk of een blouse met een seventies print en we dartelen rond in een wortelbroek met riem en een T-shirt met print. We pronken met onze tie&dye jogging en onze bomber en we zijn fier onze denim combi met ritssluiting, het absolute topstuk van het moment!

    Waar vind je Terra di Siena ?

    Terra di Siena wordt verdeeld via een netwerk van multimerkenboetieks in heel België. Deze manier van verdeling staat garant voor een persoonlijke service en een persoonlijk advies naar de klanten toe. Alle verkooppunten en webshops zijn te vinden op de website: www.terradisiena.be

     

     









    17-04-2021 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    16-04-2021
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Mixage zomercollectie 2021 'Lovely day(

    Mixage onthult een gloednieuwe capsulecollectie met stijlvolle en vrouwelijke hemdjurken. De Belgische ontwerpster Ariane Spica is bekend van haar bruidsjurken maar moet zich nu al 3 seizoenen – door de gezondheidscrisis – heruitvinden. Zij laat haar ervaring en knowhow in de mode los op een kleurrijk, vrouwelijk en exclusief merk. Mixage is een eerbetoon aan de eigen bouwstenen: Belgische, artisanale creaties met nieuwe modellen vol spetterende inspiratie.

    Mixage lanceert een zomercollectie hemdjurken waarbij er veel aandacht gaat naar de perfecte snit en pascomfort. De hemdjurken dragen de namen Julia, Malou, Shade en Moon en zijn geschikt voor alle gelegenheden: stijlvol met stiletto’s, trendy met witte sneakers of een heel eigen invulling. De collectie haalt inspiratie uit de Sixties en speelt met dubbele stiksels, ronde schouders en heupriemen voor een duidelijke stijl die je moeilijk kan weerstaan! Popeline, katoen of lichte jeans, de keuze ligt helemaal bij jou! Iedere jurk bestaat in verschillende frisse kleuren: wit, muntgroen, rood, geel en roos.

    Ieder stuk wordt ontworpen en vervaardigd door de ontwerpster en haar naaister in de eigen atelier in Brussel. Verkoopprijs: 265 €

    MIXAGE

    Mixage is een 100% artisanale kledingcollectie voor vrouwen en opgericht door Ariane Spica. Deze ontwerpster van op maat gemaakte bruidsjurken vond zichzelf opnieuw uit en lanceerde een eerste collectie confectiekleding. Net zoals haar bruidsjurken hebben de creaties een duidelijke signatuur: zeer vrouwelijke lijnen, een scherp oog voor detail, een weldoordachte snit en natuurlijke en luxueuze materialen. De verfijnde creaties worden van A tot Z in het eigen atelier in Brussel vervaardigd. Mixage richt zich tot de hedendaagse vrouw die tegelijk stijlvol en ongedwongen voor de dag wil komen.

    De hele collectie kan op afspraak ontdekt worden bij "Exclusive by Pop" Louizalaan 50B, 1050 Elsene









    16-04-2021 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Herenmode winkel on absoluut topsegment

    eerste winkel in Gent in volle Corona-crisis.

     

    Je moet het maar durven: in volle Corona-crisis een kledingzaak openen in het centrum van Gent. Spiga is met afstand de meest luxe en exclusieve herenmodezaak van Oost-Vlaanderen.

    Jean-François De Frechou verwierf zijn adelbrieven de laatste twaalf jaar bij Canali en Maison Degand, twee zeer prestigieuze herenzaken in Brussel. Na vijf jaar bij deze laatste was Jean-François aan een nieuwe uitdaging toe. Hij sprak er over met een bevriende Nederlandse investeerder in retail en vastgoed. Vandaag, slechts enkele maanden later, is Spiga – vernoemd naar Via della Spiga, de luxe herenmodestraat van Milaan – een feit. “Mensen vragen me wel eens waarom ik in volle Corona-tijd een nieuwe kledingzaak open”, vertelt Jean-François, “het lijkt nu misschien niet het ideale moment maar daarom is het mogelijk net wél het juiste moment en crisistijden brengen ook fantastische opportuniteiten met zich mee. Zoals een droompand dat direct ter beschikking is en een aantal zeer exclusieve labels die door de crisis bereid zijn om ons exclusiviteit te geven.

    Spiga is gevestigd in een prachtig herenhuis in de Vlaanderenstraat dat de warmte van een houten vloer combineert met wit en zwart waarin de luxueuze collectie mooi tot hun recht komt. “Dat prachtige pand – één van de mooiste winkels die ik de afgelopen jaren heb gezien – waar voordien ook een luxeherenkledingzaak was gevestigd en dat direct beschikbaar was, heeft alles in een stroomversnelling gebracht”, vertelt Jean-François. “Mijn investeerder en ikzelf gaan uit van onze kracht en onze (bij elkaar opgeteld) vijftig jaar ervaring inzake het vermarkten van herenmode om samen een succesverhaal te schrijven. Het interieur van de winkel bestaat uit design meubels gecombineerd met originele werken van de beroemde modefotograaf Rankin. We verkopen het beste op vlak van Italiaanse herenmode. Als je jezelf in de markt onderscheid met producten die in een straal van 75 kilometer rond jouw winkel nergens anders te vinden zijn dan komen de mensen wel naar je toe. Bovendien willen we dat kleding kopen, een onvergetelijke beleving is waarbij degelijke service en dito advies centraal staan.

    Spiga verkoopt de volgende merken; Berwich, Caruso, Doriani, Fedeli, Fray, Finamore, Alessandro Gherardi, Gran Sasso, Herno, Jacob Cohen, Lardini en Stile Latino. We willen liefhebbers het beste bieden wat er op vlak van Italiaanse savoir-faire in de herenmode te vinden is”, vertelt De Frechou. “We verkopen geen maatwerk maar handgemaakte producten. Met bepaalde merken zoals Stile Latino en Fray zijn we uniek in Oost- en West-Vlaanderen. De eigentijdse man – welke leeftijd ook – die zich wil onderscheiden zal bij ons zijn gading vinden en dit voor alle gelegenheden van feestelijk over zakelijk tot casual.”

    SPIGA - Vlaanderenstraat 51, 9000 Gent - info@spiga.be - T: +32 9 279.93.42







    16-04-2021 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    15-04-2021
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.'Japandi' making its way into our ineriors

    Neutral colors, unusual shapes, natural materials and fine craftsmanship. What characterizes this new trend?

    An exclusive collection of sustainable and accessible interior and decoration items, that's what La Redoute Intérieurs is aiming for this year. Interior designers have noticed that consumers increasingly opt for sustainable interior brands: nature-friendly materials, respect for people and above all a lower impact on the environment. Back to basic, natural elements and earth tones are the three pillars that make the Japandi lifestyle a keeper.

    Styles unite

    Travelling is probably out of the question in the coming months, but with the right decorative pieces, you can still bring other cultures and styles into your home. Materials such as jute, rattan, wicker... bring an exotic touch to your interior without overpowering it. Japanese influences make their entrance into the world of interiors: a minimalist living world that breathes coziness. Everything is under the sign of peace, luxury and serenity - which fits in perfectly with the previous trends. This new style is called "Japandi" or Scandinavia and Japan united in one style.

    Natural shades

    When we dream about Scandinavian interiors, we think light wood types, combined with white accents in steel and marble. A nice nuance to this trend is to alternate different kinds of wood and color tones. Natural shades such as blue, green, brown and grey ensure that your interior does not become boring. For a more spicy touch, combine light wood types with black accents. What's striking is how we're leaving the clean lines and sharp corners behind. Round shapes and curvy pieces give interiors more personality.

    Let nature in

    Since the beginning of the lock-down, it has been noticeable how we turn to nature to make time for ourselves and take it easy. Bringing nature into your home creates a nice and healthy environment inside. Using plants and flowers is an easy way to give your existing living spaces this "natural" upgrade. Those who are less green-fingered, can always fall back on dried flowers, another alternative that is sustainable and environmentally friendly. Another idea is to opt for floral wall decorations or a stone statement vase. The ideal setting for a Japandi finishing touch!









    15-04-2021 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Anit a en Think Pink zeggen 'bedankt' met zonnebloemen!

    Bloemen om de strijd tegen borstkanker te steunen

    Anita en Think Pink Europe zijn al sinds het prille begin partners in de strijd tegen borstkanker. Deze maand staan ze samen sterker dan ooit. Ze overspoelen België met zonnebloemen: een fris teken van hoop, perspectief en zomers geluk. Op de website van Think Pink Europe kan je een pakket met drie potzonnebloemen kopen, om te schenken aan iemand die je dankbaar bent of om je eigen huis op te fleuren. De opbrengst van de verkoop wordt gebruikt om Europese borstkankercampagnes mogelijk te maken.

    Een kleurrijk cadeau voor Moederdag

    Met deze zonnebloemen brengen Anita en Think Pink letterlijk de zon in huis en tuin, een symbool voor een hoopvolle blik op de toekomst. Met de zonnebloemen als cadeau kan je je hart laten zien en je persoonlijke 'knuffelcontact', een goede buur, of een collega bedanken. Maar de bloemen zijn ook het ideale cadeau voor alle moeders deze Moederdag. Ze worden bij hen thuis bezorgd en zorgen voor een warm, zonnig cadeau dat ook nog eens een goed doel steunt.

    De zonnebloemen worden biologisch geteeld in België. De potten zijn duurzaam en volledig biologisch afbreekbaar en kunnen dus rechtstreeks in de tuin of op een balkon worden geplant. Ook de papieren verpakking is gemaakt van gerecycleerd materiaal en zorgt ervoor dat de zonnebloemen niet uitdrogen.

    Anita Cares om vrouwen met borstkanker

    Het bijstaan van vrouwen met borstkanker is al jaren een belangrijke missie voor Anita. Met de Anita Care-collectie voorzien zij in de individuele behoeften van vrouwen na een borstoperatie door borstprothesen van hoge kwaliteit, elegante prothesebeha's en prachtige badmode te maken, die iedere vrouw mooi laat voelen. Think Pink Europe kan al lang rekenen op de steun van Anita als sterke partner, onder andere voor Race for the Cure®, het grootste sportevenement in de strijd tegen borstkanker.

    Anita zal 100 pakketten met zonnebloemen schenken aan verschillende borstklinieken in België om hen te bedanken voor hun harde werk.

    Praktisch

    • De zonnebloemen kunnen online besteld worden op de website van Think Pink Europe - • Een pakket met drie potzonnebloemen kost €24,90 (inclusief levering) - • Hoeveelheidskorting voor bestellingen van 3 pakketten en meer. www.thinkpinkeurope.org





    15-04-2021 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    14-04-2021
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Lady Million Fabulous

    Lady Million Fabulous

     

    Paco Rabanne introduceert een nieuwe, vrouwelijke geur die in de voetsporen treedt van Lady Million en Lady Million Empire: Lady Million Fabulous.

    Lady Million Fabulous is ontwikkeld als de ideale aanvulling op een hypnotiserende avond vol spannende muziek en dans, want het leven is het leukst met een verleidelijk, energiek ritme.

    Of ze nu vallen voor haar uitbundige charisma of haar extravagante partylooks, op de dansvloer zijn alle ogen gericht op Lady Million Fabulous. Lady Million Fabulous is fenomenaal en 'dressed to impress' – het absolute middelpunt van het feest.

    De nieuwe Fabulous-campagne van Daniel Sannwald laat zien hoe de bekende topmodellen Simona Kust en Londone Meyers een feestje bouwen.

    Simona Kust is regelmatig te zien op de cover van de meest iconische modebladen of op de catwalk van prestigieuze shows. Naast haar schittert Londone Meyers, het gezicht van Lady Million Empire.

    En de hoofdcampagne van het merk – met Simona Kust en Joey Bada$$ – is al net zo indrukwekkend. Deze hiphopartiest en acteur werd geboren in Brooklyn en is de woordvoerder van 1 Million Parfum. Het origineel, met een twist. Samen gaan zij de hele avond door, de koning en koningin van de nacht – gekleed in Paco Rabanne.

    De geur – verfrissende bloemen uit het Oosten

    Lady Million Fabulous is gecreëerd door Anne Flipo, die ook de originele Lady Million heeft ontwikkeld. Lady Million Fabulous is een ultrasensueel avontuur – voor vrouwen die zich speels, een beetje ondeugend en fenomenaal willen voelen. Een parfum dat stralend zonlicht combineert met de geur van witte bloemen en een sensuele, houtachtige basis uit het Oosten.

    Het begint sprankelend, met het energieke ritme van frisse roze pepers en mandarijn. Dan is het de beurt aan extravagante tuberoos en een exotische mix van witte bloemen (jasmijn, ylang-ylang) met de kracht en uitstraling van een middernachtzon. Mild, verleidelijk vanille wordt aangevuld met tonkabonen, kasjmierhout en mos, voor een krachtige gloed die de hele nacht blijft stralen.

    Een prettige, lichte geur met een uitbundige, sensuele uitstraling, waar je jezelf heerlijk in kunt verliezen.

    Flacon – dressed to impress

    De diamantvormige flacon van Lady Million is gekleed in glinsterend zwart en helemaal klaar voor een feestje!

    Deze fenomenale geur blijft de hele nacht stralen. Het stralende zonnemotief vangt het licht en creëert lagen van luxueus goud. Extravagant en heerlijk decadent. Hoogste tijd om te stralen!

    Het Lady Million – assortiment

    Of ze nu haar eigen imperium opbouwt of gewoon haar fenomenale zelf is, Lady Million kan kiezen uit een geurencollectie die net zo rijk en veelzijdig is als zij zelf.

    ↑bloemig

    Lady Million Fabulous – bloemige en frisse geuren uit het Oosten botsen met een basis van vanille en mos. Flamboyant en onweerstaanbaar.

    Lady Million – bloemig en houtachtig, aangevuld met een vleugje honing, patchoeli en sexy, witte bloemen. Verleidelijk en onweerstaanbaar.

    Lady Million Empire – een bloemige chypre met magnolia, pruim en een vleugje cognac. Weelderig en onweerstaanbaar.

    ↓zoet

    Paco Rabanne Lady Million Fabulous is vanaf 14 april 2021 beschikbaar bij de bekende Paco Rabanne verkooppunten. @pacorabanne #ladymillionPacoRabanne

    Lady Million Fabulous Eau de Parfum Intense 80ml € 118,20 - Lady Million Fabulous Eau de Parfum Intense 50ml € 92,20 - Lady Million Fabulous Eau de Parfum Intense 30ml € 64,40

     

     

     







    14-04-2021 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    13-04-2021
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Kim Jacobs Jewelry design

    De Belgische ontwerpster Kim Jacob creëert juwelen die zij als minimalistisch bestempelt maar die wel steeds een creatieve twist vertonen. De ontwerpster laat zich daarbij leiden door de ingevingen van het moment alsook door bestaande trends die ze naar haar hand zet met eigen unieke karaktertrekken.

    Kim Jacob creëert juwelen die niet alleen minimalistisch van ontwerp zijn maar die ook minimalisme uitstralen als manier van leven. Kim Jacob Jewelry Design is een bewuste reactie tegen het vele ‘witte ruis’ en de prikkels in onze maatschappij. Dankzij de toevoeging van subtiele maar verrassende elementen zorgt Kim Jacob er wel voor dat die terugkeer naar de essentie in stijl gebeurt.

    De creaties van Kim Jacob Jewelry Design vallen op een natuurlijke manier onder te verdelen in vijf collecties: Less is More, Unique, The Bold, Inspired en Untitled. Iedere collectie heeft eigen unieke kenmerken maar alle juwelen zijn steeds gecreëerd vanuit een passie voor het minimalistische gedachtegoed.

    De creaties van Kim Jacob Jewelry Design zijn te vinden in concept stores in België, op de eigen webshop, op de webshop van Blink United en vanaf mei 2021 ook in haar boetiek in het centrum van Meise. Dit stulpje is meer dan zomaar een verkooppunt van de creaties van Kim Jacob Jewelry Design. Door partnerships aan te gaan met onder meer kledingverdelers wil de ontwerpster haar juwelen tot hun recht laten komen in een bredere lifestyle context. Bovendien vestigt Kim Jacob haar atelier op dezelfde locatie. Op die manier komen de klanten erg dicht te staan bij het creatieproces van hun eigen juweel.

    Kim Jacob heeft een gevarieerde achtergrond maar steeds met creativiteit als rode draad doorheen haar leven. Een eerste ondernemerservaring in de horeca alsook de opleidingen Fotografie (Sint-Lukas), Juwelenontwerp (Syntra) en Arts & Métiers (Jean Toussaint) wakkerden haar creatieve en ondernemende ambities verder aan. Dat leidde tot de oprichting van Kim Jacob Jewelry Design in maart 2020, een lancering die versneld werd door de coronacrisis. Met de opening van een eigen boetiek in haar thuisbasis Meise wil Kim Jacob een stevig fundament leggen voor de verdere ontwikkeling van haar label.

    Kim Jacob - info@kimjacobjewelry.com

     

     

     









    13-04-2021 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Aan het roer van jouw keuken...

    welk soort kapitein ben jij?

     

    » Franke laat je per moodboard ontdekken welk keukentype jij bent

    Aan het roer van ieder schip staat een bekwame kapitein. En waar ook een briljante kapitein nodig is, is in de keuken. Jij stuurt aan, bepaalt de koers en verdeelt de taken. Of je nu houdt van heerlijk kokkerellen met het gezin of van last minute experimenteren, koken doe je zoals jij het wilt, want jij bent de gezagvoerder van de keuken. Maar welk soort kapitein ben jij? Franke laat je ontdekken welk keukentype jij bent en zet koers richting praktische en esthetische keukenoplossingen. Alle hens aan dek!

    1. The Creative Cook

    Jij staat als hobbyist aan het roer van een prestigieuze zeilboot. Jij proeft graag van het leven én van smaakvolle maaltijden, al hoeven die voor jou niet altijd hoogstaand te zijn. De ene dag flans je iets in elkaar met allerlei restjes, een andere keer bestel je takeaway of trek je naar een sterrenzaak. Je leeft van moment tot moment en gaat waar de wind je brengt. Het ruime (culinaire) sop tegemoet!

    Met deze Franke-keukenoplossingen hou je koers:

    • De Urban-spoelbakfamilie brengt karakter in je keuken. Ga je voor een spoelbak in olijfkleur met Orion, eentje gedrenkt in de warmte van blauwe bes met Denim of verkies je frisse Salie? Deze extreem duurzame Fragranit-trendkleuren spelen met licht en tillen jouw keukendesign naar een hoger niveau.

    • De handige Andy Chef is jouw eerste stuurman in crime! Deze accessoireset bestaat uit een stijlvolle box, een afdruipbakje in rvs, een walnoten snijplank en een koksmes. Jouw praktische keukenhulp, steeds bij de hand!

    • De Atlas Neo en Eos Neo – twee populaire klassiekers – krijgen een nieuw jasje. Bovenop tijdloos, industrieel zwart brengen deze keukenkranen met een combinatie van rvs en een pvd-coating drie unieke kleuren tot leven: antraciet, champagne goud en koper.

    2. The Real Chef

    Net als een ervaren kapitein met veel medailles op de borst, ben jij al lang geen groentje meer in het kookvak. Als ‘oude rot’ voel jij je nergens meer thuis dan achter het roer van je keuken. En die keuken straalt dat ook uit. Je keuken is als een jacht: kwalitatief, luxueus en met een verfijnd design. Je haalt het gastronomische uiterste uit jezelf om je vrienden en familie te verwennen en houdt ervan hun verwachtingen te overtreffen. Kortom, je kookt met passie, plezier en met net dat tikkeltje meer.

    Breid uit of verfijn jouw territoriale wateren met Franke:

    • Praktisch en efficiënt werken: that’s key! De Box Center is een alles-in-één spoeltafel die de belangrijkste toebehoren netjes opbergt in de daarvoor voorziene vakken. Keer op keer kan je proeven van ultiem kookcomfort.

    • Lift: til jouw keukencomfort naar een hoger niveau. De Lift-keukenmengkraan kan met z’n vlakke uitloop, dubbele straal en laminaire straalregelaar de moeilijkste uitdagingen in de keuken aan. Simpel, maar zo effectief. Deze kranenfamilie bekoort met elegantie en buitengewoon gebruikscomfort: Lift staat garant voor kwaliteit en design, en vergroot met een slanke uitloop moeiteloos jouw werkveld en flexibiliteit in de keuken.

    • Mythos: Tijdloos mooi, edel en onverwoestbaar ... met de Mythos-spoelbak wordt perfect georganiseerd én efficiënt koken kinderspel. Dankzij de elegant bedekte overloop, een strakke hoekradius van 25 mm en de onderbouwmogelijkheid in combinatie met een rvs-werkblad, gaat Mythos nog een stapje verder dan anderen en geeft hij een briljante meerwaarde aan de hygiëne in jouw keuken. Praktisch extraatje: met z’n uitzonderlijke maatvoering heeft de ene spoelunit de ideale breedte voor ovenschotels en bakplaten, terwijl je in de tweede (en slankere) unit overtollige restjes kwijt kan.

    3. The Cosy Cook

    Doe jou maar een gezellige sloep waar je met vrienden en familie samen kan genieten. Die sloep is een levendige plek waar gasten komen en gaan. Jij houdt van koken en je doet het goed. Jouw gerechten zijn smakelijk en niet al te ingewikkeld. Jouw keuken moet daarom voorzien zijn van alle basisbehoeften, maar je zegt natuurlijk geen nee tegen een slim accessoire.

    Met Franke gooi je de trossen los:

    • De Maris-familie is ongecompliceerd en schuift hygiëne als topprioriteit naar voren. Met zijn moderne look en spoelunits in XL-formaat past deze spoeltafel in een levendige familiekeuken. De extra grote spoelbak geeft je meer comfort en bewegingsvrijheid. Laat je creativiteit maar de vrije loop!

    • Van hygiëne gesproken. De Atlas Neo Sensor-kraan is de hygiënekampioen. Heb je tijdens het koken de handen vol? De touchloze kraan bedien je met één zwaai en stopt na 30 seconden automatisch met lopen. Ga je voor een exemplaar in rvs of toch liever industrieel zwart? De keuze is aan jou.

    • Centro: size does matter! Slimme functies en makkelijk te reinigen producten ... de Centro-spoelbakkenfamilie weet waar het bij een perfecte spoeltafel op aankomt. Het materiaal Fragranit+ brengt kleur, is breukbestendig, slijtvast en ongevoelig voor krassen, koude en hitte. Samen met de XL-spoelunit vormt Centro zo de perfecte oplossing om zelfs riante ovenschotels of bakplaten af te wassen.

    www.franke.com







    13-04-2021 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    12-04-2021
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Spring coat

    De lente is in het land! Dit seizoen doet niet alleen de natuur openbloeien maar stelt ons ook moeilijke vragen: kleden we ons te warm of net te koud? Het huis 29TH|OCTOBER maakt het net iets eenvoudiger dankzij de halflange mantels met 3/4-mouwen. Het extraatje? De frambooskleur zorgt alvast voor een zonnige tint alsook voor een elegante look die niet moet onderdoen voor Jackie Kennedy.

    Mantel Chloé - 29TH|OCTOBER - 745€

    Het Belgische huis 29TH|OCTOBER werd opgericht in 1992 en opereert vanuit het atelier in Brussel. Het merk maakt kleding voor mannen en vrouwen op basis van leder, daim en duurzame wollen huiden. De verantwoordelijke productie is in handen van vakmensen die met veel knowhow en passie werken. Het is een plek waar vakmanschap en passie worden doorgegeven en ieder detail uiterst belangrijk is.

    Voor 29TH|OCTOBER is het bewerken van leder een eer en goed uitgevoerd werk een evidentie!

     





    12-04-2021 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Verras kersverse ouders: think baby box

    De lente wordt vaak gezien als een nieuw begin, een schone lei. Maar het is ook het seizoen waarin nieuw leven centraal staat en dat weet ook think tomato. Met de think baby box heb je het ideale kraamcadeau in handen. Laat je inspireren en kies voor een cadeau dat gegarandeerd in de smaak valt bij kersverse ouders!         

    Schenk meer dan een cadeau

    Uitpakken met een origineel en handig kraamcadeau is dankzij think tomato kinderspel geworden. Met de think baby box van think tomato zullen kersverse mama's én papa's je eeuwig dankbaar zijn. Niet alleen toveren ze dankzij dit cadeau in een mum van tijd een gezonde maaltijd op tafel, je schenkt hen ook extra waardevolle tijd om te spenderen met hun kleine spruit. Een kraamcadeau op z'n best!    

    - TIP - Op de website van think tomato vinden kersverse ouders een walhalla aan smaakvolle recepten die je eenvoudig kan bereiden met de tomatensaus van think tomato.

    Think baby by Julie

    Bij Julie, de bezielster van think tomato, ontstond het idee om haar tomatensaus te vermarkten dankzij de geboorte van haar oudste zoontje. Tijdens haar eigen kraamperiode merkte ze hoe handig het was om kant-en-klare tomatensaus in huis te hebben. Net hetgeen waarnaar je op zoek bent als jonge ouder. Met de think baby box wil Julie andere jonge ouders helpen om de drukke kraamperiode op een gezonde én lekkere manier te doorstaan.

    Cadeau voor ouders én baby

    De think baby box bestaat uit vier potjes huisgemaakte kant-en-klare tomatensaus van Belgische kerstomaten die tot in de puntjes afgekruid is. Daarmee tover je gezonde gerechten op tafel met een heerlijk rijke smaak.

    Ook de kleine spruit geniet mee van dit overheerlijke cadeau. In de box zit ook een uniek think tomato truitje voor de pasgeboren baby. Daarvoor koos Julie voor een standaardmaat van 3 jaar zodat de trui lekker lang gedragen kan worden. Je kan de trui én box bovendien laten personaliseren met de naam van de pasgeboren baby zodat je kraamcadeau een unieke touch krijgt.

    De think baby boxen zijn verkrijgbaar vanaf € 49,50 euro. Kan je niet op kraambezoek gaan? Geen nood! Deze box kan aan huis geleverd worden bij de jonge ouders. Ontdek meer op ww.thinktomato.be

    Praktisch

    De prijs per pot think tomato bedraagt €5,95. De think baby boxen zijn verkrijgbaar vanaf € 49,50 euro (inclusief levering indien nodig). Meer informatie en online bestellingen: https://www.thinktomato.be/. Een leuk extraatje: gratis levering vanaf een bestelling van 8 potten. Je vindt think tomato in verschillende verkooppunten.

     





    12-04-2021 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    11-04-2021
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Upcyclingplatform IWAS

    Symfonie van duurzaamheid, visie en giving back

     

    Het Belgische IWAS zet de toon in geupcycled design. Met een assortiment dagelijkse gebruiksvoorwerpen geeft het platform een tweede leven aan afgedankte materialen zoals glas, autobanden en verpakkingen. Het resultaat is een collectie stijlvolle en kleurrijke ontwerpen die niet enkel je huis opfleurt, maar ook in de gemeenschappen van de buitenlandse producenten het mooie weer maakt. Want samen met hen steunt IWAS lokale initiatieven om afval te verminderen, onderwijs te promoten en armoede te stoppen. Upcycling, daar zit muziek in!

    EEN GOED VERHAAL ...

    IWAS groeide de afgelopen drie jaar uit van kleinschalig initiatief tot circulaire speler met grote ambities en wereldwijde partners. Als volwassen upcyclingplatform toveren ze nu op brede schaal oude voorwerpen met een minimum aan extra grondstoffen om tot nieuwe, aantrekkelijke producten. Een aanpak die in steeds meer domeinen weerklank vindt: van mode tot interieur, upcycling – of het herwaarderen en herbestemmen van afgedankte “grondstoffen – is hot & here to stay. Een beetje bewuste producent en consument weet immers dat we voorzichtig met onze omgeving moeten omspringen willen we onze toekomst even stralend als onze garderobe of ons interieur houden.

    En daar stopt het niet voor IWAS. Door de productie in India en Indonesië te laten, kunnen de gemeenschappen van de lokale bedrijven een graantje meepikken van de groeiende welvaart. De producenten bieden werkgelegenheid aan de plaatselijke bevolking en geven die een eerlijk loon. Zo kunnen families hun kinderen op school laten in plaats van hen ook aan het werk te zetten. Daarbovenop heeft IWAS een uitbreiding van hun giving back-systeem uitgewerkt: voor elk verkocht IWAS-product wordt er 1 maaltijd aan een schoolgaand kind in Indonesië geschonken.

    ... HEEFT EEN HAPPY END!

    Wie dus kiest voor een item van IWAS, kiest niet alleen voor een handig, trendy en bovendien betaalbaar product, maar ook voor een hele wereld erachter. Dat maakt lunchen of dineren dubbel zo appetijtelijk. Én plezierig, want elk IWAS-product komt met een verhaal: zo was ieder glas ooit een wijn- of bierfles, worden shoppers gemaakt van kleurrijke billboards en de rugzakken van oude legertenten en rubberen banden. Stuk voor stuk fleurige ontwerpen voor moderne huishoudens die met beide voeten in het leven staan.

    www.iwas.be







    11-04-2021 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)


    Archief per week
  • 18/11-24/11 2024
  • 11/11-17/11 2024
  • 04/11-10/11 2024
  • 28/10-03/11 2024
  • 21/10-27/10 2024
  • 14/10-20/10 2024
  • 07/10-13/10 2024
  • 30/09-06/10 2024
  • 23/09-29/09 2024
  • 16/09-22/09 2024
  • 09/09-15/09 2024
  • 02/09-08/09 2024
  • 26/08-01/09 2024
  • 19/08-25/08 2024
  • 12/08-18/08 2024
  • 05/08-11/08 2024
  • 29/07-04/08 2024
  • 22/07-28/07 2024
  • 15/07-21/07 2024
  • 08/07-14/07 2024
  • 01/07-07/07 2024
  • 24/06-30/06 2024
  • 17/06-23/06 2024
  • 10/06-16/06 2024
  • 03/06-09/06 2024
  • 27/05-02/06 2024
  • 20/05-26/05 2024
  • 13/05-19/05 2024
  • 06/05-12/05 2024
  • 29/04-05/05 2024
  • 22/04-28/04 2024
  • 15/04-21/04 2024
  • 08/04-14/04 2024
  • 01/04-07/04 2024
  • 25/03-31/03 2024
  • 18/03-24/03 2024
  • 11/03-17/03 2024
  • 04/03-10/03 2024
  • 26/02-03/03 2024
  • 19/02-25/02 2024
  • 12/02-18/02 2024
  • 05/02-11/02 2024
  • 29/01-04/02 2024
  • 22/01-28/01 2024
  • 15/01-21/01 2024
  • 08/01-14/01 2024
  • 01/01-07/01 2024
  • 25/12-31/12 2023
  • 18/12-24/12 2023
  • 11/12-17/12 2023
  • 04/12-10/12 2023
  • 27/11-03/12 2023
  • 20/11-26/11 2023
  • 13/11-19/11 2023
  • 06/11-12/11 2023
  • 30/10-05/11 2023
  • 23/10-29/10 2023
  • 16/10-22/10 2023
  • 09/10-15/10 2023
  • 02/10-08/10 2023
  • 25/09-01/10 2023
  • 18/09-24/09 2023
  • 11/09-17/09 2023
  • 04/09-10/09 2023
  • 28/08-03/09 2023
  • 21/08-27/08 2023
  • 14/08-20/08 2023
  • 07/08-13/08 2023
  • 31/07-06/08 2023
  • 24/07-30/07 2023
  • 17/07-23/07 2023
  • 10/07-16/07 2023
  • 03/07-09/07 2023
  • 26/06-02/07 2023
  • 19/06-25/06 2023
  • 12/06-18/06 2023
  • 05/06-11/06 2023
  • 29/05-04/06 2023
  • 22/05-28/05 2023
  • 15/05-21/05 2023
  • 08/05-14/05 2023
  • 01/05-07/05 2023
  • 24/04-30/04 2023
  • 17/04-23/04 2023
  • 10/04-16/04 2023
  • 03/04-09/04 2023
  • 27/03-02/04 2023
  • 20/03-26/03 2023
  • 13/03-19/03 2023
  • 06/03-12/03 2023
  • 27/02-05/03 2023
  • 20/02-26/02 2023
  • 13/02-19/02 2023
  • 06/02-12/02 2023
  • 30/01-05/02 2023
  • 23/01-29/01 2023
  • 16/01-22/01 2023
  • 09/01-15/01 2023
  • 02/01-08/01 2023
  • 25/12-31/12 2023
  • 19/12-25/12 2022
  • 12/12-18/12 2022
  • 05/12-11/12 2022
  • 28/11-04/12 2022
  • 21/11-27/11 2022
  • 14/11-20/11 2022
  • 07/11-13/11 2022
  • 31/10-06/11 2022
  • 24/10-30/10 2022
  • 17/10-23/10 2022
  • 10/10-16/10 2022
  • 03/10-09/10 2022
  • 26/09-02/10 2022
  • 19/09-25/09 2022
  • 12/09-18/09 2022
  • 05/09-11/09 2022
  • 29/08-04/09 2022
  • 22/08-28/08 2022
  • 15/08-21/08 2022
  • 08/08-14/08 2022
  • 01/08-07/08 2022
  • 25/07-31/07 2022
  • 18/07-24/07 2022
  • 11/07-17/07 2022
  • 04/07-10/07 2022
  • 27/06-03/07 2022
  • 20/06-26/06 2022
  • 13/06-19/06 2022
  • 06/06-12/06 2022
  • 30/05-05/06 2022
  • 23/05-29/05 2022
  • 16/05-22/05 2022
  • 09/05-15/05 2022
  • 02/05-08/05 2022
  • 25/04-01/05 2022
  • 18/04-24/04 2022
  • 11/04-17/04 2022
  • 04/04-10/04 2022
  • 28/03-03/04 2022
  • 21/03-27/03 2022
  • 14/03-20/03 2022
  • 07/03-13/03 2022
  • 28/02-06/03 2022
  • 21/02-27/02 2022
  • 14/02-20/02 2022
  • 07/02-13/02 2022
  • 31/01-06/02 2022
  • 24/01-30/01 2022
  • 17/01-23/01 2022
  • 10/01-16/01 2022
  • 03/01-09/01 2022
  • 26/12-01/01 2023
  • 13/12-19/12 2021
  • 06/12-12/12 2021
  • 29/11-05/12 2021
  • 22/11-28/11 2021
  • 15/11-21/11 2021
  • 08/11-14/11 2021
  • 01/11-07/11 2021
  • 25/10-31/10 2021
  • 18/10-24/10 2021
  • 11/10-17/10 2021
  • 04/10-10/10 2021
  • 27/09-03/10 2021
  • 20/09-26/09 2021
  • 13/09-19/09 2021
  • 06/09-12/09 2021
  • 30/08-05/09 2021
  • 23/08-29/08 2021
  • 16/08-22/08 2021
  • 09/08-15/08 2021
  • 02/08-08/08 2021
  • 26/07-01/08 2021
  • 19/07-25/07 2021
  • 12/07-18/07 2021
  • 05/07-11/07 2021
  • 28/06-04/07 2021
  • 21/06-27/06 2021
  • 14/06-20/06 2021
  • 07/06-13/06 2021
  • 31/05-06/06 2021
  • 24/05-30/05 2021
  • 17/05-23/05 2021
  • 10/05-16/05 2021
  • 03/05-09/05 2021
  • 26/04-02/05 2021
  • 19/04-25/04 2021
  • 12/04-18/04 2021
  • 05/04-11/04 2021
  • 29/03-04/04 2021
  • 22/03-28/03 2021
  • 15/03-21/03 2021
  • 08/03-14/03 2021
  • 01/03-07/03 2021
  • 22/02-28/02 2021
  • 15/02-21/02 2021
  • 08/02-14/02 2021
  • 01/02-07/02 2021
  • 25/01-31/01 2021
  • 18/01-24/01 2021
  • 11/01-17/01 2021
  • 04/01-10/01 2021
  • 28/12-03/01 2027
  • 07/12-13/12 2020
  • 30/11-06/12 2020
  • 23/11-29/11 2020
  • 16/11-22/11 2020
  • 09/11-15/11 2020
  • 02/11-08/11 2020
  • 26/10-01/11 2020
  • 19/10-25/10 2020
  • 12/10-18/10 2020
  • 05/10-11/10 2020
  • 28/09-04/10 2020
  • 21/09-27/09 2020
  • 14/09-20/09 2020
  • 07/09-13/09 2020
  • 31/08-06/09 2020
  • 24/08-30/08 2020
  • 17/08-23/08 2020
  • 10/08-16/08 2020
  • 03/08-09/08 2020
  • 27/07-02/08 2020
  • 20/07-26/07 2020
  • 13/07-19/07 2020
  • 06/07-12/07 2020
  • 29/06-05/07 2020
  • 22/06-28/06 2020
  • 15/06-21/06 2020
  • 08/06-14/06 2020
  • 01/06-07/06 2020
  • 25/05-31/05 2020
  • 18/05-24/05 2020
  • 11/05-17/05 2020
  • 04/05-10/05 2020
  • 27/04-03/05 2020
  • 20/04-26/04 2020
  • 13/04-19/04 2020
  • 06/04-12/04 2020
  • 30/03-05/04 2020
  • 23/03-29/03 2020
  • 16/03-22/03 2020
  • 09/03-15/03 2020
  • 02/03-08/03 2020
  • 24/02-01/03 2020
  • 17/02-23/02 2020
  • 10/02-16/02 2020
  • 03/02-09/02 2020
  • 27/01-02/02 2020
  • 20/01-26/01 2020
  • 13/01-19/01 2020
  • 06/01-12/01 2020
  • 30/12-05/01 2020
  • 16/12-22/12 2019
  • 09/12-15/12 2019
  • 02/12-08/12 2019
  • 18/11-24/11 2019
  • 11/11-17/11 2019
  • 04/11-10/11 2019
  • 28/10-03/11 2019
  • 21/10-27/10 2019
  • 14/10-20/10 2019
  • 07/10-13/10 2019
  • 30/09-06/10 2019
  • 23/09-29/09 2019
  • 16/09-22/09 2019
  • 09/09-15/09 2019
  • 02/09-08/09 2019
  • 26/08-01/09 2019
  • 19/08-25/08 2019
  • 12/08-18/08 2019
  • 05/08-11/08 2019
  • 29/07-04/08 2019
  • 22/07-28/07 2019
  • 15/07-21/07 2019
  • 08/07-14/07 2019
  • 01/07-07/07 2019
  • 24/06-30/06 2019
  • 17/06-23/06 2019
  • 10/06-16/06 2019
  • 03/06-09/06 2019
  • 27/05-02/06 2019
  • 20/05-26/05 2019
  • 13/05-19/05 2019
  • 06/05-12/05 2019
  • 29/04-05/05 2019
  • 22/04-28/04 2019
  • 15/04-21/04 2019
  • 08/04-14/04 2019
  • 01/04-07/04 2019
  • 25/03-31/03 2019
  • 18/03-24/03 2019
  • 11/03-17/03 2019
  • 04/03-10/03 2019
  • 25/02-03/03 2019
  • 18/02-24/02 2019
  • 11/02-17/02 2019
  • 04/02-10/02 2019
  • 28/01-03/02 2019
  • 21/01-27/01 2019
  • 14/01-20/01 2019
  • 07/01-13/01 2019
  • 31/12-06/01 2019
  • 24/12-30/12 2018
  • 17/12-23/12 2018
  • 10/12-16/12 2018
  • 03/12-09/12 2018
  • 26/11-02/12 2018
  • 19/11-25/11 2018
  • 12/11-18/11 2018
  • 05/11-11/11 2018
  • 29/10-04/11 2018
  • 22/10-28/10 2018
  • 15/10-21/10 2018
  • 08/10-14/10 2018
  • 01/10-07/10 2018
  • 24/09-30/09 2018
  • 17/09-23/09 2018
  • 10/09-16/09 2018
  • 03/09-09/09 2018
  • 27/08-02/09 2018
  • 20/08-26/08 2018
  • 13/08-19/08 2018
  • 06/08-12/08 2018
  • 30/07-05/08 2018
  • 23/07-29/07 2018
  • 16/07-22/07 2018
  • 09/07-15/07 2018
  • 30/04-06/05 2018
  • 23/04-29/04 2018
  • 16/04-22/04 2018
  • 09/04-15/04 2018
  • 02/04-08/04 2018
  • 26/03-01/04 2018
  • 19/03-25/03 2018
  • 12/03-18/03 2018
  • 05/03-11/03 2018
  • 26/02-04/03 2018
  • 19/02-25/02 2018
  • 12/02-18/02 2018
  • 05/02-11/02 2018
  • 29/01-04/02 2018
  • 22/01-28/01 2018
  • 15/01-21/01 2018
  • 08/01-14/01 2018
  • 01/01-07/01 2018
  • 25/12-31/12 2017
  • 18/12-24/12 2017
  • 11/12-17/12 2017
  • 04/12-10/12 2017
  • 27/11-03/12 2017
  • 20/11-26/11 2017
  • 13/11-19/11 2017
  • 06/11-12/11 2017
  • 30/10-05/11 2017
  • 23/10-29/10 2017
  • 16/10-22/10 2017
  • 09/10-15/10 2017
  • 02/10-08/10 2017
  • 25/09-01/10 2017
  • 18/09-24/09 2017
  • 11/09-17/09 2017
  • 04/09-10/09 2017
  • 28/08-03/09 2017
  • 21/08-27/08 2017
  • 14/08-20/08 2017
  • 07/08-13/08 2017
  • 31/07-06/08 2017
  • 24/07-30/07 2017
  • 17/07-23/07 2017
  • 10/07-16/07 2017
  • 03/07-09/07 2017
  • 26/06-02/07 2017
  • 19/06-25/06 2017
  • 12/06-18/06 2017
  • 05/06-11/06 2017
  • 29/05-04/06 2017
  • 22/05-28/05 2017
  • 15/05-21/05 2017
  • 08/05-14/05 2017
  • 01/05-07/05 2017
  • 24/04-30/04 2017
  • 17/04-23/04 2017
  • 10/04-16/04 2017
  • 03/04-09/04 2017
  • 27/03-02/04 2017
  • 20/03-26/03 2017
  • 13/03-19/03 2017
  • 06/03-12/03 2017
  • 27/02-05/03 2017
  • 20/02-26/02 2017
  • 13/02-19/02 2017
  • 06/02-12/02 2017
  • 30/01-05/02 2017
  • 23/01-29/01 2017
  • 16/01-22/01 2017
  • 09/01-15/01 2017
  • 02/01-08/01 2017
  • 25/12-31/12 2017
  • 19/12-25/12 2016
  • 12/12-18/12 2016
  • 05/12-11/12 2016
  • 28/11-04/12 2016
  • 21/11-27/11 2016
  • 14/11-20/11 2016
  • 07/11-13/11 2016
  • 31/10-06/11 2016
  • 24/10-30/10 2016
  • 17/10-23/10 2016
  • 10/10-16/10 2016
  • 03/10-09/10 2016
  • 26/09-02/10 2016
  • 19/09-25/09 2016
  • 12/09-18/09 2016
  • 05/09-11/09 2016
  • 29/08-04/09 2016
  • 22/08-28/08 2016
  • 15/08-21/08 2016
  • 08/08-14/08 2016
  • 01/08-07/08 2016
  • 25/07-31/07 2016
  • 18/07-24/07 2016
  • 11/07-17/07 2016
  • 04/07-10/07 2016
  • 27/06-03/07 2016
  • 20/06-26/06 2016
  • 13/06-19/06 2016
  • 06/06-12/06 2016
  • 30/05-05/06 2016
  • 23/05-29/05 2016
  • 16/05-22/05 2016
  • 09/05-15/05 2016
  • 02/05-08/05 2016
  • 25/04-01/05 2016
  • 18/04-24/04 2016
  • 11/04-17/04 2016
  • 04/04-10/04 2016
  • 28/03-03/04 2016
  • 21/03-27/03 2016
  • 14/03-20/03 2016
  • 07/03-13/03 2016
  • 29/02-06/03 2016
  • 22/02-28/02 2016
  • 15/02-21/02 2016
  • 08/02-14/02 2016
  • 01/02-07/02 2016
  • 25/01-31/01 2016
  • 18/01-24/01 2016
  • 11/01-17/01 2016
  • 04/01-10/01 2016
  • 28/12-03/01 2021
  • 21/12-27/12 2015
  • 14/12-20/12 2015
  • 07/12-13/12 2015
  • 30/11-06/12 2015
  • 23/11-29/11 2015
  • 16/11-22/11 2015
  • 09/11-15/11 2015
  • 02/11-08/11 2015
  • 26/10-01/11 2015
  • 19/10-25/10 2015
  • 12/10-18/10 2015
  • 05/10-11/10 2015
  • 28/09-04/10 2015
  • 21/09-27/09 2015
  • 14/09-20/09 2015
  • 07/09-13/09 2015
  • 31/08-06/09 2015
  • 24/08-30/08 2015
  • 17/08-23/08 2015
  • 10/08-16/08 2015
  • 03/08-09/08 2015
  • 27/07-02/08 2015
  • 20/07-26/07 2015
  • 13/07-19/07 2015
  • 06/07-12/07 2015
  • 29/06-05/07 2015
  • 22/06-28/06 2015
  • 15/06-21/06 2015
  • 08/06-14/06 2015
  • 01/06-07/06 2015
  • 25/05-31/05 2015
  • 18/05-24/05 2015
  • 11/05-17/05 2015
  • 04/05-10/05 2015
  • 27/04-03/05 2015
  • 20/04-26/04 2015
  • 13/04-19/04 2015
  • 06/04-12/04 2015
  • 30/03-05/04 2015
  • 23/03-29/03 2015
  • 16/03-22/03 2015
  • 09/03-15/03 2015
  • 02/03-08/03 2015
  • 23/02-01/03 2015
  • 16/02-22/02 2015
  • 09/02-15/02 2015
  • 02/02-08/02 2015
  • 26/01-01/02 2015
  • 19/01-25/01 2015
  • 12/01-18/01 2015
  • 05/01-11/01 2015
  • 29/12-04/01 2015
  • 22/12-28/12 2014
  • 15/12-21/12 2014
  • 08/12-14/12 2014
  • 01/12-07/12 2014
  • 24/11-30/11 2014
  • 17/11-23/11 2014
  • 10/11-16/11 2014
  • 03/11-09/11 2014
  • 27/10-02/11 2014
  • 20/10-26/10 2014
  • 13/10-19/10 2014
  • 06/10-12/10 2014
  • 29/09-05/10 2014
  • 22/09-28/09 2014
  • 15/09-21/09 2014
  • 08/09-14/09 2014
  • 01/09-07/09 2014
  • 25/08-31/08 2014
  • 18/08-24/08 2014
  • 11/08-17/08 2014
  • 04/08-10/08 2014
  • 28/07-03/08 2014
  • 21/07-27/07 2014
  • 14/07-20/07 2014
  • 07/07-13/07 2014
  • 30/06-06/07 2014
  • 23/06-29/06 2014
  • 16/06-22/06 2014
  • 09/06-15/06 2014
  • 02/06-08/06 2014
  • 26/05-01/06 2014
  • 19/05-25/05 2014
  • 12/05-18/05 2014
  • 05/05-11/05 2014
  • 28/04-04/05 2014
  • 21/04-27/04 2014
  • 14/04-20/04 2014
  • 07/04-13/04 2014
  • 31/03-06/04 2014
  • 24/03-30/03 2014
  • 17/03-23/03 2014
  • 10/03-16/03 2014
  • 03/03-09/03 2014
  • 24/02-02/03 2014
  • 17/02-23/02 2014
  • 10/02-16/02 2014
  • 03/02-09/02 2014
  • 27/01-02/02 2014
  • 20/01-26/01 2014
  • 13/01-19/01 2014
  • 06/01-12/01 2014
  • 30/12-05/01 2014
  • 14/11-20/11 2011
  • 20/12-26/12 2010
  • 13/12-19/12 2010
  • 06/12-12/12 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 09/02-15/02 2009
  • 19/01-25/01 2009
  • 24/11-30/11 2008
  • 13/10-19/10 2008
  • 06/10-12/10 2008
  • 29/09-05/10 2008
  • 28/07-03/08 2008
  • 07/07-13/07 2008
  • 31/03-06/04 2008
  • 11/02-17/02 2008
  • 04/02-10/02 2008
  • 28/01-03/02 2008
  • 14/01-20/01 2008
  • 10/12-16/12 2007
  • 03/12-09/12 2007
  • 26/11-02/12 2007
  • 19/11-25/11 2007
  • 12/11-18/11 2007
  • 05/11-11/11 2007
  • 29/10-04/11 2007
  • 22/10-28/10 2007
  • 08/10-14/10 2007
  • 01/10-07/10 2007
  • 17/09-23/09 2007
  • 03/09-09/09 2007
  • 27/08-02/09 2007
  • 20/08-26/08 2007
  • 13/08-19/08 2007
  • 06/08-12/08 2007
  • 30/07-05/08 2007
  • 16/07-22/07 2007
  • 09/07-15/07 2007
  • 25/06-01/07 2007
  • 18/06-24/06 2007
  • 11/06-17/06 2007
  • 04/06-10/06 2007
  • 28/05-03/06 2007
  • 14/05-20/05 2007
  • 02/04-08/04 2007
  • 12/03-18/03 2007
  • 05/03-11/03 2007
  • 26/02-04/03 2007
  • 19/02-25/02 2007
  • 12/02-18/02 2007
  • 29/01-04/02 2007
  • 25/12-31/12 2006
  • 18/12-24/12 2006
  • 11/12-17/12 2006
  • 04/12-10/12 2006
  • 27/11-03/12 2006
  • 20/11-26/11 2006
  • 13/11-19/11 2006
  • 06/11-12/11 2006
  • 23/10-29/10 2006
  • 09/10-15/10 2006
  • 25/09-01/10 2006
  • 04/09-10/09 2006
  • 28/08-03/09 2006
  • 31/07-06/08 2006
  • 10/07-16/07 2006
  • 19/06-25/06 2006
  • 05/06-11/06 2006
  • 29/05-04/06 2006
  • 27/03-02/04 2006
  • 20/03-26/03 2006
  • 13/03-19/03 2006
  • 28/11-04/12 -0001

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !


    Blog tegen de regels? Meld het ons!
    Gratis blog op http://blog.seniorennet.be - SeniorenNet Blogs, eenvoudig, gratis en snel jouw eigen blog!