Inhoud blog
  • Design vakantieverblijf :.
  • Ontwerp jouw droomkeuken,
  • Let it snow
  • Interhome breidt uit aan Noordzee
  • Evenement Kerstmis Avontuur
  • Op naar de feestdagen met V-Tech
  • 5 tips om de Memphis stijl in huis (en je kleerkast) te halen
  • Home stories winter 2024
  • Het efect van schermtijd bij jonge kinderen:
  • Tsuyosa Kiniro: een nieuw icoon
  • Fresh 'n rebel
  • Kerstmis in de winterserre
  • Nieuwe Flik Flak collectie: Mystic Land
  • A Walkie Talkie Christmas
  • Chocoladehuis Boon Hasselt
  • Winterwandelingen op de Waddeneilanden
  • Circular & chic
  • Exclusieve horloges
  • Kom in de kerstsfeer
  • Punic
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    wozani
    restaurants
    20-07-2021
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.EDEN pARK

    COLLECTIE HERFST-WINTER 2021

    Voor het seizoen herfst-winter 2021 stelt Eden Park een selectie stijlvolle en hedendaagse stukken voor die zowel een totaallook kunnen vormen als perfect kunnen gecombineerd worden met andere creaties uit je garderobe.

    Eden Park bepaalt mee hoe ons silhouet er dit najaar zal uitzien: elegant en karaktervol. De Eden Park man van 2021 kiest bewust voor lef en voor een coole maar daadkrachtige uitstraling waarbij ieder detail getuigt van een bijzondere stijl.

    De snit van ieder stuk is tot in de perfectie bedacht, de lijnen passen perfect en er is veel oog voor een logische kleurencombinatie. De materialen passen goed bij elkaar en de details uit de rugbysport zijn een onderscheidend element voor een verzorgde en goed doordachte look. Als accessoire kies je bijvoorbeeld voor een paar sneakers waarmee je wereldwijd op veel bijval zal mogen rekenen!

    Eden Park is het eerste premium merk ter wereld met de rugbysport als inspiratiebron. De creaties zijn authentiek, hedendaags, elegant en met een duidelijke signatuur. Het merk straalt die typische doordachte Franse knowhow uit alsook die typische French Flair. Het huis Eden Park is aanwezig in 34 landen en heeft ondertussen ruim 534 verkooppunten.

    https://www.eden-park.com/







    20-07-2021 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    19-07-2021
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.29RH OCTOBER

    COLLECTIE HERFST-WINTER 2021-2022

     

    29TH|OCTOBER is een merk maar evenzeer een iconische datum voor het familiebedrijf. Voor de 29ste verjaardag trakteert het Belgische merk zichzelf op een collectie die gebaseerd is op het fascinerende begrip Tijd.

    Het Belgische huis werkt met natuurlijke en tijdloze materialen, past een eeuwenoude knowhow toe maar vindt zichzelf wel steeds opnieuw uit. In het Brusselse atelier van 29TH|OCTOBER ontstond zo een collectie in gekleurde dierenhuiden met pure, verfijnde lijnen en een tijdloze look. Het begrip tijd vormde de inspiratiebron voor “TIMELESS”, deze nieuwe collectie die de waarden van 29TH|OCTOBER tot in de perfectie uitdraagt: creativiteit, kwaliteit, welzijn en elegantie. Het Huis zet zoals steeds in op duurzaamheid en combineert die ambitie met de wens om kwalitatieve stukken te creëren die de tand des tijds doorstaan.

    In de mannencollectie vindt men lamshuiden, merino, merinillo en toscan uit Italië en Spanje, materiaal dat gekenmerkt wordt door flexibiliteit en de lichtheid. De verschillende modellen zijn voorzien van een snit die voor een perfecte pasvorm zorgt.

    De dandy's onder ons mogen alvast hun ogen uitwrijven: elegante stukken met pure volumes zoals de modellen FADEL of LARGO. De meer gedurfde medeburger kiest dan weer de chique sportieve vesten zoals de modellen HUGO of FERDI. De man die meer klassieke modellen zoekt, vindt met FREDDY of LEO heruitgevonden tijdloze creaties.

    Deze tijdloze stukken kleden de man in het zwart, blauw of cognackleur voor een winter met stijl en met allure. 29TH|OCTOBER lanceert een mannencollectie die zowel tijdloos als gedurfd is.

    Het Belgische huis 29TH|OCTOBER werd opgericht in 1992 en ontwerpt kleding voor mannen en voor vrouwen, vooral in leder, daim en duurzame wollen huiden. De confectie van de creaties is in handen van vakmensen die vanuit de ateliers van het merk in hartje Brussel werken. Het is een plaats waar knowhow, passie en oog voor detail hand in hand gaan. De 29TH|OCTOBER familie straalt passie voor leder uit alsook respect voor goed uitgevoerd werk!

     







    19-07-2021 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    18-07-2021
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Tijd om te vieren

    Eindelijk is het tijd om weer samen te komen en elk speciaal moment te vieren.

     

    De afgelopen maanden zijn veel evenementen uitgesteld of geannuleerd. Lang geplande bruiloften die niet konden doorgaan, verjaardagen van familieleden die niet konden worden georganiseerd, religieuze vieringen die naar een later tijdstip werden geschoven, … met het slepende gevoel dat we essentiële dingen en sociale banden misliepen, die zo belangrijk zijn voor onze persoonlijke ontwikkeling.

    Mensen zijn niet gemaakt om in isolatie te leven. We gedijen door met elkaar te delen en samen te komen met anderen. We voeden ons met elkaars geluk. Het leven neemt echter eindelijk terug zijn rechtmatige plaats in...

    Dolce by Wyndham La Hulpe Brussels neemt deel aan de festiviteiten en nodigt families en vrienden uit om samen te komen en, indien gewenst, te genieten van het exclusieve gebruik van de elegante Brasserie 135 en haar terras om deze momenten in volledige privacy te beleven.

    Om tegemoet te komen aan de meest uiteenlopende smaken, biedt Brasserie 135 cateringoplossingen op maat, zoals een 3-gangenmenu vanaf € 39,50 of een barbecueformule voor 40 personen of meer.

    En om het feestvreugde gaande te houden, waarom zou u niet overnachten en genieten van de prachtige kamers van het Dolce by Wyndham La Hulpe Brussels, met uitzicht op het natuurlijke landschap en u onderdompelend in het Zoniënwoud. Het is ook het vertrekpunt voor prachtige wandelingen en fietstochten en voor een bezoek aan de culturele schatten van de regio. Geniet van pure ontspanning in Spa Cinq Mondes, een oase van welzijn met op maat gemaakte behandelingen en schoonheidsrituelen uit de hele wereld.

    Dolce by Wyndham La Hulpe Brussels is een 4-sterren Hotel & Resort met een hedendaags design dat gelegen is midden in het Zoniënwoud en op slechts 15 km van het centrum van Brussel. Het hotel biedt een prachtig panoramisch uitzicht op het bos en offreert zijn gasten 264 kamers en suites, alsmede het Argan restaurant met een boeiende boservaring, zowel binnen als op het prachtige terras, waar u van gerechten bereid met seizoensgebonden ingrediënten kunt genieten. Op het gebied van vrijetijdsbesteding biedt het hotel een somptueuze Spa Cinq Mondes van 800 m², uniek in België, buiten tennisbanen en een wellnesscentrum met sauna, binnenzwembad, sauna, hammam, fitnesszaal en lesruimten.

    www.dolcelahulpe.com/nl







    18-07-2021 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.FW21/22 Trend report

    Fall/Winter '21/'22 will be a season filled with fashionable opposites. MMBSY has created a report to guide you through the exciting new - and reinterpreted - trends.

    EMBRACE / ESCAPE. Two seemingly opposing, but in current times very much interconnected macro trends. Embrace. Hold on to everything you hold dear. To everything that is important. Love, cherish, self-reflect. But escape. Escape to a better place, better times, to a possibility of a better future.

    This duality is a reflection of how our society copes with the reality of today. A reflection that has a large echo in fashion this Fall/Winter season. Trends that could not have sprouted from two more opposing mindsets, while at the same time being so intertwined. In addition to ‘embrace’ and ‘escape’ as macro trends, we propose six daughter trends, showcasing everything fashion stands for this season

    Trend 1 - Cozy comfort : Forget diamonds. Body-swamping coats, cashmere turbans, comfy sweater dresses and knitted handbags are a girl’s best friend. Head-to-toe knitwear is not only ideal for days at home, but its cozy-factor has a soothing effect. But don’t dwell on sweatpants. Opt for slouchy, wide-legged jeans and trousers instead. Tactile textiles like wool, cashmere and faux fur provide for a real luxurious look.

    Trend 2 - Conscious consumerism : The fashion industry is taking a slower, more conscious approach. Consumers expect more from brands: natural products, non-invasive and sustainable methods, a healthier and ethical supply chain and a limited waste production. Who is not finding ways to modernize production, will be left behind. Upcycling, working with unused fabric scraps and zero-waste denim have become household terms. They also provide for a new, idiosyncratic aesthetic that is less about following trends and more about personal expression through style.

    Trend 3 - Unbridled optimism : Looking for something to put a smile on your face? You are not alone. Color, print and positivity reign supreme throughout FW21/22’s collections as brands are looking to the future. We’re all in desperate need of some color therapy. Because we believe in a better tomorrow. Because we will re-emerge from these dark times as closer together and happier. This feeling is translated in bright hues, joyful prints, quirky cuts and a whole lot of millennial nostalgia.

    Trend 4 - Earthly freedom : ‘Outside’ has been a comforting ever-present during the pandemic. We’ve spent more time outdoors than ever and we have all felt the soothing calmness of nature’s free spirit. Fall/Winter promises an influence on our wardrobe to link the outside with inside. Outdoorsy fabrics like quilted patchworks and items like puffer jackets, alpine sweaters and shearling coats all find their way into our everyday apparel. Bonus points: you can dress up like this for (home) work, but you can also actually take hike in these looks.

    Trend 5 - Everyday luxuries : We all need a little luxury, even facing an economic crisis. But we will gravitate more towards smaller goods, like beautiful lingerie, jewelry or a fancy lipstick. Spending on these small indulgences actually increases during periods of recession. This symbolizes our hunger for something new, to wake up in a better world. Brands are already looking forward to end-of-year parties with much-needed freedom, glitz and glam. Sequins, bright colors, semi-precious stones, faux furs and metallics should put us all in a dreamy, can-do, is-possible state.

    Trend 6 – Fluidity : Most brands are far away from genderless fashion, but gender-fluid style is a future trend to keep an eye on. We are moving away from the idea that clothing and accessories itself are inherently gendered, but rather accepting that societal norms have determined that certain items are for certain people. Gen Z is deciding that these norms are no longer relevant, and older generations are slowly, but surely agreeing. So let’s part from the idea that wearing a suit as a woman is ‘power dressing’. Let’s understand that a suit is a garment that can be worn by all genders, who should all be treated as equal. So wear that long, dangly earring, sir. It suits you.













    18-07-2021 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    17-07-2021
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Sage appliances

    lanceert compacte Bambino™: een droom voor iedere thuisbarista

     

    Sage Appliances, hét internationale premiummerk op het gebied van innovatieve keuken- en huishoudapparatuur, lanceert de Bambino™. Deze handmatige espressomachine is compact en betaalbaar, en laat toe om thuis moeiteloos een kopje third wave-kwaliteitskoffie te zetten. De Bambino™ is de nieuwste aanwinst in het veelgeprezen assortiment espressomachines van Sage Appliances en is het ‘broertje’ van de Bambino™ Plus.

    Puur genot voor de thuisbarista

    De Bambino™ is de droom van iedere thuisbarista. Een portafilter van 54 mm die gevuld wordt met 18-19 gram koffie zorgt voor een volle smaak. Het krachtige stoompijpje zorgt voor zijdezacht micro-melkschuim, ideaal voor de meest indrukwekkende latte art.

    Door het gepatenteerde Thermojet®-verwarmingssysteem is de machine in slechts drie seconden klaar om de perfecte espresso op tafel te toveren. Dé favoriet van koffieliefhebbers met een druk leven. Dankzij het – kenmerkend voor Sage – klassieke, monochrome design met strakke lijnen is het apparaat bovendien een echte eyecatcher in de keuken.

    “Ons assortiment Bambino™ espressomachines staat voor koffie van de hoogste baristakwaliteit in je eigen huis, gemaakt in een mum van tijd. Met de nieuwe Bambino™ maken we deze third wave-koffiekwaliteit voor nog meer mensen beschikbaar”, zegt Michael Jazwicki, koffiegoeroe bij Sage Appliances. “Er zit geavanceerde technologie in deze machine, die de koffieliefhebber bij elk kopje kan proeven dankzij constant koffiegenot.”

    Formule voor het perfecte kopje

    Net als alle andere modellen uit het espressomachinegamma van Sage Appliances, blinkt het handige model uit door zijn prestaties. Die zijn gebaseerd op de eigen 4x-formule voor perfect uitgebalanceerd koffiegenot: de ideale dosering, precieze temperatuurregeling, optimale druk en voldoende stoom.

    De Bambino™ espressomachine heeft onder andere: - Een portafilter van 54 mm geschikt voor 18-19 gram koffie - Een innovatief ThermoJet®-verwarmingssysteem waarmee je binnen drie seconden de optimale extractietemperatuur bereikt - Een krachtig ThermoJet®-stoompijpje dat zorgt voor fluweelachtig melkschuim, onmisbaar voor goede latte art - Een digitale temperatuurregeling (PID) die ervoor zorgt dat het water exact de juiste temperatuur heeft voor een optimale espresso-extractie (d.w.z. pre-infusie bij lage druk gevolgd door een hoge extractie onder 9 bar via een Italiaanse pomp van 15 bar)

    Andere specificaties en accessoires: •Waterreservoir van 1,9 liter - •Bedieningspaneel met knoppen voor één of twee kopje(s), heet water en stoom - •Tamper - •Filterbakjes met dubbele wand voor één en twee kopje(s)

    Voor elk wat wils

    De reeks espressomachines van Sage Appliances varieert van automatische portafiltermachines, zoals de Oracle Touch™ (€ 2.499,-*) tot de bean-to-cup modellen van de Barista-serie (€ 699,90* tot € 1.199,-*) en de slimme, compacte Bambino™-serie (vanaf € 349,90*, € 499,90*) – voor de ultieme smaakbeleving van third wave-koffie, gemakkelijk voor thuisgebruik, zonder in te boeten op kwaliteit. De Bambino™ (€ 349,90) is online verkrijgbaar en bij geselecteerde retailers vanaf september. (* richtprijzen)

     

     









    17-07-2021 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    16-07-2021
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Calor

    De nieuwe generatie kledingstomers :  

    Nu 40% van de Belgen zegt zijn kleren minstens eenmaal per week te strijken, worden de verwachtingen en eisen van de gebruikers steeds hoger: een trend waar de nieuwe generatie ontkreukers van Calor op inspeelt.

    Reinig en verfris uw huis met de Calor CUBE

    Uitgerust met hogedruk-stoomtechnologie en een ultralichte stoomkop, ontsmet en verfrist de Calor Cube UT2020 uw huis met zijn 100% natuurlijke stoomkracht. De volledig natuurlijke ontsmettingskracht door hogedrukstoom van 155 °C doodt tot 99,99% van de virussen en bacteriën. Het toestel vermindert allergenen en geuren, verfrist en zuivert uw huis zonder chemicaliën en creëert zo een comfortabelere leefomgeving.

    De Calor Cube is twee keer lichter dan een gewoon strijkijzer en maakt verticaal strijken en gladstrijken mogelijk. Hij is mobiel en handig en garandeert een zuiverende stoomkracht in elke kamer van uw woning. Deze mobiele stoomgenerator is bijzonder krachtig, heeft een reikwijdte van 4,8 m en de handgreep zorgt voor een soepele verplaatsing.

    De Calor IXEO combineert flexibiliteit en gebruiksgemak

    Met zijn ergonomisch design dat een verticale, horizontale of 30° positie mogelijk maakt, combineert de Calor IXEO en zijn Smart Board comfort en flexibiliteit. De Calor IXEO stoom- en strijkoplossing beschikt over hogedruktechnologie en is gemakkelijk te gebruiken dankzij de ultralichte strijkkop. De intense stoomkracht doodt tot 99,99% van de virussen, ziektekiemen en bacteriën en verfrist en neutraliseert geurtjes tijdens het stomen/strijken, voor frisse en hygiënische kleding.

    Pro Style Care, een kledingstomer van professionele kwaliteit voor iedereen

    Het Steam&Press verticale steunsysteem heeft een dubbele werking: u stoomt eenvoudig en comfortabel met één hand én krijgt professionele strijkresultaten. De bedieningsknoppen op de handgreep bieden toegang tot vier stoominstellingen waarmee alle soorten stoffen veilig en effectief kunnen worden gestoomd ... en dat alles met een korte opwarmtijd van 45 seconden.

     

     

     







    16-07-2021 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    15-07-2021
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Camperplatform Goboony Belgiƫ
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Nationaal Camperonderzoek 2021

    Meer dan 80% wijkt af van vooraf gemaakte reisplannen - Mannen legen het toilet, vrouwen staan in de keuken - Mannen zitten achter het stuur - Belgische camperaars staan liever niet naast landgenoten op de camping maar zijn wel toleranter dan Nederlanders.

    Goboony, het grootste deelplatform van België, heeft een een onderzoek gehouden onder haar campereigenaren. In totaal 300 eigenaars reageerden meteen. Dat Goboony een community vormt, verklaart hun enthousiasme om de uitgebreide vragenlijst te beantwoorden. Zo blijkt dat 88% andere camperaars onderweg groeten, 80% geeft aan anderen aan te spreken over de camper en 56% verklaart eerder bevriend te raken met campereigenaren dan met bezitters van caravans. Hieruit blijkt dat campereigenaren een zwak voor elkaar hebben. De verbondenheid is groot. Elkaar ontmoeten is voor Goboony de essentie van reizen. Dat begint bij het deelplatform al voor de reis. Verhuurders en huurders treffen elkaar voor en na de reis. De uitwisseling van de reiservaringen is intens. Ook de liefde voor de camper is groot. Maar liefst 38% geeft zijn vakantiehuis op wielen een koosnaampje.

    Goboony is ontstaan in Nederland maar is momenteel ook net als in ons buurland het grootste deelplatform van campers in België. Het onderzoek in Nederland waar 500 campereigenaar deelnamen, gaf aan dat het overgrote deel absoluut niet naast Nederlanders op de camping wil staan. Meer dan driekwart (77%) vindt het veel leuker en interessanter te bivakkeren naast iemand uit het buitenland. Belgen lijken veel toleranter te zijn. Hier verkiest 57% van de campereigenaren niet naast een andere Belg te staan.

    In België ligt de leeftijd voor 80% tussen de 36 en 65. Dat enkel senioren met de motorhome reizen is dus een mythe. 84% van de camperaars vindt het rondtrekken met een mobilhome een duurzame manier om te reizen. Voor 80% van de campers is de natuur leidend in de keuze van een bestemming en met natuur bedoelen ze ofwel groen ofwel water.

    Heel interessant is om te weten hoe de taakverdeling verloopt tijdens de reis.

    Een beetje zoals thuis zo blijkt. Meer dan de helft van de mannelijke camperaars laat zich graag verrassen wat er op tafel komt. Het zijn vooral de vrouwen (61%) die koken. Mannen nemen wel de klussen op zich. Het zijn vooral de mannen die het chemisch toilet (85%) legen. Een meerderheid van de man (52%) gaat eveneens aan de slag als het doucheputje moet worden gereinigd. De kleine reparaties horen toe aan de mannen maar liefst 89% neemt het klussen voor zijn rekening en 93% van de mannen zit achter het stuur.

    De meerderheid van de campereigenaren ziet pech onderweg als de grootste bedreiging voor hun campervakantie. Daarom wordt bij aankoop van een camper vooral gekeken (88%) naar de betrouwbaarheid. De overige ondervraagden geven luxe aan als belangrijkste aankoopcriterium. Voor zo’n driekwart mag de luxe en comfort ín de camper minder zijn dan thuis. Wel moet het bed (bij bijna zeventig procent) dezelfde kwaliteit bieden. Ook moet de inrichting schoon (85,4%) en reisvaardig zijn. Dit laatste om, grootste irritatiefactor onderweg, rammelend interieur en openvliegende kastjes te voorkomen. Andere zaken waar campereigenaren zich onderweg aan ergeren zijn files (bijna één derde) en het vinden van een geschikte parkeerplek in het stadscentrum (één vijfde). Gelukkig stoort slechts 20% van de campereigenaar zich aan jengelende kinderen. Tenslotte gaat 83% van de Belgen op camperreis in familiesfeer waarvan 49% ook met kinderen en 44% als partners. Meer dan 1/3 neemt de hond mee.

    Voor campereigenaren is de reis net zo belangrijk als de bestemming. De overgrote meerderheid rijdt op vakantie tussen de 100-500 kilometer per dag (78%), doet onderweg (74%) tussen de drie en tien plekken aan en verblijft daar dan maximaal drie dagen (54,3%). De meesten van hen (82,9%) wijken af van vooraf gemaakte reisplannen en kiezen op reis pas de volgende bestemming. Voordat eigenaren hun camper kochten, vierden ze hun vakantie doorgaans op hotel (36%).

    Goboony, grootste deelplatform voor campers

    Goboony is in 2015 opgestart door de fervente camperaars Foppe Mijnlieff en Mark de Vos. Het Nederlandse deelplatform brengt campereigenaren samen met reizigers die de vrijheid van het reizen met een camper willen ervaren. Campereigenaren kunnen via Goboony hun eigen camper verhuren, zodat deze niet het grootste deel van het jaar stil hoeft te staan en de kosten van camperbezit kunnen worden terugverdiend. Veiligheid en het ontzorgen van de gebruikers staan bij Goboony centraal: zo zijn alle campers gekeurd, voldoen ze aan de wettelijke eisen en zijn ze verzekerd. Er staan momenteel ruim 4.500 campers in de database. Goboony is actief in Nederland, België, Groot-Brittannië en Italië.

    15-07-2021 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    14-07-2021
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Back to the (home)gym

    start het sportnajaar with a bang!

     

    Een zomer als bon vivant vraagt om het nodige tegengewicht. Haal daarom je armspieren al maar boven en zet je home fitness wagenwijd open want de fitnesstrends van dit najaar beloven een strak schema. Keren we in september terug naar de fysieke groepslessen of trappen we het fitnessnajaar opnieuw thuis op gang? In dat laatste geval drijft home wellnessspecialist Gervi het tempo al meteen op de spits met handige tools en toestellen voor in je ‘pain cave’ die het nieuwe sportjaar zullen vergemakkelijken.

    Keep it spinnin’

    Fietsen in je eigen woonkamer, het is al langer mogelijk, maar dat er zoveel meer inzit, had niemand tien jaar geleden durven voorspellen. De hometrainer – zoals we die altijd al kenden – kreeg het voorbije jaar een grondige upgrade. Fietsen is een ding, maar spinning een tweede. En laat dat nu net een booming business zijn. Terwijl de fysieke groepslessen pre-Covid aan hun opmars bezig waren, krijgt het virtuele broertje via Technogym ook een post-Covid-staartje. Met haar Technogym Bike – hometrainer inclusief groot tv-scherm – beleef je spinning even intens vanuit je pain cave of living. Je connecteert via een app op je smartphone en via het scherm sta je virtueel in contact met je eigen spinning coach. Die moedigt je tijdens het sporten aan en kan je bijsturen wanneer nodig. Is je spinning-class net niet op het moment van jouw training? Dan kan je bijvoorbeeld aan de slag met opgenomen lessen. Door de enorme variatie aan bewegingen, weerstanden, snelheden en handposities, is verveling geen optie. Meer nog, de Technogym Bike hoeft in geen enkel opzicht onder te doen voor de livevariant.

    200 voor de prijs van één

    All-in-one klinkt in veel sectoren als muziek in de oren, maar iedere fervente sporter maakt vooral een vreugdesprongetje bij een alles-in-één-fitnesstoestel. Zo is de Technogym Bench een absoluut paradepaardje in je pain cave. De Technogym Bench is een multifunctionele fitnessbank waarmee je meer dan 200 total body work-outs kan doen. De bank combineert weerstandsbanden, hexagon dumbbells, verzwaarde knuckles en een fitnessmat in één solide geheel. Het vermaarde merk tuimelt hiermee alle andere work-outtoestellen omver en grijpt meteen een podiumplaats.

    Actief zitten

    Sporten terwijl je zit, het kan. Ook die grens lijkt langzaamaan te vervagen. Terwijl we dagelijks meer dan 8 uur aan een zitvlak gekluisterd zitten, lijken steeds meer bedrijven ook hierin het licht te zien. Maak van de tijd die je zittend doorbrengt op het werk en thuis, dé kans om te sporten en actiever bezig te zijn. Technogym ontwikkelde daarom de Wellness Ball voor Active Sitting, de nieuwe dynamische zitplaats waarmee je lichaamsoefeningen uitvoert wanneer je op het werk, thuis of op elke andere plek bent. De Wellness Ball helpt je je lichaamshouding te verbeteren en ontelbare oefeningen uit te voeren voor spierversterking en evenwicht, op elk ogenblik van de dag, waar je ook bent. www.gervi.be - www.gervi-outdoor.be

     







    14-07-2021 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    13-07-2021
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Sodastream
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    SodaStream en actrice Laverne Cox brengen nieuwe Pride-video uit met Cox als superheldin voor LGBTQI+-rechten

    Deel je persoonlijke Pride-verhaal met Antwerp Pride en win een exclusief Rainbow Story-bruiswatertoestel! Ter ondersteuning van Antwerp Pride (12-15 augustus) presenteert SodaStream de animatievideo ‘Rainbow Story’, met de Emmy-genomineerde actrice en prominente trans-voorvechtster Laverne Cox.

    Ontdek de campagne: https://youtu.be/WuGxvXUrKoE

    In de film speelt Laverne de hoofdrol als superheldin en worden we meegenomen door belangrijke momenten in haar leven. De film begint met een live-action scène en gaat over in animatie terwijl Lavernes verhaal zich ontvouwt. We zien de Amerikaanse actrice evolueren van haar kindertijd en de uitdagingen die dat met zich meebracht tot de sterke vrouw die ze vandaag is. Ze neemt deel aan belangrijke mijlpalen voor LGBTQI+-rechten en viert haar persoonlijke verwezenlijkingen, waarvan sommige een primeur waren voor de transgemeenschap over de hele wereld. De video laat de kijkers achter met een boodschap van Laverne die mensen aanmoedigt hun eigen regenboogverhaal met trots te delen.

    Naar aanleiding van Antwerp Pride in augustus brengt SodaStream daarnaast de limited edition ‘Rainbow Story’-box uit. Het pakket omvat een gestroomlijnd matzwart bruiswatertoestel, een unieke herbruikbare fles met kleurrijke draagkoord, en zes regenboogstiften om persoonlijke pride-verhalen te schrijven of te illustreren op het toestel. De Rainbow Story-box is niet te koop maar exclusief te winnen via verschillende wedstrijden voor en tijdens Antwerp Pride. Antwerppride.com

    “Ik hou van SodaStream en ik hou van het idee om een superheldin te zijn”, merkt Laverne Cox op. “We zitten nu in een heel interessante tijd. We komen uit een wereldwijde pandemie en zijn collectief getraumatiseerd. Het is een kans voor ons om anders te leven, om anders lief te hebben, om mensen op te beuren die aan de kant geschoven zijn.”

    “Bij SodaStream staan we voor gelijkheid. We zijn blij om dit jaar opnieuw deel te nemen aan Antwerp Pride en vereerd om samen te werken met Laverne, een heldin in het echte leven die ons allemaal inspireert”, aldus Johan Schepers, General Manager SodaStream Benelux. “We hopen dat onze speciale editie bruiswatertoestellen consumenten zal aanmoedigen om hun eigen verhaal met trots te delen.”

    Om het doel te bevorderen, werkt SodaStream International voor het derde jaar op rij samen met ILGA World, een wereldwijde LGBTQI+-organisatie, en zal een bedrag worden gedoneerd aan de organisatie. In België is SodaStream opnieuw sponsor van Antwerp Pride. www.sodastream.be

    13-07-2021 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    12-07-2021
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.29TH October

    COLLECTIE HERFST-WINTER 2021-2022

     

    29TH|OCTOBER is een merk maar evenzeer een iconische datum voor het familiebedrijf. Voor de 29ste verjaardag trakteert het Belgische merk zichzelf op een collectie die gebaseerd is op het fascinerende begrip Tijd.

    Het Belgische huis werkt met natuurlijke en tijdloze materialen, past een eeuwenoude knowhow toe maar vindt zichzelf wel steeds opnieuw uit. In het Brusselse atelier van 29TH|OCTOBER ontstond zo een collectie in gekleurde dierenhuiden met pure, verfijnde lijnen en een tijdloze look. Het begrip tijd vormde de inspiratiebron voor “TIMELESS”, deze nieuwe collectie die de waarden van 29TH|OCTOBER tot in de perfectie uitdraagt: creativiteit, kwaliteit, welzijn en elegantie. Het Huis zet zoals steeds in op duurzaamheid en combineert die ambitie met de wens om kwalitatieve stukken te creëren die de tand des tijds doorstaan.

    In de collectie vindt men lamshuiden, merino, merinillo en toscan uit Italië en Spanje, materiaal dat gekenmerkt wordt door de flexibiliteit en de lichtheid. Bij de meeste modellen kunnen de huiden trouwens omgedraaid worden. Op die manier krijgt de perfect uitgesneden creatie een dubbele persoonlijkheid.

    De collectie bestaat uit lange en indrukwekkende mantels zoals FORTUNA of FLEUR maar ook kleinere, vrouwelijke vesten zoals FILIPPINE of FIDAN, ideale stukken voor in de stad. Er zijn ook meer klassieke designs zoals ROMY of FIORELLA.

    De zachte kleuren zoals poederroos of cognac vormen samen met meer uitgesproken tinten zoals bosgroen of hemelsblauw een interessant kleurenpalet. Dit is een tijdloze, dromerige collectie die iets weg heeft van ons Belgisch surrealisme.

    Het Belgische huis 29TH|OCTOBER werd opgericht in 1992 en ontwerpt kleding voor mannen en voor vrouwen, vooral in leder, daim en duurzame wollen huiden. De confectie van de creaties is in handen van vakmensen die vanuit de ateliers van het merk in hartje Brussel werken. Het is een plaats waar knowhow, passie en oog voor detail hand in hand gaan. De 29TH|OCTOBER familie straalt passie voor leder uit alsook respect voor goed uitgevoerd werk!

     







    12-07-2021 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Pier AugƩ

    PIER AUGÉ PRESENTEERT: HUILE LACTÉE TOTAL CLEANSING OIL

    In haar jubileumjaar lanceert Pier Augé trots haar nieuwste innovatie: HUILE LACTÉE Total Cleansing Oil. Een bijzonder rijke olie die de huid revitaliseert, haar uitstraling doet herleven, maar ook verzacht en het comfort van de huid herstelt.

    Pier Augé’s nieuwste lancering krijgt een prominente plek in het The Cleansers-programma*. Met HUILE LACTÉE Total Cleansing Oil brengt Pier Augé een dunne, lichte olie op de markt, die na aanraking met water in een melkachtige (lactée) emulsie verandert en bijzonder aangenaam in gebruik is. Verwijdert make-up, zelfs waterproof, overtollig talg en vervuiling en laat nadien een zachte sluier achter op de huid. Dankzij zijn formule, rijk aan natuurlijke oliën, zal de HUILE LACTÉE toelaten om diep te reinigen, maar ook de huid te hydrateren.

    Een cocktail van 3 natuurlijke oliën zorgt voor een heldere en stralende huid: Abrikozenpitolie: rijk aan omega's 6 & 9 en vitamines A & E antioxidanten - helpt de huidveroudering tegen te gaan door de huid te revitaliseren. - Macadamia-olie: zorgt voor een effectieve make-upverwijdering, terwijl het comfort en bescherming biedt aan de huid. - Zonnebloemolie: voedende en verzachtende eigenschappen. De HUILE LACTÉE is geschikt voor alle huidtypes, zelfs de meest gevoelige of vette huid.

    Adviesprijs: 200 ml - EUR 27,50 - 30 ml - EUR 7,00 (trial/travel size)

    Gebruiksadvies:

    Neem twee ‘pompjes’ van de HUILE LACTÉE Total Cleansing Oil in de palm van de hand en breng aan op een droge huid: over het hele gezicht, om de ogen en in de hals. - Masseer vervolgens lichtjes in en vermeng met een klein beetje water om de olie in melk te doen veranderen. - Spoel af met water. De huid blijft schoon achter en vernauwt niet. De natuurlijke huidbarrière blijft intact.

    * The Cleansers-programma bestaat uit: Gentle Cleanser Leapsal CLEANSER, SAVON Cleansing Cream, L’EAU DE MOUSSE Radiant Cleanser en myPERFECT GEL Gentle Purifying Cleanser. Het Cleansers-ritueel wordt afgesloten met Gentle Lotion Leapsal TONIC als tone-up.

    Het merk Pier Augé werd in 1961 in Monaco opgericht door Pierre-Jules Augé. Hij is een apotheker met visie en geïnteresseerd in de meest recente onderzoeken over de huid en haar fysiologische samenstelling. Pier Augé hecht veel belang aan de huid, een kostbaar bezit. Het merk streeft naar een innovatieve en unieke huidverbetering en belooft het natuurlijke evenwicht te herstellen en te respecteren. Een streven om de huid vanuit de kern te laten stralen. Pier Augé wordt gedistribueerd in 25 landen wereldwijd, in Benelux voornamelijk in schoonheidsinstituten en -salons. Dit jaar viert Pier Augé haar 60-jarig jubileum.





    12-07-2021 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Versmarkt Van Eccelpoel
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Versmarkt Van Eccelpoel wint titel van Mooiste Vleestoog 2021

     

    Op dinsdag 06/07/2021 werd Alvo buurtsupermarkt Van Eccelpoel uit Herentals, de winnaar van de Mooiste Vleestoog 2021 in de categorie buurtsupers, gelauwerd. De wedstrijd is een onderdeel van de Beste Versspecialist 2021 en is een initiatief van VLAM om versverantwoordelijken te belonen voor hun dagelijkse inspanningen om vlees van Belgische origine in de kijker te zetten. Alle zelfstandige buurtsupers konden deelnemen.

    Een uitnodigende versrayon is het beste lokmiddel voor een zelfstandige onderneming, want consumenten associëren kwalitatieve versproducten met een kwaliteitsvolle zaak. Met een aantrekkelijke versrayon krik je dus meteen het imago op van je hele winkel. En door producten van bij ons in de kijker te zetten, speel je bovendien in op de groeiende vraag van consumenten naar lokale producten.

    Met de wedstrijd ‘Mooiste Vleestoog’ wil VLAM versverantwoordelijken en hun team hiervoor motiveren en hen belonen voor hun dagelijkse inspanningen om vlees van Belgische origine in de kijker te zetten.

    Verloop van de wedstrijd : Alle zelfstandige buurtsupermarkten konden zich inschrijven voor de wedstrijd Mooiste Vleestoog. De deelnemers van de wedstrijd kregen van 24 februari tot en met 6 april 2021 de tijd om hun kandidatuur in te dienen via de website www.besteversspecialist.be.

    Wie naar de volgende ronde mocht, kreeg enkele mystery shoppers over de vloer. Die beoordeelden de kandidaten op een tiental criteria, zoals de aantrekkelijkheid van hun rayon en het aanbod van vers, lokaal rund- en varkensvlees. Het eindoordeel voor de buurtsupers was in handen van expertenjurylid Tony De Clercq, ervaren slager, ondernemer en leerkracht slagerij bij Campus PIVA in Antwerpen. Hij bezocht zelf de 3 finalisten en koos de uiteindelijke winnaar. De kandidaten van de Mooiste Vleestoog werden voornamelijk beoordeeld op de aantrekkelijkheid van hun rayon en hun aanbod van Belgisch vlees.

    De winnaar van de Mooiste Vleestoog in de categorie buurtsupers krijgt een cheque van 1.000 euro, een luxevleesmes, promotiemateriaal om de overwinning in de kijker te zetten op het winkelpunt én media-aandacht.

    De winnaar

    Van Eccelpoel uit Herentals heeft de Mooiste Vleestoog van 2021 in de categorie buurtsupers. Dit trotse familiebedrijf, dat 73 jaar geleden het levenslicht zag, levert met hun gepassioneerd team van beenhouwers iedere dag een ruim aanbod aan kwalitatief Belgisch varkensvlees en rundvlees aan hun klanten. Zo werken ze al jarenlang met dezelfde lokale leveranciers, bieden ze gerijpte stukken rundvlees aan en zijn ze trotse aanbieder van West-Vlaams rood rundvlees, een Vlaams traditioneel streekproduct met typerende rode kleur, volle intense smaak en malse textuur. Ook om hun varkensgehakt staan ze gekend in de regio.

    Zaakvoerders Lawrence Vechter en Jef Van Eccelpoel: "Als familiebedrijf kennen we een rijke traditie in beenhouwerij. Al vanaf het prille begin kiezen we steevast voor Belgisch rund- en varkensvlees. Persoonlijk contact met lokale leveranciers garandeert vertrouwen én de beste kwaliteit. Uit liefde voor de beenhouwersstiel, onze vakmensen én Belgische producten namen we deel aan deze wedstrijd. We vonden onze vleestoog stiekem al één van de mooiste, maar op deze officiële bekroning zijn we bijzonder fier!"

    De finalisten

    Het welverdiende zilver en brons gaat naar Alvo Maes – De Wilde uit Kieldrecht, een buurtsuper met een gepassioneerd team dat hun runderen (met voorkeur voor Belgisch Wit-Blauw) persoonlijk uitkiest op de boerderij om hun klanten te garanderen van topkwaliteit, en Alvo Cado Supermarkt uit Kaprijke, een buurtsuper met gedreven collega’s dat terecht fier is op haar dagelijks ruim aanbod van vakkundig versneden, vers vlees van bij ons.

    .

     

     

    12-07-2021 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    11-07-2021
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Wereld van zachte kleuren

    Dierenvriendjes, zacht van kleur en structuur .   Piepkleine wereldburgers verdienen een zachte landing. VTech maakt dit mogelijk en de eerste kennismaking met speelgoed onvergetelijk, met de nieuwe babylijn. Een serie Dierenvriendjes die niet alleen zacht van structuur, maar ook van kleur zijn. Een lief cadeau voor kleintjes, een perfecte match voor de babykamer en het interieur.

    Het 2 in 1 Knuffelhertje en Bedtijd Vosje zijn van zacht pluche en helpen kleintjes (vanaf 0 maanden) de slaap te vinden. Geen slaap? Dan zijn er melodietjes en gezongen liedjes, maar ook zacht knipperende lichtjes.

    Dierenvriendjes Rammelaar Vos en Rammelaar Leeuw passen precies in het piepkleine babyknuistje (vanaf 3 maanden). Knisperen, rammelen en kraken. Vervaardigd uit veilige materialen van uiteenlopende texturen stimuleren ze tastzin: hier begint de grote ontdekkingsreis van voelen!

    Het Draai & Wiebel Rupsje en Toeter & Draai Stuurtje voor kleintjes (vanaf 6 maanden) beloven vrolijke liedjes, lichtjes en beweging. Maar waar ze vooral goed in zijn, is prikkelen van fantasie en beweging. Een prima vertrekpunt, voor de grote ontdekkingsreis die de kleine wereldburger wacht.

    Advies verkoopprijs: VTech 2 in 1 Knuffelhertje en Bedtijd Vosje € 17,95 per stuk, Dierenvriendjes Rammelaar Vos en Leeuw € 8,95 per stuk, Draai & Wiebel Rupsje € 12,95 en Toeter & Draai Stuurtje € 14,95.







    11-07-2021 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.De gidsen van Les Portes de la Champagne
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Ze zijn hier geweest, ze zullen er weer zijn... De gidsen van het Maison du Tourisme Les Portes de la Champagne komen uit hun reservaat en komen u tegemoet... Het nieuwe zomerseizoen staat voor de deur en de tijd voor de langverwachte reünie is eindelijk gekomen! Onnodig te zeggen dat onze gidsen opgetogen zijn. Elk van hen heeft zijn eigen specialiteit, zijn eigen manier om je te leiden, zijn verrassend vermogen om je in hun wereld te trekken. Zij zullen u, zonder matiging en met vriendelijkheid, een aangenaam toeristisch intermezzo aanbieden. Het lijdt geen twijfel dat de vele gespecialiseerde vaardigheden van dit vrolijke team u zullen verleiden.

    Ontdekken, leren, begrijpen, delen, overdenken, buiten de gebaande paden treden, het ongewone aandurven, zijn de sleutelwoorden. Tot zover, niet veel anders dan een traditionele rondleiding, vraag je je misschien af? Het programma wordt uitgevoerd in uw tempo, alleen voor u en uw dierbaren om mee te nemen in het avontuur, als kers op de taart, de gids die het beste bij u past, de dag en het tijdstip van uw keuze, ja, het is mogelijk!

    Er liggen vele goudklompjes op u te wachten langs de paden van de Portes de la Champagne!

    Bij wijze van voorproefje kan je e-mail marcia@lesportesdelachampagne.com, contacteren. Zij zal u met plezier adviseren bij uw keuzes, zij zal u alle informatie geven die u nodig hebt om van uw uitstapje een onvergetelijke herinnering te maken. Zij zal uw programma samenstellen en voor de logistiek zorgen. .

    https://www.lesportesdelachampagne.com/guide-nous

     

    11-07-2021 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    10-07-2021
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Pueasana, fit de zomer in

    » Exclusieve tips & tricks van Fréderic Lampole, CEO van Belgisch vegan & plantbased merk Purasana

    Sporten is één ding, een gezonde levensstijl een tweede. En die is minstens even belangrijk. Dat weet ook Purasana CEO Fréderic Lampole, die zo’n 25 jaar geleden al ontdekte hoe de juiste producten cruciaal zijn. Vandaag deelt hij exclusief zijn tips & tricks over hoe jij jouw leven gebalanceerd onder handen pakt. Bring it on!

    Tips & tricks van Fréderic Lampole

    1/ Welk(e) doel(en) wil je bereiken? Het is belangrijk dat je dat eerst en vooral bepaalt. Alleen zo kan je doelgericht te werk gaan. Uit ervaring weet Fréderic dat de meeste mensen die actief bezig zijn met sporten, een tekort aan eiwitten hebben. De proteïnen en voedingssupplementen van Purasana zetten je voor meerdere doelen al aardig op weg.

    2/ Ga je voor gewichtsverlies? Plan dan je maaltijden, drink veel water, vermijd koolhydraten, beweeg, slaap goed én genoeg en voorkom stress. Een ochtendwandeling (nuchter) is echt een aanrader. Zo verbrand je vetten en start je met ongelofelijk veel energie aan je dag. Maak gebruik van de producten van Purasana en krijg zo een betere controle over je gewicht. Die zorgen ervoor dat je de juiste voedingsmiddelen binnenkrijgt. De Purasana-proteïneproducten hebben een laag gehalte en koolhydraten en bevatten alle essentiële aminozuren voor spierherstel en spieropbouw. Superfoods bieden je alle nodige stoffen rechtstreeks uit de natuur.

    3/ Train je voor meer spiermassa? Spiermassa opbouwen staat niet gelijk aan louter gewichtheffen. De voeding die je opneemt is even belangrijk om je spieren te ontwikkelen. Tip: creëer een realistisch voedings- en trainingsschema. Om spieren op te bouwen heeft je lichaam eiwitten/proteïnen nodig. De Purasana-producten leveren de nodige eiwitten. De proteïnepoeders kan je combineren met een plantaardige drank in een shake. Soja, amandel, rijst, haver of kokos zijn heerlijke alternatieven voor gewone melk.

    4/ Werk je aan een strakker lichaam? Bouwen aan een strak lichaam is een combinatie van je gewicht op peil houden en spiermassa opbouwen. Enerzijds zal je genoeg eiwitten moeten consumeren om spiermassa te creëren en anderzijds zal je letten op de inname van koolhydraten en vetten om overtollige lichaamsvetten te vermijden. Purasana biedt producten aan die vegan, gluten-, lactose- en sojavrij zijn.

    5/ Inzet en motivatie! Het belangrijkste: bovenstaande tips combineer je uiteraard met een gezonde dosis inzet en motivatie. Die combinatie geeft Fréderic al jaren de mogelijkheid om het beste uit zichzelf te halen.

    Purasana werd opgericht door Raf Dejonckheere, maar wordt nu geleid door Fréderic Lampole. Purasana is niet alleen een merk, maar ook een manier van leven. Vanuit die visie zet de huidige CEO het Purasana-verhaal verder. Fréderic groeide op op het platteland in West-Vlaanderen, midden in de natuur. Hij droomde ervan profvoetballer te worden en leefde voor de sport. Een knieblessure betekende het einde van zijn carrière, maar niet zijn kijk op gezonde voeding. Nu slaagt hij erin om zijn actieve leven als papa van twee meisjes en als CEO te combineren met 10.000 km per jaar op de fiets, zwemmen en lopen en af en toe een triatlon. Enkel en alleen is dat mogelijk door de juiste voeding en de juiste producten.

    Vanuit zijn jarenlange expertise weet Fréderic dus als geen ander hoe een gezonde levensstijl aan de hand van natuurlijke en biologische producten het verschil kan maken. We wonen allemaal in de constante rush van ons leven en moeten daar van tijd tot tijd uit ontsnappen. Van ontbijt tot bedtijd en alles daartussenin, Purasana maakt je leven gezonder.

    Foto1: Purasana sport smoothie. Gebalanceerde combinatie van superfoods en superfruits. Met sojaproteïne, maca en guarana. Ondersteunt je spieren en energieniveau. Prijs: €10,29.

    Foto 2: Slimming Mix raw powder. Bevat maar liefst vijf superfoods: spirulinapoeder, guaranapoeder, hennepzaad, lucumapoeder en chlorellapoeder. Prijs: €18,45.

    Foto 3 : Chia proteïne poeder op basis van chocolade, 100% biologisch en plantaardig en bevat van nature een hoog gehalte aan eiwitten met een compleet aminozurenprofiel. Prijs: €17,95.

    Foto 4 : Purasana Superfood Ginger powder. Ondersteunt de spijsvertering en de vitaliteit. 100% biologisch. Geschikt voor vegetariërs en veganisten. Prijs €8,90.:

     

     









    10-07-2021 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Tea Time met koninklijke allures!
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Om het begin van de zomer te vieren knoopt Gebrevetteerd Belgisch Hofleverancier Delacre weer aan met de traditie en lanceert de koekjesfabrikant een nieuwe Koninklijke koekjesdoos.

    De Koninklijke Editie van de Tea Time-doos is in de loop der jaren uitgegroeid tot een onvervalste klassieker van het merk, waarnaar fans van het koningshuis en verzamelaars telkens weer reikhalzend uitkijken.

    Voor de Koninklijke Editie van 2021 prijkt ons Koningspaar op de beroemde Tea Time-doos: Hunne Majesteiten Koning Filip en Koningin Mathilde, omringd door hun vier kinderen: Hunne Koninklijke Hoogheden Prinses Elisabeth – Hertogin van Brabant, Prins Gabriël, Prins Emmanuel en Prinses Eléonore.

    Het beeld in contrasterend zwart en wit toont trots een hecht, modern en stralend gezin op een elegante en tegelijk eigentijdse achtergrond.

    En natuurlijk bevat elke Tea Time-doos van Delacre zestien van de heerlijke koekjesvariëteiten waarvoor Delacre bekend staat, zoals de Cigarettes Russes, de gulle Marquisette of de verfijnde Biarritz. De nieuwe Koninklijke koekjesdoos is verkrijgbaar in de supermarkten vanaf eind juni voor de adviesprijs van € 13,99.

    10-07-2021 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    09-07-2021
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Marcolin investeert

    MARCOLIN INVESTEERT IN DE TOEKOMST EN VERSTERKT ZIJN POSITIE IN MILAAN

     

    De oprichting van een nieuwe hub in Milaan ter gelegenheid van de 60e verjaardag van Marcolin. Marcolin opende op 6 juni 2021 zijn nieuwe kantoren in Milaan, een eigentijdse ruimte voor dialoog die de weg van het bedrijf, in termen van evolutie, groei en consolidatie als een van de toonaangevende bedrijven in de wereldwijde brillenindustrie, goed weergeeft.

    De nieuwe Marcolin kantoren, verdeeld over twee verdiepingen, zijn gevestigd in een neoklassiek gebouw met uitzicht op de Corso Venezia tegenover het Planetarium. Daardoor versterkt het bedrijf zijn fysieke aanwezigheid in Milaan, het grootste financiële en economische centrum van Italië. Ook zijn virtuele aanwezigheid neemt toe dankzij een nieuwe digitaal geconcipieerde showroom, uitgerust met video-infrastructuur die de hele ruimte digitaal weergeeft terwijl close-ups van de brillen worden gemaakt om alle details vast te leggen.

    De oprichting van een nieuwe hub in Milaan ter gelegenheid van de 60e verjaardag van Marcolin maakt deel uit van een bredere strategie voor een efficiënte bedrijfsontwikkeling. Een plaats waar de commerciële en operationele behoeften van het bedrijf kunnen samenkomen op het gebied van communicatie en dialoog. Samen met het historische hoofdkantoor in Longarone zullen de nieuwe ruimtes in Milaan het bedrijf in staat stellen nog meer nieuwe talenten aan te trekken.

    In het interieur van de nieuwe kantoren aan Corso Venezia 50 zijn alle karakteristieke kenmerken van Marcolin, van de oorsprong tot de toekomstige richting, op een consistente en eenvoudige manier samengevoegd. Er is voldoende functionele ruimte om de nieuwe brillencollecties te presenteren, evenals privé-werkruimten. Veiligheid en flexibiliteit bevorderen de mobiliteit van het personeel tussen de kantoren.

    De ontwerpkeuzes zijn toegespitst op drie aspecten: zwart en wit als functioneel en esthetisch thema, waarbij volledig wit de operationele ruimten aanduidt, terwijl volledig zwart de representatieve ruimten afbakent; het nauwkeurige ontwerp van bepaalde functionele elementen, zoals richttafels; de creatie van werkelijk unieke foto's waarbij het onderwerp - de brillen - tot in de kleinste details wordt opgesplitst en vervolgens nauwkeurig opnieuw gemonteerd wordt: een universele taal die de productiecapaciteit van het bedrijf afschildert.

    De houten vloer op alle verdiepingen, de lounge boven het gewelf bij de ingang met uitzicht op het Planetarium, de showroom die dankzij zijn grote omvang een tentoonstellingscontinuüm kan herbergen dat een volledig beeld geeft van de brillencollecties van Marcolin zijn, samen met de functionaliteit van de werkruimten, de onderscheidende kenmerken van de nieuwe hub.

    Marcolin is een mondiaal toonaangevend bedrijf in de brillenindustrie, opgericht in 1961 in het hart van het Veneto district. Het onderscheidt zich door het unieke vermogen om vakmanschap te combineren met geavanceerde technologie n door het voortdurende streven naar uitmuntendheid en innovatie. De portefeuille omvat de huismerken Web, Marcolin en Viva en de gelicentieerde merken Tom Ford, Guess, adidas Sport, adidas Originals, Bally, Moncler, Max Mara, Sportmax, Ermenegildo Zegna, Longines, OMEGA, GCDS, Barton Perreira, Tod's, Emilio Pucci, BMW, Swarovski, Dsquared2, MAX&Co., Diesel, Covergirl, Kenneth Cole, Timberland, GANT, Harley-Davidson, Marciano, Skechers en Candie's. Via haar eigen directe netwerk en wereldwijde partners distribueert Marcolin haar producten in meer dan 125 landen. www.marcolin.com

     

     

     

     







    09-07-2021 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Jeune Premier Ergomaxx

    dé ergonomische schooltas die loodzwaar huiswerk verlicht

    Schoolkinderen dragen dagelijks meer dan 15% van hun eigen lichaamsgewicht op hun rug naar school. Een loodzware tas veroorzaakt rugklachten bij kinderen en skeletletsels op latere leeftijd. Je rug heb je voor het leven. Met dit in het achterhoofd bracht Jeune Premier een gamechanger op de schooltassenmarkt. Meet Ergomaxx: de ergonomische backpack met kleurrijke prints en fantasierijke details, hét bewijs dat ergonomie ook fashionable kan zijn.

    Een duwtje in de rug

    Ouders kennen ongetwijfeld het volgende beeld: zoon of dochter die na een goedgevulde schooldag vermoeid een loodzware boekentas in de hoek van de woonkamer gooit. Een correcte houding is van jongs af aan belangrijk in de ontwikkeling van het kind. Dat begint al vanaf de eerste schooldag. Creative Director Hélène Fransen van Jeune Premier zag dit bij haar eigen zoon en besloot om zelf een boekentas te ontwerpen. Eentje van degelijke kwaliteit met ergonomische rugsteun en een kleurrijk motief. Bye, bye saaie kleuren en zwak polyester!

    Ergomaxx 'Unicorn Universe' : Getest en goedgekeurd

    Uiteraard breng je niet zomaar iets op de markt zonder de proef op de som te nemen. Is de Ergomaxx als ergonomische schooltas echt beter voor de gezondheid van het kind? Twee specialisten, een topkinesist en een gespecialiseerde ergotherapeute, hebben het model onderzocht.

    “Jonge scholieren dragen vaak meer dan 15% van hun eigen lichaamsgewicht op hun rug, wat biomechanische en fysiologische aanpassingen veroorzaakt die spier- en skeletletsels kunnen verergeren. Het dagelijks dragen van een zware tas kan zelfs leiden tot chronische rugpijn bij kinderen”, aldus Dr. Thomas De Geest, orthopedisch wervelkolomchirurg bij het AZ Damiaan Oostende. Als vader van twee schoolgaande kinderen weet Dr. De Geest maar al te goed hoe belangrijk een ergonomische schooltas is.

    “Naast gewatteerde rugriemen zou ik een heupriem sterk adviseren. Een extra riem die rond de middel kan worden gewikkeld, helpt het gewicht te verdelen. De Ergomaxx bevat zo'n ingenieus draagsysteem dat 50% van het gewicht van de tas van de schouders naar de taille verplaatst. Het helpt om op jonge leeftijd gezonde houdingsgewoonten aan te leren en voorkomt toekomstige problemen’, vervolgt Dr. De Geest.

    Ook Kim Brouns, gespecialiseerd ergotherapeute, is helemaal weg van de Ergomaxx. “Ik werk als ergotherapeute in een revalidatiecentrum. Hier zie ik heel vaak zwaar beladen boekentassen. Ze zijn soms te groot, niet aangepast aan de lengte van het kind en veroorzaken veel schouder-, rug- en nekklachten. Een ergonomische schooltas biedt de beste oplossing”, vertelt Kim. “Naast de ergonomische vormgeving van de Ergomaxx, die de rug goed ondersteunt, is de schooltas ook trendy en hip. De kinderen in ons revalidatiecentrum zijn al fan!”

    De voordelen volgens de ergotherapeute op een rijtje : • De verstelbare rugriemen en heupgordel zorgen voor een gelijkmatige verdeling van het gewicht rond de bekken van het kind. Het ontwerp zorgt ervoor dat 50% van het gewicht naar de heupen wordt verplaatst. - •         De heupgordel vermindert de druk op de schouders. - • De schouderbanden zijn breed en gemakkelijk te verstellen, zodat ze niet in de schouders snijden. - • De kwaliteitsvolle padding van de rugriem en luchtdoorlatende mesh zorgen voor dé perfecte comfortabele pasvorm. - • De rugzak heeft twee grote vakken om ringmappen in op te bergen, en voor- en zijvakken om kleinere spullen georganiseerd in weg te steken. - • De XL-ritsen maken openen en sluiten makkelijker.

    Ergomaxx 'Sharkie' : Never stop the fun

    Stuur je kind op pad met een rugzak boordevol fun en fantasie! De Ergomaxx heeft een ergonomisch en eenvoudig verstelbaar rugpaneel. Hiermee kan je de rugzak aanpassen naargelang de grootte van je kind (vanaf 100 cm – 150 cm) en zit de Ergomaxx altijd als gegoten. Zo kan elk kind ongestoord zijn avonturen beleven, zonder de tas van zijn schouders te halen, zelfs na schooltijd. De backpack is volledig voorzien van reflectoren rondom de tas om de zichtbaarheid van je kind te garanderen en beschermt tegen de gevaren van druk verkeer. Bovendien kan de rugzak tegen een spatje regen – niet onbelangrijk in België! Zelfs sporten mét de Ergomaxx is geen probleem, kijk maar naar hoe deze kinderen het doen!

    Van klassieke cartable tot fashion statement

    Met de Ergomaxx bewijst Jeune Premier dat ergonomie ook trendy kan zijn. Met zijn gevarieerde prints en toffe details vormt de Ergomaxx dé backpack voor alle petits princes en mini-fashionista’s.

    Laat een kind een kind zijn, Ergomaxx’s got your back. Deze high-end rugzak is shockproof en gemaakt van technisch polyestervezel, ideaal voor iedere beleving. Onder de leuze ‘Elk kind is uniek’ bracht Jeune Premier de gevarieerde collectie van Ergomaxx op de markt.

    Ergomaxx productdetails : Grootte: 26 cm x 42 cm x 16,5 cm - Gewicht: 1100 gr. - Volume: 18 L - Prijs: vanaf €169,90 - Leeftijd: geschikt van 6 – 10 jaar.









    09-07-2021 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    08-07-2021
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.LeanMask
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Een 100% Belgisch mondmasker, de LeanMask, vervoegt de Belgische olympische delegatie!

     

    Opnieuw overtuigt de LeanMask met zijn kwaliteiten: duurzaam, beschermend, comfortabel, elegant en vooral made in Belgium!

    600 mondmaskers, geproduceerd door de firma Weimat ter gelegenheid van de opening van de Olympic Boutique, zullen ter beschikking worden gesteld aan alle leden van de olympische delegatie van Team Belgium. Elk team krijgt zijn uitrusting mét de LeanMask, volledig in het wit, uitgerust met een FFP2-filter en gemarkeerd met het logo van de delegatie.

    Team België is verheugd te kunnen samenwerken met de LeanMask. Het is heel belangrijk voor de delegatie om samen te werken met een Belgisch merk, waarvan de productie in België plaatsvindt!

    Voor Alex Weis, CEO van het Belgische bedrijf Weimat, is het “een bron van trots om de LeanMask te zien bijdragen aan het goede verloop van dit prestigieuze evenement en om de veiligheid van de grootste Belgische sporters en de begeleidende sportteams te verzekeren”.

    Over de Belgische en duurzame LeanMask

    Het herbruikbare, recycleerbare en duurzame mondmasker van het bedrijf Weimat is licht en vervaardigd uit flexibel plastic, namelijk TPE (niet-irriterend voor de huid) synthetisch materiaal. De LeanMask Day is het equivalent van het chirurgische masker en wordt verkocht met een pakket van 25 FFP1-filters, maar kan ook worden gedragen met FFP2-filters (dit is het geval met het masker dat door de delegatie wordt gedragen).

    Het enige onderdeel van het masker dat dagelijks vervangen moet worden is dit navulbare vezelfilter (FFP1/FFP2 gecertificeerd). Die worden aan Weimat geleverd door een naburig bedrijf. Het masker kan naar wens aan de oren of aan het achterhoofd worden vastgemaakt door middel van twee verstelbare flexibele kunststof koorden. Alle onderdelen (behalve de kleine filterstof) kunnen gewassen worden met water en zeep, in de vaatwasser of in de wasmachine.

     

     

     

     

     

    08-07-2021 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    07-07-2021
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Think Pink on the move

    Fiets, loop of wandel tegen borstkanker met Think Pink on the Move

     

    » Lier, Merchtem, Koksijde en Laarne verwelkomen Think Pink on the Move. Binnenkort ook in jouw gemeente? » Uitgestippelde loop- en wandelroutes van 6, 12 of 21 km » Fietsroutes van 30 of 70 km met GPX-coördinaten

    Think Pink on the Move is het nieuwste coronaproof eventconcept van de nationale borstkankerorganisatie Think Pink. Bewegen zit in het DNA van Think Pink. Het is een belangrijke preventieve maatregel in de strijd tegen borstkanker en bevordert het herstel tijdens en na de ziekte. Loop, wandel of fiets mee en steun zo de strijd tegen borstkanker.

    Trek je loop- of wandelschoenen aan of spring op de fiets en beleef een onvergetelijke dag met vrienden of familie op een van de Think Pink on the Move-startlocaties. Geniet van een sportieve uitdaging in een prachtige omgeving en ontdek nieuwe, onbetreden paden. Het belooft een wondermooi avontuur te worden, een dag die je niet snel zal vergeten. Bovendien geven jij en je vrienden, familie of collega’s zo samen een sterk signaal: wij geven borstkanker geen kans! Want jammer genoeg treft borstkanker nog steeds 1 vrouw op 9 in ons land.

    Eerste stop: Lier (25/06-18/07)

    Lier bijt de spits af! Van 25 juni tot 18 juli kun je meedoen met Think Pink on the Move in deze prachtige stad. Mooie fietsstroken, leuke paadjes en heel wat water typeren de omgeving. Kies voor uitgestippelde loop- en wandelroutes van 6, 12 of 21 km of fietsroutes van 30 of 70 km met GPX-coördinaten. Een goed doel steunen, bewegen en een mooie stad ontdekken: allemaal ingrediënten voor een heerlijk dagje uit met Think Pink. Ann Pira en de gemeente Lier zetten met veel plezier hun schouders onder dit event. Bekijk hieronder de teaser.

    Upcoming events : Het blijft niet bij Lier alleen. Ook Merchtem, Koksijde en Laarne staan al op de planning! 20 – 29 augustus: Merchtem - 10 – 26 september: Koksijde - 1 – 17 november: Laarne

    Praktische info en inschrijvingen: https://thinkpink.into-tickets.be/

    THINK PINK vraagt aandacht voor borstkanker en financiert wetenschappelijk onderzoek dat de meest voorkomende kanker bij vrouwen bestrijdt. Think Pink heeft vier duidelijke doelstellingen: informeren en sensibiliseren, wetenschappelijk onderzoek financieren, zorg- en nazorgprojecten ondersteunen en patiëntenrechten verdedigen. Die doelstellingen maakt Think Pink waar via drie fondsen. Zo helpt het Geef om Haar Fonds mannen en vrouwen bij de aankoop van een pruik of mutsje. Met een klein gebaar of extra steun wil het Share your Care Fonds het leven met of na borstkanker makkelijker maken, in en buiten borstklinieken. En het SMART Fonds van Think Pink financiert wetenschappelijk onderzoek naar nieuwe methodes voor opsporing, behandeling en nazorg van borstkanker in België.

     







    07-07-2021 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)


    Archief per week
  • 18/11-24/11 2024
  • 11/11-17/11 2024
  • 04/11-10/11 2024
  • 28/10-03/11 2024
  • 21/10-27/10 2024
  • 14/10-20/10 2024
  • 07/10-13/10 2024
  • 30/09-06/10 2024
  • 23/09-29/09 2024
  • 16/09-22/09 2024
  • 09/09-15/09 2024
  • 02/09-08/09 2024
  • 26/08-01/09 2024
  • 19/08-25/08 2024
  • 12/08-18/08 2024
  • 05/08-11/08 2024
  • 29/07-04/08 2024
  • 22/07-28/07 2024
  • 15/07-21/07 2024
  • 08/07-14/07 2024
  • 01/07-07/07 2024
  • 24/06-30/06 2024
  • 17/06-23/06 2024
  • 10/06-16/06 2024
  • 03/06-09/06 2024
  • 27/05-02/06 2024
  • 20/05-26/05 2024
  • 13/05-19/05 2024
  • 06/05-12/05 2024
  • 29/04-05/05 2024
  • 22/04-28/04 2024
  • 15/04-21/04 2024
  • 08/04-14/04 2024
  • 01/04-07/04 2024
  • 25/03-31/03 2024
  • 18/03-24/03 2024
  • 11/03-17/03 2024
  • 04/03-10/03 2024
  • 26/02-03/03 2024
  • 19/02-25/02 2024
  • 12/02-18/02 2024
  • 05/02-11/02 2024
  • 29/01-04/02 2024
  • 22/01-28/01 2024
  • 15/01-21/01 2024
  • 08/01-14/01 2024
  • 01/01-07/01 2024
  • 25/12-31/12 2023
  • 18/12-24/12 2023
  • 11/12-17/12 2023
  • 04/12-10/12 2023
  • 27/11-03/12 2023
  • 20/11-26/11 2023
  • 13/11-19/11 2023
  • 06/11-12/11 2023
  • 30/10-05/11 2023
  • 23/10-29/10 2023
  • 16/10-22/10 2023
  • 09/10-15/10 2023
  • 02/10-08/10 2023
  • 25/09-01/10 2023
  • 18/09-24/09 2023
  • 11/09-17/09 2023
  • 04/09-10/09 2023
  • 28/08-03/09 2023
  • 21/08-27/08 2023
  • 14/08-20/08 2023
  • 07/08-13/08 2023
  • 31/07-06/08 2023
  • 24/07-30/07 2023
  • 17/07-23/07 2023
  • 10/07-16/07 2023
  • 03/07-09/07 2023
  • 26/06-02/07 2023
  • 19/06-25/06 2023
  • 12/06-18/06 2023
  • 05/06-11/06 2023
  • 29/05-04/06 2023
  • 22/05-28/05 2023
  • 15/05-21/05 2023
  • 08/05-14/05 2023
  • 01/05-07/05 2023
  • 24/04-30/04 2023
  • 17/04-23/04 2023
  • 10/04-16/04 2023
  • 03/04-09/04 2023
  • 27/03-02/04 2023
  • 20/03-26/03 2023
  • 13/03-19/03 2023
  • 06/03-12/03 2023
  • 27/02-05/03 2023
  • 20/02-26/02 2023
  • 13/02-19/02 2023
  • 06/02-12/02 2023
  • 30/01-05/02 2023
  • 23/01-29/01 2023
  • 16/01-22/01 2023
  • 09/01-15/01 2023
  • 02/01-08/01 2023
  • 25/12-31/12 2023
  • 19/12-25/12 2022
  • 12/12-18/12 2022
  • 05/12-11/12 2022
  • 28/11-04/12 2022
  • 21/11-27/11 2022
  • 14/11-20/11 2022
  • 07/11-13/11 2022
  • 31/10-06/11 2022
  • 24/10-30/10 2022
  • 17/10-23/10 2022
  • 10/10-16/10 2022
  • 03/10-09/10 2022
  • 26/09-02/10 2022
  • 19/09-25/09 2022
  • 12/09-18/09 2022
  • 05/09-11/09 2022
  • 29/08-04/09 2022
  • 22/08-28/08 2022
  • 15/08-21/08 2022
  • 08/08-14/08 2022
  • 01/08-07/08 2022
  • 25/07-31/07 2022
  • 18/07-24/07 2022
  • 11/07-17/07 2022
  • 04/07-10/07 2022
  • 27/06-03/07 2022
  • 20/06-26/06 2022
  • 13/06-19/06 2022
  • 06/06-12/06 2022
  • 30/05-05/06 2022
  • 23/05-29/05 2022
  • 16/05-22/05 2022
  • 09/05-15/05 2022
  • 02/05-08/05 2022
  • 25/04-01/05 2022
  • 18/04-24/04 2022
  • 11/04-17/04 2022
  • 04/04-10/04 2022
  • 28/03-03/04 2022
  • 21/03-27/03 2022
  • 14/03-20/03 2022
  • 07/03-13/03 2022
  • 28/02-06/03 2022
  • 21/02-27/02 2022
  • 14/02-20/02 2022
  • 07/02-13/02 2022
  • 31/01-06/02 2022
  • 24/01-30/01 2022
  • 17/01-23/01 2022
  • 10/01-16/01 2022
  • 03/01-09/01 2022
  • 26/12-01/01 2023
  • 13/12-19/12 2021
  • 06/12-12/12 2021
  • 29/11-05/12 2021
  • 22/11-28/11 2021
  • 15/11-21/11 2021
  • 08/11-14/11 2021
  • 01/11-07/11 2021
  • 25/10-31/10 2021
  • 18/10-24/10 2021
  • 11/10-17/10 2021
  • 04/10-10/10 2021
  • 27/09-03/10 2021
  • 20/09-26/09 2021
  • 13/09-19/09 2021
  • 06/09-12/09 2021
  • 30/08-05/09 2021
  • 23/08-29/08 2021
  • 16/08-22/08 2021
  • 09/08-15/08 2021
  • 02/08-08/08 2021
  • 26/07-01/08 2021
  • 19/07-25/07 2021
  • 12/07-18/07 2021
  • 05/07-11/07 2021
  • 28/06-04/07 2021
  • 21/06-27/06 2021
  • 14/06-20/06 2021
  • 07/06-13/06 2021
  • 31/05-06/06 2021
  • 24/05-30/05 2021
  • 17/05-23/05 2021
  • 10/05-16/05 2021
  • 03/05-09/05 2021
  • 26/04-02/05 2021
  • 19/04-25/04 2021
  • 12/04-18/04 2021
  • 05/04-11/04 2021
  • 29/03-04/04 2021
  • 22/03-28/03 2021
  • 15/03-21/03 2021
  • 08/03-14/03 2021
  • 01/03-07/03 2021
  • 22/02-28/02 2021
  • 15/02-21/02 2021
  • 08/02-14/02 2021
  • 01/02-07/02 2021
  • 25/01-31/01 2021
  • 18/01-24/01 2021
  • 11/01-17/01 2021
  • 04/01-10/01 2021
  • 28/12-03/01 2027
  • 07/12-13/12 2020
  • 30/11-06/12 2020
  • 23/11-29/11 2020
  • 16/11-22/11 2020
  • 09/11-15/11 2020
  • 02/11-08/11 2020
  • 26/10-01/11 2020
  • 19/10-25/10 2020
  • 12/10-18/10 2020
  • 05/10-11/10 2020
  • 28/09-04/10 2020
  • 21/09-27/09 2020
  • 14/09-20/09 2020
  • 07/09-13/09 2020
  • 31/08-06/09 2020
  • 24/08-30/08 2020
  • 17/08-23/08 2020
  • 10/08-16/08 2020
  • 03/08-09/08 2020
  • 27/07-02/08 2020
  • 20/07-26/07 2020
  • 13/07-19/07 2020
  • 06/07-12/07 2020
  • 29/06-05/07 2020
  • 22/06-28/06 2020
  • 15/06-21/06 2020
  • 08/06-14/06 2020
  • 01/06-07/06 2020
  • 25/05-31/05 2020
  • 18/05-24/05 2020
  • 11/05-17/05 2020
  • 04/05-10/05 2020
  • 27/04-03/05 2020
  • 20/04-26/04 2020
  • 13/04-19/04 2020
  • 06/04-12/04 2020
  • 30/03-05/04 2020
  • 23/03-29/03 2020
  • 16/03-22/03 2020
  • 09/03-15/03 2020
  • 02/03-08/03 2020
  • 24/02-01/03 2020
  • 17/02-23/02 2020
  • 10/02-16/02 2020
  • 03/02-09/02 2020
  • 27/01-02/02 2020
  • 20/01-26/01 2020
  • 13/01-19/01 2020
  • 06/01-12/01 2020
  • 30/12-05/01 2020
  • 16/12-22/12 2019
  • 09/12-15/12 2019
  • 02/12-08/12 2019
  • 18/11-24/11 2019
  • 11/11-17/11 2019
  • 04/11-10/11 2019
  • 28/10-03/11 2019
  • 21/10-27/10 2019
  • 14/10-20/10 2019
  • 07/10-13/10 2019
  • 30/09-06/10 2019
  • 23/09-29/09 2019
  • 16/09-22/09 2019
  • 09/09-15/09 2019
  • 02/09-08/09 2019
  • 26/08-01/09 2019
  • 19/08-25/08 2019
  • 12/08-18/08 2019
  • 05/08-11/08 2019
  • 29/07-04/08 2019
  • 22/07-28/07 2019
  • 15/07-21/07 2019
  • 08/07-14/07 2019
  • 01/07-07/07 2019
  • 24/06-30/06 2019
  • 17/06-23/06 2019
  • 10/06-16/06 2019
  • 03/06-09/06 2019
  • 27/05-02/06 2019
  • 20/05-26/05 2019
  • 13/05-19/05 2019
  • 06/05-12/05 2019
  • 29/04-05/05 2019
  • 22/04-28/04 2019
  • 15/04-21/04 2019
  • 08/04-14/04 2019
  • 01/04-07/04 2019
  • 25/03-31/03 2019
  • 18/03-24/03 2019
  • 11/03-17/03 2019
  • 04/03-10/03 2019
  • 25/02-03/03 2019
  • 18/02-24/02 2019
  • 11/02-17/02 2019
  • 04/02-10/02 2019
  • 28/01-03/02 2019
  • 21/01-27/01 2019
  • 14/01-20/01 2019
  • 07/01-13/01 2019
  • 31/12-06/01 2019
  • 24/12-30/12 2018
  • 17/12-23/12 2018
  • 10/12-16/12 2018
  • 03/12-09/12 2018
  • 26/11-02/12 2018
  • 19/11-25/11 2018
  • 12/11-18/11 2018
  • 05/11-11/11 2018
  • 29/10-04/11 2018
  • 22/10-28/10 2018
  • 15/10-21/10 2018
  • 08/10-14/10 2018
  • 01/10-07/10 2018
  • 24/09-30/09 2018
  • 17/09-23/09 2018
  • 10/09-16/09 2018
  • 03/09-09/09 2018
  • 27/08-02/09 2018
  • 20/08-26/08 2018
  • 13/08-19/08 2018
  • 06/08-12/08 2018
  • 30/07-05/08 2018
  • 23/07-29/07 2018
  • 16/07-22/07 2018
  • 09/07-15/07 2018
  • 30/04-06/05 2018
  • 23/04-29/04 2018
  • 16/04-22/04 2018
  • 09/04-15/04 2018
  • 02/04-08/04 2018
  • 26/03-01/04 2018
  • 19/03-25/03 2018
  • 12/03-18/03 2018
  • 05/03-11/03 2018
  • 26/02-04/03 2018
  • 19/02-25/02 2018
  • 12/02-18/02 2018
  • 05/02-11/02 2018
  • 29/01-04/02 2018
  • 22/01-28/01 2018
  • 15/01-21/01 2018
  • 08/01-14/01 2018
  • 01/01-07/01 2018
  • 25/12-31/12 2017
  • 18/12-24/12 2017
  • 11/12-17/12 2017
  • 04/12-10/12 2017
  • 27/11-03/12 2017
  • 20/11-26/11 2017
  • 13/11-19/11 2017
  • 06/11-12/11 2017
  • 30/10-05/11 2017
  • 23/10-29/10 2017
  • 16/10-22/10 2017
  • 09/10-15/10 2017
  • 02/10-08/10 2017
  • 25/09-01/10 2017
  • 18/09-24/09 2017
  • 11/09-17/09 2017
  • 04/09-10/09 2017
  • 28/08-03/09 2017
  • 21/08-27/08 2017
  • 14/08-20/08 2017
  • 07/08-13/08 2017
  • 31/07-06/08 2017
  • 24/07-30/07 2017
  • 17/07-23/07 2017
  • 10/07-16/07 2017
  • 03/07-09/07 2017
  • 26/06-02/07 2017
  • 19/06-25/06 2017
  • 12/06-18/06 2017
  • 05/06-11/06 2017
  • 29/05-04/06 2017
  • 22/05-28/05 2017
  • 15/05-21/05 2017
  • 08/05-14/05 2017
  • 01/05-07/05 2017
  • 24/04-30/04 2017
  • 17/04-23/04 2017
  • 10/04-16/04 2017
  • 03/04-09/04 2017
  • 27/03-02/04 2017
  • 20/03-26/03 2017
  • 13/03-19/03 2017
  • 06/03-12/03 2017
  • 27/02-05/03 2017
  • 20/02-26/02 2017
  • 13/02-19/02 2017
  • 06/02-12/02 2017
  • 30/01-05/02 2017
  • 23/01-29/01 2017
  • 16/01-22/01 2017
  • 09/01-15/01 2017
  • 02/01-08/01 2017
  • 25/12-31/12 2017
  • 19/12-25/12 2016
  • 12/12-18/12 2016
  • 05/12-11/12 2016
  • 28/11-04/12 2016
  • 21/11-27/11 2016
  • 14/11-20/11 2016
  • 07/11-13/11 2016
  • 31/10-06/11 2016
  • 24/10-30/10 2016
  • 17/10-23/10 2016
  • 10/10-16/10 2016
  • 03/10-09/10 2016
  • 26/09-02/10 2016
  • 19/09-25/09 2016
  • 12/09-18/09 2016
  • 05/09-11/09 2016
  • 29/08-04/09 2016
  • 22/08-28/08 2016
  • 15/08-21/08 2016
  • 08/08-14/08 2016
  • 01/08-07/08 2016
  • 25/07-31/07 2016
  • 18/07-24/07 2016
  • 11/07-17/07 2016
  • 04/07-10/07 2016
  • 27/06-03/07 2016
  • 20/06-26/06 2016
  • 13/06-19/06 2016
  • 06/06-12/06 2016
  • 30/05-05/06 2016
  • 23/05-29/05 2016
  • 16/05-22/05 2016
  • 09/05-15/05 2016
  • 02/05-08/05 2016
  • 25/04-01/05 2016
  • 18/04-24/04 2016
  • 11/04-17/04 2016
  • 04/04-10/04 2016
  • 28/03-03/04 2016
  • 21/03-27/03 2016
  • 14/03-20/03 2016
  • 07/03-13/03 2016
  • 29/02-06/03 2016
  • 22/02-28/02 2016
  • 15/02-21/02 2016
  • 08/02-14/02 2016
  • 01/02-07/02 2016
  • 25/01-31/01 2016
  • 18/01-24/01 2016
  • 11/01-17/01 2016
  • 04/01-10/01 2016
  • 28/12-03/01 2021
  • 21/12-27/12 2015
  • 14/12-20/12 2015
  • 07/12-13/12 2015
  • 30/11-06/12 2015
  • 23/11-29/11 2015
  • 16/11-22/11 2015
  • 09/11-15/11 2015
  • 02/11-08/11 2015
  • 26/10-01/11 2015
  • 19/10-25/10 2015
  • 12/10-18/10 2015
  • 05/10-11/10 2015
  • 28/09-04/10 2015
  • 21/09-27/09 2015
  • 14/09-20/09 2015
  • 07/09-13/09 2015
  • 31/08-06/09 2015
  • 24/08-30/08 2015
  • 17/08-23/08 2015
  • 10/08-16/08 2015
  • 03/08-09/08 2015
  • 27/07-02/08 2015
  • 20/07-26/07 2015
  • 13/07-19/07 2015
  • 06/07-12/07 2015
  • 29/06-05/07 2015
  • 22/06-28/06 2015
  • 15/06-21/06 2015
  • 08/06-14/06 2015
  • 01/06-07/06 2015
  • 25/05-31/05 2015
  • 18/05-24/05 2015
  • 11/05-17/05 2015
  • 04/05-10/05 2015
  • 27/04-03/05 2015
  • 20/04-26/04 2015
  • 13/04-19/04 2015
  • 06/04-12/04 2015
  • 30/03-05/04 2015
  • 23/03-29/03 2015
  • 16/03-22/03 2015
  • 09/03-15/03 2015
  • 02/03-08/03 2015
  • 23/02-01/03 2015
  • 16/02-22/02 2015
  • 09/02-15/02 2015
  • 02/02-08/02 2015
  • 26/01-01/02 2015
  • 19/01-25/01 2015
  • 12/01-18/01 2015
  • 05/01-11/01 2015
  • 29/12-04/01 2015
  • 22/12-28/12 2014
  • 15/12-21/12 2014
  • 08/12-14/12 2014
  • 01/12-07/12 2014
  • 24/11-30/11 2014
  • 17/11-23/11 2014
  • 10/11-16/11 2014
  • 03/11-09/11 2014
  • 27/10-02/11 2014
  • 20/10-26/10 2014
  • 13/10-19/10 2014
  • 06/10-12/10 2014
  • 29/09-05/10 2014
  • 22/09-28/09 2014
  • 15/09-21/09 2014
  • 08/09-14/09 2014
  • 01/09-07/09 2014
  • 25/08-31/08 2014
  • 18/08-24/08 2014
  • 11/08-17/08 2014
  • 04/08-10/08 2014
  • 28/07-03/08 2014
  • 21/07-27/07 2014
  • 14/07-20/07 2014
  • 07/07-13/07 2014
  • 30/06-06/07 2014
  • 23/06-29/06 2014
  • 16/06-22/06 2014
  • 09/06-15/06 2014
  • 02/06-08/06 2014
  • 26/05-01/06 2014
  • 19/05-25/05 2014
  • 12/05-18/05 2014
  • 05/05-11/05 2014
  • 28/04-04/05 2014
  • 21/04-27/04 2014
  • 14/04-20/04 2014
  • 07/04-13/04 2014
  • 31/03-06/04 2014
  • 24/03-30/03 2014
  • 17/03-23/03 2014
  • 10/03-16/03 2014
  • 03/03-09/03 2014
  • 24/02-02/03 2014
  • 17/02-23/02 2014
  • 10/02-16/02 2014
  • 03/02-09/02 2014
  • 27/01-02/02 2014
  • 20/01-26/01 2014
  • 13/01-19/01 2014
  • 06/01-12/01 2014
  • 30/12-05/01 2014
  • 14/11-20/11 2011
  • 20/12-26/12 2010
  • 13/12-19/12 2010
  • 06/12-12/12 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 09/02-15/02 2009
  • 19/01-25/01 2009
  • 24/11-30/11 2008
  • 13/10-19/10 2008
  • 06/10-12/10 2008
  • 29/09-05/10 2008
  • 28/07-03/08 2008
  • 07/07-13/07 2008
  • 31/03-06/04 2008
  • 11/02-17/02 2008
  • 04/02-10/02 2008
  • 28/01-03/02 2008
  • 14/01-20/01 2008
  • 10/12-16/12 2007
  • 03/12-09/12 2007
  • 26/11-02/12 2007
  • 19/11-25/11 2007
  • 12/11-18/11 2007
  • 05/11-11/11 2007
  • 29/10-04/11 2007
  • 22/10-28/10 2007
  • 08/10-14/10 2007
  • 01/10-07/10 2007
  • 17/09-23/09 2007
  • 03/09-09/09 2007
  • 27/08-02/09 2007
  • 20/08-26/08 2007
  • 13/08-19/08 2007
  • 06/08-12/08 2007
  • 30/07-05/08 2007
  • 16/07-22/07 2007
  • 09/07-15/07 2007
  • 25/06-01/07 2007
  • 18/06-24/06 2007
  • 11/06-17/06 2007
  • 04/06-10/06 2007
  • 28/05-03/06 2007
  • 14/05-20/05 2007
  • 02/04-08/04 2007
  • 12/03-18/03 2007
  • 05/03-11/03 2007
  • 26/02-04/03 2007
  • 19/02-25/02 2007
  • 12/02-18/02 2007
  • 29/01-04/02 2007
  • 25/12-31/12 2006
  • 18/12-24/12 2006
  • 11/12-17/12 2006
  • 04/12-10/12 2006
  • 27/11-03/12 2006
  • 20/11-26/11 2006
  • 13/11-19/11 2006
  • 06/11-12/11 2006
  • 23/10-29/10 2006
  • 09/10-15/10 2006
  • 25/09-01/10 2006
  • 04/09-10/09 2006
  • 28/08-03/09 2006
  • 31/07-06/08 2006
  • 10/07-16/07 2006
  • 19/06-25/06 2006
  • 05/06-11/06 2006
  • 29/05-04/06 2006
  • 27/03-02/04 2006
  • 20/03-26/03 2006
  • 13/03-19/03 2006
  • 28/11-04/12 -0001

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !


    Blog tegen de regels? Meld het ons!
    Gratis blog op http://blog.seniorennet.be - SeniorenNet Blogs, eenvoudig, gratis en snel jouw eigen blog!