Inhoud blog
  • Design vakantieverblijf :.
  • Ontwerp jouw droomkeuken,
  • Let it snow
  • Interhome breidt uit aan Noordzee
  • Evenement Kerstmis Avontuur
  • Op naar de feestdagen met V-Tech
  • 5 tips om de Memphis stijl in huis (en je kleerkast) te halen
  • Home stories winter 2024
  • Het efect van schermtijd bij jonge kinderen:
  • Tsuyosa Kiniro: een nieuw icoon
  • Fresh 'n rebel
  • Kerstmis in de winterserre
  • Nieuwe Flik Flak collectie: Mystic Land
  • A Walkie Talkie Christmas
  • Chocoladehuis Boon Hasselt
  • Winterwandelingen op de Waddeneilanden
  • Circular & chic
  • Exclusieve horloges
  • Kom in de kerstsfeer
  • Punic
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    wozani
    restaurants
    18-09-2021
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.De Levis kleur van he jaar 2022

    » Bright SkiesTM: een lichtblauw bol van de mogelijkheden - » Levis Ambiance Trend Collection 2022: 10 complementaire vrolijke, rozige tinten

    … Bright SkiesTM. Een licht en luchtig blauw dat ons een broodnodige hap adem geeft na anderhalf jaar met dichtgeknepen keel en gemoed. Bright SkiesTM is een open kleur die bol staat van de mogelijkheden en zo ook vlot combineert met een palet van al even opgewekte frisse en rozige tinten: de Levis Ambiance Trend Collection 2022.

    Naar jaarlijkse gewoonte zet het Global Aesthetic Center van Levis’ moederbedrijf AkzoNobel samen met een panel van internationaal gerenommeerd designtalent de tanden in de aanstormende trends en maatschappelijke tendensen. En goed nieuws voor 2022: de Global Trend Forecast voorspelt voor volgend jaar enkel zonneschijn en Bright SkiesTM.

    De mondiale pandemie en haar effecten en uitlopers in de sociale, economische en ecologische aspecten van ons leven, zetten onze prioriteiten op scherp. We beseften dat de dingen die echt belangrijk waren, gek genoeg, al altijd onder onze neus lagen: vrienden, familie, onze thuis en leefwereld. Met een enthousiasme dat te lang op slot zat, willen we nu van al dat moois genieten en met onze dierbaren naar buiten trekken. We gaan de toekomst positief tegemoet en laten ons daarbij vergezellen door een wolkje geluk en positiviteit met de naam Bright SkiesTM.

    Bright SkiesTM is een fris en open, luchtig lichtblauw dat zacht is voor het gemoed. Het heeft de grenzeloze blauwe hemel buiten gevangen en geeft ons een bemoedigend duwtje in de rug om onze dagelijkse dag nieuw leven in te blazen. We willen een Leven 2.0 met het heruitvinden van onze woning als multifunctionele plek; met de aanwezigheid van rustgevend groen in onze omgeving; met kunst die ons inspireert en troost biedt; en met de eindeloze mogelijkheid en het positieve inzicht dat we de wereld kunnen veranderen als we samenwerken.

    De Kleur van het Jaar is dan ook een happy-go-lucky kleur die al het bovenstaande omvat en die ons wind onder onze vleugels geeft. We dompelen onze huizen onder in al die vrije vrolijkheid en grenzen kamers af met happy & easy colour blocking dankzij de Levis Ambiance Trend Collection 2022.

    Naast de Kleur van het Jaar lanceert Levis ook een palet van complementaire kleuren die Bright SkiesTM in al zijn goede bedoelingen ondersteunt. Ook dit jaar is dat opnieuw een gebruiksvriendelijke verzameling kleuren geworden die makkelijk onderling combineren en die in de mix met Bright SkiesTM een eigen sfeer oproepen.

    De warme roze en oranje tinten van de Levis Ambiance Trend Collection 2022 doorbreken de sleur van het alledaagse. Ze scherpen de creativiteit aan en geven het vermoeide hoofd terug perspectief en energie. Hun gloed laat het daglicht baden in een knus schijnsel. Gecombineerd met de zachte, luchtige tinten uit het palet krijg je een fris en rustgevend resultaat. In tandem met de Levis Kleur van het Jaar 2022 is de Trend Collection een opkikker voor zowel minimalistische als klassiekere interieurs.

     

     







    18-09-2021 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    17-09-2021
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Mayerline creƫert telefoontasje

    Ecologisch bewuste collab met het Antwerpse Ms. Bay. Het Belgische modehuis Mayerline Brussels gaat opnieuw een ecologisch bewuste samenwerking aan, deze keer met een Antwerps ethisch en duurzaam luxehandtassenmerk. Resultaat? Ms. Bay for Mayerline: een sociaal, duurzaam, fashionable én praktisch telefoontasje. Het is gemaakt van 100% gerecycleerd synthetisch leer gehaald uit afvalplastics, van visnetten tot textielafval. Het accessoire is 100% vegan en slijtvast. Mayerline gaat daarmee verder op de ingeslagen weg van ecologisch bewuste collabs. Na de capsulecollectie met de Antwerpse Ellen Kegels brengt deze lijn van telefoontasjes twee Belgische merken samen die duurzaamheid en elegantie hoog in het vaandel dragen.

    Van visnetten en autoramen tot luxeproduct

    Het tasje van Ms. Bay for Mayerline is gemaakt van afvalplastics, van oude visnetten tot textielafval. De bovenlaag is dan weer vervaardigd uit PVB, een stof gewonnen uit gerecycleerd glas van autoramen. Zowel afvalplastics als restanten uit de auto-industrie vormen een enorme afvalberg waar doorgaans weinig mee gedaan wordt. Initiatieven als deze zijn broodnodig om te laten zien dat recycleren aan de basis kan liggen van de mooiste producten.

    Collection manager Liesbet Kimpe: “De samenwerking met Ms. Bay was voor ons een gouden match, omdat het een naadloze verderzetting is van waar Mayerline voor staat. Het toont dat hoogstaande kwaliteit, oog voor detail, ecologisch en sociaal bewustzijn, 100% hand in hand kunnen gaan met iets moois dat ook een praktische gebruikswaarde heeft. Het lijkt een kleinood, maar het bewijst dat we samen de wereld meer ecobewust kunnen maken als we ver genoeg durven denken. Bovendien is Ms. Bay een initiatief van een ondernemende vrouw met een sterke visie. Daar zetten we met Mayerline Brussels graag de schouders onder.”

    Het tasje bestaat in vier kleuren: zwart, okergeel, bordeaux en lichtroze. De prijs bedraagt €39. Het is niet enkel fashionable, maar ook handig: naast ruimte voor een gsm, kun je achteraan ook drie (betaal)kaarten opbergen en het draagkoord is aanpasbaar in lengte.

    Ms. Bay is hiermee allerminst aan haar proefstuk toe. Oprichtster Saskia Aelen staat met Ms. Bay al sinds 2018 voor duurzame en fair-trade lederwaren. Ms. Bay kent haar oorsprong in de zoektocht naar de perfecte tas; verfijnd en luxueus, maar zonder schuldgevoel. Het is niet zomaar een handtassenmerk, dankzij een visie gefundeerd op tijdloosheid, sociale rechtvaardigheid en ecologische verantwoordelijkheid. De handtassen van Ms. Bay worden bovendien gemaakt in twee fair trade gecertificeerde ateliers in India. Een tasje dat dus ook het hart op de juiste plaats heeft.

    Saskia Aelen: "Een van de kernwaarden van Mayerline is kwaliteit, iets wat vroeger, toen het merk opgericht werd, meer vanzelfsprekend was dan nu. Vandaag leven we in een wereld van fast fashion. Mensen kopen kleding zonder er al te veel over na te denken en de trends volgen elkaar snel op. In die wereld is de nood aan kwaliteit en tijdloosheid iets wat Mayerline en Ms. Bay met elkaar verbindt. Producten die goed en doordacht gemaakt worden, met oog voor materiaal en detail: dat is duurzaam. Dit is een uniek product, in een uniek materiaal, voor alle unieke Belgische vrouwen."







    17-09-2021 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    16-09-2021
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Mooier wer, geen files en minder geld !

    waarom de Costa Blanca het perfecte alternatief is voor de Belgische kust

    De gemiddelde prijs van een appartement aan de Belgische kust is gestegen tot net geen 300.000 euro. Dat is een smak geld voor een optrekje op een allesbehalve zonzekere bestemming en waar je om er te geraken ook vaak in de file voor moet staan. Dan ben je beter af met een tweede verblijf aan de Costa Blanca. “Een nieuw en groter appartement is er een pak goedkoper. Je geniet er het hele jaar door van de zon én je staat er in een wip”, vertelt Provia. De Spaanse vastgoedorganisatie stelt vijf gloednieuwe appartementen voor tussen de 185.000 euro en 276.920 euro.

    Elk jaar kopen zowat 3.000 Belgen een tweede verblijf in Spanje. Het merendeel kiest voor de Costa Blanca. “Daar zijn verschillende goede redenen voor”, zegt vastgoedorganisatie Provia. “In de eerste plaats zijn de prijzen heel aantrekkelijk. Die stijgen al een tijdje gestaag - wat betekend dat het een prima investering is - maar je kunt ze absoluut niet vergelijken met die aan de Belgische kust, waar je gemiddeld al 300.000 euro moet betalen voor een appartement en niet lang niet altijd veel waar voor je geld krijgt. Aan de Costa Blanca kun je met een veel kleiner budget een gloednieuw appartement kopen. Ze worden gebouwd door ervaren projectontwikkelaars met een solide financiële basis.”

    Denia Beach van Alibuilding : Dat het hart van de Costa Blanca zich op zo’n 1.800 kilometer van Brussel bevindt, mag volgens Provia geen belemmering zijn. “Wie vanuit Brussel of Antwerpen richting kust rijdt, staat vaak urenlang in de file. In die tijd kun je evengoed naar Spanje afreizen, want het is nauwelijks meer dan twee uur vliegen naar de luchthaven van Alicante. Die is het hele jaar door bereikbaar vanuit Brussel, Antwerpen, Oostende, Charleroi en Luik. Op elk uur van de dag heb je keuze uit meerdere vluchten.”

    Naast de betaalbaarheid – ook het dagelijkse leven is beduidend goedkoper – en de bereikbaarheid is het klimaat de derde reden waarom Belgen voor de Costa Blanca kiezen. “Het is geen uitzondering dat je op kerstdag zonnebadend op het strand kunt doorbrengen in temperaturen boven de twintig graden. Dat is ook de gemiddelde jaartemperatuur, wat het dubbele is van dat aan de Belgische kust. Het aantal zonzekere dagen bedraagt meer dan 320 per jaar.”

    Omdat een beeld meer zegt dan 1.000 woorden selecteerde Provia vijf projecten aan zee die goedkoper zijn dan het gemiddelde appartement aan de Belgische kust.

    Vanaf 185.000 euro

    De nieuwbouwresidentie in Punta Prima (Costa Blanca Zuid) is uitstekend gelegen: op 30 km van de luchthaven van Alicante, op 10 minuten van het shopping center La Zenia en op 15 minuten van twee golfdomeinen. Er zijn twee- en drieslaapkamerappartementen met twee badkamers waar vloerverwarming ligt. De prijzen variëren van 185.000 euro tot 389.000 euro. Realisatie: www.trivee.com.

    Vanaf 194.000 euro

    Orihuela Costa is een bij Belgen erg populaire regio. Residencial Flamenca is dan ook al aan haar tweede bouwfase toe. De nabijheid van de zee en de mooie tuinen in het complex hebben een grote aantrekkingskracht. De appartementen zijn ook erg ruim, met een minimumoppervlakte van 94 m². Daarvoor krijg je twee slaapkamers en een badkamer. De duurste appartementen, met drie slaap- en twee badkamers, gaan tot 384.000 euro. Realisatie: TM.

    Vanaf 206.000 euro

    Denia Beach is een architecturaal hoogstandje. De residentie ligt in een rustige buurt van de gelijknamige stad in het noorden van de Costa Blanca, vlakbij het Almadraba-strand en een natuurgebied. Er is een ruime keuze aan appartementen – van één tot drie slaapkamers – die allemaal een ruim terras hebben. 66 van de 78 zijn al verkocht. Realisatie: www.alibuilding.com.

    Vanaf 207.700 euro

    Seascape Benidorm bevindt zich pal in het hart van de Costa Blanca, in een dorp iets meer richting de bergen. Dat zorgt voor een fantastisch zicht op de stad en daarachter de zee. Er is een verscheidenheid aan gebouwen, met appartementen (162) en villa’s (20). Voor elk wat wils dus. Je hebt tal van faciliteiten ter beschikking, waaronder een sauna. Realisatie. www.urbincasa.es.

    276.920 euro

    De groene bergen en de zee vormen een schitterend decor voor dit gelijkvloers appartement dat ook een terras en een tuintje heeft, samen goed voor 177 m². Het is een van de laatst beschikbare flats in het knappe complex Montecala Gardens. Gelegen in Benitachell in de urbanisatie Cumbre del Sol in het noorden van de Costa Blanca. Realisatie: www.vapf.com

     

     











    16-09-2021 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    15-09-2021
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Deelplatformen blijven groeien

    Camptoo biedt nu ook campers en caravans aan in Zweden en Denemarken en verstevigt positie in Europa met overname van Zweedse Out2Camp

    Het Nederlandse bedrijf Camptoo heeft deze zomer met groot succes zijn deelservice in Zweden gelanceerd. Camptoo is een deelplatform waar je campers en caravans rechtstreeks bij de eigenaar huurt. Nu fuseren ze met de voormalige concurrent Out2Camp, die met een wagenpark van 400 campers en caravans in Zweden en Denemarken een belangrijke speler is op het gebied van deeldiensten voor kampeervoertuigen. Het doel is om de toonaangevende kampeerplatform in Zweden te worden door het aanbieden van een wagenpark van meer dan 1000 verschillende kampeervoertuigen tegen het einde van 2022. De deal houdt in dat Camptoo 100 procent van de aandelen in Out2Camp overneemt in ruil voor een aandeel in Camptoo. De oprichters van Out2Camp zullen in de toekomst betrokken blijven bij de verdere groei van het bedrijf.

    Overname bundelt krachten : Camptoo biedt een service aan waarmee eigenaars en huurders hun caravan of mobilhome kunnen huren of verhuren. Deze service werd in 2014 in Nederland gelanceerd en kent sindsdien een groei in de Europese markt, in de VS en in Australië. Sinds de start van Camptoo hebben gebruikers meer dan 475.000 overnachtingen geboekt in voertuigen die via de website worden verhuurd. Het bedrijf werd daardoor in 2020 door de Financial Times uitgeroepen tot het snelst groeiende reisbedrijf in Europa.

    "We kijken er erg naar uit om, samen met Out2Camp, het wagenpark te laten groeien naar meer dan 1.000 kampeervoertuigen in Zweden tegen het einde van 2022. Alle mensen verdienen het om de vrijheid en flexibiliteit te ervaren die reizen met een camper en caravan met zich meebrengt," zegt Martijn Peeters, oprichter en CEO van Camptoo. De missie van Camptoo? Iedereen in Europa te kunnen laten genieten van een outdoor trip. Met deze overname wordt Camptoo naast de Benelux en de UK, ook in Scandinavië de grootste speler. Dit geeft gebruikers de mogelijkheid om wild kamperen in Scandinavië rechtstreeks te ervaren via www.camptoo.be. Er zullen in de toekomst meer stappen volgen om ook in de rest van Europa deze rol te kunnen vervullen.

    Deeleconomie is booming! Steeds meer mensen geloven in een lifestyle waarbij we onze eigendommen met elkaar delen. Niet alleen om de portemonnee en het milieu te sparen, maar ook om het gevoel van sociale verbondenheid te ervaren. Camptoo speelt in op deze behoefte via een peer-to-peer platform dat huurders en verhuurders van campers en caravans bij elkaar brengt. Deze voertuigen staan gemiddeld 48 weken per jaar stil. Door het delen ervan hoeft er minder geproduceerd te worden, gaan de kosten van het gebruik omlaag en beleven meer mensen de vrijheid van kamperen of roadtrippen in een uniek en persoonlijk kampeermiddel. Zo maakt Camptoo een vakantie op wielen voor iedereen toegankelijk!





    15-09-2021 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    14-09-2021
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Juttu winter store Leuven: opent op 27 september
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Het is bijna zo ver: Juttu opent op 27 september haar Juttu Winter Store op de Bondgenotenlaan in Leuven. Na het succes van de Summer Store in Knokke kijkt Juttu naar de hippe, multiculturele studentenstad Leuven om er haar nieuwe, tijdelijke vestiging te openen. Een positief signaal van en voor het Belgische multibrand winkelconcept, zeker in deze - nog steeds - uitdagende tijd. Het wordt de ultieme go-to shopping destination voor al wie klaar is om deze ongewone zomer achter zich te laten en de sfeer wil opsnuiven van een veelbelovend, nieuw seizoen.

    Wat? Juttu Winter Store is een tijdelijke winkel met een unieke mix van Belgische en internationale items: fashion voor dames en heren, deco, beauty en gifts.

    Waar? Bondgenotenlaan 59 – 61, 3000 Leuven

    Wanneer? Open vanaf 27 september '21 tot en met 29 januari '22

    Voor wie? Voor ruimdenkende, positieve, hippe, kritische en bewuste shoppers. Vrouwen én mannen, with great taste.

    Wat vind je er?

    Fashion voor dames (o.a. Armedangels, Catwalk Junkie, FRNCH, ICHI, Numph, Object, Rains, Selected, Selfhood, Y.A.S, Orfeo, Wearable Stories, Minimum, Native youth, Lords & Lillies, Another Label, Sessun), fashion voor heren (o.a. Anerkjendt, Antwrp, Armedangels, Elvine, Knowledge Cotton Apparel, Revolution, Selected, Minimum, Munoman, Plain, Kultivate, Suit), accessoires (o.a. Diadora, Tango, Muja Juma, Matt&Natt, Goorin, Wouf), home (o.a HK living, Pomax, &Klevering, Bloomon, Urban Nature Culture), food (o.a. Lie Gourmet, Buddy Buddy, Baru, I Just Love Breakfast), beauty (o.a. Wondr, Meraki, Korres) en gifts.

     

    14-09-2021 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    13-09-2021
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Nieuwe Tezenis shop
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Nieuwe Tezenis shop opent zijn deuren in Wijnegem

    Half september opent een nieuwe Tezenis-winkel in Wijnegem. Ter gelegenheid hiervan organiseert het merk op 23 september 2021 een evenement waar meer dan 50 mensen kunnen genieten van muziek terwijl ze de nieuwe Tezenis herfst/wintercollectie ontdekken.

    Tezenis is sinds 2003 de coole en innovatieve ziel van de Calzedonia groep. Het merk heeft oog voor nieuwe trends en staat dicht bij sociale netwerken, waardoor het mogelijk is de nieuwste artikelen in de winkels te vinden. Tezenis evolueert voortdurend, past zich snel aan de veranderende stijlen aan en heeft meer dan 700 verkooppunten in 32 verschillende landen.

    Om de opening van de winkel te vieren, heeft het merk veel influencers en media uitgenodigd en zal er een speciale gast zijn, DJ Zoey Hasselbank. Een aantrekkelijke Kaleidoscope Photobooth om content te creëren om op sociale media te plaatsen zal beschikbaar zijn om onderhoudende en innovatieve content te creëren, evenals de mogelijkheid om van een super leuke buffet te genieten dankzij Moonpops snacks en D-drinks.

    13-09-2021 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.LolaLiza kick off

    LolaLiza kicks off its festive month with two flashmobs

     

    Belgian brand LolaLiza celebrates its 20th anniversary this month, so September will be full of festivities. On the first of September, LolaLiza kicked off the anniversary month with two flashmobs, one in Brussels and one in Leuven. The result? A happy bunch having fun, fully dressed in LolaLiza's new 'Dance with us' collection. The message was clear: we can dance again, so what are you waiting for?

    What's a flashmob without some epic dance moves? LolaLiza teamed up with renowned dancer and choreographer Hervé Loka Sombo and his squad of powerful female dancers. Grooving to the team song 'Made for now' by Janet Jackson, passersby had a hard time standing still. See for yourself!

    LolaLiza has gradually become an internationally loved brand for women, while always staying true to its Belgian roots. With their new Dance With Us collection, together with various activations this month, they're bringing the brand and all brand lovers into the limelight.

    And LolaLiza isn't done celebrating just yet! They created a TikTok choreo and challenge, in order for everybody to dance along! Don't forget to follow their TikTok channel to find out more!





    13-09-2021 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    12-09-2021
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Sharing is caring!

    King George deelt 5 najaarstrends voor self- en skincare

     

    King George kruipt graag achter de schoonheidstafel of in de keuken en prepareerde er voor dit najaar speciaal voor jou 5 nieuwe self- en skincaretrends. Samen met onze royal clients geven we jouw najaar een gezonde boost, vanop je huid, tot in je hoofd en zelfs in je koffietas. We leggen de nadruk op vegan, plantbased, sustainability, wellness en skincare, waarbij genieten meer dan ooit centraal staat, en daar profiteert de natuur mee van.

    1/ The new vegan

    Als het voorbije jaar ons een ding leerde, is dat onze gezondheid op de eerste plaats hoort te komen. Ons lichaam geven we dan ook graag een extra boost met de beste producten, zoals die van Beglisch merk Purasana. Zij tippen hun collageenpoeders Watermelon, Coconut Sugar of het populaire Matcha-poeder. Deze natuurlijke en pure vegan voedingsmiddelen geven een gezonde ondersteuning aan je huid.

    2/ Skinimalism

    Minimalisme verruimt haar grenzen en bereikt dit najaar de beautytafel en badkamerspiegel. Uren spenderen aan onze skincareroutine is niet meer van deze tijd, al willen we er wel nog steeds even goed uitzien. That’So (verkrijgbaar bij Gervi Cosmetics) zorgt voor een stralende after summer glow met zo min mogelijk producten, zonder in te boeten op een mooie uitstraling en kwaliteit.

    3/ Plantcurious

    Er wordt de laatste jaren meer en meer in de richting van de natuur gekeken. We vervangen steeds vaker producten met een grote ecologische impact door een evenwaardig en heerlijk plantbased alternatief. Verschillende merken zijn dan ook nieuwsgierig naar een plantbased overstap, net als NESCAFÉ Dolce Gusto. Die pakt uit met de allereerste koffiecapsule waarmee je volaromatische macchiato’s met plantaardige ingrediënten thuis kan zetten. De Macchiato met Almond, Oat en Coconut flavour bieden een heerlijk alternatief voor koffie met melk.

    4/ Sustainable beauty

    Herbruikbaar en duurzaam zijn begrippen geworden waar ook de beautywereld op inspeelt. Point-Virgule geeft je daarbij nostalgische vibes met haar herbruikbare flesjes en potjes uit glas die je jarenlang kan hervullen met grote bulkflessen. Dat spaart zowel je portemonnee als het milieu. Omhuld in een toilettasje van IWAS – gemaakt uit stevige upcycled koffiezakken – blijven je spullen makkelijk en veilig bewaard.

    5/ Deconnect to reconnect

    Laat de dagelijkse sleur volledig los en verleg je focus naar jezelf en je gezin. Wellnessexpert Gervi laat je stoom afblazen en tot rust komen in je eigen home wellness, denk jacuzzi, sauna of stoombad. Boost je immuunsysteem met KLAFS en haar microzoutenverspreider of gun jezelf meer comfort met de saunakussens. Geniet ook van de kleine dingen, zoals een heerlijke kop koffie of thee met een goed boek of serie. Ethnicraft presenteert het je graag op een van haar Organic glazen dienbladen, zoals die in Mist Gold. Feeling relaxed yet?

     

     

     







    12-09-2021 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    11-09-2021
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Purasana

    Vergeet je schoonheidsslaapje, Purasana laat je stralen van ’s morgens tot ’s avonds

     

    Zelfs mochten we net als Doornroosje 100 jaar mogen slapen, een schoonheidsslaapje is maar de helft van het werk. In een wereld waar we continu met stress en prikkels worden geconfronteerd, zorg je maar beter voor een goeie balans. Purasana biedt je met heerlijke recepten, natuurlijke supplementen en biologische verzorgingsproducten een beauty glow vanbinnen en vanbuiten, en dat gedurende de hele dag door via je self-, skin- en healthcare-routine. The only true love’s kiss you need!

    Een frisse start van de dag

    Deze Beauty smoothie bevat een combinatie van baobab, lucuma, dadels, acerola en erwtenproteïne. Ideaal voor een stralende huid en een goede verzorging van binnenuit. Hiermee maak je een super lekkere smoothie boordevol vitamine C, die je een natuurlijke skin glow bezorgt en je huid laat stralen van binnenuit!

    De Aloë Vera Gel met essentiële oliën brengt de pure kracht van 97% biologische aloë vera samen met de verfrissende geur van rozemarijn. Zo begin je fris en monter aan je dag omdat de puurheid van de natuur tot het diepste van de huid indringt. Het hydrateert, voedt en kalmeert de huid en verzacht huidirritaties.

    Nog met de natuurlijke kracht van aloë vera is de voedende gezichtscrème. Die gebruikt de Aloë Vera Gel als basis en voegt er actieve plantenextracten aan toe die ontspannen, voeden en verzachten. Met deze gezichtscrème geef je je huid een natuurlijke hydraterende boost.

    De nodige middagpush

    Tijdens je middagdip kan je wel wat extra energie gebruiken om je nog door de hele dag te loodsen. Zin in een smakelijke hap?

    Collageenpoeder met watermeloen smelt de zoete smaak van watermeloen samen met collageenpeptides, vitamine C, vitamine B3 en vitamine B8. Collageen is een van de belangrijkste structurele eiwitten die je lichaam nodig heeft, waarin Purasana je met haar collageenpoeder een perfecte ondersteuning biedt. Meng 1 scoop in een glas water. Shake gedurende 15 seconden en klaar!

    Een smoothie als dessert gaat recht naar het hart. Zeker met de natuurlijke ingrediënten en vitamines baobab, lucuma, dadels, acerola en erwtenproteïne. Die combinatie geeft je een stralende huid en goede verzorging van binnenuit.

    Neem een latte-break met de Matcha/Moringa Latté. Suikervrij en 100 % plantaardig. Matcha is een groene thee poeder en een uitstekende bron van vitaminen en mineralen. Het is onderscheidend en de rijkheid aan voedende bijdrages maakt het terecht een superfood. De bladeren en de vruchten van de boom Moringa hebben een extreem hoge voedingswaarde. Het is rijker aan essentiële vitaminen en mineralen dan veel andere superfoods.

    Als toevoeging aan een gezonde leefstijl kun je het gebruiken als ontbijt, als een snack tussendoor of voor onderweg en is warm en koud te drinken.

    Een extraatje voor het slapengaan

    Een uitgekiende skin- en healthcare-routine werpt niet alleen zijn vruchten af ’s morgens, maar ook ’s avonds. Allemaal om je op lange termijn weerstand en energie te bieden.

    Verwen je huid voor je gaat slapen met een zelfgemaakte Matcha Scrub. Opnieuw een DIY-kit waarmee je met hoogwaardige biologische ingrediënten je huid hydrateert. Natuurlijke ingrediënten kokosbloemsuiker, matchapoeder, kokosolie en bargamotolie zorgen voor de juiste verhouding als musthave voor je huid.

    Een makkelijke boost voor je weerstand is Echinacea Purpurea, ook wel rode zonnehoed genoemd. Het is een van de meest gebruikte plantaardige supplementen. Het staat al eeuwen bekend om de gunstige invloed op de natuurlijke weerstand in je lichaam.

    Gun ook je haar en nagels een treatment met het Clean & Green Skin-hair-nails-supplement. Die bevat een mix van 100% natuurlijke vitaminen en mineralen uit plantaardige bronnen zoals heermoes, brandnetelwortel en basilicum. De extracten bevatten zink en biotine die een positief effect hebben op het haar, de nagels en de huid.









    11-09-2021 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    10-09-2021
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Belgische Laguune

    Het Belgische Laguune geeft je Old Hollywood glam haar in één handomdraai

    Old Hollywood glamour is terug, ook in je haar. En als je nog niet van het nieuwe Belgische merk Laguune hebt gehoord, dan is het tijd om daar verandering in te brengen. Met hun nieuwe 5-in-1 haarmasker ga je in no-time van een bad naar fabulous hair day. Van acai tot papaya, de tropische ingrediënten zorgen ervoor dat je lokken in één beweging red carpet ready zijn. Bonuspunt? Je hoeft het niet eens uit te wassen. Opgelet, boss babes en beauty queens: dit merk is voor jullie.

    Het nieuwe Belgische merk Laguune, opgericht door Mats Meyer, gaat voor kwalitatieve haarverzorging on the go. Laguune heeft als motto “Less is more” en creëert haarproducten die makkelijk in gebruik zijn en doen wat ze beloven: je lokken in één oogopslag de Hollywood-glamour look geven. Meyer’s missie? Vrouwen die net zo hard en intens willen leven als zij, voorzien van een aangepaste set verzorgingsproducten. Want eerlijk, wie heeft er tijd voor eindeloze routines?

    Van Antwerpen naar New York en terug!

    In een vorig leven was Mats Meyer een succesvolle juriste bij een topbank in New York en na haar carrière op Wall Street scheerde ze hoge toppen als illustrator bij Vogue, Chanel, Cartier,...Ze klom al snel op tot een van de meest gegeerde creatieve consultants in de beautysector in the Big Apple. What like it’s hard? Bovendien kon je deze Glamazon ook regelmatig terugvinden op de rode loper, waar ze interviews afnam van Hollywood sterren.

    Maar ze wou nog één droom van haar verlanglijstje afvinken: een eigen haarverzorgingslabel oprichten. Beauty meets business: Mats Meyer is een moderne Rosalind Russel die schaamteloos hard leeft, onderneemt en geen zin heeft in tijdverslindende schoonheidsslaapjes.

    Mats Meyer – CEO Laguune:”Toen ik in New York woonde, heb ik één ding geleerd: vrouwen worden door de schoonheidsindustrie nog te vaak als naïef en breekbaar afgeschilderd. Ik had geen behoefte aan een relaxerende gel of een ontspannend masker. Ik had nood aan een product dat me na een uitputtende vergadering in enkele minuten kon “revampen” in een vrouw die klaar was om op date te gaan. Dat bestond niet, dus heb ik gezworen om het zelf te maken.”

    Old Hollywood glam meets tropical paradise

    Het eerste product dat Laguune lanceert is het Paradise Found haarmasker. De frisse en roze verpakking in combinatie met de glitz en glamour van Hollywood is alvast uitgegroeid tot een Instagram-favoriet. Maar ook wat in het potje zit, stelt niet teleur. Breng een kleine hoeveelheid van de 5-in-1 lifesaver aan op nat haar, en voila: Instant GLAM. De formule van paradise found is zo krachtig, dat je zelfs je conditioner niet meer nodig hebt. Ja dat heb je goed gelezen! Overschakelen naar een leave-in formule terwijl je nog steeds geweldige resultaten krijgt is nog nooit zo makkelijk geweest. Het ideale verwenmomentje dat geen uren in beslag neemt én vriendelijk is voor je portefeuille. Bye Bye conditioner en eindeloze beautyroutines, hallo instant resultaat!

    Natuurlijk mooi

    Ook bij milieubewuste beautylovers verdient Laguune een plekje in hun wekelijkse routine. De producten zijn vegan, vrij van synthetische ingrediënten zoals parabenen en sulfaten én niet getest op dieren. Hun formules zijn zacht voor je haar én voor de planeet.

     

               

               

               









    10-09-2021 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    09-09-2021
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.De 10 langste pistes van Europa

    Kriebelt het ook bij jou zo hard om opnieuw de latten onder te binden en naar de bergen te gaan? Vermits iedereen gedurende de afgelopen lockdowns volop aan het sporten is gegaan, kan die wintersportuitdaging niet pittig genoeg zijn. Voor wat we nu voor jou in petto hebben, kan je maar beter stevige benen hebben. We stellen je tien lange tot erg lange skipistes voor, goed voor kilometers glijplezier. En wat meer is, in een Belvilla vakantiewoning, chalet of appartement in de buurt van die pistes is het heerlijk terug op krachten komen. Comfort, luxe, ruimte en privacy binnen je eigen gekozen bubbel. Klaar? Dalen maar.

    1. Zermatt in Zwitserland: Klein Matterhorn – Valtournenche (16 km) : Aan de voet van de misschien wel meest gefotografeerde berg ter wereld - de Matterhorn - ligt het autovrije en mondaine Zermatt. De ligging van Zermatt aan de voet van de Matterhorn en middenin een skigebied maakt dit tot een bijzonder aantrekkelijke vakantiebestemming. Het skigebied omvat 54 kabelbanen en liften en 360 kilometer pistes. Met name goede skiërs en snowboarders halen hun hartje op op de vaak uitdagende pistes van Zermatt. Op de gletsjer wordt het hele jaar door geskied. De afdaling die je vanop Klein Matterhorn tot Valtournenche brengt is goed voor 16 kilometer puur wintersportplezier.

    2. Les Deux Alpes in Frankrijk: Dome de la Lauze (17 km) : Met een start op de gletsjer van Dome de la Lauze op 3568 meter en een aankomst in het dorpje Mont de Lans leg je op deze afdaling maar liefst 17 kilometer af, goed voor een hoogteverschil van 2288 meter. Uitrusten van een van de langste afdalingen ter wereld doe je in de sauna, bubbelbad of Hamam van Chalet Leslie Alpen. Deze gezellige chalet biedt plaats aan tien personen, telt vijf slaapkamers en drie badkamers, in het centrum van Mont de Lans op amper honderd meter van de skilift.

    3. Alpe d’Huez in Frankrijk: La Sarenne (16 km) : La Sarenne in Alpe d’Huez is een mythische afdaling, beroemd en berucht als 16 kilometer lange zwarte piste. Starten doe je op 3.330 meter hoogte op de Pic Blanc om 1.800 meter en zestien kilometer lager in de Gorges de Sarenne te eindigen. Schrik van zwarte pistes? Geen nood, op een paar steile stukken na in het begin van La Sarenne is deze piste voor de gemiddelde skiër en snowboarder best haalbaar. Vergeet onderweg zeker niet te genieten van het adembenemende landschap. Vanuit dit fijne vakantiehuis in Les Chalets de l’Altiport sta je snel in het centrum van Alpe d’Huez waar liften DMC1 en 2 en Pic Blanc je naar het dak van het gebied brengen. Ideaal om je dag mee te beginnen.

    4. Schilthorn-Mürren-Lauterbrunnen in Zwitserland: Kleine Schilthorn (15 km) : Het skigebied Mürren-Schilthorn is niet enkel het hoogst gelegen skigebied in het Berner Oberland, het is tevens de locatie waar een deel van de James Bond-film ‘On Her Majesty’s Secret Service’ werd gedraaid. In het draaiende panorama-restaurant Piz Gloria heb je een overweldigend zicht op Jungfrau, Eiger en Monch. En als je daar dan toch bent, de piste van Schilthorn naar Winteregg is goed voor net geen zestien kilometer pure pret. Vanuit je chalet in Mehlbaum kunnen we je de treinreis via Brig over Interlaken naar Lauterbrunnen van harte aanbevelen. De reis vanuit Brig duurt amper anderhalf uur maar voert je wel doorheen een betoverend winterwonderland.

    5. Sölden in Oostenrijk: Schwarze Schneid(15 km) : Voor de langste afdaling van Oostenrijk moet je in Sölden zijn. Starten doe je op de top van de Rettenbach-gletsjer, waar je absoluut eerst van het adembenemende uitzicht moet genieten. Vervolgens daal je via blauwe en rode pistes af tot aan het dalstation van de Gaislachkoglbahn in het centrum van Sölden, goed voor vijftien kilometer en 1970 hoogtemeters. De hele afdaling is niet overdreven moeilijk waardoor je die ook met kinderen perfect kan doen. En onderweg stop je natuurlijk voor een bord overheerlijke Kaiserschmarrn.

    6. Obersaxen-Mundaun-Val Lumnezia in Zwitserland: Mundaun-Valata (15 km) : Het Zwitserse skigebied Obersaxen-Mundaun-Val Lumnezia doet misschien niet meteen een belletje rinkelen. Het is een minder bekend maar wel mooi skigebied in Graubünden, waar de typisch Zwitserse authentieke sfeer de bovenhand heeft. De meeste pistes zijn niet overdreven moeilijk zodat beginners en kinderen er prima terecht kunnen. De Mundaun-Valata piste is met vijftien kilometer een behoorlijk lange piste die je doorheen een prachtig natuurlijk landschap voert. Let wel, de piste is op vele plaatsen behoorlijk vlak. Dat kan met name voor snowboarders wel eens vervelend zijn.

    7. Glungezer-Tulfes in Oostenrijk (15 km) : Op amper vijftien minuten rijden van het mooie Innsbruck ligt het kleine en gemoedelijke skigebied van Glungezer. Met slechts een goede vijfentwintig kilometer aan pistes en zes liften is Glungezer rustig en familiaal. Wachtrijen aan de liften zijn onbestaande en in de authentieke berghutten word je verwend met heerlijke en eenvoudige lokale recepten. Vijftien kilometer van die in totaal vijfentwintig kilometer pistes worden ingenomen door een van de langste pistes van heel Tirol. De dalafdaling van de top van het skigebied naar Tulfes in het Inndal is een absolute aanrader.

    8. Flaine in Frankrijk: Les Cascades (14 km) : Flaine werd eind jaren zestig gebouwd met als enige doel: wintersport. Dat maakt dat er veel betonnen gebouwen in een mooie natuurlijke omgeving neergepoot werden. Het autovrije dorp - in een ontwerp van Marcel Breuer - moest vooral functioneel zijn. Het skigebied daarentegen doet je al snel de betonnen gebouwen vergeten. Flaine is een erg sneeuwzekere bestemming waar soms legendarische hoeveelheden sneeuw vallen. De piste ‘Les Cascade’ is een veertien kilometer lange blauwe afdaling in het Grand Massif-skigebied. Starten doe je op 2.480 meter op Les Grandes Platières, van waar je misschien wel het mooiste uitzicht op de Mont Blanc en Aiguille du Midi hebt, eindigen doe je vervolgens in Sixt op 760 meter hoogte. Terug op krachten komen doe je in de sauna of het indoor zwembad van een van de prachtige appartementen in de viersterren-residenties die Belvilla voor jou in petto heeft. • Chalet Les Portes du Grand Massif 6 in Arâches-la-Frasse - • Appartement Les Portes du Grand Massif 2 in Arâches-la-Frasse

    9. Saas-Fee in Zwitserland: Mittelalalin (14 km) : Saas-Fee is een naam als een klok binnen de Zwitserse wintersportgebieden. Tot de veertiende eeuw was er in het Saastal slechts één gemeente: Saas. Van de daaruit ontstane dorpen is Saas Fee, ook wel de Parel van de Alpen genoemd, het meest bekend. Het gletsjerdorp op 1.800 meter boven zeeniveau wordt omgeven door dertien vierduizenders met als hoogtepunt de 4.545 meter hoge Dom. Op de gletsjer van Mittelalalin op 3.600 meter hoogte kan je het hele jaar door skiën. En laat het nu net op die gletsjer zijn dat je je aan een veertien kilometer lange afdaling terug tot in het centrum van Saas-Fee kan wagen, goed voor maar liefst 1800 hoogtemeters. De gletsjerwereld en de omringende vierduizenders zorgen voor een onwaarschijnlijk knap schouwspel. Vanuit een van onderstaande chalets sta je in anderhalf uur in de Parel van de Alpen, ideaal om eens een dagje elders de sfeer op te snuiven. • Chalet Mountain Star in Hémérence - • Chalet Krokus in Les Collon

    10. Sankt Anton in Oostenrijk: Valluga (12 km) : Sankt Anton am Arlberg wordt beschouwd als de bakermat van het alpine skiën. Het is hier dat reeds in 1903 de eerste skischool ter wereld werd opgericht. Sankt Anton is een van de bekendste wintersportgebieden in Oostenrijk en door de aansluiting met de skigebieden van Lech/Zürs en Warth/Schröcken is de Ski Arlberg-regio goed voor meer dan driehonderd kilometer aan pistes. De Valluga (2.811 meter) is de huisberg van Sankt Anton en een begrip in de regio. En laat het nu net op die berg zijn dat ook de langste afdaling van de regio zijn startpunt vindt. Afdalen doe je via de Ulmerhütte helemaal tot in Sankt Anton, goed voor twaalf kilometer, voornamelijk voor gevorderde skiërs. Vervolgens duik je onder in de legendarische après-ski. De skibus brengt je na deze heerlijke dag naar je appartement aan de rand van het bos waar je in sauna of stoombad de vermoeide benen tot rust laat komen.

    Early bird aanbieding Oostenrijk - boek tussen 3 - 7 september 2021 : Belvilla lanceert een Early Bird aanbieding voor de voor Belgen populaire wintersportbestemming Oostenrijk. Voor gasten die hun volgende wintersportvakantie in Oostenrijk bij Belvilla boeken en deze vakantie boeken tussen 3 en 7 september aanstaande, mogen zich verwachten aan een leuke korting. Klik hier voor meer informatie

     

     







    09-09-2021 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    08-09-2021
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Theatershow CARO

    opnieuw te zien in Efteling Theater vanaf 2 september

    CARO, het visuele spektakel vol acrobatiek, bijzondere effecten, zang en dans was een tijdje niet te zien, maar de ‘carrousel van het leven’ draait vanaf donderdag 2 september weer in het Efteling Theater. Sinds de première in september 2018 bezochten al 162.000 mensen de betoverende show.

    De Efteling-theatershow met onder meer Franse castleden is een groots en ontroerend spektakel over herkenbare momenten uit het leven gegrepen, waarin woorden overbodig zijn. CARO is geïnspireerd op de Efteling-attractie de Stoomcarrousel. Dat is in de voorstelling terug te zien in onder andere het ronddraaiende podium en te horen in de themamuziek. De regie is in handen van Stanley Burleson. De muziek werd gecomponeerd door René Merkelbach.

    De voorstelling, geschikt voor de hele familie, duurt zo’n 70 minuten en is meerdere keren per week te zien in het Efteling Theater. Tickets voor de nieuwe reeks voorstellingen zijn verkrijgbaar via www.efteling.com/caro en kosten 25 euro per persoon. Verblijfsgasten betalen slechts 10 euro.

    Wereld van de Efteling

    Sinds de opening van het Sprookjesbos in 1952 is de Efteling uitgegroeid tot de grootste toeristische bestemming van de Benelux. De Efteling omvat naast het attractiepark ook het Efteling Hotel, de vakantieparken Efteling Bosrijk en Efteling Loonsche Land, en het Efteling Theater. De Efteling ligt net over de grens bij Breda, nog geen uurtje rijden van Antwerpen, en is elke dag van het jaar open. Kinderen tot vier jaar genieten gratis toegang





    08-09-2021 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.CKS: eerste collectie voor tieners

    CKS TEENS voor coole tienermeisjes

    Belgisch modemerk CKS brengt dit seizoen naast de bestaande collecties voor vrouwen en kids voor het eerst een tienercollectie uit, gericht op meisjes. Dit was nodig om tegemoet te komen aan de vraag van klanten en een groeiend potentieel in de markt. Het is een lijn die gecreëerd werd voor Generation Z, voor wie de WMN collectie vaak nog te volwassen is, en de kidscollectie te jong.

    Met de CKS TEENS collectie speelt CKS in op een generatie die zeer trendgevoelig is. Zo zijn tienermeisjes vaak actief op TikTok en Instagram en zijn influencers hun grote voorbeeld. De keuze om een collab-collectie uit te brengen met TikTok-ster Julie Vermeire was dan ook snel gemaakt. De beelden en meer info over deze collectie volgen in september.

    Waar de CKS WMN collectie voor tijdloze stijlen in een eigentijds jasje staat, gaat CKS TEENS resoluut voor de trendy items. De link met de damescollectie en de duidelijke CKS signature blijven behouden. Stijlen en prins uit de FW21 collectie voor vrouwen komen terug in de tienerlijn. Maar de vibe is een stuk cooler, en very 2021.

    De maten van de CKS TEENS collectie rangeren van 10Y tot 18Y. Jongvolwassen en volwassen dames die doorgaans shoppen bij petite collecties, zullen hier ook hun gading vinden.

    Side note: CKS Kids

    CKS TEENS mag niet verward worden met CKS Kids, de collectie voor jongens en meisjes die reeds aanwezig was bij het merk. De Kids-collectie is verkrijgbaar op de webshop en exclusief in CKS Waasland, Nieuwpoort, Mol, Brasschaat en Hasselt. In de andere CKS stores is een mini showroom waar de collectie kan ontdekt, gepast en besteld kunnen worden.













    08-09-2021 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    07-09-2021
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Guess eco faux fur

    GUESS continues to lead the way in ethical fashion with innovative Eco fur

    This season, GUESS showcases its collection of eco fur by playing with timeless styles and innovating with cutting-edge technologies to create beautiful, fashion-forward garments that don’t cost the planet. Eco fur is the perfect outerwear to complete the GUESS look and, thanks to the irresistible proposals in the Fall Winter 21 GUESS collection, never has faux fur been so elevated and glamourous! GUESS offers statement pieces for woman, men and kids.

    GUESS continues its commitment to sustainable style and is proud to respect the environment and its inhabitants by using ecological and ethical materials. Guess has partnered with ECOPEL to produce many of its faux fur products, including all outerwear garments. This innovative company produces natural touch & high perception eco fur that is ethical and sustainable. It is also easy care and offers high thermal insulation, making it the ideal product to produce environmentally conscious fashion.

    After the resounding success of last season’s eco fur line, the collection has been expanded to include classic fur coats as well as reversible bombers, bikers and vests for a contemporary glam appeal. GUESS women wear casual chic all-over animalier coats in cheetah, 4G embroidery faux leather and shearling jackets, and hybrid metalized foil coated bombers with knitted fur sleeves. Head-turning eco astrakhan and jacquard fur styles exude luxury, while blue zebra and pink Mongolian fur add a fun on-trend touch.

    For the GUESS man, this season boasts a luxurious and reversible take on the classic trucker shearling denim jacket with an elegant finish. A 2-in-1 eco shearling pea coat promises comfort and versatility, while the trendy reversible trucker can be worn with its Sherpa finish, complete with oversized GUESS logo, on the outside or its clean, smart PU leather for a more understated look.

    Little ones can also enjoy the unmistakeable appeal of faux fur, as GUESS girls enjoy comfy eco fur jackets, vests and coats in gold and beige, alongside chic bombers in varsity and all-over logo finishes. Reversible designs result in fun, versatile outerwear that adapts to any look.











    07-09-2021 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Consentino's designcollectie
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    » “Breaking Boundaries”, capsulecollectie met 5 designstukken - » Meubelstukken en accessoires van Dekton® Slim - » Internationaal designtalent: Nada Debs, Mustafa Khamash, Fadi Sarieddine, Aljoud Lootah en Dana Al Matrook & Newscha Dastaviz van The Line Concept

    “Breaking Boundaries” onder deze naam brengt Cosentino een capsulecollectie uit die de veelzijdigheid van Dekton® Slim viert. Een kunstige ode aan dit ultracompacte plaatmateriaal. Slechts 4 luttele millimeters dik, maar ruim voldoende voor eindeloos veel inspiratie. Het resultaat van deze baanbrekende verbeelding is terug te vinden in de 5 ontwerpen – meubelstukken en accessoires – van evenveel bekende designers uit de Verenigde Arabische Emiraten. Op vraag van Cosentino gingen zij met Dekton® Slim aan de slag en gaven zo elk op hun manier een nieuwe vorm & identiteit aan deze kwartscomposiet-samenstelling. Met “Breaking Boundaries” sloopt Cosentino de klassieke verwachtingen en mogelijkheden van plaatmateriaal.

    Dekton® “no limit” Slim

    In maart 2021 werd in Dubai de eerste stap gezet richting “Breaking Boundaries”. Tom Brooks, CEO van de in de V.A.E. gelegen partner Cherwell, licht toe: ‘plaatmateriaal van 4 mm heeft veel voordelen maar moet op een aparte manier verwerkt worden. Dankzij onze vooruitstrevende 3D-software en de waterjet met 5 assen konden we de soms ingewikkelde elementen van de designers vormgeven. Die elementen varieerden van zeer klein tot complex en in verschillende richtingen te snijden. Met deze uitdaging bewijzen we dat mits gezamenlijke inspanning niets onmogelijk is met dit materiaal’.

    Made in the UAE

    Niet enkel de productie werd uitgevoerd door een partner uit Dubai, ook de ontwerpen zijn van de hand van bekende designers uit de V.A.E.: Nada Debs, Mustafa Khamash, Fadi Sarieddine, Aljoud Lootah en het duo Dana Al Matrook en Newscha Dastaviz van The Line Concept. Op 4 maanden tijd gaven zij vorm aan een collectie die bestaat uit een schommelstoel, een console, een salontafel, een reeks bijzettafels en vazen. Marketing manager Miriam Llano vult aan: ‘de unieke creaties, gemaakt in de V.A.E., zijn een ode aan teamwork, duurzaamheid en grenzen verleggen op alle gebieden, denk aan het materiaal, het design, het procedé en de productie’.

    5 designs, 5 verhalen

    Elke ontwerper ging op zijn/haar eigen manier aan de slag met de kwartscomposiet. Zo keek Mustafa Khamash voor de speelse creatie Rocco naar de oorsprong van zijn product, in dit geval een stoel. Als startpunt nam hij het (in zijn ogen) prototype van de eerste stoel voorhanden in de natuur, nl. een steen. Daaruit volgde dan uiteindelijk een schommelstoel gehuld in de ruwe kwaliteit van Dekton® Slim en zonder onnodige toevoegingen.

    Nada Debs gaat met de Carapace console dan weer voor onverwachte en contrasterende combinaties met een mix van geometrisch samengestelde, natuurlijke en industriële elementen in het gekende Carapace-patroon.

    Talyd, Arabisch voor “nalatenschap”, van Aljoud Lootah is een collectie vazen die ode brengt aan de rijke culinaire traditie van de V.A.E.

    De Paper-salontafel van Fadi Sarieddine zet de dikte – of beter de dunheid – van Dekton® Slim in de kijker. Het 4 mm dunne tafelblad lijkt te zweven boven de contrasterende lijvige poten in walnoothout.

    De Tektonia bijzettafels tenslotte verzachten de hardheid van de steen met een glooiend lijnenspel. Het ontwerp van The Line Concept brengt ode aan de ware oorsprong van de aarde: de tektonische platen.

    Paper salontafel, ontwerp van Fadi Sarieddine - Dekton® Slim by Cosentino - credits fotograaf Natelee Cocks

    De capsulecollectie wordt officieel gelanceerd in september op een publiek evenement in Cosentino City Dubai, d3. Nadien zal de collectie van 1 oktober 2021 tot 31 maart 2022 tentoon worden gesteld in het Expo 2020 Dubai Spanish Pavilion en van 8 tot 12 november 2021 in Downtown Design Dubai. www.dekton.com

     

    07-09-2021 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    06-09-2021
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Nieuwe verrekijker Swarovski optik

    klein in formaat, groot in design

    Wie van de natuur houdt, maar ook van design en luxe, kan vanaf oktober met stijl op pad. Dan komt de CL Curio 7x21 op de markt, een nieuwe hippe en trendy verrekijker van SWAROVSKI OPTIK. De nieuwe CL Curio 7x21, de jongste telg uit de SWAROVSKI OPTIK CL Familie, is het resultaat van een exclusieve samenwerking met de wereldberoemde industrieel ontwerper Marc Newson. De Australische Newson is gekend voor enkele van de meest iconische hedendaagse designstukken en zijn ontwerpen zijn wereldwijd te zien in grote musea. Met de CL Curio combineer je natuurbeleving met design, een uniek gegeven.

    Natuurbeleving in stijl : In onze steeds veranderende en vaak onzekere wereld heeft een onmiskenbare collectieve verschuiving in mentaliteit plaatsgevonden naar een nieuwe manier van leven. We kiezen vaker voor een langzamere en bewustere manier van reizen en focussen steeds meer op ervaringen waarin de natuur centraal staat. Daarom sloeg Newson de handen in elkaar met SWAROVSKI OPTIK, met als resultaat de tijdloze, elegante en toch eenvoudige CL Curio. De unieke vormgeving, gecombineerd met een optimale functionaliteit en ergonomie, maakt van het model de perfecte keuze voor natuurliefhebbers en outdoor avonturiers met een voorliefde voor esthetiek en strak design.

    De CL Curio is klein, handig, inklapbaar en klaar om altijd en overal te gebruiken – een echte alleskunner. Doordat de verrekijker erg licht en compact is, steek je hem tijdens een wandeling, in de stad of in de natuur, zo in je jaszak of handtas. Handig toch! Hij wordt geleverd met een field bag met magneetsluiting, een draagriem, een compacte oculairbeschermkap en een microvezeldoekje. Het model is verkrijgbaar in zwart of burnt orange, een mooi en warm oranje. Wist je trouwens dat de meeste dieren geen roodtinten kunnen herkennen? De CL Curio in de kleur burnt orange zal dus geen dieren afschrikken, aangezien ze deze trendy kleur niet kunnen onderscheiden van de groentinten in de natuur.

    De CL Curio bestaat in 7x21, dat maakt dat deze kijker nog compacter is dan bijvoorbeeld de bekende CL Pocket. : 7 staat voor de vergrotingsfactor. Die is bij de CL Pocket 8. Is de vergroting 7, dan wil dat zeggen dat een object op een afstand van 100 meter 7 keer dichterbij komt te staan. 21 staat voor het aantal millimeter dat de doorsnede van het objectief is, namelijk 21 mm. Bij de kleine CL Pocket is die doorsnede 25 mm. - 7x21 betekent dus dat deze kijker heel compact is en daardoor voor een extra stabiel beeld zorgt. Ideaal om bijvoorbeeld snel dieren te spotten op je tocht in de natuur. Met de CL Curio 7x21 kun je vanaf oktober op stap om te genieten van een hopelijk droge nazomer en vervolgens een kleurrijke herfst!

    Richtprijs: vanaf € 770,- De CL Curio is vanaf oktober te koop in gespecialiseerde zaken. De voorverkoop start in september.







    06-09-2021 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Trend alert: fluidity

    FW 21/22 - Most brands are far away from genderless fashion, but gender-fluid style is a future trend to keep an eye on. We are moving away from the idea that clothing and accessories themselves are inherently gendered, but rather accepting that societal norms have determined that certain items are for certain people. Gen Z is deciding that these norms are no longer relevant, and older generations are slowly, but surely agreeing.

    So let’s part from the idea that wearing a suit as a woman is ‘power dressing’. Let’s understand that a suit is a garment that can be worn by all genders, who should all be treated as equal. So wear that long, dangly earring, sir. It suits you. These next brands embody the trend for FW21/22.

    Lee Cooper

    Lee Cooper is Europe’s oldest denim brand. English by origin, but Belgian ever since a Belgian family took over its license ten years ago. Since then the collection is designed in and produced for Belgium. And how the brand has changed! Although denim has never been the most sustainable fabric, Lee Cooper Belgium has been able to reduce the amount of water it takes to produce one pair of jeans from 100L down to just 2L. Over 70% of the Lee Cooper FW21 jeans are now ‘green’.

    Speaking of color: the collection includes shades such as burgundy, pastel pink and even bright orange accents. The upcoming season will be comfy, but chic. The FW21 trends – from checks to varsity-inspired apparel – are well represented in both men and women’s collections. The brand also replied to the need for quality denim for kids. Because quality jeans are not just for grownups.

    Lore Van Keer

    Lore Van Keer launches TIDE, a collection of wearable movements inspired by the natural motion, pure lines, patterns and structures of water at the edge of the shore. Each ocean wave creates shapes of instinctive perfection. Never repeated, made without expectation. Full of both intent and surrender. The designs of this collection surrender to the pull of a similar fascination for balanced patterns, interpreted structures and an instinctive trust that exploring boundaries is in itself endlessly worthwhile. Each TIDE design gravitates towards its own distinct form of intentional imperfection.

    The TIDE collection will be available in silver and gold-plated silver. The white stone in the collection is a white semi-precious moonstone, implicitly referring to nature. For all people, for all genders, for all generations.

    SUN68

    The SUN68 FW21 men’s collection was created for the everyday life, with essential garments for daily use that are perfectly suitable for layering. This season, SUN68 was inspired by the sports and racing world, which results in a collection of comfortable and informal leisurewear. Whether working from home or working at the office, each look is perfect for smart working. The neo-preppy trend is also reflected in the collection, maintaining the classic aesthetic of preppy style, yet re-imagined in a contemporary state of mind. Think classic tweed patterns, strong, brightly colored knits that refresh a more traditional style and classic English fabrics repurposed in jersey fabric.

    SUN68 women

    Nature was a great source of inspiration for the color palette of the collection, reflecting in different warm brown, green and beige tints. The SUN68 sneaker collection offers a wide variation of monotone items, surprising color combinations and models.















    06-09-2021 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    05-09-2021
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Autumn winter 2021 trends

    90'S NOW - NOWSTALGIA! The idea of exploring attitude and identity through the use of neutral colours had been firmly embedded in M.A.Cs heritage since the 90’s when hip hop, grunge and rave were the subcultures of the moment. Those shades, spanning everything from a skin tone mouth with a statement lip contour, to a mono wash on the eyes with a punky black liner, are still resonating to this day, particularly with a generation returning to the idea that it’s more important to ben nonchalantly cool with your own trademark details, that be generically perfect. The shades that were so associated with classic luxury, from taupe to grieve, chocolate brown to bruised plum, are once again being reinvented as something more street-chic and laid back. Monochrome beauty definitely has a new attitude.

    ROUGED - CHIC HEAT. From the great outdoors to vintage glamour, from seaside sweetness to decadent disco, blush is always part of the conversation when it comes to setting the tone in a make-up and conveying emotion. The placement and applications vary from high on the check to lower towards the jaw and from classic to painterly. Saturations are also revisited: from a pop of vivid colour to sheer stain of freshness, luminosity and dimension are added to the qualities a blush brings to the face. Newness comes in the usage of the colour palette: blush tones in brand new sensorial textures are extended to eyes and lips bringing colour statement to a whole other level. Elegance meets theatre.

    NIGHTCLUBBING - DRESSED UP. Whilst transformative make-up is not a new concept, the idea of elevating it with a full palette of colour seems fresher. Taking inspiration from the glossiness of Disco in the 70s and the angular extremes of the 80s New Wave, the new glam is unashamed self-expression. It’s about multi bright shadows in winged shaped and luxury textures, pulled out to the temples or blocked to the brow, ski slope cheekbones with colour rather than contour and full volume opacity on a sculpted mouth. Its highly crafted beauty which, whilst nodding to classicism, gets a contemporary edge in its brave use of colour with finishes ranging from velvet matte to jewel shine to high gloss. The idea of looking utterly “done” is once more something to be celebrated.

    VITALITY - BACK TO LIFE. Touchable, breathable, believable skin is the name of the game but this time with an additional glam. The rediscovered attention to skincare, layering techniques and products that provides the look and feel of plumped, radiant, perfectly conditioned complexion is what creates the new approach to skin as a canvas. It lends itself to so many make-up interpretations and works with any details, from the simplest wash of colour to a feline shaped eye. Glow has moved on from sharp placements and leans more towards an all over luminosity: this is less about overage and more about enhancement. Real life meets high tech.







    05-09-2021 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Rond, extra groot engrunge

    Overstock Home rolt enkele verwarmende tapijttrends uit. » Nieuw XL-formaat voor tapijten Lavora, Hindoli, Arama en Prestige - » Overstock Home introduceert rond tapijt Prestige

    Laat die avondjes ingeduffeld aan de open haard met een heerlijke kop chocolademelk maar komen. Zweef op de geurige dampen naar je woonkamer, want daar zit je er dit najaar van kop tot teen warmpjes in. Overstock Home komt met de nieuwste en zachtste tapijttrends over de vloer. Ronde vormen, uitgestrekte XL-formaten en grungy-kleuren gaan de meubeltrends achterna en drijven on cloud nine je interieur binnen. Die belooft een comfy & cosy cocon te worden waar Overstock Home graag een omarmend item in uitrolt.

    Omarmend rond : Volledig in lijn met de meubelcollecties laten tapijten de hoeken varen en zet het koers naar rond. Ronde vloerkleden creëren een speels en zacht effect in de woonkamer. Ze zorgen in de meest uiteenlopende ruimtes voor een warme, uitnodigende sfeer. Kleinere ruimtes lijken iets groter en grotere woonkamers worden optisch mooi onderverdeeld. Overstock Home gooit haar ronde Prestige-tapijt met een diameter van 300 cm graag open, waarna het zachtjes neerkomt in een interieur waar gezelligheid centraal staat.

    XL-tapijteneiland : Een vloerkleed is al een cosy item op zich, maar een oversized versie maakt op veel vlakken een nog groter verschil. Bevinden jouw woon- en eetkamer zich in één ruimte? Dan zorgt een XL-tapijt ervoor dat ieder deel quasi op zichzelf staat. Ook een XL-sofa wordt pas op handen gedragen door er een uitgestrekt tapijt onder te leggen. Een extra groot tapijt manifesteert zich ook vaak als een woonkamereiland waarop je in alle rust op kan vertoeven. The trends ahead spreidt Overstock Home een extra large tapijtmaat uit in haar collecties: 300 x 400 cm in modellen als Lavora, Hindoli, Arama en Prestige.

    Een grunge-greige kleurenspectrum : Opnieuw vliegen de tapijttrends de andere interieurtrends achterna en landen ze in een de armen van Moeder Aarde. Natuurlijke kleuren en aardse tinten zijn de kleuren waar we ook dit najaar voor kiezen. Grungy greige wordt warm onthaald in ons interieur en strijkt neer in de vloerkleedcollecties van Overstock Home. Die kiest voor nieuwe beige- en bruintinten, zelfs met zilver en wit of gevlekte dessins – denk het Arama- en Prestige-tapijt. Het grijze spectrum staat ook al lang niet meer voor saai en somber, maar voor warm en karaktervol. Vooral in – vaak subtiele – schakeringen komen die warme vibes naar boven. Grijs of beige combineert Overstock Home subtiel met een toets van rood, zoals in de Albane. Ook blauw-grijze tinten sluipen de Albane en Pagal binnen. www.overstockhome.be





    05-09-2021 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    04-09-2021
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Back to school
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    De optische herfst- en wintertrends … Het zicht laat zich gelden en zorgt door middel van hyperstijlvolle brillen voor een verfijnde uitstraling. Zwart, het symbool van tijdloze klasse, staat in de schijnwerpers.

    Tom Ford Eyewear Mod. 5703-B – 350,00 €

    Elegantie en een vintage sfeer gaan samen in deze ronde montuur in metaal. Een essentieel accessoire met een minimalistische look, gekenmerkt door uitgepuurde lijnen en versierd met het iconische « T » detail logo.

    Tod's Eyewear Mod. 5262 – 415,00 €

    Een nieuwe vrouwenmontuur, in lichte ‘cat eye’ vorm met een clip-on, voor een bril die zowel trendy is als functioneel. De montuur valt op door de iconische « T » Timeless in metaal op de armen, voor een unieke en kenmerkende bril. Perfect voor vrouwen die de laatste mode volgen.

    GUESS Eyewear Mod. 2853 – 160,00 €

    Deze trendy ‘cat eye’ bril, geïnspireerd op hedendaagse architectuur, heeft een afgeschuinde voorkant en een driehoekig logo plaatje in metaal. Ze komt voor in een palet van moderne tinten en fijne dégradé afwerkingen. Een afneembaar kettinkje met het GUESS logo in groot formaat maakt er het perfecte accessoire van.

    Diesel Eyewear Mod. 5401 – 140,00 €

    Hedendaagse optische montuur in pilootmodel die wordt gekenmerkt door een dubbele brug die contrasteert met een structuur in licht metaal, met een industriële look. De voorkant wordt benadrukt door een bovenste bar en armen die zijn uitgevoerd in gekleurd metaal, met het « Diesel » logo, en die uitlopen in doorschijnende, gepersonaliseerde uiteinden met het iconische motief van het merk.

     

     

     

     

     

     

     

    04-09-2021 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)


    Archief per week
  • 18/11-24/11 2024
  • 11/11-17/11 2024
  • 04/11-10/11 2024
  • 28/10-03/11 2024
  • 21/10-27/10 2024
  • 14/10-20/10 2024
  • 07/10-13/10 2024
  • 30/09-06/10 2024
  • 23/09-29/09 2024
  • 16/09-22/09 2024
  • 09/09-15/09 2024
  • 02/09-08/09 2024
  • 26/08-01/09 2024
  • 19/08-25/08 2024
  • 12/08-18/08 2024
  • 05/08-11/08 2024
  • 29/07-04/08 2024
  • 22/07-28/07 2024
  • 15/07-21/07 2024
  • 08/07-14/07 2024
  • 01/07-07/07 2024
  • 24/06-30/06 2024
  • 17/06-23/06 2024
  • 10/06-16/06 2024
  • 03/06-09/06 2024
  • 27/05-02/06 2024
  • 20/05-26/05 2024
  • 13/05-19/05 2024
  • 06/05-12/05 2024
  • 29/04-05/05 2024
  • 22/04-28/04 2024
  • 15/04-21/04 2024
  • 08/04-14/04 2024
  • 01/04-07/04 2024
  • 25/03-31/03 2024
  • 18/03-24/03 2024
  • 11/03-17/03 2024
  • 04/03-10/03 2024
  • 26/02-03/03 2024
  • 19/02-25/02 2024
  • 12/02-18/02 2024
  • 05/02-11/02 2024
  • 29/01-04/02 2024
  • 22/01-28/01 2024
  • 15/01-21/01 2024
  • 08/01-14/01 2024
  • 01/01-07/01 2024
  • 25/12-31/12 2023
  • 18/12-24/12 2023
  • 11/12-17/12 2023
  • 04/12-10/12 2023
  • 27/11-03/12 2023
  • 20/11-26/11 2023
  • 13/11-19/11 2023
  • 06/11-12/11 2023
  • 30/10-05/11 2023
  • 23/10-29/10 2023
  • 16/10-22/10 2023
  • 09/10-15/10 2023
  • 02/10-08/10 2023
  • 25/09-01/10 2023
  • 18/09-24/09 2023
  • 11/09-17/09 2023
  • 04/09-10/09 2023
  • 28/08-03/09 2023
  • 21/08-27/08 2023
  • 14/08-20/08 2023
  • 07/08-13/08 2023
  • 31/07-06/08 2023
  • 24/07-30/07 2023
  • 17/07-23/07 2023
  • 10/07-16/07 2023
  • 03/07-09/07 2023
  • 26/06-02/07 2023
  • 19/06-25/06 2023
  • 12/06-18/06 2023
  • 05/06-11/06 2023
  • 29/05-04/06 2023
  • 22/05-28/05 2023
  • 15/05-21/05 2023
  • 08/05-14/05 2023
  • 01/05-07/05 2023
  • 24/04-30/04 2023
  • 17/04-23/04 2023
  • 10/04-16/04 2023
  • 03/04-09/04 2023
  • 27/03-02/04 2023
  • 20/03-26/03 2023
  • 13/03-19/03 2023
  • 06/03-12/03 2023
  • 27/02-05/03 2023
  • 20/02-26/02 2023
  • 13/02-19/02 2023
  • 06/02-12/02 2023
  • 30/01-05/02 2023
  • 23/01-29/01 2023
  • 16/01-22/01 2023
  • 09/01-15/01 2023
  • 02/01-08/01 2023
  • 25/12-31/12 2023
  • 19/12-25/12 2022
  • 12/12-18/12 2022
  • 05/12-11/12 2022
  • 28/11-04/12 2022
  • 21/11-27/11 2022
  • 14/11-20/11 2022
  • 07/11-13/11 2022
  • 31/10-06/11 2022
  • 24/10-30/10 2022
  • 17/10-23/10 2022
  • 10/10-16/10 2022
  • 03/10-09/10 2022
  • 26/09-02/10 2022
  • 19/09-25/09 2022
  • 12/09-18/09 2022
  • 05/09-11/09 2022
  • 29/08-04/09 2022
  • 22/08-28/08 2022
  • 15/08-21/08 2022
  • 08/08-14/08 2022
  • 01/08-07/08 2022
  • 25/07-31/07 2022
  • 18/07-24/07 2022
  • 11/07-17/07 2022
  • 04/07-10/07 2022
  • 27/06-03/07 2022
  • 20/06-26/06 2022
  • 13/06-19/06 2022
  • 06/06-12/06 2022
  • 30/05-05/06 2022
  • 23/05-29/05 2022
  • 16/05-22/05 2022
  • 09/05-15/05 2022
  • 02/05-08/05 2022
  • 25/04-01/05 2022
  • 18/04-24/04 2022
  • 11/04-17/04 2022
  • 04/04-10/04 2022
  • 28/03-03/04 2022
  • 21/03-27/03 2022
  • 14/03-20/03 2022
  • 07/03-13/03 2022
  • 28/02-06/03 2022
  • 21/02-27/02 2022
  • 14/02-20/02 2022
  • 07/02-13/02 2022
  • 31/01-06/02 2022
  • 24/01-30/01 2022
  • 17/01-23/01 2022
  • 10/01-16/01 2022
  • 03/01-09/01 2022
  • 26/12-01/01 2023
  • 13/12-19/12 2021
  • 06/12-12/12 2021
  • 29/11-05/12 2021
  • 22/11-28/11 2021
  • 15/11-21/11 2021
  • 08/11-14/11 2021
  • 01/11-07/11 2021
  • 25/10-31/10 2021
  • 18/10-24/10 2021
  • 11/10-17/10 2021
  • 04/10-10/10 2021
  • 27/09-03/10 2021
  • 20/09-26/09 2021
  • 13/09-19/09 2021
  • 06/09-12/09 2021
  • 30/08-05/09 2021
  • 23/08-29/08 2021
  • 16/08-22/08 2021
  • 09/08-15/08 2021
  • 02/08-08/08 2021
  • 26/07-01/08 2021
  • 19/07-25/07 2021
  • 12/07-18/07 2021
  • 05/07-11/07 2021
  • 28/06-04/07 2021
  • 21/06-27/06 2021
  • 14/06-20/06 2021
  • 07/06-13/06 2021
  • 31/05-06/06 2021
  • 24/05-30/05 2021
  • 17/05-23/05 2021
  • 10/05-16/05 2021
  • 03/05-09/05 2021
  • 26/04-02/05 2021
  • 19/04-25/04 2021
  • 12/04-18/04 2021
  • 05/04-11/04 2021
  • 29/03-04/04 2021
  • 22/03-28/03 2021
  • 15/03-21/03 2021
  • 08/03-14/03 2021
  • 01/03-07/03 2021
  • 22/02-28/02 2021
  • 15/02-21/02 2021
  • 08/02-14/02 2021
  • 01/02-07/02 2021
  • 25/01-31/01 2021
  • 18/01-24/01 2021
  • 11/01-17/01 2021
  • 04/01-10/01 2021
  • 28/12-03/01 2027
  • 07/12-13/12 2020
  • 30/11-06/12 2020
  • 23/11-29/11 2020
  • 16/11-22/11 2020
  • 09/11-15/11 2020
  • 02/11-08/11 2020
  • 26/10-01/11 2020
  • 19/10-25/10 2020
  • 12/10-18/10 2020
  • 05/10-11/10 2020
  • 28/09-04/10 2020
  • 21/09-27/09 2020
  • 14/09-20/09 2020
  • 07/09-13/09 2020
  • 31/08-06/09 2020
  • 24/08-30/08 2020
  • 17/08-23/08 2020
  • 10/08-16/08 2020
  • 03/08-09/08 2020
  • 27/07-02/08 2020
  • 20/07-26/07 2020
  • 13/07-19/07 2020
  • 06/07-12/07 2020
  • 29/06-05/07 2020
  • 22/06-28/06 2020
  • 15/06-21/06 2020
  • 08/06-14/06 2020
  • 01/06-07/06 2020
  • 25/05-31/05 2020
  • 18/05-24/05 2020
  • 11/05-17/05 2020
  • 04/05-10/05 2020
  • 27/04-03/05 2020
  • 20/04-26/04 2020
  • 13/04-19/04 2020
  • 06/04-12/04 2020
  • 30/03-05/04 2020
  • 23/03-29/03 2020
  • 16/03-22/03 2020
  • 09/03-15/03 2020
  • 02/03-08/03 2020
  • 24/02-01/03 2020
  • 17/02-23/02 2020
  • 10/02-16/02 2020
  • 03/02-09/02 2020
  • 27/01-02/02 2020
  • 20/01-26/01 2020
  • 13/01-19/01 2020
  • 06/01-12/01 2020
  • 30/12-05/01 2020
  • 16/12-22/12 2019
  • 09/12-15/12 2019
  • 02/12-08/12 2019
  • 18/11-24/11 2019
  • 11/11-17/11 2019
  • 04/11-10/11 2019
  • 28/10-03/11 2019
  • 21/10-27/10 2019
  • 14/10-20/10 2019
  • 07/10-13/10 2019
  • 30/09-06/10 2019
  • 23/09-29/09 2019
  • 16/09-22/09 2019
  • 09/09-15/09 2019
  • 02/09-08/09 2019
  • 26/08-01/09 2019
  • 19/08-25/08 2019
  • 12/08-18/08 2019
  • 05/08-11/08 2019
  • 29/07-04/08 2019
  • 22/07-28/07 2019
  • 15/07-21/07 2019
  • 08/07-14/07 2019
  • 01/07-07/07 2019
  • 24/06-30/06 2019
  • 17/06-23/06 2019
  • 10/06-16/06 2019
  • 03/06-09/06 2019
  • 27/05-02/06 2019
  • 20/05-26/05 2019
  • 13/05-19/05 2019
  • 06/05-12/05 2019
  • 29/04-05/05 2019
  • 22/04-28/04 2019
  • 15/04-21/04 2019
  • 08/04-14/04 2019
  • 01/04-07/04 2019
  • 25/03-31/03 2019
  • 18/03-24/03 2019
  • 11/03-17/03 2019
  • 04/03-10/03 2019
  • 25/02-03/03 2019
  • 18/02-24/02 2019
  • 11/02-17/02 2019
  • 04/02-10/02 2019
  • 28/01-03/02 2019
  • 21/01-27/01 2019
  • 14/01-20/01 2019
  • 07/01-13/01 2019
  • 31/12-06/01 2019
  • 24/12-30/12 2018
  • 17/12-23/12 2018
  • 10/12-16/12 2018
  • 03/12-09/12 2018
  • 26/11-02/12 2018
  • 19/11-25/11 2018
  • 12/11-18/11 2018
  • 05/11-11/11 2018
  • 29/10-04/11 2018
  • 22/10-28/10 2018
  • 15/10-21/10 2018
  • 08/10-14/10 2018
  • 01/10-07/10 2018
  • 24/09-30/09 2018
  • 17/09-23/09 2018
  • 10/09-16/09 2018
  • 03/09-09/09 2018
  • 27/08-02/09 2018
  • 20/08-26/08 2018
  • 13/08-19/08 2018
  • 06/08-12/08 2018
  • 30/07-05/08 2018
  • 23/07-29/07 2018
  • 16/07-22/07 2018
  • 09/07-15/07 2018
  • 30/04-06/05 2018
  • 23/04-29/04 2018
  • 16/04-22/04 2018
  • 09/04-15/04 2018
  • 02/04-08/04 2018
  • 26/03-01/04 2018
  • 19/03-25/03 2018
  • 12/03-18/03 2018
  • 05/03-11/03 2018
  • 26/02-04/03 2018
  • 19/02-25/02 2018
  • 12/02-18/02 2018
  • 05/02-11/02 2018
  • 29/01-04/02 2018
  • 22/01-28/01 2018
  • 15/01-21/01 2018
  • 08/01-14/01 2018
  • 01/01-07/01 2018
  • 25/12-31/12 2017
  • 18/12-24/12 2017
  • 11/12-17/12 2017
  • 04/12-10/12 2017
  • 27/11-03/12 2017
  • 20/11-26/11 2017
  • 13/11-19/11 2017
  • 06/11-12/11 2017
  • 30/10-05/11 2017
  • 23/10-29/10 2017
  • 16/10-22/10 2017
  • 09/10-15/10 2017
  • 02/10-08/10 2017
  • 25/09-01/10 2017
  • 18/09-24/09 2017
  • 11/09-17/09 2017
  • 04/09-10/09 2017
  • 28/08-03/09 2017
  • 21/08-27/08 2017
  • 14/08-20/08 2017
  • 07/08-13/08 2017
  • 31/07-06/08 2017
  • 24/07-30/07 2017
  • 17/07-23/07 2017
  • 10/07-16/07 2017
  • 03/07-09/07 2017
  • 26/06-02/07 2017
  • 19/06-25/06 2017
  • 12/06-18/06 2017
  • 05/06-11/06 2017
  • 29/05-04/06 2017
  • 22/05-28/05 2017
  • 15/05-21/05 2017
  • 08/05-14/05 2017
  • 01/05-07/05 2017
  • 24/04-30/04 2017
  • 17/04-23/04 2017
  • 10/04-16/04 2017
  • 03/04-09/04 2017
  • 27/03-02/04 2017
  • 20/03-26/03 2017
  • 13/03-19/03 2017
  • 06/03-12/03 2017
  • 27/02-05/03 2017
  • 20/02-26/02 2017
  • 13/02-19/02 2017
  • 06/02-12/02 2017
  • 30/01-05/02 2017
  • 23/01-29/01 2017
  • 16/01-22/01 2017
  • 09/01-15/01 2017
  • 02/01-08/01 2017
  • 25/12-31/12 2017
  • 19/12-25/12 2016
  • 12/12-18/12 2016
  • 05/12-11/12 2016
  • 28/11-04/12 2016
  • 21/11-27/11 2016
  • 14/11-20/11 2016
  • 07/11-13/11 2016
  • 31/10-06/11 2016
  • 24/10-30/10 2016
  • 17/10-23/10 2016
  • 10/10-16/10 2016
  • 03/10-09/10 2016
  • 26/09-02/10 2016
  • 19/09-25/09 2016
  • 12/09-18/09 2016
  • 05/09-11/09 2016
  • 29/08-04/09 2016
  • 22/08-28/08 2016
  • 15/08-21/08 2016
  • 08/08-14/08 2016
  • 01/08-07/08 2016
  • 25/07-31/07 2016
  • 18/07-24/07 2016
  • 11/07-17/07 2016
  • 04/07-10/07 2016
  • 27/06-03/07 2016
  • 20/06-26/06 2016
  • 13/06-19/06 2016
  • 06/06-12/06 2016
  • 30/05-05/06 2016
  • 23/05-29/05 2016
  • 16/05-22/05 2016
  • 09/05-15/05 2016
  • 02/05-08/05 2016
  • 25/04-01/05 2016
  • 18/04-24/04 2016
  • 11/04-17/04 2016
  • 04/04-10/04 2016
  • 28/03-03/04 2016
  • 21/03-27/03 2016
  • 14/03-20/03 2016
  • 07/03-13/03 2016
  • 29/02-06/03 2016
  • 22/02-28/02 2016
  • 15/02-21/02 2016
  • 08/02-14/02 2016
  • 01/02-07/02 2016
  • 25/01-31/01 2016
  • 18/01-24/01 2016
  • 11/01-17/01 2016
  • 04/01-10/01 2016
  • 28/12-03/01 2021
  • 21/12-27/12 2015
  • 14/12-20/12 2015
  • 07/12-13/12 2015
  • 30/11-06/12 2015
  • 23/11-29/11 2015
  • 16/11-22/11 2015
  • 09/11-15/11 2015
  • 02/11-08/11 2015
  • 26/10-01/11 2015
  • 19/10-25/10 2015
  • 12/10-18/10 2015
  • 05/10-11/10 2015
  • 28/09-04/10 2015
  • 21/09-27/09 2015
  • 14/09-20/09 2015
  • 07/09-13/09 2015
  • 31/08-06/09 2015
  • 24/08-30/08 2015
  • 17/08-23/08 2015
  • 10/08-16/08 2015
  • 03/08-09/08 2015
  • 27/07-02/08 2015
  • 20/07-26/07 2015
  • 13/07-19/07 2015
  • 06/07-12/07 2015
  • 29/06-05/07 2015
  • 22/06-28/06 2015
  • 15/06-21/06 2015
  • 08/06-14/06 2015
  • 01/06-07/06 2015
  • 25/05-31/05 2015
  • 18/05-24/05 2015
  • 11/05-17/05 2015
  • 04/05-10/05 2015
  • 27/04-03/05 2015
  • 20/04-26/04 2015
  • 13/04-19/04 2015
  • 06/04-12/04 2015
  • 30/03-05/04 2015
  • 23/03-29/03 2015
  • 16/03-22/03 2015
  • 09/03-15/03 2015
  • 02/03-08/03 2015
  • 23/02-01/03 2015
  • 16/02-22/02 2015
  • 09/02-15/02 2015
  • 02/02-08/02 2015
  • 26/01-01/02 2015
  • 19/01-25/01 2015
  • 12/01-18/01 2015
  • 05/01-11/01 2015
  • 29/12-04/01 2015
  • 22/12-28/12 2014
  • 15/12-21/12 2014
  • 08/12-14/12 2014
  • 01/12-07/12 2014
  • 24/11-30/11 2014
  • 17/11-23/11 2014
  • 10/11-16/11 2014
  • 03/11-09/11 2014
  • 27/10-02/11 2014
  • 20/10-26/10 2014
  • 13/10-19/10 2014
  • 06/10-12/10 2014
  • 29/09-05/10 2014
  • 22/09-28/09 2014
  • 15/09-21/09 2014
  • 08/09-14/09 2014
  • 01/09-07/09 2014
  • 25/08-31/08 2014
  • 18/08-24/08 2014
  • 11/08-17/08 2014
  • 04/08-10/08 2014
  • 28/07-03/08 2014
  • 21/07-27/07 2014
  • 14/07-20/07 2014
  • 07/07-13/07 2014
  • 30/06-06/07 2014
  • 23/06-29/06 2014
  • 16/06-22/06 2014
  • 09/06-15/06 2014
  • 02/06-08/06 2014
  • 26/05-01/06 2014
  • 19/05-25/05 2014
  • 12/05-18/05 2014
  • 05/05-11/05 2014
  • 28/04-04/05 2014
  • 21/04-27/04 2014
  • 14/04-20/04 2014
  • 07/04-13/04 2014
  • 31/03-06/04 2014
  • 24/03-30/03 2014
  • 17/03-23/03 2014
  • 10/03-16/03 2014
  • 03/03-09/03 2014
  • 24/02-02/03 2014
  • 17/02-23/02 2014
  • 10/02-16/02 2014
  • 03/02-09/02 2014
  • 27/01-02/02 2014
  • 20/01-26/01 2014
  • 13/01-19/01 2014
  • 06/01-12/01 2014
  • 30/12-05/01 2014
  • 14/11-20/11 2011
  • 20/12-26/12 2010
  • 13/12-19/12 2010
  • 06/12-12/12 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 09/02-15/02 2009
  • 19/01-25/01 2009
  • 24/11-30/11 2008
  • 13/10-19/10 2008
  • 06/10-12/10 2008
  • 29/09-05/10 2008
  • 28/07-03/08 2008
  • 07/07-13/07 2008
  • 31/03-06/04 2008
  • 11/02-17/02 2008
  • 04/02-10/02 2008
  • 28/01-03/02 2008
  • 14/01-20/01 2008
  • 10/12-16/12 2007
  • 03/12-09/12 2007
  • 26/11-02/12 2007
  • 19/11-25/11 2007
  • 12/11-18/11 2007
  • 05/11-11/11 2007
  • 29/10-04/11 2007
  • 22/10-28/10 2007
  • 08/10-14/10 2007
  • 01/10-07/10 2007
  • 17/09-23/09 2007
  • 03/09-09/09 2007
  • 27/08-02/09 2007
  • 20/08-26/08 2007
  • 13/08-19/08 2007
  • 06/08-12/08 2007
  • 30/07-05/08 2007
  • 16/07-22/07 2007
  • 09/07-15/07 2007
  • 25/06-01/07 2007
  • 18/06-24/06 2007
  • 11/06-17/06 2007
  • 04/06-10/06 2007
  • 28/05-03/06 2007
  • 14/05-20/05 2007
  • 02/04-08/04 2007
  • 12/03-18/03 2007
  • 05/03-11/03 2007
  • 26/02-04/03 2007
  • 19/02-25/02 2007
  • 12/02-18/02 2007
  • 29/01-04/02 2007
  • 25/12-31/12 2006
  • 18/12-24/12 2006
  • 11/12-17/12 2006
  • 04/12-10/12 2006
  • 27/11-03/12 2006
  • 20/11-26/11 2006
  • 13/11-19/11 2006
  • 06/11-12/11 2006
  • 23/10-29/10 2006
  • 09/10-15/10 2006
  • 25/09-01/10 2006
  • 04/09-10/09 2006
  • 28/08-03/09 2006
  • 31/07-06/08 2006
  • 10/07-16/07 2006
  • 19/06-25/06 2006
  • 05/06-11/06 2006
  • 29/05-04/06 2006
  • 27/03-02/04 2006
  • 20/03-26/03 2006
  • 13/03-19/03 2006
  • 28/11-04/12 -0001

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !


    Blog tegen de regels? Meld het ons!
    Gratis blog op http://blog.seniorennet.be - SeniorenNet Blogs, eenvoudig, gratis en snel jouw eigen blog!