Inhoud blog
  • Fietsen Schouwen-Duiveland
  • Kalimera, kalipera:
  • Nieuwe Europa-park achtbaan
  • Een picknicktafel voor elke buitenliefhebber
  • Inside Blinds bewijst veelzijdigheid met gordijnen
  • Ga voor een zonnige touch up met Bristol
  • Van New york naar landbouw op kasteeldomein
  • Michael Kors
  • Franke ziet het glas halfvol .. warm en gefilterd
  • Parador vakantieparken
  • Beosysteem 9000C
  • DEBA meubelen trekt alles uit de kast!
  • Het combi-shirt van Mayerline
  • Arte en Moooi openen deuren van Green House
  • Own Your Glow
  • La Biennale di Venezia
  • Weleda breidt manverzorging uit!
  • Aspria: technologische verzorging
  • Kartell & illycaffè
  • Water als centerpiece
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    wozani
    restaurants
    29-01-2022
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.A romantic start of the year

    with Anita and Rosa Faia

    SS22: Introducing the new styles Clara Art, Abby and Rosemary

    Time for some new resolutions! German lingerie brand Anita sets an example with its 2022 intentions: adding a little more love to every day. For yourself, for friends, for everyone around you.

     Adding a little love is very easy with the Anita and Rosa Faia collections. Whether for a romantic date, or just to sweeten your daily life: Anita will enchant you with its newest items Clara Art, Abby and Rosemary.

    Fine flowers for Clara Art

    Modern, relaxed and a lot of feminine charm: a cute floral print highlights the elegant feel-good series in a whole new way. The classic and elegant line is pleasant to wear for every occasion and boosts your mood in a second. Clara Art is available in anthracite and crystal, as from February.

    Abby: the noble glamour look in dusty rose

    The sophisticated Abby series by Rosa Faia takes you back to the Roaring Twenties. The floral designs made from high-quality French lace in the Chantilly look are an ode to the joy of life. In the new color dusty rose the Abby series offers very fine contrasts and a subtle glamour look.

    The lace pattern in dusty rose is lined with a soft color and therefore has a very elegant appearance. Abby in dusty rose is available in different models to suit every body type and will be available from January.

    Mysterious romance with Rosemary

    Inspired by the mystical herb, Rosemary unites apparent contradictions as if following a law of nature. The flat with floral motifs and a graphic checkered print blend harmoniously and make for a romantic look that is delicate and striking at the same time. Nonchalant as an everyday basic or for a special occasion: Rosemary is your set.

    Typically Rosa Faia, the loving details make the magic of the design stand out. The new line consists of an underwired bra, a Big Cup underwired bra and a soft bra in triangle look, with an extra deep cleavage, to be combined with a shorty, a hipster or waist briefs. Available in black and white as from February.

     

     

     













    29-01-2022 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (1)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.T voor ... Tod's

    Timeless, Tradition and Talent

    Innovatie, onderzoek en passie zijn de inspiratiebronnen achter de nieuwe Tod's eyewear-collectie. Een nieuw perspectief vertaalt een continuüm van onmiskenbare elementen in details die spreken over de stilistische evolutie van het merk.

    Een beheersing van vakmanschap, expertise en aandacht voor fijne details zijn de tools die Tod's gebruikt om ideeën om te zetten in iconische producten. De bekwame kunst om stroken leer aan elkaar te vlechten, het creëren van harmonieuze silhouetten en de unieke personalisatie van de monturen geven leven aan moderne en verfijnde zonnebrillen en optische monturen. Een grondige kennis van luxe en een eigentijdse kijk op Italiaanse goede smaak worden rolmodellen die de ervaring van elegantie opnieuw uitvinden.

    Het tijdloze "T"-logo op de monturen is een kostbaar detail dat de accessoirecollecties van het merk identificeert, evenals een kenmerkend element dat een collectie personaliseert en vertelt over een reis door stijl, vergezeld van functionaliteit, design en kwaliteit. Een pad dat een nieuwe horizon in schoonheid onthult, een plek waar persoonlijkheid vorm krijgt.

    Tod’s Eyewear - Mod. TO0323 - Prijs 265 €

    Retro-geïnspireerde vlinderzonnebril voor dames. Voorprofielen in contrasterende kleuren en stevige pootjes verfraaid met het iconische "T"-logo dat Tod's onmiskenbare stijl benadrukt. De ideale keuze voor stijlvolle en verfijnde vrouwen.

    Lezersinfo : Marcolin Benelux - T 32 19 33 09 49

     

     

     

     

     







    29-01-2022 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    28-01-2022
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Rowenta X-Force Flex 14.60
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    De Rowenta X-Force Flex 14.60 draadloze steelstofzuiger bezorgt u een unieke ervaring dankzij zijn nieuwe DigitalForce motor en unieke combinatie van hoogtechnologische innovaties die aan al uw behoeften voldoet.

    Een stofzuiger met hoogwaardige technologieën

    De Rowenta X-Force Flex 14.60 draadloze steelstofzuiger combineert hoge prestaties met de beste ervaringen in zijn klasse. Eén van de high-tech en -performance functies is de volledig nieuwe DigitalForce-motor die, dankzij zijn intelligente elektronica, een zuigkracht van 200 AirWatt kan bereiken - voor een nauwkeurige, grondige reiniging in het hele huis. Sterker nog, de Rowenta X-force Flex reikt tot 4 keer verder onder je meubels en op alle plaatsen en oppervlak dankzij zijn Flex-stand. De Power LED zuigmond maakt het dan weer nog eenvoudiger om stof op te sporen.

    Het toestel dankt zijn autonomie vermogen van 1u10 aan de Slide-in verwisselbare 32,4V batterij, die in 3 uur tijd gemakkelijk en snel kan worden opgeladen. Bovendien heeft het de ultieme 99,9% HEPA filtratiesysteem, dat zelfs de fijnste deeltjes opvangt en schone lucht vrijlaat.

    Eenvoudig, gebruiksvriendelijk en efficiënt

    De stofzuiger is uitgerust met een huisdierpakket dat een gemotoriseerde mini-turbobrush bevat om haar en vuil grondig te verwijderen, een mini-flex- en kierenzuigmond, die ideaal zijn voor moeilijk bereikbare plaatsen, en een sofazuigmond voor een perfecte zuigkracht van textiel.

    De Rowenta X-Force Flex 14.60 is gemakkelijk te onderhouden en heeft een grote stofbak van 0,9 liter. Ideaal voor grotere oppervlaktes doordat het legen van de stofbak beperkt blijft.

    De huidige adviesprijs is €499,99. Het product is onder meer verkrijgbaar bij Vanden Borre, Bol.com en Coolblue.

     

     

     

    28-01-2022 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (1)
    27-01-2022
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Dromen met Chantelle

    Ontdek de kracht van dromen met Chantelle

    Chantelle SS22

    Chantelle blikt hoopvol op de toekomst. Het Franse lingeriemerk doet met dromerige beelden beroep op onze verbeelding, om een nieuw en inspirerend verhaal te vertellen. Geshoot met een diverse cast van vrouwen die de Chantelle community weerspiegelen, viert het merk de kunst van het dromen. What a way om de lente en de zomer in te gaan!

    Dit seizoen innoveert Chantelle met nieuwe lijnen, zoals Fleurs en True Lace. Daarnaast blijft Chantelle trouw aan haar klassiekers met onder andere de SoftStretch lijn, de verfijnde Waltz stuks en de dagelijkse Alto lijn.

    Fleurs is een moderne en speelse herintepretatie van klassiek, gebloemd kant. Fleurs is weelderig, delicaat en sexy. Het bloemenborduursel op de slip en beha is subtiel en vrouwelijk. Fleurs is verkrijgbaar in zwart en licht roze.

    True Lace is een nieuwe trendy lijn binnen de Chantelle collectie. De stuks zijn gemaakt van gerecycleerde vezels en weerspiegelen Chantelles duurzame ambities. True Lace geeft steun aan vrouwen tot een H cup, en is dus naast prachtig met de gebloemde, moderne snit, ook innovatief. De lijn is verkrijgbaar is zwart, melkwit en roestbruin.

    Het nieuwe seizoen staat voor Chantelle eveneens in teken van duurzaamheid. Chantelle conformeert met de Europese REACH-norm, die garandeert dat bij de productie geen schadelijke chemische stoffen worden gebruikt. Alle grondstoffen die in Chantelle fabrieken worden gebruikt, zijn sinds 2012 ook gecertificeerd met de OEKO TEX Standard 100. 100% van het katoen dat in Chantelles eigen fabrieken wordt verwerkt, is GOTS-gecertificeerd (Global Organic Textile Standard).

    Chantelle stelt dat tegen 2025 ook 70% van de collecties milieuvriendelijk zal zijn. In de SS22 collectie zien we dat voor verschillende lijnen gerecycleerde materialen worden gebruikt in de productie.

    Ook met de lancering van de Period Panty wil Chantelle aantonen dat duurzame en innovatieve producten eveneens elegant en functioneel kunnen zijn.











    27-01-2022 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (1)
    26-01-2022
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Badass Intensive Courses

    : nieuwste technologie om coronavirus te bevechten

     

    Na hun bezoek aan CES, de grootste technologiebeurs ter wereld, kondigen Badass Intensive Courses en Badass Intensive Acting by Hollywood Actors Showcase aan dat ze als eerste, cursussen in het land de allernieuwste apparatuur zullen inzetten om het coronavirus te bestrijden en de lessen nog veiliger te maken, de  gloednieuwe technologie zal gebruikt worden tijdens de lessen zelf. Tegelijkertijd laat initiatiefnemer Dirk Vandereyken, COO van de Association of European Journalists Belgium ook coach/auteur/journalist/scenarist weten dat hij een nieuw boek zal aankondigen: ‘100 idiote citaten van antivaxers’. 

    Dirk heeft er nooit een geheim van gemaakt dat hij altijd zal vechten om misinformatie tegen te gaan. Terwijl de AEJ zeer sterk inzet op ‘media literacy’ en ‘Europe literacy’, blijft Dirk actief ‘antivaxmythes’ ontkrachten met feiten. Dirk liet al meer dan 10 jaar een nieuwe wind door het cursuslandschap waaien toen hij een aantal markante opleidingen toevoegde aan het aantal cursussen dat hij al verzorgde: buiten cursussen presentatie- en debattechnieken, hypnose, schrijven, en communicatie, kwamen er zeer gegeerde cursussen acteren voor film en tv, improv, en ‘physical acting’ bij.

    Dirk was al vicewereldkampioen rollenspelen geworden en had zich verder bekwaamd bij de bekendste leraars uit Hollywood, waarmee hij bovendien een unieke samenwerking aanging. Het is immers niet elke dag dat je de naam van opleiding mag gebruiken waar grote namen als Drew Barrymore, Giovanni Ribisi, Scarlett Johansson, Anthony Hopkins, en Brad Pitt zijn gepasseerd, terwijl ook de leraar van onder andere Matthew Perry en Will Ferrell de handen in elkaar sloeg met Dirks Badass Intensive Acting. Dat de enige andere grote opleiding waar je nu al een tijdje film- en tv-acteren kunt aanleren ook mee door Dirk werd opgestart, zegt misschien wel evenveel. Tussendoor werd er ook zang en ‘vocalcoaching’ aan het aanbod toegevoegd.

    'Alles waar ik les in geef, kan je volgen met dezelfde twintigbeurtenkaart, zodat onze studenten een erg brede kennis kunnen opdoen,’ vertelt Dirk. ‘Ik geloof immers in synergie. Als acteur kan het bijvoorbeeld erg handig van pas komen om ook jouw stem te beheersen en stemeffecten te kunnen gebruiken zonder dat je jezelf daarbij pijn doet, terwijl een aantal lessen leugendetectie je toelaten om veel meer details in gelaatsuitdrukking te zien en zelf te gaan implementeren dan de gemiddelde persoon. ’

    De populairste lessen? ‘Zonder twijfel de acteerlessen en de zanglessen,’ zegt Dirk. ‘Die geven we bovendien in 4 verschillende steden: Antwerpen, Brussel, Gent, en Leuven, telkens 1 keer per week of 2 weken, en aangevuld met online lessen op woensdagavond. Onze cursisten mogen komen wanneer ze willen – enkel op dagen waarop ze daadwerkelijk aanwezig zijn, wordt er een beurt afgekruist. We zijn ook de enigen in de Benelux die alle grote acteermethoden aan bod laten komen: Meisner, Stanislavski, Hagen, Adler, Strasberg, Chekhov, en Practical Aesthetics. Alle andere opleidingen bieden twee of drie methodes aan, alsof die beter zijn dan andere. Er zijn echter maar enkele oefeningen nodig om heel duidelijk te maken dat die stelling niet klopt: iedereen heeft zijn of haar eigen voorkeuren en door allerlei verschillende aanpakken aan te leren, kan je jouw uniek manier van acteren vinden. Onze eigen techniek, R.E.P.E.A.T., is ook heel sterk gericht op variatie.'

    Dirk méént het: hij woonde zelfs de privéparty van eMed – bekend om zijn sneltests – bij en maakte contact met verschillende bedrijven die vooruitstrevende technologie voorstellen. ‘Kort na de eerste golf hebben we een hele webserie opgenomen van 10 afleveringen die elk 15 tot 23 minuten duren, allemaal om onze cursisten meer kansen te geven en hen de broodnodige “credits” op IMDb te bezorgen. Dat is de website waar het vaakst naar wordt gekeken door talentagents, castingdirectors, en managers. Dirk hoopt op nog meer: ‘De meest veelbelovende technologie, is ongetwijfeld die van Serenio. Dit apparaat ziet eruit als een kleine luidspreker of tv-spot en zou de meeste virussen in de lucht neutraliseren. In de Benelux is er echter nog niets over geschreven lijkt te zijn. Het idee is dat SARS-CoV-2 een onzichtbare wolk elektronen die zich onmiddellijk aan positief geladen spike-eiwitten binden uitstoot. Het virus wordt meteen neutraal geladen het iemand kan infecteren en kan zich niet meer verspreiden.’

    Of het team van Badass Intensive Courses en Badass Intensive Acting de nieuwe technologie volledig vertrouwt? ‘Nee, dat zou dom zijn. Er is zeker nog meer onderzoek nodig. De FDA heeft immers al beslist dat het apparaat zeker niet onveilig is en op Showstoppers – toch een van dé belangrijkste evenementen op CES – stonden er al een hoop opgesteld. Als het voorlopig al goed genoeg is voor de techneuten en organisatoren van de belangrijkste technologiebeurs ter wereld, is het voorlopig ook goed genoeg voor mij. Ik ga er alleen de normale geldende maatregelen zeker niet voor laten vallen – ook die blijven we nauwgezet opvolgen’.

    Dirk wilt ook benadrukken dat het hem niet enkel om de allernieuwste technologie rond het coronavirus gaat. ‘Ik heb wel meer gezien dan dat. We willen onze cursussen naar nieuwe niveaus tillen en dat kan onder andere door de hardware en software die Canon pas heeft geïntroduceerd. Ook enkele andere bedrijven hebben oplossingen die online leren nog leuker en vlotter kan doen verlopen. Tegelijkertijd een whiteboard én de klasruimte kunnen tonen, snel aantekeningen maken, iedereen kunnen opvolgen: ik zie het allemaal wel zitten. We geven dan wel live les in Antwerpen, Brussel, Gent, en Leuven, maar onze cursussen zijn ook online te volgen en je weet maar nooit wanneer we opnieuw in lockdown zouden moeten gaan. Ik wil de continuïteit van onze lessen kunnen verzekeren en de winterpauze van een paar weken die we net achter de rug hebben is een ideale periode gebleken om ons voor te bereiden op wat er nog te komen staat. ’

    Wanneer alles geïmplementeerd wordt? ‘We verwachten dat we ten laatste in februari de nieuwste en coolste snufjes kunnen introduceren, al zal de nadruk natuurlijk op het menselijke aspect blijven liggen. Onze acteercursus is bijvoorbeeld niet opgedeeld in aparte modules, zodat cursisten niet moeten wachten op wat toch het allerbelangrijkste is om te leren als acteur: scriptwerk. Zonder te leren werken vanuit een scenario, kan je wat mij betreft nog nauwelijks spreken over een cursus voor tv en film; dan ben je gewoon aan het improviseren. Ook dat doen we, maar dat is allemaal geïntegreerd in een groter geheel. Oefeningen krijgen zonder de theorie erachter te leren, lijkt me ook uit den boze: dan weet je eigenlijk niet écht waar je mee bezig bent en is het ook moeilijker om er kritisch naar te leren kijken. Voor zaken die minder met acteren te maken hebben, kan je trouwens terecht bij onze andere cursussen. Tijdens de hypnoseles leren we bijvoorbeeld wel relaxatieoefeningen aan, maar als je erover nadenkt, heeft dat voor acteren weinig zin. Op een set heb je zelden tijd om te ontspannen en bovendien moet je meestal gevoelens kunnen uiten. Die bestaan net niet uit ontspannen spieren, ze worden opgewekt uit het opspannen van de juiste spieren! Leraars als Chekhov en Memet hadden al snel door dat relaxatie vooraf dan net tegen jou kan werken – het is gewoon de logica zelve. Wie te gespannen is om goed te presteren, kan er dan weer wél iets aan hebben en kan bijvoorbeeld een paar lessen van een andere cursus meepikken. Ook gaan we inzetten op de SHIFT FluxWear, een apparaat dat je toelaat om binnen de 25 minuten een meditatieve trance te bereiken. Wie daar iets voor voelt, mag het van mij gebruiken; we zullen verschillende exemplaren ter beschikking hebben.’

    Zijn er dan nog geen maatregelen genomen? ‘Zeker wel, vooral in Gent, waar ik wat zwaardere, niet-draagbare apparatuur kan installeren. Zo heeft Princess me onlangs enkele knappe recensie-exemplaren opgestuurd van de Smart Airco 353200, de Tristar Air Purifier AP-4787, en de Eden Airco ED-7009. Nu gebleken is hoe belangrijk luchtzuivering is, laten we die permanent installeren in onze ruimte te Gent. De apparatuur hebben we al een paar maanden geleden besproken en is zeker van goeie kwaliteit, waardoor we daar alvast niet mee moeten wachten. Ik wil gewoon het allerbeste kunnen aanbieden en volledig mee zijn met de tijd,’ sluit Dirk af.







    26-01-2022 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (1)
    25-01-2022
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Interhome

    Interhome eerste vakantiewoningverhuurder die CO2-uitstoot laat compenseren

     

    Interhome neemt een belangrijke stap richting een duurzame toekomst. De vakantiewoningverhuurder is namelijk de eerste in rij die vanaf heden klimaatneutrale vakanties aanbiedt in haar accommodaties. Gasten die via Interhome een vakantiewoning boeken, krijgen vanaf nu de keuze om de CO2-uitstoot van hun verblijf in de woning te compenseren. Met een deel van dat bedrag worden er meters nieuwe bijenweide aangelegd in Oostenrijk. Dit is nog maar het begin van een groen 2022, want tegen eind dit jaar wilt Interhome volledig klimaatneutraal werken.

    Een stap in de groene richting: de Zwitserse vakantiewoningverhuurder Interhome biedt haar klanten de mogelijkheid om een bijdrage te leveren aan de bescherming van het klimaat. Dit door hun CO2-uitstoot van hun verblijf te compenseren. Met andere woorden: het verbruik van water, verwarming, verlichting,… tijdens hun verblijfsperiode. Het tarief per accommodatie ligt tussen 1,60 euro en 2,40 euro per nacht, afhankelijk van het land waarin men verblijft. Dit werd berekend in samenspraak met non-profitorganisatie myclimate, die een bezoek brachten aan meerdere woningen op verschillende bestemmingen met diverse criteria.

    Blijft een keuze

    "Wij dragen duurzaamheid hoog in het vaandel met onze toekomstige generaties in het achterhoofd. Daarom hebben wij besloten om de CO2-compensatie te integreren in het boekingsproces. De compensatie is uiteraard vrijwillig. Zo krijgt de klant op het einde de keuze om hun voetafdruk te compenseren of niet", legt Jörg Herrmann, CEO van Interhome Groep, uit. De volledige opbrengst gaat naar het klimaatfonds van de Migros Group, dat nationale en internationale klimaatbeschermingsprojecten ondersteunt.

    Per euro 2,5 meter bijenweide

    Daarbovenop gaat ook een deel van de opbrengst naar een project voor het behoud van bijen. Vanaf februari 2022 schenkt Interhome 1,00 euro per nieuwe boeking aan de organisatie Beesark. En voor elke euro betekent dat de aanleg van 2,5 meter nieuwe bijenweide in Oostenrijk. "Met zowel de CO2-compensatie als het bijenbeschermingsproject leveren wij een belangrijke bijdrage aan de bescherming van het klimaat en hopen we dat veel van onze klanten zich bij ons aansluiten”, klinkt het.

     

     







    25-01-2022 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (1)
    24-01-2022
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Tom Ford eyewear

    Haar / Hem - Idee voor Valentijnsdag

    De jaren 70 blijven Tom Ford inspireren zoals de extra grote Fonda, met zachte hoeken die een nieuwe draai geven aan 'rond'. Een alternatieve, modernistische gevoeligheid komt op verschillende manieren naar voren in de gedurfde geometrie van de minimalistische Oscar, een lichtgewicht, plat frame met opvouwbare veren die bedoeld zijn om gemakkelijk in een borstzak te passen.

    Mod. Oscar - Tom Ford Eyewear FT0881 - Prijs 375 €

    Een moderne kijk op een vintage aviator. Het frame is gemaakt van een combinatie van metaal en plastic met innovatieve opvouwbare pootjes en wordt met een simpele klik ultraslank.

    Mod. Fonda - Tom Ford Eyewear FT0912 - Prijs 325 €

    Op de jaren zeventig geïnspireerd, voor nu opnieuw uitgevonden. Dit afgeronde geometrische frame van metaal levert een grote stijl met slanke lijnen en het kenmerkende 'T'-logo.

     Lezersinfo - Marcolin Benelux - T 32 19 33 09 49









    24-01-2022 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (1)
    23-01-2022
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Sunshine on your mind

    LolaLiza lacht de lente toe

    Wegdromen met Belgische mode

    Kleurrijke prints, felle tinten en luchtige stoffen: LolaLiza's lentecollectie ‘Sunshine on our mind’ doet dromen van vrolijke en warme dagen. Maak je garderobe wat zonniger met deze nieuwe ubervrouwelijke collectie van het Belgische label. Fan van een zwierige jurk of een zomerse knit? LolaLiza tovert met deze stuks instant een glimlach op je gezicht.

    LolaLiza SS22

     In de herfst en winter domineerden grauwe tinten onze outfits. Basta! De lente is in aantocht en we hunkeren naar knallers van kleuren. LolaLiza gaat met haar nieuwe lentecollectie voor prints en tinten die fel, fris en opzwepend zijn. Want laten we eerlijk zijn: we kunnen allemaal wel een opkikker gebruiken.

     Fijne jurkjes wisselen comfy cardigans en geklede blouses af. Combineer ze met een geklede broek of stoere denim: instant lente-proof.

     













    23-01-2022 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (1)
    22-01-2022
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.2022 Traveltrends die nog leuker zijn met een camper!

    Een nieuw jaar. Een nieuw ongeschreven blad om weer vol te schrijven met geweldige ervaringen en avontuurlijke belevenissen. De voorbije twee jaar zijn onze reisgewoontes sterk veranderd. Zo was onze wanderlust nog nooit zo groot én onze mentale gezondheid nog nooit zo belangrijk. Ook dit jaar nemen we ons werk mee naar de zee (hello bleisure trip!) en delen we weer onvergetelijke momenten met al wie we lief hebben. Nog meer excuses nodig om er (méér dan een keer) op uit te trekken? Camptoo co-founder en CEO Martijn Peeters verklapt ons dé traveltrends van 2022 en waarom een camper jouw reis nog leuker maakt.

    Dit seizoen reizen we samen met vrienden, gaan we op een spirituele solo trip of beslissen we eindelijk die ene droomreis te maken die al zo lang bovenaan op onze bucket list staat. - Martijn Peeters, co-founder Camptoo

    Take a camper abroad

    Door maandenlang gedwongen thuis te zijn, werden we eraan herinnerd dat het leven kort en kostbaar is. Daardoor worden onze grote dromen en plannen in 2022 niet langer uitgesteld. Dit is het jaar waarop we die ene reis maken die we altijd al wilden doen. Take a camper abroad en trek ermee naar de meest onbereikbare, en mooiste exotische plaatsen van Europa. Ontdek de prachtige natuur in het microklimaat van de Azoren, slaap tussen kuddes en de oudste herdershutten in Velika Planina (Slovenië) of hike langs de turquoise watervallen van Jajce (Bosnië). Deze zomer vinken we onze bucketlist bestemmingen af!

    Share camper moments

    Spending quality time together nemen we dit jaar erg serieus. Want verloren tijd met je vrienden inhalen doe je deze zomer samen op vakantie. Geniet volop van elkaars aanwezigheid met een camper. Je staat samen op, je eet samen en gaat samen slapen. Koester de momenten van samen te glimlachen, samen herinneringen te maken en samen op avontuur te gaan. Want... 'It doesn't matter where you're going, it's who you have alongside you that really matters'.

    The road to mental health

    Naast herconnecteren en dromen waarmaken, is ook onze gezondheid belangrijker dan ooit. In 2022 wordt reizen zelfs beschouwd als een essentiële vorm van selfcare. Laat je zorgen wegspoelen door de golven tijdens een surfstrip, kom tot jezelf tijdens een yoga retraite in het midden van een rustig stukje ongerepte natuur of maak lange wandelingen om je energie een flinke boost te geven. Met een camper geraak je op de allermooiste plekjes, want... 'Happiness is a journey, not a destination.'

    Go whenever wherever

    Of het nu aan onze wanderlust ligt, of aan de veranderende reisbeperkingen en voorschriften... Dit jaar zullen lastminutereizen gebruikelijk zijn. We hebben lang de tijd gehad om te dromen, en de nood naar reizen wordt groot. Wil je spontaan en flexibel reizen? Van het annuleren van hotels en vliegtuigtickets heb je met een camper alvast geen last. Met Camptoo is het avontuur slechts enkele clicks van jou verwijderd.

    Your work on a roll

    Het bleisure-fenomeen (business & leisure) groeit al jaren en is in 2022 niet meer weg te denken. We ruilen onze home offices in voor een model op wielen, en combineren plezier- en zakenreizen met gemak door een camper. Kijk even over je laptop heen en geniet van het zicht van de zee of de bergen. Want morgen kan je work spot alweer ergens anders zijn!

    Ready to go? Boek jouw bleisure- of droomreis via www.camptoo.be

     







    22-01-2022 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (1)
    21-01-2022
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Happy Veganuary!

    Let’s go vegan in January!

    Being completely vegan is one of the most impactful things you can do for the planet, but it can be difficult at first. Veganuary is the perfect opportunity to challenge yourself to try the vegan lifestyle. Cutting out all things animal for one month, in your diet, but also in your daily attire? Let’s say yes! Some of our brands have already set a good example. Here’s three of them to get inspired!

    Vegan and keto

    Living a healthy lifestyle without compromising on taste already seems like an impossible combination. Now imagine it’s also vegan. OKONO is a Belgian food brand that is tasty, healthy and animal free. Luka Bresseel, the founder of the brand, got inspired by his father’s keto lifestyle and decided to make the whole thing more convenient. With OKONO you can enjoy granola, chocolate and bread high in fat, low on carbs and without sugar. Already hungry? So are we!

    Vegan is good for the planet

    As Juttu’s slogan claims the organisation is buddies with their brands - ‘Home of brands, house of friends’ - they've sure picked the right chums.

    Like Matt&Nat, a Canadian accessory brand that’s been looking for new ways of producing in an animal-friendly and sustainable way every season. Perhaps it’s hard to tell, but yes, the leather of the bags and wallets is indeed fake. With ambassadors such as Natalie Portman, Olivia Wilde, Tobey Maguire and Charlize Theron, the brand is getting more and more worldwide attention.

    Matt&Nat at Juttu

    But also our northerly neighbours are doing their part for the environment. Dutch company Seepje introduced 100% plant-based products that consist of the peels of the Sapindus Mukorossi fruit from the Himalayas. In contact with water, they release a natural soap that cleans and has an antibacterial effect. On top of that, Seepje looks after the welfare of the Nepalese peel farmer and his employees.

    Seepje at Juttu

    GOLDEN TIP: Choose wisely with colours from nature

    Being friendly to nature doesn’t mean you have to lose your taste in fashion. GUESS has launched its Bio Dye Project capsule which contains pigments derived from plants and vegetables. Because the dyes are plant-based, they can return to nature without an ecological impact which reduces pollution, water consumption and even increases energy efficiency. By further diversifying the use of green technology and fabrics, GUESS continues to lead the way towards more sustainable fashion. We’re already a huge fan, and you? 

    GUESS Eco Dye

     Are you ready to join the journey and take part in Veganuary? With the following three tips in mind, we’re sure that you’ll succeed.

    1. Set yourself reasonable and achievable goals. Discover the reason why and how you’ll achieve your purpose. Do you want to try new types of food or do you want to stop buying make-up tested on animals? We all have to start somewhere.

    2. Get social. There are a lot of vegan influencers and blogs out there who provide some valuable information about veganism. Follow them, get inspired and inspire others.

    3. Better together. Participate in the challenge with a friend. Everything is more fun while doing it together!

    If you’re trying Veganuary, we wish you the best of luck and keep our fingers crossed that you find it an inspiring and rewarding experience.

     

     

     

     

     









    21-01-2022 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (1)
    20-01-2022
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Welcome to Paradise

    altijd je eigen tropische taferelen in huis

    » Ontdek de Gitane en Décors & Panoramiques collectie - » Tropische zomers in jouw interieur met Arte

    Wordt het een safari in de Afrikaanse savanne of een strandvakantie op Bali? We kunnen er op deze koude winterdagen alleen maar over dromen. Arte projecteert ons winters verlangen naar tropische zomers als een levendige film op onze muren met haar Décors & Panoramiques- en Gitane-collectie. Aanschouw de taferelen vol pracht en praal van uitheemse fauna en flora. Kolibries en papegaaien fladderen rond in de jungle op je muren en torenhoge bomen wisselen af met een frivool bloemenperk. Welkom in je eigen paradijs!

    Flamencos Andinos: een serene momentopname

    Een van de sierlijkste dieren uit het dierenrijk slaat haar vleugels wijd uit en strijkt neer in Arte’s Flamencos Andinos-muurbekleding. Dit mondaine decor toont een momentopname van een groep flamingo’s. De uitgebalanceerde, egale kleuren in combinatie met natuurlijk geweven jute geven het flamboyante geheel een rustige toets.

    Flamencos Andinos is verkrijgbaar in 3 kleurvariaties. Almond Green weerspiegelt zachtgroene jungletinten terwijl Butterfly Weeds het vuur in het tafereel brengt. Marigold laat een gouden glimp op het dessin schijnen.

    ‘Milk and Honey’ in een niet te evenaren vintage-effect

    Dit paradijselijk tafereel doet tot in de details wegdromen. Kolibries, papegaaien en apen leven in het land van melk en honing harmonieus samen. Ze floreren er door elkaar, van de hoge palm- en bananenbomen tot het lagere struikgewas. Het panorama is geprint op een look van perkamentpapier voor een niet te evenaren vintage-effect.

    Milk and Honey is verkrijgbaar in 2 kleurvariaties. Silver Pearl bindt grijs en beige aan roestkleurige accenten. Gold Storm licht de elementen egaler op in goudgele tinten.

    Een weg door weelderige planten

    Ciel Tropical toont een panoramisch uitzicht alsof je vanuit een boomhut over de tropische jungle uitkijkt. Het lijkt een surrealistische skyline met een wolkendek aan kruinen waarin die elkaar proberen te overstijgen. Dit uitbundig panorama is gemaakt van ultrazachte velvetstof en geeft je interieur een exclusieve uitstraling met overvloed aan luxe.

    Ciel Tropical is verkrijgbaar in 3 kleurvariaties. In Bright Midnight brengt de schemering van de maan verschillende tinten groen en blauw aan het licht. Bright Pimento geeft bij de eerste zonnestralen bij het ochtendgloren een zachte gouden schijn. Emerald Forest laat zien hoe sterk de gloed van de zon de natuur in roodtinten kan verlichten.

    Fiori Antichi: florale weelde op je muren

    Fiori Antichi openbaart de puurheid van bloemen: ze horen wild te groeien en te bloeien. Met een verfijnd patroon creëert Arte een gedetailleerde, maar weelderige florale print. Haar inspiratie haalt het uit vintage stoffen, welke een rijkelijk gevoel geven. De frivole tekening komt tot zijn recht door het linneneffect en subtiel metaalaccent.

    Fiori Antichi is verkrijgbaar in 2 kleurvariaties. Warm Greige legt nuances in het beige, grijze en goudachtige spectrum, terwijl Emerald luxueuze groene oorden opzoekt.









    20-01-2022 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (1)
    19-01-2022
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Guess kids eyewear, een MiniMe touch

    De GUESS Kids Eyewear collectie zit vol met een jeugdige stijl en is geïnspireerd op de GUESS Eyewear collectie voor volwassenen om onweerstaanbare mini-me brillen te creëren. Stijlvolle, coole ontwerpen en een gevoel voor plezier zijn gecombineerd om modellen te creëren die zeker in de smaak zullen vallen en de finishing touch geven aan elke mini-me GUESS outfit.

    Modèle Kids GU9215 - Prijs 85 €

    Meisjes van GUESS zullen dol zijn op deze leuke bril met een diepe, vierkante acetaat voorkant en acetaat veren met een G-logo in reliëf. Deze schattige bril, een mini me versie van de GUESS damescollectie, is verkrijgbaar in verschillende kleuren, zoals kristalgrijs-perzik kleurverloop, bessenbeige kleurverloop en roze-paars-lila kleurverloop.

    Modèle Adultes GU2872 - Prijs 125 €

    Sexy, speelse damesbril met een rechthoekige acetaat voorkant en acetaat pootjes afgewerkt met een verhoogd G-logo. Verkrijgbaar in prachtige kristalgrijs-roze-perzik kleurverloop, bessen-beige kleurverloop en roze-paars-lila kleurverloop versies.

    Lezersinfo : T 32 19 33 09 49 (Marcolin Benelux)







    19-01-2022 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (1)
    18-01-2022
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.5 New years resolutions

    5 New Year's resolutions you can keep all year long

     

    Introducing: NY resolutions that'll survive the winter blues

    Raising your “last” glass of alcohol at the festive table on New Year’s Eve. Toasting to a sporty year filled with extremely healthy new habits and the renewal of your long-lost gym membership. But after storing all the Christmas decorations back in the box and getting on with everyday life, a night of Netflix binge with bite-sized snacks seems to be all you long for. Sounds familiar? To help your NY resolutions live past those darn winter blues and vividly make it to the end of the year, we’ve listed 5 reachable goals for 2022. Let’s dive in!

    STRESS LESS

    Leave the car and walk more. Take your kid and dog for a brisk walk in the park. Out of milk? Go to the nearest supermarket on foot instead of automatically starting the engine of your car. No traffic jams and more exercise will reduce your stress levels. Adventure awaits! Book a campervan and avoid crowded hotels or overbooked planes to enjoy a stress free holiday. The world is your oyster.

    BREAK A SWEAT                                                                                    

    Set reasonable athletic goals. It’s okay if you don’t train for a marathon this year. But do schedule to break a sweat at least once a week. Golden tip: a work-out with your bestie will turn a mandatory gym session into a bonding experience. Plus, intense laughter is great for your abs, right?

    PARTY MORE FOR NO REASON

    Lockdowns have turned us into hermits, but times are a-changing. You don’t need a valid reason to invite friends and family! Put on your favourite playlist and your best outfit, and show off those amazing dance moves. Why not tonight?

    GOOD VIBES ALL YEAR ROUND

    Christmas and NY may be done and dusted, but there’s no reason to stop spreading cheer! Dress to impress and invite others on your path to positivity. Only good vibes allowed!

    START BEING A FABULOUS COUCH POTATO

    Working from home introduced us to a whole new world of comfy home wear. Ditch that worn out tracksuit and treat yourself to brand new cosy attire. Time to indulge in some serious chillaxing! There’s no shame in being a couch potato once in a while, but do it in style.  'Just got out of bed' look to wear all day long. Or go for the ironic outfit that says 'Hell yeah, I'm ready to hit the gym' while opening that second bag of potato chips.













    18-01-2022 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (1)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.5 New years resolutions

    5 New Year's resolutions you can keep all year long

     

    Introducing: NY resolutions that'll survive the winter blues

    Raising your “last” glass of alcohol at the festive table on New Year’s Eve. Toasting to a sporty year filled with extremely healthy new habits and the renewal of your long-lost gym membership. But after storing all the Christmas decorations back in the box and getting on with everyday life, a night of Netflix binge with bite-sized snacks seems to be all you long for. Sounds familiar? To help your NY resolutions live past those darn winter blues and vividly make it to the end of the year, we’ve listed 5 reachable goals for 2022. Let’s dive in!

    STRESS LESS

    Leave the car and walk more. Take your kid and dog for a brisk walk in the park. Out of milk? Go to the nearest supermarket on foot instead of automatically starting the engine of your car. No traffic jams and more exercise will reduce your stress levels. Adventure awaits! Book a campervan and avoid crowded hotels or overbooked planes to enjoy a stress free holiday. The world is your oyster.

    BREAK A SWEAT                                                                                    

    Set reasonable athletic goals. It’s okay if you don’t train for a marathon this year. But do schedule to break a sweat at least once a week. Golden tip: a work-out with your bestie will turn a mandatory gym session into a bonding experience. Plus, intense laughter is great for your abs, right?

    PARTY MORE FOR NO REASON

    Lockdowns have turned us into hermits, but times are a-changing. You don’t need a valid reason to invite friends and family! Put on your favourite playlist and your best outfit, and show off those amazing dance moves. Why not tonight?

    GOOD VIBES ALL YEAR ROUND

    Christmas and NY may be done and dusted, but there’s no reason to stop spreading cheer! Dress to impress and invite others on your path to positivity. Only good vibes allowed!

    START BEING A FABULOUS COUCH POTATO

    Working from home introduced us to a whole new world of comfy home wear. Ditch that worn out tracksuit and treat yourself to brand new cosy attire. Time to indulge in some serious chillaxing! There’s no shame in being a couch potato once in a while, but do it in style.  'Just got out of bed' look to wear all day long. Or go for the ironic outfit that says 'Hell yeah, I'm ready to hit the gym' while opening that second bag of potato chips.













    18-01-2022 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    17-01-2022
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Duurzaamheid wordt leuk verpakt!

    Duurzaamheid wordt leuk verpakt

     

    Speels bouwen aan een mooiere wereld

    Alle lichten springen op groen voor het nieuwste wagenpark uit het VTech eco assortiment. Fijne karretjes die kleintjes uitdagen op alle fronten van hun ontwikkeling. Het nieuwe rijdende speelgoed zegt alles over bewust produceren, hergebruik van materialen en slimmer verpakken. Met een bescheiden footprint wordt een reuzenstap gemaakt in duurzaamheid.

    Voor mini’s zijn het waarschijnlijk andere argumenten die tellen. Na het uitpakken van de Sorteer & Leer Recycletruck (1-3 jaar) of het Toet Toet Auto’s Eco Trio Pack (1-5 jaar) begint het in hun koppies te borrelen, raakt fantasie op drift. Zelf verzinnen ze de mooiste verhalen, gestimuleerd door dit verdraaid innovatieve speelgoed. Milieubewustzijn wordt speels, leuk en vooral logisch gebracht. Aan de toekomstige generatie zal het niet liggen: een betere wereld begint bij jezelf!

    Toet Toet Auto’s zijn Ruben Recycletruck, Benjamin Brandweerwagen en Kees Kiepwagen. De drie karakters op wielen zitten boordevol zinnetjes en geluidjes en zijn voor 90% gemaakt van bioplastic. Passend bij de trend waarop VTech al jaren voorsorteert, zijn ook deze nieuwkomers te combineren met de al eerder verschenen speelsets van Toet Toet Auto’s en Zoef Zoef Dieren. Niks zomaar weggooien dus, maar doorbouwen en steeds nieuwe verhalen verzinnen!

    De Sorteer & Leer Recycletruck is de trots uit het eco assortiment, hij bestaat voor 90% uit gerecycled plastic. Op deze stoere en stevige truck kan het kleintje zitten en zelfs rijden. Op naar het afvalcentrum, om mee te helpen met sorteren en recyclen: wat kan weg, wat bewaren we? Dankzij de recycletoetsen leert de kleine chauffeur alles over afval en hergebruik. Motoriek wordt speels geoefend door vormpjes precies in de uitsparingen van de truck te manoeuvreren. Glas verdwijnt in de glasbak, blikjes dan weer niet. Elk soort afval past in een andere opening van de truck. Met het laadbakje aan de voorkant van de Recycletruck raapt de bestuurder vormpjes op en gooit ze bovenin in de vuilniswagen. Laat dit gerust aan mini’s over, geef ze de sleutel waarmee ze hun truck starten!

    Advies verkoopprijs: VTech Sorteer & Leer Recycletruck € 46,25 en Toet Toet Auto’s Eco Trio Pack € 31,00.

     





    17-01-2022 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (1)
    16-01-2022
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Happy nostalgisch

    de zomer tegemoet met SUN68

    SS22: Frisse looks en seventies invloeden

    SUN68 mixt seventies invloeden met frisse laid-back looks: een perfecte balans tussen hedendaags en klassiek Italiaans design. Naar goede gewoonte neemt het merk afstand van de traditionele moderegels en laat het zich inspireren door mensen als u en ik en ons alledaagse leven. Speelsheid is essentieel, comfort een must. Geometrische patronen, houndstooth prints en zonnige kleuren, let's go!

    Printgekte en kleur               

    It's a jungle out there! Verschillende prints en patronen sieren dit seizoen de welgekende SUN68 polo's, hemden, T-shirts, truien en broeken, maar ook de schoenen. Het merk, met een affiniteit voor levendige kleuren, komt ook deze keer weer met een collectie die optimisme uitstraalt.

    Dit seizoen staat de navy kleur in de schijnwerpers. Deze wordt vooral gecombineerd in sportieve looks.

    Seventies invloeden

     We blijven massaal terugkijken naar het verleden, dat geldt ook voor SUN68. Wijdere fits, opvallende ruiten en retro opschriften brengen de nostalgie naar deze SS22 collectie.













    16-01-2022 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (1)
    15-01-2022
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Rituals: clean & conscious

    Samen met Rituals op weg naar duurzaam welzijn

    Met de Clean & Conscious-campagne brengt Rituals Cosmetics zijn Body- en Skincare-producten en de nieuwe collectie Shampoos en Conditioners onder de aandacht. Al deze producten bevatten meer dan 90% bestanddelen van natuurlijke oorsprong. Rituals wil dat iedereen zich goed moet kunnen voelen bij de keuzes voor persoonlijke verzorging: wetende dat je niet alleen goed voor je huid zorgt, maar ook voor de planeet. Met duurzaam verkregen bestanddelen van natuurlijke oorsprong eert Rituals de schoonheid van lichaam en milieu - voor diegenen die bewuste keuzes willen maken.

    The Ritual of Namaste : Respect for nature, respect for skin

    The Ritual of Namaste is een Clean & Conscious collectie voor huid- en lichaamsverzorging met respect voor de natuur en je huid. De collectie is ontworpen om je huid te verzorgen en te beschermen en bevat hoogwaardige bestanddelen van natuurlijke oorsprong, zoals AHA en bakuchiol: het natuurlijke alternatief voor retinol. Rituals vindt het belangrijk om zuinig te zijn op de planeet en bewust te kiezen voor grondstoffen die de balans van de natuur en jouw natuurlijke schoonheid in ere houden. Geef aandacht aan elke stap van een zorgvuldig gekozen huid- en lichaamsroutine met formules die meer dan 95% bestanddelen van natuurlijke oorsprong bevatten en de huid herstellen, revitaliseren, regenereren en laten stralen.

    The Ritual of Namaste bevat refills voor de Body Creams en dag- en nachtcrèmes. De navulsystemen worden continu verbeterd en ook voor de andere productlijnen worden refills ontwikkeld. Het kiezen voor refills in plaats van het kopen van nieuwe producten, helpt het afval te verminderen en de CO2-voetafdruk te verkleinen. Als je bijvoorbeeld een refill koopt voor de dagcrème, wordt tot wel 74% CO2, 69% energie en 75% water bespaard. Dankzij klanten die de milieuvriendelijke refills kopen, verlaagt Rituals zijn CO2-uitstoot, water- en energieverbruik en afvalproductie. In 2020 werd maar liefst 272.682 kg aan materialen, het equivalent van 1.806 huishoudens aan energieverbruik, 1.411 langeafstandsvluchten aan CO2 en 8,5 miljoen liter water bespaard ten opzichte van het voorgaande jaar. Kortom: minder materialen betekent minder afval, wat beter is voor de planeet.

    New Shampoos & Conditioners

    Rituals introduceert geheel nieuwe vegan formules van de Shampoos en Conditioners. Deze zijn verrijkt met zorgvuldig gekozen, doeltreffende bestanddelen van natuurlijke oorsprong. Voed je haar en verbeter de haarkwaliteit - of je nu volume, glans, kleurbescherming of hoofdhuidverzorging nodig hebt - met haarverzorging die voor meer dan 90% bestaat uit natuurlijke ingrediënten.

    Volume & Voeding - The Ritual of Sakura - The Ritual of Ayurveda

    Verrijkt met tarweproteïnen en chiazaad om het haar te beschermen en volume te geven - zonder het te verzwaren - en met rijstextract en macadamiaolie om de vochtbalans van je haar te herstellen en het te versterken

    Glans & Voeding - The Ritual of Jing - The Ritual of Mehr

    Verrijkt met een fruitcomplex dat het haar glad maakt en kokosolie voor een multidimensionale glans. Het toegevoegde rijstextract en de macadamiaolie herstellen de vochtbalans en versterken het haar.

    Hoofdhuidverzorging & Voeding - The Ritual of Hammam

    De combinatie van cafeïne en rode ginseng herstelt de natuurlijke balans van de hoofdhuid, maakt het haar dikker, verlengt de groeicyclus en stimuleert de haargroei. Rijstextract en macadamiaolie zijn vochtinbrengend en herstellen, beschermen en versterken het haar.

    Kleurbescherming & Voeding - The Ritual of Karma

    De combinatie van zonnebloempitextract en vitamine E beschermt het haar tegen schadelijke uv-straling, waardoor de haarkleur langer houdt en het haar prachtig glanst. Rijstextract en macadamiaolie zijn vochtinbrengend en herstellen, beschermen en versterken het haar. Voor prachtig gevoed haar met een intense glans

    Naast deze nieuwe formules zijn de luxe shampoo- en conditionerflessen gemaakt van 100% monomateriaal, waardoor ze beter kunnen worden gerecycleerd. De aluminium dop van de fles is vervangen door hot foil om de CO2-voetafdruk te minimaliseren.

    Hands & Lips

    Rituals biedt luxueuze hand- en lipverzorging in de favoriete geuren en kleuren; van natuurlijke* lipverzorging met een speciale formule om je lippen te voeden en mooier te maken tot 95% natuurlijke verlichting voor hardwerkende handen.

    De vernieuwde Shampoos & Conditioners zijn vanaf februari 2022 verkrijgbaar in Rituals Cosmetics-winkels en op RITUALS.com.

     

     









    15-01-2022 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    14-01-2022
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Julie Van den Steen: tijdloze capsulecollectie met CKS

    CKS X Julie Van den Steen

    Vlaamse presentatrice Julie Van den Steen fantaseerde al jarenlang van een eigen kledingcollectie. Na eindeloos schetsen en tekenen tijdens de lockdown voegde zij de daad bij het woord. Samen met het Belgische modemerk CKS brengt ze de tijdloze collectie ‘Head in the Clouds’ op de markt. Opvallend in de capsule zijn de mannelijke items die een vrouwelijke touch kregen, en omgekeerd. ‘Draag de stuks waar jij je zelfzeker in voelt. Niet twijfelen, gewoon doen!’, aldus Julie. De vrolijke collectie straalt vanaf 27 januari in de rekken van de CKS-winkels en is ook online verkrijgbaar.

    Waar het hart van vol is

    Op de set van een promotiefilm voor CKS vertelt Julie honderduit over de schetsen die ze tijdens de lockdown maakte. Ze vond inspiratie in haar favoriete kledingstukken uit haar kast. Ze paste haar schetsen zo aan, totdat die er exact uitzagen hoe zij het wilde. CKS was geboeid door haar passionele uitleg en vroeg aan Julie om deels voort te bouwen op die schetsen. Deze tekeningen vormen nu de basis van de pre spring capsulecollectie.

    Niet zomaar het gezicht van

    Talrijke moodboards werden besproken en aangepast tot alles helemaal goed zat, en het ook als geheel qua kleuren bij de rest van de CKS collectie paste . Samen met een technisch tekenaar en een trendwatcher ging Julie aan de slag. “Ik gaf op voorhand aan dat ik niet zomaar het gezicht van een bestaande collectie wilde worden. De capsule zou mijn eigen stempel dragen. Soms was het geven en nemen, maar CKS luisterde naar mijn visie en gaf me voldoende vrijheid. Daar ben ik CKS erg dankbaar voor.”

    Roze tinten en retro vibes

    De capsule 'Head in the Clouds' is haar naam waardig: dromerige kleuren, wolkenprints en retro fits katapulteren je rechtstreeks naar de jaren '80, met een knipoog naar Scandinavische mode. Een lichtroze jurk, een zalmroze powersuit, bordeaux co-ords en een mouwloze vest,… Feel good is waar het in deze collectie om draait.

    Van nature milieubewust

    Een duurzame insteek voor ogen houden was voor Julie een belangrijke factor tijdens het creatieproces. Ze is trotse eigenaar van een Instagram- en Vinted account* waarmee ze tweedehandskledij verkoopt, en is organisator van meerdere closet sales. “De kledingstukken in de collectie zijn tijdloos en combineerbaar met andere items die misschien al in je kleerkast hangen. Bovendien zijn ze geschikt voor alle leeftijden en kan je ze dragen op meerdere gelegenheden, zowel op een sollicitatiegesprek of op een avondje uit. Zo neem ik niet deel aan de fast fashion industrie die in onze huidige maatschappij leeft.”

    *Weetje: de helft van de opbrengst van haar verkochte stuks op Vinted doneert pet lover Julie aan een dierenasiel.

    Blakend van zelfvertrouwen

    “Als ik in een slechte bui ben, grijp ik bewust naar de fleurigste stukken in mijn kleerkast. Kleren verklappen veel over je persoonlijkheid, en maken de vrouw én man,” vertelt Julie. Dat zo’n stralende verschijning een vrolijke collectie ontwierp, verbaast niet. Als grote fan van Isabel Marant creëerde ze trendy maar tijdloze stukken waar zowel vrouwen als mannen zich goed in voelen. “Een paar van mijn mannelijke vrienden hebben mij al verteld dat ze de roze blazer op de launch party zullen dragen,” gaat Julie verder. “Geweldig, toch?”

    De opzet van de collectie? Dat de kledij je zoveel zelfvertrouwen geeft dat je werkelijk alles aankan.

    De publieksfavoriet

    “Tijdens de laatste opnames op het werk droeg ik iedere dag een ander stuk uit mijn eigen collectie. Zo kon ik al een beetje aanvoelen welke kledij in de smaak valt bij het grotere publiek. Over de blouse met de split en de lange pull die je als kleed kan dragen, heb ik al veel complimenten gekregen. Mijn favoriet? De bordeaux deux-pièces, absoluut! Ik ben al jaren zot van die retrostijl.”

    Hoewel Julie perfectionistisch is van aard, is ze ontzettend tevreden met het resultaat. “Heel eerlijk? Wanneer ik iemand over straat zie lopen met een stuk uit mijn collectie met CKS, vraag ik 100% zeker om een selfie met hem of haar!” lacht Julie.

    Dromen van de toekomst

    Naar eigen zeggen leerde Julie veel bij van het designteam bij CKS. Stiekem heeft ze ambitie om haar ontwerpersdroom nog verder te zetten. Wie weet start ze, met haar hoofd in de wolken, wel een eigen label in de toekomst…

    Praktisch : De collectie is beschikbaar vanaf 27 januari in de winkels en online via de webshop.

     

     











    14-01-2022 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (1)
    13-01-2022
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.6 Carrefour-producten gekozen tot "distributieproduct 2022"

    Voor het tweede opeenvolgende jaar neemt Carrefour deel aan de wedstrijd "Distributieproduct van het jaar". Deze wedstrijd beloont de innovatie en de productkwaliteit die duizenden consumenten herkennen in producten van verschillende categorieën. Carrefour heeft het label "Distributierproduct of the Year 2022" gewonnen voor zes gamma’s van het merk.

    Grizzly en Krokodil: Carrefour-snoepjes met 30% minder suiker en Nutri-Score B

    De Carrefour-spekreepjes zonder nitrieten, geproduceerd in België en zonder nitrietzout

    De Carrefour Veggie ravioli met 4 smaken: bolognaise, op mexicaanse wijze, op provençaalse wijze en op oriëntaalse wijze. 100% vegan, gemaakt in België en verpakt in recyclebare schaaltjes gemaakt van rietsuikerpulp

    Het vlees van de Kwaliteitsketen Carrefour weidekoeien is van Belgische oorsprong en biedt tal van voordelen voor de producent, de dieren, het milieu en de klanten. De runden grazen minimaal 6 maanden per jaar en Carrefour garandeert een eerlijke vergoeding voor de kwekers

    Biosnacks voor je huisdier dankzij Companino Naturally : 100% biologisch, voor katten en honden.

    De vaste deodorant van Carrefour Soft Green, zuinig en ecologisch. Verpakking in volledig recycleerbaar karton, 100% van natuurlijke oorsprong en bio gecertificeerd

    Het beste toegankelijk maken voor iedereen : In lijn met haar missie - het beste toegankelijk maken voor iedereen - en in antwoord op haar ambitie om " leider te worden in de voedseltransitie voor iedereen", heeft Carrefour zich tot doel gesteld kwalitatief hoogstaande diensten, producten en voedsel aan te bieden die voor iedereen toegankelijk zijn.

    Op deze manier innoveert het merk en breidt het haar productaanbod uit. Het merk Carrefour wijzigt ook elk jaar veel producten, waarbij het haar recepten en voedingskwaliteit verbetert om aan de verwachtingen van haar klanten te voldoen en om een aanbod te creëren dat zowel gezond als lekker is.

    De kwaliteit en de smaak van Carrefour-producten erkend door de Belgische consument. De winnaars van het label "Gekozen Huismerk Product van het Jaar" werden door de Belgische consumenten volledig neutraal geëvalueerd. De onderzoeksmethodologie is gebaseerd op 2 testen. Enerzijds, via een online studie met minstens 500 respondenten uitgevoerd door Nielsen, een erkende en onafhankelijke onderzoeksorganisatie. Anderzijds, via producttests, uitgevoerd in reële consumentensituaties door vrijwillige en neutrale consumenten.







    13-01-2022 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (1)
    12-01-2022
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Spring in technicolor

    BETTY BARCLAY SS22

    More is more – in terms of comfort and wearability as well as femininity and trend factor. Betty Barclay's Spring/Summer 2022 collection features relaxed, casual looks as far as the eye can see as well as edgy head-turners. Crushed pleats, embellished summer knits, and retro references form the new up-and-comers. Combinations of neutral shades like latte macchiato, cloud blue and dusty olive, and highlight pieces in eye-catching colours like super lemon, coral and lime, give the collection the right tonality.













    12-01-2022 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (1)


    Archief per week
  • 06/05-12/05 2024
  • 29/04-05/05 2024
  • 22/04-28/04 2024
  • 15/04-21/04 2024
  • 08/04-14/04 2024
  • 01/04-07/04 2024
  • 25/03-31/03 2024
  • 18/03-24/03 2024
  • 11/03-17/03 2024
  • 04/03-10/03 2024
  • 26/02-03/03 2024
  • 19/02-25/02 2024
  • 12/02-18/02 2024
  • 05/02-11/02 2024
  • 29/01-04/02 2024
  • 22/01-28/01 2024
  • 15/01-21/01 2024
  • 08/01-14/01 2024
  • 01/01-07/01 2024
  • 25/12-31/12 2023
  • 18/12-24/12 2023
  • 11/12-17/12 2023
  • 04/12-10/12 2023
  • 27/11-03/12 2023
  • 20/11-26/11 2023
  • 13/11-19/11 2023
  • 06/11-12/11 2023
  • 30/10-05/11 2023
  • 23/10-29/10 2023
  • 16/10-22/10 2023
  • 09/10-15/10 2023
  • 02/10-08/10 2023
  • 25/09-01/10 2023
  • 18/09-24/09 2023
  • 11/09-17/09 2023
  • 04/09-10/09 2023
  • 28/08-03/09 2023
  • 21/08-27/08 2023
  • 14/08-20/08 2023
  • 07/08-13/08 2023
  • 31/07-06/08 2023
  • 24/07-30/07 2023
  • 17/07-23/07 2023
  • 10/07-16/07 2023
  • 03/07-09/07 2023
  • 26/06-02/07 2023
  • 19/06-25/06 2023
  • 12/06-18/06 2023
  • 05/06-11/06 2023
  • 29/05-04/06 2023
  • 22/05-28/05 2023
  • 15/05-21/05 2023
  • 08/05-14/05 2023
  • 01/05-07/05 2023
  • 24/04-30/04 2023
  • 17/04-23/04 2023
  • 10/04-16/04 2023
  • 03/04-09/04 2023
  • 27/03-02/04 2023
  • 20/03-26/03 2023
  • 13/03-19/03 2023
  • 06/03-12/03 2023
  • 27/02-05/03 2023
  • 20/02-26/02 2023
  • 13/02-19/02 2023
  • 06/02-12/02 2023
  • 30/01-05/02 2023
  • 23/01-29/01 2023
  • 16/01-22/01 2023
  • 09/01-15/01 2023
  • 02/01-08/01 2023
  • 25/12-31/12 2023
  • 19/12-25/12 2022
  • 12/12-18/12 2022
  • 05/12-11/12 2022
  • 28/11-04/12 2022
  • 21/11-27/11 2022
  • 14/11-20/11 2022
  • 07/11-13/11 2022
  • 31/10-06/11 2022
  • 24/10-30/10 2022
  • 17/10-23/10 2022
  • 10/10-16/10 2022
  • 03/10-09/10 2022
  • 26/09-02/10 2022
  • 19/09-25/09 2022
  • 12/09-18/09 2022
  • 05/09-11/09 2022
  • 29/08-04/09 2022
  • 22/08-28/08 2022
  • 15/08-21/08 2022
  • 08/08-14/08 2022
  • 01/08-07/08 2022
  • 25/07-31/07 2022
  • 18/07-24/07 2022
  • 11/07-17/07 2022
  • 04/07-10/07 2022
  • 27/06-03/07 2022
  • 20/06-26/06 2022
  • 13/06-19/06 2022
  • 06/06-12/06 2022
  • 30/05-05/06 2022
  • 23/05-29/05 2022
  • 16/05-22/05 2022
  • 09/05-15/05 2022
  • 02/05-08/05 2022
  • 25/04-01/05 2022
  • 18/04-24/04 2022
  • 11/04-17/04 2022
  • 04/04-10/04 2022
  • 28/03-03/04 2022
  • 21/03-27/03 2022
  • 14/03-20/03 2022
  • 07/03-13/03 2022
  • 28/02-06/03 2022
  • 21/02-27/02 2022
  • 14/02-20/02 2022
  • 07/02-13/02 2022
  • 31/01-06/02 2022
  • 24/01-30/01 2022
  • 17/01-23/01 2022
  • 10/01-16/01 2022
  • 03/01-09/01 2022
  • 26/12-01/01 2023
  • 20/12-26/12 2021
  • 13/12-19/12 2021
  • 06/12-12/12 2021
  • 29/11-05/12 2021
  • 22/11-28/11 2021
  • 15/11-21/11 2021
  • 08/11-14/11 2021
  • 01/11-07/11 2021
  • 25/10-31/10 2021
  • 18/10-24/10 2021
  • 11/10-17/10 2021
  • 04/10-10/10 2021
  • 27/09-03/10 2021
  • 20/09-26/09 2021
  • 13/09-19/09 2021
  • 06/09-12/09 2021
  • 30/08-05/09 2021
  • 23/08-29/08 2021
  • 16/08-22/08 2021
  • 09/08-15/08 2021
  • 02/08-08/08 2021
  • 26/07-01/08 2021
  • 19/07-25/07 2021
  • 12/07-18/07 2021
  • 05/07-11/07 2021
  • 28/06-04/07 2021
  • 21/06-27/06 2021
  • 14/06-20/06 2021
  • 07/06-13/06 2021
  • 31/05-06/06 2021
  • 24/05-30/05 2021
  • 17/05-23/05 2021
  • 10/05-16/05 2021
  • 03/05-09/05 2021
  • 26/04-02/05 2021
  • 19/04-25/04 2021
  • 12/04-18/04 2021
  • 05/04-11/04 2021
  • 29/03-04/04 2021
  • 22/03-28/03 2021
  • 15/03-21/03 2021
  • 08/03-14/03 2021
  • 01/03-07/03 2021
  • 22/02-28/02 2021
  • 15/02-21/02 2021
  • 08/02-14/02 2021
  • 01/02-07/02 2021
  • 25/01-31/01 2021
  • 18/01-24/01 2021
  • 11/01-17/01 2021
  • 04/01-10/01 2021
  • 28/12-03/01 2027
  • 21/12-27/12 2020
  • 14/12-20/12 2020
  • 07/12-13/12 2020
  • 30/11-06/12 2020
  • 23/11-29/11 2020
  • 16/11-22/11 2020
  • 09/11-15/11 2020
  • 02/11-08/11 2020
  • 26/10-01/11 2020
  • 19/10-25/10 2020
  • 12/10-18/10 2020
  • 05/10-11/10 2020
  • 28/09-04/10 2020
  • 21/09-27/09 2020
  • 14/09-20/09 2020
  • 07/09-13/09 2020
  • 31/08-06/09 2020
  • 24/08-30/08 2020
  • 17/08-23/08 2020
  • 10/08-16/08 2020
  • 03/08-09/08 2020
  • 27/07-02/08 2020
  • 20/07-26/07 2020
  • 13/07-19/07 2020
  • 06/07-12/07 2020
  • 29/06-05/07 2020
  • 22/06-28/06 2020
  • 15/06-21/06 2020
  • 08/06-14/06 2020
  • 01/06-07/06 2020
  • 25/05-31/05 2020
  • 18/05-24/05 2020
  • 11/05-17/05 2020
  • 04/05-10/05 2020
  • 27/04-03/05 2020
  • 20/04-26/04 2020
  • 13/04-19/04 2020
  • 06/04-12/04 2020
  • 30/03-05/04 2020
  • 23/03-29/03 2020
  • 16/03-22/03 2020
  • 09/03-15/03 2020
  • 02/03-08/03 2020
  • 24/02-01/03 2020
  • 17/02-23/02 2020
  • 10/02-16/02 2020
  • 03/02-09/02 2020
  • 27/01-02/02 2020
  • 20/01-26/01 2020
  • 13/01-19/01 2020
  • 06/01-12/01 2020
  • 30/12-05/01 2020
  • 23/12-29/12 2019
  • 16/12-22/12 2019
  • 09/12-15/12 2019
  • 02/12-08/12 2019
  • 25/11-01/12 2019
  • 18/11-24/11 2019
  • 11/11-17/11 2019
  • 04/11-10/11 2019
  • 28/10-03/11 2019
  • 21/10-27/10 2019
  • 14/10-20/10 2019
  • 07/10-13/10 2019
  • 30/09-06/10 2019
  • 23/09-29/09 2019
  • 16/09-22/09 2019
  • 09/09-15/09 2019
  • 02/09-08/09 2019
  • 26/08-01/09 2019
  • 19/08-25/08 2019
  • 12/08-18/08 2019
  • 05/08-11/08 2019
  • 29/07-04/08 2019
  • 22/07-28/07 2019
  • 15/07-21/07 2019
  • 08/07-14/07 2019
  • 01/07-07/07 2019
  • 24/06-30/06 2019
  • 17/06-23/06 2019
  • 10/06-16/06 2019
  • 03/06-09/06 2019
  • 27/05-02/06 2019
  • 20/05-26/05 2019
  • 13/05-19/05 2019
  • 06/05-12/05 2019
  • 29/04-05/05 2019
  • 22/04-28/04 2019
  • 15/04-21/04 2019
  • 08/04-14/04 2019
  • 01/04-07/04 2019
  • 25/03-31/03 2019
  • 18/03-24/03 2019
  • 11/03-17/03 2019
  • 04/03-10/03 2019
  • 25/02-03/03 2019
  • 18/02-24/02 2019
  • 11/02-17/02 2019
  • 04/02-10/02 2019
  • 28/01-03/02 2019
  • 21/01-27/01 2019
  • 14/01-20/01 2019
  • 07/01-13/01 2019
  • 31/12-06/01 2019
  • 24/12-30/12 2018
  • 17/12-23/12 2018
  • 10/12-16/12 2018
  • 03/12-09/12 2018
  • 26/11-02/12 2018
  • 19/11-25/11 2018
  • 12/11-18/11 2018
  • 05/11-11/11 2018
  • 29/10-04/11 2018
  • 22/10-28/10 2018
  • 15/10-21/10 2018
  • 08/10-14/10 2018
  • 01/10-07/10 2018
  • 24/09-30/09 2018
  • 17/09-23/09 2018
  • 10/09-16/09 2018
  • 03/09-09/09 2018
  • 27/08-02/09 2018
  • 20/08-26/08 2018
  • 13/08-19/08 2018
  • 06/08-12/08 2018
  • 30/07-05/08 2018
  • 23/07-29/07 2018
  • 16/07-22/07 2018
  • 09/07-15/07 2018
  • 30/04-06/05 2018
  • 23/04-29/04 2018
  • 16/04-22/04 2018
  • 09/04-15/04 2018
  • 02/04-08/04 2018
  • 26/03-01/04 2018
  • 19/03-25/03 2018
  • 12/03-18/03 2018
  • 05/03-11/03 2018
  • 26/02-04/03 2018
  • 19/02-25/02 2018
  • 12/02-18/02 2018
  • 05/02-11/02 2018
  • 29/01-04/02 2018
  • 22/01-28/01 2018
  • 15/01-21/01 2018
  • 08/01-14/01 2018
  • 01/01-07/01 2018
  • 25/12-31/12 2017
  • 18/12-24/12 2017
  • 11/12-17/12 2017
  • 04/12-10/12 2017
  • 27/11-03/12 2017
  • 20/11-26/11 2017
  • 13/11-19/11 2017
  • 06/11-12/11 2017
  • 30/10-05/11 2017
  • 23/10-29/10 2017
  • 16/10-22/10 2017
  • 09/10-15/10 2017
  • 02/10-08/10 2017
  • 25/09-01/10 2017
  • 18/09-24/09 2017
  • 11/09-17/09 2017
  • 04/09-10/09 2017
  • 28/08-03/09 2017
  • 21/08-27/08 2017
  • 14/08-20/08 2017
  • 07/08-13/08 2017
  • 31/07-06/08 2017
  • 24/07-30/07 2017
  • 17/07-23/07 2017
  • 10/07-16/07 2017
  • 03/07-09/07 2017
  • 26/06-02/07 2017
  • 19/06-25/06 2017
  • 12/06-18/06 2017
  • 05/06-11/06 2017
  • 29/05-04/06 2017
  • 22/05-28/05 2017
  • 15/05-21/05 2017
  • 08/05-14/05 2017
  • 01/05-07/05 2017
  • 24/04-30/04 2017
  • 17/04-23/04 2017
  • 10/04-16/04 2017
  • 03/04-09/04 2017
  • 27/03-02/04 2017
  • 20/03-26/03 2017
  • 13/03-19/03 2017
  • 06/03-12/03 2017
  • 27/02-05/03 2017
  • 20/02-26/02 2017
  • 13/02-19/02 2017
  • 06/02-12/02 2017
  • 30/01-05/02 2017
  • 23/01-29/01 2017
  • 16/01-22/01 2017
  • 09/01-15/01 2017
  • 02/01-08/01 2017
  • 25/12-31/12 2017
  • 19/12-25/12 2016
  • 12/12-18/12 2016
  • 05/12-11/12 2016
  • 28/11-04/12 2016
  • 21/11-27/11 2016
  • 14/11-20/11 2016
  • 07/11-13/11 2016
  • 31/10-06/11 2016
  • 24/10-30/10 2016
  • 17/10-23/10 2016
  • 10/10-16/10 2016
  • 03/10-09/10 2016
  • 26/09-02/10 2016
  • 19/09-25/09 2016
  • 12/09-18/09 2016
  • 05/09-11/09 2016
  • 29/08-04/09 2016
  • 22/08-28/08 2016
  • 15/08-21/08 2016
  • 08/08-14/08 2016
  • 01/08-07/08 2016
  • 25/07-31/07 2016
  • 18/07-24/07 2016
  • 11/07-17/07 2016
  • 04/07-10/07 2016
  • 27/06-03/07 2016
  • 20/06-26/06 2016
  • 13/06-19/06 2016
  • 06/06-12/06 2016
  • 30/05-05/06 2016
  • 23/05-29/05 2016
  • 16/05-22/05 2016
  • 09/05-15/05 2016
  • 02/05-08/05 2016
  • 25/04-01/05 2016
  • 18/04-24/04 2016
  • 11/04-17/04 2016
  • 04/04-10/04 2016
  • 28/03-03/04 2016
  • 21/03-27/03 2016
  • 14/03-20/03 2016
  • 07/03-13/03 2016
  • 29/02-06/03 2016
  • 22/02-28/02 2016
  • 15/02-21/02 2016
  • 08/02-14/02 2016
  • 01/02-07/02 2016
  • 25/01-31/01 2016
  • 18/01-24/01 2016
  • 11/01-17/01 2016
  • 04/01-10/01 2016
  • 28/12-03/01 2021
  • 21/12-27/12 2015
  • 14/12-20/12 2015
  • 07/12-13/12 2015
  • 30/11-06/12 2015
  • 23/11-29/11 2015
  • 16/11-22/11 2015
  • 09/11-15/11 2015
  • 02/11-08/11 2015
  • 26/10-01/11 2015
  • 19/10-25/10 2015
  • 12/10-18/10 2015
  • 05/10-11/10 2015
  • 28/09-04/10 2015
  • 21/09-27/09 2015
  • 14/09-20/09 2015
  • 07/09-13/09 2015
  • 31/08-06/09 2015
  • 24/08-30/08 2015
  • 17/08-23/08 2015
  • 10/08-16/08 2015
  • 03/08-09/08 2015
  • 27/07-02/08 2015
  • 20/07-26/07 2015
  • 13/07-19/07 2015
  • 06/07-12/07 2015
  • 29/06-05/07 2015
  • 22/06-28/06 2015
  • 15/06-21/06 2015
  • 08/06-14/06 2015
  • 01/06-07/06 2015
  • 25/05-31/05 2015
  • 18/05-24/05 2015
  • 11/05-17/05 2015
  • 04/05-10/05 2015
  • 27/04-03/05 2015
  • 20/04-26/04 2015
  • 13/04-19/04 2015
  • 06/04-12/04 2015
  • 30/03-05/04 2015
  • 23/03-29/03 2015
  • 16/03-22/03 2015
  • 09/03-15/03 2015
  • 02/03-08/03 2015
  • 23/02-01/03 2015
  • 16/02-22/02 2015
  • 09/02-15/02 2015
  • 02/02-08/02 2015
  • 26/01-01/02 2015
  • 19/01-25/01 2015
  • 12/01-18/01 2015
  • 05/01-11/01 2015
  • 29/12-04/01 2015
  • 22/12-28/12 2014
  • 15/12-21/12 2014
  • 08/12-14/12 2014
  • 01/12-07/12 2014
  • 24/11-30/11 2014
  • 17/11-23/11 2014
  • 10/11-16/11 2014
  • 03/11-09/11 2014
  • 27/10-02/11 2014
  • 20/10-26/10 2014
  • 13/10-19/10 2014
  • 06/10-12/10 2014
  • 29/09-05/10 2014
  • 22/09-28/09 2014
  • 15/09-21/09 2014
  • 08/09-14/09 2014
  • 01/09-07/09 2014
  • 25/08-31/08 2014
  • 18/08-24/08 2014
  • 11/08-17/08 2014
  • 04/08-10/08 2014
  • 28/07-03/08 2014
  • 21/07-27/07 2014
  • 14/07-20/07 2014
  • 07/07-13/07 2014
  • 30/06-06/07 2014
  • 23/06-29/06 2014
  • 16/06-22/06 2014
  • 09/06-15/06 2014
  • 02/06-08/06 2014
  • 26/05-01/06 2014
  • 19/05-25/05 2014
  • 12/05-18/05 2014
  • 05/05-11/05 2014
  • 28/04-04/05 2014
  • 21/04-27/04 2014
  • 14/04-20/04 2014
  • 07/04-13/04 2014
  • 31/03-06/04 2014
  • 24/03-30/03 2014
  • 17/03-23/03 2014
  • 10/03-16/03 2014
  • 03/03-09/03 2014
  • 24/02-02/03 2014
  • 17/02-23/02 2014
  • 10/02-16/02 2014
  • 03/02-09/02 2014
  • 27/01-02/02 2014
  • 20/01-26/01 2014
  • 13/01-19/01 2014
  • 06/01-12/01 2014
  • 30/12-05/01 2014
  • 23/12-29/12 2013
  • 16/12-22/12 2013
  • 09/12-15/12 2013
  • 02/12-08/12 2013
  • 25/11-01/12 2013
  • 18/11-24/11 2013
  • 11/11-17/11 2013
  • 04/11-10/11 2013
  • 28/10-03/11 2013
  • 21/10-27/10 2013
  • 14/10-20/10 2013
  • 07/10-13/10 2013
  • 30/09-06/10 2013
  • 23/09-29/09 2013
  • 16/09-22/09 2013
  • 09/09-15/09 2013
  • 02/09-08/09 2013
  • 26/08-01/09 2013
  • 12/08-18/08 2013
  • 05/08-11/08 2013
  • 29/07-04/08 2013
  • 22/07-28/07 2013
  • 15/07-21/07 2013
  • 08/07-14/07 2013
  • 01/07-07/07 2013
  • 24/06-30/06 2013
  • 17/06-23/06 2013
  • 10/06-16/06 2013
  • 03/06-09/06 2013
  • 27/05-02/06 2013
  • 20/05-26/05 2013
  • 13/05-19/05 2013
  • 06/05-12/05 2013
  • 29/04-05/05 2013
  • 22/04-28/04 2013
  • 15/04-21/04 2013
  • 08/04-14/04 2013
  • 01/04-07/04 2013
  • 25/03-31/03 2013
  • 18/03-24/03 2013
  • 11/03-17/03 2013
  • 04/03-10/03 2013
  • 25/02-03/03 2013
  • 11/02-17/02 2013
  • 04/02-10/02 2013
  • 28/01-03/02 2013
  • 21/01-27/01 2013
  • 14/01-20/01 2013
  • 07/01-13/01 2013
  • 31/12-06/01 2013
  • 24/12-30/12 2012
  • 17/12-23/12 2012
  • 10/12-16/12 2012
  • 03/12-09/12 2012
  • 26/11-02/12 2012
  • 19/11-25/11 2012
  • 12/11-18/11 2012
  • 05/11-11/11 2012
  • 29/10-04/11 2012
  • 22/10-28/10 2012
  • 15/10-21/10 2012
  • 08/10-14/10 2012
  • 01/10-07/10 2012
  • 24/09-30/09 2012
  • 17/09-23/09 2012
  • 10/09-16/09 2012
  • 03/09-09/09 2012
  • 27/08-02/09 2012
  • 20/08-26/08 2012
  • 06/08-12/08 2012
  • 30/07-05/08 2012
  • 23/07-29/07 2012
  • 16/07-22/07 2012
  • 09/07-15/07 2012
  • 02/07-08/07 2012
  • 25/06-01/07 2012
  • 18/06-24/06 2012
  • 11/06-17/06 2012
  • 04/06-10/06 2012
  • 28/05-03/06 2012
  • 21/05-27/05 2012
  • 14/05-20/05 2012
  • 23/04-29/04 2012
  • 16/04-22/04 2012
  • 09/04-15/04 2012
  • 02/04-08/04 2012
  • 26/03-01/04 2012
  • 19/03-25/03 2012
  • 12/03-18/03 2012
  • 05/03-11/03 2012
  • 27/02-04/03 2012
  • 20/02-26/02 2012
  • 13/02-19/02 2012
  • 06/02-12/02 2012
  • 30/01-05/02 2012
  • 23/01-29/01 2012
  • 16/01-22/01 2012
  • 09/01-15/01 2012
  • 02/01-08/01 2012
  • 24/12-30/12 2012
  • 19/12-25/12 2011
  • 12/12-18/12 2011
  • 05/12-11/12 2011
  • 28/11-04/12 2011
  • 21/11-27/11 2011
  • 14/11-20/11 2011
  • 07/11-13/11 2011
  • 31/10-06/11 2011
  • 24/10-30/10 2011
  • 17/10-23/10 2011
  • 10/10-16/10 2011
  • 03/10-09/10 2011
  • 26/09-02/10 2011
  • 19/09-25/09 2011
  • 12/09-18/09 2011
  • 05/09-11/09 2011
  • 29/08-04/09 2011
  • 22/08-28/08 2011
  • 08/08-14/08 2011
  • 01/08-07/08 2011
  • 25/07-31/07 2011
  • 18/07-24/07 2011
  • 11/07-17/07 2011
  • 04/07-10/07 2011
  • 27/06-03/07 2011
  • 20/06-26/06 2011
  • 13/06-19/06 2011
  • 06/06-12/06 2011
  • 30/05-05/06 2011
  • 16/05-22/05 2011
  • 09/05-15/05 2011
  • 02/05-08/05 2011
  • 25/04-01/05 2011
  • 18/04-24/04 2011
  • 11/04-17/04 2011
  • 04/04-10/04 2011
  • 28/03-03/04 2011
  • 21/03-27/03 2011
  • 14/03-20/03 2011
  • 07/03-13/03 2011
  • 28/02-06/03 2011
  • 21/02-27/02 2011
  • 14/02-20/02 2011
  • 07/02-13/02 2011
  • 31/01-06/02 2011
  • 24/01-30/01 2011
  • 17/01-23/01 2011
  • 10/01-16/01 2011
  • 03/01-09/01 2011
  • 26/12-01/01 2012
  • 20/12-26/12 2010
  • 13/12-19/12 2010
  • 06/12-12/12 2010
  • 29/11-05/12 2010
  • 22/11-28/11 2010
  • 15/11-21/11 2010
  • 08/11-14/11 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 25/10-31/10 2010
  • 18/10-24/10 2010
  • 11/10-17/10 2010
  • 04/10-10/10 2010
  • 27/09-03/10 2010
  • 20/09-26/09 2010
  • 13/09-19/09 2010
  • 06/09-12/09 2010
  • 30/08-05/09 2010
  • 23/08-29/08 2010
  • 16/08-22/08 2010
  • 09/08-15/08 2010
  • 02/08-08/08 2010
  • 26/07-01/08 2010
  • 19/07-25/07 2010
  • 12/07-18/07 2010
  • 05/07-11/07 2010
  • 28/06-04/07 2010
  • 21/06-27/06 2010
  • 14/06-20/06 2010
  • 07/06-13/06 2010
  • 31/05-06/06 2010
  • 24/05-30/05 2010
  • 17/05-23/05 2010
  • 10/05-16/05 2010
  • 26/04-02/05 2010
  • 19/04-25/04 2010
  • 12/04-18/04 2010
  • 05/04-11/04 2010
  • 29/03-04/04 2010
  • 22/03-28/03 2010
  • 15/03-21/03 2010
  • 08/03-14/03 2010
  • 01/03-07/03 2010
  • 22/02-28/02 2010
  • 15/02-21/02 2010
  • 08/02-14/02 2010
  • 01/02-07/02 2010
  • 25/01-31/01 2010
  • 18/01-24/01 2010
  • 11/01-17/01 2010
  • 04/01-10/01 2010
  • 28/12-03/01 2016
  • 21/12-27/12 2009
  • 14/12-20/12 2009
  • 07/12-13/12 2009
  • 30/11-06/12 2009
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 02/11-08/11 2009
  • 26/10-01/11 2009
  • 19/10-25/10 2009
  • 12/10-18/10 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 28/09-04/10 2009
  • 21/09-27/09 2009
  • 14/09-20/09 2009
  • 07/09-13/09 2009
  • 24/08-30/08 2009
  • 17/08-23/08 2009
  • 10/08-16/08 2009
  • 03/08-09/08 2009
  • 27/07-02/08 2009
  • 20/07-26/07 2009
  • 13/07-19/07 2009
  • 06/07-12/07 2009
  • 29/06-05/07 2009
  • 08/06-14/06 2009
  • 01/06-07/06 2009
  • 25/05-31/05 2009
  • 18/05-24/05 2009
  • 11/05-17/05 2009
  • 04/05-10/05 2009
  • 27/04-03/05 2009
  • 20/04-26/04 2009
  • 13/04-19/04 2009
  • 06/04-12/04 2009
  • 30/03-05/04 2009
  • 23/03-29/03 2009
  • 16/03-22/03 2009
  • 09/03-15/03 2009
  • 02/03-08/03 2009
  • 23/02-01/03 2009
  • 16/02-22/02 2009
  • 09/02-15/02 2009
  • 02/02-08/02 2009
  • 26/01-01/02 2009
  • 19/01-25/01 2009
  • 12/01-18/01 2009
  • 05/01-11/01 2009
  • 29/12-04/01 2009
  • 22/12-28/12 2008
  • 15/12-21/12 2008
  • 08/12-14/12 2008
  • 01/12-07/12 2008
  • 24/11-30/11 2008
  • 17/11-23/11 2008
  • 10/11-16/11 2008
  • 03/11-09/11 2008
  • 27/10-02/11 2008
  • 20/10-26/10 2008
  • 13/10-19/10 2008
  • 06/10-12/10 2008
  • 29/09-05/10 2008
  • 22/09-28/09 2008
  • 15/09-21/09 2008
  • 08/09-14/09 2008
  • 01/09-07/09 2008
  • 25/08-31/08 2008
  • 18/08-24/08 2008
  • 11/08-17/08 2008
  • 04/08-10/08 2008
  • 28/07-03/08 2008
  • 21/07-27/07 2008
  • 14/07-20/07 2008
  • 07/07-13/07 2008
  • 30/06-06/07 2008
  • 23/06-29/06 2008
  • 16/06-22/06 2008
  • 09/06-15/06 2008
  • 02/06-08/06 2008
  • 26/05-01/06 2008
  • 19/05-25/05 2008
  • 12/05-18/05 2008
  • 05/05-11/05 2008
  • 28/04-04/05 2008
  • 21/04-27/04 2008
  • 14/04-20/04 2008
  • 07/04-13/04 2008
  • 31/03-06/04 2008
  • 24/03-30/03 2008
  • 17/03-23/03 2008
  • 10/03-16/03 2008
  • 03/03-09/03 2008
  • 25/02-02/03 2008
  • 18/02-24/02 2008
  • 11/02-17/02 2008
  • 04/02-10/02 2008
  • 28/01-03/02 2008
  • 21/01-27/01 2008
  • 14/01-20/01 2008
  • 07/01-13/01 2008
  • 31/12-06/01 2008
  • 24/12-30/12 2007
  • 17/12-23/12 2007
  • 10/12-16/12 2007
  • 03/12-09/12 2007
  • 26/11-02/12 2007
  • 19/11-25/11 2007
  • 12/11-18/11 2007
  • 05/11-11/11 2007
  • 29/10-04/11 2007
  • 22/10-28/10 2007
  • 15/10-21/10 2007
  • 08/10-14/10 2007
  • 01/10-07/10 2007
  • 24/09-30/09 2007
  • 17/09-23/09 2007
  • 10/09-16/09 2007
  • 03/09-09/09 2007
  • 27/08-02/09 2007
  • 20/08-26/08 2007
  • 13/08-19/08 2007
  • 06/08-12/08 2007
  • 30/07-05/08 2007
  • 16/07-22/07 2007
  • 09/07-15/07 2007
  • 02/07-08/07 2007
  • 25/06-01/07 2007
  • 18/06-24/06 2007
  • 11/06-17/06 2007
  • 04/06-10/06 2007
  • 28/05-03/06 2007
  • 14/05-20/05 2007
  • 07/05-13/05 2007
  • 30/04-06/05 2007
  • 23/04-29/04 2007
  • 16/04-22/04 2007
  • 09/04-15/04 2007
  • 02/04-08/04 2007
  • 26/03-01/04 2007
  • 19/03-25/03 2007
  • 12/03-18/03 2007
  • 05/03-11/03 2007
  • 26/02-04/03 2007
  • 19/02-25/02 2007
  • 12/02-18/02 2007
  • 05/02-11/02 2007
  • 29/01-04/02 2007
  • 22/01-28/01 2007
  • 15/01-21/01 2007
  • 08/01-14/01 2007
  • 01/01-07/01 2007
  • 25/12-31/12 2006
  • 18/12-24/12 2006
  • 11/12-17/12 2006
  • 04/12-10/12 2006
  • 27/11-03/12 2006
  • 20/11-26/11 2006
  • 13/11-19/11 2006
  • 06/11-12/11 2006
  • 30/10-05/11 2006
  • 23/10-29/10 2006
  • 16/10-22/10 2006
  • 09/10-15/10 2006
  • 02/10-08/10 2006
  • 25/09-01/10 2006
  • 18/09-24/09 2006
  • 11/09-17/09 2006
  • 04/09-10/09 2006
  • 28/08-03/09 2006
  • 14/08-20/08 2006
  • 07/08-13/08 2006
  • 31/07-06/08 2006
  • 24/07-30/07 2006
  • 17/07-23/07 2006
  • 10/07-16/07 2006
  • 03/07-09/07 2006
  • 26/06-02/07 2006
  • 19/06-25/06 2006
  • 12/06-18/06 2006
  • 05/06-11/06 2006
  • 29/05-04/06 2006
  • 22/05-28/05 2006
  • 01/05-07/05 2006
  • 24/04-30/04 2006
  • 17/04-23/04 2006
  • 27/03-02/04 2006
  • 20/03-26/03 2006
  • 13/03-19/03 2006
  • 28/11-04/12 -0001

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !


    Blog tegen de regels? Meld het ons!
    Gratis blog op http://blog.seniorennet.be - SeniorenNet Blogs, eenvoudig, gratis en snel jouw eigen blog!