Inhoud blog
  • Ibiza-sneakers van SJ
  • Swatch holiday collection
  • Kiabi start met eigen interieurmerk
  • Claes retail group
  • Winter Efteling vol betovering
  • Design vakantieverblijf :.
  • Ontwerp jouw droomkeuken,
  • Let it snow
  • Interhome breidt uit aan Noordzee
  • Evenement Kerstmis Avontuur
  • Op naar de feestdagen met V-Tech
  • 5 tips om de Memphis stijl in huis (en je kleerkast) te halen
  • Home stories winter 2024
  • Het efect van schermtijd bij jonge kinderen:
  • Tsuyosa Kiniro: een nieuw icoon
  • Fresh 'n rebel
  • Kerstmis in de winterserre
  • Nieuwe Flik Flak collectie: Mystic Land
  • A Walkie Talkie Christmas
  • Chocoladehuis Boon Hasselt
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    wozani
    restaurants
    13-05-2022
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Transform your lokk

    WITH THE NEW M•A•C X STRANGER THINGS COLLECTION

    Something strange is coming this May.

    Explore our most transformative lineup yet – an exclusive collaboration influenced by Netflix’s Stranger Things.

    Transport to the hallways of Hawkins High or take an extra-eerie trip with this contrasting collection of subtle and statement hues made for eyes, lips and face. “Coming of age in a small town in the 80s, I completely relate to the vibe and characters of Stranger Things,” says Fatima Thomas, M•A•C Senior Artist. “This collaboration perfectly captures the essence of the era: spirited, adventurous and fun.”

    The collectible collection is meant to immerse you in this cult-favourite series, from the memorable shade names fans will instantly recognize to the limited-edition packaging, all inspired by the iconic worlds of Netflix’s Stranger Things that bring two universes – the real world and the Upside Down – into one collection.

    Transform your lips with Lipglass / M•A•C x Stranger Things in bright and subversive shades ready to create a subtle cool-kid sheen or otherworldly glass-like shine – or rush into an alternate dimension with a curated flush of soft pink and burnt red blushes. You can show off your school spirit with the Hawkins Class Of 1986 Eye Palette or step into the Upside Down with The Void Eye Palette that takes cues from the home of the Mind Flayer itself.

    The Human World collection is perfect for those ready to “hit the mall with a fresh take on 80s style,” says Dominic Skinner, M•A•C Global Senior Artist. “Using the Hawkins Class Of 1986 Eye Palette, start by sweeping the shade Starcourt Mall all over eyes, then take Palace Arcade into the sockets, blending out to the outer corners,” advises Skinner. “Blend Powder Blush / M•A•C x Stranger Things in Friends Don’t Lie from the cheekbones to the temples and up over the brow bones, then finish off the look with your choice of Lipglass / M•A•C x Stranger Things. My favourite shade, Eerie El, is bound to make the Mike in your life start crushing hard.”

    Prefer to explore the Upside Down? “Fall into the void and embrace the Upside Down with colours that’ll empower you to take on any Demogorgon,” says Skinner. “First, sweep Powder Blush / M•A•C x Stranger Things in He Likes It Cold over the cheeks, blending up to the temples and lightly over the outer half of eye lids,” he directs. “Next, using The Void Eye Palette, press the shade Code Red onto lids, blending out before reaching the brows and follow with Demogorgon swept into the inner sockets, deepening the eye contours. Add another dimension by lining around the eyes with The Void shade – heavier underneath – letting it fade to nothing as you blend out towards the end of brows. Finish off this ferocious powerhouse look by swiping Lipglass / M•A•C x Stranger Things in Marvelous Max and Rockin’ Robin onto the mouth, letting the hues merge.”

    Whether you stay true to one world or let playful colours collide with subversive shades, you can bring your most transformative looks to life with the special-deco 217SES Brush and 140SES Brush from the collection.

    Which Stranger Things world reflects your individuality?

    AVAILABLE AS OF 27/05 IN PRE-LAUNCH AT MACCOSMETICS.BE & ICI PARIS XL AND AS OF 02/06 AT ALL M.A.C LOCATIONS.

     

     

     

     











    13-05-2022 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Nescafé Dolce Gusto

    Koffie(&)koeken met NESCAFÉ Dolce Gusto: een smakelijk duo in 3 recepten

     

    Slow breakfast op zondagochtend betekent verse ontbijtkoeken van bij de bakker om de hoek, een zachtgekookt eitje en je favoriete NESCAFÉ Dolce Gusto. Maar wie zin heeft om het menu van zijn of haar ontbijt of koffiekletsnamiddag zelf te kneden, heeft aan NESCAFÉ Dolce Gusto meer dan enkel een koffiepartner. Het merk ging in samenwerking met een ambachtelijke bakker op zoek naar 3 overheerlijke KOFFIEkoeken, met evenveel recepten waar iedereen mee aan de slag kan. Recht je koksmuts en wrijf je handen in met bloem, want binnenkort kneed je een bakplaat vol lekkere koffiekoeken, brioches en baba’s op tafel!

    Koffiekoek met banaan en NESCAFÉ Dolce Gusto Café au Lait

    Café au lait staat bij de doorsnee Fransman als een klassieker op tafel, vaak in combinatie met een verse koffiekoek. Een koffiekoek die nog nooit zo letterlijk te nemen was, want de ambachtelijke bakker stak NESCAFÉ Dolce Gusto Cafe au Lait in een krokante koek, afgewerkt met banketbakkersroom en in Café au Lait gemarineerde banaan. De subtiele toets van koffie geeft het geheel een evenwichtige balans tussen zoet en bitter.

    Gemaakt met Nescafé Dolce Gusto Café au Lait (RSP capsuledoos van 16, €4,79)

    Brioche met koffieroom van NESCAFÉ Dolce Gusto Cappuccino

    Een licht en luchtig broodje, dat moet wel een brioche zijn. NESCAFÉ Dolce Gusto steekt het in een kleine en ronde variant met koffieroom van Cappuccino. Zo krijgt de boterachtige smaak van de brioche een smeuïg mokka-accent. De warme bakker koos voor NESCAFÉ Dolce Gusto’s Cappuccino voor een torenhoge smaakervaring.

    Gemaakt met Nescafé Dolce Gusto Cappuccino (RSP capsuledoos van 16, €4,79)

    Baba met NESCAFÉ Dolce Gusto Grande en ananas

    De baba is een gekend Frans gebakje op basis van cake die ondergedompeld wordt in een sappige siroop. De ideale lekkernij dus om te laten proeven van een siroop met NESCAFÉ Dolce Gusto Grande en sinaasappelzestes. De baba wordt verder afgewerkt met slagroom en kleine stukjes ananas. Een recept waarbij frisfruitig wordt vergezeld van bittersweet.

     Gemaakt met Nescafé Dolce Gusto Grande (RSP capsuledoos van 16, €4,79)

     

     





    13-05-2022 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.BergHOFF: energiezuiniger koken

    Tips van BergHOFF om energiezuiniger (én voordeliger) te koken

     

    Zo bespaar je tot drie keer meer energie! In samenwerking met het gespecialiseerde duurzaamheidsbureau Carbon+Alt+Delete uit Leuven ontwikkelde BergHOFF Belgium eenvoudige tips om de klimaatimpact tijdens het koken te verminderen.

    De klimaatimpact in de keuken wordt niet alleen bepaald door wat je kookt – zo hebben bijvoorbeeld groenten en fruit van het seizoen een lagere ecologische voetafdruk – maar ook door hoe je het voedsel bereidt. Zeven haalbare tips om klimaatvriendelijk te koken 

    1. Gebruik het vuur correct : Zet bij het begin van het koken het vuur voldoende hard, zodat de pan of pot snel opwarmt tot de gewenste temperatuur. Zodra de temperatuur bereikt is, zet het vuur dan lager om de warmte constant te houden. Zo verbruik je minder energie en stoot je minder CO2 uit.

    2. Kook met deksel: Wie kookt met een (passend) deksel gebruikt maar liefst twee tot drie keer minder energie, en reduceert zo de CO2-uitstoot.

    3. De juiste hoeveelheid water om te koken of te stomen :Water heeft veel energie nodig om op te warmen. Gebruik daarom niet te veel water, omdat je dan minder energie nodig hebt en niet meer CO2 gaat uitstoten dan noodzakelijk. Extra tip: stoom met het inklapbare stoommandje van BergHOFF.

    4. Een platte bodem : Ga na of de pot of pan nog steeds een mooie vlakke bodem heeft. Als deze beschadigd of krom getrokken is, is het tijd voor een nieuwe. Wanneer de pot of pan en het vuur geen goed contact met elkaar maken, is de warmteoverdracht minder efficiënt, ga je meer energie verbruiken en meer CO2 uitstoten.

    5. Kook met een efficiënte pot of pan : Gebruik een pot of pan die snel opwarmt en die zorgt voor een gelijkmatige warmteverdeling – zoals de kookpotten en pannen van BergHOFF. Als de energie van het vuur efficiënt wordt doorgegeven aan het voedsel in de pot of pan, verbruik je minder energie en stoot je minder CO2 uit.

    6. Keuze van de kookplaat : Een elektrisch inductievuur is aanbevolen. Want het is efficiënt, en de elektriciteit die je verbruikt, kun je van een groene energiebron halen zoals wind of zon. Op die manier kook je CO2-arm.

    7. Gebruik het juiste formaat : Op elk potje past een deksel, maar ook op elk vuur past een potje! Het is belangrijk dat de grootte van je pot of pan is aangepast aan de hoeveelheid voedsel die je erin wil bereiden. Maar ook dat het vuur voldoende groot of klein is, al naargelang van de pot of pan die je gebruikt. Op die manier wordt de energie efficiënt overgedragen van het vuur naar de pot of pan en naar het voedsel. Zo gebruik je minder energie en stoot je minder CO2 uit.

    Ontdek in de BergHOFF-webshop de verschillende reeksen kookpotten en pannen, met diverse formaten, voor ieders smaak en budget. Waaronder de vernieuwde aluminium LEO-reeks in trendy groen en blauw, de elegante gietaluminium LEO Stone-lijn, of de GEM Downdraft-potten en -pannen voor fornuizen met ingebouwd afzuigsysteem.

    Bonustips om klimaatvriendelijk te barbecueën

    • Zorg voor een barbecuetoestel op maat, zodat je niet te veel houtskool moet gebruiken om het vlees warm te krijgen.

    • Gebruik bruine aanmaakblokjes om de barbecue aan te steken, die zijn duurzamer dan witte. En kokosbriketten, die zijn duurzamer dan houtskool.

    • Ook wát er op de grill ligt doet ertoe: experimenteer met minder vlees, vegetarische alternatieven of met seizoensgroenten.

    • Als je klaar bent met barbecueën, maar niet alle kokosbriketten of houtskool zijn opgebruikt, sluit dan snel de zuurstoftoevoer af, zodat je deze de volgende keer kunt hergebruiken.

    Ontdek in de BergHOFF-webshop de keramische barbecue RON in verschillende afmetingen, en de handige, draagbare LEO-tafelbarbecue in zwart of wit.

    Meer tips om duurzaam te koken : Het duurzame engagement van BergHOFF Belgium gaat verder dan hun productassortiment. Ook binnen het bedrijf, achter de schermen, worden maximale inspanningen geleverd om de klimaatimpact te reduceren.

    Koop lokaal online: www.berghoff-belgium.be 

     

     

     











    13-05-2022 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    12-05-2022
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Blue fits for kids

    Conquer the day in style

    De warmere periodes lijken dichterbij te komen en kinderen doen niets liever dan buiten spelen en de wereld verkennen. And what better way to do so than with a great pair of Lee Cooper jeans? Light wash of dark wash, skinny of brede pijpen, broek of shorts.  Denim mag dit jaar zeker niet missen in je kids wardrobe.

    De talrijke blauwe tinten vormen de nieuwe KIDS collectie van het Belgische Lee Cooper. Deze kwaliteitsvolle jeans komen in een verscheidenheid aan kleuren, stijlen en kunnen elke uitdaging aan. Ook comfortabele hoodies en T-shirts in lichte kleuren met het vintage Lee Cooper logo zijn hierin terug te vinden. Een stoere jeans met een comfortabele hoodie? Endless possibilities.

    Hoodies & T-shirts

    In de collectie zijn er voor meisjes en jongens verschillende stijlen van jeans te vinden zoals skinny jeans, baggy jeans, bermuda shorts, shorts, en jeans met rechte en brede pijpen in light- en darkwash denim. 







    12-05-2022 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Bouclé, tweed en teddy

    Juntoo speelt in op zacht, zachter en zachtst!

     

    We kunnen er niet meer om heen, meubilair en accessoires die inzetten op tactiliteit en een hoge aaibaarheidsfactor trekken als een magneet de interieurtrends van vandaag naar zich toe. En daar is Juntoo niet rouwig om. De woonspecialist pakt uit met nieuwe trendy stoffen zoals bouclé, tweed en teddy, die elk hun eigen tactiele karakter hebben. Maar ook stoffen waar je niet kan weerstaan om ze aan te raken en je erin te nestelen. Ontdek Juntoo’s ultragezellige Tubo- en Ballo-sofa en het uitgebreide stoffen- en kleurengamma waarmee je zelf de aaibaarheidsfactor en uitstraling bepaalt.

    Een uniek tactiel karakter voor elke sfeer

    Zacht, zachter, zachtst... Juntoo zet met enkele nieuwe toevoegingen aan haar stoffengamma dit jaar volledig in op tactiliteit. Een trend die niet alleen inspeelt op de looks van een interieur, maar ook op de feel. Iedere stof voelt namelijk anders aan en geeft een specifieke beleving. Juntoo weet daarom dat de keuze voor de stof een grote invloed heeft op iemands gemoed, door het unieke tactiele karakter van iedere stof.

    Zowel bouclé, tweed als teddy komen overgevlogen uit de modewereld en willen graag een plekje bemachtigen in je interieur. Bouclé en tweed zetten, in het uitgebreide assortiment van Juntoo, meteen de toon van uiterst aaibare stoffen: tweed kies je in de Stanza uitvoering en bouclé in Soave of Ritmo. Door hun geweven uiterlijk hebben ze net iets meer textuur, waardoor velen een naturelle kleur kiezen om die textuur nog meer te laten spreken. Daarbij komt teddy als ultrazachte en tedere tegenhanger die iedereen laat smelten. Juntoo’s Belli stof doet teddy alle eer aan.

    Deze nieuwe stoffen bekleden maar al te graag zowel je sofa als je eetkamerstoelen en andere zitmeubels. In totaal kies je uit meer dan 100 tactiele bekledingsopties.

    M/V zoekt aaibaar design

    Iedereen en ieder sofadesign kan zich vinden in een extra aaibaar kantje. Juntoo’s Ballo-sofa straalt met zijn strakke lijnen vooral mannelijkheid uit terwijl Tubo met haar rondingen een vrouwelijk kantje heeft. Ballo heeft een naar binnen bollende en afhellende armleuning en een hogere rugleuning, perfect om een heerlijk knus nest in te bouwen. Het extra brede ligstuk is ideaal voor met twee. Tubo kiest voor een puur organische vorm, en geef haar maar eens ongelijk. De armleuningen lopen over in het zitvlak en nodigen uit om in te vertoeven. Twee sofa’s met een afwerking in bouclé, tweed of teddy – en in verschillende kleuren – die een interieur gegarandeerd een zacht en verwelkomend karakter biedt.

    Een zacht extraatje

     Een aaibaar interieur creëer je niet alleen door een zachte sofa, je kan ook de accessoires hierop afstemmen. Cosy kussens, een gezellige plaid of een wollig tapijt – zoals de Bagee en Talab – zorgen voor een eilandgevoel waar je helemaal niet meer weg wilt. www.juntoo.be

     









    12-05-2022 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    11-05-2022
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Tamaris

    Let's get physical met Tamaris

    Footwear om je wandelhart sneller te doen slaan.

    De zon schijnt, een zachte bries … Dé perfecte tijd om erop uit te trekken. Wanneer je outfit on point is, ben je extra gemotiveerd bent om te bewegen. Of je nu een echte avonturier bent die de bergen in trekt of gewoon graag wandelt: Tamaris heeft de schoen voor jou.

    Sporty chic

    Een ommetje in de buurt, snel boodschappen doen of een leuke wandeling met vriendinnen na een lange werkdag … Een sportieve maar toch very chic sneaker geeft een elegante touch aan je look terwijl jij je day-to-day activiteiten in alle comfort uitvoert.

    More feminine

    Iedereen zou minstens één paar casual sneakers in haar garderobe moeten hebben, want een klassieke, casual stijl is een fail-safe sneakerlook voor dames. Deze schoenen zijn casual door hun silhouette, maar tegelijk ook vrouwelijk en elegant.

    Ain't no mountain high enough

    Ben je toch meer het avontuurlijke type dat graag de bergen in trekt? Dan is dit dé schoen voor jou. Een stevige sneaker die stabiliteit en comfort biedt, terwijl je alle obstakels overkomt die op je weg komen.

    A walk in the park

    Urenlang genieten van de prachtige natuur doe je met de juiste schoen. Deze sluit goed aan en heeft een sterke grip, waardoor je controle en stabiliteit behoudt.

     

     

     











    11-05-2022 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.CKS creatief in-house talent

    unieke prints

    In-house print & artwork designer Sophie Espitalié over haar match met CKS

    Een kleurenexplosie en een vat van creativiteit. Française Sophie Espitalié, print & artwork designer bij Belgisch modemerk CKS, vertelt ronduit over haar liefde voor mode en kunst. Na 10 jaar als freelancer te werken ruilde ze Parijs in voor een nieuw avontuur bij CKS in Vilvoorde. Samen met het styling team van CKS bundelt ze dagelijks haar expertise en bedenkt ze unieke prints en patronen, maar steeds on-trend. Kijk mee achter de schermen.

    Sophie Espitalié is een ware duizendpoot en creatieve geest. Bij het Belgisch modemerk CKS vertaalt ze haar creativiteit in mooie designs en gedurfde patronen. Zo ontwierp ze naast eigen prints voor de CKS SS22 collectie ook prints voor de twee Soulshine collecties van Julie Vermeire. Ontdek hier haar zomercollectie.

    Uniek in zijn soort

    Niet elk kledingmerk heeft een print & artwork designer in huis. Stoffen en prints extern kopen is voor Sophie een omgekeerde manier van werken. “De grote merken hebben vaak geen in-house designers. Ze kopen extern prints die het nauwste aansluiten bij hun ideeën. Voor mij is dit de omgekeerde wereld”, lacht Sophie. “Nadat het concept op punt staat, borduur ik met het styling team hierop voort. Zo ontwerpen we exact wat we voor ogen hebben, meteen in de juiste kleuren en patronen.”

    Het gezicht achter de designer

    In Toulouse studeerde Sophie modevormgeving en behaalde ze haar master in modemarketing. Tijdens haar intensieve stages leerde ze toveren met prints en patronen. Haar vaardigheden verfijnde ze in een trend forecasting agency, op beurzen en in drukkerijen. Bovendien ging ze als copywriter aan de slag voor verschillende modebladen. Talrijke moodboards, diepgaande deskresearch, merkstrategieën en korte deadlines voedden haar creatieve kant. Mode en innovatie waren haar motor.

    Overweldigd door Parijs keerde Sophie terug naar Brussel. In Vilvoorde ontdekte ze de functie bij CKS die al haar vaardigheden combineert: print & artwork designer. "Ik was ontzettend blij toen ik vernam dat CKS op zoek was naar een profiel zoals het mijne”, vertelt Sophie. “CKS staat bekend om hun fantastische prints. Er was ook meteen een klik met het getalenteerd styling team. Wij werken nauw samen, dus is het belangrijk dat we elkaar goed begrijpen.”

    Van schilderij tot kledij

    Aan het begin van het seizoen bepaalt het styling team na veel research de belangrijkste trends. Samen met Sophie bepaalt het team dan welke prints en kleuren de collecties van het volgende seizoen zullen dragen. Sophie ontwerpt met de hand, ofwel met een verfborstel, spuitbus of met een pen. Wat haar werkmateriaal en print zullen zijn, hangt af van het concept.

    “De looks en kleuren van het seizoen bepalen veel, maar alles start met het concept. Wat leeft er in de maatschappij? Soms is dat makkelijk, zoals bloemen en bloesem, maar soms verloopt het proces moeizamer, zoals een print van de mix van digitaal met de realiteit. Probeer dat maar eens uit te tekenen”, glimlacht Sophie.

    Vervolgens scant Sophie haar designs op papier en hermaakt ze de prints digitaal via een ontwerpprogramma. “Ik hou echt van spray paint en hoe de kleuren in elkaar vloeien. Nadat ik het analoge werk omzet naar digitaal, blijft het altijd spannend afwachten naar de uiteindelijke print op de stoffen. Zo heb ik voor de SS22 collectie een gewoven techniek ontworpen, getekend met droge pastel en geïnspireerd op een vintage stoel en dat heerlijke picknickgevoel. Ik ben erg tevreden met het eindresultaat. Ook de zomerse fruitprint is geslaagd. De hele collectie is zeer vrolijk!”

    Liefde voor kleur en teamwork

    “Kleurrijk, handgemaakt en levendig. Zo kan je mijn stijl omschrijven. Soms werk ik van thuis uit, maar het liefst omring ik mij in het CKS atelier met andere creatievelingen. Samenwerken inspireert”, aldus Sophie.

    In de 2e collectie van Julie Vermeire heeft Sophie haar hart kunnen ophalen. Samen met Julie ontwierp ze de kleurrijke collectie Soulshine, waarin de blauwe tie-dye en het zelfgetekend zonnetje van Julie haar favorieten zijn.

    Sophie: “Momenteel werk ik met het CKS styling team aan de SS23 collectie. Tijdens regenachtige dagen is het zo ontzettend fijn om ons af te zonderen op kantoor en samen levendige kleurencombinaties en bloemige structuren te creëren. Zo dromen we weg van zonnige tijden.”

     

     

     









    11-05-2022 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    10-05-2022
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Invictus: een nieuw begin

    (R)evolutie: een nieuwe tijd breekt aan. In 2013 sloeg Invictus van Paco Rabanne in als een bom: legendarisch! Een compromisloos symbool van triomfantelijke mannelijkheid. Een krachtige geur die de hele wereld kent. De tijd is voorbijgevlogen en heeft ons veranderd. Paco Rabanne loopt nog steeds voorop en grijpt daarbij terug naar de legendarische geuren, maar blijft evolueren, groeien en bijleren.

    "Door in de ervaring tot het uiterste te gaan, kunnen we een mentaliteitsverandering teweegbrengen.”

    Dit is het. Dit is het moment waarop we alles veranderen. Invictus in 2022. Hij komt als nieuw weer uit de startblokken: een geur die radicaal geherprogrammeerd is voor het volgende decennium en daarna. Maak kennis met een volledig nieuwe crew, die dit hoofdstuk nóg spannender gaat maken.

    Tijd om te starten. Aan het uitgroeien tot een legende: Jalen Green 

    Paco Rabanne introduceert een nieuw icoon, Jalen Green. Het nieuwe gezicht van een van ’s werelds meest herkenbare geuren, met zijn eigen authentieke verhaal. Hij is 20 en een rijzende ster die overal vroeg bij is. Jalen is een professionele basketballer uit Californië die bekendstaat om zijn harde werk en toegewijd streven. Dat maakte hem beroemd, op en naast het veld. En dat is ook waarom Paco Rabanne vastbesloten was om hem het nieuwe gezicht van Invictus te maken. De timing was perfect, aangezien Jalen in 2021 door de Houston Rockets is binnengehaald als de “2de overall pick” in de NBA-lichting 2021. Een overwinning.

    Invictus Platinum.: De toekomst is aan de onverschrokkenen.

    Welkom in het nieuwe hoofdstuk voor Invictus. Vanuit het bedwelmende spoor van de iconische powergeur ontstaat een nieuwe, gedurfde expressie. Een opvallende geur voor de nieuwste spelers: Invictus Platinum, één stap dichter bij grootsheid.

    Platinum is grootser, opvallender en intenser dan ooit – we kunnen de overwinning letterlijk ruiken. Een opzwepende geur voor strevers met epische dromen. Voor iedereen die het beste van zichzelf geeft. We willen niet te veel weggeven, maar het is Invictus in het Rabanne-kwadraat, extra prikkelend en helemaal klaar om nieuwe uitdagingen aan te gaan.

    Invictus Platinum is het verrassende nieuwe Eau de Parfum van Paco Rabanne, geïnspireerd door sportlegendes die niet van opgeven wisten en samengesteld door Domitille Michalon-Bertier, exclusief voor hen die geen uitdaging uit de weg gaan.

    Met de focus (en het hart) puur gericht op de winnaars van alledag heeft parfumeur Domitille een geur gecreëerd die doet denken aan durf, aan vloeibaar geworden energie. Het is een geur die de zintuigen prikkelt en je aanspoort je limieten af te tasten. Dit verkwikkende elixir is bedoeld als middel om grootsheid te stimuleren en begint dan ook met een explosie van elegante lavendel, waarvan de bloemen staan voor zuiverheid, gratie en toewijding. Het prachtige paars van lavendel staat ook in verband met de kruinchakra, waar de energie geconcentreerd is die gericht is op een hoger doel.

    Dan een intense, muntige frisheid die in de bloementaal staat voor eer. Nu de climax nadert, gaat een stimulerende vleug grapefruit met een randje alsem (absint) over in de rijke, mannelijke tonen van patchoeli, die zorgen voor verankering en balans, naast cipres, de boom die met zijn indrukwekkende lengte de verbinding vormt tussen de aarde en het universum, en ons aanzet stil te staan bij de diepere betekenis van het leven. Een houtige eindnoot is het perfecte slot van deze complexe cocktail van kracht en zelfvertrouwen. Voor de nieuwe Invictus-man.  

    Een aromatische, aards en verslavend Eau de Parfum met zelfs een knik naar de originele Invictus (de held der helden), stelt de nieuwe Platinum een dichte mineraliteit tegenover iets rokerigs, en geeft het deze lijn van geuren een meer eigentijdse signatuur die in haar eigen kracht staat. Uiteraard is de geur vegan en bestaat hij uit ingrediënten van 90% natuurlijke oorsprong die voortkomen uit de aarde die ook ons draagt en vormt. “Ik wilde de geur het verslavende van harsig hout meegeven en daar een metaalachtig brouwsel mee maken.” Domitille Michalon-Bertier 

    Grijp hem nu: de winnende Invictus Platinum trofee

    Je kan niet altijd het wiel opnieuw uitvinden, maar wel zorgen voor een adembenemende rit. Je bent er bijna, je ruikt de overwinning. Wat houdt je gaande? Wat staat je te wachten na de wedstrijd? Daar staat het, op het podium – je voelt al hoe je vingers het meteen zullen omsluiten. De Platinum-trofee. Misschien wel het meest iconische flacondesign aller tijden, waar nu de mythische vleugels van Invictus op prijken. In reliëf en prachtig glanzend, uitgeslagen om nieuwe horizons te verkennen. Indrukwekkend en verbluffend, er is niet naast te kijken. Perfect voor iedereen die beker (of meer) verdient te winnen.

    Het glas baadt in een toepasselijke platinatint. Pak hem vast en voel het gewicht van het meest luxueuze glas in je hand, dat straalt in intense grijstinten. Wrijf met je vingers over de geribbelde, verchroomde top en zeg tegen jezelf: “Ik heb het gehaald.”

    Invictus Platinum is vanaf 9 mei 2022 beschikbaar bij de bekende Paco Rabanne verkooppunten. Invictus Platinum Eau de Parfum 100ml € 108,80 - Invictus Platinum Eau de Parfum 50ml € 82,20









    10-05-2022 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Al Fresco cooking

    de ongelimiteerde deugd van de buitenkeuken

     

    De roep van het buitenleven wordt stilaan oorverdovend en in volume enkel overstemd door het knorren van onze magen. In de mix een combo die uitblinkt in ‘carpe diem’ en gevoed wordt door handige tools die schitteren in functionaliteit en gebruiksplezier. Het barbecueplekje ontpopt zich zo tot een heuse al fresco-keuken waarbij roken, rijzen en samen grijnzen de hoofdingrediënten zijn. Kijk snel hoe u van uw tuin het smakelijkste zomerhapje maakt.

    De groene toverdoos

    The Big Green Egg is voor velen geen onbekende meer, maar toch vindt hij nu pas steeds vlotter zijn weg naar de Belgische tuinen en terrassen. Daar zitten de verschillende formaten – van mini tot 2XL – ongetwijfeld voor iets tussen, maar ook de veelzijdige toepassingen (grillen, roken, stoven, bakken) en de uiterst gebruiksvriendelijke EGG Genius met bijhorende app dragen bij tot het smoking hot succes. Deze laatste vertelt u bijvoorbeeld wanneer de temperatuur in uw Green Egg the hoog of te laag wordt, en wanneer uw maaltijd klaar is.

    Een crowdpleaser met een deurtje

     Voor wie een Pizza Piace Tutti? Met de houtovens van Alfa Forni haalt u instant vakantieplezier en dolce vita in huis … euh … tuin. Dankzij het hout verkrijgt u een homogene warmte in de oven. De unieke smaak en geur krijgt u er zomaar bij. Alfa Forni heeft een ruime range houtovens, variërend in grootte, allen met bijpassende roltafel te verkrijgen.

    De nieuwe barbecue

    Vegetarische maaltijden – en ondertussen ook steeds meer veganistische opties – zijn gemeengoed geworden op tafel, en dat is niet anders bij een zomerse barbecue. Waar iedereen z’n buikje vroeger voornamelijk met vlees rond at, is er steeds meer aandacht voor lekkere schotels gegrilde groenten, vleesvervangers en andere eiwitrijke bronnen. De elektrische buitenkeuken van Indu+ biedt voldoende plaats en, met model bilba, verschillende energiebronnen om al dat lekkers tot z’n volle recht te laten komen.

    Het slaapmutsje

    Een fijne dag en avond entertainen, sluit u ook in schoonheid af. Creëer een rustige en relaxte sfeer onder de blote hemel door je Ofyr barbecue na het eten om te toveren tot knapperend kampvuur. Met zachte muziek uit waterbestendige boxen maakt u de zomerse avond tot een unieke beleving.

    www.gervi.be - www.gervi-outdoor.be









    10-05-2022 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Freedom Mozes

    Vijf tips voor de chillste zomer met Freedom Moses

     

    Absolute aanraders voor een laid-back zomer

    De zomer is in zicht. Of toch bijna. Droom van een zorgeloze zomer met de vijf gouden tips van Freedom Moses. Of je nu gaat zwemmen in openlucht of fietsen door een veld vol bloemen, iedere zomerse bezigheid wordt nog relaxter met een chill paar Freedom Moses slides aan je voeten.

    Freedom Moses zweert bij een ‘No plans, good plans’ mentaliteit. Gooi die weekplanner maar buiten en vergeet je oh-zo-volgeplande bucketlist. Deze zomer staat in teken van rust. De slippers van Freedom Moses laten je innerlijke optimist ontluiken: ze zijn comfortabel, hip, én ruiken naar melk en honing. Bovendien komen ze in alle kleuren en patronen. Trek in stijl de wijde wereld in! Freedom Moses bedacht 5 relaxerende zomeractiviteiten die je niet hoeft te plannen… en kleedt je voor iedere gelegenheid. Ready to relax?

    TIP 1 • Tripje naar het ijssalon - Kleurcode: roze

    TIP 2 • Openluchtzwemmen in een zwemvijver - Kleurcode: blauw

    TIP 3 • Outdoor picknick - Kleurcode: groen, bruin, beige & dierenprints

    TIP 4 • Hippe brunch met vrienden - Kleurcode: metallic

     TIP 5 • Last-minute tuinfeest - Kleurcode: alles wat glinstert en fonkelt











    10-05-2022 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    09-05-2022
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Carrefour express in St Gillis Brussel

    Nieuw in het hartje van Brussel! Carrefour Express in Sint-Gillis opent voor de eerste keer zijn deuren voor het publiek. Met deze opening versterkt Carrefour zijn lokale aanwezigheid in Brussel, dankzij de motivatie van franchisepartner Oussama Tahir voor zijn allereerste winkel.

    Gelegen in de Crickxstraat in St-Gilles op een verkoopoppervlakte van 141 m², is het een prachtige ruimte die openstaat voor de klanten.  Deze winkel van de nieuwe generatie onderscheidt zich door zijn ruimte, zijn comfortabele inrichting, zijn zeer complete en gevarieerde aanbod dankzij het ruime assortiment gezonde en smakelijke producten, maar ook door de nabijheid en de kwalitatieve service van een enthousiaste franchisepartner.

    Het aanbod van inspirerende kwaliteitsproducten is perfect afgestemd op de verwachtingen van de plaatselijke bevolking. Een van de grote troeven is het dagelijkse aanbod van versgebakken brood, stokbrood, maar ook een ruim assortiment verse producten, waaronder een selectie vlees, fruit en groenten, versgeperste vruchtensappen, heerlijke koffie, biologische producten en tal van vegetarische producten. 

    Voor klanten die minder tijd hebben of die liever niet koken en een snel alternatief wensen, biedt deze nieuwe Express tal van oplossingen met een assortiment belegde broodjes, salades, dagverse maaltijden en maaltijden die kunnen worden opgewarmd

    De Carrefour Express in Sint-Gillis biedt ook Too Good To Go-pakketten aan die via de app kunnen worden geboekt, net als bezorgdiensten van Uber eats en Deliveroo.  Een geheel van elementen die samen van deze Carrefour Express een praktische en concrete illustratie maken van de "Act For Food"-strategie van Carrefour, die er altijd op gericht is het beste voor iedereen toegankelijk te maken.

    Praktische informatie : Adres: Rue Crickx, 17-21 in 1060 St Gilles - Openingstijden: geopend van 7.00 tot 20.00 uur







    09-05-2022 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Flower Power

     

    De nieuwe kledingcollectie voor vrouwen is een schot in de roos: de ontwerpers van 29TH|OCTOBER toveren onberispelijke snitten uit hun mouw en bieden kleurrijke en bloemige outfits aan in natuurlijke materialen zoals zijde, linnen of viscose... alles voor een luchtige zomer.

    Het Belgische huis 29TH|OCTOBER werd opgericht in 1992 en ontwerpt kleding voor mannen en voor vrouwen, vooral in leder, daim en duurzame wollen huiden. De confectie van de creaties is in handen van vakmensen die vanuit de ateliers van het merk in hartje Brussel werken. Het is een plaats waar knowhow, passie en oog voor detail hand in hand gaan.

    De 29TH|OCTOBER familie straalt passie voor leder uit alsook respect voor goed uitgevoerd werk!







    09-05-2022 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    08-05-2022
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Raoul.e

    RAOUL.E lanceert haar kledingcollectie “Henri-Chapelle 2”, een verwijzing naar het Belgische dorp in de provincie Luik waar de ontwerpster woont. De inclusieve premium collectie bestaat uit hedendaagse unisex kleding met subtiele details en minimalistische lijnen. De ontwerpster haalt haar inspiratie onder meer uit de streetwear.

    RAOUL.E volgt niet zomaar één of andere trend maar is betrokken en geëngageerd bij wat er in de wereld gebeurt. De wil om juist en correct te zijn is de bestaansreden van het merk. RAOUL.E is gebaseerd op een eenvoudige vaststelling: we dragen slechts 33% van onze voorraad kleding en toch maken we onszelf wijs dat we niets hebben om aan te trekken. RAOUL.E wil de stukken die we hebben opwaarderen en ons bewuster maken van een milieuvriendelijkere manier van consumeren. Met de baseline Your Capsule Wardrobe wil het merk de aandacht vestigen op de meerwaarde van een tijdloze garderobe die aangepast is aan alle seizoenen.

    RAOUL.E werd in augustus 2021 opgericht door Léonie Maingret. Na zeven jaren in de marketing en de digitale sector beslist de jonge vrouw, afkomstig uit Frankrijk, om haar professionele ervaring én haar passie voor mode te bundelen. Het resultaat is een eigen modemerk dat vernoemd is naar haar moeder, Raoule, een knipoog en een DNA van waaruit haar universum vorm krijgt.







    08-05-2022 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Longines

    Longines presents the DolceVita and La Grande Classique in monochrome

    A Longines Kaleidoscope of Colour

    Longines is introducing monochromatic versions of two of its most beloved watch lines, the LONGINES DOLCEVITA and LA GRANDE CLASSIQUE DE LONGINES. The new watches in each collection are at once bold and playful but at the heart of this story is colour. Each reference makes a powerful style statement in carmine red, spring green, classic black, burnt orange and a cobalt blue. The timepieces are presented on straps that match the dial colour and the effect is riveting. It’s fair to say that these new watches offer a particularly stylish twist to Longines’ famous slogan “Elegance is an attitude”.

     La Grande Classique, from 3110€ — DolceVita, from 1280€

    The Longines DolceVita and La Grande Classique de Longines have developed a passionate following around the world and fans of both watch lines can now look forward to some very special new models. Longines has announced the release of monochrome versions of each family in five different colours that allow wearers to express themselves with a watch that perfectly reflects their mood or complements their wardrobe: a carmine red shade that will catch every eye in the room. A spring green that will reveal your passion for the natural world. A classic black that makes it clear that you are both stylish and traditional. A burnt orange – at once timely and timeless – that reflects your warmth and friendliness. And finally, cobalt blue, a colour that celebrates your inner harmony. Let’s meet the newest additions to two of Longines most celebrated families.

    DOLCEVITA - L5.512.4.60.2

     Since its release in 1997, the Longines DolceVita has spread the brand’s message of contemporary elegance throughout the world. The new monochromatic Longines DolceVita watches colourfully augment the affectionate ode to the gentle way of life that has always been a hallmark of this popular line. The dimensions of the new Longines DolceVita watches’ rectangular cases – 23.30 mm x 37.00 mm – offer outstanding wearer comfort. They feature a small seconds display and their rhodium-plated rim makes the bold colour of each dial stand out.

    LA GRANDE CLASSIQUE - L4.523.0.90.2

    With its timeless design, La Grande Classique de Longines has established itself as one of Longines’ most iconic collections. The new monochromatic La Grande Classique de Longines watches are stylish and fresh and enhance the line’s classic elegance. The discreetly proportioned 29 mm watches dazzle with their colourful polished lacquered dials, which are surrounded by a striking bezel paved with 44 Top Wesselton diamonds.

     La Grande Classique de Longines and the Longines DolceVita watch lines represent two important parts in Longines’ proud heritage. The five new monochromatic models in each collection will add spice, vitality and, of course, attitude to wrists – and wardrobes – all over the world and contribute to Longines’ continuing global narrative.

    Longines has been based at Saint-Imier in Switzerland since 1832. Its watchmaking expertise reflects a strong devotion to tradition, elegance and performance. With many years of experience as a timekeeper for world championships in sport and as a partner of international sports federations, Longines has forged solid and lasting links with the world of sport over the years. Known for the elegance of its timepieces, Longines is a member of the Swatch Group Ltd, the World’s leading manufacturer of horological products. With the winged hourglass as its emblem, the brand has outlets in over 150 countries





    08-05-2022 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    07-05-2022
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.LolaLiza full colour

    Live life in full colour met LolaLiza: een kleurbom voor de zomer

    Dit modeseizoen gooien we alle regels overboord als het aankomt op kleuren en prints. Dat weet ook Belgisch modelabel LolaLiza, dat met de gloednieuwe 'Live life in full colour'-collectie geen enkele kleur op het palet links laten liggen. Het Belgische merk blaast het zomerseizoen leven in en vernieuwt onze garderobe met vrolijke, pittige items. Daarboven werkt LolaLiza samen met Belgische artieste Sara Plantefève-Castryck. Zij tekende zelf de unieke prints en kunstwerken die de knallende campagnebeelden sieren. Colour your life samen met LolaLiza!

    Live life in full colour - LolaLiza SS22

    Is jouw default look wat neutraler? De nieuwe fleurige items van LolaLiza zullen je ongetwijfeld bekeren. Het merk speelt het allesbehalve veilig dit seizoen met een mix van kleuren en opvallende combo's. Een zomers mantelpak, vrolijke jurk of zwierige rok, laat de trend pieces hieronder als inspiratie dienen.

    LolaLiza haakte voor deze campagne Sara Plantefève-Castryck aan, een jonge kunstenares uit Gent, die met haar installaties en werken vooral focust op het element kleur. "Toen LolaLiza contact met mij opnam voor een samenwerking, heb ik geen twee keer moeten nadenken. Alles klopte voor mij: een Belgische speler, die vrouwelijke talenten in de verf zet en creativiteit aanmoedigt. Mijn kleurrijke en speelse ontwerpen liggen echt volledig in de lijn met de Live life in full colour’collectie."

    Praktisch

    De collectie zal beschikbaar zijn in de LolaLiza winkels en op de webshop vanaf 5 mei. Prijzen variëren tussen €19,99 en €65,99.

                    

     

     









    07-05-2022 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Beldiamond !

    Traceer en certificeer de oorsprong van uw diamant dankzij blockchain

     

    Belgische primeur voor juwelenmerk Beldiamond. Op een moment dat er kritisch gekeken wordt naar de Antwerpse diamantindustrie omwille van het Russisch-Oekraïense conflict, heeft het Belgische juwelenmerk Beldiamond een partnerschap gesloten met Everledger, een expert in digitale transparantie. Het doel is edelstenen aan te bieden waarvan de ethische oorsprong volledig kan worden gegarandeerd, van de mijn tot de kleinhandelaar.

    De levering en oorsprong van diamanten is altijd een vraagteken. Aangezien de stenen van hand tot hand overgaan, is het niet altijd mogelijk hun herkomst te garanderen. Evenmin kan uitgesloten worden dat de winsten uit de (illegale) handel in ruwe diamanten zijn gebruikt om gewapende conflicten te financieren.

    Het Belgische juwelenmerk Beldiamond, dat gespecialiseerd is in hedendaagse verlovingsringen, biedt hierop een antwoord en gaat een stap verder dan het 'Kimberleyproces' (KPC). Dit systeem certificeert dat ruwe diamanten die uit een ondertekenend land worden uitgevoerd 'conflictvrij' zijn, maar sommige organisaties, waaronder Amnesty International, bekritiseren het omdat het niet altijd over doeltreffende controles beschikt. Om de diamantbevoorrading transparanter te maken en meer verantwoording te kunnen afleggen, heeft Beldiamond een partnerschap gesloten met Everledger, een expert in digitale transparantie. Dankzij blockchain-technologie kunnen de gegevens van een bepaald goed - zoals een kunstwerk, een goede fles wijn of een diamant bijvoorbeeld - op een veilige en onveranderlijke manier worden vastgelegd.

    Een Belgische primeur

    Andere bekende juweliershuizen in de Verenigde Staten hebben reeds hun vertrouwen gesteld in het Australische bedrijf Everledger. Beldiamond is de eerste Belgische juwelier die zijn klanten een dergelijke traceerbaarheid aanbiedt. Philippe Lipschutz en Timour el Gammal, de twee oprichters van Beldiamond: "Wij willen diamanten aanbieden die voldoen aan strengere normen voor ethische bevoorrading. Dankzij Everledger weten we precies waar een diamant vandaan komt en hoe hij van de mijn tot bij de kleinhandelaar is gekomen. De jongere generatie maakt zich steeds meer zorgen over deze ethische kwestie. Zij wil niet dat een steen drie keer rond de wereld is gereisd voor ze in hun handen komt. Deze mensen willen landen, die worden beschouwd als dictatoriale of weinig transparante regimes, en waar de mensenrechten niets waard zijn, ook niet financieren."

    Dat is een terechte bekommernis, aangezien het Antwerpse diamantdistrict in 2021 voor ongeveer 1,8 miljard dollar aan ruwe diamanten uit Rusland heeft ingevoerd via het bedrijf Alrosa, dat voor 33% in handen is van de Russische staat. Dat is goed voor 25% van alle diamanten die in Antwerpen worden ingevoerd, aldus Tom Neys, woordvoerder van het Antwerpse Wereld Diamant Centrum (AWDC). Zodra het Russisch-Oekraïense conflict uitbrak, stopte Beldiamond met aankopen in Oekraïne.

    AI van mijn naar kleinhandelaar

    Dankzij de technologie van Everledger kunnen alle diamantgerelateerde documenten worden geregistreerd en gecontroleerd. Deze controles kunnen betrekking hebben op de mijnfactuur, de gegevens van het Kimberleyprocescertificaat, inkomende facturen, luchtvrachtbrieven, facturen van leveranciers en laboratoriumcertificaten, enzovoort. Everledger gebruikt artificiële intelligentie (AI), zoals optische tekenherkenning (OCR), om alle documenten te trianguleren en de verstrekte verklaringen te verifiëren. Pas als al deze controles met succes zijn afgerond, wordt de informatie overgebracht naar een databank en automatisch weggeschreven naar de blockchain, om nooit meer gewijzigd te worden.

    Telkens wanneer de diamant van eigenaar verandert, wordt geslepen of de grens overgaat, wordt een nieuw dossier aangemaakt. Alle documenten en foto's met betrekking tot het dossier worden nogmaals gecontroleerd en geüpload om het volgende blok in de diamantketen te vormen. ”We kunnen deze databank raadplegen om volledig ethische stenen te vinden. Dankzij Everledger's blockchain-technologie kunnen we lokaliseren waar de diamant werd gedolven en de stappen traceren tijdens het slijp- en polijstproces. Dat gebeurt zonder dat de informatie over een steen verloren gaat, verkeerd gekopieerd wordt of soms zelfs gecorrumpeerd is."

    Het begin van een paradigmaverschuiving

    Op dit moment is de validatie van diamanten via de blockchain nog een nieuw technologisch huzarenstukje. Slechts een beperkt aantal stenen op de markt wordt immers geverifieerd door de blockchain. "Wij zijn ervan overtuigd dat hun aandeel mettertijd zal toenemen. Deze traceerbaarheidstechniek zal weldra alomtegenwoordig zijn, evenals het certificaatnummer dat op elke steen wordt gegraveerd. Tot dit proces op grotere schaal wordt toegepast, hebben wij ervoor gekozen het op verzoek aan onze klanten aan te bieden.”

    Beldiamond heeft er altijd een erezaak van gemaakt om zijn klanten correct te informeren over de verschillende soorten diamanten, kleuren en zuiverheden die mogelijk zijn. "Wij streven ernaar kwaliteitsjuwelen te ontwerpen tegen een eerlijke en transparante prijs," legt Philippe Lipschutz uit. "We begeleiden onze klanten persoonlijk in hun keuzes, zodat ze naar huis gaan met het perfecte juweel dat hun unieke verhaal weerspiegelt."

    Nieuw: gekleurde halfedelstenen. Naast diamanten, saffieren, smaragden en robijnen, heeft Beldiamond zopas een collectie halfedelstenen gelanceerd. Felle en vrolijke kleuren voor trendy juwelen. www.beldiamond.com    

     





    07-05-2022 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    06-05-2022
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Hamilton Khaki pilot

    Het volgende hoofdstuk voor een hoofdrolspeler uit de luchtvaart

     

     Hamiltons Khaki Pilot Pioneer Mechanical Chronograph is klaar om het luchtruim te verkennen

    Met zijn onderscheidende vintage militaire luchtvaartontwerp brengt Hamiltons Khaki Pilot Pioneer Mechanical Chronograph de vorm en functie van chronografen gebruikt door de Britse Royal AirForce-piloten in de jaren ‘70 terug. Het sterke en betrouwbare 40mm-horloge wordt aangedreven door ons exclusieve met de hand op te winden H-51-Si-uurwerk.

    Technische specificaties - Hamilton Khaki Pilot Pioneer Mechanical Chronograph

    Prijs - 1995 € - Kast - 40 mm, roestvrijstalen kast - Dikte - 14,35 mm - Aanzetbreedte - 22 mm - Wijzerplaat - Zwarte gekorrelde wijzerplaat

    Wijzers - Witgelakte uren-en minutenwijzers met vintage radium Super-LumiNova®,witgelakte secondewijzer - Uurwerk - Mechanische chronograaf H-51-Simet 60 uur gangreserve en siliconenbalansveer

    Band - Bruin leren band met gesp met pinnetje - Glas - Opstaand saffierglas met dubbele antireflectiecoating - Waterbestendigheid - 10 bar (100 m)





    06-05-2022 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Nature's calling

    Drie natuurlijke tinten stralen binnenkort op jouw terras

     

    Eindelijk komt er weer leven in de natuur. De lentezon loert tussen de wolken en probeert ons te verwarmen, en ook nieuw groen en veel frisse kleuren kruipen langzaam uit hun grauwe schulp. Ontpop ook je terras tot een groene oase, want de natuur en al haar kleuren beloven nooit te vervelen. Exterioo tipt 3 trendy en natuurlijke tinten die je buitenruimte verweven met lente: roestbruin, mosgroen en indigo blauw. Meubilair met wicker, weersbestendige outdoor kussens en poefs, lichtarmaturen... alles krijgt een natuurlijk kleurtje!

    Rust: Ibiza, baby

    Waan je even op vakantie in Ibiza met de nieuwe wicker-en stofkleur 'Rust'. Die dompelt je tuin en terras onder in terracotta, waardoor een vintage- en boho-feel ontstaat. Geniet van een samenspel tussen deze aardekleur en pure houtsoorten, zoals teak. Een combinatie die je bij de Cosito collectie terugvindt. Met de Masso poef gooi je je benen helemaal omhoog en geniet je van een laaaange siësta!

    Leaf: Into the woods

    Tegen een vleugje groen zei niemand ooit nee, zeker nu het zo’n trendkleur geworden is. In het spectrum van sage green zet Exterioo Heritage Leaf op je terras of in je tuin. Tussen bladeren en beplanting en tussen gras en bomen bevind je je helemaal into the woods. Het teak onderstel van de Cosito-range sluit als natuurlijk materiaal perfect aan bij de nieuwe groene wickerkleur en outdoor kussens. De Orso en Atessa lounges matchen zwart met groen en de Masso poef laat een organische stempel achter. Creëer een sfeervolle setting wanneer het begint te schemeren met de Lumo lamp. Zo kom je volledig tot rust in je gemoedelijke outdoor nest.

    Indigo: Zon, zee, strand

    Zon, zee, strand... Terwijl we al verlangen naar onze geplande zomervakantie in warme, zuiderse oorden, laat Exterioo je alvast proeven. Welkom in je eigen coastal-inspired plekje. Indigo doet het goed in de tuin en op het terras. In samenspel met wit creëer je een zekere marinestijl en doet het denken aan een pied-à-terre aan het water of een huisje aan zee. Ook gaat Indigo stijlvol samen met teak binnen de Cosito collectie, maar eveneens in combinatie met zwart (zoals in de Orso lounge en het Atessa ligsbed) maakt de kleur een riant statement.

    www.exterioo.be

     





    06-05-2022 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    05-05-2022
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Barbecook goes gipsy on chips(y)!

    » Rookchips van Barbecook: eik whiskey, eik rode wijn, eik cognac en Jack Daniel's

    Wie barbecue zegt, zegt misschien wel een glaasje, of twee, of drie... Maar zelfs wie niet (te) diep in het glas kijkt dit seizoen, kan de tipsy-zone ervaren. Barbecook gooit haar eiken rookchips met rode wijn, cognac en whisky op het vuur voor een extra aroma bij vis, vlees, groenten en kaas. Zoet en kruidig, sterk en stevig of een straffe whiskyafdronk, iedere rooksmaak brengt je bereidingen naar hogere sferen. Ready to go tipsy on chips(y)?

    Productinformatie en prijzen

    De rookchips van Barbecook zijn verkrijgbaar in boozy smaakjes zoals eik whiskey, eik rode wijn en eik cognac. Deze zijn in de winkel verkrijgbaar voor €9,95. Een speciale uitgave van de rookchips met Jack Daniel's smaakje is verkrijgbaar voor €12,49.

    Hiernaast zijn er ook nog fruitige smaakjes zoals appel, kers en citroen. Deze zijn in de winkel verkrijgbaar voor €5,49.

    Of het nu winter of zomer is, in de stad of op het platteland, de Belg en zijn Barbecook zijn een onafscheidelijk duo. En dat al sinds 1985, want toen stak Barbecook het vuur aan de lont en werd de eerste barbecue de tuin in gerold. Vandaag is het Belgische barbecuemerk een van de grootste spelers op de markt en staat het voor meer dan enkel barbecueën. Het evolueerde naar een belevingsmerk. Zijn esthetische en gebruiksvriendelijke houtskool-, gas-, elektrische en meeneembarbecues, maar ook plancha's, rookovens, vuurschalen en een ruim assortiment barbecue-accessoires staan garant voor gezellige momenten met vrienden, familie of met z’n tweetjes.

    Sinds 2019 bevindt Barbecook zich onder de vleugels van LivWise. LivWise brengt met een rijk assortiment aan onmisbare keuken- en woonaccessoires praktisch design binnens- en buitenshuis. LivWise is exclusief distributeur van een uitgebreid aanbod internationale merken gespecialiseerd in design keuken- en decoratie-artikelen, zoals Sistema, Kilner, Chroma, Crushgrind, en eigen huismerken Barbecook, Point-Virgule, Dotz en Rixx.

     





    05-05-2022 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Pier Augé

    Drie nieuwe luxueuze geschenksets van Pier Augé

     

    Huidherinneringsmerk Pier Augé lanceert drie luxueuze cadeaucoffrets voor speciale momenten. De coffrets zijn getiteld ‘The Ingenuous’, ‘The Delicate’ en ‘The Inseparable’. Niet enkel en alleen gericht op Moederdag, maar zeker ook geschikt om te geven als verjaardagscadeau of voor welke gelegenheid dan ook. Voor een ander, maar ook gewoon voor jezelf.

    The Delicate | € 50

    Deze iconische routine voor liefhebbers van een melkachtige lotion om zacht te reinigen, samen met een voedende behandeling voor de kwetsbare huid. Deze geschenkset combineert CLEANSER Gentle Cleanser 200ml met ENTAL DÉLICATE Soothing Treatment 40ml.

    The Ingenuous | € 50

    ‘The Ingenuous’ is een duo van HUILE LACTÉE Total Cleansing Oil 200ml en CRÈME DE CONCOMBRE Cucumber Hydrating Treatment 40ml. De routine voor jonge actieve mensen, bestaande uit een eenvoudige maar complete reiniging plus een dagelijkse vochtinbrengende crème.

    The Inseparable | € 50

    De routine voor alle generaties voor een heldere en harmonieuze huid. De geschenkset ‘The Inseparable’ heeft zowel PEELING Gentle Eraser 40ml als MASQUE CRÈME Rebalancing Mask 50ml.

    Het merk Pier Augé werd in 1961 in Monaco opgericht door Pierre-Jules Augé. Hij was een apotheker met visie en geïnteresseerd in de meest recente onderzoeken over de huid en haar fysiologische samenstelling.

    Pier Augé hecht veel belang aan de huid, een kostbaar bezit. Het merk streeft naar een innovatieve en unieke huidverbetering en belooft het natuurlijke evenwicht te herstellen en te respecteren. Een streven om de huid vanuit de kern te laten stralen.

    Pier Augé wordt gedistribueerd in 25 landen wereldwijd, in Benelux voornamelijk in schoonheidsinstituten en -salons. Afgelopen jaar vierde Pier Augé haar 60-jarig jubileum.

     

                    







    05-05-2022 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)


    Archief per week
  • 18/11-24/11 2024
  • 11/11-17/11 2024
  • 04/11-10/11 2024
  • 28/10-03/11 2024
  • 21/10-27/10 2024
  • 14/10-20/10 2024
  • 07/10-13/10 2024
  • 30/09-06/10 2024
  • 23/09-29/09 2024
  • 16/09-22/09 2024
  • 09/09-15/09 2024
  • 02/09-08/09 2024
  • 26/08-01/09 2024
  • 19/08-25/08 2024
  • 12/08-18/08 2024
  • 05/08-11/08 2024
  • 29/07-04/08 2024
  • 22/07-28/07 2024
  • 15/07-21/07 2024
  • 08/07-14/07 2024
  • 01/07-07/07 2024
  • 24/06-30/06 2024
  • 17/06-23/06 2024
  • 10/06-16/06 2024
  • 03/06-09/06 2024
  • 27/05-02/06 2024
  • 20/05-26/05 2024
  • 13/05-19/05 2024
  • 06/05-12/05 2024
  • 29/04-05/05 2024
  • 22/04-28/04 2024
  • 15/04-21/04 2024
  • 08/04-14/04 2024
  • 01/04-07/04 2024
  • 25/03-31/03 2024
  • 18/03-24/03 2024
  • 11/03-17/03 2024
  • 04/03-10/03 2024
  • 26/02-03/03 2024
  • 19/02-25/02 2024
  • 12/02-18/02 2024
  • 05/02-11/02 2024
  • 29/01-04/02 2024
  • 22/01-28/01 2024
  • 15/01-21/01 2024
  • 08/01-14/01 2024
  • 01/01-07/01 2024
  • 25/12-31/12 2023
  • 18/12-24/12 2023
  • 11/12-17/12 2023
  • 04/12-10/12 2023
  • 27/11-03/12 2023
  • 20/11-26/11 2023
  • 13/11-19/11 2023
  • 06/11-12/11 2023
  • 30/10-05/11 2023
  • 23/10-29/10 2023
  • 16/10-22/10 2023
  • 09/10-15/10 2023
  • 02/10-08/10 2023
  • 25/09-01/10 2023
  • 18/09-24/09 2023
  • 11/09-17/09 2023
  • 04/09-10/09 2023
  • 28/08-03/09 2023
  • 21/08-27/08 2023
  • 14/08-20/08 2023
  • 07/08-13/08 2023
  • 31/07-06/08 2023
  • 24/07-30/07 2023
  • 17/07-23/07 2023
  • 10/07-16/07 2023
  • 03/07-09/07 2023
  • 26/06-02/07 2023
  • 19/06-25/06 2023
  • 12/06-18/06 2023
  • 05/06-11/06 2023
  • 29/05-04/06 2023
  • 22/05-28/05 2023
  • 15/05-21/05 2023
  • 08/05-14/05 2023
  • 01/05-07/05 2023
  • 24/04-30/04 2023
  • 17/04-23/04 2023
  • 10/04-16/04 2023
  • 03/04-09/04 2023
  • 27/03-02/04 2023
  • 20/03-26/03 2023
  • 13/03-19/03 2023
  • 06/03-12/03 2023
  • 27/02-05/03 2023
  • 20/02-26/02 2023
  • 13/02-19/02 2023
  • 06/02-12/02 2023
  • 30/01-05/02 2023
  • 23/01-29/01 2023
  • 16/01-22/01 2023
  • 09/01-15/01 2023
  • 02/01-08/01 2023
  • 25/12-31/12 2023
  • 19/12-25/12 2022
  • 12/12-18/12 2022
  • 05/12-11/12 2022
  • 28/11-04/12 2022
  • 21/11-27/11 2022
  • 14/11-20/11 2022
  • 07/11-13/11 2022
  • 31/10-06/11 2022
  • 24/10-30/10 2022
  • 17/10-23/10 2022
  • 10/10-16/10 2022
  • 03/10-09/10 2022
  • 26/09-02/10 2022
  • 19/09-25/09 2022
  • 12/09-18/09 2022
  • 05/09-11/09 2022
  • 29/08-04/09 2022
  • 22/08-28/08 2022
  • 15/08-21/08 2022
  • 08/08-14/08 2022
  • 01/08-07/08 2022
  • 25/07-31/07 2022
  • 18/07-24/07 2022
  • 11/07-17/07 2022
  • 04/07-10/07 2022
  • 27/06-03/07 2022
  • 20/06-26/06 2022
  • 13/06-19/06 2022
  • 06/06-12/06 2022
  • 30/05-05/06 2022
  • 23/05-29/05 2022
  • 16/05-22/05 2022
  • 09/05-15/05 2022
  • 02/05-08/05 2022
  • 25/04-01/05 2022
  • 18/04-24/04 2022
  • 11/04-17/04 2022
  • 04/04-10/04 2022
  • 28/03-03/04 2022
  • 21/03-27/03 2022
  • 14/03-20/03 2022
  • 07/03-13/03 2022
  • 28/02-06/03 2022
  • 21/02-27/02 2022
  • 14/02-20/02 2022
  • 07/02-13/02 2022
  • 31/01-06/02 2022
  • 24/01-30/01 2022
  • 17/01-23/01 2022
  • 10/01-16/01 2022
  • 03/01-09/01 2022
  • 26/12-01/01 2023
  • 13/12-19/12 2021
  • 06/12-12/12 2021
  • 29/11-05/12 2021
  • 22/11-28/11 2021
  • 15/11-21/11 2021
  • 08/11-14/11 2021
  • 01/11-07/11 2021
  • 25/10-31/10 2021
  • 18/10-24/10 2021
  • 11/10-17/10 2021
  • 04/10-10/10 2021
  • 27/09-03/10 2021
  • 20/09-26/09 2021
  • 13/09-19/09 2021
  • 06/09-12/09 2021
  • 30/08-05/09 2021
  • 23/08-29/08 2021
  • 16/08-22/08 2021
  • 09/08-15/08 2021
  • 02/08-08/08 2021
  • 26/07-01/08 2021
  • 19/07-25/07 2021
  • 12/07-18/07 2021
  • 05/07-11/07 2021
  • 28/06-04/07 2021
  • 21/06-27/06 2021
  • 14/06-20/06 2021
  • 07/06-13/06 2021
  • 31/05-06/06 2021
  • 24/05-30/05 2021
  • 17/05-23/05 2021
  • 10/05-16/05 2021
  • 03/05-09/05 2021
  • 26/04-02/05 2021
  • 19/04-25/04 2021
  • 12/04-18/04 2021
  • 05/04-11/04 2021
  • 29/03-04/04 2021
  • 22/03-28/03 2021
  • 15/03-21/03 2021
  • 08/03-14/03 2021
  • 01/03-07/03 2021
  • 22/02-28/02 2021
  • 15/02-21/02 2021
  • 08/02-14/02 2021
  • 01/02-07/02 2021
  • 25/01-31/01 2021
  • 18/01-24/01 2021
  • 11/01-17/01 2021
  • 04/01-10/01 2021
  • 28/12-03/01 2027
  • 07/12-13/12 2020
  • 30/11-06/12 2020
  • 23/11-29/11 2020
  • 16/11-22/11 2020
  • 09/11-15/11 2020
  • 02/11-08/11 2020
  • 26/10-01/11 2020
  • 19/10-25/10 2020
  • 12/10-18/10 2020
  • 05/10-11/10 2020
  • 28/09-04/10 2020
  • 21/09-27/09 2020
  • 14/09-20/09 2020
  • 07/09-13/09 2020
  • 31/08-06/09 2020
  • 24/08-30/08 2020
  • 17/08-23/08 2020
  • 10/08-16/08 2020
  • 03/08-09/08 2020
  • 27/07-02/08 2020
  • 20/07-26/07 2020
  • 13/07-19/07 2020
  • 06/07-12/07 2020
  • 29/06-05/07 2020
  • 22/06-28/06 2020
  • 15/06-21/06 2020
  • 08/06-14/06 2020
  • 01/06-07/06 2020
  • 25/05-31/05 2020
  • 18/05-24/05 2020
  • 11/05-17/05 2020
  • 04/05-10/05 2020
  • 27/04-03/05 2020
  • 20/04-26/04 2020
  • 13/04-19/04 2020
  • 06/04-12/04 2020
  • 30/03-05/04 2020
  • 23/03-29/03 2020
  • 16/03-22/03 2020
  • 09/03-15/03 2020
  • 02/03-08/03 2020
  • 24/02-01/03 2020
  • 17/02-23/02 2020
  • 10/02-16/02 2020
  • 03/02-09/02 2020
  • 27/01-02/02 2020
  • 20/01-26/01 2020
  • 13/01-19/01 2020
  • 06/01-12/01 2020
  • 30/12-05/01 2020
  • 16/12-22/12 2019
  • 09/12-15/12 2019
  • 02/12-08/12 2019
  • 18/11-24/11 2019
  • 11/11-17/11 2019
  • 04/11-10/11 2019
  • 28/10-03/11 2019
  • 21/10-27/10 2019
  • 14/10-20/10 2019
  • 07/10-13/10 2019
  • 30/09-06/10 2019
  • 23/09-29/09 2019
  • 16/09-22/09 2019
  • 09/09-15/09 2019
  • 02/09-08/09 2019
  • 26/08-01/09 2019
  • 19/08-25/08 2019
  • 12/08-18/08 2019
  • 05/08-11/08 2019
  • 29/07-04/08 2019
  • 22/07-28/07 2019
  • 15/07-21/07 2019
  • 08/07-14/07 2019
  • 01/07-07/07 2019
  • 24/06-30/06 2019
  • 17/06-23/06 2019
  • 10/06-16/06 2019
  • 03/06-09/06 2019
  • 27/05-02/06 2019
  • 20/05-26/05 2019
  • 13/05-19/05 2019
  • 06/05-12/05 2019
  • 29/04-05/05 2019
  • 22/04-28/04 2019
  • 15/04-21/04 2019
  • 08/04-14/04 2019
  • 01/04-07/04 2019
  • 25/03-31/03 2019
  • 18/03-24/03 2019
  • 11/03-17/03 2019
  • 04/03-10/03 2019
  • 25/02-03/03 2019
  • 18/02-24/02 2019
  • 11/02-17/02 2019
  • 04/02-10/02 2019
  • 28/01-03/02 2019
  • 21/01-27/01 2019
  • 14/01-20/01 2019
  • 07/01-13/01 2019
  • 31/12-06/01 2019
  • 24/12-30/12 2018
  • 17/12-23/12 2018
  • 10/12-16/12 2018
  • 03/12-09/12 2018
  • 26/11-02/12 2018
  • 19/11-25/11 2018
  • 12/11-18/11 2018
  • 05/11-11/11 2018
  • 29/10-04/11 2018
  • 22/10-28/10 2018
  • 15/10-21/10 2018
  • 08/10-14/10 2018
  • 01/10-07/10 2018
  • 24/09-30/09 2018
  • 17/09-23/09 2018
  • 10/09-16/09 2018
  • 03/09-09/09 2018
  • 27/08-02/09 2018
  • 20/08-26/08 2018
  • 13/08-19/08 2018
  • 06/08-12/08 2018
  • 30/07-05/08 2018
  • 23/07-29/07 2018
  • 16/07-22/07 2018
  • 09/07-15/07 2018
  • 30/04-06/05 2018
  • 23/04-29/04 2018
  • 16/04-22/04 2018
  • 09/04-15/04 2018
  • 02/04-08/04 2018
  • 26/03-01/04 2018
  • 19/03-25/03 2018
  • 12/03-18/03 2018
  • 05/03-11/03 2018
  • 26/02-04/03 2018
  • 19/02-25/02 2018
  • 12/02-18/02 2018
  • 05/02-11/02 2018
  • 29/01-04/02 2018
  • 22/01-28/01 2018
  • 15/01-21/01 2018
  • 08/01-14/01 2018
  • 01/01-07/01 2018
  • 25/12-31/12 2017
  • 18/12-24/12 2017
  • 11/12-17/12 2017
  • 04/12-10/12 2017
  • 27/11-03/12 2017
  • 20/11-26/11 2017
  • 13/11-19/11 2017
  • 06/11-12/11 2017
  • 30/10-05/11 2017
  • 23/10-29/10 2017
  • 16/10-22/10 2017
  • 09/10-15/10 2017
  • 02/10-08/10 2017
  • 25/09-01/10 2017
  • 18/09-24/09 2017
  • 11/09-17/09 2017
  • 04/09-10/09 2017
  • 28/08-03/09 2017
  • 21/08-27/08 2017
  • 14/08-20/08 2017
  • 07/08-13/08 2017
  • 31/07-06/08 2017
  • 24/07-30/07 2017
  • 17/07-23/07 2017
  • 10/07-16/07 2017
  • 03/07-09/07 2017
  • 26/06-02/07 2017
  • 19/06-25/06 2017
  • 12/06-18/06 2017
  • 05/06-11/06 2017
  • 29/05-04/06 2017
  • 22/05-28/05 2017
  • 15/05-21/05 2017
  • 08/05-14/05 2017
  • 01/05-07/05 2017
  • 24/04-30/04 2017
  • 17/04-23/04 2017
  • 10/04-16/04 2017
  • 03/04-09/04 2017
  • 27/03-02/04 2017
  • 20/03-26/03 2017
  • 13/03-19/03 2017
  • 06/03-12/03 2017
  • 27/02-05/03 2017
  • 20/02-26/02 2017
  • 13/02-19/02 2017
  • 06/02-12/02 2017
  • 30/01-05/02 2017
  • 23/01-29/01 2017
  • 16/01-22/01 2017
  • 09/01-15/01 2017
  • 02/01-08/01 2017
  • 25/12-31/12 2017
  • 19/12-25/12 2016
  • 12/12-18/12 2016
  • 05/12-11/12 2016
  • 28/11-04/12 2016
  • 21/11-27/11 2016
  • 14/11-20/11 2016
  • 07/11-13/11 2016
  • 31/10-06/11 2016
  • 24/10-30/10 2016
  • 17/10-23/10 2016
  • 10/10-16/10 2016
  • 03/10-09/10 2016
  • 26/09-02/10 2016
  • 19/09-25/09 2016
  • 12/09-18/09 2016
  • 05/09-11/09 2016
  • 29/08-04/09 2016
  • 22/08-28/08 2016
  • 15/08-21/08 2016
  • 08/08-14/08 2016
  • 01/08-07/08 2016
  • 25/07-31/07 2016
  • 18/07-24/07 2016
  • 11/07-17/07 2016
  • 04/07-10/07 2016
  • 27/06-03/07 2016
  • 20/06-26/06 2016
  • 13/06-19/06 2016
  • 06/06-12/06 2016
  • 30/05-05/06 2016
  • 23/05-29/05 2016
  • 16/05-22/05 2016
  • 09/05-15/05 2016
  • 02/05-08/05 2016
  • 25/04-01/05 2016
  • 18/04-24/04 2016
  • 11/04-17/04 2016
  • 04/04-10/04 2016
  • 28/03-03/04 2016
  • 21/03-27/03 2016
  • 14/03-20/03 2016
  • 07/03-13/03 2016
  • 29/02-06/03 2016
  • 22/02-28/02 2016
  • 15/02-21/02 2016
  • 08/02-14/02 2016
  • 01/02-07/02 2016
  • 25/01-31/01 2016
  • 18/01-24/01 2016
  • 11/01-17/01 2016
  • 04/01-10/01 2016
  • 28/12-03/01 2021
  • 21/12-27/12 2015
  • 14/12-20/12 2015
  • 07/12-13/12 2015
  • 30/11-06/12 2015
  • 23/11-29/11 2015
  • 16/11-22/11 2015
  • 09/11-15/11 2015
  • 02/11-08/11 2015
  • 26/10-01/11 2015
  • 19/10-25/10 2015
  • 12/10-18/10 2015
  • 05/10-11/10 2015
  • 28/09-04/10 2015
  • 21/09-27/09 2015
  • 14/09-20/09 2015
  • 07/09-13/09 2015
  • 31/08-06/09 2015
  • 24/08-30/08 2015
  • 17/08-23/08 2015
  • 10/08-16/08 2015
  • 03/08-09/08 2015
  • 27/07-02/08 2015
  • 20/07-26/07 2015
  • 13/07-19/07 2015
  • 06/07-12/07 2015
  • 29/06-05/07 2015
  • 22/06-28/06 2015
  • 15/06-21/06 2015
  • 08/06-14/06 2015
  • 01/06-07/06 2015
  • 25/05-31/05 2015
  • 18/05-24/05 2015
  • 11/05-17/05 2015
  • 04/05-10/05 2015
  • 27/04-03/05 2015
  • 20/04-26/04 2015
  • 13/04-19/04 2015
  • 06/04-12/04 2015
  • 30/03-05/04 2015
  • 23/03-29/03 2015
  • 16/03-22/03 2015
  • 09/03-15/03 2015
  • 02/03-08/03 2015
  • 23/02-01/03 2015
  • 16/02-22/02 2015
  • 09/02-15/02 2015
  • 02/02-08/02 2015
  • 26/01-01/02 2015
  • 19/01-25/01 2015
  • 12/01-18/01 2015
  • 05/01-11/01 2015
  • 29/12-04/01 2015
  • 22/12-28/12 2014
  • 15/12-21/12 2014
  • 08/12-14/12 2014
  • 01/12-07/12 2014
  • 24/11-30/11 2014
  • 17/11-23/11 2014
  • 10/11-16/11 2014
  • 03/11-09/11 2014
  • 27/10-02/11 2014
  • 20/10-26/10 2014
  • 13/10-19/10 2014
  • 06/10-12/10 2014
  • 29/09-05/10 2014
  • 22/09-28/09 2014
  • 15/09-21/09 2014
  • 08/09-14/09 2014
  • 01/09-07/09 2014
  • 25/08-31/08 2014
  • 18/08-24/08 2014
  • 11/08-17/08 2014
  • 04/08-10/08 2014
  • 28/07-03/08 2014
  • 21/07-27/07 2014
  • 14/07-20/07 2014
  • 07/07-13/07 2014
  • 30/06-06/07 2014
  • 23/06-29/06 2014
  • 16/06-22/06 2014
  • 09/06-15/06 2014
  • 02/06-08/06 2014
  • 26/05-01/06 2014
  • 19/05-25/05 2014
  • 12/05-18/05 2014
  • 05/05-11/05 2014
  • 28/04-04/05 2014
  • 21/04-27/04 2014
  • 14/04-20/04 2014
  • 07/04-13/04 2014
  • 31/03-06/04 2014
  • 24/03-30/03 2014
  • 17/03-23/03 2014
  • 10/03-16/03 2014
  • 03/03-09/03 2014
  • 24/02-02/03 2014
  • 17/02-23/02 2014
  • 10/02-16/02 2014
  • 03/02-09/02 2014
  • 27/01-02/02 2014
  • 20/01-26/01 2014
  • 13/01-19/01 2014
  • 06/01-12/01 2014
  • 30/12-05/01 2014
  • 14/11-20/11 2011
  • 20/12-26/12 2010
  • 13/12-19/12 2010
  • 06/12-12/12 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 09/02-15/02 2009
  • 19/01-25/01 2009
  • 24/11-30/11 2008
  • 13/10-19/10 2008
  • 06/10-12/10 2008
  • 29/09-05/10 2008
  • 28/07-03/08 2008
  • 07/07-13/07 2008
  • 31/03-06/04 2008
  • 11/02-17/02 2008
  • 04/02-10/02 2008
  • 28/01-03/02 2008
  • 14/01-20/01 2008
  • 10/12-16/12 2007
  • 03/12-09/12 2007
  • 26/11-02/12 2007
  • 19/11-25/11 2007
  • 12/11-18/11 2007
  • 05/11-11/11 2007
  • 29/10-04/11 2007
  • 22/10-28/10 2007
  • 08/10-14/10 2007
  • 01/10-07/10 2007
  • 17/09-23/09 2007
  • 03/09-09/09 2007
  • 27/08-02/09 2007
  • 20/08-26/08 2007
  • 13/08-19/08 2007
  • 06/08-12/08 2007
  • 30/07-05/08 2007
  • 16/07-22/07 2007
  • 09/07-15/07 2007
  • 25/06-01/07 2007
  • 18/06-24/06 2007
  • 11/06-17/06 2007
  • 04/06-10/06 2007
  • 28/05-03/06 2007
  • 14/05-20/05 2007
  • 02/04-08/04 2007
  • 12/03-18/03 2007
  • 05/03-11/03 2007
  • 26/02-04/03 2007
  • 19/02-25/02 2007
  • 12/02-18/02 2007
  • 29/01-04/02 2007
  • 25/12-31/12 2006
  • 18/12-24/12 2006
  • 11/12-17/12 2006
  • 04/12-10/12 2006
  • 27/11-03/12 2006
  • 20/11-26/11 2006
  • 13/11-19/11 2006
  • 06/11-12/11 2006
  • 23/10-29/10 2006
  • 09/10-15/10 2006
  • 25/09-01/10 2006
  • 04/09-10/09 2006
  • 28/08-03/09 2006
  • 31/07-06/08 2006
  • 10/07-16/07 2006
  • 19/06-25/06 2006
  • 05/06-11/06 2006
  • 29/05-04/06 2006
  • 27/03-02/04 2006
  • 20/03-26/03 2006
  • 13/03-19/03 2006
  • 28/11-04/12 -0001

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !


    Blog tegen de regels? Meld het ons!
    Gratis blog op http://blog.seniorennet.be - SeniorenNet Blogs, eenvoudig, gratis en snel jouw eigen blog!