Inhoud blog
  • Fietsen Schouwen-Duiveland
  • Kalimera, kalipera:
  • Nieuwe Europa-park achtbaan
  • Een picknicktafel voor elke buitenliefhebber
  • Inside Blinds bewijst veelzijdigheid met gordijnen
  • Ga voor een zonnige touch up met Bristol
  • Van New york naar landbouw op kasteeldomein
  • Michael Kors
  • Franke ziet het glas halfvol .. warm en gefilterd
  • Parador vakantieparken
  • Beosysteem 9000C
  • DEBA meubelen trekt alles uit de kast!
  • Het combi-shirt van Mayerline
  • Arte en Moooi openen deuren van Green House
  • Own Your Glow
  • La Biennale di Venezia
  • Weleda breidt manverzorging uit!
  • Aspria: technologische verzorging
  • Kartell & illycaffè
  • Water als centerpiece
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    wozani
    restaurants
    10-05-2022
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Invictus: een nieuw begin

    (R)evolutie: een nieuwe tijd breekt aan. In 2013 sloeg Invictus van Paco Rabanne in als een bom: legendarisch! Een compromisloos symbool van triomfantelijke mannelijkheid. Een krachtige geur die de hele wereld kent. De tijd is voorbijgevlogen en heeft ons veranderd. Paco Rabanne loopt nog steeds voorop en grijpt daarbij terug naar de legendarische geuren, maar blijft evolueren, groeien en bijleren.

    "Door in de ervaring tot het uiterste te gaan, kunnen we een mentaliteitsverandering teweegbrengen.”

    Dit is het. Dit is het moment waarop we alles veranderen. Invictus in 2022. Hij komt als nieuw weer uit de startblokken: een geur die radicaal geherprogrammeerd is voor het volgende decennium en daarna. Maak kennis met een volledig nieuwe crew, die dit hoofdstuk nóg spannender gaat maken.

    Tijd om te starten. Aan het uitgroeien tot een legende: Jalen Green 

    Paco Rabanne introduceert een nieuw icoon, Jalen Green. Het nieuwe gezicht van een van ’s werelds meest herkenbare geuren, met zijn eigen authentieke verhaal. Hij is 20 en een rijzende ster die overal vroeg bij is. Jalen is een professionele basketballer uit Californië die bekendstaat om zijn harde werk en toegewijd streven. Dat maakte hem beroemd, op en naast het veld. En dat is ook waarom Paco Rabanne vastbesloten was om hem het nieuwe gezicht van Invictus te maken. De timing was perfect, aangezien Jalen in 2021 door de Houston Rockets is binnengehaald als de “2de overall pick” in de NBA-lichting 2021. Een overwinning.

    Invictus Platinum.: De toekomst is aan de onverschrokkenen.

    Welkom in het nieuwe hoofdstuk voor Invictus. Vanuit het bedwelmende spoor van de iconische powergeur ontstaat een nieuwe, gedurfde expressie. Een opvallende geur voor de nieuwste spelers: Invictus Platinum, één stap dichter bij grootsheid.

    Platinum is grootser, opvallender en intenser dan ooit – we kunnen de overwinning letterlijk ruiken. Een opzwepende geur voor strevers met epische dromen. Voor iedereen die het beste van zichzelf geeft. We willen niet te veel weggeven, maar het is Invictus in het Rabanne-kwadraat, extra prikkelend en helemaal klaar om nieuwe uitdagingen aan te gaan.

    Invictus Platinum is het verrassende nieuwe Eau de Parfum van Paco Rabanne, geïnspireerd door sportlegendes die niet van opgeven wisten en samengesteld door Domitille Michalon-Bertier, exclusief voor hen die geen uitdaging uit de weg gaan.

    Met de focus (en het hart) puur gericht op de winnaars van alledag heeft parfumeur Domitille een geur gecreëerd die doet denken aan durf, aan vloeibaar geworden energie. Het is een geur die de zintuigen prikkelt en je aanspoort je limieten af te tasten. Dit verkwikkende elixir is bedoeld als middel om grootsheid te stimuleren en begint dan ook met een explosie van elegante lavendel, waarvan de bloemen staan voor zuiverheid, gratie en toewijding. Het prachtige paars van lavendel staat ook in verband met de kruinchakra, waar de energie geconcentreerd is die gericht is op een hoger doel.

    Dan een intense, muntige frisheid die in de bloementaal staat voor eer. Nu de climax nadert, gaat een stimulerende vleug grapefruit met een randje alsem (absint) over in de rijke, mannelijke tonen van patchoeli, die zorgen voor verankering en balans, naast cipres, de boom die met zijn indrukwekkende lengte de verbinding vormt tussen de aarde en het universum, en ons aanzet stil te staan bij de diepere betekenis van het leven. Een houtige eindnoot is het perfecte slot van deze complexe cocktail van kracht en zelfvertrouwen. Voor de nieuwe Invictus-man.  

    Een aromatische, aards en verslavend Eau de Parfum met zelfs een knik naar de originele Invictus (de held der helden), stelt de nieuwe Platinum een dichte mineraliteit tegenover iets rokerigs, en geeft het deze lijn van geuren een meer eigentijdse signatuur die in haar eigen kracht staat. Uiteraard is de geur vegan en bestaat hij uit ingrediënten van 90% natuurlijke oorsprong die voortkomen uit de aarde die ook ons draagt en vormt. “Ik wilde de geur het verslavende van harsig hout meegeven en daar een metaalachtig brouwsel mee maken.” Domitille Michalon-Bertier 

    Grijp hem nu: de winnende Invictus Platinum trofee

    Je kan niet altijd het wiel opnieuw uitvinden, maar wel zorgen voor een adembenemende rit. Je bent er bijna, je ruikt de overwinning. Wat houdt je gaande? Wat staat je te wachten na de wedstrijd? Daar staat het, op het podium – je voelt al hoe je vingers het meteen zullen omsluiten. De Platinum-trofee. Misschien wel het meest iconische flacondesign aller tijden, waar nu de mythische vleugels van Invictus op prijken. In reliëf en prachtig glanzend, uitgeslagen om nieuwe horizons te verkennen. Indrukwekkend en verbluffend, er is niet naast te kijken. Perfect voor iedereen die beker (of meer) verdient te winnen.

    Het glas baadt in een toepasselijke platinatint. Pak hem vast en voel het gewicht van het meest luxueuze glas in je hand, dat straalt in intense grijstinten. Wrijf met je vingers over de geribbelde, verchroomde top en zeg tegen jezelf: “Ik heb het gehaald.”

    Invictus Platinum is vanaf 9 mei 2022 beschikbaar bij de bekende Paco Rabanne verkooppunten. Invictus Platinum Eau de Parfum 100ml € 108,80 - Invictus Platinum Eau de Parfum 50ml € 82,20









    10-05-2022 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Al Fresco cooking

    de ongelimiteerde deugd van de buitenkeuken

     

    De roep van het buitenleven wordt stilaan oorverdovend en in volume enkel overstemd door het knorren van onze magen. In de mix een combo die uitblinkt in ‘carpe diem’ en gevoed wordt door handige tools die schitteren in functionaliteit en gebruiksplezier. Het barbecueplekje ontpopt zich zo tot een heuse al fresco-keuken waarbij roken, rijzen en samen grijnzen de hoofdingrediënten zijn. Kijk snel hoe u van uw tuin het smakelijkste zomerhapje maakt.

    De groene toverdoos

    The Big Green Egg is voor velen geen onbekende meer, maar toch vindt hij nu pas steeds vlotter zijn weg naar de Belgische tuinen en terrassen. Daar zitten de verschillende formaten – van mini tot 2XL – ongetwijfeld voor iets tussen, maar ook de veelzijdige toepassingen (grillen, roken, stoven, bakken) en de uiterst gebruiksvriendelijke EGG Genius met bijhorende app dragen bij tot het smoking hot succes. Deze laatste vertelt u bijvoorbeeld wanneer de temperatuur in uw Green Egg the hoog of te laag wordt, en wanneer uw maaltijd klaar is.

    Een crowdpleaser met een deurtje

     Voor wie een Pizza Piace Tutti? Met de houtovens van Alfa Forni haalt u instant vakantieplezier en dolce vita in huis … euh … tuin. Dankzij het hout verkrijgt u een homogene warmte in de oven. De unieke smaak en geur krijgt u er zomaar bij. Alfa Forni heeft een ruime range houtovens, variërend in grootte, allen met bijpassende roltafel te verkrijgen.

    De nieuwe barbecue

    Vegetarische maaltijden – en ondertussen ook steeds meer veganistische opties – zijn gemeengoed geworden op tafel, en dat is niet anders bij een zomerse barbecue. Waar iedereen z’n buikje vroeger voornamelijk met vlees rond at, is er steeds meer aandacht voor lekkere schotels gegrilde groenten, vleesvervangers en andere eiwitrijke bronnen. De elektrische buitenkeuken van Indu+ biedt voldoende plaats en, met model bilba, verschillende energiebronnen om al dat lekkers tot z’n volle recht te laten komen.

    Het slaapmutsje

    Een fijne dag en avond entertainen, sluit u ook in schoonheid af. Creëer een rustige en relaxte sfeer onder de blote hemel door je Ofyr barbecue na het eten om te toveren tot knapperend kampvuur. Met zachte muziek uit waterbestendige boxen maakt u de zomerse avond tot een unieke beleving.

    www.gervi.be - www.gervi-outdoor.be









    10-05-2022 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Freedom Mozes

    Vijf tips voor de chillste zomer met Freedom Moses

     

    Absolute aanraders voor een laid-back zomer

    De zomer is in zicht. Of toch bijna. Droom van een zorgeloze zomer met de vijf gouden tips van Freedom Moses. Of je nu gaat zwemmen in openlucht of fietsen door een veld vol bloemen, iedere zomerse bezigheid wordt nog relaxter met een chill paar Freedom Moses slides aan je voeten.

    Freedom Moses zweert bij een ‘No plans, good plans’ mentaliteit. Gooi die weekplanner maar buiten en vergeet je oh-zo-volgeplande bucketlist. Deze zomer staat in teken van rust. De slippers van Freedom Moses laten je innerlijke optimist ontluiken: ze zijn comfortabel, hip, én ruiken naar melk en honing. Bovendien komen ze in alle kleuren en patronen. Trek in stijl de wijde wereld in! Freedom Moses bedacht 5 relaxerende zomeractiviteiten die je niet hoeft te plannen… en kleedt je voor iedere gelegenheid. Ready to relax?

    TIP 1 • Tripje naar het ijssalon - Kleurcode: roze

    TIP 2 • Openluchtzwemmen in een zwemvijver - Kleurcode: blauw

    TIP 3 • Outdoor picknick - Kleurcode: groen, bruin, beige & dierenprints

    TIP 4 • Hippe brunch met vrienden - Kleurcode: metallic

     TIP 5 • Last-minute tuinfeest - Kleurcode: alles wat glinstert en fonkelt











    10-05-2022 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    09-05-2022
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Carrefour express in St Gillis Brussel

    Nieuw in het hartje van Brussel! Carrefour Express in Sint-Gillis opent voor de eerste keer zijn deuren voor het publiek. Met deze opening versterkt Carrefour zijn lokale aanwezigheid in Brussel, dankzij de motivatie van franchisepartner Oussama Tahir voor zijn allereerste winkel.

    Gelegen in de Crickxstraat in St-Gilles op een verkoopoppervlakte van 141 m², is het een prachtige ruimte die openstaat voor de klanten.  Deze winkel van de nieuwe generatie onderscheidt zich door zijn ruimte, zijn comfortabele inrichting, zijn zeer complete en gevarieerde aanbod dankzij het ruime assortiment gezonde en smakelijke producten, maar ook door de nabijheid en de kwalitatieve service van een enthousiaste franchisepartner.

    Het aanbod van inspirerende kwaliteitsproducten is perfect afgestemd op de verwachtingen van de plaatselijke bevolking. Een van de grote troeven is het dagelijkse aanbod van versgebakken brood, stokbrood, maar ook een ruim assortiment verse producten, waaronder een selectie vlees, fruit en groenten, versgeperste vruchtensappen, heerlijke koffie, biologische producten en tal van vegetarische producten. 

    Voor klanten die minder tijd hebben of die liever niet koken en een snel alternatief wensen, biedt deze nieuwe Express tal van oplossingen met een assortiment belegde broodjes, salades, dagverse maaltijden en maaltijden die kunnen worden opgewarmd

    De Carrefour Express in Sint-Gillis biedt ook Too Good To Go-pakketten aan die via de app kunnen worden geboekt, net als bezorgdiensten van Uber eats en Deliveroo.  Een geheel van elementen die samen van deze Carrefour Express een praktische en concrete illustratie maken van de "Act For Food"-strategie van Carrefour, die er altijd op gericht is het beste voor iedereen toegankelijk te maken.

    Praktische informatie : Adres: Rue Crickx, 17-21 in 1060 St Gilles - Openingstijden: geopend van 7.00 tot 20.00 uur







    09-05-2022 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Flower Power

     

    De nieuwe kledingcollectie voor vrouwen is een schot in de roos: de ontwerpers van 29TH|OCTOBER toveren onberispelijke snitten uit hun mouw en bieden kleurrijke en bloemige outfits aan in natuurlijke materialen zoals zijde, linnen of viscose... alles voor een luchtige zomer.

    Het Belgische huis 29TH|OCTOBER werd opgericht in 1992 en ontwerpt kleding voor mannen en voor vrouwen, vooral in leder, daim en duurzame wollen huiden. De confectie van de creaties is in handen van vakmensen die vanuit de ateliers van het merk in hartje Brussel werken. Het is een plaats waar knowhow, passie en oog voor detail hand in hand gaan.

    De 29TH|OCTOBER familie straalt passie voor leder uit alsook respect voor goed uitgevoerd werk!







    09-05-2022 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    08-05-2022
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Raoul.e

    RAOUL.E lanceert haar kledingcollectie “Henri-Chapelle 2”, een verwijzing naar het Belgische dorp in de provincie Luik waar de ontwerpster woont. De inclusieve premium collectie bestaat uit hedendaagse unisex kleding met subtiele details en minimalistische lijnen. De ontwerpster haalt haar inspiratie onder meer uit de streetwear.

    RAOUL.E volgt niet zomaar één of andere trend maar is betrokken en geëngageerd bij wat er in de wereld gebeurt. De wil om juist en correct te zijn is de bestaansreden van het merk. RAOUL.E is gebaseerd op een eenvoudige vaststelling: we dragen slechts 33% van onze voorraad kleding en toch maken we onszelf wijs dat we niets hebben om aan te trekken. RAOUL.E wil de stukken die we hebben opwaarderen en ons bewuster maken van een milieuvriendelijkere manier van consumeren. Met de baseline Your Capsule Wardrobe wil het merk de aandacht vestigen op de meerwaarde van een tijdloze garderobe die aangepast is aan alle seizoenen.

    RAOUL.E werd in augustus 2021 opgericht door Léonie Maingret. Na zeven jaren in de marketing en de digitale sector beslist de jonge vrouw, afkomstig uit Frankrijk, om haar professionele ervaring én haar passie voor mode te bundelen. Het resultaat is een eigen modemerk dat vernoemd is naar haar moeder, Raoule, een knipoog en een DNA van waaruit haar universum vorm krijgt.







    08-05-2022 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Longines

    Longines presents the DolceVita and La Grande Classique in monochrome

    A Longines Kaleidoscope of Colour

    Longines is introducing monochromatic versions of two of its most beloved watch lines, the LONGINES DOLCEVITA and LA GRANDE CLASSIQUE DE LONGINES. The new watches in each collection are at once bold and playful but at the heart of this story is colour. Each reference makes a powerful style statement in carmine red, spring green, classic black, burnt orange and a cobalt blue. The timepieces are presented on straps that match the dial colour and the effect is riveting. It’s fair to say that these new watches offer a particularly stylish twist to Longines’ famous slogan “Elegance is an attitude”.

     La Grande Classique, from 3110€ — DolceVita, from 1280€

    The Longines DolceVita and La Grande Classique de Longines have developed a passionate following around the world and fans of both watch lines can now look forward to some very special new models. Longines has announced the release of monochrome versions of each family in five different colours that allow wearers to express themselves with a watch that perfectly reflects their mood or complements their wardrobe: a carmine red shade that will catch every eye in the room. A spring green that will reveal your passion for the natural world. A classic black that makes it clear that you are both stylish and traditional. A burnt orange – at once timely and timeless – that reflects your warmth and friendliness. And finally, cobalt blue, a colour that celebrates your inner harmony. Let’s meet the newest additions to two of Longines most celebrated families.

    DOLCEVITA - L5.512.4.60.2

     Since its release in 1997, the Longines DolceVita has spread the brand’s message of contemporary elegance throughout the world. The new monochromatic Longines DolceVita watches colourfully augment the affectionate ode to the gentle way of life that has always been a hallmark of this popular line. The dimensions of the new Longines DolceVita watches’ rectangular cases – 23.30 mm x 37.00 mm – offer outstanding wearer comfort. They feature a small seconds display and their rhodium-plated rim makes the bold colour of each dial stand out.

    LA GRANDE CLASSIQUE - L4.523.0.90.2

    With its timeless design, La Grande Classique de Longines has established itself as one of Longines’ most iconic collections. The new monochromatic La Grande Classique de Longines watches are stylish and fresh and enhance the line’s classic elegance. The discreetly proportioned 29 mm watches dazzle with their colourful polished lacquered dials, which are surrounded by a striking bezel paved with 44 Top Wesselton diamonds.

     La Grande Classique de Longines and the Longines DolceVita watch lines represent two important parts in Longines’ proud heritage. The five new monochromatic models in each collection will add spice, vitality and, of course, attitude to wrists – and wardrobes – all over the world and contribute to Longines’ continuing global narrative.

    Longines has been based at Saint-Imier in Switzerland since 1832. Its watchmaking expertise reflects a strong devotion to tradition, elegance and performance. With many years of experience as a timekeeper for world championships in sport and as a partner of international sports federations, Longines has forged solid and lasting links with the world of sport over the years. Known for the elegance of its timepieces, Longines is a member of the Swatch Group Ltd, the World’s leading manufacturer of horological products. With the winged hourglass as its emblem, the brand has outlets in over 150 countries





    08-05-2022 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    07-05-2022
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.LolaLiza full colour

    Live life in full colour met LolaLiza: een kleurbom voor de zomer

    Dit modeseizoen gooien we alle regels overboord als het aankomt op kleuren en prints. Dat weet ook Belgisch modelabel LolaLiza, dat met de gloednieuwe 'Live life in full colour'-collectie geen enkele kleur op het palet links laten liggen. Het Belgische merk blaast het zomerseizoen leven in en vernieuwt onze garderobe met vrolijke, pittige items. Daarboven werkt LolaLiza samen met Belgische artieste Sara Plantefève-Castryck. Zij tekende zelf de unieke prints en kunstwerken die de knallende campagnebeelden sieren. Colour your life samen met LolaLiza!

    Live life in full colour - LolaLiza SS22

    Is jouw default look wat neutraler? De nieuwe fleurige items van LolaLiza zullen je ongetwijfeld bekeren. Het merk speelt het allesbehalve veilig dit seizoen met een mix van kleuren en opvallende combo's. Een zomers mantelpak, vrolijke jurk of zwierige rok, laat de trend pieces hieronder als inspiratie dienen.

    LolaLiza haakte voor deze campagne Sara Plantefève-Castryck aan, een jonge kunstenares uit Gent, die met haar installaties en werken vooral focust op het element kleur. "Toen LolaLiza contact met mij opnam voor een samenwerking, heb ik geen twee keer moeten nadenken. Alles klopte voor mij: een Belgische speler, die vrouwelijke talenten in de verf zet en creativiteit aanmoedigt. Mijn kleurrijke en speelse ontwerpen liggen echt volledig in de lijn met de Live life in full colour’collectie."

    Praktisch

    De collectie zal beschikbaar zijn in de LolaLiza winkels en op de webshop vanaf 5 mei. Prijzen variëren tussen €19,99 en €65,99.

                    

     

     









    07-05-2022 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Beldiamond !

    Traceer en certificeer de oorsprong van uw diamant dankzij blockchain

     

    Belgische primeur voor juwelenmerk Beldiamond. Op een moment dat er kritisch gekeken wordt naar de Antwerpse diamantindustrie omwille van het Russisch-Oekraïense conflict, heeft het Belgische juwelenmerk Beldiamond een partnerschap gesloten met Everledger, een expert in digitale transparantie. Het doel is edelstenen aan te bieden waarvan de ethische oorsprong volledig kan worden gegarandeerd, van de mijn tot de kleinhandelaar.

    De levering en oorsprong van diamanten is altijd een vraagteken. Aangezien de stenen van hand tot hand overgaan, is het niet altijd mogelijk hun herkomst te garanderen. Evenmin kan uitgesloten worden dat de winsten uit de (illegale) handel in ruwe diamanten zijn gebruikt om gewapende conflicten te financieren.

    Het Belgische juwelenmerk Beldiamond, dat gespecialiseerd is in hedendaagse verlovingsringen, biedt hierop een antwoord en gaat een stap verder dan het 'Kimberleyproces' (KPC). Dit systeem certificeert dat ruwe diamanten die uit een ondertekenend land worden uitgevoerd 'conflictvrij' zijn, maar sommige organisaties, waaronder Amnesty International, bekritiseren het omdat het niet altijd over doeltreffende controles beschikt. Om de diamantbevoorrading transparanter te maken en meer verantwoording te kunnen afleggen, heeft Beldiamond een partnerschap gesloten met Everledger, een expert in digitale transparantie. Dankzij blockchain-technologie kunnen de gegevens van een bepaald goed - zoals een kunstwerk, een goede fles wijn of een diamant bijvoorbeeld - op een veilige en onveranderlijke manier worden vastgelegd.

    Een Belgische primeur

    Andere bekende juweliershuizen in de Verenigde Staten hebben reeds hun vertrouwen gesteld in het Australische bedrijf Everledger. Beldiamond is de eerste Belgische juwelier die zijn klanten een dergelijke traceerbaarheid aanbiedt. Philippe Lipschutz en Timour el Gammal, de twee oprichters van Beldiamond: "Wij willen diamanten aanbieden die voldoen aan strengere normen voor ethische bevoorrading. Dankzij Everledger weten we precies waar een diamant vandaan komt en hoe hij van de mijn tot bij de kleinhandelaar is gekomen. De jongere generatie maakt zich steeds meer zorgen over deze ethische kwestie. Zij wil niet dat een steen drie keer rond de wereld is gereisd voor ze in hun handen komt. Deze mensen willen landen, die worden beschouwd als dictatoriale of weinig transparante regimes, en waar de mensenrechten niets waard zijn, ook niet financieren."

    Dat is een terechte bekommernis, aangezien het Antwerpse diamantdistrict in 2021 voor ongeveer 1,8 miljard dollar aan ruwe diamanten uit Rusland heeft ingevoerd via het bedrijf Alrosa, dat voor 33% in handen is van de Russische staat. Dat is goed voor 25% van alle diamanten die in Antwerpen worden ingevoerd, aldus Tom Neys, woordvoerder van het Antwerpse Wereld Diamant Centrum (AWDC). Zodra het Russisch-Oekraïense conflict uitbrak, stopte Beldiamond met aankopen in Oekraïne.

    AI van mijn naar kleinhandelaar

    Dankzij de technologie van Everledger kunnen alle diamantgerelateerde documenten worden geregistreerd en gecontroleerd. Deze controles kunnen betrekking hebben op de mijnfactuur, de gegevens van het Kimberleyprocescertificaat, inkomende facturen, luchtvrachtbrieven, facturen van leveranciers en laboratoriumcertificaten, enzovoort. Everledger gebruikt artificiële intelligentie (AI), zoals optische tekenherkenning (OCR), om alle documenten te trianguleren en de verstrekte verklaringen te verifiëren. Pas als al deze controles met succes zijn afgerond, wordt de informatie overgebracht naar een databank en automatisch weggeschreven naar de blockchain, om nooit meer gewijzigd te worden.

    Telkens wanneer de diamant van eigenaar verandert, wordt geslepen of de grens overgaat, wordt een nieuw dossier aangemaakt. Alle documenten en foto's met betrekking tot het dossier worden nogmaals gecontroleerd en geüpload om het volgende blok in de diamantketen te vormen. ”We kunnen deze databank raadplegen om volledig ethische stenen te vinden. Dankzij Everledger's blockchain-technologie kunnen we lokaliseren waar de diamant werd gedolven en de stappen traceren tijdens het slijp- en polijstproces. Dat gebeurt zonder dat de informatie over een steen verloren gaat, verkeerd gekopieerd wordt of soms zelfs gecorrumpeerd is."

    Het begin van een paradigmaverschuiving

    Op dit moment is de validatie van diamanten via de blockchain nog een nieuw technologisch huzarenstukje. Slechts een beperkt aantal stenen op de markt wordt immers geverifieerd door de blockchain. "Wij zijn ervan overtuigd dat hun aandeel mettertijd zal toenemen. Deze traceerbaarheidstechniek zal weldra alomtegenwoordig zijn, evenals het certificaatnummer dat op elke steen wordt gegraveerd. Tot dit proces op grotere schaal wordt toegepast, hebben wij ervoor gekozen het op verzoek aan onze klanten aan te bieden.”

    Beldiamond heeft er altijd een erezaak van gemaakt om zijn klanten correct te informeren over de verschillende soorten diamanten, kleuren en zuiverheden die mogelijk zijn. "Wij streven ernaar kwaliteitsjuwelen te ontwerpen tegen een eerlijke en transparante prijs," legt Philippe Lipschutz uit. "We begeleiden onze klanten persoonlijk in hun keuzes, zodat ze naar huis gaan met het perfecte juweel dat hun unieke verhaal weerspiegelt."

    Nieuw: gekleurde halfedelstenen. Naast diamanten, saffieren, smaragden en robijnen, heeft Beldiamond zopas een collectie halfedelstenen gelanceerd. Felle en vrolijke kleuren voor trendy juwelen. www.beldiamond.com    

     





    07-05-2022 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    06-05-2022
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Hamilton Khaki pilot

    Het volgende hoofdstuk voor een hoofdrolspeler uit de luchtvaart

     

     Hamiltons Khaki Pilot Pioneer Mechanical Chronograph is klaar om het luchtruim te verkennen

    Met zijn onderscheidende vintage militaire luchtvaartontwerp brengt Hamiltons Khaki Pilot Pioneer Mechanical Chronograph de vorm en functie van chronografen gebruikt door de Britse Royal AirForce-piloten in de jaren ‘70 terug. Het sterke en betrouwbare 40mm-horloge wordt aangedreven door ons exclusieve met de hand op te winden H-51-Si-uurwerk.

    Technische specificaties - Hamilton Khaki Pilot Pioneer Mechanical Chronograph

    Prijs - 1995 € - Kast - 40 mm, roestvrijstalen kast - Dikte - 14,35 mm - Aanzetbreedte - 22 mm - Wijzerplaat - Zwarte gekorrelde wijzerplaat

    Wijzers - Witgelakte uren-en minutenwijzers met vintage radium Super-LumiNova®,witgelakte secondewijzer - Uurwerk - Mechanische chronograaf H-51-Simet 60 uur gangreserve en siliconenbalansveer

    Band - Bruin leren band met gesp met pinnetje - Glas - Opstaand saffierglas met dubbele antireflectiecoating - Waterbestendigheid - 10 bar (100 m)





    06-05-2022 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Nature's calling

    Drie natuurlijke tinten stralen binnenkort op jouw terras

     

    Eindelijk komt er weer leven in de natuur. De lentezon loert tussen de wolken en probeert ons te verwarmen, en ook nieuw groen en veel frisse kleuren kruipen langzaam uit hun grauwe schulp. Ontpop ook je terras tot een groene oase, want de natuur en al haar kleuren beloven nooit te vervelen. Exterioo tipt 3 trendy en natuurlijke tinten die je buitenruimte verweven met lente: roestbruin, mosgroen en indigo blauw. Meubilair met wicker, weersbestendige outdoor kussens en poefs, lichtarmaturen... alles krijgt een natuurlijk kleurtje!

    Rust: Ibiza, baby

    Waan je even op vakantie in Ibiza met de nieuwe wicker-en stofkleur 'Rust'. Die dompelt je tuin en terras onder in terracotta, waardoor een vintage- en boho-feel ontstaat. Geniet van een samenspel tussen deze aardekleur en pure houtsoorten, zoals teak. Een combinatie die je bij de Cosito collectie terugvindt. Met de Masso poef gooi je je benen helemaal omhoog en geniet je van een laaaange siësta!

    Leaf: Into the woods

    Tegen een vleugje groen zei niemand ooit nee, zeker nu het zo’n trendkleur geworden is. In het spectrum van sage green zet Exterioo Heritage Leaf op je terras of in je tuin. Tussen bladeren en beplanting en tussen gras en bomen bevind je je helemaal into the woods. Het teak onderstel van de Cosito-range sluit als natuurlijk materiaal perfect aan bij de nieuwe groene wickerkleur en outdoor kussens. De Orso en Atessa lounges matchen zwart met groen en de Masso poef laat een organische stempel achter. Creëer een sfeervolle setting wanneer het begint te schemeren met de Lumo lamp. Zo kom je volledig tot rust in je gemoedelijke outdoor nest.

    Indigo: Zon, zee, strand

    Zon, zee, strand... Terwijl we al verlangen naar onze geplande zomervakantie in warme, zuiderse oorden, laat Exterioo je alvast proeven. Welkom in je eigen coastal-inspired plekje. Indigo doet het goed in de tuin en op het terras. In samenspel met wit creëer je een zekere marinestijl en doet het denken aan een pied-à-terre aan het water of een huisje aan zee. Ook gaat Indigo stijlvol samen met teak binnen de Cosito collectie, maar eveneens in combinatie met zwart (zoals in de Orso lounge en het Atessa ligsbed) maakt de kleur een riant statement.

    www.exterioo.be

     





    06-05-2022 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    05-05-2022
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Barbecook goes gipsy on chips(y)!

    » Rookchips van Barbecook: eik whiskey, eik rode wijn, eik cognac en Jack Daniel's

    Wie barbecue zegt, zegt misschien wel een glaasje, of twee, of drie... Maar zelfs wie niet (te) diep in het glas kijkt dit seizoen, kan de tipsy-zone ervaren. Barbecook gooit haar eiken rookchips met rode wijn, cognac en whisky op het vuur voor een extra aroma bij vis, vlees, groenten en kaas. Zoet en kruidig, sterk en stevig of een straffe whiskyafdronk, iedere rooksmaak brengt je bereidingen naar hogere sferen. Ready to go tipsy on chips(y)?

    Productinformatie en prijzen

    De rookchips van Barbecook zijn verkrijgbaar in boozy smaakjes zoals eik whiskey, eik rode wijn en eik cognac. Deze zijn in de winkel verkrijgbaar voor €9,95. Een speciale uitgave van de rookchips met Jack Daniel's smaakje is verkrijgbaar voor €12,49.

    Hiernaast zijn er ook nog fruitige smaakjes zoals appel, kers en citroen. Deze zijn in de winkel verkrijgbaar voor €5,49.

    Of het nu winter of zomer is, in de stad of op het platteland, de Belg en zijn Barbecook zijn een onafscheidelijk duo. En dat al sinds 1985, want toen stak Barbecook het vuur aan de lont en werd de eerste barbecue de tuin in gerold. Vandaag is het Belgische barbecuemerk een van de grootste spelers op de markt en staat het voor meer dan enkel barbecueën. Het evolueerde naar een belevingsmerk. Zijn esthetische en gebruiksvriendelijke houtskool-, gas-, elektrische en meeneembarbecues, maar ook plancha's, rookovens, vuurschalen en een ruim assortiment barbecue-accessoires staan garant voor gezellige momenten met vrienden, familie of met z’n tweetjes.

    Sinds 2019 bevindt Barbecook zich onder de vleugels van LivWise. LivWise brengt met een rijk assortiment aan onmisbare keuken- en woonaccessoires praktisch design binnens- en buitenshuis. LivWise is exclusief distributeur van een uitgebreid aanbod internationale merken gespecialiseerd in design keuken- en decoratie-artikelen, zoals Sistema, Kilner, Chroma, Crushgrind, en eigen huismerken Barbecook, Point-Virgule, Dotz en Rixx.

     





    05-05-2022 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Pier Augé

    Drie nieuwe luxueuze geschenksets van Pier Augé

     

    Huidherinneringsmerk Pier Augé lanceert drie luxueuze cadeaucoffrets voor speciale momenten. De coffrets zijn getiteld ‘The Ingenuous’, ‘The Delicate’ en ‘The Inseparable’. Niet enkel en alleen gericht op Moederdag, maar zeker ook geschikt om te geven als verjaardagscadeau of voor welke gelegenheid dan ook. Voor een ander, maar ook gewoon voor jezelf.

    The Delicate | € 50

    Deze iconische routine voor liefhebbers van een melkachtige lotion om zacht te reinigen, samen met een voedende behandeling voor de kwetsbare huid. Deze geschenkset combineert CLEANSER Gentle Cleanser 200ml met ENTAL DÉLICATE Soothing Treatment 40ml.

    The Ingenuous | € 50

    ‘The Ingenuous’ is een duo van HUILE LACTÉE Total Cleansing Oil 200ml en CRÈME DE CONCOMBRE Cucumber Hydrating Treatment 40ml. De routine voor jonge actieve mensen, bestaande uit een eenvoudige maar complete reiniging plus een dagelijkse vochtinbrengende crème.

    The Inseparable | € 50

    De routine voor alle generaties voor een heldere en harmonieuze huid. De geschenkset ‘The Inseparable’ heeft zowel PEELING Gentle Eraser 40ml als MASQUE CRÈME Rebalancing Mask 50ml.

    Het merk Pier Augé werd in 1961 in Monaco opgericht door Pierre-Jules Augé. Hij was een apotheker met visie en geïnteresseerd in de meest recente onderzoeken over de huid en haar fysiologische samenstelling.

    Pier Augé hecht veel belang aan de huid, een kostbaar bezit. Het merk streeft naar een innovatieve en unieke huidverbetering en belooft het natuurlijke evenwicht te herstellen en te respecteren. Een streven om de huid vanuit de kern te laten stralen.

    Pier Augé wordt gedistribueerd in 25 landen wereldwijd, in Benelux voornamelijk in schoonheidsinstituten en -salons. Afgelopen jaar vierde Pier Augé haar 60-jarig jubileum.

     

                    







    05-05-2022 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    04-05-2022
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Campervan personalities we all recognize

    De vijf typische camper travel types

    De wereld ontdekken, nieuwe culturen leren kennen en gewoon even weg zijn van thuis, … Reizen is geweldig! De ene geniet helemaal van een all-in luxe vakantie in het zuiden van Spanje, terwijl de andere verkiest om even helemaal back to basics te gaan. Er zijn heel veel verschillende soorten reistypes, maar gelukkig is er voor ieder wat wils. Wij onderscheiden de vijf meest voorkomende camperreizigers. Welke reiziger ben jij?

    1. De campervan mom

    De duizendpoot, rots in de branding en multistasking queen. De campervan mom heeft alles tot in de puntjes voorbereid. Uitslapen tot 12 uur ’s middags? No way, José! Elke dag is volledig volgepland. De campervan mom is de mama van de bende die als doel heeft om er een gezellige reis van te maken, eentje waar iedereen het naar z’n zin heeft. Geen betere manier om van elkaars aanwezigheid te genieten dan samen in een camper te reizen.

    What is more important, the journey or the destination? The company!

    2. De back-to-basic reiziger

    Geen nood aan een all-in hotel met sauna, roomservice en uitgebreid ontbijt? De back-to-basic reiziger heeft niet veel nodig om gelukkig te zijn. Fijn gezelschap, de rust van de natuur en even ontsnappen aan de sleur van het dagelijkse leven, dat is dé manier om de batterijen weer helemaal op te laden. Tijdens een vakantie op wielen met Camptoo voelt deze reiziger zich helemaal in z’n element!

    Mooie extra: back-to-basic travel is ontzettend duurzaam!

    3. De avonturier

    Avontuurlijke reizen en bestemmingen, ze zijn niet voor iedereen weggelegd. Avontuur heeft te maken met een persoonlijke mindset en comfortzone. Wat voor één persoon avontuurlijk is, is dat voor de andere helemaal niet. De avonturier is niet bang voor het onbekende of voor nieuwe ervaringen. Onbewandelde paden ontdekken, risico’s nemen, … Why not? We leven maar één keer dus moeten we genieten van wat de wereld ons te bieden heeft.

     You will never know, until you go.

     4. Het no-stress type

    Je kent ze wel, zij die niet weten waar ze die nacht zullen slapen, wat de volgende dag brengt of wanneer ze terug huiswaarts keren. Onder het motto “alles à l’aise” leeft het no-stress type van dag tot dag. Of het aan de wanderlust of eerder aan de beperkte planningsvaardigheden ligt, laten we in het midden. Met Camptoo wordt lastminutereizen easy peasy. Geen nood aan hotelboekingen of vliegtuigtickets, alleen goed gezelschap en een camper. Rollen met die wielen waar je maar heen wilt, eindbestemming nog onbekend. Dé droom van het no-stress type!

    Not all who wander are lost

    5. De IG-blogger

    Je bent alleen maar op reis geweest als je het hebt vastgelegd op je sociale media. Daar gelooft de IG-blogger steevast in. Het liefst is de hele reis zo instagrammable mogelijk, ook het vervoer, want elk detail komt online. Foto’s in het vliegtuig zijn maar gewoontjes. Maar een camper van Camptoo is helemaal het tegenovergestelde. Het interieur omtoveren naar je persoonlijke smaak? Het kan! Ga je voor een urban jungle of eerder voor een glamping trip, alles kan en alles mag.

    Pictures or it didn't happen!

     

     

     











    04-05-2022 om 07:02 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    03-05-2022
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Lemo, the forever chair

    LEMO van CYBEX groeit mee met je kindje

    Van babystoeltje naar grote stoel in enkele seconden

    CYBEX brengt een nieuwe versie uit van zijn meegroeistoel voor kinderen, de LEMO. Deze 4-in-1-oplossing is nóg duurzamer en ergonomischer, en past in elk gezin. Het ontwerpteam van CYBEX liet zich inspireren door de karakteristieke ontwerptaal waaruit zijn Gold Home Collection gecreëerd werd. LEMO blijft trouw aan het DSF-principe (Design, Safety, Functionality) dat het merk zo succesvol maakt: unieke designs, onovertroffen veiligheid en intelligente functionaliteit. LEMO is jouw dagelijkse hulp in huis en wordt groot met het hele gezin!

    Vanaf de geboorte ... een heel leven lang!

    Omdat LEMO zich aan elke levensfase aanpast en de tand des tijds weerstaat, is hij een duurzame oplossing voor gezinnen. Dankzij zijn intelligente functionaliteit en comfortabele, handige accessoires past LEMO altijd bij elke leeftijd. Zijn uitgebreide en intuïtieve aanpassingsvermogen zorgt ervoor dat hij in enkele seconden vlot van babystoeltje in grote stoel verandert. Een droomoplossing voor klein en groot!

    LEMO Bouncer

    Veilig en aanpasbaar harnas : Dit gevoerde harnas houdt jouw baby veilig. Optionele schouderriempjes geven ouders extra gemoedsrust.

    Eenvoudige installatie : De LEMO bouncer zet je snel in elkaar dankzij het éénkliksysteem. Bovendien is hij even eenvoudig demonteerbaar zodat hij weinig bergruimte inneemt.

    Ademende rugsteun : Jouw baby voelt zich lekker fris en behaaglijk in de ademende netstof.

    Comfortpakket LEMO bouncer

    Dit pakket omvat een verkleiner voor pasgeboren kindjes, die de baby veilig en comfortabel houdt. Het hoofdkussen biedt extra steun. Kies zelf de hoogte: de bouncer kan op een standaard of op de stoel worden geplaatst.

    LEMO 4-IN-1 set

     De complete LEMO 4-in-1 set bestaat uit de LEMO babyset, het LEMO blad, de zitting van de bouncer, het kussen voor pasgeboren kindjes, de hoofdbeschermer en een set adapters.

    Instelbare diepte : De diepte kun je op tal van standen instellen zodat de bouncer meegroeit en kinderen steeds comfortabel blijven zitten.

     

    Instelbare hoogte : Door de hoogte in te stellen kun je op elke leeftijd optimaal en ergonomisch zitten.

    Helemaal veilig : Dankzij de wielen op de achterpoten vermindert het kantelrisico en is de stoel makkelijk verplaatsbaar in het hele huis.

    Kinderstoel met stijl

    Zijn elegante, minimalistische en tijdloze design past perfect in alle hedendaagse interieurs en sluit naadloos aan bij hun inrichting. De nieuwe versie van LEMO bestaat in nieuwe, trendy kleuren en de afwerking gebeurt volledig met Europees hout. LEMO heeft dus alles om designfans helemaal gelukkig te maken!

    LEMO is ontworpen om aan te sluiten bij de levensstijl van jonge ouders en biedt maximale vrijheid voor ouders en optimaal comfort voor baby’s. Je bevestigt de bouncer heel eenvoudig op het stoelframe en je hebt je handen vrij om jouw dagelijkse taken te doen terwijl de baby dicht bij jou is. Het geïntegreerde steunkussen houdt het hoofdje stabiel en waarborgt topcomfort en een ideale houding.

    LEMO is handig in gebruik, je bouwt hem moeiteloos om. Je hebt geen gereedschap nodig, met één hand kun je de stoel zo aanpassen. De hoogte en diepte regel je in een-twee-drie dankzij een eenvoudige greep.

     Praktische informatie

    Eigenschappen LEMO:  Van 0-99 jaar - Gewicht: 7,7 kg - Afm.: L 560 x B 545 x H 815 mm - Prijs van de stoel zelf: € 239,95 

    Eigenschappen LEMO Bouncer:            Vanaf de geboorte tot 3 jaar - Gewicht: 3,6 - 15 kg - Afm.: L 610 x B 440 x H 815 mm - Prijs: € 219,95

    Eigenschappen LEMO 4-IN-1 set: Van geboorte tot volwassen leeftijd - Gewicht: 7,7 kg - Afm.: L 560 x B 545 x H 815 mm - Prijs: € 399,95 - Verkrijgbare kleuren: 6

    CYBEX staat bekend om zijn veilige en vernieuwende kinderverzorgingsproducten die bij een moderne levensstijl passen. CYBEX wil het leven van ouders revolutionair verbeteren en het onmogelijke mogelijk maken. Die visie is herkenbaar in het DSF-principe van het merk: CYBEX combineert uniek Design, onovertroffen Veiligheid en intelligente Functionaliteit.

    Met zijn geavanceerde technologie zorgt CYBEX ervoor dat kinderen van topcomfort genieten en dat internationale veiligheidsnormen nageleefd worden. De materialen en productdetails worden nauwgezet bestudeerd zodat producten perfect bruikbaar zijn in alle dagelijkse situaties. Met de hulp van CYBEX kunnen ouders volop genieten van het leven met hun baby!

    Surf voor meer informatie naar: https://cybex-online.com/nl-be









    03-05-2022 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    02-05-2022
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Casual de zomer in

    met SUN68

    SUN68 brengt de zon naar je toe met de collectie van casualwear. Naast navy inspired items, bevat deze collectie stijlvolle vintage designs en eigentijdse geometrische patronen. De SUN68 musthave voor de zomer? De blazer! In verschillende stoffen, kleuren en patronen, in combinatie met denim of een klassiekere broek, aan jou de keuze.

    Fun in the sun voor hem

    Een outfit voor elke gelegenheid is met SUN68 een eitje. Voor mannen zijn er deze zomer  klassieke stuks als polo's, t-shirts en sweatshirts, van sporty chique tot vintage inspired. Felle en natuurlijke kleuren wisselen elkaar af en maken de ultieme zomerse combo.

     That's amore voor haar

     Natural vibes zetten de toon voor de vrouwen. Levendige kleurencombinaties van fuchsia roze en fris oranje ontmoeten de neutrale tinten en creëren de perfecte outfit voor een zomerse dag.  Ook voor de vrouwen is de blazer onmisbaar!

    Sneaker lovers

    Een outfit is niet compleet zonder een paar sneakers van SUN68. Kies voor spannende kleurencombo's om je outfit totally summer proof te maken. 











    02-05-2022 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    01-05-2022
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Sneak(er) into Spring

    Tamaris SS22

    Dat sneakers een echte wardrobe staple zijn is gekend. Ze zijn tijdloos, eeuwig stijlvol en goed voor elke gelegenheid. Essentiële stukken zijn altijd nodig in onze kleerkast, zeker in een wereld waarin alles komt en gaat. Tamaris heeft zo'n uitgebreid aanbod aan sneakers dat iedereen hun eigen staple piece vindt!

    Witter dan wit

    Je kan nooit iets mis doen met een witte sneaker! Combineren met een jeans of een mooie jurk, deze schoen staat onder elke outfit.

     Het perfecte nude

    Niets mis met een beetje kleur. Als je het klassiek wilt houden ben je goed met een nude of beige sneaker. Net dat tikkeltje extra, maar oh zo klassiek.

    Kleurrijk door het leven

    Iedereen kan kleur gebruiken in zijn of haar kleerkast, ook al het om schoenen draait! Geef je dag wat meer fleur met een vrolijk kleurtje.





    01-05-2022 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    30-04-2022
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Accessorize it!

    Caroline Biss

    De accessoires maken de ...

    … outfit! Het Belgische modemerk Caroline Biss beseft hoe je hele outfit kan transformeren met de juiste accessoires. Een mooie look wordt zo een power look. Met de juiste accenten geef je jezelf die  extra dosis va-va-voom.

    Summer scarf : Stijlvol overdag, 's avonds perfect om over je schouders te draperen als het afkoelt: de sjaal is het ultieme zomeraccessoire. Lijkt het je toch te warm? Wees dan creatief en strik je sjaal rond je handtas of gebruik hem als riem. Très chic.

    Bag it! : “A woman’s purse is her secret source of power. There are many dark and dangerous things in there that we, the male species, should know nothing about.” – Benjamin Barry, How To Lose A Guy In 10 Days

    Mee eens! Deels toch. The perfect purse is essentieel voor een stijlvolle outfit. Vind je er een die niet enkel trendy is, maar ook kwaliteitsvol en praktisch, dan heb je inderdaad een geheime source of power. Date night, een citytrip met de meiden, of - moet ook gebeuren - gaan werken: Caroline Biss heeft genoeg opties voor het hele seizoen.

    Crossbody modellen in lila, bruin en gebroken wit; jaren '50 geïnspireerde tasjes met interessante materialen zoals raffia en lederen afwerking, suède modellen met geometrische vormen in diepe kleuren, of klassiekere lederen carry-alls met interessante cut-out details: voor ieder wat wils.

    Op niveau :Na twee jaar binnenzitten hebben we zin om ons terug eleganter te kleden. Laat die knusse sokken en pantoffels liggen en ga voor hakken (van allerlei niveaus) om terug  glam in je dagelijkse leven te stoppen.

    Als je toch niet helemaal te vinden bent voor hakken, dan kun je elegante sneakers of slides aanschaffen. Casual, maar toch stijlvol.

    Make a statement : Statement juwelen hoeven niet schreeuwerig te zijn. Simpele, maar elegante items in goud en zilver tillen je look naar een hoger niveau. Caroline Biss heeft de perfecte halskettingen voor elke statement.

    Haal de riem aan : Praktisch en functioneel: een riem een simpele touch aan je outfit, zonder te overheersen. Draag op een jeansbroek of geklede broek, of voeg een extra dimensie aan een jurk of rok. Een subtiele riem de ideale manier om de accessoirewereld te verkennen.











    30-04-2022 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    29-04-2022
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Pearl Power: Veritas

    Belgische mode- en accessoireretailer breidt parelassortiment uit

    De Euphoria-inspo is real! Parels zijn terug van (nooit echt helemaal) weggeweest. Juwelen met pareltjes, DIY-phonecords, kleurrijke zonnebrilkoorden, beads in het haar en op de nagels, alles kan en alles mag. De Belgische mode- en accessoireretailer Veritas zet al jaren in op DIY en breidt nu zijn aanbod uit met parels in alle kleuren, formaten en printjes. Go crazy met het nieuwe assortiment van Veritas!

    Pearl it yourself

    We hadden heel wat extra tijd de laatste jaren, waardoor de honger naar bezig zijn met onze handen groeide. DIY is nu hipper dan ooit en dat weet Veritas ook. Met het nieuwe parelassortiment speelt de retailer in op deze grote trend. Met parels met smileys, hartjes, sterretjes, letters en meer maak je unieke stuks die je eigen creativiteit weerspiegelen. De veelkleurige juwelen doen terugdenken aan de jaren 2000, op een hippe Y2K manier.

    Praktisch : De parels en alle DIY-benodigdheden zijn beschikbaar in de Veritas winkels en op de webshop. Prijzen variëren tussen €0.99 en €6.99.

    Het verhaal van Veritas start in 1892 wanneer Jean-Baptiste Leestmans een oude merceriezaak koopt in hartje Antwerpen. Zoveel jaren later is Veritas uitgegroeid tot een winkelketen met 120 winkels in België en Luxemburg en marktleider in panty’s en mercerie.

    Vandaag bestaat Veritas 130 jaar en zijn beenmode en mercerie nog steeds het stokpaardje. Daarnaast wil Veritas klanten ook voorzien van handige meeneemstuks & ready-to-wear items om een fashion look te vervolledigen volgens de trends van het moment. Je vindt er een mooi aanbod aan eigen merken waaronder Insua en bestaande merken zoals Chantelle en Tommy Hilfiger. Er werden ook tal van nieuwe winkels en flagshipstores geopend o.a. in Antwerpen, Rijkevorsel en Knokke.

    Klantgerichtheid staat voor Veritas centraal. Daarom wordt ernaar gestreefd om producten van steeds betere kwaliteit te kunnen aanbieden en te kunnen inspelen op de vraag van klanten van elke leeftijd, zowel de creatieve DIY-fan als de fashionista. Met originele en leuke DIY-items, ready-to-wear styles en leuke koopjes blijft het assortiment voortdurend verrassen. Ook hecht Veritas veel belang aan de connectie met hun doelpubliek: via de social media kanalen en newsletter maar ook in de winkel door te luisteren en klanten het juiste advies mee te geven. Met de nodige passie en toewijding klanten blijven inspireren en hen naar hartenlust laten shoppen: do it with passion or not at all! Het alombekende logo van Veritas, de gele knoop, maakte onlangs plaats voor de groene schijf die refereert naar het vorige logo en tegelijkertijd knipoogt naar de toekomst.











    29-04-2022 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Steeds meer huisdieren

    KRIJGEN DUURZAAM GEVANGEN VIS TE ETEN

     

    Vorig jaar 6,7 miljoen blikjes en zakken in België

    Uit nieuwe cijfers beschikbaar gesteld door Marine Stewardship Council (MSC), blijkt dat het aantal huisdiervoerproducten met MSC gecertificeerde duurzame vis-, schaal- en schelpdierproducten in de lift zit. Alleen al in het afgelopen jaar kochten consumenten in de Benelux 8,65 miljoen blikken, zakjes en pakken MSC-gecertificeerd huisdiervoer, waarvan 1,7 miljoen in Nederland en 6,7 miljoen in België en de rest voor beide landen. Verschillende soorten blijken populair voor MSC gecertificeerde duurzame dierenvoeding met vis. Huisdieren krijgen van hun baasjes soorten zoals zalm, kabeljauw, tonijn, schol, koolvis of forel voorgeschoteld.

    Milieuvriendelijkere voedingsproducten

    Afgelopen jaar steeg het volume verkoop in de Benelux met 32% tot een totaal van 5938 ton aan dierenvoeding met het MSC keurmerk. De stijging van de verkoop wijst erop dat de consument in België en Nederland hun toevlucht nemen tot milieuvriendelijkere voedingsproducten. Meerdere onderzoeken benoemen de milieuschade die de productie van dierenvoeding kan veroorzaken. Zo wordt geschat dat huisdiervoer verantwoordelijk is voor een kwart van de milieueffecten van de vleesproductie, zoals het vrijkomen van broeikasgassen, fosfaten en pesticiden. Elk jaar wordt een gebied gebruikt dat zestien keer zo groot is als België om genoeg droogvoer voor alle katten en honden ter wereld te produceren.

    Onderzoek dat is gepubliceerd in het tijdschrift Climate Change Nature ondersteunt ook de keuze van de consument om meer vis-, schaal- en schelpdierproducten voor huisdieren te kopen. Uit dit onderzoek bleek dat voor elke kilogram gevangen vis tussen 1 en 5 kilogram CO² wordt geproduceerd, terwijl de productie van rood vlees tussen 50 en 750 kilogram CO²  per kilogram vlees oplevert.

    Overbevissing

    Het aanpakken van overbevissing is een win-winsituatie voor de planeet. MSC-gecertificeerde visserijen verbeteren niet alleen de bredere mariene biodiversiteit en verminderen de impact op habitats in de oceanen, maar helpen ook vispopulaties zich te herstellen van overbevissing.

     "Eigenaars van huisdieren zien steeds beter in dat ze  een duurzame keuze kunnen maken in hun eigen voeding maar ook in die van hun dieren. Overal ter wereld worden vissoorten en zeedieren bedreigd door overbevissing van onze oceanen. Het kopen van duurzaam gevangen vis, schaal- en schelpdieren is een goede stap die huisdiereigenaren kunnen maken om de natuur te beschermen. En dat kan gelukkig steeds gemakkelijker doordat meer en meer producenten MSC gecertificeerde producten aanbieden.” Hidde van Kersen, programmadirecteur van de Marine Stewardship Council Benelux

    “ALDI ziet de duurzame en respectvolle omgang met de natuur als bron van onze dagelijkse voeding als zijn maatschappelijke verantwoordelijkheid. Onze verse en diepgevroren vis en zeevruchten zijn 100 % duurzaam gevangen of gekweekt. Voor ons assortiment dierenvoeding kiezen wij zoveel mogelijk voor duurzame vis, zodat het baasje ook voor zijn huisdier een slimme keuze kan maken.” Lien Broothaers, manager Corporate Responsibility ALDI België

    Duurzaam visvoer

    De trend voor duurzaam visvoer voor huisdieren is wereldwijd terug te zien. Diervoeding met MSC gecertificeerde duurzame vis-, schaal- en schelpdierproducten is de afgelopen vijf jaar internationaal met meer dan 120% gegroeid van 469 naar 1035 productlijnen, waarbij consumenten alleen al in het afgelopen jaar wereldwijd een recordaantal van 200 miljoen blikken, zakjes en verpakkingen MSC gecertificeerde diervoeding hebben gekocht.

    29-04-2022 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)


    Archief per week
  • 06/05-12/05 2024
  • 29/04-05/05 2024
  • 22/04-28/04 2024
  • 15/04-21/04 2024
  • 08/04-14/04 2024
  • 01/04-07/04 2024
  • 25/03-31/03 2024
  • 18/03-24/03 2024
  • 11/03-17/03 2024
  • 04/03-10/03 2024
  • 26/02-03/03 2024
  • 19/02-25/02 2024
  • 12/02-18/02 2024
  • 05/02-11/02 2024
  • 29/01-04/02 2024
  • 22/01-28/01 2024
  • 15/01-21/01 2024
  • 08/01-14/01 2024
  • 01/01-07/01 2024
  • 25/12-31/12 2023
  • 18/12-24/12 2023
  • 11/12-17/12 2023
  • 04/12-10/12 2023
  • 27/11-03/12 2023
  • 20/11-26/11 2023
  • 13/11-19/11 2023
  • 06/11-12/11 2023
  • 30/10-05/11 2023
  • 23/10-29/10 2023
  • 16/10-22/10 2023
  • 09/10-15/10 2023
  • 02/10-08/10 2023
  • 25/09-01/10 2023
  • 18/09-24/09 2023
  • 11/09-17/09 2023
  • 04/09-10/09 2023
  • 28/08-03/09 2023
  • 21/08-27/08 2023
  • 14/08-20/08 2023
  • 07/08-13/08 2023
  • 31/07-06/08 2023
  • 24/07-30/07 2023
  • 17/07-23/07 2023
  • 10/07-16/07 2023
  • 03/07-09/07 2023
  • 26/06-02/07 2023
  • 19/06-25/06 2023
  • 12/06-18/06 2023
  • 05/06-11/06 2023
  • 29/05-04/06 2023
  • 22/05-28/05 2023
  • 15/05-21/05 2023
  • 08/05-14/05 2023
  • 01/05-07/05 2023
  • 24/04-30/04 2023
  • 17/04-23/04 2023
  • 10/04-16/04 2023
  • 03/04-09/04 2023
  • 27/03-02/04 2023
  • 20/03-26/03 2023
  • 13/03-19/03 2023
  • 06/03-12/03 2023
  • 27/02-05/03 2023
  • 20/02-26/02 2023
  • 13/02-19/02 2023
  • 06/02-12/02 2023
  • 30/01-05/02 2023
  • 23/01-29/01 2023
  • 16/01-22/01 2023
  • 09/01-15/01 2023
  • 02/01-08/01 2023
  • 25/12-31/12 2023
  • 19/12-25/12 2022
  • 12/12-18/12 2022
  • 05/12-11/12 2022
  • 28/11-04/12 2022
  • 21/11-27/11 2022
  • 14/11-20/11 2022
  • 07/11-13/11 2022
  • 31/10-06/11 2022
  • 24/10-30/10 2022
  • 17/10-23/10 2022
  • 10/10-16/10 2022
  • 03/10-09/10 2022
  • 26/09-02/10 2022
  • 19/09-25/09 2022
  • 12/09-18/09 2022
  • 05/09-11/09 2022
  • 29/08-04/09 2022
  • 22/08-28/08 2022
  • 15/08-21/08 2022
  • 08/08-14/08 2022
  • 01/08-07/08 2022
  • 25/07-31/07 2022
  • 18/07-24/07 2022
  • 11/07-17/07 2022
  • 04/07-10/07 2022
  • 27/06-03/07 2022
  • 20/06-26/06 2022
  • 13/06-19/06 2022
  • 06/06-12/06 2022
  • 30/05-05/06 2022
  • 23/05-29/05 2022
  • 16/05-22/05 2022
  • 09/05-15/05 2022
  • 02/05-08/05 2022
  • 25/04-01/05 2022
  • 18/04-24/04 2022
  • 11/04-17/04 2022
  • 04/04-10/04 2022
  • 28/03-03/04 2022
  • 21/03-27/03 2022
  • 14/03-20/03 2022
  • 07/03-13/03 2022
  • 28/02-06/03 2022
  • 21/02-27/02 2022
  • 14/02-20/02 2022
  • 07/02-13/02 2022
  • 31/01-06/02 2022
  • 24/01-30/01 2022
  • 17/01-23/01 2022
  • 10/01-16/01 2022
  • 03/01-09/01 2022
  • 26/12-01/01 2023
  • 20/12-26/12 2021
  • 13/12-19/12 2021
  • 06/12-12/12 2021
  • 29/11-05/12 2021
  • 22/11-28/11 2021
  • 15/11-21/11 2021
  • 08/11-14/11 2021
  • 01/11-07/11 2021
  • 25/10-31/10 2021
  • 18/10-24/10 2021
  • 11/10-17/10 2021
  • 04/10-10/10 2021
  • 27/09-03/10 2021
  • 20/09-26/09 2021
  • 13/09-19/09 2021
  • 06/09-12/09 2021
  • 30/08-05/09 2021
  • 23/08-29/08 2021
  • 16/08-22/08 2021
  • 09/08-15/08 2021
  • 02/08-08/08 2021
  • 26/07-01/08 2021
  • 19/07-25/07 2021
  • 12/07-18/07 2021
  • 05/07-11/07 2021
  • 28/06-04/07 2021
  • 21/06-27/06 2021
  • 14/06-20/06 2021
  • 07/06-13/06 2021
  • 31/05-06/06 2021
  • 24/05-30/05 2021
  • 17/05-23/05 2021
  • 10/05-16/05 2021
  • 03/05-09/05 2021
  • 26/04-02/05 2021
  • 19/04-25/04 2021
  • 12/04-18/04 2021
  • 05/04-11/04 2021
  • 29/03-04/04 2021
  • 22/03-28/03 2021
  • 15/03-21/03 2021
  • 08/03-14/03 2021
  • 01/03-07/03 2021
  • 22/02-28/02 2021
  • 15/02-21/02 2021
  • 08/02-14/02 2021
  • 01/02-07/02 2021
  • 25/01-31/01 2021
  • 18/01-24/01 2021
  • 11/01-17/01 2021
  • 04/01-10/01 2021
  • 28/12-03/01 2027
  • 21/12-27/12 2020
  • 14/12-20/12 2020
  • 07/12-13/12 2020
  • 30/11-06/12 2020
  • 23/11-29/11 2020
  • 16/11-22/11 2020
  • 09/11-15/11 2020
  • 02/11-08/11 2020
  • 26/10-01/11 2020
  • 19/10-25/10 2020
  • 12/10-18/10 2020
  • 05/10-11/10 2020
  • 28/09-04/10 2020
  • 21/09-27/09 2020
  • 14/09-20/09 2020
  • 07/09-13/09 2020
  • 31/08-06/09 2020
  • 24/08-30/08 2020
  • 17/08-23/08 2020
  • 10/08-16/08 2020
  • 03/08-09/08 2020
  • 27/07-02/08 2020
  • 20/07-26/07 2020
  • 13/07-19/07 2020
  • 06/07-12/07 2020
  • 29/06-05/07 2020
  • 22/06-28/06 2020
  • 15/06-21/06 2020
  • 08/06-14/06 2020
  • 01/06-07/06 2020
  • 25/05-31/05 2020
  • 18/05-24/05 2020
  • 11/05-17/05 2020
  • 04/05-10/05 2020
  • 27/04-03/05 2020
  • 20/04-26/04 2020
  • 13/04-19/04 2020
  • 06/04-12/04 2020
  • 30/03-05/04 2020
  • 23/03-29/03 2020
  • 16/03-22/03 2020
  • 09/03-15/03 2020
  • 02/03-08/03 2020
  • 24/02-01/03 2020
  • 17/02-23/02 2020
  • 10/02-16/02 2020
  • 03/02-09/02 2020
  • 27/01-02/02 2020
  • 20/01-26/01 2020
  • 13/01-19/01 2020
  • 06/01-12/01 2020
  • 30/12-05/01 2020
  • 23/12-29/12 2019
  • 16/12-22/12 2019
  • 09/12-15/12 2019
  • 02/12-08/12 2019
  • 25/11-01/12 2019
  • 18/11-24/11 2019
  • 11/11-17/11 2019
  • 04/11-10/11 2019
  • 28/10-03/11 2019
  • 21/10-27/10 2019
  • 14/10-20/10 2019
  • 07/10-13/10 2019
  • 30/09-06/10 2019
  • 23/09-29/09 2019
  • 16/09-22/09 2019
  • 09/09-15/09 2019
  • 02/09-08/09 2019
  • 26/08-01/09 2019
  • 19/08-25/08 2019
  • 12/08-18/08 2019
  • 05/08-11/08 2019
  • 29/07-04/08 2019
  • 22/07-28/07 2019
  • 15/07-21/07 2019
  • 08/07-14/07 2019
  • 01/07-07/07 2019
  • 24/06-30/06 2019
  • 17/06-23/06 2019
  • 10/06-16/06 2019
  • 03/06-09/06 2019
  • 27/05-02/06 2019
  • 20/05-26/05 2019
  • 13/05-19/05 2019
  • 06/05-12/05 2019
  • 29/04-05/05 2019
  • 22/04-28/04 2019
  • 15/04-21/04 2019
  • 08/04-14/04 2019
  • 01/04-07/04 2019
  • 25/03-31/03 2019
  • 18/03-24/03 2019
  • 11/03-17/03 2019
  • 04/03-10/03 2019
  • 25/02-03/03 2019
  • 18/02-24/02 2019
  • 11/02-17/02 2019
  • 04/02-10/02 2019
  • 28/01-03/02 2019
  • 21/01-27/01 2019
  • 14/01-20/01 2019
  • 07/01-13/01 2019
  • 31/12-06/01 2019
  • 24/12-30/12 2018
  • 17/12-23/12 2018
  • 10/12-16/12 2018
  • 03/12-09/12 2018
  • 26/11-02/12 2018
  • 19/11-25/11 2018
  • 12/11-18/11 2018
  • 05/11-11/11 2018
  • 29/10-04/11 2018
  • 22/10-28/10 2018
  • 15/10-21/10 2018
  • 08/10-14/10 2018
  • 01/10-07/10 2018
  • 24/09-30/09 2018
  • 17/09-23/09 2018
  • 10/09-16/09 2018
  • 03/09-09/09 2018
  • 27/08-02/09 2018
  • 20/08-26/08 2018
  • 13/08-19/08 2018
  • 06/08-12/08 2018
  • 30/07-05/08 2018
  • 23/07-29/07 2018
  • 16/07-22/07 2018
  • 09/07-15/07 2018
  • 30/04-06/05 2018
  • 23/04-29/04 2018
  • 16/04-22/04 2018
  • 09/04-15/04 2018
  • 02/04-08/04 2018
  • 26/03-01/04 2018
  • 19/03-25/03 2018
  • 12/03-18/03 2018
  • 05/03-11/03 2018
  • 26/02-04/03 2018
  • 19/02-25/02 2018
  • 12/02-18/02 2018
  • 05/02-11/02 2018
  • 29/01-04/02 2018
  • 22/01-28/01 2018
  • 15/01-21/01 2018
  • 08/01-14/01 2018
  • 01/01-07/01 2018
  • 25/12-31/12 2017
  • 18/12-24/12 2017
  • 11/12-17/12 2017
  • 04/12-10/12 2017
  • 27/11-03/12 2017
  • 20/11-26/11 2017
  • 13/11-19/11 2017
  • 06/11-12/11 2017
  • 30/10-05/11 2017
  • 23/10-29/10 2017
  • 16/10-22/10 2017
  • 09/10-15/10 2017
  • 02/10-08/10 2017
  • 25/09-01/10 2017
  • 18/09-24/09 2017
  • 11/09-17/09 2017
  • 04/09-10/09 2017
  • 28/08-03/09 2017
  • 21/08-27/08 2017
  • 14/08-20/08 2017
  • 07/08-13/08 2017
  • 31/07-06/08 2017
  • 24/07-30/07 2017
  • 17/07-23/07 2017
  • 10/07-16/07 2017
  • 03/07-09/07 2017
  • 26/06-02/07 2017
  • 19/06-25/06 2017
  • 12/06-18/06 2017
  • 05/06-11/06 2017
  • 29/05-04/06 2017
  • 22/05-28/05 2017
  • 15/05-21/05 2017
  • 08/05-14/05 2017
  • 01/05-07/05 2017
  • 24/04-30/04 2017
  • 17/04-23/04 2017
  • 10/04-16/04 2017
  • 03/04-09/04 2017
  • 27/03-02/04 2017
  • 20/03-26/03 2017
  • 13/03-19/03 2017
  • 06/03-12/03 2017
  • 27/02-05/03 2017
  • 20/02-26/02 2017
  • 13/02-19/02 2017
  • 06/02-12/02 2017
  • 30/01-05/02 2017
  • 23/01-29/01 2017
  • 16/01-22/01 2017
  • 09/01-15/01 2017
  • 02/01-08/01 2017
  • 25/12-31/12 2017
  • 19/12-25/12 2016
  • 12/12-18/12 2016
  • 05/12-11/12 2016
  • 28/11-04/12 2016
  • 21/11-27/11 2016
  • 14/11-20/11 2016
  • 07/11-13/11 2016
  • 31/10-06/11 2016
  • 24/10-30/10 2016
  • 17/10-23/10 2016
  • 10/10-16/10 2016
  • 03/10-09/10 2016
  • 26/09-02/10 2016
  • 19/09-25/09 2016
  • 12/09-18/09 2016
  • 05/09-11/09 2016
  • 29/08-04/09 2016
  • 22/08-28/08 2016
  • 15/08-21/08 2016
  • 08/08-14/08 2016
  • 01/08-07/08 2016
  • 25/07-31/07 2016
  • 18/07-24/07 2016
  • 11/07-17/07 2016
  • 04/07-10/07 2016
  • 27/06-03/07 2016
  • 20/06-26/06 2016
  • 13/06-19/06 2016
  • 06/06-12/06 2016
  • 30/05-05/06 2016
  • 23/05-29/05 2016
  • 16/05-22/05 2016
  • 09/05-15/05 2016
  • 02/05-08/05 2016
  • 25/04-01/05 2016
  • 18/04-24/04 2016
  • 11/04-17/04 2016
  • 04/04-10/04 2016
  • 28/03-03/04 2016
  • 21/03-27/03 2016
  • 14/03-20/03 2016
  • 07/03-13/03 2016
  • 29/02-06/03 2016
  • 22/02-28/02 2016
  • 15/02-21/02 2016
  • 08/02-14/02 2016
  • 01/02-07/02 2016
  • 25/01-31/01 2016
  • 18/01-24/01 2016
  • 11/01-17/01 2016
  • 04/01-10/01 2016
  • 28/12-03/01 2021
  • 21/12-27/12 2015
  • 14/12-20/12 2015
  • 07/12-13/12 2015
  • 30/11-06/12 2015
  • 23/11-29/11 2015
  • 16/11-22/11 2015
  • 09/11-15/11 2015
  • 02/11-08/11 2015
  • 26/10-01/11 2015
  • 19/10-25/10 2015
  • 12/10-18/10 2015
  • 05/10-11/10 2015
  • 28/09-04/10 2015
  • 21/09-27/09 2015
  • 14/09-20/09 2015
  • 07/09-13/09 2015
  • 31/08-06/09 2015
  • 24/08-30/08 2015
  • 17/08-23/08 2015
  • 10/08-16/08 2015
  • 03/08-09/08 2015
  • 27/07-02/08 2015
  • 20/07-26/07 2015
  • 13/07-19/07 2015
  • 06/07-12/07 2015
  • 29/06-05/07 2015
  • 22/06-28/06 2015
  • 15/06-21/06 2015
  • 08/06-14/06 2015
  • 01/06-07/06 2015
  • 25/05-31/05 2015
  • 18/05-24/05 2015
  • 11/05-17/05 2015
  • 04/05-10/05 2015
  • 27/04-03/05 2015
  • 20/04-26/04 2015
  • 13/04-19/04 2015
  • 06/04-12/04 2015
  • 30/03-05/04 2015
  • 23/03-29/03 2015
  • 16/03-22/03 2015
  • 09/03-15/03 2015
  • 02/03-08/03 2015
  • 23/02-01/03 2015
  • 16/02-22/02 2015
  • 09/02-15/02 2015
  • 02/02-08/02 2015
  • 26/01-01/02 2015
  • 19/01-25/01 2015
  • 12/01-18/01 2015
  • 05/01-11/01 2015
  • 29/12-04/01 2015
  • 22/12-28/12 2014
  • 15/12-21/12 2014
  • 08/12-14/12 2014
  • 01/12-07/12 2014
  • 24/11-30/11 2014
  • 17/11-23/11 2014
  • 10/11-16/11 2014
  • 03/11-09/11 2014
  • 27/10-02/11 2014
  • 20/10-26/10 2014
  • 13/10-19/10 2014
  • 06/10-12/10 2014
  • 29/09-05/10 2014
  • 22/09-28/09 2014
  • 15/09-21/09 2014
  • 08/09-14/09 2014
  • 01/09-07/09 2014
  • 25/08-31/08 2014
  • 18/08-24/08 2014
  • 11/08-17/08 2014
  • 04/08-10/08 2014
  • 28/07-03/08 2014
  • 21/07-27/07 2014
  • 14/07-20/07 2014
  • 07/07-13/07 2014
  • 30/06-06/07 2014
  • 23/06-29/06 2014
  • 16/06-22/06 2014
  • 09/06-15/06 2014
  • 02/06-08/06 2014
  • 26/05-01/06 2014
  • 19/05-25/05 2014
  • 12/05-18/05 2014
  • 05/05-11/05 2014
  • 28/04-04/05 2014
  • 21/04-27/04 2014
  • 14/04-20/04 2014
  • 07/04-13/04 2014
  • 31/03-06/04 2014
  • 24/03-30/03 2014
  • 17/03-23/03 2014
  • 10/03-16/03 2014
  • 03/03-09/03 2014
  • 24/02-02/03 2014
  • 17/02-23/02 2014
  • 10/02-16/02 2014
  • 03/02-09/02 2014
  • 27/01-02/02 2014
  • 20/01-26/01 2014
  • 13/01-19/01 2014
  • 06/01-12/01 2014
  • 30/12-05/01 2014
  • 23/12-29/12 2013
  • 16/12-22/12 2013
  • 09/12-15/12 2013
  • 02/12-08/12 2013
  • 25/11-01/12 2013
  • 18/11-24/11 2013
  • 11/11-17/11 2013
  • 04/11-10/11 2013
  • 28/10-03/11 2013
  • 21/10-27/10 2013
  • 14/10-20/10 2013
  • 07/10-13/10 2013
  • 30/09-06/10 2013
  • 23/09-29/09 2013
  • 16/09-22/09 2013
  • 09/09-15/09 2013
  • 02/09-08/09 2013
  • 26/08-01/09 2013
  • 12/08-18/08 2013
  • 05/08-11/08 2013
  • 29/07-04/08 2013
  • 22/07-28/07 2013
  • 15/07-21/07 2013
  • 08/07-14/07 2013
  • 01/07-07/07 2013
  • 24/06-30/06 2013
  • 17/06-23/06 2013
  • 10/06-16/06 2013
  • 03/06-09/06 2013
  • 27/05-02/06 2013
  • 20/05-26/05 2013
  • 13/05-19/05 2013
  • 06/05-12/05 2013
  • 29/04-05/05 2013
  • 22/04-28/04 2013
  • 15/04-21/04 2013
  • 08/04-14/04 2013
  • 01/04-07/04 2013
  • 25/03-31/03 2013
  • 18/03-24/03 2013
  • 11/03-17/03 2013
  • 04/03-10/03 2013
  • 25/02-03/03 2013
  • 11/02-17/02 2013
  • 04/02-10/02 2013
  • 28/01-03/02 2013
  • 21/01-27/01 2013
  • 14/01-20/01 2013
  • 07/01-13/01 2013
  • 31/12-06/01 2013
  • 24/12-30/12 2012
  • 17/12-23/12 2012
  • 10/12-16/12 2012
  • 03/12-09/12 2012
  • 26/11-02/12 2012
  • 19/11-25/11 2012
  • 12/11-18/11 2012
  • 05/11-11/11 2012
  • 29/10-04/11 2012
  • 22/10-28/10 2012
  • 15/10-21/10 2012
  • 08/10-14/10 2012
  • 01/10-07/10 2012
  • 24/09-30/09 2012
  • 17/09-23/09 2012
  • 10/09-16/09 2012
  • 03/09-09/09 2012
  • 27/08-02/09 2012
  • 20/08-26/08 2012
  • 06/08-12/08 2012
  • 30/07-05/08 2012
  • 23/07-29/07 2012
  • 16/07-22/07 2012
  • 09/07-15/07 2012
  • 02/07-08/07 2012
  • 25/06-01/07 2012
  • 18/06-24/06 2012
  • 11/06-17/06 2012
  • 04/06-10/06 2012
  • 28/05-03/06 2012
  • 21/05-27/05 2012
  • 14/05-20/05 2012
  • 23/04-29/04 2012
  • 16/04-22/04 2012
  • 09/04-15/04 2012
  • 02/04-08/04 2012
  • 26/03-01/04 2012
  • 19/03-25/03 2012
  • 12/03-18/03 2012
  • 05/03-11/03 2012
  • 27/02-04/03 2012
  • 20/02-26/02 2012
  • 13/02-19/02 2012
  • 06/02-12/02 2012
  • 30/01-05/02 2012
  • 23/01-29/01 2012
  • 16/01-22/01 2012
  • 09/01-15/01 2012
  • 02/01-08/01 2012
  • 24/12-30/12 2012
  • 19/12-25/12 2011
  • 12/12-18/12 2011
  • 05/12-11/12 2011
  • 28/11-04/12 2011
  • 21/11-27/11 2011
  • 14/11-20/11 2011
  • 07/11-13/11 2011
  • 31/10-06/11 2011
  • 24/10-30/10 2011
  • 17/10-23/10 2011
  • 10/10-16/10 2011
  • 03/10-09/10 2011
  • 26/09-02/10 2011
  • 19/09-25/09 2011
  • 12/09-18/09 2011
  • 05/09-11/09 2011
  • 29/08-04/09 2011
  • 22/08-28/08 2011
  • 08/08-14/08 2011
  • 01/08-07/08 2011
  • 25/07-31/07 2011
  • 18/07-24/07 2011
  • 11/07-17/07 2011
  • 04/07-10/07 2011
  • 27/06-03/07 2011
  • 20/06-26/06 2011
  • 13/06-19/06 2011
  • 06/06-12/06 2011
  • 30/05-05/06 2011
  • 16/05-22/05 2011
  • 09/05-15/05 2011
  • 02/05-08/05 2011
  • 25/04-01/05 2011
  • 18/04-24/04 2011
  • 11/04-17/04 2011
  • 04/04-10/04 2011
  • 28/03-03/04 2011
  • 21/03-27/03 2011
  • 14/03-20/03 2011
  • 07/03-13/03 2011
  • 28/02-06/03 2011
  • 21/02-27/02 2011
  • 14/02-20/02 2011
  • 07/02-13/02 2011
  • 31/01-06/02 2011
  • 24/01-30/01 2011
  • 17/01-23/01 2011
  • 10/01-16/01 2011
  • 03/01-09/01 2011
  • 26/12-01/01 2012
  • 20/12-26/12 2010
  • 13/12-19/12 2010
  • 06/12-12/12 2010
  • 29/11-05/12 2010
  • 22/11-28/11 2010
  • 15/11-21/11 2010
  • 08/11-14/11 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 25/10-31/10 2010
  • 18/10-24/10 2010
  • 11/10-17/10 2010
  • 04/10-10/10 2010
  • 27/09-03/10 2010
  • 20/09-26/09 2010
  • 13/09-19/09 2010
  • 06/09-12/09 2010
  • 30/08-05/09 2010
  • 23/08-29/08 2010
  • 16/08-22/08 2010
  • 09/08-15/08 2010
  • 02/08-08/08 2010
  • 26/07-01/08 2010
  • 19/07-25/07 2010
  • 12/07-18/07 2010
  • 05/07-11/07 2010
  • 28/06-04/07 2010
  • 21/06-27/06 2010
  • 14/06-20/06 2010
  • 07/06-13/06 2010
  • 31/05-06/06 2010
  • 24/05-30/05 2010
  • 17/05-23/05 2010
  • 10/05-16/05 2010
  • 26/04-02/05 2010
  • 19/04-25/04 2010
  • 12/04-18/04 2010
  • 05/04-11/04 2010
  • 29/03-04/04 2010
  • 22/03-28/03 2010
  • 15/03-21/03 2010
  • 08/03-14/03 2010
  • 01/03-07/03 2010
  • 22/02-28/02 2010
  • 15/02-21/02 2010
  • 08/02-14/02 2010
  • 01/02-07/02 2010
  • 25/01-31/01 2010
  • 18/01-24/01 2010
  • 11/01-17/01 2010
  • 04/01-10/01 2010
  • 28/12-03/01 2016
  • 21/12-27/12 2009
  • 14/12-20/12 2009
  • 07/12-13/12 2009
  • 30/11-06/12 2009
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 02/11-08/11 2009
  • 26/10-01/11 2009
  • 19/10-25/10 2009
  • 12/10-18/10 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 28/09-04/10 2009
  • 21/09-27/09 2009
  • 14/09-20/09 2009
  • 07/09-13/09 2009
  • 24/08-30/08 2009
  • 17/08-23/08 2009
  • 10/08-16/08 2009
  • 03/08-09/08 2009
  • 27/07-02/08 2009
  • 20/07-26/07 2009
  • 13/07-19/07 2009
  • 06/07-12/07 2009
  • 29/06-05/07 2009
  • 08/06-14/06 2009
  • 01/06-07/06 2009
  • 25/05-31/05 2009
  • 18/05-24/05 2009
  • 11/05-17/05 2009
  • 04/05-10/05 2009
  • 27/04-03/05 2009
  • 20/04-26/04 2009
  • 13/04-19/04 2009
  • 06/04-12/04 2009
  • 30/03-05/04 2009
  • 23/03-29/03 2009
  • 16/03-22/03 2009
  • 09/03-15/03 2009
  • 02/03-08/03 2009
  • 23/02-01/03 2009
  • 16/02-22/02 2009
  • 09/02-15/02 2009
  • 02/02-08/02 2009
  • 26/01-01/02 2009
  • 19/01-25/01 2009
  • 12/01-18/01 2009
  • 05/01-11/01 2009
  • 29/12-04/01 2009
  • 22/12-28/12 2008
  • 15/12-21/12 2008
  • 08/12-14/12 2008
  • 01/12-07/12 2008
  • 24/11-30/11 2008
  • 17/11-23/11 2008
  • 10/11-16/11 2008
  • 03/11-09/11 2008
  • 27/10-02/11 2008
  • 20/10-26/10 2008
  • 13/10-19/10 2008
  • 06/10-12/10 2008
  • 29/09-05/10 2008
  • 22/09-28/09 2008
  • 15/09-21/09 2008
  • 08/09-14/09 2008
  • 01/09-07/09 2008
  • 25/08-31/08 2008
  • 18/08-24/08 2008
  • 11/08-17/08 2008
  • 04/08-10/08 2008
  • 28/07-03/08 2008
  • 21/07-27/07 2008
  • 14/07-20/07 2008
  • 07/07-13/07 2008
  • 30/06-06/07 2008
  • 23/06-29/06 2008
  • 16/06-22/06 2008
  • 09/06-15/06 2008
  • 02/06-08/06 2008
  • 26/05-01/06 2008
  • 19/05-25/05 2008
  • 12/05-18/05 2008
  • 05/05-11/05 2008
  • 28/04-04/05 2008
  • 21/04-27/04 2008
  • 14/04-20/04 2008
  • 07/04-13/04 2008
  • 31/03-06/04 2008
  • 24/03-30/03 2008
  • 17/03-23/03 2008
  • 10/03-16/03 2008
  • 03/03-09/03 2008
  • 25/02-02/03 2008
  • 18/02-24/02 2008
  • 11/02-17/02 2008
  • 04/02-10/02 2008
  • 28/01-03/02 2008
  • 21/01-27/01 2008
  • 14/01-20/01 2008
  • 07/01-13/01 2008
  • 31/12-06/01 2008
  • 24/12-30/12 2007
  • 17/12-23/12 2007
  • 10/12-16/12 2007
  • 03/12-09/12 2007
  • 26/11-02/12 2007
  • 19/11-25/11 2007
  • 12/11-18/11 2007
  • 05/11-11/11 2007
  • 29/10-04/11 2007
  • 22/10-28/10 2007
  • 15/10-21/10 2007
  • 08/10-14/10 2007
  • 01/10-07/10 2007
  • 24/09-30/09 2007
  • 17/09-23/09 2007
  • 10/09-16/09 2007
  • 03/09-09/09 2007
  • 27/08-02/09 2007
  • 20/08-26/08 2007
  • 13/08-19/08 2007
  • 06/08-12/08 2007
  • 30/07-05/08 2007
  • 16/07-22/07 2007
  • 09/07-15/07 2007
  • 02/07-08/07 2007
  • 25/06-01/07 2007
  • 18/06-24/06 2007
  • 11/06-17/06 2007
  • 04/06-10/06 2007
  • 28/05-03/06 2007
  • 14/05-20/05 2007
  • 07/05-13/05 2007
  • 30/04-06/05 2007
  • 23/04-29/04 2007
  • 16/04-22/04 2007
  • 09/04-15/04 2007
  • 02/04-08/04 2007
  • 26/03-01/04 2007
  • 19/03-25/03 2007
  • 12/03-18/03 2007
  • 05/03-11/03 2007
  • 26/02-04/03 2007
  • 19/02-25/02 2007
  • 12/02-18/02 2007
  • 05/02-11/02 2007
  • 29/01-04/02 2007
  • 22/01-28/01 2007
  • 15/01-21/01 2007
  • 08/01-14/01 2007
  • 01/01-07/01 2007
  • 25/12-31/12 2006
  • 18/12-24/12 2006
  • 11/12-17/12 2006
  • 04/12-10/12 2006
  • 27/11-03/12 2006
  • 20/11-26/11 2006
  • 13/11-19/11 2006
  • 06/11-12/11 2006
  • 30/10-05/11 2006
  • 23/10-29/10 2006
  • 16/10-22/10 2006
  • 09/10-15/10 2006
  • 02/10-08/10 2006
  • 25/09-01/10 2006
  • 18/09-24/09 2006
  • 11/09-17/09 2006
  • 04/09-10/09 2006
  • 28/08-03/09 2006
  • 14/08-20/08 2006
  • 07/08-13/08 2006
  • 31/07-06/08 2006
  • 24/07-30/07 2006
  • 17/07-23/07 2006
  • 10/07-16/07 2006
  • 03/07-09/07 2006
  • 26/06-02/07 2006
  • 19/06-25/06 2006
  • 12/06-18/06 2006
  • 05/06-11/06 2006
  • 29/05-04/06 2006
  • 22/05-28/05 2006
  • 01/05-07/05 2006
  • 24/04-30/04 2006
  • 17/04-23/04 2006
  • 27/03-02/04 2006
  • 20/03-26/03 2006
  • 13/03-19/03 2006
  • 28/11-04/12 -0001

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !


    Blog tegen de regels? Meld het ons!
    Gratis blog op http://blog.seniorennet.be - SeniorenNet Blogs, eenvoudig, gratis en snel jouw eigen blog!