Inhoud blog
  • Fietsen Schouwen-Duiveland
  • Kalimera, kalipera:
  • Nieuwe Europa-park achtbaan
  • Een picknicktafel voor elke buitenliefhebber
  • Inside Blinds bewijst veelzijdigheid met gordijnen
  • Ga voor een zonnige touch up met Bristol
  • Van New york naar landbouw op kasteeldomein
  • Michael Kors
  • Franke ziet het glas halfvol .. warm en gefilterd
  • Parador vakantieparken
  • Beosysteem 9000C
  • DEBA meubelen trekt alles uit de kast!
  • Het combi-shirt van Mayerline
  • Arte en Moooi openen deuren van Green House
  • Own Your Glow
  • La Biennale di Venezia
  • Weleda breidt manverzorging uit!
  • Aspria: technologische verzorging
  • Kartell & illycaffè
  • Water als centerpiece
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    wozani
    restaurants
    14-09-2022
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Arte: over goden en nimfen

    Arte schrijft een mythisch interieurverhaal

     

    » 4 x wandbekleding voor Griekse goden

    Griekse mythologie spreekt al sinds het begin der tijden tot ieders verbeelding. Het rijke verleden met statige tempels en ondoorgrondelijke mythes over goden, waternimfen, cyclopen en sirenen. Wat voor de Grieken religie was, is voor Arte vandaag een eindeloze inspiratiebron. Zeus als oppergod van licht en hemel, Eros die liefde en passie verbindt, Poseidon, heerser van de zee, en Aphrodite als beschermer van fauna en flora. Deze Griekse goden zorgen voor een goddelijke interventie in jouw interieur.

    Openingsbeeld – Rovine: Tussen archeologische vondsten, ruïnes en iconische ionische zuilen liggen mythische verhalen op de loer. Rovine is een statig panorama in vinyl dat een ets nabootst van zo’n Griekse ruïne. De tekening toont de oudheid in verval, maar houdt de mythes levend.

    Eros – God van liefde en vurige passie

    Wie Eros zegt, zegt liefde en passie, en daaraan zijn onlosmakelijk warme, rode tinten verbonden. Secret Silhouettes neemt je mee in een mythisch verhaal van waternimfen en sirenen, die je met hun vrouwelijke charmes betoveren. Het gebruikte materiaal van zachte velours past perfect bij dit panorama.

    Verder op het elan van tactiliteit en vurige kleuren, is er het Orizzonte dessin in de Autumn-uitvoering. Deze textielmuurbekleding heeft enerzijds een verweerde maar tegelijkertijd warme look dankzij de luxueuze boucléstof. De horizontaal geweven multicolore draden geven diepte en reliëf aan het patroon. De zichtbare metaaldraad zorgt voor een subtiele glans.

    Zeus – Koning van licht en hemel

    Zeus regeerde als oppergod over het Griekse rijk. Hij kon met bliksem gooien, liet het regenen of sneeuwen en dreef wolken uit elkaar. De Memento Moooi Medley brengt een ode aan zijn schouwspel, want het dessin doet denken aan de clash die Zeus veroorzaakte op hemel en aarde.

    Gelukkig komt na bliksem en regen een helderblauwe lucht. Het Stucco-dessin in het grijsblauwe Silver Pine of lichtblauwe Light Jeans is een knipoog naar het decoratief pleisterwerk dat gebruikt werd tijdens de Grieks-Romeinse oudheid, en zorgt vooral voor een lichtrijk interieur.

    Poseidon – Heerser van zee en water

    Op de deining van de zee vaart Poseidon richting je interieur. Met zijn drietand spiest hij het Shards-dessin in Petrol-kleur aan je muren. Het ontwerp doet denken aan golven door de manier waarop Arte via vinyl textuur gebruikt. De oneffenheden en lichtinval creëren nog wat extra reliëf.

    Eigen aan de badcultuur van de Grieken is mozaïek. Artes Mosaico-muurbekleding in Blue Stone doet denken aan de decoratie van talloze pleinen, palazzo’s en badhuizen en brengt daarmee het Grieks baden tot bij je thuis.

    Aphrodite – Beschermster van fauna en flora

    Al wat bloeit en groeit wordt door Aphrodite beschermd. Fauna en flora hebben net als voor haar, voor Arte geen geheimen. Flor Imaginaria is geïnspireerd op de Physalis. De lampionplant brengt het groen van de weelderige natuur in je interieur.

    Mont Royal tovert dan weer een abstract bos op je muur. De boomstammen vormen strakke, verticale lijnen en staan mooi in contrast met de ronde contouren van de kruinen. Het feeërieke tafereel met een speelse toets is gemaakt van zachte velours.

    Wie Arte zegt, zegt niet zomaar behang, maar stijlvolle, gesofistikeerde en high-end muurbekleding. Arte zoekt voortdurend naar esthetiek, innovatieve productiemethoden en eersteklas, verrassende materialen, zonder daarbij de trends uit het oog te verliezen. Het is wereldwijd gekend voor haar verfijnde ontwerpen die schitteren in zowel klassieke interieurs, als in grootse architectonische bouwwerken, van residentieel tot projectinrichtingen. Met haar doordachte dessins maakt Arte al sinds haar oprichting in 1981 wonen mooier.

    Ieder jaar schitteren de nieuwste collecties in meer dan 80 landen overal ter wereld. De dessins moeten niet alleen vernieuwend en trendbepalend zijn, maar ook van superieure kwaliteit. Ongeveer de helft van de producten wordt intern vervaardigd met behulp van milieuvriendelijke procedés. De productie van een kleiner aantal muurbekledingen wordt toevertrouwd aan externe partners die dezelfde kwaliteits- en duurzaamheidsnormen hanteren. Arte mag zichzelf om die reden trots een CO2-neutrale onderneming noemen. Maatschappelijk verantwoord ondernemen behoort dan ook tot een van haar uitgangspunten en dit label is het bewijs dat Arte zich oprecht inzet voor het klimaat. www.arte-international.com/nl

     













    14-09-2022 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Hamilton

    HET RUIMTETIJDPERK IS TERUG

    Het nieuwste lid van de PSR-Familie heeft een cool groen LCD- en OLED-scherm

    Ontmoet de nieuwste gedaante van ‘s werelds eerste digitale horloge. Het nieuwste lid van de PSR-familie, met dezelfde retro-futuristische kast als het origineel uit de jaren 70, krijgt een upgrade in de vorm van een hybride lcd- en oled-scherm: Dankzij de coole groene cijfers kunt u de tijd heel gemakkelijk af lezen en met een snelle druk op de typische PSR-knop laat u het scherm volledig oplichten. Deze nieuwe PSR, aangedreven door een digitaal quartz-uurwerk en gecombineerd met een bijpassende horlogeband, is geen museumstuk — een waterbestendigheid van 10 bar en een volledig roestvrijstalen constructie bereiden dit horloge voor op alle mogelijke avonturen. 

    Technische specificaties - PSR Digital Quartz  - prijs - 795€

    Kast - 40,8 x 34,7 mm roestvrij staal - Dikte - 13,30 mm - Aanzetbreedte - 24 mm

    Wijzerplaat - Groene, hybride lcd- en oled-weergave

    Wijzers - N.v.t. - Uurwerk - Digitaal quartz - Horlogeband - Roestvrijstalen horlogeband - Glas - Saffierglas met antireflectiecoating - Waterdichtheid - 10 bar (100 m)

     

    HAMILTON X SYROCO

    Een Khaki Navy Scuba Special Edition om het partnerschap te vieren

    Onze nieuwe Khaki Navy Scuba Syroco Special Edition geeft een bijzondere nieuwe draai aan ons kleurrijke en nauwkeurige duikhorloge: Hij is geïnspireerd op Syroco’s innovatieve, door de wind aangedreven hogesnelheidsvaartuig — dat als doel heeft om het snelheidsrecord zeilen te verbrijzelen en de toekomst van koolstofvrij zeetransport vorm te geven — en is voorzien van een fraaie blauwe wijzerplaat met een motief dat de streefsnelheid van 150 km/u symboliseert; een matchende blauw-en-zilveren duikbezel maakt het geheel af. Hij wordt aangedreven door het H-10 automatische uurwerk met een gangreserve van 80 uur en wordt gecombineerd met een blauwe rubberen band. De unieke gravure aan de achterkant van de kast viert het partnerschap tussen Hamilton en Syroco, genoemd naar de beruchte, onstuimige Siroccowinden in de Saharawoestijn.

    Technische specificaties - Hamilton Khaki Navy Scuba Special Edition - Prijs - 825€

    Kast - 40 mm roestvrijstalen kast - Dikte - 12,95 mm - Aanzetbreedte - 20mm

    Wijzerplaat - Blauwe wijzerplaat

    Wijzers - Vernikkelde uur- en minutenwijzers met Super-LumiNova®, oranjegelakte secondewijzers met Super-LumiNova®-punt

    Uurwerk - Automatisch uurwerk H-10 met gangreserve van 80 uur en balansveer van Nivachron™ - Horlogeband - Blauwe rubberen band - Glas - Saffierglas met antireflectiecoating - Waterdichtheid - 10 bar (100 m)

     

     

     









    14-09-2022 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    13-09-2022
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Tamaris

    Reaching New Heights with NEWD.Tamaris

     

    De '90s zijn overal: low waist jeans, strakke dotjes, donkere lip liner, mini- en maxirokken, noem maar op! Maar uit al deze trends is er een die van een microtrend naar een permanente fashion staple is gegaan: platformschoenen. Sinds kort zijn ze absoluut niet meer weg te denken uit onze garderobe. Van sneakers tot laarzen tot loafers, en hoe hoger, hoe beter. NEWD.Tamaris begrijpt dit als geen ander. Met zijn FW22/23 collectie tovert het merk de platformschoen om tot een tijdloze toevoeging aan je collectie. Modieus en kwaliteitsvol, enough said!

    Waarom zijn platformschoenen zo in?

    Het model is al jaren razend populair, zowel op de runways als in het straatbeeld, net omdat het zo veelzijdig is. Een platform kan altijd gerockt worden: van 's ochtends tot 's avonds, van op kantoor tot tijdens de afterwork. En dit zonder het ongemak dat al snel met een traditionele hak gepaard gaat. Ontdek hieronder de verschillende soorten platformschoenen die ideaal zijn voor de herfst- en winterdagen.

    De platformsneaker : De combinatie sneaker + platformzool duikt al sinds jaren op in het straatbeeld. De hoge zolen en het premium leer houden de voeten droog tijdens de regenachtige herfstdagen, perfect voor een zondagse wandeling door de stad met als eindbestemming een leuk restaurant.

    De platformlaarzen : Niets is beter dan lange laarzen dragen tijdens het najaar. Elk extra laagje warmte telt, maar comfort is minstens even belangrijk. Met een platformzool hoef je je geen zorgen te maken als je op gladde kasseien wandelt. Opteer voor een elegante hak onder een jurk om er 's avonds chic uit te zien, maar toch nog lekker warm te blijven. Een chunky zool geeft een extra stoere toets aan je outfit. Waar je ook voor kiest, je maakt er gegarandeerd een modestatement mee.

    De platform-enkellaarzen : Enkellaarsjes en een minirok vormen het perfecte duo voor al wie eindeloos lange benen wilt, maar daar helaas niet mee gezegend is. Met een platformzool creëer je extra hoogte wat nog meer de illusie opwekt van een paar extra centimeters, zonder pijnlijke voeten na een lange dag. Legs for days!

    De platform kick-ass boots : Stoere laarsjes zijn perfect voor een avondje uit, maar soms voelt een platte schoen een beetje slordig. Een platformzool is daar de perfecte oplossing voor. Het model biedt niet alleen comfort, maar zorgt ook voor een extra 'je ne sais quoi' bij je outfit. Laat die pijnlijke voeten thuis met onderstaande modellen, en dans de hele nacht door.









    13-09-2022 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    11-09-2022
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Symfonie der stenen- Abdij Gembloux

    Monumentaal spektakel met artiesten en video-mapping. 1100 lumières: sedert lang verbergt de abdij een geheim

    Dit najaar geeft Symfonie der Stenen een monumentale show in het hart van de abdij van Gembloux. Van 16 september tot 2 oktober zal de erekoer van de abdij elke avond het decor zijn van een groots live spektakel. In 2009 had Symfonie der Stenen zich al onderscheiden in Gembloux met de voorstelling “Lumières d’un siècle”. In 2022 werken de makers aan een nieuwe productie, op maat van de abdij. De artistieke aanpak zal ambitieuzer zijn en erop gericht het brede publiek een spectaculair cultureel evenement te bieden.

    “1.100 Lumières” zal de geschiedenis oproepen van de abdij, die dit jaar de 1100ste verjaardag van haar stichting viert. Dit is een multidisciplinaire creatie die kunstenaars, performers en monumentale digitale decors samenbrengt.

    Context : De abdij van Saints-Pierre-et-Exupère is een site die geklasseerd is als uitzonderlijk erfgoed in Wallonië, maar eveneens als UNESCO-werelderfgoed en in het hart van ons Koninkrijk ligt . Haar 1.100 jaar oude stenen zijn de oorsprong van Gembloux en de omliggende regio. De abdij is niet alleen een kruispunt van ideeën, maar ook een echte sociaaleconomische motor die het lot van Gembloux heeft bepaald. En dat is altijd zo geweest!

    Vanaf de oprichting in 922 door de heilige Guibert van Gembloux tot vandaag, nu de Agro-Bio Tech faculteit van Gembloux er haar zetel heeft, heeft ze de geschiedenis van onze beschaving doorkruist, zichzelf steeds opnieuw uitgevonden, en steeds haar rol van ankerpunt behouden, een vuurtoren die haar licht op de wereld werpt. Deze voorstelling vertelt het grote en mooie verhaal van deze duizend jaar oude abdij en probeert de redenen te begrijpen van haar invloed en haar vermogen om boven de harde klappen van het noodlot uit te stijgen. Een ode aan het licht, in al zijn vormen

    Scenario : 1.100 jaar geleden ontstond op een rotsachtige uitloper die boven de stad uitsteekt, de abdij van Gembloux . Elf eeuwen geschiedenis, van de eerste handschriften uit de Middeleeuwen tot de Agro Bio Tech Faculteit, hebben de abdij altijd tot een plaats van kennis en uitwisseling gemaakt. Alsof dit lot vanaf de eeuwigheid is getraceerd. Wat als de roeping van de plaats een bron had, een geheime inspiratie?

    Vanmorgen wordt Romane, een student agronomie, wakker met een schok. Wat betekent deze vreemde droom? Iets riep haar. Het sprak van wortels, van een aanwezigheid verborgen onder de aarde. Heeft dit iets te maken met de scheuren die recent op sommige muren van de bibliotheek zijn gekomen? Om dit mysterie op te lossen, zal de studente zich verdiepen in het verleden van de abdij...

    Praktisch:

    Concept: Een monumentale show die kunstenaars en video-mapping combineert van 16 september tot 2 oktober 2022. Tijdschema: Elke avond om 22.00 uur (behalve 21 september 2022). Duur van de voorstelling: 35 minuten. Plaats: Abdij van Gembloux, erekoer, gratis parking en gratis ingang. www.tourdessites.be





    11-09-2022 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Styldecor X Cesar Casier

    een high fashion collab onder de lakens

     

    Wat in de modewereld op de catwalk floreert, zie je steeds vaker naadloos overvloeien in de interieurtrends. West-Vlaams producent van luxebedden Styldecor vervangt ‘wat’ door ‘wie’ en lanceert een collab met Gents model en modeontwerper Cesar Casier. Een man uit een stuk die samen met ontwerpster en bezielster van Styldecor Isabelle Malysse het bed indook om een pièce unique boxspring te creëren. Het duo ging op zoek naar de beste stoffen en materialen die esthetiek en kwaliteit combineren, wat met de jarenlange ervaring van beide kanten een bed oplevert dat er niet alleen goed uitziet, maar ook aan de allerhoogste eisen voldoet.

    Belgisch DNA

     Model en modeontwerper Cesar Casier en ontwerpster en bezielster van beddenproducent Styldecor Isabelle Malysse vonden elkaar in een gedeeld DNA met wortels op Belgische bodem. De knitwearcollectie van Cesar Casier wordt geproduceerd bij lokale kledingateliers en ook de bedden en matrassen van Styldecor zijn 100% Belgisch vakmanschap. “We hebben allebei dezelfde visie waarbij we vakmanschap en duurzame kwaliteit erg belangrijk vinden”, vertelt Isabelle. “Cesar kwam enkele keren op bezoek in onze fabriek in Kuurne, waar onze matrassen en boxsprings nog steeds met de hand gemaakt worden, en samen bezochten we ook enkele van onze leveranciers om de perfecte materialen uit te kiezen.”

    Mode wordt interieur

    Niet alleen hun roots hebben ze gemeen, ook hun visie op interieur. Als modegoeroe ademt Cesar Casier minimalisme: tijdloos en basic, maar tegelijkertijd met luxe en finesse. In z’n eigen interieur – en dan vooral in de slaapkamer – wil hij een net zo rustgevend geheel creëren. “De slaapkamer is de plek bij uitstek waar rust en ontspanning centraal staan en waar de levenskwaliteit wordt verhoogd”, vertelt Cesar. En dat werkt tweeërlei: een kwalitatief hoogstaand bed en matras enerzijds, een stijlvolle en bemoedigende inkleding anderzijds. Op dat moment vloeien fashion en interieur haast naadloos in elkaar over.

    Esthetische kwaliteit

    Het resultaat van hun ontwerpproces is een boxspring die opvalt in de slaapkamer, zonder over-the-top te zijn. Een eenvoudig design dat door de stofkeuze en de hoge afwerkingsgraad net heel luxueus oogt. Het tactiele bouclé bekleedt het gebombeerd hoofdbord en de box. De pootjes zijn zo gedesignd dat ze zorgen voor een licht zwevend effect. Casier zijn favoriete kleuren zijn een ecru en grijsblauw bouclé, maar als klant kan je ook kiezen uit het uitgebreide stoffengamma van Styldecor. “Voor de matras heb ik me volledig op mijn buikgevoel gebaseerd”, besluit Cesar. “Ik ben op zowat elke matras van Styldecor gaan liggen, maar bij de Fortuna 1500, een pocketveringmatras, lag ik beter dan ooit tevoren.”

    De favoriete kleuren van Cesar Casier: ecru & grijsblauw bouclé

    De Cesar Casier X Styldecor boxspringset is verkrijgbaar bij de betere slaapspecialist. Een verdeler bij jou in de buurt vind je via www.styldecor.be/cesarcasier. De boxspring met matras (180x200cm) start bij een adviesprijs vanaf 6.229 euro.

     

     

     

     









    11-09-2022 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    10-09-2022
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Nieuwe capsule collectie

    GUESS Eyewear x J Balvin

     

    “The look of love”, een visioen van vrede; dat is de inspiratie van de derde brillencapsule-collectie gecreëerd door de Colombiaanse muziekartiest J Balvin in samenwerking met GUESS en Marcolin. Het stijlvolle ontwerp van deze nieuwe zonnebril weerspiegelt een eigentijdse houding ten opzichte van mensen en het leven, verteld door de buitengewone persoonlijkheid van de Latijnse ambassadeur van wereldwijde stijl. Streetstyle, mode en eclecticisme komen samen als een esthetische weergave van talloze gevoelens die worden uitgedrukt door de vorm van een tijdloos accessoire. Twee unieke modellen met elk één speciale kleur: helder zwart en beenwit verrijkt met een rood hartvormig GUESS-logo aan beide zijden van de slaap.

    Mod. GUESS EYEWEAR GU8261 - Deze glanzend zwarte zonnebril heeft een gedurfde vorm en een supercoole look. De bril heeft geometrische lijnen en sterke hoeken met een verfrissende ziel en een geweldige persoonlijkheid. Het model wordt gekenmerkt door een luxe rood hartvormig GUESS-logo op de slapen en wordt geleverd met een speelse, op maat gemaakte J Balvin-ketting.

    Mod. GUESS EYEWEAR GU8262 - Het iconische ontwerp van deze witte monturen met glamoureuze allure heeft een uitgesproken sterrenkracht. Het geëmailleerde metalen hart GUESS-logo op de slapen geeft deze bril een exclusieve uitstraling. Het model wordt geleverd met een exclusieve J Balvin-ketting gemaakt met kleurrijke en speelse kleine charms.

     





    10-09-2022 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.EnJOY life met Rosa Faia

    Rosa Faia introduceert nieuwste JOY-lijn

    Lingerie draag je in de eerste plaats voor jezelf en moet je zelfvertrouwen en vreugde brengen. De nieuwe lijn van Rosa Faia, die dan ook de toepasselijke naam 'JOY' kreeg, slaagt gegarandeerd in die opzet. Het lingeriemerk introduceert het comfortabele setje in een subtiele jungleprint en in twee verschillende wintertinten. Hul jezelf in dit speels setje, waar je écht blij van wordt.

     JOY breekt met de stereotypes van animal prints en richt zich op casual vrouwelijke lingerie die vooral één ding voor ogen heeft: enjoy yourself!

    De JOY-lijn bestaat uit twee designs: een beha in een donkergroene tint en een lichtroze tint, met matching slipjes. Zowel de beugelbeha, beha zonder beugel en het voorgevormde model komen in een wijde range aan maten, tot cup I, zodat elke vrouw haar feel good JOY-model kan vinden.

    Met zijn naadloze cups is JOY geschikt onder strakke topjes en T-shirts. Voor allround draagcomfort bestaan alle moldings uit twee lagen en zijn de randen van het decolleté omgezoomd. Een onzichtbare borststeun tussen de moldings zorgt voor extra steun. Om te combineren tot een set geldt, naar het motto van Joy: als het maar leuk is! Bijvoorbeeld een klassieke set met shorty, tailleslip en tailleslip+, die de Leo-print van de behamodellen herhalen.

    De met bloemen versierde behabandjes geven een ultra-vrouwelijke touch aan jouw nieuw favoriet setje en doen jouw rondingen nog beter uitkomen.







    10-09-2022 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    09-09-2022
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Waar (geen) rook is, is vuur!

    Deze dampkappen blussen je omver

     

    » 5 guidelines voor het uitkiezen van een dampkap - » Dampkappen van Franke

    Waar rook is, is vuur, maar waar geen rook is, hangt er een dampkap boven! Franke combineert design en comfort in een stomend hete keuken die blaakt van slimme features in een frisse uitstraling. De dampkap zuigt alle aandacht naar zich toe en blaast je van je sokken. Van geruisloos en drupvrij koken tot een dampkap die de luchtkwaliteit verbetert. Franke helpt je als keukenspecialist bij uitstek bij de keuze voor het juiste model.

    1/ De stille droom

    Herkenbaar: Wanneer de dampkap z’n ding doet, zijn zowel gesprekken als de radio of de televisie een pak minder hoorbaar. Franke ontwikkelde daarom de Sound Pro ventilator. Die oppert geluidstil koken in een keuken waar het altijd gezellig (bijpraten) is. Door het geluidsniveau te beperken en geruis van hoge frequentie te verminderen, zorgt Franke voor een betere en aangenamere geluidskwaliteit in de keuken. Beschikbaar voor verschillende dampkapmodellen: Maris 2.0, Evo Plus, Tale, Format, Tube Plus, Mercury, Maris Flexi...

    2/ Drupvrij koken

    Qua hygiëne kan een afzuigkap al eens de neus doen ophalen. Bereidingen kunnen veel condensatie en stoom veroorzaken, waardoor druppels de kastfronten aantasten en op de kookplaat belanden tijdens het koken. Franke's Style Drip Free brengt de afzuigkap naar een hoger niveau en gaat druppelvorming tegen via een groter afzuigoppervlak, een heel sterke afzuigcapaciteit in combinatie met schuin gepositioneerde filters en een iets breder glazen paneelvlak voor extra bescherming van de kastfronten tegen vochtigheid en warmte.

    3/ Kookvuur meets dampkap

    Vroeger ondenkbaar, vandaag realiteit. De kookplaat en dampkap worden één. Het afzuigsysteem zit strak geïntegreerd in de inductiekookplaat, waar het voor kookplaatafzuiging zorgt. Deze combinatie legt niet langer de focus op functionaliteit, maar ook op een ruimtelijk gevoel creëren in de keuken. Op die manier neemt je vrijheid bij de inrichting van je keuken toe, omdat door het ontstaan van een 2-in-1-toestel een grote dampkap overbodig wordt. Discreet en efficiënt, en met een innovatieve motor behoort het tot de best mogelijke energie-efficiëntieklasse A+++.

    4/ Zwarte elegantie

    Een dampkap hoeft al lang niet meer enkel een functioneel hulpmiddel te zijn in je keuken, integendeel. Net zoals alle andere keukentoestellen neemt de dampkap een prominente plaats in en moet die er daarom ook goed uitzien. De Drop- & Drop Slim-dampkappen zijn het schoolvoorbeeld van een volledig zwarte inbouwgroep die je met trots boven je kookplaat hangt.

    5/ Optimale luchtkwaliteit

    Tien jaar geleden leek het nog futuristisch, maar Franke's inbouwgroep met Air Quality Sense technologie communiceert wel degelijk over de kwaliteit van de lucht in de ruimte. Zie het als een soort zesde zintuig dat 24/24 de omgeving monitort, vervuilde deeltjes verwijdert en de frisse lucht herstelt. De Auto-functie bekijkt of de waardes de hoogte in gaan. If so, dan gaat de dampkap automatisch meer afzuigen. Pas wanneer de luchtkwaliteit weer goed is, schakelt de functie zichzelf terug uit. De 24u-functie zorgt ervoor dat elk uur gedurende enkele minuten de ruimte verlucht wordt op de laagste vermogensstand. Via de Franke-app ontvang je een melding wanneer de luchtkwaliteit wankelt, waardoor je ook vanop afstand de afzuigkap kan bedienen.

     









    09-09-2022 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    08-09-2022
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Ito the Preppy and Wild

    FW22 - Drop 3

    De herfst staat voor de deur en daarmee ook de nieuwste drop van het Belgische, ethische modelabel Imprevu. De seventies zijn bij het label helemaal terug, met een warme mix van cognac, bordeaux en luipaardprints. Voor haar derde drop schakelt Imprevu een versnelling hoger, are you ready to dive in?

    Het Belgische én ethische Imprevu werkt elk seizoen met vier verschillende drops. Zo blijven ze verrassen en vermijden ze overstock. Elk stuk wordt in Europa geproduceerd en is gemaakt in een duurzame stof, om zo de impact op het milieu zo klein mogelijk te houden. Imprevu brengt op deze manier zowel verfrissende als verantwoorde mode. Een win-win!

     Back to the seventies

    Met haar derde drop van het FW seizoen, schakelt Imprevu over in full-fall-modus. Herfstkleuren als cognac en bordeaux, en intense luipaard- en bloemenprints worden vertaald in sterke seventies looks die een frisse mix van vrouwelijkheid en karakter uitstralen.

    Korte rokjes worden  gecombineerd met lurex boyfriend-overhemden, en dromerige jurken krijgen een stoere touch door brede riemen en stoere mouwloze vesten. Zachte texturen worden gemixt met grote ruitpatronen en sterke basics.

    En omdat de korter wordende dagen uitnodigen tot nonchalante avonden, brengt Imprevu ook homewear kleding, in 100% katoen badstof, geborduurd met «be cool», voor de ultieme ontspanning





    08-09-2022 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    07-09-2022
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Back to work
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    LolaLiza FW22

    header back to work.png

    Wie dagelijks op kantoor werkt, weet dat het een hele uitdaging kan zijn om iedere dag een nieuwe werkoutfit uit te kiezen. Maar daar heeft LolaLiza nu een antwoord op! Het Belgische label introduceert ‘Back to work’, een collectie vol optimisme die lange werkdagen draaglijker en je garderobe stijlvoller maakt. Onderstaande looks verliezen een strikte dresscode niet uit het oog en besparen je kostbare tijd in de ochtend. Win-win!

    De Back to work-collectie ruilt een zomers kleurenpalet in voor warme herfsttinten, die ons hart sneller doen slaan. Vergeet grijze mantelpakken, kokerrokken en blouses, deze originele LolaLiza looks geven kleur aan je dag. Ze zijn comfortabel genoeg om aan je bureau te dragen, maar ook hartstikke professioneel, zonder in te boeten op originaliteit. Ga all out in een ton-sur-ton paars mantelpakje, kies een flowy jurkje of waag je aan een stoere jumpsuit. Go get 'em, tiger!

    07-09-2022 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    06-09-2022
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Back to school A.S.Adventure

    De leukste school proof goodies shop je bij A.S.Adventure en in de gloednieuwe Young Store by A.S.Adventure

    Of het de eerste stapjes op de speelplaats zijn, of het laatste jaar voor je puberende tiener: het beginnende schooljaar is een spannend moment voor iedereen. Maar met deze leuke essentials van A.S.Adventure begint het nieuwe jaar ongetwijfeld met een vliegende start. En deze koop je ook in de nieuwe Young Store by A.S.Adventure.

    On trend naar school

    Comfy but fashionable wordt dé trend dit najaar. Meisjes kiezen voor heerlijk zachte vesten, leuke tops en een korte plooirok - en dat allemaal liefst zo paars mogelijk want purple is the new black, right? Jongens houden het casual met coole sweaters, losse broeken en vooral veel skatervibes.

    Coolest kid in town

    Een goede rugzak is onmisbaar tijdens het schooljaar. Ze zijn niet alleen praktisch, ze zijn ook een echte fashion musthave geworden. Van lichtroos tot felgeel, klassiek rood of blauw: ze zijn er in alle kleuren en maten. Je kind wordt gegarandeerd the coolest in town.

    Kleurrijke accessoires

    En ook de lunchpauzes worden een feest met deze kleurrijke brooddozen en drinkbussen. Ga voor een exemplaar met een leuke print, instant happy vibes. Want zeg nu zelf, daar wordt toch iedereen vrolijk van?

    Safety first

    Gaat je kind met de fiets naar school, dan staat veiligheid voorop. Een stevige helm en fluohesje zijn dus essentieel. Met deze goodies gaat je junior modieus en veilig naar school.

    Young Store by A.S.Adventure

    Deze en andere leuke essentials vind je in de nieuwe Young Store by A.S.Adventure in Roeselare. De Belgische retailer lanceert hiermee een retail experiment in het stadscentrum, dat helemaal focust op young teens. Met dit nieuwe concept richt het merk zich op kids & teens van 10 tot 14 jaar met een ruime selectie aan juniorcollecties van coole merken, zowel kleding en schoenen als lifestyle producten zoals daypacks en drinkflessen. Een greep uit het merkenaanbod: AO76, Awesome, Dopper, Eastpak, Element, Jack & Jones, Jack Wolfksin, Kway, Lyle & Scott, Vans,…  En dat alles gebundeld in een inspirerende winkelomgeving.

     De bestaande A.S.Adventure store in Roeselare, sinds 2003 gevestigd op de Brugsesteenweg, krijgt hiermee dus letterlijk en figuurlijk een jonger broertje, maar blijft uiteraard ook een vaste waarde. Ook de juniorcollecties zullen ook hier nog steeds te vinden zijn.

     

     

               







    06-09-2022 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Weleda lanceert Calendula alles-in-Ă©Ă©n balsem voor luiertas

    Weleda lanceert Calendula Alles-in-één Balsem; een multifunctioneel on the go product. De balsem biedt droge en ruwe plekjes directe bescherming, voor een zachte babyhuid. Ideaal voor in de luiertas.

    We zien een baby voor ons met een zacht huidje. Maar niets is minder waar, ook een baby heeft last van droge, rode en schrale plekjes. Dit kan veroorzaakt worden door zon, koud of guur weer of bij doorkomende tandjes. Dan is het handig om altijd een geschikt on the go product bij de hand te hebben. Calendula Alles-in-één Balsem is ideaal voor wangen, neus, kin, lippen en handjes, een echte alleskunner!

    Veilig en zacht

    Dit 100% natuurlijke product met biologisch Calendula-extract, biologische cacaoboter en biologische avocado-olie voedt, verzacht en biedt directe bescherming bij droge en schrale plekjes. Zonder de huid van de baby af te sluiten. Verder is de balsem parfumvrij, alcoholvrij en bevat het geen water, dus kan het niet bevriezen. Calendula Alles-in-één Balsem is net als alle Weleda babyverzorging veilig en zacht voor de kwetsbare huid. Dus zonder overbodige ingrediënten.

    Handig on the go product

    Alles-in-één Balsem is een mooie aanvulling op het Calendula babyassortiment van Weleda. Een alleskunner in een handzaam formaat. Dat maakt deze balsem perfect voor onderweg, voor in de luiertas.





    06-09-2022 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    05-09-2022
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.De privécollectie gedragen door Tom Ford

    Tom Ford Eyewear private collection:

    Tom Ford's 2022 Private Eyewear-collectie belichaamt echte luxe. Het optische assortiment van vier stijlen is het resultaat van ongeëvenaard vakmanschap en voortreffelijke materialen: echte buffelhoorn en Japans titanium. De unieke patronen en kleuren van buffelhoorn geven elk frame een onderscheidend uiterlijk en transformeren het in een kunstwerk. Gekenmerkt door extreme lichtheid en superieure duurzaamheid, wordt Japans titanium gebruikt in combinatie met hoorn en leer om luxe details te creëren met fijne afwerkingen en elegante texturen. De frames hebben ultragedefinieerde velgen die extreem dun en toch stevig zijn, de kwaliteit van de materialen verbeterd door buitengewone productieprocessen die zijn geperfectioneerd door deskundige vakmensen in Italië. Deze bril combineert prachtig stijl en functie.

    DE COLLECTIE

    Mod. FT5848-P - Verfijnde klassieker: een aloude rechthoekige vorm, opnieuw vormgegeven in ultralicht Japans titanium van de hoogste kwaliteit met getextureerde leren inzetstukken bij de slapen.

    Mod. FT5849-P - Soft Square: dit frame van buffelhoorn straalt elegante glans uit. Het is voorzien van het metalen 'T'- logo op de slapen.

    Mod. FT5850-P - Uniek rond: de golvingen van de natuurlijke hoorn maken elk van deze charmante boekenachtige monturen uniek. Het ontwerp is voorzien van het kenmerkende metalen 'T'-tempeldetail.

    Mod. FT5851-P - Verfijnd vierkant: de combinatie van echte buffelhoorn en Japans titanium straalt moderne luxe uit.







    05-09-2022 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    04-09-2022
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Muren die spreken

    wandopbergers met karakter

     

    Schoonheid zit in de details, zo ook bij dagelijkse gebruiksvoorwerpen. Verfijnde materialen, elegante lijnen en een slim design verraden de goede smaak van de gebruiker. Met een collectie wandopbergers die natuurlijk hout viert, zet Ethnicraft de toon voor een eigentijds en evenwichtig interieur. Wandplanken, -haken, -rekken en consoles die functionaliteit verpakken in stijlvolle statements aan de muur.

    Fijn gestapeld

    Voor boeken, souvenirs, foto’s of zelfs speelgoed en kantoormateriaal zijn legplanken een welkome oplossing. Met de Ribbon-wandplanken en de PI shelves verkent Ethnicraft twee uitersten van de allrounder. Het Ribbon-ontwerp kenmerkt zich door een strakke, architecturale vormgeving bestaande uit een zwarte of naturel eikenhouten legplank en een wit of zwart metalen frame. De PI shelves gaan dan weer de organische toer op met een golvende vormgeving die de zachtheid van het gepolijste mahoniehout in de verf zet. Een look die tijdens de afgelopen designbeurs in Milaan hoge ogen gooide.

    Handig gehangen

    De match tussen sierlijkheid en geometrie houdt Ethnicraft ook aan bij de twee opties wandhaken. Net als de shelves volgen de PI wandhaken de vloeiende lijnen van het hout. Lichtjes afgebogen in een subtiele boomerangvorm, vormt de wandhaak individueel of in opstelling met meerdere elementen een knap geheel in donkerbruin mahoniehout. Een zwartbruin grafisch effect wordt verkregen met de nieuwste uitvoering van de handige Utilitile. 5 uitklapbare wandhaakjes in één vierkant eikenhouten paneel verenigen vorm en functionaliteit.

    Gegrond gemak

    Wie de voeten liever stevig op de grond houdt, kan groter of kleiner uitpakken met het M-rek of de Emperador-console. Naast de uitvoeringen in naturel en zwart eikenhout, bestaat het M-rek ook in teak. Een veelzijdige houtsoort die zich perfect leent tot de strakke vormgeving van dit op Mondriaan geïnspireerde ontwerp. Ook de Emperador-console houdt deze grafische lijnen aan, maar versterkt haar charme met donker of wit marmer. Gecombineerd met de zwarte legplank onder het marmer en het slanke potenstel, voegt de console lichtvoetig karakter toe aan de hal of woonkamer.







    04-09-2022 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    03-09-2022
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Lee Cooper

    lanceert 'Be Yourself', de nieuwe campagne voor het najaar

     

    Lee Cooper is het oudste denimmerk van Europa. Een iconisch merk met enorm veel geschiedenis dat in 2023 zijn 115e verjaardag zal vieren. Als key player in de denimwereld wil het modemerk aan deze mooie heritage maatschappelijke relevantie voor de toekomst geven met de 'Be Yourself' campagne.

    Lee Cooper Campaign Imagery from the '80s

    Lee Cooper keert met deze campagne terug naar zijn roots en herlanceert zijn iconische baseline 'Be Yourself' dat het deminmerk in de jaren '80 reeds gebruikte. Lee Cooper streeft naar een wereld waarin iedereen zichzelf kan zijn, iets dat vandaag meer dan ooit relevant is.

    Denim is een tijdloos product dat door iedereen kan gedragen worden. Er staat geen limiet op wat betreft leeftijd, afkomst, gender, etc., en het is als kledingstuk gegroeid tot een vaste waarde in de garderobe van quasi iedereen. Met deze insteek kiest Lee Cooper ervoor om geen stylingadviezen, must-haves, of trends op te leggen, maar eerder te blijven focussen op hetgeen waar het merk in uitblinkt: goed-zittende jeans maken die je altijd aan kan, en waar jij je goed in voelt.

    "We willen er alles aan doen om mensen in hun eigenheid te laten," aldus Caroline De Coker, eigenares en business manager van Lee Cooper.

    Pasvorm is de sleutel naar je goed voelen in je outfit, en Lee Cooper werkt al jaar en dag op de beste pasvormen voor de Belgische markt. Iedereen kan terecht om de ideale fit te vinden waarin je je het beste voelt.

    Fits voor vrouwen

    KATO : De KATO jeans is een highwaist slim fit die vele vrouwen zouden beschrijven als de perfecte 'feel good' fit om er dagelijks goed uit te zien.

    KATE : De KATE jeans heeft een hoge taille strak op het bovenbeen die breed uitloopt onderaan voor een Bohemian Chique look.

    KIKI : De KIKI jeans is de ideale Bootcut fit. Een hoge taille met een recht been, en licht uitlopend onderaan, de fit waar elke vrouw zich goed in voelt.

    Fits voor mannen

    LC104 : De LC104 jeans zorgt voor een 'sharp dressed' look. Een Skinny fit met een medium low taille, voor zij die jong van geest zijn.

    LC112 : De LC112 is de allround Regular fit. Een comfortabele medium taille met een recht been, en verkrijgbaar in een hele reeks wassingen van zomers lichte kleuren en mooie mid-blauwe tot donkerdere wassingen.

    LC130 : De LC130 jeans heeft een Relaxed en tapered fit, met een medium waist. Het is iets breder op het bovenbeen, en is smaller naar onder toe. Het heeft een losse look en is beschikbaar in "old school" wassingen.

     

     

     

     











    03-09-2022 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    02-09-2022
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Floris van Bommel
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    introduceert nieuwe sneaker

     

    Zager, de iconische sneaker heruitgevonden

    Een paar goede sneakers is een must in elke garderobe. Vroeger werd dit type schoen uitsluitend gedragen om te gaan sporten, maar die tijd is voorbij. Je kan sneakers aandoen op het werk, voor een avondje uit, op reis, … De mogelijkheden zijn eindeloos. Daarom is het belangrijk dat een sneaker niet enkel comfortabel maar ook stijlvol is. Niemand begrijpt dit beter dan de Nederlandse schoendesigner Floris van Bommel, die dit najaar een gloednieuw lid van zijn collectie introduceert. Maak kennis met de Zager, een evolutie van de iconische zig-zag buitenzool. Overduidelijk dat je met een Floris sneaker te maken hebt!

    Zager is het resultaat wanneer sport en luxe elkaar ontmoeten. Door de gedurfde vormen en bliksemsnelle lijnen aan de voorkant ziet deze schoen eruit alsof hij uit zichzelf beweegt. De zool wordt vervolledigd door het golvende silhouet van Italiaans kalfssuède met een silky touch. De selectie herfstkleuren geeft elke outfit een subtiele pop of colour tijdens de steeds donkerdere dagen.

    Uitgerust met een leren voering, een uitneembaar leren voetbed en de typische Floris kenmerken maakt de Zager elke stijlvolle outfit een tikkeltje comfortabeler.

    Voor op kantoor

    Neutrale kleuren zoals zwart, wit en bruin passen bij elke werkoutfit. De onderstaande schoenen zijn perfect voor een dagje op kantoor. Comfortabel en chic!

    Voor een avond in de stad

    Staat er een avondje uit op de planning? Dan mag het al wat meer zijn! De onderstaande kleurcombinaties maken elke herfst-outfit fun.

    Voor een weekendje weg

    Een weekendje naar Antwerpen of Amsterdam? Dan moet je voorbereid zijn om een aantal kilometers te stappen. Met onderstaande modellen ben je voorbereid op iedere stevige wandeling bij elke weersomstandigheid.

    02-09-2022 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    01-09-2022
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Belgische moderetailer lanceert open call

    LolaLiza biedt jong talent de kans om eigen creatie op de markt te brengen met The LolaLiza Fashion School

    LolaLiza richt de spotlight op talent van eigen bodem en introduceert The LolaLiza Fashion School. De Belgiche moderetailer lanceert een oproep aan alle Belgische modestudenten om zich in te schrijven en kans te maken op een unieke kijk achter de schermen van het merk. In het hoofdkwartier in Brussel krijgen tien kandidaten de kans om een LolaLiza jurk te ontwerpen, waarna een jury van experten drie winnende ontwerpen zal uitkiezen. Deze drie winnaars mogen hun jurk samen met LolaLiza op de markt brengen en zien komend voorjaar hun ontwerp in winkels over het hele land schitteren.

    Een platform voor Belgisch talent

    LolaLiza ontwerpt al meer dan twintig jaar haar trendy en toegankelijke stuks in-house, onder toeziend oog van een ervaren team van designers. Met The LolaLiza Fashion School opent het Belgische modemerk de deuren van het creatief hart van het bedrijf voor tien ontwerpers aan de start van hun carrière. Modestudenten van over het hele land kunnen hun portfolio insturen om kans te maken op een plekje aan de eerste editie van deze gloednieuwe opleiding.

    In oktober 2022 zal de jury de 10 deelnemers van The LolaLiza Fashion School selecteren uit de inzendingen. Zij lopen in het najaar mee bij LolaLiza en krijgen een exclusieve blik achter de schermen. Na een onderdompeling in de creatieve en productionele processen, stropen ze de mouwen op om ook zelf te ontwerpen. Uit de tien finale designs zal een jury van vier vrouwelijke experten de drie winnende stuks kiezen, die tegen mei 2023 in de winkels zullen schitteren.

    Alle kandidaten van The LolaLiza Fashion School ontvangen een vergoeding voor hun deelname. De drie winnaars krijgen daarbovenop een creation fee en een commissie op de verkoop van hun stuk. Op deze manier wil LolaLiza de Belgische mode een extra duwtje in de rug geven.

    Een jury van experten

    Om de tien kandidaten te selecteren en de uiteindelijke winnaars van The LolaLiza Fashion School te bepalen, stelt LolaLiza een jury van vier experten uit de mode-industrie samen. Vrouwelijke power women natuurlijk, elk connaisseur van hun eigen domein. De jury bestaat uit: Ann Claes, medeoprichtster van digital fashion agency Mutani en Senior Project Manager bij Flanders DC - Catherine Kosters, modejournaliste bij Flair België - Elodie Doret, Chief Product Officer en Head of Design bij LolaLiza - Myra Nurski, Managing Partner bij MMBSY

    Praktisch         

    Kandidaten kunnen hun portfolio hier insturen: https://www.lolaliza.com/be-nl/fashion_school/fashion-school-main.html

    LolaLiza : 4 partners, 1 passie. LolaLiza is ontstaan vanuit de wens om vrouwen van alle leeftijden te verwennen met betaalbare mode. Zo ontstond dit 100% Belgische familiebedrijf, dat pure levenslust uitstraalt. Het is een merk dat constant evolueert en elke week nieuwe producten op de markt brengt. Een merk dat een expert is in jurken, en dat vrouwen in al hun vormen inspireert om te zijn wie ze echt willen zijn. Sexy, comfy, elegant of gewoon extra feestelijk - LolaLiza weet wie vrouwen zijn en wat ze nodig hebben. Zowel voor alledaagse momenten als voor speciale gelegenheden. Zowel voor werk als vrije tijd. Voor hun dochters, hun vriendinnen, schoonmoeders en collega's. Voor hun stijlgevoel en oog voor detail. Voor vrouwen die van het leven houden en graag uitgaan met vrienden. Want vrouwen zijn veelzijdig, intrigerend en ongelooflijk close met elkaar. En dat moet gevierd en gezien worden!

     

     

     

     







    01-09-2022 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    31-08-2022
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Wandelen op Malta & Gozo
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Wie aan Malta denkt, denkt vast als allereerst aan de culturele pracht op het eiland. De barokke hoofdstad Valletta, die in z’n geheel op de Unesco Werelderfgoedlijst staat. De megalithische tempels uit de prehistorie. En de 365 kerken, voor elke dag van het jaar eentje. Maar wist je dat je op Malta ook prachtig kunt wandelen? Laat de drukte van de steden achter je en wandel over het platteland, waar het lijkt alsof de tijd heeft stilgestaan.

    De beste periode om je wandelschoenen aan te trekken en een mooie route uit te stippelen, is de herfst en de lente. De zon is er bijna elke dag nog bij en de temperaturen zijn aangenaam. De eerste buien na de hete zomer brengen het landschap tot leven met prachtige wilde bloemen.

    Het boerenleven

    Het dorpsleven op Malta en Gozo draait nog steeds om de landbouw- en visseizoenen. De boeren gebruiken vaak nog traditionele, arbeidsintensieve methoden uit het verleden. Ook vandaag de dag zie je, net als in vroegere tijden, oude mannen en vrouwen op het land werken. In het kale noorden van Malta en op veel plekken op Gozo kom je tijdens het wandelen herders met hun kleine kuddes geiten en schapen tegen.

    Schitterende vergezichten

    Waar je ook besluit heen te wandelen, je wordt getrakteerd op de mooiste vergezichten over de Middellandse Zee. Ga voor een wandeling langs dramatische kliffen die zich in de golven storten, of kies voor het rotsachtige landschap van de garrigue. Onderweg kom je van alles tegen: prehistorische vindplaatsen, grotkapellen en afgelegen paleizen van de ridders.

    Tips voor wandelingen

    Op alle drie de eilanden van de archipel zijn er vele wandelmogelijkheden. In Malta zijn Mellieħa, Dingli, Għar Lapsi, Fawwara, Wardija, het hele noorden en de zuidkust met de vissersdorpjes en Delimara Point prachtige gebieden voor een dagwandeling. Gozo is een wandeleiland bij uitstek. Ta' Dbieġi, bij San Lawrenz, de vuurtoren van Ġordan bij Għasri, Ħondoq ir-Rummien bij Qala en San Blas Valley bij Nadur zijn allemaal fantastische wandelgebieden. Mis ook vooral het kleine Comino niet!  Dit onbewoonde eilandje is ideaal voor een mooie dag wandelen.

    Kijk hier voor de verschillende wandelingen: https://www.visitmalta.com/en/a/walks/.

     

    31-08-2022 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    30-08-2022
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Bad Boy: le Parfum

    Carolina Herrera vernieuwt op gedurfde wijze de mythe van de eeuwige rebel met Bad Boy Le Parfum, een nieuwe herengeur met verrassende geurtonen die een sterke en energieke persoonlijkheid onderzoeken.

    Na het succes van Bad Boy wijkt deze nieuwe versie af van de traditionele formules en opent een nieuwe geurwereld gebaseerd op de dubbele aard van de moderne man. Bad Boy is tegelijk sterk en gevoelig, krachtig en meelevend, heldhaftig en kwetsbaar, hij is een man die ontsnapt aan etiketten. Hij breekt alleen met de regels om de zijne te creëren, en hij verkondigt en verdedigt zijn overtuigingen met kracht. Hij is een idealistische rebel die weet dat opstandigheid en provocatie heel goed samengaan met inlevingsvermogen Hij is ook een verleidelijke charmeur voor wie tegenstrijdigheid geen optie is.

    Maar voor Bad Boy Le Parfum is lef niet alleen een marketingconcept, het is juist de stelregel van de samenstelling van dit houtachtige parfum. Carolina A. Herrera, creatief directeur van de Carolina Herrera parfums, en de parfumeurs Bruno Jovanovic, Fanny Bal en Nicolas Beaulieu hebben uit hun rijke verbeelding geput om deze technisch hoogstaande nieuwe geur te ontwikkelen. Ze hebben een topnoot bedacht op basis van het verrassende en opwindende akkoord van hennep, wat een absolute primeur is in de parfumindustrie Dit leidt tot warme lederachtige basisnoten die loom op de huid blijven hangen. Bad Boy Le Parfum is immers, zoals de naam al zegt, een parfum in de volste zin van het woord. Het blijft schaamteloos aan de huid hangen, alsof het een krachtige laag van energie en zelfvertrouwen betreft.

    Het parfum van een nieuwe rebellie

    Wanneer Bad Boy Le Parfum voor het eerst op de huid wordt gedaan is de eerste sensatie een onmiddellijke uitbarsting van energie, dankzij de intieme dialoog tussen de meest speelse citrusvrucht, grapefruit, en de sprankelende verrassing van het gedurfde hennepakkoord. De parfumeurs wilden breken met het cliché van het psychoactieve gebruik van bepaalde delen van de hennepplant, en de groene en elektrische aspecten ervan benadrukken. Het resultaat is een olfactorische ervaring onder hoogspanning die een primeur is in de moderne parfumerie en die het uitgangspunt van Bad Boy Le Parfum, namelijk dat regels er zijn om gebroken te worden, op met lef belichaamt.

    Na deze eerste beslissende impuls onthullen de hartnoten een perfecte harmonie van zwarte peper en geranium. De zwarte peper is aromatisch en kruidig, en laat ons ondeugend zien dat de sterke emoties na deze aanvankelijke explosie doorgaan. Hier verbindt hij zich met geraniumblad, zorgend voor een geurtoon die zowel bloemig als mannelijk is, en herinnert aan een van de belangrijkste dimensies van Carolina Herrera For Men, het eerste herenparfum van het huis, dat in 1991 werd gelanceerd. Zo smelten verleden en toekomst samen in de herinterpretatie van de Carolina Herrera man, de joviale bad boy, hier vorm gegeven in een oefening in technisch onderscheidingsvermogen.

    Nadat de geur een paar minuten op de huid is blijven hangen, onthullen de basisnoten van Bad Boy Le Parfum een laatste verrassing en een intentieverklaring. En met reden, de relevantie van een Eau de Parfum ligt in de eerste indruk, maar ook in de manier waarop de formule evolueert, zodra deze op de huid zit. Hier leidt die ontwikkeling tot een leerachtig akkoord dat zich als een talisman aan het lichaam vastklampt.

    Aangezien het natuurlijke aroma van ruw leder niet kan worden gedistilleerd of geëxtraheerd, wordt het geherinterpreteerd met behulp van een olfactorische illusie, wat ook betekent dat geen twee leerakkoorden gelijk zijn. Hier is het meesterschap van de parfumeurs Bruno Jovanovic, Fanny Bal en Nicolas Beaulieu bepalend, want zij zijn erin geslaagd een brutaal en sexy leerakkoord te ontwikkelen dat samengaat met vetiverolie, de karakteristieke maar onvoorspelbare houttonen van de klassieke herenparfums Vetiverolie dient hier een dubbel doel: het maakt de geur gemakkelijk te dragen en geeft mannen de kans om een dosis definitief karakter in hun stijl te injecteren, terwijl het exotische, hedonistische aspect van reizen behouden blijft. Voor Carolina Herrera is vetiverolie een verwijzing naar de Caraïbische panorama's van plaatsen als Haïti en Santo Domingo.

    Een multi-zintuiglijke ervaring

    Door nieuwe regels te creëren en de horizon te verruimen, waagt Bad Boy Le Parfum zich op onontgonnen en mysterieus terrein. Dit wordt raadselachtig voorgesteld door de fles, op het matte oppervlak waarvan de emblematische bliksemschicht van het Bad Boy-universum een vraagteken wordt. Met deze flacon met het strakke, design in één kleur is het meest brutale parfum in de Carolina Herrera familie een open uitnodiging om vooroordelen overboord te gooien. Bad Boy Le Parfum is het toppunt van nonconformistisch raffinement. Het is gemaakt voor de man wiens kracht van verleiding ligt in het verwerpen van lege conventies. Een man die zich niet vestigt en niet opgeeft, maar bereid is alle gevestigde regels te trotseren.

    Carolina Herrera Bad Boy Le Parfum is vanaf 29 augustus 2022 exclusief beschikbaar bij: - Ici Paris XL in België - - Ici Paris XL en zelfstandigen in Luxemburg. Bad Boy Le Parfum 100ml € 116,98 - Bad Boy Le Parfum 50ml € 84,18

     





    30-08-2022 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Jean Paul Gaultier: SCANDAL
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Kent u dit opwindende koppel? Hij is bokskampioen, de koning van de ring. Zij is de ultieme diva die uithaalt met een vurige punch. Beiden gaan K.O. van verlangen.

    Tussen hen loopt de torenhoge spanning nog hoger op. Niemand kan de alchemie tussen die twee sturen. Hun lichamen zoeken en vinden elkaar, en creëren een impact als een schokgolf die de muren laat trillen.

    Welkom bij het schandaal van onbeperkte sexappeal, dat van SCANDAL Le Parfum!

    DE BELICHAMING

    Zij wordt belichaamd door Imaan Hammam, een diva, seksbom, vrolijk en helemaal à la Gaultier: een oneerbiedige verschijning die zich niets aantrekt van wat anderen zeggen. Parker en Imaan heersen als koning en koningin in de meest sexy ring ter wereld.

    DE FLACON

    SCANDAL Le Parfum: gefacetteerd en rood gelakt, lijkt de flacon te vibreren en te bewegen als een ronde koepel van verlangen. Uit de dop steken haar benen in de lucht, die van een diva die zich laat meevoeren door een sensuele verslaving.

    DE VERPAKKING

    SCANDAL Le Parfum: van vermiljoenkleurig fluweel. Hoog, woest en trots, als een blik die harten sneller doet slaan. Het paar benen is als een blazoen dat uit duizenden wordt herkend. SCANDAL is in roze letters geschreven. Voor een verpletterende entree in de zaal.

    HET PARFUM

    Het parfum is een spel. Een spel van verleiding. Een spel à la Gaultier! SCANDAL Le Parfum: Door Daphné Bugey, Ane Ayo en Fabrice Pellegrin. Een erotische millefeuille die opent met smakelijke sprankelende mandarijn, overgaat in onweerstaanbare jasmijn, en zijn hoogtepunt bereikt met noten van gezouten boterkaramel. Verslavend.

    Scandal Le Parfum by Jean Paul Gaultier is vanaf 29 augustus 2022 verkrijgbaar in alle verkooppunten van Jean Paul Gaultier.

     Scandal Le Parfum 30ml € 69,98 -  - Scandal Le Parfum 50ml € 100,78 -  - Scandal Le Parfum 80ml € 126,78

    30-08-2022 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)


    Archief per week
  • 06/05-12/05 2024
  • 29/04-05/05 2024
  • 22/04-28/04 2024
  • 15/04-21/04 2024
  • 08/04-14/04 2024
  • 01/04-07/04 2024
  • 25/03-31/03 2024
  • 18/03-24/03 2024
  • 11/03-17/03 2024
  • 04/03-10/03 2024
  • 26/02-03/03 2024
  • 19/02-25/02 2024
  • 12/02-18/02 2024
  • 05/02-11/02 2024
  • 29/01-04/02 2024
  • 22/01-28/01 2024
  • 15/01-21/01 2024
  • 08/01-14/01 2024
  • 01/01-07/01 2024
  • 25/12-31/12 2023
  • 18/12-24/12 2023
  • 11/12-17/12 2023
  • 04/12-10/12 2023
  • 27/11-03/12 2023
  • 20/11-26/11 2023
  • 13/11-19/11 2023
  • 06/11-12/11 2023
  • 30/10-05/11 2023
  • 23/10-29/10 2023
  • 16/10-22/10 2023
  • 09/10-15/10 2023
  • 02/10-08/10 2023
  • 25/09-01/10 2023
  • 18/09-24/09 2023
  • 11/09-17/09 2023
  • 04/09-10/09 2023
  • 28/08-03/09 2023
  • 21/08-27/08 2023
  • 14/08-20/08 2023
  • 07/08-13/08 2023
  • 31/07-06/08 2023
  • 24/07-30/07 2023
  • 17/07-23/07 2023
  • 10/07-16/07 2023
  • 03/07-09/07 2023
  • 26/06-02/07 2023
  • 19/06-25/06 2023
  • 12/06-18/06 2023
  • 05/06-11/06 2023
  • 29/05-04/06 2023
  • 22/05-28/05 2023
  • 15/05-21/05 2023
  • 08/05-14/05 2023
  • 01/05-07/05 2023
  • 24/04-30/04 2023
  • 17/04-23/04 2023
  • 10/04-16/04 2023
  • 03/04-09/04 2023
  • 27/03-02/04 2023
  • 20/03-26/03 2023
  • 13/03-19/03 2023
  • 06/03-12/03 2023
  • 27/02-05/03 2023
  • 20/02-26/02 2023
  • 13/02-19/02 2023
  • 06/02-12/02 2023
  • 30/01-05/02 2023
  • 23/01-29/01 2023
  • 16/01-22/01 2023
  • 09/01-15/01 2023
  • 02/01-08/01 2023
  • 25/12-31/12 2023
  • 19/12-25/12 2022
  • 12/12-18/12 2022
  • 05/12-11/12 2022
  • 28/11-04/12 2022
  • 21/11-27/11 2022
  • 14/11-20/11 2022
  • 07/11-13/11 2022
  • 31/10-06/11 2022
  • 24/10-30/10 2022
  • 17/10-23/10 2022
  • 10/10-16/10 2022
  • 03/10-09/10 2022
  • 26/09-02/10 2022
  • 19/09-25/09 2022
  • 12/09-18/09 2022
  • 05/09-11/09 2022
  • 29/08-04/09 2022
  • 22/08-28/08 2022
  • 15/08-21/08 2022
  • 08/08-14/08 2022
  • 01/08-07/08 2022
  • 25/07-31/07 2022
  • 18/07-24/07 2022
  • 11/07-17/07 2022
  • 04/07-10/07 2022
  • 27/06-03/07 2022
  • 20/06-26/06 2022
  • 13/06-19/06 2022
  • 06/06-12/06 2022
  • 30/05-05/06 2022
  • 23/05-29/05 2022
  • 16/05-22/05 2022
  • 09/05-15/05 2022
  • 02/05-08/05 2022
  • 25/04-01/05 2022
  • 18/04-24/04 2022
  • 11/04-17/04 2022
  • 04/04-10/04 2022
  • 28/03-03/04 2022
  • 21/03-27/03 2022
  • 14/03-20/03 2022
  • 07/03-13/03 2022
  • 28/02-06/03 2022
  • 21/02-27/02 2022
  • 14/02-20/02 2022
  • 07/02-13/02 2022
  • 31/01-06/02 2022
  • 24/01-30/01 2022
  • 17/01-23/01 2022
  • 10/01-16/01 2022
  • 03/01-09/01 2022
  • 26/12-01/01 2023
  • 20/12-26/12 2021
  • 13/12-19/12 2021
  • 06/12-12/12 2021
  • 29/11-05/12 2021
  • 22/11-28/11 2021
  • 15/11-21/11 2021
  • 08/11-14/11 2021
  • 01/11-07/11 2021
  • 25/10-31/10 2021
  • 18/10-24/10 2021
  • 11/10-17/10 2021
  • 04/10-10/10 2021
  • 27/09-03/10 2021
  • 20/09-26/09 2021
  • 13/09-19/09 2021
  • 06/09-12/09 2021
  • 30/08-05/09 2021
  • 23/08-29/08 2021
  • 16/08-22/08 2021
  • 09/08-15/08 2021
  • 02/08-08/08 2021
  • 26/07-01/08 2021
  • 19/07-25/07 2021
  • 12/07-18/07 2021
  • 05/07-11/07 2021
  • 28/06-04/07 2021
  • 21/06-27/06 2021
  • 14/06-20/06 2021
  • 07/06-13/06 2021
  • 31/05-06/06 2021
  • 24/05-30/05 2021
  • 17/05-23/05 2021
  • 10/05-16/05 2021
  • 03/05-09/05 2021
  • 26/04-02/05 2021
  • 19/04-25/04 2021
  • 12/04-18/04 2021
  • 05/04-11/04 2021
  • 29/03-04/04 2021
  • 22/03-28/03 2021
  • 15/03-21/03 2021
  • 08/03-14/03 2021
  • 01/03-07/03 2021
  • 22/02-28/02 2021
  • 15/02-21/02 2021
  • 08/02-14/02 2021
  • 01/02-07/02 2021
  • 25/01-31/01 2021
  • 18/01-24/01 2021
  • 11/01-17/01 2021
  • 04/01-10/01 2021
  • 28/12-03/01 2027
  • 21/12-27/12 2020
  • 14/12-20/12 2020
  • 07/12-13/12 2020
  • 30/11-06/12 2020
  • 23/11-29/11 2020
  • 16/11-22/11 2020
  • 09/11-15/11 2020
  • 02/11-08/11 2020
  • 26/10-01/11 2020
  • 19/10-25/10 2020
  • 12/10-18/10 2020
  • 05/10-11/10 2020
  • 28/09-04/10 2020
  • 21/09-27/09 2020
  • 14/09-20/09 2020
  • 07/09-13/09 2020
  • 31/08-06/09 2020
  • 24/08-30/08 2020
  • 17/08-23/08 2020
  • 10/08-16/08 2020
  • 03/08-09/08 2020
  • 27/07-02/08 2020
  • 20/07-26/07 2020
  • 13/07-19/07 2020
  • 06/07-12/07 2020
  • 29/06-05/07 2020
  • 22/06-28/06 2020
  • 15/06-21/06 2020
  • 08/06-14/06 2020
  • 01/06-07/06 2020
  • 25/05-31/05 2020
  • 18/05-24/05 2020
  • 11/05-17/05 2020
  • 04/05-10/05 2020
  • 27/04-03/05 2020
  • 20/04-26/04 2020
  • 13/04-19/04 2020
  • 06/04-12/04 2020
  • 30/03-05/04 2020
  • 23/03-29/03 2020
  • 16/03-22/03 2020
  • 09/03-15/03 2020
  • 02/03-08/03 2020
  • 24/02-01/03 2020
  • 17/02-23/02 2020
  • 10/02-16/02 2020
  • 03/02-09/02 2020
  • 27/01-02/02 2020
  • 20/01-26/01 2020
  • 13/01-19/01 2020
  • 06/01-12/01 2020
  • 30/12-05/01 2020
  • 23/12-29/12 2019
  • 16/12-22/12 2019
  • 09/12-15/12 2019
  • 02/12-08/12 2019
  • 25/11-01/12 2019
  • 18/11-24/11 2019
  • 11/11-17/11 2019
  • 04/11-10/11 2019
  • 28/10-03/11 2019
  • 21/10-27/10 2019
  • 14/10-20/10 2019
  • 07/10-13/10 2019
  • 30/09-06/10 2019
  • 23/09-29/09 2019
  • 16/09-22/09 2019
  • 09/09-15/09 2019
  • 02/09-08/09 2019
  • 26/08-01/09 2019
  • 19/08-25/08 2019
  • 12/08-18/08 2019
  • 05/08-11/08 2019
  • 29/07-04/08 2019
  • 22/07-28/07 2019
  • 15/07-21/07 2019
  • 08/07-14/07 2019
  • 01/07-07/07 2019
  • 24/06-30/06 2019
  • 17/06-23/06 2019
  • 10/06-16/06 2019
  • 03/06-09/06 2019
  • 27/05-02/06 2019
  • 20/05-26/05 2019
  • 13/05-19/05 2019
  • 06/05-12/05 2019
  • 29/04-05/05 2019
  • 22/04-28/04 2019
  • 15/04-21/04 2019
  • 08/04-14/04 2019
  • 01/04-07/04 2019
  • 25/03-31/03 2019
  • 18/03-24/03 2019
  • 11/03-17/03 2019
  • 04/03-10/03 2019
  • 25/02-03/03 2019
  • 18/02-24/02 2019
  • 11/02-17/02 2019
  • 04/02-10/02 2019
  • 28/01-03/02 2019
  • 21/01-27/01 2019
  • 14/01-20/01 2019
  • 07/01-13/01 2019
  • 31/12-06/01 2019
  • 24/12-30/12 2018
  • 17/12-23/12 2018
  • 10/12-16/12 2018
  • 03/12-09/12 2018
  • 26/11-02/12 2018
  • 19/11-25/11 2018
  • 12/11-18/11 2018
  • 05/11-11/11 2018
  • 29/10-04/11 2018
  • 22/10-28/10 2018
  • 15/10-21/10 2018
  • 08/10-14/10 2018
  • 01/10-07/10 2018
  • 24/09-30/09 2018
  • 17/09-23/09 2018
  • 10/09-16/09 2018
  • 03/09-09/09 2018
  • 27/08-02/09 2018
  • 20/08-26/08 2018
  • 13/08-19/08 2018
  • 06/08-12/08 2018
  • 30/07-05/08 2018
  • 23/07-29/07 2018
  • 16/07-22/07 2018
  • 09/07-15/07 2018
  • 30/04-06/05 2018
  • 23/04-29/04 2018
  • 16/04-22/04 2018
  • 09/04-15/04 2018
  • 02/04-08/04 2018
  • 26/03-01/04 2018
  • 19/03-25/03 2018
  • 12/03-18/03 2018
  • 05/03-11/03 2018
  • 26/02-04/03 2018
  • 19/02-25/02 2018
  • 12/02-18/02 2018
  • 05/02-11/02 2018
  • 29/01-04/02 2018
  • 22/01-28/01 2018
  • 15/01-21/01 2018
  • 08/01-14/01 2018
  • 01/01-07/01 2018
  • 25/12-31/12 2017
  • 18/12-24/12 2017
  • 11/12-17/12 2017
  • 04/12-10/12 2017
  • 27/11-03/12 2017
  • 20/11-26/11 2017
  • 13/11-19/11 2017
  • 06/11-12/11 2017
  • 30/10-05/11 2017
  • 23/10-29/10 2017
  • 16/10-22/10 2017
  • 09/10-15/10 2017
  • 02/10-08/10 2017
  • 25/09-01/10 2017
  • 18/09-24/09 2017
  • 11/09-17/09 2017
  • 04/09-10/09 2017
  • 28/08-03/09 2017
  • 21/08-27/08 2017
  • 14/08-20/08 2017
  • 07/08-13/08 2017
  • 31/07-06/08 2017
  • 24/07-30/07 2017
  • 17/07-23/07 2017
  • 10/07-16/07 2017
  • 03/07-09/07 2017
  • 26/06-02/07 2017
  • 19/06-25/06 2017
  • 12/06-18/06 2017
  • 05/06-11/06 2017
  • 29/05-04/06 2017
  • 22/05-28/05 2017
  • 15/05-21/05 2017
  • 08/05-14/05 2017
  • 01/05-07/05 2017
  • 24/04-30/04 2017
  • 17/04-23/04 2017
  • 10/04-16/04 2017
  • 03/04-09/04 2017
  • 27/03-02/04 2017
  • 20/03-26/03 2017
  • 13/03-19/03 2017
  • 06/03-12/03 2017
  • 27/02-05/03 2017
  • 20/02-26/02 2017
  • 13/02-19/02 2017
  • 06/02-12/02 2017
  • 30/01-05/02 2017
  • 23/01-29/01 2017
  • 16/01-22/01 2017
  • 09/01-15/01 2017
  • 02/01-08/01 2017
  • 25/12-31/12 2017
  • 19/12-25/12 2016
  • 12/12-18/12 2016
  • 05/12-11/12 2016
  • 28/11-04/12 2016
  • 21/11-27/11 2016
  • 14/11-20/11 2016
  • 07/11-13/11 2016
  • 31/10-06/11 2016
  • 24/10-30/10 2016
  • 17/10-23/10 2016
  • 10/10-16/10 2016
  • 03/10-09/10 2016
  • 26/09-02/10 2016
  • 19/09-25/09 2016
  • 12/09-18/09 2016
  • 05/09-11/09 2016
  • 29/08-04/09 2016
  • 22/08-28/08 2016
  • 15/08-21/08 2016
  • 08/08-14/08 2016
  • 01/08-07/08 2016
  • 25/07-31/07 2016
  • 18/07-24/07 2016
  • 11/07-17/07 2016
  • 04/07-10/07 2016
  • 27/06-03/07 2016
  • 20/06-26/06 2016
  • 13/06-19/06 2016
  • 06/06-12/06 2016
  • 30/05-05/06 2016
  • 23/05-29/05 2016
  • 16/05-22/05 2016
  • 09/05-15/05 2016
  • 02/05-08/05 2016
  • 25/04-01/05 2016
  • 18/04-24/04 2016
  • 11/04-17/04 2016
  • 04/04-10/04 2016
  • 28/03-03/04 2016
  • 21/03-27/03 2016
  • 14/03-20/03 2016
  • 07/03-13/03 2016
  • 29/02-06/03 2016
  • 22/02-28/02 2016
  • 15/02-21/02 2016
  • 08/02-14/02 2016
  • 01/02-07/02 2016
  • 25/01-31/01 2016
  • 18/01-24/01 2016
  • 11/01-17/01 2016
  • 04/01-10/01 2016
  • 28/12-03/01 2021
  • 21/12-27/12 2015
  • 14/12-20/12 2015
  • 07/12-13/12 2015
  • 30/11-06/12 2015
  • 23/11-29/11 2015
  • 16/11-22/11 2015
  • 09/11-15/11 2015
  • 02/11-08/11 2015
  • 26/10-01/11 2015
  • 19/10-25/10 2015
  • 12/10-18/10 2015
  • 05/10-11/10 2015
  • 28/09-04/10 2015
  • 21/09-27/09 2015
  • 14/09-20/09 2015
  • 07/09-13/09 2015
  • 31/08-06/09 2015
  • 24/08-30/08 2015
  • 17/08-23/08 2015
  • 10/08-16/08 2015
  • 03/08-09/08 2015
  • 27/07-02/08 2015
  • 20/07-26/07 2015
  • 13/07-19/07 2015
  • 06/07-12/07 2015
  • 29/06-05/07 2015
  • 22/06-28/06 2015
  • 15/06-21/06 2015
  • 08/06-14/06 2015
  • 01/06-07/06 2015
  • 25/05-31/05 2015
  • 18/05-24/05 2015
  • 11/05-17/05 2015
  • 04/05-10/05 2015
  • 27/04-03/05 2015
  • 20/04-26/04 2015
  • 13/04-19/04 2015
  • 06/04-12/04 2015
  • 30/03-05/04 2015
  • 23/03-29/03 2015
  • 16/03-22/03 2015
  • 09/03-15/03 2015
  • 02/03-08/03 2015
  • 23/02-01/03 2015
  • 16/02-22/02 2015
  • 09/02-15/02 2015
  • 02/02-08/02 2015
  • 26/01-01/02 2015
  • 19/01-25/01 2015
  • 12/01-18/01 2015
  • 05/01-11/01 2015
  • 29/12-04/01 2015
  • 22/12-28/12 2014
  • 15/12-21/12 2014
  • 08/12-14/12 2014
  • 01/12-07/12 2014
  • 24/11-30/11 2014
  • 17/11-23/11 2014
  • 10/11-16/11 2014
  • 03/11-09/11 2014
  • 27/10-02/11 2014
  • 20/10-26/10 2014
  • 13/10-19/10 2014
  • 06/10-12/10 2014
  • 29/09-05/10 2014
  • 22/09-28/09 2014
  • 15/09-21/09 2014
  • 08/09-14/09 2014
  • 01/09-07/09 2014
  • 25/08-31/08 2014
  • 18/08-24/08 2014
  • 11/08-17/08 2014
  • 04/08-10/08 2014
  • 28/07-03/08 2014
  • 21/07-27/07 2014
  • 14/07-20/07 2014
  • 07/07-13/07 2014
  • 30/06-06/07 2014
  • 23/06-29/06 2014
  • 16/06-22/06 2014
  • 09/06-15/06 2014
  • 02/06-08/06 2014
  • 26/05-01/06 2014
  • 19/05-25/05 2014
  • 12/05-18/05 2014
  • 05/05-11/05 2014
  • 28/04-04/05 2014
  • 21/04-27/04 2014
  • 14/04-20/04 2014
  • 07/04-13/04 2014
  • 31/03-06/04 2014
  • 24/03-30/03 2014
  • 17/03-23/03 2014
  • 10/03-16/03 2014
  • 03/03-09/03 2014
  • 24/02-02/03 2014
  • 17/02-23/02 2014
  • 10/02-16/02 2014
  • 03/02-09/02 2014
  • 27/01-02/02 2014
  • 20/01-26/01 2014
  • 13/01-19/01 2014
  • 06/01-12/01 2014
  • 30/12-05/01 2014
  • 23/12-29/12 2013
  • 16/12-22/12 2013
  • 09/12-15/12 2013
  • 02/12-08/12 2013
  • 25/11-01/12 2013
  • 18/11-24/11 2013
  • 11/11-17/11 2013
  • 04/11-10/11 2013
  • 28/10-03/11 2013
  • 21/10-27/10 2013
  • 14/10-20/10 2013
  • 07/10-13/10 2013
  • 30/09-06/10 2013
  • 23/09-29/09 2013
  • 16/09-22/09 2013
  • 09/09-15/09 2013
  • 02/09-08/09 2013
  • 26/08-01/09 2013
  • 12/08-18/08 2013
  • 05/08-11/08 2013
  • 29/07-04/08 2013
  • 22/07-28/07 2013
  • 15/07-21/07 2013
  • 08/07-14/07 2013
  • 01/07-07/07 2013
  • 24/06-30/06 2013
  • 17/06-23/06 2013
  • 10/06-16/06 2013
  • 03/06-09/06 2013
  • 27/05-02/06 2013
  • 20/05-26/05 2013
  • 13/05-19/05 2013
  • 06/05-12/05 2013
  • 29/04-05/05 2013
  • 22/04-28/04 2013
  • 15/04-21/04 2013
  • 08/04-14/04 2013
  • 01/04-07/04 2013
  • 25/03-31/03 2013
  • 18/03-24/03 2013
  • 11/03-17/03 2013
  • 04/03-10/03 2013
  • 25/02-03/03 2013
  • 11/02-17/02 2013
  • 04/02-10/02 2013
  • 28/01-03/02 2013
  • 21/01-27/01 2013
  • 14/01-20/01 2013
  • 07/01-13/01 2013
  • 31/12-06/01 2013
  • 24/12-30/12 2012
  • 17/12-23/12 2012
  • 10/12-16/12 2012
  • 03/12-09/12 2012
  • 26/11-02/12 2012
  • 19/11-25/11 2012
  • 12/11-18/11 2012
  • 05/11-11/11 2012
  • 29/10-04/11 2012
  • 22/10-28/10 2012
  • 15/10-21/10 2012
  • 08/10-14/10 2012
  • 01/10-07/10 2012
  • 24/09-30/09 2012
  • 17/09-23/09 2012
  • 10/09-16/09 2012
  • 03/09-09/09 2012
  • 27/08-02/09 2012
  • 20/08-26/08 2012
  • 06/08-12/08 2012
  • 30/07-05/08 2012
  • 23/07-29/07 2012
  • 16/07-22/07 2012
  • 09/07-15/07 2012
  • 02/07-08/07 2012
  • 25/06-01/07 2012
  • 18/06-24/06 2012
  • 11/06-17/06 2012
  • 04/06-10/06 2012
  • 28/05-03/06 2012
  • 21/05-27/05 2012
  • 14/05-20/05 2012
  • 23/04-29/04 2012
  • 16/04-22/04 2012
  • 09/04-15/04 2012
  • 02/04-08/04 2012
  • 26/03-01/04 2012
  • 19/03-25/03 2012
  • 12/03-18/03 2012
  • 05/03-11/03 2012
  • 27/02-04/03 2012
  • 20/02-26/02 2012
  • 13/02-19/02 2012
  • 06/02-12/02 2012
  • 30/01-05/02 2012
  • 23/01-29/01 2012
  • 16/01-22/01 2012
  • 09/01-15/01 2012
  • 02/01-08/01 2012
  • 24/12-30/12 2012
  • 19/12-25/12 2011
  • 12/12-18/12 2011
  • 05/12-11/12 2011
  • 28/11-04/12 2011
  • 21/11-27/11 2011
  • 14/11-20/11 2011
  • 07/11-13/11 2011
  • 31/10-06/11 2011
  • 24/10-30/10 2011
  • 17/10-23/10 2011
  • 10/10-16/10 2011
  • 03/10-09/10 2011
  • 26/09-02/10 2011
  • 19/09-25/09 2011
  • 12/09-18/09 2011
  • 05/09-11/09 2011
  • 29/08-04/09 2011
  • 22/08-28/08 2011
  • 08/08-14/08 2011
  • 01/08-07/08 2011
  • 25/07-31/07 2011
  • 18/07-24/07 2011
  • 11/07-17/07 2011
  • 04/07-10/07 2011
  • 27/06-03/07 2011
  • 20/06-26/06 2011
  • 13/06-19/06 2011
  • 06/06-12/06 2011
  • 30/05-05/06 2011
  • 16/05-22/05 2011
  • 09/05-15/05 2011
  • 02/05-08/05 2011
  • 25/04-01/05 2011
  • 18/04-24/04 2011
  • 11/04-17/04 2011
  • 04/04-10/04 2011
  • 28/03-03/04 2011
  • 21/03-27/03 2011
  • 14/03-20/03 2011
  • 07/03-13/03 2011
  • 28/02-06/03 2011
  • 21/02-27/02 2011
  • 14/02-20/02 2011
  • 07/02-13/02 2011
  • 31/01-06/02 2011
  • 24/01-30/01 2011
  • 17/01-23/01 2011
  • 10/01-16/01 2011
  • 03/01-09/01 2011
  • 26/12-01/01 2012
  • 20/12-26/12 2010
  • 13/12-19/12 2010
  • 06/12-12/12 2010
  • 29/11-05/12 2010
  • 22/11-28/11 2010
  • 15/11-21/11 2010
  • 08/11-14/11 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 25/10-31/10 2010
  • 18/10-24/10 2010
  • 11/10-17/10 2010
  • 04/10-10/10 2010
  • 27/09-03/10 2010
  • 20/09-26/09 2010
  • 13/09-19/09 2010
  • 06/09-12/09 2010
  • 30/08-05/09 2010
  • 23/08-29/08 2010
  • 16/08-22/08 2010
  • 09/08-15/08 2010
  • 02/08-08/08 2010
  • 26/07-01/08 2010
  • 19/07-25/07 2010
  • 12/07-18/07 2010
  • 05/07-11/07 2010
  • 28/06-04/07 2010
  • 21/06-27/06 2010
  • 14/06-20/06 2010
  • 07/06-13/06 2010
  • 31/05-06/06 2010
  • 24/05-30/05 2010
  • 17/05-23/05 2010
  • 10/05-16/05 2010
  • 26/04-02/05 2010
  • 19/04-25/04 2010
  • 12/04-18/04 2010
  • 05/04-11/04 2010
  • 29/03-04/04 2010
  • 22/03-28/03 2010
  • 15/03-21/03 2010
  • 08/03-14/03 2010
  • 01/03-07/03 2010
  • 22/02-28/02 2010
  • 15/02-21/02 2010
  • 08/02-14/02 2010
  • 01/02-07/02 2010
  • 25/01-31/01 2010
  • 18/01-24/01 2010
  • 11/01-17/01 2010
  • 04/01-10/01 2010
  • 28/12-03/01 2016
  • 21/12-27/12 2009
  • 14/12-20/12 2009
  • 07/12-13/12 2009
  • 30/11-06/12 2009
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 02/11-08/11 2009
  • 26/10-01/11 2009
  • 19/10-25/10 2009
  • 12/10-18/10 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 28/09-04/10 2009
  • 21/09-27/09 2009
  • 14/09-20/09 2009
  • 07/09-13/09 2009
  • 24/08-30/08 2009
  • 17/08-23/08 2009
  • 10/08-16/08 2009
  • 03/08-09/08 2009
  • 27/07-02/08 2009
  • 20/07-26/07 2009
  • 13/07-19/07 2009
  • 06/07-12/07 2009
  • 29/06-05/07 2009
  • 08/06-14/06 2009
  • 01/06-07/06 2009
  • 25/05-31/05 2009
  • 18/05-24/05 2009
  • 11/05-17/05 2009
  • 04/05-10/05 2009
  • 27/04-03/05 2009
  • 20/04-26/04 2009
  • 13/04-19/04 2009
  • 06/04-12/04 2009
  • 30/03-05/04 2009
  • 23/03-29/03 2009
  • 16/03-22/03 2009
  • 09/03-15/03 2009
  • 02/03-08/03 2009
  • 23/02-01/03 2009
  • 16/02-22/02 2009
  • 09/02-15/02 2009
  • 02/02-08/02 2009
  • 26/01-01/02 2009
  • 19/01-25/01 2009
  • 12/01-18/01 2009
  • 05/01-11/01 2009
  • 29/12-04/01 2009
  • 22/12-28/12 2008
  • 15/12-21/12 2008
  • 08/12-14/12 2008
  • 01/12-07/12 2008
  • 24/11-30/11 2008
  • 17/11-23/11 2008
  • 10/11-16/11 2008
  • 03/11-09/11 2008
  • 27/10-02/11 2008
  • 20/10-26/10 2008
  • 13/10-19/10 2008
  • 06/10-12/10 2008
  • 29/09-05/10 2008
  • 22/09-28/09 2008
  • 15/09-21/09 2008
  • 08/09-14/09 2008
  • 01/09-07/09 2008
  • 25/08-31/08 2008
  • 18/08-24/08 2008
  • 11/08-17/08 2008
  • 04/08-10/08 2008
  • 28/07-03/08 2008
  • 21/07-27/07 2008
  • 14/07-20/07 2008
  • 07/07-13/07 2008
  • 30/06-06/07 2008
  • 23/06-29/06 2008
  • 16/06-22/06 2008
  • 09/06-15/06 2008
  • 02/06-08/06 2008
  • 26/05-01/06 2008
  • 19/05-25/05 2008
  • 12/05-18/05 2008
  • 05/05-11/05 2008
  • 28/04-04/05 2008
  • 21/04-27/04 2008
  • 14/04-20/04 2008
  • 07/04-13/04 2008
  • 31/03-06/04 2008
  • 24/03-30/03 2008
  • 17/03-23/03 2008
  • 10/03-16/03 2008
  • 03/03-09/03 2008
  • 25/02-02/03 2008
  • 18/02-24/02 2008
  • 11/02-17/02 2008
  • 04/02-10/02 2008
  • 28/01-03/02 2008
  • 21/01-27/01 2008
  • 14/01-20/01 2008
  • 07/01-13/01 2008
  • 31/12-06/01 2008
  • 24/12-30/12 2007
  • 17/12-23/12 2007
  • 10/12-16/12 2007
  • 03/12-09/12 2007
  • 26/11-02/12 2007
  • 19/11-25/11 2007
  • 12/11-18/11 2007
  • 05/11-11/11 2007
  • 29/10-04/11 2007
  • 22/10-28/10 2007
  • 15/10-21/10 2007
  • 08/10-14/10 2007
  • 01/10-07/10 2007
  • 24/09-30/09 2007
  • 17/09-23/09 2007
  • 10/09-16/09 2007
  • 03/09-09/09 2007
  • 27/08-02/09 2007
  • 20/08-26/08 2007
  • 13/08-19/08 2007
  • 06/08-12/08 2007
  • 30/07-05/08 2007
  • 16/07-22/07 2007
  • 09/07-15/07 2007
  • 02/07-08/07 2007
  • 25/06-01/07 2007
  • 18/06-24/06 2007
  • 11/06-17/06 2007
  • 04/06-10/06 2007
  • 28/05-03/06 2007
  • 14/05-20/05 2007
  • 07/05-13/05 2007
  • 30/04-06/05 2007
  • 23/04-29/04 2007
  • 16/04-22/04 2007
  • 09/04-15/04 2007
  • 02/04-08/04 2007
  • 26/03-01/04 2007
  • 19/03-25/03 2007
  • 12/03-18/03 2007
  • 05/03-11/03 2007
  • 26/02-04/03 2007
  • 19/02-25/02 2007
  • 12/02-18/02 2007
  • 05/02-11/02 2007
  • 29/01-04/02 2007
  • 22/01-28/01 2007
  • 15/01-21/01 2007
  • 08/01-14/01 2007
  • 01/01-07/01 2007
  • 25/12-31/12 2006
  • 18/12-24/12 2006
  • 11/12-17/12 2006
  • 04/12-10/12 2006
  • 27/11-03/12 2006
  • 20/11-26/11 2006
  • 13/11-19/11 2006
  • 06/11-12/11 2006
  • 30/10-05/11 2006
  • 23/10-29/10 2006
  • 16/10-22/10 2006
  • 09/10-15/10 2006
  • 02/10-08/10 2006
  • 25/09-01/10 2006
  • 18/09-24/09 2006
  • 11/09-17/09 2006
  • 04/09-10/09 2006
  • 28/08-03/09 2006
  • 14/08-20/08 2006
  • 07/08-13/08 2006
  • 31/07-06/08 2006
  • 24/07-30/07 2006
  • 17/07-23/07 2006
  • 10/07-16/07 2006
  • 03/07-09/07 2006
  • 26/06-02/07 2006
  • 19/06-25/06 2006
  • 12/06-18/06 2006
  • 05/06-11/06 2006
  • 29/05-04/06 2006
  • 22/05-28/05 2006
  • 01/05-07/05 2006
  • 24/04-30/04 2006
  • 17/04-23/04 2006
  • 27/03-02/04 2006
  • 20/03-26/03 2006
  • 13/03-19/03 2006
  • 28/11-04/12 -0001

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !


    Blog tegen de regels? Meld het ons!
    Gratis blog op http://blog.seniorennet.be - SeniorenNet Blogs, eenvoudig, gratis en snel jouw eigen blog!