Inhoud blog
  • Design vakantieverblijf :.
  • Ontwerp jouw droomkeuken,
  • Let it snow
  • Interhome breidt uit aan Noordzee
  • Evenement Kerstmis Avontuur
  • Op naar de feestdagen met V-Tech
  • 5 tips om de Memphis stijl in huis (en je kleerkast) te halen
  • Home stories winter 2024
  • Het efect van schermtijd bij jonge kinderen:
  • Tsuyosa Kiniro: een nieuw icoon
  • Fresh 'n rebel
  • Kerstmis in de winterserre
  • Nieuwe Flik Flak collectie: Mystic Land
  • A Walkie Talkie Christmas
  • Chocoladehuis Boon Hasselt
  • Winterwandelingen op de Waddeneilanden
  • Circular & chic
  • Exclusieve horloges
  • Kom in de kerstsfeer
  • Punic
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    wozani
    restaurants
    04-04-2024
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Van Pablo Picasso tot Peter Sutherland

    De kunstzomer van AQUALEX aan de kust

     

    » DE ZOMEREXPO'S VAN AQUALEX

    De innovatieve drinkwatersystemen van AQUALEX bewijzen het vooruitstrevende karakter van het Belgische merk, maar ook de showroom is uniek in zijn soort. De AQUALEX Concept Store in Knokke-Heist is een plek van beleving, een plek waar designkranen op een ongeziene manier worden tentoongesteld. Neem dat laatste zeker letterlijk want sinds 2022 cureert het bedrijf er kunstexpo’s van hoog niveau samen met onder meer gerenommeerde collectioneurs en Veilinghuis Phillips. Op een artistieke manier wil AQUALEX je zo uitdagen anders te kijken naar water, en je aanzetten om over te schakelen naar de buitengewone drinkervaring waar het bedrijf voor staat. Een glimp op een kunstzinnige zomerplanning met topnamen uit de kunstwereld: van grote internationale namen als Pablo Picasso en Peter Sutherland tot upcoming kunstenaars van Belgische bodem als Robin Vermeersch en Jan De Vliegher.

    AQUALEX x VDW

    Op 15 maart opende AQUALEX de deuren van zijn showroom voor de collectie van Van Den Weghe, een internationaal marmer- en natuursteenbedrijf dat nauw samenwerkt met kunstenaars, (interieur-)architecten en designers. De tentoonstelling met werken uit de privécollectie van Bieke en Tanguy Van Quickenborne wordt gecureerd door Lieselot Vandecapelle en is een podium voor niet-commerciële werken en opkomende kunstenaars zoals Peter Sutherland, Kris Martin, Inès van den Kieboom en vele anderen. Tot en met 27 juni kan je in de AQUALEX Concept Store terecht voor kunst uit de Van Den Weghe collectie met opvallende thema’s zoals duurzaamheid en de nabijheid van de zee.

    AQUALEX Arena x Elen Braga

    In dezelfde tijdspanne als voorafgaande expositie, stelt AQUALEX een unieke samenwerking met kunstenares Elen Braga voor. De Braziliaanse multimedia-artieste kreeg de kans om het AQUALEX Arena-drinksysteem te bekleden met een prikkelend werk. Met het handgetufte ontwerp wil Braga de groeiende dreiging van plasticvervuiling en de bijbehorende gevolgen weergeven.

    AQUALEX x Jan De Vliegher

    Vanaf 30 juni exposeert Belgische kunstenaar Jan De Vliegher in de AQUALEX Concept Store met een unieke reeks schilderijen. In zijn werk probeert De Vliegher het licht te vangen, het licht dat weerkaatst en reflecteert in abstracte vormen. In zijn schilderkunst spat de creatievreugde er duidelijk van af. Ieder kunstwerk uit de solotentoonstelling is een verwijzing naar Knokke-Strand, Monet en reflecties in glaswerk. In de tentoonstelling zal Jan De Vliegher ook een AQUALEX Arena bekleden met een eigen ontwerp.

    AQUALEX x Phillips

    Onder de titel ‘Summerwave’ brengt Veilinghuis Phillips een reeks bekende en minder-bekende kunstenaars naar de AQUALEX Concept Store. Het veilinghuis is internationaal bekend omwille van de hedendaagse kunst uit de 20e eeuw die het verzamelt. Tijdens de zomer zijn veel klanten en kunstverzamelaars aan de kust te vinden; een unieke geleigenheid voor Phillips om in de showroom van AQUALEX te exposeren. Een aantal werken zullen bovendien te koop worden aangeboden. Marianne Hoet van Phillips licht al een tipje van de sluier op. De zomerexpo zal werken van Daniel Buren, Pablo Picasso en Loïc Raguénèz tonen. De kunstselectie ‘Summerwave’ is te bezoeken van 1 augustus tot en met 30 augustus.

    AQUALEX Arena x Robin Vermeersch

    Baden in kunst krijgt dankzij kunstenaar Robin Vermeersch een haast letterlijke betekenis. Vanuit een milieubewuste overtuiging en met inspiratie geput uit de natuur, vertaalt hij een eigen visie in zijn sculpturen en schilderijen. In een samenwerking met Arteconomy bedacht Vermeersch een reeks zwembadconcepten met unieke opdrukken voor een ongezien kunstzinnig effect. In de AQUALEX-showroom zal Vermeersch een Arena-drinkwatersysteem bekleden waarbij dezelfde technieken en bezieling gebruikt worden als bij het zwembadenproject. Ontdek het creatieve brein van Vermeersch vanaf 1 augustus in de AQUALEX Concept Store te Knokke.

    Kunst in water gedompeld

    De AQUALEX Concept Store is meer dan een showroom. Het is een ware kunstgalerij en een plek waar passies voor kunst en design perfect samensmelten. Op regelmatige basis worden zowel Belgische als internationale kunstenaars uitgenodigd om hun werken hier tentoon te stellen; de werken hebben steeds een duidelijke connectie met water. Volgens CEO Alexander Vanlerberghe bestaat er een nauwe verwantschap tussen het bedrijf en de kunstwereld: “Sinds de oprichting drijven we op innovatie, daarin voelen we ons verwant met kunstenaars. Ook het gevoel voor esthetiek hebben we gemeen. Een waterkraan kan een fraai designobject zijn, een kunststuk dat je niet alleen in de keuken, maar ook in je living, slaapkamer, hotellobby of wachtruimte plaatst. Het gaat om zoveel meer dan een kraan. We willen dat iedereen anders kijkt naar en denkt over water.”

    Kunst in de AQUALEX Concept Store: een overzicht : 15/03 tot en met 27/06 AQUALEX x Van Den Weghe - AQUALEX Arena x Elen Braga // 30/06 tot en met 30/07 AQUALEX x Jan De Vliegher // 01/08 tot en met 30/08 AQUALEX x Veilinghuis Phillips // 01/08 tot en met 30/08 AQUALEX Arena x Robin Vermeersch

    Openingsuren AQUALEX Concept Store maandag: van 10:00 tot 18:00 - dinsdag - woensdag: gesloten (behalve tijdens de vakanties en op feestdagen) - donderdag t/m zaterdag: van 10:00 tot 18:00 - zondag: van 11:00 tot 18:00 - Kustlaan 249, 8300 Knokke-Heist.  www.aqualex.com

     







    04-04-2024 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Rebels & gorpcore

    ontdek de nieuwste, trendy Outdoor Originals collectie, curated by A.S.Adventure

     

    Op zoek naar een outfit met een rebels kantje? Een originele gorpcore look waar de creativiteit vanaf spat? Dan is de nieuwste Outdoor Originals, curated by A.S.Adventure, lentecollectie met merken zoals Welter Shelter, Picture, Columbia en Berghaus, exact wat je zoekt. De jonge, trendy collectie introduceert voor het eerst ook schoenen, ideaal voor de trails én de stad. Exclusief beschikbaar online en bij A.S.Adventure Antwerpen, Leuven, Schoten, Gent en Toison d'Or.

    Vorig jaar lanceerde A.S.Adventure voor het eerst haar Outdoor Originals collectie, een nauwkeurig gecureerde urban outdoor collectie van kwalitatieve outdoormerken. Dit seizoen presenteert A.S.Adventure een nieuwe Outdoor Originals lentecollectie met trendy merken zoals Welter Shelter, Picture, Columbia en Berghaus.

    De collectie in een notendop? Retro patronen en statement colours, zachte materialen en perfect fits.

    De nieuwe collectie introduceert voor het eerst ook Outdoor Originals schoenen. Betreed ongebaande paden of verover de stad, met de (wandel)schoenen in deze collectie stap je overal comfortabel, van de trails tot de stad.

     De collectie is exclusief beschikbaar online en bij A.S.Adventure Antwerpen, Leuven, Schoten, Gent en Toison d'Or.







    04-04-2024 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    03-04-2024
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Mayerline Brussels: 9 april National Wise women's day

    een dag om de stereotypen rond vrouwen en leeftijd te doorbreken

     

    Op wijsheid en levenskracht staan geen leeftijd

    Op 9 april 2024 introduceert Mayerline Brussels de eerste NATIONAL WISE WOMEN’S DAY, een initiatief dat de waarde van levenservaring, wijsheid en kracht viert en vrouwen aanmoedigt om zichzelf te laten zien. De campagne heeft tot doel niet alleen het belang van leeftijd en levenservaring te benadrukken, maar ook vrouwen te inspireren om zichzelf te uiten en hun stem te laten horen. Het is een oproep aan alle vrouwen om trots te zijn op wie ze zijn en de wereld te tonen wat ze te bieden hebben, ook en net als ze al heel wat jaren meedraaien.

    De NATIONAL WISE WOMEN’S DAY, een initiatief van Mayerline Brussels, omarmt de diversiteit en schoonheid van vrouwen van alle leeftijden. Met deze dag wil Mayerline Brussels het bewustzijn vergroten over de waarde van levenservaring en laten zien hoe je met levenslust en positivisme het leven kunt omarmen. Het Belgische modemerk verspreidde een brief om vrouwen uit te nodigen ouder worden te herdefiniëren als een periode van kracht, wijsheid en schoonheid. Hiermee plaatsen zij deze vrouwen in de spotlights en roepen hen op om zichzelf te laten zien zoals ze werkelijk zijn.

    "NATIONAL WISE WOMEN’S DAY biedt de gelegenheid om leeftijd te vieren als bron van levenservaring en hoeveel groei en kracht daarin ligt," zegt Katrien De Cannière, Marketing & Communicatie Manager Mayerline Brussels. "Dit initiatief is nodig omdat we nog steeds moeten opboksen tegen verouderde stereotypen en verwachtingen ten aanzien van vrouwen; van wat ze kunnen, mogen, zouden moeten volgens hun leeftijd," vervolgt Katrien De Cannière. "Met Mayerline Brussels kleden we vrouwen die middenin het leven staan en lichamen met levenservaring. Daar zit zoveel schoonheid en vrijheid en energie in. Dat moet méér gezien worden dan dat getal dat leeftijd maar is."

    De lancering van NATIONAL WISE WOMEN’S DAY markeert een belangrijke stap voor Mayerline Brussels in het realiseren van haar missie om de onevenwichtige relatie tussen schoonheid en leeftijd te herdefiniëren en levenservaring te vieren als een bron van kracht en wijsheid. Het initiatief benadrukt het engagement van Mayerline Brussels om inclusiviteit en diversiteit te bevorderen in de mode-industrie en de samenleving als geheel.

    Als pionier in tijdloos eigentijdse mode voor vrouwen van verschillende generaties heeft Mayerline Brussels altijd gestreefd naar inclusiviteit en diversiteit in haar modebeeld. Het merk gelooft sterk in het vieren van een diversiteit aan vrouwen in haar marketingcampagnes, vandaar dat het modemerk consequent werkt met 50+modellen, met mannequins met grote maten en met ‘people’. Deze keuze benadrukt het statement dat schoonheid, kracht en zelfexpressie geen (leeftijds)grenzen kennen. Mayerline Brussels gaat daarbij verder dan slechts een gezicht op een foto. Voor haar brandingcampagnes stelt het merk steevast een artistieke en professionele crew samen die bestaat uit vrouwen met tientallen jaren ervaring.

    Mayerline inspireert Belgische vrouwen om "NATIONAL WISE WOMEN’S DAY" mee te vieren via de verschillende sociale kanalen en op hun website. Ze gebruiken de hashtag #NationalWiseWomensDay om erkenning te geven aan alle wijze vrouwen die het leven zoveel interessanter maken.







    03-04-2024 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Corendon noteert opvallende interesse in Egypte

    De paasvakantie staat voor de deur en de boekingen gaan hard bij touroperator Corendon. Zowat alle vluchten met vertrek vanuit Brussel zitten vol. Meest populaire bestemmingen zijn de Canarische Eilanden, Turkije en Egypte. Vooral die laatste bestemming laat een stijging in vraag zien. Daarom heeft Corendon beslist om extra vluchtcapaciteit te voorzien op de bestemming Hurghada tijdens de paasvakantie. Wie het graag wat verder zoekt kan nog richting Curaçao, met rechtstreekse vlucht vanuit Amsterdam-Schiphol. Nu extra voordelig, aangezien ze in Nederland geen paasvakantie hebben. Meer info: www.corendon.be

    De paasvakantie kondigt zich zonnig aan bij touroperator Corendon. De boekingen lopen voorspoedig en liggen ruim 8% hoger ten opzichte van dezelfde periode vorig jaar. De Canarische Eilanden (Tenerife en Gran Canaria) zijn traditioneel erg in trek en ook Turkije (Antalya) doet het prima. Daarnaast is het vooral Egypte dat hoge ogen gooit, met 23% meer boekingen ten opzichte van vorig jaar.

    “De Belgische consument heeft opnieuw de weg gevonden naar Egypte, na enkele maanden waarin de boekingen wat minder waren”, zegt Yohan De Vlieger, Manager Corendon België. “Het mag duidelijk zijn dat Egypte een populaire bestemming is, die al jaar en dag kan rekenen op een trouw reizigerspubliek vanuit België. De hotels zijn er fantastisch, de gastvrijheid groot en daarnaast is ook het culturele aanbod er enorm. Daarom hebben we ook beslist om onze capaciteit voor de paasvakantie vanuit Brussel uit te breiden met extra vluchten. Wie last-minute dus nog naar de zon wil heeft met Egypte een mooie opportuniteit aan een messcherpe prijs. Al zal je niet te lang moeten wachten met beslissen.”

    Naast de extra capaciteit op Egypte biedt Corendon voor last-minuteboekers ook wekelijks 4 rechtstreekse vluchten vanuit Amsterdam naar het exotische Curaçao aan. Overnachten kan in het gloednieuwe The Rif at Mangrove Beach of het Corendon Mangrove Beach Resort, beide 5* Ultra All inclusive hotels, vlakbij Willemstad. Verblijf van een week op basis van Ultra All Inclusive en inclusief vluchten kan al vanaf 1.249 Euro pp.

    Meer info en boeken kan via www.corendon.be ​





    03-04-2024 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    02-04-2024
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Hydra Végétal SOS hydraterend masker

    Een plantaardig hydraterend concentraat - Bio-inspiratie vormt de kern van onze hydraterende werkingstechnologie

    De plantkundigen en fytologen van Yves Rocher lieten zich inspireren door een plant met een opmerkelijk vochtregulerend mechanisme: de Edulis. Zijn mechanisme om water op te vangen en vast te houden in de bladeren, vergelijkbaar met dat van de huidhydratatie, zette onze onderzoekers van Plantaardige Cosmetica® ertoe aan om deze plant te bestuderen.

    Na enkele jaren onderzoek ontwikkelden ze een actief ingrediënt, cellulair eduliswater. Die actieve werkstof wordt zo snel mogelijk na de oogst in La Gacilly uit de verse plant geëxtraheerd volgens een natuurlijk extractieprotocol. Het betreft een exclusief protocol dat gebruik maakt van 100% fysieke processen zonder oplosmiddelen. Zo blijft de kwaliteit bewaard van het actieve ingrediënt, dat rijk is aan actieve hydratatiemoleculen. 

    Onze onderzoekers konden een overeenkomst aantonen tussen het mechanisme van wateropslag in de plant en de werking ervan op de huid. Daarop creëerden ze het nieuwe SOS Hydraterend masker, dat waterreserves vasthoudt en de huid oplaadt, als een golf van hydratatie.

    ONMIDDELIJKE HYDRATATIE - SOS Hydraterend masker – 75 ml – € 19,90

    +33% ONMIDDELLIJKE HYDRATATIE - Klinisch onderzoek, onmiddellijk geobjectiveerd, bij 12 personen.

    Het nieuwe Hydra Végétal-masker is rijk aan moleculen die de hydratatie activeren, naast mineralen, aminozuren, peptiden en suikers; het bevat een hoog concentraat actief Edulis-water voor een onmiddellijk hydraterend effect. De huid wordt ogenblikkelijk opgeladen met vocht en ziet er fris en stralend uit. Ze voelt prettig aan, uitdrogingslijntjes worden gladgestreken.

    Gebruiksaanwijzing: breng een à twee keer per week een dikke laag aan op het gereinigde gelaat, vermijd de oogomtrek. Laat 5 minuten intrekken en verwijder het overtollige product met een wattenschijfje.

    88% van de vrouwen zegt dat ze een hydratatieboost ervaren - Klantenonderzoek bij 100 vrijwilligers gedurende 28 dagen. 

    DE VOLLEDIGE HYDRA VÉGÉTAL-LIJN

    SOS Hydraterend Masker - 75 ml - € 19,90 - Het vochtgehalte van de huid wordt onmiddellijk aangevuld. Ze voelt comfortabel aan en ziet er fris en stralend uit.

    100 uur Non-Stop Hydraterend Serum - 30 ml - € 23,90 - Vanaf het eerste gebruik wordt de huid 100 uur lang continu gehydrateerd

    48 uur Non-Stop Hydraterende Gelcrème - 50 ml (pot of tube) - € 19,90  - De huid wordt onmiddellijk verzadigd met water. De huid blijft gedurende 48 uur intensief gehydrateerd, voor een frisse, stralende teint en een voller effect.

    48 uur Non-Stop Hydraterende Rijke Dagcrème - 50 ml - € 19,90 - De huid wordt onmiddellijk gevoed en voelt comfortabel aan. De huid blijft gedurende 48 uur gehydrateerd, met een voller effect.

    Intens Hydraterende Verzorging - 75 ml - € 25,90 - Deze 3-in-1 huidverzorging is erg veelzijdig. Ze hydrateert de huid onmiddellijk. 

    Frisse Verkwikkende Gel - 15 ml – € 17,90 - Hydrateert en verfrist de oogomtrek. Wallen vervagen.

    Act beautiful: samen op weg naar meer duurzame schoonheid 

    In 2024 lanceert Yves Rocher het programma Act Beautiful: 10 concrete acties waarmee het merk de zaken vandaag in beweging zet, op weg naar een duurzamere toekomst.

    Laten we samen kiezen voor efficiënte cosmeticaproducten van Franse herkomst die het beste halen uit iconische planten, geteeld volgens agro-ecologische methoden, en de acties van de Yves Rocher Foundation ondersteunen. 

     

     

     

     

     

     

     

     







    02-04-2024 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.WOM - 360° goocheltrucs
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    WOM - Parcours vol illusies & magie

    Nadat de Maxime Mandrake & Friends Magic Show afgelopen winter het publiek veroverde, keert hij deze lente terug naar het WOM met een gloednieuwe, nog adembenemendere 360-graden ervaring! Nog nooit eerder vertoond in België, biedt het WOM vier nog technischere shows dankzij een roterend apparaat dat de goochelaar in het midden van de zaal plaatst. Gedurende vier exclusieve lenteweekends voert het WOM toeschouwers mee naar een nieuwe dimensie, ideaal om als familie te ontdekken.

    In het WOM maken we plezier terwijl er vragen en twijfels ontstaan. Dankzij een meeslepend en interactief permanent parcours stelt dit museum de hersenen op de proef en dompelt het de bezoeker onder in een wereld waar schijn vaak bedriegt. Optische illusies en tastbaar en auditief gezichtsbedrog doen je de weg kwijtraken. Gelegen op de snelgroeiende site van Tour & Taxis, biedt het een groot parcours van 1500m2.

    Het parcours wordt gekenmerkt door wetenschapshoeken die werden ontwikkeld door professor Steven Laureys, een wereldberoemde neuroloog en houder van de prestigieuze Francqui-prijs. Bezoekers leren meer over de cognitieve mechanismen die een rol spelen tijdens de interactie met de illusies en experimenten in het museum. Deze leiden tot verschillen van meningen of percepties.

    PRAKTISCHE INFORMATIE

    LOCATIE : WOM – Parcours vol illusies & magie - Tour & Taxis, Shed 4bis, 1000 Brussel

    Drietalige voorstelling (FR, NL, ENG) : Zaterdag 6 en 13 april om 14u00 - Zondag 7 en 14 april om 14u00 - Zaterdag 4 en 11 mei om 11u00 en 14u00 - Zondag 5 en 12 mei om 11u00 en 14u00

    TARIEVEN : Standaard (>26): € 28,50€ - Jongeren (19-25): € 25,50€ - Kinderen (6-18): € 25,50€ - Kinderen De prijs van de show is inclusief een bezoek aan het WOM.

    02-04-2024 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    01-04-2024
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Scandal Absolu

    Wat de nacht ook brengt? Geen enkele nacht is spectaculair zonder Scandal Absolu!

    Onvergetelijke nachten met een bedwelmend sillage… Een ondeugende blik bereikt het hoogtepunt terwijl de combinatie van vrolijke vrijheid en onbeteugelde ondeugendheid het voortouw neemt. Durf je het aan om de passionele chemie van lustige lichamen tot zelfs in het ochtendgloren waar te nemen? En dus ook de hartslag en de kern van universele taboes te ervaren?

    DE GEUREN

    Ervaar een heerlijk en bedwelmend sillage dankzij tubereus verrijkt door een rijkelijke zwarte vijg en verleidelijk sandelhout. Dit is de essentie van de signatuur van Absolute Scandal. Verslavende sensualiteit die mannelijke energie spectaculair belichaamt terwijl een gourmand duo van Mirabel pruim en sandelhout wordt verwelkomd door houtachtige kastanje. Dompel je onder in een sensationeel aroma.

    DE FLACONS

    De flacon van Absolute Scandal is prachtig versierd met een spiegelend effect dankzij de gouden gloed. En ook nu schitteren de sexy benen opnieuw in de lucht. Met een roze fluwelen verpakking verleidt Jean Paul Gaultier dan ook op speelse en sensuele wijze meerdere zintuigen van spectaculaire vrouwen. De flacon voor heren is dan weer geometrisch en viriel als eerbetoon en antwoord aan Absolute Scandal. Met een koninklijke gouden kroon als symbool van pure kracht verleidt hij iedereen met louter en alleen zijn aanwezigheid. Net zo iconisch als zijn vrouwelijke tegenhanger straalt hij pure passie en sensualiteit uit met zijn rode fluwelen verpakking.

    DE NEUZEN

    Absolute Scandal neemt een diepe duik in de meest verleidelijke excessen om dusdanig meerdere zintuigen te prikkelen dankzij de rijkelijke en bedwelmende noten ontwikkeld dankzij de neuzen Daphné Buggy, Fabrice Pellegrin en Ane Ayo. Absolute Scandal Homme brengt je dan weer in vervoering op prikkelende wijze dankzij de neuzen Quentin Bisch, Natalie Cetto en Christophe Raynaud. Laat je bedwelmen door de meest adembenemende geuren ooit.

    Scandal Absolu en Scandal Absolu pour Homme Le Parfum by Jean Paul Gaultier zijn vanaf 1 April 2024 verkrijgbaar in alle verkooppunten van Jean Paul Gaultier.

    Scandal Absolu Parfum concentré 80ml € 172,65 - Scandal Absolu Parfum concentré 50ml € 137,25 - Scandal Absolu Parfum concentré 30ml € 95,45

    Scandal Absolu pour Homme Parfum concentré 100ml - € 161,45 - Scandal Absolu pour Homme Parfum concentré 50ml - € 119,65











    01-04-2024 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Ontdek de nieuwe, duurzame deodorant sticks van Weleda

    Nieuw van WELEDA: deodorant sticks! Naast de roll-on en spray deodoranten verkoopt WELEDA vanaf april 2024 ook deodorant sticks. Twee effectieve producten, vrij van alcohol en aluminiumzouten en in een volledig kartonnen verpakking. De deodorant sticks zijn 100% natuurlijk, bewezen effectief en verstoppen je poriën niet. Biologische shea butter en biologische zonnebloemolie verzachten en verzorgen de gevoelige huid, ook na het scheren. Kies uit de verfrissende geur van citrus en bergamot of de verkwikkende geur van eucalyptus en pepermunt!

    100% natuurlijk en zacht voor je huid

    Kies jij ook steeds vaker voor natuurlijke verzorging zonder troep? WELEDA maakt al meer dan 100 jaar biologische en 100% natuurlijke verzorgingsproducten. Goed voor jou én de planeet. Het cosmeticamerk is dan ook trots om twee nieuwe deodorant sticks te lanceren. Zo zorgen de deodorant sticks voor een frisse geur door het gebruik van 100% natuurlijke etherische oliën. En zijn de sticks zacht en mild voor je huid. Maak kennis met Citrus + Bergamot 24H Deodorant Stick en Eucalyptus + Peppermint 24H Deodorant Stick!

    Citrus + Bergamot 24H Deodorant Stick - 50g | € 10,99

    » 24 uur effectieve bescherming tegen ongewenste lichaamsgeurtjes - »  Sluit de poriën niet af - » Sprankelende fruitige geur van citrus en bergamot - »  Biologisch en 100% natuurlijk - » Vrij van alcohol, aluminiumzouten en baking soda (natriumbicarbonaat)

    Eucalyptus + Peppermint 24H Deodorant Stick - 50g | € 10,99

    » 24 uur effectieve bescherming tegen ongewenste lichaamsgeurtjes - »  Sluit de poriën niet af - » Frisse en aromatische geur van eucalyptus en pepermunt - »  Biologisch en 100% natuurlijk - » Vrij van alcohol, aluminiumzouten en baking soda (natriumbicarbonaat)

    Goed voor je oksels én de planeet

    Naast effectiviteit is duurzaamheid ook belangrijk voor WELEDA. Een stick gaat namelijk 4 maanden mee. Je koopt de deodorant sticks in een volledig kartonnen verpakking (FSC). Zo is de verpakking 100% recyclebaar en makkelijk in gebruik. Met de nieuwe deodorant sticks draagt WELEDA bij aan nog meer verduurzaming, voor mens en planeet. Dus ben je op zoek naar een effectieve, natuurlijke en duurzame deodorant? Probeer dan de nieuwe deodorant sticks van WELEDA. Ook handig voor op reis!

     

     







    01-04-2024 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    31-03-2024
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Quick step

    MET DEZE TIPS VAN QUICK-STEP WORDT JOUW BADKAMER EEN OASE VAN LUXE

     

     

    Interieurontwerpers besteden steeds meer aandacht aan de inrichting van een badkamer en dat is niet toevallig. Waar een badkamer vroeger eerder een functionele ruimte in het huis was, wordt het nu steeds meer een toevluchtsoord om even te ontsnappen aan de dagelijkse stress. Droom jij ook van je eigen plekje om te herbronnen en weer tot jezelf te komen? Laat je inspireren door de luxe van een vijfsterrenhotel en maak van je badkamer een sanctuary!

    LUXE TOT IN DE KLEINSTE DETAILS

    Heb je ooit al eens gelogeerd in een chique hotel waar je jezelf wou opsluiten in de badkamer en niet meer naar huis wou? Je bent duidelijk niet de enige want ‘hotel chique’ wordt getipt als dé badkamertrend van 2024! Aan de basis van deze trend ligt de kunst van het decoreren, waarbij elk detail zorgvuldig is gekozen om een gevoel van luxe en verfijning op te roepen. Denk aan zachte, pluche handdoeken in maagdelijk wit, netjes gevouwen en gerangschikt op marmeren werkbladen die doen denken aan de elegante badkamers in vijfsterrenhotels. Geurkaarsen flikkeren zachtjes en verspreiden delicate geuren van lavendel of eucalyptus in de lucht waardoor er een sfeer van sereniteit en rust wordt gecreëerd. In een nis staan hoogwaardige verzorgingsproducten geëtaleerd die je uitnodigen voor een ultieme verwenervaring. Lichtarmaturen werpen een uitnodigende gloed die reflecteert in gesofisticeerde, oversized spiegels. Een kleurenpalet met zachte tinten zoals wit, crème, beige en pasteltinten versterkt het gevoel van pure luxe, terwijl donkere tinten gecombineerd met hout dan weer een gevoel van geborgenheid geven. Kies voor een stijl die resoneert met jouw ziel, maar verlies de details niet uit het oog. In de ‘hotel chique’- trend worden zelfs praktische elementen als kranen en douchekoppen verheven tot kunstobjecten.

    A FLOOR MAKES THE (BATH)ROOM

    Wil je nog een stapje verder gaan en ben je klaar voor een grondige make-over in de stijl van de hotel chique-trend? Begin dan met het kiezen van een vloer als vertrekpunt van een volledige metamorfose. Omdat de vloer een grote impact heeft op de sfeer van de ruimte maak je best eerst een moodboard zodat je een goed beeld hebt van het resultaat dat je wilt bereiken. Droom je van een minimalistische zen-ruimte met een minimum aan visuele prikkels om volledig tot rust te komen? Dan is de look van natuursteen uit de Alpha Vinyl-collectie de perfecte basis. Houtdecors zoals walnoot of eik uit de Capture-collectie zijn dan weer het ideale vertrekpunt om de sfeer van een warme welness op te roepen. Naast de esthetische look spelen er natuurlijk ook praktische overwegingen omdat het nog steeds om een ‘natte’ ruimte gaat. Het goede nieuws is dat je je geen zorgen hoeft te maken over vocht of water als je kiest voor een vloer van Quick-Step. Dankzij de waterafstotende 'HydroSeal' -coating zijn immers alle laminaat- én vinylvloeren van Quick-Step volledig waterbestendig. De vinylvloeren hebben bovendien als extra voordeel dat ze warm aanvoelen en geluiddempend zijn. Zo wordt jouw badkamer een warme cocon waarin je jezelf even kan afsluiten van de drukte in huis.

    BOTANIC SANCTUARY

    De luxe van hotel chique gaat verder dan esthetische verfijning of exclusieve details. Het gaat ook om de luxe van rust en stilte waardoor je kan herbronnen en tot jezelf kan komen. Door natuurlijke elementen te integreren in je badkamer kan je dat gevoel van welzijn nog versterken. De gemakkelijkste manier om de natuur naar binnen te brengen zijn planten, en als je echt het gevoel van een botanic sanctuary wilt creëren, kan je zelfs een volledige wand groen schilderen. Zo wordt jouw badkamer een botanische tempel voor lichaam en geest. Kies daarnaast voor sanitaire meubels met organische vormen en fluïde lijnen. De uitstraling van natuurlijke materialen kan je ook doortrekken naar de vloer door te kiezen voor hout. Toegegeven, parket was lang geen optie in de badkamer, maar de designers van Quick-Step hebben daar verandering in gebracht. Voor de parketcollectie Cascada ontwikkelden ze een ‘Wood for Life’-vernistechnologie én een geoptimaliseerd klikdesign waardoor niet alleen de toplaag, maar ook de zijden van de houtplanken beschermd zijn. Zo kan er geen water in of onder de vloer sijpelen en blijf je helemaal zen als er een spatje water op de vloer komt. Omdat de parketvloer volledig waterdicht is, zijn de parketvloeren uit de Cascada-collectie ook gemakkelijk in onderhoud waardoor je het ontspannen gevoel van je wellnesskuur nog lang kan vasthouden. Samengevat bieden de vloeren van Quick-Step een luxueus canvas waar wellness en luxe elkaar naadloos kruisen. Wedden dat jij na jouw ‘hotel chique’ make-over niet meer je huis uit wilt?

     

     

     







    31-03-2024 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Quick step

    MET DEZE TIPS VAN QUICK-STEP WORDT JOUW BADKAMER EEN OASE VAN LUXE

     

     

    Interieurontwerpers besteden steeds meer aandacht aan de inrichting van een badkamer en dat is niet toevallig. Waar een badkamer vroeger eerder een functionele ruimte in het huis was, wordt het nu steeds meer een toevluchtsoord om even te ontsnappen aan de dagelijkse stress. Droom jij ook van je eigen plekje om te herbronnen en weer tot jezelf te komen? Laat je inspireren door de luxe van een vijfsterrenhotel en maak van je badkamer een sanctuary!

    LUXE TOT IN DE KLEINSTE DETAILS

    Heb je ooit al eens gelogeerd in een chique hotel waar je jezelf wou opsluiten in de badkamer en niet meer naar huis wou? Je bent duidelijk niet de enige want ‘hotel chique’ wordt getipt als dé badkamertrend van 2024! Aan de basis van deze trend ligt de kunst van het decoreren, waarbij elk detail zorgvuldig is gekozen om een gevoel van luxe en verfijning op te roepen. Denk aan zachte, pluche handdoeken in maagdelijk wit, netjes gevouwen en gerangschikt op marmeren werkbladen die doen denken aan de elegante badkamers in vijfsterrenhotels. Geurkaarsen flikkeren zachtjes en verspreiden delicate geuren van lavendel of eucalyptus in de lucht waardoor er een sfeer van sereniteit en rust wordt gecreëerd. In een nis staan hoogwaardige verzorgingsproducten geëtaleerd die je uitnodigen voor een ultieme verwenervaring. Lichtarmaturen werpen een uitnodigende gloed die reflecteert in gesofisticeerde, oversized spiegels. Een kleurenpalet met zachte tinten zoals wit, crème, beige en pasteltinten versterkt het gevoel van pure luxe, terwijl donkere tinten gecombineerd met hout dan weer een gevoel van geborgenheid geven. Kies voor een stijl die resoneert met jouw ziel, maar verlies de details niet uit het oog. In de ‘hotel chique’- trend worden zelfs praktische elementen als kranen en douchekoppen verheven tot kunstobjecten.

    A FLOOR MAKES THE (BATH)ROOM

    Wil je nog een stapje verder gaan en ben je klaar voor een grondige make-over in de stijl van de hotel chique-trend? Begin dan met het kiezen van een vloer als vertrekpunt van een volledige metamorfose. Omdat de vloer een grote impact heeft op de sfeer van de ruimte maak je best eerst een moodboard zodat je een goed beeld hebt van het resultaat dat je wilt bereiken. Droom je van een minimalistische zen-ruimte met een minimum aan visuele prikkels om volledig tot rust te komen? Dan is de look van natuursteen uit de Alpha Vinyl-collectie de perfecte basis. Houtdecors zoals walnoot of eik uit de Capture-collectie zijn dan weer het ideale vertrekpunt om de sfeer van een warme welness op te roepen. Naast de esthetische look spelen er natuurlijk ook praktische overwegingen omdat het nog steeds om een ‘natte’ ruimte gaat. Het goede nieuws is dat je je geen zorgen hoeft te maken over vocht of water als je kiest voor een vloer van Quick-Step. Dankzij de waterafstotende 'HydroSeal' -coating zijn immers alle laminaat- én vinylvloeren van Quick-Step volledig waterbestendig. De vinylvloeren hebben bovendien als extra voordeel dat ze warm aanvoelen en geluiddempend zijn. Zo wordt jouw badkamer een warme cocon waarin je jezelf even kan afsluiten van de drukte in huis.

    BOTANIC SANCTUARY

    De luxe van hotel chique gaat verder dan esthetische verfijning of exclusieve details. Het gaat ook om de luxe van rust en stilte waardoor je kan herbronnen en tot jezelf kan komen. Door natuurlijke elementen te integreren in je badkamer kan je dat gevoel van welzijn nog versterken. De gemakkelijkste manier om de natuur naar binnen te brengen zijn planten, en als je echt het gevoel van een botanic sanctuary wilt creëren, kan je zelfs een volledige wand groen schilderen. Zo wordt jouw badkamer een botanische tempel voor lichaam en geest. Kies daarnaast voor sanitaire meubels met organische vormen en fluïde lijnen. De uitstraling van natuurlijke materialen kan je ook doortrekken naar de vloer door te kiezen voor hout. Toegegeven, parket was lang geen optie in de badkamer, maar de designers van Quick-Step hebben daar verandering in gebracht. Voor de parketcollectie Cascada ontwikkelden ze een ‘Wood for Life’-vernistechnologie én een geoptimaliseerd klikdesign waardoor niet alleen de toplaag, maar ook de zijden van de houtplanken beschermd zijn. Zo kan er geen water in of onder de vloer sijpelen en blijf je helemaal zen als er een spatje water op de vloer komt. Omdat de parketvloer volledig waterdicht is, zijn de parketvloeren uit de Cascada-collectie ook gemakkelijk in onderhoud waardoor je het ontspannen gevoel van je wellnesskuur nog lang kan vasthouden. Samengevat bieden de vloeren van Quick-Step een luxueus canvas waar wellness en luxe elkaar naadloos kruisen. Wedden dat jij na jouw ‘hotel chique’ make-over niet meer je huis uit wilt?

     

     

     







    31-03-2024 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    30-03-2024
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Beoconnect core

    BEOCONNECT CORE VERANDERT LEGACY BANG & OLUFSEN PRODUCTEN IN EEN DRAADLOOS LUIDSPREKERSYSTEEM

     

     

    Bang & Olufsen kondigt vandaag de Beoconnect Core aan, een nieuwe streaming box die legacy Bang & Olufsen luidsprekers verandert in een draadloos luidsprekersysteem. Met Beoconnect Core kunnen mensen naadloos muziek streamen vanuit hun favoriete app naar Bang & Olufsen luidsprekers die meer dan 30 jaar teruggaan, hun Bang & Olufsen platenspeler of muzieksysteem aansluiten op Bang & Olufsen luidsprekers, en Bang & Olufsen luidsprekers aansluiten op elke televisie voor meeslepende filmische momenten.

    "Ons doel is om product iconen te bouwen die een leven lang meegaan, Beoconnect Core is een belangrijke toevoeging aan ons productaanbod, die ons in staat stelt om deze belofte van duurzaamheid waar te maken. Beoconnect Core verbindt ons verleden met onze toekomst en wordt geleverd met onze vervangbare Mozart streaming module die eenvoudig kan worden geüpgraded naar de nieuwste technologie", zegt Michael Henriksson, Vice President Productmarketing bij Bang & Olufsen. Hij vervolgt: "Dit betekent dat de producten waar onze klanten van houden jarenlang kunnen worden gebruikt en blijvende herinneringen kunnen blijven creëren".”.

    Ontworpen met Cradle-to-Cradle principes in gedachten, belichaamt het ontwerp van Beoconnect Core de toewijding van Bang & Olufsen om de levensduur van zijn producten te verlengen. Dit gebeurt door middel van eenvoudige upgradebaarheid, langdurige servicebaarheid, evenals de vervangbare Mozart streaming module om ervoor te zorgen dat het Bang & Olufsen producten kan blijven voortzetten in de toekomst met de nieuwste technologie.

    Beoconnect Core biedt verschillende connectiviteitsopties, zoals Powerlink en USB geoptimaliseerd voor de Beolab 50 en Beolab 90 luidsprekers, en line-in voor platenspelers en andere bronnen. Bovendien maakt Beoconnect Core het mogelijk om Bang & Olufsen luidsprekers aan te sluiten op schermen van derden met HDMI eARC voor meeslepende film momenten, die worden versterkt met de geluidskwaliteit van Bang & Olufsen.

    Met een zacht gebogen, met parel gestraald aluminium chassis dat warmte absorbeert en een niet-geleidende cover om volledige antenne transparantie te garanderen, is het slanke en compacte ontwerp van Beoconnect Core geschikt voor elke kamer. Bovendien kan Beoconnect Core worden geïnstalleerd in Beosound Shape met behulp van een beugel die naadloos kan worden ingevoegd in een Beosound Shape tegel





    30-03-2024 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Een bloemig stoffenboeket voor het interieur

    » TREND: VICHYPRINT X BLOEMENPRINT - » SLAAPKAMER- & LIVINGDECORATIE

    De lente is zo dichtbij dat we het haast kunnen ruiken. De dagen worden opnieuw langer, de gemiddelde temperatuur klimt de hoogte in en de eerste knop staat klaar om te ontluiken. Tijdens het voorjaar krijgt niet alleen de natuur, maar ook het interieur een kleurrijke en speelse boost. Mondial Tissus transformeert onze woonst tot een bloeiend bloemenveld met bonte stoffen die zonder meer de lente en zijn hoopvolle natuurpracht belichamen. Of je nu een geoefende couturier bent of een enthousiaste beginner, Mondial Tissus vindt dat unieke decoratie voor iedereen toegankelijk moet zijn. Zo kan je gebruik maken van haar maatwerkservice, een praktische oplossing om alle creatieve ideeën tot leven te brengen.

    A b(l)oom box

    Pluk bloemen en decoreer je woning met fleurige stoffenprints. Mondial Tissus transformeert je woning in een rijkgevulde bloemenserre met textiel in speelse kleuren en gelukkige patronen. Bloemen in alle vormen en maten worden afgewisseld met ruitjes of corduroy en zorgen in de juiste combinatie voor de juiste sfeer. Voeg je graag een vleugje humor toe? Speel dan met contrasterende opdrukken en ga voor extra decoratie zoals poefjes of sierkussens. Voor romantische zielen is een subtiel bloemenaccent en een zachte kleur dan weer the way to go.

    Decotip: Combineer verschillende prints voor een speelse inrichting, of creëer een monochrome look met verschillende patronen in dezelfde kleur. Biezen van sierkussen in een contrasterende kleur geven je interieur alvast dat extra toefje persoonlijkheid. Werk het geheel ten slotte af met een effen stof om het geheel perfect te harmoniseren. Heb je geen ervaring met het maken van je eigen stoffen decoratie? Mondial Tissus helpt je een handje met haar maatwerkservice.

    Bedroom Cottagecore

    Vlij je neer in de lenteachtige stoffen van Mondial Tissus en waan je in een prachtig bloemenveld. Voor de slaapkamerinrichting tovert de textielexpert met een rode kersentint in bloemen, ruitjes en vichyprints. De katoenen stoffen van het gekende Londense merk Liberty behoren tot het assortiment van Mondial Tissus en brengen de natuur tot leven in het interieur. In de vorm van paisleyprints en bloemen scheppen ze de sfeer van de lente op het Engelse platteland in de slaapkamer.

    Decotip: Vind je het ook zo heerlijk om in je bed te zinken, met een berg kussens om je heen? Speel met modellen in verschillende groottes en maten voor een knussere sfeer. Durf bovendien te spelen met contrasten in prints of texturen zoals corduroy of ribfluweel en mix-en-match met een bijpassende effen kleur. Op deze manier maak je van je slaapkamer een rustgevende ruimte die past bij je persoonlijkheid en de trends van vandaag. www.mondialtissus.fr







    30-03-2024 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    29-03-2024
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Jung kleurt met gelijkheid

    Esthetiek en design zijn vanzelfsprekend. Of toch niet? Terwijl standaard (openbare) toiletten of badkamers zorgvuldig en mooi ontworpen worden, heeft in een zorgtoilet functionaliteit de bovenhand. JUNG gelooft in de toegankelijkheid van design en breidt daarom haar LS 990-schakelaarassortiment uit met noodsystemen voor inclusieve badkamers in iedere tint uit het Les Couleurs® Le Corbusier-assortiment. Zo maakt JUNG van elke sanitaire stop een functioneel maar vooral mooi en comfortabel moment voor iedereen.

    In veiligheid en kleur

    Iedereen heeft recht op een prettig en veilig toilet- en badkamerbezoek. Om hieraan te voldoen introduceert JUNG noodsystemen voor zorgtoiletten in haar assortiment. In de AS-, CD- en LS-reeksen worden nieuwe onderdelen toegevoegd als individuele componenten of als complete set. Deze laatste bestaat uit een trekkoord met een drukknop, oproepmodule, resetknop en een voedingsunit voor de stroomvoorziening van het oproepsysteem. Elke component uit de LS-serie is bovendien verkrijgbaar in alle 63 kleuren van het Les Couleurs® Le Corbusier-gamma.

    Welzijnsdesign

    Kleur kan een noemenswaardige impact hebben op ons welzijn. Ook in de badkamer of het toilet kan het een bijzondere rol spelen. Sanitaire voorzieningen voor personen met een beperking moeten natuurlijk voldoen aan belangrijke voorwaarden op het vlak van veiligheid en functionaliteit, maar ze mogen vooral ook mooi zijn. Zeg gerust moeten, want de juiste kleuren creëren een positieve en ontspannen sfeer. JUNG gebruikt kleur en contrast om belangrijke elementen (zoals schakelaars en noodsystemen) zichtbaarder te maken – zowel een upgrade in veiligheid als in esthetiek.

    Sanitaire gelijkheid

    Voorschriften en regelgeving maken dat de meeste zorgtoiletten gestandaardiseerd zijn, met weinig ruimte voor interieurtrends of kleurgebruik. JUNG bewijst dat het anders kan en biedt de mogelijkheid om aan de hand van kleur en design badkamers nòg inclusiever te maken. Kleurrijke en moderne openbare zorgtoiletten maken een duidelijk statement en staan symbool voor meer gelijkheid. Ze vertegenwoordigen een belangrijke stap in de richting van een samenleving waarin iedereen een even belangrijke rol speelt.







    29-03-2024 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Idroattiva+

    MEER DAN HYDRATATIE, BESCHERMING & DETOX

    Een hydraterende crème die perfect aansluit op de behoeften van de huid is essentieel en onmisbaar in een goede huidverzorgingsroutine. Zo heeft elk huidtype een aangepaste routine nodig die voor de juiste hydratatie zorgt. De huidbarrière speelt een belangrijke rol bij de optimale hydratatie van de huid. Zonder een goede huidverzorgingsroutine is de huidbarrière vatbaarder voor schadelijke invloeden van buitenaf. Dit resulteert in een droog gevoel dat niet altijd wordt opgemerkt. Toch kan dit voorkomen bij alle huidtypen, van de droge tot de vette huid. De juiste moisturizer zorgt er dus niet alleen voor dat de hydratatie van de huid wordt hersteld, maar zorgt er ook voor dat de huidbarrière in balans blijft en de huid wordt beschermd tegen een vroegtijdige huidveroudering.

    HUIDVERZORGINGSINNOVATIE IDROATTIVA+

    De technologische kern van de IDROATTIVA+ formules bestaat uit een doeltreffende blend van technologische en plantaardige, actieve ingrediënten die alle huidtypen, zelfs de meest gevoelige, hydrateert, zuivert en beschermt.

    • IDROATTIVA+ COMPLEX: een technologische kern die de huid hydrateert en beschermt. Tot 100 uur vocht dat de wateruitwisseling binnen de huidcellen bevordert voor een gevoede huid en langdurige hydratatie. Beschermt de huidbarrière.

    • HYPERGEFERMENTEERDE ITALIAANSE PIOENROOS: is met zijn krachtige werking tegen vervuiling, oxidatie en gifstoffen nu twee keer zo effectief in het tegengaan van oxidatieve stress.

    DEEP MOISTURIZING CREAM – €39 -  50ml : Met 96% ingrediënten van natuurlijke oorsprong gaat deze crème vochtverlies tegen en behoudt het het water dat van nature aanwezig is in de huid. Dit is mogelijk dankzij het IDROATTIVA+ COMPLEX, dat tot 100 uur hydrateert.

    MATTE MOISTURIZING SORBET - €39 -  50ml : Een olievrije ‘sorbet’-crème met een ultrafrisse, matterende en lichte textuur is ideaal voor de gecombineerde tot vette huid. Dit product zorgt ervoor dat de huid langer zacht aanvoelt en wordt beschermd en gehydrateerd, zonder te gaan glimmen.

    EYE HYDRO-GEL  - €35 -  15ml : Een delicate ooggel met verfrissend effect die wallen en donkere kringen tegengaat en de oogopslag verheldert. De oogcontour is gladder, wordt beschermd tegen schadelijke invloeden van buitenaf en blijft langer gehydrateerd.

    FRESH MOISTURIZING WATER CREAM - €39 -  50ml : Een lichtgewicht gelcrème, geformuleerd om het gezicht en de hals met frisheid te omhullen. Met 93% ingrediënten van natuurlijke oorsprong gaat deze crème vochtverlies tegen en behoudt hij het water dat van nature aanwezig is in de huid.

     

    De IDROATTIVA+ lijn wordt afgerond met een laatste stap in de huidverzorgingsroutine om de teint te egaliseren, te hydrateren en te beschermen tegen de zon en schade door blauw licht.

    ANTI-POLLUTION BB CREAM - €37 -  50ml : Geschikt voor alle huidtypen, ook de gevoelige huid. Getinte, hydraterende crème die dankzij de smeltende pigmenten de teint perfectioneert, verheldert en egaliseert. De formule met SPF 30 UVB-filters beschermt ook tegen UVA, IR en blauw licht. De huid ziet er op natuurlijke wijze helderder en stralender uit en wordt gehydrateerd en beschermd tegen schadelijke invloeden van buitenaf, voor een altijd egale teint.

    DE NIEUWE COLLISTAR IDROATTIVA+ PRODUCTEN ZIJN NU VERKRIJGBAAR

     

     







    29-03-2024 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    28-03-2024
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Tulpentijd in Flevoland

    Van het fleurigste event van Nederland tot kleurrijke routes door de tulpenvelden en een bezoek aan de pluktuin

    Wist je dat je in Flevoland, de jongste Nederlandse provincie, het grootste aaneengesloten tulpenbloeigebied van Nederland terugvindt? De mooiste tulpenvelden vind je zowel in de Noordoostpolder als de Flevopolder. In het voorjaar wordt Flevoland omgetoverd tot een eindeloos ogend kleurenpallet, een uniek aanzicht dat maar enkele weken per jaar te bewonderen valt. Het belang van de tulp, zowel voor de lokale economie als het landschap in Flevoland, kan dan ook moeilijk onderschat worden. En dat resulteert in tal van activiteiten gelinkt aan het tulpenbloeiseizoen. Zo worden er van 19/04 tot en met 5/05 op diverse locaties bijzondere evenementen georganiseerd, zoals helikoptervluchten, plukdagen en fotowedstrijden. Daarnaast stippelt de regio verschillende routes uit, die je tussen 13/04 en 5/05 door Flevoland loodsen. Voel jij de lentekriebels al en wil je dit spectaculaire schouwspel niet missen? Kom dan zeker langs om de tulpenvelden met je eigen ogen te bewonderen.

    Kom naar het fleurigste event van de Noordoostpolder

    Elk voorjaar staat de Noordoostpolder, het grootste tulpengebied van Nederland, in het teken van het Tulpenfestival. Dit fleurig event trekt jaarlijks duizenden bezoekers van over de hele wereld die komen genieten van de bloemenpracht en het brede scala aan activiteiten dat daarbij gepaard gaat. Van rondleidingen door de velden tot fotowedstrijden en muziekoptredens. Voor kinderen is er zelfs een doolhof van tulpenbollenkisten aangelegd, terwijl de avonturiers zich dan weer kunnen wagen aan een helikoptervlucht of ballonvaart boven de velden. Tijdens het festival kan je ook op diverse locaties terecht voor lokale lekkernijen. Download zeker de vernieuwde Tulpenfestival app, zo kan je de verschillende auto- en fietsroutes makkelijk volgen én krijg je tijdens de rit audiofragmenten te horen met informatie over de tulpenteelt. De start- en einddata van het festival hangen af van de weersomstandigheden en zijn dus ieder jaar verschillend. Dit voorjaar vindt dit event plaats van 19/04 tot en met 5/05.

    Tulpenroute Flevoland leidt je door de Nederlandse tulpenvelden

    Van zodra de provincie in een kleurrijk lappendeken transformeert, is Tulpenroute Flevoland een vast begrip in de Flevopolder. Tulpenroute Flevoland biedt tal van routes langs de mooiste tulpenvelden, die je voornamelijk vindt in de Flevopolder, rondom Dronten, Lelystad en Zeewolde. Of je er nu met de auto, de fiets of al wandelend op uittrekt, er is voor ieder wat wils. De verschillende routes zijn allemaal bewegwijzerd en/of beschikbaar via een plattegrond, zo kan je zorgeloos op pad vertrekken. Breng onderweg ook een bezoek aan verschillende bedrijven die speciaal tijdens het tulpenseizoen hun deuren openzetten voor het grote publiek, dé uitgelezen kans om een kijkje achter de schermen van de tulpenpluk te krijgen. Net als het festival varieert ook de start- en einddata van Tulpenroute Flevoland, dit jaar kan je de routes van 13/04 tot en met 5/05 volgen.

    Pluk je eigen tulpenboeket

    Wil jij nog een stapje verder gaan en de tulpen niet alleen vanop een afstand bekijken, maar ook zelf plukken? Dat kan! Flevoland telt verschillende tulpenpluktuinen. Ga langs bij Hanneke’s Pluktuin, waar je uit zo’n 250 soorten mag kiezen om jouw eigen boeket samen te stellen. Ook bij Tulpenpluktuin Marknesse en de boerderijwinkel in Biddinghuizen, kan je zelf de handen uit de mouwen steken en trek je nadien huiswaarts met een kleurrijke bos bloemen. 

    28-03-2024 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    27-03-2024
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Slaaptoerizzzzzzme in je eigen slaapkamer

    Met onze volle agenda’s en drukke levensstijl is het genieten van een degelijke nachtrust vandaag eerder zeldzaam. Slaap is een kostbaar goed geworden, met unieke oplossingen als gevolg. Het slaaptoerisme, ofwel de nieuwste trend uit wellnessland, staat voor het reizen naar verre oorden en luxueuze hotels om te genieten van welverdiende rust. Het Belgische Revor bewijst dat hotelwaardig slapen ook in eigen land en bed kan, en geeft je de nodige tips om je slaapkamer te transformeren tot een vijfsterrenhotelkamer.

    Het juiste bed

    Het bed is de ster van iedere luxueuze hotelkamer. Revor heeft een uitgebreid aanbod hoofdborden, poten en accessoires om je eigen slaapervaring naar een hoger niveau te tillen. Zo heeft een groter, zwevend hoofdbord, zoals het Vitello Modern Rondo-model, een moderne high-end uitstraling. Het eenvoudige maar verfijnde ontwerp vervolledigt de vijfsterrenhotellook en kan bovendien perfect worden geüpgraded met de optionele bijpassende nachtlampjes.

    Hemelse (hotel)slaap

    In een eersteklashotel slaap je op de beste en meest comfortabele matrassen. In je eigen slaapkamer biedt Revor dezelfde slaapkwaliteit met de Kashmir Anatomic 3000 Gelpulse-matras. Een luxueuze matras die dankzij een innovatieve verenkern en comfortlaag perfect de vorm van je lichaam volgt en een volledige ergonomische ondersteuning biedt. Daarnaast wordt de hoes van de matras vervaardigd uit hoogwaardig kasjmier en met de hand gestikt: een gouden nachtrust zoals je die nog nooit ervaarde.

    Housekeeping!

    Om de ultieme slaapervaring te creëren, wordt een hotelkamer met veel zorg en aandacht ingericht en opgemaakt. Decoratie en subtiele accenten zoals het beddengoed kunnen namelijk een groot verschil in je slaapervaring betekenen. Breng de hotelsfeer tot leven in de slaapkamer aan de hand van kreukvrije lakens, afgewerkt met kussens die perfect tegen het hoofdbord worden gerangschikt en een oversized plaid. Pas de kleur van het beddengoed aan op het palet van de ruimte, of ga voor een speels effect met contrasterende of felle tinten. www.revor.be

     

     

     







    27-03-2024 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    26-03-2024
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Good Gorl blush elixir

    GOOD TO BE BAD

    Na het wereldwijde succes van Good Girl en de lancering Good Girl Blush treedt een nieuwe damesgeur op de voorgrond en dit opnieuw met een flacon in de vorm van een stiletto: Good Girl Blush Elixir. Met een intens bedwelmende blend van rozen, vanille en rokerige patchoeli is Good Good Blush Elixir een verleidelijk eau de parfum met zowel een chypre (houtachtig en mysterieus) als bloemige geurbeleving. Gehuld in een flacon met een dégradé van zwarte en roze tinten in combinatie met een stralend gouden naaldhak biedt deze lancering een elegante twist ten aanzien van de populaire roze Blush flacon. En uiteraard is de originele Good Girl, Karlie Kloss, het gezicht van deze campagne.

    Good Girl – gehuld in een iconische flacon in de vorm van een donkerblauwe stiletto met stralend gouden naaldhak – werd gelanceerd in 2016 en was meteen een wereldwijd succes. Sindsdien volgden epische lanceringen zoals de fruitige en bloemige geurbeleving van Very Good Girl met rode flacon, de poederachtige en bloemige sensatie van Good Girl Blush met roze flacon en nu dus Good Girl Blush Elixir gehuld in een verleidelijke flacon met dégradé. Met een zoete en sensuele geur combineert de originele lancering, Good Girl, de aroma's van jasmijn, cacao, tonkaboon, amandel en koffie om een vrouwelijk maar ook mysterieus boeket te creëren.

    “We kozen bewust voor contrasterende ingrediënten omdat we èlk aspect van de hedendaagse vrouw wilden vertegenwoordigen: een licht, donker, mannelijk, vrouwelijk, lief en ondeugend aspect” verklaart Carolina A. Herrera, Beauty Creative Director. “Als wij als vrouwen zo veelzijdig zijn, verdienen we dan niet een geur die net zo rijk is? Dat is Good Girl.”

    Good Girl Blush Elixir is vanaf 25 maart 2024 beschikbaar bij de bekende Carolina Herrera verkooppunten.

    Good Girl Blush Eau de Parfum Elixir 80ml €165,60 - Good Girl Blush Eau de Parfum Elixir 50ml €129,25 - Good Girl Blush Eau de Parfum Elixir 30ml €88,30 

     

     

     

     

     









    26-03-2024 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    25-03-2024
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Van zonnige lentedag tot fancy avondfeest

    LolaLiza's Garden Party Looks

     

    Belgisch, betaalbaar en feestelijk

    Beeld je een stralende dag in, met een zacht briesje dat door de bloemen in de tuin waait, en jij, gehuld in een fleurige LolaLiza-look die even vrolijk is als de dag zelf. Dat is precies waar het Belgische merk op mikt met haar gloednieuwe Garden Party-collectie. Van levendige prints tot elegante ontwerpen, deze collectie spreekt tot de harten van zij die willen schitteren in stijl, in de vorm van betaalbare luxe.

    Laat je het aankomende zonnige seizoen verleiden door onder andere een azuurblauwe jumpsuit, een lila suit of rode jurk en verfijnde knoopdetails en ruffles. Naast een uitgebreide collectie LolaLiza casualwear, staat het label ook voor je klaar bij speciale gelegenheden die op je agenda staan. Deze collectie viert dan ook de lente in al haar glorie, waardoor je kan stralen onder de warme zon in frisse designs.

    De collectie zal verkrijgbaar zijn vanaf 28/03, online en in-store.

     







    25-03-2024 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Sunny Cars innoveert

    Sunny2go de ultieme reisassistent

     

    Nu ook datavolume en tijdschriften gratis bij je huurauto. Tijdens je vakantie onbezorgd en optimaal genieten van je bestemming, dat wil toch iedereen? Om dat zorgeloze gevoel mogelijk te maken heeft autoverhuurspecialist Sunny Cars twee extra gratis diensten toegevoegd aan haar reisassistent Sunny2go. Met Sunny2go krijgen vakantiegangers standaard een persoonlijke reisassistent bij hun huurauto inbegrepen en profiteren ze nu ook van 1GB datavolume en tijdschriften - zonder extra kosten. De onlangs geïntegreerde functies maken je volgende reis nog relaxter en zorgen ervoor dat je altijd online bent en genoeg entertainment hebt terwijl je onderweg bent naar je volgende bestemming.

    Eenvoudig én gratis surfen op vakantie.

    Er is niks zo vervelend als zonder mobiele data zitten. Daarom ontvangen klanten van Sunny Cars voortaan een gratis eSIM met 1GB datavolume voor 7 dagen. Deze eSIM kan vooraf eenvoudig geïnstalleerd worden en gaat in vanaf het moment dat je op je vakantiebestemming bent en je mobiele data gebruikt. Het datavolume is beschikbaar voor talloze locaties, van bestemmingen in Europa tot landen ver daarbuiten. Zodra het meegeleverde volume is opgebruikt, kunnen de frequente surfers ook nog extra data bijboeken bij Sunny2go's partner Manet Mobile Solutions. Deze nieuwe service is opnieuw een extra manier om klanten zoveel mogelijk te ontzorgen in elke fase van het autohuurproces. Want vooraf weten dat je onderweg geen gedoe hebt, dat is waar de all-in autohuur van Sunny Cars voor staat.

    Zon, zee en e-magazines: Ontdek de gratis digitale bibliotheek

    Sinds kort krijgen alle huurders ook tot vijf gratis e-magazines ter beschikking. In plaats van met volle tassen te sjouwen, kunnen reizigers hun favoriete titels nu comfortabel op het strand lezen via tablet of smartphone. Sunny2go's mediabox biedt een breed scala aan mediatitels - van vrije tijd en mode tot auto's en business nieuws – gedurende de hele duur van de reis. Afhankelijk van de voorkeur van de reiziger kunnen deze magazines vooraf gedownload worden of, indien gewenst, zelfs op de laatste dag van de reis. De mediabox is beschikbaar in elk van de vier talen van de applicatie – Nederlands, Frans, Engels en Duits - elk met een aangepast portfolio. Als de gratis exemplaren op zijn, kunnen boekenwurmen extra tijdschriften kopen bij Media Carrier Solutions, de servicepartner van Sunny Cars.

    Maximaal reiscomfort met de Smart Delay service en conciërgeservice

    Sunny2go laat niets te wensen over voor haar huurders. Met de Smart Delay Service kunnen gebruikers ontspannen gebruik maken van luchthavenlounges bij vluchtvertragingen. Een ander hulpmiddel is de conciërgeservice, deze is tijdens de hele huurperiode beschikbaar via telefoon of chat met persoonlijke aanbevelingen en lokale tips. Een digitale reisgids biedt toegang tot informatie in het Nederlands over 80 bestemmingen over de hele wereld en in het Engels over meer dan 600 bestemmingen. Zo ontdek je welke bezienswaardigheden en insidertips er op je bestemming te vinden zijn. 

    Slimmer op reis met actuele parkeerinfo en gepersonaliseerde stadstours 

    Samen met Parkopedia verzamelt Sunny Cars alle informatie over parkeermogelijkheden voor hun reizigers in één oogopslag, inclusief openingstijden en parkeertarieven. Met partner Tripian biedt Sunny2go ook een innovatieve op AI gebaseerde functie aan. Gebruikers krijgen hierdoor de mogelijkheid om via kunstmatige intelligentie gepersonaliseerde stadstours en uitstapjes samen te stellen, inclusief lokale restaurantaanbevelingen. Zo kun je zelf aangeven waarin je geïnteresseerd bent en waar je je stadstour wilt beginnen. Op die manier wordt er een individuele route voor je uitgestippeld, helemaal afgestemd op jouw wensen.  

    "We zijn verheugd dat we gebruikers van onze digitale reisassistent Sunny2go per direct een nog praktischer dienstenportfolio voor huurauto's kunnen aanbieden. De vele functies van de online applicatie zijn erg populair bij onze klanten," benadrukt Hans Knottnerus, managing director Nederland, België en Frankrijk van Sunny Cars. De persoonlijke reisassistent van Sunny Cars kan eenvoudig gebruikt worden op een smartphone, tablet of via desktop. Alle functies zijn beschikbaar vanaf twee weken voor huuraanvang tot het moment de auto weer ingeleverd wordt. 

     

    25-03-2024 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    24-03-2024
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Designer outlets: Een lente met nieuwe collectie

    McArthurGlen Designer Outlets in Roermond, Roosendaal en Roubaix

    Dit voorjaar pakken Designer Outlet Roermond en Roosendaal – net over de grens in Nederland – en Designer Outlet Roubaix – net over de grens in Frankrijk – uit met lentefrisse collecties, uitgebreide openingstijden en buitengewone kortingen. 7 dagen op 7!

    Designer Outlet Roermond: duik in een wereld van betaalbare luxe

    Designer Outlet Roermond in Nederlands Limburg biedt meer dan 200 designer merken waaronder Nike, Tommy Hilfiger, Isabel Marant, Prada en Gucci. Je shopt er het héle jaar met tot wel 70% korting op de retailprijs. Recent werden nieuwe merken aan het aanbod toegevoegd, zoals Ecoalf, WRSTBHVR, Valentino, Rituals, Lyle & Scott en Lindt. Je vindt er ook kinderkleding van onder meer Name It, Adidas Kids, Tommy Hilfiger Kids, Kids Around en Scotch & Soda. Van 25 maart tot en met 7 april kan je in Designer Outlet Roermond extra lang shoppen tot 21 uur. Tijdens het paasweekend, van 29 maart tot en met 1 april, zelfs tot 22 uur.

    Designer Outlet Roermond ligt op een uurtje rijden van Hasselt en is elke dag open (ook op zon- en feestdagen). Er zijn tal van bars en restaurants (Starbucks, La Place, Dunkin’ Donuts, Wagama, YoYo Fresh Tea…), een ruime parking met elektrische laadpalen (alsook een ‘Premium Parking’ service met parkeergelegenheid vlakbij de ingang), en een overdekte kinderspeeltuin. Het outlet centre is met een wandeltunnel verbonden met het stadscentrum, en is daarom perfect te combineren met een bezoekje aan de pittoreske binnenstad. Adres: Stadsweide 2, Roermond (Nederland) www.designeroutletroermond.com   

     

    Designer Outlet Roosendaal: Late Night Shopping op 30 maart

    Designer Outlet Roosendaal, net over de grens boven Antwerpen, biedt meer dan 100 designer merken waaronder Nike, Tommy Hilfiger, Levi’s, BOSS, Guess en Karl Lagerfeld. Je shopt er het héle jaar met tot wel 70% korting op de retailprijs. Recent werden nieuwe merken aan het aanbod toegevoegd, zoals Lacoste, Under Armour, Gant, Vila, Columbia, Rösle en My Jewellery. Je vindt er ook kinderkleding van onder meer Name It, Puma Kids, Tommy Hilfiger Kids, Vingino en Nik & Nik (Nikkie). Op zaterdag 30 maart kan je in Designer Outlet Roosendaal extra lang shoppen tot 22 uur tijdens Late Night Shopping. Er is dan heel wat (kinder)animatie, en je krijgt tot wel 70% korting bovenop de outletprijs.

    Designer Outlet Roosendaal ligt op 45 minuten rijden van Antwerpen en is elke dag open (ook op zon- en feestdagen). Er zijn tal van bars en restaurants (Bonton, La Place, Frites Atelier, Illy casa del caffe, Per Tutti, Waffles & Churros…), een ruime parking (met elektrische laadpalen), en een overdekte kinderspeeltuin. Er zijn heel wat ontspanningsfaciliteiten op wandelafstand, zoals een zwembad, een escape room, en Playdôme Roosendaal met activiteiten voor het hele gezin. Adres: Rosada 70, Roosendaal (Nederland) - www.designeroutletroosendaal.nl

     

    Designer Outlet Roubaix: voortaan ook open op zondag

    Designer Outlet Roubaix, net over de grens in noord-Frankrijk, biedt meer dan 80 designer merken waaronder waaronder Lacoste, Levi’s, Sandro, IKKS, Zadig & Voltaire en Claudie Pierlot. Vanaf 31 maart (Pasen) zal McArthurGlen Roubaix voortaan ook open zijn op zondag. Het centre is dan van maandag tot en met zaterdag geopend tot 19 uur, en op zondag tot 18 uur (ook op paasmaandag). Van 19 april tot en met 5 mei geniet je van extra lentekortingen bovenop de outletprijzen.

    Het outlet centre ligt in het centrum van Roubaix, op 30 minuten rijden van Kortrijk en is makkelijk bereikbaar met de metro vanuit Lille. Er is een ruime parking en er zijn tal van foodtrucks en bars. Adres: 44 mail de Lannoy, Roubaix (Frankrijk) www.mcarthurglenroubaix.fr

     

     

     

     

      

     

     

     







    24-03-2024 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)


    Archief per week
  • 18/11-24/11 2024
  • 11/11-17/11 2024
  • 04/11-10/11 2024
  • 28/10-03/11 2024
  • 21/10-27/10 2024
  • 14/10-20/10 2024
  • 07/10-13/10 2024
  • 30/09-06/10 2024
  • 23/09-29/09 2024
  • 16/09-22/09 2024
  • 09/09-15/09 2024
  • 02/09-08/09 2024
  • 26/08-01/09 2024
  • 19/08-25/08 2024
  • 12/08-18/08 2024
  • 05/08-11/08 2024
  • 29/07-04/08 2024
  • 22/07-28/07 2024
  • 15/07-21/07 2024
  • 08/07-14/07 2024
  • 01/07-07/07 2024
  • 24/06-30/06 2024
  • 17/06-23/06 2024
  • 10/06-16/06 2024
  • 03/06-09/06 2024
  • 27/05-02/06 2024
  • 20/05-26/05 2024
  • 13/05-19/05 2024
  • 06/05-12/05 2024
  • 29/04-05/05 2024
  • 22/04-28/04 2024
  • 15/04-21/04 2024
  • 08/04-14/04 2024
  • 01/04-07/04 2024
  • 25/03-31/03 2024
  • 18/03-24/03 2024
  • 11/03-17/03 2024
  • 04/03-10/03 2024
  • 26/02-03/03 2024
  • 19/02-25/02 2024
  • 12/02-18/02 2024
  • 05/02-11/02 2024
  • 29/01-04/02 2024
  • 22/01-28/01 2024
  • 15/01-21/01 2024
  • 08/01-14/01 2024
  • 01/01-07/01 2024
  • 25/12-31/12 2023
  • 18/12-24/12 2023
  • 11/12-17/12 2023
  • 04/12-10/12 2023
  • 27/11-03/12 2023
  • 20/11-26/11 2023
  • 13/11-19/11 2023
  • 06/11-12/11 2023
  • 30/10-05/11 2023
  • 23/10-29/10 2023
  • 16/10-22/10 2023
  • 09/10-15/10 2023
  • 02/10-08/10 2023
  • 25/09-01/10 2023
  • 18/09-24/09 2023
  • 11/09-17/09 2023
  • 04/09-10/09 2023
  • 28/08-03/09 2023
  • 21/08-27/08 2023
  • 14/08-20/08 2023
  • 07/08-13/08 2023
  • 31/07-06/08 2023
  • 24/07-30/07 2023
  • 17/07-23/07 2023
  • 10/07-16/07 2023
  • 03/07-09/07 2023
  • 26/06-02/07 2023
  • 19/06-25/06 2023
  • 12/06-18/06 2023
  • 05/06-11/06 2023
  • 29/05-04/06 2023
  • 22/05-28/05 2023
  • 15/05-21/05 2023
  • 08/05-14/05 2023
  • 01/05-07/05 2023
  • 24/04-30/04 2023
  • 17/04-23/04 2023
  • 10/04-16/04 2023
  • 03/04-09/04 2023
  • 27/03-02/04 2023
  • 20/03-26/03 2023
  • 13/03-19/03 2023
  • 06/03-12/03 2023
  • 27/02-05/03 2023
  • 20/02-26/02 2023
  • 13/02-19/02 2023
  • 06/02-12/02 2023
  • 30/01-05/02 2023
  • 23/01-29/01 2023
  • 16/01-22/01 2023
  • 09/01-15/01 2023
  • 02/01-08/01 2023
  • 25/12-31/12 2023
  • 19/12-25/12 2022
  • 12/12-18/12 2022
  • 05/12-11/12 2022
  • 28/11-04/12 2022
  • 21/11-27/11 2022
  • 14/11-20/11 2022
  • 07/11-13/11 2022
  • 31/10-06/11 2022
  • 24/10-30/10 2022
  • 17/10-23/10 2022
  • 10/10-16/10 2022
  • 03/10-09/10 2022
  • 26/09-02/10 2022
  • 19/09-25/09 2022
  • 12/09-18/09 2022
  • 05/09-11/09 2022
  • 29/08-04/09 2022
  • 22/08-28/08 2022
  • 15/08-21/08 2022
  • 08/08-14/08 2022
  • 01/08-07/08 2022
  • 25/07-31/07 2022
  • 18/07-24/07 2022
  • 11/07-17/07 2022
  • 04/07-10/07 2022
  • 27/06-03/07 2022
  • 20/06-26/06 2022
  • 13/06-19/06 2022
  • 06/06-12/06 2022
  • 30/05-05/06 2022
  • 23/05-29/05 2022
  • 16/05-22/05 2022
  • 09/05-15/05 2022
  • 02/05-08/05 2022
  • 25/04-01/05 2022
  • 18/04-24/04 2022
  • 11/04-17/04 2022
  • 04/04-10/04 2022
  • 28/03-03/04 2022
  • 21/03-27/03 2022
  • 14/03-20/03 2022
  • 07/03-13/03 2022
  • 28/02-06/03 2022
  • 21/02-27/02 2022
  • 14/02-20/02 2022
  • 07/02-13/02 2022
  • 31/01-06/02 2022
  • 24/01-30/01 2022
  • 17/01-23/01 2022
  • 10/01-16/01 2022
  • 03/01-09/01 2022
  • 26/12-01/01 2023
  • 13/12-19/12 2021
  • 06/12-12/12 2021
  • 29/11-05/12 2021
  • 22/11-28/11 2021
  • 15/11-21/11 2021
  • 08/11-14/11 2021
  • 01/11-07/11 2021
  • 25/10-31/10 2021
  • 18/10-24/10 2021
  • 11/10-17/10 2021
  • 04/10-10/10 2021
  • 27/09-03/10 2021
  • 20/09-26/09 2021
  • 13/09-19/09 2021
  • 06/09-12/09 2021
  • 30/08-05/09 2021
  • 23/08-29/08 2021
  • 16/08-22/08 2021
  • 09/08-15/08 2021
  • 02/08-08/08 2021
  • 26/07-01/08 2021
  • 19/07-25/07 2021
  • 12/07-18/07 2021
  • 05/07-11/07 2021
  • 28/06-04/07 2021
  • 21/06-27/06 2021
  • 14/06-20/06 2021
  • 07/06-13/06 2021
  • 31/05-06/06 2021
  • 24/05-30/05 2021
  • 17/05-23/05 2021
  • 10/05-16/05 2021
  • 03/05-09/05 2021
  • 26/04-02/05 2021
  • 19/04-25/04 2021
  • 12/04-18/04 2021
  • 05/04-11/04 2021
  • 29/03-04/04 2021
  • 22/03-28/03 2021
  • 15/03-21/03 2021
  • 08/03-14/03 2021
  • 01/03-07/03 2021
  • 22/02-28/02 2021
  • 15/02-21/02 2021
  • 08/02-14/02 2021
  • 01/02-07/02 2021
  • 25/01-31/01 2021
  • 18/01-24/01 2021
  • 11/01-17/01 2021
  • 04/01-10/01 2021
  • 28/12-03/01 2027
  • 07/12-13/12 2020
  • 30/11-06/12 2020
  • 23/11-29/11 2020
  • 16/11-22/11 2020
  • 09/11-15/11 2020
  • 02/11-08/11 2020
  • 26/10-01/11 2020
  • 19/10-25/10 2020
  • 12/10-18/10 2020
  • 05/10-11/10 2020
  • 28/09-04/10 2020
  • 21/09-27/09 2020
  • 14/09-20/09 2020
  • 07/09-13/09 2020
  • 31/08-06/09 2020
  • 24/08-30/08 2020
  • 17/08-23/08 2020
  • 10/08-16/08 2020
  • 03/08-09/08 2020
  • 27/07-02/08 2020
  • 20/07-26/07 2020
  • 13/07-19/07 2020
  • 06/07-12/07 2020
  • 29/06-05/07 2020
  • 22/06-28/06 2020
  • 15/06-21/06 2020
  • 08/06-14/06 2020
  • 01/06-07/06 2020
  • 25/05-31/05 2020
  • 18/05-24/05 2020
  • 11/05-17/05 2020
  • 04/05-10/05 2020
  • 27/04-03/05 2020
  • 20/04-26/04 2020
  • 13/04-19/04 2020
  • 06/04-12/04 2020
  • 30/03-05/04 2020
  • 23/03-29/03 2020
  • 16/03-22/03 2020
  • 09/03-15/03 2020
  • 02/03-08/03 2020
  • 24/02-01/03 2020
  • 17/02-23/02 2020
  • 10/02-16/02 2020
  • 03/02-09/02 2020
  • 27/01-02/02 2020
  • 20/01-26/01 2020
  • 13/01-19/01 2020
  • 06/01-12/01 2020
  • 30/12-05/01 2020
  • 16/12-22/12 2019
  • 09/12-15/12 2019
  • 02/12-08/12 2019
  • 18/11-24/11 2019
  • 11/11-17/11 2019
  • 04/11-10/11 2019
  • 28/10-03/11 2019
  • 21/10-27/10 2019
  • 14/10-20/10 2019
  • 07/10-13/10 2019
  • 30/09-06/10 2019
  • 23/09-29/09 2019
  • 16/09-22/09 2019
  • 09/09-15/09 2019
  • 02/09-08/09 2019
  • 26/08-01/09 2019
  • 19/08-25/08 2019
  • 12/08-18/08 2019
  • 05/08-11/08 2019
  • 29/07-04/08 2019
  • 22/07-28/07 2019
  • 15/07-21/07 2019
  • 08/07-14/07 2019
  • 01/07-07/07 2019
  • 24/06-30/06 2019
  • 17/06-23/06 2019
  • 10/06-16/06 2019
  • 03/06-09/06 2019
  • 27/05-02/06 2019
  • 20/05-26/05 2019
  • 13/05-19/05 2019
  • 06/05-12/05 2019
  • 29/04-05/05 2019
  • 22/04-28/04 2019
  • 15/04-21/04 2019
  • 08/04-14/04 2019
  • 01/04-07/04 2019
  • 25/03-31/03 2019
  • 18/03-24/03 2019
  • 11/03-17/03 2019
  • 04/03-10/03 2019
  • 25/02-03/03 2019
  • 18/02-24/02 2019
  • 11/02-17/02 2019
  • 04/02-10/02 2019
  • 28/01-03/02 2019
  • 21/01-27/01 2019
  • 14/01-20/01 2019
  • 07/01-13/01 2019
  • 31/12-06/01 2019
  • 24/12-30/12 2018
  • 17/12-23/12 2018
  • 10/12-16/12 2018
  • 03/12-09/12 2018
  • 26/11-02/12 2018
  • 19/11-25/11 2018
  • 12/11-18/11 2018
  • 05/11-11/11 2018
  • 29/10-04/11 2018
  • 22/10-28/10 2018
  • 15/10-21/10 2018
  • 08/10-14/10 2018
  • 01/10-07/10 2018
  • 24/09-30/09 2018
  • 17/09-23/09 2018
  • 10/09-16/09 2018
  • 03/09-09/09 2018
  • 27/08-02/09 2018
  • 20/08-26/08 2018
  • 13/08-19/08 2018
  • 06/08-12/08 2018
  • 30/07-05/08 2018
  • 23/07-29/07 2018
  • 16/07-22/07 2018
  • 09/07-15/07 2018
  • 30/04-06/05 2018
  • 23/04-29/04 2018
  • 16/04-22/04 2018
  • 09/04-15/04 2018
  • 02/04-08/04 2018
  • 26/03-01/04 2018
  • 19/03-25/03 2018
  • 12/03-18/03 2018
  • 05/03-11/03 2018
  • 26/02-04/03 2018
  • 19/02-25/02 2018
  • 12/02-18/02 2018
  • 05/02-11/02 2018
  • 29/01-04/02 2018
  • 22/01-28/01 2018
  • 15/01-21/01 2018
  • 08/01-14/01 2018
  • 01/01-07/01 2018
  • 25/12-31/12 2017
  • 18/12-24/12 2017
  • 11/12-17/12 2017
  • 04/12-10/12 2017
  • 27/11-03/12 2017
  • 20/11-26/11 2017
  • 13/11-19/11 2017
  • 06/11-12/11 2017
  • 30/10-05/11 2017
  • 23/10-29/10 2017
  • 16/10-22/10 2017
  • 09/10-15/10 2017
  • 02/10-08/10 2017
  • 25/09-01/10 2017
  • 18/09-24/09 2017
  • 11/09-17/09 2017
  • 04/09-10/09 2017
  • 28/08-03/09 2017
  • 21/08-27/08 2017
  • 14/08-20/08 2017
  • 07/08-13/08 2017
  • 31/07-06/08 2017
  • 24/07-30/07 2017
  • 17/07-23/07 2017
  • 10/07-16/07 2017
  • 03/07-09/07 2017
  • 26/06-02/07 2017
  • 19/06-25/06 2017
  • 12/06-18/06 2017
  • 05/06-11/06 2017
  • 29/05-04/06 2017
  • 22/05-28/05 2017
  • 15/05-21/05 2017
  • 08/05-14/05 2017
  • 01/05-07/05 2017
  • 24/04-30/04 2017
  • 17/04-23/04 2017
  • 10/04-16/04 2017
  • 03/04-09/04 2017
  • 27/03-02/04 2017
  • 20/03-26/03 2017
  • 13/03-19/03 2017
  • 06/03-12/03 2017
  • 27/02-05/03 2017
  • 20/02-26/02 2017
  • 13/02-19/02 2017
  • 06/02-12/02 2017
  • 30/01-05/02 2017
  • 23/01-29/01 2017
  • 16/01-22/01 2017
  • 09/01-15/01 2017
  • 02/01-08/01 2017
  • 25/12-31/12 2017
  • 19/12-25/12 2016
  • 12/12-18/12 2016
  • 05/12-11/12 2016
  • 28/11-04/12 2016
  • 21/11-27/11 2016
  • 14/11-20/11 2016
  • 07/11-13/11 2016
  • 31/10-06/11 2016
  • 24/10-30/10 2016
  • 17/10-23/10 2016
  • 10/10-16/10 2016
  • 03/10-09/10 2016
  • 26/09-02/10 2016
  • 19/09-25/09 2016
  • 12/09-18/09 2016
  • 05/09-11/09 2016
  • 29/08-04/09 2016
  • 22/08-28/08 2016
  • 15/08-21/08 2016
  • 08/08-14/08 2016
  • 01/08-07/08 2016
  • 25/07-31/07 2016
  • 18/07-24/07 2016
  • 11/07-17/07 2016
  • 04/07-10/07 2016
  • 27/06-03/07 2016
  • 20/06-26/06 2016
  • 13/06-19/06 2016
  • 06/06-12/06 2016
  • 30/05-05/06 2016
  • 23/05-29/05 2016
  • 16/05-22/05 2016
  • 09/05-15/05 2016
  • 02/05-08/05 2016
  • 25/04-01/05 2016
  • 18/04-24/04 2016
  • 11/04-17/04 2016
  • 04/04-10/04 2016
  • 28/03-03/04 2016
  • 21/03-27/03 2016
  • 14/03-20/03 2016
  • 07/03-13/03 2016
  • 29/02-06/03 2016
  • 22/02-28/02 2016
  • 15/02-21/02 2016
  • 08/02-14/02 2016
  • 01/02-07/02 2016
  • 25/01-31/01 2016
  • 18/01-24/01 2016
  • 11/01-17/01 2016
  • 04/01-10/01 2016
  • 28/12-03/01 2021
  • 21/12-27/12 2015
  • 14/12-20/12 2015
  • 07/12-13/12 2015
  • 30/11-06/12 2015
  • 23/11-29/11 2015
  • 16/11-22/11 2015
  • 09/11-15/11 2015
  • 02/11-08/11 2015
  • 26/10-01/11 2015
  • 19/10-25/10 2015
  • 12/10-18/10 2015
  • 05/10-11/10 2015
  • 28/09-04/10 2015
  • 21/09-27/09 2015
  • 14/09-20/09 2015
  • 07/09-13/09 2015
  • 31/08-06/09 2015
  • 24/08-30/08 2015
  • 17/08-23/08 2015
  • 10/08-16/08 2015
  • 03/08-09/08 2015
  • 27/07-02/08 2015
  • 20/07-26/07 2015
  • 13/07-19/07 2015
  • 06/07-12/07 2015
  • 29/06-05/07 2015
  • 22/06-28/06 2015
  • 15/06-21/06 2015
  • 08/06-14/06 2015
  • 01/06-07/06 2015
  • 25/05-31/05 2015
  • 18/05-24/05 2015
  • 11/05-17/05 2015
  • 04/05-10/05 2015
  • 27/04-03/05 2015
  • 20/04-26/04 2015
  • 13/04-19/04 2015
  • 06/04-12/04 2015
  • 30/03-05/04 2015
  • 23/03-29/03 2015
  • 16/03-22/03 2015
  • 09/03-15/03 2015
  • 02/03-08/03 2015
  • 23/02-01/03 2015
  • 16/02-22/02 2015
  • 09/02-15/02 2015
  • 02/02-08/02 2015
  • 26/01-01/02 2015
  • 19/01-25/01 2015
  • 12/01-18/01 2015
  • 05/01-11/01 2015
  • 29/12-04/01 2015
  • 22/12-28/12 2014
  • 15/12-21/12 2014
  • 08/12-14/12 2014
  • 01/12-07/12 2014
  • 24/11-30/11 2014
  • 17/11-23/11 2014
  • 10/11-16/11 2014
  • 03/11-09/11 2014
  • 27/10-02/11 2014
  • 20/10-26/10 2014
  • 13/10-19/10 2014
  • 06/10-12/10 2014
  • 29/09-05/10 2014
  • 22/09-28/09 2014
  • 15/09-21/09 2014
  • 08/09-14/09 2014
  • 01/09-07/09 2014
  • 25/08-31/08 2014
  • 18/08-24/08 2014
  • 11/08-17/08 2014
  • 04/08-10/08 2014
  • 28/07-03/08 2014
  • 21/07-27/07 2014
  • 14/07-20/07 2014
  • 07/07-13/07 2014
  • 30/06-06/07 2014
  • 23/06-29/06 2014
  • 16/06-22/06 2014
  • 09/06-15/06 2014
  • 02/06-08/06 2014
  • 26/05-01/06 2014
  • 19/05-25/05 2014
  • 12/05-18/05 2014
  • 05/05-11/05 2014
  • 28/04-04/05 2014
  • 21/04-27/04 2014
  • 14/04-20/04 2014
  • 07/04-13/04 2014
  • 31/03-06/04 2014
  • 24/03-30/03 2014
  • 17/03-23/03 2014
  • 10/03-16/03 2014
  • 03/03-09/03 2014
  • 24/02-02/03 2014
  • 17/02-23/02 2014
  • 10/02-16/02 2014
  • 03/02-09/02 2014
  • 27/01-02/02 2014
  • 20/01-26/01 2014
  • 13/01-19/01 2014
  • 06/01-12/01 2014
  • 30/12-05/01 2014
  • 14/11-20/11 2011
  • 20/12-26/12 2010
  • 13/12-19/12 2010
  • 06/12-12/12 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 09/02-15/02 2009
  • 19/01-25/01 2009
  • 24/11-30/11 2008
  • 13/10-19/10 2008
  • 06/10-12/10 2008
  • 29/09-05/10 2008
  • 28/07-03/08 2008
  • 07/07-13/07 2008
  • 31/03-06/04 2008
  • 11/02-17/02 2008
  • 04/02-10/02 2008
  • 28/01-03/02 2008
  • 14/01-20/01 2008
  • 10/12-16/12 2007
  • 03/12-09/12 2007
  • 26/11-02/12 2007
  • 19/11-25/11 2007
  • 12/11-18/11 2007
  • 05/11-11/11 2007
  • 29/10-04/11 2007
  • 22/10-28/10 2007
  • 08/10-14/10 2007
  • 01/10-07/10 2007
  • 17/09-23/09 2007
  • 03/09-09/09 2007
  • 27/08-02/09 2007
  • 20/08-26/08 2007
  • 13/08-19/08 2007
  • 06/08-12/08 2007
  • 30/07-05/08 2007
  • 16/07-22/07 2007
  • 09/07-15/07 2007
  • 25/06-01/07 2007
  • 18/06-24/06 2007
  • 11/06-17/06 2007
  • 04/06-10/06 2007
  • 28/05-03/06 2007
  • 14/05-20/05 2007
  • 02/04-08/04 2007
  • 12/03-18/03 2007
  • 05/03-11/03 2007
  • 26/02-04/03 2007
  • 19/02-25/02 2007
  • 12/02-18/02 2007
  • 29/01-04/02 2007
  • 25/12-31/12 2006
  • 18/12-24/12 2006
  • 11/12-17/12 2006
  • 04/12-10/12 2006
  • 27/11-03/12 2006
  • 20/11-26/11 2006
  • 13/11-19/11 2006
  • 06/11-12/11 2006
  • 23/10-29/10 2006
  • 09/10-15/10 2006
  • 25/09-01/10 2006
  • 04/09-10/09 2006
  • 28/08-03/09 2006
  • 31/07-06/08 2006
  • 10/07-16/07 2006
  • 19/06-25/06 2006
  • 05/06-11/06 2006
  • 29/05-04/06 2006
  • 27/03-02/04 2006
  • 20/03-26/03 2006
  • 13/03-19/03 2006
  • 28/11-04/12 -0001

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !


    Blog tegen de regels? Meld het ons!
    Gratis blog op http://blog.seniorennet.be - SeniorenNet Blogs, eenvoudig, gratis en snel jouw eigen blog!