SodaStream kondigt duurzaamheidsambities aan op Dag van Aarde (22 april)
Milieucampagne Don't just share, care samen met Randi Zuckerberg. SodaStream lanceert zijn Earth Day 2021-campagne Don't just share, care met Randi Zuckerberg. In SodaStream-stijl brengt het merk belangrijke milieuboodschappen op een humoristische manier met Randi Zuckerberg om mensen op te roepen om niet alleen virtueel hun bezorgdheid te uiten op sociale media, maar ook om tot actie over te gaan in het échte leven. Aan het einde van de campagnevideo presenteert Zuckerberg een community-platform waar het bedrijf zijn inzet voor het milieu deelt.
Johan Schepers, General Manager Benelux bij SodaStream: “De tijd van woorden zonder daden is voorbij. Met ‘likes’ alleen gaan we de wereld niet redden van afval van wegwerpplastic. We zullen met z’n allen tot actie moeten overgaan. Dat begint thuis, met kleine dingen. Bijvoorbeeld door plastic wegwerpflessen te vervangen door een herbruikbare SodaStream-fles.”
Inzet om plastic afval te vermijden
De herbruikbare flessen van SodaStream bieden een alternatief voor plastic flessen voor eenmalig gebruik. Het toonaangevende merk van bruisend water voorspelt dat met SodaStream tegen 2025 bijna 78 miljard flessen zullen worden vermeden, een stijging met 11 miljard ten opzichte van het vorig jaar aangekondigde doel.
SodaStream zal vanaf het einde van dit jaar ook overschakelen op metalen verpakkingen voor de SodaStream-smaken, waardoor nog eens 200 miljoen plastic flessen worden bespaard. Bovendien kondigt SodaStream aan dat ze voor het eerst bruiswatertoestellen gaan ontwikkelen van gerecycleerd of plantaardig materiaal, waarmee ze hun inzet voor de planeet uitbreiden naar de kern van het bedrijf en zo de hele portfolio groener maken.
“Onze bruiswatertoestellen zijn in essentie duurzaam; elke SodaStream-gebruiker bespaart tot duizenden plastic flessen voor eenmalig gebruik die bij het afval belanden. We gaan nog een stap verder met de introductie van bruiswatertoestellen die gemaakt zijn van duurzaam materiaal”, aldus Eyal Shohat, SodaStream Global CEO.
Een recent onderzoek uitgevoerd door het bedrijf toont aan dat 84% van de SodaStream-gebruikers de positieve impact op de planeet erkennen en hun consumptie van wegwerpflessen verminderden. Bijna 80% geeft aan meer milieubewust te zijn geworden.
Vermindering van ecologische voetafdruk
SodaStream is van plan om tegen 2022 10% van de totale energiebehoefte van zijn fabriek te dekken met zonne-energie, een vervijfvoudiging ten opzichte van 2% in 2020. Door deze investeringen draagt SodaStream bij aan de doelstelling van PepsiCo om tegen 2030 wereldwijd over te schakelen op 100% hernieuwbare energie voor de bedrijfsactiviteiten. Daarnaast heeft PepsiCo toegezegd om in 2040 een uitstoot van nul te hebben bereikt, een decennium eerder dan is afgesproken in het Akkoord van Parijs.
Het bruiswatertoestel Spirit van SodaStream is gecertificeerd als koolstofreducerend door Carbon Trust. Deze certificering toont aan dat SodaStream zich blijft inzetten voor het milieu en duurzaamheid. De belangrijkste actiepunten en opportuniteiten om de totale CO2-voetafdruk te verminderen werden door de certificering in kaart gebracht.
Andere acties van het bedrijf
De kantoren van SodaStream zijn omwille van de coronamaatregelen al een tijdje gesloten. Op Earth Day (22 april) roept SodaStream de thuiswerkende medewerkers op om deel te nemen aan opruimacties in hun buurt, binnen de mogelijkheden van de lokale coronabeperkingen.
In België en Nederland verzamelen SodaStream-medewerkers plastic afval in de omgeving van hun woonplaats. Enkele SodaStreamers gaan per kano plastic afval opruimen in de kanalen van Breda. En 15 teams, met zo’n duizend deelnemende schoolkinderen in totaal, nemen het in verschillende gemeenten en steden in Nederland – van Groningen tot Valkenswaard – tegen elkaar op in een grote plastic-opruimwedstrijd.
SodaStream werkt eveneens samen met PangeaSeed Foundation, een non-profit organisatie voor het behoud van de oceanen, en doet een schenking aan de milieu-educatie en bewustwordingsinspanningen van de Foundation.
Imagine a foundation that complements more than it covers. A finish that appears just like real skin on all skin tones and textures. A formulation that feels more like skincare than makeup; that is non-acnegenic, waterproof and also super-hydrating, while promising to reveal – and never conceal – the real you with a sheer, radiant, my-skin-but-better finish.
Well, it’s been here all along. Twenty years ago, M•A•C created Face And Body Foundation – the definitive base for sheer buildable coverage. The perfect formula for makeup looks ranging from the most minimal and barely there to statements that shout out your individuality, it’s no surprise that Face And Body has garnered a cult following with celebrities, Artists and makeup lovers alike. “There are many foundations on the market that are designed for natural skin coverage, but the finish of Face And Body, for me, has never been rivalled,” says Terry Barber, Director of Makeup Artistry, based in London, UK.
Today, M•A•C breathes new life into our iconic product, with a new name and expanded shade range that says it like it is: Studio Radiance. “It creates fabulous, luminous-looking healthy skin on the face and is magical on bodies, too,” says Carol Mackie, Senior Artist. “It smooths and perfects, giving an almost airbrushed look to the body.” The formula remains unchanged – why mess with perfection – but we’re now keeping it real in [30] skin-twinning shades, ranging from light to deep, so we can better meet the needs of everyone – with new packaging, to boot!
“The notion that we’re hitting all skin tones has been important to M•A•C since day one,” says Eva Yea, Senior Vice President, Global Product Development. “We are constantly refining and adding to our shade range as a result of conversations with our consumers and Artist community all over the world, as everyone is welcome at M•A•C. Studio Radiance is no different, and we look forward to expanding the offering for both face and body with this all-inclusive shade range.”
What’s special is its simplicity. Studio Radiance is foundation at its most democratic form. From the go-to no-foundation makeup for the non-conformist to the perfect un-made-up base to canvas a nonchalant, carefree cool look, it’s all about celebrating the you-ness of you. “Studio Radiance Face And Body Radiant Sheer Foundation has a skincare quality to it in that it creates a softer, plumped finish, which adapts to all skin tones and textures – regardless of age, race or gender,” says Barber. “It’s the formula I trust completely to look like great skin, whether I’m working on camera, the catwalk or for someone’s makeup in everyday life.” Time to reveal what’s real.
Suggested Retail Price: € 36 - Available as of April 2021 at maccosmetics.be and in M.A.C locations.
New collab! Floris van Bommel x Big Green Egg … Vrienden en familie hangen rond in de tuin, het weer is perfect, de drank smaakt goed en de Big Green Egg staat te roken. Wat voor schoen past daarbij? Die vraag was het startpunt van het ontwerpproces van de ‘Floris van Bommel & Big Green Egg’ sneaker. Het resultaat: een dames- en een herensneaker die uitstekend past bij het perfecte Big Green Egg moment.
Schoenenfabrikant Floris van Bommel houdt ervan samenwerkingen aan te gaan met merken die niet meteen voor de hand liggend lijken. Door de jaren heen heeft het merk samengewerkt met een kleurrijk gezelschap aan bedrijven en personen, zoals onder andere het Nederlands snoep- en dropmerk Autodrop en bekende gezichten als Marcel Vanthilt en Ozark Henry.
"Om onszelf scherp te houden laten we ons eens in de zoveel tijd voor een limited edition inspireren door iets of iemand ver buiten onze schoenenbubbel. De enige overeenkomsten die we zoeken zijn kwaliteit, vakmanschap en ambacht, in de ruimste zin van het woord" - Floris van Bommel
Hoewel een geslaagde match voor een Floris van Bommel-collab niet bepaald wordt door overeenkomsten, ligt de samenwerking met Big Green Egg wel binnen de interesses van de designer.
Floris van Bommel: "De geur van smeulend houtskool maakt van elke dag een topdag. Het jaargetijde maakt dan niet eens zoveel uit. Met mijn vrienden organiseer ik elke winter een paar ‘mid winter BBQ’s’. Kampvuurtje, bier, dekentjes, telefoons inleveren, muziekje en goed simpel eten. De wereld draait steeds sneller, de aanvoer van nieuws en online flauwekul is oneindig. Ik merk aan mezelf dat ik het moeilijk vind om te schakelen tussen die snelweg van indrukken en gewoon leeg zijn in je hoofd en in het moment te vertoeven. De avonden en middagen met een mooi uitgebreid 'Big Green Egg'-ritueel zijn perfecte momenten om weer even te aarden en tot rust te komen.”
Het ontwerpproces
Floris van Bommel: “We hebben het hele ontwerp behoorlijk thematisch aangepakt deze keer. Tijdens ons onderzoek viel ons oog op de vrolijk kringelende rookpluimpjes die we boven uit de schoorsteentjes van de Big Green Eggs zagen komen. Dat leek ons een mooi uitgangspunt. Na wat gesleutel op de ontwerptafel wappert de belijning nu, als rook uit een Big Green Egg, mooi uit over de sneaker."
Vervolgens werd gezocht naar een materiaalcombinatie die dat idee ondersteunt. Het werd roetzwart suède gemixt met high tech mesh op de voorvoet, glanzend zwarte nylon op de zijkant en as-achtig rubber op de hiel. Dwars daaroverheen kronkelt als accent een wit lijntje rook. Onder op de zool zien we de kleur van gloeiende kooltjes terugkomen. In de schoen zitten ook een paar rechtstreekse verwijzingen naar Big Green Egg verwerkt, zoals de kenmerkende look van het groene gedeukte keramische materiaal, dat komt terug in het rubber van de stabilizer achter bij de hiel.
De collab bestaat uit: Een Limited edition ‘Floris van Bommel for Big Green Egg’ sneaker (dames & heren). - Een Limited edition ‘Floris van Bommel for Big Green Egg’ lederen BBQ schort.
De sneakers zullen vanaf midden mei verkrijgbaar zijn bij een select aantal Floris van Bommel topdealers, Floris van Bommel brandstores & webshop en een selectie van Big Green Egg dealers door heel Europa.
Going green? It's on our mind and agenda all the time but for some among us difficult to understand or to master. We have entered a mindset that says that our small changes maybe won't fix the bigger problem. But thinking that one person can't make a change, is exactly the reason why our beloved Mother Earth is becoming the victim of a larger global-scale environmental crisis. The message is clear, you CAN make a difference. It's an utopia to believe that you will all of a sudden wake up in a 100% plastic free, zero-waste all organic house-hold, but there are plenty of small steps you can take towards that much needed greener world.
We have gathered some inspiration from our own clients to make that sustainable lifestyle accessible and fun. Taking baby steps towards going green will trigger a shift in consciousness. It just starts with one person: YOU!
La Redoute - support sustainable development and social protection
This tote bag is a design by La Redoute. The name "SOLIDAIRES" reflects the actual meaning of the project, all profits will enable Solidarité Femmes to support women in difficulty. On top of that it's a real product Made in France by Les Tissages de Charlieu, dedicated to sustainable development and social protection.
Choosing recycled cotton means taking care for the environment. For two reasons : the more we recycle, the less raw materials we use and the more we save resources. We reduce our waste while turning it into new raw materials. A true virtuous circle.
Juttu - strong believer in sustainable brands
Dreaming of a greener, fair trade world starts with our own buying habits. Juttu always focuses on sustainable brands – read here about nine of them and get inspired!
On Earth day, Juttu stores will also introduce recycle boxes in which customers can donate old clothing, from any brand. Juttu is partnering with Wereld Missie Hulp (WMH) for this purpose, who will process the pieces into second-hand sales. The proceeds will go to a social project for the Ugandan Rambia community. WMH is building safe, modern school buildings there, which will provide four hundred students with enough space and the necessary materials to realize their ambitions. The unwearable textiles are turned into new yarns in order to make new products. A fine example of circular economy.
Wasted Atelier - Belgian rebel takes a different spin on fashion
Creating unique items out of fabric surpluses, Wasted Atelier is the new Belgian brand to keep an eye on. Wasted Atelier was founded out of a thorough knowledge of the fashion industry and a desire to do better. By locally designing and producing items out of forgotten fabric scraps, the brand has a unique way of making sustainable clothing. Without of course sacrificing quality, style, or boldness. Limited edition wrap dresses, dazzling kimonos and statement sets, all sustainable and 100% Belgian? Yes, please!
Karün - not just an eyewear company
Behind Karün sits a very passionate team of people that believe they can change the way we interact with our planet. Based in Patagonia, they have come to see things from the perspective of a wild, pure and majestic nature. Karün means to be nature in "mapuche", the language spoken by an ancestral indigenous culture from Chile.
They make high-quality eyewear that can serve as a symbol of a different way of looking at the world and made under a very different logic; instead of the widely used linear and extractive process, they are working hard to build their entire value chain under a circular and regenerative model.
Our sunglasses enable us to share and spread our perspective of the world and fund long-term projects that can help protect vast territories of pure nature and empower hundreds and even thousands of rural entrepreneurs.… And this is not fashion; it is the way we see the world.
JBC - a future proof store
Belgian retailer JBC recently opened their revamped store in Leuven. The pilot project is all about sustainability and family experience. With various digital gadgets such as DIY recycling machines, a 'magic mirror' and interactive screens, JBC wants to teach families more about sustainable fashion in a fun way. With this idea in mind the brand also focuses on a more conscious use of clothing through their 'Studio Unique' corner. Customers get the opportunity to give their clothes a personal touch by adding a personal message or a cool patch, which ultimately makes the items last longer.
DIM - Save the planet in your undies
French brand DIM has created a special line EcoSmart in collab with NATUURPUNT/NATAGORA. This clothing line consists of socks, tights and lingerie for him and her. It is made of certified BIO cotton and meets strict guidelines of ethical working conditions.
NATUURPUNT and NATAGORA are independent volunteer associations in Flanders and Wallonia/Brussels respectively. They protect vulnerable and threatened nature. With every boxer you buy from this collab you will specifically donate 1,50 € and 0,50 € for a pair of socks or tights. The money is used for Forest for All, a project that plants forests in Flanders and Brussels/Wallonia. In this way trees can become powerful forests full of life and we can guarantee that the forest will always remain a forest.
Lee Cooper - setting the standard
Belgian denim brand Lee Cooper is setting the bar real high this season. Apart from being CO2 neutral they also want to make its jeans 100% recyclable in the future. This means that the jeans must be made of 100% natural materials, the buttons must be easily removable and the metal of the buttons does not contain harmful substances or is the result of polluting techniques such as electroplating.
The winter 2020 collection was 50% sustainable. This summer's collection 70% of the Lee Cooper jeans collection is "green". Efforts are also being made for the T-shirts. The collection already includes a line of sustainable T-shirts, made from a composition of organic cotton, recycled materials and Tencel, a material made from tree pulp. And last but not least: did you know that a pair of Lee Cooper jeans only requires 2 liters of water in production?
River Cleanup: 10 minute challenge
Each year, over 8 million tonnes of waste end up in our seas and oceans, 80% of which is carried there by rivers. The COVID-19 crisis has pushed plastic pollution to unprecedented levels. Just think of the plastic from masks, gloves, bottles and food packaging left behind after a corona walk. The Belgian organization River Cleanup wants to make people aware of this litter problem and is now launching the #rivercleanupchallenge, challenging everyone to take a heroic picture of the litter that you can pick up in your neighbourhood in 10 minutes...
The campaign started on 22 March, World Water Day and ends on Earth Day on 22 April, it couldn’t be more symbolic. Are you going to make one last effort for Mother Earth?
The instructions are to simply roll up your sleeves in a park, by a river or in your street and for 10 minutes collect litter at a time that suits you. During a walk, as an activity with the kids, or during a jogging session. With this campaign, River Cleanup wants to show that a small gesture can have a big impact on the environment. Little effort, great result!
Mayerline en Améline werken voor hun collecties steeds meer met zuiver natuurlijke materialen: kwaliteitsvol, mooi en aangenaam om dragen. Deze stukken krijgen het label ‘It’s only natural’ mee.
Duurzame materialen
Waar mogelijk gaat Mayerline voor zo natuurlijk mogelijke materialen. Zo werkt het Belgische modehuis met wit linnen, afkomstig van een familiebedrijfje in Ierland dat de stof al tientallen jaren op een kleinschalige manier produceert. Maar de Mayerline-collectie bevat ook veel katoen, merinowol, cupro en lyocell. Hoewel de vraag naar natuurlijke materialen zeer breed gehoord wordt, kennen weinigen het verschil tussen de diverse stoffen en wevingen. Als algemene regel kan je stellen dat natuurlijke materialen ook echt “leven”. Ze ademen, regelen temperatuur en absorberen vocht. We geven graag een korte rondleiding in de stoffenwereld van Mayerline.
Katoen
Hoogwaardig katoen is een echt zomerstofje en hét ster-materiaal van de SS21-collectie. Het is een natuurlijke vezel op basis van de katoenplant, die ademt en dus perfect geschikt is voor warmere dagen. Het is sterk, verslijt niet snel en kan daardoor ook warm gewassen en gestreken worden.
Linnen
Linnen is een natuurlijke vezel op basis van vlas. Het blijft vormvast, ademt en is vochtopslorpend. Het klinkt vreemd, maar linnen wordt sterker met het dragen.
Viscose
Ook viscose is een natuurlijke stof gemaakt van houtpulp, dat op een artificiële manier tot vezels wordt verwerkt. De stof is zacht en soepel, kleurvast en ademt.
Cupro
Cupro is een stof gemaakt uit katoencellulose, dat op een artificiële manier vervaardigd wordt. Het is een machinewasbaar, goedkoper alternatief voor zijde met een typisch fluwelig gevoel.
Lyoncell (Tencell)
Deze stof wordt gemaakt uit houtpulp van eucalyptusbomen dat wordt gebonden met een natuurvriendelijk oplosmiddel. Het is zacht, maar zeer sterk. Lyocell heeft meer unieke kenmerken dan je op het eerste zicht zou denken Het is thermoregulerend, antibacterieel, ademend, vochtopslorpend en weinig kreukgevoelig.
Merinowol
Merinowol is afkomstig van het merinoschaap. Goed nieuws voor de gevoelige huid, want deze wol prikt niet. Bovendien is het vochtabsorberend en antibacterieel. Omdat het materiaal thermoregulerend is, past het uitstekend in een zomergarderobe.
Kwaliteit van materialen en service
Mayerline maakt tijdloze stukken die het mooiste in elke vrouw naar boven brengen. Het modehuis gaat voor mode die verder kijkt dan de catwalk en day to day trends. De stukken worden ontworpen op basis van de gemiddelde vrouw met maatje 40 en biedt een unieke pasvorm en draagcomfort. Het merk heeft meer dan 60 jaar ervaring in het balanceren tussen wat mode is en waar echte vrouwen zich goed in voelen. Mayerline staat voor altijd stijlvol, nooit oncomfortabel.
Om haar klanten de ideale winkelervaring te bieden, voorziet Mayerline verschillende shoppingformules. Naast gepersonaliseerd stijladvies op afspraak in de winkel, kunnen klanten dankzij MAYbox ook 3 volledig gestylede outfits thuis laten bezorgen, afgestemd op hun persoonlijke voorkeuren en favoriete trends. Met MAYcollect kunnen de voorgeselecteerde looks ook eerst gepast worden in de winkel.
Liever online shoppen? Stukken kunnen gereserveerd worden op mayerline.be en tot 48u later opgehaald worden in een winkel naar keuze. Het is ook mogelijk een video-afspraak te maken met een personal shopper, die klanten live helpt bij het online shoppen.
De nieuwe generatie potten en pannen van Tefal combineert de allernieuwste snufjes van het merk, voor een unieke ervaring. Dankzij de combinatie van drie innovaties staan de potten en pannen garant voor perfecte resultaten. Ze zijn ook nog eens gebruiksvriendelijk en onschadelijk voor de gezondheid.
Drie innovaties voor perfecte resultaten
De eerste innovatie van het merk is THERMO-SIGNAL™, een thermochroom pigment op de bodem van de pan. Deze indicator kleurt donkerrood wanneer de ideale temperatuur voor het bakken is bereikt en verzekert een perfecte garing. De garantie op geslaagde gerechten, in alle eenvoud!
TITANIUM ANTI-SCRATCH is de nieuwe antiaanbaklaag van het merk. Ze is versterkt met harde kristallen die de pan krasbestendig maken en nog langer laten meegaan. Dankzij deze anti-aanbaklaag blijven de smaak en textuur van de ingrediënten behouden en – niet onbelangrijk – is de pan gemakkelijk te reinigen.
De laatste innovatie van het merk is de geavanceerde THERMO-FUSION™ .inductietechnologie, ideaal om ingrediënten snel en homogeen te laten garen. Hoe? Dankzij een breder inductierooster en een dikkere bodem wordt de warmte beter verdeeld.
Tefal: 100% veilig
Met zijn nieuwe assortiment bevestigt het merk zijn standpunt: het wil alleen materialen gebruiken die dankzij een 100% veilige coating niet schadelijk zijn voor de gezondheid. De anti-aanbaklagen bevatten dan ook geen giftige stoffen. De pannen zijn gemaakt van PTFE, een inert en voedingsspecifiek materiaal dat werd goedgekeurd door de volksgezondheidsdiensten (FDA).
Bovendien zijn de producten van Tefal van a tot z te traceren, tot aan de gebruikte grondstoffen toe. Het merk legt elke stap in het productieproces namelijk nauwgezet vast. U kunt dus met een gerust hart koken!
De nieuwe generatie potten en pannen van Tefal combineert de allernieuwste snufjes van het merk, voor een unieke ervaring. Dankzij de combinatie van drie innovaties staan de potten en pannen garant voor perfecte resultaten. Ze zijn ook nog eens gebruiksvriendelijk en onschadelijk voor de gezondheid.
Drie innovaties voor perfecte resultaten
De eerste innovatie van het merk is THERMO-SIGNAL™, een thermochroom pigment op de bodem van de pan. Deze indicator kleurt donkerrood wanneer de ideale temperatuur voor het bakken is bereikt en verzekert een perfecte garing. De garantie op geslaagde gerechten, in alle eenvoud!
TITANIUM ANTI-SCRATCH is de nieuwe antiaanbaklaag van het merk. Ze is versterkt met harde kristallen die de pan krasbestendig maken en nog langer laten meegaan. Dankzij deze anti-aanbaklaag blijven de smaak en textuur van de ingrediënten behouden en – niet onbelangrijk – is de pan gemakkelijk te reinigen.
De laatste innovatie van het merk is de geavanceerde THERMO-FUSION™ .inductietechnologie, ideaal om ingrediënten snel en homogeen te laten garen. Hoe? Dankzij een breder inductierooster en een dikkere bodem wordt de warmte beter verdeeld.
Tefal: 100% veilig
Met zijn nieuwe assortiment bevestigt het merk zijn standpunt: het wil alleen materialen gebruiken die dankzij een 100% veilige coating niet schadelijk zijn voor de gezondheid. De anti-aanbaklagen bevatten dan ook geen giftige stoffen. De pannen zijn gemaakt van PTFE, een inert en voedingsspecifiek materiaal dat werd goedgekeurd door de volksgezondheidsdiensten (FDA).
Bovendien zijn de producten van Tefal van a tot z te traceren, tot aan de gebruikte grondstoffen toe. Het merk legt elke stap in het productieproces namelijk nauwgezet vast. U kunt dus met een gerust hart koken!
De nieuwe generatie potten en pannen van Tefal combineert de allernieuwste snufjes van het merk, voor een unieke ervaring. Dankzij de combinatie van drie innovaties staan de potten en pannen garant voor perfecte resultaten. Ze zijn ook nog eens gebruiksvriendelijk en onschadelijk voor de gezondheid.
Drie innovaties voor perfecte resultaten
De eerste innovatie van het merk is THERMO-SIGNAL™, een thermochroom pigment op de bodem van de pan. Deze indicator kleurt donkerrood wanneer de ideale temperatuur voor het bakken is bereikt en verzekert een perfecte garing. De garantie op geslaagde gerechten, in alle eenvoud!
TITANIUM ANTI-SCRATCH is de nieuwe antiaanbaklaag van het merk. Ze is versterkt met harde kristallen die de pan krasbestendig maken en nog langer laten meegaan. Dankzij deze anti-aanbaklaag blijven de smaak en textuur van de ingrediënten behouden en – niet onbelangrijk – is de pan gemakkelijk te reinigen.
De laatste innovatie van het merk is de geavanceerde THERMO-FUSION™ .inductietechnologie, ideaal om ingrediënten snel en homogeen te laten garen. Hoe? Dankzij een breder inductierooster en een dikkere bodem wordt de warmte beter verdeeld.
Tefal: 100% veilig
Met zijn nieuwe assortiment bevestigt het merk zijn standpunt: het wil alleen materialen gebruiken die dankzij een 100% veilige coating niet schadelijk zijn voor de gezondheid. De anti-aanbaklagen bevatten dan ook geen giftige stoffen. De pannen zijn gemaakt van PTFE, een inert en voedingsspecifiek materiaal dat werd goedgekeurd door de volksgezondheidsdiensten (FDA).
Bovendien zijn de producten van Tefal van a tot z te traceren, tot aan de gebruikte grondstoffen toe. Het merk legt elke stap in het productieproces namelijk nauwgezet vast. U kunt dus met een gerust hart koken!
De nieuwe generatie potten en pannen van Tefal combineert de allernieuwste snufjes van het merk, voor een unieke ervaring. Dankzij de combinatie van drie innovaties staan de potten en pannen garant voor perfecte resultaten. Ze zijn ook nog eens gebruiksvriendelijk en onschadelijk voor de gezondheid.
Drie innovaties voor perfecte resultaten
De eerste innovatie van het merk is THERMO-SIGNAL™, een thermochroom pigment op de bodem van de pan. Deze indicator kleurt donkerrood wanneer de ideale temperatuur voor het bakken is bereikt en verzekert een perfecte garing. De garantie op geslaagde gerechten, in alle eenvoud!
TITANIUM ANTI-SCRATCH is de nieuwe antiaanbaklaag van het merk. Ze is versterkt met harde kristallen die de pan krasbestendig maken en nog langer laten meegaan. Dankzij deze anti-aanbaklaag blijven de smaak en textuur van de ingrediënten behouden en – niet onbelangrijk – is de pan gemakkelijk te reinigen.
De laatste innovatie van het merk is de geavanceerde THERMO-FUSION™ .inductietechnologie, ideaal om ingrediënten snel en homogeen te laten garen. Hoe? Dankzij een breder inductierooster en een dikkere bodem wordt de warmte beter verdeeld.
Tefal: 100% veilig
Met zijn nieuwe assortiment bevestigt het merk zijn standpunt: het wil alleen materialen gebruiken die dankzij een 100% veilige coating niet schadelijk zijn voor de gezondheid. De anti-aanbaklagen bevatten dan ook geen giftige stoffen. De pannen zijn gemaakt van PTFE, een inert en voedingsspecifiek materiaal dat werd goedgekeurd door de volksgezondheidsdiensten (FDA).
Bovendien zijn de producten van Tefal van a tot z te traceren, tot aan de gebruikte grondstoffen toe. Het merk legt elke stap in het productieproces namelijk nauwgezet vast. U kunt dus met een gerust hart koken!
De nieuwe generatie potten en pannen van Tefal combineert de allernieuwste snufjes van het merk, voor een unieke ervaring. Dankzij de combinatie van drie innovaties staan de potten en pannen garant voor perfecte resultaten. Ze zijn ook nog eens gebruiksvriendelijk en onschadelijk voor de gezondheid.
Drie innovaties voor perfecte resultaten
De eerste innovatie van het merk is THERMO-SIGNAL™, een thermochroom pigment op de bodem van de pan. Deze indicator kleurt donkerrood wanneer de ideale temperatuur voor het bakken is bereikt en verzekert een perfecte garing. De garantie op geslaagde gerechten, in alle eenvoud!
TITANIUM ANTI-SCRATCH is de nieuwe antiaanbaklaag van het merk. Ze is versterkt met harde kristallen die de pan krasbestendig maken en nog langer laten meegaan. Dankzij deze anti-aanbaklaag blijven de smaak en textuur van de ingrediënten behouden en – niet onbelangrijk – is de pan gemakkelijk te reinigen.
De laatste innovatie van het merk is de geavanceerde THERMO-FUSION™ .inductietechnologie, ideaal om ingrediënten snel en homogeen te laten garen. Hoe? Dankzij een breder inductierooster en een dikkere bodem wordt de warmte beter verdeeld.
Tefal: 100% veilig
Met zijn nieuwe assortiment bevestigt het merk zijn standpunt: het wil alleen materialen gebruiken die dankzij een 100% veilige coating niet schadelijk zijn voor de gezondheid. De anti-aanbaklagen bevatten dan ook geen giftige stoffen. De pannen zijn gemaakt van PTFE, een inert en voedingsspecifiek materiaal dat werd goedgekeurd door de volksgezondheidsdiensten (FDA).
Bovendien zijn de producten van Tefal van a tot z te traceren, tot aan de gebruikte grondstoffen toe. Het merk legt elke stap in het productieproces namelijk nauwgezet vast. U kunt dus met een gerust hart koken!
De nieuwe generatie potten en pannen van Tefal combineert de allernieuwste snufjes van het merk, voor een unieke ervaring. Dankzij de combinatie van drie innovaties staan de potten en pannen garant voor perfecte resultaten. Ze zijn ook nog eens gebruiksvriendelijk en onschadelijk voor de gezondheid.
Drie innovaties voor perfecte resultaten
De eerste innovatie van het merk is THERMO-SIGNAL™, een thermochroom pigment op de bodem van de pan. Deze indicator kleurt donkerrood wanneer de ideale temperatuur voor het bakken is bereikt en verzekert een perfecte garing. De garantie op geslaagde gerechten, in alle eenvoud!
TITANIUM ANTI-SCRATCH is de nieuwe antiaanbaklaag van het merk. Ze is versterkt met harde kristallen die de pan krasbestendig maken en nog langer laten meegaan. Dankzij deze anti-aanbaklaag blijven de smaak en textuur van de ingrediënten behouden en – niet onbelangrijk – is de pan gemakkelijk te reinigen.
De laatste innovatie van het merk is de geavanceerde THERMO-FUSION™ .inductietechnologie, ideaal om ingrediënten snel en homogeen te laten garen. Hoe? Dankzij een breder inductierooster en een dikkere bodem wordt de warmte beter verdeeld.
Tefal: 100% veilig
Met zijn nieuwe assortiment bevestigt het merk zijn standpunt: het wil alleen materialen gebruiken die dankzij een 100% veilige coating niet schadelijk zijn voor de gezondheid. De anti-aanbaklagen bevatten dan ook geen giftige stoffen. De pannen zijn gemaakt van PTFE, een inert en voedingsspecifiek materiaal dat werd goedgekeurd door de volksgezondheidsdiensten (FDA).
Bovendien zijn de producten van Tefal van a tot z te traceren, tot aan de gebruikte grondstoffen toe. Het merk legt elke stap in het productieproces namelijk nauwgezet vast. U kunt dus met een gerust hart koken!
De nieuwe generatie potten en pannen van Tefal combineert de allernieuwste snufjes van het merk, voor een unieke ervaring. Dankzij de combinatie van drie innovaties staan de potten en pannen garant voor perfecte resultaten. Ze zijn ook nog eens gebruiksvriendelijk en onschadelijk voor de gezondheid.
Drie innovaties voor perfecte resultaten
De eerste innovatie van het merk is THERMO-SIGNAL™, een thermochroom pigment op de bodem van de pan. Deze indicator kleurt donkerrood wanneer de ideale temperatuur voor het bakken is bereikt en verzekert een perfecte garing. De garantie op geslaagde gerechten, in alle eenvoud!
TITANIUM ANTI-SCRATCH is de nieuwe antiaanbaklaag van het merk. Ze is versterkt met harde kristallen die de pan krasbestendig maken en nog langer laten meegaan. Dankzij deze anti-aanbaklaag blijven de smaak en textuur van de ingrediënten behouden en – niet onbelangrijk – is de pan gemakkelijk te reinigen.
De laatste innovatie van het merk is de geavanceerde THERMO-FUSION™ .inductietechnologie, ideaal om ingrediënten snel en homogeen te laten garen. Hoe? Dankzij een breder inductierooster en een dikkere bodem wordt de warmte beter verdeeld.
Tefal: 100% veilig
Met zijn nieuwe assortiment bevestigt het merk zijn standpunt: het wil alleen materialen gebruiken die dankzij een 100% veilige coating niet schadelijk zijn voor de gezondheid. De anti-aanbaklagen bevatten dan ook geen giftige stoffen. De pannen zijn gemaakt van PTFE, een inert en voedingsspecifiek materiaal dat werd goedgekeurd door de volksgezondheidsdiensten (FDA).
Bovendien zijn de producten van Tefal van a tot z te traceren, tot aan de gebruikte grondstoffen toe. Het merk legt elke stap in het productieproces namelijk nauwgezet vast. U kunt dus met een gerust hart koken!
De nieuwe generatie potten en pannen van Tefal combineert de allernieuwste snufjes van het merk, voor een unieke ervaring. Dankzij de combinatie van drie innovaties staan de potten en pannen garant voor perfecte resultaten. Ze zijn ook nog eens gebruiksvriendelijk en onschadelijk voor de gezondheid.
Drie innovaties voor perfecte resultaten
De eerste innovatie van het merk is THERMO-SIGNAL™, een thermochroom pigment op de bodem van de pan. Deze indicator kleurt donkerrood wanneer de ideale temperatuur voor het bakken is bereikt en verzekert een perfecte garing. De garantie op geslaagde gerechten, in alle eenvoud!
TITANIUM ANTI-SCRATCH is de nieuwe antiaanbaklaag van het merk. Ze is versterkt met harde kristallen die de pan krasbestendig maken en nog langer laten meegaan. Dankzij deze anti-aanbaklaag blijven de smaak en textuur van de ingrediënten behouden en – niet onbelangrijk – is de pan gemakkelijk te reinigen.
De laatste innovatie van het merk is de geavanceerde THERMO-FUSION™ .inductietechnologie, ideaal om ingrediënten snel en homogeen te laten garen. Hoe? Dankzij een breder inductierooster en een dikkere bodem wordt de warmte beter verdeeld.
Tefal: 100% veilig
Met zijn nieuwe assortiment bevestigt het merk zijn standpunt: het wil alleen materialen gebruiken die dankzij een 100% veilige coating niet schadelijk zijn voor de gezondheid. De anti-aanbaklagen bevatten dan ook geen giftige stoffen. De pannen zijn gemaakt van PTFE, een inert en voedingsspecifiek materiaal dat werd goedgekeurd door de volksgezondheidsdiensten (FDA).
Bovendien zijn de producten van Tefal van a tot z te traceren, tot aan de gebruikte grondstoffen toe. Het merk legt elke stap in het productieproces namelijk nauwgezet vast. U kunt dus met een gerust hart koken!
De nieuwe generatie potten en pannen van Tefal combineert de allernieuwste snufjes van het merk, voor een unieke ervaring. Dankzij de combinatie van drie innovaties staan de potten en pannen garant voor perfecte resultaten. Ze zijn ook nog eens gebruiksvriendelijk en onschadelijk voor de gezondheid.
Drie innovaties voor perfecte resultaten
De eerste innovatie van het merk is THERMO-SIGNAL™, een thermochroom pigment op de bodem van de pan. Deze indicator kleurt donkerrood wanneer de ideale temperatuur voor het bakken is bereikt en verzekert een perfecte garing. De garantie op geslaagde gerechten, in alle eenvoud!
TITANIUM ANTI-SCRATCH is de nieuwe antiaanbaklaag van het merk. Ze is versterkt met harde kristallen die de pan krasbestendig maken en nog langer laten meegaan. Dankzij deze anti-aanbaklaag blijven de smaak en textuur van de ingrediënten behouden en – niet onbelangrijk – is de pan gemakkelijk te reinigen.
De laatste innovatie van het merk is de geavanceerde THERMO-FUSION™ .inductietechnologie, ideaal om ingrediënten snel en homogeen te laten garen. Hoe? Dankzij een breder inductierooster en een dikkere bodem wordt de warmte beter verdeeld.
Tefal: 100% veilig
Met zijn nieuwe assortiment bevestigt het merk zijn standpunt: het wil alleen materialen gebruiken die dankzij een 100% veilige coating niet schadelijk zijn voor de gezondheid. De anti-aanbaklagen bevatten dan ook geen giftige stoffen. De pannen zijn gemaakt van PTFE, een inert en voedingsspecifiek materiaal dat werd goedgekeurd door de volksgezondheidsdiensten (FDA).
Bovendien zijn de producten van Tefal van a tot z te traceren, tot aan de gebruikte grondstoffen toe. Het merk legt elke stap in het productieproces namelijk nauwgezet vast. U kunt dus met een gerust hart koken!
Heb je al een beetje dat zomerse gevoel? Zin om eropuit te trekken? Terra di Siena doet ons wegdromen van warme reizen dankzij de exclusieve nieuwigheden voor het seizoen lente / zomer 2021.
Tinten waar je spontaan vrolijk van wordt en kleurrijke looks!
De kleuren van het seizoen? Hemelsblauw, roos, geel en lila vormen samen een harmonieus geheel. Groen, roos en oranje springen in het oog voor #colorblocks look. Wit, zandkleur en beige vormen de basis. En niet te vergeten, de denimkleur is de meest tijdloze tint van het seizoen!
Dit seizoen pakken we uit met een garderobe in pastelkleuren en poptinten. Wit en zandkleur maken dan weer opnieuw hun opwachting.
We flaneren door de straten in een geruit overhemd boven een kleine satijnen jurk en we paraderen zo sexy mogelijk in een zeer vrouwelijke short. We verleiden in een jurk of een blouse met een seventies print en we dartelen rond in een wortelbroek met riem en een T-shirt met print. We pronken met onze tie&dye jogging en onze bomber en we zijn fier onze denim combi met ritssluiting, het absolute topstuk van het moment!
Waar vind je Terra di Siena ?
Terra di Siena wordt verdeeld via een netwerk van multimerkenboetieks in heel België. Deze manier van verdeling staat garant voor een persoonlijke service en een persoonlijk advies naar de klanten toe. Alle verkooppunten en webshops zijn te vinden op de website: www.terradisiena.be
Mixage onthult een gloednieuwe capsulecollectie met stijlvolle en vrouwelijke hemdjurken. De Belgische ontwerpster Ariane Spica is bekend van haar bruidsjurken maar moet zich nu al 3 seizoenen – door de gezondheidscrisis – heruitvinden. Zij laat haar ervaring en knowhow in de mode los op een kleurrijk, vrouwelijk en exclusief merk. Mixage is een eerbetoon aan de eigen bouwstenen: Belgische, artisanale creaties met nieuwe modellen vol spetterende inspiratie.
Mixage lanceert een zomercollectie hemdjurken waarbij er veel aandacht gaat naar de perfecte snit en pascomfort. De hemdjurken dragen de namen Julia, Malou, Shade en Moon en zijn geschikt voor alle gelegenheden: stijlvol met stiletto’s, trendy met witte sneakers of een heel eigen invulling. De collectie haalt inspiratie uit de Sixties en speelt met dubbele stiksels, ronde schouders en heupriemen voor een duidelijke stijl die je moeilijk kan weerstaan! Popeline, katoen of lichte jeans, de keuze ligt helemaal bij jou! Iedere jurk bestaat in verschillende frisse kleuren: wit, muntgroen, rood, geel en roos.
Ieder stuk wordt ontworpen en vervaardigd door de ontwerpster en haar naaister in de eigen atelier in Brussel. Verkoopprijs: 265 €
MIXAGE
Mixage is een 100% artisanale kledingcollectie voor vrouwen en opgericht door Ariane Spica. Deze ontwerpster van op maat gemaakte bruidsjurken vond zichzelf opnieuw uit en lanceerde een eerste collectie confectiekleding. Net zoals haar bruidsjurken hebben de creaties een duidelijke signatuur: zeer vrouwelijke lijnen, een scherp oog voor detail, een weldoordachte snit en natuurlijke en luxueuze materialen. De verfijnde creaties worden van A tot Z in het eigen atelier in Brussel vervaardigd. Mixage richt zich tot de hedendaagse vrouw die tegelijk stijlvol en ongedwongen voor de dag wil komen.
De hele collectie kan op afspraak ontdekt worden bij "Exclusive by Pop" Louizalaan 50B, 1050 Elsene
Je moet het maar durven: in volle Corona-crisis een kledingzaak openen in het centrum van Gent. Spiga is met afstand de meest luxe en exclusieve herenmodezaak van Oost-Vlaanderen.
Jean-François De Frechou verwierf zijn adelbrieven de laatste twaalf jaar bij Canali en Maison Degand, twee zeer prestigieuze herenzaken in Brussel. Na vijf jaar bij deze laatste was Jean-François aan een nieuwe uitdaging toe. Hij sprak er over met een bevriende Nederlandse investeerder in retail en vastgoed. Vandaag, slechts enkele maanden later, is Spiga – vernoemd naar Via della Spiga, de luxe herenmodestraat van Milaan – een feit. “Mensen vragen me wel eens waarom ik in volle Corona-tijd een nieuwe kledingzaak open”, vertelt Jean-François, “het lijkt nu misschien niet het ideale moment maar daarom is het mogelijk net wél het juiste moment en crisistijden brengen ook fantastische opportuniteiten met zich mee. Zoals een droompand dat direct ter beschikking is en een aantal zeer exclusieve labels die door de crisis bereid zijn om ons exclusiviteit te geven.
Spiga is gevestigd in een prachtig herenhuis in de Vlaanderenstraat dat de warmte van een houten vloer combineert met wit en zwart waarin de luxueuze collectie mooi tot hun recht komt. “Dat prachtige pand – één van de mooiste winkels die ik de afgelopen jaren heb gezien – waar voordien ook een luxeherenkledingzaak was gevestigd en dat direct beschikbaar was, heeft alles in een stroomversnelling gebracht”, vertelt Jean-François. “Mijn investeerder en ikzelf gaan uit van onze kracht en onze (bij elkaar opgeteld) vijftig jaar ervaring inzake het vermarkten van herenmode om samen een succesverhaal te schrijven. Het interieur van de winkel bestaat uit design meubels gecombineerd met originele werken van de beroemde modefotograaf Rankin. We verkopen het beste op vlak van Italiaanse herenmode. Als je jezelf in de markt onderscheid met producten die in een straal van 75 kilometer rond jouw winkel nergens anders te vinden zijn dan komen de mensen wel naar je toe. Bovendien willen we dat kleding kopen, een onvergetelijke beleving is waarbij degelijke service en dito advies centraal staan.
Spiga verkoopt de volgende merken; Berwich, Caruso, Doriani, Fedeli, Fray, Finamore, Alessandro Gherardi, Gran Sasso, Herno, Jacob Cohen, Lardini en Stile Latino. We willen liefhebbers het beste bieden wat er op vlak van Italiaanse savoir-faire in de herenmode te vinden is”, vertelt De Frechou. “We verkopen geen maatwerk maar handgemaakte producten. Met bepaalde merken zoals Stile Latino en Fray zijn we uniek in Oost- en West-Vlaanderen. De eigentijdse man – welke leeftijd ook – die zich wil onderscheiden zal bij ons zijn gading vinden en dit voor alle gelegenheden van feestelijk over zakelijk tot casual.”
Neutral colors, unusual shapes, natural materials and fine craftsmanship. What characterizes this new trend?
An exclusive collection of sustainable and accessible interior and decoration items, that's what La Redoute Intérieurs is aiming for this year. Interior designers have noticed that consumers increasingly opt for sustainable interior brands: nature-friendly materials, respect for people and above all a lower impact on the environment. Back to basic, natural elements and earth tones are the three pillars that make the Japandi lifestyle a keeper.
Styles unite
Travelling is probably out of the question in the coming months, but with the right decorative pieces, you can still bring other cultures and styles into your home. Materials such as jute, rattan, wicker... bring an exotic touch to your interior without overpowering it. Japanese influences make their entrance into the world of interiors: a minimalist living world that breathes coziness. Everything is under the sign of peace, luxury and serenity - which fits in perfectly with the previous trends. This new style is called "Japandi" or Scandinavia and Japan united in one style.
Natural shades
When we dream about Scandinavian interiors, we think light wood types, combined with white accents in steel and marble. A nice nuance to this trend is to alternate different kinds of wood and color tones. Natural shades such as blue, green, brown and grey ensure that your interior does not become boring. For a more spicy touch, combine light wood types with black accents. What's striking is how we're leaving the clean lines and sharp corners behind. Round shapes and curvy pieces give interiors more personality.
Let nature in
Since the beginning of the lock-down, it has been noticeable how we turn to nature to make time for ourselves and take it easy. Bringing nature into your home creates a nice and healthy environment inside. Using plants and flowers is an easy way to give your existing living spaces this "natural" upgrade. Those who are less green-fingered, can always fall back on dried flowers, another alternative that is sustainable and environmentally friendly. Another idea is to opt for floral wall decorations or a stone statement vase. The ideal setting for a Japandi finishing touch!
Anit a en Think Pink zeggen 'bedankt' met zonnebloemen!
Bloemen om de strijd tegen borstkanker te steunen
Anita en Think Pink Europe zijn al sinds het prille begin partners in de strijd tegen borstkanker. Deze maand staan ze samen sterker dan ooit. Ze overspoelen België met zonnebloemen: een fris teken van hoop, perspectief en zomers geluk. Op de website van Think Pink Europe kan je een pakket met drie potzonnebloemen kopen, om te schenken aan iemand die je dankbaar bent of om je eigen huis op te fleuren. De opbrengst van de verkoop wordt gebruikt om Europese borstkankercampagnes mogelijk te maken.
Een kleurrijk cadeau voor Moederdag
Met deze zonnebloemen brengen Anita en Think Pink letterlijk de zon in huis en tuin, een symbool voor een hoopvolle blik op de toekomst. Met de zonnebloemen als cadeau kan je je hart laten zien en je persoonlijke 'knuffelcontact', een goede buur, of een collega bedanken. Maar de bloemen zijn ook het ideale cadeau voor alle moeders deze Moederdag. Ze worden bij hen thuis bezorgd en zorgen voor een warm, zonnig cadeau dat ook nog eens een goed doel steunt.
De zonnebloemen worden biologisch geteeld in België. De potten zijn duurzaam en volledig biologisch afbreekbaar en kunnen dus rechtstreeks in de tuin of op een balkon worden geplant. Ook de papieren verpakking is gemaakt van gerecycleerd materiaal en zorgt ervoor dat de zonnebloemen niet uitdrogen.
Anita Cares om vrouwen met borstkanker
Het bijstaan van vrouwen met borstkanker is al jaren een belangrijke missie voor Anita. Met de Anita Care-collectie voorzien zij in de individuele behoeften van vrouwen na een borstoperatie door borstprothesen van hoge kwaliteit, elegante prothesebeha's en prachtige badmode te maken, die iedere vrouw mooi laat voelen. Think Pink Europe kan al lang rekenen op de steun van Anita als sterke partner, onder andere voor Race for the Cure®, het grootste sportevenement in de strijd tegen borstkanker.
Anita zal 100 pakketten met zonnebloemen schenken aan verschillende borstklinieken in België om hen te bedanken voor hun harde werk.
Praktisch
• De zonnebloemen kunnen online besteld worden op de website van Think Pink Europe - • Een pakket met drie potzonnebloemen kost €24,90 (inclusief levering) - • Hoeveelheidskorting voor bestellingen van 3 pakketten en meer. www.thinkpinkeurope.org
Paco Rabanne introduceert een nieuwe, vrouwelijke geur die in de voetsporen treedt van Lady Million en Lady Million Empire: Lady Million Fabulous.
Lady Million Fabulous is ontwikkeld als de ideale aanvulling op een hypnotiserende avond vol spannende muziek en dans, want het leven is het leukst met een verleidelijk, energiek ritme.
Of ze nu vallen voor haar uitbundige charisma of haar extravagante partylooks, op de dansvloer zijn alle ogen gericht op Lady Million Fabulous. Lady Million Fabulous is fenomenaal en 'dressed to impress' – het absolute middelpunt van het feest.
De nieuwe Fabulous-campagne van Daniel Sannwald laat zien hoe de bekende topmodellen Simona Kust en Londone Meyers een feestje bouwen.
Simona Kust is regelmatig te zien op de cover van de meest iconische modebladen of op de catwalk van prestigieuze shows. Naast haar schittert Londone Meyers, het gezicht van Lady Million Empire.
En de hoofdcampagne van het merk – met Simona Kust en Joey Bada$$ – is al net zo indrukwekkend. Deze hiphopartiest en acteur werd geboren in Brooklyn en is de woordvoerder van 1 Million Parfum. Het origineel, met een twist. Samen gaan zij de hele avond door, de koning en koningin van de nacht – gekleed in Paco Rabanne.
De geur – verfrissende bloemen uit het Oosten
Lady Million Fabulous is gecreëerd door Anne Flipo, die ook de originele Lady Million heeft ontwikkeld. Lady Million Fabulous is een ultrasensueel avontuur – voor vrouwen die zich speels, een beetje ondeugend en fenomenaal willen voelen. Een parfum dat stralend zonlicht combineert met de geur van witte bloemen en een sensuele, houtachtige basis uit het Oosten.
Het begint sprankelend, met het energieke ritme van frisse roze pepers en mandarijn. Dan is het de beurt aan extravagante tuberoos en een exotische mix van witte bloemen (jasmijn, ylang-ylang) met de kracht en uitstraling van een middernachtzon. Mild, verleidelijk vanille wordt aangevuld met tonkabonen, kasjmierhout en mos, voor een krachtige gloed die de hele nacht blijft stralen.
Een prettige, lichte geur met een uitbundige, sensuele uitstraling, waar je jezelf heerlijk in kunt verliezen.
Flacon – dressed to impress
De diamantvormige flacon van Lady Million is gekleed in glinsterend zwart en helemaal klaar voor een feestje!
Deze fenomenale geur blijft de hele nacht stralen. Het stralende zonnemotief vangt het licht en creëert lagen van luxueus goud. Extravagant en heerlijk decadent. Hoogste tijd om te stralen!
Het Lady Million – assortiment
Of ze nu haar eigen imperium opbouwt of gewoon haar fenomenale zelf is, Lady Million kan kiezen uit een geurencollectie die net zo rijk en veelzijdig is als zij zelf.
↑bloemig
Lady Million Fabulous – bloemige en frisse geuren uit het Oosten botsen met een basis van vanille en mos. Flamboyant en onweerstaanbaar.
Lady Million – bloemig en houtachtig, aangevuld met een vleugje honing, patchoeli en sexy, witte bloemen. Verleidelijk en onweerstaanbaar.
Lady Million Empire – een bloemige chypre met magnolia, pruim en een vleugje cognac. Weelderig en onweerstaanbaar.
↓zoet
Paco Rabanne Lady Million Fabulous is vanaf 14 april 2021 beschikbaar bij de bekende Paco Rabanne verkooppunten. @pacorabanne #ladymillionPacoRabanne
Lady Million Fabulous Eau de Parfum Intense 80ml € 118,20 - Lady Million Fabulous Eau de Parfum Intense 50ml € 92,20 - Lady Million Fabulous Eau de Parfum Intense 30ml € 64,40