Inhoud blog
  • Tenerife rondt kaap van 1.500 km aan wandelwegen
  • MSC Cruises onthult vijf belangrijke reistrends voor 2025 en daarna
  • Uittip voor de kerstvakantie
  • Revolutie in buitenmeubelen
  • Magisch kerstshoppen in Designer Outlets
  • Tussen droom en realiteit
  • Swatch breek free
  • De zachtste geschenken onder de kerstboom?
  • Vier de feestdagen in stijl met Paveau
  • Verfijnd dineren in drie sferen
  • King Jouet boekt groei
  • Bell & Rose BR05 Skeleton Artic Blue
  • De trend van het seizoen : wintergrillen
  • MSC World America: 19 kajuitmogelijkheden
  • Beoplay Eleven
  • A Walkie Talkie Christmas - keuken
  • Nieuwe hotspot in Sint Niklaas
  • Ontdek de Philips steamer 5000 series
  • Cent Pur Cent sluit 2024 af ' The Ultimate-collection
  • AQUALEX WIL DE WERELD VEROVEREN
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    wozani
    restaurants
    19-08-2023
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Laundry Lab

    ode aan het verleden met najaarscollectie collectie vol tijdloze must haves

     

    “An ode to the past whilst embracing the present.” Zo omschrijft het Antwerpse modemerk Laundry Lab haar nieuwe herfst/winter-collectie die vanaf augustus in de winkelrekken verschijnt. Met tijdloze must haves in navy blue en off white, opgefrist met mint green en fuchsia roze accenten, is Laundry Lab vastberaden jouw kledingkast te voorzien van nieuwe lievelingsstuks die jarenlang mee gaan.

    "Ontwerpster en zaakvoerster Anna Vandoorne staat bekend om haar tijdloze collecties waarin ze bewust de door modehuizen opgelegde trends links laat liggen. “Ik doe niet mee met wat de grote merken doen. Voor de herfst/winter-collectie wilde ik back to basics gaan met kleuren die mij deden terugdenken aan mijn eigen mama. Zo kwam ik uit bij navy blue, een kleur die voor sommige mensen herinneringen aan de uniformscholen kan oproepen, en naar mijn mening mag terugkomen nadat deze een lange tijd uit de picture is geweest.”

    Must have kledingstuks

    Eén van de musthaves uit de collectie is de rijke, navy blue mantel in gekookte wol met fuchsia voering. Een tijdloos artikel met een leuke, vrouwelijke twist. Naast fuchsia en navy blue werden ook frisgroene tinten toegevoegd voor het begin van het seizoen. Ideaal voor de transitie van zomer naar herfst.

    De bekende Boyfriend Shirt die al in verschillende stoffen een succes was, doet ook weer een come-back in een zachte satijn viscose uitvoering. Ten slotte bevat de collectie opnieuw een statement pak met een unieke checkprint, dat je op verschillende manieren kan dragen. Zo is de blazer perfect combineerbaar met een jeans en t-shirt of kan je de broek apart dragen met een hemd of je lievelingstrui.

    Tijdloos

    De collectie heet ‘So far so good’ en is een ode aan verleden met tijdloze modellen en snits die steeds opnieuw terugkomen en je niet beu raakt, maar net omarmt. Want het is niet omdat iets al 5 jaar in je kast ligt, dat het zijn waarde verliest. “Elke vrouw verandert wel eens van stijl, maar toch grijp je altijd terug naar die lievelingstrui en broek.”

    Anna ontwerpt elk kledingstuk vanuit de gedachte dat deze een toegevoegde waarde moet zijn in jouw kleerkast. Een easy-going stuk dat je makkelijk kan combineren en waar je je goed in voelt.

    “Je kan meegaan met trends, prints en kleuren, maar at the end of the day zit het in de eenvoud en de kracht van de persoon die een kledingstuk draagt en hoe goed hij/zij zich daarin voelt.” “Vergelijk het met je favoriete jeans die ja al 10 jaar aan een stuk draagt tot er gaten in zitten.”

    Laid back vrouwelijkheid

    Laundry Lab voorziet ook steeds enkele leuke outfits voor al jouw festiviteiten. Zo is er een stretch kokerrok in navy blue sequins , alsook een party dress in dezelfde stof. “Dat blijft toch iets wat vaak ontbreekt in veel collecties”, aldus Anna. “Het moet in mijn ogen ook geen Kerst zijn om eens een glitterrokje aan te doen. Draag het met een sneaker en een geknoopt t-shirtje en geef er gewoon je eigen draai aan.”

    Net het feit dat alle kleding van Laundry Lab op verschillende manieren gedragen kan worden maakt de collecties voor een breed publiek toegankelijk. Jong en oud, van CEO tot Creative Director, iedereen kan er wel een stuk uithalen dat past bij zijn of haar persoonlijkheid. “We kiezen voor laid back vrouwelijkheid. Geen kleren waarin je niet kan bewegen en je buik moet intrekken of speciale bh’s voor moet gaan halen, maar outfits die je ’s ochtends aantrekt en je meteen een effortless, frisse uitstraling geven.”

    Vanaf augustus is de collectie ‘So Far So Good’ te vinden op de website van Laundry Lab en in een 40-tal verkooppunten in België en Nederland. Met een aanwezigheid op de modebeurs in Kopenhagen hoopt Laundry Lab bovendien ook cliënteel buiten Europa aan te spreken.

    OVER LAUNDRY LAB

    Met meer dan 12 jaar ervaring besloot Anna Vandoorne van het Antwerpse mode agentuur Laundry Lab in 2021 haar eerste kledingcollectie te lanceren. Ze begon haar eigen label als onderdeel van haar zoektocht naar tijdloos, hoogwaardig en betaalbaar design.

    Laundry Lab ontwerpt tijdloze en duurzame kledij in kwaliteitsvolle materialen en combineert minimalistische modellen met kleuren en texturen die jarenlang meegaan in je garderobe. Met haar 4 waarden - lokaal vakmanschap, duurzaamheid, tijdloosheid en groei - werd de collectie ontworpen voor echte vrouwen die op zoek zijn naar comfortabele en elegante stijlen en onderscheidt zich door de uiterst toegankelijke pasvormen. Inspired by life brought to you with love.

    Meer informatie: www.thelaundrylab.be











    19-08-2023 om 14:09 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    18-08-2023
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Out with the old, in with the new

    : ixina kleurt de keuken van het najaar

     

    » TRENDS: TIJM, BLAUW EN WALNOOT

    Terwijl de zomer langzaam maar zeker op zijn einde loopt, staat het najaar alvast te popelen om ons onder te dompelen in zijn natuurlijke gezelligheid. Ook het interieur ondergaat dan een heuse transformatie. Met de herfst en winter in het vooruitzicht zet keukenexpert ixina alvast de drie grootste trends op een rij, en inspireert je met stijlvolle en vooral kleurrijke keukens voor het eindejaar.

    Kruidenkeuken

    Het is geen geheim dat we tijdens de afgelopen jaren steeds meer op zoek gingen naar rust in huis. Ook in de keuken, waar met dezelfde insteek vooral kalmerend groene tinten aan populariteit wonnen. Gekende kleuren zoals salie- of olijfgroen vult ixina nu naadloos aan met het kruidige tijm: een rijk groen dat vooral uiterst veelzijdig is en in zowat iedere interieurstijl past. Een serene keuken in het groen? Het Velvet-keukenmodel shows how it’s done.

    Een blauwtje lopen

    Op zoek naar een hippe, kleurrijke keuken die toch tijdloos aanvoelt? Het integreren van een blauwe tint is alvast een geslaagd idee. De kleur wordt al sinds jaar en dag gebruikt door designers en blijft ook dit najaar een trendy optie. Waar liefhebbers van een klassieke maar chique interieur hun gading vinden in een diep marineblauw – zoals te zien in de Velvet-keuken van ixina – creëert een lichtblauwe kleur een open en luchtig geheel.

    Uit het juiste hout gesneden

    Hout is altijd een winnaar in de keuken en dit najaar stelen vooral de donkere varianten de show. Walnoot is met zijn duurzame en veelzijdige kwaliteiten een perfecte houtsoort voor de keuken, waarbij het vooral een huiselijke en uitnodigende sfeer creëert. Zoals te zien in het Clara-model, zijn de ontwerpmogelijkheden divers en past het bij vrijwel iedere interieurstijl. Walnoothout is daarnaast een sterk materiaal dat jarenlang meegaat en voorziet een zachtere akoestiek voor gemoedelijke momenten tijdens het koken.

    www.ixina.be

     







    18-08-2023 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    17-08-2023
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Isabelle de Borchgrave presenteert:

    Na het succes van ‘Miradas de Mujeres’ in de Koninklijke Musea voor Schone Kunsten presenteert Isabelle de Borchgrave een tentoonstelling van recente werken voor de herfst.

    Isabelle herinnert ons eraan dat haar werk niet alleen voor musea is: schilderijen op geplooid papier, met de hand beschilderde glazen tafels, bronzen meubels, verlichting en papiersculpturen - de creativiteit van de kunstenares kent geen grenzen.

    Met een overvloed aan kleuren, texturen en materialen ontvouwt haar visie op de wereld zich in duizend facetten, als een kleurrijke caleidoscoop die ze graag met ons deelt. Haar nieuwste creaties zullen te zien zijn in haar huis, chaussée de Vleurgat, van 20 oktober tot 16 december, een gelegenheid om de unieke wereld te (her)ontdekken die ze voor zichzelf heeft gecreëerd in het hart van de stad, een waar juweel verborgen in een groene omgeving.

    Adres : 73a, chaussée de Vleurgat – 1050 Brussel - Datum : 20 oktober au 16 december 2023 - Open : van woensdag tot zaterdag, van 10h tot 18





    17-08-2023 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    16-08-2023
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Salgüero Tinto
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Pradorey: voorouderlijke wijnen (ancestral wines) Salgüero

     

    De Salgüero wijngaard is een biologische wijngaard gelegen naast de Duero rivier verdeeld in 7 plots. Het bestaat uit klei-leem bodems met een hoog monestone gehalte. De wijngaard is 27 ha groot en werd aangeplant in 1966. De producent lanceert drie nieuwe ancestrale wijnen.

    Salgüero Tinto 2018:

    Gerijpte wijn waarbij het wachten, de druif terugbrengt naar zijn oorspronkelijke essentie -14% alc vol

    100% biologische Tempranillo afkomstig van de Salgüero wijngaard. Het wijnjaar 2018 in Ribera del Duero begon met een droge winter en een regenachtig voorjaar. De maanden augustus en september hadden hogere tempraturen dan normaal, de  afwezigheid van regen vergemakkelijkte het rijpen van de druiven. De oogst vond plaats in oktober onder zeer gunstige omstandigheden.

    De alcoholische gisting vond plaats inroestvrijstalen tanks, terwijl de malolactische gisting plaatsvond in een eeuwenoude amfora van klei. De rijping in deze eeuwoude amfora nam vierenhalve maand in beslag. Eindrijping gedurende 15 maanden in Franse eiken vaten van 500 liter. Productie 4412 flessen.

    In het glas een intens rode kleur met granaattinten, hoge intensiteit. In de neus vermengen de aroma’s van vers zwart fruit zich met complexe aroma’s van de rijping op vat. Er zijn ook leuke florale toetsen. Een intense mond met medium tannines, toch mooi elegant en zacht in de mond. Een geweldige wijn om te laten rijpen.

    Pairing: past bij vleesrecepten zoals everzwijn of wintereend, stoofpotjes zoals wangvlees en gerookte varkensschouders. Bij gerechte zoals bietjes of morilles.

    Koel en droog bewaren, direct zonlicht vermijden. Serveren op 16-18° C.

    16-08-2023 om 21:54 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Gewoven menottes

    DINH VAN :  HERFST - WINTER 2023

     

    Het iconische Menottes dinh van, gecreëerd in 1976, onthult drie gewoven armbanden in beperkte oplage in nieuwe herfstkleuren

    Alledaagse sieraden verkrijgbaar in een reeks kleuren kleuren: ‘Colorado Rouge’ in geelgoud, ‘Vert Olive’ in geelgoud en ‘Sable nacré’ in roze goud.

    Doe ze om en je wilt ze nooit meer af doen. Deze drie nieuwe kleuren worden dubbel gestrikt gedragen . Gewoven door een Japans atelier dat gespecialiseerd is in kimonostrikken. Deze trendy armbanden, , zullen je opvrolijken het komende seizoen met hun modieuze kleuren.

    1. Gewoven armband dinh van ‘Vert Olive’ R10 Menottes, geel goud, 950€. 2. Gewoven armband ‘Sable Nacré’ Menottes dinh van R10, geelgoud, 950€. 3. Gewoven armband ‘Colorado Rouge’ dinh van R10, roségoud, €950.

    In 1965 creëerde Jean Dinh Van, geleid door zijn instinct, een juwelenmerk dat niemand verwachtte. Van nature iconoclastisch, bewerkte hij het metaal met zijn handen als een beeldhouwer die zijn creatieve impuls volgde. Jean Dinh Van's visie op sieraden was eenvoudig: een sieradengrammatica doordrenkt met design, huidjuwelen voor iedereen, om overal en altijd bij te dragen. Sieraden die de codes van Place Vendôme door alledaagse voorwerpen te sublimeren.







    16-08-2023 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    15-08-2023
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Range Rover house Benelux

    SV Bespoke debuteert op het Albertplein in Knokke-Heist

     

    » RANGE ROVER HOUSE NAM ZIJN INTREK OP HET ALBERTPLEIN 13, KNOKKE-HEIST, VAN 1 JULI TOT EN MET 8 OKTOBER. OP DEZE UNIEKE LOCATIE PRESENTEERT RANGE ROVER HAAR ‘MODERN LUXURY’-DESIGN EN -WAARDEN.

    » HET EERSTE RANGE ROVER HOUSE IN DE BENELUX VIERT DE LANCERING VAN DE NIEUWE EXCLUSIEVE SV BESPOKE SERVICE, IN SAMENWERKING MET LUXE PARTNERS ZOALS PIERRE MARCOLINI EN TAITTINGER.

    » DE ELEGANTE POP-UPSTORE IS TOEGANKELIJK VOOR IEDEREEN, EN TOT EN MET 31 AUGUSTUS DAGELIJKS GEOPEND VAN 10 TOT 18 UUR. VAN 1 SEPTEMBER TOT EN MET 8 OKTOBER IS HET RANGE ROVER HOUSE ENKEL IN HET WEEKEND TE BEZOEKEN, EVENEENS VAN 10 TOT 18 UUR.

    » DE NIEUWE RANGE ROVER IS VERKRIJGBAAR IN BELGIË, VANAF €135.390.

    Het eerste Range Rover House in de Benelux is geopend op het Albertplein in Knokke-Heist, waar klanten de SV Bespoke Service en personalisatiemogelijkheden kunnen ontdekken.

    Bezoekers die gedurende de zomer de exclusieve pop-upstore aan de kust bezoeken, kunnen genieten van het Belgische debuut van de exclusieve SV Bespoke Service van Range Rover. Daarnaast worden ze verwend door high-end partners zoals Pierre Marcolini en Taittinger. In het Range Rover House wordt de nieuwe SV Bespoke Service gepresenteerd, waarmee eigenaars van de Range Rover Autobiography en Range Rover SV modellen hun wagen kunnen personaliseren als nooit tevoren.

    De SV Bespoke Service biedt 391 interieurkleurenschema's, 230 extra lakkleuren (met zowel satijn- als glansopties) en een ’Match-to-Sample‘ kleur- en verfdienst waarmee de klant eindeloze opties ter beschikking heeft.

    Nicole Prins, Marketing & PR Director bij JLR Benelux, zei: "We zijn verheugd om de deuren van het eerste Range Rover House in België te openen. Hier bieden we zowel nieuwe als bestaande klanten een exclusieve kijk in onze ‘Modern Luxury’-strategie, met onze SV Bespoke Service als absoluut hoogtepunt."

     

    Bezoekers van de Belgische kust kunnen in het exclusieve Range Rover House genieten van de nieuwe SV Bespoke Service, het nieuwste model ontdekken en de talloze SV Bespoke-opties verkennen. De tijdelijke pop-up is tot en met 31 augustus geopend voor iedereen, dagelijks van 10 tot 18 uur. Van 1 september tot en met 8 oktober zal het Range Rover House enkel in het weekend geopend zijn. Als blijk van waardering ontvangen Range Rover-klanten op vertoon van hun Range Rover autosleutel een kleine attentie.

    Range Rover

    Sinds de lancering van de vijfde generatie van Range Rover in 2021 werden er meer dan 2.000 wagens verkocht in België, waarbij de krachtige en efficiënte plug-inhybride goed is voor zo’n 95% van de bestellingen. Het elegante Range Rover-vlaggenschip belichaamt de ’Modern Luxury‘-filosofie van het merk en vertegenwoordigt meer dan 50 jaar ontwikkeling en evolutie.

    Het nieuwe model is verkrijgbaar met vier, vijf of zeven zitplaatsen, en in zowel standaard als lange wielbasisontwerpen. Met geavanceerde vierwielaandrijving en Adaptive Offroad Cruise Control biedt de Range Rover de vertrouwde terreincapaciteiten, een uitzonderlijke stabiliteit bij hogere snelheden en uitstekende wendbaarheid in stedelijke omgevingen.

    De geavanceerde ophanging bereidt het voertuig voor op bochten voor een superieur comfort en een uitstekende wegligging. Daarnaast introduceert Range Rover een reeks hoogstaande technologieën. De Cabin Air Purification Pro met Nanoe™ X-technologie bijvoorbeeld, die zorgt voor allergenenreductie, verwijdering van pathogenen en de vermindering van geuren en virussen. Dit terwijl de luchtkwaliteit verbeterd wordt dankzij het CO₂ Management en de PM2.5 Cabin Air Filtration.

    Het luxueuze interieur van de Range Rover combineert moeiteloze connectiviteit en intuïtieve technologie dankzij de nieuwste generatie Pivi Pro-infotainment. Dit zorgt voor een scherpe en intuïtieve interface waarmee klanten belangrijke voertuigfuncties kunnen bedienen via het elegante 13,1-inch zwevende glazen touchscreen. Ook is er Active Noise Cancelling-technologie beschikbaar, met speakers in de hoofdsteunen van zowel de chauffeur als de passagiers om persoonlijke stille zones te creëren voor een superieur raffinement in de cabine. De Range Rover is nu beschikbaar in België, vanaf €135.390.

     







    15-08-2023 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    14-08-2023
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Een Picasso ?

    Nee, het werk van X²O Badkamers

     

    Onze woning is als een leeg canvas. Dus wanneer kleur belangrijker wordt, krijgt het interieur dan ook de volle laag. Niet alleen onze meubelen en decoratie worden vrolijk versierd, de muren worden met de mooiste kunstwerken behangen. En hoewel het misschien overbodig of vreemd lijkt, past pittige kunst ook moeiteloos in onze badkamer. Integreer trendy primaire kleuren bijvoorbeeld in decoratieve tegels of speel met texturen en materialen als glas-in-lood. Waar je kunstzinnige knobbel je ook naartoe leidt, X²O biedt de juiste tips en accessoires om van jouw badkamer een waar meesterwerk te maken.

    Kunstbader

    Kunst in de badkamer hoeft niet beperkt te zijn. Integendeel, het karakter van de ruimte creëert een uniek doek om je creativiteit de vrije loop te laten. Werk bijvoorbeeld met contrasterende kleuren in verf en decoratie of ontwerp een bonte galerijmuur, gevuld met werken in verschillende vormen en maten. Ga je graag de speelse kant uit? Hang dan geen spiegel maar een ludiek portret boven de wastafel of plaats een sculptuur op een prominente plek. Kunstliefhebbers die het liever wat zachter houden, kunnen met een interessante muurbekleding of artistieke terrazzo mét matching tegels al heel wat verder.

    Doe-het-zelfkunst

    Hoewel kunst in de badkamer enorm veelzijdig kan zijn, zijn er enkele dingen die je in het achterhoofd moet houden. Zo wees je best selectief in het hangen van schilderijen of canvassen; de vochtigheid in de ruimte tast snel en gemakkelijk een delicater kunstwerk aan. Kies bovendien steeds voor één statement piece die strategisch geplaatst meteen de aandacht trekt en ga voor zo veel mogelijk diepte en textuur. Wat dacht je van een geribbeld badkamermeubel zoals de Storke Ribs? Voor een coherent stijlverhaal ga je ten slotte best voor elementen die nauw aansluiten op het bestaande interieur – zo overtuig je zelfs de meest kritische kunstkenner.

    Alle bovenstaande producten zijn exclusief verkrijgbaar bij X²O Badkamers -- www.x2o.be 

     

     







    14-08-2023 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    13-08-2023
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Xandres breidt collectie uit
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    NIEUWE ACCESSOIRELIJN VOOR SS24 - IT’S THE DETAILS THAT GET YOU NOTICED

    Een outfit kunnen samenstellen van A tot Z, met daarop afgestemde accessoires die je look versterken: het is een vraag die Belgisch modelabel Xandres in zijn shops dagelijks krijgt. Een markt met veel potentieel dus, en voor Xandres een niet te missen kans om nog verder te groeien als brand. Waar de accessoires van het merk voordien exclusief verkrijgbaar waren via de pilot stores en webshop, gaat Xandres nu licenties aan met gespecialiseerde partners in deze productgroepen. Op die manier wil het nieuwe verkoopkanalen aanspreken met een nog uitgebreidere lijn van schoenen, juwelen en handtassen, aanvullend op de hoofdcollectie.

    ACCESSOIRES MAKEN DE LOOK

    “Voor een preview van hoe de nieuwe accessoires er nu precies uit zullen zien is het nog even wachten tot het voorjaar”, zegt Patrick Desrumaux – CEO van Xandres, “maar de eerste indrukken zijn alvast heel positief. Ze complementeren je outfit voor verschillende gelegenheden, van casual tot zeer gekleed, en zijn net als de hoofdcollectie elegant en klassevol met een hedendaagse touch.”

    Als sterk, groeiend merk ervaart Xandres een steeds grotere vraag vanuit de markt naar schoenen en tassen. De collectie hiermee uitbreiden en de accessoires ook B2B aanbieden genereert niet alleen extra omzetpotentieel, maar ook merkbekendheid en toegang tot nieuwe verkoopkanalen met bestaande en nieuwe klantengroepen. Dat de Xandres-klant haar outfit kan afwerken met details die perfect matchen met de look & feel van de kleding, ondersteunt bovendien de brand promise.

    “Dankzij de sterke reputatie van ons merk zagen we een groeiende vraag van eindconsumenten naar accessoires. Het is een markt met veel concurrentie, maar met de onmiskenbare Xandres-stijl en een uitstekende prijs-kwaliteitverhouding kunnen we ons zeker voldoende onderscheiden.” – PATRICK DESRUMAUX, CEO XANDRES

    EEN WIN-WIN PARTNERSHIP

    Om de nieuwe accessoirelijn te realiseren vormde Xandres licentiesamenwerkingen met Belgische gespecialiseerde partners – voor de juwelen is dat Atelier Louiza, voor schoenen en handtassen Studio 10. Het design gebeurt steeds in samenspraak met Xandres, zodat de stijl en kleuren perfect zijn afgestemd op de rest van de collectie. "Op deze manier kunnen we de visie van de volledige Xandres look waarmaken", vertelt Brand Director Didier Van den Bosch. Voordelig aan samenwerken met externe partners is hun expertise, sourcing van productiepartners en de toegang tot nieuwe verkoopkanalen.

    Binnen Xandres zelf werd Laura Synaeghel, voormalig Product Manager & Retail Buyer, aangesteld als Accessory Manager om zich voor de volle 100% te focussen op de accessoirecollecties en de groei ervan. “De mogelijkheden zijn eindeloos. Hoe meer we blijven groeien als merk, hoe groter de vraag wordt naar Xandres-producten, en hoe verder we kunnen gaan met licenties, ook in het buitenland. Desondanks blijven we zeer selectief in product- en partnerkeuze, en ligt onze voorkeur steeds bij Belgische partners.” – LAURA SYNAEGHEL, ACCESSORY MANAGER XANDRES

    De accessoires zullen vanaf Spring-Summer 24 verdeeld worden via de Xandres pilot stores en webshop, multimerkenwinkels en gespecialiseerde zaken in het binnen- en buitenland.

     

     

     

     

     

                 

     

    13-08-2023 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    12-08-2023
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Mondial Tissus

    rode draad door het interieur heen

     

    » NIEUWE STOFFENCOLLECTIES AW23 - » FLORAVIA EN TERRA CO(GNI)TTA

    De zomer heeft het land nog niet verlaten of we dromen al van knussere tijden. Expert in decoratieve stoffen en maatwerk Mondial Tissus introduceert alvast haar twee nieuwe najaarscollecties – Floravia en Terra Co(gni)tta – die de woon- en eetkamer onderdompelen in warmere tinten en gezellige prints. Met een knipoog naar Pantone’s ‘Viva Magenta’ (ofwel de kleur van het jaar 2023) vult Mondial Tissus de stoffenreeksen aan met vooral rijke rode tinten als cranberry of bordeaux, terwijl de verschillende patronen een vintage effect creëren dat tevens hint naar verre oorden.

    Tafelen à la William Morris

    Dek de tafel en vertrek op een nostalgische reis, naar een vintage-geïnspireerd interieur waarin de bekende muurbekleding van William Morris ook het tafelkleed bepaald. De Floravia-collectie van Mondial Tissus verweeft folklore-achtige bloemen met Indiase motieven en sfeervolle kleuren zoals bordeauxrood, mosterdgeel of amandelgroen voor een knus en huiselijk gevoel aan tafel. Daarnaast zijn de stoffen beschikbaar in verschillende materialen – zoals quiltachtige jacquards, linnen of luchtige voiles – wat zowat ieder interieur en iedere stijl een perfect rode aanvulling bezorgt.

    Waar cultuur en stof raken

    Verleg de grenzen van de woonkamer en verwerk er wereldse invloeden. De nieuwe Terra Co(gni)tta-collectie haalt inspiratie uit de traditionele Afrikaanse en Aboriginal kunst en voegt met een combinatie van uitnodigende kleuren leven toe aan het interieur. Een diep terracotta speelt de hoofdrol in de katoenen stoffen en jacquards, gepaard met rijkgevulde patronen. De stoffen uit de collectie verwerk je het best in gordijnen of zitmeubels voor een opvallend statement piece, dat bovenal gezellig aanvoelt – perfect voor een bijna herfstige sfeer.





    12-08-2023 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    11-08-2023
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Nieuwe boetieks: designer outlet Roermond en Roosendaal

    O.a. Maison Valentino in Designer Outlet Roermond en MyJewellery in Designer Outlet Roosendaal

    Italiaans luxemerk Maison Valentino nu in Designer Outlet Roermond : Het legendarische Italiaanse modehuis Valentino opende recent de deuren van haar eerste outlet-winkel in Designer Outlet Roermond. Een onweerstaanbare sensatie van stijl en klasse overspoelt nu het winkelparadijs in het zuiden van Nederland, met een betoverende verzameling van dames- en herenkleding, Valentino Garavani-schoenen, -accessoires en -tassen.

    De Eeuwige Stad Rome is de thuisbasis van Valentino en tevens grootste inspiratiebron. Daar, in de schaduw van het verleden en het licht van de toekomst, smelten hedendaagse elegantie en de rijke geschiedenis van de hoofdstad samen in het sierlijke atelier. Schoonheid wordt verweven met diepe gedachten, en emoties worden tot leven gebracht in adembenemende designs.

    Ooit een icoon sinds haar geboorte in 1960, heeft Valentino een gloednieuw elan gekregen sinds de komst van de visionaire creatief directeur Pierpaolo Piccioli in 2016. Zijn leiding bracht de frisse wind van hedendaagse silhouetten en betoverende kleurenpaletten, een meeslepende fusie van erfgoed en moderniteit. De collecties stralen gratie en delicatesse uit en vieren de onvergelijkbare individualiteit van ieder mens.

    Een nieuwe dimensie van stijl in Designer Outlet Roermond

    In de nieuwste Valentino-boetiek in Designer Outlet Roermond word je omarmd door een prachtige ruimte van maar liefst 328 vierkante meter, waar je de volledige collectie kunt ontdekken (met uitzondering van kinderkleding). Van ready to wear-hoogstandjes voor zowel dames als heren tot adembenemende Valentino Garavani-schoenen, -tassen en andere -accessoires. Als een uniek juweel in Nederland heeft Designer Outlet Roermond nu de eer om de enige fysieke winkel in Nederland te huisvesten met zo'n verbluffende selectie van Valentino's weergaloze creaties. Als onderdeel van het exclusieve portfolio van de McArthurGlen Group schittert Maison Valentino naast gerenommeerde namen als Gucci, Burberry, Off-White en Moschino.

    Andere opening dit najaar

    Naast de boetiek van Valentino opent de winkel van streetwear-merk WRSTBHVR deze zomer haar deuren op 12 augustus. Hier scoor je sportieve kledingstukken zoals hoodies, oversized T-shirts en comfortabele broeken. Daarnaast opende MyJewellery haar deuren in Designer Outlet Roermond. Voor kids vind je de mooiste looks bij kinderkledingmerk Name It, voor zowel jongens als meisjes. Buitensport-liefhebbers kunnen hun hart ophalen bij MacKage. Van warme jassen tot stoere skipakken; bij MacKage in Designer Outlet Roermond vind je prachtige outerwear pieces met kortingen die kunnen oplopen tot 70%.

    Designer Outlet Roermond, net over de grens in Nederlands Limburg, biedt meer dan 180 boetieks waaronder Nike, Tommy Hilfiger, Gucci, Adidas, Hugo Boss en Emperio Armani - met tot wel 70% korting op de retailprijs - en een rijk horeca-aanbod met onder andere Frites Boutique, La Place, Wagamama, Dunkin’, Starbucks en YoYo Fresh Tea. Het centre is 7/7 geopend en ligt op wandelafstand van het stadscentrum. Het is daarom perfect te combineren met een bezoekje aan de pittoreske binnenstad en de talloze restaurants.

    MyJewellery en andere topmerken openen winkel in Designer Outlet Roosendaal. MyJewellery, Name It en een nieuwe boetiek voor Scotch & Soda; al deze winkels openen hun deuren deze zomer in Designer Outlet Roosendaal. Het centre, onderdeel van de McArthurGlen Group, blijft het winkelaanbod in Roosendaal verder uitbreiden. Eerder dit jaar openden er Van Lier, Jack & Jones en een L'Oréal Store. Designer Outlet Roosendaal, net over de Nederlandse grens, is de ideale bestemming voor een dagje weg met het hele gezin, met premiummerken voor alle leeftijden.

    MyJewellery : Oorbellen, kettingen, ringen en armbanden… Al deze accessoires scoor je vanaf nu in de nieuwe winkel van MyJewellery in Designer Outlet Roosendaal. In de boetiek van maar liefst 188 vierkante meter zijn verschillende accessoires en dameskleding verkrijgbaar.

    Name It : Name It beschikt over een uitgebreid aanbod kinderkleding. De collectie van speelse en betaalbare mode voor kids bestaat uit stoere spijkerbroeken, T-shirts in vrolijke kleuren en zwierige jurkjes. Name It biedt kleding voor kinderen tot 16 jaar. De nieuwe winkel in Designer Outlet Roosendaal heeft een oppervlakte van 150 vierkante meter en is nu geopend. Breng met je kinderen ook een bezoek aan Rosie's Play Area, het recent geopende speelparadijs in Designer Outlet Roosendaal.

    Scotch & Soda : Afgelopen jaar opende Scotch & Soda haar deuren in Designer Outlet Roosendaal. Dit was een groot succes. Om die reden breidt het Nederlandse merk, na amper één jaar, verder uit met 122 vierkante meter extra. De nieuwe boetiek zal in totaal ruim 280 vierkante meter groot zijn en opent haar deuren later dit jaar. Hier zullen zowel dames- als herenkleding te vinden zijn. Voor schoenen kunnen koopjesjagers terecht bij een aparte winkel: Scotch & Soda Footwear.

    Designer Outlet Roosendaal, op minder dan 45 minuten rijden van Antwerpen, omvat meer dan 90 boetieks waaronder Nike, Tommy Hilfiger, Adidas, Hugo Boss, Levi’s en Karl Lagerfeld - tot 70% korting op de retailprijs - en een gevarieerd food aanbod waaronder Frites Atelier, La Place, Per Tutti en Dunkin’. Het centre is alle dagen open en er zijn tal van ontspanningsfaciliteiten vlakbij, zoals een spa, een zwembad en Playdôme Roosendaal met activiteiten voor het hele gezin





    11-08-2023 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    10-08-2023
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Litouwen: gedroomde glampingbestemming

    Van luxueuze boomhutten en cosy cabins tot gezellige tipi's en traditionele yurts

    Litouwen, genesteld in het hart van de Baltische staten, beschikt over uitgestrekte bossen, kristalheldere meren en adembenemende landschappen. Kortom de ideale plek voor glamping liefhebbers die op zoek zijn naar een duurzaam en comfortabel uitje in de ongerepte natuur. Het land biedt een breed scala aan glamping-accommodaties voor alle smaken en budgetten. Hieronder lijsten we zes prachtige plekjes op die je nu al doen wegdromen.

    Pure glamping-ervaring in het Yurt dorp

    In het regionale park Kurtuvėnai nabij het Medinis-meer ligt een Yurt dorp, een unieke plek in de wildernis waar je in ruime yurts verblijft. Yurts zijn traditionele tentconstructies, oorspronkelijk uit Mongolië, gemaakt van natuurlijke materialen zodat ze volledig opgaan in het landschap. Je kan kiezen tussen een yurt voor vijf of zeven personen. Hoe ze hun gasten in de watten moeten leggen, hebben de eigenaars hier goed begrepen. Zo beschikt elk verblijf naast de basics, zoals een comfortabel bed, koelkast en douche, ook over een sauna, terras en een bubbelbad. Dankzij de dakramen val je ‘s avonds in slaap onder een sprookjesachtige hemel met zicht op het meer. Overdag valt er in dit recreatiegebied heel wat te beleven. Smijt je vislijn in het water, daag elkaar uit voor een wedstrijdje volleybal en sluit de dag af bij het kampvuur. Voor een yurt van vijf personen betaal je gemiddeld €70 voor een nacht. Ben je met een reisgezelschap van zeven, dan bedraagt het prijskaartje zo’n €95.

    Stijlvol of knus kamperen in Natur Camp Birštonas

    Het historisch dennenbos naast de Birštonas vijvers is de thuishaven van Natur Camp Birštonas, een prachtige plek te midden van de natuur. Je kan kiezen tussen een gezellige hobbit cabin, een comfortabele glamourtent of een avontuurlijke campinghut. De Pine Forest Cabins zijn geschikt voor een reisgezelschap van vier gasten. Elke accommodatie ligt in de schaduw en heeft een klein terras met uitzicht op het dennenbos. Echte kampeerliefhebbers zullen zich dan weer helemaal thuis voelen in de campinghutten waar je met vier personen kan logeren. In tegenstelling tot de cabins heb je hier geen eigen wc of douche en moet je naar het centrale campinggebouw om je op te frissen. Tot slot zijn er ook nog glampingtenten, de perfecte keuze voor een romantisch verblijf. De wandel- en fietspaden rondom het park brengen jou naar heel wat bezienswaardigheden van Birštonas, zoals de nabijgelegen Nemunas rivieroever met comfortabele ligbedden waar je van de mooiste zonsondergangen geniet. De tenten en campinghutten kan je al voor minder dan €40 boeken, het prijskaartje van de cozy cabins ligt iets hoger en komt op zo’n €70. 

    Slapen onder de sterren in de Forest Domes

    In het dorpje Kuosinė, op dertig minuten rijden van de Litouwse hoofdstad Vilnius, kan je in de Forest Domes verblijven. In dit adembenemend toevluchtsoort gaat het luxueuze karakter van een hotel hand in hand met de schoonheid van de natuur. Je kan kiezen uit drie identieke koepels die verspreid liggen over het park. Perfect voor twee avontuurlijke zielen die toch graag van het nodige comfort genieten. Hier kan je jouw lichaam tot rust brengen tijdens een professionele massage, de voetjes onder tafel schuiven voor een heerlijk diner of genieten van een gezellige BBQ bij zonsondergang. Als kers op de taart val je nadien in slaap onder een blote sterrenhemel. Wil je hier een nacht logeren, dan komt het prijskaartje op zo’n €110 uit.

    Varėna Treehouse haalt het kind in jou naar boven

    Droomde jij als kind wel eens van een overnachting in je eigen boomhut? Dan hebben wij goed nieuws, want in het Varėna Treehouse wordt deze kinderfantasie werkelijkheid. Dit complex ligt in een landelijke omgeving in het dorpje Mielupiai ver weg van het stadsleven. Dankzij de minimalistische inrichting met warme tinten en houtkleurig materiaal kom je helemaal tot rust. Hier word je één met de natuur en blijft de dagelijkse stress op afstand. Je kan kiezen uit verschillende soorten accommodaties die uitgerust zijn met alle noodzakelijke voorzieningen voor een comfortabel verblijf. Val je voor de charmes van een stijlvolle boomhut met een boho interieur of hecht je meer belang aan een mysterieuze sfeer en kies je voor een Treehouse tussen hoge berken? Er is voor ieder wat wils. Vanaf €80 kan je een overnachting boeken in één van deze boomhutten.

    Ontkoppelen van het stadsleven in Miško Rojus

    Voor diegenen die de bewoonde wereld willen ontvluchten is er Miško Rojus, een bosparadijs in de gemeente Rietavas. Doorheen de jaren groeide Miško Rojus uit tot een toevluchtsoord met drie recreatiegebieden. Het eerste privéresort ‘Miško Rojus’ heeft twee hutten: een sprookjeshuis en een knusse tiny house, in beide accommodaties is er plaats voor drie of vier personen. Verder kan je nog kiezen uit ‘Miško rojus Šviesa’ en ‘Miško rojus Slēnis’, twee privéverblijven waar je met zes kan verblijven, beide uitgerust met een hot tub. Er is nergens elektriciteit beschikbaar, je kan je opfrissen met een speciale oplaaddouche en gebruik maken van een powerbank. De accommodaties liggen verspreid over het bosgebied, hierdoor kan je volop genieten van je privacy. Zin om in één van deze boshuisjes te verblijven? Kies je voor een simpele optie, dan betaal je ongeveer €110. Spreekt het luxueuzere privéverblijf jou meer aan, dan loopt de prijs op tot zo’n €160.

    Meer natuur, minder mensen bij DOYOU PLACE

    Stilte en natuur dat is wat DOYOU PLACE, een oase van rust op slechts 45min rijden van de hoofdstad Vilnius, jou kan bieden. Of je nu op zoek bent naar een afgelegen locatie om productief te werken of nood hebt aan een portie ontspanning in de wildernis, in beide gevallen ben je hier aan het juiste adres. De A-frame cabines kan je voor een beperkt gezelschap van twee personen boeken. Door de minimalistische inrichting met veel natuurlijk licht, eenvoudige lijnen en aardetinten bieden de huisjes de perfecte omstandigheden om tot rust te komen en jouw creativiteit de vrije loop te laten. Het adembenemende uitzicht is het paradepaardje van deze accommodaties. De combinatie van de bossen en de moderne architectuur geeft bezoekers de kans om zich helemaal één te voelen met de natuur zonder hierbij in te boeten aan comfort. Om hier een nachtje te verblijven, betaal je €200.

    Voor meer informatie over Litouwen als ideale glampingbestemming, kan je de website van het Litouwse Bureau voor Toerisme bezoeken.

    Lithuania Travel is een nationaal bureau voor toeristische ontwikkeling dat verantwoordelijk is voor de marketing en promotie van het toerisme in Litouwen en onder het ministerie van Economie en Innovatie valt. Het strategische doel is Litouwen meer bekendheid te geven als aantrekkelijke toeristische bestemming en inkomende en binnenlandse reizen aan te moedigen. Het bureau werkt nauw samen met toeristische bedrijven en organisaties, presenteert Litouwse toeristische producten, diensten en ervaringen op sociale en digitale media, organiseert persreizen, internationale reistentoonstellingen en B2B-evenementen.







    10-08-2023 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    09-08-2023
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Rips: vlot inleveren van je huurauto
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Een auto huren is de ultieme manier om heerlijk rond te toeren op je favoriete vakantiebestemming. Om ervoor te zorgen dat de huurervaring vlekkeloos verloopt en je niet voor onverwachte verrassingen komt te staan, is het slim om van tevoren al even te bekijken hoe je de huurauto op het einde van je vakantie opnieuw moet inleveren. Autohuurexpert Sunny Cars zorgt hieronder voor een handige checklist met 8 tips waar je best rekening mee houdt bij het inleveren van je huurauto.

    1. Bekijk vooraf waar je de auto moet inleveren : Om je autohuur zoveel mogelijk op jouw noden af te stemmen, heb je op de meeste bestemmingen de mogelijkheid om te kiezen uit verschillende locaties waar je de huurauto kunt oppikken en inleveren. Als je ervoor hebt gekozen om de auto op te halen en terug af te leveren op de luchthaven, is het handig om bij het ophalen de exacte gps-locatie van de drop-off te vragen. Aangezien sommige verhuurders een kantoor hebben op de luchthaven zelf en anderen net buiten de luchthaven, is het aangeraden om dit op voorhand na te vragen om eventuele verwarring te voorkomen.

    2. Lever de auto in op het afgesproken tijdstip : Autohuur wordt altijd berekend over een periode van 24 uur. Dat betekent dat de huurperiode start op het moment dat je de huurauto in ontvangst neemt. Reserveer je je huurauto van 10:00 uur tot 10:00 uur de volgende dag, dan betaal je 1 dag huur. Maar lever je de huurauto de volgende dag pas om 12:00 uur in, dan komen de kosten voor een volledige huurdag erbij. Voorkom extra kosten en zorg dat je de auto op tijd inlevert. Op je huurcontract staat het exacte tijdstip waarop de huurperiode is ingegaan.

    3. Zorg dat je genoeg tijd hebt om je vlucht te halen : Het inleveren van een huurauto neemt vaak wat tijd in beslag. Zo kan het zijn dat het in de zomermaanden druk is bij je verhuurlocatie, waardoor je mogelijk even moet wachten tot je aan de beurt bent. Als je verhuurlocatie buiten de luchthaven ligt en je nog met een shuttlebus naar het vliegveld gebracht moet worden, reken je hier best ook wat extra tijd voor uit. Een handige tip is om bij aankomst op de verhuurlocatie meteen te vragen hoe laat de shuttlebus rijdt, hoe vaak en hoelang deze over de afstand doet.

    4. Bekijk de actuele openingstijden van de verhuurder : Houd bij het inleveren van je huurauto rekening met de openingstijden van het verhuurkantoor. Het inleveren van de huurauto kan ook gebeuren buiten de openingsuren van het desbetreffende kantoor, maar hier is in veel gevallen een drop off box voor nodig. Als die er is, kan je zonder toeslag de sleutels van de huurauto via de key box inleveren. Wanneer er geen key box ter beschikking is, kan je soms tegen betaling iemand eerder het kantoor laten openen. Dit moet dan wel vooraf aangevraagd worden op het moment dat je de reservering maakt. Ook de openingsuren bekijk je dus best wanneer je een reservatie plaatst.

    5. Check bij het inleveren goed of je geen spullen hebt laten liggen : Er is niks vervelender dan na het inleveren van de huurauto tot het besef te komen dat je je favoriete zonnebril of de fopspeen van je zoon of dochter hebt laten liggen. Controleer dus altijd goed of je geen spullen vergeten bent. Kijk voor het inleveren bijvoorbeeld onder de stoelen, in het dashboardkastje en in de deuren. Heb je toch iets waardevols laten liggen? Neem dan zo snel mogelijk contact op met de lokale verhuurder om te kijken of het voorwerp gevonden is en of dit naar België verzonden kan worden.

    6. Maak foto’s van je huurauto bij het ophalen en inleveren : Bij het ophalen van je huurauto ontvang je altijd een formulier dat door jou ondertekend moet worden. Hierop staat onder andere de bestaande schade en de kilometer- en brandstofstand. Bij inleveren wordt dit formulier gecontroleerd en vergeleken met de huidige staat waarin de huurauto zich op dat moment bevindt. Een tip is om bij het ophalen en inleveren van je huurauto foto’s te maken van de binnen- en buitenkant, de brandstof- en kilometerstand. Zo vermijd je misverstanden en heb je altijd beeldmateriaal om jezelf te beschermen. Ook loop je best bij het ophalen en inleveren een rondje rond de auto samen met de lokale verhuurder om alles te controleren en om te overlopen als alle bestaande schade correct opgenomen is in het formulier.

    7. Tank de auto even vol als je hem gekregen hebt : In de meeste gevallen geldt bij het huren van een auto de vol-vol regeling. Een veel voorkomend misverstand is het idee dat vol-vol betekent dat je de tank van de auto vol meekrijgt en dat je deze ook weer vol moet inleveren. Dat is niet het geval, de vol-vol regeling wijst eigenlijk gewoon op een eerlijke tankregeling waarbij je de auto even vol moet inleveren als je deze hebt meegekregen. Tank dus niet te weinig, aangezien de verhuurder de auto dan weer zelf moet bijtanken en hier extra kosten voor moet aanrekenen. Maar tank uiteraard ook niet te veel, want dat zou dan weer zonde zijn van je geld.

    8. Weet wat je moet doen bij schadegevallen : Schade gereden? In veel gevallen moet je bij een schadegeval het eigen risico betalen, tenzij je dit vooraf hebt afgekocht. In de huurvoorwaarden van je autohuurreservering staat wat er in jouw geval van toepassing is. Bewaar in ieder geval altijd 1) het schaderapport en 2) de factuur/ nota van het betaalde schadebedrag. Huur je all-inclusive via Sunny Cars dan zijn standaard alle verzekeringen inbegrepen, evenals terugbetaling van het eigen risico en dekking van glas-banden-bodem en dakschades. Een schadebedrag kun je online indienen, je krijgt het voorgeschoten bedrag dan binnen enkele dagen terugbetaald.

    Voor meer autohuurtips kun je terecht op de Sunny Blog.

     

    09-08-2023 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    08-08-2023
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Duurzame slides

    ontworpen voor de Belgische winter

     

    Freedom Moses FW23/24 - KUSH

    De winter werd zonet een pak gezelliger. Het hyperpopulaire Israëlische shoewear brand Freedom Moses is al enkele jaren een must-have in de Belgische zomergarderobe. Met de introductie van KUSH, een hippe slide met teddy-jasje voor binnen en buiten, gaan we ook de winter tegemoet met dezelfde cool en comfort. Verkrijgbaar vanaf augustus.

    Andere gebieden verkennen

    Negen jaar geleden bracht Freedom Moses voor het eerst haar iconische slippers uit, in ontelbaar veel kleuren en hippe prints. Voor dit winterseizoen besloot het merk dat het tijd was om de chill-movement uit te breiden naar andere oorden en klimaten.

    KUSH werd ontworpen vanuit van een verlangen naar een knusse winterslipper die je ook op koudere dagen kan dragen, en die toch dezelfde effortless cool heeft als de zomerslippers. Het teddy materiaal biedt niet alleen warmte, maar is ook helemaal on-trend. Of je nu boodschappen gaat doen of thuis chillt: KUSH is de perfecte unisex slide, te combineren met een jeans, legging of joggingbroek en een gezellige fleece trui.

    Mooi én duurzaam

    De KUSH slides zijn niet alleen esthetisch de juiste keuze deze winter, ze  zijn ook comfortabel én goed voor onze planeet. De slides in gezellige fleece stof worden immers gemaakt van gerecyleerd polyester. De rubberen zool heeft dezelfde relaxte en comfortabele vibe als de zomerslides, terwijl het bovenwerk warmte en gemak biedt.

    Ook KUSH werd ontworpen door Sarah Gurt, bezielster van Freedom Moses. In een vorig leven ontwierp ze voor grote namen als Thierry Mugler, Calvin Klein en Oscar de la Renta. Met Freedom Moses sloeg Sarah negen jaar geleden een andere weg in, naar een comfortabel maar trendy item. Voor de vele prints en kleurtjes, allemaal van haar eigen hand, kon ze haar creativiteit de vrije loop laten gaan.

    Praktisch

    KUSH is beschikbaar vanaf maat 30 tot en met maat 46 en kost €50. Beschikbaar online en in de winkels vanaf augustus 2023.

     

     













    08-08-2023 om 16:39 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    07-08-2023
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Lamy Swift orage special edition

    Flashy neon oranje: de beroemde Lamy Swift rollerball pen is nu tijdelijk beschikbaar in deze nieuwe speciale edition orange kleur.

    De Lamy Swift is een rollerball pen die geen dop nodig heeft en zorgt voor een zeer vlotte, schone stroom van inkt. Uniek aan deze pen is de clip die volledig terugtrekt tijdens het schrijven en hiervoor zorgt voor extra comfort. Wanneer de rollerball is ingetrokken wordt de clip verhoogd zodat de pen kan worden geschoven op een jaszak.

    TWSBI Diamond AL R Sunset Yellow

    De TWSBI zijn hoogwaardige vulpennen met zuiger vulysteem. (piston filler). Het transparante lichaam van de TWSBI 580 vulpen laat het inktreservoir zien, en door van kleur inkt te wisselen kan je ook de look van de pen aanpassen.  Deze nieuwe Sunset Yellow kleur is vanaf nu beschikbaar. Ook in de Eco collectie werd een nieuwe kleur toegevoegd: Eco Heat

    Faber-Castell Ambition All Black

    Met zijn slank design en toch perfect in de hand liggende pen is de Ambition collectie reeds jaren een klassieker in de Faber-Castell collectie.  Deze nieuwe uitvoering heeft een volledig zwart edelhars lichaam en mat zwarte chrome plated dop en voorstuk.  De vulpen is afgewerkt met een zwarte stalen penpunt.

    Caran d'Ache Rylsee Lettering Set

    Caran d'Ache en de Zwitserse kunstenaar Rylsee hebben een speciale editie samengesteld met de essentiële instrumenten die deze meester van de urban lettering gebruikt.

    Met dit draagbare assortiment kan iedereen overal en altijd zijn creativiteit uiten in de urban stijl van de kunstenaar. Rylsee's favoriete tinten zijn samengebracht zodat je urban lettering kunt uitproberen, met verschillende soorten punten en tinten variërend van zwart tot grijs om te werken met lijnen en schaduwen, en een rode punt om alles tot leven te brengen!

    Om je creativiteit op papier te uiten, heeft Rylsee ook een schetsboek met 170 g ivoorkleurig papier ontwikkeld, zodat je schetsen pagina na pagina vorm krijgen. Dit boek is aparte bestellen.

    Moleskine 2024 Agenda's op voorraad

    De Moleskine-agenda's van 2024 behouden het tijdloze en verfijnde design waar onze merknaam bekend om staat. Elk detail is met precisie vervaardigd, van het hoogwaardige papier tot de duurzame kaft die lang meegaat.

     

    Waterman Man140 Limited Edition Vulpen

    Deze iconische Man-pen wordt opnieuw uitgebracht ter ere van de bijzondere mijlpaal van het 140-jarig jubileum van Waterman. Man 140, de exclusieve limited edition van 400 genummerde pennen, beschikt over de meest iconische elementen van het origineel, in combinatie met een imposant maar elegant nieuw ontwerp van de dop en lichaam .

    De zwarte PVD-gecoate details en het gedetailleerd gesneden, omsloten golfpatroon zijn een krachtig voorbeeld van de volledig zwarte, monochrome esthetiek van de MAN 140. De 18-karaats gouden penpunt met zijn bijgewerkte, tweekleurige ontwerp in goud en ruthenium vormt een perfecte aanvulling op originele kenmerken zoals de iconische tweeledige clip en de geluste ‘W’ van de dop. Elke pen wordt zorgvuldig met de hand geassembleerd in Frankrijk en geeft blijk van de Gallische vakkennis van Waterman.









    07-08-2023 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    06-08-2023
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.HIGHLIFE LADIES AUTOMATIC PINK HOURS

    Helemaal in lijn met de Barbiecore-trend met zijn roze wijzerplaat omarmt de Highlife Ladies Automatic de contouren van zijn tijd. Onderscheidend dankzij de verwisselbare armband die in de kast is geïntegreerd, is dit horloge van de Zwitserse horlogemaker Frédérique Constant glamoureus en chic voor alle gelegenheden.

    Een karakteruitstraling die bij de tijd past

    Met zijn sierlijke maar assertieve stalen kast van slechts 34 mm in diameter combineert de Highlife Ladies Automatic de subtiliteit van een 100% vrouwelijk horloge met de aanwezigheid van een automatisch uurwerk dat zijn eigen identiteit bevestigt. Het ontwerp, met zijn strakke maar soepele lijnen, straalt de moderniteit uit van een creatie die niets van zijn vakmanschap, balans of stijl verloochent.

    De wijzerplaat, gegraveerd met een wereldbol - de signatuur van de collectie - speelt met de reflecties van het licht dankzij de sunray-afwerking. Duidelijk gegraveerd op de flens, markeert een minutenspoor de aangebrachte uurmarkeringen, geharmoniseerd met de uur- en minutenwijzers door hun toon bedekt met wit lichtgevend materiaal.

    Het geheel wordt aangedreven door een automatisch uurwerk, compleet met een datumvenster op 3 uur. Het heeft een gangreserve van 38 uur, is rijkelijk versierd met een spiraalpatroon en is zichtbaar via de transparante achterzijde van de kast, tot groot genoegen van horlogeliefhebbers.

    Een geïntegreerde, verwisselbare armband

    In overeenstemming met de geest van de collectie, wordt dit uurwerk geleverd met een geïntegreerde, verwisselbare armband. Een onderscheidend kenmerk van Highlife uurwerken, het wisselt twee satijn geborsteld schakels met een gepolijste centrale schakel, getuigen van Frédérique Constant's genegenheid voor het vakmanschap van Genève waarvan het is een waardige vertegenwoordiger. Dit zeer chique model heeft een schokwerende tegenhanger in de vorm van een tweede band (meegeleverd) in wit rubber met een gesp, zodat de band zo vaak als nodig verandert kan worden, in een handomdraai en zonder gereedschap.

     





    06-08-2023 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    05-08-2023
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Anita Active

    dat is functionele stijl

     

    Anita combineert mode en functionaliteit naadloos. Het Duitse merk innoveert voortdurend op vlak van sportkleding en streeft naar de hoogste kwaliteit en technologische innovatie. Met oog voor detail en eigentijds design zijn de collecties ook steeds een lust voor het oog. Of je nu op zoek bent naar een gedurfde sportieve look of net een ingetogen en elegante stijl, Anita Active heeft het allemaal.

    Anita Active FW23

    In een tijdperk waarin een actieve levensstijl en gezondheid centraal staan, wordt sportkleding steeds meer een essentieel onderdeel van onze dagelijkse garderobe. Sportkledij beperkt zich niet langer tot de sportschool, maar strekt zich uit naar alle facetten van ons leven - van een vroege hardloopsessie tot een ontspannen yogales en alles daartussenin.

    Vederlicht en zacht

    Gloednieuw in de collectie is de felgekleurde air control Deltapad, een echte blikvanger in een appelblauwzeegroene kleur met glinsterende details. Hoogfunctioneel, extra licht en dankzij de te verkrijgen trendkleuren ook nog eens modieus.

    Ook de Momentum in smart rose doet ons hart dit najaar sneller slaan. Deze lichtroze sportbeha is gemaakt van zacht, vochtabsorberend badstofmateriaal. Het ruggedeelte is gemaakt van ademende, elastische netstof voor extra comfort.

    Het samenspel van snit, design en materiaal maakt het verschil bij de performance wireX sportbeha van Anita Active. De beha heeft extreem platte naden en een ergonomisch schouderbandsysteem, dat normaal en als X-back gedragen kan worden. Volledig gewatteerd en verstelbaar aan de voor- en achterkant, biedt de beha verlichting en voorkomt hij onaangename spanning.

    Het strakke performance design is dit seizoen ook verkrijgbaar in een tijdloze donkergroene versie. Met een geperforeerd patroon, gewatteerde bandjes en fijne materialen die een aangenaam huidklimaat garanderen, is de performance sportbeha een musthave in elke garderobe.

    Baanbrekende designs

    De sportlegging is een onmisbaar kledingstuk geworden voor zowel sportieve als casual gelegenheden. Met de sport tights compression van Anita kies je voor een minimalistisch design, dat baanbrekend is op vlak van functie en materiaal. De compressietechnologie met 3D-noppen zorgt voor een masserend effect, dat de doorbloeding verbetert, het uithoudingsvermogen en energie verhoogt en de hersteltijd van de spieren verkort. Het resultaat is een optimale ondersteuning van de verschillende delen van het been, in een fris olijfkleurig design dit najaar.

     Op zoek naar een sportlegging met hoge glamour factor? Dan is er de limited edition PureGraphic sport tights massage. Voorzien van een extra brede en bijzonder zachte tailleband en afgewerkt met een abstracte, olijfkleurige print op een zwarte achtergrond, kan dit extravagante item voor veel meer dan alleen fitness-sessies worden gedragen. Bovendien geeft de legging je een verstevigende beenmassage tijdens het dragen. Het resultaat? Meer uithoudingsvermogen en energie, een betere bloedcirculatie, minder risico op letsel en een kortere vermoeidheids- en hersteltijd van de spieren.











    05-08-2023 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    04-08-2023
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.MSC Ceuises - titelsponsor Formule 1

    MSC Cruises en Formula 1® bereikten afgelopen weekend samen een nieuwe mijlpaal met de organisatie van de eerste Grand Prix met MSC Cruises als titelsponsor.

    De FORMULA 1® MSC CRUISES BELGIAN GRAND PRIX 2023, één van de meest historische en prominente races op de F1-kalender, werd gehouden op het iconische circuit van Spa-Francorchamps in België van 28 tot 30 juli 2023. Als titelsponsor en Global Partner van de Formula 1® bracht MSC Cruises, één van 's werelds grootste en snelst groeiende cruisemerken, haar wereldwijde bereik en passie voor uitmuntendheid naar dit spannende evenement, waardoor de ervaring voor fans over de hele wereld werd verbeterd.

    Motorsportliefhebbers en gasten van MSC Cruises waren getuige van de samenwerking van twee merken van wereldklasse, die zich elk onderscheiden door hun toewijding aan het bieden van onvergetelijke ervaringen en het verleggen van grenzen. Als titelsponsor had MSC Cruises een nog grotere zichtbaarheid op het circuit, met haar merk prominent aanwezig op de start-finishlijn en andere belangrijke locaties rond het adembenemende snelle circuit. Bovendien werden de trofeeën voor de winnende coureur en constructeur gezamenlijk ontworpen door MSC Cruises om het unieke karakter van dit evenement nog meer in de kijker te zetten verder.

    Gianni Onorato, CEO van MSC Cruises, speelde een belangrijke rol tijdens de podiumceremonie. Hij zei: "De titelsponsor zijn in België is de volgende mijlpaal in onze samenwerking met Formula 1®. Een MSC Cruises trofee werd uitgereikt tijdens de Formule 1® podiumceremonie; een ongelooflijk moment om het succes van de coureurs te vieren en het teamwerk te erkennen dat gepaard gaat met het leveren van winnende resultaten. Het was voor mij een echte eer om namens MSC Cruises deel te nemen aan dit speciale moment en de winnaars de trofee te overhandigen."

    Frank Van Den Steen, Country Manager Benelux licht eveneens toe, "Het was een hele eer om titelsponsor te zijn van de FORMULA 1 MSC CRUISES BELGIUM GRAND PRIX 2023. Deze samenwerking gaf ons de ongelofelijke kans op wereldwijde bekendheid met een wereldberoemd merk dat onze waarden deelt. We waren verheugd om de opwinding en passie die onze twee merken verenigen te laten zien aan fans uit België en de rest van de wereld."

    Deze samenwerking heeft reeds sterke resultaten opgeleverd voor beide merken en toekomstige titelsponsorschappen zullen worden onthuld tijdens geselecteerde Formula 1® Grands Prix tijdens het seizoen van het wereldkampioenschap 2024. MSC Cruises is de officiële cruisepartner van Formula 1® tot het einde van het FIA Formule 1-wereldkampioenschap in 2026.

     

    ANDERE KOMENDE SAMENWERKINGEN VOOR MSC CRUISES EN FORMULA 1

    Als onderdeel van de wereldwijde samenwerking zal MSC Cruises schepen positioneren naast races tijdens bepaalde Grand Prix™-weekenden, om een unieke gastvrijheidservaring te bieden van het schip naar het circuit. De eerste van deze evenementweekenden vindt plaats in november in Abu Dhabi, voor de laatste race van het seizoen 2023, met meer races in 2024. MSC Virtuosa brengt het Grand Prix™ weekend door aan de kade en biedt motorsportfans een unieke combinatie van accommodatie van wereldklasse, ongeëvenaarde gastvrijheid en handig vervoer, inclusief VIP-pakketten om ervoor te zorgen dat het raceweekend een onvergetelijke ervaring wordt. Dit aanbod zal worden uitgebreid naar andere bestemmingen, met andere schepen, vanaf de start van het seizoen 2024.





    04-08-2023 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    03-08-2023
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Bang & Olufsen - AS Monaco
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Bang & Olufsen en As Monaco kondigen partnership aan, het geluid van Monaco versterken

     

    Bang & Olufsen kondigt met trots een nieuwe samenwerking aan als Premium Partner van AS Monaco. Het Deense audiomerk en het voetbalteam hebben een sterk erfgoed en een passie voor uitmuntendheid. Beide merken delen de visie om de levensstijl en het geluid van passie naar het publiek overal te brengen door middel van meeslepende ervaringen, zowel op als naast het veld.

    Het volledig geïntegreerde partnership omvat onder andere de aanwezigheid van het Bang & Olufsen-logo op de bovenrug van het shirt van het AS Monaco voetbalteam, waarvan het legendarische diagonale patroon in de jaren '60 voor het eerst werd ontworpen door prinses Grace van Monaco. Bang & Olufsen zal ook profiteren van de zichtbaarheid in het Stade Louis-II - de thuisbasis van AS Monaco, evenals op de officiële bewegwijzering van de Club en diverse communicatieplatforms. Bang & Olufsen zal ook samenwerken met de Club aan exclusieve content en een eersteklas hospitality programma om te genieten van muziekmomenten en unieke multi-zintuiglijke ervaringen.

    Volgens Bang & Olufsen CMO Kamel Ouadi zal de samenwerking met AS Monaco de bekendheid vergroten en een platform bieden om de "Sound of Monaco" tot leven te brengen onder de liefhebbers van de Club en het Vorstendom over de hele wereld. "Bang & Olufsen ontwerpt al sinds 1925 de toekomst en blijft de grenzen van geluidsinnovatie verleggen. Muziek is niet iets waar we alleen maar naar luisteren, het is iets wat we voelen en waar we een band mee hebben. Door samen te werken met AS Monaco willen we in contact komen met een nieuw publiek door ons bewustzijn wereldwijd te vergroten. Monaco is een wereldwijde bestemming die synoniem staat voor tijdloze glamour en entertainment en Bang & Olufsen wil zijn publiek vermaken met geluid en muziek uit onze luxueuze, tijdloze producten en ervaringen."

    Thibaut Chatelard, AS Monaco Chief Marketing and Revenue Officer: "We zijn verheugd dat Bang & Olufsen deel uitmaakt van de familie van AS Monaco partners. Door haar uitmuntendheid en gevoel voor innovatie is Bang & Olufsen sinds de oprichting in 1925 nooit gestopt met het opnieuw uitvinden van codes. Wij sluiten ons perfect aan bij deze zoektocht naar prestaties en het verlangen om grenzen te verleggen. We kijken uit naar deze samenwerking, die naar onze overtuiging voor ons allebei een groot succes zal worden!"

    03-08-2023 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    02-08-2023
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Yves Rocher

    Plaisir Nature heet voortaan Bain de Nature

     

    Een assortiment dat nog natuurlijker is en de zintuigen nog meer prikkelt met drie nieuwe Bretonse geuren. De nieuwe collectie Bain de Nature belooft je compleet onder te dompelen in de Bretonse natuur: drie nieuwe geuren geïnspireerd door Bretagne, vegan** formules zonder sulfaten* of kleurstoffen, met tot 99% ingrediënten van natuurlijke oorsprong. De hygiënelijn, met zijn nieuwe lichtere verpakking van gerecycleerd en recycleerbaar plastic, laat je op een intense manier het beste van de natuur ervaren tegen een betaalbare prijs.

    Drie nieuwe geuren geïnspireerd door de Bretonse natuur

    Wilde Algen en Zeevenkel : Ontdek het stimulerende effect van de wilde Bretonse kust aan de hand van de verschillende producten in het assortiment verrijkt met extracten van Bretons zeewier en Zeevenkel. De frisse, opwekkende zeegeur heeft het effect van een verkwikkende wandeling langs de Bretonse kust.

    Stimulerende bad- en douchegel – 400 ml – € 4,99 - Stimulerende bodymilk – 390 ml – € 9,99 - NIEUW FORMAAT Bodypeeling – 150 ml – € 8,99 - NIEUW FORMAAT Handreiniger zonder afspoelen – 50 ml – € 2,99

    Weidebloem en Heidekruid : Ontdek het ontspannende effect van een uitstapje in het Bretonse Les Landes aan de hand van de verschillende producten in het assortiment verrijkt met extracten van Bretonse Brem en Wild Heidekruid. Een rustgevende geur om heerlijk te ontspannen.

    Ontspannende bad- en douchegel – 400 ml – € 4,99 - Ontspannende bodymilk – 390 ml – € 9,99 - NIEUW FORMAAT Bodypeeling – 150 ml – € 8,99 - NIEUW FORMAAT Handreiniger zonder afspoelen – 50 ml – € 2,99

    Haver en Boekweit : Ontdek het weldadige gevoel van de gouden graanvelden van Bretagne aan de hand van de verschillende producten in het assortiment verrijkt met haver- en boekweitextracten. Een lekkere geur voor een gegarandeerd gevoel van comfort.

    Weldadige Bad- en Douchegel – 400 ml – € 4,99 - Weldadige Bodylotion – 390 ml – € 9,99 - Zeep – 80 g – € 4,50 - Handcrème – 30 ml – € 3,99

    Twee nieuwe formaten

    De Bodypeeling verwijdert dode huidcellen in alle zachtheid, maakt de huid glad en verfijnt de huidkorrel. De huid wordt fijn geparfumeerd.

    • Bestaat in twee texturen: gel of crème - • Verkrijgbaar in de lijnen Wilde Algen en Zeevenkel, Weidebloem en Heidekruid, Argan en Rozenblaadjes, Framboos en Pepermunt en Kokosnoot - • 98% biologisch afbreekbare ingrediënten - •             Minstens 97% ingrediënten van natuurlijke oorsprong en scrubkorrels van 100% plantaardige oorsprong - •      Vegan** formule zonder sulfaten* of kleurstoffen

    De Handreiniger zonder afspoelen reinigt de handen efficiënt zonder ze uit te drogen.

    • Verkrijgbaar in de lijnen Wilde Algen en Zeevenkel, Weidebloem en Heidekruid, Argan en Rozenblaadjes, Framboos en Pepermunt, Mango en Koriander, Kokosnoot en Bourbonvanille - • 100% plantaardige alcohol - • Meer dan 98% ingrediënten van natuurlijke oorsprong - • Vegan** formule zonder kleurstoffen

    De beloften van het gamma

    De formules : • Sulfaatvrij*: de sulfaten zijn vervangen door oppervlakte-actieve stoffen van natuurlijke oorsprong voor een zintuiglijk schuim dat zacht reinigt zonder uit te drogen. - • Zonder kleurstoffen – alleen de noodzakelijke ingrediënten blijven behouden. - • Vegan** en dermatologisch getest. - •    Nog natuurlijker: tot 99% ingrediënten van natuurlijke oorsprong.

    De verpakking : • Geoptimaliseerd en lichter: tot 22% minder plastic in de geparfumeerde sprayflacons. - •          De plastic verpakkingen zijn altijd 100% gerecycleerd en recycleerbaar.

    Het productieproces  : • Alle producten worden in Frankrijk vervaardigd, en de overgrote meerderheid zelfs in de fabrieken van het merk in Bretagne. - •      Alleen de zepen worden door partners in Frankrijk vervaardigd.

    *Alle af te spoelen producten uit de collectie zijn vrij van gesulfateerde oppervlakte-actieve stoffen.  - **Geen ingrediënten van dierlijke oorsprong.

    Een nieuwe behandeling in het instituut  

    De Bretonse Zeevloed met Mariene Algen, de verkwikkende kracht van de oceaan. De onderzoekers van Plantaardige Cosmetica® hebben uit de gunstige effecten van de oceaan geput om een verkwikkende behandeling samen te stellen met een frisse en opwekkend geurende massageolie op basis van tonische bruine algenextract.  Deze verkwikkende behandeling concentreert zich op de benen om ze comfortabel en licht te laten aanvoelen en geeft een ongelooflijk gevoel van energie en fysiek en mentaal welzijn. De verzorging zorgt voor een gevoel van lichte benen dankzij de gebaren, die de tonische kracht van een duik in de oceaan imiteren.







    02-08-2023 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    01-08-2023
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.BR 05 Chrono Green steel

    Spring naar de groene kant

    Inspiratie voor Bell & Ross slingert tussen hemel en zee, maar het Frans-Zwitserse horlogemerk dat gespecialiseerd is in professionele instrumenten staat altijd met beide benen op de grond. Met zijn groene wijzerplaat viert de nieuwe BR 05 Chrono Green Steel het huwelijk tussen de natuur en de smaak voor stedelijke prestaties. Het is een model van hedendaagse architectuur in een chrono, ontworpen voor stedelijke verkenningen.

    De kleur van HOPE

    De groene wijzerplaat van de nieuwe BR 05 Chrono Green Steel brengt een frisse wind door het stedelijke landschap. Het satijngroen van de wijzerplaat verbetert de esthetiek van sport- en stadshorloges. Groen is de kleur van geluk en staat vooral symbool voor natuur en hoop. Brede inspiratie, voor een horloge dat voldoet aan de verwachtingen van een generatie die streeft naar vernieuwing en verandering.

    De stad vanuit de natuur bekeken

    Als een materiaal dat de opkomst van nieuwe steden symboliseert, draagt staal een kracht die wordt benadrukt door zijn glans. Om de stedelijke, moderne geest van de nieuwe BR 05 Chrono Green Steel te manifesteren, leek het niet meer dan natuurlijk om de onderdelen die de complexe assemblage van de 42mm diameter kast vormen, uit roestvrij staal te snijden, met zijn "afgeronde vierkante" ontwerp dat de kern vormt van de Bell & Ross stijl. Het accentueren van de dikte, het benadrukken van elegante verfijning, en het uitdrukken van het belang van het lichtspel als in een hedendaagse stad, de satijn geborstelde oppervlakken zijn perfect vlak, terwijl de schuine kanten zijn gepolijst. Met zijn groene wijzerplaat combineert de vorm van deze gestructureerde stalen kast het organische met het geometrische. Een architectuur die ontwikkeld genoeg is om moderne stadsverkenners te verleiden.

    De kracht van design

    Met de stalen band die geïntegreerd is in de kast, heeft de BR 05 Chrono Green Steel een echt eigentijdse vorm. "De kast en de band zijn één. Dit ontwerp is een knipoog naar een type horloge dat voor het eerst verscheen in de jaren 1970. Vertaald naar de Bell & Ross identiteit, waren we in staat om een resultaat te bereiken dat tegelijkertijd helder, modern en grafisch is," benadrukt Bruno Belamich, Creative Director van Bell & Ross, verwijzend naar het stuk dat is ontworpen om veelzijdig en gemakkelijk leesbaar te zijn. De lichtverspreidende effecten van de groene wijzerplaat benadrukken deze sterke punten, met een teller op negen uur die de chronograafminuten aangeeft en een andere op drie uur die de kleine seconden weergeeft. De datum wordt weergegeven met een discrete opening tussen 4 en 5 uur. Door het overbodige te verwijderen, komt de nieuwe BR 05 Chrono Green Steel direct ter zake.

    De flexibiliteit van de hedendaagse chronograaf

    De nieuwe Green Steel vormt het hart van de BR 05 familie en maakt deel uit van de serie chronografen van het merk, met het mechanische zelfopwindende BR-CAL301 uurwerk. Dit robuuste kaliber levert grote betrouwbaarheid en aanzienlijke efficiëntie. Zichtbaar door de saffier kristallen achterkant van de kast, de rotor is een fijn gevormde volledige schijf geïnspireerd door een auto velg: een karakteristieke handtekening van Bell & Ross automatische uurwerken.

     

     

     

     







    01-08-2023 om 15:19 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)


    Archief per week
  • 16/12-22/12 2024
  • 09/12-15/12 2024
  • 02/12-08/12 2024
  • 25/11-01/12 2024
  • 18/11-24/11 2024
  • 11/11-17/11 2024
  • 04/11-10/11 2024
  • 28/10-03/11 2024
  • 21/10-27/10 2024
  • 14/10-20/10 2024
  • 07/10-13/10 2024
  • 30/09-06/10 2024
  • 23/09-29/09 2024
  • 16/09-22/09 2024
  • 09/09-15/09 2024
  • 02/09-08/09 2024
  • 26/08-01/09 2024
  • 19/08-25/08 2024
  • 12/08-18/08 2024
  • 05/08-11/08 2024
  • 29/07-04/08 2024
  • 22/07-28/07 2024
  • 15/07-21/07 2024
  • 08/07-14/07 2024
  • 01/07-07/07 2024
  • 24/06-30/06 2024
  • 17/06-23/06 2024
  • 10/06-16/06 2024
  • 03/06-09/06 2024
  • 27/05-02/06 2024
  • 20/05-26/05 2024
  • 13/05-19/05 2024
  • 06/05-12/05 2024
  • 29/04-05/05 2024
  • 22/04-28/04 2024
  • 15/04-21/04 2024
  • 08/04-14/04 2024
  • 01/04-07/04 2024
  • 25/03-31/03 2024
  • 18/03-24/03 2024
  • 11/03-17/03 2024
  • 04/03-10/03 2024
  • 26/02-03/03 2024
  • 19/02-25/02 2024
  • 12/02-18/02 2024
  • 05/02-11/02 2024
  • 29/01-04/02 2024
  • 22/01-28/01 2024
  • 15/01-21/01 2024
  • 08/01-14/01 2024
  • 01/01-07/01 2024
  • 25/12-31/12 2023
  • 18/12-24/12 2023
  • 11/12-17/12 2023
  • 04/12-10/12 2023
  • 27/11-03/12 2023
  • 20/11-26/11 2023
  • 13/11-19/11 2023
  • 06/11-12/11 2023
  • 30/10-05/11 2023
  • 23/10-29/10 2023
  • 16/10-22/10 2023
  • 09/10-15/10 2023
  • 02/10-08/10 2023
  • 25/09-01/10 2023
  • 18/09-24/09 2023
  • 11/09-17/09 2023
  • 04/09-10/09 2023
  • 28/08-03/09 2023
  • 21/08-27/08 2023
  • 14/08-20/08 2023
  • 07/08-13/08 2023
  • 31/07-06/08 2023
  • 24/07-30/07 2023
  • 17/07-23/07 2023
  • 10/07-16/07 2023
  • 03/07-09/07 2023
  • 26/06-02/07 2023
  • 19/06-25/06 2023
  • 12/06-18/06 2023
  • 05/06-11/06 2023
  • 29/05-04/06 2023
  • 22/05-28/05 2023
  • 15/05-21/05 2023
  • 08/05-14/05 2023
  • 01/05-07/05 2023
  • 24/04-30/04 2023
  • 17/04-23/04 2023
  • 10/04-16/04 2023
  • 03/04-09/04 2023
  • 27/03-02/04 2023
  • 20/03-26/03 2023
  • 13/03-19/03 2023
  • 06/03-12/03 2023
  • 27/02-05/03 2023
  • 20/02-26/02 2023
  • 13/02-19/02 2023
  • 06/02-12/02 2023
  • 30/01-05/02 2023
  • 23/01-29/01 2023
  • 16/01-22/01 2023
  • 09/01-15/01 2023
  • 02/01-08/01 2023
  • 25/12-31/12 2023
  • 19/12-25/12 2022
  • 12/12-18/12 2022
  • 05/12-11/12 2022
  • 28/11-04/12 2022
  • 21/11-27/11 2022
  • 14/11-20/11 2022
  • 07/11-13/11 2022
  • 31/10-06/11 2022
  • 24/10-30/10 2022
  • 17/10-23/10 2022
  • 10/10-16/10 2022
  • 03/10-09/10 2022
  • 26/09-02/10 2022
  • 19/09-25/09 2022
  • 12/09-18/09 2022
  • 05/09-11/09 2022
  • 29/08-04/09 2022
  • 22/08-28/08 2022
  • 15/08-21/08 2022
  • 08/08-14/08 2022
  • 01/08-07/08 2022
  • 25/07-31/07 2022
  • 18/07-24/07 2022
  • 11/07-17/07 2022
  • 04/07-10/07 2022
  • 27/06-03/07 2022
  • 20/06-26/06 2022
  • 13/06-19/06 2022
  • 06/06-12/06 2022
  • 30/05-05/06 2022
  • 23/05-29/05 2022
  • 16/05-22/05 2022
  • 09/05-15/05 2022
  • 02/05-08/05 2022
  • 25/04-01/05 2022
  • 18/04-24/04 2022
  • 11/04-17/04 2022
  • 04/04-10/04 2022
  • 28/03-03/04 2022
  • 21/03-27/03 2022
  • 14/03-20/03 2022
  • 07/03-13/03 2022
  • 28/02-06/03 2022
  • 21/02-27/02 2022
  • 14/02-20/02 2022
  • 07/02-13/02 2022
  • 31/01-06/02 2022
  • 24/01-30/01 2022
  • 17/01-23/01 2022
  • 10/01-16/01 2022
  • 03/01-09/01 2022
  • 26/12-01/01 2023
  • 13/12-19/12 2021
  • 06/12-12/12 2021
  • 29/11-05/12 2021
  • 22/11-28/11 2021
  • 15/11-21/11 2021
  • 08/11-14/11 2021
  • 01/11-07/11 2021
  • 25/10-31/10 2021
  • 18/10-24/10 2021
  • 11/10-17/10 2021
  • 04/10-10/10 2021
  • 27/09-03/10 2021
  • 20/09-26/09 2021
  • 13/09-19/09 2021
  • 06/09-12/09 2021
  • 30/08-05/09 2021
  • 23/08-29/08 2021
  • 16/08-22/08 2021
  • 09/08-15/08 2021
  • 02/08-08/08 2021
  • 26/07-01/08 2021
  • 19/07-25/07 2021
  • 12/07-18/07 2021
  • 05/07-11/07 2021
  • 28/06-04/07 2021
  • 21/06-27/06 2021
  • 14/06-20/06 2021
  • 07/06-13/06 2021
  • 31/05-06/06 2021
  • 24/05-30/05 2021
  • 17/05-23/05 2021
  • 10/05-16/05 2021
  • 03/05-09/05 2021
  • 26/04-02/05 2021
  • 19/04-25/04 2021
  • 12/04-18/04 2021
  • 05/04-11/04 2021
  • 29/03-04/04 2021
  • 22/03-28/03 2021
  • 15/03-21/03 2021
  • 08/03-14/03 2021
  • 01/03-07/03 2021
  • 22/02-28/02 2021
  • 15/02-21/02 2021
  • 08/02-14/02 2021
  • 01/02-07/02 2021
  • 25/01-31/01 2021
  • 18/01-24/01 2021
  • 11/01-17/01 2021
  • 04/01-10/01 2021
  • 28/12-03/01 2027
  • 07/12-13/12 2020
  • 30/11-06/12 2020
  • 23/11-29/11 2020
  • 16/11-22/11 2020
  • 09/11-15/11 2020
  • 02/11-08/11 2020
  • 26/10-01/11 2020
  • 19/10-25/10 2020
  • 12/10-18/10 2020
  • 05/10-11/10 2020
  • 28/09-04/10 2020
  • 21/09-27/09 2020
  • 14/09-20/09 2020
  • 07/09-13/09 2020
  • 31/08-06/09 2020
  • 24/08-30/08 2020
  • 17/08-23/08 2020
  • 10/08-16/08 2020
  • 03/08-09/08 2020
  • 27/07-02/08 2020
  • 20/07-26/07 2020
  • 13/07-19/07 2020
  • 06/07-12/07 2020
  • 29/06-05/07 2020
  • 22/06-28/06 2020
  • 15/06-21/06 2020
  • 08/06-14/06 2020
  • 01/06-07/06 2020
  • 25/05-31/05 2020
  • 18/05-24/05 2020
  • 11/05-17/05 2020
  • 04/05-10/05 2020
  • 27/04-03/05 2020
  • 20/04-26/04 2020
  • 13/04-19/04 2020
  • 06/04-12/04 2020
  • 30/03-05/04 2020
  • 23/03-29/03 2020
  • 16/03-22/03 2020
  • 09/03-15/03 2020
  • 02/03-08/03 2020
  • 24/02-01/03 2020
  • 17/02-23/02 2020
  • 10/02-16/02 2020
  • 03/02-09/02 2020
  • 27/01-02/02 2020
  • 20/01-26/01 2020
  • 13/01-19/01 2020
  • 06/01-12/01 2020
  • 30/12-05/01 2020
  • 16/12-22/12 2019
  • 09/12-15/12 2019
  • 02/12-08/12 2019
  • 18/11-24/11 2019
  • 11/11-17/11 2019
  • 04/11-10/11 2019
  • 28/10-03/11 2019
  • 21/10-27/10 2019
  • 14/10-20/10 2019
  • 07/10-13/10 2019
  • 30/09-06/10 2019
  • 23/09-29/09 2019
  • 16/09-22/09 2019
  • 09/09-15/09 2019
  • 02/09-08/09 2019
  • 26/08-01/09 2019
  • 19/08-25/08 2019
  • 12/08-18/08 2019
  • 05/08-11/08 2019
  • 29/07-04/08 2019
  • 22/07-28/07 2019
  • 15/07-21/07 2019
  • 08/07-14/07 2019
  • 01/07-07/07 2019
  • 24/06-30/06 2019
  • 17/06-23/06 2019
  • 10/06-16/06 2019
  • 03/06-09/06 2019
  • 27/05-02/06 2019
  • 20/05-26/05 2019
  • 13/05-19/05 2019
  • 06/05-12/05 2019
  • 29/04-05/05 2019
  • 22/04-28/04 2019
  • 15/04-21/04 2019
  • 08/04-14/04 2019
  • 01/04-07/04 2019
  • 25/03-31/03 2019
  • 18/03-24/03 2019
  • 11/03-17/03 2019
  • 04/03-10/03 2019
  • 25/02-03/03 2019
  • 18/02-24/02 2019
  • 11/02-17/02 2019
  • 04/02-10/02 2019
  • 28/01-03/02 2019
  • 21/01-27/01 2019
  • 14/01-20/01 2019
  • 07/01-13/01 2019
  • 31/12-06/01 2019
  • 24/12-30/12 2018
  • 17/12-23/12 2018
  • 10/12-16/12 2018
  • 03/12-09/12 2018
  • 26/11-02/12 2018
  • 19/11-25/11 2018
  • 12/11-18/11 2018
  • 05/11-11/11 2018
  • 29/10-04/11 2018
  • 22/10-28/10 2018
  • 15/10-21/10 2018
  • 08/10-14/10 2018
  • 01/10-07/10 2018
  • 24/09-30/09 2018
  • 17/09-23/09 2018
  • 10/09-16/09 2018
  • 03/09-09/09 2018
  • 27/08-02/09 2018
  • 20/08-26/08 2018
  • 13/08-19/08 2018
  • 06/08-12/08 2018
  • 30/07-05/08 2018
  • 23/07-29/07 2018
  • 16/07-22/07 2018
  • 09/07-15/07 2018
  • 30/04-06/05 2018
  • 23/04-29/04 2018
  • 16/04-22/04 2018
  • 09/04-15/04 2018
  • 02/04-08/04 2018
  • 26/03-01/04 2018
  • 19/03-25/03 2018
  • 12/03-18/03 2018
  • 05/03-11/03 2018
  • 26/02-04/03 2018
  • 19/02-25/02 2018
  • 12/02-18/02 2018
  • 05/02-11/02 2018
  • 29/01-04/02 2018
  • 22/01-28/01 2018
  • 15/01-21/01 2018
  • 08/01-14/01 2018
  • 01/01-07/01 2018
  • 25/12-31/12 2017
  • 18/12-24/12 2017
  • 11/12-17/12 2017
  • 04/12-10/12 2017
  • 27/11-03/12 2017
  • 20/11-26/11 2017
  • 13/11-19/11 2017
  • 06/11-12/11 2017
  • 30/10-05/11 2017
  • 23/10-29/10 2017
  • 16/10-22/10 2017
  • 09/10-15/10 2017
  • 02/10-08/10 2017
  • 25/09-01/10 2017
  • 18/09-24/09 2017
  • 11/09-17/09 2017
  • 04/09-10/09 2017
  • 28/08-03/09 2017
  • 21/08-27/08 2017
  • 14/08-20/08 2017
  • 07/08-13/08 2017
  • 31/07-06/08 2017
  • 24/07-30/07 2017
  • 17/07-23/07 2017
  • 10/07-16/07 2017
  • 03/07-09/07 2017
  • 26/06-02/07 2017
  • 19/06-25/06 2017
  • 12/06-18/06 2017
  • 05/06-11/06 2017
  • 29/05-04/06 2017
  • 22/05-28/05 2017
  • 15/05-21/05 2017
  • 08/05-14/05 2017
  • 01/05-07/05 2017
  • 24/04-30/04 2017
  • 17/04-23/04 2017
  • 10/04-16/04 2017
  • 03/04-09/04 2017
  • 27/03-02/04 2017
  • 20/03-26/03 2017
  • 13/03-19/03 2017
  • 06/03-12/03 2017
  • 27/02-05/03 2017
  • 20/02-26/02 2017
  • 13/02-19/02 2017
  • 06/02-12/02 2017
  • 30/01-05/02 2017
  • 23/01-29/01 2017
  • 16/01-22/01 2017
  • 09/01-15/01 2017
  • 02/01-08/01 2017
  • 25/12-31/12 2017
  • 19/12-25/12 2016
  • 12/12-18/12 2016
  • 05/12-11/12 2016
  • 28/11-04/12 2016
  • 21/11-27/11 2016
  • 14/11-20/11 2016
  • 07/11-13/11 2016
  • 31/10-06/11 2016
  • 24/10-30/10 2016
  • 17/10-23/10 2016
  • 10/10-16/10 2016
  • 03/10-09/10 2016
  • 26/09-02/10 2016
  • 19/09-25/09 2016
  • 12/09-18/09 2016
  • 05/09-11/09 2016
  • 29/08-04/09 2016
  • 22/08-28/08 2016
  • 15/08-21/08 2016
  • 08/08-14/08 2016
  • 01/08-07/08 2016
  • 25/07-31/07 2016
  • 18/07-24/07 2016
  • 11/07-17/07 2016
  • 04/07-10/07 2016
  • 27/06-03/07 2016
  • 20/06-26/06 2016
  • 13/06-19/06 2016
  • 06/06-12/06 2016
  • 30/05-05/06 2016
  • 23/05-29/05 2016
  • 16/05-22/05 2016
  • 09/05-15/05 2016
  • 02/05-08/05 2016
  • 25/04-01/05 2016
  • 18/04-24/04 2016
  • 11/04-17/04 2016
  • 04/04-10/04 2016
  • 28/03-03/04 2016
  • 21/03-27/03 2016
  • 14/03-20/03 2016
  • 07/03-13/03 2016
  • 29/02-06/03 2016
  • 22/02-28/02 2016
  • 15/02-21/02 2016
  • 08/02-14/02 2016
  • 01/02-07/02 2016
  • 25/01-31/01 2016
  • 18/01-24/01 2016
  • 11/01-17/01 2016
  • 04/01-10/01 2016
  • 28/12-03/01 2021
  • 21/12-27/12 2015
  • 14/12-20/12 2015
  • 07/12-13/12 2015
  • 30/11-06/12 2015
  • 23/11-29/11 2015
  • 16/11-22/11 2015
  • 09/11-15/11 2015
  • 02/11-08/11 2015
  • 26/10-01/11 2015
  • 19/10-25/10 2015
  • 12/10-18/10 2015
  • 05/10-11/10 2015
  • 28/09-04/10 2015
  • 21/09-27/09 2015
  • 14/09-20/09 2015
  • 07/09-13/09 2015
  • 31/08-06/09 2015
  • 24/08-30/08 2015
  • 17/08-23/08 2015
  • 10/08-16/08 2015
  • 03/08-09/08 2015
  • 27/07-02/08 2015
  • 20/07-26/07 2015
  • 13/07-19/07 2015
  • 06/07-12/07 2015
  • 29/06-05/07 2015
  • 22/06-28/06 2015
  • 15/06-21/06 2015
  • 08/06-14/06 2015
  • 01/06-07/06 2015
  • 25/05-31/05 2015
  • 18/05-24/05 2015
  • 11/05-17/05 2015
  • 04/05-10/05 2015
  • 27/04-03/05 2015
  • 20/04-26/04 2015
  • 13/04-19/04 2015
  • 06/04-12/04 2015
  • 30/03-05/04 2015
  • 23/03-29/03 2015
  • 16/03-22/03 2015
  • 09/03-15/03 2015
  • 02/03-08/03 2015
  • 23/02-01/03 2015
  • 16/02-22/02 2015
  • 09/02-15/02 2015
  • 02/02-08/02 2015
  • 26/01-01/02 2015
  • 19/01-25/01 2015
  • 12/01-18/01 2015
  • 05/01-11/01 2015
  • 29/12-04/01 2015
  • 03/02-09/02 2014
  • 14/11-20/11 2011
  • 20/12-26/12 2010
  • 13/12-19/12 2010
  • 06/12-12/12 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 09/02-15/02 2009
  • 19/01-25/01 2009
  • 24/11-30/11 2008
  • 13/10-19/10 2008
  • 06/10-12/10 2008
  • 29/09-05/10 2008
  • 28/07-03/08 2008
  • 07/07-13/07 2008
  • 31/03-06/04 2008
  • 11/02-17/02 2008
  • 04/02-10/02 2008
  • 28/01-03/02 2008
  • 14/01-20/01 2008
  • 10/12-16/12 2007
  • 03/12-09/12 2007
  • 26/11-02/12 2007
  • 19/11-25/11 2007
  • 12/11-18/11 2007
  • 05/11-11/11 2007
  • 29/10-04/11 2007
  • 22/10-28/10 2007
  • 08/10-14/10 2007
  • 01/10-07/10 2007
  • 17/09-23/09 2007
  • 03/09-09/09 2007
  • 27/08-02/09 2007
  • 20/08-26/08 2007
  • 13/08-19/08 2007
  • 06/08-12/08 2007
  • 30/07-05/08 2007
  • 16/07-22/07 2007
  • 09/07-15/07 2007
  • 25/06-01/07 2007
  • 18/06-24/06 2007
  • 11/06-17/06 2007
  • 04/06-10/06 2007
  • 28/05-03/06 2007
  • 14/05-20/05 2007
  • 02/04-08/04 2007
  • 12/03-18/03 2007
  • 05/03-11/03 2007
  • 26/02-04/03 2007
  • 19/02-25/02 2007
  • 12/02-18/02 2007
  • 29/01-04/02 2007
  • 25/12-31/12 2006
  • 18/12-24/12 2006
  • 11/12-17/12 2006
  • 04/12-10/12 2006
  • 27/11-03/12 2006
  • 20/11-26/11 2006
  • 13/11-19/11 2006
  • 06/11-12/11 2006
  • 23/10-29/10 2006
  • 09/10-15/10 2006
  • 25/09-01/10 2006
  • 04/09-10/09 2006
  • 28/08-03/09 2006
  • 31/07-06/08 2006
  • 10/07-16/07 2006
  • 19/06-25/06 2006
  • 05/06-11/06 2006
  • 29/05-04/06 2006
  • 27/03-02/04 2006
  • 20/03-26/03 2006
  • 13/03-19/03 2006
  • 28/11-04/12 -0001

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !


    Blog tegen de regels? Meld het ons!
    Gratis blog op http://blog.seniorennet.be - SeniorenNet Blogs, eenvoudig, gratis en snel jouw eigen blog!