Inhoud blog
  • Claes retail group
  • Winter Efteling vol betovering
  • Design vakantieverblijf :.
  • Ontwerp jouw droomkeuken,
  • Let it snow
  • Interhome breidt uit aan Noordzee
  • Evenement Kerstmis Avontuur
  • Op naar de feestdagen met V-Tech
  • 5 tips om de Memphis stijl in huis (en je kleerkast) te halen
  • Home stories winter 2024
  • Het efect van schermtijd bij jonge kinderen:
  • Tsuyosa Kiniro: een nieuw icoon
  • Fresh 'n rebel
  • Kerstmis in de winterserre
  • Nieuwe Flik Flak collectie: Mystic Land
  • A Walkie Talkie Christmas
  • Chocoladehuis Boon Hasselt
  • Winterwandelingen op de Waddeneilanden
  • Circular & chic
  • Exclusieve horloges
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    wozani
    restaurants
    31-03-2021
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.29th october

    Collectie Lente-Zomer 2021

     

    Voor de zomer 2021 heeft het huis 29TH|OCTOBER ook aan onze mannen gedacht! Het Belgische merk blijft trouw aan de eigen tradities en zet alle beschikbare knowhow in om hoogwaardige en flexibele materialen, zoals zijde, te bewerken. Het resultaat zijn creaties die comfort en elegantie combineren. De kleuren, zoals de verschillende beige tinten, zijn geïnspireerd op ruige landschappen, duinen en warm zand. De durvers onder de mannen kiezen voor een kort jasje in een donkerblauwe kleur...

    Het Belgische huis 29TH|OCTOBER werd opgericht in 1992 en opereert vanuit het atelier in Brussel. Het merk maakt kleding voor mannen en vrouwen op basis van leder, daim en duurzame wollen huiden. De verantwoordelijke productie is in handen van vakmensen die met veel knowhow en passie werken. Het is een plek waar vakmanschap en passie worden doorgegeven en ieder detail uiterst belangrijk is.

    Voor 29TH|OCTOBER is het bewerken van leder een eer en goed uitgevoerd werk een evidentie!

     







    31-03-2021 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    30-03-2021
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Wereldtuberculosedag

    1 op 4 mensen is besmet met tbc-bacterie

     

    Coronapandemie doet twaalf jaar aan vooruitgang in de strijd tegen tuberculose teniet … 24 maart, Wereldtuberculosedag, een dag waarop deze dodelijke infectieziekte elk jaar extra in de kijker wordt gezet. Wereldwijd raken nog steeds 10 miljoen mensen jaarlijks besmet met tbc. Ook in België worden elk jaar nog bijna 1.000 nieuwe gevallen van tuberculose gediagnosticeerd. Damiaanactie helpt mensen te genezen en wil tegelijkertijd het stigma rond tbc doorbreken. De huidige coronapandemie vormt echter een enorme uitdaging in de bestrijding van tuberculose. “Alle vooruitgang die we de afgelopen twaalf jaar wereldwijd gemaakt hebben in de strijd tegen tbc is op amper twaalf maanden tijd teniet gedaan“, verduidelijkt Tine Demeulenaere, Medisch adviseur bij Damiaanactie.

    Drie overlijdens per minuut

    Tuberculose, of tbc, is een erg besmettelijke en dodelijke infectieziekte. Tbc valt vooral de longen aan, maar komt ook voor in andere delen van het lichaam zoals de wervelkolom, nieren of lymfeklieren. Net zoals COVID-19 wordt de ziekte overgedragen via druppeltjes, wanneer een besmet persoon bijvoorbeeld hoest of niest.

    Een kwart van de wereldbevolking is besmet met de tbc-bacterie. Zij hebben latente tbc, maar vertonen geen symptomen en zijn (nog) niet ziek. De tbc-bacteriën zijn ‘slapend’. Gelukkig hebben de meeste mensen een sterk genoeg immuunsysteem waardoor ze nooit actieve tuberculose zullen ontwikkelen. Toch raken wereldwijd nog steeds 10 miljoen mensen jaarlijks besmet met tbc en sterven er 1,4 miljoen mensen aan de ziekte. Dat staat gelijk aan 3 overlijdens per minuut.

    Sinds 1970 vecht Damiaanactie tegen tuberculose. De vzw zet zich in om mensen met tbc zo snel mogelijk op te sporen, te behandelen, te genezen en hen opnieuw hun plaats in de maatschappij te geven. Daarnaast wil Damiaanactie ook komaf maken met het stigma en de discriminatie rond de ziekte. Damiaanactie doet dit door de bevolking te informeren en te sensibiliseren , bestaande tbc-programma’s te steunen met kennis en materiaal en naast structurele medische hulp ook sociaaleconomische steun aan te bieden.

    “Zonder juiste behandeling sterft 50% van de patiënten binnen de twee jaar terwijl een patiënt die wel behandeld wordt, meer dan 85% kans heeft op genezing”, stelt Tine Demeulenaere.

    Twaalf maanden COVID-19 doet twaalf jaar aan vooruitgang tegen tbc teniet

    De huidige coronapandemie vormt een extra uitdaging in de bestrijding van tuberculose. Door COVID-19 gingen veel landen het afgelopen jaar op slot. De verspreiding van COVID-19 werd tegengegaan, maar de lockdown had rampzalige gevolgen voor ziektes zoals tuberculose. Enerzijds durfden veel mensen niet meer naar de dokter uit angst besmet te raken met corona. Anderzijds mochten de teams van Damiaanactie door de strikte maatregelen zelf niet meer naar de patiënten toe. Met als gevolg dat er geen behandeling werd opgestart, patiënten steeds zieker werden én anderen bleven besmetten.

    Volgens de Wereldgezondheidsorganisatie (WHO) werden er over een periode van zes maanden in 2020 25% minder tbc-patiënten opgespoord. “Zij verwachten daardoor de komende vijf jaar 1,4 miljoen extra tbc-doden, rechtstreeks veroorzaakt door COVID-19”, benadrukt Tine Demeulenaere. “Dat betekent dat alle vooruitgang in de strijd tegen tbc die we de afgelopen twaalf jaar wereldwijd gemaakt hebben op amper twaalf maanden tijd verloren is gegaan.“

    Jaarlijks 1.000 nieuwe Belgische gevallen

    Wie dacht dat tbc een tropische ziekte is, heeft het mis. In alle landen ter wereld is tuberculose te vinden, zo ook in België. Elk jaar worden er in ons land nog bijna 1.000 nieuwe gevallen van tuberculose gediagnosticeerd. In verhouding met het aantal inwoners, is vooral de situatie in Brussel zorgwekkend. Meer dan één op drie (35%) slachtoffers komt uit de hoofdstad. Iedereen kan tbc krijgen, maar mensen met een verzwakt immuunsysteem lopen meer risico. Het hoeft dan ook niet te verbazen dat daklozen een hoge risicogroep vormen. Die groep neemt jaar op jaar toe: Bruss'Help ziet in het Brussels Hoofdstedelijk Gewest een stijging van bijna 28% van het aantal dak- en thuislozen in vergelijking met 2018.

    Net als wereldwijd vertaalt de impact van COVID-19 zich ook in België in een grote daling van het aantal diagnoses van tuberculose. Samen met verschillende structurele partners op het terrein maakt Damiaanactie het mogelijk om dak- en thuislozen met tuberculose gedurende hun behandeling op te vangen. Ook na die behandeling zouden daklozen moeten kunnen rekenen op gepast onderdak. Na afloop van een tuberculosebehandeling zijn patiënten immers nog veel te kwetsbaar om terug op straat te wonen – zeker in combinatie met de huidige pandemie aangezien COVID-19 net als tuberculose de luchtwegen aantast.

    Damiaanactie heeft nu meer dan ooit nood aan extra middelen. In België zet de organisatie alles in het werk om de dak- en thuislozen die besmet raakten met tuberculose tijdens hun behandeling van onderdak te voorzien. Nu de lockdown in veel landen teruggeschroefd is, zal Damiaanactie in de rest van de wereld nog meer inzetten op de actieve opsporing van patiënten om de kloof die het afgelopen jaar gecreëerd werd zo snel mogelijk proberen te dichten.

    Damiaanactie kan alle steun gebruiken die ze kunnen krijgen. Mensen die een steentje wensen bij te dragen aan de strijd tegen tuberculose kunnen terecht op de website van Damiaanactie. Daar kan je naast het aankopen van onder meer sokken, mondmaskers en de gekende stiften, ook een gift doen.

    30-03-2021 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Hema: conscious voorjaarslanceringen

    De komende weken komt de nieuwe voorjaarscollectie van HEMA weer langzaam de winkels binnen. Hoe is deze collectie ontwikkeld en wat zijn de belangrijkste uitgangspunten geweest voor het HEMA design team tijdens de ontwikkeling? Milou Pikaart, Hoofd Design bij HEMA, licht het voorjaar bij HEMA toe.

    HEMA design

    Wat veel mensen niet weten is dat er achter de producten die je in de HEMA winkel vindt een heel team schuil gaat. Het HEMA design team vertaalt de belangrijkste consumenten trends door naar de slimme, betaalbare en optimistische (duurzaam) producten waar HEMA bekend om staat. Een team samengesteld uit een getalenteerde mix van product, fashion, graphic, concept and packaging designers, die bijna ieder product in onze winkel hebben ontworpen.

    Voorjaar 2021

    We werken bij HEMA ongeveer een jaar vooruit, dus we begonnen met de ontwikkeling van de voorjaarscollectie eind december 2019. Er was toen nog geen sprake van een lockdown, maar ook toen al zagen we dat door de digitalisering de behoefte van de consument aan rust, gezondheid en ‘echte’ producten en ervaringen steeds groter werd. Het afgelopen jaar heeft ervoor gezorgd dat die behoefte in een stroomversnelling is geraakt. Vandaar dat we met onze nieuwe collectie zoveel mogelijk hebben geprobeerd om in te spelen op deze behoefte.

    Fijn en flexibel thuis : Een belangrijk element dat je veel terug gaat zien in onze collectie, is de behoefte aan structuur. Vooral in onze leefomgeving. Het vele thuis zijn heeft de druk op de flexibiliteit van ons huis vergroot. Ons huis moet naast een thuis ook een fijne werk, speel, sport en lunch plek zijn. Om onze klanten te helpen om dat voor elkaar te krijgen, introduceren we dit voorjaar meer ‘flexibele’ producten, zoals planners waarmee je je dag kan organiseren en kleine opbergers waarmee je je huis opgeruimd houdt, maar ook comfortabel zittende kleding. Daarnaast vinden we het ook belangrijk dat je lekker in je vel zit en daarbij zijn goede voeding en verzorgingsproducten van essentieel belang. Van single-origin koffie tot clean beauty verzorgingsproducten en lekker ruikende geurstokjes.

    Natuur : Een lange wandeling of een mooi rondje fietsen in de natuur, het zijn slechts enkele activiteiten die veel mensen hebben herontdekt het afgelopen jaar. De behoefte aan natuur om ons heen blijft. Daarbij is een mooie plant in pot in huis of je eigen kruiden en groente kweken iets waar veel mensen blij van worden.

    Om de behoefte aan natuur en verbinding nog meer te voeden introduceren we ook veel kleding gemaakt van stoffen met een textuur, van fijne ribjes tot zomerse wafelstructuren. Daarnaast hebben we veel bloemen en planten illustraties ontworpen die we gebruiken als prints in onze collecties. Van handgeschilderde bladeren tot een handgetekende tuinierende beren familie en insecten en boerderijdieren voor de allerkleinste. Groen en aardetinten gebaseerd op kleuren uit de natuur spelen daarbij een belangrijke rol.

    Vier het dagelijks leven

    HEMA zou HEMA niet zijn als we niet ook een deel van onze collectie zouden richten op dat waar we stiekem het meest gelukkig van worden en dat is het dagelijks leven vieren. Trakteer jezelf op een lekker lekker tasje thee deze lente of geef iemand een vrolijk cadeautje uit ons moodie assortiment.

    Clean beauty : Inmiddels hebben we meer dan 100 artikelen die 'clean beauty' genoemd mogen worden. Clean producten voldoen aan Clean Beauty-eisen die door HEMA zijn gesteld en is gebaseerd op wetenschappelijk onderzoek naar ingrediënten. Dit onderzoek volgen we op de voet, zodat onze eisen altijd up-to-date zijn. Niet alle ingrediënten die we vermijden zijn per definitie slecht of officieel verboden. Soms is er discussie over een ingrediënt en met Clean Beauty bij HEMA bieden we klanten de mogelijkheid deze ingrediënten eenvoudig te vermijden.

    Clean beauty betekent niet dat deze producten volledig natuurlijk zijn. Het kan nog steeds synthetische stoffen bevatten en dat is helemaal niet erg. Wil je wel natuurlijke producten? Kijk dan op de verpakking naar het % natuurlijke ingrediënten. Clean betekent niet standaard vegan. Als je liever alleen vegan producten gebruikt, herken je die aan het vegan- logo op de verpakking.

    Leuke feitjes: • Alle haarverzorging is clean - •            Clean beauty producten van HEMA zijn vrij van microbeads, parabenen en mineralen oliën - •            Veel clean beauty producten hebben een verpakking gemaakt met gerecycled materiaal

    HEMA : Sinds 1926 maakt HEMA het dagelijkse leven van haar klanten beter, leuker en makkelijker. De producten en diensten van HEMA kenmerken zich door duurzaamheid, goede kwaliteit en een goed ontwerp voor een scherpe prijs. HEMA heeft 32.000 eigen producten en diensten, bijna 800 winkels en 19.000 medewerkers. HEMA is actief in 12 landen op 3 continenten. www.hema.be

     

     

     

     







    30-03-2021 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    29-03-2021
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Wellness van de toeksomt

    6 stomende trends

     

    » Dé wellness trends van vandaag en morgen in de nieuwste King George Trend Talk podcast met Marjolein Nijs van Gervi.

    Dat het voorbije jaar onze dagelijkse gewoontes flink door elkaar heeft geschud, hoeft geen pleidooi. Anders leven, staat gelijk aan andere gewoontes, maar wat betekent dat voor de wellness-sector? Belgische home-wellness en fitness-specialist Gervi blikt in een podcast met King George vooruit op de toekomst en ziet door de invloed van een bewogen 2020 enkele nieuwe trends opduiken. Een voorsmaakje: de kracht van ‘smart’, streven naar duurzaam, selfcare is de nieuwe luxe, de opkomst van home wellness en -fitness, DIY en outdoor living.

    1. CONNECTED WELLNESS

    Smart is het favoriete voorvoegsel geworden voor de nieuwste innovatieve producten – denk smartphone, smartwatch, smart home... Het maakt ons het leven een pak makkelijker, en nu ook onze wellnessbeleving. Please welcome ‘smart sauna’. KLAFS biedt innovatieve highlights aan haar sauna’s, zoals Wi-Fi-connectiviteit en compatibiliteit met Alexa-spraakbediening. Met een sauna-app op je smartphone kan je zelfs de sauna activeren vanop afstand zodat hij op temperatuur is tegen dat je thuis komt. Stel ook de lichten in de sauna af op je gemoed of ga voor aangepaste muziek.

    Kies je eerst voor inspanning en dan pas ontspanning? Combineer het! Door de tijdelijke sluiting van de fitnesscentra zochten we naar evenwaardige alternatieven. Home fitness-specialist Gervi speelt hier met de MyRun-loopband en bijhorende app van TechnoGym aardig op in. Nu personal training of begeleiding in de fitness niet mogelijk is, ontwikkelde TechnoGym een software die personal training vertaalt in virtual coaching die tot bij jou komt. De app die speciaal voor MyRun-gebruikers is ontworpen, brengt de beleving van buiten sporten naar je toe. Daarbij wordt je virtueel begeleid door de beste trainers. Nooit eerder was onze sportervaring zo geconnecteerd.

    2. DUURZAAM GENIETEN

    Wellness en sauna hoeven anno 2021 niet meer gelijk te staan aan veel verbruik. In tegendeel, onder andere KLAFS streeft naar duurzaamheid en natuurlijke bronnen. Gervi lanceerde vorig jaar nog het Hotspring Spa Freshwater-zoutsysteem dat water op een natuurlijke manier zuivert en ervoor zorgt dat het minder snel ververst moet worden. Wat een fikse besparing is voor de natuur en de portemonnee! Een cartouche in titanium wekt chloor op uit zout en laat dat langzaam vrijkomen in het water, waardoor het zuiver en altijd klaar voor gebruik blijft. Minder chemicaliën zorgen voor een langere levensduur van het water en laten het zacht en natuurlijk aanvoelen.

    3. HOME WELLNESS

    Telewerken, thuisonderwijs… bijna alles deden we het voorbije jaar van thuis uit, dus ook wellnessen. Want met de lange sluiting van fitness- en wellnesscentra zagen we home wellnesses boomen. Een sauna in je woning hoeft vandaag dan ook geen hele kamer in beslag te nemen. De S1-sauna van KLAFS schuift door de gepatenteerde eMove-technologie telescopisch in elkaar tot kastformaat. Ook kleinere jacuzzi’s voor twee à drie personen die door een gewone binnendeur passen, lijken een catch te zijn voor thuis. Een home sauna wordt dan ook vaak een volwaardig deel van het interieur: in de slaapkamer, kelder, badkamer of zelfs in de woonkamer. Naadloze designs zijn alom tegenwoordig en hoeven al lang geen stijlbreker meer te zijn.

    Wie ook hier eerst op zoek gaat naar inspanning, installeert steeds vaker een home-fitness – of beter ‘pain cave’ – in zijn of haar kelder, garage of zolderkamer. De zogenaamde ‘man cave’ krijgt een nieuwe invulling waarin sporten in je eigen thuisomgeving centraal staat. Met de MyCycling van TechnoGym creëer je een levensechte wegbeleving, op de Skillrun-loopband loop je een topconditie tegemoet en in de Endless Pool (eventueel met ingebouwde fiets en loopband) zwem, loop of fiets je kilometers tegen de stroom in.

    4. ZELFZORG IS DE NIEUWE LUXE

    De jacuzzi gaat van statussymbool naar mindfullnesstool. Onder het motto dat een goede gezondheid – zowel fysiek als mentaal – de nieuwe luxe is, besteden we steeds meer aandacht aan evenwichtige voeding, een goede nachtrust en sportieve activiteiten. Regelmatig saunagebruik speelt daar een belangrijke rol in. En dat niet alleen. Een opkomende trend is ‘soulcycling’, ofwel spiritueel sporten. Aan de hand van aangepaste muziek vind je nog meer innerlijke rust tijdens het sporten of in je home wellness. Op Spotify, Apple Music en andere grote streamingdiensten groeit het aanbod healing music en wellness music dat gericht is op minder stress, beter slapen en meer focus.

    5. DIY

    Alles zo smart mogelijk, dat staat vast, maar we willen ook graag alles zo eenvoudig mogelijk. Ook dat vertaalt zich in een trend die 2021 mee vormgeeft. Het doel is dat de producten van morgen niet alleen flexibel en intuïtief zijn, maar ook bijzonder praktisch – zoals de installatie van de EASY-sauna van KLAFS. Deze doe-het-zelfsauna kan eenvoudig thuis worden geïnstalleerd zonder de hulp van een professional – en is de perfecte sauna voor mensen met een flexibele, stedelijke levensstijl die toch van de fijne dingen in het leven houden.

    6. OUTDOOR LIVING

    We ontdekten het voorbije jaar massaal de natuur. We zochten rust en ontspanning, en vonden die buiten. We gingen al vele uren wandelen, al dan niet alleen, en het werkte therapeutisch. Onze dagelijkse gewoontes verschoven naar buiten en kregen een andere wending, van buiten koken tot werken en genieten met het gezin, alles gebeurt vandaag buiten. Outdoor living is dan ook dé nieuwe trend en ook home wellness krijgt in de eigen tuin steeds vaker een vaste plaats. Van een jacuzzi waar je het hele jaar door buiten van kan genieten tot een 3-in-1 jacuzzi, fitness spa en zwembad van Endless Pool, onthaasten doen we voortaan buiten.

    www.gervi.be - www.gervi-outdoor.be

     















    29-03-2021 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Retro revival

    bring back graphic prints, tie-dye and crop tops

     

    Banana Moon SS21

    This summer, we're throwing it back to earlier decades with our swimwear. From classic gingham black and white prints and graphic tops, to tie-dye swimsuits, and multi-purpose crop tops, the Banana Moon collection holds something for all of us. All varying in style and shape, yet all united by a retro chic look. Scroll down and discover what decade suits you best.

    Psychedelic tie-dye prints

    Tie-dye prints have been on the rise in popularity over the last years but originally became big in the '70s. The psychedelic print swimsuit feels like the definition of summer.

    Balconette tops

    The balconette top takes us back to the '80s trends. This vintage inspired shape offers support for the bust and thanks to the adjustable straps, these tops fit all curves.

    Graphic prints and high-cut bikini bottoms

    The Banana Moon Teens collection takes on the codes of the '90s this season. Graphic and message prints, combined with high-cut bikini bottoms give us that retro Californian beach feeling.

    Crop tops

    Lastly, the crop top bikini, too, is making a comeback from the late '90s. These tops are incredibly stylish on and off the beach, worn with a matching bikini bottom, or with a pair of denim shorts for that laid-back surf look. The SUN-printed bikini will add that touch of sunshine you needed.

     

     

     











    29-03-2021 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    28-03-2021
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Palmares 2021 gekozen product van het jaar

    50 gelauwerde producten

     

    Duizenden consumenten hebben de WINNENDE PRODUCTEN getest en goedgekeurd. Elk jaar onderwerpen merken die dat wensen hun nieuwe producten aan de evaluatie en de goedkeuring van meer dan 10.000 consumenten in België. Ze testen de producten in reële consumptie situaties en evalueren door middel van een studie uitgevoerd door het onafhankelijke onderzoeksinstituut Nielsen.

    Deze representatieve lijst van innovaties geselecteerd door consumenten in België maakt het mogelijk om innovaties te ontdekken die populair zijn bij andere consumenten. Voor het eerst sinds 1987, jaar waarop het concept in Frankrijk werd gelanceerd, zijn België en Nederland voorlopers tov het internationale netwerk (aanwezig in meer dan 40 landen) door de mogelijkheid te bieden aan huismerken om ook deel te nemen aan de wedstrijd. De winnende huismerken mogen het logo Gekozen Product van het jaar in het “negatief” op de verpakkingen en in communicatie opnemen zodat de consumenten ook binnen deze sector van huismerken onderscheidende en innovatieve producten kunnen herkennen.

    De Belgische winnaars van 2021 werden op dinsdag 23 maart bekendgemaakt. Dit jaar werden niet minder dan 50 producten onderscheiden, van ijs tot vegetarische kant-en-klaarmaaltijden, veganistische shampoos of een slimme tandenborstel.

    Tot de winnende merken behoren: ACTIVIA - ALDI - BEBIO - BOURSIN - CARREFOUR - CORONA DIRECT - DE KEYN - DELHAIZE - EDGARD & COOPER - EMMA THE SLEEP COMPANY - GARDEN GOURMET - HERBALIFE - INTERPARKING - KNOPPERS - KRUIDVAT - L’OR BARISTA - LA LAITIERE - LA PROVENCALE BIO - LIDL - LU - LUNESTIL - MARTINI NON-ALCOHOLIC - MEDIAMARKT - ORAL-B - SENSEO - SO THAI - SO’ BIO ETIC - TEMPUR - TESA - TIC TAC - TOM & CO - TUC - ULTRA DOUX - GARNIER - WATERWIPES

    Gekozen Product van het Jaar

    Het concept Gekozen Product van het Jaar ontstond in 1987 in Frankrijk en is ondertussen actief in meer dan 40 landen wereldwijd, met aan het roer Philippe Gelder, CEO van POY GROUP, die vanuit Brussel instaat voor het beheer van het netwerk. Dit concept is sinds 13 jaar aanwezig in België en kent de afgelopen jaren een uitzonderlijke dynamiek en groei op de Belgische markt.

    De consument centraal in het concept

    De kracht van het logo zit in de methode die erop gericht is de consumenten aan het woord te laten vanuit de overtuiging dat zij de enige echte experts zijn om te oordelen over de meerwaarde van een nieuw product.

    Het is de consument en alleen hij of zij die bepaalt wie de laureaten worden van het Gekozen

    Product van het Jaar. Dit verloopt via een onafhankelijk onderzoek door Nielsen en testen van producten in reële gebruikssituaties na aankoop en in de eigen leefomgeving. Deze twee etappes maken van de wedstrijd de meest complete en doorgedreven productevaluatie. Het gaat om het meest uitgebreide consumentenonderzoek van de sector bij meer dan 10.000 consumenten in België. Voor elk geëvalueerd product geven minstens 500 gebruikers van de productcategorie hun mening via NIELSEN.

    Het testen van producten in reële gebruikssituaties vonden plaats bij 120 gezinnen per product met de medewerking van de treetz-app. Een beproefde efficiëntie na 33 jaar bestaan en 13 jaar aanwezigheid in België en een uitrol in 40 landen . Het logo Gekozen Product van het Jaar is in België het nr. 1 logo voor alle productcategorieën. Meer dan 3 op de vier consumenten herkent het logo Ook qua betrouwbaarheid is het zowel bij consumenten als verdelers toonaangevend.

    Gedurende het volledige jaar 2021 kunnen de winnaars het beroemde rode logo aanbrengen op hun productverpakking en gebruiken in hun communicatie. Het is internationaal ontwikkeld en bereikt vandaag meer dan 4,5 miljard consumenten.







    28-03-2021 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.9 sustainable bands bij JUTTU

    Fashion, beauty, home & deco

    Dromen over een groenere, fairtrade wereld, begint bij ons eigen koopgedrag. Een selectie uit de duurzame merken te koop bij Juttu.

    Claudia Verswyver, duurzaamheidscoördinator bij Retail Concepts : “Bij Juttu gaat duurzaamheid àltijd samen met trends, stijl en originaliteit. Het is belangrijk dat mensen die bewust willen shoppen, hun weg vinden naar duurzame merken en musthaves. Ook online.”

    Fashion - ARMEDANGELS

    Dit Duitse label wapent zich tegen fast fashion, gemaakt in erbarmelijke omstandigheden en verkocht aan onrealistische prijzen. Zo steunt ARMEDANGELS de Indiase katoenboeren, helpt hen overstappen naar biologische landbouw en betaalt hen meer dan gebruikelijk, zodat zij hun familie kunnen onderhouden en hun kinderen naar school kunnen. De volledige ARMEDANGELS-lijn voor mannen en vrouwen is biologisch en fairtrade, maar ook kwalitatief, hip en tijdloos. ARMEDANGELS gelooft heilig dat fairness nooit uit de mode raakt, net zoals hun fijne collectie organische T-shirts met prints. Dress basic, feel like an angel.

    Accessoires - Matt & Nat

    Matterial meets Nature. Dit Canadese accessoiremerk zoekt al twintig jaar élk seizoen naar nieuwe manieren om diervriendelijk en duurzaam te produceren. Want, vergis je niet: het leder van deze tassen en portefeuilles is wel degelijk nep. Aangezien Matt & Nat geen enkel dierlijk bestanddeel gebruikt, is het merk razend populair bij veganisten en andere animal lovers. En Matt & Nat is ook lief voor mens en milieu. Zo experimenteert het merk volop met recyclagematerialen en -technieken én zien ze erop toe dat de werknemers in hun Chinese fabrieken fair behandeld worden. Matt & Nat heeft ook enkele beroemde ambassadeurs. Nathalie Portman, Olivia Wilde, Tobey Maguire en Charlize Theron zijn grote fan. En jij?

    Fashion - Knowledge Cotton Apparel

    ‘Fashion is not just about looking good. It’s about doing what is right and feeling good about it.’ Mooie woorden van de groene jongens en meisjes van KCA, én ze menen het. Voor hun stijlvolle, coole outerwear-mannencollectie gebruiken ze enkel 100% organisch katoen, waardoor het productieproces zonder schadelijke stoffen verloopt. Ook petpolyester, een stof gemaakt van gerecycleerde petflessen, wordt in de collecties verwerkt. En daar stopt het niet: KCA roept de hele wereld op om – hoe verliefd ze zelf ook zijn op fancy auto’s – toch zo vaak mogelijk de fiets te nemen. De massale uitstoot van C02 zorgt voor het smelten van ijskappen, wat een catastrofe betekent voor het leven op aarde. ‘Take action’ schreeuwen ze, en dat mag je gerust in een hippe chino doen.  

    Fashion: Wearable Stories

    Loredana Falone maakt geen compromissen. Ze gelooft heilig in de mix van duurzame, fairtrade mode én kwalitatieve stoffen. Ze gelooft in tijdloos én fashionable. Inspiratie voor haar creaties put Loredana uit haar onvergetelijke reiservaringen. Het was vooral in Bali dat ze haar hart verloor. While living the Island Life legde Loredana hier de basis voor een gedurfde lijn die enerzijds verschillende culturele invloeden uitademt en anderzijds vasthoudt aan tijdloze waarden en trends. De collectie van het Belgische merk Wearable Stories wordt zowel in Europa als in Bali in eerlijke en veilige omstandigheden gemaakt. Elk stuk is uniek, elk stuk vertelt een verhaal (lees op de website de duurzame verhalen achter de items) en elk stuk wil jou als vrouw het zelfvertrouwen geven om je eigen verhalen voluit te beleven.

    Home & deco: Urban Nature Culture

    Urban Nature Culture – kortweg UNC – is een Nederlands lifestylemerk, opgericht door wereldreizigster Anne Marie Hermans. De onvergetelijke indrukken en verhalen die Anne Marie op haar reizen inhaleert, verwerkt ze feilloos in haar collectie home accessoires, die een mix van verschillende culturen uitademt. UNC is zowel hip stedelijk als ‘zen’ natuurlijk, onder andere door de combi van materialen zoals gerecycleerd glas, bamboe, jute en katoen. Breng de wereld in je huis!

    Beauty: Lamazuna

    Zo’n tien jaar geleden had française Laëtitia Van de Walle er genoeg van om elke dag watjes weg te gooien en kreeg ze een geniaal idee: ze zou de vijf watjes waarmee ze zich dagelijks ontschminkte, vervangen door zachte, herbruikbare exemplaren. Intussen verkoopt Frans merk Lamazuna naast ecowatjes ook andere biologische schoonheidsproducten zoals duurzame shampoo en tandpasta, telkens in biologisch afbreekbare verpakkingen. Zo helpt het merk je op weg naar een zero-waste levensstijl. Hoewel Lamazuna ‘mooi, jong meisje’ betekent in het Georgisch, verkoopt dit vrolijke ecomerk producten voor man en vrouw en voor jong en oud. Voor een ravissante huid, zacht haar, een stralende lach en een mooie wereld.

    Beauty: Cîme

    Dit verhaal begint met een ‘bikinipact’ tussen rechtenstudentes Isabel en Anke. Op een zonnige stranddag fantaseerden deze hartsvriendinnen over het oprichten van een eigen zaak. Een droom die in hun hoofd bleef spoken, ook toen ze enkele jaren later aan de slag gingen als advocaat. Tijdens een reis in Nepal kwamen Anke en haar vader Walter (een expert in plantenextracten en oliën) in contact met de heilzame werking van de bergplanten uit de Himalaya. Zo kreeg het idee voor een biologische verzorgingslijn vorm. Isabel, door haar gevoelige huid kenner in skincare, was meteen on board. Met hun drieën vormen zij CÎME. Dit eco label zet zich in voor de lokale bevolking in Nepal. Zo creëren ze werkgelegenheid én doneren ze per verkocht product een deel van de opbrengst aan ‘Little Doctors’, een project waarbij schoolkinderen les krijgen in gezondheid, hygiëne, voeding en eerste hulp. Waardevolle info die ze kunnen doorgeven binnen hun gemeenschap.

    Home: Bee's Wrap

    Say no to plastic. Wikkel je broodje, plakjes kaas, groenten of fruit niet langer in aluminium-of plasticfolie en dek ook je potjes met leftovers niet meer af met plastic maar kies voor Bee’s Wrap. Sarah Kaeck, een bewuste Amerikaanse mama van drie, droomde van een zero waste keuken en van een duurzame, gezonde manier om voedsel te bewaren. In 2012 ontwierp ze haar eigen papier, door organische katoen te laten trekken in natuurlijke bijenwas, organische jojoba olie en boomhars. Zo creëerde ze een afwasbaar, herbruikbaar en composteerbaar alternatief voor plastic. Gewoon eventjes het papier opwarmen met je handen en over je potje of lekkernijen trekken. Doordat het papier even later afkoelt, blijft het ook vastzitten. Bee’s Wrap ziet het als een missie om wat terug te geven aan de wereld en zet zich actief in voor een gezonde bijenpopulatie, voor propere oceanen en voor een ecologische bewustmaking in scholen en bedrijven. Bee positive!

    Home: Seepje

    Ze noemen zichzelf ‘de wasmannen’: Jasper en Melvin, de Nederlandse oprichters van Seepje. Dit 100% plantaardig wasproduct bestaat uit de schillen van de Sapindus Mukorossi-vrucht uit de Himalaya. Deze superschillen staan bij aanraking met water een natuurlijke zeep af die reinigt en antibacterieel werkt. Met één doosje kan je zo’n dertig wasjes draaien. Voor de niet-durvers is er ook een vloeibare variant. Seepje zorgt voor het welzijn van de Nepalese schillenboer en zijn werknemers op basis van fairtrade principes die een eerlijk loon en goede werkomstandigheden garanderen. De vriendelijke wasmannen vragen je op hun website om het milieu blij te maken en de temperatuur van je was zo laag mogelijk te houden. Ga voor een schone was, in élk opzicht.

     

               

     

     

     

     

     

     













    28-03-2021 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    27-03-2021
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.New at Escuyer

    the tie and dye socks

                                      

    Tie and dye komt naar uw voeten in stijl op Escuyer's nieuwe crew sokken. De nieuwe collectie is gedurfd en gemakkelijk te dragen en geeft uw favoriete accessoire voor het lenteseizoen een funky touch.

    Deze herwerkte essential geeft moeiteloos een coole en casual look aan uw dagelijkse outfits dankzij de loose-fit snit.

    De tie and dye sokken volgen de voetstappen van de andere Escuyer stukken door te vertrouwen op Europees vakmanschap. Het accessoire is gemaakt in Portugal in een kwaliteitsfamiliebedrijf, is gemaakt van een zachte en lichte katoenmix en is met de hand geverfd.

    Verkrijgbaar voor mannen en vrouwen in zowel aardetinten als blauwe tinten, geven de tie and dye sokken - rechtstreeks uit de jaren 60 - u een vintage en casual stijl, net op tijd voor de mooie dagen die voor u liggen.

    Praktische informatie: Herenmaat - 40-45 (one size fits all) - Damesmaat - 36-41 (één maat) - Prijs - 29euros – beschikbaar www.escuyer.com en in een selectie van winkels .

    27-03-2021 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Bridallingerie for your big day

     

    After the wedding dress, the second most important style choice on a wedding day is the perfect lingerie. Whether you opt for a sensual set or something more comfortable and invisible, these wedding designs in the Chantelle and Passionata SS21 collection are guaranteed to become a daily favorite long after you say "I do".

    The Thelma line by Passionata radiates elegance and femininity, thanks to breathtaking designs and soft materials. Every piece has a role to play, whether it’s to stay comfortable during the preparations, under your wedding dress, or on your big night.

    The Thelma line features a balconette bra with a matching tanga, a camisole and short, a sexy bodysuit, nightdress and a kimono. The lifewear range mixes very soft matte, 100% recycled satin fabric with Thelma recycled lace. The balconette bra is also largely made from recycled materials.

    The Chantelle Essentiall line makes a bride feel comfortable and confident on the wedding day. Created with extremely soft material and a focus on invisibility, these pieces are guaranteed to stay unseen under even the sheerest and intricate dresses.

    For a more eye-catching and seductive look, Chantelle presents its Montaigne line. These pieces feature contrasting colors and materials, combined with delicate lace for a more refined and feminine look.

    A more trendy and modern look that plays on the harmony of different materials, we can find in the Chantelle Day to Night line. With a subtle blend of florals and lace Chantelle created a line that feels modern and elegant at the same time.

     

     









    27-03-2021 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    26-03-2021
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Een teug frisse lucht midden de natuur ...

    Wandel- en fietsverblijven bij Dolce by Wyndham La Hulpe Brussels. De komst van de lente brengt het begin van het prachtige weer.

    De natuur ontwaakt en krijgt weer meer plaats, de dagen worden langer en het verlangen naar een uitstapje in het hart van de natuur wordt steeds groter.

    Een hunkering naar frisse lucht, een gevoel van vrijheid, weide velden, wandelen of fietsen en opnieuw in contact raken met de natuur.

    Het hotel Dolce by Wyndham La Hulpe Brussels past perfect binnen deze geest en beantwoordt aan alle verwachtingen.

    Gelegen in het hart van het Zoniënwoud dompelt het hotel de gasten onder in een rustgevende en verfrissende omgeving.

    Voor de wandelliefhebbers biedt Dolce by Wyndham La Hulpe Brussels een Hikecation inclusief verblijf, alle maaltijden, prachtige wandelroutes in het omliggende bos en een Cinq Mondes been- en voetverzorgingscrème.

    Liefhebbers van mountainbiken kunnen hun hart ophalen met het Bikecation programma. Een groot aantal wandel- en fietsroutes zijn te ontdekken op Routeyou.com





    26-03-2021 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Eropuit met Swarovski Optik

    Haast je naar buiten, onze natuur leeft!

    De lente is in aantocht en dat betekent dat de natuur om ons heen terug tot leven komt. Niet enkel de knoppen staan intussen aan de bomen, ook heel wat trekvogels en andere dieren verschijnen weer op het toneel. Om die in al hun pracht te bewonderen, trekken we eropuit met SWAROVSKI OPTIK.

    De eerste voorjaarswarmte brengt heel wat prachtige natuurverschijnselen met zich mee. Er is dan ook geen betere periode om in eigen land op ontdekking te gaan. Zoek jezelf dus even een knappe plek in het bos of op de hei, sta stil en kijk goed om je heen... alles groeit en bloeit! De dieren maken nestjes klaar om hun nieuwe kroost te ontvangen. De trekvogels, die zich gelukkig niet aan het reisverbod moeten houden, keren terug van het zuiden. Padden en andere amfibieën beginnen aan hun jaarlijkse migratie. En binnenkort toveren bloemen en vlinders je tuin om in een heuse kleurbom.

    Hoe je dit alles van dichtbij beleeft? Daar heeft SWAROVSKI OPTIK de perfecte oplossing voor. Dankzij hun verrekijkers en telescopen spot je elk detail en zie je het ongeziene. Hieronder verklappen we met welke drie creaties je onze natuur nog beter leert kennen.

    Geweldige visie binnen handbereik

    Inzoomen op de natuur hoeft helemaal niet ingewikkeld te zijn. Vergeet dus die zware verrekijkers en maak kennis met de CL Pocket. Deze kleine, lichte kijker past niet alleen in je handpalm, maar ook in je jaszak. Je neemt hem letterlijk overal mee naartoe en haalt hem boven in een simpele handomdraai. Zodra je door de lens kijkt, ervaar je een superieure optische kwaliteit. En dat in gelijk welke weersomstandigheid, op eender welk terrein.

    Soorten identificeren in een vingerknip

    Is dat nu een spreeuw of een lijster? Een heggen- of een huismus? Dankzij de dG (digital Guide) bestaat er helemaal geen twijfel meer. Met een druk op de knop stuurt deze innovatieve verrekijker een foto of een filmfragment naar je smartphone. Een slimme app analyseert je beeld en vertelt je meteen welke vogel- of diersoort zich voor je lens presenteert. Omdat je jouw observaties nadien stockeert op je gsm, geniet je later heerlijk na en deel je jouw belevenis makkelijk met familie en vrienden. De natuur verkennen was nog nooit zo leuk.

    Met de geïntegreerde wifi-hotspot op de dG kunnen verschillende mensen de livestream van je observaties volgen binnen een bereik van 5 meter. En natuurlijk kun je al je foto’s en video’s ook meteen delen op sociale media via je smartphone.

    Opgaan in een adembenemend decor

    Droom je er ook wel eens van om het landschap echt te beleven? Om door een telescoop te kijken die zo krachtig is dat het lijkt alsof het landschap je volledig opslokt? Reis dit voorjaar dan Natuurpunt achterna. Om de 20ste verjaardag van de organisatie te vieren, rijdt een interactieve natuurcontainer door het land. Zoek dus een container in je buurt en kom binnen vanalles te weten over onze fauna en flora. Boven op het dak wacht de ST Vista je op. Deze grote outdoor telescoop toont hoe je waanzinnig mooi een landschap wel kan zijn.

    De wereld behoort aan hen die schoonheid kunnen zien. Ervaar het ogenblik.

    SEE THE UNSEEN. - SWAROVSKIOPTIK.COM







    26-03-2021 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    25-03-2021
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.New Magic drops

    365 dagen zon op jouw gezicht

    Iedere dag leggen vrouwen meer en meer nadruk op het verzorgen van hun gezicht en lichaam. Voor de huid zorgen is niet langer iets dat we af en toe doen, het is een dagelijkse gewoonte geworden, en hetzelfde geldt voor de zelfbruiner.

    Door de jaren heen is de populariteit van Magic Drops Face sterk gegroeid. De zelfbruiner garandeert een stralende, zongebruinde teint, zonder grauwe gloed. Het is niet zomaar een zelfbruiner, maar een vorm van magie dat alleen de Magic Drops kan creëren. Waarom? Daar kom je in dit persbericht achter.

    Magic Drops Face is een bestseller sinds 2007 en heeft een vloeibare textuur die geliefd is en gebruikt wordt door veel vrouwen. Het creëert een gezonde, goudbruine glow, alsof je net op zonvakantie bent geweest. Dit jaar wordt Collistar's "magie in een flesje" geleverd in een limited edition van 50 ml, naast de reguliere 30 ml. Zo kun je nog langer van je fake tan genieten!

    De magie van Magic Drops Face

    Een van de sterke punten van Magic Drops is de snelheid: het effect zie je binnen een uur tijd dankzij DHA Rapid. Een uniek en innovatief ingrediënt dat het zelfbruiningsproces versnelt, waardoor het effect bijna direct zichtbaar wordt. De donkerbruine kleur van Magic Drops zorgt ervoor dat je geen grauwe teint krijgt. Zelfs voordat het bruiningsproces begint, en, in tegenstelling tot een licht of wit product, kun je precies zien waar je het product aan hebt gebracht. Het resultaat? Een natuurlijke kleuropbouw en een egale, goudbruine teint zonder strepen of vlekken.

    DE BONDGENOTEN VOOR HET LICHAAM

    Magic Drops Body-Legs : Een specialiteit die net zo snel een gebruind effect geeft als de Magic Drops Face, met een specifieke formule en textuur voor lichaam en benen.

    Slechts een paar druppels en, als door magie, krijgt je lichaam een mooie diepbruine kleur in minder dan een uur, alsof je de dag hebt doorgebracht op het strand of onder de zonnebank hebt gelegen. Allemaal dankzij het innovatieve ingrediënt DHA Rapid, dat de bruiningstijd halveert en een snel, natuurlijk en egaal resultaat garandeert, zonder strepen of vlekken.

    Magic Drops Body-Legs heeft een lichte, zijdezachte en subtiel geparfumeerde textuur; het hydrateert de huid en het maakt de huid soepel en zacht.

    De Magic Drops Body-Legs is ontzettend eenvoudig in gebruik; breng de druppels gelijkmatig aan over je lichaam en laat ze kort intrekken. Vervolgens kun je je meteen aankleden. Voor een optimaal resultaat raden we aan de Precious Body Scrub te gebruiken voordat je de Magic Drops Body- Legs aanbrengt.

    360° Self-Tanning Spray

    Handig omdat het zelfs de meest moeilijke delen van het lichaam bereikt; de spray verdampt gelijkmatig en hoeft niet ingemasseerd te worden. De zelfbruiner-spray is verrijkt met vitamine E, hydrateert en beschermt, droogt onmiddellijk op en is de perfecte bondgenoot voor de benen, omdat deze zelfbruiner een goud- bruine glow garandeert.

    Perfect voor de man die zijn bruine teint wil behouden

    Druppel na het scheren en hydrateren van de huid een paar druppels Magic Drops for Men in de palm van de handen. Breng dit met masserende bewegingen aan op gezicht, hals en de oren voor een frisse, gezonde en aantrekkelijke uitstraling. Voeg voor een intenser resultaat nog een paar extra druppels toe.

    DE NIEUWE MAGIC DROPS ZIJN VERKRIJGBAAR VANAF MAART 2021.

     

     

     









    25-03-2021 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Iedre ruimte Japândi-proof met Camber

    » 4 tips van opbergspecialist Camber voor een Japandi-proof interieur

    Wie dacht dat twee verschillende interieurstijlen niet met elkaar te verzoenen zijn, bewijst de Japandi-trend het tegendeel. Het serene en minimalistische uit Japan blendt er harmonieus met de huiselijke Scandinavische warmte en rust. Deze charmante symbiose vertaalt zich met kasten op maat van Camber in een opgeruimd interieur, zonder in te boeten op persoonlijke accenten. Zo maak je iedere ruimte tijdloos en geniet je in volle rust én Japandi-proof van je woning.

    1. De woonkamer is van jou

    In een Japandi-interieur houd je het niet alleen stijlvol en eenvoudig, maar ook persoonlijk. Drie waarden die Camber graag in jouw woonkamer legt. Want als er één ruimte is waar jouw identiteit ligt en orde een must is, is het wel het kloppend hart van je woning. Om die twee samen te brengen, helpt Camber je op weg. Kies bijvoorbeeld voor een wandkast met enkele open schappen waarop je uitstalt wat je mooi vindt en zo eigen decoratieaccenten legt.

    2. Vak & denkwerk in je home office

    Dat een home office zo’n belangrijke rol zou gaan spelen in je woning, had niemand kunnen voorspellen. Terwijl jij zorgt voor het denkwerk, zorgt Camber voor het vakwerk, want ook dat kenmerkt een Japandi-interieur. Met een kast op maat van jouw home office kan je efficiënt werken en heb je alles binnen handbereik. En met een serene uitstraling kan je in alle rust werken.

    3. Warm & intiem

    Net als de Japandi-trend het voorschrijft, kiest Camber voor pure en warme houtsoorten. Die natuurlijke look & feel zorgt voor een geborgen sfeer. Net dat wat je nodig hebt in de slaapkamer. Daar waar onze buren uit het Hoge Noorden eerder voor lichte tinten kiezen – denk wit en licht hout, durven Japanners te werken met contrast. Een donkere kast geeft dan ook de nodige pit aan je slaapkamerinterieur. De Japandi-stijl meets in the middle en geeft aan rustieke elementen toe te voegen zodat je opnieuw het beste van twee werelden combineert.

    4. Jong geleerd is oud gedaan

    Laat je kinderen vanaf dag één zien wat goede smaak is en hoe ze – belangrijker nog – alles netjes kunnen opbergen. Ook in de kinderkamer kies je voor een praktische kast op maat van Camber die toegankelijk is voor iedere levensfase van je kind. De kast groeit als het ware mee en dat niet alleen in functionele elementen, ook de uitstraling van de kast blijft nog jarenlang Japandi-gewijs hedendaags.













    25-03-2021 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    24-03-2021
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.SUN68 mid-seaso,

    work-from-home looks

    SUN68 SS21 Men's collection

    As working from home has become the new norm, your usual office attire stays safely tucked away in your closet. With work commute now lasting 30 seconds (from bed to laptop) staying dressed in your PJ’s all day can be tempting. And even though working in your old joggers sounds cozy, research has shown that dressing nicely can boost your working performance.

    Luckily for all comfort-oriented men out there, SUN68 has outfits that are equal parts stylish and comfortable. Their collection features items that will have you looking put together during zoom meetings and even hold the power to become your new workwear favorite for when you’ll be able to return to the office.

    The new "work-from-home" suit

    Trade your worn-out joggers for one of these SUN68 sets to spend your workday at home in style, without giving up even an ounce of comfort.

    Zoom call appropriate tops

    Trendy and smart tops for those conference calls where you can't really be bothered to dress up from the waist down.

    Casual office attire

    If you want to be as comfortable as those work-at-home peers, but are still able to show up at the office - these outfits are for you.

     











    24-03-2021 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Heerlijke bakantie-ideeën: roadtrip door Ialië

    Heerlijke vakantie-ideeën voor een roadtrip door Italië

     

    Heb je geweldig veel zin in een heerlijke roadtrip? Spring deze zomer dan in je auto en haast je naar Italië. We stippelden vier fenomenale routes voor je uit. Die zorgen voor een onvergetelijk, zuiders avontuur langs prachtige steden, glooiende wijngaarden, statige kastelen en uitgestrekte natuurreservaten.

    Je merkt het: dit wordt een reis om nooit meer te vergeten. Een roadtrip is dan ook de allerleukste manier om een hele streek in een mum van tijd op je duim te leren kennen. Terwijl de vrijheid door je aderen ruist, dompel je jezelf helemaal onder in het beste van la Bella Italia. Eén risico? Dat je aan de finishlijn meteen terug naar de start wil rijden.

    steden spotten in het noorden

    Langs een tocht van zo’n 520 kilometer cruise je door het rijke verleden van het land. De reis begint in Mantua. Deze adembenemende stad boordevol palazzo’s en kathedralen was ooit het centrum van de renaissance. Sporen van die verheven tijd ontdek je ook in Verona, waar je de romance tussen Shakespeares Romeo en Julia van dichtbij beleeft.

    Op een klein half uur rijden, bereik je de ronde heuvels van Soave. Deze omwalde stad herbergt knappe, middeleeuwse kastelen en landhuizen. Tussen de bezoeken door proef je van het terroir dankzij een lekker glas wijn. Je vervolgt de reis richting het door Unesco bekroonde Vicenza en geniet van het Italiaanse leven in Treviso. Net buiten Padova kom je tot rust in de thermen van Abano. Al sinds de Romeinen hier ooit leefden, is dit één van Europa’s belangrijkste wellnessoorden. Je lichaam en je geest zijn na deze pauze helemaal klaar voor Ferrara, Bologna, Modena en Reggio Emilia. In deze bekende kunststeden maak je kennis met rijke dynastieën en smul je van de lekkerste tortellini van het land terwijl het Apennijnengebergte en de Povlakte net om de hoek liggen. De roadtrip eindigt in Parma, waar muziek als een rode draad door het centrum loopt.

    Door het glooiende Toscane

    Lijkt 220 kilometer cruisen door Toscane jou echt hemels? Zak dan af naar Firenze en treed er in de voetsporen van beroemde figuren als Dante, Da Vinci en Michelangelo. De stad is een verzamelplaats voor kunst en cultuur en bevindt zich op een steenworp van de middeleeuwse hotspot San Gimignano. Trotse torens turen hier over het landschap en domineren de skyline. Ook Monteriggioni is zo’n oeroude plek. Een perfect bewaarde muur omarmt het piepkleine centrum en scheidt de smalle straten van de glooiende velden. Verderop lijkt het in Siena alsof de tijd sinds 1300 volledig stil is blijven staan.

    Het pure landschap van Toscane geeft zich volledig prijs in Val d’Orcia. Eiken, olijfbomen, wijnranken en diepgroene cipressen vleien zich over hellingen en ravijnen. Tussen al dat moois bots je op Montalcino. Deze kleine stad staat bekend om z’n fantastische Brunello wijn. Nog in de vallei van Orcia zijn de middeleeuwse steden San Quirico d'Orcia, Pienza en Castiglione d’Orcia een ommetje waard. Veel van hun idyllische kerken, kathedralen en palazzo’s pronken op de Unesco Werelderfgoedlijst. Wie na dit cultuurbad nood heeft aan een echte zwempartij parkeert de auto in Bagno Vignoni of San Filippo. Hier dobber je rond in natuurlijke warmwaterbronnen die zalig inwerken op je spieren en gewrichten. Aan de eindmeet van deze trip ligt Radicofani op je te wachten. Dit stervormige fort prijkt hoog boven de horizon uit. Ideaal om Toscane volwaardig uit te wuiven.

    Natuur en cultuur in Umbrië

    In het midden van de Italiaanse laars gaat je verkenningstocht door Umbrië van start in de Romeinse vestiging Norcia. Ondanks enkele aardbevingen bleef veel erfgoed bewaard en is de stad één van de belangrijkste van de streek. Aan de horizon zie je Monte Sibillini opdoemen. Na een half uur rijden vanuit Nursia dwaal je aan de voet van de berg door een kleurrijk natuurreservaat. Vanaf mei struin je op de drie vlaktes van Castelluccio di Norcia door een uitgestrekt paars-geel veld van klaprozen, korenbloemen en madeliefjes.

    Via Spoleto, Foligno en Spello arriveer je in Assisi. Dankzij Sint Franciscus van Assisi staat deze plek wereldwijd bekend als een oase van vrede en broederschap. Perfect om tijdens je vakantie even een spirituele bezinning te houden. Ook het nabijgelegen natuurpark van Monte Subasio baadt in stilte. Het roze gesteente van de berg wordt begroeid door dichte eikenbossen en olijfbomen. Al zijn er ook open vlaktes waar je kan paragliden en kiten. Na deze adrenalinekick trek je verder naar Perugia en Orvieto. Deze steden maakten achtereenvolgens deel uit van het Etruskische, het Romeinse, het Byzantijnse en het katholieke rijk. Om afscheid te nemen van de pracht van Umbrië, zoef je naar de watervallen van Marmore, één van de hoogste van Europa.

    Zuiderse sferen in Puglia

    De zuiderse tocht door Puglia neemt je bijna 190 kilometer mee op sleeptouw. De route vangt aan in het midden van Barletta, waar een schitterend kasteel op slechts enkele meters van de haven ligt. Langs de Adriatische kustlijn bereik je de witte gevels van Trani. Wie blijft volgen, komt in Bari terecht, de hoofdstad van Puglia. Door het enorme contrast tussen het historisch centrum en de mondaine wijk Murat wordt al eens gezegd dat deze stad twee gezichten heeft.

    Bovenop de kliffen van Puglia blinkt Polignano a Mare hoog boven de golven van de zee. Wie liever vanop het strand het water in duikt, zoekt z’n geluk in Monopoli. Op een half uurtje van hier daal je af tot ver onder de zeespiegel, in de grotten van Castellana. Deze ondergrondse tunnels trekken speleologen van over de hele wereld aan. In Alberobello zijn het dan weer de trulli die je versteld doen staan. Deze ronde, witte huisjes met hun kegelvormige daken spot je in de ganse regio. Maar nergens anders staan er zoveel bijeen als hier. Wie zich graag tegoed doet aan een fris glas wijn, reist verder naar Locorotondo. Kenners ontdekken in de droge, witte wijnen van dit terroir zoete toetsen van perzik. Via het romantische Cisternino en het feeërieke Martina Franca komt de finish stilaan in zicht. Die ligt in de witte badstad Ostuni. Vanuit het centrum, dat maar liefst drie heuveltoppen in beslag neemt, kijk je uit over de zee en de vele middeleeuwse gebouwen.

    Meer inspiratie? Bezoek de website, YouTube- , Instagrampagina en Belgische Facebookpagina van ENIT. Website: www.italia.it

    illustraties: umbtiatourism – turismo veneto – puglia promozione

     

     

     

     

     

     

     

     









    24-03-2021 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    23-03-2021
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.CKS gamers gollab

    als eerbetoon aan Kastiop

    CKS lanceert in april de CKS x Gamers collab i.s.m. YouTubers Kastiop en JustJade Belgisch modelabel CKS creëerde samen met Kastiop en JustJade een exclusieve capsulecollectie voor de gaming enthusiasts. De typische gamerslang en artworks die in deze collectie centraal staan, werden gebaseerd op inside knowledge van YouTubers JustJade en Kastiop.

    Na zijn dood werd samen met de ouders van Kastiop (Kacper Przybylski) besloten om de collectie te ontwerpen als eerbetoon aan Kastiop, zijn creativiteit en zijn fans. Van elk verkocht item uit deze collectie schenkt CKS 5% aan het goede doel WatWat (www.watwat.be), dat meehelpt om bij te dragen aan de mentale gezondheid van jongeren. De collectie is vanaf april, net voor de Paasvakantie, verkrijgbaar in de CKS-stores en op de CKS-webshop.

    Inspelen op de leefwereld van kids

    Vanuit de vraag wat kids vandaag bezig houdt, kwam CKS op het idee een gaming collectie te ontwerpen samen met enkele YouTubers. In de zoektocht naar YouTubers met een trouwe fanbase die kindvriendelijke content maken, kwam CKS terecht bij JustJade voor de meisjes en Kastiop voor de jongens. De gaming collectie werd door het CKS-designteam gecreëerd op basis van input van JustJade en Kastiop. Zo werd er typisch gamerslang en gaming gerelateerd artwork in de collectie gebruikt.

    Eerbetoon aan Kacper Przybylski - Tijdens het designproces overleed Kacper Przybylski. Er werd overwogen om de capsulecollectie stop te zetten, maar na overleg en in samenspraak met de ouders van Kastiop, werd besloten om er toch mee door te gaan. De collectie zal gebracht worden als een eerbetoon aan Kacper, zijn werk en zijn trouwe fans. Zo werd er ook samen met de ouders van Kastiop beslist om 5% van de verkoop van elk item uit deze gaming capsule te schenken aan het goede doel WatWat (www.watwat.be). WatWat is een website waar jongeren een antwoord krijgen op 1001 vragen, zonder taboes. Zo proberen ze bij te dragen aan de mentale gezondheid van kinderen en jongeren door alle onderwerpen bespreekbaar te maken.

    This is for the gamers - CKS richt zich met deze collab op de gaming loving kids. Daar waar Kastiop het gezicht vormt van de capsule voor jongens, is het boegbeeld voor de meisjes JustJade, die furore maakte met het bekende dansspel Just Dance. De collectie bestaat uit een aantal trendy bovenstuks voor zowel jongens (en bij uitbreiding mannen aangezien de stuks gaan tot maat L) als meisjes. Het artwork is geïnspireerd op populaire videogames en gamerslang. Als eerbetoon aan Kastiop werden ook enkele extra stuks ontworpen met de foto van Kacper en zijn favoriete quotes. De CKS x Gamers collab zal in april (Paasvakantie) verkrijgbaar zijn in de CKS-stores & CKS-webshop. (illustraties zijn voorlopige schetsen!)







    23-03-2021 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Eden Park : tropische prints

    Wanneer u deze zomer een ananas tegen komt met strikjes, dan u hoeft u zich geen zorgen te maken: u hallucineert niet!

    Er waait een tropische wind door de lente-zomercollectie van Eden Park, een kledinglijn die iedere moderne man nu al doet dromen van warme temperaturen. Kijk maar naar het fleurig hemdje en je voelt spontaan de zomerkriebels opborrelen.

    De print met planten en bloemen komt ook voor op andere stukken: retro T-shirt, bloemrijk hemd en pet zijn creaties die de gezette trend volgen.

    Eden Park is het eerste premium merk ter wereld met de rugbysport als inspiratiebron. De creaties zijn authentiek, hedendaags, elegant en met een duidelijke signatuur. Het merk straalt die typische doordachte Franse knowhow uit alsook die typische French Flair. Het huis Eden Park is aanwezig in 34 landen en heeft ondertussen ruim 534 verkooppunten.

    https://www.eden-park.com/









    23-03-2021 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    22-03-2021
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Floris van Bommel op hete kolen

    New collab! Floris van Bommel x Big Green Egg

    Vrienden en familie hangen rond in de tuin, het weer is perfect, de drank smaakt goed en de Big Green Egg staat te roken. Wat voor schoen past daarbij? Die vraag was het startpunt van het ontwerpproces van de ‘Floris van Bommel & Big Green Egg’ sneaker. Het resultaat: een dames- en een herensneaker die uitstekend past bij het perfecte Big Green Egg moment.

    Schoenenfabrikant Floris van Bommel houdt ervan samenwerkingen aan te gaan met merken die niet meteen voor de hand liggend lijken. Door de jaren heen heeft het merk samengewerkt met een kleurrijk gezelschap aan bedrijven en personen, zoals onder andere het Nederlands snoep- en dropmerk Autodrop en bekende gezichten als Marcel Vanthilt en Ozark Henry.

    "Om onszelf scherp te houden laten we ons eens in de zoveel tijd voor een limited edition inspireren door iets of iemand ver buiten onze schoenenbubbel. De enige overeenkomsten die we zoeken zijn kwaliteit, vakmanschap en ambacht, in de ruimste zin van het woord" - Floris van Bommel

    Hoewel een geslaagde match voor een Floris van Bommel-collab niet bepaald wordt door overeenkomsten, ligt de samenwerking met Big Green Egg wel binnen de interesses van de designer.

    Floris van Bommel: "De geur van smeulend houtskool maakt van elke dag een topdag. Het jaargetijde maakt dan niet eens zoveel uit. Met mijn vrienden organiseer ik elke winter een paar ‘mid winter BBQ’s’. Kampvuurtje, bier, dekentjes, telefoons inleveren, muziekje en goed simpel eten. De wereld draait steeds sneller, de aanvoer van nieuws en online flauwekul is oneindig. Ik merk aan mezelf dat ik het moeilijk vind om te schakelen tussen die snelweg van indrukken en gewoon leeg zijn in je hoofd en in het moment te vertoeven. De avonden en middagen met een mooi uitgebreid 'Big Green Egg'-ritueel zijn perfecte momenten om weer even te aarden en tot rust te komen.”

    Het ontwerpproces

    Floris van Bommel: “We hebben het hele ontwerp behoorlijk thematisch aangepakt deze keer. Tijdens ons onderzoek viel ons oog op de vrolijk kringelende rookpluimpjes die we boven uit de schoorsteentjes van de Big Green Eggs zagen komen. Dat leek ons een mooi uitgangspunt. Na wat gesleutel op de ontwerptafel wappert de belijning nu, als rook uit een Big Green Egg, mooi uit over de sneaker."

    Vervolgens werd gezocht naar een materiaalcombinatie die dat idee ondersteunt. Het werd roetzwart suède gemixt met high tech mesh op de voorvoet, glanzend zwarte nylon op de zijkant en as-achtig rubber op de hiel. Dwars daaroverheen kronkelt als accent een wit lijntje rook. Onder op de zool zien we de kleur van gloeiende kooltjes terugkomen. In de schoen zitten ook een paar rechtstreekse verwijzingen naar Big Green Egg verwerkt, zoals de kenmerkende look van het groene gedeukte keramische materiaal, dat komt terug in het rubber van de stabilizer achter bij de hiel.

    De collab bestaat uit: • Een Limited edition ‘Floris van Bommel for Big Green Egg’ sneaker (dames & heren). • Een Limited edition ‘Floris van Bommel for Big Green Egg’ lederen BBQ schort.

    De sneakers zullen vanaf midden mei verkrijgbaar zijn bij een select aantal Floris van Bommel topdealers, Floris van Bommel brandstores & webshop en een selectie van Big Green Egg dealers door heel Europa.

     

     

     

     











    22-03-2021 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    21-03-2021
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.The power of pastel

    Candy colored tones for spring

    With spring approaching rapidly, we can’t help but feel happy. The season is known as a time of rebirth, renewal and rejuvenation. A time we desperately need right now. In response to the pandemic we started developing a longing for comfort and wellness, and that’s where the, spring-favorite, pastel shades enter the conversation.

    Pastels are colors that hold the power to make us feel calm and that can be associated with wellness. It’s said that the reasoning behind this is that these colors remind us of our childhood. These uncertain times make us crave security and comfort, and those nostalgic feelings of pastel bedrooms and children’s clothing do just the trick. In fashion, these less saturated hues have been used since the 18th century. This spring season designers have turned to pastels as mood enhancers. Above all this, pastel hues are easy to combine with neutrals, earth tones, dark colors, black and white – even your basic denim gets an upgrade paired with a pastel top or jacket.

    Pastel pink

    Doesn’t everyone want to remind others of cotton candy all the time? Feminine and soft tones like baby pink and salmon are sure to make you feel as sweet as you look.

    Pastel green

    Looking for a more unique pastel hue? Minty or pistachio greens are a perfect way to refresh your wardrobe.

    Pastel blue

    Blue is a relatively easy color to wear. The less saturated hues like baby blue and sky blue remind us of the outdoors, a sight that has been much missed in 2020.

    Pastel purple

    Lilac, lavender, violet, … you name it. These fresh, feminine and subtly romantic hues are universally flattering. So channel your inner Prince and bathe in the lilac rain.











    21-03-2021 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Wearavle stories

    Julie Vermeire en Marcelo Ballardin voor CKS

    CKS pakt uit met 3 collabs voor het FW21-seizoen

    Voor hun nieuwste samenwerkingen van het FW21-seizoen, viel de keuze van het Belgische fashionlabel CKS op 3 Belgische persoonlijkheden. Samen met designer en entrepreneur Loredana Falone van het duurzame merk Wearable Stories, lanceert CKS een eco-verantwoordelijke damescollectie. TV-persoonlijkheid, danser en TikTok-ster Julie Vermeire legt al haar enthousiasme in een on-trend capsule voor tieners. Chef van het Gentse sterrenrestaurant Oak en creatieve wereldburger Marcelo Ballardin, stapt uit zijn comfortzone en ontwerpt met CKS een eigentijdse mannencapsule.

    CKS x WEARABLE STORIES

    De ontwerpfilosofie van de Belgische Loredana Falone ademt sustainability. En dat is ook te zien aan de conscious samenwerking met CKS. Het vrouwelijke en authentieke karakter van Wearable Stories smelt in de capsulecollectie mooi samen met de eigentijdse twist en de frivole touch van CKS.

    De vlotte samenwerking tussen Falone en CKS en de mix van ideeën werd vertaald naar vrouwelijke silhouetten gemaakt in de zachtste stoffen met een fris kleurenpalet. Haar inspiratie haalde Loredana uit Mother earth: “Deze collectie straalt optimisme uit. Het is een verlangen naar meer vrijheid. Opnieuw sociaal kunnen zijn. De capsule combineert dan ook verschillende stijlen die zich perfect lenen voor vele gelegenheden. In de collectie zit een denim capsule en knitwear capsule die perfect onderling combineerbaar zijn. Aangevuld met enkele layering pieces en jurken is deze collectie perfect om het herfstseizoen in te zetten.”

    Een verrassend spel van bold shoulders, volumineuze mouwen en luxueuze basics vormen het recept voor de key pieces in je wintergarderobe. De collab is een tijdloze en erg vrouwelijke capsulecollectie, ontworpen om lange tijd te worden gebruikt en geliefd. Deze eco-verantwoordelijke CKS x Wearable Stories capsule hangt in juli als pre-fall collectie in de CKS-rekken & in de CKS webshop.

    CKS x JULIE VERMEIRE

    TV-persoonlijkheid, TikTok-ster en vrolijke spring-in-het-veld Julie Vermeire moest niet lang nadenken wanneer CKS haar vroeg om samen een collectie te ontwerpen: “Ik ben fan van Belgische mode en ik vind het heel fijn om op deze manier ook mijn steentje bij te dragen aan lokaal en Belgisch kopen. Mijn volgers situeren zich ook in Vlaanderen, dus ze gaan mijn collectie meteen kunnen kopen en dragen. Ik kijk er al naar uit om dat te zien in het straatbeeld.”

    De collab met CKS verloopt erg vlot volgens Julie: “Kleding ontwerpen is een heel nieuw en leerrijk proces voor mij. Maar CKS luistert echt naar mijn ideeën en mening. Ze begeleiden mij doorheen het hele designproces. Ik kijk ernaar uit om de stuks straks ook in het echt te proberen en ze van op papier tot leven te zien komen.”

    Julie Vermeire haalde haar inspiratie voor deze collectie uit haar dagelijkse leven. Kleding waarin ze zichzelf graag ziet en die ze zelf graag draagt. De items zijn makkelijk onderling te combineren, zowel sportief als casual.

    CKS x Julie Vermeire

    Dit resulteerde in een urban style die hand in hand gaat met vrouwelijkheid en draagbaarheid. Een zacht roze-grijze tartan print wordt gecombineerd met oversized cuts en relaxte silhouettes. Julie integreerde ook een eigen handgeschreven quote in de collectie die haar persoonlijkheid volledig weerspiegelt: soul shine. De collab met Julie Vermeire straalt een streetwear vibe uit waarmee CKS ook tienermeisjes hoopt aan te spreken.

    De collectie zal vanaf september 2021 verkrijgbaar zijn in de CKS-stores & op de webshop.

    CKS x MARCELO BALLARDIN

    Om een nieuw elan te geven aan hun mannencollectie, ging CKS in zee met Marcelo Ballardin. De wereldburger en topchef met Braziliaanse roots koos voor CKS omwille van de creatieve vrijheid die hij krijgt bij het ontwerpen en omdat hij staat achter de filosofie van het Belgische modemerk.

    Marcelo Ballardin staat in zijn keuken gekend om zijn vakmanschap en oog voor detail. Dat is in deze collab met CKS niet anders. “Mode en het culinaire gaan hand in hand. Het draait allemaal om creativiteit. We hebben in België ongelooflijk veel getalenteerde chef koks en fashion designers. Ik vind het dan ook een hele eer dat ik als modeontwerper voor CKS aan de slag mag en een collectie kan ontwerpen die ik mooi vind, met items die ik zelf graag draag. Mijn collectie is dan ook gemaakt vanuit het hart en mijn passie voor creativiteit.”

    Geïnspireerd door zijn Braziliaanse roots, persoonlijke stijl en liefde voor Aziatische fashion, ontwerpt Marcelo samen met CKS een eenvoudige maar elegante capsulecollectie voor heren. De collectie is een mix van formele en casual items in mannelijke, winterse kleuren. Marcelo speelt met een mix van materialen en technische details om het geheel een hedendaags en luxueus gevoel te geven. Leuk weetje: als artwork in de collectie werden de exacte coördinaten van zijn geboorteplaats in Manaus, Brazilië als detail gebruikt. De capsule is een complete collectie geworden met draagbare items zoals een winterjas, worker jackets, hemden en broeken.

    De CKS x Marcelo Ballardin collectie zal vanaf septemer 2021 verkocht worden in de CKS webshop en JBC-winkels.









    21-03-2021 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)


    Archief per week
  • 18/11-24/11 2024
  • 11/11-17/11 2024
  • 04/11-10/11 2024
  • 28/10-03/11 2024
  • 21/10-27/10 2024
  • 14/10-20/10 2024
  • 07/10-13/10 2024
  • 30/09-06/10 2024
  • 23/09-29/09 2024
  • 16/09-22/09 2024
  • 09/09-15/09 2024
  • 02/09-08/09 2024
  • 26/08-01/09 2024
  • 19/08-25/08 2024
  • 12/08-18/08 2024
  • 05/08-11/08 2024
  • 29/07-04/08 2024
  • 22/07-28/07 2024
  • 15/07-21/07 2024
  • 08/07-14/07 2024
  • 01/07-07/07 2024
  • 24/06-30/06 2024
  • 17/06-23/06 2024
  • 10/06-16/06 2024
  • 03/06-09/06 2024
  • 27/05-02/06 2024
  • 20/05-26/05 2024
  • 13/05-19/05 2024
  • 06/05-12/05 2024
  • 29/04-05/05 2024
  • 22/04-28/04 2024
  • 15/04-21/04 2024
  • 08/04-14/04 2024
  • 01/04-07/04 2024
  • 25/03-31/03 2024
  • 18/03-24/03 2024
  • 11/03-17/03 2024
  • 04/03-10/03 2024
  • 26/02-03/03 2024
  • 19/02-25/02 2024
  • 12/02-18/02 2024
  • 05/02-11/02 2024
  • 29/01-04/02 2024
  • 22/01-28/01 2024
  • 15/01-21/01 2024
  • 08/01-14/01 2024
  • 01/01-07/01 2024
  • 25/12-31/12 2023
  • 18/12-24/12 2023
  • 11/12-17/12 2023
  • 04/12-10/12 2023
  • 27/11-03/12 2023
  • 20/11-26/11 2023
  • 13/11-19/11 2023
  • 06/11-12/11 2023
  • 30/10-05/11 2023
  • 23/10-29/10 2023
  • 16/10-22/10 2023
  • 09/10-15/10 2023
  • 02/10-08/10 2023
  • 25/09-01/10 2023
  • 18/09-24/09 2023
  • 11/09-17/09 2023
  • 04/09-10/09 2023
  • 28/08-03/09 2023
  • 21/08-27/08 2023
  • 14/08-20/08 2023
  • 07/08-13/08 2023
  • 31/07-06/08 2023
  • 24/07-30/07 2023
  • 17/07-23/07 2023
  • 10/07-16/07 2023
  • 03/07-09/07 2023
  • 26/06-02/07 2023
  • 19/06-25/06 2023
  • 12/06-18/06 2023
  • 05/06-11/06 2023
  • 29/05-04/06 2023
  • 22/05-28/05 2023
  • 15/05-21/05 2023
  • 08/05-14/05 2023
  • 01/05-07/05 2023
  • 24/04-30/04 2023
  • 17/04-23/04 2023
  • 10/04-16/04 2023
  • 03/04-09/04 2023
  • 27/03-02/04 2023
  • 20/03-26/03 2023
  • 13/03-19/03 2023
  • 06/03-12/03 2023
  • 27/02-05/03 2023
  • 20/02-26/02 2023
  • 13/02-19/02 2023
  • 06/02-12/02 2023
  • 30/01-05/02 2023
  • 23/01-29/01 2023
  • 16/01-22/01 2023
  • 09/01-15/01 2023
  • 02/01-08/01 2023
  • 25/12-31/12 2023
  • 19/12-25/12 2022
  • 12/12-18/12 2022
  • 05/12-11/12 2022
  • 28/11-04/12 2022
  • 21/11-27/11 2022
  • 14/11-20/11 2022
  • 07/11-13/11 2022
  • 31/10-06/11 2022
  • 24/10-30/10 2022
  • 17/10-23/10 2022
  • 10/10-16/10 2022
  • 03/10-09/10 2022
  • 26/09-02/10 2022
  • 19/09-25/09 2022
  • 12/09-18/09 2022
  • 05/09-11/09 2022
  • 29/08-04/09 2022
  • 22/08-28/08 2022
  • 15/08-21/08 2022
  • 08/08-14/08 2022
  • 01/08-07/08 2022
  • 25/07-31/07 2022
  • 18/07-24/07 2022
  • 11/07-17/07 2022
  • 04/07-10/07 2022
  • 27/06-03/07 2022
  • 20/06-26/06 2022
  • 13/06-19/06 2022
  • 06/06-12/06 2022
  • 30/05-05/06 2022
  • 23/05-29/05 2022
  • 16/05-22/05 2022
  • 09/05-15/05 2022
  • 02/05-08/05 2022
  • 25/04-01/05 2022
  • 18/04-24/04 2022
  • 11/04-17/04 2022
  • 04/04-10/04 2022
  • 28/03-03/04 2022
  • 21/03-27/03 2022
  • 14/03-20/03 2022
  • 07/03-13/03 2022
  • 28/02-06/03 2022
  • 21/02-27/02 2022
  • 14/02-20/02 2022
  • 07/02-13/02 2022
  • 31/01-06/02 2022
  • 24/01-30/01 2022
  • 17/01-23/01 2022
  • 10/01-16/01 2022
  • 03/01-09/01 2022
  • 26/12-01/01 2023
  • 13/12-19/12 2021
  • 06/12-12/12 2021
  • 29/11-05/12 2021
  • 22/11-28/11 2021
  • 15/11-21/11 2021
  • 08/11-14/11 2021
  • 01/11-07/11 2021
  • 25/10-31/10 2021
  • 18/10-24/10 2021
  • 11/10-17/10 2021
  • 04/10-10/10 2021
  • 27/09-03/10 2021
  • 20/09-26/09 2021
  • 13/09-19/09 2021
  • 06/09-12/09 2021
  • 30/08-05/09 2021
  • 23/08-29/08 2021
  • 16/08-22/08 2021
  • 09/08-15/08 2021
  • 02/08-08/08 2021
  • 26/07-01/08 2021
  • 19/07-25/07 2021
  • 12/07-18/07 2021
  • 05/07-11/07 2021
  • 28/06-04/07 2021
  • 21/06-27/06 2021
  • 14/06-20/06 2021
  • 07/06-13/06 2021
  • 31/05-06/06 2021
  • 24/05-30/05 2021
  • 17/05-23/05 2021
  • 10/05-16/05 2021
  • 03/05-09/05 2021
  • 26/04-02/05 2021
  • 19/04-25/04 2021
  • 12/04-18/04 2021
  • 05/04-11/04 2021
  • 29/03-04/04 2021
  • 22/03-28/03 2021
  • 15/03-21/03 2021
  • 08/03-14/03 2021
  • 01/03-07/03 2021
  • 22/02-28/02 2021
  • 15/02-21/02 2021
  • 08/02-14/02 2021
  • 01/02-07/02 2021
  • 25/01-31/01 2021
  • 18/01-24/01 2021
  • 11/01-17/01 2021
  • 04/01-10/01 2021
  • 28/12-03/01 2027
  • 07/12-13/12 2020
  • 30/11-06/12 2020
  • 23/11-29/11 2020
  • 16/11-22/11 2020
  • 09/11-15/11 2020
  • 02/11-08/11 2020
  • 26/10-01/11 2020
  • 19/10-25/10 2020
  • 12/10-18/10 2020
  • 05/10-11/10 2020
  • 28/09-04/10 2020
  • 21/09-27/09 2020
  • 14/09-20/09 2020
  • 07/09-13/09 2020
  • 31/08-06/09 2020
  • 24/08-30/08 2020
  • 17/08-23/08 2020
  • 10/08-16/08 2020
  • 03/08-09/08 2020
  • 27/07-02/08 2020
  • 20/07-26/07 2020
  • 13/07-19/07 2020
  • 06/07-12/07 2020
  • 29/06-05/07 2020
  • 22/06-28/06 2020
  • 15/06-21/06 2020
  • 08/06-14/06 2020
  • 01/06-07/06 2020
  • 25/05-31/05 2020
  • 18/05-24/05 2020
  • 11/05-17/05 2020
  • 04/05-10/05 2020
  • 27/04-03/05 2020
  • 20/04-26/04 2020
  • 13/04-19/04 2020
  • 06/04-12/04 2020
  • 30/03-05/04 2020
  • 23/03-29/03 2020
  • 16/03-22/03 2020
  • 09/03-15/03 2020
  • 02/03-08/03 2020
  • 24/02-01/03 2020
  • 17/02-23/02 2020
  • 10/02-16/02 2020
  • 03/02-09/02 2020
  • 27/01-02/02 2020
  • 20/01-26/01 2020
  • 13/01-19/01 2020
  • 06/01-12/01 2020
  • 30/12-05/01 2020
  • 16/12-22/12 2019
  • 09/12-15/12 2019
  • 02/12-08/12 2019
  • 18/11-24/11 2019
  • 11/11-17/11 2019
  • 04/11-10/11 2019
  • 28/10-03/11 2019
  • 21/10-27/10 2019
  • 14/10-20/10 2019
  • 07/10-13/10 2019
  • 30/09-06/10 2019
  • 23/09-29/09 2019
  • 16/09-22/09 2019
  • 09/09-15/09 2019
  • 02/09-08/09 2019
  • 26/08-01/09 2019
  • 19/08-25/08 2019
  • 12/08-18/08 2019
  • 05/08-11/08 2019
  • 29/07-04/08 2019
  • 22/07-28/07 2019
  • 15/07-21/07 2019
  • 08/07-14/07 2019
  • 01/07-07/07 2019
  • 24/06-30/06 2019
  • 17/06-23/06 2019
  • 10/06-16/06 2019
  • 03/06-09/06 2019
  • 27/05-02/06 2019
  • 20/05-26/05 2019
  • 13/05-19/05 2019
  • 06/05-12/05 2019
  • 29/04-05/05 2019
  • 22/04-28/04 2019
  • 15/04-21/04 2019
  • 08/04-14/04 2019
  • 01/04-07/04 2019
  • 25/03-31/03 2019
  • 18/03-24/03 2019
  • 11/03-17/03 2019
  • 04/03-10/03 2019
  • 25/02-03/03 2019
  • 18/02-24/02 2019
  • 11/02-17/02 2019
  • 04/02-10/02 2019
  • 28/01-03/02 2019
  • 21/01-27/01 2019
  • 14/01-20/01 2019
  • 07/01-13/01 2019
  • 31/12-06/01 2019
  • 24/12-30/12 2018
  • 17/12-23/12 2018
  • 10/12-16/12 2018
  • 03/12-09/12 2018
  • 26/11-02/12 2018
  • 19/11-25/11 2018
  • 12/11-18/11 2018
  • 05/11-11/11 2018
  • 29/10-04/11 2018
  • 22/10-28/10 2018
  • 15/10-21/10 2018
  • 08/10-14/10 2018
  • 01/10-07/10 2018
  • 24/09-30/09 2018
  • 17/09-23/09 2018
  • 10/09-16/09 2018
  • 03/09-09/09 2018
  • 27/08-02/09 2018
  • 20/08-26/08 2018
  • 13/08-19/08 2018
  • 06/08-12/08 2018
  • 30/07-05/08 2018
  • 23/07-29/07 2018
  • 16/07-22/07 2018
  • 09/07-15/07 2018
  • 30/04-06/05 2018
  • 23/04-29/04 2018
  • 16/04-22/04 2018
  • 09/04-15/04 2018
  • 02/04-08/04 2018
  • 26/03-01/04 2018
  • 19/03-25/03 2018
  • 12/03-18/03 2018
  • 05/03-11/03 2018
  • 26/02-04/03 2018
  • 19/02-25/02 2018
  • 12/02-18/02 2018
  • 05/02-11/02 2018
  • 29/01-04/02 2018
  • 22/01-28/01 2018
  • 15/01-21/01 2018
  • 08/01-14/01 2018
  • 01/01-07/01 2018
  • 25/12-31/12 2017
  • 18/12-24/12 2017
  • 11/12-17/12 2017
  • 04/12-10/12 2017
  • 27/11-03/12 2017
  • 20/11-26/11 2017
  • 13/11-19/11 2017
  • 06/11-12/11 2017
  • 30/10-05/11 2017
  • 23/10-29/10 2017
  • 16/10-22/10 2017
  • 09/10-15/10 2017
  • 02/10-08/10 2017
  • 25/09-01/10 2017
  • 18/09-24/09 2017
  • 11/09-17/09 2017
  • 04/09-10/09 2017
  • 28/08-03/09 2017
  • 21/08-27/08 2017
  • 14/08-20/08 2017
  • 07/08-13/08 2017
  • 31/07-06/08 2017
  • 24/07-30/07 2017
  • 17/07-23/07 2017
  • 10/07-16/07 2017
  • 03/07-09/07 2017
  • 26/06-02/07 2017
  • 19/06-25/06 2017
  • 12/06-18/06 2017
  • 05/06-11/06 2017
  • 29/05-04/06 2017
  • 22/05-28/05 2017
  • 15/05-21/05 2017
  • 08/05-14/05 2017
  • 01/05-07/05 2017
  • 24/04-30/04 2017
  • 17/04-23/04 2017
  • 10/04-16/04 2017
  • 03/04-09/04 2017
  • 27/03-02/04 2017
  • 20/03-26/03 2017
  • 13/03-19/03 2017
  • 06/03-12/03 2017
  • 27/02-05/03 2017
  • 20/02-26/02 2017
  • 13/02-19/02 2017
  • 06/02-12/02 2017
  • 30/01-05/02 2017
  • 23/01-29/01 2017
  • 16/01-22/01 2017
  • 09/01-15/01 2017
  • 02/01-08/01 2017
  • 25/12-31/12 2017
  • 19/12-25/12 2016
  • 12/12-18/12 2016
  • 05/12-11/12 2016
  • 28/11-04/12 2016
  • 21/11-27/11 2016
  • 14/11-20/11 2016
  • 07/11-13/11 2016
  • 31/10-06/11 2016
  • 24/10-30/10 2016
  • 17/10-23/10 2016
  • 10/10-16/10 2016
  • 03/10-09/10 2016
  • 26/09-02/10 2016
  • 19/09-25/09 2016
  • 12/09-18/09 2016
  • 05/09-11/09 2016
  • 29/08-04/09 2016
  • 22/08-28/08 2016
  • 15/08-21/08 2016
  • 08/08-14/08 2016
  • 01/08-07/08 2016
  • 25/07-31/07 2016
  • 18/07-24/07 2016
  • 11/07-17/07 2016
  • 04/07-10/07 2016
  • 27/06-03/07 2016
  • 20/06-26/06 2016
  • 13/06-19/06 2016
  • 06/06-12/06 2016
  • 30/05-05/06 2016
  • 23/05-29/05 2016
  • 16/05-22/05 2016
  • 09/05-15/05 2016
  • 02/05-08/05 2016
  • 25/04-01/05 2016
  • 18/04-24/04 2016
  • 11/04-17/04 2016
  • 04/04-10/04 2016
  • 28/03-03/04 2016
  • 21/03-27/03 2016
  • 14/03-20/03 2016
  • 07/03-13/03 2016
  • 29/02-06/03 2016
  • 22/02-28/02 2016
  • 15/02-21/02 2016
  • 08/02-14/02 2016
  • 01/02-07/02 2016
  • 25/01-31/01 2016
  • 18/01-24/01 2016
  • 11/01-17/01 2016
  • 04/01-10/01 2016
  • 28/12-03/01 2021
  • 21/12-27/12 2015
  • 14/12-20/12 2015
  • 07/12-13/12 2015
  • 30/11-06/12 2015
  • 23/11-29/11 2015
  • 16/11-22/11 2015
  • 09/11-15/11 2015
  • 02/11-08/11 2015
  • 26/10-01/11 2015
  • 19/10-25/10 2015
  • 12/10-18/10 2015
  • 05/10-11/10 2015
  • 28/09-04/10 2015
  • 21/09-27/09 2015
  • 14/09-20/09 2015
  • 07/09-13/09 2015
  • 31/08-06/09 2015
  • 24/08-30/08 2015
  • 17/08-23/08 2015
  • 10/08-16/08 2015
  • 03/08-09/08 2015
  • 27/07-02/08 2015
  • 20/07-26/07 2015
  • 13/07-19/07 2015
  • 06/07-12/07 2015
  • 29/06-05/07 2015
  • 22/06-28/06 2015
  • 15/06-21/06 2015
  • 08/06-14/06 2015
  • 01/06-07/06 2015
  • 25/05-31/05 2015
  • 18/05-24/05 2015
  • 11/05-17/05 2015
  • 04/05-10/05 2015
  • 27/04-03/05 2015
  • 20/04-26/04 2015
  • 13/04-19/04 2015
  • 06/04-12/04 2015
  • 30/03-05/04 2015
  • 23/03-29/03 2015
  • 16/03-22/03 2015
  • 09/03-15/03 2015
  • 02/03-08/03 2015
  • 23/02-01/03 2015
  • 16/02-22/02 2015
  • 09/02-15/02 2015
  • 02/02-08/02 2015
  • 26/01-01/02 2015
  • 19/01-25/01 2015
  • 12/01-18/01 2015
  • 05/01-11/01 2015
  • 29/12-04/01 2015
  • 22/12-28/12 2014
  • 15/12-21/12 2014
  • 08/12-14/12 2014
  • 01/12-07/12 2014
  • 24/11-30/11 2014
  • 17/11-23/11 2014
  • 10/11-16/11 2014
  • 03/11-09/11 2014
  • 27/10-02/11 2014
  • 20/10-26/10 2014
  • 13/10-19/10 2014
  • 06/10-12/10 2014
  • 29/09-05/10 2014
  • 22/09-28/09 2014
  • 15/09-21/09 2014
  • 08/09-14/09 2014
  • 01/09-07/09 2014
  • 25/08-31/08 2014
  • 18/08-24/08 2014
  • 11/08-17/08 2014
  • 04/08-10/08 2014
  • 28/07-03/08 2014
  • 21/07-27/07 2014
  • 14/07-20/07 2014
  • 07/07-13/07 2014
  • 30/06-06/07 2014
  • 23/06-29/06 2014
  • 16/06-22/06 2014
  • 09/06-15/06 2014
  • 02/06-08/06 2014
  • 26/05-01/06 2014
  • 19/05-25/05 2014
  • 12/05-18/05 2014
  • 05/05-11/05 2014
  • 28/04-04/05 2014
  • 21/04-27/04 2014
  • 14/04-20/04 2014
  • 07/04-13/04 2014
  • 31/03-06/04 2014
  • 24/03-30/03 2014
  • 17/03-23/03 2014
  • 10/03-16/03 2014
  • 03/03-09/03 2014
  • 24/02-02/03 2014
  • 17/02-23/02 2014
  • 10/02-16/02 2014
  • 03/02-09/02 2014
  • 27/01-02/02 2014
  • 20/01-26/01 2014
  • 13/01-19/01 2014
  • 06/01-12/01 2014
  • 30/12-05/01 2014
  • 14/11-20/11 2011
  • 20/12-26/12 2010
  • 13/12-19/12 2010
  • 06/12-12/12 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 09/02-15/02 2009
  • 19/01-25/01 2009
  • 24/11-30/11 2008
  • 13/10-19/10 2008
  • 06/10-12/10 2008
  • 29/09-05/10 2008
  • 28/07-03/08 2008
  • 07/07-13/07 2008
  • 31/03-06/04 2008
  • 11/02-17/02 2008
  • 04/02-10/02 2008
  • 28/01-03/02 2008
  • 14/01-20/01 2008
  • 10/12-16/12 2007
  • 03/12-09/12 2007
  • 26/11-02/12 2007
  • 19/11-25/11 2007
  • 12/11-18/11 2007
  • 05/11-11/11 2007
  • 29/10-04/11 2007
  • 22/10-28/10 2007
  • 08/10-14/10 2007
  • 01/10-07/10 2007
  • 17/09-23/09 2007
  • 03/09-09/09 2007
  • 27/08-02/09 2007
  • 20/08-26/08 2007
  • 13/08-19/08 2007
  • 06/08-12/08 2007
  • 30/07-05/08 2007
  • 16/07-22/07 2007
  • 09/07-15/07 2007
  • 25/06-01/07 2007
  • 18/06-24/06 2007
  • 11/06-17/06 2007
  • 04/06-10/06 2007
  • 28/05-03/06 2007
  • 14/05-20/05 2007
  • 02/04-08/04 2007
  • 12/03-18/03 2007
  • 05/03-11/03 2007
  • 26/02-04/03 2007
  • 19/02-25/02 2007
  • 12/02-18/02 2007
  • 29/01-04/02 2007
  • 25/12-31/12 2006
  • 18/12-24/12 2006
  • 11/12-17/12 2006
  • 04/12-10/12 2006
  • 27/11-03/12 2006
  • 20/11-26/11 2006
  • 13/11-19/11 2006
  • 06/11-12/11 2006
  • 23/10-29/10 2006
  • 09/10-15/10 2006
  • 25/09-01/10 2006
  • 04/09-10/09 2006
  • 28/08-03/09 2006
  • 31/07-06/08 2006
  • 10/07-16/07 2006
  • 19/06-25/06 2006
  • 05/06-11/06 2006
  • 29/05-04/06 2006
  • 27/03-02/04 2006
  • 20/03-26/03 2006
  • 13/03-19/03 2006
  • 28/11-04/12 -0001

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !


    Blog tegen de regels? Meld het ons!
    Gratis blog op http://blog.seniorennet.be - SeniorenNet Blogs, eenvoudig, gratis en snel jouw eigen blog!