Phantom, de nieuwe geur voor mannn van Paco rabane
Maak kennis met de paco galaxy en ga helemaal op in een intergalactisch feest waarvoor iedereen is uitgenodigd. Waar je kunt zijn wie je maar wilt zijn. Wie je ook bent. Van welke planeet je ook komt. De meest feel good geur aller tijden. Een futuristisch aromatische geur, met een verkwikkend groen vleugje citroen en romige lavendel.
De eerste geur die werd gecreëerd door menselijke creativiteit te stimuleren met kunstmatige intelligentie. Het meest disruptieve design ooit en de allereerste volledig connected geur. Tik met je smartphone jouw flacon aan en maak kennis met je nieuwe wingman PHANTOM.
Een gedurfde uitnodiging om buiten de platgetreden paden te treden en het leven te vieren. De perfecte belichaming van het motto #daretobedifferent…1000% feel-good. 1000% paco rabanne.
PHANTOM : Meer dan een flacon alleen: de eerste volledige connected flacon
Het geheim? In de spraydop van elke 100ml en 150ml flacon zit een contactloze NFC-chip ingebouwd. Raak dus gewoon het hoofd van je PHANTOM aan met je smartphone. Dat is alles! Dan ben je verbonden met het PHANTOM-universum... Met exclusieve content samengesteld door paco rabanne: interactieve filters, gepersonaliseerde playlists, augmented reality, interactieve games en meer. Is je smartphone niet in staat om te verbinden? Geen probleem! De QR code op de verpakking brengt je er ook naartoe.
PHANTOM : Meer dan parfumerie alleen: menselijke emotie, versterkt door kunstmatige intelligentie, ontwikkeld in Grasse. Een echte gamechanger. De toekomst van parfum. Een futuristische aromatische geur, schitterend en gestroomlijnd als een futuristische snelheidsduivel... Welkom bij Parfumerie 2.0!
PHANTOM laat je heerlijk ruiken. Vanzelfsprekend. Als merk staat paco rabanne bekend om gedurfde, krachtige en onmiskenbare geuren. Maar deze nieuwe geur gaat veel verder dan alleen een heerlijke geur. In feite spray je met PHANTOM een goed gevoel op je huid.
Hoe dat werkt? Door het vakmanschap van luxe parfumerie te combineren met nieuwe technologie. Voor de creatie van PHANTOM heeft paco rabanne een dreamteam samengesteld met de vier allerbeste parfumeurs van IFF: Loc Dong vanwege zijn overrompelende creativiteit, Juliette Karagueuzoglou vanwege haar uitmuntende kennis van natuurlijk materiaal, samen met de meesterparfumeurs Dominique Ropion en Anne Flipo vanwege hun talent om de krachtigste, meest duurzame geuren van paco rabanne te verfijnen.
De missie: een parfum bedenken dat je sexy, zelfverzekerd en energiek maakt. De superkracht: Augmented Creativity – een geavanceerd creatief proces dat kunstmatige intelligentie gebruikt om menselijke inspiratie te vergroten, voor het allereerst toegepast in de parfumerie voor paco rabanne. Augmented Creativity stelde het kwartet in staat om ver boven eigen knowhow en artistieke gevoel uit te stijgen. Om te experimenteren met onverwachte geurcombinaties. De exacte ingrediënten te selecteren die een sexy identiteit en een gevoel van zelfvertrouwen en energie stimuleren en vervolgens de formulering te verfijnen.
Hoe kunnen we die sensationele geur omschrijven? Een spel. Een clash. Een verleidelijke, bijna verslavende aromatische geur die een verkwikkend groen vleugje citroen combineert met ultraromige lavendel.
PHANTOM : Meer dan ingrediënten alleen: duurzaamheid
Passend bij het luxe vakmanschap van Grasse, de Franse hoofdstad van de parfumerie, met geavanceerde extractietechnieken. De aanschaf van eersteklas natuurlijke ingrediënten, de gemeenschappen die ze ontwikkelen ondersteunend. Ter bescherming van onze planeet. Dat is de visie van paco rabanne op de toekomst van parfum.
Voor PHANTOM werkte het merk samen met IFF-LMR Naturals, een bedrijf dat vooroploopt qua duurzaamheid. Het werd in 1983 opgericht en had altijd al het uitgangspunt om 100% natuurlijke extracten van hoge kwaliteit te leveren – met een strikt ethos van volledige transparantie, toewijding aan milieubeheer en duurzame ontwikkeling.
Onze patchoeli is afkomstig uit Indonesië en vervolgens opnieuw gedistilleerd in Grasse. Onze vetiver uit Haïti is gecertificeerd als "For Life" – een wereldwijde norm voor ethisch verantwoorde, milieuvriendelijke en maatschappelijk verantwoorde ingrediënten. Onze lavendel combineert een lavandel-hart dat uitsluitend in Grasse is vervaardigd voor paco rabanne, duurzame lavendelolie en organische lavandine absolute enfleurage 2.0 – een extractietechniek die aan het eind van de 18e eeuw in Grasse het levenslicht zag en in de 21e eeuw geperfectioneerd is.
En voor wie voor groots wil gaan: de PHANTOM 150ml flacon is eveneens een navulbare flacon.
Loredana Falone ontwerpt capsulecollectie voor CKS
Voor de nieuwste samenwerking van het FW21-seizoen viel de keuze van het Belgische fashionlabel CKS onder meer op designer en entrepreneur Loredana Falone van het duurzame merk Wearable Stories. De langverwachte eco-verantwoordelijke pre-fall damescollectie is te koop vanaf 18 augustus in de CKS-winkels, op de webshop en in geselecteerde wholesalepunten.
Loredana liet in juni weten dat ze Wearable Stories verlaat, maar ze ontwierp deze collectie samen met CKS volledig volgens de principes van Wearable Stories. De ontwerpfilosofie van de Belgische Loredana Falone ademt sustainability. En dat is ook te zien aan de conscious samenwerking met CKS. Het vrouwelijke en authentieke karakter van Wearable Stories smelt in de capsulecollectie mooi samen met de eigentijdse twist en de frivole touch van CKS.
De vlotte samenwerking tussen Falone en CKS en de mix van ideeën werd vertaald naar vrouwelijke silhouetten gemaakt in de zachtste stoffen met een fris kleurenpalet. “Deze collectie straalt optimisme uit. Het is een verlangen naar meer vrijheid. Opnieuw sociaal kunnen zijn. De capsule combineert dan ook verschillende stijlen die zich perfect lenen voor vele gelegenheden. In de collectie zit een denim capsule en knitwear capsule die perfect onderling combineerbaar zijn. Aangevuld met enkele layering pieces en jurken is deze collectie perfect om het herfstseizoen in te zetten.”
Een verrassend spel van bold shoulders, volumineuze mouwen en luxueuze basics vormen het recept voor de key pieces in je herfstgarderobe. De prefall-collab is een tijdloze en erg vrouwelijke capsulecollectie, ontworpen om lange tijd te worden gebruikt en geliefd.
zet het schooljaar in met ‘De kracht van woorden’ collectie
De Franse kinderkledingketen Tape à l’œil opende zaterdag feestelijk een eerste filiaal van hun nieuwe ‘TAO Kids’ wereld in Schoten, in goed gezelschap van Elisa Guarraci, Jolien Puype en meer. De nieuwste collectie ‘De kracht van woorden’ werd ook meteen voorgesteld. De collectie is gebaseerd op een interactieve workshop van de Brussels poetry slam artieste Joy met vier jonge kids die aan de start van het nieuwe schooljaar staan. Tape à l’œil wil kinderen stimuleren om positieve boodschappen zoals ‘Use your voice’ letterlijk en figuurlijk uit te dragen en zo het schooljaar sterk van start laten gaan.
#BOOSTTALENT
Het Franse Tape à l’œil ontstond in 1993 onder de naam ‘0-13 comme des grands’. Anno 2010 opende de eerste winkel in België, in Froyennes (Doornik). In België is het merk intussen een vaste waarde in elke kindergarderobe dankzij het stijlvolle aanbod, de toegankelijke prijzen, de kwaliteitsvolle stuks en een duurzame aanpak. Tape à l’œil heeft als missie kinderen te helpen bij het ontwikkelen van hun talenten: #BOOSTTALENT. Met hun kledij willen ze kinderen vooral een comfortabel gevoel geven, vrij om zichzelf te ontdekken en fantasieën de vrije loop te laten. Ze zijn ervan overtuigd dat we op deze manier de wereld beslist beter, meer verenigd en rijker van kleur kunnen maken.
De kracht van woorden
Om het nieuwe schooljaar goed in te zetten, lanceert Tape à l’œil een kleurrijke, speelse collectie die de kracht van woorden benadrukt. Geschreven, geschreeuwd, gezongen, gedragen: woorden laten ons iets voelen, doen ons reageren en stellen ons in staat om te dromen.
Daarom bracht het merk vier kinderen die staan te popelen om aan het nieuwe schooljaar te beginnen – Gina, Lubin, Lola en Sacha - samen met Joy, een Brusselse artieste in slam en spoken word, een moderne vorm van voordracht van poëzie. Gina, Lubin, Lola en Sacha werden geselecteerd na een oproep op sociale media. Tape à l’œil kiest er resoluut voor om met kinderen samen te werken die rechtstreeks uit hun eigen publiek komen en dus het merk uitdragen als ambassadeurs.
Met de hulp van Joy, liet Tape à l’œil hen de kracht van woorden zelf ontdekken in een interactieve workshop. Zo schreven ze hun eigen slam en combineerden ze de meest krachtige woorden tot een sterk geheel.
‘Slam is voor mij een kunst, die het mogelijk maakt te delen, te manifesteren en te pleiten, met het gebruik van poëzie. Deze kunst te kunnen uitvoeren met vier getalenteerde, jonge kinderen is voor mij enorm leerrijk en inspirerend’, zegt Joy.
Het resultaat van de slam-workshop werd vertaald in een kleurrijke Back to School collectie. Die bestaat uit stuks voor baby’s, jongens, meisjes en tieners. Positieve boodschappen en krachtige statements zoals ‘Use your voice’, ‘Love yourself’ en ‘Be a legend’ sieren de collectie.
Tape à l’œil wordt TAO Kids in Schoten
‘De kracht van woorden’ collectie is sinds zaterdag ook verkrijgbaar in de gloednieuwe TAO Kids winkel in Schoten. Het gaat om de eerste winkel onder de TAO Kids vlag. Om het merk toegankelijker te maken voor Nederlandstalige klanten werd gekozen voor deze naam.
‘De eerste TAO Kids winkel in Schoten is een erg belangrijk pilootproject voor ons,’ zegt Bernard Sombreffe, Europe Retail Director bij Tape à l’œil. ‘Met TAO Kids willen we onze aanwezigheid in Vlaanderen versterken, samen met de band met onze Vlaamse klanten. Op termijn willen we, net zoals in Wallonië, een tiental winkels hebben in Vlaanderen en de go-to winkel worden voor kinderkleding die hip, toegankelijk en elke dag een beetje meer verantwoord is.’
Duurzame mode is een missie die verankerd is bij TAO. Het merk kan vandaag de helft van zijn producten op een ecologische manier produceren. De babycollectie is daarboven gemaakt met 100% biologisch katoen.
In de winkel kunnen klanten alle Tape à l’œil collecties shoppen, zoals onder andere TAO Tweens, een collectie speciaal ontworpen voor tieners van 10 tot 16 jaar, en TAO Baby. Centraal in de winkelbeleving staat de persoonlijke connectie tussen merk en klant. Zo zijn er verschillende leuke backdrops in de winkel geïnstalleerd, die ouders toelaten om leuke foto’s van hun kinderen in de Tape à l’œil collecties meteen te delen op sociale media.
Zaterdag werd de winkel in Schoten feestelijk geopend. Pers en influencers, zoals Jolien Puype en Elisabeth Haesevoets, werden ontvangen met een hapje en een drankje. Voor de kleinsten was er ook een DJ aanwezig, die hen aan het dansen zette. Elisa Guarraci organiseerde een workshop waarbij kinderen zich samen artistiek konden uitleven op een groot doek. Ouders konden ondertussen genieten van een persoonlijke shopping ervaring. Herinneringen aan deze onvergetelijke dag werden vereeuwigd dankzij de photobooth.
Momenteel heeft Tape à l’œil 26 winkels in België: 19 in Wallonië, 4 in Brussel en met het filiaal in Schoten nu ook 3 in Vlaanderen.
Praktisch TAO Kids Schoten: Bredabaan 1211, 2900 Schoten. Openingsuren winkel: dinsdag tot en met zondag van 10.00 - 18.00
en lanceert gendergelijke capsulecollectie en kleurboek
Belgisch familiebedrijf zet nieuwe schooljaar gendergelijk in. Anno 2021 is gendergelijkheid top of mind en tegelijkertijd beseft iedereen dat we nog een lange weg af te leggen hebben. Daarom kiest JBC dit jaar voor een gendergelijke Back to School. Want met bijna 90% van de kinderen die volgens recent VUB onderzoek op 13-jarige leeftijd al een beroep kiest op basis van zijn of haar gender, is er absoluut nog geen sprake van gelijkheid. Met het verwijderen van jongens/meisjes labels in de winkels, een gloednieuwe gendergelijke capsulecollectie en een kleurboek dat kinderen buiten de lijntjes laat dromen, wil JBC alvast het goede voorbeeld geven.
Uit recent VUB-onderzoek naar stereotiepe beroepsvoorkeuren van jonge tieners in Vlaanderen bleek begin dit jaar nog dat gendernormen zowel voor meisjes als jongens leiden tot stereotiepe beroepsvoorkeuren. Maar liefst 91% van de jongens en 85% van de meisjes werd in de studie ingedeeld in de juiste gendercategorie op basis van hun beroepsvoorkeur. Dat zijn bijvoorbeeld jobs zoals elektricien, software ingenieur, metselaar en brandweerman voor jongens gezien zij verwacht worden technisch, fysiek sterk, dominant en moedig te zijn. Vrouwen zouden dan weer zorgzaam en sociaal zijn en vooral ook bezig met schoonheid. De bijpassende gendernormatieve beroepskeuze is dan traditioneel kleuterleidster, verplegend personeel of bijvoorbeeld kapster.
“Dat de heersende gendernormen vandaag nog steeds zo’n grote impact hebben op de beroepskeuze van onze kinderen deed ons enkele maanden geleden de ogen openen. Als Belgische ondernemer én familiewinkel hopen wij juist dat kinderen los van hun gender een vrije keuze kunnen maken in de arbeidsmarkt. We willen kinderen buiten de lijntjes laten dromen over wat ze willen worden. JBC wil daarom vanaf nu bewuster omgaan met die heersende stereotypen en ze dan ook actief aanpakken.” aldus Ann Claes, Chief Buying Officer van JBC.
‘When I grow up, I wanna be a CEO’
JBC voegt de daad meteen bij het woord en lanceert vanaf maandag 16 augustus een hele reeks initiatieven om het nieuwe schooljaar gendergelijk in te zetten. Zo verwijdert de keten in haar winkels vanaf heden alle bordjes en verwijzingen naar jongens/meisjes. In plaats daarvan zullen deze vervangen worden door aanduidingen per leeftijdscategorie (baby’s, kinderen en tieners).
Daarnaast stelt JBC ook vol trots een gloednieuwe gendergelijke capsulecollectie voor. Toffe sweaters met opschriften zoals ‘When I grow up, I wanna be a CEO’, ‘game developer’ of ‘firefighter’ zijn beschikbaar voor alle jongens en meisjes.
Met het ‘Droom buiten de lijntjes’ kleurboek wil JBC kinderen ten slotte letterlijk maar vooral figuurlijk buiten de (job)lijntjes laten kleuren. Met een leuke mix van onverwachte en gewone beroepskeuzes zoals brandweervrouw, F1-pilote, bouwvakster, ballerino, DJ en game developer wil JBC mee helpen om stereotypen te doorbreken. De tekeningen werden gemaakt door Belgische illustratrice Manon Hermans.
Oog op de toekomst, samen met expert Steven Gielis
Naast alle initiatieven in de winkels, wil JBC ook families inspireren om meer bewust stil te staan bij gendergelijkheid. Daarom haakten ze expert Steven Gielis aan bij hun initiatief. Gielis is bekend als lector Orthopedagogie bij AP Hogeschool en de bezieler van ZITDAZO, een online community die ouders samenbrengt rond thema's als weerbaarheid en hoogsensitiviteit.
“Ook bij JBC laten wij ons, zoals zovelen, nog vangen door stereotypen. Maar we willen hier voortaan actief aan werken en laten ons hiervoor dan ook bijstaan door expert Steven Gielis. JBC wil bovendien steeds verder evolueren en dat doen we met alle initiatieven die we vandaag lanceren.” aldus Katrien Vangrunderbeeck, woordvoerster bij JBC.
Praktisch: De capsulecollectie is vanaf maandag 16 augustus beschikbaar in de JBC winkels en online. Ze is beschikbaar vanaf maat 92 tot maat 170, prijzen variëren tussen 24.95 euro en 29.95 euro.
Ontdek Europa vanop de schoolbanken … Van de Danube in Budapest, via de toreadors in Madrid, naar de lichtjes aan Montmarte in het romantische Parijs. Staat jouw (boeken)tas al klaar? High-end schooltassenmerk Jeune Premier neemt je in hun gloednieuwe F/W21 collectie ‘From Europe with Love’ mee op een rondreis doorheen Europa. Ontdek hieronder meer over de collectie, bestaande uit schooltassen en lifestyle gadgets. Enne, vergeet je niet om ons een postkaartje te sturen?
From Europe with Love
Jeune Premier brengt ook dit najaar de mode van de catwalk naar de speelplaats. Het Belgische label lanceert hun gloednieuwe collectie van modieuze boekentassen en toffe lifestyle gadgets binnen het thema 'From Europe with Love'. De tassen en gadgets nemen je mee op een ongelofelijk trip doorheen Europa.
Van sportief tot elegant, van stoer tot girly: voor elke avonturier heeft Jeune Premier een leuke boekentas. Met de Balloon collectie, geïnspireerd op de verhalen van Jules Verne, reis je het avontuur achterna. Monte Carlo (inclusief ingebouwde ledlichtjes in de koplampen van de auto) laat je in gedachten cruisen langs de Franse Riviera van de jaren ‘50. Dankzij Racing Club bevind je je in een wip op de 24 uur van Le Mans. Met de Sharkie collectie schuim je de zeeën af, als een echte piraat. En met Ladybug waant iedere kleine fashionista zich op de catwalk in Parijs.
Jackie in the picture
De Jackie-boekentas is de ultieme blikvanger van deze nieuwe collectie. Een stijlvolle ruzgak met afneembaar buideltasje, die bovendien beschikbaar is in twee designs, Icons en Tiara Tiger. Creative Director Hélène Fransen: “Ik stond op de luchthaven van Hong Kong toen mijn oog viel op een groepje dames met een rugzak waarop ze een buideltasje hadden vastgesnoerd met een riem. Niet erg praktisch, leek me, maar het idee op zich was wel leuk. Dit kunnen wij beter, dacht ik!”
Je kan de Jackie-boekentas door zijn twee handige compartimenten gebruiken als schoolrugzak – het buideltasje doet dan dienst als voorzakje om nog wat extra spulletjes in op te bergen – maar evengoed als cool fashion statement: de tas op je rug en de buideltas cross body.
Better together: Jeune Premier collabs
Ik ga op reis en ik neem mee: een drinkbus, een brooddoos en een sleutelhanger. Jeune Premier stoomt je helemaal klaar voor je wereldreis die aan de schoolpoort begint! Het Oostendse label breidt dit seizoen immers het assortiment uit met nog meer bijpassende lifestyle gadgets, zoals drinkbussen, brooddozen, mappen, sleutelhangers en pennenzakken.
Bovendien werkt Jeune Premier dit jaar ook samen met gevestigde waarde Lannoo Graphics voor coole mappen, binders, stickers, kaftpapier en ander schoolmateriaal. Deze samenwerking ontstond onder het motto ‘schoenmaker blijf bij je leest’. Jeune Premier staat uiteraard gekend als (school)tassenmakers, maar om de papierwaren naar hetzelfde niveau te tillen als de ‘From Europe with Love’ collectie, werden de handen in elkaar geslagen met een echte specialist ter zake! En wie was er beter geplaatst dan de eminence grise van de papierwaren: Lannoo Graphics. Een Belgische collab van de bovenste plank.
Niet één maar twee collabs dit jaar! Dankzij de samenwerking met Millow komen de kids nooit meer te laat op school. Samen met het Franse horlogemerk lanceert Jeune Premier twee horloges in de Jeune Premier-stijl. Bovendien is een horloge met leuk design de ideale motivatie om te leren kloklezen. “Naast Creative Director van Jeune Premier ben ik in de eerste plaats natuurlijk ook gewoon moeder van twee toffe zonen. Tijdens mijn zoektocht naar een mooi horloge voor mijn jongste zoon die de klok leerde lezen op school, stootte ik op het Parijse merk Millow en was ik meteen verkocht” , aldus Hélène Fransen.
Een collab kon en mocht dan ook niet uitblijven. Toen Hélène hoorde dat de eigenares van Millow ook een fervente Jeune Premier fan was, werd er niet getwijfeld. "Vanaf 1 september hebben de Jeune Premiertjes dus geen excuus meer om te laat op school te komen."
Wie gaat er mee op rondrit? Open je hart, ontdek de wereld met een rugzak vol ervaring en boordevol fantasie. En vergeet zeker niet om een postkaartje te sturen!
TOM FORD EYEWEAR, MODEL FT0965 : Cassius. Een prachtig en fascinerend unisex masker met gedurfde lijnen. Het model speelt met rondingen en diktes en werpt zich op als de verfijnde en onderscheidende vertolker van een vintage avant-garde design.
TOD’S EYEWEAR, MODEL TO0323 : deze retro-geïnspireerde vlinderzonnebril is voor dames. Het profiel aan de voorkant heeft contrasterende kleuren en stevige pootjes die zijn versierd met het iconische 'T'-logo dat de unieke stijl van Tod’s onderstreept. De perfecte keuze voor chique en verfijnde vrouwen.
GUESS EYEWEAR, MODEL GU7817 : een elegant en vrouwelijk zonnebrilmontuur met een rechthoekig gezicht en metalen pootjes. Het ontwerp van de lichte en open lenzen wordt versterkt door tempels met een opengewerkte metalen driehoek en het GUESS-logo. Als brillenketting heeft dit model een afneembaar stoffen koord met het kenmerkende dierenmotief van GUESS. Verkrijgbaar in glanzend zwart of blauw met gradiëntlenzen of in grijs, licht tortoise, ondoorzichtig bordeauxrood en blauw met tweekleurige gradiëntlenzen, allen met complementaire kleuraccenten.
GUESS EYEWEAR, MODEL GU2885 : deze vrouwelijke en moderne bril is ontworpen met een ovaal en geëmailleerd gezicht met tempels en email onderbroken door een opengewerkte metalen driehoek en het GUESS-logo. Ze hebben ook een trendy, afneembaar stoffen koord als brillenketting in de iconische GUESS-dierenprint. Verkrijgbaar in effen zwart, grijs, licht schildpad, ondoorzichtig bordeaux en blauw, met accenten van complementaire kleuren.
Marcolin is een toonaangevend mondiaal bedrijf in de brillenindustrie, opgericht in 1961 in het hart van Veneto. Het onderscheidt zich door zijn unieke vermogen om vakmanschap te combineren met geavanceerde technologieën door het constante streven naar uitmuntendheid en continue innovatie. Het portfolio omvat de huismerken Web, Marcolin en Viva en de gelicentieerde merken Tom Ford, Guess, adidas Sport, adidas Originals, Bally, Moncler, Max Mara, Sportmax, Ermenegildo Zegna, Longines, OMEGA, GCDS, Barton Perreira, Tod's, Emilio Pucci, BMW, Swarovski, MAX & Co., Covergirl, Kenneth Cole, Timberland, GANT, Harley-Davidson, Marciano, Skechers en Candie's. Via zijn eigen directe netwerk en zijn wereldwijde partners distribueert Marcolin zijn producten in meer dan 125 landen. www.marcolin.com
Feast your eyes on the succulent flavours of autumn, dripping in temptation. M·A·C Cosmetics invites you to discover a fall colour collection so decadent, it should be forbidden: Tempting Fate.
With dramatic decadence and abundance at its heart, this collection is all about channelling self-indulgent Artistry from gleaming glamour to ravishingly undone beauty. “Over-indulgent sparkles and gorgeously rich tones are on the menu this autumn, gilding the features to create breathtaking beauty that feeds all the senses,” says M·A·C Global Senior Artist Dominic Skinner.
Tempting Fate invites you to surrender to your craving for plush pigments and tantalizing textures – with all- new products enrobed in luxurious special-edition, gilded baroque packaging.
At the centre of this collection is Eye Shadow x 8: Feast Your Eyes – a palette of saturated shadows featuring decadent colourful hues and three all-new textures.
“These shadows create an eye look that could sit happily within the palace of Versailles,” says Skinner. Craft a smouldering stare by pairing the palette with Eye Kohl – available in three rich, colourful shades. “Start by applying the gorgeously bold Eye Kohl in Cobalt Kohl all over the lids – stopping at the sockets – and under your lower lash lines. Blend and soften the edges with the 224S Brush,” says Skinner. “Using your finger, press Velvet Vamp and Feast Your Eyes eye shadow shades overtop. Finish off by defining eyes with Brocade Renegade using a 228S Brush and In Extreme Dimension 3D Black Lash for eyes fit for a queen.”
Pamper your lips with plush berry and neutral pigments, each in tantalizing Matte or Amplified textures – with no rules. Diffuse the edges of your lipstick for a ravished appearance or paint on crisp and controlled colour for full-on decadence. After catering to your eyes and lips, play with three versions of Strobe Face Gaze for luminous, dimensional colour. Finish with a spritz of Fix+ Goldlite to keep the allure in place with an added gold, shimmery glow.
“More is most definitely more – and more is good!” says Skinner. “Accenting your look with gilded edges, to not just highlight but to add dramatic focus, is inspiration to not hold back but dive straight in.” Are you ready to give in to temptation?
Eén van de grote trends de komende winter? De lange mantel, type kamerjas, die ieder vrouwelijk silhouet mooi in de verf zet dankzij de strakke taille en de bewegingsvrijheid tussen de benen die net voldoende zichtbaar zijn. Het Belgische huis 29TH|OCTOBER voert deze evenwichtsoefening met brio uit en stelt mantels en capes voor in natuurlijke en poederroze tinten.
Het Belgische huis 29TH|OCTOBER werd opgericht in 1992 en ontwerpt kleding voor mannen en voor vrouwen, vooral in leder, daim en duurzame wollen huiden. De confectie van de creaties is in handen van vakmensen die vanuit de ateliers van het merk in hartje Brussel werken. Het is een plaats waar knowhow, passie en oog voor detail hand in hand gaan.
De 29TH|OCTOBER familie straalt passie voor leder uit alsook respect voor goed uitgevoerd werk!
Nu de eerste vaccinaties achter de rug zijn, ligt de wereld bijna opnieuw aan onze voeten. We durven weer te dromen van jaarlijkse skitrips en gezellige kerstmarkten, waar we samen met een glaasje glühwein klinken op onze herwonnen vrijheid. De FW21 collectie van het Belgische jeansmerk Lee Cooper, vol cosy knits en statement items, bereidt ons alvast voor op die winterse hygge. Varsity invloeden, samen met speelse opschriften en prints, bepalen de designs van deze collectie voor een casual chique look.
In de vrouwencollectie van Lee Cooper draait het deze winter rond eigenzinnige looks die er comfortabel en ultra-vrouwelijk uitzien. Leuke kleuraccenten wisselen interessante details af. Jeans kent bij Lee Cooper komend seizoen duidelijke stiksels of een kleurverschil, met een leuke knipoog naar de ‘70s, in een flared model.
Voor mannen is ‘nonchalant’ het kernwoord van dit seizoen. Stijlvolle, geklede broeken worden gecombineerd met casual truien en flanel hemden. Bring in the Canadian cosiness! Een geruite vest met voering of bodywarmer in winterse tinten houden je warm tijdens de koudste maanden. Een Lee Cooper must-have voor deze winter moet de varsity jas zijn. Een ontspannen bomber in een dieprode tint, afgewerkt met strepen en borduursels.
37 % meer boekingen dan voor corona. Vorig jaar zagen we het al: meer Belgen kozen voor een reis naar de Alpen, daar waar natuur, ruimte en rust de bovenhand nemen. Maar bij vakantiewoningverhuurder Interhome springt er één bestemming met kop en schouders bovenuit: Zwitserland. In 2021 telt het groene wandelwalhalla 25% meer boekingen dan in 2020 en zelfs 37 % meer dan in de zomer van 2019.
Wanneer er opnieuw perspectief voor de reissector kwam piepen van achter een dosis grijze wolken, werd het al snel duidelijk: de bergen zouden het goed doen bij de reizende Belg. En dat was niet onberedeneerd. Zo zijn berglandschappen zeer weids en zijn wandelen, fietsen en een frisse duik in de bergmeren coronaproof activiteiten. Ook zijn de bergbestemmingen makkelijk te bereiken met de auto, wat ook al de drempel van het vliegen wegneemt.
Gele trui voor Zwitserland : De gps wordt vooral genavigeerd richting Zwitserland. Dat blijkt uit cijfers van vakantiewoningverhuurder Interhome. Met 25 % meer boekingen dan in 2021 en zelfs 37 % meer boekingen dan in 2019, behaalt Zwitserland mooie cijfers. Ook de wintersport voor 2021-2022 staat terug op de radar van vele Belgen. “Momenteel zien we hier ook al boekingen vlot binnen komen, met een stijging van maar liefst 38 % tegenover vorige winter. Als we dit vergelijken met de winter van 2019-2020 zitten de winterboekingen voor Zwitserland zelfs al terug op het niveau van voor de pandemie”, aldus Thibault Van Look, Country Manager Benelux bij Interhome.
Waarom Zwitserland wint : Hoe komt het dat Zwitserland beter scoort dan de andere Alpenlanden? Daar zijn een aantal redenen voor. Zo is er allereerst het ruime aanbod aan prachtige woningen en chalets. Van moderne woningen tot authentieke Zwitserse chalets. Verder doet Zwitserland er alles aan om gasten een zo prettig mogelijk verblijf te bieden. Strenge hygiëne- en veiligheidsvoorschriften gelden voor de gehele toeristische sector, van restaurants en hotels tot musea en het openbaar vervoer. Meer dan 4000 bedrijven hebben het keurmerk “Clean & Safe” gekregen, als bewijs voor het toepassen van uitvoerige veiligheidsmaatregelen. Zwitserlandreizigers weten het Alpenland niet alleen te waarderen voor de weidse natuur en pure berglucht maar eveneens voor zijn goede organisatie, veiligheid en netheid. Daarnaast is de bereikbaarheid van Zwitserland ook een voltreffer: op slechts een kleine 8 uur ben je al van Brussel in Zwitserland.
Hoogtepunten in Zwitserland : Ontdek de Zwitserse natuurpracht en kies voor een ‘Swisstainable’ vakantie, vol authentieke, duurzame belevenissen. Via deze website kunnen de verschillende ‘Swisstainable’ activiteiten geboekt worden.
Wie graag het beste van Zwitserland wil zien én beleven kan de Grand Tour of Switzerland afleggen. Deze ultieme roadtrip door de Zwitserse Alpen van ruim 1600 kilometer voert door vier taalregio’s, over vijf alpenpassen, langs elf Unesco Werelderfgoedsites en 22 meren.
Informatie over inreisregels en geopende voorzieningen in Zwitserland: www.MySwitzerland.com/open
FW21 menswear takes us from the ski slopes to the race track
GUESS JEANS FW21 MENS COLLECTION
Future Commuter
Look to the future with this city-ready collection inspired by the racing world. Urban tech wear meets puffer jackets, on-trend sweatshirts and knitwear with clean lines and sleek silhouettes. Clip art graphics, patch detailing, functional pockets and acid wash are complemented with reflective fabrics, bonded nylons and taping in a palette of cold, natural ecru, mint and white with hot red and pink accents.
The Outsider
Escape to the great outdoors in style with this line of hiking-inspired garments. Borrowing vintage style codes from the USA national parks, the wilderness awaits with shirt jackets, puffers and cozy layers. Applied patches, vintage washes, new camo and faded multicolored graphics create a look that connects with nature. A range of materials brings together pigment bonded nylons, tech fabrics and varied textures, enhanced by an earthy color palette of burnt yellow and orange with pop tones of lime.
Off the Grid
Head to the mountains with this line of urban athletic pieces inspired by vintage ski style. Chunky layers and understated technical design are given a retro vibe twist. The colder months ahead are taken care of thanks to bonded knits and quilted activewear, teamed with technical puffers and duvet coats. Vintage ski patches and black and white graphic detailing complement print check and an All American flavour. Tones of grey are accented with irridescent fabric, bamboo yellow and primary tones.
During the pandemic, we saw a rise in people looking for sexy lingerie. A charming set of lingerie makes you feel beautiful and confident, even when staying in, and that's exactly what Rosa Faia stands for. Because Rosa Faia knows better than anyone that well-fitting, comfortable underwear is the foundation of your look and, more importantly, of how you feel, these sets are designed with the highest care and the most qualitative materials. Introducing Colette, Selma and Eve.
Vive la Femme: Colette
Inspired by the French writer Colette, who was rebellious and self-confident in both life and love, Rosa Faia introduces a line that is sensual and lush, expressive and electrifying. The black set was made of Japanese lace. Precious gold and delicate lilacs draw beautiful flowers on the mesh fabric.
Refined sensuality: Selma
Graceful lace meets with modern nonchalance and sensual colors in the Selma set. The set now comes in a romantic rose color as a limited edition. Beautiful on all skin tones and subtle underneath transparent tops. A modern design and high-quality functionality characterize Selma.
Urban sexiness: Eve
Stylish and functional, puristic and elegant, airy and supportive: Eve unites opposites to create a new look. The transparent checked net over the soft rose tulle makes for a surprising effect, even in the classic soft rose and black color combination. The cleavage is central, with simple soft cuffs and a cheeky bow between the cups.
Practical : Eve is already available in stores. - Selma is expected in stores end of August. - Colette is expected in stores end of September.
Dit seizoen zijn prints alom tegenwoordig in de nieuwe herfst-wintercollectie van Eden Park. De ruitjesmotieven en bloemenprints geven je winteroutfits een vrolijke toets mee. Speciaal voor mannen met lef die op zoek zijn naar originele stukken.
De tabakkleurige mantel met ruitjesmotief warmt ons meteen op en de dandy's kiezen voor katoenen hemden met gevarieerde motieven en looks. Deze sterke stukken zijn veelzijdig, stijlvol en kunnen perfect gecombineerd worden met een effen broek of een jeansbroek.
Eden Park is het eerste premium merk ter wereld met de rugbysport als inspiratiebron. De creaties zijn authentiek, hedendaags, elegant en met een duidelijke signatuur. Het merk straalt die typische doordachte Franse knowhow uit alsook die typische French Flair. Het huis Eden Park is aanwezig in 34 landen en heeft ondertussen ruim 534 verkooppunten.
Onderzoek: wie bruiswatertoestel in huis heeft, drinkt méér water… Het is zomer en vooral nu is hydradatie belangrijk, wanneer we veel lichaamsvocht verliezen door transpiratie. Uitdroging is een reële bedreiging voor ons lichaam om de eenvoudige reden dat ongeveer 60% van het menselijke lichaam uit water bestaat. En als dat daalt, heeft dat een grote impact. SodaStream is het perfecte antwoord hierop.
Uit onderzoek blijkt dat wie een SodaStream-bruiswatertoestel in huis heeft meer water drinkt: gemiddeld meer dan 50% méér water per dag. Ongeveer 80% van de huishoudens geeft aan de waterconsumptie te zien stijgen na aankoop van een SodaStream-bruiswatertoestel. En bovendien beginnen SodaStream-gebruikers vaak vanzelf een gezondere levensstijl te volgen. Ruim 60% doet meer aan sport en lichaamsbeweging, en 50 tot 60% kiest voor betere eetgewoonten.
Van fruit drop tot Pepsi
Met SodaStream maak je kraantjeswater in een handomdraai bruisend, maar je kan ook een SodaStream-smaakje of fruit drop toevoegen voor een verkwikkende frisdrank. Met de nieuwe Pepsi by SodaStream-smaken maak je de populaire PepsiCo-frisdranken zélf, zoals de klassiekers Pepsi, Pepsi Max, 7UP en 7UP Free. Niet alleen makkelijk maar ook milieuvriendelijk, want zo spaar je een heleboel plastic wegwerpflessen uit.
Vergeet je My Only Bottle niet
Ben je onderweg of aan het sporten? My Only Bottle van SodaStream is de eerste herbruikbare fles to-go (met handige draagkoord) waarmee je bruiswater kan maken. De halveliterfles past op een SodaStream-bruiswatertoestel, is superlicht en vaatwasbestendig. Het draagbare flesje is beschikbaar in verschillende kleuren en ook met een speciale sportdop. www.sodastream.be
We often talk about children and adults, but we frequently forget the oh-so-important age group when it comes to fashion that falls in between: the youth. To celebrate these young people and the importance they have for our world, August 12 is entirely dedicated to inspire cool teenagers.
And what is important on a day that celebrates them? A good outfit of course! That's why we've gathered the coolest outfits for our teens to glow all day long.
Wear that hat
In schools and at home, an eternal battle rages between teachers and parents who consider a cap in the classroom or at the table impolite and these young people who consider their carefully chosen headgear part of their identity. Well today (and only today) they make the rules and are allowed to wear their caps, hats or beanies with pride.
Get comfy
Today they make the rules and for some that means having the TV all to themselves the whole day. So let them put on those sweatpants, make it cosy and let them binge those Netflix series while they can. Did someone say popcorn?
Glam it up
Feel more like celebrating? The youth is our future so show the world how bright it's going to be. Let them put on their best outfit and celebrate like it's their birthday!
It's beginning to look a lot like Juttu! Het is wat vroeg om aan de winter te denken, maar wij stappen met veel voorpret al in onze warme schoenen en kunnen eindelijk delen: Juttu opent op 27 september haar Juttu Winter Store op de Bondgenotenlaan in Leuven!
Na het succes van de Summer Store in Knokke kijkt Juttu naar de hippe, multiculturele studentenstad Leuven om er haar nieuwe, tijdelijke vestiging te openen. Een positief signaal van en voor het Belgische multibrand winkelconcept, zeker in deze - nog steeds - uitdagende tijd. Het wordt de ultieme go-to shopping destination voor al wie klaar is om deze ongewone zomer achter zich te laten en de sfeer wil opsnuiven van een veelbelovend, nieuw seizoen.
Wat? Juttu Winter Store is een tijdelijke winkel met een unieke mix van Belgische en internationale items: fashion voor dames en heren, deco, beauty en gifts.
Waar? Bondgenotenlaan 59 – 61, 3000 Leuven
Wanneer? Open vanaf 27 september '21 tot en met 29 januari '22
Voor wie? Voor ruimdenkende, positieve, hippe, kritische en bewuste shoppers. Vrouwen én mannen, with great taste.
Het najaar van CKS is all about de key items die een statement vormen in je wintergarderobe. En wat maakt een it-stuk een key item? Als je ze met minstens vijf andere kledingstukken kan combineren om zowel dressed-up als dressed-down killer looks te creëren.
Key style 1 - jumpsuit
Maximum stijl, minimum effort. De jumpsuit is hét stuk van het moment, want het is ultra- veelzijdig. Met een minimale stijlingreep creëer je in no-time verschillende looks. Met dit key item wordt je layering game pas echt strong.
How to mix & match?
1 - Met wit T-shirt : Draag de jumpsuit met een wit T-shirt voor een casual look. Combineer het met sneakers voor ultiem comfort en coolness, of draag het net met leuke glittersokken en een hakje voor een portie je-ne-sais-quoi.
2 - Met truitje en jas : Layer it up! Op koude dagen draag je de jumpsuit met een knit onder en creëer je een extra laagje met een coole padded coat met teddy voering. Gecombineerd met stoere boots ben je zo klaar voor die winterwandeling.
3 - Met blouse en cardigan : Herfsttemperaturen? Dat vraagt om een gezellige, zachte look. Combineer je jumpsuit met een blouse met volumineuze mouwen. Extra laagje nodig? Dan is een lange cardigan in oudroze een echte topper.
Key style 2 - the dress to impress
In een jurk hoor je te blaken van zelfvertrouwen. De subtiele pofmouwen geven je look een chique en krachtige uitstraling. Speel met laagjes. Combineer je jurk bijvoorbeeld met een spencer of mouwloze blazer.
How to mix & match?
1 - Jurk met mouwloze blazer : Combineer de jurk met een mouwloze blazer en je hebt de ideale outfit voor het tussenseizoen en ware Indian Summer-vibes. Een riempje centreert je silhouet.
2 - Jurk met denim broek : Mix it up! Speel met verhoudingen, volumes en laagjes. Combineer een lange jurk eens met een jeans. Je zal zien dat het speelse van de denim broek onder je jurk, je look een verrassende twist geeft. Een trendy alternatief voor de panty.
3 - Jurk tout court : Een CKS-jurk schittert in haar eenvoud. Soms is less more, of telt die uitspraak niet bij een blitse drukke print?
Key style 3 - the red coat
Een rode mantel is hét item bij uitstek om je outfit een eigenzinnige twist te geven. Hij geeft kleur aan je look zonder 'all the way' te gaan, maar je kan ook net wel 'all the way' gaan met uitzinnige colorblockcombo's.
How to mix & match?
1 - Met textured knit en faux leather broek : Mix en match texturen en materialen voor een verfijnde look. Het kleurenpalet zorgt voor een prachtige harmonie en de rode mantel vormt de absolute finishing touch van deze statement look.
2 - Met faux leather pencil skirt en truitje : Color therapy en instant happiness. Breng kleur in je wintergarderobe met deze girly combo. De lila faux leather rok is de showstopper van deze look en wordt extra in de verf gezet door de complementaire kleuren van de lichte knit en de rode mantel.
3 - Met jurk voor colorblock effect : Combineer de rode jas met een stijlvolle grijze faux leather jurk voor een waanzinnige en stijlvolle poging tot colorblocking.
Key style 4 - the re-invented suit
Dit seizoen stopt CKS het tweedelige pak in een nieuw en creatief jasje. Mouwloze blazers en bermuda's stelen de show!
How to mix & match?
1 - Mouwloze blazer met bermuda : De mouwloze blazer is verrassend trendy en laat het toe om te spelen met volume in de mouwen en op de schouders. Mix it up met een blouse of chunky knit, en off you go!
2 - Jurk + pak : Het winterseizoen is de uitgelezen periode voor laagjes. Durf wat meer en combineer je broekpak met een lange jurk. De mouwloze blazer zet je jurk extra in de kijker en de laagjes creëren extra lengte voor een langer silhouet.
3 - Matching pak met T-shirt : Het broekpak in een meer casual vorm. Het jasje kan je los dragen of met het bijpassende riempje voor extra focus op de taille. De brede pantalon geeft de look een coole vibe.
Key style 5 - print madness
De combo van print en kleur is hélemaal CKS. De unieke prints van deze collectie bieden je garderobe dan ook heel wat keuze, uit verschillende trendy pops of color. Deze warme kleuren geven energie en stralen optimisme uit. Hul jezelf in warm brights, wapen jezelf tegen een kil seizoen.
How to mix & match?
1 - Print blouse met coltrui en ribfluwelen broek : Spelen met print en kleur is wat CKS het liefste doet. Leef je uit en combineer een printblouse met een pantalon in een contrasterende print. Draag er een jas op in alweer een andere print of speel het wat subtieler en voeg een gestreepte sjaal toe.
2 - Print jurk met oversized knit : Een zachtroze jurk is stijlvol op elk onverwacht moment. Til je outfit naar een hoger niveau met een oversized knit. Speel met volumes en creëer zo een vrouwelijke, edgy look.
3 - Print rok met geometrische trui : Een contrasterend kleurenpalet en geometrische vlakken maken van de basic trui een musthave voor je garderobe.
Key style 6: the little black dress
Let’s go on a mini adventure. De klassieker onder de klassiekers, de LBD, krijgt een signature CKS twist. Het is tijd om ons weer op te kleden en daar hoort een killer dress bij.
How to mix & match?
1 - Met statement truitje : Ga voor de ultieme colorblocking en geef je LBD met print een funky twist met een truitje, in een statement kleur.
2 - Met T-shirt en denim broek : De LBD hoef je niet enkel uit je kast te halen voor een speciale gelegenheid. Ook na de feestdagen kan je dit jurkje perfect doordragen. Draag het open als vest op een jeansbroek en T-shirt, voor een nonchalante look.
3 - Met blouse : Combineer je LBD met een frivole blouse met statement mouwen. Speel met texturen, prints en contrasten en draag de jurk volgens jouw specifieke stijl.
Op 13 juli werd B2 Supermarkt Broekmans uit Heusden-Zolder, de winnaar van de Mooiste Kaastoog 2021 in de categorie buurtsupers. Ze werden op 5 augustus gelauwerd vanwege de verlofperiode van de medewerkers. De wedstrijd is een onderdeel van de Beste Versspecialist 2021 en is een initiatief van VLAM om versverantwoordelijken te belonen voor hun dagelijkse inspanningen om Kazen van bij ons in de kijker te zetten. Alle zelfstandige buurtsupers konden deelnemen.
Een uitnodigende versrayon is het beste lokmiddel voor een zelfstandige onderneming, want consumenten associëren kwalitatieve versproducten met een kwaliteitsvolle zaak. Met een aantrekkelijke versrayon krik je dus meteen het imago op van je hele winkel. En door producten van bij ons in de kijker te zetten, speel je bovendien in op de groeiende vraag van consumenten naar lokale producten. Met de wedstrijd ‘Mooiste Kaastoog’ wil VLAM versverantwoordelijken en hun team hiervoor motiveren en hen belonen voor hun dagelijkse inspanningen om Belgische kazen in de kijker te zetten.
Alle zelfstandige buurtsupers konden zich inschrijven voor de wedstrijd Mooiste Kaastoog. Een expertenjury beoordeelde de kandidaturen. Wie naar de volgende ronde mocht, kreeg enkele mystery shoppers over de vloer. Die beoordeelden de kandidaten op een tiental criteria, zoals de aantrekkelijkheid van hun rayon en het aanbod van Kazen van bij ons. De vijf overgebleven finalisten in de categorie buurtsupers kregen vervolgens de opdracht om een creatieve promotieactie te bedenken met Belgische kazen.
De winnaar van de Mooiste Kaastoog krijgt naast een cheque van 1.000 euro, een luxe kaasplank, promotiemateriaal om de overwinning in de kijker te zetten op het winkelpunt én media-aandacht.
B2 Supermarkt Broekmans uit Heusden-Zolder is de winnaar van de Mooiste Kaastoog 2021, de jury is van mening dat de kaasliefhebber hier een klein paradijs ontdekt. Er is zowel vers afgesneden kaas ter beschikking in de bedieningstoog als voorverpakte kazen in zelfbediening. Met veel aandacht voor de kwaliteit en herkomst van de kazen, hebben de klanten een enorme selectie aan kazen om uit te kiezen. Zo is er een grote keuze aan kazen van bij ons. Meer zin in een lekkere kaasschotel? De kaasdames maken de mooiste schotels voor je klaar. In de bediening hebben ze twee koelingstogen: een toog met de zachte en harde kazen die met de hand gesneden worden, ideaal voor een kaaspuntje of op een kaasschotel. Als tweede hebben ze een grote toog met tal van heerlijke kaasbollen om te snijden en raspen. De prijskaartjes van de kazen zijn bovendien altijd voorzien van de bijhorende allergenen en de melksoort (gepasteuriseerd/rauw, koe, schaap…).
Ingeborg: “Ons kaastoogje is misschien niet zo groot, maar blinkt uit in het divers aanbod, de kwaliteit van de kazen en de beste service. Het mag getoond worden hoe onze werknemers met de nodige passie de kazen elke dag opnieuw knap presenteren. Broekmans heeft een groot hart voor lokale producten en staat gekend om het streven naar de beste kwaliteit. Voor ons, zijn Kazen Van Bij Ons dus onmisbaar in het assortiment.”
In deze categorie werden twee winnaars geselecteerd. De andere winnaar is Alvo Tessenderlo. Het welverdiende zilver gaat naar Proxy Declercq Sint-Joris-Weert die in hun kaasatelier kiest voor gezellige tafelmomenten met familie en vrienden en daar hoort kaas bij: van apero naar hoofdschotel tot dessert. Spar Express Middelkerke, veroverde brons, hier doet men er alles aan om kazen aan te bieden volgens de seizoenen. De klanten appreciëren hun aanpak en kunnen altijd terecht voor een kaasplank of een sneetje kaas voor de boterham dat met zorg wordt afgesneden met een warm kaasmes.
SUN68 is all about comfort and functionality, without ever being conventional. Every piece is unique because of its details, while all items are still equally accessible for everyday life. Ideal if you're still searching for the perfect work-from-home or back-to-the-office look. Workwear doesn't necessarily have to look dull, and with SUN68 you'll look anything but.
The SUN68 FW21 men’s collection was created for daily use with pieces that are perfectly suitable for layering and to feel secure in. But saying goodbye to the loungewear after a year of working from home, does not mean giving up on comfort for SUN68. SUN68 offers a collection of informal leisurewear that stands out, even from behind your desk.
Brighten the season
With surprising fabrics and cuts and fabrics, this SUN68 women's collection is one to remember. Autumnal hues alternate with bright colors that immediately bring some light to the dark season. Wear them to bring some color to your Zoom meetings, or to make a great impression back at the office. Combine with a pair of SUN68's finest sneakers and off you go.
Looking for something to put a smile on your face? You are not alone. Color, print and positivity reign supreme throughout FW21/22’s collections as brands are looking to the future. We’re all in desperate need of some color therapy. Because we believe in a better tomorrow. Because we will re-emerge from these dark times as closer together and happier. This feeling is translated in bright hues, joyful prints, quirky cuts and a whole lot of millennial nostalgia.
So don't be afraid to mix it up, add some spice and be bold. This autumn you will find your own look brightening up the day. These next MMBSY brands embody the 'Unbridled optimism' trend for FW21/22.
CKS
CKS is a Belgian label that creates on-trend items for women and kids that can be put together into one-of-a-kind looks. Think of high-quality, easy-to-wear items with powerful prints, colors and surprising eye-catchers. The collections consist of reinvented wardrobe-essentials. From essentials with a twist to unique items that you dare to mix and match according to your style: looks that boost your self-confidence at any time.
The key styles for FW21/22 are inspired by nature and its colors. Layering is key. Large focus is put on belted jackets to wear with matching pants or a skirt.
Cybex
From driving to skiing
Cybex, the German award-winning brand of baby gear, launches exciting new products for FW21. Starting with the Pallas G, which is the first i-Size 2-in-1 car seat with an impact shield that grows with your child and can be used until about 3 years of age. Cybex has also thought about parents who want to work out with their child nearby. The AVI running carrier and the versatile ZENO multi-sport carrier make it possible to walk, cycle, run and even ski with your child carrier. There is an ideal model for every sports enthusiast.
Also in their range this season is Cybex’s collaboration with DJ Khaled. The American rapper, DJ and producer chose a colorful design inspired by the exotic jungle. Every product carries a ‘We The Best’ logo, referring to the importance of family and Khaled’s hit single. To Khaled, this collection reflects the importance of love and family.
La Redoute
French love brand La Redoute is all about that “je ne sais quoi” look, focusing on local design and stepping up their style game with their own in-house designers.
Let’s talk La Redoute Intérieurs and La Redoute Collections: when fashion meets design. A limited edition collection inspired by two iconic ‘Maison’ prints. A floral collection made out of ecovero* viscose. Did you know that these fibres are produced using pulp, which is derived from the renewable resource wood as a raw material? La Redoute’s Blooming Garden theme matches perfectly within the embrace/escape trend. It embodies our urban escapes to our favorite city garden or park and our weekend getaways to greener pastures.
LolaLiza
A desire to indulge women of all ages with affordable fashion. That is how this 100% Belgian family-owned company, that exudes a pure lust for life, came into being. It's a brand that is an expert in dresses, and that inspires women in all of their forms to be who they really want to be. Sexy, comfy, elegant or simply extra festive – LolaLiza knows who women are and what they need. For both those everyday times and special moments. For work and leisure alike. For their daughters, their girlfriends, mothers-in-law and colleagues. For their feeling of style and keen eye for detail. For women who love life and who enjoy going out with their friends.
Because women are multi-faceted, intriguing and unbelievably close to one another. And that’s something to be celebrated and seen. Speaking of celebrations: LolaLiza is blowing out 20 candles in FW21! Their birthday will be celebrated with a capsule collection and a new collab. More info to come…
UNOFFICIAL
Unleash your true self
UNOFFICIAL is a new brand of eyewear, that launched early this year, back in May. This eyewear label offers a wide range of trendy, fashionable, fresh optical frames and sunglasses at affordable prices. The brand empowers the wearers to explore, experiment and show the world whoever they want to be.
Meet your UNOFFICIAL you. Each frame is an invitation for self-expression. The first (SS21) UNOFFICIAL collection is made of accessible fashion frames for the bold. For people who aren’t afraid to display new facets of their personality to the world and embrace their freedom. At its core, UNOFFICIAL champions individuality over conformity, with the spotlight on loud colors and shapes, whose standout vibe expresses each and every style tribe.