Inhoud blog
  • Design vakantieverblijf :.
  • Ontwerp jouw droomkeuken,
  • Let it snow
  • Interhome breidt uit aan Noordzee
  • Evenement Kerstmis Avontuur
  • Op naar de feestdagen met V-Tech
  • 5 tips om de Memphis stijl in huis (en je kleerkast) te halen
  • Home stories winter 2024
  • Het efect van schermtijd bij jonge kinderen:
  • Tsuyosa Kiniro: een nieuw icoon
  • Fresh 'n rebel
  • Kerstmis in de winterserre
  • Nieuwe Flik Flak collectie: Mystic Land
  • A Walkie Talkie Christmas
  • Chocoladehuis Boon Hasselt
  • Winterwandelingen op de Waddeneilanden
  • Circular & chic
  • Exclusieve horloges
  • Kom in de kerstsfeer
  • Punic
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    wozani
    restaurants
    06-12-2022
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Amato, Blob en Clayline

    het nieuwste ABC voor je interieur

     

    Organische, afgeronde vormen in rustgevende aardetinten en zachte natuurlijk texturen. Met de nieuwe Amato-collectie brengt Belgisch interieurexpert Juntoo rust en elegantie in je interieur. Natuurlijke vormen en materialen transformeren je thuis in een oase van stijlvolle sereniteit. De gloednieuwe afwerking Claylime steelt de show, waar de nieuwe tafelbladvormen Plectrum en Blob extra klasse toevoegen aan elke woning.

    Claylime, een stenig statement

    Wie zijn interieur naar een hoger niveau wil tillen, doet dat met een opvallend statement piece. Juntoo tipt nieuw materiaal Claylime als geschikte kandidaat, een duurzaam en elegant materiaal dat met de hand aangebracht wordt. De lichte ecru tint creëert een ongekende zachtheid. De subtiele textuur benadrukt op haar beurt het natuurlijk en high-end karakter. In combinatie met organisch of rond design, een tedere streling voor het oog.

    Vormenvuur

    De essentie van de natuur is asymmetrie, verrassend en toch perfect precies. De vorm Plectrum, een geliefd accessoire uit de muziekwereld, speelt een prachtige symfonie doorheen je interieur. Met zijn ongelijke vorm en zacht afgeronde hoeken creëert Plectrum een interessante en diepgaande look. Waar Plectrum nog de combinatie maakt met rechte lijnen gaat Blob voor volledig vloeiende randen geïnspireerd op levende organismen die kronkelen doorheen de natuur en zich constant aanpassen aan een steeds veranderende omgeving. Deze twee nieuwe vormen zijn beschikbaar voor iedere eettafel en salontafel. Zelfs voor consoles of bureaumeubels zijn ze een spraakmakend alternatief.

    Amato, l'amour personnalisé

    De nieuwe Amato-collectie van Juntoo is een compleet uitgeruste allrounder, waarbij alle elementen aangepast kunnen worden aan ieders wens en smaak. Van de vorm en opstelling tot het gebruikte materiaal, ook met de tafelpoten kan geëxperimenteerd worden. Denk vernieuwende eetkameropstellingen met unieke vormen. Zo giet je je eigen interpretatie van de natuur gemakkelijk in je interieur, en geef je leven aan je visie.

     

     









    06-12-2022 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (1)
    05-12-2022
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Betoverende feestlooks met Chantelle lingerie
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Creëer de leukste partylooks met lingerie

    Op zoek naar een partylook die gedurfd én gesofisticeerd is? We've got you covered! Unlock your inner party beast met een feestelijke en experimentele mix van Chantelle lingerie en partywear voor een look die niemand ooit nog zal vergeten. Want als er één moment is om alle outfitregels te herdefiniëren, dan is het wel nu!

    Kiezen is verliezen dus why should you? Speel in op de everlasting color blocking trend door deze feestdagen je favoriete power suit te combineren met een kleurrijke set van Passionata by Chantelle.  De sprekende kanten details springen onmiddellijk in het oog en zitten daarnaast feilloos, zodat je je op je best voelt in je expressieve outfit.

    Slipdress to impress met Chantelle

    Een satijnen stofje leent zich perfect om een hele avond in te shinen. Geef een nieuwe betekenis aan je Chantelle slip dress door ze te combineren met een gewaagde panty met print en/of een grote faux fur mantel, voor een catwalk-waardige look. Your party, your rules. Draag onder het geheel de SoftStretch lijn van Chantelle, om de ultieme naadloze naked look te creëren of kies voor een romantische set in diepe kleuren, en rek dat feestgevoel tot diep in het volgende jaar!

    Bralette anno 2022 volgens Chantelle X

    Bralettes ain’t going anywhere deze winter. De sets van Chantelle X zijn hét haute couture antwoord uit lingerieland en dan ook volop geïnspireerd op deze unieke trend. De bredere schouderbandjes zijn zowel stijlvol als praktisch, met een betere ondersteuning voor elke boezem. It’s a win win! Combineer de bustiers met je favoriete kokerrok of kostuumbroek met hoge taille. Liever meer coverage? Combineer dan met een blouse in doorzichtige mesh.

     

     

    05-12-2022 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Spelen met frontast

    : Ixina zorgt voor beweging en diepgang in je keuken

     

    Laat die monochrome keuken voor wat ze is, en ga voor contrast en diepte. Waar voorheen gekozen werd voor strakke eenvoud, zoeken we nu naar nieuwe manieren om het hart van onze woning interessanter te maken. Door te spelen met kleur en materiaal in de keukenfronten creëer je een ruimte met karakter, een ruimte die leeft en beweegt. Keukenspecialist Ixina zet je alvast op weg en geeft vijf handige tips waarmee je gemakkelijk en doordacht frontrast in je keuken brengt.

    POP of colour

    Breng leven in je keuken en ga voor kleur. Door het combineren van verschillende tinten en kleurschakeringen creëer je een speels effect, die je keuken een extravagant karakter geeft. Een accentkleur met stopping power verweef je bovendien gemakkelijk doorheen je volledige keuken, in de spatwand of in het keukenblad. Trendzoekers kiezen best voor het gebruik van primaire kleuren, want dat is namelijk helemaal on trend.

    Omhoog? Omlaag! : Lijnen in je keuken zorgen voor interessante contrasten en diepten, en worden gemakkelijk gecreëerd door de look van de fronten af te stemmen met de hoogte. Kies bijvoorbeeld bij de hoogste keukenkasten voor een andere kleur of materiaal dan de lagere, laat ze op een andere plek weer terugkomen en creëer zo een origineel perspectievenspel.

    Out-of-the-box : Voor diegenen die het graag over een andere boeg gooien, geeft Ixina de ultieme tip door te spelen en te variëren met diepte. Denk open elementen en schapjes waarmee je het geheel visueel mooi doormidden breekt. Maak het dynamischer en kies voor de zijkant van de kasten een opvallende accentkleur, anders dan de fronten. Ook het gebruik van verschillende materialen bij open elementen kan zorgen voor een uniek en levendig effect.

    Mixing Materials : Laat de fronten van je keuken contrasteren door het gebruik van verschillende materialen. Wat dacht je van een donkergekleurde mix van mat en glanzend? Of ga je liever voor een monochrome look, afgewerkt met warm hout of stoer beton? Je kan bovendien ook variëren in texturen, denk aan glasprofielen of vlakke en gegroefde fronten. De opties om te combineren zijn eindeloos.

    Bikvanger : Elke ruimte krijgt meteen meer karakter wanneer er een opvallende eyecatcher wordt neergezet. In de keuken is het keukeneiland omwille van zijn vaak centrale plek hiervoor de meest geschikte kandidaat. Laat het meubel ieders aandacht trekken door een unieke combinatie van fronten. Gebruik één van bovenstaande tips en geef je keukeneiland (en keuken) het nodige frontrast. https://ixina.be/nl/













    05-12-2022 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (1)
    04-12-2022
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Sodastream DUO
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    het kerstgeschenk om zelf bruisende drankjes te maken

     

    Gezond, gemakkelijk en gewoon onmisbaar in de keuken van nu… ‘Homemade’ is een van de trends op culinair gebied. Van brood tot soep, we maken alles zelf met duurzame ingrediënten. Natuurlijk mogen dan ook zelfgemaakte bruisende drankjes niet ontbreken op de (feest)tafel. Bereid met puur kraantjeswater, kruiden en fruit heb je een gezond en fris recept, aan te pasen naar ieders smaak. Verras je familie of vrienden dit jaar met de SodaStream DUO, te gebruiken met zowel een stijlvolle glazen karaf als een herbruikbare plastic fles.

    Met het SodaStream DUO-bruiswatertoestel heb je in luttele seconden een fles fris bruiswater op tafel. Het apparaat is draadloos, dus je kunt hem overal neerzetten. Geen overbodige luxe wanneer je aan het koken bent en alle ruimte kunt gebruiken. Een SodaStream-bruiswatertoestel werkt met een CO2-cilinder, waarmee je tot wel 60 liter bruiswater maakt.

    DUO komt met een glazen én een herbruikbare plastic fles, en een CO2-cilinder. Het toestel oogt stijlvol dankzij het moderne design met roesvrijstalen details en is gemaakt van hoogwaardige materialen. Met een simpele druk op de knop bereid je een heerlijk bruisend drankje voor familie en vrienden. Laat je inspireren en kijk voor feestelijke recepten op SodaStream.be/recepten.

    Fun facts over SodaStream die leuk zijn om te vertellen bij het geven van het cadeau: - Vandaag de dag staat er in miljoenen keukens wereldwijd een SodaStream-toestel. - Met één CO2-cilinder van SodaStream maak je tot wel 60 liter bruisend water, daarmee bespaar je dus 40 flessen van 1,5 liter of maar liefst 120 flesjes (!) van 0,5 liter. - In 80% van de huishoudens met een SodaStream is men meer water gaan drinken. - Mensen met een SodaStream-toestel zijn dagelijks gemiddeld 50% meer water gaan drinken.

    www.sodastream.be/duo

    04-12-2022 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Bye bye skinny fitting pants

    Comfortabel de winter in met broeken uit de FW22-collectie van Caroline Biss

    Het tijdperk van de skinny jeans en strakke broeken is officieel voorbij. Wide, flared, straight, en relaxed-fit broeken hebben onze kleerkasten overgenomen. Het is dé must-have staple die iedereen in z'n kast moet hebben hangen om elk seizoen door te komen. Met een blazer tijdens de warmere maanden, een stoere bomber jacket in de herfst, en een warme mantel in de winter, kan de lossere broek alle seizoenen aan. Stylish, comfortabel, en elegant. Het Belgische modehuis Caroline Biss is expert in het ontwerpen van tijdloze en fashionable stuks, en daarom krijgt de flare een prominente plek in hun FW22 collectie. Van neutrale kleuren en diverse prints tot lederen broeken. Caroline Biss heeft voor elke gelegenheid een losse fit.

    Checkered Mania : Ruitjes zijn een wardrobe staple in je professionele garderobe, en een losse stijl zorgt ervoor dat je toch nog dat tikkeltje fun uitstraalt. Diepere bruine tinten, strakke ruitjes, grotere ruitjes, of een versie met bretellen, de FW22 collectie van Caroline Biss straalt met elk model elegantie uit. Combineer het met een witte T-shirt of een hemd, sneaker of een hakje. Wat je ook verkiest, je ziet er gegarandeerd uit als een boss woman.

    Leather Love ; Een lederen broek is een van de meest veelzijdige items die een vrouw kan bezitten. Draag de broek met een pump en een topje, en je bent helemaal ready voor een nachtje uit. Caroline Biss heeft ook dit seizoen modellen die gemaakt zijn uit eco-leder. Jij ziet er even stralend uit, én het is goed voor het milieu. Combineer de broeken in verschillende kleuren met een sneaker en een coltrui, en je hebt een professionele maar comfortabele look om naar het werk te vertrekken. Who said leather can't be casual?

    Denim Dream : Comfort, iets waar we steeds meer naar streven bij het uitzoeken van de perfecte jeansbroek. Niet nadenken, gewoon een jeansbroek aandoen, and half the work is done. Skinny jeans zijn heel lang modieus geweest, en vormen nog altijd een mooie toevoeging in je garderobe, maar een model met brede pijpen geeft je net dat tikkeltje extra. Een beetje retro, een beetje classy, maar heel modieus. Waarom dan ongemakkelijk in een strakke jeans door het leven gaan?

    Boldly Basic : Geen zin in te veel gedoe? Dan kan je gaan voor een effen kleur. Klassevol en allesbehalve boring. Speel met texturen zoals wol, zijde of corduroy, of kies een felle kleur en voeg dimensie toe aan jouw outfit.











    04-12-2022 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    03-12-2022
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.UNIQLO brengt 5 nieuwe ontwerpen

    PEACE FOR ALL T-shirt Project

     

    Nieuwe collectie van vijf populaire creatieve mensen beschikbaar vanaf 15 december. Internationale kledingretailer UNIQLO kondigt de wereldwijde lancering aan van vijf nieuwe ontwerpen voor PEACE FOR ALL, het liefdadigheids-T-shirtproject van UT (UNIQLO T-shirt). Deze nieuwste collectie bevat speciale ontwerpen van creatieve mensen die een nauwe band hebben met UNIQLO, zoals Peanuts en KAWS, evenals een ontwerp met een originele foto gemaakt door de wereldberoemde filmregisseur Wim Wenders.

    Net als bij eerdere collecties zal UNIQLO-moederbedrijf Fast Retailing 100% van de winst uit de verkoop van de T-shirts (gelijk aan 20% van de verkoopprijs) blijven schenken aan drie internationale hulporganisaties: UNHCR, de VN-vluchtelingenorganisatie, Save de kinderen en Plan International - die hulp bieden aan mensen die getroffen zijn door armoede, discriminatie, geweld en conflicten.

    UNIQLO introduceerde voor het eerst het PEACE FOR ALL-project op 17 juni 2022, met het concept dat een T-shirt kan helpen om de wereld een betere plek te maken. Sinds september zijn er in totaal meer dan 484.000 T-shirts verkocht, waarmee meer dan US $ 1 miljoen is opgehaald (berekeningsperiode tot en met 31 augustus).

    Tot nu toe hebben 20 creatieve mensen die het doel van het project ondersteunen om "oprecht te bidden voor wereldvrede en actie te ondernemen" vrijwillig tijd en moeite gestoken in het maken van unieke T-shirts met origineel design.

    De vijf nieuwe UT's zijn vanaf donderdag 15 december wereldwijd te koop aan €19,90.

    PEACE FOR ALL Reacties en profielen van nieuwe collectie creatieve mensen

    PEANUTS (Strips) : De groep vrienden die de wereld van Peanuts bewonen, vertoont een breed scala aan persoonlijkheden: gedurfd, nerveus, romantisch, nieuwsgierig, bedachtzaam en avontuurlijk. Wat hen verenigt, zijn hun vriendschappen en gemeenschapszin. Decennialang hebben de personages weerklank gevonden bij fans omdat ze alle elementen van de mensheid laten zien. Dit ontwerp legt zowel de liefde vast die de personages voor elkaar hebben als de liefde die Peanuts over de hele wereld inspireert.

    WIM WENDERS (Film regisseur) : Ik heb nog nooit in mijn leven meer horizon gezien dan op die dag in de West-Australische woestijn. En ik was er zeker van dat we aan het einde van die weg, achter de horizon, alleen een vreedzame toekomst konden vinden

    KEITH HARING (Artiest) : Wijlen Keith Haring creëerde dit kunstwerk als een teken van wereldwijde vrede. Het was bedoeld om aan te geven dat mensen over de hele wereld samenkomen om voor vrede op aarde te staan.

    KAWS (Artiest) : Ik wilde dat dit ontwerp zou dienen als herinnering dat we allemaal verantwoordelijk zijn voor deze planeet en dat het onze taak is om samen te komen en ervoor te zorgen. Onze relatie met de aarde is fragiel en we kunnen het niet door onze handen laten vallen.

    LISA LARSON (Keramist) : De foto spreekt van onvoorwaardelijke vriendschap en vertrouwen. Het kwetsbare meisje zit op de rug van een wild beest. We moeten op vrede vertrouwen en het pad van vrede kiezen. De leeuw symboliseert kracht, loyaliteit en moed. Er is moed voor nodig om je tegen geweld te keren. Het jonge meisje beschermen betekent de toekomst van het menselijk ras beschermen. Vertrouwen is niet bang zijn. Vrede is kracht.

    UNIQLO gelooft dat T-shirts de kracht hebben om de ideeën van de drager uit te drukken, empathie op te wekken en boodschappen breed te verspreiden. Om een vreedzame toekomst te helpen creëren, werkt UNIQLO actief samen met personen die het PEACE FOR ALL-project steunen en wordt er in de winkels ruimte besteed over de hele wereld om klanten te herinneren aan alle mensen die hulp nodig hebben. Iedereen kan meedoen aan de roep om vrede door hun favoriete PEACE FOR ALL UT te dragen, en UNIQLO kijkt uit naar een succesvolle voortzetting van het project.







    03-12-2022 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (1)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Mixr it up

    een melange van materialen in de badkamer

     

    In de badkamer zijn materialen als klei en gesteenten (denk terrazzo) opnieuw in opmars. Met hun eerder neutrale kleurtinten zorgen ze voor een gevoel van zachte luxe die niet saai noch oppervlakkig is. Gepaard met contrasterende materialen komen deze diepgaande gesteenten nòg beter tot hun recht. Badkamerexpert Alsan wil inspireren en toont hoe deze trend perfect gecombineerd kan worden met de juiste materialen, voor een krachtig effect.

    Subtiliteit in je badkamer hoeft niet saai of voorspelbaar te zijn. De sprekende, neutrale kleilook en de weelderighed van terrazzo zijn hiervan het perfecte voorbeeld. Door geraffineerde accenten in het kraanwerk toe te voegen, komen deze stille helden nog beter tot hun recht. Liefhebbers van een eerder edgy look kunnen bijvoorbeeld kiezen om de lichte klei af te werken met een matzwart of geborsteld zilveren exemplaar. Diegenen die eerder op zoek zijn naar timeless elegance, kunnen hun terrazzo-badkamer naar een hoger niveau te tillen door dit gesteente te combineren met een sierlijk gebogen of verlengde kraan.

    Een nieuwe woning, een broodnodige renovatie of gewoon een frisse wind in huis vragen dezelfde aanpak: (ver)bouwen. Alsan weet met meer dan 50 jaar ervaring haar klanten te adviseren, te inspireren en te ontzorgen voor badkamer, keuken en technieken. Dat betekent dat Alsan alle zorgen van de klant – van A tot Z; van plan tot oplevering – wegneemt. Wie wil, kan zelf aan de slag, maar al van bij het begin wil Alsan de klant bijstaan met de kennis van een ervaren interieuradviseur en een erkende installateur of professional om de werken uit te voeren. Zo zorgt Alsan ervoor dat de consument met een fijn gevoel kan terugblikken op zijn of haar renovatie of bouwproject.

    Met slechts ‘één shop stop’ kan de klant – samen met een interne interieurexpert – het volledige plaatje samenstellen. Zo matcht alles binnen dezelfde stijl en past het interieur mooi samen. Alsan maakt bovendien enkel gebruik van kwalitatieve merken en materialen, die garant staan voor temperatuur-, kook- en badkamercomfort van topniveau. Naast alle bekende merken, bieden ze hun klanten enkele bijzondere toppers aan, zoals het Italiaanse designmerk Cristina, waarvan Alsan al zo’n 25 jaar de exclusieve verdeler is in België. www.alsan.be

     







    03-12-2022 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    02-12-2022
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Veritas gift guide

    een cadeautje voor elk budget

     

    Cadeautjestijd! Kerst staat voor de deur en dat betekent dat we ons al verheugen op een shopping spree voor onze geliefden. Veritas biedt inspiratie met een cadeautjesgids voor iedereen en voor elk budget. Want een mooi gebaar hoeft niet duur te zijn. Wat staat er op jouw verlanglijstje?

    Als het wat meer mag zijn…

    Met een budget boven €30 kan je bij Veritas een luxueus cadeau vinden voor elk familielid, van het sportieve type tot de grappige nonkel. De compressiesokken van STOX geven de goede voornemens voor het nieuwe jaar namelijk een duwtje in de rug en in de handtassencollectie van MAE kan je geen foute keuze maken. Voor de mannen kan je het op veilig spelen met de boxershorts van Levi's, of eerder een paar grappige sokken in de cadeaubox van Happy Socks schenken.

    Een mooi geschenk tussen €20 en €30

    Fans van Familie verblijd je met een bol Juliette-wol, waarmee ze de cardigan uit hun favoriete soap helemaal zelf kunnen breien. Het regenhoedje met teddy is dan weer hét perfecte cadeautje voor de fashionista in de familie, te combineren met een hippe sjaal. Met de warme pantoffels vertroetel je ieders voeten.

    Cadeautjes tussen €10 en €20

    Iemand die je een warm hart toedraagt, verras je best met minstens even warme items. Kies voor een leuk paar sokken in kerstthema, een warmwaterkruik met harverwarmende boodschap of een paar fluffy pantoffels.

    Een hebbedingetje onder €10

    Secret Santa met de collega's? Dan zijn deze budgetvriendelijke cadeautjes onder €10 ideaal. Een speldenkussen is namelijk eens zo leuk als het er mooi uitziet en met een paar statement oorbellen schiet je altijd raak. Ook voor de kleinsten van de familie vind je binnen dit budget het perfect cadeautje. Met de parelset opgeborgen in een eenhoorndoos kan elk kind zich uitleven en de homesocks houden alle voetjes warm.

     Praktisch : De Veritas cadeautjes zijn beschikbaar in de winkels en online.

     







    02-12-2022 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Hamilton : hoe iets groots heel klein kan zijn

     

    De langverwachte 38mm Khaki Field Murph is er eindelijk !

    U vroeg, wij luisterden. In 2019 tot leven gebracht als een stukje filmgeschiedenis en bekend bij de fans als de 'Murph', is het gevierde horloge nu ondergebracht in een compacte 38mm kast. Door de behoeften en verwachtingen van de gemeenschap centraal te stellen, onthult Hamilton de 38mm Khaki Field Murph, een kleinere versie van het icoon van het witte doek.

    Hamilton Khaki Field Murph 38 mm - Prijs - 945€

    Kast - 38 mm roestvrijstalen kast - Dikte - 11,10 mm - Aanzetbreedte - 20 mm

    De afstand tussen de aanzetten onderling - 44,7 mm

    Wijzerplaat - Zwarte wijzerplaat - Wijzers - Vernikkelde uren- en minutenwijzers met Super-LumiNova®, vernikkelde secondewijzers met Super-LumiNova®-punt

    Uurwerk - H-10 automatisch uurwerk met 80 uur gangreserve - Horlogeband - Zwart leren band met een roestvrijstalen gesp met pinnetje

    Glas - Saffierglas met antireflectiecoating - Waterbestendigheid - 10 bar (100 m)

     

     





    02-12-2022 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Hyvää Christmas !

    American Vintage launches its first “phygital” experience and offerts a trip to the North Pole

    Deze winter neemt American Vintage zijn community mee naar Lapland, dankzij zijn immersieve ervaring Hyvää Christmas.

    Wat kunt u winnen? Een verblijf voor twee personen in Finland. Een nieuwe gelegenheid voor het merk om de gebaande paden te verlaten en een nieuw, uniek format aan te bieden. Welkom in de wonderschone kerstwereld van AMV.

    Hyvää Christmas, een immersieve ervaring in de sneeuw

    American Vintage innoveren op het gebied van ervaringen, dit keer met een immersief “fygital” spel (tussen fysiek en digitaal).

    Om kans te maken op een reis naar Lapland worden tussen 28 november en 25 december 2022 de etalages van de 150 American Vintage winkels wereldwijd voorzien van een QR-code. Bij sommige winkels gaat de scenografie verder in het interieur. Een spelwedstrijd die ook te vinden is op de wenskaarten die u in de tassen met de online of in de corners gedane aankopen kunt vinden. Het scannen is genoeg voor de community om een 360° immersieve ervaring in de Finse sneeuw te beleven — een voorproefje op wat de twee winnaars van de wedstrijd kunnen verwachten.

    Alle Belgische American Vintage winkels doen mee aan deze campagne: Louise, Antwerpen, Knokke, Gent, Danseart, Luik, Namen, Ukkel, Brugge.

    De bestemming is Lapland, in Finland

    De twee winnaars, die op 26 december 2022 uitgeloot zullen worden, reizen vervolgens naar (het echte) Lapland, in het noorden van Finland, waar ze zullen verblijven. Op het programma: diverse nachten onder de sterrenhemel in een hotel met halfpension en diverse activiteiten tussen fauna en flora: het noorderlicht aanschouwen en een sneeuwtocht. American Vintage heeft samen met Voyageurs du Monde een betoverende excursie bedacht — een cadeau ter waarde van € 6000.

    De magie van kerst met AMV

    En voor de eerste keer weet de artistieke leiding van het merk groot en klein te laten wegdromen bij deze traditionele kerst. Want in oktober 2022 lanceerde American Vintage zijn eerste collectie voor kinderen tussen 3 en 11 jaar. Een mooie manier om samen met zijn community zijn eerste kerst met de hele familie te vieren.

    “Ieder seizoen bedenken we nieuwe manieren om de American Vintage community bij elkaar te brengen, in het zonnetje te zetten en te bedanken. De feestdagen zijn een mooie gelegenheid om opnieuw te innoveren. Het ludieke en leuke idee van een

    spelwedstrijd sprak ons enorm aan — zonder daarbij de creativiteit van AMV te vergeten.”— Jenny Lazzarelli, hoofd imago, communicatie en marketing bij American Vintage

    De immersieve ervaring Hyvää Christmas vindt plaats van 28 november tot 25 december in alle community’s van het merk en op de etalages van de 150 American Vintage winkels wereldwijd.





    02-12-2022 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    01-12-2022
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Kerst - een tikkeltje anders - in Aqualibi

    In Aqualibi beleef je dit eindejaar het plezier van een tropische Kerst dichtbij huis.

    De winterperiode wordt bijzonder exotisch in waterpark Aqualibi. Geen jeukende wollen truien of ijzige temperaturen, van 10 december tot en met 8 januari tovert Aqualibi zich om tot een tropisch wonderland met sfeervol verlichte palmbomen, schattige zandsneeuwmannen en heerlijke kerstcocktails. En ook de kerstman is van de partij! Hij heeft zijn warme winterjas alvast ingeruild voor zijn favoriete kerstzwembroek. Wil je met ‘Surfing Santa’ op de foto? Hij zoekt tot en met 23 december de gezelligheid van Aqualibi op, net voor hij aan zijn drukke kersttournee begint.

    Vier avondopeningen tot 22u

    Aqualibi is tijdens de vakantie elke dag geopend, ook op 25 december en 1 januari. Bezoekers zullen zich tijdens de kerstperiode kunnen wagen aan een gezellige avondplons, want op 23/12, 30/12, 06/01 en 07/01 is het waterpark open tot 22u, met animaties en een dj-set vanaf 18u.

    Praktische informatie : Openingstijden : www.aqualibi.be ​- Volwassenen (≥1m20) : €25 - Kinderen (≥1m – ≤1m20) : €9,50 - Kinderen <1m : gratis toegang







    01-12-2022 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (1)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Ecologisch verantwoord met Lee Cooper

    Lee Cooper is al lang een vertrouwde speler in de denimwereld, en zet zich de voorbije tien jaar al hard in om te werken aan een productieproces met een focus op welzijn van mens en natuur. Samen met zijn partners werkt het merk aan innovatieve technieken die de impact op de planeet zo laag mogelijk houden. Hun missie? Tegen 2025 volledig werken op groene energie. En daar maken ze al lange tijd werk van.

    Denim en duurzaamheid lijken op het eerste zicht twee woorden die niet per se in dezelfde zin passen, maar niets is minder waar. De productie van één paar jeans vraagt enorm veel verbruik van water, maar liefst 100 liter. Lee Cooper heeft dat kunnen terugschroeven tot 2 liter fresh water nodig om één paar jeans te vervaardigen.

    Naast het verbruik van water spelen chemische stoffen ook een belangrijke rol in het duurzaamheidsverhaal. Chemische stoffen zijn enorm schadelijk voor onze planeet, en Lee Cooper volgt daarom de internationale richtlijnen die zich focussen op een duurzaam productieproces. Dit heeft als gevolg dat het merk het aantal chemische stoffen bij de productie van zijn denim de afgelopen jaren met 50% heeft verlaagd. Een Lee Cooper jeans heeft ook een OEKO-TEX certificatie, wat een eindproduct zonder een enkele schadelijke stof garandeert. Verder werkt het label zo veel mogelijk met stoffen met een GOTS-certificaat, wat betekent dat ze internationaal worden herkend voor hun gebruik van biologische en gerecycleerde stoffen. Bio- en gerecycleerd katoen, en Tencel (afkomstig van boompulp) zijn hier twee voorbeelden van.

    Belangrijk in het productieproces is ook dat alle kledij zo lokaal mogelijk wordt gemaakt. Hoe korter de reis om tot in de winkels te geraken, hoe beter. Lee Cooper produceert daarom niet in het Verre Oosten, maar in Tunesië. Op deze manier verkleinen ze hun ecologische voetafdruk al aanzienlijk en kunnen ze het welzijn in de fabrieken garanderen.

    Voor Lee Cooper blijft uitstekende kwaliteit natuurlijk het meest belangrijk. Een jeansbroek die lang meegaat en door de jaren heen modieus en tijdloos blijft, speelt hierin een belangrijke rol. Consumenten worden hierdoor aangespoord om te investeren in een kwaliteitsvol stuk, en kunnen jarenlang genieten van een jeansbroek die als gegoten zit.

     

     









    01-12-2022 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    30-11-2022
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Gloednieuw R&B kerstambum vol jonge talenten
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Uniek album en kerstgeschenk, voor wie houdt van The Voice en jonge artiesten wil steunen. Het eerste kerstalbum van onafhankelijk platenlabel Altered Records is uit! Het is een uniek album, vol R&B-covers door jonge, Vlaamse talenten. Het heet “Christmas Hits in R&B”. Het is alvast het ideale eindejaarscadeau voor wie houdt van The Voice of van R&B muziek. Of voor wie graag jonge artiesten wil steunen.

    Het nieuwe album is (vrij) uniek. Het bevat namelijk enkel R&B-bewerkingen van bekende en populaire kerstnummers. Zeven jonge en beloftevolle artiesten namen in totaal 9 nummers op, waaronder solonummers en duetten. Vijf van de zeven artiesten namen deel aan The Voice, vorig en/of dit seizoen. Enkelen namen al een plaat op bij Altered Records, of verwierven bekendheid op een andere manier.

    Het gaat over volgende artiesten: Tim Blommaert (“TIM”) - Jessica Bouhez - Robin Crauwels (“ROBIN”) - Nora Jehoul - Anna Monaco -      Meaghan Slaets - Arthur Vets (“Thur”). “Het is de eerste keer dat we een kerstplaat uitbrengen", aldus Robbe Ghysen, label manager Altered Records. “De jonge zangers wiens talent we helpen groeien, waren meteen enthousiast. We hopen alvast dat dit album hen zal helpen om meer bekendheid te verwerven”.

    Het album “Christmas Hits in R&B” is beschikbaar op alle streamingplatformen en fysiek te koop op CD via Bol.com. Het album bevat de volgende nummers:  1. Santa Tell Me - Nora Jehoul - 2. Mistletoe – ROBIN - 3. Santa Baby - Meaghan Slaets & Thur - 4. It's Beginning To Look A Lot Like Christmas – TIM - 5. Santa Claus Is Coming To Town - Thur & Jessica Bouhez - 6.   Fall In Love At Christmas - Meaghan Slaets - 7.Jingle Bell Rock - ROBIN & Nora Jehoul - 8. All I Want For Christmas Is You - Anna Monaco - 9. Underneath The Tree – Nora Jehoul

    Over de artiesten

     In de volgorde waarin ze voorkomen op het album: Nora Jehoul, 23 jaar uit Bree. Tot de battles meegedaan in team Koen van the Voice van Vlaanderen 2021 (seizoen 7). Begin dit jaar eerste album uitgebracht. Robin Crauwels, (artiestennaam ROBIN) 21 jaar uit Lier.     Finalist the Voice van Vlaanderen 2021 (seizoen 7) in team Koen. Geboren muzikant, onder meer saxofonist, vooral actief in de Jazz/R&B.           Nora en Robin deden samen een battle die viraal is gegaan. Op het album doen ze opnieuw een duet. Meaghan Slaets, 22 jaar uit Mechelen. Vooral actief als tech-house DJ (djmeaghan.be), Europese bekendheid (Tomorrowland, Sunrise, Paaspop...). DJ, zangeres en danseres. Arthur Vets, (artiestennaam: Thur) 21 jaar uit Antwerpen.  actief bij musicals van Studio 100. Tim Blommaert, (artiestennaam: TIM) 29 jaar uit Gent.      Tot de knockouts meegedaan in team Koen van the Voice van Vlaanderen 2021 (seizoen 7). Heeft vorig jaar een eigen single uitgebracht. Jessica Bouhez, 23 jaar uit Antwerpen.        Tot de battles meegedaan in team Tourist van the Voice van Vlaanderen 2021 (seizoen 7). Neemt dit seizoen opnieuw deel aan the Voice. Anna Monaco, 22 jaar uit Dilsen-Stokkem. Tot de battles meegedaan in team Niels van the Voice van Vlaanderen 2021 (seizoen 7).

    Altered Records is een onafhankelijk platenlabel voor jonge én ervaren artiesten, met als missie talent te ontdekken en laten groeien. Het platenlabel biedt diensten aan zonder vast contract en op basis van het succes van de artiest, voor elke fase van zijn carrière. Altered Records zorgt voor de productie in een professionele studio, in samenwerking met een ervaren producer en muzikanten die helpen de ideeën van de artiest vorm te geven. Daarnaast zorgt Altered Records ook voor het artwork, de distributie en marketing, en de ondersteuning bij live optredens en shows. Het platenlabel werd opgericht door Robbe Ghysen in maart 2021, dus in volle coronatijd, en begeleidt momenteel een 20-tal artiesten.

     

    30-11-2022 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    29-11-2022
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.5 x sporten: de toekomst is fit

    Het beste aan goede voornemens is dat alles nog openligt en de mogelijkheden en ambities eindeloos zijn. Nog beter wordt het natuurlijk als gezette doelen ook effectief gehaald worden. Homewellness-specialist Gervi zet daarom 5 sporttrends in de kijker die voornemens moeiteloos omzetten in trotse resultaten. Ter land, ter zee en in cyber, sporten in 2023 verlegt de grenzen – niet alleen de jouwe.

    Eerst water

    Naar de zee hoef je er niet voor te gaan. Watersporten doe je vanaf nu gewoon thuis, ook in de winter. Compacte Endless Pools stuwen het veelzijdig gebruik van water of zwemmen. Zo trek je in 2023 meer dan enkel baantjes in je zwembad: aquajogging, aquabiking, aquaboxing of zelfs een graadje meer met Hot Tub Yoga in een Hot Spot jacuzzi. De weerstand van het water verhoogt de intensiteit van de oefeningen terwijl het water het gewicht van het lichaam draagt en de impact opvangt.

    Hot Hot Heat

    Combo-trainingen of veelzijdige workouts zijn hot, zoveel is zeker. Het toevoegen van hittetraining aan je sportroutine raakt dankzij de vele voordelen steeds meer ingeburgerd. Want hoe meer je transpireert, hoe sneller je lichaam leert afkoelen en hoe beter je prestaties worden. Zo heeft een saunasessie na een fietstraining van 2 uur hetzelfde effect op je lichaam als een extra uur fietsen. Zo makkelijk was het nog nooit.

    Oase van sport

    De poolhouse ruimt steeds meer plaats voor de garden gym. Je hebt er in de eerste plaats geen groot zwembad voor nodig én zo’n green room brengt de endorfines van een sportsessie samen met de rustgevende weldaden van de natuur. Zo wees wetenschappelijk onderzoek namelijk uit dat bosbaden – of het tijd nemen voor jezelf in een groene omgeving – het stressniveau doet dalen, de hartslag en bloeddruk verlaagt en zo positieve gevolgen heeft voor het fysieke en mentale welzijn. Een glooiend en organisch design van de garden gym draagt bij aan de visuele rust.

    In 2020 leerden we massaal thuiswerken en vervaagde de grens tussen werk- en vrije tijd zienderogen. Een erfenis die we vandaag nog altijd dragen, maar die we gelukkig ook in een deugd kunnen omzetten. Zo zijn we flexibeler in onze tijdsinvulling en wordt sporten tussen het werken door ook door werkgevers als normaal beschouwd. Met de Technogym-toestellen laat je spinningsessies of full body work-outs samen met je online coach naadloos in je dagschema glijden.

    Speeltijd!

     Fartlek. Het klinkt leuk en dat is het ook. De van oorsprong Zweedse manier om variatie in je looptraining te steken, laat je spelenderwijs aan je uithoudingsvermogen en prestaties werken. Met Fartlek wissel je verschillende tempo’s (sprint, joggen, wedstrijd, snelwandelen en wandelen) af met wisselende afstanden. De voornaamste regel is dat er geen regel is. Zo kan je in een bos of park van boom tot boom lopen in een steeds andere snelheid, of zet je thuis de loopband op een willekeurig en onregelmatig tempo. www.gervi.be - www.gervi-outdoor.be

     









    29-11-2022 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.30 jaar Beaujean Vacances

    Van familiebedrijf tot marktleider in karakteristieke vakantiewoningen binnen Euregio Dit jaar bestaat het Limburgse familiebedrijf Beaujean Vacances 30 jaar. In die tijd groeide het uit tot een volwaardige nichespeler op vlak van karakteristieke vakantiewoningen in de drielandenregio (Zuid-Limburg (NL), Limburg en Luik (BE) en regio Aken). Van het eerste vakantiehuis van oprichtster Ans Beaujean in 1992 tot meer dan 200 vakantiewoningen anno 2022. Naar aanleiding van dit jubileum en de grote groei van de afgelopen jaren koos Beaujean Vacances voor een rebranding inclusief nieuwe huisstijl. De nieuwe communicatielijn slaat een brug tussen het familie-DNA van waaruit het bedrijf ontstaan is en de verwachtingen van vakantiegangers anno 2022.

    Van zorgzame moeder tot lokale onderneemster

    In 1992 kriebelde het bij Ans Beaujean om zelf iets uit de grond te stampen. Ze wilde haar liefde voor de regio en de karakteristieke hoeves, kastelen en vakwerkhuizen met anderen delen en bouwde hun eigen vakwerkhuis om tot vakantiewoning en de bijbehorende schuur tot nieuwe woonhuis. Daarmee was Ans een van de eerste vakantiewoninguitbaters in Zuid-Limburg wat meteen veel interesse opwekte. Mensen uit de regio vroegen haar of ze kon helpen om hun karakteristieke gebouwen om te toveren tot groepsaccommodaties en/of te assisteren bij de verhuur ervan. Zo volgden er al snel 8 nieuwe woningen en maakte Beaujean Vacances haar opmars als familiebedrijf dat inzet op een persoonlijke dienstverlening, zowel voor woningeigenaren en gasten.

    De filosofie van Beaujean Vacances

    Als streekgebonden familiebedrijf draagt Beaujean Vacances het karakter van de drielandenregio én de monumentale vakwerkhuizen hoog in het vaandel. Zo heeft Beaujean Vacances een exclusieve samenwerking met stichting Het Limburgs Landschap. Maar liefst 12 karakteristieke Beaujeanwoningen zijn namelijk zo bijzonder dat ze door Stichting Het Limburgs Landschap erkend werden als Limburgs Erfgoed. Je overnacht er in unieke vakantiewoningen die vakkundig gerenoveerd werden met oog voor historische elementen en luxe. Bovendien worden de huurinkomsten gebruikt om de panden te onderhouden en de doelen van de stichting te steunen. Verder hecht Beaujean Vacances veel belang aan het lokale kantoor waar je als huurder of verhuurder kunt binnenlopen en waar je terecht kunt met al je vragen. Zorgzaamheid, loyaliteit en persoonlijk contact behoren dan ook tot de kernwaarden van het familiebedrijf. Zo bouwt Beaujean al meer dan dertig jaar aan nieuwe herinneringen in eeuwenoude gebouwen en dat in een snel digitaliserende en internationaliserende markt.

    De toekomst van Beaujean Vacances

    Met zo’n 8.500 boekingen per jaar en een gemiddelde bezettingsgraag van 80% legt Beaujean Vacances mooie cijfers voor. Ook voor de toekomst heeft Beaujean Vacances een duidelijke groeiambitie. Zo wil het bedrijf enerzijds haar aanbod uitbreiden met nieuwe woningen, voornamelijk in de Belgische Ardennen en de Voerstreek. Anderzijds ligt de focus de komende jaren op nog meer loyale klanten creëren die regelmatig boeken en op nieuwe klanten bereiken. Op dit moment is Beaujean Vacances vooral bekend bij 45-plussers, maar ook bij 25-40-jarigen ziet het familiebedrijf nog potentiële groeikansen. De woningen die Beaujean Vacances aanbiedt zijn namelijk vooral grotere vakantiewoningen die ideaal zijn voor een verblijf met de hele familie of met meerdere gezinnen. In eerste instantie zet het bedrijf de komende jaren in op naamsbekendheid op de Vlaamse markt, maar op middenlange tot lange termijn is ook de Waalse markt een belangrijke doelgroep voor Beaujean Vacances.

    “We merken de laatste jaren dat vakantiegangers alsmaar meer luxe willen in hun vakantiewoning, zoals wellnessfaciliteiten, tweepersoonskamers met eigen badkamer, kwalitatief hoogwaardige bedden, goede informatievoorziening en 24/7 klantenservice,” zegt Daphne Beaujean, managing director bij Beaujean Vacances. “Bovendien zijn ze op zoek naar unieke, instagramwaardige ervaringen en hunkeren mensen uit de stad naar rust en natuur. Zorgen voor onszelf en onze planeet treedt ook steeds vaker op de voorgrond bij de keuze voor een vakantieverblijf. Zo is het belangrijk voor gasten dat een vakantiewoning ook inzet op duurzame initiatieven. Bij Beaujean Vacances zijn we ons bewust van deze noden en trends van hedendaagse vakantiegangers en kijken we samen met onze huiseigenaars hoe we onze vakantiewoningen zo futureproof mogelijk kunnen maken,” aldus Daphne Beaujean.







    29-11-2022 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    28-11-2022
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Art Soubd's nieuwe PWR09 speaker
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Jouw feestcimpagnon on the go

    A little party never killed nobody. Voor zij die een knallend feest nooit uit de weg gaan, is de nieuwe draagbare PWR09 partyspeaker van ArtSound een must voor een geslaagd eindejaar. Start de avond met knapperige versnaperingen en borrelende dranken in de tuin, op de achtergrond funky loungemuziek. Verplaats het feest (en de speaker) naar binnen, schakel de volumeknop naar een volgende versnelling en dans vol overgave de nacht in. Laat je voeren door het ritme van ArtSound en shuffle party-proof het nieuwe jaar in.

    Een muzikaal 3-gangen

    De PWR09 staat voor power, daadkrachtige audio en sfeer alom. Uitgerust met twee ijzersterke woofers, een ingebouwde equalizer en intense versterker dompelt deze muzikale krachtpatser je onder in een ongezien muzikaal bad. Je zintuigen worden geprikkeld door de levendige LED-lichten die vibreren op het ritme van de muziek en kunnen bovendien aangepast worden aan elke moodswing.

    Vergeet vooral je dansbenen niet in te smeren, de dubbele batterijen die de speaker voeden zijn feilloos en gaan gemakkelijk mee tot in de vroege uurtjes. Het ingebouwde handvat en de handige afstandsbediening maken de partyspeaker bovenal gebruiksvriendelijk, waardoor jij zonder zorgen de dansvloer op kan glijden.

    ArtSound's party playlist 🎵

    ArtSound geeft alvast het startsein voor een onvergetelijke avond met een speciale Spotify party playlist.

    Very Important and Portable (VIP)

     Partyspeakers zijn booming business. Letterlijk maar vooral figuurlijk, de markt van draagbare speakers is de afgelopen tijd geëxplodeerd en dat heeft ArtSound geweten. Zij zagen de verkoop van portables de afgelopen drie jaar telkens verdubbelen. Bovendien beleven we muziek steeds actiever en willen het altijd en overal bij ons hebben. Het moet dus makkelijk én verplaatsbaar zijn, waardoor we elke gelegenheid kunnen vullen met heldere klanken en stevige beats. De PWR09 speelt daar met zijn krachtig karakter gretig op in.

    PWR09 specificaties : Afmetingen 675 x 328 x 320 mm - Draadloos Bluetooth - Vermogen versterker 160 Watt - Voeding 2 batterijen, 2 x 4500 mAh (tot 8 uur) met LED-indicatie - Gevoeligheid 90 dB - Verlichting 5 kleuren, bewegen mee op muzikale beats - Bediening manueel of met bijgevoegde afstandsbediening - Plaatsing op oppervlak of statief - Equalizer mogelijk op 6 standen - Prijs €399 - www.artsound.be

     

    28-11-2022 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    27-11-2022
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Back to the 90s met Floris van Bommel

    FW22 Floris van Bommel

    In de jaren 90 begon de wereld anders te kijken naar sportkleding. Items die vroeger enkel voor de sportschool werden gebruikt, konden moeiteloos mee in je dagelijkse garderobe als fashion statement piece. Dit najaar zien we het ook: the 90s are back, en Floris van Bommel komt met een nieuwe collectie van high- en low-top sneakers met een moderne twist. Het Nederlandse schoenenmerk Floris van Bommel, dat bekend staat voor hoogstaande kwaliteit, combineert de nineties basketbalschoentrend met moderne elementen. Maar zoals het Floris van Bommel kenmerkt, nog steeds met een signature Floris twist. Denk maar aan  de gedurfde kleurencombinaties of de geheime boodschappen op de zool. In een tijdperk waar alles oversized moet zijn, vallen high-top sneakers niet meer weg te denken uit de modewereld. Tegelijkertijd gewaagd en trendy. Ga je liever voor een klassieke look? Dan kan je ook altijd terugvallen op de low-tops. Wat je ook verkiest, Floris heeft gegarandeerd iets voor jou. 

    Space Jam : De schoenen lijken recht van het basketbalveld te komen, en onthullen in het ontwerp ook de echte Floris touch. Functionele elementen zoals het snelle vetersysteem, de gevoerde kraag, en het speciaal ontworpen tonglabel stralen luxe uit. Anders dan de klassieke sportkleding zijn deze schoenen gemaakt van Italiaans leer. Boterzacht kalfsleder, zijdezacht kalfssuède, en een premium kalfsleren binnenkant bieden het beste comfort. Een veelzijdige en stylish collectie voor elke mood!

    Party Hardy : Voor een echte eye-catcher op de dansvloer ben je bij Floris van Bommel aan het juiste adres. De gewaagde kleurencombinaties enerzijds en de witte sneakers anderzijds kenmerken de 90s en dat weet het Nederlands modemerk maar al te goed.

    Sporty Spice : Helemaal klaar voor een ultraproductieve dag? Dan heb je zeker een comfortabele schoen nodig! Voel je extra sportief met de high-tops van Floris van Bommel. Deze hippe sneakers brengen je in stijl over elk obstakel.

    Comfortable Professional : Op zoek naar de perfecte sneaker voor op het werk? Dan heb je een elegante schoen nodig die jou de hele dag op weg helpt. Kies een neutrale, casual, suède sneaker die makkelijk te combineren valt en professionaliteit uitstraalt.









    27-11-2022 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Boek twee nachten in de Dijlestad en ..;

    krijg 100 euro Mechelen cadeau

     

    Wie tussen 1 december 2022 en 31 januari 2023 onder de wol kruipt in de Dijlestad, krijgt van Visit Mechelen 100 euro Mechelen cadeau. Met andere woorden: wie twee overnachtingen boekt binnen die periode, krijgt er een Mechelenbon ter waarde van 100 euro bovenop. Want Mechelen verkennen op één dag? Da’s gekkenwerk!

    Bij twee overnachtingen bij de deelnemende Mechelse logies ontvang je een Mechelenbon ter waarde van 100 euro. Die kan besteed worden bij verschillende attracties, bezienswaardigheden en activiteiten. Van Brouwerij Het Anker tot Het Kunstuur en Technopolis. Plan je een shoppingweekend in Mechelen om piekfijn voor de dag te komen tijdens de eindejaarsfeesten? Of laat je je eerder graag culinair verwennen in een van de vele restaurants of cafés? Het merendeel van de handelaars accepteert de Mechelenbon: aan jou de keuze waar jij jouw cadeau uitgeeft. 

    Praktisch

    In totaal zijn er 900 Mechelenbons beschikbaar, goed voor 900 tweedaagse arrangementen. De actie is geldig zolang de voorraad bij het logies strekt. Reserveren doe je rechtstreeks bij de deelnemende hotels en b&b’s. De prijs van het arrangement verschilt van logies tot logies. Elke deelnemende partner beschikt over een deel van de arrangementen, en kan je informeren over de beschikbaarheden. 

    Het arrangement omvat: Twee overnachtingen met ontbijt - Mechelenbon twv €100 per kamer

    In totaal nemen 22 Mechelse hotels en b&b’s deel aan deze actie: 3Paardekens, Alegria, Atrium5, Boris & Barney, Brouwerij Het Anker, De Koepoort, De Lachende Engel, Dusk till dawn, Elisabeth, Garden 55, Holiday Inn Express, Hotel Vé, In den Roden Schilt, Insi2, Lithium – Bed zen &, Martin’s Patershof, Muske Pitter, Nova Zembla, Novotel Mechelen Centrum, Porta Superia, Van Der Valk Hotel en VixX Hotel. 

    Meer informatie vind je op www.visitmechelen.be/krijg-mechelen-cadeau

    Illustraties visit mechelen

     









    27-11-2022 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    26-11-2022
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Nederlandse Gouden Eeuw maakt plaats voor Dutch Era

    De Dutch Era laat ruimte voor de keerzijde van de Gouden Eeuw

    De Gouden Eeuw van onze Noorderburen, de 17e-eeuwse periode waar rijkdom verworven werd door ondernemerschap en de drijfveer om de wereld te willen ontdekken per boot. Maar was alles wel zo goud als het klonk? Erkenning van de pijnpunten maakt geschiedenis rijker en dat besef is groter dan ooit. Er is namelijk een keerzijde aan die blinkende, gouden medaille. Daarom wordt Dutch Era in het leven geroepen, een term die ruimte laat voor duiding over de schaduwkant van dit gouden Nederlandse tijdperk. 

    Van Gouden Eeuw naar de Dutch Era

    De tijd van de Gouden Eeuw is meer dan baby’s die bier dronken bij het ontbijt en de rijken die kreeft aten. Nederland was een koploper wat betreft handel, wetenschap en schilderkunst. Maar Surinamers, Antillianen, Molukkers, Indo’s en andere nabestaanden van slaven, vragen terecht aandacht voor de manier waarop die welvaart verwezenlijkt werd. Erkenning van de slavenhandel en het koloniale geweld is voor hen en voor de huidige samenleving van groot belang. Het is tijd dat die keerzijde van de gouden medaille wordt herkend. Daarom wordt de term de Dutch Era in het leven geroepen, een term zonder waardeoordeel waarvan we het ontstaan kunnen opsplitsen in drie delen. 

    De steden

    De Dutch Era herken je nog steeds in oude binnensteden Hoorn, Enkhuizen, Leiden, Delft, Amsterdam, Dordrecht en Haarlem. Zo werd de eerste multinational in Nederland opgericht in 1602: de Verenigde Oostindische Compagnie, met in elk van bovenstaande steden een kantoor. Destijds het grootste handelsbedrijf ter wereld, maar ze deinsde niet terug van militair geweld. De Nederlandse handelsgeest won van morele principes. Niet alleen in de handel, maar ook op vlak van architectuur voelden de Nederlanders zich superieur. Zo kreeg het stadhuis op de Dam in Amsterdam de uitstraling van een paleis en moest het landschap plaats maken voor grotere steden. Zo ontstond de karakteristieke look en feel van de Hollandse steden: de afwisseling van woon- en pakhuizen, smalle, diepe en hoge gebouwen met luikjes, grenzend aan het water waar de handelswaren werden opgeslagen. 

    De wetenschap

    Toen Nederland als klein landje een handelsmacht van jewelste werd met contacten over heel de wereld, leverde dat ook internationaal befaamde wetenschappers op. Door meer kennis en contact met andere culturen, werden vastgeroeste ideeën, de bijbel en mythische verhalen in twijfel getrokken. Zo is er Bernardus Paludanus, die in Enkhuizen woonde en wereldberoemd werd met zijn collectie Admiranda: exotische producten, planten, zaden en stenen die hij meebracht na zijn reizen. Of professor anatomie Frederick Ruysch die nieuwe conserveringstechnieken ontwikkelde zodat hij het lichaam van de mens beter kon bestuderen. In Leiden leefde Christiaan Huygens, de grootste wetenschapper die Nederland heeft gekend. Hij verbeterde op zijn 16e een wiskundige formule van Galilei en Stevin, was uitvinder van het slingeruurwerk en maakte telescopen waardoor hij ook een nieuw hemellichaam ontdekte: de maan Titan van Saturnus.  

    De schilderkunst

    Engeland heeft zijn Shakespeare, Nederland zijn Rembrandt. In de 15e eeuw legde Rogier van der Weyden en Jan van Eyck al de basis voor de internationale reputatie van Nederlandse schilderkunst. Als gevolg van de bloeiende economie ontstond er in de 17e eeuw een levendige handel in potretkunst, het schilderen van religieuze taferelen raakte op de achtergrond. Ook werden particulieren vaker opdrachtgevers in plaats van paleizen of kerken. De rijken wilden zich in dure kleding laten portretteren als herinnering aan zichzelf. Meer dan vijf miljoen schilderijen werden er gemaakt in ‘The Dutch Era’. Haarlem, Delft, Dordrecht, Leiden en Amsterdam waren de belangrijkste steden van deze meesterkunst. Met Rembrandt, Frans Hals en Johannes Vermeer in de hoofdrollen.

    Ga mee op reis naar de tijd van de Dutch Era. Naar de meesterlijke schilderkunst, de ontdekking van de wetenschap en de historische steden waar elke steen zijn eigen verhaal vertelt.

     









    26-11-2022 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Stephanie Planckaert & Iluna

    Iluna maken het eindejaar extra feestelijk met hun selectie uit LolaLiza's collectie

     

    Holiday favorites van Stephanie Planckaert & dochter Iluna uit de LolaLiza FW22/23 collectie

    Het eindejaar is in zicht. Reikhalzend kijken we uit naar gezellige familiemomenten en de bijhorende outfits die ons doen schitteren tijdens de feestdagen. Belgische moderetailer LolaLiza nodigde tv-persoonlijkheden Stephanie Planckaert en haar dochter Iluna uit om hun favoriete stuks uit de collectie te kiezen. Het resultaat? Twee unieke selecties van één feestelijke look en vier trendy winterlooks, van een discobroek met olifantenpijpen tot een A-lijn jurk met epauletten. Ontdek wat Stephanie en Iluna, de twee fashionista's uit de meest hechte familie van België, de Planckaerts, zullen dragen tijdens kerst, oud en nieuw.

    Tijdens de televisiereeks over de jongste telg van de familie Planckaert ‘Junior op zoek naar de liefde’ sloeg de vlam over. Niet alleen tussen Junior en zijn nieuwe vriendin. Ook tussen LolaLiza, die voor de realityshow de Planckaert-vrouwen kleedde, Stephanie en haar dochter Iluna was het liefde op het eerste zicht. Na de opnames doken de dames in de FW22/23 collectie en selecteerden ze hun favoriete stuks voor de feestdagen. 

    Het keuzeproces

    De eerste stap van het selectieproces is kennismaken met de volledige collectie op het hoofdkantoor van LolaLiza. “Wij voelden ons als twee kinderen in een snoepwinkel”, lacht Stephanie Planckaert. “Zoveel soorten stoffen om aan te voelen, die kleurenpracht, al die toffe modellen,… Er hingen ook stuks die je (nog) niet in de winkels kan vinden. Iluna en ik begonnen meteen na te denken voor welke gelegenheid we welke stukken zouden dragen.”

    “Ikzelf was al lange tijd op een missie om de perfecte cargobroek met zakken te vinden. Daar gingen mijn ogen bijna automatisch naar op zoek tussen de kledij”, gaat Iluna verder. “Vervolgens namen we alle stoffen en pasvormen onder de loep. Voor mij mogen stoffen echt niet prikken of spannen aan mijn buik. Daar ben ik erg gevoelig aan. Comfort gaat boven alles.”

    “Moeilijk was het niet om outfits te vinden waar we ons top in voelen”, vult Stephanie aan. “LolaLiza paste sowieso al bij ons en we zijn al jarenlang fan van het merk. Vrouwelijk, kleurrijk en vrolijk, helemaal wij dus!”

    Sterke selecties

    Nadat de twee dames de hele collectie hebben bestudeerd en hun favoriete feeststuks hebben geselecteerd, wierpen ze een blik op elkaars keuzes. Wat opviel waren de partylooks die enorm matchen. “Wij zijn geen ‘twinners’, maar er is zeker wel een rode draad. Als we naar een feest gaan samen, passen we ook graag subtiel bij elkaar. De mensen mogen zien dat wij bij elkaar horen”, aldus Stephanie.

    De winterlooks lagen iets verder van elkaar. “In het dagelijkse leven mogen mama en ik dan wel kleren uitwisselen omdat we dezelfde maat hebben, maar onze stijl is niet helemaal dezelfde”, verklaart Iluna. “We hebben elk onze eigen persoonlijkheid en dat reflecteert ook in onze selecties.” 

    Dit koos Stephanie

    “Kleur durven dragen in de winter, vind ik de max. LolaLiza is daar bekend om. Mijn selectie is voor de vrouw die zichzelf apprecieert en die niet bang is voor een extraatje. Het zijn veilige keuzes, maar wel met pit. Ladies, laat je niet tegenhouden! Wil je die jumpsuit in opvallend blauw, en niet in het klassieke bruin of zwart? Gewoon doen!”

    Haar favoriete stuk: “Misschien heeft het moederschap hier iets mee te maken, maar ik ben dol op de truijurk. Je bent in een keer helemaal gekleed in de ochtend, je kan je buikje verstoppen na een zware lunch, etc. Bovendien kan je het zowel met een paar sneakers of een elegant laarsje combineren. Samen met de grijze mantel klopt het hele plaatje.”

    Stephanies look tijdens de feestperiode

    “De A-lijn jurk heeft zo’n toffe mouwen met leuke epauletten. De jurk zit los en komt net boven de knie, zodat je toch een beetje been kan tonen, zelfs met een lange laars. De pailletten en het kaki in combinatie met het goud geven de juiste party vibes.”

    Dit koos Iluna

    “Ik ben verzot op comfy, casual stuks, maar het liefst met een edgy kant. Goede basisstukken waar je veel mee kan combineren zijn een must in je kleerkast. Voor mij moet een outfit bovendien niet te ingewikkeld zijn, dat zie je ook in mijn selectie.” 

    Haar favoriete stuk: “Goh, mag ik er echt maar eentje kiezen?”, lacht Iluna. “De ecru donsjas met kap voelt aan alsof je de hele dag een teddybeer knuffelt, zo zacht! En uiteraard moest die on-trend zwarte cargobroek mee in mijn selectie. Ook ben ik ontzettend blij met de jeans die ik uitkoos. Hij past bij alles en vormt zich helemaal naar mijn lichaam, echt de perfecte fit!”

    Iluna’s look tijdens de feestperiode

    “Het minirokje en de blazer samen met het rolkraagje, dat straalt klasse uit! De combinatie is jong, trendy en stijlvol. Ik hou ook van het subtiele glinstering, wat het geheel heel feestelijk maakt.”

     Onder de kerstboom

    Een knisperend haardvuur, die grijsgedraaide kerst-cd en zelfs matching pyjama’s, dat is kerst voor Stephanie en Iluna. “Wij zijn absolute kerstfans. Kerstmis vieren we ofwel met het gezin thuis, ofwel houden we een groot familiefeest in onze chateau in Frankrijk.”

    Geen Kerstmis zonder geschenken, ook ten huize Planckaert. “Natuurlijk mogen de cadeaus niet ontbreken”, gaat Iluna verder. “Dit jaar zullen er ongetwijfeld veel LolaLiza-pakjes onder de boom liggen.”

    “Dat is nu al een hot topic in onze familie”, lacht Stephanie. “Tijdens de selectie hebben we uiteraard wat foto’s doorgestuurd en de bestellingen lopen al. Magali en mijn mama zijn verzot op de outfits van Iluna, kleurenfanaat Pauline heeft een serieuze boon voor de discobroek met roze pailletten en ons moeke vindt de cognac mantel geweldig. Ik vrees dat we een gedeelde dressing moeten bouwen om al die mooie outfits een plekje te geven.”

    Praktisch

    De feestelijke selecties van Stephanie en Iluna uit de LolaLiza FW22/23 collectie zijn verkrijgbaar in de geselecteerde LolaLiza-filialen en online via www.lolaliza.com.













    26-11-2022 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)


    Archief per week
  • 18/11-24/11 2024
  • 11/11-17/11 2024
  • 04/11-10/11 2024
  • 28/10-03/11 2024
  • 21/10-27/10 2024
  • 14/10-20/10 2024
  • 07/10-13/10 2024
  • 30/09-06/10 2024
  • 23/09-29/09 2024
  • 16/09-22/09 2024
  • 09/09-15/09 2024
  • 02/09-08/09 2024
  • 26/08-01/09 2024
  • 19/08-25/08 2024
  • 12/08-18/08 2024
  • 05/08-11/08 2024
  • 29/07-04/08 2024
  • 22/07-28/07 2024
  • 15/07-21/07 2024
  • 08/07-14/07 2024
  • 01/07-07/07 2024
  • 24/06-30/06 2024
  • 17/06-23/06 2024
  • 10/06-16/06 2024
  • 03/06-09/06 2024
  • 27/05-02/06 2024
  • 20/05-26/05 2024
  • 13/05-19/05 2024
  • 06/05-12/05 2024
  • 29/04-05/05 2024
  • 22/04-28/04 2024
  • 15/04-21/04 2024
  • 08/04-14/04 2024
  • 01/04-07/04 2024
  • 25/03-31/03 2024
  • 18/03-24/03 2024
  • 11/03-17/03 2024
  • 04/03-10/03 2024
  • 26/02-03/03 2024
  • 19/02-25/02 2024
  • 12/02-18/02 2024
  • 05/02-11/02 2024
  • 29/01-04/02 2024
  • 22/01-28/01 2024
  • 15/01-21/01 2024
  • 08/01-14/01 2024
  • 01/01-07/01 2024
  • 25/12-31/12 2023
  • 18/12-24/12 2023
  • 11/12-17/12 2023
  • 04/12-10/12 2023
  • 27/11-03/12 2023
  • 20/11-26/11 2023
  • 13/11-19/11 2023
  • 06/11-12/11 2023
  • 30/10-05/11 2023
  • 23/10-29/10 2023
  • 16/10-22/10 2023
  • 09/10-15/10 2023
  • 02/10-08/10 2023
  • 25/09-01/10 2023
  • 18/09-24/09 2023
  • 11/09-17/09 2023
  • 04/09-10/09 2023
  • 28/08-03/09 2023
  • 21/08-27/08 2023
  • 14/08-20/08 2023
  • 07/08-13/08 2023
  • 31/07-06/08 2023
  • 24/07-30/07 2023
  • 17/07-23/07 2023
  • 10/07-16/07 2023
  • 03/07-09/07 2023
  • 26/06-02/07 2023
  • 19/06-25/06 2023
  • 12/06-18/06 2023
  • 05/06-11/06 2023
  • 29/05-04/06 2023
  • 22/05-28/05 2023
  • 15/05-21/05 2023
  • 08/05-14/05 2023
  • 01/05-07/05 2023
  • 24/04-30/04 2023
  • 17/04-23/04 2023
  • 10/04-16/04 2023
  • 03/04-09/04 2023
  • 27/03-02/04 2023
  • 20/03-26/03 2023
  • 13/03-19/03 2023
  • 06/03-12/03 2023
  • 27/02-05/03 2023
  • 20/02-26/02 2023
  • 13/02-19/02 2023
  • 06/02-12/02 2023
  • 30/01-05/02 2023
  • 23/01-29/01 2023
  • 16/01-22/01 2023
  • 09/01-15/01 2023
  • 02/01-08/01 2023
  • 25/12-31/12 2023
  • 19/12-25/12 2022
  • 12/12-18/12 2022
  • 05/12-11/12 2022
  • 28/11-04/12 2022
  • 21/11-27/11 2022
  • 14/11-20/11 2022
  • 07/11-13/11 2022
  • 31/10-06/11 2022
  • 24/10-30/10 2022
  • 17/10-23/10 2022
  • 10/10-16/10 2022
  • 03/10-09/10 2022
  • 26/09-02/10 2022
  • 19/09-25/09 2022
  • 12/09-18/09 2022
  • 05/09-11/09 2022
  • 29/08-04/09 2022
  • 22/08-28/08 2022
  • 15/08-21/08 2022
  • 08/08-14/08 2022
  • 01/08-07/08 2022
  • 25/07-31/07 2022
  • 18/07-24/07 2022
  • 11/07-17/07 2022
  • 04/07-10/07 2022
  • 27/06-03/07 2022
  • 20/06-26/06 2022
  • 13/06-19/06 2022
  • 06/06-12/06 2022
  • 30/05-05/06 2022
  • 23/05-29/05 2022
  • 16/05-22/05 2022
  • 09/05-15/05 2022
  • 02/05-08/05 2022
  • 25/04-01/05 2022
  • 18/04-24/04 2022
  • 11/04-17/04 2022
  • 04/04-10/04 2022
  • 28/03-03/04 2022
  • 21/03-27/03 2022
  • 14/03-20/03 2022
  • 07/03-13/03 2022
  • 28/02-06/03 2022
  • 21/02-27/02 2022
  • 14/02-20/02 2022
  • 07/02-13/02 2022
  • 31/01-06/02 2022
  • 24/01-30/01 2022
  • 17/01-23/01 2022
  • 10/01-16/01 2022
  • 03/01-09/01 2022
  • 26/12-01/01 2023
  • 13/12-19/12 2021
  • 06/12-12/12 2021
  • 29/11-05/12 2021
  • 22/11-28/11 2021
  • 15/11-21/11 2021
  • 08/11-14/11 2021
  • 01/11-07/11 2021
  • 25/10-31/10 2021
  • 18/10-24/10 2021
  • 11/10-17/10 2021
  • 04/10-10/10 2021
  • 27/09-03/10 2021
  • 20/09-26/09 2021
  • 13/09-19/09 2021
  • 06/09-12/09 2021
  • 30/08-05/09 2021
  • 23/08-29/08 2021
  • 16/08-22/08 2021
  • 09/08-15/08 2021
  • 02/08-08/08 2021
  • 26/07-01/08 2021
  • 19/07-25/07 2021
  • 12/07-18/07 2021
  • 05/07-11/07 2021
  • 28/06-04/07 2021
  • 21/06-27/06 2021
  • 14/06-20/06 2021
  • 07/06-13/06 2021
  • 31/05-06/06 2021
  • 24/05-30/05 2021
  • 17/05-23/05 2021
  • 10/05-16/05 2021
  • 03/05-09/05 2021
  • 26/04-02/05 2021
  • 19/04-25/04 2021
  • 12/04-18/04 2021
  • 05/04-11/04 2021
  • 29/03-04/04 2021
  • 22/03-28/03 2021
  • 15/03-21/03 2021
  • 08/03-14/03 2021
  • 01/03-07/03 2021
  • 22/02-28/02 2021
  • 15/02-21/02 2021
  • 08/02-14/02 2021
  • 01/02-07/02 2021
  • 25/01-31/01 2021
  • 18/01-24/01 2021
  • 11/01-17/01 2021
  • 04/01-10/01 2021
  • 28/12-03/01 2027
  • 07/12-13/12 2020
  • 30/11-06/12 2020
  • 23/11-29/11 2020
  • 16/11-22/11 2020
  • 09/11-15/11 2020
  • 02/11-08/11 2020
  • 26/10-01/11 2020
  • 19/10-25/10 2020
  • 12/10-18/10 2020
  • 05/10-11/10 2020
  • 28/09-04/10 2020
  • 21/09-27/09 2020
  • 14/09-20/09 2020
  • 07/09-13/09 2020
  • 31/08-06/09 2020
  • 24/08-30/08 2020
  • 17/08-23/08 2020
  • 10/08-16/08 2020
  • 03/08-09/08 2020
  • 27/07-02/08 2020
  • 20/07-26/07 2020
  • 13/07-19/07 2020
  • 06/07-12/07 2020
  • 29/06-05/07 2020
  • 22/06-28/06 2020
  • 15/06-21/06 2020
  • 08/06-14/06 2020
  • 01/06-07/06 2020
  • 25/05-31/05 2020
  • 18/05-24/05 2020
  • 11/05-17/05 2020
  • 04/05-10/05 2020
  • 27/04-03/05 2020
  • 20/04-26/04 2020
  • 13/04-19/04 2020
  • 06/04-12/04 2020
  • 30/03-05/04 2020
  • 23/03-29/03 2020
  • 16/03-22/03 2020
  • 09/03-15/03 2020
  • 02/03-08/03 2020
  • 24/02-01/03 2020
  • 17/02-23/02 2020
  • 10/02-16/02 2020
  • 03/02-09/02 2020
  • 27/01-02/02 2020
  • 20/01-26/01 2020
  • 13/01-19/01 2020
  • 06/01-12/01 2020
  • 30/12-05/01 2020
  • 16/12-22/12 2019
  • 09/12-15/12 2019
  • 02/12-08/12 2019
  • 18/11-24/11 2019
  • 11/11-17/11 2019
  • 04/11-10/11 2019
  • 28/10-03/11 2019
  • 21/10-27/10 2019
  • 14/10-20/10 2019
  • 07/10-13/10 2019
  • 30/09-06/10 2019
  • 23/09-29/09 2019
  • 16/09-22/09 2019
  • 09/09-15/09 2019
  • 02/09-08/09 2019
  • 26/08-01/09 2019
  • 19/08-25/08 2019
  • 12/08-18/08 2019
  • 05/08-11/08 2019
  • 29/07-04/08 2019
  • 22/07-28/07 2019
  • 15/07-21/07 2019
  • 08/07-14/07 2019
  • 01/07-07/07 2019
  • 24/06-30/06 2019
  • 17/06-23/06 2019
  • 10/06-16/06 2019
  • 03/06-09/06 2019
  • 27/05-02/06 2019
  • 20/05-26/05 2019
  • 13/05-19/05 2019
  • 06/05-12/05 2019
  • 29/04-05/05 2019
  • 22/04-28/04 2019
  • 15/04-21/04 2019
  • 08/04-14/04 2019
  • 01/04-07/04 2019
  • 25/03-31/03 2019
  • 18/03-24/03 2019
  • 11/03-17/03 2019
  • 04/03-10/03 2019
  • 25/02-03/03 2019
  • 18/02-24/02 2019
  • 11/02-17/02 2019
  • 04/02-10/02 2019
  • 28/01-03/02 2019
  • 21/01-27/01 2019
  • 14/01-20/01 2019
  • 07/01-13/01 2019
  • 31/12-06/01 2019
  • 24/12-30/12 2018
  • 17/12-23/12 2018
  • 10/12-16/12 2018
  • 03/12-09/12 2018
  • 26/11-02/12 2018
  • 19/11-25/11 2018
  • 12/11-18/11 2018
  • 05/11-11/11 2018
  • 29/10-04/11 2018
  • 22/10-28/10 2018
  • 15/10-21/10 2018
  • 08/10-14/10 2018
  • 01/10-07/10 2018
  • 24/09-30/09 2018
  • 17/09-23/09 2018
  • 10/09-16/09 2018
  • 03/09-09/09 2018
  • 27/08-02/09 2018
  • 20/08-26/08 2018
  • 13/08-19/08 2018
  • 06/08-12/08 2018
  • 30/07-05/08 2018
  • 23/07-29/07 2018
  • 16/07-22/07 2018
  • 09/07-15/07 2018
  • 30/04-06/05 2018
  • 23/04-29/04 2018
  • 16/04-22/04 2018
  • 09/04-15/04 2018
  • 02/04-08/04 2018
  • 26/03-01/04 2018
  • 19/03-25/03 2018
  • 12/03-18/03 2018
  • 05/03-11/03 2018
  • 26/02-04/03 2018
  • 19/02-25/02 2018
  • 12/02-18/02 2018
  • 05/02-11/02 2018
  • 29/01-04/02 2018
  • 22/01-28/01 2018
  • 15/01-21/01 2018
  • 08/01-14/01 2018
  • 01/01-07/01 2018
  • 25/12-31/12 2017
  • 18/12-24/12 2017
  • 11/12-17/12 2017
  • 04/12-10/12 2017
  • 27/11-03/12 2017
  • 20/11-26/11 2017
  • 13/11-19/11 2017
  • 06/11-12/11 2017
  • 30/10-05/11 2017
  • 23/10-29/10 2017
  • 16/10-22/10 2017
  • 09/10-15/10 2017
  • 02/10-08/10 2017
  • 25/09-01/10 2017
  • 18/09-24/09 2017
  • 11/09-17/09 2017
  • 04/09-10/09 2017
  • 28/08-03/09 2017
  • 21/08-27/08 2017
  • 14/08-20/08 2017
  • 07/08-13/08 2017
  • 31/07-06/08 2017
  • 24/07-30/07 2017
  • 17/07-23/07 2017
  • 10/07-16/07 2017
  • 03/07-09/07 2017
  • 26/06-02/07 2017
  • 19/06-25/06 2017
  • 12/06-18/06 2017
  • 05/06-11/06 2017
  • 29/05-04/06 2017
  • 22/05-28/05 2017
  • 15/05-21/05 2017
  • 08/05-14/05 2017
  • 01/05-07/05 2017
  • 24/04-30/04 2017
  • 17/04-23/04 2017
  • 10/04-16/04 2017
  • 03/04-09/04 2017
  • 27/03-02/04 2017
  • 20/03-26/03 2017
  • 13/03-19/03 2017
  • 06/03-12/03 2017
  • 27/02-05/03 2017
  • 20/02-26/02 2017
  • 13/02-19/02 2017
  • 06/02-12/02 2017
  • 30/01-05/02 2017
  • 23/01-29/01 2017
  • 16/01-22/01 2017
  • 09/01-15/01 2017
  • 02/01-08/01 2017
  • 25/12-31/12 2017
  • 19/12-25/12 2016
  • 12/12-18/12 2016
  • 05/12-11/12 2016
  • 28/11-04/12 2016
  • 21/11-27/11 2016
  • 14/11-20/11 2016
  • 07/11-13/11 2016
  • 31/10-06/11 2016
  • 24/10-30/10 2016
  • 17/10-23/10 2016
  • 10/10-16/10 2016
  • 03/10-09/10 2016
  • 26/09-02/10 2016
  • 19/09-25/09 2016
  • 12/09-18/09 2016
  • 05/09-11/09 2016
  • 29/08-04/09 2016
  • 22/08-28/08 2016
  • 15/08-21/08 2016
  • 08/08-14/08 2016
  • 01/08-07/08 2016
  • 25/07-31/07 2016
  • 18/07-24/07 2016
  • 11/07-17/07 2016
  • 04/07-10/07 2016
  • 27/06-03/07 2016
  • 20/06-26/06 2016
  • 13/06-19/06 2016
  • 06/06-12/06 2016
  • 30/05-05/06 2016
  • 23/05-29/05 2016
  • 16/05-22/05 2016
  • 09/05-15/05 2016
  • 02/05-08/05 2016
  • 25/04-01/05 2016
  • 18/04-24/04 2016
  • 11/04-17/04 2016
  • 04/04-10/04 2016
  • 28/03-03/04 2016
  • 21/03-27/03 2016
  • 14/03-20/03 2016
  • 07/03-13/03 2016
  • 29/02-06/03 2016
  • 22/02-28/02 2016
  • 15/02-21/02 2016
  • 08/02-14/02 2016
  • 01/02-07/02 2016
  • 25/01-31/01 2016
  • 18/01-24/01 2016
  • 11/01-17/01 2016
  • 04/01-10/01 2016
  • 28/12-03/01 2021
  • 21/12-27/12 2015
  • 14/12-20/12 2015
  • 07/12-13/12 2015
  • 30/11-06/12 2015
  • 23/11-29/11 2015
  • 16/11-22/11 2015
  • 09/11-15/11 2015
  • 02/11-08/11 2015
  • 26/10-01/11 2015
  • 19/10-25/10 2015
  • 12/10-18/10 2015
  • 05/10-11/10 2015
  • 28/09-04/10 2015
  • 21/09-27/09 2015
  • 14/09-20/09 2015
  • 07/09-13/09 2015
  • 31/08-06/09 2015
  • 24/08-30/08 2015
  • 17/08-23/08 2015
  • 10/08-16/08 2015
  • 03/08-09/08 2015
  • 27/07-02/08 2015
  • 20/07-26/07 2015
  • 13/07-19/07 2015
  • 06/07-12/07 2015
  • 29/06-05/07 2015
  • 22/06-28/06 2015
  • 15/06-21/06 2015
  • 08/06-14/06 2015
  • 01/06-07/06 2015
  • 25/05-31/05 2015
  • 18/05-24/05 2015
  • 11/05-17/05 2015
  • 04/05-10/05 2015
  • 27/04-03/05 2015
  • 20/04-26/04 2015
  • 13/04-19/04 2015
  • 06/04-12/04 2015
  • 30/03-05/04 2015
  • 23/03-29/03 2015
  • 16/03-22/03 2015
  • 09/03-15/03 2015
  • 02/03-08/03 2015
  • 23/02-01/03 2015
  • 16/02-22/02 2015
  • 09/02-15/02 2015
  • 02/02-08/02 2015
  • 26/01-01/02 2015
  • 19/01-25/01 2015
  • 12/01-18/01 2015
  • 05/01-11/01 2015
  • 29/12-04/01 2015
  • 22/12-28/12 2014
  • 15/12-21/12 2014
  • 08/12-14/12 2014
  • 01/12-07/12 2014
  • 24/11-30/11 2014
  • 17/11-23/11 2014
  • 10/11-16/11 2014
  • 03/11-09/11 2014
  • 27/10-02/11 2014
  • 20/10-26/10 2014
  • 13/10-19/10 2014
  • 06/10-12/10 2014
  • 29/09-05/10 2014
  • 22/09-28/09 2014
  • 15/09-21/09 2014
  • 08/09-14/09 2014
  • 01/09-07/09 2014
  • 25/08-31/08 2014
  • 18/08-24/08 2014
  • 11/08-17/08 2014
  • 04/08-10/08 2014
  • 28/07-03/08 2014
  • 21/07-27/07 2014
  • 14/07-20/07 2014
  • 07/07-13/07 2014
  • 30/06-06/07 2014
  • 23/06-29/06 2014
  • 16/06-22/06 2014
  • 09/06-15/06 2014
  • 02/06-08/06 2014
  • 26/05-01/06 2014
  • 19/05-25/05 2014
  • 12/05-18/05 2014
  • 05/05-11/05 2014
  • 28/04-04/05 2014
  • 21/04-27/04 2014
  • 14/04-20/04 2014
  • 07/04-13/04 2014
  • 31/03-06/04 2014
  • 24/03-30/03 2014
  • 17/03-23/03 2014
  • 10/03-16/03 2014
  • 03/03-09/03 2014
  • 24/02-02/03 2014
  • 17/02-23/02 2014
  • 10/02-16/02 2014
  • 03/02-09/02 2014
  • 27/01-02/02 2014
  • 20/01-26/01 2014
  • 13/01-19/01 2014
  • 06/01-12/01 2014
  • 30/12-05/01 2014
  • 14/11-20/11 2011
  • 20/12-26/12 2010
  • 13/12-19/12 2010
  • 06/12-12/12 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 09/02-15/02 2009
  • 19/01-25/01 2009
  • 24/11-30/11 2008
  • 13/10-19/10 2008
  • 06/10-12/10 2008
  • 29/09-05/10 2008
  • 28/07-03/08 2008
  • 07/07-13/07 2008
  • 31/03-06/04 2008
  • 11/02-17/02 2008
  • 04/02-10/02 2008
  • 28/01-03/02 2008
  • 14/01-20/01 2008
  • 10/12-16/12 2007
  • 03/12-09/12 2007
  • 26/11-02/12 2007
  • 19/11-25/11 2007
  • 12/11-18/11 2007
  • 05/11-11/11 2007
  • 29/10-04/11 2007
  • 22/10-28/10 2007
  • 08/10-14/10 2007
  • 01/10-07/10 2007
  • 17/09-23/09 2007
  • 03/09-09/09 2007
  • 27/08-02/09 2007
  • 20/08-26/08 2007
  • 13/08-19/08 2007
  • 06/08-12/08 2007
  • 30/07-05/08 2007
  • 16/07-22/07 2007
  • 09/07-15/07 2007
  • 25/06-01/07 2007
  • 18/06-24/06 2007
  • 11/06-17/06 2007
  • 04/06-10/06 2007
  • 28/05-03/06 2007
  • 14/05-20/05 2007
  • 02/04-08/04 2007
  • 12/03-18/03 2007
  • 05/03-11/03 2007
  • 26/02-04/03 2007
  • 19/02-25/02 2007
  • 12/02-18/02 2007
  • 29/01-04/02 2007
  • 25/12-31/12 2006
  • 18/12-24/12 2006
  • 11/12-17/12 2006
  • 04/12-10/12 2006
  • 27/11-03/12 2006
  • 20/11-26/11 2006
  • 13/11-19/11 2006
  • 06/11-12/11 2006
  • 23/10-29/10 2006
  • 09/10-15/10 2006
  • 25/09-01/10 2006
  • 04/09-10/09 2006
  • 28/08-03/09 2006
  • 31/07-06/08 2006
  • 10/07-16/07 2006
  • 19/06-25/06 2006
  • 05/06-11/06 2006
  • 29/05-04/06 2006
  • 27/03-02/04 2006
  • 20/03-26/03 2006
  • 13/03-19/03 2006
  • 28/11-04/12 -0001

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !


    Blog tegen de regels? Meld het ons!
    Gratis blog op http://blog.seniorennet.be - SeniorenNet Blogs, eenvoudig, gratis en snel jouw eigen blog!