Inhoud blog
  • All-over natuursteen
  • Terug naar school
  • Betoverende elegantie
  • Aalto tafels en banken
  • Buiten water?
  • Watches & wonders: drie elegante meesterwerken
  • Swatch Neon collectie keert terug
  • Olympéa Le Parfum
  • Invictus Parfum
  • Quick Step presenteert baanbrekende vloerencategorie Lumic
  • Citizen super Titanium
  • Alpina lanceert revolutionaire horloges
  • By the numbers
  • Schakelaar of street art?
  • Tour d'Anvers
  • Fietsen Schouwen-Duiveland
  • Kalimera, kalipera:
  • Nieuwe Europa-park achtbaan
  • Een picknicktafel voor elke buitenliefhebber
  • Inside Blinds bewijst veelzijdigheid met gordijnen
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    wozani
    restaurants
    22-08-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.nieuwe general managers
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

     

     

     

    Nieuwe General Managers voor Center Parcs De Vossemeren en Erperheide.

     

     

     

    De heer François VAN RENS is benoemd tot General Manager van Center Parcs De Vossemeren. Na zijn studie Hotel Management aan de Antwerpse Plantijn Hogeschool, volgde hij een opleiding Strategic Hospitality Management (Hotel investment and financing). Hij beschikt over meer dan 10 jaar ervaring in de hotelsector. In 2002 maakte François VAN RENS de overstap naar Center Parcs, achtereenvolgens als General Manager van Park Hochsauerland in Duitsland en het Franse Park Les Hauts de Bruyères van 2005 tot 2007.

     

    Center Parcs Erperheide komt onder leiding van Maarten TIMP. Maarten TIMP beschikt over een diploma hotelschool en stapte, na een functie bij de dienst Volksgezondheid van Maastricht en een carrière als ondernemer in Antwerpen, in 1999 over naar Center Parcs, waar hij tot voor kort General Manager was van Center Parcs Bispinger Heide in Duitsland.

     

    De nieuwe managers worden bijgestaan door een enthousiast en ervaren team met medewerkers die ernaar streven hun dienstverlening en het onthaal van de klanten permanent te verbeteren. De parken ‘Center Parcs’ zijn telkens specifiek ingericht voor gezinnen met kinderen maar bieden ook uiterst interessante formules voor de zakenwereld. RVH.

    22-08-2007 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.de kapblok
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    DE KAPBLOK

     

     

    Feestend genieten van kwalitatieve producten is het motto van chef-kok Peter Leemans. Alleszins een meer dan acceptabele reden om 100 maanden restaurant Kapblok niet ongemerkt voorbij te laten gaan.

     

    In 1986 zet Peter zijn eerste stappen in de Horeca, hij start zijn leertijd in het Infobo en leert in restaurant ‘t Hoogveld, de basistechnieken van het restaurantwezen. Door haar kennismaking met Peter, komt ook Katia in de horeca terecht. De stages van Peter in ‘t Parkhof en restaurant Aloha zijn onvoldoende en Peter komt terecht bij grootmeester Pierre Wijnants in Comme chez Soi, waar hij zich de finesses van de topgastronomie eigen maakt.

    Pas nadat Katia is afgestudeerd als hotelmanager en werkt vindt bij AC restaurants, treden ze in het huwelijk. In 1996 verlaat Peter de gastronomische tempel in Brussel, waar hij het oude kapblok van de grootmeester als aandenken meekrijgt. Hij belooft stellig dat de naam van zijn restaurant dat hij ooit wil openen, “Kapblok” zal worden. Na enkele omzwermingen in De Bijgaarden en De Snip kunnen ze in Dilbeek een uitgebrand pand aankopen, waar ze na tal van renovaties en aanpassingen hun restaurant met de naam “Kapblok” openen. Het kleinood dat hij meekreeg van Pierre Wijnants, staat trouwens nog altijd te pronken in Peters restaurant.

     

    Het talentvolle koppel onderscheidt zich quasi onmiddellijk door een verrassende creatieve keuken boordevol kwalitatieve producten aan te bieden. In 2001 levert hen dat de onderscheiding “jonge talenten 2001” en een zilveren Delta op. De Kapblok krijgt voor het eerst een nominatie in de Michelingids, een 80/100 bij Lemaire en Peter wordt Toque Blanche bij de meesterkoks van België.

     

    De voorbije jaren is Peters keuken uitgegroeid tot een gewaardeerde halte voor fijnproevers en biedt hij zowel in het degustatiemenu als in het menu Kapblok, een selectie van weliswaar klassieke, maar toch uiterst smaakvolle producten, soms met meer dan een vleugje inventiviteit, soms met een tikkeltje romantiek.

    Wij werden verrast door de intense aroma’s van de terrine van verse ganzenlever, konfijt Jonagold en Calvados. Ook de goudbrasem met prei en een select gezelschap van kleine mosseltjes kon onze smaakpupillen bekoren. Na de gebraden kreeft met Noordzeetong en een verbazend trio van duif, kalfszwezerik en ganzenlever, werd het duo van kalfsvlees met romige knolselder een voltreffer van formaat. De bij het menu horende wijnselectie, die erg gul wordt geschonken, gaf een perfect overzicht van lekkere Franse en wereldwijnen met een zeer behoorlijk prijskaartje.

     

    Toekomstgericht blijft Peter zijn klassieke keuken trouw. Bovenden tovert hij bij de Europese thuismatchen van RSC Anderlecht – met een shuttledienst vanuit het restaurant, een pre- of pastmatchmenu op tafel. Degustatief napraten bij lekkere bereidingen is voor menig voetballiefhebber een absoluut summum.

    In het vooruitzicht van het 10-jarig bestaan van het restaurant, krijgt de voorgevel de komende maanden een opknapbeurt, maar het restaurant blijft so wie so toegankelijk. RVH.

     

    De Kapblok – Ninoofsesteenweg 220 – 1700 Dilbeek – 02-569 31 23

    22-08-2007 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.leonidas
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

     

    Leonidas biedt drie nieuwe ijssmaken.

     

     

    Irrésistible, Finesse en Vanille zijn drie nieuwe creaties van overheerlijk ijs van de chocoladegrootmeesters van Leonidas.

     

    Midden juli 2004 lanceerde Leonidas tot eenieders verbazing een onuitgegeven gamma van ijscrèmes, één voor één geïnspireerd op haar meest bekende pralines, en een overheerlijke combinatie van de smaak van chocolade en de frisheid van ijscrème.

    Deze waaier aan originele smaken, een exclusieve creatie van Leonidas, bracht de amateurs van geraffineerde en verfrissende smaken op slag in vervoering... Nog steeds bestaat de grootste uitdaging van Leonidas erin om voortdurend nieuwe ontdekkingen te creëren. Dit resulteert voor de beroemde Belgische chocolatier in drie nieuwe smaken. Het Irrésistible Ijs combineert de verse, zomerse smaak van aardbeien met  verrukkelijke stukjes witte chocolade. Het Finesse Ijs biedt een moment van pure emoties, waarin de kracht van zwarte chocolade versterkt wordt door krokante stukjes chocolade. Extase in haar meest zuivere vorm… Het Vanille Ijs

    van echte Bourbon vanille doet de smaakpapillen van liefhebbers van authenticiteit trillen van plezier.

    De acht smaken – Manon Blanc, Gianduja, Stracciatella, Speculoos, Pistache, Vanille, Irrésistible en Finesse – van het ijscrème-gamma van Leonidas, zijn – met uitzondering van Pistache – beschikbaar in potjes van 100 ml en dus uitermate geschikt voor een spontane en impulsieve smaaksensatie. In de winkels zijn deze smaken tevens beschikbaar in grotere verpakkingen van 2.5l. RVH.

     

     

    22-08-2007 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.bero golden tulip

    Golden Tulip Bero verwent management assistants.

     

     

     

    De kust is in elk jaargetijde een ideale locatie voor de organisatie van events, seminaries en vergaderingen.

     

    Hotel Bero Oostende, lid van de Golden Tulipketen, biedt de meetingorganisatoren tal van mogelijkheden en dit zowel op het vlak van residentiële als niet-residentiële seminaries en meetings. In totaal staan 73 kamers ter beschikking, opgesplitst in standaardkamers, superior rooms en junior suites. De standaardkamers zijn tevens anti-allergische kamers, Hotel Bero is trouwens het enige hotel in België dat over dit kamertype beschikt.

    Nieuw sinds november 2006 zijn de executive kamers. Met een oppervlakte van 35m² bieden ze een ruime leefruimte, luxe badkamer en grote schrijftafel. Ook een broekpers, airco en elektronische safe horen tot de standaarduitrusting. Bovendien bestaat de mogelijkheid tot wireless internet op de kamers.

    Als extra beschikt het hotel over een binnenzwembad, een fitnessruimte, een privé sauna, turks stoombad, een solarium, een squash short court, een kinderspeelruimte, een bar, een whisky lounge en een privé garage.

     

    Anderzijds staan 6 vergaderzalen waarvan drie break-out rooms ter beschikking van meetingorganisatoren. De oppervlakte van de zalen, die alle een scheepsnaam meekregen, schommelt tussen de 35 en 100m². De keuze voor deze benamingen is ingegeven door het feit dat net deze schepen Oostende naam en faam meegaven. Sommige ervan werden trouwens als musea ingericht. De vergaderzalen zijn voorzien van airconditioning, ergonomische stoelen, natuurlijk daglicht, wireless internet en het nodige didactisch en audiovisueel materiaal. In de aangeboden seminariepakketten zitten diverse lunchmogelijkheden begrepen gaande van een broodjeslunch, over een buffet tot een warme lunch.

     

    Tot eind december 2007 biedt Hotel Bero de management assistants de kans om volop van de kust te proeven. Van maandag tot donderdag  kunnen zij aan de prijs van 100€ per kamer, 2de persoon logeert gratis, genieten van een heerlijke nachtrust, ontbijtbuffet en het gebruik van fitness en zwembad. Bij aanvraag dient naast de identificatiegegevens en functieomschrijving, ook melding gemaakt van ‘mailing-Westtoer-bedrijven’. Zij ontvangen een officiële bevestiging van het hotel omdat rekening dient gehouden met de beschikbaarheid van de kamers. RVH.

     

    Hotel Golden Tulip Bero – Hofstraat 1a – 8400 Oostende

    Tel 059-70 23 35

    Hotel.bero@oostende.be - www.hotelbero.be

     

     

     

    22-08-2007 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    21-08-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.campinglife
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    VTM brengt nieuwe kampeerserie campinglife

     

    VTM brengt deze winter een gevarieerd kampeerprogramma op de buis. In acht afleveringen worden acht gezinnen gevolgd aan de hand van de presentatoren Elke van Elderen en Jan Vandenbossche.

     

    Campinglife bestaat in Nederland al zes jaar, en behoort tot de populairste programma's op de Nederlandse televisie. Voor de Vlaamse versie wordt vrijwel dezelfde format gebruikt, echter met Vlaamse presentatoren en deelnemers.

    De opnames worden deze zomer op acht verschillende campings gemaakt, in Frankrijk, Italië, Spanje en Kroatië. Op elke camping volgen de presentatoren een gezin tijdens hun vakantie. De acht uitzendingen staan gepland in december en januari op het kanaal van VTM.

     

    De Campinglife serie is een initiatief van hoofdsponsor Vacansoleil Camping Holidays, specialist in luxe kampeervakanties. Vacansoleil heeft luxe stacaravans, compleet uitgeruste gezinstenten en plaatsen voor eigen tent of caravan op circa 300 campings in 15 Europese landen. Vacansoleil heeft eigen verkoopvestigingen in negen landen, waaronder het hoofdkantoor in Eindhoven en een Belgisch kantoor in Bocholt. RVH.

     

    21-08-2007 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.cambozola
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Cambozola lanceert ‘Cambozola cuisine’

     

     

     

    Kaasliefhebbers prijzen Cambozola al langer dan vandaag om zijn unieke kaassensatie. Zijn milde, romige smaak maakt hem lekker toegankelijk terwijl het subtiele raffinement van blauwculturen zorgt voor net dat ietsje meer. Met de introductie van Cambozola kaasblokjes, bruikbaar in al uw warme en koude bereidingen,  wordt het heerlijk dubbel karakter nog versterkt. Dankzij de kaasblokjes van Cambozola met blauwculturen, kan men naar hartelust kruiden, decoreren, koken, verfijnen en garneren.

     

    De nieuwe Cambozola Cuisine garandeert veelzijdigheid en creativiteit in elke keuken! De kaasblokjes met speciale blauwculturen geven een bijzondere smaak aan al uw soepen, pasta-, vlees- en groentegerechten. Cambozola Cuisine smaakt heerlijk op slaatjes, maar is ook een ideale topping voor pizza’s. Bovendien is Cambozola Cuisine superhandig voor het vullen van roulades en het gratineren van medaillons, gevogelte en pasta’s. Cambozola Cuisine biedt u in allerlei toepassingen een convenience manier van koken.

    Aan de binnenkant van de kartonnen kubus – in de vorm van de Cambozola Cuisine kaasblokjes zelf – staan telkens vier recepten, twee Nederlandstalige en twee Franstalige. Alhoewel deze recepten regelmatig wisselen, vinden zij die niet kunnen wachten, meer tips en receptideetjes op website www.cambozola.be

     

    Cambozola Cuisine zit verpakt in een duo-pack met 2 hersluitbae kuipjes van 75 gram. Deze innovatieve verpakking garandeert een absolute versheid en helpt u doseren. Het doseren wordt bovendien vergemakkelijkt doordat de Cambozola Cuisine kaasblokjes niet plakken, en erg fijn gesneden zijn. Door hun beperkte grootte lossen ze snel en goed op. RVH.

     

    Receptsuggestie: Courgettesoep met basilicum:

    Ingrediënten voor 4 personen:

    1 ajuin, 1 teentje knofook, 3 courgettes (ca 600g), 1 aardappel, 1 eetlepel olie, 1 liter groentebouillon, 1/8 liter room, ½ bundel basilucum, zout, peper en 2 kuipjes Cambozola Cuisine kaasblokjes.

     

    Bereiding:

    Schil de ajuin en knoflook, snij in kleine blokjes, schil de aardappel en rasp hem fijn.

    Was de courgettes en snij ze in schijfjes. Was de basilicum, schud hem droog en hak hem fijn. Leg enkele kleinere blaadjes ter decoratie apart.

    Verhit de olie, stoof de ajuin en knoflook, voeg de courgetteschijfjes toe en laat meestoven; voeg de aardappel toe en overgiet met de groentenbouillon; laat de soep 15 minuten op zacht vuur koken. Doe de Cambozola Cuisine kaasblokjes, de room en basilicum in de soep. Hou enkele kaasblokjes ter decoratie apart.

    Pureer de soep met de mixer tot een romig heel en breng op smaak met zout en peper.

    Decoreer de borden met de overige blaadjes basilicum en de resterende Cambozola Cuisine.

    zie ook www.6minutes.be

    21-08-2007 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 4/5 - (3 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.koolzaadolie
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

     

    KOOLZAADOLIE

     

     

     

     

    De discussies over verzadigde, onverzadigde, omega-3 en omega-6 vetzuren zijn zeer actueel. Meer en meer wordt duidelijk wat de relatie is met onze gezondheid.

     

    Het Hof ter Vrijlegem in Mollem (Asse) is recent gestart met de koude persing van koolzaadolie.  Koolzaad, gekend van de gele bloeiende velden vol zoemende bijen, wordt geteeld om er spijsolie van te bereiden. In een eerste persing bij lage temperaturen, maximaal 40 à 50 °C en zonder gebruik te maken van chemische solventen wordt er goudgele olie van extra kwaliteit gemaakt die na eenvoudige filtering afgevuld wordt in glazen flessen. Deze productiewijze garandeert het behoud van het karakteristieke aroma en het vitamine E-gehalte van de olie.

    Koolzaadolie kan zowel gebruikt worden voor koude bereidingen (vinaigrette, mayonaise) als voor warme bereidingen (stoven van groenten, bakken van een eitje, in cakes ,…). De koolzaadolie van deze eerste persing is evenwel niet geschikt voor het frituren, ze wordt best bewaard bij lage temperatuur en in het donker zodat oxidatie wordt vermeden. Koolzaadolie bevat het minste verzadigde vetzuren van alle courante oliën, het heeft een gunstige verhouding omega 3/omega 6 vetzuren en is bovenal heerlijk van smaak ! 

     

    De vraag rijst meteen, ‘waarom koolzaadolie?’.

    Koolzaadolie is een lekker en visueel aantrekkelijk product met een intense goudgele kleur. Ze bezit milde en originele smaakeigenschappen door het procédé van koude persing. Het aroma van de olie wordt omschreven als een combinatie van noot-, zaad- en/of grasachtig.

    Anderzijds is het een duurzaam product met regionale productie, direct van boerderij tot consument, dus weinig ‘food miles’. Landschappelijk en ecologisch is het een aantrekkelijke teelt : geel bloeiende velden in de maand mei die interessant zijn voor de biodiversiteit van insecten. Koolzaadolie wordt geproduceerd met een minimaal gebruik van middelen voor plantenbescherming en meststoffen.  Winterkoolzaad is ook een goede teelt voor erosiebestrijding in de winterperiode.

     

    Koolzaadolie is een eerlijk en veilig product met goede traceerbaarheid door eigen beheer van de teelt en de verwerking, die gebeurt zonder chemische bewerkingen (solvent extractie) of raffinage processen (bleken, ontgeuren, ontslijmen) zoals industriële oliën. Het restproduct, een eiwitrijke perskoek, wordt gerecycleerd als dierenvoeding.

     

    Hof ter Vrijlegem participeert eveneens in het concept van het plattelandstoerisme waarbij gasten op de hoeve kunnen overnachten. Tegelijk kunnen deze kennismaken en met het dagdagelijkse leven op de boerderij, én tegelijkertijd de regionale rijkdommen kunnen ontdekken. RVH.

     

    Hof ter Vrijlegem - Boven Vrijlegem 41 - 1730 Asse – tel 02/452 85 45

    hoftervrijlegem@yahoo.com

     

    21-08-2007 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.indigo hotel

    First Hotel Indigo in Pittsburgh.

     

     

     

    IHG, de InterContinental Hotels group, besliste zopas om in de East Liberty area van het Amerikaanse Pittsburgh een Indigo hotel in te planten. Met de bouw van dit 135-kamers tellende hotel, gespreid over 5 verdiepingen, wordt midden 2008 begonnen. De opening van het complex is gepland voor eind 2009.

    De Indigo-brand combineert comfort en charme met het aspect ‘boutique hotel’ wat staat voor een sterk gepersonaliseerd onthaal en dito service. Tal van modulabele design elementen versterken het luxueuze imago waardoor de gast telkens opnieuw het gevoel krijgt in een andere omgeving terecht te komen.

    Fijnproevers kunnen er terecht in The Golden Bean, een gourmet restaurant, maar beschikken eveneens over een 24-uren operationeel business center, een wellness center en tal van andere accommodaties. Voor seminaries, events en vergaderingen worden eveneens de nodige ruimtes voorzien. RVH.

    21-08-2007 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.brussels airlines & flybe

    Brussels Airlines en Flybe kondigen samenwerkings-overeenkomst aan

     

     

    Flybe, Europa’s grootste regionale luchtvaartmaatschappij, en Brussels Airlines hebben een codeshare samenwerkingsovereenkomst ondertekend.

    Vanaf 2 september kunnen passagiers van Flybe gebruik maken van het Brussels Airlines vluchtaanbod vanuit verschillende UK regio’s terwijl de klanten van Brussels Airlines dankzij de samenwerking keuze hebben uit meer afreismogelijkheden op de Brussel-Manchester route.

     

    Dankzij de codeshare samenwerkingsovereenkomst kunnen de klanten van Flybe en Brussels Airlines vanaf 2 september kiezen uit niet minder dan 6 dagelijkse vluchten op de route Brussel-Manchester. Ook op de routes Brussel–Birmingham (6 dagelijkse vluchten), Brussel-Newcastle (2 dagelijkse vluchten) en Brussel-Bristol (2 dagelijkse vluchten) gaan beide luchtvaartmaatschappijen samenwerken. Al deze vluchten worden uitgevoerd door Brussels  Airlines en voortaan ook gecommercialiseerd door Flybe.

     

    Vanaf 28 oktober kunnen passagiers van Flybe en Brussels Airlines ook tussen de Europese hoofdstad en Southampton reizen dankzij een nieuwe lijnverbinding die dan van start gaat en twee keer per dag wordt aangeboden. RVH.

    21-08-2007 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    20-08-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.parc le lac d'ailette

     

     

     

    Opening Center Parcs Le Lac d’Ailette vastgesteld op 28 september 2007

     

     

     

    Center Parcs heeft besloten de opening van haar nieuwe vakantiepark Le Lac d’Ailette bij Reims in de Picardie, Frankrijk, tot 28 september 2007 uit te stellen.

     

    In een eerder stadium is er vertraging opgetreden bij de afbouw van de centrale voorzieningen. Hierdoor is de opening aanvankelijk uitgesteld van vrijdag 20 juli tot vrijdag 10 augustus. Gezien de complexiteit van de technische installaties en de reeds geplande bouwvakvakantie tot eind augustus is nu gebleken dat het helaas niet mogelijk is om deze problemen tijdig op te lossen.

    Center Parcs wil haar gasten kwalitatief hoogstaande vakantiefaciliteiten bieden en wil een compleet product aanbieden dat voldoet aan de hoge kwaliteitseisen die de gast van Center Parcs mag verwachten. De vertraging naar 28 september 2007 heeft alles te maken met de ruime veiligheidsmarge die Center Parcs aanhoudt om aan deze kwaliteitseisen te voldoen. 

    Center Parcs neemt nu contact op met de gasten die accommodatie in het park hebben geboekt om in de desbetreffende periode een alternatief verblijf voor te stellen. Indien gewenst wordt uiteraard onmiddellijke en volledige restitutie aangeboden. Center Parcs betreurt de gang van zaken ten zeerste en doet er alles aan om haar gasten te compenseren voor het ervaren ongemak. RVH.

     

    20-08-2007 om 08:37 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.de snippe
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    DE SNIPPE

     

     

    Meer dan 25 jaar was ‘De Snippe’ als gastronomisch adres van meesterkok Luc Huysentruyt, niet weg te denken uit de Brugse contreien.

     

    Het restaurant gevestigd in een ruim herenhuis uit de 18de eeuw genoot een enorme aantrekkingskracht en trok fijnproevers uit het ganse land. Dit zowel voor het culinaire festijn van Luc als voor de charmes van de stad Brugge. De stad straalt immers kwaliteiten uit die eenieder van ons fascineren en ons laten dromen. Als bevoorrechte stad bevat ze tegelijk het beste van België, terwijl haar roots het eeuwige Vlaanderen weerspiegelen. Blijkbaar is of beter was Brugge met zijn restaurant De Snippe een van die onvervangbare oorden in de grootsheid van de wereld.

     

    En toch… niets is blijkbaar onvervangbaar, want ook Luc hield Brugge voor bekeken. De woning en het hotel diende volledige gerenoveerd en het vinden van kwalitatief honkvast personeel was evenmin makkelijk. Hoe dan ook, het bleef voor Luc en zijn team een moeilijke beslissing om het pand van de hand te doen.

     

    Rust roest, dacht Luc en hij ging intens op zoek naar een ander pand waar hij een nieuw restaurant kon opstarten. In de Wielingen in Knokke, op enkele meters van de zee vond hij, een sfeervol pand met geschiedenis. Niet te groot, slechts een 30-tal plaatsen, maar sfeervol, licht klassiek en een klein terrasje. Het steegje verbindt de dijk met de Kustlaan, enigszins weg van de immense drukte maar weliswaar is toch alles zeer nabij.

     

    De nieuwe “Snippe” was meteen geboren. Een lekkere vette snip biedt een intens genoegen en een overvloed van aroma’s. Niet voor niets heeft dit exquise gevogelte alle denkbare bijnamen gekregen: Koningin van de bossen, Goddelijke vogel, Hemelgeit, Dame met de lange snavel, de Goudbruine schone, de Wilde en zelfs Onze Lieve Vrouw van de Bossen. Een ‘snippe’ in restaurant De Snippe, biedt gewoonweg een epicurisch genoegen.

     

    Luc is afkomstig uit Kortrijk waar hij in 1943 geboren werd. Hij kreeg opleiding op de hotelschool van Koksijde en liep tijdens zijn stages enkel langs in sterrenrestaurants zoals Comme chez Soi, Brussel, de Bellemolen in Essene, Prunier en La Maréé in Parijs en Le Moulin de Mougins in Mougins. In 1978 start hij een eigen zaak in de Ezelstraat, twee jaar later schittert zijn eerste Michelinster. Als man van goede smaak kan bij niet weerstaan aan de charmes van Francine Bout met wie hij in 1984 trouwt. Het echtpaar verhuist en installeerde zich in het Brugse pand.

     

    In Knokke is de keuken van Luc Huysentruyt nog steeds klassiek en oerdegelijk. Hij laat zich bijstaan door dochter Maribel, beiden bouwen ze de keuken uit tot een soort tempel waar elke plek een betekenis heeft en waar alle geuren en smaken van het verleden spreken, maar tegelijk een brug slaan naar de toekomst.

    Ze serveren erg savoureuse gerechten die tot eenieders verbeelding spreken. De kaart is weliswaar een ietsje bescheidener dan in Brugge maar toch toveren ze nog steeds met hun bijzonder kwalitatieve producten, heerlijke aroma’s op het bord. Elk bord op zich is een kunstwerk. Dochter Maribel accentueert zich op de proevertjes en de desserts en bewijst dat de culinaire appel net naast de boomstam is gevallen. In de zaal zorgt echtgenote Francine samen met hun schoonzoon voor een perfecte en erg attente service.

     

    In de culinaire gidsen 2007 nog geen commentaren op het nieuwe restaurant dat slechts enkele maanden open is. Alles laat evenwel voorzien dat Luc, als lid van de Vereniging van Meesterkoks van België, stichtend voorzitter van de Disciples d’Auguste Escoffier Beneliux en lid van de Relais et Châteaux bij een volgende editie een opmerkelijke come back zal maken. RVH.

     

    De Snippe – De Wielingen 5  - 8300 Knokke – 050-621862

    zie ook www.6minutes.be

    20-08-2007 om 08:31 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 2/5 - (4 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.de barrier
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    DE BARRIER

     

     

    Na ingrijpende verbouwingen heeft Rik Vandersanden het voormalige tolkantoor omgebouwd tot een prachtig domein met uitmuntend gastronomisch restaurant.

     

    De naam ‘barrier’ laat inderdaad enige historische background vermoeden. Hier bevond zich vroeger een tolkantoor langsheen de handel- en postroute tussen Luik en ’s Hertogenbosch. Een kantoor dat nadien werd uitgebreid met een afspanning en rustpunt voor de paarden. De internationale raakpunten zijn gebleven, sedert een kleine 20 jaar heeft Rik Vandersanden hier een gewaardeerd culinair rustpunt, midden een groene long, ondergebracht dat vrij recentelijk met overnachting- en meetingmogelijkheden werd uitgebreid.

     

    Het fornuis is voor Rik een droom, hier zorgt hij voor een lichte keuken met absolute topproducten. In de Barrier wordt de gast ontvangen met een traditioneel cachet, met een gevoel van wellness. Hij heeft een ruime keuze uit een innovatieve kaart die zowel raffinement als aroma’s uitstraalt, een kaart die de fijnproevers best weet te bekoren.

    Elegantie straalt ook uit het interieur, de gast kan terecht in één van de vier gezellige salons die feilloos in mekaar overvloeien, salons die zowel apart als in hun geheel kunnen uitgebouwd worden. Desgewenste discretie is best realiseerbaar, maar net door het in mekaar overvloeien kan men in De Barrier, eveneens met een ruimer gezelschap terecht. Ook de Italiaanse geïnspireerde patio met luifel en het terras met enorme tuin verruimen nog de mogelijkheden.

     

    Naar aanleiding van de 40ste verjaardag van de oprichting van de ‘Alliance gastronomique’, een vereniging van Nederlandse topchefs, die de gastronomie in Nederland de nodige waardering en respect moest bezorgen, zorgde Rik, samen met enkele collega’s voor een onweerstaanbaar gastronomisch festijn. Bij deze vereniging zijn ook een aantal Belgische topchefs aangesloten, o.m. De Lijsterbes in Berlare, Kasteel Diependael in Elewijt, ’t Convent in Reninge, en La Cravache in Rekkem.

    Rik presenteerde een transparante fata folie met tongfiletreepjes en tapijtschelpjes met preiruitjes en kerrie; een a la planche gebakken babykreeft met kruidenrisotto en koraalroom met basilicum;  een ravioli van kwartel en zwezerik met een cappuccino van lente-ui en zoethout; een ganzenleverrolade met gekonfijnte eendenboutjes en spiegel van rode Port met honig; een sushi illusie van Noorse krab en appel en een torentje van gebraiseerde kalfswang met gegrilde asperges en morillen. Globaal een aantal trendy en creatieve verrassingen die de kookkunst van Rik, gebaseerd op een natuurlijke symbiose van beproefde klassieke concepten ten overvloede bewijst.

     

    Naast het restaurant biedt De Barrier een onderkomen aan tal van feesten en recepties. De stijlvolle vergaderzaal werd erg functioneel ingericht en biedt een onderkomen aan congressen, seminaries en diverse presentaties. Een 10-tal kamers staan ter beschikking van de restaurantgasten en congressisten. RVH.

     

    Restaurant De Barrier – Grote Baan 9 – 3530 Houthalen – tel 011-52 55 25

    info@debarrier.be - www.alliance.nl/de-barrier

    20-08-2007 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 4/5 - (5 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.lemonnier
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    ZEG HET MET TRUFFELS …..

     

     

    Traditie en de liefde voor de natuur zijn kenmerkende eigenschappen van Eric Martin, die het restaurant Maison Lemonnier tot een hoogstaande kwalitatieve en vooral gastronomische halteplaats uitbouwde.

     

    Tradities ten overvloede in Lavaux-Ste-Anne. De waterburcht waarvan de eerste grondvesten uit de 13de eeuw dateren, diende oorspronkelijk als verdediging van een drukke voormalige Romeinse handelsroute. Ze werd rond 1450, met de uitbouw van een donjon, een volwaardige burcht die troepenbewegingen op het uitgestrekte hoger gelegen plateau moest observeren. De trots van de gemeente beschikt trouwens over enkele knappe musea. Terwijl het verleden rustig verder kabbelt, heeft Eric Martin met de uitbouw van zijn restaurant Maison Lemonnier, met annex hotelkamers, een nieuwe, ditmaal culinaire bladzijde aan de dorpskronieken toegevoegd. Een nieuwe episode die meer dan het ontdekken waard is.

     

    Traditie vanzelfsprekend omdat Eric Martin dweept met truffels zodat fijnproevers elk jaar reikhalzend uitkijken naar het majestueuze eerbetoon dat chef Eric brengt aan deze unieke delicatesse. Onder zijn impuls is het zo rustige dorpje Lavaux-Ste-Anne uitgegroeid tot de absolute ontmoetingsplaats voor de echte truffelliefhebber, voor hen die weten dat de smaak van de zwarte truffel uit de Périgord, de meest nobele, van eind januari tot begin maart, op zijn hoogtepunt is. De echte liefhebber die weet dat de goddelijke smaak van de truffel het ganse gebeuren rond Sint-Valentijn, nog bekoorlijker maakt…

     

    De Tuber Melanosporum is de lieveling van de chef van restaurant Lemonnier. Zwarte parel, zwarte diamant, ‘rabasse’, koningin der truffels, de schone die sinds het Romeinse verval in de vergetelheid raakte en dankzij de Pausen in Avignon weer modieus werd. De koninklijke hoven volgden en haar ‘exotisme’ maakte haar tot een luxeproduct en een manier om met rijkdom te pronken. François de Eerste en in zijn kielzog alle Bourbons, vielen voor de charme van de truffel. Een nieuw stap in haar gastronomische erkenning kwam er toen beroemde chefs als Carême of Brillat-Savarin vonden dat ze een gerecht op zich was. Bovenop de mysterieuze alchemie bij de geboorte van de truffel komt het feit dat ze zo zeldzaam is, ze werkt als een afrodisiacum waar zelfs Cupido voor bezwijkt, niets symboliseert zo goed de lust als deze goddelijke champignon.

     

    “De truffel is een cadeau voor de kok, ze kruipt zowel in de rol van de diva in de meest gesofisticeerde bereidingen, maar ze flirt evengoed met een boerengerecht of een goed stuk brood!” vertelt Eric Martin over zijn geadoreerd natuurproduct.

     

    De truffel is natuurlijk niet het enige natuurproduct dat Eric hoog in het vaandel draagt, integendeel. De natuur bepaalt voor hem het ganse jaar door de soms ietwat eigenaardige kaart van Restaurant Lemonnier. Een kaart die evenwel uitpuilt van heerlijkheden die men er zo vanaf wil plukken. De natuur is een muze of een orkestleider die de smaak in al haar varianten tot haar recht laat komen, van seizoenen tot ‘terroirs’, helemaal in overeenstemming met de keuken van Eric Martin. Het credo van de chef: terugkeren naar de essentie, op zoek gaan naar de meest intense en subtiele harmonieën. Elk bord op zich is een waterval van smaken en aroma’s, een waterval die bovendien een lust is voor het oog. Wie beweerde ook weer dat de liefde van de man door de maag gaat? Eric vertroetelt niet alleen de maag van de man, maar deze van alle fijnproevers ongeacht de sekse of de haartooi.

     

    Ons verraste hij met een zomerse prelude waarin naast de Bretoense kreeft ook de makreel en de zonnevis op een enorme bijval konden rekenen. Zijn nootje van kalfszwezeriken groeide met fijne worteltjes en een zeer zacht abrikoosparfum uit tot een ongekroonde delicatesse.  Met een heerlijke kaasschotel recht van oma’s hoevetje, bracht hij ons op erg subtiele wijze terug naar de natuur, om het geheel met een frambozenserenade af te ronden.

    Maison Lemonnier biedt ook 9 erg comfortabele kamers. Dit biedt meteen de mogelijkheid om een aantal gastronomische formules aan te bieden, dit kan zowel gedurende de week, het weekend als op zondagavond. Naargelang de gekozen formule geniet men van een of meerdere culinaire fantasieën van de chef, formules die ten overvloede de kwaliteiten van deze meesterkok, lid van de orde van 33,  in het daglicht stellen.

     

    Doorheen het jaar genieten van deze schitterende gerechten, is telkens opnieuw aftellen naar het moment suprème waarop Eric zijn truffelgeheimen openbaart. RVH.

     

    Maison Lemonnier – Baronne Lemonnierstraat 82 – 5580 Lavaux-Ste-Anne

    www.lemonnier.be

    zie www.6minutes.be

    20-08-2007 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.novotel luxembourg centre

     

    NOVOTEL LUXEMBOURG CENTRE

     

     

     

    Het gloednieuwe Novotel Luxembourg Centre, ligt temidden het bijzonder ambitieuze renovatieproject ‘Espace Pétrusse’.

     

    Dit project beslaat een oppervlakte van ruim 250 ha waarop naast het hotel ook kantoorruimte en woongebieden beschikbaar komen, deels door heruitrsting van deze site in hartje Luxembourg, deels door overkapping van de spoorweg. Na het Novotel Kirchberg, is dit het tweede Novotel in het Groot Hertogdom Luxembourg en het 10de hotel van de Accorgroep in het Groot Hertogdom. Het is bovendien het 1ste hotel in de Luxemburgse hoofdstad dat een internationale 4-sterren label meekrijgt. Architect Marc Werner tekende een overtuigend geheel dat tegelijk sober oogt, maar zeer efficiënt werd ingericht. De lobby en het restaurant kregen een eigentijdse en toch stijlvolle decoratie dankzij het werk van Philippe Caron van het Franse architectenbureau Inter Art.

     

    Het hotel biedt 150 comfortabele en ruime kamers waarvan enkele specifiek voor minder-validen werden ingericht. Alle kamers beantwoorden bovendien volop aan de nieuwe normering ‘Novation’ en beantwoorden als dusdanig, zowel aan de verwachtingen van een ruim businessklienteel als aan deze van de doorsneetoerist. De mobiele werktafel biedt tal van variabele werkmogelijkheden, terwijl de Wi-Fi aansluiting eveneens tot de standaarduitrusting behoort.

    De 7 vergader- en seminariezalen beschikken niet alleen over de noodzakelijke technische infrastructuur, maar evenzeer over daglicht. De grote zaal meer 121m², er zijn twee zalen van 30m² en 4 modulabele ruimtes van elk 22m². Het concept meeting@novotel geldt in het Novotel Luxembourg centre als basisprincipe waardoor de zalen en bijhorende diensten aan de eisen van elk vergadertype voldoen. De zeven traditionele kwaliteitsbeloften nl. luisteren, anticiperen, bijstand, ontspanning, transparantie, ruimte voor pauzes en perfecte opvolging zijn evenzeer voorradig.

     

    Op culinair vlak biedt het restaurant “Red Square” – 83 couverts - een aantrekkelijke kaart en tal van meetingsuggesties. Extra’s kunnen worden afgesproken, waarbij de strenge kwaliteitsnormen van toepassing blijven. Desgewenst kunnen voor groepen, ook afspraken worden gemaakt in andere eetgelegenheden in de stad. Ontbijt is mogelijk vanaf 6 uur ’s ochtends terwijl een 24/24 hour roomservice paraat staat. Inhouse is eveneens een fitnesscentrum aanwezig.

     

    Directeur Yvan Bailbled staat met zijn team paraat om elke uitdaging, hetzij louter businessgerichte, hetzij privaatgetinte evenementen, tot in de puntjes te verzorgen. RVH.

     

    20-08-2007 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.europcar & easyjet

    Europcar, exclusieve partner van easyJet

    Een partnerschap voor flexibiliteit en mobiliteit

     

    De Zwitserse luchtvaartmaatschappij easyJet kiest reeds sinds 2003 voor Europcar als exclusieve partner voor autoverhuur.

    Sinds zijn komst naar België met de opening van de lijn Brussel-Genève breidt easyJet zijn samenwerking uit naar een 12de land en kiest het Europcar België als exclusieve autoverhuurder.

     

    Europcar en easyJet bieden een eenvoudige en snelle dienst aan. De passagiers van de low-cost luchtvaartmaatschappij genieten van voordelige voorwaarden en een individuele dienstverlening voor autoverhuur in elke bestemming die door easyJet wordt aangedaan. Naast pakketten “vlucht en auto” biedt Europcar de klanten van easyJet talrijke services aan.

     

    EasyJet en Europcar verbinden zich ertoe de passagiers een eenvoudige online dienst aan te bieden en werken samen aan de ontwikkeling van een performant huursysteem snel, eenvoudig en gebruikersvriendelijk. RVH.

    www.europcar4easyjet.com

     

     

    20-08-2007 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    19-08-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.delacre
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Delacre steunt UNICEF opnieuw met limited edition koekjestrommel

     

     

    Na een succesvolle eerste samenwerking in 2006 slaan Delacre en UNICEF België opnieuw de handen in elkaar. Met de nieuwe editie van de UNICEF-koekjestrommel steunt Delacre het wereldwijd polio-vaccinatieprogramma van UNICEF. Hiermee schaart  Delacre, de bekendste meester banketbakker van het land, zich aan de zijde van UNICEF-ambassadeurs als Helmut Lotti, Axelle Red, Frank De Winne, Harry Belafonte, Julio Iglesias, Roger Moore, Susan Sarandon en Claudia Schiffer.

     

    Met de tweede editie van de UNICEF-koekjestrommel zet Delacre de samenwerking met UNICEF België verder. Op de koekendozen staan warme, ingekleurde tekeningen van lachende kinderen uit alle windstreken. Per verkochte trommel schenkt Delacre een bedrag aan UNICEF België, goed voor de totale vaccinatie van één kind tegen polio, wat overeenkomt met vier dosissen van het poliovaccin. Wie een UNICEF-trommel koopt, koopt niet alleen een lekker assortiment koekjes, maar stelt ook een mooi gebaar. In totaal wil UNICEF dit jaar tienduizenden kinderen vaccineren. Het maakt van de UNICEF-trommel een extra fijne attentie voor vrienden en kennissen.

     

    Er is keuze uit drie versies van de hand van dezelfde ontwerper als de vorige Delacre doos. Het eerste ontwerp toont kinderen in een bootje, op het tweede zien we jongeren die het woord vrede op een schoolbord schrijven en nummer drie toont schaatsende kinderen. Drie tekeningen die een verschillende sfeer oproepen, maar allemaal even leuk. De koekendozen zijn slechts beschikbaar gedurende een beperkte periode.

     

    De UNICEF-doos, in beperkte reeks - verkrijgbaar vanaf begin september, is een assortimententrommel van 400 gram met elf heerlijke Delacre variëteiten. Daaronder vinden we vanzelfsprekend klassiekers als de Marquisette, Biarritz, Cigarette Russe, Délichoc terug, samen met een aantal andere exclusiviteiten. Delacre biedt daarenboven een aantrekkelijke mix aan van koekjes met witte, pure en melkchocolade, samen met lekkere droge koekjes. RVH.

     

    19-08-2007 om 10:33 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (2 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.aga harlekijn
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    AGA HARLEKIJN.

     

     

    Niet alleen dromen de liefhebbers en de amateurkoks van een AGA-fornuis, maar ook de professionele koks die kwaliteit, betrouwbaarheid en functionaliteit eisen. En toch is er slechts één model dat vandaag de show lijkt te stelen: de AGA Harlekijn.

     

    In dit fornuis, hét resultaat van de rijke verbeeldingskracht van Alfa Belgium, zijn meerdere kleuren van het AGA-assortiment verwerkt. Zo ontstond een uniek exemplaar: de AGA Harlekijn. Het hoofdfornuis met 4 ovens is deels bordeaux, deels zwart. De deuren van de ovens hebben allen een andere kleur: groen, beige, blauw en geel. De achterwand is dan weer bordeaux en zwart. Ook de deksels die de kookplaten beschermen en isoleren zijn verschillend: het linkerdeksel is geel, het rechterdeksel bordeaux. Dit kleurrijke AGA-fornuis wekt grote verbazing en zorgt tegelijkertijd voor een vrolijke, originele en moderne toets in de keuken.

     

    Dit exemplaar, dat even kleurrijk is als Harlekijn op het podium van de commedia dell’arte, wekte al gauw de rechtmatige vraag: ‘zou ik mijn creatieve fantasie de vrije loop kunnen laten en zelf het kleurenpalet kunnen samenstellen van het fornuis dat ik wil kopen?’

    Het antwoord luidt: ja! Voortaan kan u de AGA-fornuizen met 2 ovens, 3 ovens en 4 ovens en de fornuizen van de S-Serie 6/4, 4/2, … naar believen een persoonlijke toets geven die helemaal afgestemd is op de inrichting van uw keuken. Nu kan de toekomstige gelukkige eigenaar zijn felbegeerd AGA-kookfornuis zo sober of zo excentriek maken als hij zelf wil. Het volstaat bij de bestelling de kleurwensen mee te geven voor de hoofdstructuur, de deuren, de achterwand, de deksels, ... En dit kan enkel resulteren in een uniek ontwerp, aangezien het AGA-kleurenassortiment zo ruim is: koningsblauw, bordeauxrood, british racing green, goudgeel, pistachegroen, wedgwoodblauw, terracotta, aubergine, wit, beige, enz. RVH.

    www.aga.be - info@aga.be

     

    19-08-2007 om 10:30 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.bakvrompjes
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Bakvormpjes van Cuisipro

     

     

    Niemand die niet graag een koekje van eigen deeg krijgt. Tenminste, als ze je met de nieuwe bakvormpjes van Cuisipro mag maken. Handig, mooi en leuk. Het ideale recept voor een leuke middag met de kids achter het fornuis.

     

    Met de nieuwe bakvormpjes van Cuisipro kan men gemakkelijk een regendag doen vergeten, samen met de kids ben je immers vertrokken voor een namiddag plezier én lekkers. De koekjesvormen – sterretjes of cirkels – werden terecht bekroond met de  Internationale Design Plus award 2007.

    Deze onderscheiding hebben ze te danken aan hun plezierige look, maar eveneens aan hun kindvriendelijk gebruiksgemak. De bakvormpjes zijn gemaakt van duurzaam plastic dat het deeg snel loslaat. Voldoende scherp om de koekjes vlot uit het deeg te duwen, maar toch niet té scherp zodat je je zou kunnen snijden. De vormpjes kunnen tijdens het bakproces gewoon in de vaatwasser waardoor de kids zich ten volle op hun culinair avontuur kunnen concentreren.

    De koekjesvormen worden geleverd in een set van 5 stuks, sterretjes of cirkels,  die perfect in mekaar passen. Praktisch dus om op te bergen. RVH.

     

     

    19-08-2007 om 10:29 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.nieuwe locatie BIS

     

     

    Nieuwe strategische locatie voor BIS België

     

    BIS, marktleider in AV & ICT solutions, verhuist op 27 augustus naar een nieuw kantoor met ruime showroom in de Wayenborgstraat te Mechelen, tevens gevestigd in het Industriepark Noord.  Door de uitbreiding van zowel personeel als activiteiten werd de vorige vestiging te klein voor BIS. Door deze uitbreiding en verhuizing, komt BIS met nog directer contact en dienstverlening naar zijn klanten. Vanuit deze vestiging worden alle nodige activiteiten ontwikkeld, van advies tot en met implementatie alsook alle preventief en correctief onderhoud.

     

    Net als de andere BIS vestigingen zal BIS België uitgerust worden met een complete showroom. In deze showroom kunnen klanten kennismaken met de nieuwste ontwikkelingen op het gebied van AV & ICT oplossingen. Daarnaast zullen er in de nieuwe showroom ook workshops worden gegeven waarin de mogelijkheden en voordelen van de BIS oplossingen aan bod komen. RVH.

     

    BIS N.V. – Industriepark Noord 2-D  - Wayenborgstraat 1 – 2800 Mechelen. 

    Overige gegevens zijn ongewijzigd. www.bis.be

     

     

    19-08-2007 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    18-08-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.afrikaanse bestemmingen

    Brussels Airlines verhoogt vluchtfrequenties naar 7 Afrikaanse bestemmingen

     

     

    Brussels Airlines verhoogt eind dit jaar haar vluchtaanbod naar 7 Afrikaanse bestemmingen. In totaal komen er op weekbasis ruim 30 procent extravliegtuigzetels bij op de lijndiensten tussen Brussel en het Afrikaanse continent.

     

    Brussels Airlines viert de vijfde verjaardag van haar Afrika routes met een capaciteitsuitbreiding en een aanzienlijke frequentieverhoging. Passagiers kunnen vanaf medio december naar zeven bestemmingen genieten van nog meer afreisflexibiliteit en reiscomfort (flat beds in business class, …). Vanaf dan worden er permanent vier Airbus 330-300 toestellen ingezet op de vluchten tussen de Europese hoofdstad en het Afrikaanse continent. Ook de vrachtcapaciteit wordt dankzij de extra vluchten aanzienlijk uitgebreid.

     

    Oost-Afrika en de Grote Meren Regio

    Brussels Airlines is meer dan ooit dé luchtvaartmaatschappij voor wie naar of vanuit de Regio van de Grote Meren wil reizen. De vluchtfrequenties naar zowel Rwanda, Oeganda als Burundi verhogen. De Rwandese hoofdstad Kigali wordt vanaf medio december 3 keer per week met Brussel verbonden in plaats van twee keer.

    Om aan de stijgende passagiersvraag en de toename van de cargovolumes te beantwoorden wordt Entebbe, Oeganda vanaf medio december vier in plaats van drie keer per week aangevlogen.

    De Burundese hoofdstad  Bujumbura die pas sinds de lente van dit jaar wekelijks wordt verbonden met Brussel krijgt er vanaf december een tweede wekelijkse vlucht bij. Dankzij de direkte Brussels Airlines vluchten naar Bujumbura is de reistijd tussen Europa en Burundi met meer dan acht uur gereduceerd en dat wordt duidelijk geapprecieerd door de passagiers.

     

    West-Afrika

    Brussels Airlines is met een vluchtaanbod vanuit zeven landen een sterke speler in West-Afrikaanse regio. Het aantal wekelijkse vluchten tussen Brussel en Monrovia, Liberia wordt verhoogd naar vier en ook vanuit Abidjan, Ivoorkust biedt Brussels Airlines vanaf 16 december vier in plaats van twee wekelijkse vluchten aan. In Conakry Guinee wordt het vluchtaanbod verdubbeld van één naar twee wekelijkse rotaties.

    De hoofdstad van Kameroen, Yaoundé, verwelkomt vanaf eind december twee keer per week een Brussels Airlines vlucht in plaats van één keer. Vanuit de havenstad Douala blijft Brussels Airlines wekelijks 3 vluchten aanbieden.

     

     

    Centraal Afrika

    Brussels Airlines werkt aan een verdere verbetering van haar bestaande vluchten naar Kinshasa, Congo en biedt daarom vanaf de winter ook nonstop vluchten aan. Meer details volgen later.

     

     

     

    Meer dan de helft van de Afrika-passagiers gebruiken Brussels Airport om over te stappen op een andere vlucht van Brussels Airlines of van één van de partnermaatschappijen. Zo biedt Brussels Airlines voor haar Afrika-passagiers dagelijks een speciaal aansluitende vlucht aan naar Parijs en Londen Gatwick. Ook met tientallen andere steden (Geneva, Milaan, Rome, Lyon, Marseille, Kopenhagen, Stockholm, Berlijn, Madrid, Manchester, …) zijn er vlotte doorverbindingen.

     

    Dankzij het partnership met ’s werelds grootste luchtvaartmaatschappij, American Airlines, zijn vlotte connecties tussen Afrika en de Verenigde Staten mogelijk.

     

    Het netwerkaanbod dat Brussels Airlines haar Afrika passagiers aanbiedt wordt verder uitgebreid. Dankzij een nieuw partnership met Jet Aiways hebben  klanten nu ook dagelijks de mogelijkheid om tussen India en Afrika te reizen. RVH.

     

     

     

     

     

     

    18-08-2007 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)


    Archief per week
  • 13/05-19/05 2024
  • 06/05-12/05 2024
  • 29/04-05/05 2024
  • 22/04-28/04 2024
  • 15/04-21/04 2024
  • 08/04-14/04 2024
  • 01/04-07/04 2024
  • 25/03-31/03 2024
  • 18/03-24/03 2024
  • 11/03-17/03 2024
  • 04/03-10/03 2024
  • 26/02-03/03 2024
  • 19/02-25/02 2024
  • 12/02-18/02 2024
  • 05/02-11/02 2024
  • 29/01-04/02 2024
  • 22/01-28/01 2024
  • 15/01-21/01 2024
  • 08/01-14/01 2024
  • 01/01-07/01 2024
  • 25/12-31/12 2023
  • 18/12-24/12 2023
  • 11/12-17/12 2023
  • 04/12-10/12 2023
  • 27/11-03/12 2023
  • 20/11-26/11 2023
  • 13/11-19/11 2023
  • 06/11-12/11 2023
  • 30/10-05/11 2023
  • 23/10-29/10 2023
  • 16/10-22/10 2023
  • 09/10-15/10 2023
  • 02/10-08/10 2023
  • 25/09-01/10 2023
  • 18/09-24/09 2023
  • 11/09-17/09 2023
  • 04/09-10/09 2023
  • 28/08-03/09 2023
  • 21/08-27/08 2023
  • 14/08-20/08 2023
  • 07/08-13/08 2023
  • 31/07-06/08 2023
  • 24/07-30/07 2023
  • 17/07-23/07 2023
  • 10/07-16/07 2023
  • 03/07-09/07 2023
  • 26/06-02/07 2023
  • 19/06-25/06 2023
  • 12/06-18/06 2023
  • 05/06-11/06 2023
  • 29/05-04/06 2023
  • 22/05-28/05 2023
  • 15/05-21/05 2023
  • 08/05-14/05 2023
  • 01/05-07/05 2023
  • 24/04-30/04 2023
  • 17/04-23/04 2023
  • 10/04-16/04 2023
  • 03/04-09/04 2023
  • 27/03-02/04 2023
  • 20/03-26/03 2023
  • 13/03-19/03 2023
  • 06/03-12/03 2023
  • 27/02-05/03 2023
  • 20/02-26/02 2023
  • 13/02-19/02 2023
  • 06/02-12/02 2023
  • 30/01-05/02 2023
  • 23/01-29/01 2023
  • 16/01-22/01 2023
  • 09/01-15/01 2023
  • 02/01-08/01 2023
  • 25/12-31/12 2023
  • 19/12-25/12 2022
  • 12/12-18/12 2022
  • 05/12-11/12 2022
  • 28/11-04/12 2022
  • 21/11-27/11 2022
  • 14/11-20/11 2022
  • 07/11-13/11 2022
  • 31/10-06/11 2022
  • 24/10-30/10 2022
  • 17/10-23/10 2022
  • 10/10-16/10 2022
  • 03/10-09/10 2022
  • 26/09-02/10 2022
  • 19/09-25/09 2022
  • 12/09-18/09 2022
  • 05/09-11/09 2022
  • 29/08-04/09 2022
  • 22/08-28/08 2022
  • 15/08-21/08 2022
  • 08/08-14/08 2022
  • 01/08-07/08 2022
  • 25/07-31/07 2022
  • 18/07-24/07 2022
  • 11/07-17/07 2022
  • 04/07-10/07 2022
  • 27/06-03/07 2022
  • 20/06-26/06 2022
  • 13/06-19/06 2022
  • 06/06-12/06 2022
  • 30/05-05/06 2022
  • 23/05-29/05 2022
  • 16/05-22/05 2022
  • 09/05-15/05 2022
  • 02/05-08/05 2022
  • 25/04-01/05 2022
  • 18/04-24/04 2022
  • 11/04-17/04 2022
  • 04/04-10/04 2022
  • 28/03-03/04 2022
  • 21/03-27/03 2022
  • 14/03-20/03 2022
  • 07/03-13/03 2022
  • 28/02-06/03 2022
  • 21/02-27/02 2022
  • 14/02-20/02 2022
  • 07/02-13/02 2022
  • 31/01-06/02 2022
  • 24/01-30/01 2022
  • 17/01-23/01 2022
  • 10/01-16/01 2022
  • 03/01-09/01 2022
  • 26/12-01/01 2023
  • 20/12-26/12 2021
  • 13/12-19/12 2021
  • 06/12-12/12 2021
  • 29/11-05/12 2021
  • 22/11-28/11 2021
  • 15/11-21/11 2021
  • 08/11-14/11 2021
  • 01/11-07/11 2021
  • 25/10-31/10 2021
  • 18/10-24/10 2021
  • 11/10-17/10 2021
  • 04/10-10/10 2021
  • 27/09-03/10 2021
  • 20/09-26/09 2021
  • 13/09-19/09 2021
  • 06/09-12/09 2021
  • 30/08-05/09 2021
  • 23/08-29/08 2021
  • 16/08-22/08 2021
  • 09/08-15/08 2021
  • 02/08-08/08 2021
  • 26/07-01/08 2021
  • 19/07-25/07 2021
  • 12/07-18/07 2021
  • 05/07-11/07 2021
  • 28/06-04/07 2021
  • 21/06-27/06 2021
  • 14/06-20/06 2021
  • 07/06-13/06 2021
  • 31/05-06/06 2021
  • 24/05-30/05 2021
  • 17/05-23/05 2021
  • 10/05-16/05 2021
  • 03/05-09/05 2021
  • 26/04-02/05 2021
  • 19/04-25/04 2021
  • 12/04-18/04 2021
  • 05/04-11/04 2021
  • 29/03-04/04 2021
  • 22/03-28/03 2021
  • 15/03-21/03 2021
  • 08/03-14/03 2021
  • 01/03-07/03 2021
  • 22/02-28/02 2021
  • 15/02-21/02 2021
  • 08/02-14/02 2021
  • 01/02-07/02 2021
  • 25/01-31/01 2021
  • 18/01-24/01 2021
  • 11/01-17/01 2021
  • 04/01-10/01 2021
  • 28/12-03/01 2027
  • 21/12-27/12 2020
  • 14/12-20/12 2020
  • 07/12-13/12 2020
  • 30/11-06/12 2020
  • 23/11-29/11 2020
  • 16/11-22/11 2020
  • 09/11-15/11 2020
  • 02/11-08/11 2020
  • 26/10-01/11 2020
  • 19/10-25/10 2020
  • 12/10-18/10 2020
  • 05/10-11/10 2020
  • 28/09-04/10 2020
  • 21/09-27/09 2020
  • 14/09-20/09 2020
  • 07/09-13/09 2020
  • 31/08-06/09 2020
  • 24/08-30/08 2020
  • 17/08-23/08 2020
  • 10/08-16/08 2020
  • 03/08-09/08 2020
  • 27/07-02/08 2020
  • 20/07-26/07 2020
  • 13/07-19/07 2020
  • 06/07-12/07 2020
  • 29/06-05/07 2020
  • 22/06-28/06 2020
  • 15/06-21/06 2020
  • 08/06-14/06 2020
  • 01/06-07/06 2020
  • 25/05-31/05 2020
  • 18/05-24/05 2020
  • 11/05-17/05 2020
  • 04/05-10/05 2020
  • 27/04-03/05 2020
  • 20/04-26/04 2020
  • 13/04-19/04 2020
  • 06/04-12/04 2020
  • 30/03-05/04 2020
  • 23/03-29/03 2020
  • 16/03-22/03 2020
  • 09/03-15/03 2020
  • 02/03-08/03 2020
  • 24/02-01/03 2020
  • 17/02-23/02 2020
  • 10/02-16/02 2020
  • 03/02-09/02 2020
  • 27/01-02/02 2020
  • 20/01-26/01 2020
  • 13/01-19/01 2020
  • 06/01-12/01 2020
  • 30/12-05/01 2020
  • 23/12-29/12 2019
  • 16/12-22/12 2019
  • 09/12-15/12 2019
  • 02/12-08/12 2019
  • 25/11-01/12 2019
  • 18/11-24/11 2019
  • 11/11-17/11 2019
  • 04/11-10/11 2019
  • 28/10-03/11 2019
  • 21/10-27/10 2019
  • 14/10-20/10 2019
  • 07/10-13/10 2019
  • 30/09-06/10 2019
  • 23/09-29/09 2019
  • 16/09-22/09 2019
  • 09/09-15/09 2019
  • 02/09-08/09 2019
  • 26/08-01/09 2019
  • 19/08-25/08 2019
  • 12/08-18/08 2019
  • 05/08-11/08 2019
  • 29/07-04/08 2019
  • 22/07-28/07 2019
  • 15/07-21/07 2019
  • 08/07-14/07 2019
  • 01/07-07/07 2019
  • 24/06-30/06 2019
  • 17/06-23/06 2019
  • 10/06-16/06 2019
  • 03/06-09/06 2019
  • 27/05-02/06 2019
  • 20/05-26/05 2019
  • 13/05-19/05 2019
  • 06/05-12/05 2019
  • 29/04-05/05 2019
  • 22/04-28/04 2019
  • 15/04-21/04 2019
  • 08/04-14/04 2019
  • 01/04-07/04 2019
  • 25/03-31/03 2019
  • 18/03-24/03 2019
  • 11/03-17/03 2019
  • 04/03-10/03 2019
  • 25/02-03/03 2019
  • 18/02-24/02 2019
  • 11/02-17/02 2019
  • 04/02-10/02 2019
  • 28/01-03/02 2019
  • 21/01-27/01 2019
  • 14/01-20/01 2019
  • 07/01-13/01 2019
  • 31/12-06/01 2019
  • 24/12-30/12 2018
  • 17/12-23/12 2018
  • 10/12-16/12 2018
  • 03/12-09/12 2018
  • 26/11-02/12 2018
  • 19/11-25/11 2018
  • 12/11-18/11 2018
  • 05/11-11/11 2018
  • 29/10-04/11 2018
  • 22/10-28/10 2018
  • 15/10-21/10 2018
  • 08/10-14/10 2018
  • 01/10-07/10 2018
  • 24/09-30/09 2018
  • 17/09-23/09 2018
  • 10/09-16/09 2018
  • 03/09-09/09 2018
  • 27/08-02/09 2018
  • 20/08-26/08 2018
  • 13/08-19/08 2018
  • 06/08-12/08 2018
  • 30/07-05/08 2018
  • 23/07-29/07 2018
  • 16/07-22/07 2018
  • 09/07-15/07 2018
  • 30/04-06/05 2018
  • 23/04-29/04 2018
  • 16/04-22/04 2018
  • 09/04-15/04 2018
  • 02/04-08/04 2018
  • 26/03-01/04 2018
  • 19/03-25/03 2018
  • 12/03-18/03 2018
  • 05/03-11/03 2018
  • 26/02-04/03 2018
  • 19/02-25/02 2018
  • 12/02-18/02 2018
  • 05/02-11/02 2018
  • 29/01-04/02 2018
  • 22/01-28/01 2018
  • 15/01-21/01 2018
  • 08/01-14/01 2018
  • 01/01-07/01 2018
  • 25/12-31/12 2017
  • 18/12-24/12 2017
  • 11/12-17/12 2017
  • 04/12-10/12 2017
  • 27/11-03/12 2017
  • 20/11-26/11 2017
  • 13/11-19/11 2017
  • 06/11-12/11 2017
  • 30/10-05/11 2017
  • 23/10-29/10 2017
  • 16/10-22/10 2017
  • 09/10-15/10 2017
  • 02/10-08/10 2017
  • 25/09-01/10 2017
  • 18/09-24/09 2017
  • 11/09-17/09 2017
  • 04/09-10/09 2017
  • 28/08-03/09 2017
  • 21/08-27/08 2017
  • 14/08-20/08 2017
  • 07/08-13/08 2017
  • 31/07-06/08 2017
  • 24/07-30/07 2017
  • 17/07-23/07 2017
  • 10/07-16/07 2017
  • 03/07-09/07 2017
  • 26/06-02/07 2017
  • 19/06-25/06 2017
  • 12/06-18/06 2017
  • 05/06-11/06 2017
  • 29/05-04/06 2017
  • 22/05-28/05 2017
  • 15/05-21/05 2017
  • 08/05-14/05 2017
  • 01/05-07/05 2017
  • 24/04-30/04 2017
  • 17/04-23/04 2017
  • 10/04-16/04 2017
  • 03/04-09/04 2017
  • 27/03-02/04 2017
  • 20/03-26/03 2017
  • 13/03-19/03 2017
  • 06/03-12/03 2017
  • 27/02-05/03 2017
  • 20/02-26/02 2017
  • 13/02-19/02 2017
  • 06/02-12/02 2017
  • 30/01-05/02 2017
  • 23/01-29/01 2017
  • 16/01-22/01 2017
  • 09/01-15/01 2017
  • 02/01-08/01 2017
  • 25/12-31/12 2017
  • 19/12-25/12 2016
  • 12/12-18/12 2016
  • 05/12-11/12 2016
  • 28/11-04/12 2016
  • 21/11-27/11 2016
  • 14/11-20/11 2016
  • 07/11-13/11 2016
  • 31/10-06/11 2016
  • 24/10-30/10 2016
  • 17/10-23/10 2016
  • 10/10-16/10 2016
  • 03/10-09/10 2016
  • 26/09-02/10 2016
  • 19/09-25/09 2016
  • 12/09-18/09 2016
  • 05/09-11/09 2016
  • 29/08-04/09 2016
  • 22/08-28/08 2016
  • 15/08-21/08 2016
  • 08/08-14/08 2016
  • 01/08-07/08 2016
  • 25/07-31/07 2016
  • 18/07-24/07 2016
  • 11/07-17/07 2016
  • 04/07-10/07 2016
  • 27/06-03/07 2016
  • 20/06-26/06 2016
  • 13/06-19/06 2016
  • 06/06-12/06 2016
  • 30/05-05/06 2016
  • 23/05-29/05 2016
  • 16/05-22/05 2016
  • 09/05-15/05 2016
  • 02/05-08/05 2016
  • 25/04-01/05 2016
  • 18/04-24/04 2016
  • 11/04-17/04 2016
  • 04/04-10/04 2016
  • 28/03-03/04 2016
  • 21/03-27/03 2016
  • 14/03-20/03 2016
  • 07/03-13/03 2016
  • 29/02-06/03 2016
  • 22/02-28/02 2016
  • 15/02-21/02 2016
  • 08/02-14/02 2016
  • 01/02-07/02 2016
  • 25/01-31/01 2016
  • 18/01-24/01 2016
  • 11/01-17/01 2016
  • 04/01-10/01 2016
  • 28/12-03/01 2021
  • 21/12-27/12 2015
  • 14/12-20/12 2015
  • 07/12-13/12 2015
  • 30/11-06/12 2015
  • 23/11-29/11 2015
  • 16/11-22/11 2015
  • 09/11-15/11 2015
  • 02/11-08/11 2015
  • 26/10-01/11 2015
  • 19/10-25/10 2015
  • 12/10-18/10 2015
  • 05/10-11/10 2015
  • 28/09-04/10 2015
  • 21/09-27/09 2015
  • 14/09-20/09 2015
  • 07/09-13/09 2015
  • 31/08-06/09 2015
  • 24/08-30/08 2015
  • 17/08-23/08 2015
  • 10/08-16/08 2015
  • 03/08-09/08 2015
  • 27/07-02/08 2015
  • 20/07-26/07 2015
  • 13/07-19/07 2015
  • 06/07-12/07 2015
  • 29/06-05/07 2015
  • 22/06-28/06 2015
  • 15/06-21/06 2015
  • 08/06-14/06 2015
  • 01/06-07/06 2015
  • 25/05-31/05 2015
  • 18/05-24/05 2015
  • 11/05-17/05 2015
  • 04/05-10/05 2015
  • 27/04-03/05 2015
  • 20/04-26/04 2015
  • 13/04-19/04 2015
  • 06/04-12/04 2015
  • 30/03-05/04 2015
  • 23/03-29/03 2015
  • 16/03-22/03 2015
  • 09/03-15/03 2015
  • 02/03-08/03 2015
  • 23/02-01/03 2015
  • 16/02-22/02 2015
  • 09/02-15/02 2015
  • 02/02-08/02 2015
  • 26/01-01/02 2015
  • 19/01-25/01 2015
  • 12/01-18/01 2015
  • 05/01-11/01 2015
  • 29/12-04/01 2015
  • 22/12-28/12 2014
  • 15/12-21/12 2014
  • 08/12-14/12 2014
  • 01/12-07/12 2014
  • 24/11-30/11 2014
  • 17/11-23/11 2014
  • 10/11-16/11 2014
  • 03/11-09/11 2014
  • 27/10-02/11 2014
  • 20/10-26/10 2014
  • 13/10-19/10 2014
  • 06/10-12/10 2014
  • 29/09-05/10 2014
  • 22/09-28/09 2014
  • 15/09-21/09 2014
  • 08/09-14/09 2014
  • 01/09-07/09 2014
  • 25/08-31/08 2014
  • 18/08-24/08 2014
  • 11/08-17/08 2014
  • 04/08-10/08 2014
  • 28/07-03/08 2014
  • 21/07-27/07 2014
  • 14/07-20/07 2014
  • 07/07-13/07 2014
  • 30/06-06/07 2014
  • 23/06-29/06 2014
  • 16/06-22/06 2014
  • 09/06-15/06 2014
  • 02/06-08/06 2014
  • 26/05-01/06 2014
  • 19/05-25/05 2014
  • 12/05-18/05 2014
  • 05/05-11/05 2014
  • 28/04-04/05 2014
  • 21/04-27/04 2014
  • 14/04-20/04 2014
  • 07/04-13/04 2014
  • 31/03-06/04 2014
  • 24/03-30/03 2014
  • 17/03-23/03 2014
  • 10/03-16/03 2014
  • 03/03-09/03 2014
  • 24/02-02/03 2014
  • 17/02-23/02 2014
  • 10/02-16/02 2014
  • 03/02-09/02 2014
  • 27/01-02/02 2014
  • 20/01-26/01 2014
  • 13/01-19/01 2014
  • 06/01-12/01 2014
  • 30/12-05/01 2014
  • 23/12-29/12 2013
  • 16/12-22/12 2013
  • 09/12-15/12 2013
  • 02/12-08/12 2013
  • 25/11-01/12 2013
  • 18/11-24/11 2013
  • 11/11-17/11 2013
  • 04/11-10/11 2013
  • 28/10-03/11 2013
  • 21/10-27/10 2013
  • 14/10-20/10 2013
  • 07/10-13/10 2013
  • 30/09-06/10 2013
  • 23/09-29/09 2013
  • 16/09-22/09 2013
  • 09/09-15/09 2013
  • 02/09-08/09 2013
  • 26/08-01/09 2013
  • 12/08-18/08 2013
  • 05/08-11/08 2013
  • 29/07-04/08 2013
  • 22/07-28/07 2013
  • 15/07-21/07 2013
  • 08/07-14/07 2013
  • 01/07-07/07 2013
  • 24/06-30/06 2013
  • 17/06-23/06 2013
  • 10/06-16/06 2013
  • 03/06-09/06 2013
  • 27/05-02/06 2013
  • 20/05-26/05 2013
  • 13/05-19/05 2013
  • 06/05-12/05 2013
  • 29/04-05/05 2013
  • 22/04-28/04 2013
  • 15/04-21/04 2013
  • 08/04-14/04 2013
  • 01/04-07/04 2013
  • 25/03-31/03 2013
  • 18/03-24/03 2013
  • 11/03-17/03 2013
  • 04/03-10/03 2013
  • 25/02-03/03 2013
  • 11/02-17/02 2013
  • 04/02-10/02 2013
  • 28/01-03/02 2013
  • 21/01-27/01 2013
  • 14/01-20/01 2013
  • 07/01-13/01 2013
  • 31/12-06/01 2013
  • 24/12-30/12 2012
  • 17/12-23/12 2012
  • 10/12-16/12 2012
  • 03/12-09/12 2012
  • 26/11-02/12 2012
  • 19/11-25/11 2012
  • 12/11-18/11 2012
  • 05/11-11/11 2012
  • 29/10-04/11 2012
  • 22/10-28/10 2012
  • 15/10-21/10 2012
  • 08/10-14/10 2012
  • 01/10-07/10 2012
  • 24/09-30/09 2012
  • 17/09-23/09 2012
  • 10/09-16/09 2012
  • 03/09-09/09 2012
  • 27/08-02/09 2012
  • 20/08-26/08 2012
  • 06/08-12/08 2012
  • 30/07-05/08 2012
  • 23/07-29/07 2012
  • 16/07-22/07 2012
  • 09/07-15/07 2012
  • 02/07-08/07 2012
  • 25/06-01/07 2012
  • 18/06-24/06 2012
  • 11/06-17/06 2012
  • 04/06-10/06 2012
  • 28/05-03/06 2012
  • 21/05-27/05 2012
  • 14/05-20/05 2012
  • 23/04-29/04 2012
  • 16/04-22/04 2012
  • 09/04-15/04 2012
  • 02/04-08/04 2012
  • 26/03-01/04 2012
  • 19/03-25/03 2012
  • 12/03-18/03 2012
  • 05/03-11/03 2012
  • 27/02-04/03 2012
  • 20/02-26/02 2012
  • 13/02-19/02 2012
  • 06/02-12/02 2012
  • 30/01-05/02 2012
  • 23/01-29/01 2012
  • 16/01-22/01 2012
  • 09/01-15/01 2012
  • 02/01-08/01 2012
  • 24/12-30/12 2012
  • 19/12-25/12 2011
  • 12/12-18/12 2011
  • 05/12-11/12 2011
  • 28/11-04/12 2011
  • 21/11-27/11 2011
  • 14/11-20/11 2011
  • 07/11-13/11 2011
  • 31/10-06/11 2011
  • 24/10-30/10 2011
  • 17/10-23/10 2011
  • 10/10-16/10 2011
  • 03/10-09/10 2011
  • 26/09-02/10 2011
  • 19/09-25/09 2011
  • 12/09-18/09 2011
  • 05/09-11/09 2011
  • 29/08-04/09 2011
  • 22/08-28/08 2011
  • 08/08-14/08 2011
  • 01/08-07/08 2011
  • 25/07-31/07 2011
  • 18/07-24/07 2011
  • 11/07-17/07 2011
  • 04/07-10/07 2011
  • 27/06-03/07 2011
  • 20/06-26/06 2011
  • 13/06-19/06 2011
  • 06/06-12/06 2011
  • 30/05-05/06 2011
  • 16/05-22/05 2011
  • 09/05-15/05 2011
  • 02/05-08/05 2011
  • 25/04-01/05 2011
  • 18/04-24/04 2011
  • 11/04-17/04 2011
  • 04/04-10/04 2011
  • 28/03-03/04 2011
  • 21/03-27/03 2011
  • 14/03-20/03 2011
  • 07/03-13/03 2011
  • 28/02-06/03 2011
  • 21/02-27/02 2011
  • 14/02-20/02 2011
  • 07/02-13/02 2011
  • 31/01-06/02 2011
  • 24/01-30/01 2011
  • 17/01-23/01 2011
  • 10/01-16/01 2011
  • 03/01-09/01 2011
  • 26/12-01/01 2012
  • 20/12-26/12 2010
  • 13/12-19/12 2010
  • 06/12-12/12 2010
  • 29/11-05/12 2010
  • 22/11-28/11 2010
  • 15/11-21/11 2010
  • 08/11-14/11 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 25/10-31/10 2010
  • 18/10-24/10 2010
  • 11/10-17/10 2010
  • 04/10-10/10 2010
  • 27/09-03/10 2010
  • 20/09-26/09 2010
  • 13/09-19/09 2010
  • 06/09-12/09 2010
  • 30/08-05/09 2010
  • 23/08-29/08 2010
  • 16/08-22/08 2010
  • 09/08-15/08 2010
  • 02/08-08/08 2010
  • 26/07-01/08 2010
  • 19/07-25/07 2010
  • 12/07-18/07 2010
  • 05/07-11/07 2010
  • 28/06-04/07 2010
  • 21/06-27/06 2010
  • 14/06-20/06 2010
  • 07/06-13/06 2010
  • 31/05-06/06 2010
  • 24/05-30/05 2010
  • 17/05-23/05 2010
  • 10/05-16/05 2010
  • 26/04-02/05 2010
  • 19/04-25/04 2010
  • 12/04-18/04 2010
  • 05/04-11/04 2010
  • 29/03-04/04 2010
  • 22/03-28/03 2010
  • 15/03-21/03 2010
  • 08/03-14/03 2010
  • 01/03-07/03 2010
  • 22/02-28/02 2010
  • 15/02-21/02 2010
  • 08/02-14/02 2010
  • 01/02-07/02 2010
  • 25/01-31/01 2010
  • 18/01-24/01 2010
  • 11/01-17/01 2010
  • 04/01-10/01 2010
  • 28/12-03/01 2016
  • 21/12-27/12 2009
  • 14/12-20/12 2009
  • 07/12-13/12 2009
  • 30/11-06/12 2009
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 02/11-08/11 2009
  • 26/10-01/11 2009
  • 19/10-25/10 2009
  • 12/10-18/10 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 28/09-04/10 2009
  • 21/09-27/09 2009
  • 14/09-20/09 2009
  • 07/09-13/09 2009
  • 24/08-30/08 2009
  • 17/08-23/08 2009
  • 10/08-16/08 2009
  • 03/08-09/08 2009
  • 27/07-02/08 2009
  • 20/07-26/07 2009
  • 13/07-19/07 2009
  • 06/07-12/07 2009
  • 29/06-05/07 2009
  • 08/06-14/06 2009
  • 01/06-07/06 2009
  • 25/05-31/05 2009
  • 18/05-24/05 2009
  • 11/05-17/05 2009
  • 04/05-10/05 2009
  • 27/04-03/05 2009
  • 20/04-26/04 2009
  • 13/04-19/04 2009
  • 06/04-12/04 2009
  • 30/03-05/04 2009
  • 23/03-29/03 2009
  • 16/03-22/03 2009
  • 09/03-15/03 2009
  • 02/03-08/03 2009
  • 23/02-01/03 2009
  • 16/02-22/02 2009
  • 09/02-15/02 2009
  • 02/02-08/02 2009
  • 26/01-01/02 2009
  • 19/01-25/01 2009
  • 12/01-18/01 2009
  • 05/01-11/01 2009
  • 29/12-04/01 2009
  • 22/12-28/12 2008
  • 15/12-21/12 2008
  • 08/12-14/12 2008
  • 01/12-07/12 2008
  • 24/11-30/11 2008
  • 17/11-23/11 2008
  • 10/11-16/11 2008
  • 03/11-09/11 2008
  • 27/10-02/11 2008
  • 20/10-26/10 2008
  • 13/10-19/10 2008
  • 06/10-12/10 2008
  • 29/09-05/10 2008
  • 22/09-28/09 2008
  • 15/09-21/09 2008
  • 08/09-14/09 2008
  • 01/09-07/09 2008
  • 25/08-31/08 2008
  • 18/08-24/08 2008
  • 11/08-17/08 2008
  • 04/08-10/08 2008
  • 28/07-03/08 2008
  • 21/07-27/07 2008
  • 14/07-20/07 2008
  • 07/07-13/07 2008
  • 30/06-06/07 2008
  • 23/06-29/06 2008
  • 16/06-22/06 2008
  • 09/06-15/06 2008
  • 02/06-08/06 2008
  • 26/05-01/06 2008
  • 19/05-25/05 2008
  • 12/05-18/05 2008
  • 05/05-11/05 2008
  • 28/04-04/05 2008
  • 21/04-27/04 2008
  • 14/04-20/04 2008
  • 07/04-13/04 2008
  • 31/03-06/04 2008
  • 24/03-30/03 2008
  • 17/03-23/03 2008
  • 10/03-16/03 2008
  • 03/03-09/03 2008
  • 25/02-02/03 2008
  • 18/02-24/02 2008
  • 11/02-17/02 2008
  • 04/02-10/02 2008
  • 28/01-03/02 2008
  • 21/01-27/01 2008
  • 14/01-20/01 2008
  • 07/01-13/01 2008
  • 31/12-06/01 2008
  • 24/12-30/12 2007
  • 17/12-23/12 2007
  • 10/12-16/12 2007
  • 03/12-09/12 2007
  • 26/11-02/12 2007
  • 19/11-25/11 2007
  • 12/11-18/11 2007
  • 05/11-11/11 2007
  • 29/10-04/11 2007
  • 22/10-28/10 2007
  • 15/10-21/10 2007
  • 08/10-14/10 2007
  • 01/10-07/10 2007
  • 24/09-30/09 2007
  • 17/09-23/09 2007
  • 10/09-16/09 2007
  • 03/09-09/09 2007
  • 27/08-02/09 2007
  • 20/08-26/08 2007
  • 13/08-19/08 2007
  • 06/08-12/08 2007
  • 30/07-05/08 2007
  • 16/07-22/07 2007
  • 09/07-15/07 2007
  • 02/07-08/07 2007
  • 25/06-01/07 2007
  • 18/06-24/06 2007
  • 11/06-17/06 2007
  • 04/06-10/06 2007
  • 28/05-03/06 2007
  • 14/05-20/05 2007
  • 07/05-13/05 2007
  • 30/04-06/05 2007
  • 23/04-29/04 2007
  • 16/04-22/04 2007
  • 09/04-15/04 2007
  • 02/04-08/04 2007
  • 26/03-01/04 2007
  • 19/03-25/03 2007
  • 12/03-18/03 2007
  • 05/03-11/03 2007
  • 26/02-04/03 2007
  • 19/02-25/02 2007
  • 12/02-18/02 2007
  • 05/02-11/02 2007
  • 29/01-04/02 2007
  • 22/01-28/01 2007
  • 15/01-21/01 2007
  • 08/01-14/01 2007
  • 01/01-07/01 2007
  • 25/12-31/12 2006
  • 18/12-24/12 2006
  • 11/12-17/12 2006
  • 04/12-10/12 2006
  • 27/11-03/12 2006
  • 20/11-26/11 2006
  • 13/11-19/11 2006
  • 06/11-12/11 2006
  • 30/10-05/11 2006
  • 23/10-29/10 2006
  • 16/10-22/10 2006
  • 09/10-15/10 2006
  • 02/10-08/10 2006
  • 25/09-01/10 2006
  • 18/09-24/09 2006
  • 11/09-17/09 2006
  • 04/09-10/09 2006
  • 28/08-03/09 2006
  • 14/08-20/08 2006
  • 07/08-13/08 2006
  • 31/07-06/08 2006
  • 24/07-30/07 2006
  • 17/07-23/07 2006
  • 10/07-16/07 2006
  • 03/07-09/07 2006
  • 26/06-02/07 2006
  • 19/06-25/06 2006
  • 12/06-18/06 2006
  • 05/06-11/06 2006
  • 29/05-04/06 2006
  • 22/05-28/05 2006
  • 01/05-07/05 2006
  • 24/04-30/04 2006
  • 17/04-23/04 2006
  • 27/03-02/04 2006
  • 20/03-26/03 2006
  • 13/03-19/03 2006
  • 28/11-04/12 -0001

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !


    Blog tegen de regels? Meld het ons!
    Gratis blog op http://blog.seniorennet.be - SeniorenNet Blogs, eenvoudig, gratis en snel jouw eigen blog!