Inhoud blog
  • Litouwse tradities
  • Quick-Step make-ôver
  • All-over natuursteen
  • Terug naar school
  • Betoverende elegantie
  • Aalto tafels en banken
  • Buiten water?
  • Watches & wonders: drie elegante meesterwerken
  • Swatch Neon collectie keert terug
  • Olympéa Le Parfum
  • Invictus Parfum
  • Quick Step presenteert baanbrekende vloerencategorie Lumic
  • Citizen super Titanium
  • Alpina lanceert revolutionaire horloges
  • By the numbers
  • Schakelaar of street art?
  • Tour d'Anvers
  • Fietsen Schouwen-Duiveland
  • Kalimera, kalipera:
  • Nieuwe Europa-park achtbaan
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    wozani
    restaurants
    04-12-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Cannelloni L'Air du Temps
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Cannelloni L’Air du Temps:

     

     

     

     

     

    Een der toprecepten uit de gastronomische bijbel ‘L’Air du Temps’ is ongetwijfeld de cannnelloni van witte chocolade en Royal Belgian Caviar Gold Label, die ook door de fijnproever zelf kan worden bereid. Hierna als leidraad het recept van de hand van meesterkok Sang Goon Degeimbre himself.

     

    Voor 20 cannelloni:

    100 g chocolade Blanc Ivoire Valrhona, 125 g mineraalwater, 1 onbespoten citroen,

    2,25 g agar-agar, 80 g Royal Belgian Caviar Gold Label

    Voor de garnering:

    Shiso® Green, Maldonzout, sanshopeper

     

    Bereiding:

    Verwarm het mineraalwater op 80°, rasp er de citroen in met een fijne Microplane®, laat 2 à 3 minuten trekken en zeef.

    Voeg er de chocoladechips bij en laat smelten. Voeg er de agar-agar aan toe van zodra de temperatuur 35° bereikt. Homogeniseer met een staafmixer. Breng aan de kook. Giet op een lauwwarm gemaakte roestvrijstalen gastronormplaat.

    Strijk de vloeistof snel en gelijkmatig 1,5 mm dik uit over de hele oppervlakte. Laat stollen op kamertemperatuur. Verdeel in rechthoekjes van 6 cm x 3,5 cm. Leg 4 g kaviaar op elk strookje. Rol ze op tot cannelloni.

    Bestrooi ze met wat sanshopeper, Maldonzout en topjes van shiso®.

     

    De combinatie chocolade en kaviaar doet onmiddellijk denken aan Heston Blumenthal en zijn recept ‘White chocolate and caviar buttons’. Eigenlijk verschilt witte chocolade niet veel van room. Hij is rijk aan vetstoffen, terwijl het suikergehalte wel hoger ligt, maar dat is niet echt een handicap.

    Sang Hoon bewerkt de witte chocolade zoals room en compenseert het hoge vetgehalte met water. De ‘room’ is dus minder zoet. Een tijdlang werd deze chocoladeroom gewoon met zalmeieren opgediend. Door de agar-agar werd het echter mogelijk de chocolade als soepele cannelloni te bewerken en er kaviaar mee te combineren. De cannelloni brengen harmonie en een lichtzoete toets, die nog beter tot uiting komt door het zoute van de kaviaar.

    Gesmolten ivoirechocolade is bijzonder vloeiend, een eigenschap die van pas komt om hem te bewerken voor dit recept. RVH.

    www.airdutemps.be

     

     

    04-12-2007 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Eurostar

    EBBSFLEET INTERNATIONAL:

    HET NIEUWE STATION VAN EUROSTAR IN KENT

     

     

    Eurostar, de hogesnelheidstrein die België en Frankrijk met het Verenigd Koninkrijk verbindt, lanceert vanaf vandaag zijn diensten vanuit Ebbsfleet International. Dit nieuwe station van Eurostar ligt in het graafschap Kent, langs de eerste Britse hogesnelheidslijn High Speed 1. Het station is vooral een geschikte uitvalsbasis naar het zuiden van Engeland en het zuiden en oosten van Londen. Ebbsfleet International is het tweede Eurostarstation in Kent.

     

    Ebbsfleet International geniet van een strategische ligging en bevindt zich dicht bij Dartford in het graafschap Kent en vlak bij de belangrijke verkeersassen: de M25 snelweg, de M20, de M2 en de A2. Samen met Ashford International wordt Ebbsfleet International de nieuwe toegangspoort tot Kent.

    Vanuit Ebbsfleet International bereiken reizigers makkelijk East Londen, The Docklands, Essex (met Stansted) en Sussex (met Gatwick). Daarnaast is ook East Thames Corridor, een regio in volle ontwikkeling, makkelijk vanuit Ebbsfleet International te bereiken. In de komende jaren wordt verwacht dat deze regio talrijke nieuwe bedrijven zal aantrekken.

    De reistijd tussen Brussel en Ebbsfleet International bedraagt 1u41, tussen Rijsel en Ebbsfleet International 1u10 en 2u05 tussen Parijs en Ebbsfleet International. Vanuit Brussel rijden er 5 treinen per dag naar Ebbsfleet International; 4 van hen stoppen in Rijsel. Vanuit Parijs rijden er 7 treinen per dag naar Ebbsfleet International. RVH.

     

     

    04-12-2007 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.VLM airlines
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

     

    VLM Airlines haalt belangrijke awards binnen

     

     

     

     

    Johan Vanneste, Managing Director van VLM Airlines ontving vorig weekend de onderscheiding ‘Man of the Year’ tijdens de jaarlijkse Travel Magazine Awards.  Eerder die week won VLM Airlines de ‘Anglo-Dutch Award for Enterprise’ van de NBCC.

     

    De jaarlijkse Travel Magazine Awards worden uitgereikt door het vakblad Travel Magazine in het Hilton Hotel in Antwerpen. Travel Magazine is het grootste toeristische vakblad van België.  Tijdens het gala evenement worden onder meer Belgische luchtvaartmaatschappijen, touroperators, hotelketens en toeristische diensten bekroond door de Belgische reissector.  Johan Vanneste, Managing Director van VLM Airlines mocht dit jaar de ‘Man of the Year’ Award in ontvangst nemen.  Deze speciale award werd hem toegekend omdat VLM Airlines als zakelijke regionale luchtvaartmaatschappij onder zijn vleugels sterke groeicijfers heeft kunnen voorleggen, en al 9 jaar na elkaar winstgevend is gebleven.

     

    Eerder vorige week won VLM Airlines de prestigieuze ‘Anglo-Dutch Award for Enterprise’ van de NBCC (Nederlands-Britse Kamer van Koophandel).  Deze award werd aan VLM Airlines overhandigd omwille van de sterke bijdrage die de onderneming in de jongste jaren leverde aan de economische ontwikkeling tussen beide landen.  In 1994 startte VLM Airlines met de route Rotterdam-London City. Vandaag dertien jaar later biedt deze luchtvaartmaatschappij 17 vluchten per weekdag naar London City Airport vanuit drie verschillende luchthavens in Nederland: Amsterdam, Rotterdam en Groningen.

     

    In januari 2006 kreeg VLM Airlines de titel van ‘Regional Airline of the Year’ uitgereikt door het magazine Air Transport World. RVH.


      
     

    04-12-2007 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Sterling

     

    Sterling opent 3 nieuwe routes vanuit Brussel

     

     

     

    Sterling Airlines, de Deense lagekostenmaatschappij, viert de start van haar eerste vluchten van Brussels Airport naar Scandinavië met tickets vanaf 35EUR!

     

    Sinds 26 oktober is Sterling Airlines ook actief op de Belgische markt. De maatschappij voert vanaf Brussels Airport vluchten uit naar drie bestemmingen in Scandinavië: Kopenhagen in Denemarken, Stockholm in Zweden en Oslo in Noorwegen. Belgische klanten kunnen kennismaken met Sterling tegen uitzonderlijke tarieven vanaf 35 euro, enkele vlucht, alle taksen inbegrepen.

     

    Sterling Airlines is de eerste lagekostenmaatschappij in Denemarken en verzorgt zowel chartervluchten als lijnvluchten. De maatschappij heeft een vloot van 25 toestellen van de types Boeing 737-800, -700 en-500. Sterling Airlines heeft haar zetel in Kopenhagen en maakt deel uit van de Northern Travel Holding. Zowel in 2005 als in 2006 werd Sterling Airlines tijdens de Danish Travel Award door de Deense consumenten uitgeroepen tot "Beste lagekostenmaatschappij".

     

    Mevrouw Carole Arnaud-Battandier, International Marketing Manager bij Sterling Airlines, zegt: “Het aantal klanten van Sterling Airlines in Europa blijft groeien. In onze dienstregeling voor het winterseizoen zijn 25 nieuwe routes opgenomen. In België is Sterling al gestart met nieuwe vliegverbindingen vanuit Brussels Airport. Ontdek de adembenemend mooie steden in Denemarken, Zweden en Noorwegen en geniet van de magische kerstsfeer die er momenteel heerst.”

     

    Volgens Carole Arnaud-Battandier verwacht Sterling Airlines op de drie routes vanaf Brussel meer dan 150.000 passagiers te mogen verwelkomen in het komende jaar. De verbinding Brussel – Kopenhagen wordt 6 x per week aangevlogen (niet op zaterdag), de verbindingen met Stockholm en Oslo 4x per week ( maandag – woensdag - vrijdag en zondag). Naargelang de verbinding wordt een Boeing 737-500 met 126 zetels of een Boeing 737-700 met 148 zetels ingezet.

     

    Nieuwe horizonten ontdekken in Noord-Europa was nooit eenvoudiger! Sterling Airlines vliegt op grote luchthavens en haalt goede stiptheidscijfers. RVH.

    www.sterling.eu

     
    zie ook www.6minutes.be/mice

    04-12-2007 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.De Efteling
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

     

    Efteling steeds populairder bij bedrijven

     

     

     

    Op 8 december 2007 opent het populaire attractiepark de Efteling opnieuw haar deuren met de Winter Efteling. Intussen kiezen steeds meer bedrijven voor de sprookjesachtige omgeving van de Efteling als locatie van hun zakelijk evenement. De komende weken is het attractiepark exclusief open voor zakelijke markt en vinden er exclusieve events plaats voor diverse bedrijven.

                           

    De laatste jaren is de Efteling ook een populaire bestemming geworden voor de zakelijke markt. Tussen het zomer- en winterseizoen biedt het Nederlandse attractiepark vlakbij de Belgische grens onderdak aan bedrijven voor relatie- of personeelsbijeenkomsten. Hierdoor wordt de Efteling bijna het hele jaar door bezocht. Met een capaciteit van 16.000 bezoekers is de Efteling geschikt voor grote groepen. Het minimale aantal voor een volledige uitkoop van het park met haar attracties en horecapunten, waardoor een exclusief bezoek mogelijk wordt, is 4.000 personen.

     

    Op doordeweekse dagen biedt de Efteling een uniek decor voor congressen en zakelijke diners. Bedrijven kunnen gebruikmaken van ruime locaties zoals het Efteling Theater en het Fata Morgana Paleis. De Dioramazaal, bekend van het Anton Pieckdecor met treintjes, werd pas gerenoveerd en is opnieuw beschikbaar voor zakelijke doeleinden. Een bedrijfsevent in de Efteling is een onvergetelijke belevenis, de ‘Wereld vol Wonderen’ biedt maar liefst 26 sfeervolle gethematiseerde locaties met een totale oppervlakte van 7.200 m² voor incentives, congressen of seminars, al dan niet met entertainment op maat. Formele en informele bijeenkomsten kunnen perfect gecombineerd worden in de Efteling. Combinaties met het Efteling Hotel en het Efteling Golfpark zijn natuurlijk ook mogelijk. RVH.

    www.efteling.com

    04-12-2007 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Holland art cities

     

    Holland Art Cities:  in 2009-2010 ware kunst- en cultuurexplosie

     

     

     

    In 2009 en 2010 staan tien topmusea en de vier grootste steden van Nederland in het teken van het evenement ‘Holland Art Cities’. Tijdens dit evenement concentreren de musea en steden hun programmering rond verschillende thema’s die elkaar opvolgen in de tijd. De (her)openingen van de Hermitage Amsterdam, het Rijksmuseum en het Stedelijk Museum in Amsterdam geven het evenement extra cachet. “Holland Art Cities levert de hoogste concentratie kunst- en cultuuractiviteiten per vierkante kilometer ter wereld op. Het is een ware kunst- en cultuurexplosie”, aldus Bernard Wientjes, voorzitter van de Stichting International Events Holland die het evenement coördineert. De Stichting verwacht met het evenement 200.000 extra buitenlandse bezoekers naar Nederland te trekken.

     

    Op basis van het programma Cultuur en Economie opgesteld door het ministerie van Economische Zaken en het ministerie van Onderwijs, Cultuur & Wetenschap is het project Holland Art Cities ontwikkeld. “Ik ben erg tevreden dat het de heer Wientjes is gelukt om de vier grote steden en de musea op één lijn te krijgen en dat nu gezamenlijk het Nederlands museale aanbod internationaal gepromoot gaat worden. Dit gaat Nederland in 2009 en 2010 veel extra toeristen opleveren”, aldus staatssecretaris Frank Heemskerk van het ministerie van Economische Zaken.

     

    Holland Art Cities omvat de thema’s Internationale invloeden, Jong, hedendaagse kunst en design en Hollandse meesters. Over de inhoud van een vierde thema beslist de Stichting binnenkort. Rond de thema’s ontwikkelen de steden Amsterdam, Den Haag, Rotterdam en Utrecht een uitgebreid cultureel en toeristisch programma. Tien topmusea nemen deel aan het kernprogramma van Holland Art Cities. In Amsterdam zijn dit het Van Gogh Museum, Hermitage Amsterdam, Rijksmuseum en het Stedelijk Museum; in Den Haag zijn dit het Gemeentemuseum en museum het Mauritshuis; in Utrecht participeren Museum Catharijneconvent en het Centraal Museum en in Rotterdam Museum Boijmans van Beuningen en de Kunsthal. Namens de betrokken steden zijn het Amsterdam Toerisme & Congres Bureau, Den Haag Marketing, Rotterdam Marketing en Utrecht Toerisme & Recreatie betrokken. Het Nederlands Bureau voor Toerisme & Congressen is verantwoordelijk voor de opzet en uitvoering van de (inter)nationale marketing. RVH.

     

    04-12-2007 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (2 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    03-12-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.BTExpo 2007

    BTExpo

     

     

     

    De 2007 editie van BTExpo, de toeristische vakbeurs van België, wordt eleganter (het oog wil ook wat), creatiever en informatiever met voldoende ruimte voor tal van informatieve en creatieve ontspanningsmomenten.

    Het verschaffen van een informatieplatform is een belangrijke doelstelling van BTExpo. Conferenties en workshops nemen ook dit jaar een centrale plaats in op de beurs. Het open 'Forum' in Hall 1 zal de bezoeker veel meer aansporen om aan de conferenties en evenementen actief deel te nemen. Miss België 2006, Virginie Claes wordt gedurende twee dagen de 'host' van het Forum, waar zich naast een 10-tal conferenties ook verschillende workshops afspelen.

     

    Het eiland LA REUNION fungeert als ‘Guest of Honour’ en is dan ook prominent aanwezig, zowel op het salon als op diverse omkaderende activiteiten. Er is een heuse opmars van buitenlandse exposanten die meer en meer het belang van BTExpo juist weten in te schatten. De volledige oppervlakte van de "Destination Village" is dan ook volzet met meerdere grote blokken.

    Enkele prominente aanwezigen zijn o.m. Kameroen, Guest of Honour 2006 dat met vlag en wimpel terugkeert, net als India (Guest of honour 2005). Ook de Zuid-Italiaanse regio, "La Puglia", investeert in de Belgische markt, de Réceptifs Leaders, samen goed voor 22 bestemmingen, bekleden een belangrijke plaats terwijl ook Les Réceptifs Réunis hun bestemmingen aanbieden.

    Temidden de vele nieuwkomers vinden we de diensten van toerisme van Abu Dhabi, Chili, Cabo Verde, Pakistan, Guyana, Tahiti en Oezbekistan. Een kleurrijke waaier aan DMC's komen over van Australië, Guatemala, Brazilië, Peru, Bolivia, Argentinië, Hong Kong, Tibet, Nepal, Bhutan, de Malediven, Iran, Mali, Birma, Tanzania, Vietnam, Zimbabwe en tal van anderen.

     

    Een heuse opblaasbare structuur in de vorm van een koepel zal neerstrijken op BTExpo. Binnenin zal de bezoeker de laatste snufjes op gebied van technologie kunnen bekijken en betasten. Deze koepel biedt eveneens onderdak aan de business zone.

    BTExpo loopt op 13 en 14 december in Tour en Taxis te Brussel. RVH.

    www.btexpo.com

     

     

    03-12-2007 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Radisson SAS Bucarest
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Radisson SAS Bucarest

     

     

     

     

     

    De Roemeense economie klimt langzamerhand uit het diepe dal met als bijzonder kenmerk een openbloeiende hotelsector. Dit betekent meteen dat het land zowel op industrieel als op leisure niveau, opnieuw van een ruime belangstelling geniet.

    Nadat eerder de Accorgroep een nieuw standingvol Novotel opende, opent nu ook het Radisson SAS Bucarest in de lente van 2008 de deuren.

     

    Het nieuwe hotel ligt in volle stadscentrum, temidden de shopping area, de zakenbuurt en diverse musea, op nauwelijks 20 minuten rijden van de Henri Coarda luchthaven (Otopeni).

    Het Radisson SAS krijgt 424 kamers waarvan 10 voor minder validen, 74 business rooms en 39 suites. Wi-Fi is doorheen het ganse hotel beschikbaar, hotel dat ook over 4 restaurants beschikt met het Dacia Felix als topper en plaats voor 270 gasten. De Dark Bla Bar biedt de beste sigaren en cognacs van de stad terwijl het Light Bla terrace, als outdoor lounge fungeert.

    De World Class Health academy die eveneens een onderkomen vindt in het hotel, beschikt over 2000m² met o.m. jaccuzzi, indoor zwembad, gymzaal en meerdere ‘treatment’ rooms. Slijk – en modderbaden en gezondheidsbehandelingen blijven een absolute Roemeense troef. Ook het grootste casino van Bucarest komt in het Radisson Sas terecht, net als een enorme shopping galerij.

     

    Het Pleiade Congress center beschikt naast een opsplitsbare ballroom voor 500 gasten waarvan beide delen met de nodige technische infrastructuur zijn uitgerust, over een 10-tal break-outrooms, alle met daglicht en high-tech. Elk van deze meetingrooms biedt zowel voor vergadering, banketten als diners, plaats aan een 50-tal personen. RVH.

    Info.Bucharest@radissonsas.com

    03-12-2007 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Accor groep

     

     

    Hotels Accor-groep bekroond met de “Business Hotel Group 2007”-award.

     

     

     

     

     

    De hotels van de Accor-groep (Sofitel, Novotel, Mercure en Ibis), Europees en wereldwijd leider in de reissector, het toerisme en de dienstverlening aan bedrijven, werden bekroond met de “Business Hotel Group 2007”-Award van Travel Magazine.

    Al sinds 1997 organiseert Travel magazine elk jaar, in samenwerking met het West-Vlaams Economisch Studiebureau (WES), een grote enquête bij de reisbureaus. Daarbij worden een dertigtal awards uitgereikt aan bedrijven uit het toerisme en de reissector, van cruisemaatschappijen tot luchtvaartmaatschappijen,  vakantiecentra en hotelgroepen.

     

    Dit jaar werd de tiende enquête tussen augustus en september gehouden bij zo’n 800 reisbureaus uit het hele land.  Voor de award van “Business Hotel Group 2007” stemde een meerderheid van de reisbureaus voor de hotels van Accor, gevolgd door Sheraton Hotels & Resorts (2de plaats) en Radisson SAS (3de plaats).

     

    Deze onderscheiding beloont zowel de kwaliteit van het onthaal en de dienstverlening in de Accor-hotels als de innovaties van de Groep op het vlak van accommodatie, de organisatie van seminaries en de dienstverlening aan de klanten. RVH.

     

     

     

     

    03-12-2007 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Wim De Preter
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

     

     

    Wim De Preter, on the move

     

     

    Wim De Preter, sinds januari 2005, Sales & Marketing directeur in het Radisson SAS Park Lane Hotel, verlaat Antwerpen en gaat naar het Radisson SAS Hotel, Boulogne Parijs.

     

    Wim wordt er Front Office Manager en zal er verantwoordelijk zijn voor het voltallige receptieteam, conciërges, ….  Hij heeft de bedoeling zijn operationele kennis uit te breiden en zo een stap verder te zetten in zijn carrière in de hotelwereld.

    Sinds zijn komst in Antwerpen, versterkte hij het verkoopsteam grondig. Deborah Morcus neemt voorlopig zijn verantwoordelijkheden over.

     

    Wim De Preter : “Ik beleefde een leuke tijd in het Radisson SAS Park Lane Hotel in Antwerpen, ik zal de collega’s dan ook missen. Er is echter een tijd van komen en gaan, en nu wil ik mijn kennis verder uitbouwen bij Radisson SAS in Parijs en zo verdere evolueren in mijn carrière. Ik bedank nog mijn team voor de leuke en productieve samenwerking de voorbije drie jaar.”

    www.radissonsas.com.

     

     

    03-12-2007 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    02-12-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Upignac Elsene
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

     

    Een nieuwe Upignac-generatie neemt de fakkel over. De tweelingbroers Jeremy en Raphaël Akili zijn de nieuwe gezichten van de beroemde Belgische foie gras in een speciaalzaak die net haar deuren opende in de buurt van het Flageyplein. Het is een avontuur tussen appelgroene muren, mahoniekleurige ramen en een grote tafel in blauwe hardsteen voor de kooklessen.

    Op hun 31ste zijn de broers de jongste vestigingshouders van Upignac. Oorspronkelijk hadden ze een eigen bedrijf gespecialiseerd in events (geluid, licht, video), maar besloten hun onderneming over te laten om zich helemaal aan hun hobby te kunnen wijden: de keuken en fijne voeding. Terwijl zij op zoek waren naar een referentieproduct, wilde Upignac zijn toekomstige speciaalzaken net een nieuw imago meegeven. De gedroomde combinatie dus. Vooral omdat Jeremy en Raphaël dol zijn op foie gras en zich met jeugdig dynamisme op dit avontuur willen storten. Kortom, een wereld in het teken van gastronomische verfijning, veel meer dan alleen sublieme foie gras.

    De krachtige appelgroene kleur geeft het ganse imago een absolute facelift waarbij dankzij luchtige maar tegelijkertijd imposante etalagekasten toch een waaier van verse producten binnen handbereik ligt. Keuze te over uit foie gras en producten van eendenborstfilet, eendenworst, pens, confit, terrine, mousse… eendenvlees in al zijn aspecten. Daar vlak naast in het koelrayon bespeuren we diepgevroren foie gras in het gezelschap van een knap assortiment gevulde ravioli. De mahoniehouten kasten pronken met een royaal aanbod van foie gras in bokalen en fijne voeding, jam, olie, azijn, thee, koekjes en het complete gamma 2008 in zijn gloednieuwe verpakking.

    In de wijnafdeling diverse referenties van champagne, rode wijn, zoete wijn en specifieke dranken die perfect bij foie gras passen, zoals de natuurlijke wijnen uit de biologische landbouw die trouw blijven aan hun terroir en de oorspronkelijke druivenrassen. Deze wijnen zonder scheikundige gisten zijn de trots van de twee jonge uitbaters, ze zijn gegarandeerd vrij van bewaarmiddelen en sluiten perfect aan op de filosofie van de moederonderneming. Bovendien beantwoorden ze aan een beleid van vernieuwing en authenticiteit, in de lijn van alle verse Upignac-producten, vrij van antioxidanten en bewaarmiddelen.

    Met de eindejaarsfeesten in het vooruitzicht, heeft Upignac leuke ideetjes voor zowel particulieren als bedrijven in petto. Beide ‘doelgroepen’ vinden hun gading in twee specifieke catalogi met een uitgebreid aanbod in een klein, medium of groot formaat, met een selectie volgens ieders smaak en budget. Opvallend in dit aanbod zijn de verse producten (bewaren tot max. 4°C, bewaartermijn beperkt tot 3 weken) en de gesteriliseerde producten in bokalen (lange bewaartermijn, koeling niet noodzakelijk).

    Bedrijven vormen een gegeerde niche, maar Jeremy en Raphaël Akili gaan zelf langs om klanten te laten proeven. Die bedrijfsbezoeken maken het mogelijk om de colli’s perfect naar wens samen te stellen, een echt persoonlijke keuze te presenteren en advies te geven over de fiscale aftrekmogelijkheden (niet minder dan 12 colli’s van minder dan 50 euro excl. BTW). Bedrijven kunnen ook, net als particulieren uiteraard, terecht op de website om het aanbod te ontdekken.

    Upignac Elsene is gespecialiseerd in persoonlijke geschenkcolli’s zonder meerprijs. Dit is de eerste speciaalzaak in het net die een online bestelsysteem opzette, net als een thuisleveringsdienst in de regio Brussel. Met Nicolas Logit, ex sous-chef van het restaurant Bon-Bon aan het culinaire roer tekenen de tweelingbroers alvast voor een beloftevolle en kwaliteitsvolle exploitatie. RVH.

    Upignac Elsene – Antoine Labarrestraat 24 – 1050 Elsene

    Tel  02 647 76 47 - info@upignacixelles.be - www.upignacixelles.be

    02-12-2007 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Zweeds festival in L'Epicerie
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

                                                              

     

    L’Epicerie – Hotel Le Meridien – biedt uniek Zweeds gastronomisch festival

     

     

     

     

    Restaurant “l’Epicerie” van het Brusselse hotel Le Meridien, luidt van 7 tot 20 december 2007 alvast smakelijk uit.

    Twee weken lang verkeert het Brusselse hotel Le Méridien in Scandinavische sferen dankzij het “Zweedse culinaire festival”. Het restaurant “l’Epicerie”, werd in de jongste Gault & Millau beloond met een score van 16/20, en verwent zijn gasten bij deze gelegenheid zowel ’s middags als ’s avonds met een traditioneel Zweeds kerstbuffet.

     

    Chef-kok Vincent Masson kan hierbij rekenen op de hulp van zijn collega Joakim Broström van het Sheraton in Stockholm, eveneens een onderdeel van de Starwood Hotels & Resorts-keten. Deze Zweedse topkok komt speciaal over uit het hoge noorden om ons van zijn nationale gastronomie te laten genieten.

     

    Onder de koude suggesties voeren onder andere het haringtrio, de zalm met mierikswortel, het tunnbröd van gerookt rendiervlees met bieslook, maar ook de vleeswarenschotel en de kerstham het hoogste woord, terwijl de warme gerechten worden aangevoerd door typisch Zweedse schotels als ribbetjes met honing, ovenzalm, geroosterde kalkoenborst met kaneel en peer, Zweedse aardappels en hartige taart met ansjovis.

     

    Al deze lekkernijen laten zich uitstekend smaken onder het genot van een glaasje Zweeds kerstbier, wodka en andere verkwikkende dranken. Afsluitend staan de gasten diverse verrukkelijke desserts te wachten, waaronder verschillende soorten cake, fruit en Zweedse kaas. Zelfs de zondagsbrunch hult zich in Zweedse kleuren.

     

    Als aanvulling op het eigen menu trekken deze regelmatig terugkerende culinaire themaweken in het Brusselse hotel Le Méridien altijd weer volop belangstelling. De één laat zich graag eens verrassen door gerechten van verre, terwijl de ander zich in de watten laten leggen door het prachtige decor en de voortreffelijke bediening.

     

    Op 12 december bereikt het festival ’s avonds een hoogtepunt. Op de vooravond van het bekende Santa Lucia-feest, de Zweedse tegenhanger van onze kerst, brengt een traditioneel Zweeds koor van prachtig uitgedoste meisjes met kaarsenkronen op, de betoverendste liederen ten beste.

    Een al even aangename verrassing staat de winnaar van de speciale tombola te wachten: een schitterend weekend (2 nachten inclusief ontbijt en vlucht) voor 2 personen in het Sheraton in Stockholm.

     

    Het tweeweekse festival in Le Méridien biedt u de kans om twee vliegen in één klap te slaan en behalve de pracht van een land op de poolcirkel tevens de geneugden te ontdekken van een restaurant waarvan de naam eerder aan exotische oorden doet denken.

    Tijdens de Zweedse weken wordt de lunch of het diner u aangeboden voor 45 €. Exclusief drankjes, maar wel een met glas beroemde “glögg” (glühwein) vooraf.

    Een unieke kans om uw jas, muts en handschoenen achter te laten bij de garderobe van Le Meridien, én volop te genieten van de typische, hartverwarmende Zweedse gastronomie! RVH.

     
    zie ook www.6minutes.be à la carte

    02-12-2007 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Michelingids 2008

    Michelingids 2008

     

     

     

     

    De Michelingids 2008 bevat 1874 Belgische en Luxemburgse hotels en restaurants, waarvan België 1698 referenties opslorpt, zijnde 660 hotels en 1038 restaurants. In het Groot Hertogdom vindt de gids wel 97 notificeerbare hotels terug, maar konden slechts 79 restaurants de inspecteurs bekoren.

     

    Met meer dan 750 hotels is de gids alleszins een handige leidraad voor mensen die in beide landen vaak op reis zijn. Een groot aantal plattegronden van diverse steden creëert een aanlokkelijke bredere informatieve waaier.

     

    De sterrenparade 2008 zorgt andermaal voor de nodige commotie en soms zelfs onbegrip. De verliezers zijn meestal klassieke, traditionele restaurants die hun gasten nochtans bijzondere kwalitatieve maaltijden voorschotelen. Verrassing anderzijds bij de nieuwkomers, vooral jonge chefs die zweren bij een iets luchtigere, modernere bereiding, en met hun hedendaagse inventiviteit en creativiteit, de traditionele look van bepaalde gerechten onderuit durven te halen. Terecht of onterecht? Het enige middel om de waarde-appreciaties te achterhalen, is het zelf uittesten van de diverse restaurants waarbij niet mag worden vergeten dat elk restaurantbezoek, jammer genoeg slechts één enkele momentopname is.

     

    ’t Zilte in Mol met chef Viki Geunes, promoveert als enig Belgisch restaurant van 1 naar 2 sterren, terwijl andere restaurants hun eerste ster veroveren. De nieuwkomers zijn Kasteel Withof in Brasschaat, De Koopvaardij in Stabroek, Le Cor de Chasse in Barvaux, De Jonkman in Sint Kruis Brugge, Bistrot du Mail in Elsene, Le Chalet de la Fôret in Ukkel, Marcus in Deerlijk, C-Jean in Gent, La Durée in Izegem, ’t Huis van Lede in Kruishoutem en Orangerie in St Martens Latem.

    Bij de verliezers moet ’t Konijntje in Waregem voortaan met 1 ipv 2 sterren verder leven, terwijl een 10-tal andere restaurants hun ster moeten inleveren. Onder hen ook ‘t Laurierblad in Berlare van meesterkok Guy Van Cauteren die decennia lang een absolute voorvechter en vaandeldrager was van de Belgische gastronomie. Een drietal sterrenrestaurants verdwijnen zelfs volledig uit de gids.

    L’Air du Temps van Sang-Hoon Degeimbre  in Noville-sur-Mehaigne, kans in 2009 op een tweede ster en Sel Gris van Frederik Deceuninck in Duinbergen, in 2009 kans op zijn eerste ster, kroonden zich tot de “beloften 2008”.

     

    Van de 1038 restaurants die in de gids 2008 worden weergevonden zijn er twee met drie sterren, nl het Hof van Cleve van Peter Goossens en de Karmeliet van Geert Van Hecke, er zijn 9 restaurants met twee sterren en tenslotte 78 restaurants met één ster. Bovendien telt ons land netgeteld 100 resto’s die met een “Bib” gourmand werden beloond en dit voor het opdienen van een maaltijd aan een schappelijke prijs.

    Dit betekent dat nagenoeg 1 op de 5 restaurants in België (18.3%) door de ‘rode gids’, een of andere onderscheiding krijgt toebedeeld. Op zich een zeer behoorlijk resultaat waarbij we evenwel niet mogen vergeten dat geen enkele gids onfeilbaar is. Culinaire gidsen hoeven geen bijbels te zijn, voor de consument is elke gids een ‘leidraad’, een weergave van het beleven van momenten van gelukzalig genot. RVH.

    zie ook www.6minutes.be a la carte

    02-12-2007 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.First BA

     

    Ervaar echte luxe in FIRST van British Airways

     

     

     

     

     

    British Airways biedt Club World reizigers de mogelijkheid om de zeer exclusieve eerste klasse FIRST te ervaren.

     

    Iedereen die een Club World ticket heeft geboekt vóór 31 december 2007 en reist vóór 31 maart 2008 komt voor deze upgrade in aanmerking op één van de enkele reizen van een retourvlucht.

    Alle voordelen van FIRST liggen binnen handbereik. Sneller door de douane, toegang tot de exclusieve lounges, en een persoonlijke service aan boord. Zo kan men in een, bijna privé, afgeschermde zitplaats werken, slapen en à la carte eten wanneer het uitkomt. Het menu is met zorg samengesteld door British Airways' eigen 'culinary council' en bij het eten kan men genieten van een speciaal voor FIRST geselecteerde wijn of champagne. De stoel kan worden omgetoverd tot een bed van maar liefst 2 meter lang. Het cabinepersoneel in FIRST is speciaal opgeleid en biedt discretie en een hoog niveau van service.

     

    De Club World tickets die in aanmerking komen voor een upgrade naar FIRST dienen vóór 31 december geboekt te worden bij een reisagent of op het reserveringsnummer op 02- 7173217. RVH.

    02-12-2007 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.SWASS

     

     

    De nieuwe filosofie “Service Starts With A Smile” van Ibis Belux gaat van start in Ibis Brussels Centrum - Zuidstation

     

     

     

     

     

    Op 29 en 30 november werd in het hotel Ibis Brussels Centrum – Zuidstation, één van de grootste hotels van de budgetketen in België, alle functies waargenomen door hoteldirecteurs en medewerkers van de zetel van Accor-hotels in de Belux.  Deze operationele challenge voor de directeurs en afdelingshoofden valt binnen het kader van de lancering van de nieuwe filosofie bij de teams van Ibis in België en het Groothertogdom Luxemburg: “Service Starts With A Smile” (SSWAS).

     

    Vandaag staat Ibis al wereldwijd gekend om de kwaliteit van het onthaal en de dienstverlening.  Met SSWAS wil Ibis Belux een stapje verder gaan in het anticiperen op de verwachtingen van de klanten. Het begrijpen en tevreden stellen van de medewerkers op alle niveaus zijn cruciaal om de tevredenheid van de gast te vergroten.

     

    Daarom is de SSWAS-filosofie gebaseerd op waarden en attitudes, niet op reglementen en procedures. De SSWAS-filosofie omvat een ervaringsgerichte opleiding die zelfstandig verkennen en praktische ervaring combineert. Bedienen begint wel met een glimlach, maar daar blijft het niet bij: alles moet gedaan worden met oprechte vriendelijkheid en warmte, met een aandachtig oor voor een vlotte reactie op de noden van de gast. Er zijn geen compromissen mogelijk als het op de dienstverlening aan de gast aankomt, dat is een toegevoegde waarde die echt het verschil maakt in een uiterst competitieve omgeving.

     

    In september werden de hoteldirecteurs en alle medewerkers van de zetel van Accor-hotels in de Belux uitgenodigd om zich in te schrijven voor een programma van opleidingen in verschillende hotelfuncties zoals kamermeisje, barman, receptioniste, kok, … met het oog op de praktijkdag op 29 en 30 november. Het was meteen een succes: niet minder dan 75 medewerkers (van de 109) schreven zich in voor het programma.  “Het leven van mijn kamermeisjes leren kennen zal mij in staat stellen om mijn teams nog beter te begeleiden, hun noden en problemen beter te begrijpen”, aldus Margot Ballesteros, Directrice van het Ibis-hotel Brussels Expo-Atomium en kamermeisje voor één dag. 

     

    De opleidingen werden gegeven door de medewerkers zelf.  Dat was een manier om hen bij het initiatief te betrekken, om hun functie naar waarde te schatten en een dieper contact te leggen tussen hen en hun oversten. “Ik had nooit gedacht dat ik nog eens mijn job zou moeten uitleggen aan de Directrice van de personeelsdienst.  Ik voel me nu nauwer verbonden met het personeel op de zetel.” – voegt Cathy Varela eraan toe. Zij is huishoudster bij Ibis Brussels Centrum-Zuidstation en opleidster housekeeping.

     

    Er is verder al een SSWAS-bijeenkomst gepland in maart 2008 om zo’n 500 werknemers in te wijden in SSWAS door hen ervaringen te laten beleven die hen in staat stellen in te zien hoe ze de waarden van de filosofie kunnen omzetten in hun dagelijkse praktijk.

     

     

     

     

    Ibis, grootste netwerk budget-hotels in Europa, gekend om zijn uitstekende verhouding tussen dienstverlening / kwaliteit / prijs.  Binnen Accor, bieden de 800 hotels van het Ibis-netwerk wereldwijd voor elke verplaatsing een kwalitatief verblijf aan een erg aantrekkelijke prijs. In België telt Ibis 20 hotels of 2115 kamers. RVH.

    www.ibishotel.com

     

     

    02-12-2007 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Tweede vrachtvliegtuig
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Tweede vrachtvliegtuig B747 voor Cargo B Airlines

     

     

     

    Op 11 oktober jl. kondigde de nieuwe Belgische luchtvrachtmaatschappij Cargo B Airlines de officiële start aan. Inmiddels, één maand verder, mag men van een zeer geslaagde start spreken. Het vliegtuig bedient, met lijnvluchten vanuit Brussel, de Afrikaanse markten van Libreville, Johannesburg en Nairobi. Het werd ook meermaals ingezet voor chartervluchten naar Dar es Salam, Cairo en Addis Abeba.

    Nu is ook het tweede vliegtuig te Brussel geland. Na het vervullen van de nodige formaliteiten en met de medewerking van het Ministerie van Mobiliteit Luchtvaart zal het binnen korte tijd operationeel zijn. Dit tweede toestel zal vooreerst de frequenties op de Afrikaanse bestemmingen opvoeren en later worden ingezet op de voorziene Zuid-Amerikaanse routes. Een derde vliegtuig wordt verwacht in het voorjaar 2008. Cargo B Airlines is exclusief een  vrachtcarrier die vanuit Brussel opereert en dit met voornamelijk Belgisch kapitaal.

    Cargo B deelt mee dat naast de oprichters – Rob Kuijpers, Niek van der Weide en Arno Broes- en de 3 bestuurders aangeduid door de investeerders van Petercam, QAT en PMV er nu ook een zevende onafhankelijk bestuurder is aangesteld, nl.  Henny Essenberg die 35 jaar ervaring in luchtvaart meebrengt. Hij begon bij KLM, was er achtereenvolgens Vice President Cargo, Directeur Air UK en KLM Executive Vice President voor de passagiersafdeling. Later was hij verantwoordelijk voor de uitwerking van de samenwerking KLM met Northwest Airlines en actief in de fusie van KLM en Air France. Tot einde september 2007 was hij bestuurder van Kenya Airways. RVH.

    02-12-2007 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Ljubjlana

    Brussels Airlines start vluchten naar Ljubljana Slovenië

     

     

     

     

    Vanaf vandaag verbindt Brussels Airlines de Europese hoofdstad rechtstreeks met Slovenië. Brussels Airlines vliegt voortaan 6 keer per week naar Ljubljana. Met de opening van deze nieuwe route verwelkomt Brussels Airlines het nakende EU voorzitterschap van Slovenië. Een vliegticket voor een enkele reis, alle taksen inbegrepen is beschikbaar vanaf 49,99 euro .

     

    De republiek Slovenië, lid van de EU sinds mei 2004, zal volgend jaar als eerste “nieuwe EU lidstaat” het voorzitterschap van de EU waarnemen. Het land voerde kort geleden de euro in en kent een bloeiende economische ontwikkeling. Ook de toeristische sector en de luchtvaart kennen een sterke groei. Redenen genoeg voor Brussels Airlines, dat haar thuisbasis heeft in de hoofdstad van Europa, om vanaf vandaag Ljubljana 6 keer per week te verbinden met Brussels Airport.

     

    Het uurrooster is perfect geschikt voor zakenreizen, citytrips en korte vakanties met een vertrek vanuit Brussel ’s namiddags en een terugkeer vanuit Ljubljana in de vooravond. De maatschappij vliegt elke dag met uitzondering van zaterdag. De vluchttijd bedraagt 1 uur en 50 minuten.

     

    Met zeer gunstige tarieven vanaf 49,99 euro voor een enkele reis in b.light economy klasse, alle taksen inbegrepen, biedt Brussels Airlines een zeer voordelige reisformule aan. Passagiers die op zoek zijn naar flexibiliteit, full service, extra bagage en de nieuwste voordelen op de luchthaven van Brussel zoals de fast lane security doorgang en de snelle check-in, kunnen de populaire b.flex economy plus klasse boeken. B.flex economy+ tickets zijn gemiddeld 50 percent goedkoper dan de business klasse van andere maatschappijen terwijl passagiers kunnen genieten van een hoge kwaliteitsservice.

     

    Brussels Airlines gelooft sterk in het gevarieerd toeristisch potentieel van Slovenië met uitstekende skifaciliteiten in bekende resorts zoals Kranjska Gora, moderne wellness faciliteiten, wandelmogelijkheden en stranden langs de mooie Adriatische kust. Bovendien is een bezoek aan de hoofdstad Ljubljana zeer de moeite waard. Het aantal toeristen in Slovenië stijgt elk jaar met 6 percent. De luchthaven van Ljubljana heeft een hinterland van ongeveer 4 miljoen mensen en strekt zich uit tot Noord-Italië (Triëste regio), Zuid-Oostenrijk (Klagenfurt regio) en een deel van Kroatië. RVH.

    www.brusselsairlines.com

     

     

     zie ook www.6minutes.be/mice

    02-12-2007 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Website gaultMillau

                 

    GaultMillau lanceert www.gaultmillau.be , eerste zoekmotor via restaurantquotering                             

     

     

     

     

    GaultMillau Benelux lanceert officieel zijn website www.gaultmillau.be. Sedert enkele weken online kan de site reeds rekenen op een belangrijk aantal frequente bezoekers. Via de site is het mogelijk om snel een restaurant op te zoeken op basis van naam, postcode, gemeente maar vooral ook op basis van quotering. Een andere nieuwigheid is de GaultMillau Club die aan spotprijzen een aantal interessante gelegenheden aanbiedt op gebied van wijn en gastronomie.

     

    De leden van de GaultMillau Club kunnen de commentaren van de gids online lezen. Het groot publiek kan via de PC zowel de gegevens als de quoteringen opzoeken, maar heeft geen toegang tot de restaurantbesprekingen. Mits een abonnement waarbij de nieuwe gids 2008 aan huis wordt geleverd, wordt men lid van de Club, krijgt men de gids en kunnen thuis alle commentaren worden opgezocht.

     

    Tot slot biedt de GaultMillau Club ook een hoop originele recepten van grote chefs, de geschiedenis en beschrijving van zeldzame of vergeten producten, een wijnkelder met oude jaargangen, prestigieuze evenementen en degustaties, reizen in het teken van wijn en gastronomie met gerenommeerde chefs, dit het hele jaar door aangevuld met vele andere verrassingen. RVH.

    www.gaultmillau.be

     

     zie ook www.6minutes.be à la carte

    02-12-2007 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (2 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    01-12-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Aosta wijn
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

     

     

    Valle d’Aosta: wijnen

     

     

     

     

    Valle d’Aosta is bekend om zijn mousserende wijnen. De zesde nationale oenologische wedstrijd ‘Spumanti d’Italia 2007’ heeft een wijn uit Valle d’Aosta genomineerd met een bronzen medaille: Blanc de Morgex et de la Salle-Brut 2005.  De prijs werd toegekend tijdens het Forum Spumanti d’Italia 2007 in Valdobbiane nabij Treviso.

    ‘Spumanti d’Italia 2007’ is een beurs waar de beste mousserende wijnen van het land worden voorgesteld aan een publiek van kenners en liefhebbers. De bekroonde wijn uit Valle d’Aosta wordt volledig geproduceerd met de autochtone druiven Prié Blanc. De eerste gisting gebeurt in houten vaten. De sprankelende kwaliteitswijn bevat een mooi complex aroma. RVH.

    www.regione.vda.it

     

     

    01-12-2007 om 16:31 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Aosta ski
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

     

     

    Betere skimogelijkheden

     

     

     

     

     

    Winter in Valle d’Aosta betekent skiplezier voor jong en oud, voor de beginner en de ervaren skiër, voor de krachtpatser en de rustige genieter, voor de langlaufer en de alpine skiër. In Valle d’Aosta wordt de ski-infrastructuur voortdurend verbeterd en gemoderniseerd. Ook met het oog op het komende winterseizoen zijn talloze verbeteringen en uitbreidingen gerealiseerd of in volle uitvoering.

     

    In Estoul, Brusson, in Vallée d’Ayas, werd een nieuwe zetellift gebouwd met een debiet van 1200 personen per uur en met een afstand van 1149 meter. In La Thuile werd het pistenetwerk verbouwd opdat de skiërs op een veiliger manier zouden kunnen circuleren. In Cogne en op tal van andere plaatsen werden installaties voor de productie van kunstsneeuw geplaatst. Dit zijn maar enkele van de talloze investeringen die het skicomfort in Valle d’Aosta verbeteren.

    www.regione.vda.it

     

    01-12-2007 om 16:31 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)


    Archief per week
  • 13/05-19/05 2024
  • 06/05-12/05 2024
  • 29/04-05/05 2024
  • 22/04-28/04 2024
  • 15/04-21/04 2024
  • 08/04-14/04 2024
  • 01/04-07/04 2024
  • 25/03-31/03 2024
  • 18/03-24/03 2024
  • 11/03-17/03 2024
  • 04/03-10/03 2024
  • 26/02-03/03 2024
  • 19/02-25/02 2024
  • 12/02-18/02 2024
  • 05/02-11/02 2024
  • 29/01-04/02 2024
  • 22/01-28/01 2024
  • 15/01-21/01 2024
  • 08/01-14/01 2024
  • 01/01-07/01 2024
  • 25/12-31/12 2023
  • 18/12-24/12 2023
  • 11/12-17/12 2023
  • 04/12-10/12 2023
  • 27/11-03/12 2023
  • 20/11-26/11 2023
  • 13/11-19/11 2023
  • 06/11-12/11 2023
  • 30/10-05/11 2023
  • 23/10-29/10 2023
  • 16/10-22/10 2023
  • 09/10-15/10 2023
  • 02/10-08/10 2023
  • 25/09-01/10 2023
  • 18/09-24/09 2023
  • 11/09-17/09 2023
  • 04/09-10/09 2023
  • 28/08-03/09 2023
  • 21/08-27/08 2023
  • 14/08-20/08 2023
  • 07/08-13/08 2023
  • 31/07-06/08 2023
  • 24/07-30/07 2023
  • 17/07-23/07 2023
  • 10/07-16/07 2023
  • 03/07-09/07 2023
  • 26/06-02/07 2023
  • 19/06-25/06 2023
  • 12/06-18/06 2023
  • 05/06-11/06 2023
  • 29/05-04/06 2023
  • 22/05-28/05 2023
  • 15/05-21/05 2023
  • 08/05-14/05 2023
  • 01/05-07/05 2023
  • 24/04-30/04 2023
  • 17/04-23/04 2023
  • 10/04-16/04 2023
  • 03/04-09/04 2023
  • 27/03-02/04 2023
  • 20/03-26/03 2023
  • 13/03-19/03 2023
  • 06/03-12/03 2023
  • 27/02-05/03 2023
  • 20/02-26/02 2023
  • 13/02-19/02 2023
  • 06/02-12/02 2023
  • 30/01-05/02 2023
  • 23/01-29/01 2023
  • 16/01-22/01 2023
  • 09/01-15/01 2023
  • 02/01-08/01 2023
  • 25/12-31/12 2023
  • 19/12-25/12 2022
  • 12/12-18/12 2022
  • 05/12-11/12 2022
  • 28/11-04/12 2022
  • 21/11-27/11 2022
  • 14/11-20/11 2022
  • 07/11-13/11 2022
  • 31/10-06/11 2022
  • 24/10-30/10 2022
  • 17/10-23/10 2022
  • 10/10-16/10 2022
  • 03/10-09/10 2022
  • 26/09-02/10 2022
  • 19/09-25/09 2022
  • 12/09-18/09 2022
  • 05/09-11/09 2022
  • 29/08-04/09 2022
  • 22/08-28/08 2022
  • 15/08-21/08 2022
  • 08/08-14/08 2022
  • 01/08-07/08 2022
  • 25/07-31/07 2022
  • 18/07-24/07 2022
  • 11/07-17/07 2022
  • 04/07-10/07 2022
  • 27/06-03/07 2022
  • 20/06-26/06 2022
  • 13/06-19/06 2022
  • 06/06-12/06 2022
  • 30/05-05/06 2022
  • 23/05-29/05 2022
  • 16/05-22/05 2022
  • 09/05-15/05 2022
  • 02/05-08/05 2022
  • 25/04-01/05 2022
  • 18/04-24/04 2022
  • 11/04-17/04 2022
  • 04/04-10/04 2022
  • 28/03-03/04 2022
  • 21/03-27/03 2022
  • 14/03-20/03 2022
  • 07/03-13/03 2022
  • 28/02-06/03 2022
  • 21/02-27/02 2022
  • 14/02-20/02 2022
  • 07/02-13/02 2022
  • 31/01-06/02 2022
  • 24/01-30/01 2022
  • 17/01-23/01 2022
  • 10/01-16/01 2022
  • 03/01-09/01 2022
  • 26/12-01/01 2023
  • 20/12-26/12 2021
  • 13/12-19/12 2021
  • 06/12-12/12 2021
  • 29/11-05/12 2021
  • 22/11-28/11 2021
  • 15/11-21/11 2021
  • 08/11-14/11 2021
  • 01/11-07/11 2021
  • 25/10-31/10 2021
  • 18/10-24/10 2021
  • 11/10-17/10 2021
  • 04/10-10/10 2021
  • 27/09-03/10 2021
  • 20/09-26/09 2021
  • 13/09-19/09 2021
  • 06/09-12/09 2021
  • 30/08-05/09 2021
  • 23/08-29/08 2021
  • 16/08-22/08 2021
  • 09/08-15/08 2021
  • 02/08-08/08 2021
  • 26/07-01/08 2021
  • 19/07-25/07 2021
  • 12/07-18/07 2021
  • 05/07-11/07 2021
  • 28/06-04/07 2021
  • 21/06-27/06 2021
  • 14/06-20/06 2021
  • 07/06-13/06 2021
  • 31/05-06/06 2021
  • 24/05-30/05 2021
  • 17/05-23/05 2021
  • 10/05-16/05 2021
  • 03/05-09/05 2021
  • 26/04-02/05 2021
  • 19/04-25/04 2021
  • 12/04-18/04 2021
  • 05/04-11/04 2021
  • 29/03-04/04 2021
  • 22/03-28/03 2021
  • 15/03-21/03 2021
  • 08/03-14/03 2021
  • 01/03-07/03 2021
  • 22/02-28/02 2021
  • 15/02-21/02 2021
  • 08/02-14/02 2021
  • 01/02-07/02 2021
  • 25/01-31/01 2021
  • 18/01-24/01 2021
  • 11/01-17/01 2021
  • 04/01-10/01 2021
  • 28/12-03/01 2027
  • 21/12-27/12 2020
  • 14/12-20/12 2020
  • 07/12-13/12 2020
  • 30/11-06/12 2020
  • 23/11-29/11 2020
  • 16/11-22/11 2020
  • 09/11-15/11 2020
  • 02/11-08/11 2020
  • 26/10-01/11 2020
  • 19/10-25/10 2020
  • 12/10-18/10 2020
  • 05/10-11/10 2020
  • 28/09-04/10 2020
  • 21/09-27/09 2020
  • 14/09-20/09 2020
  • 07/09-13/09 2020
  • 31/08-06/09 2020
  • 24/08-30/08 2020
  • 17/08-23/08 2020
  • 10/08-16/08 2020
  • 03/08-09/08 2020
  • 27/07-02/08 2020
  • 20/07-26/07 2020
  • 13/07-19/07 2020
  • 06/07-12/07 2020
  • 29/06-05/07 2020
  • 22/06-28/06 2020
  • 15/06-21/06 2020
  • 08/06-14/06 2020
  • 01/06-07/06 2020
  • 25/05-31/05 2020
  • 18/05-24/05 2020
  • 11/05-17/05 2020
  • 04/05-10/05 2020
  • 27/04-03/05 2020
  • 20/04-26/04 2020
  • 13/04-19/04 2020
  • 06/04-12/04 2020
  • 30/03-05/04 2020
  • 23/03-29/03 2020
  • 16/03-22/03 2020
  • 09/03-15/03 2020
  • 02/03-08/03 2020
  • 24/02-01/03 2020
  • 17/02-23/02 2020
  • 10/02-16/02 2020
  • 03/02-09/02 2020
  • 27/01-02/02 2020
  • 20/01-26/01 2020
  • 13/01-19/01 2020
  • 06/01-12/01 2020
  • 30/12-05/01 2020
  • 23/12-29/12 2019
  • 16/12-22/12 2019
  • 09/12-15/12 2019
  • 02/12-08/12 2019
  • 25/11-01/12 2019
  • 18/11-24/11 2019
  • 11/11-17/11 2019
  • 04/11-10/11 2019
  • 28/10-03/11 2019
  • 21/10-27/10 2019
  • 14/10-20/10 2019
  • 07/10-13/10 2019
  • 30/09-06/10 2019
  • 23/09-29/09 2019
  • 16/09-22/09 2019
  • 09/09-15/09 2019
  • 02/09-08/09 2019
  • 26/08-01/09 2019
  • 19/08-25/08 2019
  • 12/08-18/08 2019
  • 05/08-11/08 2019
  • 29/07-04/08 2019
  • 22/07-28/07 2019
  • 15/07-21/07 2019
  • 08/07-14/07 2019
  • 01/07-07/07 2019
  • 24/06-30/06 2019
  • 17/06-23/06 2019
  • 10/06-16/06 2019
  • 03/06-09/06 2019
  • 27/05-02/06 2019
  • 20/05-26/05 2019
  • 13/05-19/05 2019
  • 06/05-12/05 2019
  • 29/04-05/05 2019
  • 22/04-28/04 2019
  • 15/04-21/04 2019
  • 08/04-14/04 2019
  • 01/04-07/04 2019
  • 25/03-31/03 2019
  • 18/03-24/03 2019
  • 11/03-17/03 2019
  • 04/03-10/03 2019
  • 25/02-03/03 2019
  • 18/02-24/02 2019
  • 11/02-17/02 2019
  • 04/02-10/02 2019
  • 28/01-03/02 2019
  • 21/01-27/01 2019
  • 14/01-20/01 2019
  • 07/01-13/01 2019
  • 31/12-06/01 2019
  • 24/12-30/12 2018
  • 17/12-23/12 2018
  • 10/12-16/12 2018
  • 03/12-09/12 2018
  • 26/11-02/12 2018
  • 19/11-25/11 2018
  • 12/11-18/11 2018
  • 05/11-11/11 2018
  • 29/10-04/11 2018
  • 22/10-28/10 2018
  • 15/10-21/10 2018
  • 08/10-14/10 2018
  • 01/10-07/10 2018
  • 24/09-30/09 2018
  • 17/09-23/09 2018
  • 10/09-16/09 2018
  • 03/09-09/09 2018
  • 27/08-02/09 2018
  • 20/08-26/08 2018
  • 13/08-19/08 2018
  • 06/08-12/08 2018
  • 30/07-05/08 2018
  • 23/07-29/07 2018
  • 16/07-22/07 2018
  • 09/07-15/07 2018
  • 30/04-06/05 2018
  • 23/04-29/04 2018
  • 16/04-22/04 2018
  • 09/04-15/04 2018
  • 02/04-08/04 2018
  • 26/03-01/04 2018
  • 19/03-25/03 2018
  • 12/03-18/03 2018
  • 05/03-11/03 2018
  • 26/02-04/03 2018
  • 19/02-25/02 2018
  • 12/02-18/02 2018
  • 05/02-11/02 2018
  • 29/01-04/02 2018
  • 22/01-28/01 2018
  • 15/01-21/01 2018
  • 08/01-14/01 2018
  • 01/01-07/01 2018
  • 25/12-31/12 2017
  • 18/12-24/12 2017
  • 11/12-17/12 2017
  • 04/12-10/12 2017
  • 27/11-03/12 2017
  • 20/11-26/11 2017
  • 13/11-19/11 2017
  • 06/11-12/11 2017
  • 30/10-05/11 2017
  • 23/10-29/10 2017
  • 16/10-22/10 2017
  • 09/10-15/10 2017
  • 02/10-08/10 2017
  • 25/09-01/10 2017
  • 18/09-24/09 2017
  • 11/09-17/09 2017
  • 04/09-10/09 2017
  • 28/08-03/09 2017
  • 21/08-27/08 2017
  • 14/08-20/08 2017
  • 07/08-13/08 2017
  • 31/07-06/08 2017
  • 24/07-30/07 2017
  • 17/07-23/07 2017
  • 10/07-16/07 2017
  • 03/07-09/07 2017
  • 26/06-02/07 2017
  • 19/06-25/06 2017
  • 12/06-18/06 2017
  • 05/06-11/06 2017
  • 29/05-04/06 2017
  • 22/05-28/05 2017
  • 15/05-21/05 2017
  • 08/05-14/05 2017
  • 01/05-07/05 2017
  • 24/04-30/04 2017
  • 17/04-23/04 2017
  • 10/04-16/04 2017
  • 03/04-09/04 2017
  • 27/03-02/04 2017
  • 20/03-26/03 2017
  • 13/03-19/03 2017
  • 06/03-12/03 2017
  • 27/02-05/03 2017
  • 20/02-26/02 2017
  • 13/02-19/02 2017
  • 06/02-12/02 2017
  • 30/01-05/02 2017
  • 23/01-29/01 2017
  • 16/01-22/01 2017
  • 09/01-15/01 2017
  • 02/01-08/01 2017
  • 25/12-31/12 2017
  • 19/12-25/12 2016
  • 12/12-18/12 2016
  • 05/12-11/12 2016
  • 28/11-04/12 2016
  • 21/11-27/11 2016
  • 14/11-20/11 2016
  • 07/11-13/11 2016
  • 31/10-06/11 2016
  • 24/10-30/10 2016
  • 17/10-23/10 2016
  • 10/10-16/10 2016
  • 03/10-09/10 2016
  • 26/09-02/10 2016
  • 19/09-25/09 2016
  • 12/09-18/09 2016
  • 05/09-11/09 2016
  • 29/08-04/09 2016
  • 22/08-28/08 2016
  • 15/08-21/08 2016
  • 08/08-14/08 2016
  • 01/08-07/08 2016
  • 25/07-31/07 2016
  • 18/07-24/07 2016
  • 11/07-17/07 2016
  • 04/07-10/07 2016
  • 27/06-03/07 2016
  • 20/06-26/06 2016
  • 13/06-19/06 2016
  • 06/06-12/06 2016
  • 30/05-05/06 2016
  • 23/05-29/05 2016
  • 16/05-22/05 2016
  • 09/05-15/05 2016
  • 02/05-08/05 2016
  • 25/04-01/05 2016
  • 18/04-24/04 2016
  • 11/04-17/04 2016
  • 04/04-10/04 2016
  • 28/03-03/04 2016
  • 21/03-27/03 2016
  • 14/03-20/03 2016
  • 07/03-13/03 2016
  • 29/02-06/03 2016
  • 22/02-28/02 2016
  • 15/02-21/02 2016
  • 08/02-14/02 2016
  • 01/02-07/02 2016
  • 25/01-31/01 2016
  • 18/01-24/01 2016
  • 11/01-17/01 2016
  • 04/01-10/01 2016
  • 28/12-03/01 2021
  • 21/12-27/12 2015
  • 14/12-20/12 2015
  • 07/12-13/12 2015
  • 30/11-06/12 2015
  • 23/11-29/11 2015
  • 16/11-22/11 2015
  • 09/11-15/11 2015
  • 02/11-08/11 2015
  • 26/10-01/11 2015
  • 19/10-25/10 2015
  • 12/10-18/10 2015
  • 05/10-11/10 2015
  • 28/09-04/10 2015
  • 21/09-27/09 2015
  • 14/09-20/09 2015
  • 07/09-13/09 2015
  • 31/08-06/09 2015
  • 24/08-30/08 2015
  • 17/08-23/08 2015
  • 10/08-16/08 2015
  • 03/08-09/08 2015
  • 27/07-02/08 2015
  • 20/07-26/07 2015
  • 13/07-19/07 2015
  • 06/07-12/07 2015
  • 29/06-05/07 2015
  • 22/06-28/06 2015
  • 15/06-21/06 2015
  • 08/06-14/06 2015
  • 01/06-07/06 2015
  • 25/05-31/05 2015
  • 18/05-24/05 2015
  • 11/05-17/05 2015
  • 04/05-10/05 2015
  • 27/04-03/05 2015
  • 20/04-26/04 2015
  • 13/04-19/04 2015
  • 06/04-12/04 2015
  • 30/03-05/04 2015
  • 23/03-29/03 2015
  • 16/03-22/03 2015
  • 09/03-15/03 2015
  • 02/03-08/03 2015
  • 23/02-01/03 2015
  • 16/02-22/02 2015
  • 09/02-15/02 2015
  • 02/02-08/02 2015
  • 26/01-01/02 2015
  • 19/01-25/01 2015
  • 12/01-18/01 2015
  • 05/01-11/01 2015
  • 29/12-04/01 2015
  • 22/12-28/12 2014
  • 15/12-21/12 2014
  • 08/12-14/12 2014
  • 01/12-07/12 2014
  • 24/11-30/11 2014
  • 17/11-23/11 2014
  • 10/11-16/11 2014
  • 03/11-09/11 2014
  • 27/10-02/11 2014
  • 20/10-26/10 2014
  • 13/10-19/10 2014
  • 06/10-12/10 2014
  • 29/09-05/10 2014
  • 22/09-28/09 2014
  • 15/09-21/09 2014
  • 08/09-14/09 2014
  • 01/09-07/09 2014
  • 25/08-31/08 2014
  • 18/08-24/08 2014
  • 11/08-17/08 2014
  • 04/08-10/08 2014
  • 28/07-03/08 2014
  • 21/07-27/07 2014
  • 14/07-20/07 2014
  • 07/07-13/07 2014
  • 30/06-06/07 2014
  • 23/06-29/06 2014
  • 16/06-22/06 2014
  • 09/06-15/06 2014
  • 02/06-08/06 2014
  • 26/05-01/06 2014
  • 19/05-25/05 2014
  • 12/05-18/05 2014
  • 05/05-11/05 2014
  • 28/04-04/05 2014
  • 21/04-27/04 2014
  • 14/04-20/04 2014
  • 07/04-13/04 2014
  • 31/03-06/04 2014
  • 24/03-30/03 2014
  • 17/03-23/03 2014
  • 10/03-16/03 2014
  • 03/03-09/03 2014
  • 24/02-02/03 2014
  • 17/02-23/02 2014
  • 10/02-16/02 2014
  • 03/02-09/02 2014
  • 27/01-02/02 2014
  • 20/01-26/01 2014
  • 13/01-19/01 2014
  • 06/01-12/01 2014
  • 30/12-05/01 2014
  • 23/12-29/12 2013
  • 16/12-22/12 2013
  • 09/12-15/12 2013
  • 02/12-08/12 2013
  • 25/11-01/12 2013
  • 18/11-24/11 2013
  • 11/11-17/11 2013
  • 04/11-10/11 2013
  • 28/10-03/11 2013
  • 21/10-27/10 2013
  • 14/10-20/10 2013
  • 07/10-13/10 2013
  • 30/09-06/10 2013
  • 23/09-29/09 2013
  • 16/09-22/09 2013
  • 09/09-15/09 2013
  • 02/09-08/09 2013
  • 26/08-01/09 2013
  • 12/08-18/08 2013
  • 05/08-11/08 2013
  • 29/07-04/08 2013
  • 22/07-28/07 2013
  • 15/07-21/07 2013
  • 08/07-14/07 2013
  • 01/07-07/07 2013
  • 24/06-30/06 2013
  • 17/06-23/06 2013
  • 10/06-16/06 2013
  • 03/06-09/06 2013
  • 27/05-02/06 2013
  • 20/05-26/05 2013
  • 13/05-19/05 2013
  • 06/05-12/05 2013
  • 29/04-05/05 2013
  • 22/04-28/04 2013
  • 15/04-21/04 2013
  • 08/04-14/04 2013
  • 01/04-07/04 2013
  • 25/03-31/03 2013
  • 18/03-24/03 2013
  • 11/03-17/03 2013
  • 04/03-10/03 2013
  • 25/02-03/03 2013
  • 11/02-17/02 2013
  • 04/02-10/02 2013
  • 28/01-03/02 2013
  • 21/01-27/01 2013
  • 14/01-20/01 2013
  • 07/01-13/01 2013
  • 31/12-06/01 2013
  • 24/12-30/12 2012
  • 17/12-23/12 2012
  • 10/12-16/12 2012
  • 03/12-09/12 2012
  • 26/11-02/12 2012
  • 19/11-25/11 2012
  • 12/11-18/11 2012
  • 05/11-11/11 2012
  • 29/10-04/11 2012
  • 22/10-28/10 2012
  • 15/10-21/10 2012
  • 08/10-14/10 2012
  • 01/10-07/10 2012
  • 24/09-30/09 2012
  • 17/09-23/09 2012
  • 10/09-16/09 2012
  • 03/09-09/09 2012
  • 27/08-02/09 2012
  • 20/08-26/08 2012
  • 06/08-12/08 2012
  • 30/07-05/08 2012
  • 23/07-29/07 2012
  • 16/07-22/07 2012
  • 09/07-15/07 2012
  • 02/07-08/07 2012
  • 25/06-01/07 2012
  • 18/06-24/06 2012
  • 11/06-17/06 2012
  • 04/06-10/06 2012
  • 28/05-03/06 2012
  • 21/05-27/05 2012
  • 14/05-20/05 2012
  • 23/04-29/04 2012
  • 16/04-22/04 2012
  • 09/04-15/04 2012
  • 02/04-08/04 2012
  • 26/03-01/04 2012
  • 19/03-25/03 2012
  • 12/03-18/03 2012
  • 05/03-11/03 2012
  • 27/02-04/03 2012
  • 20/02-26/02 2012
  • 13/02-19/02 2012
  • 06/02-12/02 2012
  • 30/01-05/02 2012
  • 23/01-29/01 2012
  • 16/01-22/01 2012
  • 09/01-15/01 2012
  • 02/01-08/01 2012
  • 24/12-30/12 2012
  • 19/12-25/12 2011
  • 12/12-18/12 2011
  • 05/12-11/12 2011
  • 28/11-04/12 2011
  • 21/11-27/11 2011
  • 14/11-20/11 2011
  • 07/11-13/11 2011
  • 31/10-06/11 2011
  • 24/10-30/10 2011
  • 17/10-23/10 2011
  • 10/10-16/10 2011
  • 03/10-09/10 2011
  • 26/09-02/10 2011
  • 19/09-25/09 2011
  • 12/09-18/09 2011
  • 05/09-11/09 2011
  • 29/08-04/09 2011
  • 22/08-28/08 2011
  • 08/08-14/08 2011
  • 01/08-07/08 2011
  • 25/07-31/07 2011
  • 18/07-24/07 2011
  • 11/07-17/07 2011
  • 04/07-10/07 2011
  • 27/06-03/07 2011
  • 20/06-26/06 2011
  • 13/06-19/06 2011
  • 06/06-12/06 2011
  • 30/05-05/06 2011
  • 16/05-22/05 2011
  • 09/05-15/05 2011
  • 02/05-08/05 2011
  • 25/04-01/05 2011
  • 18/04-24/04 2011
  • 11/04-17/04 2011
  • 04/04-10/04 2011
  • 28/03-03/04 2011
  • 21/03-27/03 2011
  • 14/03-20/03 2011
  • 07/03-13/03 2011
  • 28/02-06/03 2011
  • 21/02-27/02 2011
  • 14/02-20/02 2011
  • 07/02-13/02 2011
  • 31/01-06/02 2011
  • 24/01-30/01 2011
  • 17/01-23/01 2011
  • 10/01-16/01 2011
  • 03/01-09/01 2011
  • 26/12-01/01 2012
  • 20/12-26/12 2010
  • 13/12-19/12 2010
  • 06/12-12/12 2010
  • 29/11-05/12 2010
  • 22/11-28/11 2010
  • 15/11-21/11 2010
  • 08/11-14/11 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 25/10-31/10 2010
  • 18/10-24/10 2010
  • 11/10-17/10 2010
  • 04/10-10/10 2010
  • 27/09-03/10 2010
  • 20/09-26/09 2010
  • 13/09-19/09 2010
  • 06/09-12/09 2010
  • 30/08-05/09 2010
  • 23/08-29/08 2010
  • 16/08-22/08 2010
  • 09/08-15/08 2010
  • 02/08-08/08 2010
  • 26/07-01/08 2010
  • 19/07-25/07 2010
  • 12/07-18/07 2010
  • 05/07-11/07 2010
  • 28/06-04/07 2010
  • 21/06-27/06 2010
  • 14/06-20/06 2010
  • 07/06-13/06 2010
  • 31/05-06/06 2010
  • 24/05-30/05 2010
  • 17/05-23/05 2010
  • 10/05-16/05 2010
  • 26/04-02/05 2010
  • 19/04-25/04 2010
  • 12/04-18/04 2010
  • 05/04-11/04 2010
  • 29/03-04/04 2010
  • 22/03-28/03 2010
  • 15/03-21/03 2010
  • 08/03-14/03 2010
  • 01/03-07/03 2010
  • 22/02-28/02 2010
  • 15/02-21/02 2010
  • 08/02-14/02 2010
  • 01/02-07/02 2010
  • 25/01-31/01 2010
  • 18/01-24/01 2010
  • 11/01-17/01 2010
  • 04/01-10/01 2010
  • 28/12-03/01 2016
  • 21/12-27/12 2009
  • 14/12-20/12 2009
  • 07/12-13/12 2009
  • 30/11-06/12 2009
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 02/11-08/11 2009
  • 26/10-01/11 2009
  • 19/10-25/10 2009
  • 12/10-18/10 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 28/09-04/10 2009
  • 21/09-27/09 2009
  • 14/09-20/09 2009
  • 07/09-13/09 2009
  • 24/08-30/08 2009
  • 17/08-23/08 2009
  • 10/08-16/08 2009
  • 03/08-09/08 2009
  • 27/07-02/08 2009
  • 20/07-26/07 2009
  • 13/07-19/07 2009
  • 06/07-12/07 2009
  • 29/06-05/07 2009
  • 08/06-14/06 2009
  • 01/06-07/06 2009
  • 25/05-31/05 2009
  • 18/05-24/05 2009
  • 11/05-17/05 2009
  • 04/05-10/05 2009
  • 27/04-03/05 2009
  • 20/04-26/04 2009
  • 13/04-19/04 2009
  • 06/04-12/04 2009
  • 30/03-05/04 2009
  • 23/03-29/03 2009
  • 16/03-22/03 2009
  • 09/03-15/03 2009
  • 02/03-08/03 2009
  • 23/02-01/03 2009
  • 16/02-22/02 2009
  • 09/02-15/02 2009
  • 02/02-08/02 2009
  • 26/01-01/02 2009
  • 19/01-25/01 2009
  • 12/01-18/01 2009
  • 05/01-11/01 2009
  • 29/12-04/01 2009
  • 22/12-28/12 2008
  • 15/12-21/12 2008
  • 08/12-14/12 2008
  • 01/12-07/12 2008
  • 24/11-30/11 2008
  • 17/11-23/11 2008
  • 10/11-16/11 2008
  • 03/11-09/11 2008
  • 27/10-02/11 2008
  • 20/10-26/10 2008
  • 13/10-19/10 2008
  • 06/10-12/10 2008
  • 29/09-05/10 2008
  • 22/09-28/09 2008
  • 15/09-21/09 2008
  • 08/09-14/09 2008
  • 01/09-07/09 2008
  • 25/08-31/08 2008
  • 18/08-24/08 2008
  • 11/08-17/08 2008
  • 04/08-10/08 2008
  • 28/07-03/08 2008
  • 21/07-27/07 2008
  • 14/07-20/07 2008
  • 07/07-13/07 2008
  • 30/06-06/07 2008
  • 23/06-29/06 2008
  • 16/06-22/06 2008
  • 09/06-15/06 2008
  • 02/06-08/06 2008
  • 26/05-01/06 2008
  • 19/05-25/05 2008
  • 12/05-18/05 2008
  • 05/05-11/05 2008
  • 28/04-04/05 2008
  • 21/04-27/04 2008
  • 14/04-20/04 2008
  • 07/04-13/04 2008
  • 31/03-06/04 2008
  • 24/03-30/03 2008
  • 17/03-23/03 2008
  • 10/03-16/03 2008
  • 03/03-09/03 2008
  • 25/02-02/03 2008
  • 18/02-24/02 2008
  • 11/02-17/02 2008
  • 04/02-10/02 2008
  • 28/01-03/02 2008
  • 21/01-27/01 2008
  • 14/01-20/01 2008
  • 07/01-13/01 2008
  • 31/12-06/01 2008
  • 24/12-30/12 2007
  • 17/12-23/12 2007
  • 10/12-16/12 2007
  • 03/12-09/12 2007
  • 26/11-02/12 2007
  • 19/11-25/11 2007
  • 12/11-18/11 2007
  • 05/11-11/11 2007
  • 29/10-04/11 2007
  • 22/10-28/10 2007
  • 15/10-21/10 2007
  • 08/10-14/10 2007
  • 01/10-07/10 2007
  • 24/09-30/09 2007
  • 17/09-23/09 2007
  • 10/09-16/09 2007
  • 03/09-09/09 2007
  • 27/08-02/09 2007
  • 20/08-26/08 2007
  • 13/08-19/08 2007
  • 06/08-12/08 2007
  • 30/07-05/08 2007
  • 16/07-22/07 2007
  • 09/07-15/07 2007
  • 02/07-08/07 2007
  • 25/06-01/07 2007
  • 18/06-24/06 2007
  • 11/06-17/06 2007
  • 04/06-10/06 2007
  • 28/05-03/06 2007
  • 14/05-20/05 2007
  • 07/05-13/05 2007
  • 30/04-06/05 2007
  • 23/04-29/04 2007
  • 16/04-22/04 2007
  • 09/04-15/04 2007
  • 02/04-08/04 2007
  • 26/03-01/04 2007
  • 19/03-25/03 2007
  • 12/03-18/03 2007
  • 05/03-11/03 2007
  • 26/02-04/03 2007
  • 19/02-25/02 2007
  • 12/02-18/02 2007
  • 05/02-11/02 2007
  • 29/01-04/02 2007
  • 22/01-28/01 2007
  • 15/01-21/01 2007
  • 08/01-14/01 2007
  • 01/01-07/01 2007
  • 25/12-31/12 2006
  • 18/12-24/12 2006
  • 11/12-17/12 2006
  • 04/12-10/12 2006
  • 27/11-03/12 2006
  • 20/11-26/11 2006
  • 13/11-19/11 2006
  • 06/11-12/11 2006
  • 30/10-05/11 2006
  • 23/10-29/10 2006
  • 16/10-22/10 2006
  • 09/10-15/10 2006
  • 02/10-08/10 2006
  • 25/09-01/10 2006
  • 18/09-24/09 2006
  • 11/09-17/09 2006
  • 04/09-10/09 2006
  • 28/08-03/09 2006
  • 14/08-20/08 2006
  • 07/08-13/08 2006
  • 31/07-06/08 2006
  • 24/07-30/07 2006
  • 17/07-23/07 2006
  • 10/07-16/07 2006
  • 03/07-09/07 2006
  • 26/06-02/07 2006
  • 19/06-25/06 2006
  • 12/06-18/06 2006
  • 05/06-11/06 2006
  • 29/05-04/06 2006
  • 22/05-28/05 2006
  • 01/05-07/05 2006
  • 24/04-30/04 2006
  • 17/04-23/04 2006
  • 27/03-02/04 2006
  • 20/03-26/03 2006
  • 13/03-19/03 2006
  • 28/11-04/12 -0001

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !


    Blog tegen de regels? Meld het ons!
    Gratis blog op http://blog.seniorennet.be - SeniorenNet Blogs, eenvoudig, gratis en snel jouw eigen blog!