De nieuwe collectie zonnebrillen en optische monturen van Moncler eyewear beantwoordt aan de behoefte van performante brillen die zijn ontworpen voor het leven in open lucht maar eveneens gedragen kunnen worden in een stedelijke context. De monturen, die zijn ontstaan om de ziel van het merk met haar grootstedelijke look te reflecteren, vallen op door hun hoge kwaliteit, technologisch onderzoek en esthetiek.
Deze buitengewone collectie herbevestigt eveneens de drie clusters die de leidraad vormen voor de ontwikkeling van de verschillende modellen: Sport, voor monturen die geïnspireerd zijn op het nalatenschap van het merk, polyvalent zijn en zowel gemaakt om op coole wijze in de bergen als in de stad te wonen; Duvet, het meest iconische segment brillen dat de dons jassen oproept, het eerste succesproduct van het merk. Dit segment omvat alle modellen met een puffy effect, gerealiseerd met een nieuwe manier om acetaat te bewerken die thermoforming wordt genoemd en een uitzonderlijke lichtheid garandeert voor de structuur, en alle brillen met een flat oppervlakte. Timeless is het derde cluster dat klassieke en retro vormen omvat die iconen zijn geworden doordat ze alle trends van het moment overstijgen, terwijl ze de essentie van het merk respecteren.
Elke montuur is overigens uniek door bijzondere details zoals de afgeronde uiteinden in rubber voor meer grip en comfort, het logo in driekleurig, zwart of wit metaal dat de verschillende clusters identificeert, sterkere scharnieren dankzij een rotatie beweging en nose-pads met het logo dat de wereld van Moncler oproept. Meer vierkante of mannelijke pilootmonturen wisselen af met vrouwelijke ‘cat eye’ vormen en nauwere modellen, naast vintage wraparound modellen of oversized ronde skibrillen. Het kleurenpalet gaat van klassieke tinten zoals zwart, havana, rood en licht grijs, met gedurfde, felle kleuren voor de maskerachtige modellen.
MONCLER LUNETTES - model ML0120 (320 EURO) Een tijdloze stijl voor deze fijne, metalen pilootmontuur voor mannen met haar logo en nose-pads met het logo die het nalatenschap van het merk belichamen. Esthetiek en functionaliteit worden gegarandeerd door speciale scharnieren die de beweging van de slapen vergemakkelijkt, afgewerkt met exclusieve uiteinden en het geponste logo.
MONCLER LUNETTES - model ML5066 (240 EURO)
De correctiemontuur voor vrouwen in een actuele en uitgerekte ‘cat eye’ roept de wereld op van de donsjassen dankzij het iconische detail van het logo in metaal met een puffy effect. De structuur wordt gerealiseerd in acetaat met een thermoforming behandeling die er de lichtheid van garandeert en de oppervlakte glanzender maakt.
|