TOMMY HILFIGER BRINGS TOMMYNOW BACK TO NEW YORK CITY
Tommy Hilfiger, which is owned by PVH Corp. [NYSE: PVH], announces the Fall 2019 TOMMYNOW experiential runway event at New York Fashion Week on Sunday, September 8, 2019 at the iconic Apollo Theater in Harlem. Tommy Hilfiger’s signature “See Now, Buy Now” concept will showcase the second TommyXZendaya collection, co-designed with Zendaya, global brand ambassador for TOMMY HILFIGER women’s. The show will continue the celebration of inclusion, diversity and empowerment that Tommy Hilfiger and Zendaya brought to the TOMMYNOW runway in Paris for Spring 2019. The experiential event will bring Zendaya’s confident sense of style and optimistic spirit to audiences onsite and virtually around the world.
Returning for the first time to New York City since it premiered there in Fall 2016, this will be the latest stop of a worldwide tour that builds on the commitment to bring TOMMYNOW to audiences and cities around the globe. It follows the high-powered productions in Paris for Spring 2019, in Shanghai for Fall 2018, in Milan for Spring 2018, in London for Fall 2017, in Los Angeles for Spring 2017, as well as the Fall 2016 New York City debut.
“After traveling the world with TOMMYNOW and an unforgettable show in Paris with Zendaya, I’m excited to return to where our “See Now, Buy Now” journey started,” said Tommy Hilfiger. “Zendaya’s desire to bring TOMMYNOW to Harlem felt like an amazing next step in expressing her vision for the future. Her statement-making point of view in everything she does is what makes her such an inspiring collaborator – it is honor to continue to provide her with a platform in the fashion industry to share this.”
The TOMMYNOW experiential runway show will take place at the legendary Apollo Theater in Harlem, which has hosted some of the world’s most iconic entertainers including Aretha Franklin, Ella Fitzgerald, Patti LaBelle, and The Supremes. The Fall 2019 TommyXZendaya collection itself takes cue from these strong and confident women, reimagining era-defining power dressing with a bold modern edge.
Building on Tommy Hilfiger’s “See Now, Buy Now” concept, all runway looks will be available across an ecosystem of immediately shoppable channels in more than 70 countries, including online at tommy.com, in TOMMY HILFIGER stores, select wholesale partners, and social media.
Met enthousiasme kondigt Zalando de lancering van Topshop Beauty aan. Het Topshop-assortiment van meer dan 200 producten voor acht verschillende markten biedt onze klanten een leuke, verfrissende update voor hun beauty-routine.
"Zalando heeft de afgelopen jaren succesvol samengewerkt met Topshop. We zijn verheugd om deze samenwerking nu uit te breiden door Topshop's partner voor Beauty-producten te worden. Voor de lancering van Topshop Beauty bij Zalando beginnen we met 205 make-upproducten in acht markten. Dit is een belangrijke stap in onze reis om de “one stop destination” voor mode en beauty te worden die onze klanten een complete winkelervaring biedt, van mode tot make-up," aldus Pamela Wade-Lehman, Head of Beauty bij Zalando.
"We zijn verheugd om voort te bouwen op onze sterke relatie met Zalando met de lancering van Topshop Beauty. Zalando is nu de eerste Europese partner die klanten Topshop-mode en -beauty op één bestemming aanbiedt. Het Zalando-platform is geliefd bij redacteuren en influencers over de hele wereld, en we kijken er dan ook naar uit om Topshop Beauty naar het stijlvolle publiek van Zalando te brengen," aldus Paul Price, CEO Topshop Topman.
Topshop Beauty’s 100% proefdiervrije assortiment varieert van essentials voor je ochtendritueel tot statementmake-up, met alle producten die je nodig hebt om de gewenste look te creëren.
The FW19 runways were awash with tweedy checks, meaning you’ll want to stock up on capes and sturdy wool suits coming fall. For now, the easiest win is a checked blazer. Keep it simple and layer yours over a t-shirt and jeans or utility pants, or get more adventurous and mix it with contrasting checks and tartans.
Campaign images in header (from left to right) : Timberland - Marciano Guess - Caroline Biss.
» No. 14 bestaat uit wandmeubels, buffetkasten, vrijstaande kasten en nachtkastjes » Beschikbaar in meerdere kleuren en customizeable met houten en glazen accenten
Van neutraal naar opvallend: de no. 14 collectie van now! by hülsta kan het allemaal. Je past de wandmeubels en buffetkasten namelijk aan naar believen. Gaande van kleur tot houten en glazen accenten: no. 14 straalt steevast speelse klasse uit.
Puzzelen met wandmeubels
De collectie heeft zowel witte of grijze wandmeubelen met een high gloss afwerking, als customizable wandkasten met hout of kleurtjes (wit, zijdengrijs, blauw, rood). Daarnaast zorgen glazen accenten met onderbelichting voor een opvallend detail. Diezelfde stijl kan doorgetrokken worden naar de buffetkasten waar je ook hout/kleur/glazen accenten kan toevoegen voor een uniform geheel.
Glossy look
De buffetkasten met gloss zijn een luxe toevoeging aan je woonkamer of eetkamer. Ga voor plain white of voeg ook hier glazen, hout of kleuraccenten toe. De rode planken ook van no. 14, zijn verkrijgbaar in tal van kleurtjes. hülsta zet alles in voor een stilistische eenheid in huis.
'Night at the museum'
De vrijstaande kasten van hülsta zijn op hun beurt echte eyecatchers in je interieur. Beschikbaar in wit, grijs, blauw of rood. Niet in hout zoals bovenstaande modellen.
De kasten hebben ruime opbergruimte en de mogelijkheid om items uit te stallen dankzij een glazen accent met stijlvolle verlichting. Extra ruimte vind je in de column die naast zijn praktisch nut ook een esthetische meerwaarde heeft.
Finishing touch
Verliefd op collectie no. 14? We get it: daarom gaat hülsta nog verder. no. 14 bevat ook nachtkastjes opnieuw met glossy accent en volledig customizable.
Hülsta is zonder twijfel het bekendste Duitse meubelmerk en staat vooral bekend om innovatieve inrichtingsconcepten voor woonkamers, slaapkamers, eetkamers en meubels met ingewerkte soundsystemen. Het succesverhaal begon in 1940 toen Alois Hüls een meubelmakerij startte. Zoon Karl nam in 1960 het bedrijf van zijn vader over, en het ooit zo kleine bedrijfje werd hülsta, een wereldbekend meubelmerk. Bij alle hülsta-ontwerpen wordt op elk detail gelet. Niet alleen het mooie design staat centraal, ook de functionaliteit is belangrijk. Het bedrijf garandeert altijd hoge kwaliteit en exclusief design made in Germany.
www.hulsta.com
Foto 1: Witte glossy wandkast met houten en glazen accenten. Onder: zijdengrijze glossy wandkasten met blauw gekleurde accenten.
Foto 2: De no. 14 buffetkast in witte en zijdengrijze afwerking met glazen, houten en gekleurde accenten.
Reis naar idyllische keuken(eilandenà met Cosentino
» Dekton XGloss Stonika straalt zuiderse sferen uit
Nu de zomerse temperaturen ons land bereiken, verlangen we steeds meer naar exotische sferen. Die halen we in huis door middel van zonnige tinten en kleurrijke prints. Of we gaan nog een stap verder: een keuken met zuiderse allure. De keuken is zonder twijfel dé statement kamer van je woonst. Met Cosentino kies je 365 dagen per jaar voor een warm gevoel in huis.
Dekton XGloss Stonika straalt een exotische warmte en klasse uit. De collectie bevat vier weelderige kleuren met glanzende afwerking, een gooi naar natuurlijke materialen en zonnige oorden. Cosentino liet zich voor dit kleurenpalet inspireren door natuurlijke stenen en texturen. Zo is het romige Arga een speelse knipoog naar Taj Mahal kwartsiet en is Olimpo geïnspireerd op de hoogste kwaliteit Carrara marmer. Korso is een kleur die lijkt op het delicate Gris Pulpis marmer. Bergen doet met zijn levendige aders dan weer denken aan Portobellosteen.
Cosentino Group is een toonaangevend familiebedrijf dat wereldwijd actief is als producent en verdeler van hoogwaardige, innovatieve oppervlakken voor de architectuur- en designsector. Met vooruitstrevende en vooraanstaande merken als Silestone®, Dekton® en Sensa by Cosentino® biedt Cosentino zijn klanten waardevolle en inspirerende designoplossingen. De hoogtechnologische oppervlakken lenen zich uitstekend voor de creatie van unieke ontwerpen in woningen en openbare ruimtes.
De groep focust voor zijn ontwikkeling op internationale uitbreiding, een innovatief R&D-programma, duurzaamheid en respect voor het milieu. Daarnaast hecht het bedrijf het allergrootste belang aan maatschappelijk verantwoord ondernemen, de lokale gemeenschappen waar het actief is, onderwijs, gelijkheid, gezondheid en veiligheid.
De producten en merken van Cosentino Group worden momenteel verdeeld in ruim 110 landen. Het hoofdkantoor is gevestigd in Almería (Spanje) en het bedrijf is actief in 40 landen, met eigen activa in 29 landen. De groep heeft acht fabrieken (zeven in Almería en één in Brazilië), een logistiek platform in Spanje en meer dan 130 commerciële en zakelijke vestigingen. Ruim 90% van de financiële omzet van Cosentino Group is afkomstig van internationale markten. www.cosentino.com
» Keukenkranen als designstatement - » Samenwerking met NY designer Dror - » Mat zwart of RVS-look
De tijd dat keukenkranen louter functioneel zijn, is al lang voorbij. Meer zelfs: op strakke kookeilanden zijn ze door de hoogte vaak de hoofdrolspeler. Vandaar dat Franke heel veel aandacht aan het design schenkt. Maak kennis met hun zwarte zwaan ‘Maris Free’: een uniek getwist ontwerp die de flow van het water binnenin de kraan volgt. In mat zwart of RVS-look, telkens een statement.
Dat de keuken de hoofdplek geworden is van ons huis hoeft geen betoog. En dat er meer en meer geïnvesteerd wordt in onze kookplek is al langer geen geheim. Logisch dus dat de keukenkraan, prominent aanwezig in het geheel, steeds architecturaler wordt. De New Yorkse ontwerper Dror – die in het verleden ook al ontwierp voor o.a. Cappellini en Alessi – gaf een complete nieuwe interpretatie aan de keukenkraan zoals we ze kennen. Door de natuurlijke kolkende beweging van het water te volgen die van onder naar boven in de kraan loopt, kwam hij tot een ‘getwist’ ontwerp.
De kraan is zowel in een zwarte matte afwerking als RVS-look verkrijgbaar. Mat zwart wordt steeds populairder in de keukens, ook vele toestellen worden tegenwoordig op deze manier afgewerkt.
Foto 1 : Mat zwarte Maris Free keukenkraan door New Yorkse designer Dror.
Foto 2 : De Franke kraan ‘Maris Free’ is verkrijgbaar vanaf 652,19 euro in de RVS-look en komt op 664,29 euro in het mat zwart.
Not the average shoe for the average Joe. Whether it is in the use of various textures, or the incorporation of pristine details, the upcoming Floris van Bommel collection is anything but ordinary. From classy to casual, these shoes will definitely help you dress to impress.
Let's talk business
Get the shoes every businessman wants. Much more than just a shoe, these are the accessories your polished suit needs. The road to success is obviously not determined by looks alone, but a helping hand never hurts.
Get casual
Boots to sneakers, to each his own. A night out on the town or a refreshing winter walk, Floris van Bommel will guide the way. Get the support and comfort you need, with the refinement you deserve.
Combination inspiration
The options are wide open when it comes to defining your style. Combine these boots with comfy jeans, a lumberjack shirt - why not throw in a beanie as well? - and you’re ready for that Fall forest stroll. Trade that lumberjack shirt for a buttoned-up version with a sleek blazer and you're ready for a casual business lunch in style!
» Ingenieuze flessen voor jong en oud - Kambukka-flessen zijn volledig BPA en -lekvrij
Een nieuw schooljaar betekent voor veel ouders een uitgebreide shoppingtrip, die kleine bengels verdienen het allerbeste. Dit jaar zit er ook een leuke Kambukka-fles in je schoolrugzak of aktetas. Het Limburgse drinkflessenmerk heeft flessen voor jong en oud. Dappere superheldenprints of toch liever een monochrome zwarte thermische fles, het nieuwe jaar wordt goed ingezet met Kambukka aan je zijde.
Too cool for school
Kambukka is de held van de speelplaats. De Lagoon waterflessen met Spout lid bevatten een praktisch rietje waardoor je je hoofd niet hoeft te kantelen. Ogen op het doel! Daarnaast zijn alle Kambukka waterflessen BPA - en 100% lekvrij. De Kambukka Lagoon komt met speelse prints of in felle kleuren. De Lagoonfles bevat ook een klein hendeltje waardoor de fles draagbaar is.
De held van de speelplaats
Je mini-me loopt alvast vol trots de speelplaats op met zijn/haar Kambukka-fles. Prints met superhelden, dino's en magische wezens spreken meteen tot de verbeelding van kinderen. De superheld van de speelplaats met als rechterhand, de duurzame en gebruiksvriendelijke Kambukka-fles. Een duo dat elke speelplaatssituatie de baas kan.
Back to work
Een nieuw schooljaar betekent voor veel volwassenen ook back to work. In plaats van een lekkere koffie op terras, geniet je nu van een lekkere koffie uit je Etna. Etna is een thermische Kambukkka-fles met een 3-in-1 lid. Een handig systeem dat morsen haast onmogelijk maakt. De fles werd genoemd naar de gelijknamige Italiaanse vulkaan, Etna. Zo houd je dat vakantiegevoel (letterlijk) nog even vast.
Wist je dat?
De waterflessen zijn vervaardigd uit Tritan. Hierdoor verkleurt de fles niet en houdt het geen geuren vast.
Alle flessen zijn BPA-vrij en zijn volledig veilig om uit te drinken.
Alle lids (5) van Kambukka zijn verwisselbaar, elke lid past dus op elke Kambukka-fles.
Drie van de vijf flessen zijn uitgerust met een Snapclean technologie: een onderdeel dat eenvoudig uit de dop van de fles geklikt kan worden. Op die manier kan de Kambukka-fles makkelijk gereinigd worden en blijft de fles hygiënisch. Dit onderdeel kan in de vaatwasser.
Kambukka ontwerpt trendy drinkoplossingen voor actieve mensen die onderweg zijn. Onze klanten kiezen bewust voor flessen die passen bij hun actieve levensstijl en persoonlijkheid. Op die manier kunnen ze hun dorst naar meer uiten - meer avonturen, meer plezier, meer actie.
Kambukka-drinkware is 100% lekvrij en gemakkelijk uit elkaar te halen voor reiniging. Met tien jaar ervaring achter de rug, weten we precies hoe we aan de behoeften van verschillende soorten gebruikers over de hele wereld kunnen voldoen.
PLASTICVRIJE KID KANTEEN DRINKFLES MEE IN DE BOEKENTAS
Dankzij #meiplasticvrij hebben we met z’n allen de consumptie van single use plastic alweer een stukje verminderd. Maar wat als je nu het hele jaar door je steentje zou bijdragen? Onder het motto “Jong geleerd is oud gedaan!”, raadt Klean Kanteen iedere scholier aan een stijlvolle hervulbare roestvrij stalen drinkfles mee te nemen naar school: want een zero-waste lunch is da bom!
Bovendien kan een Kid Kanteen tegen een stootje, dankzij de afwerking met Klean Coat™, een 100% veilige poederlak. Designed to play hard!
KID KANTEEN CLASSIC :
• Stevige lichtgewicht drinkfles - • Uit roestvrij staal, zonder BPA of andere toxische stoffen - • Klean Coat™ (= 100% veilige poederlak) - • Keuze uit een Sippy Cap incl. polypropyleen beschermdop (tegen vuil) of een Sport Cap - • Op kindermaat gemaakt - • Grote diameter, dus makkelijk hervulbaar en te reinigen - • Enkel de Brushed Stainless mag in de vaatwasser - • Beschikbaar in 355 ml (12oz) - • Advies verkoopprijs € 19.95
KID KANTEEN CLASSIC MODELLEN BESCHIKBAAR MET SIPPY CAP OF SPORT CAP
KID KANTEEN VACUUM INSULATED :
• Dubbelwandige isolerende drinkfles - • Makkelijk herkenbaar aan de zilverkleurige onderkant - • Houdt dranken tot 40u koel of tot 12u warm - • Uit roestvrij staal, zonder BPA of andere toxische stoffen - • Klean Coat™ (= 100% veilige poederlak) - • Standaard met Sport Cap om rechtstreeks van te drinken - • Op kindermaat gemaakt - • Grote diameter, dus makkelijk hervulbaar en te reinigen - • Enkel de Brushed Stainless mag in de vaatwasser - • Beschikbaar in 355 ml (12oz) - • Advies verkoopprijs € 29.95
KLEAN KANTEEN CLASSIC :
• Enkelwandige drinkfles - • Uit roestvrij staal, zonder BPA of andere toxische stoffen - • Klean Coat™ (= 100% veilige poederlak) - • Standaard met Sport Cap - • Voor de grotere dorst / grotere kids - • O.a. beschikbaar in 532ml en 800 ml (18oz en 27oz) - • Advies verkoopprijs € 20.95 en € 22.95
OVER KLEAN KANTEEN
You buy. We donate. Planet wins. Dat is het credo van Amerikaans drinkflessenmerk Klean Kanteen dat de consument wil stimuleren om altijd en overal een eigen hervulbare RVS drinkfles bij zich te hebben om overmatig (vaak éénmalig) gebruik van drinkbekers of –flessen in wegwerpplastic tegen te gaan. Met als uiteindelijke missie de wereldwijde plastic afvalberg te verminderen. Klean Kanteen is B-corp gecertificeerd en bovendien lid van One Percent for the Planet. Zo doneert het bedrijf elk jaar 1% van haar omzet aan verschillende projecten die bijdragen tot een betere wereld.
Go ! De Vhello kaart is beschikbaar vanaf 20 juli! Een nieuw toeristisch knooppuntennetwerk dat families en ervaren fietsers deze zomer kunnen ontdekken.
Vhello, het knooppuntennetwerk in het Cœur du Hainaut, is een nieuw fietsnetwerk dat 880 km omvat van genummerde trajecten die de belangrijkste toeristische punten van de 24 gemeentes van het grondgebied verbinden. Vanaf 20 juli is de gedetailleerde Vhello kaart gratis beschikbaar bij de toeristische dienst. Het hele gebied is zowel geschikt voor ervaren fietsers als families. Bovendien worden er thematische wandelingen voorgesteld voor een breed publiek. De kaart is al beschikbaar en kan u eveneens downloaden op www.vhello.be Vhello doorkruist 24 gemeentes : Binche, Boussu, Braine-le-Comte, Chapelle-lez-Herlaimont, Colfontaine, Dour, Ecaussinnes, Estinnes, Frameries, Hensies, Honnelles, Jurbise, La Louvière, Le Roeulx, Lens, Manage, Mons, Morlanwelz, Quaregnon, Quévy, Quiévrain, Saint-Ghislain, Seneffe, Soignies.
Het knooppuntennetwerk is een gecoördineerd netwerk van wegen die elkaar kruisen op vastgelegde « knooppunten », aangeduid met genummerde paaltjes. Aan elk kruispunt geeft het paaltje de mogelijke richtingen aan naar de volgende nummers. De circuits zijn gemiddeld 5 à 8 km lang. Door dit nieuwe netwerk kunnen fietsers het gebied van het Cœur du Hainaut ontdekken dankzij talrijke gemakkelijke routes die de belangrijkste toeristische attracties van het gebied combineren. Het knooppuntennetwerk beantwoordt aan strikte eisen wat betreft de keuzes van de trajecten, de drukte van het verkeer, de lengte van het traject, de staat van het wegdek, de omgeving van het landschap en de veiligheid van de gebruikers. Vhello wil toerisme, gezondheid, het verbeteren van welzijn, het levenskader van de burgers en de zorg voor het gebied stimuleren.
Er zijn verschillende thematische wandeltochten om de rijkdom van het territorium te ontdekken: - ga op wandeltocht langs het water, - bezoek musea en kastelen, - ontdek het UNESCO erfgoed, - proef de lokale gastronomie, - stap in de voetsporen van Vincent Van Gogh in de borinage en het mijnerfgoed!
Vhello is verbonden met de aanpalende regio’s, zoals Wallonie picarde, Waals Brabant en le Pays des Lacs. Het knooppuntennetwerk is een ware trigger om de lokale economie te stimuleren door de passage van dagtrippers. Het verhoogt de zichtbaarheid van het gebied en haar aantrekkelijkheid, zowel voor haar inwoners als voor toeristen. Vhello werd gefinancierd door een bovengemeentelijke aanbesteding die voor 2017-2018 werd voorgesteld door de Provincie Henegouwen. Dit project wordt gecoördineerd door een geheel van partners zoals het Maison du tourisme de la Région de Mons, la Maison du Tourisme du Parc des Canaux et Châteaux, le Cœur du Hainaut, IDEA, Hainaut Tourisme en Fondation Mons 2025.
Een zwierige trenchcoat, een verrassende cape, een verlengd wit hemd en een elegante pantalon: het is meteen duidelijk dat de nieuwste herfstcollectie van Wright inspiratie put uit de klassieke mannengarderobe. Maar die iconische stukken krijgen een nieuwe vrouwelijke gecentreerde snit die het accent legt op de taille. Zo geeft een ceintuur de hemdjurk een supervrouwelijke touch. Elegant, sensueel en gesofisticeerd. Precies zoals we van Wright gewend zijn. Het jonge Belgische merk verleidt vrouwen die op zoek zijn naar verfijnde stukken in goede snits en luxueuze materialen.
Hét sleutelstuk van de collectie is een soepele wollen cape uitgerust met capuchon en gemaakt van twee contrasterende materialen namelijk mohair en gladde wol die samen een origineel ruitpatroon vormen. De hele Wright-wintergarderobe mixt contrasterende texturen. Zware jersey en satijn spelen het subtiel spel van mat en glans. De stukken van Wright zijn tijdloos, maar geen basics. Daarvoor zijn ze te innovatief, te vernieuwend, te uniek. Neem nu de transparante jurk in zijde en kasjmier met een dot structuur. Die is gemaakt van zo’n intensieve draad dat hij even warm is als een dikke stof, maar zoveel eleganter.
Ook qua kleur drijft de nieuwste wintercollectie op tegenstellingen van warme en koele tinten. Camel, bordeaux en ecru geven warmte terwijl mintgroen en blauw frisheid geven en het silhouet licht houden. Zo overstijgt Wright de seizoenen.
Elke collectie bouwt voort op de vorige en alle stukken kan je combineren. Kortom: slimme slow-fashion die je in elk seizoen en op elk moment kan dragen. Noem Wright een day-to-night collectie waarmee je gaat werken, uit eten gaat of boodschappen doet zónder je om te kleden en zonder ergens uit de toon te vallen.
De gasten van MSC Cruises, Europa’s grootste privécruiserederij en marktleider in Europa, Zuid-Amerika, Zuid-Afrika & de Golfstaten, hebben een spannend najaar voor de boeg. Zo kunnen ze vanaf november cruisen naar een exclusief paradijselijk eiland in de Bahama’s, terwijl tieners voortaan extra verwend worden met tal van nieuwe activiteiten aan boord. MSC Cruises – dat dit weekend de 20 miljoenste passagier aan boord verwelkomde – zet zijn groeiverhaal zo mooi verder.
Nieuw record: 20 miljoenste passagier aan boord
MSC Cruises vierde afgelopen weekend een mijlpaal in haar geschiedenis en verwelkomde de 20 miljoenste passagier aan boord. Dat gebeurde op MSC Seaside, aangemeerd in Miami. Het groeiverhaal van MSC Cruises startte in 2003, vandaag is de onderneming uitgegroeid tot Europa’s grootste privécruiserederij.
Nieuwe bestemming: privé-eiland Ocean Cay MSC Marine Reserve
De transformatie van het unieke eiland Ocean Cay MSC Marine Reserve in de Bahama’s krijgt steeds meer vorm. MSC Cruises is begonnen aan de laatste fase van de werken en zal in november de eerste gasten verwelkomen. Dit paradijselijke privé-eiland kende een indrukwekkende omvorming van een voormalige industriële zandwinning tot een bloeiend ecosysteem voor toerisme en exploratie. MSC Cruises werkte daarvoor samen met milieu-experts uit de Bahama’s. De nieuwe exclusieve bestemming belooft niet alleen een 360° uitzicht over de oceaan en verbluffende stranden, maar biedt ook een authentieke Bahamiaanse ervaring met typische bars en restaurants.
Nieuwe milieu-erkenning: Green Star 3 Design
MSC Cruises zet sterk in op het verhogen van een unieke beleving op zee én op het verminderen van haar ecologische voetafdruk en impact op het milieu. In die context ontving MSC Seaside, naast de belangrijkste beoordelingsklassen, ook het ‘Green Star 3 Design’-certificaat van RINA (The Royal Institution of Naval Architects). Dit label is het nieuwste en meest veeleisende van alle Green Star-klassen. Het geeft aan dat MSC Seaside het hoogste niveau haalt op het gebied van ‘ecocompatibiliteit’, dankzij de verschillende innovatieve initiatieven die de milieu-impact van de scheepsactiviteiten verminderen. Zo is er bijvoorbeeld een systeem om uitlaatgassen te reinigen, een hoogwaardig afvalwaterzuiveringssysteem, een systeem voor de opvang van motorolie, een behandelingssysteem voor ballastwater en een compleet milieubeheerplan.
Nieuw entertainment: activiteiten en webserie voor tieners
Met tal van nieuwigheden voor tieners houdt MSC Cruises zijn reputatie van ‘cruises op maat van het hele gezin’ hoog. Zo kan de jongere generatie zich vanaf november op MSC Grandiosa uitleven met de MSC Dance Crew (een danswedstrijd waarin 12- tot 17-jarigen hun talenten kunnen tonen), in The Drone Academy (een racewedstrijd waarin de deelnemers hun drones zo snel mogelijk voorbij 15 obstakels moeten navigeren) of op Spy Mission (een spionagemissie op het schip met mysterieuze verhaallijnen en spannende aanwijzingen). Ook komt er begin 2020 een nieuwe webserie ‘Cabin 12006’, speciaal ontwikkeld voor tieners. De serie zal 7 afleveringen tellen en is geschreven in samenwerking met Viacom, de mediagroep achter Nickelodeon. https://www.msccruises.be/nl-be/Ontdek-MSC/Familie-Kinderen.aspx
MSC Cruises is ‘s werelds grootste privécruiserederij en de nummer één in Europa en Zuid-Amerika. Als innovator in de cruisewereld is de maatschappij een van de jongste in de sector. Gedurende de eerste tien jaar van haar bestaan kende ze een groei van 800% en bouwde ze stap voor stap haar internationale faam uit. De vloot van MSC Cruises bestaat momenteel uit 16 ultramoderne, zeer innovatieve schepen met een bijzonder elegant design die de klanten een ongeëvenaarde vakantie-ervaring garanderen, met een heerlijke, authentieke keuken, een bekroond ontspanningsaanbod, een comfortabele accommodatie en relaxen in alle toonaarden, dankzij een onberispelijke service en expertise. Een investeringsplan van 13,6 miljard euro getuigt bovendien van een nooit eerder geziene ambitie en moet de vloot tegen 2027 op 29 megacruiseschepen brengen. Momenteel heeft MSC Cruises 6 nieuwe scheepsklassen. Het zijn stuk voor stuk prototypen van mariene architectuur en design. MSC Cruises voelt een diepe verantwoordelijkheid tegenover de fysieke en menselijke wereld waarbinnen het actief is. De onderneming legt het grootst mogelijke respect aan de dag voor de oceanen van de wereld en blijft onverminderd streven naar vernieuwende manieren om de ecologische impact van zijn cruises te verminderen. De vakantiecruises van MSC Cruises worden wereldwijd verkocht via een distributienetwerk in 81 landen. De onderneming heeft wereldwijd 30.500 mensen in dienst, op haar schepen en aan wal en maakt deel uit van de Groep MSC, een consortium van de grote namen in logistiek en transport.
The end of summer is no reason to be sad. The new Betty Barclay collection is here with plenty of beautiful details, animal prints and cosy fake fur jackets. Take a trip to picturesque Lake Como, where the following scenes were photographed. To a beautiful city with Italian flair, a lake promenade with wonderful villas and a visit to the traditional family-run Matteri shipyard, which lovingly restores and looks after the original Riva boats from the 70s. The ideal backdrop for the new outdoor trends from Betty Barclay.
Jeans are without a doubt the backbone of our wardrobes. Winter, spring, summer or fall, they're probably the only clothing item we refuse to let go. And why should we? Denim is classic, but at the same time always on trend.
WOMEN
This season there's a new cool jeans model that was added to the FW19 collection of Lee Cooper: a nice bootcut. Combine this trend with a patchwork denim shirt for an edgier look. Or why not top it off with an eye-catching item? Lee Cooper has got your back! And arms for that matter, with a dark denim jacket with fur on the hems.
MEN
In the collection for men, classic is the way to go. Think: straight jeans in different colors for easy pairing. And as always, the fit is just perfect. A nice denim shirt, a beige corduroy jacket or a black jeans jacket, each piece is a must-have in a man's wardrobe.
Originally founded by the company Freshpair in 2003, National Underwear Day was focused more on emphasizing the woman’s body image. Although men gladly stood beside women, the aim was to promote body image in a society where it is sometimes difficult to embrace such a concept. This has continued and become Underwear Day, as the movement has gone viral, spreading worldwide rather quickly.
Chantelle - Passionata - Rosa Faia
May folks online post a picture or two with a hash tag in order to promote their acceptance of their body image, while others join flash mobs of underwear-clad individuals in major cities. Some just parade around their homes in their under garments, while others prove their courage and go out wearing them publicly. Many individuals have been seen posing for photos or having friends take their photos at landmarks worldwide while in just their undergarments, posting them to embrace their own body image.
No matter your preference, the embracing of your image is the important thing. Every body is beautiful, so celebrate that fact! Maybe just stay in and watch some movies in your underwear, like Risky Business or Eyes Wide Shut. Eat some finger foods, get a tan and embrace your own self image, maybe snap a few photos for yourself (or a friend!), and own this holiday for yourself.
Reisroute + logies in één handig reispakket. De toeristische diensten van Hautes–Pyrénées en van Huesca hebben samen enkele schitterende reisroutes door de Pyreneeën uitgetekend. Het zijn 3, 4 of 7 dagen durende reizen langs de mooiste plaatsen in de Franse en Spaanse Pyreneeën.
Voor liefhebbers van auto- en motoreizen zijn de Pyreneeën een heerlijke bestemming. Een tocht door het imponerende landschap is ronduit fantastisch en onderweg zijn er zoveel iconische plaatsen om halt te houden. Enkele voorbeelden: Lourdes en de Cirque de Gavarnie-Unesco, Monte Perdido, Pic du Midi, Route des Lacs de Haute Montagne, het klooster van San Juan de la Pena op de route naar Santiago de Compostela, Parc National des Pyrénées, Grand Canyon de Ordesa Unesco. De reisroutes zijn zo uitgetekend dat je niets van de belangrijkste bezienswaardigheden zal missen. Maar ook de sympathieke en verdoken plekjes komen aan bod: een caféterrasje op het dorpsplein, een goed bewaarde kapel, een geitenboerderij, een goed restaurant weg van de drukte, een verdoken vallei, een kuuroord met thermische baden...
Het aanbod: • twee landen, Spanje en Frankrijk - • 2 Unesco sites, Gavarnie en Ordesa - • 1 wereldbekende stad: Lourdes - • 1 site op de weg naar Compostela: het klooster van San Juan de la Pena - • de top van de Pyreneeën: l’Anéto - • een top in het hooggebergte voor iedereen bereikbaar: Pic du Midi - • 4 natuurparken - • 8 bergpassen, o.a. de mythische cols uit de Ronde van Frankrijk (Peyresourde, Aspin, Tourmalet, Soulor, Aubisque) - • 13 meren - • 8 thermale centra - • 1 wijngaard
Voor elk van de routes bestaat er een handige roadbook met informatie over het te volgen traject, duidelijke kaarten, afstanden en reisduur. Deze livre de bord is opgevat als een reisdagboek, met uitleg en anekdotes, voorstellen voor uitstapjes, goede eet adresjes aanbevolen door klanten, plaatsen die je niet mag missen, activiteiten, wat je kan bezoeken, de mooiste panorama’s.
Formule “Sleutel in de hand”
De Pyreneeën Road Trip beperkt zich niet tot uitgestippelde parcours want er zijn ook handige pasklare packages gelinkt aan de circuits. Elke klant kan zijn eigen reis samenstellen, met behulp van raadgevers en op basis van de eigen interesses en verlangens.
Voorbeelden
De Pyreneeën intensief is een programma van 3 dagen, vanaf € 301 per persoon, op basis van 2 personen. Drie dagen genieten van de warme waterbronnen, duizelen op de top van de Pic du Midi, verbijstering bij het uitzicht op de kolossale Cirque de Gavarnie, verwondering in de Tuin van Eden in Cauterets-Pont d’Espagne en een reis naar het mystieke Lourdes.
De Ronde van de Pyreneeën is een circuit van zeven dagen in Frankrijk en Spanje, vanaf € 544 per persoon, op basis van 2 personen. Langs de route bergpassen met panoramische uitzichten, diepe canyons, glinsterende bergmeren en uitnodigende dorpjes in het hart van de Pyreneeën, Werelderfgoed van de Unesco.
Een gespecialiseerde reiswinkel
De mensen die samen met jou een reis samenstellen zijn specialisten, afkomstig uit de Pyreneeën en als dusdanig experten. Ze luisteren naar je wensen en stellen samen met jou een roadtrip samen, inclusief de overnachtingsplaatsen, de te bezoeken plaatsen, de activiteiten onderweg. Alles kan vooraf gereserveerd worden, ook een huurwagen.
Voor de afreis krijgt de klant een gedetailleerde en gepersonaliseerde roadbook. Op die manier ben je als reiziger helemaal vrij van zorgen en kan je in volle vrijheid, autonoom en met een gerust gemoed vertrekken.
The BRAX man dives into the new season as a smart explorer
BRAX FW19
The first delivery date of the fall/winter collection will evoke a yearning for cooler days; thanks to autumnal colour nuances with late summer cuts. Short-sleeved polos can be perfectly combined with denim or bermudas. New with this month's theme is a further development of the COOPER-5 pocket, which is characterised in particular by its fine cotton. As a "2.0-Flex" this item has been given extra elasticity from winter 2019 onwards.
The August delivery date sets strong accents, thanks to the colour Safran, and offers a contrast to the blue and khaki/greens of the collection. Light down, hi-flex knits and shirts create the focal point for August, and allow a glimpse of future, cooler days. Hi-flex is just as important in the trouser segment. The "Fabio" chino impresses, thanks to "Made in Italy" fabric and the attractive, casual structure of the weave.
Isabelle Ulenaers shares her highs, lows and personal tips. Belgian skincare brand SELF celebrates its third birthday this month. Their 100% authentic and natural product philosophy started out as little player in a big world and has now become a bathroom regular, and not only for women with dry, sensitive and problematic skin. The brand also encouraged us to enjoy ourselves and to look after our skin the right way.
SELF’s journey the last 3 years has definitely been a true success story. But how can they continue to grow as a skin care brand? Isabelle Ulenaers, the founder of SELF, talks us through her highs and lows and the new challenges that she is confronted with to realize new dreams in this new Q&A.
How can SELF continue to grow as a skincare brand?
If you start small, you still have many opportunities for growth, so growth is certainly on the agenda. For me, the biggest challenge lies in trying to reach each and every woman. We definitely also target people with very problematic skin: very dry, highly sensitive, after chemotherapy or burns, i.e. a target group that is limited in its choice of products.
Our philosophy that SELF is ideal for people with an allergic reaction to most common products, further implies that SELF is ideal for just every woman. I assume that our ‘growth’ is mainly about this aspect. I would like every woman to know that the SELF products are very nourishing and contain everything our skin needs. I want them to know that with SELF, they can take care of themselves.
Obviously, we’re also a brand for women with a normal skin type. We want them all to know that SELF is simply the best. You don’t have to experience eczema or chemo before using SELF. It is a very special product with everything that the skin needs, and in that sense there’s certainly room for growth. There are a lot of products now focusing on Q10 or similar, but in reality our skin needs much more. And SELF offers that complete package; a variety of vitamins, acids and antioxidants.
What are the biggest challenges?
Our cashflow, i.e. we need to generate sufficient income to be able to buy and produce new stock. Our team is growing, and staff costs are very high, so the biggest challenges are situated in the financial field.
The lab remains a challenge as well. We‘ve already had to change labs a few times to ensure top quality, but there are always circumstances beyond our control. For example, the boilers may be broken, or at some time they may not have been perfectly cleaned. It is very important to me that every product on the shelf is really adequate and as good as can be.
Unfortunately, we do not have complete control over matters outsourced to external partners, so these always remain challenges. I remember that once, we were still waiting for pots to be delivered while production should have started already. Those are problems you are bound to face as a start-up. Facing such problems is part of entrepreneurship, just like dealing with this kind of challenges every day.
Sometimes it’s about small things. Like staff dropping out for different reasons. In a small company, each person is indispensable, so having to cope with one person less really is a challenge.
I suppose that, with a start-up, there are new challenges every day. What are you most proud of?
Of the fact that we have already received various awards, both from the international beauty press and from people within the international beauty industry, in Italy, the UK, the US, for best new natural product, best vegan product. Which, of course, is great. We have also been in Vogue magazine a lot, in Cosmopolitan, and in the UK and US press.
I’m very proud that, as a small Belgian brand, we’ve managed to reach the international press during the first few years of our existence and that we’ve received confirmation of our skincare being very good. I’m really pleased that we succeeded in actually redeveloping such good skincare.
I’m very proud of SELF. Of the fact that it has come about, that it is productive and that it is constantly being improved. I’m also very proud of the team of people assisting me, how they all work together. I further take great pride in having received the award for best female entrepreneur or starter. It made me realize that we’ve come a long way. Most of the time, I’m looking ahead at what we want to reach, but at such an occasion, I suddenly realize what progress we have made, and that’s something to be proud of.
Receiving such an award from professionals has really made me realize this. And last but not least, I find the daily contact with our customers very rewarding. A nice review, an interesting question, honest feedback, a kind e-mail. I love how they are all so involved!
Where do you picture SELF within 5 years?
I can still see SELF with the same great team, or perhaps with some extra people. More products as well. We are currently in the course of developing various new products, so we’ll definitely see an expansion of the product line.
I would like to see the majority of Belgian women use SELF products, or at least one of the products. And, of course, an international breakthrough. We have just returned from Dubai, from the Middle East trade fair, so it’s our wish to reach the Middle East.
We really want to expand beyond Belgian borders into Europe. We have many plans internationally. Currently, we are already present in the UK, in Poland, the US, but we are craving for bigger and for more. This is not greed or greediness speaking, but rather the adventurous side of me and the sense of ‘wow!’ should we succeed. Rather from a youthful enthusiasm, wondering whether we will succeed in realizing such growth and expand even more outside Flanders.
Channel your inner Cinderella with these see through shoes
One of the most enviable fictional characters is without a doubt Cinderella. Not for her ability to talk to animals or even the fact that she marries a prince. The main thing that everyone remembers is her losing her glass slipper. Because let's be honest here: those crystal clear pumps have always been far more lustworthy than prince Charming.
Good news for those who haven't been able to get those shoes out of their mind. Buffalo has created the modern day solution to this Cinderella-story with their PVC see through shoes. Not made out of glass, because glass slippers A) break, B) seem terribly uncomfortable and C) obviously slip off.
"Cinderella is proof that a new pair of shoes can change your life"
Not your ordinary princess
We're convinced that if Cinderella would've waved that magic wand herself, she'd have added multiple kinds of shoes: from heeled booties to walking boots. Or maybe a cute pair of rainboots? A girl's gotta have options, right? Buffalo has got you covered: come rain or shine.
Rijnland-Palts herbergt maar liefst zes van de dertien wijnregio's van Duitsland en is daarmee het nummer één wijngebied van het land. De zes wijngebieden (Ahr, Moezel, Nahe, Palts, Rheinhessen en Rijn) zijn verantwoordelijk voor meer dan 65% van de Duitse wijnproductie. Zo vind je er verschillende soorten rode en witte wijn zoals Riesling, Silvaner of Pinot Noir. De ideale periode om kennis te maken met het aanbod is tijdens een van de vele wijnfeesten of culinaire evenementen. Van authentieke wijnhuisjes tot moderne sterrenrestaurants: voor wijnliefhebbers valt hier van alles te beleven, zeker tijdens de zomermaanden.
Moezel: Moezelwijnfestival in Traben-Trarbach
Tijdens het tweede weekend van juli veranderen de oevers van de Moezel in Trarbach in een gezellig festivalterrein met wijn, muziek en lokale lekkernijen. Locals en wijnliefhebbers verzamelen zich van 12 tot 15 juli in het charmante wijndorpje voor live muziek en heerlijke wijn.
Palts: Kalmitwijnfestival in Ilbesheim bei Landau
Eind juli kun je in Ilbesheim bei Landau terecht voor het Kalmitwijnfestival. Van 27 tot 28 juli word je tussen de wijngaarden getrakteerd op een schitterend uitzicht over het landschap en een unieke culinaire ervaring in de natuur. Een lekker glaasje witte wijn of prosecco uit de Palts maken het plaatje compleet.
Nahe: Populairste wijnfeest in Meddersheim
In de Nahe-regrio is het wijnfestival in Meddersheim een van de van de populairste wijnfestivals. Het festival start op vrijdag 23 augustus met een wijnproeverij in de kerk van Meddersheim. Ook de rest van het weekend zijn er heel wat activiteiten en attracties te vinden in de stad.
Rheinhessen: Backfischfest in Worms
Tussen 24 augustus en 1 september kun je in Worms dan weer terecht voor het grootste volks- en wijnfeest aan de Rijn. Van draaimolens tot marktkraampjes, er is entertainment voor jong en oud. In de tavernes en wijnkelders kun je kiezen uit meer dan 400 wijnen.
Ahr: Wijnmarkt in Ahrweiler
Ook in de Ahrvallei vind je tussen mei en oktober heel wat leuke wijnfestivals. Zo is er de wijnmarkt in Ahrweiler tijdens het tweede weekend van september. Naast wijnproeverijen zijn er van 6 tot 8 september tal van live optredens en kun je er smullen van lokale specialiteiten als flammkuchen en curryworst.
Romantische rijn: Wijnfeestweekend in Boppard
Eind september trek je best naar Boppard als je op zoek bent naar een heerlijke wijnproeverij. Dankzij het warme klimaat in Bopparder Hamm loopt de wijnoogst er de afgelopen 10 jaar bijzonder goed. Tijdens het wijnfestival, van 27 tot en met 30 september, zijn de druiven er meestal ook net rijp en worden ze geoogst. Genoeg reden om te vieren dus. Op zaterdag kun je er bovendien genieten van een spectaculair vuurwerk.