Inhoud blog
  • Design vakantieverblijf :.
  • Ontwerp jouw droomkeuken,
  • Let it snow
  • Interhome breidt uit aan Noordzee
  • Evenement Kerstmis Avontuur
  • Op naar de feestdagen met V-Tech
  • 5 tips om de Memphis stijl in huis (en je kleerkast) te halen
  • Home stories winter 2024
  • Het efect van schermtijd bij jonge kinderen:
  • Tsuyosa Kiniro: een nieuw icoon
  • Fresh 'n rebel
  • Kerstmis in de winterserre
  • Nieuwe Flik Flak collectie: Mystic Land
  • A Walkie Talkie Christmas
  • Chocoladehuis Boon Hasselt
  • Winterwandelingen op de Waddeneilanden
  • Circular & chic
  • Exclusieve horloges
  • Kom in de kerstsfeer
  • Punic
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    wozani
    restaurants
    16-10-2019
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Tiera di Siera: een herfstwandeling ...
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Terra di Siena stelt de nieuwe exclusieve stukken voor van de collectie Herfst/Winter 2019. Enkele iconische stukken van het merk pronken voortaan in nieuwe kleuren en in comfortabele materialen. De trendy prints zijn terug van nooit weggeweest en we krijgen de eerste ruitjesvormen van het seizoen te zien. De inzet? Er altijd TOP uitzien!

    De maand september en de Fashion week, je voelt aan alles dat het mode is dat de klok slaat. Roze staat voor zachtheid, eendblauw voor een kleine uitspatting. Uiteraard mogen ook de traditionele warmere herfstelementen niet ontbreken: steenkleur, luipaardprint, herwerkte Liberty motieven en levendige British ruitjes … laat ook dit seizoen de fashionista en city girl in je wakker worden. De nieuwe collectie heeft ook iets weg van de seventies, met een gezond rock&roll gehalte. Zowel stoere avonturiers als liefhebbers van jurken, blouses, zeer vrouwelijke broeken en 7/8 mantels mogen zich klaarmaken voor een seizoen vol modeplezier!

    Waar vind je Terra di Siena?Terra di Siena wordt verdeeld via een netwerk van multimerkenboetieks in heel België. Door deze manier van verdelen garandeert het merk een persoonlijke service en stijladvies aan de klanten. De lijst met alle verdeelpunten en webshops staat op de website: www.terradisiena.be

     

    16-10-2019 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Team checkers or team animal?

    This Winter, you can't do that much wrong!

    Athleisure, pastel, neon and stripes: they all come and go every other year, surfacing the fashion scene on an occassional but not constant level.

    Wardrobes fill up quickly with the latest fashion trends, morning alarms are set earlier and earlier to figure out what to wear.

    But hey, have you not noticed anything? Don't be blind sighted by the neon trends of the world or J Lo taking over the runway (drool!). There is hope this Winter. Because yes, once again we can wear checkers and/or animal this season.

    There are still certainties in life, like animal and checkers never going out of style with La Redoute Colletions. I dare you, find yourself a Vogue copy of two Winters ago and what will you see? Safe this article for next year and what will you wear? Exactly! 50 versions of checkers and animal print.

    This just leaves us with the final big question. Are you team checkers or animal?









    16-10-2019 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    15-10-2019
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Marie Mero X SELF
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    14 - 20 oktober | Week van de Belgische Mode

    Dit jaar wordt de eerste editie van de Week van de Belgische Mode georganiseerd, met als doel de mode en merken uit eigen land in de kijker te zetten en breder bekend te maken. Marie Méro - het eigentijds, Belgische modemerk voor vrouwen van alle generaties - is trotse deelnemer van dit initiatief en bundelt ter ere daarvan de krachten met Isabelle Ulenaers van SELF: een lijn van 100% natuurlijke verzorgingsproducten die uiteráárd...ook op en top Belgisch is!

    De broers Steven en Ruben Van der Elst staan als tweede generatie aan het hoofd van het eigen label Marie Méro. Door hun innovatieve aanpak kende het merk de laatste jaren een forse groei. Er is dan ook een duidelijke verfrissing en vernieuwing binnen de collectie zichtbaar. Isabelle Ulenaers - boegbeeld van SELF - ging dit jaar aan de haal met de titel van ‘beloftevolle ondernemer van het jaar’. We hebben dus te maken met talentvolle ondernemers die elkaar steunen en hun ambitie om verder te groeien willen delen.

    Onder de noemer #proudtowearmariemero wil Marie Méro vrouwen laten stralen en fier doen voelen Marie Méro te dragen. Om zo het beste in zichzelf naar boven te halen en dat ook te tonen. Ook SELF deelt die filosofie. Zij willen eveneens een bron van inspiratie zijn voor trotse vrouwen.

    "De Week van de Belgische Mode zijn wij zeer genegen. Uit onderzoek blijkt dat heel wat mensen van sommige merken niet eens weten dat ze Belgisch zijn. Dat geldt ook voor Marie Méro. Sinds onze rebranding voegen we daarom zoveel mogelijk het label ‘Belgisch’ en #ikkoopbelgisch toe in onze communicatie.’’ - Ruben Van der Elst.

    "Er wordt steeds vaker gekozen voor Belgische labels. Mensen zijn zich namelijk meer bewust van het feit dat Belgische merken voor kwaliteit staan." - Isabelle Ulenaers

    Van 11 tot en met 21 oktober is de 'Marie Méro x SELF' ‘on the go’ beautybag (€ 58) met allerlei exclusieve verzorgingsproducten uitzonderlijk te verkrijgen bij Marie Méro en SELF.

    Marie Méro, eigentijds modemerk dat fier is om Belgisch te zijn. Marie Méro Kleedt elke vrouw, over generaties heen, en laat haar heel graag stralen. Bij Marie Méro vind je een complete, stijlvolle outfit voor elk moment van de dag en voor iedere gelegenheid. Eigentijdse en kwalitatieve designs, in een perfecte pasvorm, voor elk lichaamstype van maat 36 tot 48. Marie Méro is verkrijgbaar in de betere multimerkenwinkels in binnen-en buitenland en online.

    Marie Méro is het eigen modelabel van de nv J. Van der Elst, een familiebedrijf actief in de modesector sinds 1971. Van ontwerp tot verkoop: alles gebeurt in eigen beheer en staat onder leiding van de tweede generatie, de broers Steven en Ruben Van der Elst.

    Met de hashtag #proudtowearmariemero verklaart Marie Méro de liefde aan alle fiere vrouwen die Marie Méro dragen en sharen. Je kan alles wat Marie Méro doet en lanceert dagelijks volgen via Facebook en Instagram @Mariemerowomen.

    15-10-2019 om 17:50 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.De mooiste ski-in-ski-out vakantiewoningen in enkele muisklikken

    Vanuit je vakantiewoning meteen de skipiste op, ideaal! Geen gezeul met ski’s, geen overvolle shuttlebus, je auto kan blijven staan en jij klikt je latten gewoon aan de voordeur aan. Bij Belvilla vind je zulke ski-in-ski-out vakantiewoningen in slechts enkele muisklikken.

    Je woning in enkele muisklikken : De ski-in-ski-out-woningen bieden rust en privacy, zijn voorzien van alle comfort en hebben een interieur om ‘u’ tegen te zeggen. Of je nu reist met het gezin of met een grote groep, voor iedereen is de ideale plek te vinden. En dat doe je – eens op de site van Belvilla – in slechts enkele muisklikken. Eerst selecteer je het menu ‘Vakantiehuis zoeken’. Vervolgens klik je links bij ligging het vakje ‘in een skigebied’ aan. En ten slotte klik je bij ‘Afstand skilift’ op ‘skilift < 100 m’. Alle ski-in-ski-out-woningen presenteren zich nu op een schoteltje! Alsjeblieft.

    Prachtige gebieden in Oostenrijk – Salzburgerland : Met een extra klik kun je uiteraard ook de gewenste bestemming kiezen. Deze keer nemen we je mee naar Oostenrijk, naar het Salzburgerland. De gezinsvriendelijke Wildkogel-Arena ligt in de vakantieregio Nationalpark Hohe Tauern met de topskigebieden Zillertal-Arena en het grote skigebied bij Kitzbühel. Een vakantiewoning voor een grote groep (tot 12 personen) in de streek is Chalet Berg-Smaragd in Bramberg. Deze chalet, uniek qua vorm, inrichting, uitzicht en ligging, bevindt zich direct aan de skipiste en -lift. Of wat denk je van een sfeervol penthouse met prachtig uitzicht, vlakbij de piste van het gezellige Alpendorf? Met 4 personen kun je genieten van het onlangs gerenoveerde appartement Panorama. Enkele stappen en je bent bij het middenstation om in de Panorama-gondel te springen. Ga je graag in de sauna na een dagje skiën, dan kun je met 6 personen kiezen voor Chalet Rossberg in Neukirchen. Een voor een zijn dit pareltjes in de sneeuw!

    Tirol, zum Wohl :In het oosten van Oostenrijk ligt het mooie Tirol, met een van de beste skiregio's. Hier zijn de hoogste bergen van het land, bezoek je het mooie Innsbruck en geniet je van traditie en lekker eten. Ook in deze regio heeft Belvilla prachtige villa’s en chalets. Een woning waar je vanaf het balkon je kinderen kunt zien skiën op de oefenweide is deze chalet in Ellmau. De woning is bereikbaar op ski’s en de lift ligt 100 meter verder. Met een grote groep kies je voor het bijzonder mooie en unieke landhuis Villa Salvenberg, direct aan de Sölls-piste gelegen. Vanuit het huis kun je bovendien ook zo de rodelbaan in. Verblijven in de aangename geur van natuurlijk dennenhout? Dan moet je naar Chalet Berghof Webern in Tirol, een juweeltje van 300 jaar oud. De skipiste loopt direct langs beide zijden van het huis. Ook de liften en een skipaviljoen zijn op loopafstand.

    Zin gekregen in een skivakantie? Wil je verblijven in een bijzondere woning vlakbij de pistes? Dan kun je terecht bij Belvilla voor de ultieme ski-in ski-out.





    15-10-2019 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    14-10-2019
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Filem'On Festival
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

     

    Van 23 oktober tot en met 2 november 2019 nodigt Filem’On kinderen en jongeren uit op een uniek cinematografisch avontuur: het Internationaal Filmfestival voor Jong Publiek in Brussel. Filem'On is meteen het grootste filmfestival van België dat zich specifiek richt tot een publiek van 2 tot 16 jaar! Met een verbluffende programmatie vóór en tijdens de herfstvakantie wil Filem'On zoveel mogelijk kinderen en jongeren de kans geven om een film mee te pikken.

    Tijdens deze 13de editie mag Filem'On met veel trots onder meer de volgende avant-premières verwelkomen, films die vanaf het najaar te zien zullen zijn in de zalen en die meedingen naar de Filmmagie-UFK-UCC persprijs: • "Mijn bijzonder rare week met Tess" (Steven Wouterlood) - • "Kapsalon Romy" (Mischa Kamp) - •  "Fritzi, a revolutionary tale (Matthias Bruhn en Ralf Kukula) - •       "Stupid Young Heart" (Selma Vilhunen) •           "Une colonie" (Geneviève Dulude-De Celles)

    Het filmfestival trapt officieel af met een cinéconcert in Bozar op woensdag 23 oktober om 15u. Tijdens deze opening krijgt de rode draad 'uitvindingen' volop aandacht: animatiefilmpjes waarin de knotsgekke ideeën plots tot leven komen, live begeleid door muzikanten van topformaat en door de kinderen!

    Programma met data en locaties: www.filemon.be

    14-10-2019 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Patrizia Pepe Teleport:

    : A FUTURISTIC VOYAGE BEGINNING WITH THE LAUNCH OF THE NEW STORE CONCEPT “GLAM RHAPSODY”

     

    #PATRIZIAPEPETELEPORT recreates the atmospheres of an imaginary journey into the future, giving visitors a unique opportunity to access an alternative dimension which transcends space and time.

    An immersive and stimulating "other-place", bringing to life a broader image strategy, rolled out across Patrizia Pepe online and offline channels. The first stage of the project starts in Milan, with the presentation of the new concept “Glam Rhapsody”, with a fully renewed image and purchase experience.

    Patrizia Bambi, Creative Director of Patrizia Pepe, developed the concept together with interior architects, drawing inspiration from the brand's values - Sensuality, Awareness, Irreverence and Courage -, all palpable in the 150 m2 premises which are divided into 3 macro areas, with materials and elements engaged in fluid and harmonious dialogue.

    Sensuality is conveyed by soft and enveloping velvet. Mirror surfaces, for acknowledging your reflection with confidence and courage, represent awareness. The unconventional exhibition of sale stock, no longer hidden and now visible through metal grills emphasized by writing and neon lights, reflects the decisive and irreverent character of the Patrizia Pepe woman.

    The club-style atmosphere embraces and enhances collections, with plays on material mixes, ultra-modern contrasts and high visual impact forms. The large stroboscopic sphere which descends from the ceiling revokes the club effect, which alternates with touches of green and the tactile warmth of velvet. The “Fly”, iconic Patrizia Pepe element, is reinterpreted in new neon light variations.

    Multimediality is a fundamental experience of the purchase experience, which ranges from the coolest of spaces, easily shareable on social channels, to veritable online shopping on interactive screens positioned in various areas throughout the store.

    The dominant tone of the Milan store restyling is antique pink, however the new concept also embraces different colours according to different locations, to evoke the colour mood of the first stores opened by the brand in 2000.

    The opening on via Manzoni 38 launches an expressive and thrilling journey which will continue with the upcoming inauguration of the new Florence boutique on 9th October, the launch of the website patriziapepe.com on 15th October and the opening of an international flagship store in 2020.

    #PATRIZIAPEPETELEPORT







    14-10-2019 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Met de spatel aan de slag
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Heel bakminnend Vlaanderen zit weer voor de buis te kijken naar de beste amateurbakkers die het land rijk is. Het geeft je zin om zelf weer aan de slag te gaan met spatel en klopper. Misschien ben jij wel een getalenteerde thuisbakker?

    Maar vooraleer je in de kookboeken duikt, check je best even of je wel alles in huis hebt. Geen baksucces zonder bakvormen, kookwekkers, spatels, kloppers, mengkommen etc. Gelukkig bestaan er bij Blokker portemonneevriendelijke en praktische spullen om jezelf tot baking queen of king te ontpoppen. Voor je het weet, tover je de ene appeltaart na de andere uit de oven.

    Schrikt het amateursniveau van Vlaanderen's meest gekende bakprogramma je toch nog een beetje af en twijfel je of bakken wel iets voor jou is? Drie redenen er om wèl aan te beginnen:

    1) Something called puur bak geluk

    Beeld je dit in: jouw huis geurend naar verse kaneel en herfstappeltjes en jij, die met je nieuwe ovenwanten die home made, perfect goudbruine appeltaart uit de oven haalt. Hoe een klein keukensucces tot zo veel voldoening kan leiden. Dit noemen ze dan puur bakgeluk.

    2) Focus en beloning = minder stress

    Bakken voor keukennovices vraagt enige vorm van aandacht. Je moet de hoeveelheden afmeten en je goed focussen om het deeg tot de juiste dikte uit te rollen. Je zit eigenlijk in je eigen bakbubbel en zo vergeet je de dagdagelijkse stress en rompslomp. Het zou zelfs zo zijn dat als je die voor iemand anders bakt, je daar nog gelukkiger van zou worden.

    3) Misbaksel? Geen probleem!

    Maar euh, is die appeltaart dan toch mislukt? Don't worry. Bij Blokker hebben ze gelukkig een selectie aan schuursponsjes, ovenreinigers en zo veel meer.

     

     

    14-10-2019 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    13-10-2019
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Fall 2019 Capsule collection

    TOMMYXROSSIGNOL

     

    The third edition TommyXRossignol collection for men and women merges fashion with technical function for varsity-inspired designs. The refined technical activewear for the ski slopes features a signature red, white and blue color palette complemented by all-black styles, and the iconic logos of each brand. Looks are created in multiple high-performance fabrics that provide quick-dry, durable, breathable, ease of movement and insulating capabilities, and feature sealed seams, water-resistant zippers and Durable Water Resistant (DWR) coating.

    The Fall 2019 TommyXRossignol capsule collection features winter sport apparel including ski jackets and pants, soft shell jackets, layer jackets, and accessories.

    MEN’S KEY DESIGNS

    Red, white and navy color-blocked hooded ski jacket and pants in two-way stretch with miniature signature red, white and blue stripe details. Red, white and navy color-blocked zip-up softshell in functional three-layering fabric and undergarment in quick-dry, insulating, lightweight technical stretch material that recovers its shape. Navy hooded ski jacket and five-pocket pant in water-repellent, durable, four-way stretch with miniature signature stripe details. Navy and white color-block down zip-up softshell with red, white and navy stripe detailing. Navy and white color-block undergarment in four-way stretch for base and mid-layering. Black ski pants and hooded jacket in insulating, four-way stretch material with “HILFIGER” on arms, red, white, and navy stripe detailing on shoulders and leg seams. Black down zip-up softshell with red, white and navy stripe detailing. Black undergarment with red, white and navy stripe detailing on the shoulders. Black ski overalls in breathable, four-way stretch with red, white and navy stripe detailing on shoulders, arms and leg seams. Black beanie, neck warmer, helmet and scarf with red, white and navy stripe detailing.

    WOMEN’S KEY DESIGNS

    Navy, red and white color-block ski jacket with faux-fur lined hood, and red pants with navy belt, white stripe along the side and signature stripe at the bottom of the leg, both in two-way stretch. White jacket and pants with blue paneling and signature stripe detailing, both in four-way stretch. White softshell zip-up all-in-one in four-way stretch with blue paneling and signature stripe detailing. Black soft shell and mini ripstop pants with white chevron pattern and signature stripe detailing in four-way stretch; black softshell jacket with faux-fur lined hood; black jersey with white paneling. Ultra-lightweight down mini ripstop jacket in red, white or navy with signature stripes on hem and cuffs.









    13-10-2019 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Vijf redenen om een Panamacruise te maken
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Rederij Star Clippers biedt de transit van het Panamakanaal aan met twee van hun zeilschepen: de viermaster Star Flyer, en de vijfmaster Royal Clipper. De transit van het Panamakanaal is het hoogtepunt van een Caribische cruise van 14 nachten. Zo’n cruise heeft veel meer te bieden. Het laat je meteen ook toe om een mooi stuk van de Zuidelijke Caraïben en Colombia te ontdekken.

    1. Met een zeilschip door het Panamakanaal

    Het Panamakanaal wordt wel eens het kruispunt van de wereld genoemd. Elke dag maken een veertigtal schepen de tocht van de Atlantische naar de Stille Oceaan of omgekeerd. Dit wereldwonder is ondertussen meer dan honderd jaar in gebruik. Met Star Clippers kan je een transit volledig zelf meemaken. Het ritueel van het versassen in de gigantische sluizen is een belevenis op zich.

    Een schip dat van de Caribische Zee komt moet eerst trapsgewijs naar boven, door de drie Gatun-sluizen, dan via het Gatun-meer naar de smalle Culebra-kloof. Vanaf de Pedro Miguel sluizen gaat het weer naar beneden, tot aan het Miraflores-meer en -sluizen. Aan de kant van de Grote Oceaan wacht de haven van Balboa, de haven van Panama Stad.

    2. De ABC-eilanden: De Nederlandse Antillen

    Tijdens deze ongewone cruise legt het schip aan in verschillende eilanden waar Nederlands wordt gesproken: Aruba, Bonaire en Curaçao. Je kan lekker shoppen in Oranjestad of genieten van een kleurrijke, tropische miniversie van Amsterdam in Willemstad. Bon bini! Wees welkom! Bonaire is een van de topplaatsen om te duiken, te snorkelen, te kajakken… of om de roze flamingo’s te bewonderen.

    3. Caribische vibes in Colombia

    Naar gelang de route en het schip bezoek je Colombia een of meerdere dagen. De topper? Het oude stadscentrum van Cartagena! De oude huizen en gebouwen die dateren uit de 17de eeuw zijn één kleurrijk feest voor het oog. De burchten werden gebouwd om zich te verdedigen tegen zeerovers. Niet voor niks staat het oude Cartagena op de werelderfgoedlijst van de Unesco.

    Santa Marta, een andere historische havenstad aan de Caribische kust, biedt alles, van strand tot bergen en regenwoud. Bezoek een koffieplantage, het goudmuseum of de plaats waar Simon Bolivar de laatste jaren van zijn leven doorbracht.

    Santa Marta staat ook voor street food (ceviche) en sea food. Landschappelijk de mooiste stranden van de Colombiaanse Caraïben vind je vlakbij, in het Tayrona National Park.

    4. San Blas: Voor elke dag van het jaar één eiland

    Op zoek naar het ultieme eldorado? Het ligt hier, langs het Panamese territorium van de Guna Yala indianen. De 365 San Blas Eilanden hebben alle ingrediënten voor een paradijselijk recept: kleine eilanden met kokospalmen, witte stranden en turquoise water, scheepswrakken en koraalriffen. Misschien wil je hier wel nooit meer weg.

    5. Zwem, duik, lach, bewonder en… hijs de zeilen

    Eilandhoppen als een luxe zeerover op een Caribisch piratenschip? Dat kan met Star Clippers, opzoek naar gouden stranden en schatten van eilanden. Zeil naar de Grenadines, de lievelingseilanden van de kapitein. Zwem met de pijlstaartroggen in Antigua. Ontdek een stukje koloniaal Engeland in Grenada. Bewonder de oude vulkanen in de jungle van St. Lucia. Beloon jezelf met een Caribische cocktail in de beste strandbar op Jost van Dyke.

    En dan, elke dag, geniet van het moment dat de zeilen worden gehesen om in de zwoelte van de zonsondergang koers te zetten naar de volgende bestemming.

    Deze vijf elementen vind je terug in elke Panamakanaalcruise van Star Clippers. Praktisch: alle Panamacruises duren 14 nachten

    Van Barbados naar Panama: 16 november 2019, met Royal Clipper - 23 november 2019, met Star Flyer - 7 november 2020, met Royal Clipper

    Van Panama naar Antigua: 30 november 2019, met Royal Clipper - 21 november 2020, met Royal Clipper

    Van Panama naar Sint-Maarten: 7 december 2019, met Star Flyer

    Meer informatie: www.starclippers.com

     

    13-10-2019 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    12-10-2019
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Caroline Herrera ...

    CAROLINA HERRERA TOONT HAAR MEEST MYSTERIEUZE EN INGENIEUZE KANT IN DE NIEUWE GOOD GIRL COLLECTOR EDITION DOT DRAMA

    Carolina Herrera New York lanceert Good Girl Dot Drama Eau de Parfum, een nieuwe Collector Edition geïnspireerd door het iconische polkadotpatroon. De flacon is een exclusief ontwerp dat tot stand kwam in samenwerking met Karlie Kloss

    De nieuwe collector edition Good Girl Dot Drama Eau de Parfum laat ons de slimste, meest onverschrokken, mysterieuze en onweerstaanbare kant van Good Girl omarmen, het succesverhaal waarmee het in 2016 allemaal begon in de parfumwereld. De nieuwe editie is geïnspireerd op het gedurfde polkadotpatroon – de zwart-witte stippen, een van Carolina Herrera's handelsmerken – en draagt de handtekening van model Karlie Kloss, het gezicht van de geur.

    "Intelligentie en ondeugendheid geven kracht en maken je vrouwelijk. Het zijn inspirerende eigenschappen. Leiding geven en vrouwelijk zijn – het kan allebei. We moeten kracht putten uit onze vrouwelijkheid. Voor mij was deze speciale editie essentieel, als een ode aan de dualiteit in de vrouw", zegt Carolina Herrera de Baez, creative director Fragrances.

    De nieuwe flacon heeft veel polkadots, want welk patroon is ondeugender en veelzijdiger dan deze gedurfde, iconische stippen? Sinds haar debuut in 1981 vertrouwt Carolina Herrera op de kracht van de leuke, ronde stippen. Ook de parfumgeschiedenis van het huis is geschreven in een zwart-wit motief. De polkadot was al aanwezig op de eerste geur, Carolina Herrera van Carolina Herrera (1988), een instant hit die miljoenen mensen over de hele wereld blijft fascineren. Sindsdien heeft Carolina Herrera nog vaak teruggegrepen naar dit archetypische element voor haar geuren.

    Polkadots zijn speels, luchtig en verbluffend. Ze brengen het zelfvertrouwen en de verfijnde levensstijl à la Carolina Herrera over. Zoals de ontwerper zelf zegt, zijn de eenvoudigste dingen soms het meest diepzinnig. "Het was heel bijzonder om samen te werken met het Carolina Herrera-team en terug te blikken op de geschiedenis van het merk tijdens het brainstormen voor deze campagne", aldus Karlie Kloss, ambassadeur van het parfum. "Polkadots zijn niet alleen een tijdloos modestatement, ze zijn ook van grote betekenis voor het merk Carolina Herrera. Ze roepen veel op van waar deze campagne voor staat: glamour, vrouwelijkheid, optimisme en zelfvertrouwen."

    Polkadots drukken bovendien alegría de vivir uit ("levensvreugde" in het Spaans): dit is verfijning op een moeiteloze en ondeugende manier. "Een van de leukste dingen aan parfums en mode is dat ze ons zelfvertrouwen een boost kunnen geven. Polka Dots geven kracht, zoals alleen goede geuren dat kunnen", besluit Herrera de Baez.

    De protagonist van de nieuwe editie is supermodel en ondernemer Karlie Kloss, het beroemde gezicht van Good Girl sinds het prille begin. "Karlie is de perfecte belichaming van Good Girl Dot Drama: ze is zowel slim als gedurfd; onverschrokken en zorgeloos. Ze heeft een raadselachtige uitstraling. Ze is het ultieme moderne icoon", vindt Herrera de Baez. Haar biografie levert het bewijs van haar vele talenten. Karlie Kloss (Chicago, 1992) richtte in 2015 Kode With Klossy op, een organisatie die meisjes leert programmeren en technisch onderlegd maakt.

    Afgelopen zomer werden 50 programmeerkampen georganiseerd in 25 steden: bijna 1000 meisjes kwamen erop af. Naast model en inspirerend programmeur fungeert Karlie ook als gastvrouw en uitvoerend producent van ‘Project Runway’, een serie van Bravo Media die bekroond werd met een Emmy-award en onlangs opnieuw van start ging.

    In de nieuwe campagne, een ode aan de gouden eeuw van de film noir, speelt Karlie Kloss een onweerstaanbare en behendige femme fatale. Haar houding, stijl en imago doen denken aan raadselachtige diva's zoals Lauren Bacall, Rita Hayworth en Tippi Heddren, Alfred Hitchcocks muze. Het motto van het Good Girl luidt immers niet voor niets: “it’s good to be bad!”

    De flacon is helemaal mee met de ‘polkadot’-rage. Good Girl stiletto bestaat uit drie delen: de ranke schoen is versierd met polkadots. De bovenzijde van de hiel is zwart, de hoge hak zelf is goudkleurig. Het ontwerp benadrukt het dubbelzinnige van de oosterse florale geur van de hand van Louise Turner. Het heldere van jasmijn en tuberoos (versterkt door bergamot, Damascener roos, citroen en lelie) contrasteert met de lekkere, donkere akkoorden van haba tonka en cacao (benadrukt door vanille, amandel, kaneel en kasjmier).

    Het parfum wordt gepresenteerd in een luxueuze doos: zwart karton versierd met polkadots en gouden lijnen. Deze editie huldigt de passie en trouw van de fans van Good Girl. De flacon van 80 ml is een exclusief ontwerp dat tot stand kwam in samenwerking met Karlie Kloss, die het doosje signeerde met gouden afwerking.

    Good Girl DOT Drama - Exclusief verkrijgbaar bij ICI PARIS XL vanaf 1 oktober 2019. - 80 ml - € 133,72

     

     











    12-10-2019 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Take a breather with the LolaLiza 'Back to me' collection

    After - and even during! - a fantastic summer we were bombarded with 'back to school' and 'back to work'-campaigns. A fortnight into September the mere thought of some spare time already feels like an impossibility. After all: there's so much on that to-do-list. With their new collection LolaLiza also launches a 'Back to'-campaign, but in their version YOU are the focal point.

    This collection is designed to spend your happiest moments in, from yoga to sipping lattes with your friends and everything in between. In an increasingly noisy world, it's important to drown out the sound and make time for yourself. Don't think about school, work or that growing pile of laundry. Repeat after me: today I'm going BACK TO ME.

    Need inspiration for pampering yourself? LolaLiza provides daily tips on their website. Reveal the first tips here.

    Homewear

    At home we want to feel relaxed, that is why LolaLiza has created a homewear collection consisting of the comfiest pieces in the softest fabrics. No baggy outfits that you wouldn't want to be seen in. This 'Back To Me'-collection will make you want to pause and smile when you walk past a mirror. And to think you woke up like this...

    Out and about

    Taking care of yourself goes beyond the walls of your home. Meeting up with friends, getting a manicure or going shopping are also great ways to relief stress. All things we can't and don't want to - do in our pyjamas. After all: comfort can be fashionable too! The proof is in LolaLiza's 'Back To Me'-collection: the perfect combination of the right cut, fabrics, colors and print. Even a long shoppingspree isn't an issue in a pair of comfy - yet oh so cute - 'Back To Me'-boots.

               

               











    12-10-2019 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Kerstshoppen bij Kambukka

    » Het ideale cadeau voor onder de boom - » Etna & Olympus houden je warm deze winter

    Kerst staat voor de deur met de obligate kerstcadeaus onder de boom. Geen idee waarmee je je geliefden kan verrassen dit jaar? Scoor met een high-end statement piece, een thermische drinkfles van Kambukka. Het Limburgse label houdt je warme dranken op temperatuur tijdens de koude wintermaanden.

    Etna: De thermische drinkfles Etna is vernoemd naar de Italiaanse vulkaan. Een leuke knipoog naar wat de mug doet: warm vanbinnen, koud van buiten. Smart design verzekerd met het ‘3-in1’lid en Snapclean® technologie. Dankzij de drie standen: 'Drukken om te drinken', 'Open' en 'Gesloten' is morsen verleden tijd. De vrolijke kleuren gaan van ‘kerstboom’ Sea Green tot ijzig Glacier groen. Etna - 500 ML Midnight € 32,90

    Olympus : Olympus kun je zien als het broertje van Etna. Deze thermische fles is uitgerust met een Switch Lid, slim en eenvoudig . Druk op het icoontje van het Switch lid om het lid te openen en op het slot-icoontje om het lid te sluiten. Ook deze lid is uitgerust met het Snapclean® systeem voor een eenvoudige reiniging. De kleuren van Olympus zijn helemaal verschillend dan die van Etna. Keuze genoeg om het perfecte cadeau te vinden! Olympus - 300 ML Misty Rose € 22,90





    12-10-2019 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    11-10-2019
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Geaderd design regeert in keukenland

    » Trend gespot in keukenland: geaderd design - » Silestone Eternal Calacatta gold is het best verkochte kleur bij Cosentino

    De tijd van egale werkbladen in België lijkt voorbij. Cosentino ziet meer en meer vraag naar steen met gevlamde en geaderde tekening met ‘Silestone Eternal Calacatta Gold’ als absoluut succesnummer in ons land. De reden? Kookeilanden staan meer en meer centraal in onze huizen en moeten een interieurobject op zich zijn – ook als er niet wordt gekookt.

    Silestone Eternal Marquina

    Wit op zwart - De Silestone Eternal Marquina is een gedurfde keuze. De witte aders op het opvallende zwarte oppervlak eisen meteen de aandacht op en maken het een onmisbare eyecatcher. Het geaderde patroon dat onafgebroken doorloopt op verschillende zijden en wanden geeft een authentieke look.

    Silestone Eternal Calacatta Gold

    De Belgische favoriet - Eternal Calacatta Gold is hét paradepaardje in de Silestone Eternal collectie. Het kleur is het best verkochte dessin van Cosentino België en daarmee de nationale favoriet. Het witte ontwerp met de grijsgouden nerven is subtiel met toch dat tikkeltje 'wauw'. Een stijlvol design dat eenvoudig gecombineerd kan worden.

    Silestone Eternal Emperador - Warme stenen

    De Silestone Eternal Emperador straalt door zijn kleur een diepe warmte uit, terwijl de gespikkelde aders het blad een levendige look geven. Hierdoor lijkt het ontwerp haast lichter en dat straalt af op de ruimte. Naast Eternal Calacatta Gold is ook de Eternal Emperador een Belgische lieveling.

     





    11-10-2019 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Acqua di parma vraagt Gio Pastori ...

    ACQUA DI PARMA VRAAGT GIO PASTORI OM EEN NIEUWE ARTISTIEKE UITDRUKKING TE GEVEN AAN ZIJN ICONISCH PARFUM

    De Italiaan Gio Pastori, papierknipkunstenaar en aanstormend talent, interpreteert Colonia op een uiterst unieke, opvallende manier. Acqua di Parma vertrouwde op de creativiteit van de Italiaan Gio Pastori, aanstormend talent en papierknipkunstenaar, om het Colonia parfum in een nieuw jasje te steken.

    Hij prijkte in 2017 op Forbes‘ lijst van de 30 meest getalenteerde jonge creatieven uit de hedendaagse Europese kunstwereld. Gio Pastori heeft een natuurlijke passie voor papier, en wekt het materiaal op een geraffineerde manier tot leven in zijn werken. Matisse en Tom Wesselmann behoren tot zijn grote voorbeelden. Zijn stijl kan gecategoriseerd worden onder popart en combineert ouderwetse, ontwapenende puurheid met aspecten uit het moderne digitale tijdperk. Gio gebruikt zijn papiermes alsof het een potlood is: de kunstenaar volgt zijn creatieve inspiratie en snijdt vormen uit de losse hand, zonder vooraf gemaakte tekening als referentie. Zo maakt hij van platte vormen in opvallende, felle kleuren eenvoudige, maar enorm krachtige en expressieve beelden. Zijn transversale en poëtische aanpak leverde hem in het verleden al projecten op voor prominente internationale merken uit de mode-, design-, muziek- en smart-techwereld. Op zijn Instagram-account @giopastori bekoort Pastori met zijn handgemaakte kunst al meer dan 48.000 volgers.

    “De samenwerking met een eigenzinnige kunstenaar als Gio Pastori was een uitzonderlijke kans voor ons Huis. Het was een uniek voorrecht om te zien hoe hij met zijn dynamische creativiteit uiterst lichte en levendige ontwerpen voor de nieuwe Colonia Artist creëerde. Zijn expressiviteit sluit perfect aan bij de elegante, Italiaanse stijl van Acqua di Parma en bracht een uniek kunstwerk tot stand. Gio Pastori gaf het frisse, stralende karakter van Colonia perfect weer in pure, intense kleuren. We hebben ervoor gekozen om in zee te gaan met een jonge Italiaanse kunstenaar. Zo kunnen we aanstormend talent promoten en de kans geven om onze merkcultuur te verrijken met nieuwe – en bijgevolg buitengewoon authentieke – linguïstische codes”, aldus Laura Burdese, CEO en directeur van Acqua di Parma.

    Het decoratieve motief dat Gio Pastori creëerde voor Colonia Artist siert de flacon en de elegante cilindervormige doos in het iconische Parma-geel. Hij haalde inspiratie bij verschillende bronnen. De kleine, terugkerende elementen verwijzen naar de vormgeving van reclames uit de jaren dertig en veertig – een sterke link naar Depero. De twee zwarte en witte figuren op het art-decoflesje van Colonia worden door middel van een zigzaglijn verbonden, en doen denken aan inpakpapier en papierknipkunst evenals het contrasterende licht- en schaduwspel van het Italiaanse landschap. Het patroon bevat ook kleine zwarte en witte cirkels met een felgele ster in het midden – een referentie aan spelletjes uit de kindertijd, met knikkers en ballonnen. De combinatie van energieke, bruisende sensaties en een frisse, dynamische stijl met een vleugje ironie leidt tot een moderne look met een ouderwetse vibe.

    “Creëren voor Colonia Artist was enorm interessant en uitdagend. Ik hou van pure kleuren en Acqua di Parma heeft voor mij – dankzij die typische gele kleur – steeds symbool gestaan voor licht en helderheid. De vormgeving en stijl van het Huis zijn ondanks hun eenvoud buitengewoon elegant. Die puurheid en natuurlijkheid keren ook terug in mijn artistieke visie. Door het universum van Acqua di Parma te betreden, herontdekte ik mijn enorme passie voor met de hand gemaakte dingen. Door hun perfecte onvolmaaktheid bieden handgemaakte creaties een unieke meerwaarde. Bij mijn interpretatie van Colonia, een geur die me transporteert naar zonovergoten landschappen, kon ik me van mijn meest speelse, ironische en luchtige kant laten zien”, legt Gio Pastori uit.

    COLONIA. EEN TIJDLOZE KLASSIEKER

    Citroen, bergamot uit Calabrië en sinaasappel – de gouden vruchten die bij Acqua di Parma samenkomen tot een fris, helder, zomers parfum. Deze sensaties worden versterkt door het hart van de geur: een bloemige combinatie van lavendel, verbena en Bulgaarse roos. Delicaat, en perfect afgesloten met warme, houtige noten van vetiver, sandelhout en patchoeli.

     

     







    11-10-2019 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    10-10-2019
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Design award voor Barbecooks Victor Thermicore plancha

    » Te ontdekken tijdens de Kortrijk Creativity Week van 23 t.e.m 27 oktober - » Opgenomen in DESIGNX50

    Designregio Kortrijk, de organisator van o.a. de interieurbiënnale in de Leiestad, heeft z'n awards voor 2019 uitgereikt en Barbecook valt in de prijzen! De Victor Thermicore plancha werd geloofd om z'n duurzaamheid en designgericht ontwerp en krijgt tijdens de Kortrijk Creativity Week samen met de andere laureaten een prominente plaats in de tentoonstelling. Daarnaast zijn de winnende realisaties ook opgenomen in het boek DESIGNX50.

    Barbecook ontwikkelt al sinds 1985 innovatieve barbecue-ideeën en bracht met de plancha een Spaanse traditie opnieuw tot leven.

    De Thermicore-technologie warmt de planchaplaat vliegensvlug en gelijkmatig op en koelt gecontroleerd weer af. De planchaplaat wordt tot een uitzonderlijk hoge temperatuur voorverwarmd zodat de ingrediënten slechts een korte baktijd nodig hebben, het voedsel niet aan de bakplaat blijft kleven en de smaak en voedingstoffen bewaard blijven. Bovendien bak je op de plancha met een minimum aan vetstof. Gebruiksvriendelijk en gezond dus!

    Dankzij de antikleeflaag kan je verschillende ingrediënten tegelijk of na elkaar op de plancha bereiden: vis, vlees, groenten, er blijft niets aan kleven. Doordat alleen de kookplaat in contact komt met etenswaren, hoef je ook alleen maar deze schoon te maken. Jouw planchaplaat is in no-time weer proper want hij past zelfs perfect in de vaatwas.

    In tegenstelling tot de andere plancha's is Victor niet gemaakt van gietijzer, maar bestaat hij uit een combinatie van lichtere materialen, zoals roestvrij staal, waardoor hij heel gebruiksvriendelijk is. De stevige wielen van de trolley kunnen op gelijk welke ondergrond manoeuvreren, wat extra beweeglijkheid en stabiliteit met zich meebrengt.

    De Belgische barbecuespecialist Barbecook heeft sinds zijn oprichting in 1985 maar één missie: inspelen op innovatie waardoor barbecueën leuker, makkelijker en eenvoudiger wordt. Barbecook is beroemd geworden dankzij het QuickStart-systeem voor houtskoolbarbecues. Met gewoon wat krantenpapier en een lucifer ben je dankzij dat systeem al na vijftien minuten aan het grillen. www.barbecook.com

     





    10-10-2019 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Winterdip? Vergeet die tropische stranden! Ga winterkamperen !!!

    Kampvuurtje, marshmallows, Jägermeister, wandelingen door het winterlandschap, mountainbiken door de bossen.. Klinkt dit als muziek in de oren? Ga dan deze winter kamperen! Dit leek eerst een trend voor zogeheten camping freaks maar niets is minder waar. Ga voor het avontuur in een tent of voor wat extra comfort in een camper. Het vraagt enige voorbereiding, dat wel, maar je krijgt er veel voor terug. Met een beetje geluk; een volledig leeg maar open kampeerterrein. Kamperen 2.0...

    Klaar voor deze toffe uitdaging? Een goede voorbereiding is essentieel. Neem zeker een warme slaapzak mee, alsook een dikke donsjas, een speciale wintermat en voldoende verlichting. Check ook even of de camper die je huurt winterklaar is. Op de site van Camptoo kan je filteren op wintersport, aanwezigheid verwarming, etc...

    Wie niet het hele traject wilt rijden, kan er bijvoorbeeld ook voor kiezen om een camper te huren ter plekke en van daaruit een route uit te stippelen; wist je dat Camptoo ook campers verhuurt in Noorwegen, Oostenrijk en Slovenië? In oktober en november zou je zelfs nog een zonnestraaltje kunnen meepikken in Portugal of Spanje.

    Optie 1: Winterkamperen pur sang: Winterkamperen kan dus gewoon midden in de natuur. Een heel aantal campings zijn nog open in de wintermaanden voor de gevorderde kampeerders of de thrill seekers onder ons. Waarom niet naar onze Noorderburen trekken? Daar worden er door Staatsbosbeheer weekenden georganiseerd met tal van activiteiten. En geloof het of niet, die campings staan met de feestdagen in december ook altijd vol. Wie oud en nieuw eens op een andere manier wilt vieren, weet wat te doen deze winter! En je kan het nieuwe jaar al meteen starten met een fantastisch voornemen: meer tijd doorbrengen in de natuur!

    Optie 2: Kamperen op wintersport: Wintersport op de camping moet koukleumen niet afschrikken. Het kan zelfs heel super-de-luxe met campers met verwarming. Het is bovendien een stuk goedkoper dan een appartement of hotel, je bent mobieler, je kan eventueel verschillende gebieden aandoen en het is nog gezellig ook! Er zijn zelfs standplaatsen en sanitaire voorzieningen op luxe niveau. In Oostenrijk spotten we bijvoorbeeld dit plekje, inclusief een eigen verwarmde badkamer direct aan je eigen standplaats:

    https://www.tirol-camp.at/nl/Standplaatsen-sanitaire.html

    OPGELET: Het is wel belangrijk om een camper te boeken waarbij wintersport is toegestaan. Pols ook even naar winterbanden, ringverwarming en zorg ervoor dat het watersysteem in de camper winterklaar is gemaakt. En dan ben je good to go!

    Klaar voor die fantastische wintertrip? Check alle opties op www.camptoo.be







    10-10-2019 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    09-10-2019
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Winter time, enjoy your extra hour

    On Sunday the 27th of October, we all switch our clocks an hour back as it's the start of winter time. To be precise, 3 a.m. will become 2 a.m. With discussions going on in the European Parliament about abolishing summer and winter time, this might be one of the last times you get an extra hour in a day. So let's enjoy it to the fullest!

    How about booking a weekend away with Camptoo? You will have an extra hour of vacation, all for free. Camptoo is a sharing platform on which you can rent campers and caravans straight from the owner. Founded in 2014, Camptoo not only connects renters and owners, but also manages all the paperwork, payments and assistance on the road.

    If you prefer staying in, you might want to get cosy and snuggle up with a blanket, light some candles, make some tea and catch-up on a good book or magazine. AM.PM. and Blokker will definitely help you accomplish that hygge feeling! And who says you can't do that in style? With Anita, Rosa Faia, Chantelle, Passionata or LolaLiza you don't need to stay in those boring pyjamas all day.

    Like many people, you might just sleep the extra hour. That's fine too of course! Sleeplife will help you with the sleeping solution that matches your needs, while La Redoute Intérieurs will make sure you sleep in the prettiest bedding.

    And last but not least, you might need some extra coffee after the hour change, as your body may not immediately adapt to the new routine. That's where Sage Appliances' espresso machines will come to your rescue!













    09-10-2019 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Laat je tuin verwilderen en doe mee aan Vegi-vrijdag

    150 kinderen komen met 12 aanbevelingen tijdens Kids Climate Conference:

    In het Limburgse Horst aan de Maas stond de zesde editie van de Kids Climate Conference op het programma. 150 kinderen uit Nederland en Vlaanderen verzamelden en deelden kennis over het klimaat, gekoppeld aan het thema voedsel. Zij stonden voor de uitdaging met concrete ideeën te komen voor een betere toekomst onder het motto: ‘Een voedingsbodem voor een betere aarde’. Deze ideeën worden vanaf nu gedeeld met burgemeesters in de woonplaatsen van de kinderen én het Nederlandse en Vlaamse parlement. Bovendien worden hun Klimaatstellingen aangeboden aan grote bedrijven.

    De vak- en kinderjury, bestaande uit Lars Westra (12), de kidsreporters van de Missing Chapter Foundation Mijntje (11) en Eponine (12) en acteur Niek Roozen hebben alle plannen van de kinderen grondig bekeken. De jury koos uiteindelijk twaalf ideeën: • meer kinderbestuur in bedrijven, zodat kinderen hun stem kunnen laten horen voor een betere toekomst - • natuuractiviteiten op vakantieparken, zodat kinderen op vakantie meer kunnen leren over de natuur; - •      aan alle inwoners van België en Nederland: laat een stukje tuin verwilderen. Daarmee komt er meer groen en hebben dieren en beestjes een betere plek om te leven; - • introduceer Vegi Vrijdag: een dag waarop je je best doet alleen groente en fruit te eten; - •   bedrijven moeten veel meer eigen energie opwekken; - •    betaal ‘plasticvissers’: zij kunnen ervoor zorgen dat plastic uit het water wordt gehaald; - •      gebruik meer lokale producten en laat mensen zelf in lokale bakkerijen hun brood maken met deze producten; - • fabrikanten en winkels moeten plastic en blik terugnemen, dan komt het niet in de natuur; - • maak herbruikbare zakjes goedkoper dan wegwerpzakjes; - • statiegeld op veel meer verpakkingsmateriaal; - • minder groente en fruit uit het buitenland halen: eet lokale groente, dan hoeven ze niet getransporteerd te worden - • app die je beloont als je plastic verpakkingen laat staan. Of korting geven op producten zonder plastic verpakking.

    Center Parcs omarmt ideeën kinderen

    Pascal Ferracci, CEO van Center Parcs Europe, was aanwezig op de kinderklimaattop en vastberaden kinderen een grotere stem te geven in de besluitvorming van Center Parcs. “Het is belangrijk te luisteren naar kinderen en hun frisse blik op de toekomst te benutten. Met een aantal deelnemers aan de Kids Climate Conference hebben we nagedacht over het ‘vakantiepark van de toekomst’. Hun ideeën maakten duidelijk dat we kinderen veel vaker moeten vragen hun mening met ons te delen.”

    Na afloop van de Kids Climate Conference deed Ferracci een aantal beloftes op basis van de adviezen van de kinderen. Zo zal hij de Kinderraad van Center Parcs nog intensiever inzetten bij besluitvorming in het bedrijf. In samenwerking met partners worden in alle parken van Center Parcs natuuractiviteiten georganiseerd. Zodat kinderen spelenderwijs kennismaken met de belangrijke relatie tussen mens en natuur. Daarnaast zal Center Parcs in de parken broodbakworkshops organiseren. Hier kunnen gasten met lokale producten brood bakken. Verder gaat Center Parcs zich toeleggen op het zelf opwekken van energie, om haar milieuvoetafdruk nog verder te beperken. Ook deed Ferracci een oproep aan de top van andere bedrijven. “Ik roep alle CEO’s van Nederland en België op beter te luisteren naar hun doelgroep van de toekomst: luister naar kinderen, anders mis je veel kansen. Ook zou ik het toejuichen als bedrijven dit doen als het gaat om het klimaat en zich aansluiten bij de Kids Climate Conference. Alleen samen - met de nieuwe generatie - kunnen we ervoor zorgen dat we klaar zijn voor een betere toekomst.”

    Partners

    De Kids Climate Conference wordt ondersteund door de Missing Chapter Foundation, een organisatie die een dialoog tussen verschillende generaties wil stimuleren. Deze stichting is in 2009 door prinses Laurentien van Oranje op persoonlijke titel opgericht. De gemeente Horst aan de Maas is medeorganisator van de Kids Climate Conference. De gemeente won dit jaar de European Green Leaf Award: een internationale duurzaamheidsprijs voor gemeenten ingesteld door het Europees Parlement. Zij kreeg deze prijs vanwege de grote rol die inwoners spelen tijdens initiatieven op het gebied van duurzaamheid.







    09-10-2019 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    08-10-2019
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Reossen los voor het 'Seabourn set sail event'
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Grote promotionele actie bij Ultra-Luxe cruiserederij Seabourn. Tot 20 november loopt een uitzonderlijke promotionele actie bij Seabourn, de cruiserederij die door de Belgische liefhebbers van ultra-luxueuze reiservaringen sterk wordt gewaardeerd. Seabourn heeft een vloot van vijf super-elegante, kleine schepen met uitsluitend suites, die de reiziger in stijl naar alle mooiste bestemmingen van de wereld brengt.

    Onder de naam “Set Sail Event” is de promotie geldig voor een aantal geselecteerde cruises met vertrek in 2019 en 2020. De actie geeft de gasten een aantal voordelen om met Seabourn de wereld te verkennen, en met diverse culturen en verbluffende landschappen kennis te maken.    

    Het “Set Sail Event” kan volgende elementen bevatten, die verschillen per cruise: een upgrade van een Ocean View suite naar een Veranda suite, tot drie upgrades in de Veranda categorie, tot USD 500 boordtegoed per suite; tot EUR 1200 vluchttegoed (niet voor cruises in Europa); een internetpakket van 300 minuten; tot 15% korting op een aantal gecombineerde cruises; boek een Penthouse of Premium suite en ontvang USD 1000 boordkrediet per suite, samen met een package voor onbeperkt internet

    Bovendien biedt Seabourn economy-class vliegtuigtickets aan voor een aantal Europese afvaarten in 2020. Het aanbod bestaat uit: retourvlucht in economy inclusief; upgrade naar business aan EUR 199 per vlucht; gratis transfers tussen luchthaven en schip. Indien de promotionele vluchten niet beschikbaar zijn, of de gasten geen gebruik maken van het promotiepakket vlucht-cruise, dan wordt er een boordkrediet van EUR 500 aangeboden

    “Het Set Sail Event is een unieke kans voor mensen die nu hun vakantie voor 2020 aan het plannen zijn,” zegt Chris Audstin, Seabourn’s SVP Marketing & Sales. “Onze vijf ultra-luxueuze schepen varen naar honderden bestemmingen op alle zeven de continenten. Wij moedigen gasten aan om van de uitzonderlijke voorwaarden te profiteren om samen met ons onvergetelijke reiservaringen op te doen.”

    Het “Seabourn Set Sail Event” is geldig op een selectie van wereldwijde cruises, met bestemmingen in de Middellandse Zee, Noord-Europa, Antarctica en Patagonië, Australië en Nieuw-Zeeland, trans-Atlantische overtochten, het Midden-Oosten en Indië, Canada New England, de Caraïben, het Panamakanaal, Zuid-Amerika etc. Raadpleeg de website www.seabourn.com voor de geldigheidsduur en de voorwaarden van deze actie.

    08-10-2019 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.5 X nachtelijke natuur op de Nederlandse Waddeneilanden

    De dagen worden langzaam korter, de zon gaat eerder onder en de buitenlucht koelt sneller af. Met de herfst- en winterperiode voor de deur is hét moment aangebroken om een paar dagen door te brengen op de Nederlandse Waddeneilanden. Dankzij de minimale lichtvervuiling is de nacht nergens zo mooi als in dit unieke natuurgebied. Bovendien zorgen de ondernemende bewoners ervoor dat er ook na zonsondergang heel wat te beleven valt. Die activiteiten werden nu gebundeld in de Discover the Dark-campagne van de lokale toeristische dienst. Wij zetten alvast de leukste tips – 5 to to do’s in het donker - op een rij.

    1. Spot vallende sterren op de Waddenzee : Wie aan donkere nachten denkt, denkt natuurlijk meteen aan vallende sterren. De spectaculairste ervaring beleef je tijdens een vallende-sterren-tocht op de Waddenzee met een oude klipper. In het najaar zie je vanaf het dek de mooiste meteorietenregens.

    2. Beklim een vuurtoren : Tijdens de donkere nachten kan je de vuurtorens die de zee en eilanden oplichten niet missen. Met een gids kan je na afloop van een bos- en strandwandeling een van de zes vuurtorens op de eilanden beklimmen om met je eigen ogen te zien hoe ver het licht schijnt.

    3. Luister naar folklore in de duinen : Bij zonsondergang wandel je al luisterend naar lokale folklore met een gids de avond in. De spannende verhalen over zandverstuivingen, nachtjagers en drenkelingen zullen je ongetwijfeld kippenvel bezorgen.

    4. Ga mee op ecosafari : Nog voor de zon aan de hemel staat, neemt een elektrische wagen je mee op ontdekkingstocht door de natuur. Met een gids aan je zij beleef je het eiland op een heel andere manier dan overdag.

    5. Bewonder de Melkweg vanuit het Dark Sky Park : Op de Boschplaat op Terschelling is het zo donker dat het natuurgebied zich een Dark Sky Park mag noemen. Bij goed weer zie je ’s nachts zelfs de nevel in de Melkweg. Dat is heel uniek, zeker als je weet dat er slechts twee natuurgebieden in Nederland zijn die het label van een Dark Sky Park dragen. Trek eropuit met een gids en laat je verbazen door de enorme hoeveelheid sterren aan de hemel.

    De Wadden bestaan uit vijf eilanden: Texel, Terschellling, Ameland, Schiermonnikoog en Vlieland. De Waddenzee is een erkend biologisch ecosysteem dat je alleen vindt aan de Nederlands-Duits-Deense Noordzeekust. Op de Waddenzee wisselen eb en vloed elkaar elke zes uur af, waardoor het landschap van moment tot moment verandert. Een uitgebreid stelsel van geulen wordt afgewisseld door drooggevallen zandplaten. Deze variatie aan landschappen maakt de Waddenzee tot een uniek leefgebied voor meer dan 10.000 vaak zeldzame plant- en diersoorten, wat een uitzonderlijk grote voedselrijkdom voortbrengt. Daarnaast is het een onmisbare tussenstop voor miljoenen vogels tijdens hun trektocht. Sinds juni 2009 behoort de Waddenzee bovendien tot UNESCO Werelderfgoed. Aan de wieg van dit succes staat de jarenlange goede samenwerking tussen de Waddenzeelanden. In 2016 werd het gebied ook verkozen tot mooiste natuurgebied in Nederland. https://www.wadtodo.nl/nl/discoverthedark

    illustraties Merk Fryslan







    08-10-2019 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)


    Archief per week
  • 18/11-24/11 2024
  • 11/11-17/11 2024
  • 04/11-10/11 2024
  • 28/10-03/11 2024
  • 21/10-27/10 2024
  • 14/10-20/10 2024
  • 07/10-13/10 2024
  • 30/09-06/10 2024
  • 23/09-29/09 2024
  • 16/09-22/09 2024
  • 09/09-15/09 2024
  • 02/09-08/09 2024
  • 26/08-01/09 2024
  • 19/08-25/08 2024
  • 12/08-18/08 2024
  • 05/08-11/08 2024
  • 29/07-04/08 2024
  • 22/07-28/07 2024
  • 15/07-21/07 2024
  • 08/07-14/07 2024
  • 01/07-07/07 2024
  • 24/06-30/06 2024
  • 17/06-23/06 2024
  • 10/06-16/06 2024
  • 03/06-09/06 2024
  • 27/05-02/06 2024
  • 20/05-26/05 2024
  • 13/05-19/05 2024
  • 06/05-12/05 2024
  • 29/04-05/05 2024
  • 22/04-28/04 2024
  • 15/04-21/04 2024
  • 08/04-14/04 2024
  • 01/04-07/04 2024
  • 25/03-31/03 2024
  • 18/03-24/03 2024
  • 11/03-17/03 2024
  • 04/03-10/03 2024
  • 26/02-03/03 2024
  • 19/02-25/02 2024
  • 12/02-18/02 2024
  • 05/02-11/02 2024
  • 29/01-04/02 2024
  • 22/01-28/01 2024
  • 15/01-21/01 2024
  • 08/01-14/01 2024
  • 01/01-07/01 2024
  • 25/12-31/12 2023
  • 18/12-24/12 2023
  • 11/12-17/12 2023
  • 04/12-10/12 2023
  • 27/11-03/12 2023
  • 20/11-26/11 2023
  • 13/11-19/11 2023
  • 06/11-12/11 2023
  • 30/10-05/11 2023
  • 23/10-29/10 2023
  • 16/10-22/10 2023
  • 09/10-15/10 2023
  • 02/10-08/10 2023
  • 25/09-01/10 2023
  • 18/09-24/09 2023
  • 11/09-17/09 2023
  • 04/09-10/09 2023
  • 28/08-03/09 2023
  • 21/08-27/08 2023
  • 14/08-20/08 2023
  • 07/08-13/08 2023
  • 31/07-06/08 2023
  • 24/07-30/07 2023
  • 17/07-23/07 2023
  • 10/07-16/07 2023
  • 03/07-09/07 2023
  • 26/06-02/07 2023
  • 19/06-25/06 2023
  • 12/06-18/06 2023
  • 05/06-11/06 2023
  • 29/05-04/06 2023
  • 22/05-28/05 2023
  • 15/05-21/05 2023
  • 08/05-14/05 2023
  • 01/05-07/05 2023
  • 24/04-30/04 2023
  • 17/04-23/04 2023
  • 10/04-16/04 2023
  • 03/04-09/04 2023
  • 27/03-02/04 2023
  • 20/03-26/03 2023
  • 13/03-19/03 2023
  • 06/03-12/03 2023
  • 27/02-05/03 2023
  • 20/02-26/02 2023
  • 13/02-19/02 2023
  • 06/02-12/02 2023
  • 30/01-05/02 2023
  • 23/01-29/01 2023
  • 16/01-22/01 2023
  • 09/01-15/01 2023
  • 02/01-08/01 2023
  • 25/12-31/12 2023
  • 19/12-25/12 2022
  • 12/12-18/12 2022
  • 05/12-11/12 2022
  • 28/11-04/12 2022
  • 21/11-27/11 2022
  • 14/11-20/11 2022
  • 07/11-13/11 2022
  • 31/10-06/11 2022
  • 24/10-30/10 2022
  • 17/10-23/10 2022
  • 10/10-16/10 2022
  • 03/10-09/10 2022
  • 26/09-02/10 2022
  • 19/09-25/09 2022
  • 12/09-18/09 2022
  • 05/09-11/09 2022
  • 29/08-04/09 2022
  • 22/08-28/08 2022
  • 15/08-21/08 2022
  • 08/08-14/08 2022
  • 01/08-07/08 2022
  • 25/07-31/07 2022
  • 18/07-24/07 2022
  • 11/07-17/07 2022
  • 04/07-10/07 2022
  • 27/06-03/07 2022
  • 20/06-26/06 2022
  • 13/06-19/06 2022
  • 06/06-12/06 2022
  • 30/05-05/06 2022
  • 23/05-29/05 2022
  • 16/05-22/05 2022
  • 09/05-15/05 2022
  • 02/05-08/05 2022
  • 25/04-01/05 2022
  • 18/04-24/04 2022
  • 11/04-17/04 2022
  • 04/04-10/04 2022
  • 28/03-03/04 2022
  • 21/03-27/03 2022
  • 14/03-20/03 2022
  • 07/03-13/03 2022
  • 28/02-06/03 2022
  • 21/02-27/02 2022
  • 14/02-20/02 2022
  • 07/02-13/02 2022
  • 31/01-06/02 2022
  • 24/01-30/01 2022
  • 17/01-23/01 2022
  • 10/01-16/01 2022
  • 03/01-09/01 2022
  • 26/12-01/01 2023
  • 13/12-19/12 2021
  • 06/12-12/12 2021
  • 29/11-05/12 2021
  • 22/11-28/11 2021
  • 15/11-21/11 2021
  • 08/11-14/11 2021
  • 01/11-07/11 2021
  • 25/10-31/10 2021
  • 18/10-24/10 2021
  • 11/10-17/10 2021
  • 04/10-10/10 2021
  • 27/09-03/10 2021
  • 20/09-26/09 2021
  • 13/09-19/09 2021
  • 06/09-12/09 2021
  • 30/08-05/09 2021
  • 23/08-29/08 2021
  • 16/08-22/08 2021
  • 09/08-15/08 2021
  • 02/08-08/08 2021
  • 26/07-01/08 2021
  • 19/07-25/07 2021
  • 12/07-18/07 2021
  • 05/07-11/07 2021
  • 28/06-04/07 2021
  • 21/06-27/06 2021
  • 14/06-20/06 2021
  • 07/06-13/06 2021
  • 31/05-06/06 2021
  • 24/05-30/05 2021
  • 17/05-23/05 2021
  • 10/05-16/05 2021
  • 03/05-09/05 2021
  • 26/04-02/05 2021
  • 19/04-25/04 2021
  • 12/04-18/04 2021
  • 05/04-11/04 2021
  • 29/03-04/04 2021
  • 22/03-28/03 2021
  • 15/03-21/03 2021
  • 08/03-14/03 2021
  • 01/03-07/03 2021
  • 22/02-28/02 2021
  • 15/02-21/02 2021
  • 08/02-14/02 2021
  • 01/02-07/02 2021
  • 25/01-31/01 2021
  • 18/01-24/01 2021
  • 11/01-17/01 2021
  • 04/01-10/01 2021
  • 28/12-03/01 2027
  • 07/12-13/12 2020
  • 30/11-06/12 2020
  • 23/11-29/11 2020
  • 16/11-22/11 2020
  • 09/11-15/11 2020
  • 02/11-08/11 2020
  • 26/10-01/11 2020
  • 19/10-25/10 2020
  • 12/10-18/10 2020
  • 05/10-11/10 2020
  • 28/09-04/10 2020
  • 21/09-27/09 2020
  • 14/09-20/09 2020
  • 07/09-13/09 2020
  • 31/08-06/09 2020
  • 24/08-30/08 2020
  • 17/08-23/08 2020
  • 10/08-16/08 2020
  • 03/08-09/08 2020
  • 27/07-02/08 2020
  • 20/07-26/07 2020
  • 13/07-19/07 2020
  • 06/07-12/07 2020
  • 29/06-05/07 2020
  • 22/06-28/06 2020
  • 15/06-21/06 2020
  • 08/06-14/06 2020
  • 01/06-07/06 2020
  • 25/05-31/05 2020
  • 18/05-24/05 2020
  • 11/05-17/05 2020
  • 04/05-10/05 2020
  • 27/04-03/05 2020
  • 20/04-26/04 2020
  • 13/04-19/04 2020
  • 06/04-12/04 2020
  • 30/03-05/04 2020
  • 23/03-29/03 2020
  • 16/03-22/03 2020
  • 09/03-15/03 2020
  • 02/03-08/03 2020
  • 24/02-01/03 2020
  • 17/02-23/02 2020
  • 10/02-16/02 2020
  • 03/02-09/02 2020
  • 27/01-02/02 2020
  • 20/01-26/01 2020
  • 13/01-19/01 2020
  • 06/01-12/01 2020
  • 30/12-05/01 2020
  • 16/12-22/12 2019
  • 09/12-15/12 2019
  • 02/12-08/12 2019
  • 18/11-24/11 2019
  • 11/11-17/11 2019
  • 04/11-10/11 2019
  • 28/10-03/11 2019
  • 21/10-27/10 2019
  • 14/10-20/10 2019
  • 07/10-13/10 2019
  • 30/09-06/10 2019
  • 23/09-29/09 2019
  • 16/09-22/09 2019
  • 09/09-15/09 2019
  • 02/09-08/09 2019
  • 26/08-01/09 2019
  • 19/08-25/08 2019
  • 12/08-18/08 2019
  • 05/08-11/08 2019
  • 29/07-04/08 2019
  • 22/07-28/07 2019
  • 15/07-21/07 2019
  • 08/07-14/07 2019
  • 01/07-07/07 2019
  • 24/06-30/06 2019
  • 17/06-23/06 2019
  • 10/06-16/06 2019
  • 03/06-09/06 2019
  • 27/05-02/06 2019
  • 20/05-26/05 2019
  • 13/05-19/05 2019
  • 06/05-12/05 2019
  • 29/04-05/05 2019
  • 22/04-28/04 2019
  • 15/04-21/04 2019
  • 08/04-14/04 2019
  • 01/04-07/04 2019
  • 25/03-31/03 2019
  • 18/03-24/03 2019
  • 11/03-17/03 2019
  • 04/03-10/03 2019
  • 25/02-03/03 2019
  • 18/02-24/02 2019
  • 11/02-17/02 2019
  • 04/02-10/02 2019
  • 28/01-03/02 2019
  • 21/01-27/01 2019
  • 14/01-20/01 2019
  • 07/01-13/01 2019
  • 31/12-06/01 2019
  • 24/12-30/12 2018
  • 17/12-23/12 2018
  • 10/12-16/12 2018
  • 03/12-09/12 2018
  • 26/11-02/12 2018
  • 19/11-25/11 2018
  • 12/11-18/11 2018
  • 05/11-11/11 2018
  • 29/10-04/11 2018
  • 22/10-28/10 2018
  • 15/10-21/10 2018
  • 08/10-14/10 2018
  • 01/10-07/10 2018
  • 24/09-30/09 2018
  • 17/09-23/09 2018
  • 10/09-16/09 2018
  • 03/09-09/09 2018
  • 27/08-02/09 2018
  • 20/08-26/08 2018
  • 13/08-19/08 2018
  • 06/08-12/08 2018
  • 30/07-05/08 2018
  • 23/07-29/07 2018
  • 16/07-22/07 2018
  • 09/07-15/07 2018
  • 30/04-06/05 2018
  • 23/04-29/04 2018
  • 16/04-22/04 2018
  • 09/04-15/04 2018
  • 02/04-08/04 2018
  • 26/03-01/04 2018
  • 19/03-25/03 2018
  • 12/03-18/03 2018
  • 05/03-11/03 2018
  • 26/02-04/03 2018
  • 19/02-25/02 2018
  • 12/02-18/02 2018
  • 05/02-11/02 2018
  • 29/01-04/02 2018
  • 22/01-28/01 2018
  • 15/01-21/01 2018
  • 08/01-14/01 2018
  • 01/01-07/01 2018
  • 25/12-31/12 2017
  • 18/12-24/12 2017
  • 11/12-17/12 2017
  • 04/12-10/12 2017
  • 27/11-03/12 2017
  • 20/11-26/11 2017
  • 13/11-19/11 2017
  • 06/11-12/11 2017
  • 30/10-05/11 2017
  • 23/10-29/10 2017
  • 16/10-22/10 2017
  • 09/10-15/10 2017
  • 02/10-08/10 2017
  • 25/09-01/10 2017
  • 18/09-24/09 2017
  • 11/09-17/09 2017
  • 04/09-10/09 2017
  • 28/08-03/09 2017
  • 21/08-27/08 2017
  • 14/08-20/08 2017
  • 07/08-13/08 2017
  • 31/07-06/08 2017
  • 24/07-30/07 2017
  • 17/07-23/07 2017
  • 10/07-16/07 2017
  • 03/07-09/07 2017
  • 26/06-02/07 2017
  • 19/06-25/06 2017
  • 12/06-18/06 2017
  • 05/06-11/06 2017
  • 29/05-04/06 2017
  • 22/05-28/05 2017
  • 15/05-21/05 2017
  • 08/05-14/05 2017
  • 01/05-07/05 2017
  • 24/04-30/04 2017
  • 17/04-23/04 2017
  • 10/04-16/04 2017
  • 03/04-09/04 2017
  • 27/03-02/04 2017
  • 20/03-26/03 2017
  • 13/03-19/03 2017
  • 06/03-12/03 2017
  • 27/02-05/03 2017
  • 20/02-26/02 2017
  • 13/02-19/02 2017
  • 06/02-12/02 2017
  • 30/01-05/02 2017
  • 23/01-29/01 2017
  • 16/01-22/01 2017
  • 09/01-15/01 2017
  • 02/01-08/01 2017
  • 25/12-31/12 2017
  • 19/12-25/12 2016
  • 12/12-18/12 2016
  • 05/12-11/12 2016
  • 28/11-04/12 2016
  • 21/11-27/11 2016
  • 14/11-20/11 2016
  • 07/11-13/11 2016
  • 31/10-06/11 2016
  • 24/10-30/10 2016
  • 17/10-23/10 2016
  • 10/10-16/10 2016
  • 03/10-09/10 2016
  • 26/09-02/10 2016
  • 19/09-25/09 2016
  • 12/09-18/09 2016
  • 05/09-11/09 2016
  • 29/08-04/09 2016
  • 22/08-28/08 2016
  • 15/08-21/08 2016
  • 08/08-14/08 2016
  • 01/08-07/08 2016
  • 25/07-31/07 2016
  • 18/07-24/07 2016
  • 11/07-17/07 2016
  • 04/07-10/07 2016
  • 27/06-03/07 2016
  • 20/06-26/06 2016
  • 13/06-19/06 2016
  • 06/06-12/06 2016
  • 30/05-05/06 2016
  • 23/05-29/05 2016
  • 16/05-22/05 2016
  • 09/05-15/05 2016
  • 02/05-08/05 2016
  • 25/04-01/05 2016
  • 18/04-24/04 2016
  • 11/04-17/04 2016
  • 04/04-10/04 2016
  • 28/03-03/04 2016
  • 21/03-27/03 2016
  • 14/03-20/03 2016
  • 07/03-13/03 2016
  • 29/02-06/03 2016
  • 22/02-28/02 2016
  • 15/02-21/02 2016
  • 08/02-14/02 2016
  • 01/02-07/02 2016
  • 25/01-31/01 2016
  • 18/01-24/01 2016
  • 11/01-17/01 2016
  • 04/01-10/01 2016
  • 28/12-03/01 2021
  • 21/12-27/12 2015
  • 14/12-20/12 2015
  • 07/12-13/12 2015
  • 30/11-06/12 2015
  • 23/11-29/11 2015
  • 16/11-22/11 2015
  • 09/11-15/11 2015
  • 02/11-08/11 2015
  • 26/10-01/11 2015
  • 19/10-25/10 2015
  • 12/10-18/10 2015
  • 05/10-11/10 2015
  • 28/09-04/10 2015
  • 21/09-27/09 2015
  • 14/09-20/09 2015
  • 07/09-13/09 2015
  • 31/08-06/09 2015
  • 24/08-30/08 2015
  • 17/08-23/08 2015
  • 10/08-16/08 2015
  • 03/08-09/08 2015
  • 27/07-02/08 2015
  • 20/07-26/07 2015
  • 13/07-19/07 2015
  • 06/07-12/07 2015
  • 29/06-05/07 2015
  • 22/06-28/06 2015
  • 15/06-21/06 2015
  • 08/06-14/06 2015
  • 01/06-07/06 2015
  • 25/05-31/05 2015
  • 18/05-24/05 2015
  • 11/05-17/05 2015
  • 04/05-10/05 2015
  • 27/04-03/05 2015
  • 20/04-26/04 2015
  • 13/04-19/04 2015
  • 06/04-12/04 2015
  • 30/03-05/04 2015
  • 23/03-29/03 2015
  • 16/03-22/03 2015
  • 09/03-15/03 2015
  • 02/03-08/03 2015
  • 23/02-01/03 2015
  • 16/02-22/02 2015
  • 09/02-15/02 2015
  • 02/02-08/02 2015
  • 26/01-01/02 2015
  • 19/01-25/01 2015
  • 12/01-18/01 2015
  • 05/01-11/01 2015
  • 29/12-04/01 2015
  • 22/12-28/12 2014
  • 15/12-21/12 2014
  • 08/12-14/12 2014
  • 01/12-07/12 2014
  • 24/11-30/11 2014
  • 17/11-23/11 2014
  • 10/11-16/11 2014
  • 03/11-09/11 2014
  • 27/10-02/11 2014
  • 20/10-26/10 2014
  • 13/10-19/10 2014
  • 06/10-12/10 2014
  • 29/09-05/10 2014
  • 22/09-28/09 2014
  • 15/09-21/09 2014
  • 08/09-14/09 2014
  • 01/09-07/09 2014
  • 25/08-31/08 2014
  • 18/08-24/08 2014
  • 11/08-17/08 2014
  • 04/08-10/08 2014
  • 28/07-03/08 2014
  • 21/07-27/07 2014
  • 14/07-20/07 2014
  • 07/07-13/07 2014
  • 30/06-06/07 2014
  • 23/06-29/06 2014
  • 16/06-22/06 2014
  • 09/06-15/06 2014
  • 02/06-08/06 2014
  • 26/05-01/06 2014
  • 19/05-25/05 2014
  • 12/05-18/05 2014
  • 05/05-11/05 2014
  • 28/04-04/05 2014
  • 21/04-27/04 2014
  • 14/04-20/04 2014
  • 07/04-13/04 2014
  • 31/03-06/04 2014
  • 24/03-30/03 2014
  • 17/03-23/03 2014
  • 10/03-16/03 2014
  • 03/03-09/03 2014
  • 24/02-02/03 2014
  • 17/02-23/02 2014
  • 10/02-16/02 2014
  • 03/02-09/02 2014
  • 27/01-02/02 2014
  • 20/01-26/01 2014
  • 13/01-19/01 2014
  • 06/01-12/01 2014
  • 30/12-05/01 2014
  • 14/11-20/11 2011
  • 20/12-26/12 2010
  • 13/12-19/12 2010
  • 06/12-12/12 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 09/02-15/02 2009
  • 19/01-25/01 2009
  • 24/11-30/11 2008
  • 13/10-19/10 2008
  • 06/10-12/10 2008
  • 29/09-05/10 2008
  • 28/07-03/08 2008
  • 07/07-13/07 2008
  • 31/03-06/04 2008
  • 11/02-17/02 2008
  • 04/02-10/02 2008
  • 28/01-03/02 2008
  • 14/01-20/01 2008
  • 10/12-16/12 2007
  • 03/12-09/12 2007
  • 26/11-02/12 2007
  • 19/11-25/11 2007
  • 12/11-18/11 2007
  • 05/11-11/11 2007
  • 29/10-04/11 2007
  • 22/10-28/10 2007
  • 08/10-14/10 2007
  • 01/10-07/10 2007
  • 17/09-23/09 2007
  • 03/09-09/09 2007
  • 27/08-02/09 2007
  • 20/08-26/08 2007
  • 13/08-19/08 2007
  • 06/08-12/08 2007
  • 30/07-05/08 2007
  • 16/07-22/07 2007
  • 09/07-15/07 2007
  • 25/06-01/07 2007
  • 18/06-24/06 2007
  • 11/06-17/06 2007
  • 04/06-10/06 2007
  • 28/05-03/06 2007
  • 14/05-20/05 2007
  • 02/04-08/04 2007
  • 12/03-18/03 2007
  • 05/03-11/03 2007
  • 26/02-04/03 2007
  • 19/02-25/02 2007
  • 12/02-18/02 2007
  • 29/01-04/02 2007
  • 25/12-31/12 2006
  • 18/12-24/12 2006
  • 11/12-17/12 2006
  • 04/12-10/12 2006
  • 27/11-03/12 2006
  • 20/11-26/11 2006
  • 13/11-19/11 2006
  • 06/11-12/11 2006
  • 23/10-29/10 2006
  • 09/10-15/10 2006
  • 25/09-01/10 2006
  • 04/09-10/09 2006
  • 28/08-03/09 2006
  • 31/07-06/08 2006
  • 10/07-16/07 2006
  • 19/06-25/06 2006
  • 05/06-11/06 2006
  • 29/05-04/06 2006
  • 27/03-02/04 2006
  • 20/03-26/03 2006
  • 13/03-19/03 2006
  • 28/11-04/12 -0001

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !


    Blog tegen de regels? Meld het ons!
    Gratis blog op http://blog.seniorennet.be - SeniorenNet Blogs, eenvoudig, gratis en snel jouw eigen blog!