Inhoud blog
  • Buiten water?
  • Watches & wonders: drie elegante meesterwerken
  • Swatch Neon collectie keert terug
  • OlympĂ©a Le Parfum
  • Invictus Parfum
  • Quick Step presenteert baanbrekende vloerencategorie Lumic
  • Citizen super Titanium
  • Alpina lanceert revolutionaire horloges
  • By the numbers
  • Schakelaar of street art?
  • Tour d'Anvers
  • Fietsen Schouwen-Duiveland
  • Kalimera, kalipera:
  • Nieuwe Europa-park achtbaan
  • Een picknicktafel voor elke buitenliefhebber
  • Inside Blinds bewijst veelzijdigheid met gordijnen
  • Ga voor een zonnige touch up met Bristol
  • Van New york naar landbouw op kasteeldomein
  • Michael Kors
  • Franke ziet het glas halfvol .. warm en gefilterd
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    wozani
    restaurants
    14-01-2019
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.evian en Kusmi tea stellen de Belgen een nieuw winters drankje voor

    Dit verrassend en heerlijk limited edition drankje combineert de zuiverheid van het natuurlijke mineraalwater evian®, met een infusie* van biologische witte thee met een delicate mengeling van fruitige natuurlijke aroma’s en warme, pittige winterse specerijen. Deze nieuwkomer is reeds beschikbaar in de Kusmi Tea®-winkels en zal vanaf februari verkrijgbaar zijn bij Delhaize.

    Een zintuiglijke reis met pittige specerijen voor een verrassend winterdrankje. Deze “Witte Thee in Limited Edition”drank is geïnspireerd op de limited edition Tsarevna thee die jaarlijks ontwikkeld wordt door Kusmi Tea® voor de eindejaarsfeesten. Voor dat tikkeltje extra tijdens een lekkere pauze. Om de feestelijkheden te verlengen, kreeg deze limited edition een feestelijke kleur. De zilveren kleur van de fles en de warme en pittige smaken zorgen voor een originele zintuiglijke ervaring. Met deze limited edition vieren evian® en Kusmi Tea® hun gemeenschappelijke waarden: traditie, knowhow, durf en creativiteit.

    Het nieuwe drankje is gepresenteerd in een individueel en elegant flesje van 37 cl dat 100% recycleerbaar is. Zijn esthetische vorm zorgt voor een optimale ergonomie terwijl de eigenschappen van de drank perfect bewaard worden. De aangeraden prijs** in België ligt afhankelijk van het distributiecircuit tussen € 2,09 en € 3,09. De limited edition is nu reeds te ontdekken in de Belgische Kusmi Tea®-winkels en in een select aantal horecazaken. Vanaf februari 2019 zullen de flesjes bij Delhaize beschikbaar zijn.

    Het aanbod van evian infused x Kusmi

    De samenwerking van evian® en Kusmi Tea® is een ode aan beide Franse huizen die erfgoed en traditie combineren met waarden als durf, schoonheid, creativiteit en innovatie. evian infused x Kusmi is een uniek assortiment van zowel originele als gesofisticeerde dranken, ontstaan uit de combinatie van de puurheid van het natuurlijke mineraalwater evian®, en de erkende knowhow van Kusmi Tea® om eerder onuitgegeven theemengelingen te maken.

    Het assortiment van evian infused x Kusmi, dat verfrissend, delicaat en uniek is, steunt op twee recepten die een opmerkelijk evenwicht vertonen dankzij de samenstelling van meer dan 94% natuurlijk mineraalwater met een infusie van witte biologische thee* en een delicate mix van fruitige, plantaardige en bloemige aroma’s. Beide recepten dragen een biologisch certificaat en zijn ontwikkeld met natuurlijke aroma’s.

    Gearomatiseerde Witte Thee met Munt & Framboos

    De verfijnde combinatie van de frisheid van munt met de zachtheid van framboos, biedt een exotische zintuiglijke ervaring. De delicaatheid van de biologische infusie (Geconcentreerde infusie op basis van concentraat van biologische witte thee) van witte thee en van het natuurlijk mineraalwater evian® slaagt er als geen ander in om met deze geraffineerde mix een zintuiglijk genot op te wekken.

    Gearomatiseerde Witte Thee met Perzik & Viooltjes

    Deze subtiele mix, die de zintuigen in vervoering brengt, is het resultaat van de vernieuwende ontmoeting tussen de zachtheid van perzik en de elegantie en gratie van viooltjes, elk subliem dankzij het natuurlijke mineraalwater evian® en een delicate biologische infusie van witte thee.

    evian® natuurlijk mineraalwater is afkomstig uit het hart van de Franse Alpen, een uniek geologisch gebied in de wereld. Gedurende meer dan 15 jaar baant het water zich een weg door de rotsen en op die reis wordt het verrijkt met karakteristieke mineralen. evian® zet zich al meer dan 25 jaar in om de natuur in de omgeving van de bron te beschermen om de uitzonderlijke kwaliteit van evian® natuurlijk mineraalwater te bewaren voor de toekomstige generaties. evian® natuurlijk mineraalwater is van nature zuiver en evenwichtig samengesteld en voldoet perfect aan de hydratatiebehoeften van iedereen, de hele dag door. evian®, het iconisch merk van Danone, onderschrijft de ‘One Planet. One Health’ visie dat onze gezondheid en deze van de planeet onlosmakelijk met elkaar verbonden zijn. evian®, Volvic® en Badoit® zijn de drie merken natuurlijk mineraal water die in België op de markt gebracht worden door NV Danone Waters Benelux SA. De onderneming stelt zo’n dertig personen te werk en functioneert als een dynamische KMO binnen het bedrijf Danone.

    Kusmi Tea®, opgericht in 1867, is een theehuis dat zowel moderniteit als traditie cultiveert aan de hand van verschillende niet te missen welzijnscreaties, grote klassiekers en legendarische recepten die vandaag echte iconen zijn geworden. Als ontmoetingspunt van smaken, culturen en kleuren, belichaamt Kusmi Tea® al 150 jaar de schoonheid van theemengelingen.





    14-01-2019 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    13-01-2019
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.De 7 mooiste dorpjes om te bezoeken in de zuidelijke Alpen
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Voor sommigen hebben ze iets weg van het einde van de wereld, anderen noemen ze het besneeuwde koninkrijk op het dak van Frankrijk. In winterse tijden zijn zuidelijk gerichte wintersportdorpen een gezellig toevluchtsoord voor gezinnen. Hier volgen enkele dorpen die hun naam niet gestolen hebben.

    Saint-Véran, “het land waar de haan naar de sterren pikt”

    Op 2.042 meter hoogte, in het hart van het regionale natuurpark van de Queyras, is Saint-Véran tot nu toe het hoogst gelegen dorp in Europa en ook een van de mooiste dorpen in Frankrijk. Hier wandel je rond tussen oude, traditionele gebouwen (uit 1641), kijk je op naar bekoorlijke kerken, proef je ambachtelijk brood recht uit een oude oven en kun je, na het vallen van de avond, bijna de sterren aanraken vanuit de sterrenwacht in Saint-Véran (op een hoogte van 3.000 m).

    La Grave-La Meije, authenticiteit troef

    Geen hotel met grote luxe, geen houten chalet: in de Meijeregio hult de typische gezelligheid van de Hautes-Alpes zich alleen in steen. De huizen, op rotsbodem gebouwd en met leistenen daken, kijken uit op de omringende bergen. La Grave nestelt zich tussen L’Oisans en de Col du Lautaret en staat bekend om zijn wondermooie zonsondergangen om lichaam en ziel te verwarmen. Door zijn wilde aard en kwaliteitssneeuw is La Grave ook een trekpleister voor grote alpinisten. De stoeltjeslift vanuit het dorp staat in verbinding met de Girosegletsjer en brengt je in 30 minuten tot op 3.200 m hoogte, tussen de uitgestrekte gletsjervlaktes.

    Pelvoux-Vallouise, een wit paradijsje

    Poedersneeuw zover het oog reikt, stralende zon, hooggelegen pistes met als extraatje het panorama over de vallei en maagdelijke ruimte waar de natuur heer en meester is … Ja, Pelvoux-Vallouise behoort tot de wintersportdorpen die (bijzonder) genereus zijn. Het dorp grenst aan het nationale park Les Ecrins en is één grote speeltuin: je kunt hier langlaufen, sneeuwschoenwandelen, een tochtje met de hondenslee maken en tourskiën. Van 1.250 m tot 2.300 m beleef je hier zalig glijplezier met je gezin.

    Weg van de mallemolen, in Crévoux

    “In de hele regio slaagde alleen Crévoux erin om zijn gezicht van weleer te behouden.” Bergdorp Crévoux is een mix van traditie en natuur, en charmeert met zijn landelijke, vredige karakter. Crévoux ligt op 1.600 m hoogte in het Parpaillonmassief en maakt deel uit van de oudste skigebieden in de zuidelijke Alpen. Hier kom je om te alpineskiën (natuurlijk), maar ook voor de prachtige wandelingen op sneeuwschoenen of langlaufski’s. Dit dorp op mensenmaat, zijn regionale knowhow en wilde natuur, soms wispelturig maar nooit chagrijnig, verovert de harten van elk gezin.

    Saint-Paul-sur-Ubaye, terug naar de bron

    Het dorp Saint-Paul-sur-Ubaye is omringd door lariksbossen en het gezang van ruisend ijswater. Ook hier krijg je weer voeling met de natuur. Om het in één woord samen te vatten: decompressie. Tussen de hoge vallei en de oude vallei van de Ubaye liggen 6 km wandelpaden waar je met je gezin van de buitenlucht kunt genieten. Het is waar: in Saint-Paul-sur-Ubaye ga je niet alleen langs ... je blijft hier voor je vakantie en daarna kom je terug, telkens weer.

    Ancelle, een mooi sneeuwdorpje in de Champsaur

    In het piepkleine wintersportdorpje Ancelle, op een hoogvlakte op 1.350 m, schijnt de zon genereus en beleef je de ideale vakantie met je gezin. Hier neem je rustig je tijd om te skiën of een sneeuwschoenwandeling te maken in de vallei van de Rouanne, om de architectuur van de hoge Alpen te bewonderen, tourtons of oreilles d’ânes te proeven op een lekker, typisch adresje in het dorp of om gewoon opnieuw te leren ademen. In slow motion, ver weg van de routine.

    Skipret en stadswallen in Roubion-Les-Buisses

    Op maar 70 km van Nice, op de Route des Grandes Alpes, in het nationale park Mercantour, leunt een pittoresk dorpje tegen de bergflank aan. Zijn naam? Roubion-Les-Buisses. De robuuste, bekoorlijke stadswallen die dateren uit de middeleeuwen hebben zichtbaar de tijd getrotseerd. En rondom? Ongerepte natuur, een landelijke omgeving met hier en daar een oude schuur met leistenen dak en duizenden hectare bos om in rond te zwerven.

    13-01-2019 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    12-01-2019
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Holala - Passionata's kant - en sierwerk

    Een onweerstaanbaar grafisch kantontwerp dat zich perfect laat combineren met de lentegarderobe. Een samenspel van etnische kanten patronen en fijn geborduurde bloemen die resulteren in een sterk visuele impact. De nieuwste lijn ‘Holala’ van Passionata bevat alle ingrediënten voor een uiterst verfijnde verleidingsserie.

    De decoratieve beugelloze beha is een fashion item op zich dat zich perfect laat dragen onder een stoer jasje en in combinatie met een onderstuk met hoge taille. De ontwerpers laten ook de zon in de lijn schijnen met de kleur Honey Gold, een echt must-have. De heerlijke warme zomerkleur speelt met schaduwen en verlicht, verblindt en geeft vonken en vuur, net als de Holala-lijn zelf.







    12-01-2019 om 08:31 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    11-01-2019
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Garden in the city

    Mayerline SS19

    Bye bye winter, hello spring! Een nieuw fris beeld van groen en lila geeft zin in de lente. Groen brengt balans en optimisme terwijl lila zorgt voor de zachte touch aan het totale silhouet. Botanische en bolletjesprints maken van dit thema een fleurig en modern geheel om de lente met een goed gevoel te starten. Door de toevoeging van navy blue is deze kleurencombinatie zelfs al onmiddellijk draagbaar.

    Mayerline staat voor vrouwelijkheid op een natuurlijke manier, wat opnieuw afstraalt op de zomercollectie 2019. Niet alleen in prints, maar ook bij de keuze van materialen. Linnen en katoen zijn volop aanwezig in de nieuwe collectie en ook botanische, natuurlijke en grafische prints in frisse kleuren doen aftellen naar het volgend seizoen. Laagjes, suited-up, vrouwelijke jurken, … bieden bovendien talrijke combinatiemogelijkheden. De Mayerline-vrouw mag zijn wie ze zelf wil, mag haar persoonlijkheid volop tonen en erop vertrouwen dat de toekomst geweldig zal zijn. Dare to look perfect!











    11-01-2019 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    10-01-2019
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Deceuninck ontvangt VinylPlus productielabel
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Deceuninck kondigt met fierheid aan dat zijn Zendow-gamma het VinylPlus®-productlabel ontvangen heeft. Dat gebeurde na een diepgaande audit uitgevoerd door BRE, een Brits onafhankelijk onderzoeksinstituut. Het VinylPlus®-label lauwert Deceuninck voor zijn vele initiatieven en jarenlange inzet op het vlak van maatschappelijk verantwoord ondernemen.

    Het VinylPlus-productlabel is het eerste duurzaamheidskeurmerk voor kunststof kozijnen. Het wordt toegekend op basis van volgende strikte criteria: 1. verantwoord aankoopbeleid – de traceerbaarheid van grondstoffen; 2. gecontroleerd circulair beheer – verantwoord afvalbeleid en gebruik van gerecycleerde materialen; 3. organochlorine emissies – de aankoop van pvc bij erkende leveranciers die voldoen aan het ECVM-charter (European Council of Vinyl Manufacturers); 4. duurzaam gebruik van additieven – loodvrije producten en verantwoord gebruik van cadmium voor een lagere ecologische voetafdruk en 5. energie- en klimaatstabiliteit – energie-efficiëntie en het gebruik van hernieuwbare energie. Deceuninck ontving het certificaat eind 2018 in de kantoren van VinylPlus.

    Francis Van Eeckhout, CEO van Deceuninck: “Het VinylPlus®-productlabel past perfect in onze missie ‘bouwen aan een duurzame (t)huis’, waarvan ecologie een van de drijvende krachten is. Het is bovendien een belangrijk argument voor onze klanten omdat het garandeert dat de producten die zij kopen echt duurzaam zijn. Ten slotte bevestigt het ook pvc als een duurzaam en toekomstgericht materiaal voor de bouwsector.”

    Brigitte Dero, General Manager VinylPlus®: “De belangrijkste doelstelling van het VinylPus®-productlabel is bedrijven te helpen de superieure performantie van hun producten en hun bijdrage tot duurzaamheid en tot een circulaire economie te promoten en aldus de spirit van het VinylPlus®-programma te belichamen. Door het verkrijgen van het VinylPlus®-label onderscheiden bedrijven zich van andere en maken ze het klanten en voorschrijvers gemakkelijk om hun pvc-producten te identificeren op grond van hun prestaties op het vlak van duurzaamheid.”

    Foto: V.l.n.r.: Vincent Stone (VinylPlus), Brigitte Dero (VinylPlus), Margot Lannoo (Deceuninck), Eline Dujardin (Deceuninck), Charlotte Röber (Eppa).

    10-01-2019 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    09-01-2019
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Warmte uit de ruimte ... Dikkentruiendag 12 februari

    O'Neill Firewall Magma keeps you warm. Door de verwarming ten minste 1 graad lager te zetten en een warme trui aan te trekken kan iedereen 6% energie per graad besparen en de CO2-uitstoot laten dalen. Op 12 februari is het weer zo ver en O'Neill helpt met de Firewall Magma technologie een handje om je lichaam lekker warm te houden.

    Firewall Magma is een zacht geprint patroon, strategisch op de rugzijde van kledingstukken zoals o.a. de Baffle fleece geplaatst, dat helpt om je lichaamswarmte ongeveer 25% langer vast te houden dan de gemiddelde voering. Firewall Magma bevat de trizar emisshield® technologie die oorspronkelijk ontwikkeld werd door NASA als een warmteschild op de buitenkant van ruimteschepen om de enorme hitte bij de passage door de atmosfeer te reflecteren en terug uit te stralen. Dankzij Firewall Magma wordt de kledij ook een stuk lichter want je hebt minder lagen nodig om je lichaam warm te houden. Geen excuses meer dus om je verwarming op 12 februari niet een graadje lager te zetten!











    09-01-2019 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    08-01-2019
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Tijdloze musthaves voor elke heer

    Geen garderobe kan zonder grondbeginselen, zelfs niet de garderobe van een man. Het is immers gemakkelijker om een ​​outfit samen te stellen die begint met een basisitem. En voor mannen die niet van winkelen houden, is het een win-win situatie: koop een hele voorraad tijdloze klassiekers en ze hoeven niet nog een tijdje te winkelen.

    SUN68 - GISSING - BRAX

    • Denim - Of het nu gaat om een ​​shirt, een vest of een broek, denim is onmisbaar in elke herenkledingkast. Zowel casual als chique looks zijn mogelijk, afhankelijk van de combinatie die u maakt.

    • Button-down overhemd - Je kunt nooit fout gaan met een mooi shirt. Een avondje uit met de jongens, een romantische date of een familiefeest, een shirt kan bij elke gelegenheid worden gedragen.

    • Polo - Een polo geeft je outfit meteen een sportief-chique boost. Verkrijgbaar in elke kleur en elk patroon, met lange of korte mouwen, katoen of piqué, de mogelijkheden zijn eindeloos.

    • Chino - Het perfecte alternatief voor jeans en de meest praktische en veelzijdige broek voor mannen. De betrouwbare all-rounder van de garderobe is een pasvorm met een T-shirt en sneakers, evenals een shirt, blazer en brogues. Dat betekent dat als je op het perfect passende paar zit, je verschillende paren in verschillende kleuren moet oprollen.

    • Leren jas - De altijd betrouwbare klassieker, die het hele jaar door gedragen kan worden. Het is een overgangsjas die je van seizoen tot seizoen op herhaling kunt dragen. Het ideale stuk om een ​​mannelijke kleding te creëren.

    • Blazer - Geeft elke man een respectabele uitstraling. Een kledingstuk dat elke casual look verfijnt, of het nu voor een formele of een informele gelegenheid is.

    En natuurlijk, voor elke outfit heeft de garderobe van elke man een paar instappers en enkele zwarte veterschoenen nodig.

     

     

     











    08-01-2019 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    07-01-2019
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Floris van Bommel gaat helemaal zwart, wit en grijs op ons af

    Een paar weken geleden was je nog steeds op zoek naar smaragdgroene glitterpumps of lippenstiftrode stiletto's om bij die perfecte kerstoutfit te passen, maar het is nu tijd om je klaar te maken voor de lente, om te investeren in degelijke maar toch leuke basics en tegelijkertijd wat kleding te wassen .

    • Investeer in een wit of grijs paar elegante sneakers zodat je ze gemakkelijk kunt matchen met je favoriete spijkerbroek of lang geplooid rokje als de eerste lentetekenen er zijn.

    • Voor uw mooie werkbijeenkomsten heeft u een comfortabele en toch stijlvolle platte sandaal nodig. Waarom? Omdat we niet willen wisselen tussen dat lelijke paar sneakers dat veel te lang achterin je auto zit en je veel te hoge hakken tijdens het rijden van de ene meeting naar de andere.

    • En voor de onvoorspelbare date zijn er nog steeds die hoge hakken. Geen zorgen.

    Comfy? Controleren!

    Stijlvol? Controleren!

    Sexy? Dubbel Check!







    07-01-2019 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    06-01-2019
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.12 januari : kiss a ginger day

    Rock het als een roodharige! We zijn slechts een paar dagen verwijderd van 12 januari, de datum waarop majestueus rood haar zal worden aanbeden. Kiss a Ginger Day brengt lieftallige kussen aan roodharigen die zijn geplaagd door de kleur van hun haar. Het is een ​​positievere spin, het tegengestelde van de creatie van een Kick A Ginger-campagne enkele jaren terug.

    Rood haar is een gewaagde uitdaging, het is fel en ook zeldzaam: minder dan 2 procent van de wereldbevolking wordt geboren met rood haar. Niet alleen moeten roodharigen trots zijn, maar deze zeldzaamheid optimaal benutten. Een geweldige manier is om roodharige kleuren te dragen die hun scharlakenrode golven aanvullen. Hierna een verzameling kleuren die de rode haarkleur perfect aanvullen.

    Groene tinten zien er geweldig uit bij alle roodharigen. De meeste tinten groen zijn direct vleiend voor gingers en smaragdgroen en olijfgroen zijn voor hen gemaakt. Roodharigen in het bleke gedeelte van het spectrum denken misschien dat het dragen van witte en andere lichte neutrale kleuren misstaan, een foute opvatting. Wit staat behoorlijk stijlvol en geeft bij roodharigen, een extra kleurinjectie.

    Veel beroemdheden en mode-experts hebben ten overvloede bewezen dat roodharigen onbetwistbaar rood kunnen dragen. Overdrijven is uit den boze. Rood haar springt in de kijker bij diepblauwe kleur zoals kobalt, marine of koningsblauw.

    Ginger day speciaal voor roodharigen dus, een extra verjaardag, hoewel er geen reden is om te wachten om knuffels te geven of van rood haar te houden. Een uitgelezen gelegenheid gewoon om affectie te delen met onze geliefde gingers, een genegenheid die zich in vele vormen kan uiten.

     

     

     













    06-01-2019 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    05-01-2019
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Valentine: rozen zijn rood, viooltjes blauw

    Rozen zijn rood, viooltjes zijn blauw, sommige lingerie-inspiratie van sommige Valentine's voor jou!

     

     

    Niets zegt Valentijnsdag helemaal zoals rode rozen en lingerie in tijdloos rood en zijn roze tinten. Rood wordt geassocieerd met passie, liefde en verlangen - perfect voor de viering van liefde en romantiek.

    Rood legt altijd een verklaring af en is een universeel vleiende kleur. Van warmroze orchidee tot chili rode tinten, met letterlijk honderden variaties om uit deze vurige tint te kiezen, er is er een om de gloed in elke huidtint naar voren te brengen. Een verscheidenheid aan mooie en verleidelijke stukken biedt ongetwijfeld inspiratie.







    05-01-2019 om 09:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    04-01-2019
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Voor altijd jong

     

    Young is een ‘instelling’ - Marie Méro SS19

    Marie Méro-vrouwen kleden zich jong en onberispelijk. Sensueel, speels en zelfs een beetje cool: dat is alles. Het Belgische label brengt een beetje mysterie in de modescene. Een verleidelijke lange jurk voor een feestje, casual op zaterdag in een comfortabele broek met sportieve elementen of ga naar de stad in een trendy shirtjurk? Ze kiest te allen tijde klasse en stijl!







    04-01-2019 om 08:13 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    03-01-2019
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Slovenië is een top resibestemming voor 2019

    Slovenië verwelkomt alsmaar meer reizigers. Dat zal in 2019 niet anders zijn want het kleine land aan de Adriatische Zee heeft de reizigers zoveel te bieden, top bezienswaardigheden die je moet gezien hebben.

    De cijfers waarmee de toeristische dienst van Slovenië uitpakt zijn indrukwekkend. In de periode januari – oktober 2018 arriveerden ruim vijf miljoen toeristen in het land. Wat de buitenlandse reizigers betreft gaat het om een stijging van 14 % tegenover het voorgaande jaar.

    Waarom zoveel mensen voor Slovenië kiezen ?

    Het antwoord kan je in een notendop samenvatten. Eén, het is een super groene bestemming, het meest beboste land van Europa, met Ljubljana als de meest groene hoofdstad. Twee, het is een paradijs voor actieve vakanties en voor kampeerders. Drie, een topper voor zij die houden van lekker eten en drinken. Vier, een marktleider op het vlak van wellness waarbij genieten, rust, zalig relaxen voorop staan. Vijf, er is een goede toeristische infrastructuur met gezellige, comfortabele hotels, B&B’s, verblijven op de boerderij en vakantiewoningen.

    Wil je in 2019 meer ontspannen ?

    Kies dan voor Slovenië, het land van water en spa’s, van thermale en minerale bronnen met gezond en genezend water. “Het water is de bron van het goede leven” zegt men in Slovenië.

    Wil je dat zelf ervaren dan ga je naar één van de vele fantastische health resorts waar je ook met het ganse gezin kan herbronnen in prachtige openluchtzwembaden, relaxen in zwart thermaal water en zelfs in een bier en honing bad dat wonderen doet voor je lichaam.

    Wil je in 2019 de Sloveense kust leren kennen ?

    De kustlijn, tussen Italië en Kroatië, is nog geen 50 km lang maar wat een pracht ! Ga zeker naar het magisch mooie Piran met zijn mysterieuze smalle straatjes en zijn brede boulevard langs de zee. Net buiten de stad wordt het beste zout van Europa geproduceerd en het zoutwinningsgebied kan je bezoeken. Het is deels natuurgebied, deels voor zoutwinning bestemd. Je kan wandelen door de zoutpannen en het verhaal over de geschiedenis van de zoutwinning is mateloos interessant.

    Wil je in 2019 de toppers van Slovenië zien ?

    Je kan ze tijdens een unieke rondreis gemakkelijk aan elkaar breien want grote afstanden zijn er niet. Daar gaan we, van het sympathieke Ljubljana naar de Adriatische kust, van het Meer van Bled, symbool van de pracht van Slovenië, naar Maribor, de historische stad in het oosten van het land.

    Ook het Meer van Bohinj staat op het reisprogramma en het Triglav Nationaal Park met zijn indrukwekkend natuurschoon. En reis je in 2019 naar Slovenië dan bezoek je natuurlijk de Grotten van Postojna. Ze zijn enorm, 24 km hallen en passages !

    Wil je in 2019 Slovenië écht beleven ?

    Probeer dan één van de vele grote evenementen mee te pikken zoals het Ljubljana Festival (27 juni – 31 augustus). Dit gigantische openluchtfeest met muziek, theater, dans en vele andere kunstvormen maakt van de Sloveense hoofdstad een zomers top-trefpunt. Van 19 tot 26 juni wordt Črnomelj de folklore hoofdstad van het land tijdens het Jurjevanje International Folklore Festival





    03-01-2019 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    02-01-2019
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Pannenkoekn met Parmaham en eekhoorntjesbrood
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Ingrediënten voor 4 personen: voor de pannenkoeken: 80 g bloem, 2 eieren en 300g melk. Voor de vulling: 600g eekhoorntjesbrood, 50g ui en 1 teentje knoflook, 1 laurierblad, 2 kleine takjes tijm, 60g geraspte Parmezaanse kaas, zout en peper, 300g bechamelsaus, 30g boter en olijfolie.

    Voorbereidingen:

    Voor de pannenkoeken meng alle ingrediënten voor de pannenkoeken samen met een snuifje zout. Laat gedurende 30 minuten rusten. Vet een kleine pan in met een beetje boter. Giet er vervolgens een pollepel van het beslag in en draai met de pan zodat de hele bodem bedekt is met het beslag. Laat gedurende 2 minuten bakken en draai vervolgens de pannenkoek om. Wanneer de pannenkoek gaar is plaatst u ze op een bord en kan u verdergaan met het bakken van de rest van het beslag. Let op : houd steeds de pan vettig door er altijd een beetje olie of boter in te doen.

    Voor de vulling: bak de ui samen met de knoflook bruin in een pan. Voeg er vervolgens de versneden Parmaham, het eekhoortjesbrood, het laurierblad, de tijm en peper en zout aan toe. Laat bakken gedurende 30 minuten op een mattig vuur. Wanneer de champignons gaar zijn, verwijder dan het laurierblad en meng ¾ met de reeds klaargemaakte bechamelsaus.

    Open de pannenkoeken op een werkblad en vul ze met het Parmaham-eekhoorntjesbrood beslag. Besprenkel ze vervolgens met de geraspte Parmezaanse kaas. Vouw ze in een driehoekige vorm en leg ze in een mooie schaal. Werk af met nog wat Parma reepjes en eekhoorntjesbrood erboven alsook enkele klontjes boter en bak ze in een over ven 190° gedurende 25 minuten.

    Smakelijk!

    02-01-2019 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    01-01-2019
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Meer tijd met het gezin wordt nieuwjaarsvoornemen voor bijna 1 op 3 Belgen
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Brussels Airlines wil hen een duwtje in de rug geven bij de realisatie. Onder de slagzin ‘Happy Times’ wil Brussels Airlines Belgen meer tijd met elkaar laten doorbrengen. De maatschappij onderzocht samen met onderzoeksbureau iVOX hoeveel belang Belgen hechten aan samen tijd doorbrengen en hoe ze dit liefst doen. 75% van de Belgen vindt tijd met familie een belangrijke factor om gelukkig te zijn. 8 op 10 ondervraagden met een relatie zeggen dat reizen hen weer verliefd kan maken. 3 op 10 landgenoten maken van meer ‘quality time’ zelfs een nieuwjaarsvoornemen voor 2019.

    Minder dan 1 uur quality time per dag

    Uit de resultaten van een onderzoek uitgevoerd door Brussels Airlines en iVOX blijkt dat driekwart van de Belgen (75%) tijd met familie een belangrijke factor vindt om gelukkig te zijn. Voor 4 op 10 (41%) is dat zelfs dé belangrijkste. Toch zegt meer dan de helft van de bevraagden (53%) dat ze te weinig tijd hebben voor hun gezin en familie. 3 op 10 Belgen onder de 55 geeft aan dat ze maximum 1 uur per dag samen spenderen. Bijna 3 op 10 Belgen (29%) maakt van meer tijd spenderen met het gezin en familie een nieuwjaarsvoornemen voor 2019.

    Reizen voor meer quality time samen

    90% van de gezinnen met kinderen zegt dat op reis gaan de ideale manier is om meer tijd met elkaar door te brengen. Het kan bovendien ook de liefde een handje helpen, want 8 op 10 mensen in een relatie zeggen dat een reis hen weer helemaal verliefd kan maken. Brussels Airlines wil de Belgen een duwtje in de rug geven bij het realiseren van hun goede voornemens en lanceert daarom ‘Happy Times’, met vluchten vanaf 34 euro naar meer dan 100 bestemmingen om een fantastische tijd door te brengen met partner, familie of vrienden.

     

     

    01-01-2019 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.New Year
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    01-01-2019 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    31-12-2018
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Overnachten op het circuit van Heusen-Zoler
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Boys-will-be-boysweekend op het Circuit van Zolder

    Het circuit van Heusden-Zolder vormt het ideale decor voor een weekend onder de mannen. Belvilla heeft een woning die zich praktisch op het circuit bevindt. Een beter locatie om de wondere wereld van de autosport te ontdekken, is er niet. Dat kan uiteraard ook voor een weekend onder vrouwen.

    Naast het circuit nabij de bossen

    Vlakbij het circuit kan je je vanop het terras – maar ook vanuit de tuin, woonkamer en keuken – van de villa vergapen aan wat zich op het circuit afspeelt. Wie even genoeg heeft van het racegebeuren, kan op tocht gaan in de achterliggende bossen. De woning beschikt over vier charmante slaapkamers, een aangename tuin en een terras met adembenemend uitzicht. Het huiselijke kader biedt een gevoel van thuiskomen.

    Shoppen om de hoek

    De vrouwen die meewillen en de racewagens liever laten voor wat ze zijn, kunnen hun hart ophalen in het shoppingwalhalla Maasmechelen Village dat zich op een steenworp van de riante vakantiewoning bevindt. Cultuurliefhebbers kunnen op hun beurt naar Hasselt, Genk of Maastricht trekken.

    Meer dan brullende motoren

    Het circuit verbindt mensen met elkaar. Het is meer dan alleen racen wat de klok slaat. Zo komt er een bmx-parcours, speeltuin en een overdekte wielerpiste.

    Interessante data

    Wie toch vooral voor de autoraces gaat kan hier de dagelijkse kalender terugvinden. Wanneer de internationale testdagen voor auto’s en motoren precies plaatsvinden in 2019, is nog niet bekend. Wat wel al geweten is, is dat de Deutsche Tourenwagen-Masters (DTM) – één van de belangrijkste Europese racecompetities – gereden wordt op 17 en 19 mei in Zolder. Ook de Belcar Endurance Championship gaat in 2019 viermaal door in Zolder. De exacte data vind je hier. Het ideale moment om onder vrienden een weekendje eropuit te trekken en te logeren in een vakantiewoning met zicht op de baan.

     

    31-12-2018 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Ondanks toenemende digitalisering is kerstbeleving onveranderd
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Center Parcs onderzoekt na 10 jaar opnieuw de manier waarop we de kerst doorbrengen: • Ruim 6 op 10 Belgen vieren kerst liefst in gezelschap van familie en vrienden - • Een derde contacten met vrienden verloopt via social media - • Feestdagen, hét moment om met familie of vrienden te genieten van midweek of weekend weg.

    We treffen elkaar steeds vaker in de digitale wereld, maar zorgt dat er ook voor dat we elkaar ook met kerst virtueel ontmoeten? Center Parcs deed in 2008 onderzoek naar de manier waarop we in België, Nederland en Duitsland de kerst doorbrengen. Nu tien jaar later is hetzelfde onderzoek nogmaals uitgevoerd door Direct Research. Ten opzichte van tien jaar geleden onderhouden we onze vriendschappen ruim 3 keer zo vaak vooral op social media. Kerst vieren we nog exact hetzelfde. We houden samen de traditie in ere en brengen de kerstdagen het liefst door in het goede gezelschap van familie en vrienden. Dat geldt niet alleen voor 60 procent van de Belgen, maar ook voor 6 op de 10 inwoners van onze buurlanden, Nederland en Duitsland.

    Dit resultaat is opvallend aangezien ook uit het onderzoek blijkt dat 36% van de mensen tegenwoordig vanwege tijdsgebrek steeds meer moeite heeft om de relatie met familie en vrienden te onderhouden. Ondanks dat we het druk hebben, maken we tijdens de kerst wél tijd voor elkaar vrij om echt even samen te zijn.

    Mede door de opkomst van digitalisering en nieuwe technologieën besteden mensen hun tijd nu anders dan tien jaar geleden. Belgen geven aan dat zij hun vriendschappen tegenwoordig voor 28% via social media onderhouden, in 2008 was dat nog maar 13%. De kersttraditie om de feestdagen met familie en vrienden door te brengen staat desondanks nog steeds als een huis.

    1 op de 4 Belgen tijdens feestdagen op vakantie

    Een kwart van de Belgen zegt het leuk te vinden om kerst in een andere omgeving te vieren. Zo brengt 16% van de vakantiegangers de kerstvakantie het liefst door in een vakantiepark. Verder gaat een groot deel op wintersport of naar de zon. Van alle Belgen die tijdens de feestdagen op vakantie gaan, zegt 42% dit vooral te doen om aan de waan van alledag te ontsnappen. Dit geldt voor 41% van de Nederlanders en 47% van de Duitsers.

    Samen genieten van kerstdiner absolute favoriet

    In de Kerst Top 3 steekt genieten van een heerlijk kerstdiner er voor Belgen (30%), Nederlanders (32%), en Duitsers (39%) bovenuit. Op de tweede plaats staat het ophangen van de kerstversiering, gevolgd door ontspanning. Ook vinden Nederlanders, Belgen en Duitsers elkaar in andere kersttradities. Zoals een bezoek aan een kerstmarkt, elkaar verwennen met kerstcadeaus en tijd doorbrengen met kinderen en kleinkinderen.

    Verder brengen ongeveer 4 op de 10 kinderen, ongeacht hun nationaliteit, veel tijd door op social media. 23% van de Belgische ouders geeft aan dat het gebruik van digitale apparaten in huis ten koste gaat van de quality time. Op de vraag waar de Belgische kinderen de voorkeur aan geven; een weekend weg met de familie naar een vakantiepark of een weekend gamen, geeft 66% de voorkeur aan een weekend weg boven 15% een weekend achter de spelcomputer.

    “De uitkomst van het onderzoek verbaast ons niet, de kerstvakantie is één van de drukste perioden bij Center Parcs en brengt kinderen, ouders en grootouders bij elkaar”, zegt Mark Giethoorn, Deputy Managing Director. “Al onze activiteiten en accommodaties zijn erop gericht om mensen van alle leeftijden samen te brengen. Zo kun je gebruikmaken van speciale kerstarrangementen en genieten van de magische kerstsfeer in Winter Wonderland, met feestelijke versieringen, glinsterende lichtjes en allerlei leuke winterse activiteiten.”

    Center Parcs Europe - Europa’s grootste aanbieder van korte vakanties - is onderdeel van Pierre et Vacances Center Parcs Group. Al ruim 50 jaar is Center Parcs expert op het gebied van korte vakanties in de natuur, gedurende het hele jaar. Als grondlegger van de korte vakantie dichtbij huis heeft Center Parcs een nieuwe standaard gezet in de recreatiesector, maar wil haar gasten ook in de toekomst blijven verrassen. Dat doet zij door te blijven innoveren en ook in de komende jaren een nieuwe standaard te zetten: in beleving, verblijf en echt even samenzijn. Center Parcs kenmerkt en onderscheidt zich door de talloze activiteiten voor ieder familielid, want het is pas echt vakantie als iedereen het naar zijn zin heeft, dan ben je echt even samen. Center Parcs bezit 26 Europese parken waar jaarlijks ruim 4,2 miljoen mensen overnachten. Het totale aantal accommodaties bestaat uit 16.700 appartementen en cottages in Europa. In 2017/2018 realiseerde Center Parcs een omzet van 697 miljoen euro. www.centerparcs.be

    31-12-2018 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    30-12-2018
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Het Smurfenavontuur: reeds 160.000 bezoekers!
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Mis ze niet! Te bezoeken tot 27 januari ! Een Collector catalogus om onder de kerstboom te plaatsen.

    Meer dan 160.000 bezoekers hebben het Smurfenavontuur dit jaar al bezocht. De verbeterde scenografie in het Paleis 2 heeft vele bezoekers kunnen bekoren om de wereld van de Smurfen te ontdekken; hun dorp en het huis van de grote Smurf te bezoeken, Gargamel gevangen te nemen, de ontsnapping op de rug van een ooivaar te ervaren door middel van een VR-bril, ….!

    Chloé Beaufays, woordvoerster van “Het Smurfenavontuur”: "Vandaag hebben we al 160.000 bezoekers die het Smurfenavontuur bezocht hebben en we verwachten met de eindejaarsfeesten de kaap van 200.000 bezoekers te overtreffen. Omdat er zoveel fans zijn, hebben we een Collector catalogus ontwikkeld die in de shop in Palais 2 verkocht zal worden. Een smurfig geschenkidee voor onder de kerstboom!”

    Waar zullen onze Smurfen na België gaan? We hopen het u tijdens onze afsluitcocktail te kunnen vertellen op zondag 27 januari om 18.00 uur.

    Het Smurfenvontuur, dat is….

    Via een enorm blad uit een stripverhaal dringt de bezoeker door tot in het hart van een magisch bos tot hij bij het beroemde smurfendorp komt. Hij neemt een slok van de toverdrank in het huis van Grote Smurf en verandert in een echte Smurf. Wat verderop werkt Gargamel aan een helse machine om het klimaat van het Smurfendorp – ons klimaat – te vernietigen.

    De bezoeker trotseert daarna het gevaar van een betoverd bos en moet daarbij de duivelse valkuilen omzeilen die leiden naar de woning van de vreselijke Gargamel. Hij zal de hulp van alle Smurfen nodig hebben om de gemene tovenaar te vangen en zijn verschrikkelijke uitvinding te vernietigen. Het avontuur eindigt met een vrolijke noot, want de bezoeker wordt uitgenodigd voor het dorpsfeest waar hij de Smurfendans leert.

    Praktische info: Waar ? Brussels Expo – Paleis 2 - Belgiëplein - 1020 Brussel

    Wanneer ? Tot 27 januari 2019, van 10u tot 18u (laatste toegang: 17:00).

    Meer informatie op www.smurfexperience.com

    Ticket info : Eenmalige dagpas te gebruiken t/m 27/01/2019 - Kinderen (3 -12) : 11€ - Volwassenen (+18) : 17€ - Jongeren (13 tot 18 op vertoon van een studentenkaart) - Familie (4 personen- Max 2 volwassenen) : 52€ - Collector ticket : +4,95€ extra

    30-12-2018 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    29-12-2018
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.De kristallen bol van de cruisewereld, wat zijn de trends voor 2019?

    Een cruisevakantie zal er in 2019 al helemaal anders uitzien dan pakweg tien jaar geleden. CLIA (Cruise Lines International Association, een organisatie die bijna alle cruiserederijen ter wereld groepeert) heeft onderzocht wat de trends zijn voor het komende jaar. Op cruise gaan om te herbronnen en de batterijen weer volledig op te laden, dat is een van de absolute toptrends, samen met de groei van sociale media. De meeste reisagenten (8 op 10) verwachten in de komende twaalf maanden een groei van het aantal cruiseboekingen.

    Welke cruisetrends mag men in 2019 verwachten?

    1.     Instagram & inspiratie: gemiddeld zijn er dagelijks 351 miljoen Instagramposts met de hashtag #travel. Dankzij de wifi aan boord van de schepen delen cruisepassagiers hun reiservaringen, wat heel wat mensen inspireert om ook een cruisevakantie te boeken.

    2.     Herbronnen: met het jachtige leven is er meer dan ooit nood aan vakanties om de energieniveaus weer op peil te brengen. Cruise operators bieden een heel scala van mogelijkheden aan, met spa & wellness, gezonde voeding en menu’s voor alle soorten diëten, en top notch fitnessfaciliteiten.

    3.     Doelbewust: De reisbeleving op zich is geëvolueerd naar een actievere vorm waarbij veel meer gefocust wordt op het doel. Reizigers zijn op zoek naar een grotere immersie in een bestemming. Het beleven van lokale culturen wordt veel belangrijker dan het gewoon bezoeken. Het eenvoudig afvinken van to-do lijsten is passé. Passagiers willen nu de Machu Picchu veroveren, of een culinaire stage volgen aan boord.

    4.     Aan boord met slimme technologie: cruiserederijen hebben zwaar ingezet op zogenaamde “wearables”, zoals polsbandjes met chiptechnologie, met als doel om een sterk gepersonaliseerde cruise-ervaring te kunnen bieden, aan boord en zelfs aan land.

    5.     Bewust en mindful reizen: De cruise-industrie is zich erg bewust van het feit dat de samenwerking met de lokale bevolking een must is om het erfgoed te helpen respecteren. Er wordt ook maximaal geïnvesteerd om de ecologische voetafdruk minimaal te houden. Door het samenwerken met de bestemmingen krijgen de lokale economieën een boost, terwijl cultuur, erfgoed en milieu maximaal beschermd worden.

    6.     Onmogelijke bestemmingen zijn de nieuwe luxe: Veel reizigers dromen nu van extreme bestemmingen die vaak enkel per schip kunnen bereikt worden, zoals de Galapagos of Antarctica.

    7.     Generatie Z op zee: Generatie Z wordt de volgende twee jaar wellicht de grootse reisconsument, en haalt daarmee de groep millenials in. Beleving is bij hen nog belangrijker dan het materiële. Het verleidelijke van multiple cruisebestemmingen en unieke belevingen als dancefestivals op zee verhogen voor deze generatie de aantrekkelijkheid van cruises.

    8.     Het laagseizoen: buiten het seizoen op reis gaan wordt populairder. Mensen willen in de winter genieten van een tropisch paradijs, of iets bijzonders doen, zoals op zoek gaan naar het noorderlicht of het bezoeken van pinguïnkolonies. Diverse cruises spelen daarop in.

    9.     Digital Nomads: meer en meer moderne reizigers combineren werk en plezier. Ze kiezen voor reizen waar ze via hun computer ook wat kunnen werken.

    10. Vrouwvriendelijke bestemmingen: met het groeiend aantal vrouwelijke reizigers zorgen reisorganisaties voor meer routes waarbij de interesses van vrouwen centraal staan. Ook het connecteren van vrouwen onderling is een groeiend fenomeen. Cruises zijn ideaal.

    11. Single reizen zijn enorm in populariteit gestegen. Dat blijkt uit de zoekresultaten van Google. Cruises zijn een makkelijke manier om op vakantie te gaan als soloreiziger, te connecteren met medepassagiers, en om samen de meest gevarieerde bestemmingen te ontdekken.

    Cruise Outlook 2019 in cijfers : 30 miljoen cruisepassagiers wereldwijd = +6% in vergelijking met 2018.- 18 nieuwe schepen komen in de vaart in 2019. - Tegen juni zijn er 272 cruiseschepen operationeel (CLIA leden). - Meer dan 1,1 miljoen jobs.

     

     

     

     

     





    29-12-2018 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    28-12-2018
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Malta, het vakantieland van de Traveltrends

    Er bestaat zoiets als mode in het reizen, bestemmingen of trends die ‘in’ zijn. Malta is zo’n vakantieland waar je alles vindt wat de reizigers van vandaag het liefst willen beleven en zien, ideaal voor een trendy vakantie. Van eilandhoppen tot foodie travel, dit zijn dé vijf reistrends van het moment waarvoor je naar Malta gaat.

    1. Eilandhoppen

    Verschillende eilanden bezoeken is niet alleen leuk maar ook afwisselend. Veel mensen weten nog niet dat de onafhankelijke staat Malta eigenlijk een archipel is in de Middellandse Zee. Die bestaat uit de eilanden zoals Malta, Gozo, Comino en zelfs enkele onbewoonde eilandjes met leuke namen zoals het pittoreske Cominotto, Fifla en Fungus Rock. Malta is klein maar fijn en ieder eilandje heeft iets bijzonders, prima om tijdens één reis te combineren. Hou je van prachtige baaien, kristalhelder water en een snuifje natuur? Dan is Malta jouw eilandhop-bestemming !

    2. Festival groupies

    Reizen met als doel een festival te bezoeken is de laatste jaren zeer populair onder jongeren. Heel wat reisorganisaties pikken de trend op en organiseren een reis zonder zorgen. Malta is dé festivalbestemming, er is het hele jaar door wat te beleven. Geniet van de islandvibe in combinatie met bijvoorbeeld het Jazz festival, Rock event of Unite with Tomorrowland. Alles kan in Malta! MTV ‘claimt’ zelf het ganse eiland van 9 tot 14 juli 2019.

    3. Set Jetting

    Geef toe, iedereen waant zich graag eens in het decor van zijn favoriete film. Met Set Jetting wordt dit ook echt mogelijk en reis je naar jouw favoriete filmlocaties. De lijst van films ‘shot in Malta’ is indrukwekkend. Je kan zelfs een rondreis maken van de ene filmset naar de andere. Ontdek de filmdecors van Midnight Express, Popeye, Murder on the Orient Express, Troy of Game of Thrones! Reis als een moviestar door Malta.

    4. LGBTQ+ reizen

    Verschillende organisaties specialiseren zich in reizen gericht op de meest LGBTQ+ vriendelijke bestemmingen waar iedereen zorgeloos kan genieten van zijn vakantie. Malta staat op nummer 1 in de Rainbow Europe Index, een lijst die Europese landen rangschikt op hun LGBTQ+ gelijkheidswetten en -beleid. Malta pakt er graag mee uit en dit zorgt voor een heerlijk positieve sfeer op het eiland.

     

    5. Reizen voor Foodies

    Als er één ding in de lift zit dan zijn het wel de gastronomische reizen of de vakanties waar food experiences voorop staan. Foodie reizigers zijn op zoek naar het lekkerste eten en de meest Instagramwaardige foodplekjes. De Maltese keuken is een mix van smaken met Italiaanse, Britse, Arabische en Franse invloeden. Overal op de eilanden vind je hippe restaurants met regionale gerechten. Een paar suggesties ? Probeer lampuki, een stoofpot met konijn, of pastizzi, de nationale snack van Malta. Heerlijk en fotogeniek!

    INFO : Voor meer informatie over een last-minute najaarstrip naar Cultuurstad Valletta www.valletta2018.org

     

     

     

     

     

     

     

     







    28-12-2018 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)


    Archief per week
  • 13/05-19/05 2024
  • 06/05-12/05 2024
  • 29/04-05/05 2024
  • 22/04-28/04 2024
  • 15/04-21/04 2024
  • 08/04-14/04 2024
  • 01/04-07/04 2024
  • 25/03-31/03 2024
  • 18/03-24/03 2024
  • 11/03-17/03 2024
  • 04/03-10/03 2024
  • 26/02-03/03 2024
  • 19/02-25/02 2024
  • 12/02-18/02 2024
  • 05/02-11/02 2024
  • 29/01-04/02 2024
  • 22/01-28/01 2024
  • 15/01-21/01 2024
  • 08/01-14/01 2024
  • 01/01-07/01 2024
  • 25/12-31/12 2023
  • 18/12-24/12 2023
  • 11/12-17/12 2023
  • 04/12-10/12 2023
  • 27/11-03/12 2023
  • 20/11-26/11 2023
  • 13/11-19/11 2023
  • 06/11-12/11 2023
  • 30/10-05/11 2023
  • 23/10-29/10 2023
  • 16/10-22/10 2023
  • 09/10-15/10 2023
  • 02/10-08/10 2023
  • 25/09-01/10 2023
  • 18/09-24/09 2023
  • 11/09-17/09 2023
  • 04/09-10/09 2023
  • 28/08-03/09 2023
  • 21/08-27/08 2023
  • 14/08-20/08 2023
  • 07/08-13/08 2023
  • 31/07-06/08 2023
  • 24/07-30/07 2023
  • 17/07-23/07 2023
  • 10/07-16/07 2023
  • 03/07-09/07 2023
  • 26/06-02/07 2023
  • 19/06-25/06 2023
  • 12/06-18/06 2023
  • 05/06-11/06 2023
  • 29/05-04/06 2023
  • 22/05-28/05 2023
  • 15/05-21/05 2023
  • 08/05-14/05 2023
  • 01/05-07/05 2023
  • 24/04-30/04 2023
  • 17/04-23/04 2023
  • 10/04-16/04 2023
  • 03/04-09/04 2023
  • 27/03-02/04 2023
  • 20/03-26/03 2023
  • 13/03-19/03 2023
  • 06/03-12/03 2023
  • 27/02-05/03 2023
  • 20/02-26/02 2023
  • 13/02-19/02 2023
  • 06/02-12/02 2023
  • 30/01-05/02 2023
  • 23/01-29/01 2023
  • 16/01-22/01 2023
  • 09/01-15/01 2023
  • 02/01-08/01 2023
  • 25/12-31/12 2023
  • 19/12-25/12 2022
  • 12/12-18/12 2022
  • 05/12-11/12 2022
  • 28/11-04/12 2022
  • 21/11-27/11 2022
  • 14/11-20/11 2022
  • 07/11-13/11 2022
  • 31/10-06/11 2022
  • 24/10-30/10 2022
  • 17/10-23/10 2022
  • 10/10-16/10 2022
  • 03/10-09/10 2022
  • 26/09-02/10 2022
  • 19/09-25/09 2022
  • 12/09-18/09 2022
  • 05/09-11/09 2022
  • 29/08-04/09 2022
  • 22/08-28/08 2022
  • 15/08-21/08 2022
  • 08/08-14/08 2022
  • 01/08-07/08 2022
  • 25/07-31/07 2022
  • 18/07-24/07 2022
  • 11/07-17/07 2022
  • 04/07-10/07 2022
  • 27/06-03/07 2022
  • 20/06-26/06 2022
  • 13/06-19/06 2022
  • 06/06-12/06 2022
  • 30/05-05/06 2022
  • 23/05-29/05 2022
  • 16/05-22/05 2022
  • 09/05-15/05 2022
  • 02/05-08/05 2022
  • 25/04-01/05 2022
  • 18/04-24/04 2022
  • 11/04-17/04 2022
  • 04/04-10/04 2022
  • 28/03-03/04 2022
  • 21/03-27/03 2022
  • 14/03-20/03 2022
  • 07/03-13/03 2022
  • 28/02-06/03 2022
  • 21/02-27/02 2022
  • 14/02-20/02 2022
  • 07/02-13/02 2022
  • 31/01-06/02 2022
  • 24/01-30/01 2022
  • 17/01-23/01 2022
  • 10/01-16/01 2022
  • 03/01-09/01 2022
  • 26/12-01/01 2023
  • 20/12-26/12 2021
  • 13/12-19/12 2021
  • 06/12-12/12 2021
  • 29/11-05/12 2021
  • 22/11-28/11 2021
  • 15/11-21/11 2021
  • 08/11-14/11 2021
  • 01/11-07/11 2021
  • 25/10-31/10 2021
  • 18/10-24/10 2021
  • 11/10-17/10 2021
  • 04/10-10/10 2021
  • 27/09-03/10 2021
  • 20/09-26/09 2021
  • 13/09-19/09 2021
  • 06/09-12/09 2021
  • 30/08-05/09 2021
  • 23/08-29/08 2021
  • 16/08-22/08 2021
  • 09/08-15/08 2021
  • 02/08-08/08 2021
  • 26/07-01/08 2021
  • 19/07-25/07 2021
  • 12/07-18/07 2021
  • 05/07-11/07 2021
  • 28/06-04/07 2021
  • 21/06-27/06 2021
  • 14/06-20/06 2021
  • 07/06-13/06 2021
  • 31/05-06/06 2021
  • 24/05-30/05 2021
  • 17/05-23/05 2021
  • 10/05-16/05 2021
  • 03/05-09/05 2021
  • 26/04-02/05 2021
  • 19/04-25/04 2021
  • 12/04-18/04 2021
  • 05/04-11/04 2021
  • 29/03-04/04 2021
  • 22/03-28/03 2021
  • 15/03-21/03 2021
  • 08/03-14/03 2021
  • 01/03-07/03 2021
  • 22/02-28/02 2021
  • 15/02-21/02 2021
  • 08/02-14/02 2021
  • 01/02-07/02 2021
  • 25/01-31/01 2021
  • 18/01-24/01 2021
  • 11/01-17/01 2021
  • 04/01-10/01 2021
  • 28/12-03/01 2027
  • 21/12-27/12 2020
  • 14/12-20/12 2020
  • 07/12-13/12 2020
  • 30/11-06/12 2020
  • 23/11-29/11 2020
  • 16/11-22/11 2020
  • 09/11-15/11 2020
  • 02/11-08/11 2020
  • 26/10-01/11 2020
  • 19/10-25/10 2020
  • 12/10-18/10 2020
  • 05/10-11/10 2020
  • 28/09-04/10 2020
  • 21/09-27/09 2020
  • 14/09-20/09 2020
  • 07/09-13/09 2020
  • 31/08-06/09 2020
  • 24/08-30/08 2020
  • 17/08-23/08 2020
  • 10/08-16/08 2020
  • 03/08-09/08 2020
  • 27/07-02/08 2020
  • 20/07-26/07 2020
  • 13/07-19/07 2020
  • 06/07-12/07 2020
  • 29/06-05/07 2020
  • 22/06-28/06 2020
  • 15/06-21/06 2020
  • 08/06-14/06 2020
  • 01/06-07/06 2020
  • 25/05-31/05 2020
  • 18/05-24/05 2020
  • 11/05-17/05 2020
  • 04/05-10/05 2020
  • 27/04-03/05 2020
  • 20/04-26/04 2020
  • 13/04-19/04 2020
  • 06/04-12/04 2020
  • 30/03-05/04 2020
  • 23/03-29/03 2020
  • 16/03-22/03 2020
  • 09/03-15/03 2020
  • 02/03-08/03 2020
  • 24/02-01/03 2020
  • 17/02-23/02 2020
  • 10/02-16/02 2020
  • 03/02-09/02 2020
  • 27/01-02/02 2020
  • 20/01-26/01 2020
  • 13/01-19/01 2020
  • 06/01-12/01 2020
  • 30/12-05/01 2020
  • 23/12-29/12 2019
  • 16/12-22/12 2019
  • 09/12-15/12 2019
  • 02/12-08/12 2019
  • 25/11-01/12 2019
  • 18/11-24/11 2019
  • 11/11-17/11 2019
  • 04/11-10/11 2019
  • 28/10-03/11 2019
  • 21/10-27/10 2019
  • 14/10-20/10 2019
  • 07/10-13/10 2019
  • 30/09-06/10 2019
  • 23/09-29/09 2019
  • 16/09-22/09 2019
  • 09/09-15/09 2019
  • 02/09-08/09 2019
  • 26/08-01/09 2019
  • 19/08-25/08 2019
  • 12/08-18/08 2019
  • 05/08-11/08 2019
  • 29/07-04/08 2019
  • 22/07-28/07 2019
  • 15/07-21/07 2019
  • 08/07-14/07 2019
  • 01/07-07/07 2019
  • 24/06-30/06 2019
  • 17/06-23/06 2019
  • 10/06-16/06 2019
  • 03/06-09/06 2019
  • 27/05-02/06 2019
  • 20/05-26/05 2019
  • 13/05-19/05 2019
  • 06/05-12/05 2019
  • 29/04-05/05 2019
  • 22/04-28/04 2019
  • 15/04-21/04 2019
  • 08/04-14/04 2019
  • 01/04-07/04 2019
  • 25/03-31/03 2019
  • 18/03-24/03 2019
  • 11/03-17/03 2019
  • 04/03-10/03 2019
  • 25/02-03/03 2019
  • 18/02-24/02 2019
  • 11/02-17/02 2019
  • 04/02-10/02 2019
  • 28/01-03/02 2019
  • 21/01-27/01 2019
  • 14/01-20/01 2019
  • 07/01-13/01 2019
  • 31/12-06/01 2019
  • 24/12-30/12 2018
  • 17/12-23/12 2018
  • 10/12-16/12 2018
  • 03/12-09/12 2018
  • 26/11-02/12 2018
  • 19/11-25/11 2018
  • 12/11-18/11 2018
  • 05/11-11/11 2018
  • 29/10-04/11 2018
  • 22/10-28/10 2018
  • 15/10-21/10 2018
  • 08/10-14/10 2018
  • 01/10-07/10 2018
  • 24/09-30/09 2018
  • 17/09-23/09 2018
  • 10/09-16/09 2018
  • 03/09-09/09 2018
  • 27/08-02/09 2018
  • 20/08-26/08 2018
  • 13/08-19/08 2018
  • 06/08-12/08 2018
  • 30/07-05/08 2018
  • 23/07-29/07 2018
  • 16/07-22/07 2018
  • 09/07-15/07 2018
  • 30/04-06/05 2018
  • 23/04-29/04 2018
  • 16/04-22/04 2018
  • 09/04-15/04 2018
  • 02/04-08/04 2018
  • 26/03-01/04 2018
  • 19/03-25/03 2018
  • 12/03-18/03 2018
  • 05/03-11/03 2018
  • 26/02-04/03 2018
  • 19/02-25/02 2018
  • 12/02-18/02 2018
  • 05/02-11/02 2018
  • 29/01-04/02 2018
  • 22/01-28/01 2018
  • 15/01-21/01 2018
  • 08/01-14/01 2018
  • 01/01-07/01 2018
  • 25/12-31/12 2017
  • 18/12-24/12 2017
  • 11/12-17/12 2017
  • 04/12-10/12 2017
  • 27/11-03/12 2017
  • 20/11-26/11 2017
  • 13/11-19/11 2017
  • 06/11-12/11 2017
  • 30/10-05/11 2017
  • 23/10-29/10 2017
  • 16/10-22/10 2017
  • 09/10-15/10 2017
  • 02/10-08/10 2017
  • 25/09-01/10 2017
  • 18/09-24/09 2017
  • 11/09-17/09 2017
  • 04/09-10/09 2017
  • 28/08-03/09 2017
  • 21/08-27/08 2017
  • 14/08-20/08 2017
  • 07/08-13/08 2017
  • 31/07-06/08 2017
  • 24/07-30/07 2017
  • 17/07-23/07 2017
  • 10/07-16/07 2017
  • 03/07-09/07 2017
  • 26/06-02/07 2017
  • 19/06-25/06 2017
  • 12/06-18/06 2017
  • 05/06-11/06 2017
  • 29/05-04/06 2017
  • 22/05-28/05 2017
  • 15/05-21/05 2017
  • 08/05-14/05 2017
  • 01/05-07/05 2017
  • 24/04-30/04 2017
  • 17/04-23/04 2017
  • 10/04-16/04 2017
  • 03/04-09/04 2017
  • 27/03-02/04 2017
  • 20/03-26/03 2017
  • 13/03-19/03 2017
  • 06/03-12/03 2017
  • 27/02-05/03 2017
  • 20/02-26/02 2017
  • 13/02-19/02 2017
  • 06/02-12/02 2017
  • 30/01-05/02 2017
  • 23/01-29/01 2017
  • 16/01-22/01 2017
  • 09/01-15/01 2017
  • 02/01-08/01 2017
  • 25/12-31/12 2017
  • 19/12-25/12 2016
  • 12/12-18/12 2016
  • 05/12-11/12 2016
  • 28/11-04/12 2016
  • 21/11-27/11 2016
  • 14/11-20/11 2016
  • 07/11-13/11 2016
  • 31/10-06/11 2016
  • 24/10-30/10 2016
  • 17/10-23/10 2016
  • 10/10-16/10 2016
  • 03/10-09/10 2016
  • 26/09-02/10 2016
  • 19/09-25/09 2016
  • 12/09-18/09 2016
  • 05/09-11/09 2016
  • 29/08-04/09 2016
  • 22/08-28/08 2016
  • 15/08-21/08 2016
  • 08/08-14/08 2016
  • 01/08-07/08 2016
  • 25/07-31/07 2016
  • 18/07-24/07 2016
  • 11/07-17/07 2016
  • 04/07-10/07 2016
  • 27/06-03/07 2016
  • 20/06-26/06 2016
  • 13/06-19/06 2016
  • 06/06-12/06 2016
  • 30/05-05/06 2016
  • 23/05-29/05 2016
  • 16/05-22/05 2016
  • 09/05-15/05 2016
  • 02/05-08/05 2016
  • 25/04-01/05 2016
  • 18/04-24/04 2016
  • 11/04-17/04 2016
  • 04/04-10/04 2016
  • 28/03-03/04 2016
  • 21/03-27/03 2016
  • 14/03-20/03 2016
  • 07/03-13/03 2016
  • 29/02-06/03 2016
  • 22/02-28/02 2016
  • 15/02-21/02 2016
  • 08/02-14/02 2016
  • 01/02-07/02 2016
  • 25/01-31/01 2016
  • 18/01-24/01 2016
  • 11/01-17/01 2016
  • 04/01-10/01 2016
  • 28/12-03/01 2021
  • 21/12-27/12 2015
  • 14/12-20/12 2015
  • 07/12-13/12 2015
  • 30/11-06/12 2015
  • 23/11-29/11 2015
  • 16/11-22/11 2015
  • 09/11-15/11 2015
  • 02/11-08/11 2015
  • 26/10-01/11 2015
  • 19/10-25/10 2015
  • 12/10-18/10 2015
  • 05/10-11/10 2015
  • 28/09-04/10 2015
  • 21/09-27/09 2015
  • 14/09-20/09 2015
  • 07/09-13/09 2015
  • 31/08-06/09 2015
  • 24/08-30/08 2015
  • 17/08-23/08 2015
  • 10/08-16/08 2015
  • 03/08-09/08 2015
  • 27/07-02/08 2015
  • 20/07-26/07 2015
  • 13/07-19/07 2015
  • 06/07-12/07 2015
  • 29/06-05/07 2015
  • 22/06-28/06 2015
  • 15/06-21/06 2015
  • 08/06-14/06 2015
  • 01/06-07/06 2015
  • 25/05-31/05 2015
  • 18/05-24/05 2015
  • 11/05-17/05 2015
  • 04/05-10/05 2015
  • 27/04-03/05 2015
  • 20/04-26/04 2015
  • 13/04-19/04 2015
  • 06/04-12/04 2015
  • 30/03-05/04 2015
  • 23/03-29/03 2015
  • 16/03-22/03 2015
  • 09/03-15/03 2015
  • 02/03-08/03 2015
  • 23/02-01/03 2015
  • 16/02-22/02 2015
  • 09/02-15/02 2015
  • 02/02-08/02 2015
  • 26/01-01/02 2015
  • 19/01-25/01 2015
  • 12/01-18/01 2015
  • 05/01-11/01 2015
  • 29/12-04/01 2015
  • 22/12-28/12 2014
  • 15/12-21/12 2014
  • 08/12-14/12 2014
  • 01/12-07/12 2014
  • 24/11-30/11 2014
  • 17/11-23/11 2014
  • 10/11-16/11 2014
  • 03/11-09/11 2014
  • 27/10-02/11 2014
  • 20/10-26/10 2014
  • 13/10-19/10 2014
  • 06/10-12/10 2014
  • 29/09-05/10 2014
  • 22/09-28/09 2014
  • 15/09-21/09 2014
  • 08/09-14/09 2014
  • 01/09-07/09 2014
  • 25/08-31/08 2014
  • 18/08-24/08 2014
  • 11/08-17/08 2014
  • 04/08-10/08 2014
  • 28/07-03/08 2014
  • 21/07-27/07 2014
  • 14/07-20/07 2014
  • 07/07-13/07 2014
  • 30/06-06/07 2014
  • 23/06-29/06 2014
  • 16/06-22/06 2014
  • 09/06-15/06 2014
  • 02/06-08/06 2014
  • 26/05-01/06 2014
  • 19/05-25/05 2014
  • 12/05-18/05 2014
  • 05/05-11/05 2014
  • 28/04-04/05 2014
  • 21/04-27/04 2014
  • 14/04-20/04 2014
  • 07/04-13/04 2014
  • 31/03-06/04 2014
  • 24/03-30/03 2014
  • 17/03-23/03 2014
  • 10/03-16/03 2014
  • 03/03-09/03 2014
  • 24/02-02/03 2014
  • 17/02-23/02 2014
  • 10/02-16/02 2014
  • 03/02-09/02 2014
  • 27/01-02/02 2014
  • 20/01-26/01 2014
  • 13/01-19/01 2014
  • 06/01-12/01 2014
  • 30/12-05/01 2014
  • 23/12-29/12 2013
  • 16/12-22/12 2013
  • 09/12-15/12 2013
  • 02/12-08/12 2013
  • 25/11-01/12 2013
  • 18/11-24/11 2013
  • 11/11-17/11 2013
  • 04/11-10/11 2013
  • 28/10-03/11 2013
  • 21/10-27/10 2013
  • 14/10-20/10 2013
  • 07/10-13/10 2013
  • 30/09-06/10 2013
  • 23/09-29/09 2013
  • 16/09-22/09 2013
  • 09/09-15/09 2013
  • 02/09-08/09 2013
  • 26/08-01/09 2013
  • 12/08-18/08 2013
  • 05/08-11/08 2013
  • 29/07-04/08 2013
  • 22/07-28/07 2013
  • 15/07-21/07 2013
  • 08/07-14/07 2013
  • 01/07-07/07 2013
  • 24/06-30/06 2013
  • 17/06-23/06 2013
  • 10/06-16/06 2013
  • 03/06-09/06 2013
  • 27/05-02/06 2013
  • 20/05-26/05 2013
  • 13/05-19/05 2013
  • 06/05-12/05 2013
  • 29/04-05/05 2013
  • 22/04-28/04 2013
  • 15/04-21/04 2013
  • 08/04-14/04 2013
  • 01/04-07/04 2013
  • 25/03-31/03 2013
  • 18/03-24/03 2013
  • 11/03-17/03 2013
  • 04/03-10/03 2013
  • 25/02-03/03 2013
  • 11/02-17/02 2013
  • 04/02-10/02 2013
  • 28/01-03/02 2013
  • 21/01-27/01 2013
  • 14/01-20/01 2013
  • 07/01-13/01 2013
  • 31/12-06/01 2013
  • 24/12-30/12 2012
  • 17/12-23/12 2012
  • 10/12-16/12 2012
  • 03/12-09/12 2012
  • 26/11-02/12 2012
  • 19/11-25/11 2012
  • 12/11-18/11 2012
  • 05/11-11/11 2012
  • 29/10-04/11 2012
  • 22/10-28/10 2012
  • 15/10-21/10 2012
  • 08/10-14/10 2012
  • 01/10-07/10 2012
  • 24/09-30/09 2012
  • 17/09-23/09 2012
  • 10/09-16/09 2012
  • 03/09-09/09 2012
  • 27/08-02/09 2012
  • 20/08-26/08 2012
  • 06/08-12/08 2012
  • 30/07-05/08 2012
  • 23/07-29/07 2012
  • 16/07-22/07 2012
  • 09/07-15/07 2012
  • 02/07-08/07 2012
  • 25/06-01/07 2012
  • 18/06-24/06 2012
  • 11/06-17/06 2012
  • 04/06-10/06 2012
  • 28/05-03/06 2012
  • 21/05-27/05 2012
  • 14/05-20/05 2012
  • 23/04-29/04 2012
  • 16/04-22/04 2012
  • 09/04-15/04 2012
  • 02/04-08/04 2012
  • 26/03-01/04 2012
  • 19/03-25/03 2012
  • 12/03-18/03 2012
  • 05/03-11/03 2012
  • 27/02-04/03 2012
  • 20/02-26/02 2012
  • 13/02-19/02 2012
  • 06/02-12/02 2012
  • 30/01-05/02 2012
  • 23/01-29/01 2012
  • 16/01-22/01 2012
  • 09/01-15/01 2012
  • 02/01-08/01 2012
  • 24/12-30/12 2012
  • 19/12-25/12 2011
  • 12/12-18/12 2011
  • 05/12-11/12 2011
  • 28/11-04/12 2011
  • 21/11-27/11 2011
  • 14/11-20/11 2011
  • 07/11-13/11 2011
  • 31/10-06/11 2011
  • 24/10-30/10 2011
  • 17/10-23/10 2011
  • 10/10-16/10 2011
  • 03/10-09/10 2011
  • 26/09-02/10 2011
  • 19/09-25/09 2011
  • 12/09-18/09 2011
  • 05/09-11/09 2011
  • 29/08-04/09 2011
  • 22/08-28/08 2011
  • 08/08-14/08 2011
  • 01/08-07/08 2011
  • 25/07-31/07 2011
  • 18/07-24/07 2011
  • 11/07-17/07 2011
  • 04/07-10/07 2011
  • 27/06-03/07 2011
  • 20/06-26/06 2011
  • 13/06-19/06 2011
  • 06/06-12/06 2011
  • 30/05-05/06 2011
  • 16/05-22/05 2011
  • 09/05-15/05 2011
  • 02/05-08/05 2011
  • 25/04-01/05 2011
  • 18/04-24/04 2011
  • 11/04-17/04 2011
  • 04/04-10/04 2011
  • 28/03-03/04 2011
  • 21/03-27/03 2011
  • 14/03-20/03 2011
  • 07/03-13/03 2011
  • 28/02-06/03 2011
  • 21/02-27/02 2011
  • 14/02-20/02 2011
  • 07/02-13/02 2011
  • 31/01-06/02 2011
  • 24/01-30/01 2011
  • 17/01-23/01 2011
  • 10/01-16/01 2011
  • 03/01-09/01 2011
  • 26/12-01/01 2012
  • 20/12-26/12 2010
  • 13/12-19/12 2010
  • 06/12-12/12 2010
  • 29/11-05/12 2010
  • 22/11-28/11 2010
  • 15/11-21/11 2010
  • 08/11-14/11 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 25/10-31/10 2010
  • 18/10-24/10 2010
  • 11/10-17/10 2010
  • 04/10-10/10 2010
  • 27/09-03/10 2010
  • 20/09-26/09 2010
  • 13/09-19/09 2010
  • 06/09-12/09 2010
  • 30/08-05/09 2010
  • 23/08-29/08 2010
  • 16/08-22/08 2010
  • 09/08-15/08 2010
  • 02/08-08/08 2010
  • 26/07-01/08 2010
  • 19/07-25/07 2010
  • 12/07-18/07 2010
  • 05/07-11/07 2010
  • 28/06-04/07 2010
  • 21/06-27/06 2010
  • 14/06-20/06 2010
  • 07/06-13/06 2010
  • 31/05-06/06 2010
  • 24/05-30/05 2010
  • 17/05-23/05 2010
  • 10/05-16/05 2010
  • 26/04-02/05 2010
  • 19/04-25/04 2010
  • 12/04-18/04 2010
  • 05/04-11/04 2010
  • 29/03-04/04 2010
  • 22/03-28/03 2010
  • 15/03-21/03 2010
  • 08/03-14/03 2010
  • 01/03-07/03 2010
  • 22/02-28/02 2010
  • 15/02-21/02 2010
  • 08/02-14/02 2010
  • 01/02-07/02 2010
  • 25/01-31/01 2010
  • 18/01-24/01 2010
  • 11/01-17/01 2010
  • 04/01-10/01 2010
  • 28/12-03/01 2016
  • 21/12-27/12 2009
  • 14/12-20/12 2009
  • 07/12-13/12 2009
  • 30/11-06/12 2009
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 02/11-08/11 2009
  • 26/10-01/11 2009
  • 19/10-25/10 2009
  • 12/10-18/10 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 28/09-04/10 2009
  • 21/09-27/09 2009
  • 14/09-20/09 2009
  • 07/09-13/09 2009
  • 24/08-30/08 2009
  • 17/08-23/08 2009
  • 10/08-16/08 2009
  • 03/08-09/08 2009
  • 27/07-02/08 2009
  • 20/07-26/07 2009
  • 13/07-19/07 2009
  • 06/07-12/07 2009
  • 29/06-05/07 2009
  • 08/06-14/06 2009
  • 01/06-07/06 2009
  • 25/05-31/05 2009
  • 18/05-24/05 2009
  • 11/05-17/05 2009
  • 04/05-10/05 2009
  • 27/04-03/05 2009
  • 20/04-26/04 2009
  • 13/04-19/04 2009
  • 06/04-12/04 2009
  • 30/03-05/04 2009
  • 23/03-29/03 2009
  • 16/03-22/03 2009
  • 09/03-15/03 2009
  • 02/03-08/03 2009
  • 23/02-01/03 2009
  • 16/02-22/02 2009
  • 09/02-15/02 2009
  • 02/02-08/02 2009
  • 26/01-01/02 2009
  • 19/01-25/01 2009
  • 12/01-18/01 2009
  • 05/01-11/01 2009
  • 29/12-04/01 2009
  • 22/12-28/12 2008
  • 15/12-21/12 2008
  • 08/12-14/12 2008
  • 01/12-07/12 2008
  • 24/11-30/11 2008
  • 17/11-23/11 2008
  • 10/11-16/11 2008
  • 03/11-09/11 2008
  • 27/10-02/11 2008
  • 20/10-26/10 2008
  • 13/10-19/10 2008
  • 06/10-12/10 2008
  • 29/09-05/10 2008
  • 22/09-28/09 2008
  • 15/09-21/09 2008
  • 08/09-14/09 2008
  • 01/09-07/09 2008
  • 25/08-31/08 2008
  • 18/08-24/08 2008
  • 11/08-17/08 2008
  • 04/08-10/08 2008
  • 28/07-03/08 2008
  • 21/07-27/07 2008
  • 14/07-20/07 2008
  • 07/07-13/07 2008
  • 30/06-06/07 2008
  • 23/06-29/06 2008
  • 16/06-22/06 2008
  • 09/06-15/06 2008
  • 02/06-08/06 2008
  • 26/05-01/06 2008
  • 19/05-25/05 2008
  • 12/05-18/05 2008
  • 05/05-11/05 2008
  • 28/04-04/05 2008
  • 21/04-27/04 2008
  • 14/04-20/04 2008
  • 07/04-13/04 2008
  • 31/03-06/04 2008
  • 24/03-30/03 2008
  • 17/03-23/03 2008
  • 10/03-16/03 2008
  • 03/03-09/03 2008
  • 25/02-02/03 2008
  • 18/02-24/02 2008
  • 11/02-17/02 2008
  • 04/02-10/02 2008
  • 28/01-03/02 2008
  • 21/01-27/01 2008
  • 14/01-20/01 2008
  • 07/01-13/01 2008
  • 31/12-06/01 2008
  • 24/12-30/12 2007
  • 17/12-23/12 2007
  • 10/12-16/12 2007
  • 03/12-09/12 2007
  • 26/11-02/12 2007
  • 19/11-25/11 2007
  • 12/11-18/11 2007
  • 05/11-11/11 2007
  • 29/10-04/11 2007
  • 22/10-28/10 2007
  • 15/10-21/10 2007
  • 08/10-14/10 2007
  • 01/10-07/10 2007
  • 24/09-30/09 2007
  • 17/09-23/09 2007
  • 10/09-16/09 2007
  • 03/09-09/09 2007
  • 27/08-02/09 2007
  • 20/08-26/08 2007
  • 13/08-19/08 2007
  • 06/08-12/08 2007
  • 30/07-05/08 2007
  • 16/07-22/07 2007
  • 09/07-15/07 2007
  • 02/07-08/07 2007
  • 25/06-01/07 2007
  • 18/06-24/06 2007
  • 11/06-17/06 2007
  • 04/06-10/06 2007
  • 28/05-03/06 2007
  • 14/05-20/05 2007
  • 07/05-13/05 2007
  • 30/04-06/05 2007
  • 23/04-29/04 2007
  • 16/04-22/04 2007
  • 09/04-15/04 2007
  • 02/04-08/04 2007
  • 26/03-01/04 2007
  • 19/03-25/03 2007
  • 12/03-18/03 2007
  • 05/03-11/03 2007
  • 26/02-04/03 2007
  • 19/02-25/02 2007
  • 12/02-18/02 2007
  • 05/02-11/02 2007
  • 29/01-04/02 2007
  • 22/01-28/01 2007
  • 15/01-21/01 2007
  • 08/01-14/01 2007
  • 01/01-07/01 2007
  • 25/12-31/12 2006
  • 18/12-24/12 2006
  • 11/12-17/12 2006
  • 04/12-10/12 2006
  • 27/11-03/12 2006
  • 20/11-26/11 2006
  • 13/11-19/11 2006
  • 06/11-12/11 2006
  • 30/10-05/11 2006
  • 23/10-29/10 2006
  • 16/10-22/10 2006
  • 09/10-15/10 2006
  • 02/10-08/10 2006
  • 25/09-01/10 2006
  • 18/09-24/09 2006
  • 11/09-17/09 2006
  • 04/09-10/09 2006
  • 28/08-03/09 2006
  • 14/08-20/08 2006
  • 07/08-13/08 2006
  • 31/07-06/08 2006
  • 24/07-30/07 2006
  • 17/07-23/07 2006
  • 10/07-16/07 2006
  • 03/07-09/07 2006
  • 26/06-02/07 2006
  • 19/06-25/06 2006
  • 12/06-18/06 2006
  • 05/06-11/06 2006
  • 29/05-04/06 2006
  • 22/05-28/05 2006
  • 01/05-07/05 2006
  • 24/04-30/04 2006
  • 17/04-23/04 2006
  • 27/03-02/04 2006
  • 20/03-26/03 2006
  • 13/03-19/03 2006
  • 28/11-04/12 -0001

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !


    Blog tegen de regels? Meld het ons!
    Gratis blog op http://blog.seniorennet.be - SeniorenNet Blogs, eenvoudig, gratis en snel jouw eigen blog!