HEMA staat al langer bekend om haar ruime assortiment aan verrukkelijke smaken paaseitjes en dit jaar worden daar maar liefst drie nieuwe smaken aan toegevoegd: Discodip, tompouce en koffie-crisp! Heerlijk romige chocolade met een spannende vulling.
Drie nieuwe smaken
Discodip is heerlijk op een HEMA soft ijsje en vanaf nu ook in de HEMA paaseitjes te vinden. Het melkchocolade eitje is gevuld met een romige vulling met vanillesmaak en gekleurde discodip. Naast dit feestelijke eitje brengt HEMA haar favoriete gebak nu ook in een paasei variant uit. Het tompouce paasei is gemaakt van melkchocolade, voor de helft gevuld met een romige crispvulling en met een helft roze fondant. Ook introduceert HEMA dit jaar koffie-crisp paaseitjes. Een intense smaak van pure chocolade in combinatie met koffie-crispvulling.
In totaal zijn er maar liefs 16 verschillende smaken chocolade paaseitjes verkrijgbaar bij HEMA, zoals karamel-zeezout, butter scotch, praliné, kokos, advocaat en chocolademousse. Alle chocolade paaseitjes van HEMA zijn gemaakt van UTZ gecertificeerde cacao en zijn vrij van kunstmatige toevoegingen.
Sinds 1926 maakt HEMA het dagelijkse leven van haar klanten makkelijker en leuker. Met producten die opvallen door een goede kwaliteit, een goed ontwerp en een scherpe prijs. HEMA heeft bijna 700 winkels in 7 landen, 17.000 medewerkers en circa 32.000 producten en diensten. Echt HEMA.
Een dandy look die vrouwen goed staat. Must-haves die we uit de mannelijke dressing lenen. Hun strenge look wordt verzacht door ze te combineren met vrouwelijke accessoires en door ze te dragen op een wijze die urban, los én ongedwongen is.
Woody steunt Bednet met de Nationale Pyamadag op 9 maart
Vrijdag 9 maart is het voor de derde keer op rij de Nationale Pyjamadag van Bednet. Vorig jaar kwamen leerlingen uit meer dan 1000 scholen in pyjama naar school uit solidariteit met zieke kinderen en jongeren.
Door mee te doen aan pyjamadag zorg je samen voor een glimlach op het gelaat van alle zieke kinderen en jongeren. Met de geposte foto's kan je bovendien ook leuke prijzen winnen. Maak daarom op 9 maart een leuke klasfoto in pyjama en post deze op de Bednet website. Het Belgische label Woody schenkt pyjama's aan de winnende klassen, die de meeste stemmen hebben behaald met hun foto's.
Woody, een hechte familie
Woody Family is en blijft het hart van de Woody-collectie. De drie dierenthema’s en hun respectievelijke kleurencombinaties vormen de rode draad doorheen het gamma nightwear. Heel wat modellen lopen door van 2 jaar tot XXL. Naast opvallende dierenprints zien we ook discretere, tweekleurige all-over prints met kleine, gestileerde dierenmotieven. En uiteraard kunnen de veelkleurige streepjes niet ontbreken; ze maken deel uit van het DNA van Woody.
Daarnaast heeft elke leeftijdscategorie een aantal eigen modellen. Zoals het Little Woody gamma voor de allerkleinsten tot 18 maanden met een brede keuze aan kruippakjes, talrijke combinaties van shorts en truitjes, jurkjes met volants en bijhorende pamperbroekjes. De jasjes met kap houden de ukjes lekker warm op frisse zomeravonden.
Een exotisch kleurenpalet zoals het bruin van palmbomen en kokosnoten, felgroen van lagunes en blauw van een heldere hemel brengt je helemaal in de Caraïbische sfeer.
Off shoulder bloesjes en jurkjes in lichte stofjes wakkeren het vakantiegevoel aan en laten de zomer op je los! Neen, je droomt niet … Deze hemelse combinaties hangen binnenkort in jouw kleerkast!
Nude met een knipoog naar roze is de nieuwe modekleur van het seizoen. Laat je inspireren door de zachte, neutrale tinten van GIOVANE voor een pure start van de zomer.
De Lee Cooper girls verkeren helemaal in retro mood. Blikvangers binnen de collectie zijn T-shirts met het oude logo, met of zonder ruit. In aansluitende versie of in easy going oversized modellen met raglanmouw.
De comfortabele stretchdenim oogt een tikje ruig maar voelt zacht aan. Naast pantalons in gewone en lichte zomerdenim en grijze jeans, bestaat de collectie uit salopetten en 4/5 jeans met hoge taille, zonder split aan de enkels, of met lage taille en een splitje onderaan, met een knipoog naar de jeans van de late seventies.
Het streepjesmotief is overal aanwezig: in tops, maar ook in korte salopetten en shorts, in “blanc-bleu-rouge” T-shirts met marinestrepen met rood logo. Fijne ceinturen in blauw, rood en wit vormen de perfecte match. De witte jeans met bijhorend jasje sluit perfect aan bij dit marinethema.
Een tikje stoerder is het safarithema met comfy pantalons in kaki en beige in fris katoen, met stroptaille of met elastiek aan de enkel. Ze vormen een mooie match met de roze T-shirts, bedrukt met zonnebrillen die al lonken naar de hoogzomer.
Een handig schuinovertasje in blauw of cognackleurig leder en een lederen riem in cognac, bruin of zwart vormen de stijl en duurzame accessoires van deze dameslijn.
De stad is je jungle met de Urban Jungle collectie van L’histoire de Louise by e5 Mode.
Ga het avontuur tegemoet in een eigentijdse outfit waar classy en casual hand in hand gaan. Verras met een mix van luipaardprint, statement prints en tencel denim samen met aandacht voor de mouwen en hier en daar een shoulder peep. Pale Blue, Camel, Zilver en Goud worden met Kaki afgewisseld in de verschillende looks. De hemdsblouse staat centraal, deze kan lichtjes oversized en gecombineerd met een denim look tot een hippe outfit omgevormd worden
PRADA BLACK, DE EERSTE EAU DE PARFUM IN DE PRADA LUNA ROSSA-LIJN, IS GEBASEERD OP HET GEVOEL VAN SPANNING DAT JE KRIJGT WANNEER JE EEN NIEUWE KANT VAN HET DAGELIJKSE LANDSCHAP ONTDEKT IN JE EIGEN STAD. DE INSPIRATIEBRON KAN WORDEN BESCHREVEN ALS HET MOMENT VAN BEZINNING VOORDAT JE JE IN DE ONVERZADIGBARE STAD BEGEEFT; HET IS DIE ZALIGE RUIMTE TUSSEN WERK EN ONTSPANNING. HET IS HET MOMENT WAAROP EEN DRUKKE WERKWEEK EINDELIJK VOORBIJ IS EN DE STAD TOT LEVEN LIJKT TE KOMEN.
ALS EEN VURIG CENTRUM VOL MOGELIJKHEDEN EN GEVAREN BRUISEN ZACHTERE ACCENTEN OVER HOUTACHTIG AMBER VOOR EEN BETOVEREND, BIJNA DESORIËNTEREND EFFECT. DE TOPNOTEN VAN DE GEUR ZIJN ENERGIEK MET BERGAMOT EN ANGELICA, GEVOLGD DOOR EEN HART MET PATCHOELI EN COUMARINE OP STEMMIGE BASISNOTEN. DE MAN DIE PRADA BLACK DRAAGT, WORDT VAAK OMSCHREVEN ALS MAGNETISCH. EEN MAN DIE ZOEKT NAAR ELEGANTIE IN ELKE SITUATIE, HOE ONGEDWONGEN DE INTENTIE OOK IS.
DE ICONISCHE RODE BAND VAN PRADA LUNA ROSSA OP DE ONDOORZICHTIGE FLACON WORDT HIER GETRANSFORMEERD NAAR DIMENSIONAAL ZWART, WAARTEGEN HET SCHERP OMLIJNDE WITTE LOGO STERK AFSTEEKT. DE NAAM VAN HET PARFUM IS EVENEENS WIT : EEN STERRENBEELD TEGEN EEN MATTE HEMEL ONDER GLAS ZO ZWART EN GLANZEND ALS DIEPE WATEREN IN DE NACHT.
PRADA LUNA ROSSA – BLACK - 50ML - € 82,70 - 100 ML - €110,64 - BESCHIKBAAR VANAF 19 FEBRUARI 2018
De top 5 van Seabourn levert het bewijs: Belgen houden van luxe cruises
Dat Belgen van het goede leven houden is geen geheim. Toch is het verrassend om te ontdekken dat ons kleine landje in de Top 5 van nationaliteiten staat van luxe rederij Seabourn Cruise Line. De Belgen reizen eerder in de zomer, als koppel en doen de consumptie van de inbegrepen champagne en caviaar de hoogte in gaan.
Bij het analyseren van de passagierscijfers, ziet Seabourn jaarlijks de terugkeer van grote landen als de Verenigde Staten, het Verenigd Koninkrijk en Canada in de Top 3. Samen met Australië op de vierde plaats is deze ranking erg logisch. Maar sinds enkele jaren staat ook België hoog in de ranking. En in 2017 stond België zelfs in de Top 5 van vertegenwoordiging aan boord van Seabourn's luxeschepen! Opmerkelijk detail: er zijn vier keer meer Belgen aan boord dan Nederlanders (Nederland staat op 10) en tien keer meer Belgen dan Fransen (16de plaats).
De Middellandse zee en de Griekse Eilanden blijken de favoriete cruiseregio's te zijn, gevolgd door meer exotische bestemmingen zoals de Caribbean en Azië.
Als het nieuwe schip Seabourn Ovation tegen de zomer in de vaart komt verwacht de rederij een boost in cruises naar Noord-Europa. Ook Alaska ziet weer een toenemende Belgische interesse, nadat Seabourn er enkele jaren geen schip had. Zelfs op de drieweekse Seabourn Quest expeditiecruise die Zuid-Amerika en Antarctica combineert zijn er altijd Belgen te vinden.
De favoriete periode om te reizen hangt af van de bestemming. Er zijn net iets meer Belgische gasten in de zomerperiode. Ook de duur van een cruise varieert per regio. Voor de Middellandse Zee is dat 7 à 10 nachten. In de Caraïben gaan Belgen ongeveer een week op cruise. Voor de Noord-Europese en andere wereldroutes mag het gerust iets meer zijn, vanaf 14 nachten of meer.
Het is geen verrassing om vast te stellen dat Belgen erg graag buiten eten. Bij Seabourn zijn er vele mogelijkheden om in open lucht te ontbijten, lunchen of dineren en dat weten de Belgen te appreciëren. De kwaliteit van de gastronomie is een van de belangrijke drijfveren om bij Seabourn te boeken. Als er Belgen op de gastenlijst staan weet de hotelmanager dat er extra veel kaviaar en champagne zal gevraagd worden. "We zijn op een luxeschip en daar moeten we ten volle van genieten," denken onze Bourgondische landgenoten.
De meeste Belgen reizen als koppel. Vaak ontmoeten ze aan boord andere Belgen en spreken af om later als een groepje vrienden op cruise te vertrekken. De bemanning is vertrouwd met het fenomeen van Belgische ambiance! Tot slot, wie is die Belgische Seabourn klant eigenlijk? Het zijn vooral zelfstandigen, bedrijfsleiders en mensen met vrije beroepen uit het ganse land. www.seabourn.com
Ontdek de moderne designsuites van allernieuwe luxeschip 'Seabourn Ovation'
Allernieuwste luxeschip biedt 300 eigentijdse, stijlvolle suites! Seabourn, ’s werelds beste luxecruisemaatschappij, heeft een eenvoudige maar veelzeggende boodschap voor gasten op het schip Seabourn Ovation: “Welkom thuis.” Het nieuwste luxeschip van de Seabournvloot, dat in mei 2018 in gebruik wordt genomen, verwelkomt zijn gasten in 300 ruime, smaakvol ingerichte suites in diverse groottes en ontwerpen, allemaal met een eigen privéveranda. Designicoon Adam D. Tihany heeft de suites ontworpen met moderne design elementen, innovatieve accenten en luxefaciliteiten. Zo zijn de suites al een bestemming op zichzelf met hun sublieme comfort en de ingetogen elegantie waarvoor de cruisemaatschappij bekend staat.
“Je meteen thuis voelen is eigen aan de Seabourn cruise-ervaring. We zijn blij gasten uit te nodigen om dat gevoel aan boord van ons nieuwste luxeschip te ervaren,” zegt Richard Meadows, President bij Seabourn. “In de suites van Seabourn Ovation, allemaal met privéveranda, worden onze gasten verwend met uitgekiende faciliteiten, enkele persoonlijke accenten en zelfs een aantal heel fijne verrassingen. Topdesigner Adam D. Tihany heeft de stijlvolle suites ontworpen. Onze gasten baden er in luxe. Seabourn staat dan ook bekend als het beste ultra-luxe hotel op zee. De suites zijn perfect om te relaxen en bieden tal van ontspanningsmogelijkheden, terwijl de wereld voor je neus voorbij dobbert.”
De stijlvolle suites op Seabourn Ovation, allemaal met privéveranda zullen in diverse groottes en stijlen beschikbaar zijn, zoals: Veranda Suites van ± 30 m2, met privéveranda tot ± 7 m2; Penthouse Suites van ± 42 m2, met privéveranda van ± 9 m2; Penthouse Spa Suites van ± 60 m2 tot ± 63 m2, met privéveranda tot ± 19 m2; Owners Suites van ± 54 m2 tot ± 57 m2, met privéveranda van 13 tot ± 83 m2; Signature Suites van ± 91 m2, met privéveranda van ± 89 m2; Wintergarden Suites van ± 93 m2, met privéveranda van ± 19 m2.
Dankzij de smaakvolle en geraffineerde designinrichting en het overvloedige natuurlijke licht door de grote ramen en glazen deuren zullen gasten zich meteen welkom en thuis voelen. Elke suite beschikt over een privéveranda, het perfecte plekje om van je ontbijt of vieruurtje te genieten met uitzicht op de skyline van wereldberoemde steden of adembenemende landschappen.