The It decade for the spring 2020 fashion trends is definitely the 1970s. 70s-inflected pieces are more wearable than ever before, thanks to an abundance of streamlined suits and easy-to-wear midi dresses. Forget funky colour combinations and embrace geometric-patterned jacquards, sharp disco collars, groovy denim and languid long dresses. These are clothes to last a lifetime. Time to channel your inner stage idol with Jagger-worthy silhouettes — including the perfect pair of flares.
Caroline Biss, La Redoute, Elisabetta Franchi, LolaLiza, Mayerline
When it comes to trouser and footwear trends, history tends to repeat itself. Therefore, the wave of ’70s-inspired pants and flare jeans means platform heels are due to gain momentum in 2020. Expect square-toe loafers, tall boots and open-toe sandals to receive the platform heel treatment.
ONZE VIER BUITENGEWONE INGREDIËNTEN SAMENGEBRACHT IN EEN VEELZIJDIGE BALSEM
We zijn het er allemaal over eens: er zitten nooit genoeg uren in een dag! Daarom is het niet gek dat we soms kiezen voor alles-in-één-producten. En als dat gemak nu eens vanzelfsprekend was? Een veelzijdig product dat tegelijkertijd je huid en je haar verzorgt en ook nog eens kleine schoonheidsproblemen aanpakt? Daarvoor hebben we Le Petit Remède ontwikkeld. Dit kleine product is compact en ontzettend handig. Je neemt het gemakkelijk overal mee naartoe.
EENVOUDIGE SAMENSTELLING, ZICHTBARE RESULTATEN.
Als we je zouden vragen om de vier iconische ingrediënten van L’Occitane op te noemen, welke ingrediënten komen dan het eerste in je op? 1. Immortelle (strobloem), de bloem die nooit verwelkt? 2. Lavendel, de plant die de Provençaalse velden paars kleurt? 3. Amandel, bijna helemaal verdwenen uit de regio en nu toch volop te zien rond Valensole? 4. Of de sheaboter die wordt geproduceerd door vrouwen in Burkina Faso?
We hebben ze allemaal gebruikt in Le Petit Remède. Met één nieuwe toevoeging: arnica. Een eeuwenoud middel tegen spierpijn, blauwe plekken en ontstekingen dat we aan onze Le Petit Remède hebben toegevoegd vanwege de kalmerende eigenschappen.
100% INGREDIËNTEN VAN NATUURLIJKE OORSPRONG - 0% MINERALE OLIËN.
Le Petit Remède is gemaakt met 100% ingrediënten van natuurlijke oorsprong. De formule bevat geen minerale oliën, kunstmatige kleurstoffen of toegevoegd parfum. Het is een eenvoudige en effectieve formule, een ’klein’ product met een krachtige werking. We vinden de vintage look van de aluminium verpakking geweldig, met prachtige letters en een retro stijl. Het handige meeneemformaat van 15 g laat je zo in je tas glijden en kun je overal mee naartoe nemen. Het formaat van 100 g is een echte musthave voor in de badkamer, om je dagelijkse schoonheidsprobleempjes te verzorgen. Deze ’back to basic’ wordt vast en zeker je nieuwe favoriet!
STEVIGE TEXTUUR, ZIJDEZACHTE OLIE.
Deze zachte balsem verandert bij contact met de warme huid in een zijdezachte olie. Het product trekt binnen een paar seconden in en laat geen vettig laagje achter. De heerlijke en ontspannende geur van het plantenelixer blijft nog lang hangen. Le Petit Remède is een heerlijke balsem.
ÉÉN PRODUCT, MEERDERE TOEPASSINGEN.
We hebben al vijftig verschillende toepassingen gevonden voor Le Petit Remède. Ja, je leest het goed: vijftig! Hieronder noemen we er een paar zodat je kunt zien wat voor grootse dingen dit kleine product allemaal kan doen.
DE HANDEN : Le Petit Remède verzacht, verzorgt en kalmeert droge en beschadigde handen. Het product beschermt de droge huid tegen de kou. Gebruik Le Petit Remède voor of na een manicure om je nagelriemen te verzorgen of gebruik het product nadat je je nagels hebt gelakt om ze te laten glanzen.
HET GEZICHT : Als lippenbalsem, voor gehydrateerde, volle en glanzende lippen. Gebruik het product rond je neusgaten als je verkouden bent om het geïrriteerde gevoel te verzachten. Breng het zachtjes kloppend aan op je jukbeenderen voor een mooie uitstraling.
HET LICHAAM : Masseer je huid ermee om irritaties door droogte te verzachten. Gebruik Le Petit Remède als massagebalsem om het lichaam te herstellen na het sporten. Het product is ook zeer geschikt om droge zones zoals de ellebogen of de voeten te voeden! Om even lekker tot rust te komen, kun je een beetje Le Petit Remède op je polsen smeren en genieten van de heerlijke geur.
HET HAAR : Gebruik Le Petit Remède om droge puntjes te verzorgen, te voeden, te omhullen en weer te laten stralen. Tot slot is Le Petit Remède ook een uitstekend nachtmasker voor het haar.
LE PETIT REMÈDE COSMETISCHE BALSEM
15 g - € 12 & 100 g - € 35 - Verkrijgbaar in de winkel en op www.loccitane.nl
KLEIN PRODUCT, GROTE AMBITIES. AANDACHT VOOR BIODIVERSITEIT
Onze amandelen komen uit Valensole, waar we ook betrokken zijn bij het opnieuw opstarten van de productie ervan. We kopen onze lavendel bij lokale coöperaties in de Provence. Onze immortelle worden biologisch verbouwd op Corsica.
STEUN VOOR PRODUCENTEN
We steunen familieboederijen en helpen hen om op duurzame wijze te produceren. Door middel van meerjarige, niet-exclusieve contracten geven we onze producenten meer zekerheid. Le Petit Remède bevat immortelle, lavendel, amandel en sheaboter, allemaal afkomstig van producenten die we kennen en met wie we al jaren nauw samenwerken.
MINDER AFVAL
Le Petit Remède zit in een aluminium doosje. De verpakking is een alternatief voor plastic en kan worden hergebruikt of gerecycled. www.loccitane.com
» Tournée Minerale is in zicht! - » Water drinken wordt fun & easy met Kambukka
De feestdagen, verplichte familie-etentjes en talrijke parties liggen achter ons. Tijd om te detoxen en ons voor te bereiden op Tournée Minerale! Ook dit jaar drinkt menig Belg een maand geen alcohol. De perfecte bondgenoot hiervoor is zonder twijfel Kambukka. De duurzame en stijlvolle drinkflessen van het Belgische merk maken de uitdaging een stuk leuker (en makkelijker).
Kambukka-waterflessen zijn vervaardigd uit stevig Tritan – of roestvrij staal, zijn vaatwasbestendig, BPA-vrij, verkleuren niet en houden geen geuren vast. Water drinken doorheen de dag houd je makkelijk vol als de fles er knap uitziet én gebruiksvriendelijk is. Ook handig om te weten is dat Kambukka ook 1L drinkflessen heeft. Zo tackle je Tournée Minerale in stijl.
Reno insulated
Drinkfles Reno (insulated) houdt dranken lekker fris doorheen de dag (tot 20 uren lang). De fles is uitgerust met een tweedelig lid waardoor je muntblaadjes, citroenschijfjes of allerhande lekkerheden kan toevoegen aan je water. Dankzij het tweedelig lid is de fles ook eenvoudig te reinigen. Reno is verkrijgbaar in trendy prints, knap design waarvan je spontaan dorst krijgt! - Reno Insulated (300 ml) in print Palms - €27,90
Elton
Elton is net als de gelijknamige artiest een kleurrijke vogel in de Kambukka-familie. De drinkfles is verkrijgbaar in 15 kleuren en drie formaten; 500 ml, 750 ml en 1l. Daarnaast kies je tussen een insulated model (houdt dranken koud) of een Tritanmodel. Elton heeft een 3-in-1 lid, dat wil zeggen dat fles drie standen heeft. Gesloten, push to drink en open, een ingenieus systeem waardoor morsen bijna onmogelijk wordt. - Elton (500 ml) in print Carribean - €18,90
Lagoon
Sportievelingen, chauffeurs of fashionistas. Lagoon bekoort iedereen die houdt van drinken met een rietje. Lagoon heeft een Spout Lid met een ingebouwd gebogen rietje, hierdoor hoef je je hoofd niet te kantelen tijdens het drinken. Net als Elton komt Lagoon in drie formaten (500ml, 750ml en 1l). Er is keuze uit maar liefst 17 kleuren en ook enkele insulated modellen. Lagoon (1000 ml) in kleur Artic Blue - €21,90
Van kamperen in de vrije natuur tot een verrassingsbestemming waar je nog nóóit bent geweest..
Die feestkilo's zijn er nog niet af, je digitale to-do lijstje werkt enkel maar op je zenuwen en de befaamde 'rosé all day' zomerfeestjes lijken nog ver weg. Hello Blue Monday! Ooit in het leven geroepen door slimme marketeers, maar in realiteit: het perfecte excuus om een vakantie te boeken...
Een verrassingstrip naar een stad waar je zééééker nog nooit bent geweest
Srprs.me's formules bieden reizigers de mogelijkheid om een verrassingsreis te maken waar je een paar uur voor vertrek pas ontdekt waar je naartoe gaat. Met 'Explore New Places' overtuigen ze nu ook de eeuwige twijfelaar die "niet nog een keer naar Rome" wilt gaan.
Hoe werkt dat?
Jij vertelt hen welke Europese steden je al gezien hebt. Ze sturen je naar een stad waar je nog nooit geweest bent. Welke stad het wordt, ontdek je uiteraard pas op het vliegveld. Zo zet je letterlijk het onbekende in je agenda.
Je vliegt vanaf Brussel Zaventem
Je vliegt heen tussen 07:00 - 16:00 en je vliegt terug tussen 14:00 - 22:00
Je gaat naar een stad waar je nog nooit geweest bent
Huur eens een camper of caravan en wees pionier in de Belgische deeleconomie
Huur een caravan of mobilhome van een particulier: persoonlijk, prijsbewust én met de hulp van Camptoo.
Camptoo heeft als doel mensen in heel Europa het plezier van kamperen met een camper of caravan te laten delen. Dit doen ze door de betrouwbaarste en meest inspirerende service te bieden waarmee eigenaren en huurders hun caravan of camper kunnen huren of verhuren.
Betty Barclay's Spring/Summer collection shines with a variety of colours, patterns and exciting details that go perfectly with the first rays of spring sunshine. Think playful prints depicting exotic flowers picked from an oriental garden, geometric patterns and linen fabrics. The mix of soft and vivid colours in eye-catching tropical prints and oriental paisleys creates a real summer mood at last.
The season opens with striking pieces in black and blue, becoming more colourful in the second half of the season with plenty of yellow and blue tones. In particular there are a large number of dresses to choose from, which captivate with their comfortable jersey, light viscose, high-quality cotton and linen qualities, which are particularly comfortable to wear. The cuts range from loose and softly falling to flattering with fitted waists. A light dress in rainbow stripes becomes an absolute summer must-have, giving every woman a modern and charismatic aura.
Unisa Supersoft line : be gentle with your feet this year
Unisa SuperSoft line SS20
Everything moves incredibely fast in our everyday lives: we're constantly running to catch our train, get to the office, fetch our children in time,... we are almost always on the move. The rush probably won't change in 2020, but thanks to the SuperSoft line of Unisa, you won't ever have sore feet again from running around! With their new SuperSoft technology, Unisa has set out to revolutionize your day-to-day footwear.
With our busy lifestyle in mind, Unisa created their new SuperSoft technology, which will give you the chance to reconcile your dynamic life with your favorite fashion footwear.
The 'cushioning effect'
With SuperSoft, a new extraordinary comfortable era of footwear is born. The SuperSoft soles have a long-lasting and super flexible 'cushioning effect'. The soles are made out of lightweight materials, have a very low density, are super elastic and they have the ability to return to its original shape. All of these mesures ensure optimal comfort all day long.
Going the extra mile? Easy!
The SuperSoft line doens't only make walking long distances more comfortable, it also makes 'going the extra mile' easier.
The SuperSoft technology generates movement inverse energy due to its high recovery capacity. This helps you while walking through your daily life. Thanks to the technology you are less tired and you experience less muscle and bone wasting.
Invisible to the eye, the SuperSoft system will help you renew your lifestyle with more joy, more fashion, and a lot of technology innovation. Thanks to Unisa SuperSoft, you'll be stylish and comfortable all day long.
Het nieuwe jaar is begonnen. De vakantiesalons komen eraan. Tijd om aan uw volgende reis te denken. Misschien was u van plan om binnen een paar jaar op cruise te gaan?
“Waarom niet nu?” Dat vraagt Holland America Line. Precies op het goede moment lanceert de premiumrederij een onweerstaanbare promotiecampagne met een waaier aan voordelen.
Wie voor 28 februari 2020 een cruise boekt, kan alvast genieten van volpension en mooie kajuit upgrades. Het aanbod geldt voor een grote selectie aan vertrekken in 2020 of 2021.Voor een derde of vierde passagier in dezelfde kajuit zijn er bij deze voordeelactie gereduceerde tarieven.
De gasten die een cruise in Europa maken krijgen een extra cadeau, namelijk een Signature drankenpakket. Dat betekent dat je elke dag tot 15 alcoholische drankjes (met een waarde van maximaal 11 dollar per drankje) en ongelimiteerd non-alcoholische dranken helemaal gratis krijgt.
Passagiers aan boord van cruises buiten Europa krijgen tot 500 dollar boordtegoed per kajuit, ideaal voor bijna alle aankopen aan boord.
Holland America Line biedt ook geweldige excursies aan. Een aantal daarvan staan in promotie met een extra 10% korting als u ze voor 14 maart online boekt.
De uitzonderlijke “Waarom niet nu”-promotie loopt tot en met 28 februari. Wie voor 17 januari 2020 boekt ontvangt een extra $50 drankenkaart per persoon (echter niet beschikbaar op Europa cruises).
De schepen van Holland America Line vindt men terug over de hele wereld: Azië en de Stille Oceaan, Australië en Nieuw-Zeeland, Canada en New England, de Caraïben, Hawaii en Tahiti, Mexico, de Amerikaanse Westkust en Alaska, het Panamakanaal, Zuid-Amerika en uiteraard ook Europa, met in het mooie seizoen heel wat vertrekken dichtbij, zoals vanuit Rotterdam of Amsterdam.
Voor meer informatie over Holland America Line cruises en alle reisschema’s, bezoek de Nederlandstalige website www.hollandamerica.com of bel 0800-7245 425.
Een cruise? Waarom niet nu? www.hollandamerica.com
Actress, singer, dancer, entrepreneur and fashion icon stars in the GUESS & Marciano Spring 2020 Advertising Campaign. This Spring 2020, GUESS, Inc. is proud to welcome back actress, singer, dancer, entrepreneur, philanthropist and fashion icon Jennifer Lopez as the face of GUESS and Marciano worldwide in the Spring 2020 advertising campaign.
Jennifer Lopez for GUESS
The campaign, art directed by Paul Marciano, Chief Creative Officer for GUESS?, Inc., and shot through the lens of photographer Tatiana Gerusova in Santa Monica, CA, showcases a striking collection of images highlighting Jennifer’s beauty. The series of both saturated and black and white imagery embody a classic Hollywood lifestyle with tousled hair and confident poses juxtaposed against California’s serene palm trees and beaches in the background.
Jennifer Lopez for Marciano GUESS
“I am thrilled to welcome Jennifer back for a second campaign with GUESS and Marciano. Jennifer continues to push boundaries in the music, fashion and film industries and represents everything a GUESS Girl is – confident, sensual and adventurous. This campaign shines a spotlight on Jennifer’s natural beauty and showcases exactly why she is celebrated as a true icon.” – Paul Marciano
“Whenever I do a collaboration, I always think of a character that I can play and be and we had a lot of fun doing that with this campaign. The vibe this time was a mix between an Italian film star from the 60s, mixed with Madonna from the 80s, mixed with Sofia Loren. It’s so much fun to get into the character and to make that happen. The clothes and setting of the shoot really worked well together to make this campaign come to life.” – Jennifer Lopez
De nieuwe Diesel Eyewear lente/ zomer 2020 collectie belichaamt de gedurfde en non-conformistische geest van het merk; de proporties drukken passie en individualiteit uit. De masker monturen met een avant-garde look, die de iconische stijl van de jaren 2000 herinterpreteren met een futuristische toets, vallen op bij de trendy modellen. De monturen in metaal, met een pilootmontuur en ‘cat eye’ vorm met nauwe proporties, vallen op door de lichtheid van de fijne profielen.
Iconische elementen bepalen de collectie zoals het schuine metalen detail dat is geïnspireerd door mechanische structuren die worden gereflecteerd op de dunne armen met heldere lijnen en een buitengewoon driedimensioneel effect dat verwijst naar de industriële sfeer van het merk. De verschillende gedurfde kleurversies, verfraaid met fluo accenten, zorgen voor frisse combinaties die de structuur in metaal personaliseren. Transparante modellen in acetaat in een combinatie met iconische en hedendaagse kleuren, met blinkende of matte afwerkingen, vervolledigen de nieuwe eyewear collectie.
DIESEL EYEWEAR - model DL0299 (120€)
Een rock and roll attitude voor vierkante zonnebrillen voor mannen met duidelijke profielen in veelkleurig acetaat die zorgen voor een gedurfd kleurcontrast. De armen, omgeven door een insert in metaal met kleine puntjes, zijn versierd met het “Diesel “ logo.
DIESEL EYEWEAR - model DL5359 (140€)
De optische montuur voor mannen wordt gekenmerkt door de navigator vorm in fijn metaal die wordt onderstreept door een elegante dubbele brug. De armen met dunne profielen en een duidelijke découpe met 3D effecten, roepen het schuine iconische detail op met industriële inspiratie, het embleem van het merk. Ze zijn versierd met het « Diesel » logo en lopen uit in uiteinden in acetaat met contrasterende kleuren. Een kleurenpalet met fluo accenten en matte afwerkingen geven de modellen een persoonlijke toets.
MAKEUP FOR SS2020 BREAKS FROM CONFORMITY OR PREDEFINED NOTIONS OF BEAUTY (DESCRIPTIVES LIKE SEXY, SOPHISTICATED AND ELEGANT HAVE BEEN NOTABLY ABSENT BACKSTAGE THIS SEASON) AND TUNES INTO A DOWN-TO-EARTH CELEBRATION OF MAKEUP'S MOST PRIMORDIAL ROLE: HOW IT MAKES YOU FEEL.
FREEDOM OF VOICE, FREEDOM OF CHOICE, FREEDOM FROM RULES, FREEDOM TO BE YOURSELF, FREEDOM OF SPIRIT...
"EVERYTHING HAS A STRONG INTENTION TO IT, AND A DESIRE TO PROJECT A DIFFERENT VIEWPOINT. IT'S ABOUT UTILISING MAKEUP TO TELL A STORY," CONFIRMS LYNE DESNOYERS. "ARTISTS ARE PULLING APART SHAPES, TEXTURES, PLACEMENTS, COLOURS AND TECHNIQUES TO CREATE SOMETHING THAT FEELS NEW AND REFLECTS SPECIFIC MOODS... REAL CREATIVITY IS UNDERSTANDING HOW TO GIVE MEANING TO TECHNIQUE."
"BEAUTY NOW IS LESS ABOUT TRENDS, MORE ABOUT THE WAY PEOPLE EMOTIONALLY CONNECT WITH WEARING MAKEUP," SAYS TERRY BARBER.
SYMBOLISM
ENCOURAGES ARTISTS TO FREELY EMBRACE FORCEFUL COLOUR AND HOW DENSITY, TEXTURE, PLACEMENT AND UNCONVENTIONAL SHAPE IMPACT THE MOOD EXUBERANT SHADES BRING TO THE FACE...
ABSTRACT EXPRESSIONISM
THERE IS AN ENERGY AND POWERFULLY DECISIVE FEEL TO BLACK THIS SEASON, WHICH IS UNFORCED AND STRONG IN ITS SIMPLICITY...
REALISM
TAPS INTO THE FREEDOM TO BE YOURSELF, ALBEIT A MORE HONED VERSION - WITH TINY TWEAKS THAT BRING AN INTELLIGENT STRENGTH TO THE FACE...
IMPRESSIONISM
ALIGNS MAKEUP WITH THE ART MOVEMENT THAT EXPLORED HOW TRANSITORY EFFECTS OF LIGHT AND COLOUR EVOKE MOOD AND ATMOSPHERE, INTERPRETED IN EVERYTHING FROM SOFTEST CLOUDS OF PIGMENT TO CAPTIVATING FORMATIONS OF GLITTER...
UNIFYING ALL OF THESE TRENDS IS THE KNOWING THAT A DEGREE OF IMPERFECTION FEELS AUTHENTIC, INTERESTING AND MODERN IN MAKEUP NOW.
LOOKING TO THE ART WORLD FOR INSPIRATION ON HOW TO CALIBRATE COLOUR, SHAPE, TEXTURE, TONE, DENSITY, DIMENSION AND SCALE TO CREATE A MOOD, MAKEUP ARTISTS ARE APPROACHING THE FACE AKIN TO THE WAY A PAINTER APPROACHES A CANVAS: INSTINCTIVE, OPEN, HONEST, UNCONSTRUCTED, UNIQUE, INTERESTING AND INTERESTED, SENSITIVE, INTELLIGENT, GESTURAL... AND, ABOVE ALL, LIBERATING. WELCOME TO THE NEW STATE OP ART.
De lente lijkt nog ver weg en de mooie zomerdagen zijn alweer zo lang geleden. Ook de mooie gekleurde herfstbladeren zijn inmiddels verdwenen...
Het is volop winter! De dagen zijn korter en buiten is het vaak grijs en grauw, daarom hebben we in deze tijd meer kleur nodig! Hiervoor is L’Occitane de samenwerking aangegaan met OMY. Deze nieuwe collectie is ontworpen om januari wat meer kleur te geven en de natuur en kleur terug te brengen in je dagelijks leven, met prachtige illustraties die je zelf kunt inkleuren.
In 2012 werd OMY opgericht door Elvire Laurent en Marie-Cerise Lichtlé, twee grafische vormgeefsters uit Parijs. Ze ontwerpen personaliseerbare productcollecties voor het hele gezin.
KLEUREN OM EVEN TE ONTSNAPPEN
Deze sheaproducten zijn een eerbetoon aan de Provence. In de illustraties komen iconische elementen terug van ons merk en onze liefde voor de natuur en de biodiversiteit. Kleuren wordt tegenwoordig niet meer alleen als iets voor kinderen gezien, ook volwassenen ervaren de voordelen van deze activiteit. Het is bewezen dat je door te kleuren je stress en angstgevoelens kunt verminderen en creatiever kunt worden. Laat je verrassen door je eigen kunstwerk, je zult er trots op zijn.En welk jaargetijde is nu meer geschikt om lekker binnen te kleuren dan de koude winter?
SHEA KLASSIEK HANDCRÈME - Limited Edition - 150 ml - € 23 • 30 ml - € 8
Dit is een van onze bestsellers! Deze Handcrème is gemaakt met een hoge concentratie sheaboter (20%), honing, amandelextract en kokosolie. De crème trekt snel in om de huid van de handen te voeden, beschermen en verzachten. De verpakking van de Handcrème 150 ml kun je zelf inkleuren! De tube van de Handcrème 30 ml is deels ingekleurd, je kunt het zelf afmaken.
Deze Ultrarijke Lichaamscrème is ideaal voor de droge tot zeer droge huid. De crème is gemaakt met een uitzonderlijke hoeveelheid sheaboter (25%). Het product biedt langdurige hydratatie (tot wel 72 uur - Getest door middel van corneometrie bij 12 vrijwilligers), voedt de huid, beschermt tegen droogheid en versterkt de hydrolipidenlaag. De crème laat zich gemakkelijk aanbrengen en wordt snel opgenomen. Je houdt er een heerlijk zacht en comfortabel gevoel aan over.
Het logo is gedeeltelijk ingekleurd, zodat je het zelf kunt afmaken in de kleuren die jij mooi vindt. Laat je creativiteit maar eens zien!
SHEA KLASSIEK - EXTRA ZACHTE ZEEP - Limited Edition - 100 g - € 6
Deze Extra Zachte Zeep is geformuleerd met een milde wasbasis en verrijkt met sheaboter, een ingrediënt dat bekend staat om de beschermende eigenschappen. Bij aanraking met water verandert de zeep in een licht en romig schuim dat de huid zachtjes reinigt en een aangename geur achterlaat.
De papieren verpakking van onze zeep is versierd in de stijl van onze samenwerking OMY x L’Occitane. De tekening is deels ingekleurd, dus je kunt het zelf afmaken!
Deze paarse Handcrème laat een frisse en lichte geur achter op de huid. Deze geparfumeerde limited edition is verrijkt met sheaboter (5%) en heeft een verrassend luchtige textuur en een mooie paarse kleur. De huid wordt gevoed, beschermd en verzacht.
De tube van de Handcrème 30 ml is deels ingekleurd, je kunt het zelf afmaken.
De innovatieve formule van deze paarse variant van onze klassieke Ultralichte Lichaamscrème heeft een unieke en luchtige textuur, voor een heerlijk zacht gevoel op de huid. Het product is gemaakt met 5% sheaboter en laat de huid soepel, gehydrateerd en comfortabel aanvoelend achter, met een heerlijke viooltjesgeur.
De pot is gedeeltelijk ingekleurd, dus je kunt er zelf nog mee aan de slag!
Verkrijgbaar vanaf januari 2020 in de winkel en op www.loccitane.nl
Introducing juicy, power-pigmented shine like you’ve never seen or worn before. New M·A·C Patent Paint Lip Lacquer is a luxuriously creamy, vinyl-effect gloss that provides instant moisturization that lasts all day, with a color payoff that never bleeds. Available in 15 shades, ranging from mirror-like peachy nudes to bold, vampy reds and statement-making blues and purples, M·A·C Patent Paint Lip Lacquer is formulated with an innovative wax-free Triple Threat gel system to create a dynamic 3D gloss effect with a lightweight, non-sticky feel.
Sleek new packaging features black paint splatter to evoke the Lip Lacquer’s bold impact and artistic potential, and a doe-foot applicator ensures even application and effortless glide.This is the gloss you’ve been waiting for: slick it on and let it shine.
“It really fits the lips like a glove! I simply adore the new Gel Formula, which is so comfortable to wear and so easy to apply. Forget all of your fears with lip glosses; it’s entirely non-sticky and there is no bleeding.
Patent Paint Lip is going to be the next backstage hero.” Massimo Mazzotta Moller, Global Senior Artist
PATENT PAINT LIP LACQUER - € 24,50
Patent Pleasure – baby pink // Magic Mirror – nude with gold undertones // Lacquered Up – deep rosy mauve // Major Glazer – mid-tone, mauve- purple pink // Painted Desert – terra-cotta // Red Enamel – bright red // Eternal Sunshine – true // Red Latex Love – dirty-blue // Red Slick Flick – earthy red // PVC Ya Later – mid-tone pink // Let’s Get Glossed – cool fuchsia // Varnished Reputation – pale purple // Vinyl Underground – deep, cool berry // Polished Prize – deep burgundy // Shellac Shocked – deep-blue violet
Available as of now at all M.A.C locations and maccosmetics.be.
Ze verlaten ons de Britten of dat denken we toch. Maar laten we voor de zekerheid onze steun betuigen, hun een laatste high-five geven en tonen hoe jammer we het vinden. Ook All Ways Cruises wil ze niet zo maar laten gaan. Vanop het schip M/S Astoria zwaaien de passagiers de Britten op een deftige manier uit.
Op 10 mei vertrekt het passagiersschip M/S Astoria uit Zeebrugge om rond het Verenigd Koninkrijk te gaan varen en de Londenaren, de Schotten, de Noord-Ieren en zelfs The Beatles een hart onder de riem te steken. Laten we nog voor een laatste keer genieten van een afternoon tea met scones, Blue Stilton met Porto, single malt whisky’s, fish and chips, het sexy Britse accent, de rode dubbeldekbussen, het links rijden, “order, order!” en zoveel meer...
All Ways Cruises is klaar voor de Brexit. Gedurende 14 dagen zet het kleine klassieke cruisevaartuig met slechts 500 gasten koers naar Groot-Brittannië en Ierland, om intens te genieten van de vele facetten van de Angelsaksische cultuur. Van de Schotse Highlands naar de Buiten-Hebriden, van de Titanic en Stonehenge tot een ‘pint of Guinness’, kortom de reizigers van de M/S Astoria gaan op zoek naar de vele charmes van de Britse Eilanden.
Aan boord zorgen voordrachtgevers zoals VRT-journalist Flip Feyten voor nog meer duiding. Hij is de auteur van het boek “Waarom de Engelsen zo Engels zijn”.
Wil jij ook de Britten uitzwaaien? Meer informatie over de cruise 'De charmes van de Britse Eilanden' met vertrek en aankomst in Zeebrugge vindt u hier.
See EU later!
Promotie! Korting van 50% voor de tweede persoon op alle zeecruises met de Astoria! *Deze korting is geldig tot 29/02/2020 en enkel voor een nieuwe boeking uit de All Ways brochure “Zeecruises 2020”, op basis van een dubbele kajuit (exclusief taxen en BTW, volgens beschikbaarheid). Deze korting is niet retroactief en kan niet met andere promotionele aanbiedingen worden gecombineerd. Deze korting is niet geldig voor de optionele excursies, drankenpakket en reisverzekering.
At BRAX, this season graphic looks, such as minimals or retro patterns, are combined with stripes, developing over the season in both the top and trouser segments. In addition to the basic colours of navy and beige, orange and neon orange provide special contrasts in combination with off-white, natural and coffee shades. Discreetly executed on cords, labels, stitchings, pipings or buttons, they lend the collection a touch of athleisure that’s sure to catch the eye. Striking structured knitwear forms a beautiful contrast to nylon and suede looks and smart pants made of technical jersey fabric. Vibrant orange “Zero Down” jackets – as light and warm as down, but without a single feather – provide a fresh boost to the season’s early looks.
Combinations that add a touch of the unexpected make BRAX's spring collection look so interesting. Graphic patterns are brought together with minimalist and striped prints, while popular basics are paired with sporty athleisure elements. Navy and beige are moments of calm in the classic moments of the collection. Orange brings freshness to the look. Neon orange discreetly used for stitching, piping and buttons creates a moment of surprise. It retains its impact in contrast with eye-catching, structured knits as well as smart pants made of tech jersey and vegan suede leather.
Het heerlijke tropische klimaat, de gezellige sfeer, de azuurblauwe zee en de parelwitte stranden. Allemaal goede redenen om een vakantie naar Curaçao te plannen. Mocht je toch nog niet helemaal overtuigd zijn, laat je dan inspireren door deze feestelijke evenementen die in 2020 plaats zullen vinden op het bruisende Caribische eiland. Nadien kan je zalig relaxen in het Santa Barbara Beach & Golf Resort.
1. Tumba Festival
In aanloop naar de carnavalsperiode vindt het Tumba festival plaats. Curaçaose artiesten strijden in een lokale versie van het songfestival om de titel Tumba King of Queen. Het lied van de winnende artiest wordt het officiële carnavalslied van dat jaar en zal overal te horen zijn. Van maandag tot en met woensdag vinden de voorrondes plaats, en op vrijdag 31 januari is de grote finale.
2. Carnaval
Hou je van een feestje? Een lang, luid en kleurrijk feestje? Curaçao kent een van meest uitbundige en langst durende carnavalsspektakels van het Caribisch gebied. Overal worden vrolijke optochten georganiseerd met prachtige praalwagens, schitterende kostuums en bijzondere personages. Tijdens een schoonheidswedstrijd worden de koning en koningin van het carnaval gekozen. De grootste optocht is de 'Gran Marcha' die op 23 februari door Willemstad trekt. Niet te missen!
3. Harvest Festival Parade Seú
Het oogstfeest - oorspronkelijk Seú genoemd - is het grootste culturele evenement van Curaçao dat ieder jaar op Paasmaandag wordt gevierd. Tijdens de Seú kleden de lokale bewoners zich in de traditionele kleding die teruggaat tot in de tijd van de slavernij. Jaarlijks trekken ongeveer 5000 deelnemers in kleurrijke kostuums, dansend op de aanstekelijke ritmes van traditionele muziek, door de straten van Willemstad.
4. Koningsdag
Wil je de Nederlandse Koningsdag op 27 april eens op zijn Caraïbisch vieren? Boek een ticket naar Curaçao want ook daar wordt door iedereen fanatiek gekoekhapt, gefeest en gehandeld in tweedehands spulletjes. De straten kleuren tijdens Koningsdag rood, wit, blauw en oranje. De vrijmarkt loopt van Pietermaai tot Punda en er is een speciale markt waar kinderen hun spulletjes kunnen (ver)kopen. Natuurlijk starten de festiviteiten in het uitgaansgebied al de avond daarvoor, tijdens Koningsnacht, maar ook op Koningsdag zelf kun je tot laat feesten op de muziek van live bands en DJ's op straat.
5. Curaça North Sea Jazz
Dit festival is inmiddels een begrip op het eiland en ver daarbuiten. Sinds de eerste editie trok het festival vele grote namen, waaronder Lionel Richie, Stevie Wonder, Diana Ross, Bruno Mars, Sting, Juan Luis Guerra, Rod Stewart, Enrique Iglesias, Alicia Keys, Herbie Hancock, Christina Aguilera, Earth, Wind & Fire, Lenny Kravitz, Tom Jones en Prince. Met zestien acts verdeeld over drie podia is het festival misschien kleiner dan in Rotterdam, maar zeker niet minder bijzonder. Want zeg nu zelf: geweldige muziek in de zwoele avondlucht op een tropisch eiland, wat is er nu beter? De volgende editie vindt plaats van 27 tot 29 augustus 2020.
6. Fuikdag
Iedere eerste zondag van het nieuwe jaar wordt op Curaçao Fuikdag gevierd. Het is het grootste ongeorganiseerde bootfeest in het Caribisch gebied en het wordt er elk jaar drukker en gezelliger. Lang van te voren worden bootjes gehuurd en plekken gereserveerd dus je kan je nu al voorbereiden voor 2021. Geen boot geregeld? Sluit dan aan op je mooiste opblaas-flamingo of versierd vlot. Dit drijvende feestje is uitgegroeid tot een populaire party en steeds meer grote artiesten dragen hun muzikale steentje bij. Zo zijn tijdens eerdere edities DJ Chuckie, AfroJack en Martin Garrix gespot.
Het Santa Barbara Beach & Golf Resort ligt op een idyllische plek aan de Spaanse Water-baai met prachtige uitzichten op zee en een uitgestrekt wit privéstrand. Het bevindt zich op slechts 25 minuten rijden van de Curaçaose hoofdstad Willemstad. Het resort biedt naast 350 luxe suites en gastenkamers ook een spa, 24-uur fitnesscentrum, 3 zwembaden, 4 restaurants en een duik- en watersportschool. Golfers kunnen hun hart ophalen op de Old Quarry golfbaan die in 2019 werd herkozen als 'beste golfbaan van het Caribisch gebied', door USA Today 10Best. De 18 holes-golfbaan werd ontworpen door de beroemde golfbaan-architect Pete Dye. Zakelijke gasten kunnen gebruik maken van 3.500 m² vergaderruimte en het resort is daarmee de grootste evenementenlocatie van het eiland.
Wil je jezelf wat vitaler en gezonder voelen? Dan kan SkinnyLove je hierbij helpen. Dit natuurlijk en biologisch drankje begeleidt levensgenieters op een duurzame manier naar een gezond gewicht.
Missie gezond
Wie lief wil zijn voor zijn lichaam, moet ook lief zijn voor zijn geest. Dat is één van de uitgangspunten van SkinnyLove. Vind je dat zelf ook, maar weet je niet hoe je daaraan moet beginnen? SkinnyLove to the rescue. Dit 100% natuurlijk drankje drink je ter ondersteuning van een gezonde levensstijl.
Ondertussen eet je volwaardige maaltijden en tussendoortjes. Af en toe eens zondigen? Dat moet kunnen, anders hou je het niet vol. De kracht van de ingrediënten is voldoende om jouw gezondheidsdoelen te bereiken. Klaar voor de health journey van je dromen?
Hoe het allemaal begon
Alain Indria, de creator van SkinnyLove, groeide op in het Antwerpse biologische eethuis Lombardia dat zijn mama Odette oprichtte in 1972. Zelf at hij al jaren biologisch, maar woog hij toch te veel. Een levensstijl waarin hij zichzelf lekker eten moest ontzeggen? Dat zag hij absoluut niet zitten. Daarom dook Alain zijn kruidenlabo in om te experimenteren met kruiden en natuurlijke fruit blends die hem zijn gezonder en slanker lichaam van vroeger konden teruggeven. Die experimenten resulteerden in het natuurlijke SkinnyLove, waarmee hij 25 kilo verloor. Vanuit zijn enthousiasme over dit resultaat wilde hij SkinnyLove maar al te graag met anderen delen, waarop hij het familiebedrijf Lombardia omtoverde in een SkinnyLove Xperience center. Hier begeleidt hij mensen op weg naar een gezonder leven. Met succes, want al meer dan 300.000 mensen bereikten een gezond gewicht dankzij SkinnyLove.
SkinnyLove: het drankje
SkinnyLove bestaat uit 100% natuurlijke ingrediënten zoals matcha groene thee, kurkuma, gember en vijgcactus, aangelengd met fruitvezels, prebiotische voedingsvezels en kruiden. Dit voedingssupplement voeg je toe aan je dagelijkse hoeveelheid water en drink je op tussen je maaltijden door. Het is dus een echte verrijking van je voedingspatroon. Dankzij de kracht van de natuur voel je jezelf beter in je vel en bouw je een gezondere levensstijl op.
Wat doet SkinnyLove?
De kracht van ingrediënten zoals vijgcactus, matcha groene thee, gember en kurkuma is verantwoordelijk voor alle positieve lichamelijke en mentale effecten van SkinnyLove. De zuiverende kruidenmengeling, de fruit blends en andere natuurlijke extracten ondersteunen een gezonde levensstijl waardoor je dag na dag lichamelijke en mentale vooruitgang merkt. SkinnyLove maakt van je lichaam een vetverbrander, zorgt voor minder honger en een langer verzadigd gevoel, geeft je (vet)metabolisme een boost, bezorgt je meer energie, verandert je smaakprofiel, zuivert je lichaam, veroorzaakt minder zin in zoet en andere cravings en levert je een stralende huid op.
How to SkinnyLove?
SkinnyLove bestaat uit een ochtend- en een namiddagversie. Bouw het gebruik ervan rustig op van 1 naar 4 lepels, zodat je lichaam kan wennen aan de vezelrijke ingrediënten.
Voeg SkinnyLove toe aan 750ml warm of koud water en schud of roer alles goed door elkaar voor je ervan drinkt. Drink de ochtendversie vanaf je ontbijt tot aan je lunch. Drink je namiddagversie vanaf je lunch tot aan het avondeten.
SkinnyLove: het assortiment
Wie gezond leeft, heeft ook nood aan een tussendoortje. Daarom creëerde Alain een volledig assortiment glutenvrije, biologische en vegan snacks.
Van de SkinnyLove bars kan je snoepen zonder schuldgevoel. Je vindt de bars terug in vier smaken: ananas-kurkuma, mangomandarijn, gember-matcha en appel-kaneel. Ze houden je verzadigd tot aan je volgende maaltijd.
Voor de echte chocoholics is er de SkinnyLove Brownie. Deze brownie bestaat uit 85% pure cacao en natuurlijke fruit blends, waardoor je zorgeloos kan genieten van een chocoladegebakje.
Bij heel wat maaltijden kan een lekkere spread, pesto of confituur niet ontbreken. Daarom is er een biologisch gamma vol SkinnyLove spreads, pesto’s en confituren, met smaken zoals zongedroogde tomaten en olijven, die jouw ontbijt, lunch of diner helemaal compleet maken.
SkinnyLove verandert je lichaam, je leven en je mindset en schrijft graag mee aan jouw gezond verhaal.
Duurzame topdesigns voor 2020 vervaardigd uit natural3D van neubau eyewear
Wie helemaal mee is met de laatste trends kiest niet alleen voor een prachtig design, maar focust ook sterk op duurzaamheid. Neubau eyewear lanceert de allereerste collectie brilmonturen uit het 100% biogebaseerde materiaal natural3D. Een schitterende innovatie voor brildragers die steeds gaan voor een trendy look én milieubewust leven.
Met natural3D is het nu ook voor het eerst mogelijk om een volledig natuurlijk materiaal in de 3D-printer te gebruiken. Het basisbestanddeel van dit revolutionaire materiaal is een olie die wordt gewonnen uit de zaden van de wonderboom. Het poeder dat zo ontstaat, wordt laag voor laag samengeperst door een laser bij het 3D-printen. Het teveel aan materiaal wordt opnieuw gebruikt voor extra afdrukken. Neubau eyewear heeft een speciaal procedé ontwikkeld om het oppervlak van natural3D modellen glad te maken en te sealen. Daardoor zijn de monturen bijzonder huidvriendelijk, en blijven de kleuren nog langer mooi.
De nieuwste brilmonturen Greta, Erin, Bill en David zijn vernoemd naar bekende milieuactivisten. Deze vier modellen – vervaardigd met behulp van innovatieve productiemethoden – zijn nóg lichter, hebben een perfecte pasvorm en bieden een uitmuntend draagcomfort. De 3D-brillenarmen zijn voorzien van een titanium naald, zodat de bril makkelijk en snel kan worden aangepast. Deze nieuwe modellen voor 2020 zijn het summum van technische geraffineerdheid en duurzaamheid. Daarbovenop en hebben ze een casual uitstraling. De brillen kosten elk 349 euro, en zijn vanaf april 2020 verkrijgbaar.
Over neubau eyewear: Onder leiding van Global Brand Director Daniel Liktor combineert het brillenlabel neubau eyewear voor zijn collecties de originele inzichten van jonge, talentvolle creatievelingen met uitgebreide expertise en een duurzame productie. neubau eyewear is een merk van de succesvolle Oostenrijkse groep Silhouette International en profiteert van de jarenlange knowhow van het moederbedrijf. Het resultaat: producten van de allerhoogste kwaliteit met een uitmuntend design, stuk voor stuk ontwikkeld op basis van de nieuwste technologieën. Sinds 2017 gebruikt neubau eyewear naturalPX, een materiaal op basis van natuurlijke grondstoffen, voor zijn bijzonder flexibele en lichte monturen. Dit materiaal bestaat voor 65 % uit olie uit het zaad van de wonderboom. In 2020 gaat het merk nog een stap verder met het 100 % biogebaseerde materiaal natural3D. Hiermee wordt neubau eyewear het eerste Europese merk dat volledig duurzame brillen met een 3D-printer maakt.
samenwerking Koninklijke Gazelle met focus op vernieuwende vakantiebeleving - Nieuw vierjarig contract
Center Parcs slaat de komende jaren opnieuw de handen ineen met Koninklijke Gazelle. Na een succesvolle samenwerking de afgelopen vier jaar bereiken de partijen een nieuwe mijlpaal met een vernieuwde focus. Op alle Center Parcs parken in Europa gaan Gazelle en Center Parcs zich verder inzetten om samen een vernieuwende vakantiebeleving neer te zetten.
De samenwerking krijgt invulling door op zoek te gaan naar toepassingen van nieuwe mobiliteitsoplossingen om te blijven aansluiten op de toekomstige behoeften van de gast. Bovendien worden de mogelijkheden bekeken om elkaars doelgroepen kennis te laten maken met beide A-merken door middel van joint promotions.
Volgens Pascal Ferracci, CEO van Center Parcs Europe, sluit samenwerking aan op de koers van Center Parcs de nieuwe standaard te zetten in familievakanties en gasten te blijven verrassen: “Center Parcs en Koninklijke Gazelle bundelen hun krachten met het gezamenlijke doel de beleving te verrijken. Door de hoogwaardige kwaliteit, duurzame en innovatieve producten van Koninklijke Gazelle stelt Center Parcs haar gasten in staat om nog meer te genieten van een ontspannen tijd samen. Fietsen op een goede fiets midden in de natuur levert hier een waardevolle bijdrage aan.”
“We zijn erg blij dat Center Parcs ook in de komende vier jaar met Koninklijke Gazelle in zee gaat en we fietsen mogen leveren voor al haar parken in Europa. Een fietstocht maakt mensen meer ontspannen en blij en dat voegt dus echt iets toe aan een verblijf op Center Parcs," zegt Huub Lamers, CEO van Koninklijke Gazelle.
Koninklijke Gazelle levert sinds 2014 een uitgebreide collectie fietsen. Verspreid over alle locaties, beschikt Center Parcs Europe over zo’n 15.000 huurfietsen, waaronder mountainbikes (van FOCUS, een zustermerk van Gazelle), elektrische fietsen en stadsfietsen. Vooral de vraag naar elektrische fietsen stijgt snel. Het aanbod huurfietsen van Center Parcs bestaat nu voor vier procent uit elektrische fietsen. Naar verwachting zal dit in de komende jaren verder stijgen.
Fotobijschrift 1: Huub Lamers, CEO van Koninklijke Gazelle en Pascal Ferracci, CEO van Center Parcs Europe, hebben de samenwerking tussen beide partijen officieel bekrachtigd.
Fotobijschrift 2: Pascal Ferracci, CEO van Center Parcs Europe, nam zelf de proef op de som tijdens een testrit op een e-bike van Gezelle.
MSC : Cruisegasten verkennen nieuwe wereld 'De zee was nooit zo...'
Met de nieuwe campagne ‘De Zee was Nooit Zo’ laat MSC Cruises haar gasten zien naar welke nieuwe plaatsen, kusten, landen én ervaringen de zee je kan leiden. Oscarwinnaar Ennio Morricone componeerde de muziek voor deze campagne, de film werd gedraaid op MSC Bellissima.
De Zee was Nooit Zo… verwelkomend, avontuurlijk, verrassend, spectaculair, weldadig, betoverend en onvergetelijk. De spot voor de nieuwe tv-campagne werd op de Middellandse Zee opgenomen, aan boord van MSC Bellissima. Naast de tv-spot omvat de marketingcampagne van MSC Cruises een luik sociale media, grootformaatposters in het straatbeeld, in stations en op luchthavens of in winkelcentra, digitale banners en advertenties voor kranten en tijdschriften. De campagne start op 14 januari in alle Belgische stations en in de Brusselse metro.
CEO Gianni Onorato: “Met onze nieuwe campagne willen we laten zien wat de zee allemaal te bieden heeft. En hoe wij ervoor zorgen dat onze gasten de wereld kunnen verkennen op ongekend luxueuze wijze aan boord van bijzonder moderne cruiseschepen. Vanaf deze maand zijn we ook de eerste vooraanstaande internationale cruiserederij die CO2-neutraal gaat in haar maritieme operaties.”
MSC Cruises is ‘s werelds grootste privécruiserederij en de nummer één in Europa en Zuid-Amerika. Als innovator in de cruisewereld is de maatschappij een van de jongste in de sector. Gedurende de eerste tien jaar van haar bestaan kende ze een groei van 800% en bouwde ze stap voor stap haar internationale faam uit.
De vloot van MSC Cruises bestaat momenteel uit 16 ultramoderne, zeer innovatieve schepen met een bijzonder elegant design die de klanten een ongeëvenaarde vakantie-ervaring garanderen, met een heerlijke, authentieke keuken, een bekroond ontspanningsaanbod, een comfortabele accommodatie en relaxen in alle toonaarden, dankzij een onberispelijke service en expertise. Een investeringsplan van 13,6 miljard euro getuigt bovendien van een nooit eerder geziene ambitie en moet de vloot tegen 2027 op 29 megacruiseschepen brengen. Momenteel heeft MSC Cruises 6 nieuwe scheepsklassen. Het zijn stuk voor stuk prototypen van mariene architectuur en design.
MSC Cruises voelt een diepe verantwoordelijkheid tegenover de fysieke en menselijke wereld waarbinnen het actief is. De onderneming legt het grootst mogelijke respect aan de dag voor de oceanen van de wereld en blijft onverminderd streven naar vernieuwende manieren om de ecologische impact van zijn cruises te verminderen.
De vakantiecruises van MSC Cruises worden wereldwijd verkocht via een distributienetwerk in 81 landen. www.msccruises.be