... de kleur van jouw blazer! Mayerline bezorgt de voorjaarsgarderobe de nodige blos met rood als accentkleur. Niet alleen krijgt een sober kleurpalet zo de gedroomde kleurinjectie, en ook een frisse boost aan je gezicht. Vooral zachtere tinten zoals koraalrood (roodroze) of Scharlakenrood (oranjerood) doen het dit voorjaar erg goed.
Rood is een stimulerende kleur. Heb je een oppepper nodig? Wil je imponeren, gezag uitstralen of een portie lef tonen? Dan kan de kleur rood jou daarbij helpen. Maak een statement en colorblock rood met primaire kleuren zoals Classic Blue. Gecombineerd met zwart is rozerood krachtig en actueel, met beige maak je een rustig en zacht silhouet. Het rozerood van een Japanse kerselaar in bloei doet dan weer uitkijken naar warme zonnestralen. Bovendien geeft de kleur een frisse boost aan je garderobe en je gezicht.
Somatoline Cosmeticj breidt uit met 2 nieuwe producten
In 2020 breidt Somatoline Cosmetic haar horizon uit om te beantwoorden aan 3 groeiende trends in de cosmetica: performantie, sensualiteit en zachte natuurlijkheid. Daarom onthult Somatoline Cosmetic, tien jaar marktleider voor afslankproducten en anti-cellulite, twee innovaties. De eerste draagt bij tot de diversificatie van de bestsellerlijn ‘7 Nachten’, de tweede is de lancering van een gelvariant van de Anti-Cellulite Crème.
Somatoline Cosmetic mikt op de nacht, en dit om twee redenen: dankzij de liggende positie worden ‘s nachts het metabolisme en het indringen van de actieve bestanddelen bevorderd. De avond is ook het moment van de dag waarop de vrouw meer tijd heeft om zich te verzorgen. Somatoline Cosmetic zet in op efficiëntie, terwijl zachtheid wordt gegarandeerd tot het grote genoegen van vrouwen met een gevoelige huid. Somatoline Cosmetic durft ten slotte ook kiezen voor natuurlijke producten met een bewezen efficiëntie en beschermende effecten.
INNOVATIE 1 – AFSLANKEN IN ZEVEN NACHTEN – NATURAL
Somatoline Cosmetic lanceert de eerste afslankkuur in 7 nachten met 95% ingrediënten van natuurlijke oorsprong. De innovatieve crème-geltextuur is makkelijk aan te brengen en dringt snel in. De huid is gehydrateerd, zacht en glad. Het wordt gewaardeerd door consumenten in termen van dichtheid, uitspreiden, textuur en absorptie. Het parfum is 100% natuurlijk, met essentiële oliën van lavendel, om te ontspannen en de slaap te bevorderen. De capaciteit van geuren om fysieke effecten op te wekken, werd bewezen aan de hand van aromachologie (de wetenschap die de emotionele effecten van geuren bestudeert): de reukkolf communiceert rechtstreeks met de hypothalamus, die deel uitmaakt van het lymbisch systeem dat van fundamenteel belang is voor het verwerken van emotionele responsen. Deze nieuwe afslankende en relaxerende formule is samengesteld uit zeezout en berkenextract (drainerende actie), cafeïne en artemisia maritima (lipolitische en anti-stockerende actie) en sericoside en pepermunt (om de microcirculatie te bevorderen). De formule bevat GEEN parabeen, paraffine, silicone, alcohol, minerale oliën, synthetische parfum, ingrediënten van dierlijke oorsprong of die genetisch gemanipuleerd zijn. Klinische resultaten tonen een maximaal resultaat dat al na 7 nachten zichtbaar is.
MENING VAN DE CONSUMENTEN:
De consumenten geven aan dat deze nieuwe formule Makkelijk kan worden ingemasseerd (4,72/5) , Geen residu achterlaat op de huid (4,43/5) , Zacht is voor de huid (4,69) , De huid hydrateert (4,65/5) , Een efficiënte verkwikkende werking heeft (4,50/5) , Een efficiënte drainerende werking heeft (4,30/5) , Een efficiënte afslankende werking heeft (4,07/5) ,Efficiënt werkt (4,34/5), Aangenaam is om in te smeren (4,61/5)
DE KLINISCHE RESULTATEN TONEN HET VOLGENDE AAN:
Na de 7 eerste nachten: -1,3 cm op de taille, -0,7 cm op de dijomtrek en -0,8 cm op de knieomtrek , Na 28 nachten -2,9 cm op de taille, -1,8 cm op de dijomtrek en -2 cm op de knieomtrek , Vermindering van het onderhuids vetweefsel ter hoogte van de dijomtrek (echografie): -15,8 na 7 nachten en -59,6 na 28 nachten , Vermindering van het vocht in het interstitium ter hoogte van de heupen (Dermascan): -12,4 na 7 nachten en -30,7 na 28 nachten - Prijs: € 54,00 voor 400 ml
INNOVATIE 2 – ANTI-CELLULITE – NIEUWE GELFORMULE (2 FORMULES)
Om te beantwoorden aan het specifieke probleem van cellulite, is een specifieke productlijn noodzakelijk. Het anticellulite gamma van Somatoline Cosmetic krijgt daarom een nieuwe look om zich zo duidelijk te onderscheiden van de afslankingslijn. Daarnaast wordt er ook een nieuwe gelformule gelanceerd.
Vanaf 2020 zullen er dus 2 formules bestaan met aangename en makkelijk aan te brengen texturen, samengesteld uit innovatieve natuurlijke ingrediënten en cafeïne (synoniem voor efficiëntie) met een gegarandeerde werking tegen vetknobbeltjes: -een formule met thermogene crème (warm effect) met gemberextract, met een kalmerende en elastiserende werking ; -een formule met cryogene gel (koud effect) met macaextract, met een antifibrose werking om de vetknobbeltjes te verminderen. Haar innovatieve, zachte en frisse textuur wordt makkelijk en snel aangebracht. Het parfum wordt door de consumenten erg op prijs gesteld.
MENING VAN DE CONSUMENTEN:
De consumenten geven aan dat deze nieuwe formule Makkelijk kan worden ingemasseerd (4,73/5) , Geen residu achterlaat op de huid (4,60/5) , De huid niet irriteert (4,73) , Aangenaam is om aan te brengen (4,71/5), Geen vettig laagje achterlaat op de huid (4,53/5) , Het huidweefsel compacter maakt (4,11/5) , Een efficiënte drainerende werking heeft (4,39/5) , Een efficiënte gladstrijkende werking heeft (4,39/5) , Een fris effect achterlaat op de huid (4,82/5) , De huid hydrateert (4,52/5) , Aangenaam is om in te smeren (4,61/5)
DE KLINISCHE RESULTATEN TONEN HET VOLGENDE AAN: + 65% zachter (evaluatie volgens uitzicht van de huid) op de dijen na 4 weken, -33% visueel aspect van cellulite (midden binnenkant dij) na 4 weken , -22% uitzicht van cellulite (binnenkant dij) na 4 weken , + 25% stevigere huid (evaluatie volgens uitzicht van de huid) op de dijen na 4 weken - Prijs: € 49,00 voor 250 ml
Hoera, het is bijna krokusvakantie! Ben jij nog op zoek naar een leuke uitstap met de kids of met de vrienden? Aqualibi, het waterpark van Walibi Belgium, is tijdens de vakantie elke dag open.
Beleef van vrijdag 21 februari tot en met zondag 1 maart uren waterpret in de tropische sfeer van Aqualibi! Dankzij de sensationele glijbanen, klaterende fonteinen en watervallen, en ontspannende jacuzzi’s hoeft niemand zich een seconde te vervelen. Pak je graag uit met je dansmoves? Aqualibi organiseert elke dag van de vakantie tussen 17u30 en 18u een initiatieles Aquazumba!
Alweer een legendarische pool party!
Ga je liever helemaal los? Aqualibi sluit de krokusvakantie af met een legendarische pool party! Het concept is eenvoudig: een aangepast thema, de beste dj's, én een all-in eetformule samengebracht in het unieke decor van Aqualibi. Op zaterdag 29 februari van 19u tot 01u ’s nachts beleef je het waterpark zoals nooit tevoren tijdens de Neon Pool Party met Daddy K, DJ Furax en Mademoiselle Luna. De dresscode is – zoals de naam al doet vermoeden – neon; raap je fluo zwemkledij dus snel bij elkaar!
Voor de toegang tot het waterpark tijdens de Neon Pool Party en het all-in formule (uitgezonderd alcoholische dranken en bier) betaal je online in voorverkoop €35 en aan de kassa €40. Abonnementhouders en personen met een geldig ticket voor 29/02/2020 betalen €15. Info & tickets: https://www.aqualibi.be/nl/neon-pool-party
Praktische informatie : Aqualibi is elke dag van de krokusvakantie open van 10u tot 20u, uitgezonderd op: vrijdag 21 februari, van 16u tot 22u - vrijdag 28 februari, van 10u tot 22u; zaterdag 29 februari van 10u tot 18u, en Neon Pool Party van 19u tot 01u ’s nachts.
Tot slot, sinds 5 februari kan je extra lang van Aqualibi genieten! Het waterpark opent nu elke woensdag om 12u 's middags (i.p.v. 14u). Je kan er op woensdag ook smullen van een heerlijke lunch aan slechts €5 (uitgezonderd tijdens de schoolvakanties).
Water tones, aqua colours, digital prints and printed yarns dominate the BRAX Womenswear spring collection. Key to the collection are casual shapes and natural materials, with colour accents or in full colour. Further accents are provided by denim jackets, combined with flowing Tencel fabrics.
The denim jacket, the utility jacket, the jeans shirt - garments that are considered synonymous with casual style. They are supported by new print ideas in a wide variety of techniques: digital and sequin prints, to batik, dégradé and tie-dye, via stripes of all sorts - hand-painted, pastel block or multicoloured. The new designs in mint, blue and yellow form the character of the colour palette, with denim and chinos in neutral and indigo tones completing the picture.
Get your game face on : L'Histoire de Louise is going regimental ! Military never really goes out of style and has fast become one of the most constant themes in women’s fashion. This season, the Belgian brand's loyal foot soldiers have given the trend a utilitarian spin.
For a modern take on off-duty dressing, utility themes are revived with a fresh palette of bright yellow, cream and light blue to lend a new lightness. It’s good news for devotees to khaki too though as camo hues are still very much en vogue. Embroideries and subtle lurex details ensure the perfect balance between femininity and a sturdy feel.
Holland America Line: bezoek spectaculair Groenland, New Engeland en Canada
Ontdek de rijke culturele en culinaire scene van prachtig Noord-Amerika. Natuurlijke schoonheid is het perfecte compliment voor Canada en New England. Maar wat te denken van Groenland? Het dramatische en ongerepte landschap van het grootste eiland ter wereld biedt een rijke culturele en culinaire scene. Benieuwd naar dit prachtige deel van de wereld? Cruisemaatschappij Holland America Line biedt dit seizoen maar liefst 13 unieke routes aan in Canada, New England en Groenland. Maak kennis met steden met tot de verbeelding sprekende namen als Nova Scotia, Newfoundland, Charlottetown of Labrador. Neem deel aan een culinaire zeiltocht op een klassieke vissersboot of een wijnproeverij bij de wijngaarden van Lightfoot & Wolfville. Kortom, laat je verrassen.
Vanuit Boston, Fort Lauderdale, en Montréal doen de schepen Amsterdam, Zaandam en Rotterdam vanaf begin april 2021 op 50 gevarieerde cruises 23 uitzonderlijke havens aan. Naast Groenland bezoeken de cruises enkele van de meest iconische bestemmingen in de regio, waaronder Charlottetown op Prince Edward Island, het spectaculaire Acadia National Park in Maine, de ongelooflijke Bird Islands van Cape Breton en Red Bay, Newfoundland en Labrador.
Regionaal smaakpallet
Er is geen betere manier om een gebied te leren kennen dan door de lokale keuken te testen. Samen met het gerenommeerde tijdschrift Food & Wine schotelt Holland America Line aan boord, maar ook ván boord, alle smaken uit de regio voor. Zo kunnen gasten genieten van streekgerechten als het bekende ‘poutine’ en lekkernijen bereid met lokaal geproduceerde ahornsiroop. Maar om de smaakpapillen écht te testen kunnen gasten deelnemen aan een culinaire zeiltocht op een klassieke vissersboot om vervolgens de lokale kreeftenschotel uit te proberen in een visrestaurant. Verken de Annapolis-vallei van Nova Scotia en neem deel aan een wijnproeverij bij de wijngaarden van Lightfoot & Wolfville. Ook wandeltochten door Portland, Maine en een bezoek aan de Shipyard Brewing Company laten gasten kennis maken met het regionale smakenpallet.
Nieuw en opmerkelijk in 2021:
• Het schip Rotterdam vaart drie nieuwe 17-daagse Discovery cruises in juli en augustus. Vertrek en aankomsthaven: Boston. Verken afgelegen bestemmingen met een adembenemende, natuurlijke schoonheid. Havens zijn Paamiut, Qaqortoq en Nanortalik, Groenland; St. John's, Red Bay, St. Anthony en Corner Brook, Newfoundland en Labrador; Halifax en Sydney, Nova Scotia; Charlottetown, Prins Edwardeiland en Bar Harbor, Maine.
• De schepen Amsterdam en Zaandam blijven in de zomer maar óók in de herfst van 2021 varen tussen Montréal en Boston. Dit zorgt voor drie extra Canada en New England Discovery cruises én een extra Atlantische kustvaart.
• Rotterdam neemt de 10-daagse Newfoundland en New England Discovery routes over. Vaar nu helemaal naar Montréal en geniet van een late-night vertrek of overnachting in Québec City, Canada.
• Alle drie de schepen varen in de herfst door de regio. Dit jaargetijde zorgt voor een indrukwekkende vaart door een prachtig, herfstig natuurlandschap. Een route door de schilderachtige St. Lawrence-rivier en de Saguenay Fjord maken ook onderdeel uit van het programma.
• Vanaf en naar Fort Lauderdale voert de reis langs de Atlantische kust en wordt een bezoek gebracht aan de havens van Charleston, South Carolina en New York City.
Insider-expertise
Aan boord brengt Holland America Line Canada, Groenland en New England nog meer tot leven door multimedia EXC (Explorations Central) Talks die bestaan uit storytelling, video- en audio presentaties begeleid door experts.
De Holland America Line cruises naar Canada, New England en Groenland variëren van 7 tot 17 dagen - inclusief een nieuwe rondvaart vanuit Boston, Massachusetts met Groenland, Newfoundland en New England in het vooruitzicht.
Are you ready for a sporty Summer? Because your wardrobe sure is! This Spring Summer athleisure wear is everywhere. Sporty and casual styles are making their way out of the fitness and into our daily lives. Workplace? School? Afterwork? Everything is possible in these cool athleisure outfits. We've gathered some amazing athleisure items to create your perfect urban look.
O'Neill
Born under the Californian sun, O'Neill has always been a pioneer in athleisure wear. Over the years O'Neill turned surf and snow wear into amazing sports inspired streetwear.
GUESS ACTIVE
Want to look glamorous and effortlessly sexy in your athleisure outfit? Then the Guess activewear collection is just the thing for you! Go for a tropical print or all-red look for maximum effect. Select pieces even have some technical features, mesh inserts and rubber labels.
Anita
This season Anita focuses on all-inclusive lingerie and active wear. These sporty outfits have it all: they give you great support and they make you feel like you can take on the day!
BRAX G O L F Premium Sportswear
The BRAX G O L F Premium Sportswear Collection features a precise interplay of fashion and sport, implemented in an innovative design with maximum functionality. The highest demands are made on fit and material. To be successful – and not only on the golf course – it’s crucial to always keep a cool head, and avoid breaking a sweat, literally. Here is where the BRAX G O L F collection’s high-tech fabrics come in. It uses SecoTec yarn, which dries quickly and wicks moisture away from the skin. The result is a cooling effect of 3 degrees Celsius. So you’re guaranteed to stay cool during even the most heated battles.
Unisa
The sneakertrend is here to stay (thank God!). With these Unisa sneakers, you will be on the move in the most stylish and comfortable way.
Floris van Bommel
Floris van Bommel understands like no other that sneakers are always a good idea. These bold items are the definition of 'sporty chic'.
Reebok
This season, Reebok launched its first HIIT collection: the perfect gear to reach your goals in a fun, stylish and efficient way.
Tamaris
The characteristic sneaker with the thick sole was undoubtedly the most popular shoe model ofthe late 90’s. Despite their heavy look, chunky sneakers are amazingly lightweight and feminine. Playing with different materialscreates shiny or transparent effects while the patchwork outsole design emphasizes either the monochrome or the colorful upper material. The perfect stage for neon or pastel shades.
In Koksijde en Oostduinkerke staat er weer heel wat op het programma voor de krokusvakantie. Jong en oud verwennen doen ze hier met superleuke activiteiten.
Mountainbike toertocht Koksijde - 23 februari 2020
Op zondag 23 februari 2020 gaat in Koksijde de 26ste editie van de mountainbike toertocht Koksijde van start. Het wordt een gevarieerde tocht met uitdagende single-tracks, strand, bos en zelfs stukken natuur die éénmalig opengaan voor mountainbikers. Als kers op de taart is er een stukje van het bekende cyclocrossparcours van Koksijde in de tocht verwerkt. Bevoorrading, pechbijstand en bikewash zijn voorzien. Bij aankomst worden de deelnemers verwend met een heerlijke pannenkoek.
Carnavalstoet - 23 februari 2020 + 26 februari 2020
Nog meer plezier op zondag, 23 februari, want dan paradeert de 66ste Grote Carnavalstoet van Oostduinkerke-Bad naar Oostduinkerke-Dorp. Wagens vol pracht en praal, de prinsenwagen, groepen en muziekkorpsen passeren de revue.
Op woensdag 26 februari is het kleinere grut aan de beurt in de Kindercarnavalstoet. Daarna is er nog Kids Disco Carnaval XL in de feestzaal van het c.c. CasinoKoksijde.
Aquaria achter de schermen - 25 februari 2020
Geen betere schoolvakantie dan de krokusvakantie om een museum te ontdekken! Het NAVIGO-museum heeft heel wat in petto voor gezinnen. Dinsdag, 25 februari is er de gezinsworkshop ‘Aquaria achter de schermen’. De wonderlijke onderwaterwereld zal na deze workshop niet veel geheimen meer hebben. Ook over de bewoners van de Noordzee worden er geheimen ontrafeld. Handen uit de mouwen: horen, zien, voelen en proefjes doen.
Zandlopers - 26 februari 2020
Ook op woensdag 26 februari: Familie @ TenDuinen - de rondleiding ‘Zandlopers’ voor kinderen van 6 tot 12 jaar en minstens één (groot)ouder of begeleider. De groep trekt samen met een gids naar de plaats waar ooit de grote Duinenabdij pronkte! Archeologie voor kinderen dus, mét opgravingen. Na de ontdekkingen gaat de groep naar het museum om er verkleed als monnik het leven in een middeleeuwse abdij te verkennen.
Duurzame Visserij en gekke snoetjes - Vrijdag in de schoolvakanties
Op vrijdag in de schoolvakanties organiseert team-NAVIGO ook een thematische rondleiding voor volwassenen. Op 28 februari is dat ‘Duurzame Visserij’. Op hetzelfde moment is er de workshop ‘Gekke snoetjes’ voor kinderen van 3 tot 6 jaar: gekke maskers maken en daarna de ouders na hun museumbezoek verrassen. Leuk!
Doorlopend
Een virtueel bezoek van de middeleeuwse abdij is mogelijk met de Virtual Reality-bril. Een reis naar 1490 om u tegen te zeggen. Alles is zo accuraat mogelijk heropgebouwd in een virtuele wereld.
Voor meer informatie: Toerisme Koksijde-Oostduinkerke - toerisme@koksijde.be - www.visitkoksijde.be
the capsule collection from BRAX meeting the needs of the modern traveller
With BRX Lab, BRAX is launching a capsule collection that is perfectly tailored to the needs of the modern traveller: it’s uncomplicated, modern, versatile. The selection of cool basics, intelligent utilitywear and smart street styles inspired by activewear - in shades of grey, putty, marine and khaki - will enrich every man’s wardrobe. Softshell jackets and super light vests complement joggers, polos and smart pants. Safety pockets, temperature-regulating materials and easy-care capabilities prepare you for every situation.
Op huwelijksreis met zeilschip Star Clippers, pure romantiek
Terwijl de viermaster met bolle zeilen door het azuurblauwe water klieft, geniet je met zijn tweetjes van de zonsondergang. Het zacht pletsen van de golven, het glaasje champagne, de zwoele temperatuur, de avond die rood kleurt… kan het nog romantischer?
Verliefd zijn aan boord van een zeilschip van Star Clippers, dat is het summum.
Cruiserederij Star Clippers heeft twee prachtige viermasters en een vijfmaster. De Zweedse eigenaar, een gepassioneerd zeiler, wist perfect de traditie van de tall ships te combineren met het comfort van nu. De schepen zien eruit als historische zeilschepen. In werkelijkheid zijn het perfecte replica’s met alle moderne voorzieningen. Maar, belangrijk, altijd wordt er echt gezeild!
Elke cruise met Star Clippers brengt gelijkgestemden samen: mensen die van de zee houden. Omdat er maximaal 170 of 227 passagiers zijn, is de sfeer veel intiemer dan op een megaschip. De zeilschepen zetten koers naar plaatsen waar de grote schepen niet komen: sfeervolle haventjes en exotische stranden in de Caraïben, de Middellandse Zee en Zuidoost-Azië (Thailand, Indonesië). Alsof je plots met zijn tweeën live op de cover van een reisbrochure staat.
Kortom, een cruise met Star Clippers is ideaal als huwelijksreis, of om de huwelijksgeloften aan boord te vernieuwen.
• Huwelijksreis: wie Star Clippers kiest als huwelijksreis krijgt een fles champagne en een assortiment zoete lekkernijen in de hut, een bon van €50 voor de bruid (om aan boord uit te geven), en een certificaat van de kapitein.
• Wie zijn huwelijksgeloften aan boord wil vernieuwen kan rekenen op de kapitein. Die zal met plezier een kleine ceremonie organiseren.
Voorwaarden: koppels moeten officieel gehuwd zijn en een huwelijksakte overleggen.
Het is alweer een jaar geleden dat HEMA het nieuwe beautylabel B.A.E., before anything else, introduceerde. B.A.E. is betaalbaar, on trend en 100% vegan. De boodschap: wie je ook bent, wat je ook doet, met B.A.E. ben je altijd de beste versie van jezelf. Het label bestaat uit 149 innovatieve producten, voor ieder moment van de dag. Er zijn zes verschillende categorieën: face, eyes, brows, lips, accessoires en Eau de Toilette. Elk seizoen worden er nieuwe producten aan het assortiment toegevoegd die inspelen op de laatste trends in de markt. Om het éénjarig bestaan te vieren komt B.A.E. met vijf nieuwe producten.
Eerste verjaardag
Het éénjarig bestaan van B.A.E. wordt gevierd met een nieuwe collectie oliën: wonder oil, prime oil, en een master skin serum. Op verzoek van een aantal trouwe Instagram fans heeft het team van B.A.E. de populaire face roller ontworpen. Ook nieuw in de collectie is het eyeshadow palette met negen matte en metallic tinten.
B.A.E. wordt exclusief bij HEMA verkocht en de collectie is vanaf 2 maart 2020 verkrijgbaar in alle winkels en op hema.com/nl-be
Master skin serum | € 8,50
Voedzaam serum met voedzame oliën en marshmallow-wortelextract* zorgen voor een gezond uitziende huid. De vochtvasthoudende formule brengt het beste in ieders huid naar boven. De verzorgende ingrediënten verzachten de huid na het reinigingen. De rijke formule combineert verzachtende eigenschappen met hyaluronzuur en pruimenextract.
Breng een paar druppels van het serum na de reiniging aan op het gezicht, ga daarna verder met je normale huidverzorgingsroutine. Voor een zijdezacht en perfect huidresultaat.
*marshmallowwortel | Wist je dat marshmallow uit Europa komt? Het is een natuurlijk huidverzorgingswonder. Het bevat een hoog percentage aan slijmstoffen, dat intensieve hydraterende en verzachtende eigenschappen heeft. Het brengt de huid in balans, kalmeert de huid en voorkomt ontstekingen.
Multi care wonder oil hair & skin | € 8,-
Dit product bevat een voedende droge olie met verzorgende ingrediënten om de huid en het haar te hydrateren. Met verzorgende amandel- en arganolie en verzachtend pruimenextract*. Multi care wonder oil kan worden gebruikt voor het gezicht, droge delen van het lichaam en het haar.
*Pruimenextract | Pruimenextract heeft weldadige, verbeterende eigenschappen voor de huid en het haar. Een rijpe pruim bevat veel suikers en alfa-hydroxyl-zuren, tannines en eiwitten. Alfa-hydroxyl-zuren verwijderen dode huidcellen, wat zorgt voor in een frisse, goed uitziende teint. Tannines beschermen de huid eveneens tegen UV-straling.
Shake up glow prime oil | € 8,-
Ultralichte olie met voedende amandelolie en vitamine E voor een natuurlijke gloed. Gebruik als primer vóór het aanbrengen van een vocht inbrengende crème of make-up.
Face roller | € 14,-
Op verzoek van de trouwe volgers van de @bae.byhema instagram is de face roller ontworpen. Speciaal om het gezicht en het hoofd te masseren. Praktisch, compact en gemakkelijk mee te nemen. De kleine steen is ideaal voor delicate gebieden van het gezicht, terwijl de grotere geschikt is voor bredere oppervlakken. 100% serpentijnsteen.
Prima viva eyeshadow palette | € 14,-
Geef je ogen een prachtige uitstraling met deze unieke collectie van negen matte en metallic tinten en creëer de perfecte stijl voor dag en nacht. Voor een intenser resultaat gebruik je een paar druppels water.
Vegan Awards
B.A.E. make-up heeft eind november 2019 een Vegan Award ontvangen voor 'beste vegan nieuwkomer'.
Each new season brings new fashion trends, styles and cuts. Most fashion shows quickly give you an idea of what items you will be rocking next season. However, do you also know what you will be wearing underneath your fashionable clothes? If you want to be stylish on all levels this season, you can't miss out on these lingerie trends for SS20!
Size-inclusive lingerie : Every woman wants to feel confident and sexy in their lingerie, no matter their (bra) size. That is why we absolutely love the 'inclusive' lingerie trend. This season we see a wide range of beautiful, attractive underwear for ladies who have been blessed with a bigger bust. These bras are not only feminine and stunning, they are also comfortable and provide all necessary support.
Not basic at all : This season, when it comes to lingerie, we're going back to basics. Monochrome lingerie, nude tones, seamless styles,... this season is all about keeping it simple and elegant. An added bonus on top of the comfort of this trend: these basic pieces are perfect to wear underneath tight shirts or dresses thanks to their invisibility!
Fun prints : If you're not convinced by the basic trend this season, you can go all out with the fun and daring prints we're seeing this Summer. So if you want to, go forth and be bold!
Statement one-pieces : Bodysuits are a must-have in every wardrobe. They are sexy, comfortable, stylish and flattering. Do you need any more convincing? You can wear them as lingerie, but you can also style them as tops for a sleek outfit. Combine with a cool jeans and oversize blazer during the day for a classy workoutfit, lose the blazer at night for an instant partyproof look!
Athleisure pieces : Sports bras are no longer only to be worn at the gym! In SS20, sports bras are also popping up in our daily lives. These stylish athleisure pieces give great supporte during your workout, but can also be worn during a busy day at the office to provide you with all the support you need.
Bralettes: In contrast to the sporty athleisure trend, sexy wireless bralettes will also be present in our wardrobe this summer. With their minimal padding, sexy lace and bright colors, they have made their way into our hearts and into our daily wardrobe.
Plunge necklines : Let's talk shapes: this season, we're seeing a lot of plunge necklines. These V-wire bras are a perfect match for anyone who likes to show a little cleavage during those hot summer months!
Pastels : Pastels have become crucial in all collections this Spring/Summer season, as you might have read in our jeanstrends. Lingerie forms no exception. Pastels come in all kinds of fabrics, cuts and laces this season. Choose your favorite: whether it's a babyblue seamless look or a sexy pink bra,... you'll always be in style.
LES VRAIES FILLES draait om tailoring. Het begint allemaal met een vrouwelijke interpretatie van de klassieke mannengarderobe, pittig maar nooit girly.
Kaatje Sandra stond aan de wieg van het authentiek Belgische merk “LES VRAIES FILLES”, dat ze een kleurige en eclectische identiteit gegeven heeft. Ze kleedt ‘echte meisjes’ zowel voor hectische dagen als voor speciale gelegenheden.
Haar stoffen haalt ze bij Italiaanse leveranciers van luxe mannenkleding. Streepjes, ruiten, hoogwaardige materialen, tijdloze motieven en een perfecte snit zijn helemaal haar ding. Kortom, haar collectie bevat onmisbare stukken voor een dynamische en goed gevulde levensstijl.
LES VRAIES FILLES richt zich tot vrouwen met aandacht voor allure en comfort, tot een manier van zijn eerder dan tot een leeftijd. Haar eenvoudige, hedendaagse en perfecte vallende stukken onderscheiden zich door hun casual chic.
In 1987 creëerde Kaatje Sandra het kindermerk Max & Lola, bekend voor zijn hedendaagse, androgyne lijn en zijn zuurtjeskleuren. Het gaat hier om twee aparte collecties, met echter dezelfde logica aan de basis.
New year, new me? Maak een oorverdovende eerste indruk op je gasten met een hal die knalt. Kies voor losse elementen of ga voor een modulaire combinatie als nisoplossing of kastsysteem. Met MULTI-HAL van hülsta begroet je in 2020 je bezoek op maat van jouw persoonlijkheid.
De georganiseerde fashionista
Als modeliefhebber etaleer je graag je nieuwste jas met bijpassende clutch. Een halmeubel met nis zet je favoriete stuks in de kijker en maakt ze deel van je interieur. De rest van je jassen en schoencollectie organiseer je makkelijk in de op maat gemaakte kastruimte rondom. Maak van je inkomhal een catwalk door de nis te voorzien van een spiegel.
De purist
Hou je van minimalistische vormen en greeploze fronten, dan ben je bij het NEO-gamma aan het juiste adres. Stijlbewuste accenten van lak, natuurlijk hout en licht waarmee je naar hartenlust combineert. Match je gewenste meubel moeiteloos met de beschikbare ruimte en je persoonlijke smaak.
De game-lover
Een compacte inkomhal vraagt om Tetris-gewijs gepuzzel en het optimaal benutten van de ruimte. TETRIM speelt met de beschikbare gaatjes en combineert afzonderlijke opbergelementen tot een harmonieus geheel. Geef je hal jouw unieke touch door in het open verlichte vak met zilver- of bronskleurig aluminium frame een decoratieve eyecatcher te plaatsen.
De eigenzinnige jongeling
Mag je inkomhal eruit springen? Dan is GENTIS jouw perfecte partner in crime. Krachtige contrasten en combinaties van fijne lak, authentiek leer en robuust hout zorgen voor een diepe spanning. Sterke originaliteit meets moderne elegantie.
Dear men, we understand, it is not always easy to know what's hot and what's not. But no worries, we got your back. We have selected a few of this Spring/Summer 2020 season's go-to trends to make your morning routine just a little smoother.
Cargo Trousers
Let's be honest, we all feel nostalgic about the nineties. The music was better, our greatest responsibility was keeping our Tamagotchi alive ànd 90s fashion was everything. Our prayers have been heard this season: the classic 90's cargotrousers are back, better than ever!
Autumn Hues
Pastel in Winter and Autumn hues in Summer. When seasons fade, our taste in fashion grows; Warm colors are a great Spring/Summer alternative for those who miss the cosy autumn evenings when it's getting warmer outside.
Bleached, overdyed and messed with
Embrace your inner punk, because this season is all about bleached, overdyed and distressed jeans. This trend recurs in all kinds of denim pieces, whether it's a fully bleached jacket, a denim shirt with unexpected pockets or a lightwashed jeans.
Can you pull off our next look?
Things just got a little bit shorter - from you shorts to the sleeves of your shirt. Show us those toned legs and strong arms, guys! It's time for some GTL (gym, tan, laundry)!
Sorbet Shades
Summer also means indulging in our favorite ice cream flavors. You will see that this season sorbet shades are dominant in every collection. What's your flava?
De Duitse cruisesector stond op zijn kop toen in 1996 het nieuwe schip AIDAcara werd gelanceerd. Het was de start van een revolutionair Europees cruiseconcept. AIDAcara was verfrissend anders in vergelijking met wat de Amerikaanse rederijen deden. AIDA stapelde de ene creatieve primeur na de andere op. Het was het eerste schip met een vloot fietsen aan boord. Ze bedachten een discotheek die half binnen, half in openlucht was. De lasershow bij elke afvaart was ongezien. Ze waren de eerste om Noorwegen tijdens de winter te gaan verkennen. AIDA is de pionier op gebied van ecologie.
Dank zij AIDA werd een cruisevakantie voor vele Duitse gezinnen een normale zaak.
De pijlers van AIDA Cruises: • Connecteren van mensen - • Jong, hip, dynamisch - • Uiterst gezins- en kindvriendelijk - • Veel aandacht voor een actieve beleving en gezondheid. - • Veel aandacht voor de bestemmingen met respect en interesse voor de cultuur. - • Duitstalig (maar nu ook Engels als 2de taal) - • Rijkelijke buffetrestaurants met eilanden waar à la minute vers wordt gekookt. - • Typisch AIDA: aan tafel staan steeds gratis karaffen met huiswijn, en je kan zelf bier tappen. - • Ecologische trendsetter: eerste cruiserederij in de haven elektriciteit maakte met zuiver vloeibaar aardgas LNG (AIDAprima en AIDAperla) - • Ecologische trendsetter: eerste cruiserederij met LNG-aangedreven schip (AIDAnova)
Bijna 25 jaar later is AIDA Cruises uitgegroeid tot een Europese rederij met een vloot van 14 moderne schepen. Het is DE cruisemaatschappij voor Duitsland, Oostenrijk en Zwitserland. Sinds kort maken meer en meer Vlamingen kennis met AIDA. De enthousiaste feedback bewijst dat het DNA van deze eigenzinnige rederij ook hier erg aanslaat.
Bestemmingen:
• AIDA is heel sterk in cruises naar de Baltische zee, Noord-Europa, Middellandse Zee en Canarische Eilanden. - • Verschillende cruises naar Verenigde Arabische Emiraten, Azië, Caraïben, Noord- en Zuid-Amerika - • Door de vele cruises langs de Atlantische Kust is Zeebrugge een regelmatige aanloophaven. - • De kleinste schepen mikken op een publiek van ontdekkingsreizigers die de uithoeken van de wereld willen zien.
De nieuwste schepen zijn ontzettend uitgebreid op culinair gebied. Naast de heerlijke marktrestaurants in buffetvorm zijn er diverse nieuwe formules om intiem à la carte te eten, op een hippe, ongedwongen manier. Van sushirestaurant tot het meer gesofistikeerde Rossini restaurant, de keuze is groot, de sfeer nooit stofferig. Het idee van actieve passagiers vindt men ook terug in de educatieve kookstudio. Meer informatie: www.aida.nl
Om de 40ste verjaardag van de bekende tennis te vieren, is Bensimon diep in de eigen archieven gedoken. En zo heeft het merk een frisse look gegeven aan bepaalde details zoals dit allereerste “Autour du Monde” logo, met de hand getekend en nu gereproduceerd op een vrouwelijke sweater.
Dit stuk wordt uitgebracht in een beperkte oplage en is te koop in de boetieks en op de website. De sweater bestaat in twee kleuren: 90 euro
Voor deze eerste editie van het seizoen wordt de vrouwelijke/mannelijke kleedkamer in een nieuw kleurenpalet ondergedompeld: oker, terracotta … warme kleuren die ons een voorsmaakje van de lente geven. Serge Bensimon nodigt je binnenkort uit om zijn collectie te ontdekken. Verwacht je aan iconische en tijdloze stukken, katoenen stoffen en vintage logo’s, steeds met een vlegje sportiviteit. Tijdens dit seizoen is het al urban nature wat de klok slaat!
Het kleine Slovenië verrast met moderne skigebieden, natuurschoon, luxueuze wellness en romantische steden. Hoog tijd om er op wintervakantie te gaan, met of zonder ski’s. 7 redenen waarom je ook in de winter voor dit prachtige land kiest.
1. Van het ene ski resort naar het andere in minder dan 1 uur
Het leuke aan skiën in Slovenië is dat je verschillende skigebieden op 1 dag kunt proberen door de korte afstanden. Met een skipas - geldig voor de belangrijkste Sloveense pistes - kun je zo van de ene piste naar de andere. De skipistes zijn overal goed onderhouden en geschikt voor beginners en gevorderden. Er zijn individuele- en familiepassen beschikbaar, voor een of meerdere dagen of voor het hele seizoen. Kinderen zijn overal heel welkom.
2. Wedstrijden van wereldniveau bekijken
Altijd al eens live een wedstrijd van wereldniveau in de sneeuw willen zien? Van 22 tot 26 januari vindt een van de wedstrijden voor de BMW IBU World Cup Biathlon 2020 plaats in Slovenië. Pokljuka is een groot Sloveens plateau dat wereldwijd bekend is geworden door de biatlonwedstrijden. Een ander opmerkelijk sportevenement is de 56e Golden Fox Audi FIS Ski World Cup die plaatsvindt van 15 tot 16 februari op de hellingen van de Pohorje-heuvels. De organisatie is elk jaar uitstekend en de sfeer ronduit enthousiast. Van 22 tot 23 februari is het de beurt aan de FIS World Cup Ladies Ski Jumping. De competitie in Ljubno ob Savinji is een van de meest spectaculaire in de FIS Wereldbeker skischansspringen voor vrouwen. Jump in!
3. Plezier in de sneeuw: ook zonder ski’s
Zelfs als je niet op de latten staat, is Slovenië leuk in de winter. Er zijn zoveel mogelijkheden: van rustig tot extreem uitdagend. Met wandel- of sneeuwschoenen verken je het met sneeuw bedekte landschap. Sleeën kan overdag maar ook ’s nachts. En heb je al gehoord van sneeuwraften, sneeuwfietsen of skijøring? Of nog extremer: winterparagliding of ijsklimmen?
4. Een gebrek aan ervaring is geen excuus
Skischolen zijn er in bijna alle Sloveense skigebieden. Ervaren instructeurs helpen je maar al te graag tijdens individuele of groepslessen. De meeste Sloveense skigebieden hebben ook verhuurcentra voor ski’s en andere wintersportuitrusting zodat je niet alles hoeft mee te brengen. De oefenpistes om te leren skiën zijn aangepast aan beginners en lekker breed.
5. Na inspanning volgt ontspanning
Na een actieve dag in winterwonderland kan een warme sauna deugd doen. Spa- en wellnesscentra zijn er vaak in de nabijheid van de skipistes. Sowieso is Slovenië gekend voor zijn thermale bronnen, medische wellness, kuuroorden en waterparken… en vaak aan een interessante prijs.
6. Energie opdoen met de lekkerste delicatessen
Van skiën krijg je… honger. Enkele specialiteiten: in de omgeving van Rogla moet je zeker de traditionele producten van het merk Okusi Rogle proberen. En nadat je bij Vogel hebt geskied, kun je delicatessen ontdekken met het label Bohinjsko / From Bohinj. Op 27 en 28 januari is er de Gourmet-cup op de witte hellingen van het populaire skigebied Krvavec met gastronomische hoogstandjes.
7. Steden ontdekken
Een bezoek aan een historische stad is zeker de kers op de taart van je onvergetelijke wintervakantie in Slovenië. Maar waarom zou je er maar 1 bezoeken? Net zoals de skipistes liggen ook de mooie steden niet zo ver uit elkaar. Ljubljana, Novo Mesto, Piran, Maribor, Koper, Bled, Celje… welke plek wordt jouw favorietje?
Voor meer informatie over Slovenië: www.slovenia.info
Het evenementenjaar van Jamaica is net zo kleurrijk en divers als het eiland zelf. Als je naar het derde grootste eiland in het Caribisch gebied wilt reizen, dan raden wij je aan, voordat je je vakantie plant, de uitgebreide evenementenlijst van de komende maanden te bekijken. Of je muziekliefhebber, fijnproever of atleet bent: het hele jaar door zijn er tal van mogelijkheden om het eiland met unieke sfeerrijke evenementen te leren kennen.
Reggae Month (februari 2020): Op 6 februari 1945 werd reggae icoon Bob Marley geboren. Ter ere van hem heeft de Jamaicaanse regering februari officieel uitgeroepen tot 'Reggaemaand'. Overal op het eiland, vooral in Kingston, wordt de 'King of Reggae' gevierd met veel livemuziek (www.jariajamaicamusic.com).
Jamaica Rum Festival (29 februari – 01 maart 2020) : In Hope Gardens, de botanische tuin van de hoofdstad, draait het twee dagen om de Jamaicaanse rum. Tijdens het evenement worden de verschillende stappen van rum productie getoond. Natuurlijk zijn er ook verschillende soorten en mengsels naar smaak. Fijnproevers leren ook welke rum bij welke gerechten past. En dat onder het genot van livemuziek van enkele van de beste artiesten op het eiland (www.jarumfestival.com).
Jamaica Blue Mountain Coffee Festival (21 maart 2020) : Jamaica is de thuisbasis van Blue Mountain Coffee, een van de beste en duurste soorten koffie ter wereld. Dit moet gevierd worden! Het Jamaica Blue Mountain Coffee Festival geeft inzicht in de koffieproductie: van het verbouwen van de koffieboon tot de gebrouwen warme drank. Het evenement vindt plaats in Newcastle, een kleine nederzetting in de Blue Mountains, die vanuit Kingston in minder dan een uur rijden kan worden bereikt.
Carnaval in Jamaica (10 januari – 28 april 2020) : Ook in Jamaica wordt carnaval uitbundig gevierd met kleurrijke en fantasierijke kostuums en trekt een groeiend aantal lokalen en toeristen aan. Hoogtepunten van “Carnaval in Jamaica” zijn de volgende evenementen; Bacchanal Jamaica (www.bacchanaljamaica.com), Jamaica Carnival, Ocho Rios Carnival en Xaymaca International. Absoluut hoogtepunt is de grote parade door de straten van Kingston op 19 april. Meer informatie op www.visitjamaica.com.
Kingston City Marathon (15 maart 2020) : Op 15 maart 2020 valt het startschot voor de tweede Kingston City Marathon. Bij de start van de Kingston City Marathon in 2015 namen bijna 1.000 atleten aan de verschillende competities; 5 en 10 kilometer als ook de halve marathon. In 2019 werd de hele marathon toegevoegd, waarbij sporters langs vele bezienswaardigheden van de hoofdstad lopen (www.kingstoncityrun.com).
Jakes off-road Triatlon (25 april 2020) : De oudste en zeker de meest charmante off-road triatlon ter wereld vindt jaarlijks plaats op de laatste zaterdag in april in Treasure Beach aan de zuidkust van Jamaica. Met 300 meter zwemmen in de zee, 25 kilometer op een mountainbike en 7 kilometer trailrunning, is dit een relatief korte triatlon - maar op een uitdagend terrein. Het beste van alles: de deelnamekosten ondersteunen sociale projecten in de Treasure Beach-gemeenschap (www.jakeshotel.com).
TMRW TDAY Culture Fest (28 april – 3 mei 2020) : Voor de vierde keer vindt dit evenement plaats in de Negril, “capital of casual”. Gedurende een lang weekeinde vinden aan het poeder witte strand van Seven Mile Beach verschillende sessies plaats met aandacht voor yoga, wellness en spirituele bewustwording. Tevens spelen gezondheid, gastronomie, alternatieve programma’s en muziek een belangrijke rol (www.tmrwtday.com).
Jamaica Ocho Rios Jazz Festival (7-14 juni 2020) : Jamaicanen houden van muziek - en dit beperkt zich niet tot reggae alleen. Jazz is ook erg populair. Het oudste jazzfestival in het Caribisch gebied vindt plaats op verschillende plaatsen, vooral in Ocho Rios, maar ook in de hoofdstad Kingston (www.ochoriosjazzja.com).
Boston Jerk Festival (26 – 27 juni 2020) : Een van de bekendste culinaire hoogstandjes in Jamaica is "Jerk", vlees dat op een pittige manier is gemarineerd en wordt gegrild op pimenthout. Deze vorm van bereiding vindt zijn oorsprong in Oost-Jamaica. Op het Boston Jerk Festival, dat in het dorp Boston Bay ten oosten van Port Antonio plaatsvindt, is Jerk beschikbaar in alle variaties - inclusief de typische bijgerechten en warme sauzen (www.bostonjerkfest.com).
Reggae Sumfest ( 12 - 18 juli 2020) : Het Reggae Sumfest in Montego Bay, dat sinds 1993 elk jaar wereldwijd muziekliefhebbers inspireert, is het grootste reggaefestival van het Caribische gebied. Niet alleen traditionele roots-reggae wordt ten gehore gebracht - de moderne "riddims" van dancehall maken ook al lange tijd deel uit van het programma. Naast Jamaicaanse muziekgrootheden zijn regelmatig internationale sterren uit muziekgenres zoals R'n'B, Hip Hop of Soul vertegenwoordigd (www.reggaesumfest.com).
Ga voor meer informatie over Jamaica naar www.visitjamaica.com
Steeds meer Belgen ontdekken het zonnige eiland Malta in de Middellandse Zee. Vorig jaar reisden er bijna dubbel zoveel Belgen naar Malta in vergelijking met 2016. Meer dan 70.000* Belgen wisten de weg te vinden naar de Maltese eilanden. Maar wat vinden Belgen nu zo leuk aan Malta?
De favoriete culinaire adresjes voor de Belgen
Belgen houden van eten en drinken, dat staat vast. Het spreekt dan ook voor zich dat Belgen bij het plannen van hun reis al denken aan de culinaire opties. Naast bekende restaurants kiezen Belgen vaak voor verborgen parels met lokale gerechten zoals The Harbour Club of Ta' Marija. De Maltese keuken is een boeiende mix van Italiaans, Arabisch en Brits met ook mediterrane invloeden uit Spanje en Frankrijk… de Maltese geschiedenis op je bord dus.
Belgen ontdekken de prijswinnende Maltese wijnen
Een maaltijd zonder wijn is zoals een dag zonder zonneschijn. Bij lekker eten hoort natuurlijk een glas volle rode wijn, frisse witte wijn of een roseetje. De Maltese archipel is een van Europa's meest veelbelovende opkomende wijnregio's geworden. De wijntradities gaan meer dan 2.000 jaar terug, maar de afgelopen jaren stijgt de kwaliteit snel dankzij het mediterrane klimaat, de rijke bodems en het werk van lokale wijnmakerijen zoals Delicata en Marsovin. Dit is ook de Belgen niet ontgaan. Een tasting in een wijndomein is een must tijdens de vakantie van de Belgen.
Belgen op zoek naar de rust op Gozo
Belgen maken steeds vaker de oversteek met de ferry naar het relaxte eiland Gozo. Het groene eiland is ideaal om tot rust te komen en te wandelen en het eco-toerisme wordt er hoog in het vaandel gedragen. Wie de drukte van de stad graag even achter zich laat, kan hier genieten van de glooiende heuvels en de eindeloze zee. Een tip is de charmante B & B Dar Ta Zeppi, uitgebaat door de Belgische Tanja en haar man Vince, die half Gozitaans en half Maltees is.
Belgische fans van Game of Thrones gaan setjetten
Malta is het Hollywood van de Middellandse Zee en voor Belgische filmfanaten is het ook iets dichterbij… De lijst van wereldvermaarde films die er opgenomen zijn is eindeloos: Game of Thrones, Troy, Munich, Murder on the Orient Express, Bye the Sea… De Belgen hoppen graag van filmset naar filmset op de eilanden. Zelfs Mega Mindy is gepasseerd op Malta!
Belgen houden van kleinschalige, trendy boutique hotels
De trend weg van het massa toerisme en de zoektocht naar kleinschalige boutique hotels leidt de Belgen ook naar Malta, meer bepaald naar de hoofdstad Valletta en de Three Cities. Hier vind je kleinere, stijlvolle hotels ontworpen rond een concept met een unieke uitstraling. Favoriet bij de Belgen: The Saint John Boutique Hotel in hartje Valletta en de Cugò Gran Macina Grand Harbour in de Three Cities.
Voor meer informatie over de Maltese archipel, ga naar www.malta.be en www.visitmalta.com
Malta, officieel Republiek Malta, ligt in de Middellandse Zee. De Maltese eilandengroep bestaat uit de eilanden Malta, Gozo, Comino en enkele onbewoonde eilandjes. Het is een bijzonder stukje Europa, er wordt links gereden en Maltees en Engels zijn de officiële talen. Je vindt er een mix van culturen, een indrukwekkend erfgoed, prachtige azuurblauwe baaien en de zonnigste hoofdstad van Europa. Vanuit België zijn er dagelijkse vluchten en na 2,5 uur vliegen ben je er al.