Inhoud blog
  • Nieuwe Europa-park achtbaan
  • Een picknicktafel voor elke buitenliefhebber
  • Inside Blinds bewijst veelzijdigheid met gordijnen
  • Ga voor een zonnige touch up met Bristol
  • Van New york naar landbouw op kasteeldomein
  • Michael Kors
  • Franke ziet het glas halfvol .. warm en gefilterd
  • Parador vakantieparken
  • Beosysteem 9000C
  • DEBA meubelen trekt alles uit de kast!
  • Het combi-shirt van Mayerline
  • Arte en Moooi openen deuren van Green House
  • Own Your Glow
  • La Biennale di Venezia
  • Weleda breidt manverzorging uit!
  • Aspria: technologische verzorging
  • Kartell & illycaffè
  • Water als centerpiece
  • Artisano & Amato
  • Bell & Ross
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    wozani
    restaurants
    16-02-2020
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.BRX Lab:

    the capsule collection from BRAX meeting the needs of the modern traveller

     

    With BRX Lab, BRAX is launching a capsule collection that is perfectly tailored to the needs of the modern traveller: it’s uncomplicated, modern, versatile. The selection of cool basics, intelligent utilitywear and smart street styles inspired by activewear - in shades of grey, putty, marine and khaki - will enrich every man’s wardrobe. Softshell jackets and super light vests complement joggers, polos and smart pants. Safety pockets, temperature-regulating materials and easy-care capabilities prepare you for every situation.

     







    16-02-2020 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Op huwelijksreis met zeilschip Star Clippers, pure romantiek

    Terwijl de viermaster met bolle zeilen door het azuurblauwe water klieft, geniet je met zijn tweetjes van de zonsondergang. Het zacht pletsen van de golven, het glaasje champagne, de zwoele temperatuur, de avond die rood kleurt… kan het nog romantischer?

    Verliefd zijn aan boord van een zeilschip van Star Clippers, dat is het summum.

    Cruiserederij Star Clippers heeft twee prachtige viermasters en een vijfmaster. De Zweedse eigenaar, een gepassioneerd zeiler, wist perfect de traditie van de tall ships te combineren met het comfort van nu. De schepen zien eruit als historische zeilschepen. In werkelijkheid zijn het perfecte replica’s met alle moderne voorzieningen. Maar, belangrijk, altijd wordt er echt gezeild!

    Elke cruise met Star Clippers brengt gelijkgestemden samen: mensen die van de zee houden. Omdat er maximaal 170 of 227 passagiers zijn, is de sfeer veel intiemer dan op een megaschip. De zeilschepen zetten koers naar plaatsen waar de grote schepen niet komen: sfeervolle haventjes en exotische stranden in de Caraïben, de Middellandse Zee en Zuidoost-Azië (Thailand, Indonesië). Alsof je plots met zijn tweeën live op de cover van een reisbrochure staat.

    Kortom, een cruise met Star Clippers is ideaal als huwelijksreis, of om de huwelijksgeloften aan boord te vernieuwen.

    • Huwelijksreis: wie Star Clippers kiest als huwelijksreis krijgt een fles champagne en een assortiment zoete lekkernijen in de hut, een bon van €50 voor de bruid (om aan boord uit te geven), en een certificaat van de kapitein.

    • Wie zijn huwelijksgeloften aan boord wil vernieuwen kan rekenen op de kapitein. Die zal met plezier een kleine ceremonie organiseren.

    Voorwaarden: koppels moeten officieel gehuwd zijn en een huwelijksakte overleggen.

    Meer informatie: www.starclippers.com

     





    16-02-2020 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    15-02-2020
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.B. A. E. mag 1 kaarsje uitblazen

    Het is alweer een jaar geleden dat HEMA het nieuwe beautylabel B.A.E., before anything else, introduceerde. B.A.E. is betaalbaar, on trend en 100% vegan. De boodschap: wie je ook bent, wat je ook doet, met B.A.E. ben je altijd de beste versie van jezelf. Het label bestaat uit 149 innovatieve producten, voor ieder moment van de dag. Er zijn zes verschillende categorieën: face, eyes, brows, lips, accessoires en Eau de Toilette. Elk seizoen worden er nieuwe producten aan het assortiment toegevoegd die inspelen op de laatste trends in de markt. Om het éénjarig bestaan te vieren komt B.A.E. met vijf nieuwe producten.

    Eerste verjaardag

    Het éénjarig bestaan van B.A.E. wordt gevierd met een nieuwe collectie oliën: wonder oil, prime oil, en een master skin serum. Op verzoek van een aantal trouwe Instagram fans heeft het team van B.A.E. de populaire face roller ontworpen. Ook nieuw in de collectie is het eyeshadow palette met negen matte en metallic tinten.

    B.A.E. wordt exclusief bij HEMA verkocht en de collectie is vanaf 2 maart 2020 verkrijgbaar in alle winkels en op hema.com/nl-be

    Master skin serum | € 8,50

    Voedzaam serum met voedzame oliën en marshmallow-wortelextract* zorgen voor een gezond uitziende huid. De vochtvasthoudende formule brengt het beste in ieders huid naar boven. De verzorgende ingrediënten verzachten de huid na het reinigingen. De rijke formule combineert verzachtende eigenschappen met hyaluronzuur en pruimenextract.

    Breng een paar druppels van het serum na de reiniging aan op het gezicht, ga daarna verder met je normale huidverzorgingsroutine. Voor een zijdezacht en perfect huidresultaat.

    *marshmallowwortel | Wist je dat marshmallow uit Europa komt? Het is een natuurlijk huidverzorgingswonder. Het bevat een hoog percentage aan slijmstoffen, dat intensieve hydraterende en verzachtende eigenschappen heeft. Het brengt de huid in balans, kalmeert de huid en voorkomt ontstekingen.

    Multi care wonder oil hair & skin | € 8,-

    Dit product bevat een voedende droge olie met verzorgende ingrediënten om de huid en het haar te hydrateren. Met verzorgende amandel- en arganolie en verzachtend pruimenextract*. Multi care wonder oil kan worden gebruikt voor het gezicht, droge delen van het lichaam en het haar.

    *Pruimenextract | Pruimenextract heeft weldadige, verbeterende eigenschappen voor de huid en het haar. Een rijpe pruim bevat veel suikers en alfa-hydroxyl-zuren, tannines en eiwitten. Alfa-hydroxyl-zuren verwijderen dode huidcellen, wat zorgt voor in een frisse, goed uitziende teint. Tannines beschermen de huid eveneens tegen UV-straling.

    Shake up glow prime oil | € 8,-

    Ultralichte olie met voedende amandelolie en vitamine E voor een natuurlijke gloed. Gebruik als primer vóór het aanbrengen van een vocht inbrengende crème of make-up.

    Face roller | € 14,-

    Op verzoek van de trouwe volgers van de @bae.byhema instagram is de face roller ontworpen. Speciaal om het gezicht en het hoofd te masseren. Praktisch, compact en gemakkelijk mee te nemen. De kleine steen is ideaal voor delicate gebieden van het gezicht, terwijl de grotere geschikt is voor bredere oppervlakken. 100% serpentijnsteen.

    Prima viva eyeshadow palette | € 14,-

    Geef je ogen een prachtige uitstraling met deze unieke collectie van negen matte en metallic tinten en creëer de perfecte stijl voor dag en nacht. Voor een intenser resultaat gebruik je een paar druppels water.

    Vegan Awards

    B.A.E. make-up heeft eind november 2019 een Vegan Award ontvangen voor 'beste vegan nieuwkomer'.

     

     







    15-02-2020 om 20:06 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Underneath your clothes

    SS20 lingerie trends

    Each new season brings new fashion trends, styles and cuts. Most fashion shows quickly give you an idea of what items you will be rocking next season. However, do you also know what you will be wearing underneath your fashionable clothes? If you want to be stylish on all levels this season, you can't miss out on these lingerie trends for SS20!

    Size-inclusive lingerie : Every woman wants to feel confident and sexy in their lingerie, no matter their (bra) size. That is why we absolutely love the 'inclusive' lingerie trend. This season we see a wide range of beautiful, attractive underwear for ladies who have been blessed with a bigger bust. These bras are not only feminine and stunning, they are also comfortable and provide all necessary support.

    Not basic at all : This season, when it comes to lingerie, we're going back to basics. Monochrome lingerie, nude tones, seamless styles,... this season is all about keeping it simple and elegant. An added bonus on top of the comfort of this trend: these basic pieces are perfect to wear underneath tight shirts or dresses thanks to their invisibility!

    Fun prints : If you're not convinced by the basic trend this season, you can go all out with the fun and daring prints we're seeing this Summer. So if you want to, go forth and be bold!

    Statement one-pieces : Bodysuits are a must-have in every wardrobe. They are sexy, comfortable, stylish and flattering. Do you need any more convincing? You can wear them as lingerie, but you can also style them as tops for a sleek outfit. Combine with a cool jeans and oversize blazer during the day for a classy workoutfit, lose the blazer at night for an instant partyproof look!

    Athleisure pieces : Sports bras are no longer only to be worn at the gym! In SS20, sports bras are also popping up in our daily lives. These stylish athleisure pieces give great supporte during your workout, but can also be worn during a busy day at the office to provide you with all the support you need.

    Bralettes: In contrast to the sporty athleisure trend, sexy wireless bralettes will also be present in our wardrobe this summer. With their minimal padding, sexy lace and bright colors, they have made their way into our hearts and into our daily wardrobe.

    Plunge necklines : Let's talk shapes: this season, we're seeing a lot of plunge necklines. These V-wire bras are a perfect match for anyone who likes to show a little cleavage during those hot summer months!

    Pastels : Pastels have become crucial in all collections this Spring/Summer season, as you might have read in our jeanstrends. Lingerie forms no exception. Pastels come in all kinds of fabrics, cuts and laces this season. Choose your favorite: whether it's a babyblue seamless look or a sexy pink bra,... you'll always be in style.











    15-02-2020 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    14-02-2020
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Les Vraies Filles

    LES VRAIES FILLES draait om tailoring. Het begint allemaal met een vrouwelijke interpretatie van de klassieke mannengarderobe, pittig maar nooit girly.

    Kaatje Sandra stond aan de wieg van het authentiek Belgische merk “LES VRAIES FILLES”, dat ze een kleurige en eclectische identiteit gegeven heeft. Ze kleedt ‘echte meisjes’ zowel voor hectische dagen als voor speciale gelegenheden.

    Haar stoffen haalt ze bij Italiaanse leveranciers van luxe mannenkleding. Streepjes, ruiten, hoogwaardige materialen, tijdloze motieven en een perfecte snit zijn helemaal haar ding. Kortom, haar collectie bevat onmisbare stukken voor een dynamische en goed gevulde levensstijl.

    LES VRAIES FILLES richt zich tot vrouwen met aandacht voor allure en comfort, tot een manier van zijn eerder dan tot een leeftijd. Haar eenvoudige, hedendaagse en perfecte vallende stukken onderscheiden zich door hun casual chic.

    In 1987 creëerde Kaatje Sandra het kindermerk Max & Lola, bekend voor zijn hedendaagse, androgyne lijn en zijn zuurtjeskleuren. Het gaat hier om twee aparte collecties, met echter dezelfde logica aan de basis.

    LES VRAIES FILLES - Belgian women brand - http://lesvraiesfilles.com/





    14-02-2020 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Handige opbergtips voor eenhal die knalt!

    hülsta maakt de perfecte entrée in 2020

    New year, new me? Maak een oorverdovende eerste indruk op je gasten met een hal die knalt. Kies voor losse elementen of ga voor een modulaire combinatie als nisoplossing of kastsysteem. Met MULTI-HAL van hülsta begroet je in 2020 je bezoek op maat van jouw persoonlijkheid.

    De georganiseerde fashionista

    Als modeliefhebber etaleer je graag je nieuwste jas met bijpassende clutch. Een halmeubel met nis zet je favoriete stuks in de kijker en maakt ze deel van je interieur. De rest van je jassen en schoencollectie organiseer je makkelijk in de op maat gemaakte kastruimte rondom. Maak van je inkomhal een catwalk door de nis te voorzien van een spiegel.

    De purist

    Hou je van minimalistische vormen en greeploze fronten, dan ben je bij het NEO-gamma aan het juiste adres. Stijlbewuste accenten van lak, natuurlijk hout en licht waarmee je naar hartenlust combineert. Match je gewenste meubel moeiteloos met de beschikbare ruimte en je persoonlijke smaak.

    De game-lover

    Een compacte inkomhal vraagt om Tetris-gewijs gepuzzel en het optimaal benutten van de ruimte. TETRIM speelt met de beschikbare gaatjes en combineert afzonderlijke opbergelementen tot een harmonieus geheel. Geef je hal jouw unieke touch door in het open verlichte vak met zilver- of bronskleurig aluminium frame een decoratieve eyecatcher te plaatsen.

    De eigenzinnige jongeling

    Mag je inkomhal eruit springen? Dan is GENTIS jouw perfecte partner in crime. Krachtige contrasten en combinaties van fijne lak, authentiek leer en robuust hout zorgen voor een diepe spanning. Sterke originaliteit meets moderne elegantie.

    www.hulsta.com

     







    14-02-2020 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    13-02-2020
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.All about men

     

    Dear men, we understand, it is not always easy to know what's hot and what's not. But no worries, we got your back. We have selected a few of this Spring/Summer 2020 season's go-to trends to make your morning routine just a little smoother.

    Cargo Trousers

    Let's be honest, we all feel nostalgic about the nineties. The music was better, our greatest responsibility was keeping our Tamagotchi alive ànd 90s fashion was everything. Our prayers have been heard this season: the classic 90's cargotrousers are back, better than ever!

    Autumn Hues

    Pastel in Winter and Autumn hues in Summer. When seasons fade, our taste in fashion grows; Warm colors are a great Spring/Summer alternative for those who miss the cosy autumn evenings when it's getting warmer outside.

    Bleached, overdyed and messed with

    Embrace your inner punk, because this season is all about bleached, overdyed and distressed jeans. This trend recurs in all kinds of denim pieces, whether it's a fully bleached jacket, a denim shirt with unexpected pockets or a lightwashed jeans.

    Can you pull off our next look?

    Things just got a little bit shorter - from you shorts to the sleeves of your shirt. Show us those toned legs and strong arms, guys! It's time for some GTL (gym, tan, laundry)!

    Sorbet Shades

    Summer also means indulging in our favorite ice cream flavors. You will see that this season sorbet shades are dominant in every collection. What's your flava?

     











    13-02-2020 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.AIDA cruises, een rederij met DNA voor de Vlaming

    De Duitse cruisesector stond op zijn kop toen in 1996 het nieuwe schip AIDAcara werd gelanceerd. Het was de start van een revolutionair Europees cruiseconcept. AIDAcara was verfrissend anders in vergelijking met wat de Amerikaanse rederijen deden. AIDA stapelde de ene creatieve primeur na de andere op. Het was het eerste schip met een vloot fietsen aan boord. Ze bedachten een discotheek die half binnen, half in openlucht was. De lasershow bij elke afvaart was ongezien. Ze waren de eerste om Noorwegen tijdens de winter te gaan verkennen. AIDA is de pionier op gebied van ecologie.

    Dank zij AIDA werd een cruisevakantie voor vele Duitse gezinnen een normale zaak.

    De pijlers van AIDA Cruises: • Connecteren van mensen - •           Jong, hip, dynamisch - • Uiterst gezins- en kindvriendelijk - • Veel aandacht voor een actieve beleving en gezondheid. - • Veel aandacht voor de bestemmingen met respect en interesse voor de cultuur. - • Duitstalig (maar nu ook Engels als 2de taal) - • Rijkelijke buffetrestaurants met eilanden waar à la minute vers wordt gekookt. - • Typisch AIDA: aan tafel staan steeds gratis karaffen met huiswijn, en je kan zelf bier tappen. - • Ecologische trendsetter: eerste cruiserederij in de haven elektriciteit maakte met zuiver vloeibaar aardgas LNG (AIDAprima en AIDAperla) - •       Ecologische trendsetter: eerste cruiserederij met LNG-aangedreven schip (AIDAnova)

    Bijna 25 jaar later is AIDA Cruises uitgegroeid tot een Europese rederij met een vloot van 14 moderne schepen. Het is DE cruisemaatschappij voor Duitsland, Oostenrijk en Zwitserland. Sinds kort maken meer en meer Vlamingen kennis met AIDA. De enthousiaste feedback bewijst dat het DNA van deze eigenzinnige rederij ook hier erg aanslaat.

    Bestemmingen:

    • AIDA is heel sterk in cruises naar de Baltische zee, Noord-Europa, Middellandse Zee en Canarische Eilanden. - • Verschillende cruises naar Verenigde Arabische Emiraten, Azië, Caraïben, Noord- en Zuid-Amerika - • Door de vele cruises langs de Atlantische Kust is Zeebrugge een regelmatige aanloophaven. - •   De kleinste schepen mikken op een publiek van ontdekkingsreizigers die de uithoeken van de wereld willen zien.

    De nieuwste schepen zijn ontzettend uitgebreid op culinair gebied. Naast de heerlijke marktrestaurants in buffetvorm zijn er diverse nieuwe formules om intiem à la carte te eten, op een hippe, ongedwongen manier. Van sushirestaurant tot het meer gesofistikeerde Rossini restaurant, de keuze is groot, de sfeer nooit stofferig. Het idee van actieve passagiers vindt men ook terug in de educatieve kookstudio. Meer informatie: www.aida.nl





    13-02-2020 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    12-02-2020
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Autour du Monde - Bensimon

    Om de 40ste verjaardag van de bekende tennis te vieren, is Bensimon diep in de eigen archieven gedoken. En zo heeft het merk een frisse look gegeven aan bepaalde details zoals dit allereerste “Autour du Monde” logo, met de hand getekend en nu gereproduceerd op een vrouwelijke sweater.

    Dit stuk wordt uitgebracht in een beperkte oplage en is te koop in de boetieks en op de website. De sweater bestaat in twee kleuren: 90 euro

    Voor deze eerste editie van het seizoen wordt de vrouwelijke/mannelijke kleedkamer in een nieuw kleurenpalet ondergedompeld: oker, terracotta … warme kleuren die ons een voorsmaakje van de lente geven. Serge Bensimon nodigt je binnenkort uit om zijn collectie te ontdekken. Verwacht je aan iconische en tijdloze stukken, katoenen stoffen en vintage logo’s, steeds met een vlegje sportiviteit. Tijdens dit seizoen is het al urban nature wat de klok slaat!





    12-02-2020 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.7 redenen om deze winter naar Slovenië te gaan

    Het kleine Slovenië verrast met moderne skigebieden, natuurschoon, luxueuze wellness en romantische steden. Hoog tijd om er op wintervakantie te gaan, met of zonder ski’s. 7 redenen waarom je ook in de winter voor dit prachtige land kiest.

    1. Van het ene ski resort naar het andere in minder dan 1 uur

    Het leuke aan skiën in Slovenië is dat je verschillende skigebieden op 1 dag kunt proberen door de korte afstanden. Met een skipas - geldig voor de belangrijkste Sloveense pistes - kun je zo van de ene piste naar de andere. De skipistes zijn overal goed onderhouden en geschikt voor beginners en gevorderden. Er zijn individuele- en familiepassen beschikbaar, voor een of meerdere dagen of voor het hele seizoen. Kinderen zijn overal heel welkom.

    2. Wedstrijden van wereldniveau bekijken

    Altijd al eens live een wedstrijd van wereldniveau in de sneeuw willen zien? Van 22 tot 26 januari vindt een van de wedstrijden voor de BMW IBU World Cup Biathlon 2020 plaats in Slovenië. Pokljuka is een groot Sloveens plateau dat wereldwijd bekend is geworden door de biatlonwedstrijden. Een ander opmerkelijk sportevenement is de 56e Golden Fox Audi FIS Ski World Cup die plaatsvindt van 15 tot 16 februari op de hellingen van de Pohorje-heuvels. De organisatie is elk jaar uitstekend en de sfeer ronduit enthousiast. Van 22 tot 23 februari is het de beurt aan de FIS World Cup Ladies Ski Jumping. De competitie in Ljubno ob Savinji is een van de meest spectaculaire in de FIS Wereldbeker skischansspringen voor vrouwen. Jump in!

    3. Plezier in de sneeuw: ook zonder ski’s

    Zelfs als je niet op de latten staat, is Slovenië leuk in de winter. Er zijn zoveel mogelijkheden: van rustig tot extreem uitdagend. Met wandel- of sneeuwschoenen verken je het met sneeuw bedekte landschap. Sleeën kan overdag maar ook ’s nachts. En heb je al gehoord van sneeuwraften, sneeuwfietsen of skijøring? Of nog extremer: winterparagliding of ijsklimmen?

    4. Een gebrek aan ervaring is geen excuus

    Skischolen zijn er in bijna alle Sloveense skigebieden. Ervaren instructeurs helpen je maar al te graag tijdens individuele of groepslessen. De meeste Sloveense skigebieden hebben ook verhuurcentra voor ski’s en andere wintersportuitrusting zodat je niet alles hoeft mee te brengen. De oefenpistes om te leren skiën zijn aangepast aan beginners en lekker breed.

    5. Na inspanning volgt ontspanning

    Na een actieve dag in winterwonderland kan een warme sauna deugd doen. Spa- en wellnesscentra zijn er vaak in de nabijheid van de skipistes. Sowieso is Slovenië gekend voor zijn thermale bronnen, medische wellness, kuuroorden en waterparken… en vaak aan een interessante prijs.

    6. Energie opdoen met de lekkerste delicatessen

    Van skiën krijg je… honger. Enkele specialiteiten: in de omgeving van Rogla moet je zeker de traditionele producten van het merk Okusi Rogle proberen. En nadat je bij Vogel hebt geskied, kun je delicatessen ontdekken met het label Bohinjsko / From Bohinj. Op 27 en 28 januari is er de Gourmet-cup op de witte hellingen van het populaire skigebied Krvavec met gastronomische hoogstandjes.

    7. Steden ontdekken

    Een bezoek aan een historische stad is zeker de kers op de taart van je onvergetelijke wintervakantie in Slovenië. Maar waarom zou je er maar 1 bezoeken? Net zoals de skipistes liggen ook de mooie steden niet zo ver uit elkaar. Ljubljana, Novo Mesto, Piran, Maribor, Koper, Bled, Celje… welke plek wordt jouw favorietje?

    Voor meer informatie over Slovenië: www.slovenia.info

     

     

     

     







    12-02-2020 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    11-02-2020
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Evenementen en festivals in Jamaica

    Het evenementenjaar van Jamaica is net zo kleurrijk en divers als het eiland zelf. Als je naar het derde grootste eiland in het Caribisch gebied wilt reizen, dan raden wij je aan, voordat je je vakantie plant, de uitgebreide evenementenlijst van de komende maanden te bekijken. Of je muziekliefhebber, fijnproever of atleet bent: het hele jaar door zijn er tal van mogelijkheden om het eiland met unieke sfeerrijke evenementen te leren kennen.

    Reggae Month (februari 2020): Op 6 februari 1945 werd reggae icoon Bob Marley geboren. Ter ere van hem heeft de Jamaicaanse regering februari officieel uitgeroepen tot 'Reggaemaand'. Overal op het eiland, vooral in Kingston, wordt de 'King of Reggae' gevierd met veel livemuziek   (www.jariajamaicamusic.com).

    Jamaica Rum Festival (29 februari – 01 maart 2020) : In Hope Gardens, de botanische tuin van de hoofdstad, draait het twee dagen om de Jamaicaanse rum. Tijdens het evenement worden de verschillende stappen van rum productie getoond. Natuurlijk zijn er ook verschillende soorten en mengsels naar smaak. Fijnproevers leren ook welke rum bij welke gerechten past. En dat onder het genot van livemuziek van enkele van de beste artiesten op het eiland (www.jarumfestival.com).

    Jamaica Blue Mountain Coffee Festival (21 maart 2020) : Jamaica is de thuisbasis van Blue Mountain Coffee, een van de beste en duurste soorten koffie ter wereld. Dit moet gevierd worden! Het Jamaica Blue Mountain Coffee Festival geeft inzicht in de koffieproductie: van het verbouwen van de koffieboon tot de gebrouwen warme drank. Het evenement vindt plaats in Newcastle, een kleine nederzetting in de Blue Mountains, die vanuit Kingston in minder dan een uur rijden kan worden bereikt.

    Carnaval in Jamaica (10 januari – 28 april 2020) : Ook in Jamaica wordt carnaval uitbundig gevierd met kleurrijke en fantasierijke kostuums en trekt een groeiend aantal lokalen en toeristen aan. Hoogtepunten van “Carnaval in Jamaica” zijn de volgende evenementen; Bacchanal Jamaica (www.bacchanaljamaica.com), Jamaica Carnival, Ocho Rios Carnival en Xaymaca International. Absoluut hoogtepunt is de grote parade door de straten van Kingston op 19 april. Meer informatie op www.visitjamaica.com.

    Kingston City Marathon (15 maart 2020) : Op 15 maart 2020 valt het startschot voor de tweede Kingston City Marathon. Bij de start van de Kingston City Marathon in 2015 namen bijna 1.000 atleten aan de verschillende competities; 5 en 10 kilometer als ook de halve marathon. In 2019 werd de hele marathon toegevoegd, waarbij sporters langs vele bezienswaardigheden van de hoofdstad lopen (www.kingstoncityrun.com).

    Jakes off-road Triatlon (25 april 2020) : De oudste en zeker de meest charmante off-road triatlon ter wereld vindt jaarlijks plaats op de laatste zaterdag in april in Treasure Beach aan de zuidkust van Jamaica. Met 300 meter zwemmen in de zee, 25 kilometer op een mountainbike en 7 kilometer trailrunning, is dit een relatief korte triatlon - maar op een uitdagend terrein. Het beste van alles: de deelnamekosten ondersteunen sociale projecten in de Treasure Beach-gemeenschap (www.jakeshotel.com).

    TMRW TDAY Culture Fest (28 april – 3 mei 2020) : Voor de vierde keer vindt dit evenement plaats in de Negril, “capital of casual”. Gedurende een lang weekeinde vinden aan het poeder witte strand van Seven Mile Beach verschillende sessies plaats met aandacht voor yoga, wellness en spirituele bewustwording. Tevens spelen gezondheid, gastronomie, alternatieve programma’s en muziek een belangrijke rol (www.tmrwtday.com).

    Jamaica Ocho Rios Jazz Festival (7-14 juni 2020) : Jamaicanen houden van muziek - en dit beperkt zich niet tot reggae alleen. Jazz is ook erg populair. Het oudste jazzfestival in het Caribisch gebied vindt plaats op verschillende plaatsen, vooral in Ocho Rios, maar ook in de hoofdstad Kingston (www.ochoriosjazzja.com).

    Boston Jerk Festival (26 – 27 juni 2020) : Een van de bekendste culinaire hoogstandjes in Jamaica is "Jerk", vlees dat op een pittige manier is gemarineerd en wordt gegrild op pimenthout. Deze vorm van bereiding vindt zijn oorsprong in Oost-Jamaica. Op het Boston Jerk Festival, dat in het dorp Boston Bay ten oosten van Port Antonio plaatsvindt, is Jerk beschikbaar in alle variaties - inclusief de typische bijgerechten en warme sauzen (www.bostonjerkfest.com).

    Reggae Sumfest ( 12 - 18 juli 2020) : Het Reggae Sumfest in Montego Bay, dat sinds 1993 elk jaar wereldwijd muziekliefhebbers inspireert, is het grootste reggaefestival van het Caribische gebied. Niet alleen traditionele roots-reggae wordt ten gehore gebracht - de moderne "riddims" van dancehall maken ook al lange tijd deel uit van het programma. Naast Jamaicaanse muziekgrootheden zijn regelmatig internationale sterren uit muziekgenres zoals R'n'B, Hip Hop of Soul vertegenwoordigd (www.reggaesumfest.com).

    Ga voor meer informatie over Jamaica naar www.visitjamaica.com

    illustraties Jamaican tourist board









    11-02-2020 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Malta wint aan populariteit

    Steeds meer Belgen ontdekken het zonnige eiland Malta in de Middellandse Zee. Vorig jaar reisden er bijna dubbel zoveel Belgen naar Malta in vergelijking met 2016. Meer dan 70.000* Belgen wisten de weg te vinden naar de Maltese eilanden. Maar wat vinden Belgen nu zo leuk aan Malta?

    De favoriete culinaire adresjes voor de Belgen

    Belgen houden van eten en drinken, dat staat vast. Het spreekt dan ook voor zich dat Belgen bij het plannen van hun reis al denken aan de culinaire opties. Naast bekende restaurants kiezen Belgen vaak voor verborgen parels met lokale gerechten zoals The Harbour Club of Ta' Marija. De Maltese keuken is een boeiende mix van Italiaans, Arabisch en Brits met ook mediterrane invloeden uit Spanje en Frankrijk… de Maltese geschiedenis op je bord dus.

    Belgen ontdekken de prijswinnende Maltese wijnen

    Een maaltijd zonder wijn is zoals een dag zonder zonneschijn. Bij lekker eten hoort natuurlijk een glas volle rode wijn, frisse witte wijn of een roseetje. De Maltese archipel is een van Europa's meest veelbelovende opkomende wijnregio's geworden. De wijntradities gaan meer dan 2.000 jaar terug, maar de afgelopen jaren stijgt de kwaliteit snel dankzij het mediterrane klimaat, de rijke bodems en het werk van lokale wijnmakerijen zoals Delicata en Marsovin. Dit is ook de Belgen niet ontgaan. Een tasting in een wijndomein is een must tijdens de vakantie van de Belgen.

    Belgen op zoek naar de rust op Gozo

    Belgen maken steeds vaker de oversteek met de ferry naar het relaxte eiland Gozo. Het groene eiland is ideaal om tot rust te komen en te wandelen en het eco-toerisme wordt er hoog in het vaandel gedragen. Wie de drukte van de stad graag even achter zich laat, kan hier genieten van de glooiende heuvels en de eindeloze zee. Een tip is de charmante B & B Dar Ta Zeppi, uitgebaat door de Belgische Tanja en haar man Vince, die half Gozitaans en half Maltees is.

    Belgische fans van Game of Thrones gaan setjetten

    Malta is het Hollywood van de Middellandse Zee en voor Belgische filmfanaten is het ook iets dichterbij… De lijst van wereldvermaarde films die er opgenomen zijn is eindeloos: Game of Thrones, Troy, Munich, Murder on the Orient Express, Bye the Sea… De Belgen hoppen graag van filmset naar filmset op de eilanden. Zelfs Mega Mindy is gepasseerd op Malta!

    Belgen houden van kleinschalige, trendy boutique hotels

    De trend weg van het massa toerisme en de zoektocht naar kleinschalige boutique hotels leidt de Belgen ook naar Malta, meer bepaald naar de hoofdstad Valletta en de Three Cities. Hier vind je kleinere, stijlvolle hotels ontworpen rond een concept met een unieke uitstraling. Favoriet bij de Belgen: The Saint John Boutique Hotel in hartje Valletta en de Cugò Gran Macina Grand Harbour in de Three Cities.

    Voor meer informatie over de Maltese archipel, ga naar www.malta.be en www.visitmalta.com

    Malta, officieel Republiek Malta, ligt in de Middellandse Zee. De Maltese eilandengroep bestaat uit de eilanden Malta, Gozo, Comino en enkele onbewoonde eilandjes. Het is een bijzonder stukje Europa, er wordt links gereden en Maltees en Engels zijn de officiële talen. Je vindt er een mix van culturen, een indrukwekkend erfgoed, prachtige azuurblauwe baaien en de zonnigste hoofdstad van Europa. Vanuit België zijn er dagelijkse vluchten en na 2,5 uur vliegen ben je er al.

    www.malta.be - www.visitmalta.be

     









    11-02-2020 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    10-02-2020
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Outdootrend 2020: de intrede van de organische lounge

    » Royal Botania innoveert met Organix, amorfe vormen voor outdoor

    Nu de outdoorlounge in rechthoekige en vierkante versie alomtegenwoordig is, stelt Royal Botania de volwassen geworden lounge voor: Organix. Met z'n moduleerbaarheid, ronde vormen en fluwelen stoffen, trekt deze zitmodule de interieurtrends door naar buiten. Volledig afgestemd op de stijl en inrichting van het terras.

    Organisch design : Voor de Organix lounge liet designer Kris Van Puyvelde zich inspireren door de ronde lijnen van de natuur. Want behalve de horizon, vinden we in de natuur geen rechte lijnen, alles is er rond of afgebogen. Organix nestelt zich dan ook moeiteloos in een natuurlijke of architecturale setting. Met haar zachtaardige niervormige lijnen, ziet Organix er niet alleen heel uitnodigend uit, de kromming zorgt ook automatisch voor een opstelling die mensen bij elkaar brengt en aanzet tot gesprek.

    Modern moduleerbaar : De rugkussens van Organix komen in drie verschillende rondingen die naadloos passen bij de diverse onderstellen en makkelijk aan de basissen te bevestigen zijn. Een basis zonder rugleuning wordt een zwevend eilandje dat makkelijk aanshuift als verlengstuk van de lounge, of dienst kan doen als voetbank of poef. Ook met de (bijzet)tafels kan gespeeld worden: een volledig ronde tafel als centraal punt of eentje met een maanvormige uitsparing om als bijzettafel op het einde van de bank te zetten. Voor een ontwerp dat zo dicht mogelijk bij de klant staat, biedt Organix naast de verschillende moduleerbare vormen, ook een brede waaier aan kleurmogelijkheden voor de stof. De tafels zijn dan weer beschikbaar in een aantal hedendaagse keramische bladen.

    Begin jaren 90 sprong Kris Van Puyvelde in het diepe met een concept van luxueuze tuinmeubelen uit Indonesië. Een verfijning die toen nog enkel binnenshuis bestond. Al snel werden eigen collecties met koninklijke klasse ontworpen: een combinatie van hoogstaande kwaliteit en vernieuwend design. Daarna volgden buitenverlichting, badkamermeubilair en naast teak ook meubelen in roestvrijstaal, aluminium en synthetische vezels. Ondertussen telt Royal Botania wereldwijd 800 medewerkers waarvan onder meer 50 in het hoofdkwartier in Antwerpen en 400 in de productiesite nabij Bangkok. Door die in-house-productie en het eigen designteam blijft Royal Botania heel dicht bij haar kernwaarden – esthetiek, ergonomie en engineering. Niet enkel qua design maar ook op ecologisch vlak zet Royal Botania de toon: meubelen worden uitsluitend vervaardigd uit teakhout beheert volgens de ‘sustainable forest’ policy van WWF. in 2011 zette ze de Green Forest Plantation Co op en plantte in de drie jaar die daarop volgde meer dan 250.000 teakbomen. www.royalbotania.com

     







    10-02-2020 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.De themacruises van Star Clippers:

    meer Zen, meer persoonlijke ontwikkeling

     

    Star Clippers, de cruiserederij met drie authentieke zeilschepen, heeft de laatste jaren veel passagiers gelukkig gemaakt met de gratis yoga- en meditatiesessies op een aantal speciale themacruises.

    Gezien het succes wordt het aanbod van themacruises in 2020 nog vergroot, met onder andere workshops door fotografen en life coaches.

    Elke dag starten met een yogasessie op het houten achterdek, terwijl het schip onder volle zeil door het water klieft, is paradijselijk. De warmte van de eerste zonnestralen, het geruis van de zee, het licht gekraak van de bolle zeilen geven aan elke yogales een onevenaarbare dimensie.

    Een van de leraressen is niet alleen schrijfster en yoga-instructrice; ze geeft ook meditatiesessies. De mentale ruimte die vrijkomt bij een ontspannende zeilvakantie creëert opportuniteiten om aan persoonlijke ontwikkeling te doen. Star Clippers heeft verschillende sprekers uitgenodigd, telkens mensen die aan de top staan in hun vakgebied.

    Die bekende life coaches en motivational speakers zullen tijdens de cruise als mentors zijn voor de gasten die dat willen. Ontdek je innerlijke kracht. Verbeter je expressietalenten of groei je zelfvertrouwen. Dit allemaal onder professionele begeleiding en, gratis.

    De machtige zeilschepen van Star Clippers zijn een lust voor het oog. Dit is misschien het moment om je fotografie skills aan te scherpen. Star Clippers inviteerde twee topfotografen die tijdens enkele van de Zuidoost-Azië cruises in Bali en Thailand workshops geven. Wedden dat je het thuisfront doet watertanden met je foto’s?

    De deelname is telkens volledig vrijblijvend en gratis. Er hoeft niet vooraf ingeschreven te worden. De groepen zijn altijd klein.

    Ook dit jaar komt de Italiaanse chef Armando Bisceglia meevaren om op een Westelijke Middellandse Zee cruise het beste van de Napolitaanse keuken op het bord te toveren. Tot slot zorgt zanger en gitarist Ron van Lankeren – bekend van TV – voor muziek, in open lucht, met de gasten rond hem op het middendek. De intieme sfeer op een echte viermaster is onevenaarbaar.

    Meer informatie: www.starclippers.com







    10-02-2020 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    09-02-2020
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Valentijn, tortelduifjesdag

    Binnenkort is het weer Valentijn, de dag van de tortelduifjes. Maar wist je dat de echte tortelduifjes, de Turkse tortels, ook echt romantische vogels zijn? Ze blijven namelijk heel hun leven trouw aan dezelfde partner. Ze zijn dan ook bijna altijd met z’n tweetjes te vinden!

    Het is best wel romantisch om samen in de tuin, het park of bos deze tortelduifjes te spotten met een verrekijker. Op het eerste gezicht lijken het misschien saaie vogels, maar als je de Swarovski Optik verrekijker erbij haalt, zie je dat ze niet gewoon grijs zijn. Ze hebben een verenkleed dat varieert van lichtgrijs en beige naar donkergrijs met een zwart-wit bandje in de nek, een fijn snaveltje en oogjes met een contrasterende donkerrode iris. Ook kun je zien hoe ze leven en in elkaars buurt blijven. De Turkse tortel broedt al vanaf half februari, tot in november. In deze periode heeft een paartje twee tot wel vijf legsels en zijn ze druk in de weer. Mooi om te bestuderen. Maar wat nog het best bij Valentijn past, is hun kenmerkend gekir van drie lettergrepen dat klinkt als ‘I love you’.

    Tortelduifjes zoeken op Valentijn, dat doe je met de CL Companion of CL Pocket verrekijker van Swarovski Optik. Die heeft een onovertroffen optische kwaliteit met een kristalhelder beeld, een perfecte kleurweergave en een breed gezichtsveld. Tortel jij mee? Meer informatie over Swarovski Optik op www.swarovskioptik.com

    Het hoofdkantoor is gevestigd in Absam, Tirol. Het maakt deel uit van de Swarovski-bedrijvengroep. Het Oostenrijkse bedrijf, opgericht in 1949, is gespecialiseerd in de ontwikkeling en productie van optische instrumenten met een groot bereik. De verrekijker, telescopen, richtkijkers en optische instrumenten zijn producten van dé keuze van veeleisende gebruikers. Het succes van het bedrijf is gebaseerd op innovatieve kracht, kwaliteit en functioneel en esthetisch ontwerp. De waardering van de natuur is een essentieel onderdeel van de bedrijfsfilosofie en wordt weerspiegeld in de milieuvriendelijke productie en lange termijndeelnames aan projecten op het gebied van natuurbehoud. De omzet in 2017 bedroeg 146,3 miljoen euro (2016: 140 miljoen euro), met een exportratio van 91%. Het bedrijf heeft ongeveer 950 werknemers. Foto's: © Swarovski Optik en © Pixabay

     

     

     







    09-02-2020 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (1)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Wildkamperen: waar mag dat nog ?

    Terug naar de essentie van nomadenreizen

    Back to basics, back to nature. Wildkamperen brengt ons terug naar de essentie van nomadenreizen. De vrijheid van zomaar je camper en tentje ergens neerzetten staat hoog op de wish list van menig reiziger. Noorwegen en Zweden behoren tot de mogelijkheden maar waar nog? Wildkamperen kan nog op hele mooie plekjes. Een overzicht.

    Schotse natuurpracht

    Reizen door Schotland is voor elke type reiziger gemakkelijk. De trein, de ferry en de wegen bieden goede bereikbaarheid naar alle regio's met pareltjes van trekpleisters. Met de camper de weidse open ruimtes, de mysterieuze meren en de ongerepte natuur ontdekken is een scenario die roept om wildkamperen, en in Schotland is dat geen enkel probleem. Met de 'Right to Roam' acte die sinds 2003 van kracht is, mogen kampeerders de begane paden verlaten om er in de natuur te overnachten, uiteraard met respect voor de omgeving en op voorwaarde dat je alles weer netjes achterlaat. De Schotse Hooglanden zijn hier het absolute summum!

    Scandinavië spant de camperkroon

    In Scandinavië gaan ze nog een stapje verder met het Allemansrecht. Het Allemansrecht is de basis voor toerisme en recreatie in Scandinavië. Het biedt namelijk iedereen de mogelijkheid om het land van iemand anders te betreden, om te zwemmen in en varen op andermans water en om bloemen, bessen en paddenstoelen te plukken.

    Je camper mag je daar parkeren voor 24 uur. Voor een langer verblijf dien je wel toestemming te vragen aan de eigenaar. Het Allemansrecht geldt niet in natuurreservaten en andere beschermde natuurgebieden!

    Ijsland: enkele belangrijke regeltjes

    IJsland is één van de meest tot de verbeelding sprekende plekken om te gaan wild kamperen. Een paar jaar terug was dat nog met weinig regels maar dat is nu wel beter gereglementeerd. Zo mag je alleen wildkamperen waar (bijna) geen mensen wonen en waar geen campings zijn. Het is in de natuur wel nog steeds mogelijk om wild te kamperen. Buiten de bebouwing je tentje opzetten in een bos of een heuvel kan dus wel.

    Binnen de bebouwing mag je alleen op aangewezen campings overnachten (maar dit zijn vaak heel mooi plekjes). Massatoerisme en Ijsland gaan echter niet samen. Je mag niet in groep reizen; het wildkamperen wordt namelijk beperkt tot maximaal drie tenten of campers en je mag nergens langer dan één nacht staan. Voor campers geldt daarbij nog een extra regel; wanneer er in de buurt een aangewezen camper(parkeer)terrein is, dan moet je daar gaan staan. Alleen in gebieden waar echt niets aan faciliteiten aanwezig is, kan je zelf een plekje opzoeken...

    Dichtbij huis: la douce France

    Frankrijk is een geliefde bestemming bij Belgen, dit bleek nog uit een recent onderzoek van Camptoo over kampeertrends 2019. Deze trend zet zich zeker voort dit jaar.

    Je mag in heel Frankrijk enkel bivakkeren (wildkamperen voor één nacht) van 19 uur tot 9 uur en steeds op een uur wandelafstand van een weg of natuurreservaat.

    Wist je dat je in Frankijk 24 uur op een parkeerplaats mag staan en overnachten, mits er geen uitdrukkelijke verboden zijn op die plek uiteraard? Camping hoppen in la Douce France, klinkt niet slecht toch?

    Handig om weten

    • Check zeker de voorzieningen die je in je camper hebt. Op Camptoo kan je perfect bekijken welke deze zijn, voor je er een huurt bij een particulier. Denk bijvoorbeeld aan zonnepanelen voor de koelkast en ook een chemisch toiletje (de natuur zal je dankbaar zijn)...
    • Met de app Park4night vind je de mooiste plekjes om te wildkamperen. Deze app is community driven, zo heb je vaak weet van de laatste nieuwe plekjes!
    • Nog meer lezen over wildkamperen kan op de site van Camptoo.

    ________________________________________

    Camptoo heeft als doel mensen in heel Europa het plezier van kamperen met een mobilhome of caravan te laten delen. Dit doen ze door de betrouwbaarste en meest inspirerende service te bieden waarmee eigenaren en huurders hun caravan of mobilhome kunnen huren of verhuren.

     

     

     

     

     





    09-02-2020 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    08-02-2020
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Valentijn vieren in de Ardennen

    Dit jaar valt Valentijn op een vrijdag. Ideaal om op die dag voor een weekendje naar de Ardennen te trekken en ’s avonds romantisch te gaan dineren of gezellig samen te kokkerellen. Ontdek enkele mooie vakantiewoningen van Belvilla die nu nog beschikbaar zijn met Valentijn. Het is eens iets anders dan een etentje of bosje bloemen…

    Luxueuze loft ‘Oppidum’

    Op 3 kilometer van Theux ligt een idyllisch domein. Een charmante loft biedt een cocktail van romantiek en luxe op een discrete locatie. Hier kun je naast tafelen ook samen genieten van wellness met een stoombad, infraroodcabine, jacuzzi, een Nordic bad en een overdekt zwembad… Niet nodig dus om je te verplaatsen naar kuuroord Spa.

    Vakantiehuis Les P’Tits Djone in Rouvroy

    Dit gezellige vakantiehuis is lekker knus en charmant. Het ligt aan een pleintje in het dorp Rouvroy. Hou je van een heerlijke, romantische slaapplek voor 2, dan vind je hier wat je zoekt. Laat Cupido zijn werk maar doen en alles komt goed! Voor koppeltjes die niet graag koken is er al een restaurantje op 300 meter.

    Appartement Les Ecuries in Spa

    Dit luxueuze en modern ingerichte appartement is gelegen in het centrum van Spa, maar bevindt zich toch in een groene omgeving. Het maakt deel uit van een groter sfeervol gebouw. In het appartement vind je elementen terug van de oude stallen en de grote erkerramen geven de woonkamer een speciaal cachet. Hier vier je romantiek in stijl.

    Villa Athena in Assesse

    Deze perfect ingerichte maisonnette ligt dichtbij het pittoreske Namen. Er zijn 2 slaapkamers waar 4 gasten in kunnen verblijven en tot 2 huisdieren zijn ook welkom. Dit is een geschikte locatie voor koppels die graag Valentijn vieren met heel het gezin. Het dichtstbijzijnde restaurant is maar 200 meter verder. Je maakt hier deel uit van het dorp, ’s ochtends haal je lekkers bij de bakker terwijl iedereen je vriendelijk begroet.

    Romantisch Valentijnsdag vieren in de Ardennen? Boek dan bij Belvilla met het grootste aanbod van kwaliteitsvolle vakantiewoningen in de Ardennen (met ongeveer 1.300 woningen in de streek).

    Voor meer informatie, surf naar www.belvilla.be









    08-02-2020 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Het einde vande terrasverwarmers?

    Schaamteloos je terras verwarmen met Gervi Outdoor…

    Volgt na het rookverbod op café nu ook een verbod op terrasverwarmers? In het kader van de ecologische transitie van de stad mogen cafés en restaurants in het Franse Rennes sinds begin dit jaar hun terrassen niet langer verwarmen. Horeca-uitbaters kozen vroeger inderdaad vaak voor klimaatonvriendelijke verwarming zoals gasbranders, maar gelukkig kan het nu met de slimme verwarmers van Gervi Outdoor ook anders.

    State-of-the-art elektrische warmte

    Wanneer een dekentje niet meer volstaat, kan je met de Heatsail DOME van Gervi Outdoor je eigen terras zonder schuldgevoel verwarmen. Deze 100% Belgische DOME® is waterbestendig en verbruikt 5 keer minder energie dan de klassieke terrasverwarmers op gas: verbruik 3,22 kw/h - infraroodwarmte 3100 Watt - verlichting 120 Watt. Combineer je de DOME® met zonnepanelen op je dak, dan wordt de terrasverwarming zelfs helemaal klimaatneutraal. BLUETOOTH 4.0 aansluiting met twee waterbestendige luidsprekers van elk 80 Watt in de voet en de ingebouwde terrasverlichtig, maken van deze DOME® een high-tech pronkstuk voor je tuin.

    Natuurlijke terrasverwarming

    Ga je liever back-to-nature, dan biedt Gervi Outdoor met Rocco van Moróro of de buitenhaarden van het Italiaanse AK47 Design ook een volledig natuurlijke manier aan om je terras te verwarmen. Rocco is een multifunctionele bijzettafel die je als buitenhaard, bbq, champagnebar en zitbank kan inzetten. Niets overtreft de charme van een knisperend vuur als natuurlijke verwarming voor koude zomeravonden of de allereerste BBQ van het jaar. www.gervi.be - www.gervi-outdoor.be





    08-02-2020 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Carrefour maakt het beste toegankelijk voor iedereen
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    « Gezonde prijzen » : Kleine prijzen met grootse principes

    • Carrefour heeft als ambitie een gezondere en meer duurzame voeding toegankelijk te maken voor iedereen - •   De gezonde prijzen weerspiegelen inspanningen op de prijs, de kwaliteit, de herkomst, de samenstelling en de duurzaamheid van de producten. - • Een unieke prijs in alle Carrefour-winkels: Hyper, Market en Express en op carrefour.eu

    Carrefour lanceerde op 27 januari 2020 de campagne «Gezonde prijzen» in het kader van haar engagement “Act For Food” dat het beste toegankelijk wil maken voor iedereen.

    Kleine prijzen met grootse principes… Om leider te worden van de voedseltransitie, heeft Carrefour Act for Food georganiseerd, en engageren we ons elke dag om een gezondere en meer duurzame voeding toegankelijk te maken voor iedereen. De Carrefour-producten staan centraal in dit engagement door niet alleen te werken op de kwaliteit, de herkomst, de samenstelling en de duurzaamheid van de producten, maar ook op de prijs. De campagne Gezonde prijzen wil dit engagement in de kijker zetten… want de Carrefour-producten zijn kleine prijzen met grootse principes.

    Voorkeur voor Belgische herkomst

    Gezonde producten worden tegen betaalbare prijs aangeboden bij Carrefour. We geven onze voorkeur aan Belgische producten: het beleid van Carrefour is om zich geografisch zo dichtbij als mogelijk te bevoorraden.

    Om een respectvolle relatie met producenten te garanderen, onderhoudt Carrefour duurzame partnerschappen. UTZ-producten maken eveneens onderdeel uit van deze campagne en weerspiegelen Carrefour’s inspanningen op het gebied van kwaliteit.

    Gezonde prijzen voor Carrefour-producten in alle categorieën

    Aan de hand van de campagne « Gezonde prijzen », zet Carrefour zich zowel in voor de prijs als voor de kwaliteit en bieden we betaalbare prijzen voor Carrefour-producten uit alle categorieën. Voorbeelden zijn: Gerookte ham zonder antibiotica van het merk Carrefour, Carrefour Eco vloeibaar wasmiddel met plantaardige zeep, Carrefour smeerpasta zonder palmolie, Carrefour basilicumsaus zonder additieven. De prijs is uniek in alle Carrefour winkels: Hypermarkten, Market en Express.

    Geplande uitzending voor de campagne « Gezonde prijzen »

    Voor deze campagne doet Carrefour beroep op het agentschap Publicis. De campagne loopt van 27 januari tot 15 februari 2020. De tv-spot en de spot van 15 seconden op sociale netwerken worden gedurende deze periode uitgezonden. In de eerste week van de campagne (27 januari tot 2 februari) zal in bushokjes een atribus van 2m² uithangen. Er zijn vier verschillende versies: de generieke gezonde prijzen (dit zijn lage prijzen met grootse principes), smeerpasta zonder palmolie, gerookte ham zonder antibiotica en basilicumsaus zonder additieven.

    Een direct mailing wordt verstuurd naar alle klanten in de Bonus Time mailing van de tweede week (van 3 tot 9 februari). Het Simply You Magazine voorziet 5 speciale pagina’s tijdens de derde en laatste week van de campagne (van 10 tot 16 februari).

    Op winkelniveau zijn zowel spotters als posters voorzien voor de abricaddies gedurende de hele campagne.

    Carrefour bekleedt een unieke positie in België dankzij haar uiteenlopende winkel formats, haar aanbod en de meer dan10.000 gemotiveerde mannen en vrouwen die klaar staan om de klant te helpen en hem te bieden wat hij nodig heeft om evenwichtig en aangenaam te leven. De ambitie van Carrefour is de leider te worden op het vlak van de voedseltransitie voor iedereen. Haar programma met concrete acties, zoals Act for Food is bedoeld om mensen de mogelijkheid te geven om beter te eten.

    Het engagement van Carrefour België op het gebied van haar sociale verantwoordelijkheid werd erkend: de retailer won de prijs ‘CSR Professional of the Year 2018′.

    Met 40 Hypermarkten Carrefour, meer dan 440 Carrefour Market supermarkten, ongeveer 300 Carrefour Express buurtwinkels en meer dan 200 afhaalpunten voor Carrefour Drive, is Carrefour België de eerste en enige winkelketen die de klant in elke levens- en consumptiefase begeleidt.

    Dankzij de lokale verankering in bijna elke gemeente en een uniek aanbod van meer dan 10.000 lokale en meer dan 4.500 bioproducten is Carrefour België de partner van het dagelijkse leven. Daarom doen dagelijks 700.000 klanten en jaarlijks zo’n 80% van de gezinnen in België hun inkopen bij Carrefour.

    Carrefour België maakt deel uit van de Carrefour groep, een van de belangrijkste food retailers ter wereld met meer 380.000 medewerkers. De groep is met meer dan 12.300 winkels aanwezig in meer dan 30 landen en realiseerde in 2017 een omzet van 88,24 miljard euro onder enseigne.

    08-02-2020 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    07-02-2020
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.La redoute Collections: the Spring collabs

    Spring has finally arrived and we can say goodbye to the thought of a prospective blizzard. Fashion warriors, it's now time to update your wardrobes with some inspiring collabs.

    A marriage between two brands brings out the best of both worlds. Yes, another sort of fashion conversation is taking place this Spring.

    The sheer volume of collaborative fashion wear that will emerge this season, is a bit overwhelming. With La Redoute it's all about ongoing innovation and creative expression with a little French jus. An overview.

    Vanessa Seward (online from 03/03)

    Vanessa Seward and La Redoute are a match made in heaven. The idea of affordable style, that is timeless and never goes out of fashion, works perfectly for both parties. The quality of designer clothing, without the price tag makes this collection fabulous value.

    Savoar Fer (online from 6/4)

    Savoar Fer is a womenswear label by Swiss designer Eliane Heutschi who converts fading savoir - faire into contemporary garments. Based in Paris, France.

    Victoria/Tomas (online from 06/04)

    VICTORIA/TOMAS is a french ready-to-wear brand, founded by Victoria Feldman and Tomas Berzins in 2012, four years after their first encounter at a Paris fashion school.

    After a stint at Alexander Wang in New York, Tomas came back to France to launch VICTORIA/TOMAS, a full-fledged line of wearable separates aimed at a new generation of modern, city-dwelling women, mixing both designers’ sensibilities.







    07-02-2020 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)


    Archief per week
  • 06/05-12/05 2024
  • 29/04-05/05 2024
  • 22/04-28/04 2024
  • 15/04-21/04 2024
  • 08/04-14/04 2024
  • 01/04-07/04 2024
  • 25/03-31/03 2024
  • 18/03-24/03 2024
  • 11/03-17/03 2024
  • 04/03-10/03 2024
  • 26/02-03/03 2024
  • 19/02-25/02 2024
  • 12/02-18/02 2024
  • 05/02-11/02 2024
  • 29/01-04/02 2024
  • 22/01-28/01 2024
  • 15/01-21/01 2024
  • 08/01-14/01 2024
  • 01/01-07/01 2024
  • 25/12-31/12 2023
  • 18/12-24/12 2023
  • 11/12-17/12 2023
  • 04/12-10/12 2023
  • 27/11-03/12 2023
  • 20/11-26/11 2023
  • 13/11-19/11 2023
  • 06/11-12/11 2023
  • 30/10-05/11 2023
  • 23/10-29/10 2023
  • 16/10-22/10 2023
  • 09/10-15/10 2023
  • 02/10-08/10 2023
  • 25/09-01/10 2023
  • 18/09-24/09 2023
  • 11/09-17/09 2023
  • 04/09-10/09 2023
  • 28/08-03/09 2023
  • 21/08-27/08 2023
  • 14/08-20/08 2023
  • 07/08-13/08 2023
  • 31/07-06/08 2023
  • 24/07-30/07 2023
  • 17/07-23/07 2023
  • 10/07-16/07 2023
  • 03/07-09/07 2023
  • 26/06-02/07 2023
  • 19/06-25/06 2023
  • 12/06-18/06 2023
  • 05/06-11/06 2023
  • 29/05-04/06 2023
  • 22/05-28/05 2023
  • 15/05-21/05 2023
  • 08/05-14/05 2023
  • 01/05-07/05 2023
  • 24/04-30/04 2023
  • 17/04-23/04 2023
  • 10/04-16/04 2023
  • 03/04-09/04 2023
  • 27/03-02/04 2023
  • 20/03-26/03 2023
  • 13/03-19/03 2023
  • 06/03-12/03 2023
  • 27/02-05/03 2023
  • 20/02-26/02 2023
  • 13/02-19/02 2023
  • 06/02-12/02 2023
  • 30/01-05/02 2023
  • 23/01-29/01 2023
  • 16/01-22/01 2023
  • 09/01-15/01 2023
  • 02/01-08/01 2023
  • 25/12-31/12 2023
  • 19/12-25/12 2022
  • 12/12-18/12 2022
  • 05/12-11/12 2022
  • 28/11-04/12 2022
  • 21/11-27/11 2022
  • 14/11-20/11 2022
  • 07/11-13/11 2022
  • 31/10-06/11 2022
  • 24/10-30/10 2022
  • 17/10-23/10 2022
  • 10/10-16/10 2022
  • 03/10-09/10 2022
  • 26/09-02/10 2022
  • 19/09-25/09 2022
  • 12/09-18/09 2022
  • 05/09-11/09 2022
  • 29/08-04/09 2022
  • 22/08-28/08 2022
  • 15/08-21/08 2022
  • 08/08-14/08 2022
  • 01/08-07/08 2022
  • 25/07-31/07 2022
  • 18/07-24/07 2022
  • 11/07-17/07 2022
  • 04/07-10/07 2022
  • 27/06-03/07 2022
  • 20/06-26/06 2022
  • 13/06-19/06 2022
  • 06/06-12/06 2022
  • 30/05-05/06 2022
  • 23/05-29/05 2022
  • 16/05-22/05 2022
  • 09/05-15/05 2022
  • 02/05-08/05 2022
  • 25/04-01/05 2022
  • 18/04-24/04 2022
  • 11/04-17/04 2022
  • 04/04-10/04 2022
  • 28/03-03/04 2022
  • 21/03-27/03 2022
  • 14/03-20/03 2022
  • 07/03-13/03 2022
  • 28/02-06/03 2022
  • 21/02-27/02 2022
  • 14/02-20/02 2022
  • 07/02-13/02 2022
  • 31/01-06/02 2022
  • 24/01-30/01 2022
  • 17/01-23/01 2022
  • 10/01-16/01 2022
  • 03/01-09/01 2022
  • 26/12-01/01 2023
  • 20/12-26/12 2021
  • 13/12-19/12 2021
  • 06/12-12/12 2021
  • 29/11-05/12 2021
  • 22/11-28/11 2021
  • 15/11-21/11 2021
  • 08/11-14/11 2021
  • 01/11-07/11 2021
  • 25/10-31/10 2021
  • 18/10-24/10 2021
  • 11/10-17/10 2021
  • 04/10-10/10 2021
  • 27/09-03/10 2021
  • 20/09-26/09 2021
  • 13/09-19/09 2021
  • 06/09-12/09 2021
  • 30/08-05/09 2021
  • 23/08-29/08 2021
  • 16/08-22/08 2021
  • 09/08-15/08 2021
  • 02/08-08/08 2021
  • 26/07-01/08 2021
  • 19/07-25/07 2021
  • 12/07-18/07 2021
  • 05/07-11/07 2021
  • 28/06-04/07 2021
  • 21/06-27/06 2021
  • 14/06-20/06 2021
  • 07/06-13/06 2021
  • 31/05-06/06 2021
  • 24/05-30/05 2021
  • 17/05-23/05 2021
  • 10/05-16/05 2021
  • 03/05-09/05 2021
  • 26/04-02/05 2021
  • 19/04-25/04 2021
  • 12/04-18/04 2021
  • 05/04-11/04 2021
  • 29/03-04/04 2021
  • 22/03-28/03 2021
  • 15/03-21/03 2021
  • 08/03-14/03 2021
  • 01/03-07/03 2021
  • 22/02-28/02 2021
  • 15/02-21/02 2021
  • 08/02-14/02 2021
  • 01/02-07/02 2021
  • 25/01-31/01 2021
  • 18/01-24/01 2021
  • 11/01-17/01 2021
  • 04/01-10/01 2021
  • 28/12-03/01 2027
  • 21/12-27/12 2020
  • 14/12-20/12 2020
  • 07/12-13/12 2020
  • 30/11-06/12 2020
  • 23/11-29/11 2020
  • 16/11-22/11 2020
  • 09/11-15/11 2020
  • 02/11-08/11 2020
  • 26/10-01/11 2020
  • 19/10-25/10 2020
  • 12/10-18/10 2020
  • 05/10-11/10 2020
  • 28/09-04/10 2020
  • 21/09-27/09 2020
  • 14/09-20/09 2020
  • 07/09-13/09 2020
  • 31/08-06/09 2020
  • 24/08-30/08 2020
  • 17/08-23/08 2020
  • 10/08-16/08 2020
  • 03/08-09/08 2020
  • 27/07-02/08 2020
  • 20/07-26/07 2020
  • 13/07-19/07 2020
  • 06/07-12/07 2020
  • 29/06-05/07 2020
  • 22/06-28/06 2020
  • 15/06-21/06 2020
  • 08/06-14/06 2020
  • 01/06-07/06 2020
  • 25/05-31/05 2020
  • 18/05-24/05 2020
  • 11/05-17/05 2020
  • 04/05-10/05 2020
  • 27/04-03/05 2020
  • 20/04-26/04 2020
  • 13/04-19/04 2020
  • 06/04-12/04 2020
  • 30/03-05/04 2020
  • 23/03-29/03 2020
  • 16/03-22/03 2020
  • 09/03-15/03 2020
  • 02/03-08/03 2020
  • 24/02-01/03 2020
  • 17/02-23/02 2020
  • 10/02-16/02 2020
  • 03/02-09/02 2020
  • 27/01-02/02 2020
  • 20/01-26/01 2020
  • 13/01-19/01 2020
  • 06/01-12/01 2020
  • 30/12-05/01 2020
  • 23/12-29/12 2019
  • 16/12-22/12 2019
  • 09/12-15/12 2019
  • 02/12-08/12 2019
  • 25/11-01/12 2019
  • 18/11-24/11 2019
  • 11/11-17/11 2019
  • 04/11-10/11 2019
  • 28/10-03/11 2019
  • 21/10-27/10 2019
  • 14/10-20/10 2019
  • 07/10-13/10 2019
  • 30/09-06/10 2019
  • 23/09-29/09 2019
  • 16/09-22/09 2019
  • 09/09-15/09 2019
  • 02/09-08/09 2019
  • 26/08-01/09 2019
  • 19/08-25/08 2019
  • 12/08-18/08 2019
  • 05/08-11/08 2019
  • 29/07-04/08 2019
  • 22/07-28/07 2019
  • 15/07-21/07 2019
  • 08/07-14/07 2019
  • 01/07-07/07 2019
  • 24/06-30/06 2019
  • 17/06-23/06 2019
  • 10/06-16/06 2019
  • 03/06-09/06 2019
  • 27/05-02/06 2019
  • 20/05-26/05 2019
  • 13/05-19/05 2019
  • 06/05-12/05 2019
  • 29/04-05/05 2019
  • 22/04-28/04 2019
  • 15/04-21/04 2019
  • 08/04-14/04 2019
  • 01/04-07/04 2019
  • 25/03-31/03 2019
  • 18/03-24/03 2019
  • 11/03-17/03 2019
  • 04/03-10/03 2019
  • 25/02-03/03 2019
  • 18/02-24/02 2019
  • 11/02-17/02 2019
  • 04/02-10/02 2019
  • 28/01-03/02 2019
  • 21/01-27/01 2019
  • 14/01-20/01 2019
  • 07/01-13/01 2019
  • 31/12-06/01 2019
  • 24/12-30/12 2018
  • 17/12-23/12 2018
  • 10/12-16/12 2018
  • 03/12-09/12 2018
  • 26/11-02/12 2018
  • 19/11-25/11 2018
  • 12/11-18/11 2018
  • 05/11-11/11 2018
  • 29/10-04/11 2018
  • 22/10-28/10 2018
  • 15/10-21/10 2018
  • 08/10-14/10 2018
  • 01/10-07/10 2018
  • 24/09-30/09 2018
  • 17/09-23/09 2018
  • 10/09-16/09 2018
  • 03/09-09/09 2018
  • 27/08-02/09 2018
  • 20/08-26/08 2018
  • 13/08-19/08 2018
  • 06/08-12/08 2018
  • 30/07-05/08 2018
  • 23/07-29/07 2018
  • 16/07-22/07 2018
  • 09/07-15/07 2018
  • 30/04-06/05 2018
  • 23/04-29/04 2018
  • 16/04-22/04 2018
  • 09/04-15/04 2018
  • 02/04-08/04 2018
  • 26/03-01/04 2018
  • 19/03-25/03 2018
  • 12/03-18/03 2018
  • 05/03-11/03 2018
  • 26/02-04/03 2018
  • 19/02-25/02 2018
  • 12/02-18/02 2018
  • 05/02-11/02 2018
  • 29/01-04/02 2018
  • 22/01-28/01 2018
  • 15/01-21/01 2018
  • 08/01-14/01 2018
  • 01/01-07/01 2018
  • 25/12-31/12 2017
  • 18/12-24/12 2017
  • 11/12-17/12 2017
  • 04/12-10/12 2017
  • 27/11-03/12 2017
  • 20/11-26/11 2017
  • 13/11-19/11 2017
  • 06/11-12/11 2017
  • 30/10-05/11 2017
  • 23/10-29/10 2017
  • 16/10-22/10 2017
  • 09/10-15/10 2017
  • 02/10-08/10 2017
  • 25/09-01/10 2017
  • 18/09-24/09 2017
  • 11/09-17/09 2017
  • 04/09-10/09 2017
  • 28/08-03/09 2017
  • 21/08-27/08 2017
  • 14/08-20/08 2017
  • 07/08-13/08 2017
  • 31/07-06/08 2017
  • 24/07-30/07 2017
  • 17/07-23/07 2017
  • 10/07-16/07 2017
  • 03/07-09/07 2017
  • 26/06-02/07 2017
  • 19/06-25/06 2017
  • 12/06-18/06 2017
  • 05/06-11/06 2017
  • 29/05-04/06 2017
  • 22/05-28/05 2017
  • 15/05-21/05 2017
  • 08/05-14/05 2017
  • 01/05-07/05 2017
  • 24/04-30/04 2017
  • 17/04-23/04 2017
  • 10/04-16/04 2017
  • 03/04-09/04 2017
  • 27/03-02/04 2017
  • 20/03-26/03 2017
  • 13/03-19/03 2017
  • 06/03-12/03 2017
  • 27/02-05/03 2017
  • 20/02-26/02 2017
  • 13/02-19/02 2017
  • 06/02-12/02 2017
  • 30/01-05/02 2017
  • 23/01-29/01 2017
  • 16/01-22/01 2017
  • 09/01-15/01 2017
  • 02/01-08/01 2017
  • 25/12-31/12 2017
  • 19/12-25/12 2016
  • 12/12-18/12 2016
  • 05/12-11/12 2016
  • 28/11-04/12 2016
  • 21/11-27/11 2016
  • 14/11-20/11 2016
  • 07/11-13/11 2016
  • 31/10-06/11 2016
  • 24/10-30/10 2016
  • 17/10-23/10 2016
  • 10/10-16/10 2016
  • 03/10-09/10 2016
  • 26/09-02/10 2016
  • 19/09-25/09 2016
  • 12/09-18/09 2016
  • 05/09-11/09 2016
  • 29/08-04/09 2016
  • 22/08-28/08 2016
  • 15/08-21/08 2016
  • 08/08-14/08 2016
  • 01/08-07/08 2016
  • 25/07-31/07 2016
  • 18/07-24/07 2016
  • 11/07-17/07 2016
  • 04/07-10/07 2016
  • 27/06-03/07 2016
  • 20/06-26/06 2016
  • 13/06-19/06 2016
  • 06/06-12/06 2016
  • 30/05-05/06 2016
  • 23/05-29/05 2016
  • 16/05-22/05 2016
  • 09/05-15/05 2016
  • 02/05-08/05 2016
  • 25/04-01/05 2016
  • 18/04-24/04 2016
  • 11/04-17/04 2016
  • 04/04-10/04 2016
  • 28/03-03/04 2016
  • 21/03-27/03 2016
  • 14/03-20/03 2016
  • 07/03-13/03 2016
  • 29/02-06/03 2016
  • 22/02-28/02 2016
  • 15/02-21/02 2016
  • 08/02-14/02 2016
  • 01/02-07/02 2016
  • 25/01-31/01 2016
  • 18/01-24/01 2016
  • 11/01-17/01 2016
  • 04/01-10/01 2016
  • 28/12-03/01 2021
  • 21/12-27/12 2015
  • 14/12-20/12 2015
  • 07/12-13/12 2015
  • 30/11-06/12 2015
  • 23/11-29/11 2015
  • 16/11-22/11 2015
  • 09/11-15/11 2015
  • 02/11-08/11 2015
  • 26/10-01/11 2015
  • 19/10-25/10 2015
  • 12/10-18/10 2015
  • 05/10-11/10 2015
  • 28/09-04/10 2015
  • 21/09-27/09 2015
  • 14/09-20/09 2015
  • 07/09-13/09 2015
  • 31/08-06/09 2015
  • 24/08-30/08 2015
  • 17/08-23/08 2015
  • 10/08-16/08 2015
  • 03/08-09/08 2015
  • 27/07-02/08 2015
  • 20/07-26/07 2015
  • 13/07-19/07 2015
  • 06/07-12/07 2015
  • 29/06-05/07 2015
  • 22/06-28/06 2015
  • 15/06-21/06 2015
  • 08/06-14/06 2015
  • 01/06-07/06 2015
  • 25/05-31/05 2015
  • 18/05-24/05 2015
  • 11/05-17/05 2015
  • 04/05-10/05 2015
  • 27/04-03/05 2015
  • 20/04-26/04 2015
  • 13/04-19/04 2015
  • 06/04-12/04 2015
  • 30/03-05/04 2015
  • 23/03-29/03 2015
  • 16/03-22/03 2015
  • 09/03-15/03 2015
  • 02/03-08/03 2015
  • 23/02-01/03 2015
  • 16/02-22/02 2015
  • 09/02-15/02 2015
  • 02/02-08/02 2015
  • 26/01-01/02 2015
  • 19/01-25/01 2015
  • 12/01-18/01 2015
  • 05/01-11/01 2015
  • 29/12-04/01 2015
  • 22/12-28/12 2014
  • 15/12-21/12 2014
  • 08/12-14/12 2014
  • 01/12-07/12 2014
  • 24/11-30/11 2014
  • 17/11-23/11 2014
  • 10/11-16/11 2014
  • 03/11-09/11 2014
  • 27/10-02/11 2014
  • 20/10-26/10 2014
  • 13/10-19/10 2014
  • 06/10-12/10 2014
  • 29/09-05/10 2014
  • 22/09-28/09 2014
  • 15/09-21/09 2014
  • 08/09-14/09 2014
  • 01/09-07/09 2014
  • 25/08-31/08 2014
  • 18/08-24/08 2014
  • 11/08-17/08 2014
  • 04/08-10/08 2014
  • 28/07-03/08 2014
  • 21/07-27/07 2014
  • 14/07-20/07 2014
  • 07/07-13/07 2014
  • 30/06-06/07 2014
  • 23/06-29/06 2014
  • 16/06-22/06 2014
  • 09/06-15/06 2014
  • 02/06-08/06 2014
  • 26/05-01/06 2014
  • 19/05-25/05 2014
  • 12/05-18/05 2014
  • 05/05-11/05 2014
  • 28/04-04/05 2014
  • 21/04-27/04 2014
  • 14/04-20/04 2014
  • 07/04-13/04 2014
  • 31/03-06/04 2014
  • 24/03-30/03 2014
  • 17/03-23/03 2014
  • 10/03-16/03 2014
  • 03/03-09/03 2014
  • 24/02-02/03 2014
  • 17/02-23/02 2014
  • 10/02-16/02 2014
  • 03/02-09/02 2014
  • 27/01-02/02 2014
  • 20/01-26/01 2014
  • 13/01-19/01 2014
  • 06/01-12/01 2014
  • 30/12-05/01 2014
  • 23/12-29/12 2013
  • 16/12-22/12 2013
  • 09/12-15/12 2013
  • 02/12-08/12 2013
  • 25/11-01/12 2013
  • 18/11-24/11 2013
  • 11/11-17/11 2013
  • 04/11-10/11 2013
  • 28/10-03/11 2013
  • 21/10-27/10 2013
  • 14/10-20/10 2013
  • 07/10-13/10 2013
  • 30/09-06/10 2013
  • 23/09-29/09 2013
  • 16/09-22/09 2013
  • 09/09-15/09 2013
  • 02/09-08/09 2013
  • 26/08-01/09 2013
  • 12/08-18/08 2013
  • 05/08-11/08 2013
  • 29/07-04/08 2013
  • 22/07-28/07 2013
  • 15/07-21/07 2013
  • 08/07-14/07 2013
  • 01/07-07/07 2013
  • 24/06-30/06 2013
  • 17/06-23/06 2013
  • 10/06-16/06 2013
  • 03/06-09/06 2013
  • 27/05-02/06 2013
  • 20/05-26/05 2013
  • 13/05-19/05 2013
  • 06/05-12/05 2013
  • 29/04-05/05 2013
  • 22/04-28/04 2013
  • 15/04-21/04 2013
  • 08/04-14/04 2013
  • 01/04-07/04 2013
  • 25/03-31/03 2013
  • 18/03-24/03 2013
  • 11/03-17/03 2013
  • 04/03-10/03 2013
  • 25/02-03/03 2013
  • 11/02-17/02 2013
  • 04/02-10/02 2013
  • 28/01-03/02 2013
  • 21/01-27/01 2013
  • 14/01-20/01 2013
  • 07/01-13/01 2013
  • 31/12-06/01 2013
  • 24/12-30/12 2012
  • 17/12-23/12 2012
  • 10/12-16/12 2012
  • 03/12-09/12 2012
  • 26/11-02/12 2012
  • 19/11-25/11 2012
  • 12/11-18/11 2012
  • 05/11-11/11 2012
  • 29/10-04/11 2012
  • 22/10-28/10 2012
  • 15/10-21/10 2012
  • 08/10-14/10 2012
  • 01/10-07/10 2012
  • 24/09-30/09 2012
  • 17/09-23/09 2012
  • 10/09-16/09 2012
  • 03/09-09/09 2012
  • 27/08-02/09 2012
  • 20/08-26/08 2012
  • 06/08-12/08 2012
  • 30/07-05/08 2012
  • 23/07-29/07 2012
  • 16/07-22/07 2012
  • 09/07-15/07 2012
  • 02/07-08/07 2012
  • 25/06-01/07 2012
  • 18/06-24/06 2012
  • 11/06-17/06 2012
  • 04/06-10/06 2012
  • 28/05-03/06 2012
  • 21/05-27/05 2012
  • 14/05-20/05 2012
  • 23/04-29/04 2012
  • 16/04-22/04 2012
  • 09/04-15/04 2012
  • 02/04-08/04 2012
  • 26/03-01/04 2012
  • 19/03-25/03 2012
  • 12/03-18/03 2012
  • 05/03-11/03 2012
  • 27/02-04/03 2012
  • 20/02-26/02 2012
  • 13/02-19/02 2012
  • 06/02-12/02 2012
  • 30/01-05/02 2012
  • 23/01-29/01 2012
  • 16/01-22/01 2012
  • 09/01-15/01 2012
  • 02/01-08/01 2012
  • 24/12-30/12 2012
  • 19/12-25/12 2011
  • 12/12-18/12 2011
  • 05/12-11/12 2011
  • 28/11-04/12 2011
  • 21/11-27/11 2011
  • 14/11-20/11 2011
  • 07/11-13/11 2011
  • 31/10-06/11 2011
  • 24/10-30/10 2011
  • 17/10-23/10 2011
  • 10/10-16/10 2011
  • 03/10-09/10 2011
  • 26/09-02/10 2011
  • 19/09-25/09 2011
  • 12/09-18/09 2011
  • 05/09-11/09 2011
  • 29/08-04/09 2011
  • 22/08-28/08 2011
  • 08/08-14/08 2011
  • 01/08-07/08 2011
  • 25/07-31/07 2011
  • 18/07-24/07 2011
  • 11/07-17/07 2011
  • 04/07-10/07 2011
  • 27/06-03/07 2011
  • 20/06-26/06 2011
  • 13/06-19/06 2011
  • 06/06-12/06 2011
  • 30/05-05/06 2011
  • 16/05-22/05 2011
  • 09/05-15/05 2011
  • 02/05-08/05 2011
  • 25/04-01/05 2011
  • 18/04-24/04 2011
  • 11/04-17/04 2011
  • 04/04-10/04 2011
  • 28/03-03/04 2011
  • 21/03-27/03 2011
  • 14/03-20/03 2011
  • 07/03-13/03 2011
  • 28/02-06/03 2011
  • 21/02-27/02 2011
  • 14/02-20/02 2011
  • 07/02-13/02 2011
  • 31/01-06/02 2011
  • 24/01-30/01 2011
  • 17/01-23/01 2011
  • 10/01-16/01 2011
  • 03/01-09/01 2011
  • 26/12-01/01 2012
  • 20/12-26/12 2010
  • 13/12-19/12 2010
  • 06/12-12/12 2010
  • 29/11-05/12 2010
  • 22/11-28/11 2010
  • 15/11-21/11 2010
  • 08/11-14/11 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 25/10-31/10 2010
  • 18/10-24/10 2010
  • 11/10-17/10 2010
  • 04/10-10/10 2010
  • 27/09-03/10 2010
  • 20/09-26/09 2010
  • 13/09-19/09 2010
  • 06/09-12/09 2010
  • 30/08-05/09 2010
  • 23/08-29/08 2010
  • 16/08-22/08 2010
  • 09/08-15/08 2010
  • 02/08-08/08 2010
  • 26/07-01/08 2010
  • 19/07-25/07 2010
  • 12/07-18/07 2010
  • 05/07-11/07 2010
  • 28/06-04/07 2010
  • 21/06-27/06 2010
  • 14/06-20/06 2010
  • 07/06-13/06 2010
  • 31/05-06/06 2010
  • 24/05-30/05 2010
  • 17/05-23/05 2010
  • 10/05-16/05 2010
  • 26/04-02/05 2010
  • 19/04-25/04 2010
  • 12/04-18/04 2010
  • 05/04-11/04 2010
  • 29/03-04/04 2010
  • 22/03-28/03 2010
  • 15/03-21/03 2010
  • 08/03-14/03 2010
  • 01/03-07/03 2010
  • 22/02-28/02 2010
  • 15/02-21/02 2010
  • 08/02-14/02 2010
  • 01/02-07/02 2010
  • 25/01-31/01 2010
  • 18/01-24/01 2010
  • 11/01-17/01 2010
  • 04/01-10/01 2010
  • 28/12-03/01 2016
  • 21/12-27/12 2009
  • 14/12-20/12 2009
  • 07/12-13/12 2009
  • 30/11-06/12 2009
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 02/11-08/11 2009
  • 26/10-01/11 2009
  • 19/10-25/10 2009
  • 12/10-18/10 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 28/09-04/10 2009
  • 21/09-27/09 2009
  • 14/09-20/09 2009
  • 07/09-13/09 2009
  • 24/08-30/08 2009
  • 17/08-23/08 2009
  • 10/08-16/08 2009
  • 03/08-09/08 2009
  • 27/07-02/08 2009
  • 20/07-26/07 2009
  • 13/07-19/07 2009
  • 06/07-12/07 2009
  • 29/06-05/07 2009
  • 08/06-14/06 2009
  • 01/06-07/06 2009
  • 25/05-31/05 2009
  • 18/05-24/05 2009
  • 11/05-17/05 2009
  • 04/05-10/05 2009
  • 27/04-03/05 2009
  • 20/04-26/04 2009
  • 13/04-19/04 2009
  • 06/04-12/04 2009
  • 30/03-05/04 2009
  • 23/03-29/03 2009
  • 16/03-22/03 2009
  • 09/03-15/03 2009
  • 02/03-08/03 2009
  • 23/02-01/03 2009
  • 16/02-22/02 2009
  • 09/02-15/02 2009
  • 02/02-08/02 2009
  • 26/01-01/02 2009
  • 19/01-25/01 2009
  • 12/01-18/01 2009
  • 05/01-11/01 2009
  • 29/12-04/01 2009
  • 22/12-28/12 2008
  • 15/12-21/12 2008
  • 08/12-14/12 2008
  • 01/12-07/12 2008
  • 24/11-30/11 2008
  • 17/11-23/11 2008
  • 10/11-16/11 2008
  • 03/11-09/11 2008
  • 27/10-02/11 2008
  • 20/10-26/10 2008
  • 13/10-19/10 2008
  • 06/10-12/10 2008
  • 29/09-05/10 2008
  • 22/09-28/09 2008
  • 15/09-21/09 2008
  • 08/09-14/09 2008
  • 01/09-07/09 2008
  • 25/08-31/08 2008
  • 18/08-24/08 2008
  • 11/08-17/08 2008
  • 04/08-10/08 2008
  • 28/07-03/08 2008
  • 21/07-27/07 2008
  • 14/07-20/07 2008
  • 07/07-13/07 2008
  • 30/06-06/07 2008
  • 23/06-29/06 2008
  • 16/06-22/06 2008
  • 09/06-15/06 2008
  • 02/06-08/06 2008
  • 26/05-01/06 2008
  • 19/05-25/05 2008
  • 12/05-18/05 2008
  • 05/05-11/05 2008
  • 28/04-04/05 2008
  • 21/04-27/04 2008
  • 14/04-20/04 2008
  • 07/04-13/04 2008
  • 31/03-06/04 2008
  • 24/03-30/03 2008
  • 17/03-23/03 2008
  • 10/03-16/03 2008
  • 03/03-09/03 2008
  • 25/02-02/03 2008
  • 18/02-24/02 2008
  • 11/02-17/02 2008
  • 04/02-10/02 2008
  • 28/01-03/02 2008
  • 21/01-27/01 2008
  • 14/01-20/01 2008
  • 07/01-13/01 2008
  • 31/12-06/01 2008
  • 24/12-30/12 2007
  • 17/12-23/12 2007
  • 10/12-16/12 2007
  • 03/12-09/12 2007
  • 26/11-02/12 2007
  • 19/11-25/11 2007
  • 12/11-18/11 2007
  • 05/11-11/11 2007
  • 29/10-04/11 2007
  • 22/10-28/10 2007
  • 15/10-21/10 2007
  • 08/10-14/10 2007
  • 01/10-07/10 2007
  • 24/09-30/09 2007
  • 17/09-23/09 2007
  • 10/09-16/09 2007
  • 03/09-09/09 2007
  • 27/08-02/09 2007
  • 20/08-26/08 2007
  • 13/08-19/08 2007
  • 06/08-12/08 2007
  • 30/07-05/08 2007
  • 16/07-22/07 2007
  • 09/07-15/07 2007
  • 02/07-08/07 2007
  • 25/06-01/07 2007
  • 18/06-24/06 2007
  • 11/06-17/06 2007
  • 04/06-10/06 2007
  • 28/05-03/06 2007
  • 14/05-20/05 2007
  • 07/05-13/05 2007
  • 30/04-06/05 2007
  • 23/04-29/04 2007
  • 16/04-22/04 2007
  • 09/04-15/04 2007
  • 02/04-08/04 2007
  • 26/03-01/04 2007
  • 19/03-25/03 2007
  • 12/03-18/03 2007
  • 05/03-11/03 2007
  • 26/02-04/03 2007
  • 19/02-25/02 2007
  • 12/02-18/02 2007
  • 05/02-11/02 2007
  • 29/01-04/02 2007
  • 22/01-28/01 2007
  • 15/01-21/01 2007
  • 08/01-14/01 2007
  • 01/01-07/01 2007
  • 25/12-31/12 2006
  • 18/12-24/12 2006
  • 11/12-17/12 2006
  • 04/12-10/12 2006
  • 27/11-03/12 2006
  • 20/11-26/11 2006
  • 13/11-19/11 2006
  • 06/11-12/11 2006
  • 30/10-05/11 2006
  • 23/10-29/10 2006
  • 16/10-22/10 2006
  • 09/10-15/10 2006
  • 02/10-08/10 2006
  • 25/09-01/10 2006
  • 18/09-24/09 2006
  • 11/09-17/09 2006
  • 04/09-10/09 2006
  • 28/08-03/09 2006
  • 14/08-20/08 2006
  • 07/08-13/08 2006
  • 31/07-06/08 2006
  • 24/07-30/07 2006
  • 17/07-23/07 2006
  • 10/07-16/07 2006
  • 03/07-09/07 2006
  • 26/06-02/07 2006
  • 19/06-25/06 2006
  • 12/06-18/06 2006
  • 05/06-11/06 2006
  • 29/05-04/06 2006
  • 22/05-28/05 2006
  • 01/05-07/05 2006
  • 24/04-30/04 2006
  • 17/04-23/04 2006
  • 27/03-02/04 2006
  • 20/03-26/03 2006
  • 13/03-19/03 2006
  • 28/11-04/12 -0001

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !


    Blog tegen de regels? Meld het ons!
    Gratis blog op http://blog.seniorennet.be - SeniorenNet Blogs, eenvoudig, gratis en snel jouw eigen blog!