Inhoud blog
  • Claes retail group
  • Winter Efteling vol betovering
  • Design vakantieverblijf :.
  • Ontwerp jouw droomkeuken,
  • Let it snow
  • Interhome breidt uit aan Noordzee
  • Evenement Kerstmis Avontuur
  • Op naar de feestdagen met V-Tech
  • 5 tips om de Memphis stijl in huis (en je kleerkast) te halen
  • Home stories winter 2024
  • Het efect van schermtijd bij jonge kinderen:
  • Tsuyosa Kiniro: een nieuw icoon
  • Fresh 'n rebel
  • Kerstmis in de winterserre
  • Nieuwe Flik Flak collectie: Mystic Land
  • A Walkie Talkie Christmas
  • Chocoladehuis Boon Hasselt
  • Winterwandelingen op de Waddeneilanden
  • Circular & chic
  • Exclusieve horloges
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    wozani
    restaurants
    06-02-2020
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ik blauw van jou!

     

    Mayerline SS20

    Classic blue is dé trendkleur voor 2020, dat maakte het kleurcoderingsbedrijf Pantone bekend. Klassiek blauw is een tint die krachtig en elegant is in al zijn eenvoud. In combinatie met wit krijg je een tijdloos zomers (marine)gevoel.

    In een tijdperk vol prikkels en onzekerheid hebben we steeds meer nood aan standvastigheid en rust. En net dat straalt de kleur Classic Blue uit. Studies hebben aangetoond dat personen die blauw dragen competent, overtuigend en betrouwbaar overkomen. Iets waar we allemaal wat van kunnen gebruiken, dus laat je inspireren door de selectie van Mayerline en Améline by Mayerline.

     





    06-02-2020 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.King George of the 2020 Outdoor jungle

    Met een gematigd zeeklimaat en een beperkt aantal neerslagvrije dagen is België niet meteen het Outdoor land bij uitstek. Toch spenderen we graag een flinke duit aan buitenmeubilair, al was het maar om op deze designpareltjes weg te dromen van toekomstige zonovergoten dagen. King George maakt je wegwijs in het bos van de 2020 Outdoor trends.

    1/ Back to nature : Wie outdoor zegt, zegt natuur en het weldadige effect ervan op de gezondheid van de mens. Dompel je deze zomer volledig onder in je tuin met een waaier aan groentinten, de comeback van hout, en structuren of prints geïnspireerd op Moeder Natuur.

    Productinfo: 1. Gervi Outdoor - Giorgetti - GEA stoel - 2. Gervi Outdoor - Fast - Forest stoel - 3. Gervi Outdoor - Kettal - Zig Zag bijzettafels - 4. Gervi Outdoor - Roda - Leaf bijzettafels - 5. now! by hülsta - moon birdy - l:82 x b:55 x h:48 cm - richtprijs: €199 (warmwitte ledlamp inbegrepen) - 6. Modular L.I. - Branch lifestyle buitenverlichting - 7. Overstock Garden - Lacrima teak tuintafel met volkeramisch blad Strata Argentum - 8. Overstock Garden - Lacrima tuinstoel en All Weather Sunbrella® Luxe kussens Lopi Marble - 9. Royal Botania - Organix lounge - 10.            Gervi Outdoor - Roda - Arena zonnebed

    2/ Het betere weefwerk : Touw, rotan of wicker – komende zomer vlechten deze materialen zich in elkaar tot een boho chic vibe voor jouw terras. Weefwerk met natuurlijk ogende materialen dat een instant vakantiegevoel bij je thuis creëert en comfortabel aanvoelt doordat het zich aan de vormen van je lichaam aanpast. Staycation deze zomer?

    Productinfo : 1. Gervi Outdoor - B&B Italia - Ginestra stoel - 2. Gervi Outdoor - Dedon - Sealine tweezit - 3. Overstock Garden - Toblino loungeset bruine wicker met Weather+ Softtouch kussens en Enna loungetafels met teaken blad - 4. Overstock Garden - Orso stoel - 5. Royal Botania - Lotus zonnebed en parasol - 6. Overstock Garden - Portorivo tuintafel met live edge blad met Pagino armstoel en All Weather Sunbrella® Luxe kussens

    3/ Breng kleur in je exterieur : Bij de keuze van tuinmeubilair wordt er vaak op veilig gespeeld met neutrale tinten zoals zwart en wit. Zomer 2020 luidt echter een nieuw tijdperk in, dat van KLEUR! Geef je terras extra pit met vrolijke kleuren zoals geel, blauw en rood of ga voor subtiele kleurtoetsen zoals pasteltinten. De zon begint spontaan te schijnen!

    Product info : 1. Gervi Outdoor - Kettal - Roll stoel - 2. Royal Botania - Lusit lounge - 3. Gervi Outdoor - Dedon - Brea éénzit - 4. Gervi Outdoor - Fast - Niwa stoel - 5. now! by hülsta - Birdy poef, 5,5 kg, zithoogte 48 cm - €222. - 6. Gervi Outdoor - Kettal - Mesh zonnebed - 7. Overstock Garden - Ruvo lounge - 8.      Gervi Outdoor - Kettal - Mesh lounge







    06-02-2020 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 1/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    05-02-2020
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Team non or team pastel?

     

    To choose is to lose, so wear both! Inspired by Caroline Biss' 2020 Summer collection...

    If you missed the opportunity to rock some neon last Summer, have no fear. It's just as hot this season. This time round, we are mixing in a few shades of pastel.

    Why? Together they are such bright, dreamy and flexibly cool shades of colors that almost work with anything. Neutral and calm embraces out-of-the-box and slightly edgy.

    Or in other words: "Mrs. Extravagant Neon" teams up with "Lady Discrete but Chic Pastel".

     











    05-02-2020 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Corendon nationaal partner Eurosong fetival 2020
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Corendon is één van de officiële nationale partners van het Eurovisie Songfestival 2020. Met meer dan 180 miljoen kijkers is het Songfestival wereldwijd het grootste live TV muziekevenement en daardoor het perfecte platform om bij een groot publiek onder de aandacht te komen. De touroperator organiseert de komende maanden verschillende acties in Nederland en België waarbij klanten van Corendon tickets kunnen winnen voor het Eurovisie Songfestival in Rotterdam in mei 2020.

    Dick Gussen, Marketing- en Brandmanager: "We zijn er trots op dat Corendon een bijdrage mag leveren om miljoenen mensen door middel van muziek met elkaar te verbinden. Deze unieke kans om nationaal partner van het Eurovisie Songfestival te zijn, hebben we dan ook met beide handen aangegrepen. Het thema van dit jaar Open Up past goed bij Corendon omdat wij onze klanten door middel van reizen, andere landen en daarmee ook andere culturen laten ontdekken. Daarnaast past deze samenwerking ook goed bij ons vanwege de diversiteit binnen onze eigen organisatie. Een doel dat het Songfestival ook nastreeft."

    Sietse Bakker, Executive Producer Event van het Eurovisie Songfestival 2020, is blij met Corendon als nationaal partner: "Corendon heeft het Eurovisie Songfestival 2020 én het thema Open Up met veel enthousiasme omarmd. Daarmee dragen ze bij aan onze ambitie om internationaal een prachtig visitekaartje af te geven namens heel Nederland."

    Eurovisie Songfestival-vliegtuig

    Via de social media kanalen en de websites maakt iedere Corendon-klant kans op tickets om in Rotterdam één van de negen shows van het Eurovisie Songfestival te bezoeken. Volgens Gussen dé manier om de Nederlandse- en Belgische inzending van dichtbij aan te kunnen moedigen. "Daarnaast zijn de winnaars ook onze gast in het speciale Eurovision Village in Rotterdam om te genieten van bijzondere activiteiten." Niet alleen de touroperator maar ook Corendon Dutch Airlines maakt deel uit van het partnerschap. "Om dit te bekrachtigen zullen wij binnenkort één van onze toestellen omdopen tot een heus Eurovisie Songfestival-vliegtuig," zegt Gussen. Alle activiteiten van Corendon rondom het Eurovisie Songfestival zijn te vinden op corendon.be/eurovision en corendon.nl/eurovision

    05-02-2020 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    04-02-2020
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Welcome in Wonderland

    GUESS SS20

    This summer brings with it a collection bursting with vitality - straight from Beverly Hills, GUESS girls turn heads in their ultra-glam looks in pastel tones and statement silhouettes for guaranteed coastal appeal.

    Enter a dream world of sparkling and pastel colours with effortlessly stylish kimonos, pleated skirts and fitted silhouettes, with sports-inspired sweatshirts for a casual twist. Flowers meet tie-dye and coloured python print for even more impact, in this fashion-forward line with a soft, candy edge - just the thing for some fun in the sun.

     









    04-02-2020 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.I cherry-ish you!

    Licht zoet en romantisch is de limited edition lichaamsverzorgingslijn, geïnspireerd op Valentijnsdag en het aankomende voorjaar. Wil je jouw Valentijn verwennen met een lief cadeau? Of je moeder, vriendin, tante of buurvrouw verrassen met een lief gebaar dit voorjaar, dan zit je met deze collectie goed. De producten zijn 100% vegan en verrijkt met biologisch kersenbloesemextract, perfect om alvast in de stemming van het voorjaar te komen, want kersenbloesem bloeit uitsluitend in dit seizoen. De bloemige geur bevat tonen van roze peper en suikerspin.

    De collectie bevat bruisballen, handzeep, douche mousse, bodylotion, handcrème, showergel, body mist, handcrème, body cream en een gezichtsmasker. Mét bijpassende toilettassen.

    Duurzaam

    De valentijnscollectie is beter voor jou en voor de wereld. Duurzaam, verzorgend en ethisch verantwoord. SLS-vrij en de verpakking van de showergel is gemaakt van 100% gerecycelde materialen en de tube van de bodylotion bevat 35% gerecycelde materialen. Daarnaast zijn de glitters niet gemaakt van plastic maar van natuurlijk materiaal. Het nieuwe assortiment is vanaf nu verkrijgbaar bij de HEMA winkels of via hema.com/nl-be

    Set 3 douche mousse

    De zacht reinigende 100% vegan douche mousse met biologisch kersenbloesemextract heeft een frisse bloemengeur met tonen van salie & sandelhout, bramen & cacao en roze peper & suikerspin. De douche mousse bevat geen PEG, SLS en SLES. Tenminste 82% van de ingrediënten komt van natuurlijke oorsprong. De verpakking is gemaakt van tenminste 25% gerecyclede materialen.

    Shimmer Body Lotion

    De 100% vegan shimmer body lotion met biologisch kersenbloesemextract en sheabutter heeft een frisse bloemengeur met tonen van roze peper en suikerspin. De body lotion helpt de vochtbalans van de huid op peil te houden en geeft een prachtige glans. De glitters zijn van natuurlijke oorsprong, net als minstens 90% van de ingrediënten dat ook zijn.

    Handcream

    De handcream met biologisch kersenbloesemextract en sheaboter hydrateert en verzacht de handen en trekt snel in.

    Showergel

    De hydraterende douchegel met biologisch kersenbloesemextract heeft een frisse bloemengeur met een vleugje roze peper en suikerspin. Minstens 98% van de ingrediënten komt van natuurlijke oorsprong. De verpakking is gemaakt van 100% gerecyclede materialen. Daarnaast is de showergel 100% vegan en bevat geen kleurstoffen.

    Hand soap

    Een pompje met 100% vegan handzeep met biologisch kersenbloesemextract. De zeep heeft een frisse bloemengeur met een vleugje roze peper en suikerpsin. De handzeep bevat geen kleurstoffen en bestaat minstens voor 95% uit ingrediënten van natuurlijke oorsprong.

    Shower mousse

    Een zacht reinigende 100% vegan douche mousse met biologisch kersenbloesemextract. De mousse heeft een frisse bloemengeur met tonen van roze peper en suikerspin. In dit product zitten zit geen PEG, SLS en SLES. Minstens 82% van de ingrediënten is van natuurlijke oorsprong. Daarnaast bestaat de verpakking uit zo'n 25% gerecyclede materialen.

    Body mist

    De body mist met biologisch kersenbloesemextract heeft een frisse bloemengeur met een vleugje roze peper en suikerpsin. Minstens 98% van de ingrediënten komt van natuurlijke oorsprong. De body mist is 100% vegan en bevat geen kleurstoffen.

    Body cream

    Een bodycrème met biologisch kersenbloesemextract en sheaboter. De crème helpt je huid te hydrateren en verzachten.

    Badbruisbal

    Een roze bruisbal voor in bad met aardbeiengeur. Laat de bruisbal in warm water glijden en ontspan en geniet. Wel even het bad goed naspoelen na afloop.

    Toilettas met hartjes

    Een witte toilettas met rode en roze hartjes en een roze voering. De tas sluit met een rits aan de bovenkant. De onderkant is 5.5 cm diep, zodat je er veel toiletartikelen of make-up in kwijt kunt.

    Make-uptas

    Een ronde, roze make-up tas met een ruitjespatroon en een goudkleurige rits. De ruime tas heeft één groot vak waar makkelijk al je kwasten, poeders en lippenstiften in passen.







    04-02-2020 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    03-02-2020
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Hoe vaak moet je je bed verschonen? Vaker dan je denkt!

    Maar geen nood: Sleeplife maakt het jou tien keer makkelijker met de burrito-methode..

    Wie in een gezonde omgeving wilt slapen, moet één keer per week zijn bed verschonen. Dat is helaas de harde slaapkamerrealiteit. Ons bed is een broeihaard van bacteriën die maar al te graag aan je komen knibbelen. Een goede nachtrust begint met een fris opgemaakt bed! New year, new you, nieuwe slaapgewoontes!

    Per jaar produceert de gemiddelde mens zo’n 80 liter zweet in bed. Wanneer het warm en vochtig is, vloeien daar zweetschimmels uit. Die schimmels en bacteriën zijn niet alleen afkomstig van je zweet, maar ook van huidcellen, make-upresten en andere cosmetische restjes zoals bodylotion. Pas ook op als je ziek bent. Zelfs de kleinste infectie kan je bed al besmetten.

    Tijd voor een stappenplan dus! Sleeplife helpt ons op weg.

    1) Verschoon je bed één keer per week : De meeste mensen wassen hun lakens in de zomer vaker dan in de winter. Logisch, omdat je dan doorgaans meer zweet door de hogere temperaturen ’s nachts. In de winter beperkt het verschonen zich tot één keer in twee weken. Of erger, één keer in de maand! Niet goed voor de hygiëne, laat staan voor je gezondheid. Zeker voor mensen die aan astma of aan een allergie lijden. Maar zelfs als je geen allergie hebt, kunnen vuile lakens ertoe leiden dat je vaker niest of snift. Wil je een gezond slaapklimaat creëren, dan verschoon je je bed best één keer per week.

    2) Vergeet de andere delen van je bed niet! Vergeet ook zeker niet je matras, dekbed en hoofdkussen(s) tijdig te reinigen. Dat hoeft niet zo vaak als je lakens, maar wel genoeg om optimale hygiëne te verzekeren. Is het al even geleden dat jouw dekbed grondig onder handen werd genomen? Bij Sleeplife® kan je altijd terecht voor een professionele donsreiniging van je favoriete dekbed. In het geval van een huisstofmijtallergie, is een behandeling met probiotica aan te raden. Om de goede staat van je matras en kussens optimaal te behouden, raden we aan om een matras- en kussenbeschermer te gebruiken. De levensduur van je matras kan je trouwens aanzienlijk verlengen door je matras goed te onderhouden.

    3) Huisdieren horen niet in bed! Word je ook zo rustig van de warmte en ademhaling van je huisdier in bed? We begrijpen je echt wel, maar huisdieren zijn huisdieren. Ze horen niet in bed. Ze hebben een eigen plekje op de vloer of in een mand nodig om te slapen. Als ze in bed liggen, stijgt meteen het risico op wormen en vlooien. En bovendien vormen ze een verzamelplek voor allerlei ziektes.

    4) Eet niet in bed : Word je graag verrast met ontbijt op bed of knabbel je graag eens een chipje terwijl je tv-kijkt? De etensrestjes zijn een lekkernij voor kleine ettertjes, zoals mieren, bedwantsen of luizen.

    5) Probeer eens de burrito methode : Om je het geworstel te besparen, laten we je graag kennismaken met de ‘burrito-methode’. Een techniek waarbij je je dekbed als het ware in je dekbedovertrek rolt.

    Zo gaat het in z’n werk: 1.Keer je dekbedovertrek binnenstebuiten en leg hem op je matras met de opening aan het voeteneinde van je bed. 2.    Leg je dekbed er bovenop en maak de hoeken van je dekbed vast aan de hoeken van je dekbedovertrek, bijvoorbeeld met wasknijpers of veiligheidsspelden. 3. Ga aan het hoofdeinde staan en rol je dekbed en dekbedovertrek stevig op (als een burrito) tot aan het voeteneinde. 4. Neem de opening van je dekbedovertrek beet en trek het over de volledige rol. Nu zie je de buitenkant van je dekbedovertrek. 5. Rol tot slot terug uit richting het hoofdeinde en voilà: je dekbed zit helemaal perfect in een kersvers jasje.

    Dankzij deze effectieve en snelle methode vervang je je beddengoed in een handomdraai. Nog een voordeel van de ‘burrito-techniek’: je kan het perfect in je eentje. Wachten tot je partner thuis is, is dus helemaal niet nodig. Maar omgekeerd is dit ook waar; hij of zij heeft geen excuus meer om dit huishoudelijke taakje uit te voeren. Sweet dreams!

     

     







    03-02-2020 om 07:58 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Guess Active: Iconically retro, irrestibly tropical

    SPRING/SUMMER 2020

    This Spring, the GUESS active wear advertising campaign captures a sequence of photographs featuring model, Natalie Roser in Malibu, CA. Directed by Paul Marciano, Chief Creative Officer for GUESS?, Inc., and snapped through the lens of fashion photographer, Mégane Claire, the campaign features Natalie wearing the seasons most anticipated active wear styles on the breezy Malibu beach.

    Iconically retro, irresistibly tropical and playfully sexy – this season, the GUESS Activewear SS20 collection heralds the sunshine with vivid palettes of neon and pastel tones, floral motifs and glam patterning, finished with vintage and contemporary appeal. The result is a vibrant selection of unique, stylish pieces that add a touch of summer sophistication to any look.

    Spring’s body-hugging active wear separates includes a variety of matching two-piece sports bra and legging sets in vibrant red and variations of bright floral and camouflage printed silhouettes. A racerback sports bra with a logo-print band offers light support, perfect for yoga and pilates. The collection is rounded out with a cropped light-weight pink track jacket which adds as a perfect layering piece for wherever the day might take you.











    03-02-2020 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    02-02-2020
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.That seventies show

    Runway trends SS20

    The It decade for the spring 2020 fashion trends is definitely the 1970s. 70s-inflected pieces are more wearable than ever before, thanks to an abundance of streamlined suits and easy-to-wear midi dresses. Forget funky colour combinations and embrace geometric-patterned jacquards, sharp disco collars, groovy denim and languid long dresses. These are clothes to last a lifetime. Time to channel your inner stage idol with Jagger-worthy silhouettes — including the perfect pair of flares.

    Caroline Biss, La Redoute, Elisabetta Franchi, LolaLiza, Mayerline

    When it comes to trouser and footwear trends, history tends to repeat itself. Therefore, the wave of ’70s-inspired pants and flare jeans means platform heels are due to gain momentum in 2020. Expect square-toe loafers, tall boots and open-toe sandals to receive the platform heel treatment.











    02-02-2020 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.L'occitane: hoe kan zoiets klein zo veel doen?

    ONZE VIER BUITENGEWONE INGREDIËNTEN SAMENGEBRACHT IN EEN VEELZIJDIGE BALSEM

    We zijn het er allemaal over eens: er zitten nooit genoeg uren in een dag! Daarom is het niet gek dat we soms kiezen voor alles-in-één-producten. En als dat gemak nu eens vanzelfsprekend was? Een veelzijdig product dat tegelijkertijd je huid en je haar verzorgt en ook nog eens kleine schoonheidsproblemen aanpakt? Daarvoor hebben we Le Petit Remède ontwikkeld. Dit kleine product is compact en ontzettend handig. Je neemt het gemakkelijk overal mee naartoe.

    EENVOUDIGE SAMENSTELLING, ZICHTBARE RESULTATEN.

    Als we je zouden vragen om de vier iconische ingrediënten van L’Occitane op te noemen, welke ingrediënten komen dan het eerste in je op? 1. Immortelle (strobloem), de bloem die nooit verwelkt? 2. Lavendel, de plant die de Provençaalse velden paars kleurt? 3. Amandel, bijna helemaal verdwenen uit de regio en nu toch volop te zien rond Valensole? 4. Of de sheaboter die wordt geproduceerd door vrouwen in Burkina Faso?

    We hebben ze allemaal gebruikt in Le Petit Remède. Met één nieuwe toevoeging: arnica. Een eeuwenoud middel tegen spierpijn, blauwe plekken en ontstekingen dat we aan onze Le Petit Remède hebben toegevoegd vanwege de kalmerende eigenschappen.

    100% INGREDIËNTEN VAN NATUURLIJKE OORSPRONG - 0% MINERALE OLIËN.

    Le Petit Remède is gemaakt met 100% ingrediënten van natuurlijke oorsprong. De formule bevat geen minerale oliën, kunstmatige kleurstoffen of toegevoegd parfum. Het is een eenvoudige en effectieve formule, een ’klein’ product met een krachtige werking. We vinden de vintage look van de aluminium verpakking geweldig, met prachtige letters en een retro stijl. Het handige meeneemformaat van 15 g laat je zo in je tas glijden en kun je overal mee naartoe nemen. Het formaat van 100 g is een echte musthave voor in de badkamer, om je dagelijkse schoonheidsprobleempjes te verzorgen. Deze ’back to basic’ wordt vast en zeker je nieuwe favoriet!

    STEVIGE TEXTUUR, ZIJDEZACHTE OLIE.

    Deze zachte balsem verandert bij contact met de warme huid in een zijdezachte olie. Het product trekt binnen een paar seconden in en laat geen vettig laagje achter. De heerlijke en ontspannende geur van het plantenelixer blijft nog lang hangen. Le Petit Remède is een heerlijke balsem.

    ÉÉN PRODUCT, MEERDERE TOEPASSINGEN.

    We hebben al vijftig verschillende toepassingen gevonden voor Le Petit Remède. Ja, je leest het goed: vijftig! Hieronder noemen we er een paar zodat je kunt zien wat voor grootse dingen dit kleine product allemaal kan doen.

    DE HANDEN : Le Petit Remède verzacht, verzorgt en kalmeert droge en beschadigde handen. Het product beschermt de droge huid tegen de kou. Gebruik Le Petit Remède voor of na een manicure om je nagelriemen te verzorgen of gebruik het product nadat je je nagels hebt gelakt om ze te laten glanzen.

    HET GEZICHT : Als lippenbalsem, voor gehydrateerde, volle en glanzende lippen. Gebruik het product rond je neusgaten als je verkouden bent om het geïrriteerde gevoel te verzachten. Breng het zachtjes kloppend aan op je jukbeenderen voor een mooie uitstraling.

    HET LICHAAM : Masseer je huid ermee om irritaties door droogte te verzachten. Gebruik Le Petit Remède als massagebalsem om het lichaam te herstellen na het sporten. Het product is ook zeer geschikt om droge zones zoals de ellebogen of de voeten te voeden! Om even lekker tot rust te komen, kun je een beetje Le Petit Remède op je polsen smeren en genieten van de heerlijke geur.

    HET HAAR : Gebruik Le Petit Remède om droge puntjes te verzorgen, te voeden, te omhullen en weer te laten stralen. Tot slot is Le Petit Remède ook een uitstekend nachtmasker voor het haar.

    LE PETIT REMÈDE COSMETISCHE BALSEM

    15 g - € 12 & 100 g - € 35 - Verkrijgbaar in de winkel en op www.loccitane.nl

    KLEIN PRODUCT, GROTE AMBITIES. AANDACHT VOOR BIODIVERSITEIT

    Onze amandelen komen uit Valensole, waar we ook betrokken zijn bij het opnieuw opstarten van de productie ervan. We kopen onze lavendel bij lokale coöperaties in de Provence. Onze immortelle worden biologisch verbouwd op Corsica.

    STEUN VOOR PRODUCENTEN

    We steunen familieboederijen en helpen hen om op duurzame wijze te produceren. Door middel van meerjarige, niet-exclusieve contracten geven we onze producenten meer zekerheid. Le Petit Remède bevat immortelle, lavendel, amandel en sheaboter, allemaal afkomstig van producenten die we kennen en met wie we al jaren nauw samenwerken.

    MINDER AFVAL

    Le Petit Remède zit in een aluminium doosje. De verpakking is een alternatief voor plastic en kan worden hergebruikt of gerecycled. www.loccitane.com

     





    02-02-2020 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    01-02-2020
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Tournée Minerale tegemoet met Kambukka

    » Tournée Minerale is in zicht! - » Water drinken wordt fun & easy met Kambukka

    De feestdagen, verplichte familie-etentjes en talrijke parties liggen achter ons. Tijd om te detoxen en ons voor te bereiden op Tournée Minerale! Ook dit jaar drinkt menig Belg een maand geen alcohol. De perfecte bondgenoot hiervoor is zonder twijfel Kambukka. De duurzame en stijlvolle drinkflessen van het Belgische merk maken de uitdaging een stuk leuker (en makkelijker).

    Kambukka-waterflessen zijn vervaardigd uit stevig Tritan – of roestvrij staal, zijn vaatwasbestendig, BPA-vrij, verkleuren niet en houden geen geuren vast. Water drinken doorheen de dag houd je makkelijk vol als de fles er knap uitziet én gebruiksvriendelijk is. Ook handig om te weten is dat Kambukka ook 1L drinkflessen heeft. Zo tackle je Tournée Minerale in stijl.

    Reno insulated

    Drinkfles Reno (insulated) houdt dranken lekker fris doorheen de dag (tot 20 uren lang). De fles is uitgerust met een tweedelig lid waardoor je muntblaadjes, citroenschijfjes of allerhande lekkerheden kan toevoegen aan je water. Dankzij het tweedelig lid is de fles ook eenvoudig te reinigen. Reno is verkrijgbaar in trendy prints, knap design waarvan je spontaan dorst krijgt! - Reno Insulated (300 ml) in print Palms - €27,90

    Elton

    Elton is net als de gelijknamige artiest een kleurrijke vogel in de Kambukka-familie. De drinkfles is verkrijgbaar in 15 kleuren en drie formaten; 500 ml, 750 ml en 1l. Daarnaast kies je tussen een insulated model (houdt dranken koud) of een Tritanmodel. Elton heeft een 3-in-1 lid, dat wil zeggen dat fles drie standen heeft. Gesloten, push to drink en open, een ingenieus systeem waardoor morsen bijna onmogelijk wordt. - Elton (500 ml) in print Carribean - €18,90

    Lagoon

    Sportievelingen, chauffeurs of fashionistas. Lagoon bekoort iedereen die houdt van drinken met een rietje. Lagoon heeft een Spout Lid met een ingebouwd gebogen rietje, hierdoor hoef je je hoofd niet te kantelen tijdens het drinken. Net als Elton komt Lagoon in drie formaten (500ml, 750ml en 1l). Er is keuze uit maar liefst 17 kleuren en ook enkele insulated modellen. Lagoon (1000 ml) in kleur Artic Blue - €21,90







    01-02-2020 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Blue Monday? Vakantie plannen !

    Van kamperen in de vrije natuur tot een verrassingsbestemming waar je nog nóóit bent geweest..

    Die feestkilo's zijn er nog niet af, je digitale to-do lijstje werkt enkel maar op je zenuwen en de befaamde 'rosé all day' zomerfeestjes lijken nog ver weg. Hello Blue Monday! Ooit in het leven geroepen door slimme marketeers, maar in realiteit: het perfecte excuus om een vakantie te boeken...

    Een verrassingstrip naar een stad waar je zééééker nog nooit bent geweest

    Srprs.me's formules bieden reizigers de mogelijkheid om een verrassingsreis te maken waar je een paar uur voor vertrek pas ontdekt waar je naartoe gaat. Met 'Explore New Places' overtuigen ze nu ook de eeuwige twijfelaar die "niet nog een keer naar Rome" wilt gaan.

    Hoe werkt dat?

    Jij vertelt hen welke Europese steden je al gezien hebt. Ze sturen je naar een stad waar je nog nooit geweest bent. Welke stad het wordt, ontdek je uiteraard pas op het vliegveld. Zo zet je letterlijk het onbekende in je agenda.

    • Je vliegt vanaf Brussel Zaventem
    • Je vliegt heen tussen 07:00 - 16:00 en je vliegt terug tussen 14:00 - 22:00
    • Je gaat naar een stad waar je nog nooit geweest bent

    Huur eens een camper of caravan en wees pionier in de Belgische deeleconomie

    Huur een caravan of mobilhome van een particulier: persoonlijk, prijsbewust én met de hulp van Camptoo.

    Camptoo heeft als doel mensen in heel Europa het plezier van kamperen met een camper of caravan te laten delen. Dit doen ze door de betrouwbaarste en meest inspirerende service te bieden waarmee eigenaren en huurders hun caravan of camper kunnen huren of verhuren.

    New year, new you, new places...











    01-02-2020 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    31-01-2020
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Oriental garden delights

    BETTY BARCLAY SS20

    Betty Barclay's Spring/Summer collection shines with a variety of colours, patterns and exciting details that go perfectly with the first rays of spring sunshine. Think playful prints depicting exotic flowers picked from an oriental garden, geometric patterns and linen fabrics. The mix of soft and vivid colours in eye-catching tropical prints and oriental paisleys creates a real summer mood at last.

    The season opens with striking pieces in black and blue, becoming more colourful in the second half of the season with plenty of yellow and blue tones. In particular there are a large number of dresses to choose from, which captivate with their comfortable jersey, light viscose, high-quality cotton and linen qualities, which are particularly comfortable to wear. The cuts range from loose and softly falling to flattering with fitted waists. A light dress in rainbow stripes becomes an absolute summer must-have, giving every woman a modern and charismatic aura.













    31-01-2020 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    30-01-2020
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Unisa Supersoft line : be gentle with your feet this year

    Unisa SuperSoft line SS20

    Everything moves incredibely fast in our everyday lives: we're constantly running to catch our train, get to the office, fetch our children in time,... we are almost always on the move. The rush probably won't change in 2020, but thanks to the SuperSoft line of Unisa, you won't ever have sore feet again from running around! With their new SuperSoft technology, Unisa has set out to revolutionize your day-to-day footwear.

    With our busy lifestyle in mind, Unisa created their new SuperSoft technology, which will give you the chance to reconcile your dynamic life with your favorite fashion footwear.

    The 'cushioning effect'

    With SuperSoft, a new extraordinary comfortable era of footwear is born. The SuperSoft soles have a long-lasting and super flexible 'cushioning effect'. The soles are made out of lightweight materials, have a very low density, are super elastic and they have the ability to return to its original shape. All of these mesures ensure optimal comfort all day long.

    Going the extra mile? Easy!

    The SuperSoft line doens't only make walking long distances more comfortable, it also makes 'going the extra mile' easier.

    The SuperSoft technology generates movement inverse energy due to its high recovery capacity. This helps you while walking through your daily life. Thanks to the technology you are less tired and you experience less muscle and bone wasting.

    Invisible to the eye, the SuperSoft system will help you renew your lifestyle with more joy, more fashion, and a lot of technology innovation. Thanks to Unisa SuperSoft, you'll be stylish and comfortable all day long.

     









    30-01-2020 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    29-01-2020
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Waaeom niet nu ?
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    cruise promotie bij Holland America Line

    Het nieuwe jaar is begonnen. De vakantiesalons komen eraan. Tijd om aan uw volgende reis te denken. Misschien was u van plan om binnen een paar jaar op cruise te gaan?

    “Waarom niet nu?” Dat vraagt Holland America Line. Precies op het goede moment lanceert de premiumrederij een onweerstaanbare promotiecampagne met een waaier aan voordelen.

    Wie voor 28 februari 2020 een cruise boekt, kan alvast genieten van volpension en mooie kajuit upgrades. Het aanbod geldt voor een grote selectie aan vertrekken in 2020 of 2021.Voor een derde of vierde passagier in dezelfde kajuit zijn er bij deze voordeelactie gereduceerde tarieven.

    De gasten die een cruise in Europa maken krijgen een extra cadeau, namelijk een Signature drankenpakket. Dat betekent dat je elke dag tot 15 alcoholische drankjes (met een waarde van maximaal 11 dollar per drankje) en ongelimiteerd non-alcoholische dranken helemaal gratis krijgt.

    Passagiers aan boord van cruises buiten Europa krijgen tot 500 dollar boordtegoed per kajuit, ideaal voor bijna alle aankopen aan boord.

    Holland America Line biedt ook geweldige excursies aan. Een aantal daarvan staan in promotie met een extra 10% korting als u ze voor 14 maart online boekt.

    De uitzonderlijke “Waarom niet nu”-promotie loopt tot en met 28 februari. Wie voor 17 januari 2020 boekt ontvangt een extra $50 drankenkaart per persoon (echter niet beschikbaar op Europa cruises).

    De schepen van Holland America Line vindt men terug over de hele wereld: Azië en de Stille Oceaan, Australië en Nieuw-Zeeland, Canada en New England, de Caraïben, Hawaii en Tahiti, Mexico, de Amerikaanse Westkust en Alaska, het Panamakanaal, Zuid-Amerika en uiteraard ook Europa, met in het mooie seizoen heel wat vertrekken dichtbij, zoals vanuit Rotterdam of Amsterdam.

    Voor meer informatie over Holland America Line cruises en alle reisschema’s, bezoek de Nederlandstalige website www.hollandamerica.com of bel 0800-7245 425.

    Een cruise? Waarom niet nu? www.hollandamerica.com

    29-01-2020 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    28-01-2020
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.GUESS announces the return of Jennifer Lopez

    as the face of GUESS & Marciano Worldwide

    Actress, singer, dancer, entrepreneur and fashion icon stars in the GUESS & Marciano Spring 2020 Advertising Campaign. This Spring 2020, GUESS, Inc. is proud to welcome back actress, singer, dancer, entrepreneur, philanthropist and fashion icon Jennifer Lopez as the face of GUESS and Marciano worldwide in the Spring 2020 advertising campaign.

    Jennifer Lopez for GUESS

    The campaign, art directed by Paul Marciano, Chief Creative Officer for GUESS?, Inc., and shot through the lens of photographer Tatiana Gerusova in Santa Monica, CA, showcases a striking collection of images highlighting Jennifer’s beauty. The series of both saturated and black and white imagery embody a classic Hollywood lifestyle with tousled hair and confident poses juxtaposed against California’s serene palm trees and beaches in the background.

    Jennifer Lopez for Marciano GUESS

    “I am thrilled to welcome Jennifer back for a second campaign with GUESS and Marciano. Jennifer continues to push boundaries in the music, fashion and film industries and represents everything a GUESS Girl is – confident, sensual and adventurous. This campaign shines a spotlight on Jennifer’s natural beauty and showcases exactly why she is celebrated as a true icon.” – Paul Marciano

    “Whenever I do a collaboration, I always think of a character that I can play and be and we had a lot of fun doing that with this campaign. The vibe this time was a mix between an Italian film star from the 60s, mixed with Madonna from the 80s, mixed with Sofia Loren. It’s so much fun to get into the character and to make that happen. The clothes and setting of the shoot really worked well together to make this campaign come to life.” – Jennifer Lopez









    28-01-2020 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    27-01-2020
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Diesel Eyewear: collectie lente/zomer 2020

    De nieuwe Diesel Eyewear lente/ zomer 2020 collectie belichaamt de gedurfde en non-conformistische geest van het merk; de proporties drukken passie en individualiteit uit. De masker monturen met een avant-garde look, die de iconische stijl van de jaren 2000 herinterpreteren met een futuristische toets, vallen op bij de trendy modellen. De monturen in metaal, met een pilootmontuur en ‘cat eye’ vorm met nauwe proporties, vallen op door de lichtheid van de fijne profielen.

    Iconische elementen bepalen de collectie zoals het schuine metalen detail dat is geïnspireerd door mechanische structuren die worden gereflecteerd op de dunne armen met heldere lijnen en een buitengewoon driedimensioneel effect dat verwijst naar de industriële sfeer van het merk. De verschillende gedurfde kleurversies, verfraaid met fluo accenten, zorgen voor frisse combinaties die de structuur in metaal personaliseren. Transparante modellen in acetaat in een combinatie met iconische en hedendaagse kleuren, met blinkende of matte afwerkingen, vervolledigen de nieuwe eyewear collectie.

    DIESEL EYEWEAR - model DL0299 (120€)

    Een rock and roll attitude voor vierkante zonnebrillen voor mannen met duidelijke profielen in veelkleurig acetaat die zorgen voor een gedurfd kleurcontrast. De armen, omgeven door een insert in metaal met kleine puntjes, zijn versierd met het “Diesel “ logo.

    DIESEL EYEWEAR - model DL5359 (140€)

    De optische montuur voor mannen wordt gekenmerkt door de navigator vorm in fijn metaal die wordt onderstreept door een elegante dubbele brug. De armen met dunne profielen en een duidelijke découpe met 3D effecten, roepen het schuine iconische detail op met industriële inspiratie, het embleem van het merk. Ze zijn versierd met het « Diesel » logo en lopen uit in uiteinden in acetaat met contrasterende kleuren. Een kleurenpalet met fluo accenten en matte afwerkingen geven de modellen een persoonlijke toets.

     





    27-01-2020 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    26-01-2020
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Spring summer trends 20

    MAKEUP FOR SS2020 BREAKS FROM CONFORMITY OR PREDEFINED NOTIONS OF BEAUTY (DESCRIPTIVES LIKE SEXY, SOPHISTICATED AND ELEGANT HAVE BEEN NOTABLY ABSENT BACKSTAGE THIS SEASON) AND TUNES INTO A DOWN-TO-EARTH CELEBRATION OF MAKEUP'S MOST PRIMORDIAL ROLE: HOW IT MAKES YOU FEEL.

    FREEDOM OF VOICE, FREEDOM OF CHOICE, FREEDOM FROM RULES, FREEDOM TO BE YOURSELF, FREEDOM OF SPIRIT...

    "EVERYTHING HAS A STRONG INTENTION TO IT, AND A DESIRE TO PROJECT A DIFFERENT VIEWPOINT. IT'S ABOUT UTILISING MAKEUP TO TELL A STORY," CONFIRMS LYNE DESNOYERS. "ARTISTS ARE PULLING APART SHAPES, TEXTURES, PLACEMENTS, COLOURS AND TECHNIQUES TO CREATE SOMETHING THAT FEELS NEW AND REFLECTS SPECIFIC MOODS... REAL CREATIVITY IS UNDERSTANDING HOW TO GIVE MEANING TO TECHNIQUE."

    "BEAUTY NOW IS LESS ABOUT TRENDS, MORE ABOUT THE WAY PEOPLE EMOTIONALLY CONNECT WITH WEARING MAKEUP," SAYS TERRY BARBER.

    SYMBOLISM

    ENCOURAGES ARTISTS TO FREELY EMBRACE FORCEFUL COLOUR AND HOW DENSITY, TEXTURE, PLACEMENT AND UNCONVENTIONAL SHAPE IMPACT THE MOOD EXUBERANT SHADES BRING TO THE FACE...

    ABSTRACT EXPRESSIONISM

    THERE IS AN ENERGY AND POWERFULLY DECISIVE FEEL TO BLACK THIS SEASON, WHICH IS UNFORCED AND STRONG IN ITS SIMPLICITY...

    REALISM

    TAPS INTO THE FREEDOM TO BE YOURSELF, ALBEIT A MORE HONED VERSION - WITH TINY TWEAKS THAT BRING AN INTELLIGENT STRENGTH TO THE FACE...

    IMPRESSIONISM

    ALIGNS MAKEUP WITH THE ART MOVEMENT THAT EXPLORED HOW TRANSITORY EFFECTS OF LIGHT AND COLOUR EVOKE MOOD AND ATMOSPHERE, INTERPRETED IN EVERYTHING FROM SOFTEST CLOUDS OF PIGMENT TO CAPTIVATING FORMATIONS OF GLITTER...

    UNIFYING ALL OF THESE TRENDS IS THE KNOWING THAT A DEGREE OF IMPERFECTION FEELS AUTHENTIC, INTERESTING AND MODERN IN MAKEUP NOW.

    LOOKING TO THE ART WORLD FOR INSPIRATION ON HOW TO CALIBRATE COLOUR, SHAPE, TEXTURE, TONE, DENSITY, DIMENSION AND SCALE TO CREATE A MOOD, MAKEUP ARTISTS ARE APPROACHING THE FACE AKIN TO THE WAY A PAINTER APPROACHES A CANVAS: INSTINCTIVE, OPEN, HONEST, UNCONSTRUCTED, UNIQUE, INTERESTING AND INTERESTED, SENSITIVE, INTELLIGENT, GESTURAL... AND, ABOVE ALL, LIBERATING. WELCOME TO THE NEW STATE OP ART.

     

     









    26-01-2020 om 08:13 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    25-01-2020
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Geef de winter kleur

    De lente lijkt nog ver weg en de mooie zomerdagen zijn alweer zo lang geleden. Ook de mooie gekleurde herfstbladeren zijn inmiddels verdwenen...

    Het is volop winter! De dagen zijn korter en buiten is het vaak grijs en grauw, daarom hebben we in deze tijd meer kleur nodig! Hiervoor is L’Occitane de samenwerking aangegaan met OMY. Deze nieuwe collectie is ontworpen om januari wat meer kleur te geven en de natuur en kleur terug te brengen in je dagelijks leven, met prachtige illustraties die je zelf kunt inkleuren.

    In 2012 werd OMY opgericht door Elvire Laurent en Marie-Cerise Lichtlé, twee grafische vormgeefsters uit Parijs. Ze ontwerpen personaliseerbare productcollecties voor het hele gezin.

    KLEUREN OM EVEN TE ONTSNAPPEN

    Deze sheaproducten zijn een eerbetoon aan de Provence. In de illustraties komen iconische elementen terug van ons merk en onze liefde voor de natuur en de biodiversiteit. Kleuren wordt tegenwoordig niet meer alleen als iets voor kinderen gezien, ook volwassenen ervaren de voordelen van deze activiteit. Het is bewezen dat je door te kleuren je stress en angstgevoelens kunt verminderen en creatiever kunt worden. Laat je verrassen door je eigen kunstwerk, je zult er trots op zijn.En welk jaargetijde is nu meer geschikt om lekker binnen te kleuren dan de koude winter?

    SHEA KLASSIEK HANDCRÈME - Limited Edition - 150 ml - € 23 • 30 ml - € 8

    Dit is een van onze bestsellers! Deze Handcrème is gemaakt met een hoge concentratie sheaboter (20%), honing, amandelextract en kokosolie. De crème trekt snel in om de huid van de handen te voeden, beschermen en verzachten. De verpakking van de Handcrème 150 ml kun je zelf inkleuren! De tube van de Handcrème 30 ml is deels ingekleurd, je kunt het zelf afmaken.

    SHEA KLASSIEK ULTRARIJKE LICHAAMSCRÈME - KARITÉ CLASSIQUE - Limited Edition - 200 ml - € 35

    Deze Ultrarijke Lichaamscrème is ideaal voor de droge tot zeer droge huid. De crème is gemaakt met een uitzonderlijke hoeveelheid sheaboter (25%). Het product biedt langdurige hydratatie (tot wel 72 uur - Getest door middel van corneometrie bij 12 vrijwilligers), voedt de huid, beschermt tegen droogheid en versterkt de hydrolipidenlaag. De crème laat zich gemakkelijk aanbrengen en wordt snel opgenomen. Je houdt er een heerlijk zacht en comfortabel gevoel aan over.

    Het logo is gedeeltelijk ingekleurd, zodat je het zelf kunt afmaken in de kleuren die jij mooi vindt. Laat je creativiteit maar eens zien!

    SHEA KLASSIEK - EXTRA ZACHTE ZEEP - Limited Edition - 100 g - € 6

    Deze Extra Zachte Zeep is geformuleerd met een milde wasbasis en verrijkt met sheaboter, een ingrediënt dat bekend staat om de beschermende eigenschappen. Bij aanraking met water verandert de zeep in een licht en romig schuim dat de huid zachtjes reinigt en een aangename geur achterlaat.

    De papieren verpakking van onze zeep is versierd in de stijl van onze samenwerking OMY x L’Occitane. De tekening is deels ingekleurd, dus je kunt het zelf afmaken!

    SHEA & VIOLETTE GEUR - ULTRALICHTE HANDCRÈME - KARITÉ & SENTEUR VIOLETTE - Limited Edition - 30 ml - € 8

    Deze paarse Handcrème laat een frisse en lichte geur achter op de huid. Deze geparfumeerde limited edition is verrijkt met sheaboter (5%) en heeft een verrassend luchtige textuur en een mooie paarse kleur. De huid wordt gevoed, beschermd en verzacht.

    De tube van de Handcrème 30 ml is deels ingekleurd, je kunt het zelf afmaken.

    SHEA & VIOLETTE GEUR - ULTRALICHTE LICHAAMSCRÈME - KARITÉ & SENTEUR VIOLETTE - Limited Edition - 200 ml - € 32

    De innovatieve formule van deze paarse variant van onze klassieke Ultralichte Lichaamscrème heeft een unieke en luchtige textuur, voor een heerlijk zacht gevoel op de huid. Het product is gemaakt met 5% sheaboter en laat de huid soepel, gehydrateerd en comfortabel aanvoelend achter, met een heerlijke viooltjesgeur.

    De pot is gedeeltelijk ingekleurd, dus je kunt er zelf nog mee aan de slag!

    Verkrijgbaar vanaf januari 2020 in de winkel en op www.loccitane.nl







    25-01-2020 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    24-01-2020
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Time to reflect:

    : M.A.C. patent paint lip lacquer

     

     

    Introducing juicy, power-pigmented shine like you’ve never seen or worn before. New M·A·C Patent Paint Lip Lacquer is a luxuriously creamy, vinyl-effect gloss that provides instant moisturization that lasts all day, with a color payoff that never bleeds. Available in 15 shades, ranging from mirror-like peachy nudes to bold, vampy reds and statement-making blues and purples, M·A·C Patent Paint Lip Lacquer is formulated with an innovative wax-free Triple Threat gel system to create a dynamic 3D gloss effect with a lightweight, non-sticky feel.

    Sleek new packaging features black paint splatter to evoke the Lip Lacquer’s bold impact and artistic potential, and a doe-foot applicator ensures even application and effortless glide.This is the gloss you’ve been waiting for: slick it on and let it shine.

    “It really fits the lips like a glove! I simply adore the new Gel Formula, which is so comfortable to wear and so easy to apply. Forget all of your fears with lip glosses; it’s entirely non-sticky and there is no bleeding.

    Patent Paint Lip is going to be the next backstage hero.”  Massimo Mazzotta Moller, Global Senior Artist

    PATENT PAINT LIP LACQUER - € 24,50

    Patent Pleasure – baby pink // Magic Mirror – nude with gold undertones // Lacquered Up – deep rosy mauve // Major Glazer – mid-tone, mauve- purple pink // Painted Desert – terra-cotta // Red Enamel – bright red // Eternal Sunshine – true // Red Latex Love – dirty-blue // Red Slick Flick – earthy red // PVC Ya Later – mid-tone pink // Let’s Get Glossed – cool fuchsia // Varnished Reputation – pale purple // Vinyl Underground – deep, cool berry // Polished Prize – deep burgundy // Shellac Shocked – deep-blue violet

    Available as of now at all M.A.C locations and maccosmetics.be.

     





    24-01-2020 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)


    Archief per week
  • 18/11-24/11 2024
  • 11/11-17/11 2024
  • 04/11-10/11 2024
  • 28/10-03/11 2024
  • 21/10-27/10 2024
  • 14/10-20/10 2024
  • 07/10-13/10 2024
  • 30/09-06/10 2024
  • 23/09-29/09 2024
  • 16/09-22/09 2024
  • 09/09-15/09 2024
  • 02/09-08/09 2024
  • 26/08-01/09 2024
  • 19/08-25/08 2024
  • 12/08-18/08 2024
  • 05/08-11/08 2024
  • 29/07-04/08 2024
  • 22/07-28/07 2024
  • 15/07-21/07 2024
  • 08/07-14/07 2024
  • 01/07-07/07 2024
  • 24/06-30/06 2024
  • 17/06-23/06 2024
  • 10/06-16/06 2024
  • 03/06-09/06 2024
  • 27/05-02/06 2024
  • 20/05-26/05 2024
  • 13/05-19/05 2024
  • 06/05-12/05 2024
  • 29/04-05/05 2024
  • 22/04-28/04 2024
  • 15/04-21/04 2024
  • 08/04-14/04 2024
  • 01/04-07/04 2024
  • 25/03-31/03 2024
  • 18/03-24/03 2024
  • 11/03-17/03 2024
  • 04/03-10/03 2024
  • 26/02-03/03 2024
  • 19/02-25/02 2024
  • 12/02-18/02 2024
  • 05/02-11/02 2024
  • 29/01-04/02 2024
  • 22/01-28/01 2024
  • 15/01-21/01 2024
  • 08/01-14/01 2024
  • 01/01-07/01 2024
  • 25/12-31/12 2023
  • 18/12-24/12 2023
  • 11/12-17/12 2023
  • 04/12-10/12 2023
  • 27/11-03/12 2023
  • 20/11-26/11 2023
  • 13/11-19/11 2023
  • 06/11-12/11 2023
  • 30/10-05/11 2023
  • 23/10-29/10 2023
  • 16/10-22/10 2023
  • 09/10-15/10 2023
  • 02/10-08/10 2023
  • 25/09-01/10 2023
  • 18/09-24/09 2023
  • 11/09-17/09 2023
  • 04/09-10/09 2023
  • 28/08-03/09 2023
  • 21/08-27/08 2023
  • 14/08-20/08 2023
  • 07/08-13/08 2023
  • 31/07-06/08 2023
  • 24/07-30/07 2023
  • 17/07-23/07 2023
  • 10/07-16/07 2023
  • 03/07-09/07 2023
  • 26/06-02/07 2023
  • 19/06-25/06 2023
  • 12/06-18/06 2023
  • 05/06-11/06 2023
  • 29/05-04/06 2023
  • 22/05-28/05 2023
  • 15/05-21/05 2023
  • 08/05-14/05 2023
  • 01/05-07/05 2023
  • 24/04-30/04 2023
  • 17/04-23/04 2023
  • 10/04-16/04 2023
  • 03/04-09/04 2023
  • 27/03-02/04 2023
  • 20/03-26/03 2023
  • 13/03-19/03 2023
  • 06/03-12/03 2023
  • 27/02-05/03 2023
  • 20/02-26/02 2023
  • 13/02-19/02 2023
  • 06/02-12/02 2023
  • 30/01-05/02 2023
  • 23/01-29/01 2023
  • 16/01-22/01 2023
  • 09/01-15/01 2023
  • 02/01-08/01 2023
  • 25/12-31/12 2023
  • 19/12-25/12 2022
  • 12/12-18/12 2022
  • 05/12-11/12 2022
  • 28/11-04/12 2022
  • 21/11-27/11 2022
  • 14/11-20/11 2022
  • 07/11-13/11 2022
  • 31/10-06/11 2022
  • 24/10-30/10 2022
  • 17/10-23/10 2022
  • 10/10-16/10 2022
  • 03/10-09/10 2022
  • 26/09-02/10 2022
  • 19/09-25/09 2022
  • 12/09-18/09 2022
  • 05/09-11/09 2022
  • 29/08-04/09 2022
  • 22/08-28/08 2022
  • 15/08-21/08 2022
  • 08/08-14/08 2022
  • 01/08-07/08 2022
  • 25/07-31/07 2022
  • 18/07-24/07 2022
  • 11/07-17/07 2022
  • 04/07-10/07 2022
  • 27/06-03/07 2022
  • 20/06-26/06 2022
  • 13/06-19/06 2022
  • 06/06-12/06 2022
  • 30/05-05/06 2022
  • 23/05-29/05 2022
  • 16/05-22/05 2022
  • 09/05-15/05 2022
  • 02/05-08/05 2022
  • 25/04-01/05 2022
  • 18/04-24/04 2022
  • 11/04-17/04 2022
  • 04/04-10/04 2022
  • 28/03-03/04 2022
  • 21/03-27/03 2022
  • 14/03-20/03 2022
  • 07/03-13/03 2022
  • 28/02-06/03 2022
  • 21/02-27/02 2022
  • 14/02-20/02 2022
  • 07/02-13/02 2022
  • 31/01-06/02 2022
  • 24/01-30/01 2022
  • 17/01-23/01 2022
  • 10/01-16/01 2022
  • 03/01-09/01 2022
  • 26/12-01/01 2023
  • 13/12-19/12 2021
  • 06/12-12/12 2021
  • 29/11-05/12 2021
  • 22/11-28/11 2021
  • 15/11-21/11 2021
  • 08/11-14/11 2021
  • 01/11-07/11 2021
  • 25/10-31/10 2021
  • 18/10-24/10 2021
  • 11/10-17/10 2021
  • 04/10-10/10 2021
  • 27/09-03/10 2021
  • 20/09-26/09 2021
  • 13/09-19/09 2021
  • 06/09-12/09 2021
  • 30/08-05/09 2021
  • 23/08-29/08 2021
  • 16/08-22/08 2021
  • 09/08-15/08 2021
  • 02/08-08/08 2021
  • 26/07-01/08 2021
  • 19/07-25/07 2021
  • 12/07-18/07 2021
  • 05/07-11/07 2021
  • 28/06-04/07 2021
  • 21/06-27/06 2021
  • 14/06-20/06 2021
  • 07/06-13/06 2021
  • 31/05-06/06 2021
  • 24/05-30/05 2021
  • 17/05-23/05 2021
  • 10/05-16/05 2021
  • 03/05-09/05 2021
  • 26/04-02/05 2021
  • 19/04-25/04 2021
  • 12/04-18/04 2021
  • 05/04-11/04 2021
  • 29/03-04/04 2021
  • 22/03-28/03 2021
  • 15/03-21/03 2021
  • 08/03-14/03 2021
  • 01/03-07/03 2021
  • 22/02-28/02 2021
  • 15/02-21/02 2021
  • 08/02-14/02 2021
  • 01/02-07/02 2021
  • 25/01-31/01 2021
  • 18/01-24/01 2021
  • 11/01-17/01 2021
  • 04/01-10/01 2021
  • 28/12-03/01 2027
  • 07/12-13/12 2020
  • 30/11-06/12 2020
  • 23/11-29/11 2020
  • 16/11-22/11 2020
  • 09/11-15/11 2020
  • 02/11-08/11 2020
  • 26/10-01/11 2020
  • 19/10-25/10 2020
  • 12/10-18/10 2020
  • 05/10-11/10 2020
  • 28/09-04/10 2020
  • 21/09-27/09 2020
  • 14/09-20/09 2020
  • 07/09-13/09 2020
  • 31/08-06/09 2020
  • 24/08-30/08 2020
  • 17/08-23/08 2020
  • 10/08-16/08 2020
  • 03/08-09/08 2020
  • 27/07-02/08 2020
  • 20/07-26/07 2020
  • 13/07-19/07 2020
  • 06/07-12/07 2020
  • 29/06-05/07 2020
  • 22/06-28/06 2020
  • 15/06-21/06 2020
  • 08/06-14/06 2020
  • 01/06-07/06 2020
  • 25/05-31/05 2020
  • 18/05-24/05 2020
  • 11/05-17/05 2020
  • 04/05-10/05 2020
  • 27/04-03/05 2020
  • 20/04-26/04 2020
  • 13/04-19/04 2020
  • 06/04-12/04 2020
  • 30/03-05/04 2020
  • 23/03-29/03 2020
  • 16/03-22/03 2020
  • 09/03-15/03 2020
  • 02/03-08/03 2020
  • 24/02-01/03 2020
  • 17/02-23/02 2020
  • 10/02-16/02 2020
  • 03/02-09/02 2020
  • 27/01-02/02 2020
  • 20/01-26/01 2020
  • 13/01-19/01 2020
  • 06/01-12/01 2020
  • 30/12-05/01 2020
  • 16/12-22/12 2019
  • 09/12-15/12 2019
  • 02/12-08/12 2019
  • 18/11-24/11 2019
  • 11/11-17/11 2019
  • 04/11-10/11 2019
  • 28/10-03/11 2019
  • 21/10-27/10 2019
  • 14/10-20/10 2019
  • 07/10-13/10 2019
  • 30/09-06/10 2019
  • 23/09-29/09 2019
  • 16/09-22/09 2019
  • 09/09-15/09 2019
  • 02/09-08/09 2019
  • 26/08-01/09 2019
  • 19/08-25/08 2019
  • 12/08-18/08 2019
  • 05/08-11/08 2019
  • 29/07-04/08 2019
  • 22/07-28/07 2019
  • 15/07-21/07 2019
  • 08/07-14/07 2019
  • 01/07-07/07 2019
  • 24/06-30/06 2019
  • 17/06-23/06 2019
  • 10/06-16/06 2019
  • 03/06-09/06 2019
  • 27/05-02/06 2019
  • 20/05-26/05 2019
  • 13/05-19/05 2019
  • 06/05-12/05 2019
  • 29/04-05/05 2019
  • 22/04-28/04 2019
  • 15/04-21/04 2019
  • 08/04-14/04 2019
  • 01/04-07/04 2019
  • 25/03-31/03 2019
  • 18/03-24/03 2019
  • 11/03-17/03 2019
  • 04/03-10/03 2019
  • 25/02-03/03 2019
  • 18/02-24/02 2019
  • 11/02-17/02 2019
  • 04/02-10/02 2019
  • 28/01-03/02 2019
  • 21/01-27/01 2019
  • 14/01-20/01 2019
  • 07/01-13/01 2019
  • 31/12-06/01 2019
  • 24/12-30/12 2018
  • 17/12-23/12 2018
  • 10/12-16/12 2018
  • 03/12-09/12 2018
  • 26/11-02/12 2018
  • 19/11-25/11 2018
  • 12/11-18/11 2018
  • 05/11-11/11 2018
  • 29/10-04/11 2018
  • 22/10-28/10 2018
  • 15/10-21/10 2018
  • 08/10-14/10 2018
  • 01/10-07/10 2018
  • 24/09-30/09 2018
  • 17/09-23/09 2018
  • 10/09-16/09 2018
  • 03/09-09/09 2018
  • 27/08-02/09 2018
  • 20/08-26/08 2018
  • 13/08-19/08 2018
  • 06/08-12/08 2018
  • 30/07-05/08 2018
  • 23/07-29/07 2018
  • 16/07-22/07 2018
  • 09/07-15/07 2018
  • 30/04-06/05 2018
  • 23/04-29/04 2018
  • 16/04-22/04 2018
  • 09/04-15/04 2018
  • 02/04-08/04 2018
  • 26/03-01/04 2018
  • 19/03-25/03 2018
  • 12/03-18/03 2018
  • 05/03-11/03 2018
  • 26/02-04/03 2018
  • 19/02-25/02 2018
  • 12/02-18/02 2018
  • 05/02-11/02 2018
  • 29/01-04/02 2018
  • 22/01-28/01 2018
  • 15/01-21/01 2018
  • 08/01-14/01 2018
  • 01/01-07/01 2018
  • 25/12-31/12 2017
  • 18/12-24/12 2017
  • 11/12-17/12 2017
  • 04/12-10/12 2017
  • 27/11-03/12 2017
  • 20/11-26/11 2017
  • 13/11-19/11 2017
  • 06/11-12/11 2017
  • 30/10-05/11 2017
  • 23/10-29/10 2017
  • 16/10-22/10 2017
  • 09/10-15/10 2017
  • 02/10-08/10 2017
  • 25/09-01/10 2017
  • 18/09-24/09 2017
  • 11/09-17/09 2017
  • 04/09-10/09 2017
  • 28/08-03/09 2017
  • 21/08-27/08 2017
  • 14/08-20/08 2017
  • 07/08-13/08 2017
  • 31/07-06/08 2017
  • 24/07-30/07 2017
  • 17/07-23/07 2017
  • 10/07-16/07 2017
  • 03/07-09/07 2017
  • 26/06-02/07 2017
  • 19/06-25/06 2017
  • 12/06-18/06 2017
  • 05/06-11/06 2017
  • 29/05-04/06 2017
  • 22/05-28/05 2017
  • 15/05-21/05 2017
  • 08/05-14/05 2017
  • 01/05-07/05 2017
  • 24/04-30/04 2017
  • 17/04-23/04 2017
  • 10/04-16/04 2017
  • 03/04-09/04 2017
  • 27/03-02/04 2017
  • 20/03-26/03 2017
  • 13/03-19/03 2017
  • 06/03-12/03 2017
  • 27/02-05/03 2017
  • 20/02-26/02 2017
  • 13/02-19/02 2017
  • 06/02-12/02 2017
  • 30/01-05/02 2017
  • 23/01-29/01 2017
  • 16/01-22/01 2017
  • 09/01-15/01 2017
  • 02/01-08/01 2017
  • 25/12-31/12 2017
  • 19/12-25/12 2016
  • 12/12-18/12 2016
  • 05/12-11/12 2016
  • 28/11-04/12 2016
  • 21/11-27/11 2016
  • 14/11-20/11 2016
  • 07/11-13/11 2016
  • 31/10-06/11 2016
  • 24/10-30/10 2016
  • 17/10-23/10 2016
  • 10/10-16/10 2016
  • 03/10-09/10 2016
  • 26/09-02/10 2016
  • 19/09-25/09 2016
  • 12/09-18/09 2016
  • 05/09-11/09 2016
  • 29/08-04/09 2016
  • 22/08-28/08 2016
  • 15/08-21/08 2016
  • 08/08-14/08 2016
  • 01/08-07/08 2016
  • 25/07-31/07 2016
  • 18/07-24/07 2016
  • 11/07-17/07 2016
  • 04/07-10/07 2016
  • 27/06-03/07 2016
  • 20/06-26/06 2016
  • 13/06-19/06 2016
  • 06/06-12/06 2016
  • 30/05-05/06 2016
  • 23/05-29/05 2016
  • 16/05-22/05 2016
  • 09/05-15/05 2016
  • 02/05-08/05 2016
  • 25/04-01/05 2016
  • 18/04-24/04 2016
  • 11/04-17/04 2016
  • 04/04-10/04 2016
  • 28/03-03/04 2016
  • 21/03-27/03 2016
  • 14/03-20/03 2016
  • 07/03-13/03 2016
  • 29/02-06/03 2016
  • 22/02-28/02 2016
  • 15/02-21/02 2016
  • 08/02-14/02 2016
  • 01/02-07/02 2016
  • 25/01-31/01 2016
  • 18/01-24/01 2016
  • 11/01-17/01 2016
  • 04/01-10/01 2016
  • 28/12-03/01 2021
  • 21/12-27/12 2015
  • 14/12-20/12 2015
  • 07/12-13/12 2015
  • 30/11-06/12 2015
  • 23/11-29/11 2015
  • 16/11-22/11 2015
  • 09/11-15/11 2015
  • 02/11-08/11 2015
  • 26/10-01/11 2015
  • 19/10-25/10 2015
  • 12/10-18/10 2015
  • 05/10-11/10 2015
  • 28/09-04/10 2015
  • 21/09-27/09 2015
  • 14/09-20/09 2015
  • 07/09-13/09 2015
  • 31/08-06/09 2015
  • 24/08-30/08 2015
  • 17/08-23/08 2015
  • 10/08-16/08 2015
  • 03/08-09/08 2015
  • 27/07-02/08 2015
  • 20/07-26/07 2015
  • 13/07-19/07 2015
  • 06/07-12/07 2015
  • 29/06-05/07 2015
  • 22/06-28/06 2015
  • 15/06-21/06 2015
  • 08/06-14/06 2015
  • 01/06-07/06 2015
  • 25/05-31/05 2015
  • 18/05-24/05 2015
  • 11/05-17/05 2015
  • 04/05-10/05 2015
  • 27/04-03/05 2015
  • 20/04-26/04 2015
  • 13/04-19/04 2015
  • 06/04-12/04 2015
  • 30/03-05/04 2015
  • 23/03-29/03 2015
  • 16/03-22/03 2015
  • 09/03-15/03 2015
  • 02/03-08/03 2015
  • 23/02-01/03 2015
  • 16/02-22/02 2015
  • 09/02-15/02 2015
  • 02/02-08/02 2015
  • 26/01-01/02 2015
  • 19/01-25/01 2015
  • 12/01-18/01 2015
  • 05/01-11/01 2015
  • 29/12-04/01 2015
  • 22/12-28/12 2014
  • 15/12-21/12 2014
  • 08/12-14/12 2014
  • 01/12-07/12 2014
  • 24/11-30/11 2014
  • 17/11-23/11 2014
  • 10/11-16/11 2014
  • 03/11-09/11 2014
  • 27/10-02/11 2014
  • 20/10-26/10 2014
  • 13/10-19/10 2014
  • 06/10-12/10 2014
  • 29/09-05/10 2014
  • 22/09-28/09 2014
  • 15/09-21/09 2014
  • 08/09-14/09 2014
  • 01/09-07/09 2014
  • 25/08-31/08 2014
  • 18/08-24/08 2014
  • 11/08-17/08 2014
  • 04/08-10/08 2014
  • 28/07-03/08 2014
  • 21/07-27/07 2014
  • 14/07-20/07 2014
  • 07/07-13/07 2014
  • 30/06-06/07 2014
  • 23/06-29/06 2014
  • 16/06-22/06 2014
  • 09/06-15/06 2014
  • 02/06-08/06 2014
  • 26/05-01/06 2014
  • 19/05-25/05 2014
  • 12/05-18/05 2014
  • 05/05-11/05 2014
  • 28/04-04/05 2014
  • 21/04-27/04 2014
  • 14/04-20/04 2014
  • 07/04-13/04 2014
  • 31/03-06/04 2014
  • 24/03-30/03 2014
  • 17/03-23/03 2014
  • 10/03-16/03 2014
  • 03/03-09/03 2014
  • 24/02-02/03 2014
  • 17/02-23/02 2014
  • 10/02-16/02 2014
  • 03/02-09/02 2014
  • 27/01-02/02 2014
  • 20/01-26/01 2014
  • 13/01-19/01 2014
  • 06/01-12/01 2014
  • 30/12-05/01 2014
  • 14/11-20/11 2011
  • 20/12-26/12 2010
  • 13/12-19/12 2010
  • 06/12-12/12 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 09/02-15/02 2009
  • 19/01-25/01 2009
  • 24/11-30/11 2008
  • 13/10-19/10 2008
  • 06/10-12/10 2008
  • 29/09-05/10 2008
  • 28/07-03/08 2008
  • 07/07-13/07 2008
  • 31/03-06/04 2008
  • 11/02-17/02 2008
  • 04/02-10/02 2008
  • 28/01-03/02 2008
  • 14/01-20/01 2008
  • 10/12-16/12 2007
  • 03/12-09/12 2007
  • 26/11-02/12 2007
  • 19/11-25/11 2007
  • 12/11-18/11 2007
  • 05/11-11/11 2007
  • 29/10-04/11 2007
  • 22/10-28/10 2007
  • 08/10-14/10 2007
  • 01/10-07/10 2007
  • 17/09-23/09 2007
  • 03/09-09/09 2007
  • 27/08-02/09 2007
  • 20/08-26/08 2007
  • 13/08-19/08 2007
  • 06/08-12/08 2007
  • 30/07-05/08 2007
  • 16/07-22/07 2007
  • 09/07-15/07 2007
  • 25/06-01/07 2007
  • 18/06-24/06 2007
  • 11/06-17/06 2007
  • 04/06-10/06 2007
  • 28/05-03/06 2007
  • 14/05-20/05 2007
  • 02/04-08/04 2007
  • 12/03-18/03 2007
  • 05/03-11/03 2007
  • 26/02-04/03 2007
  • 19/02-25/02 2007
  • 12/02-18/02 2007
  • 29/01-04/02 2007
  • 25/12-31/12 2006
  • 18/12-24/12 2006
  • 11/12-17/12 2006
  • 04/12-10/12 2006
  • 27/11-03/12 2006
  • 20/11-26/11 2006
  • 13/11-19/11 2006
  • 06/11-12/11 2006
  • 23/10-29/10 2006
  • 09/10-15/10 2006
  • 25/09-01/10 2006
  • 04/09-10/09 2006
  • 28/08-03/09 2006
  • 31/07-06/08 2006
  • 10/07-16/07 2006
  • 19/06-25/06 2006
  • 05/06-11/06 2006
  • 29/05-04/06 2006
  • 27/03-02/04 2006
  • 20/03-26/03 2006
  • 13/03-19/03 2006
  • 28/11-04/12 -0001

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !


    Blog tegen de regels? Meld het ons!
    Gratis blog op http://blog.seniorennet.be - SeniorenNet Blogs, eenvoudig, gratis en snel jouw eigen blog!