De nieuwe Exes van Royal Botania een buitenstoel noemen, doet het ontwerp oneer aan. De uitmuntende elegantie en het uitzonderlijke zitgemak maken van dit stijlicoon de must-have voor elk terras en iedere tuin. De creatie van Kris Van Puyvelde werd minutieus afgewerkt met oog voor detail. Dé regisseursstoel voor een geslaagde zomerse blockbuster.
Een stoel met X-factor: Wanneer een overvloed aan comfort en stijl samensmelten met een design gemaakt van twee X-vormige frames, krijg je een stoel met X-factor: Exes. Het aluminium frame met vloeiende organische lijnen wordt gecombineerd met teakhouten armleuningen voor een warm accent. De finishing touch van dit pareltje zijn de X-vormige knopen waarmee je het rugkussen via twee X-vormige openingen aan de naadloos gebogen rugleuning bevestigt. Standaard worden ze meegeleverd in de kleur van het frame, maar je kunt ze ook laten matchen met de teakhouten armleuningen.
Een tafel met sterallures
Bij een minimalistische regisseursstoel hoort een Hollywood-waardige tafel. En dat is deze tafel zeker. Het ontwerp kreeg elegante poten van gecoat aluminium in zwart, brons, wit of zandkleur mee. De drie poten van de nieuwe frames kruisen elkaar in één punt, ergens halverwege de grond en het blad. Een rond, ellipsvormig of ovaal-afgerond tafelblad van keramiek of teakhout maakt deze tafel tot de ster van je terras of tuin. De tafel is verkrijgbaar met rond blad (160 cm), ovaal afgerond blad (220 cm of 300 cm) en ellipsvormig blad (320 cm).
3,2,1 ... Actie!
Begin jaren 90 sprong Kris Van Puyvelde in het diepe met een concept van luxueuze tuinmeubelen uit Indonesië. Een verfijning die toen nog enkel binnenshuis bestond. Al snel werden eigen collecties met koninklijke klasse ontworpen: een combinatie van hoogstaande kwaliteit en vernieuwend design. Daarna volgden buitenverlichting, badkamermeubilair en naast teak ook meubelen in roestvrijstaal, aluminium en synthetische vezels. Ondertussen telt Royal Botania wereldwijd 800 medewerkers waarvan onder meer 50 in het hoofdkwartier in Antwerpen en 400 in de productiesite nabij Bangkok. Door die in-house-productie en het eigen designteam blijft Royal Botania heel dicht bij haar kernwaarden – esthetiek, ergonomie en engineering – en bouwde het wereldwijd een sterke reputatie op. Niet enkel qua design maar ook op ecologisch vlak zet Royal Botania de toon: meubelen worden uitsluitend vervaardigd uit teakhout dat volgens de ‘sustainable forest’ policy van WWF wordt beheerd. En in 2011 zette ze de Green Forest Plantation Co op en plantte in de drie jaar die daarop volgde meer dan 250.000 teakbomen. https://www.royalbotania.com
Belgian Favourites 2020 – een keuken voor de trendy Belg
» Wat ziet de Belg graag in zijn keuken anno 2020? - » 3 favorieten: matzwarte looks, grote spoelbakken en techniek verpakt als design
Onder impuls van het gekletter in de potten door (hobby)koks uit iconische tv-programma’s, kruipt de Belg steeds meer achter het fornuis. Iedereen is foodie, of heeft er tenminste thuis eentje rondlopen. Dat de keuken dan ook steeds een centralere plek in onze huizen inneemt, hoeft niet te verbazen. De smakelijkste plaats van onze woning doet nu ook dienst als leefruimte en moet daardoor naast efficiënt ook mooi zijn. Franke scoort met haar voortdurend geüpdatete en on trend-aanbod op beide punten. Chop mee langs de nieuwste trends.
1. Zwart, de nieuwe klassieker : Zwart is al enkele jaren een constante in de keuken en daar komt niet gauw verandering in. Met het oog op de modebewuste keukenbouwer, heeft Franke dan ook haar gamma uitgebreid met Atlas Neo in industrieel zwart en zichtbare RVS-structuur, en de elegante matt black Active Plus-kraan. Combineer ze met een eveneens zwarte Drop slim-dampkap en FX-spoelbak in onyx voor maximaal effect. Shop de trends en mix en match jouw droomkeuken bij elkaar!
2. Groot, groter, grootst : Gemak dient een mens, en daar horen grote spoelbakken bij. In plaats van twee kleinere bakken naast elkaar, waar het wringen is om een grote pan of bakplaat in te wassen, kiest de Belg bij het (ver)bouwen van een keuken steeds meer voor één grote spoelbak. De Frames FSX 210-reeks komt met zijn ruime afmetingen volledig aan deze wens tegemoet en is dankzij zijn roestvrijstalen uitwerking bovendien heel handig in onderhoud. Met of zonder afdruipblad, een Frames-spoelbak vormt steeds een mooi geheel met het werkblad door zijn vlakke inbouw.
3. Techniek verpakt als design : Als verlengde van de woonkamer ontvangen we in de keuken onze gasten voor een aperitiefje rond het eiland, of zitten we er gezellig samen met het hele gezin voor het avondmaal. Zo’n extra leefruimte moet natuurlijk stijlvolg gedesigned zijn en gezellig aanvoelen. De Mercury, recyclage eilanddampkap in mat zwart, vormt met haar strakke vormgeving een ingetogen statement in de keuken. De minimalistische box hangt als een zwevend element boven het fornuis en vermomt zich meesterlijk als high-end lichtarmatuur.
Met een voortdurend vernieuwde creatieve ambitie, investeert het Franse themapark Puy du Fou dit jaar een recordbedrag van 62 miljoen euro in drie nieuwe showconcepten. Een bedrag dat gelijk staat aan de helft van een jaaromzet van het Franse bedrijf. Reeds drieënveertig jaar trekt Puy du Fou geïntrigeerde en gefascineerde toeschouwers uit Frankrijk, Europa en de hele wereld. Daarmee is Puy du Fou door de jaren heen uitgegroeid tot een uniek, artistiek rolmodel dat internationaal unaniem wordt erkend.
Nieuwe overdonderende showconcepten
"Les Noces de Feu": de nieuwe nachtelijke show: Het France Puy du Fou investeert 62 miljoen euro in drie nieuwe showconcepten in 2020. De avondshow "Les Noces de Feu" is daar één van. In 30 minuten wordt het vervolg verteld op de reeds bestaande show “Les Orgues de Feu”, de gepassioneerde en sentimentele geschiedenis van de pianist en zijn muse. De muzikale nachtelijke show is een poëtische reis door de romantische 19e eeuw. De muziek van de show werd gecomponeerd door de beroemde virtuoze zussen Camille en Julie Berhollet, bekende artiesten bij Erato en Warner Classics. In een adembenemend decor wordt er gezocht naar de perfecte harmonie van water en vuur, intiem en grotesk, het diepe en de lucht, lichgevende kostuums en grootse decoren die uit de diepten van het meer oprijzen. Er is 16 miljoen euro geïnvesteerd om dit nieuwe nachtsprookjesland tot leven te brengen.
"Le Grand Siècle": het hotel van de Zonnekoning: In hotel “Le Grand Siècle” worden gasten uitgenodigd te verblijven in een appartement van de Zonnekoning. Het hotel biedt 96 familiekamers verdeeld over 8 paviljoenen. Edele materialen, brokaat tapijten en gouden lijstwerk, bieden bezoekers een warme sfeer voor een uniek verblijf terug in de tijd. In het hart van “Le Grand Siècle” vind je het restaurant “La Table des Ambassadeurs”, waar een koninklijk buffet wordt geserveerd, bedacht door Yannick Alléno (chef met 3 sterren in de Michelingids). Er is zo’n 20 miljoen euro geïnvesteerd om dit majestueuze hotel te realiseren. Met de opening van het hotel staat de hotelcapaciteit van de Puy du Fou op 500 kamers en 2500 bedden.
"The Molière Theatre": het congrespaleis van Puy du Fou : Het Molière Theater is het eerste gebouw in Puy du Fou dat volledig is gewijd aan zakelijke evenementen. Een groot centraal auditorium met 500 zitplaatsen, 11 volledig modulaire vergaderzalen, tussen 40 m2 en 250 m2, en een multifunctionele ruimte, stellen bedrijven en grote spelers in de evenementenbranche in staat allerlei soorten evenementen te organiseren. Het buitengewone gebouw, uitgerust met de nieuwste technologie, is ontworpen om bedrijven en hun werknemers in optimale comfortomstandigheden te verwelkomen. De perfecte locatie voor unieke en persoonlijke evenementen zoals congressen, symposia, beurzen, productlanceringen...
“Les Dîners Légendaires": grootste avonden: In 2020 nodigt Puy du Fou bezoekers uit om een avond achter de schermen van de ‘ Puy du Fou droom’ te gaan. Bezoekers kunnen de talenten ontmoeten, over de ambachten leren en vaardigheden ontdekken die de originele creaties van Puy du Fou tot leven brengen. Elk diner, bedacht rond originele thema's, belicht een onbekend aspect van Puy du Fou. Ontdek bijvoorbeeld de geheimen van "Le Signe du Triomphe", vanaf het idee tot aan de adembenemende show. Diner in het hart van de stallen van de "Equestrian Academy" en ontdek hoe de ruiters en trainers dagelijks zorgen voor het welzijn van maar liefst 226 paarden. De grootste showstal van Europa. Honderden bevoorrechte bezoekers zullen de mysteries van de knowhow van Puy du Fou kunnen ontrafelen tijdens een uitzonderlijk groot diner in een ongewone en grandioze setting.
Vertrouwen in talenten : De overdracht van kennis is de kern van het succes en het unieke concept van Puy du Fou. Puy du Fou is dan ook een trainingscentrum geworden dat talenten scout en hen opleidingen op maat biedt. In drie jaar tijd hebben meer dan 1.500 mensen een interne opleiding genoten en gevalideerd door een officieel diploma. De sleutel tot een professionele carrière. Een consoletechnicus krijgt bijvoorbeeld 120 uur training bij Puy du Fou en een verkoper 70 uur. Deze banen zijn springplanken, dankzij het merkimago van Puy du Fou en de ervaring die jonge rekruten transformeert in erkende experts in de entertainmentwereld in Frankrijk en het buitenland.
Een wereldwijd artistiek model: Zoals Puy du Fou als nooit tevoren in Frankrijk investeert, schittert het merk nu ook in het buitenland. Sinds de zomer van 2019 in Toledo, ten zuiden van Madrid. Hier is de grootste nachtshow van Spanje, "El Sueño de Toledo", reeds een daverend succes. In 2020 verwacht Puy du Fou España 260.000 bezoekers te ontvangen van april tot oktober, alvorens de reis terug in de tijd wordt verlengd met vier nieuwe dagshows. Deze zullen in het voorjaar van 2021 hun deuren openen, na een investering van 181 miljoen euro.
Ook in Nederland is zojuist een grote samenwerking getekend met het Nederlandse park Efteling. Het derde meest bezochte park van Europa vertrouwt Puy du Fou de show "Raveleijn" toe die in 2020 bijna 1.200 keer wordt gespeeld door 50 artiesten, stuntmannen, ruiters en valkeniers van Puy du Fou. Tot slot blijft een team van 25 mensen in China werken aan de creatie van een show die het daglicht zal zien aan de voet van de Chinese muur in 2023. Tegen 2030 zullen er wereldwijd vier Puy du Fou verschijnen.
Praktische informatie: Seizoen 2020 : van 4 april tot 1 november 2020 - De restaurants : de restaurants zijn alle showdagen open voor lunch en diner. – Ticketprijzen: - Ticket voor volwassenen vanaf €37, ticket voor kinderen vanaf €27 - Verblijfstarieven: Overnachting + toegang tot park vanaf €62 - Meer informatie vind je op de website van Puy du Fou - www.puydufou.com
De beste manier om je lichaam helemaal spring proof te krijgen? Een detox! De start van de lente is de perfecte gelegenheid om nieuwe producten te ontdekken die je daarbij kunnen helpen. Ontdek de vegan, glutenvrije en biologische SkinnyLove spreads en bars om je lichaam voor te bereiden op een stralend voorjaar.
Wat eet je het best voor een gezond lichaam?
Een detox betekent niet dat je minder moet eten, wél dat je de juiste voedingsstoffen moet opnemen. Zo schenk je jouw lichaam wat het nodig heeft. De SkinnyLove spreads en bars komen hier als geroepen! Deze vegan, glutenvrije en biologische producten uit het assortiment van SkinnyLove zijn speciaal gecreëerd voor iedereen die naar een fitte levensstijl verlangt of zich slank wil smullen.
De ready-to-eat spreads en bars bestaan uitsluitend uit heerlijk natuurlijke ingrediënten en kan je eten zonder schuldgevoel! De gezonde spreads bevatten enkel de puurste groenten of fruit en zijn ook nog eens lief voor je lijn. De heerlijke bars zitten boordevol vruchten, kruiden en granen. Daarnaast geven ze je een verzadigend gevoel. Zowel de spreads als de bars bevatten bovendien geen toegevoegde suikers, geen zoetmiddelen en geen kunstmatige smaakstoffen of bewaarmiddelen. Helemaal detox proof dus!
De kracht van ons assortiment
Het is belangrijker dan ooit om bewust met voeding om te gaan. Daarom focust SkinnyLove op de creatie van gezonde voedingsproducten met natuurlijke ingrediënten zonder verdoken suikers en zonder industriële vetten. Hierbij gaat SkinnyLove op zoek naar recepturen die gemakkelijk te verteren en te verwerken zijn zodat je zonder schuldgevoel kan snacken. Het hele gamma ready-to-eat spreads en bars is het smakelijke resultaat van deze zoektocht. Of je nu houdt van zoet of pittig; er is voor ieder wat wils. Proef het hele gamma in onze winkels of bestel je voorraad online op www.skinnylove.be.
SkinnyLove spreads
Bij de SkinnyLove spreads vind je confituren, groentespreads, pestos en tapenades terug. Van een ananas-mango confituur tot een tomaten basilicum tapenade, een gezonde pesto alla genovese en een zwarte olijventapenade.
De gezonde spreads gebruik je in salades of pasta’s, serveer je bij je aperohapjes of smeer je op heerlijk gezonde crackers. Eén ding staat vast: ze zijn de perfecte toevoeging aan een gezond eetpatroon!
SkinnyLove bars
De hongerstillende bars (carob werkt hongerstillend) zijn te verkrijgen in 5 heerlijke smaken op basis van vruchten en boekweit: Mango-mandarijn, Appel-kaneel, Ananas-kurkuma, Sinaas-wortel-gember en Gember-matcha.
Liever zin in iets met chocolade? Dan is er de SkinnyLove brownie op basis van pure chocolade, boekweitgraan en appel om alle chocoholics op een gezonde manier van een verwennerij te voorzien. Deze brownie kan als snack of als detox proof dessertje worden gegeten!
Wat drink je het best voor een gezond lichaam?
SkinnyLove zuivert je lichaam, geeft je een energieboost en houdt je gehydrateerd. Naast gezond eten, is het enorm belangrijk om voldoende water te drinken en zo de slechte stoffen uit je lichaam weg te spoelen. SkinnyLove is hiervoor ideaal, aangezien het bestaat uit 100% natuurlijke ingrediënten zoals matcha, kurkuma, gember en vijgcactus, aangelengd met fruitvezels, prebiotische voedingsvezels en kruiden. Gember geeft je bijvoorbeeld meer energie en vitaliteit, terwijl rozemarijn de inwendige zuivering ondersteunt. Een perfecte combinatie voor een detox.
SkinnyLove helpt je op weg naar een gezondere mindset, een bewuster leven en een frisse start van de lente!
In het Xandres-atelier in Destelbergen ontstond deze ochtend een spontane actie onder de stiksters. Men begon mondmaskers te maken. Het atelier dat normaal gezien instaat voor retouches uit de winkels en het maken van stalen nam vandaag initiatief om te helpen.
Katrien Kennis – verantwoordelijke productie – “het is hartverwarmend om te zien hoe in deze tijden iedereen zijn steentje wil bijdragen. Dit initiatief moeten we steunen als directie. Onze stiksters kunnen ook niet zomaar thuiswerken dus leeft de bezorgdheid eens zo hard.”
Ook Patrick Desrumaux – Managing Director - reageert enthousiast “het worden mondmaskers voor mensen die proberen om de samenleving draaiende te houden, ik denk aan medewerkers van supermarkten, crèches, maaltijdbezorgers, postbodes, bestuurders van openbaar vervoer, enzovoort. Moedige mensen die zich veiliger willen voelen en zich heel verantwoordelijk opstellen naar hun omgeving toe.”
Geen medisch gekeurd mondmasker dus, maar wel één die goed gemaakt is, mooi aanpast, én bestaat uit 8 lagen. Deze extra bescherming willen we waar mogelijk gratis aanbieden en daarnaast ook zeker de kennis ter beschikking stellen. Hoe maak ik mijn eigen mondmasker? Het patroon en enkele tips maken we beschikbaar op onze website. “We bekijken momenteel hoe we productiegewijs verder kunnen gaan en hoe we onze reststoffen ook gratis ter beschikking kunnen stellen voor dit doel. Dit idee sluit ook aan bij de hele duurzaamheidsomwenteling waar we als merk middenin zitten.” Aldus nog Patrick Desrumaux.
Of de mondmaskers even modebewust zijn als de rest van de Xandres collectie? Dat oordeel laten we aan anderen over. Ieders gezondheid komt nu op de eerste plaats.
Iedereen die nood heeft aan stof, garen en/of mondmaskers kan terecht op staysafe@xandres.be en Xandres helpt u zo goed mogelijk verder.
Rowenta: een schoon en gezond huis in een oogopslag
"Overal schoon in één keer." De Rowenta Air Force 760 Flex Aqua snoerloze stofzuiger combineert flexibiliteit en zuigkracht en bereikt tot 5 keer meer stof onder lage meubelen. De flexibiliteit en het snoerloze ontwerp zorgen ervoor dat je alle oppervlakken direct kan reinigen: vloeren, tapijten, andere vloerbedekkingen en plafonds. Dit alles dankzij een complete set van schoonmaakaccessoires. Het apparaat heeft drie verschillende reinigingsmodi: ECO voor de dagelijkse schoonmaak, BOOST voor diep ingebedde stof in tapijten en TURBO voor intensieve reiniging, in geval van zwaar ingebedde stof, bijvoorbeeld in strepen en langs muren. Maar de echte innovatie zit verborgen in de gloednieuwe Aqua Force 2 in 1 borstel: je kunt er in één keer mee stofzuigen en dweilen.
Voor iedereen die graag een interieur heeft dat altijd schoon en netjes is, maar nooit tijd heeft om eraan te beginnen, is er goed nieuws. De Rowenta Explorer 60 Serie robotstofzuiger is de intuïtieve oplossing. Het is een volledig connected oplossing die het schoonmaken voor je regelt met een app waarmee je de reiniging, de planning en het onderhoud kan beheren, waar en wanneer dan ook. Het Aqua Force systeem reinigt de vloer tijdens het stofzuigen, voor een echte 2-in-1 volautomatische actie. Met een hoogte van 6 cm is het de kleinste robotstofzuiger op de markt. Hij is ook compatibel met je persoonlijke voice-assistent voor gemakkelijke bediening en optimale taakverdeling.
Calor: bespaar tijd bij het strijken
Met het Calor Pro Express Ultimate [+] strijkijzer strijk je moeiteloos en rimpelloos je kleding en wasgoed. Twee nieuwe functies zorgen voor een professionele efficiëntie: de meest krachtige stoomstroom en de nieuwste Smart Steam-technologie, een slimme sensor die de beweging van je strijkijzer herkent en automatisch stoom vrijgeeft voor de ultieme strijkervaring. Zijn krachtige persfunctie kan zelfs de zwaarste plooien aan, waardoor het de perfecte optie is voor het strijken van dikke stoffen. Het apparaat is ook twee keer zo stil als de huidige producten in het assortiment. Met zijn unieke stoomkracht en geavanceerde slimme functies is dit product het nieuwe high-tech strijkijzer dat zorgt voor perfecte, moeiteloze resultaten.
Het andere nieuwe product van Calor ontketent als het ware een kleine revolutie. Het Calor IXEO Power all-in-one plooiverwijderingssysteem gebruikt hogedruk technologie voor ultieme stoomkracht. Het Smart Board kan je op drie manieren verstellen: horizontale positie om te strijken, verticale positie om glad te strijken en de ergonomische 30°-positie om hemden op een zeer eenvoudige manier te strijken. Het gloednieuwe ontwerp maakt het mogelijk om aangenaam en licht te strijken met een ijzeren kop waarvan het gewicht gehalveerd is ten opzichte van dat van een traditioneel strijkijzer. Dankzij de zeer precieze punt kan je de kleinste details nauwkeurig perfectioneren. Bovendien is de opwarmtijd ongeveer 70 seconden, wat ideaal is voor dagelijks gebruik en voor last minute touch-ups.
In aansluiting op het succes van Granaatappel Verstevigende Gezichtsverzorging breidt Weleda haar 100% natuurlijke verzorging voor de 40+ huid uit met Verstevigende Gezichtsolie. Dit geconcentreerde complex met 8 biologische plantenoliën voedt intensief, is een krachtige antioxidanten-boost en zorgt in no-time voor een stralende huid.
Celvernieuwing
“Naarmate we ouder worden vertraagt de celvernieuwing. Als gevolg hiervan wordt je huid droger, verliest zij haar stevigheid en ontstaan rimpels. Dit proces is onvermijdelijk, maar je kan het wel vertragen”, vertelt Kim Goppel, product specialist bij Weleda. “De granaatappel is een wonderlijke vrucht.
Elk pitje zit barstensvol antioxidanten welke een positief effect hebben op je gezondheid én schoonheid. Ze zijn je beste bondgenoten bij het verminderen van vroegtijdige tekenen van huidveroudering. Granaatappel stimuleert de celvernieuwing en vermindert lijntjes en rimpels.” De lijn -die uit een oogcontourcrème, serum, dag- en nachtcrème bestaat- wordt nu uitgebreid met een krachtige antioxidanten-boost: Verstevigende Gezichtsolie.
De kracht van een druppel
“Deze gezichtsolie is weliswaar een kleine aanvulling op je dagelijkse routine maar heeft een geweldige impact,” aldus Kim. “Slechts enkele druppels van deze kostbare olie voeden je huid intensief, stimuleren de celvernieuwing en verstevigen je huid. Een fijn pluspunt is de anti- pollution formule. Deze vermindert direct het negatieve effect dat veroorzaakt wordt door o.a. luchtvervuiling, fijnstof en blauw licht. En daar krijgt iedereen steeds meer mee te maken. Deze gezichtsolie is dus absoluut een welkome aanvulling op je gezichtsverzorging.”
8 kostbare biologische plantenoliën
“Verstevigende Gezichtsolie bevat maar liefst 8 kostbare biologische plantenoliën waaronder granaatappelpitolie, avocado-olie en arganolie. Iedere olie heeft haar unieke eigenschappen, maar allemaal zitten ze vol antioxidanten en gaan ze vroegtijdige huidveroudering op een natuurlijke manier tegen. De ingrediënten zijn zorgvuldig gekozen en versterken elkaars werking. Bovendien wordt de lichte olie snel opgenomen en zorgt zo voor een gladde, stevige en stralende huid. De subtiele geur in de sfeer van 1001 nacht wordt verkregen door natuurlijke etherische oliën van sinaasappel, davana en vanille. Je kan de gezichtsolie puur gebruiken of een paar druppels door je dag- of nachtcrème mengen voor een extra voedend effect.”
Voor de hoogzomercollectie lieten Mayerline en Améline by Mayerline zich inspireren door het Verre-Oosten voor een hedendaagse nomadische look.
EEN MODERNE KIJK OP LUXE
Loszittende broeken, jurken en kaftanblouses in lichte tinten creëren een ontspannen, maar luxueuze look. Het kleurenpalet weerspiegelt rust en elegantie met een lichte tint geel in combinatie met het iconische Marrakech blauw.
LINNEN HELEMAAL TERUG OP DE VOORGROND
Linnen is lange tijd een beetje op de achtergrond gebleven, maar deze zomer is het eindelijk helemaal terug. Gelukkig maar, want deze natuurlijke, lichte stof is comfortabel, sterk, ademend, vormvast en heerlijk verkoelend. En er is nog een belangrijke reden waarom we van linnen houden: deze plantaardige vlasvezel scoort op vlak van ecologie uitstekende punten.
TEGELMOTIEVEN, FRANJES EN GEDURFDE STREPEN
Geen print zo tijdloos en multi-inzetbaar als de streep. Verticale streepjes passen bij alle kleuren en prints. Ga voor een meer opvallende look door meerdere streepprints te combineren of ga voor een volledige outfit gehuld in de typische Arabische tegelmotieven. Kleine details zoals franjes aan de bloes of broek zorgen voor een speels en afgewerkt accent.
AMÉLINE by Mayerline: De AMÉLINE-vrouw is een moderne, actieve vrouw die weet wat ze wil. Ook in haar kleerkast. Ze wil haar favoriete items het liefst elke dag aan kunnen om haar zelfbewuste persoonlijkheid uit te drukken. Ze houdt van een hedendaagse look, maar vraagt ook dat deze look haar actieve leven volgt. Comfort is dus belangrijk. Ze volgt trends maar niet ten koste van alles. Ze beperkt zich zeker niet enkel tot basisstukken, maar houdt van creativiteit en mooie, actuele combinaties. Mixing moods and moments. For a happy feeling. Mayerline
Mayerline is al meer dan 60 jaar een ambitieus Brussels modebedrijf. Doorheen haar levensloop is Mayerline geëvolueerd van een specialist in damesmantels tot een modehuis dat stijlvolle en comfortabele modecollecties tekent. Mayerline ontwerpt mode voor de vrouw die weet waar ze voor staat en het leven stijlvol en elegant tegemoet wil treden. Mayerline begrijpt als geen ander dat een vrouw door de jaren heen – ietwat met tegenzin – toegiften moet doen aan de wetten der natuur, maar daarbij geen enkel compromis wil sluiten in hoe ze voor de dag komt en wat ze wil uitstralen.
De bloemetjes worden dit voorjaar massaal buitengezet want de bloemenprint is weer helemaal terug van nooit weggeweest! En thank god for that – want dankzij deze print gaat de zon meteen schijnen! Dit jaar zijn fleurige bloemetjes stoerder dan ooit. De Louise vrouw combineert de floral trend met double denim of een kledingstuk in classic blue, de trendkleur van het jaar 2020!
Tops, trenchcoats, broeken of jurkjes: er zijn maar weinig items die dit jaar niét bedrukt zijn met ruitjes – of meer specifiek: de Vichy ruit! Luchtige blouses en dromerige prairiejurken, krijgen de ‘ruit-treatment’. Een verfrissende combinatie, zoveel is zeker!
Hello ‘broderie anglaise’! Op het eerste zicht lijken ‘broderie anglaise’ blouses romantisch en meisjesachtig. Maar het kan ook anders : in andere kleuren dan het geijkte wit en gecombineerd met een stoere tegenhanger zoals een loose jeans of cargobroek. Gedurfd én pretty in pink!
Of je nu gaat voor een romantische bloemenprint of een strakke Vichy ruit, dit voorjaar geven lichte stoffen en losvallende vormen de nodige nonchalance aan de L'histoire de Louise look.
De nieuwste collectie van het lingeriemerk Hunkemöller, te volgen via livestream, werd getoond op de catwalk. Tijdens deze inspirerende show rockten modellen zoals Loiza Lamers, Fine Bauer, Lidia Santos en Manny Willie de catwalk!
Vrouwelijkheid in alle soorten en maten
De collectie is de eerste van de hand van ontwerper Andrew Lane met wie het merk nieuwe stappen zet. Met Andrew werkt Hunkemöller vanuit het ‘design first’ principe. Hunkemöller gaat terug naar de essentie en toonde een collectie die vrouwelijkheid in iedere vorm en maat viert.
Een interpretatie van de moderne vrouw, elementen van bloemen, geïnspireerd door moderne kunst. De simpelheid en de felle kleuren van Andy Warhol’s beroemde hibiscus kunstwerk vertalen zich naar speels geborduurd kant. Transparante chiffon met ruches staat voor de dromerige witte roos van Georgia o’Keeffe. De erotische uitstraling van Robert Mapplethorpe’s lelie was de inspiratie voor moderne bondage details. En laten we één van de eerste boegbeelden van emancipatie en empowerment Frida Kahlo niet vergeten, haar uitdagende bloemen zetten een duidelijke sfeer.
"Vrouwen zijn een combinatie van al het bovenstaande, het beste van alle werelden. Met deze collectie wil Hunkemöller het mooiste in alle vrouwen naar boven brengen, hun zelfvertrouwen een boost geven en ze empoweren,” aldus CEO Philip Mountford.
Het materiaalgebruik varieert van kant, geborduurde stoffen, motieven, satijn, tot aan chiffon, tule, linten en heel veel decoratieve steentjes.
“Lingerie is een persoonlijk en empowering iets voor vrouwen, ik wilde geen opsmuk of andere zaken die afleiden tijdens de show, maar alleen de lingerie in haar puurste vorm laten zien.” vertelt Andrew Lane.
De inspiratie voor de catwalk komt rechtstreeks van de girlgang en eenheid uit de muziek video van Beyonce’s ‘Spirit’. De show was verdeeld in drie thema’s: Harmony, Unity and Bravery en stond in het teken van inclusiviteit en sisterhood. Loiza Lamers, Manny Willie, Lidia Santos en Fine Bauer kwamen samen om te strijden voor Hunkemöller’s brand vision: lingerie ontwerpen voor iedere vrouw, ongeacht welke vorm of maat ze heeft met de beste pasvorm.
» Wat ziet de Belg graag in zijn keuken anno 2020? - » 3 favorieten: matzwarte looks, grote spoelbakken en techniek verpakt als design
Onder impuls van het gekletter in de potten door (hobby)koks uit iconische tv-programma’s, kruipt de Belg steeds meer achter het fornuis. Iedereen is foodie, of heeft er tenminste thuis eentje rondlopen. Dat de keuken dan ook steeds een centralere plek in onze huizen inneemt, hoeft niet te verbazen. De smakelijkste plaats van onze woning doet nu ook dienst als leefruimte en moet daardoor naast efficiënt ook mooi zijn. Franke scoort met haar voortdurend geüpdatete en on trend-aanbod op beide punten. Chop mee langs de nieuwste trends.
1. Zwart, de nieuwe klassieker : Zwart is al enkele jaren een constante in de keuken en daar komt niet gauw verandering in. Met het oog op de modebewuste keukenbouwer, heeft Franke dan ook haar gamma uitgebreid met Atlas Neo in industrieel zwart en zichtbare RVS-structuur, en de elegante matt black Active Plus-kraan. Combineer ze met een eveneens zwarte Drop slim-dampkap en FX-spoelbak in onyx voor maximaal effect. Shop de trends en mix en match jouw droomkeuken bij elkaar!
2. Groot, groter, grootst : Gemak dient een mens, en daar horen grote spoelbakken bij. In plaats van twee kleinere bakken naast elkaar, waar het wringen is om een grote pan of bakplaat in te wassen, kiest de Belg bij het (ver)bouwen van een keuken steeds meer voor één grote spoelbak. De Frames FSX 210-reeks komt met zijn ruime afmetingen volledig aan deze wens tegemoet en is dankzij zijn roestvrijstalen uitwerking bovendien heel handig in onderhoud. Met of zonder afdruipblad, een Frames-spoelbak vormt steeds een mooi geheel met het werkblad door zijn vlakke inbouw.
3. Techniek verpakt als design : Als verlengde van de woonkamer ontvangen we in de keuken onze gasten voor een aperitiefje rond het eiland, of zitten we er gezellig samen met het hele gezin voor het avondmaal. Zo’n extra leefruimte moet natuurlijk stijlvolg gedesigned zijn en gezellig aanvoelen. De Mercury, recyclage eilanddampkap in mat zwart, vormt met haar strakke vormgeving een ingetogen statement in de keuken. De minimalistische box hangt als een zwevend element boven het fornuis en vermomt zich meesterlijk als high-end lichtarmatuur.
At BRAX, linen is the material of the moment. With airy cuts on culottes and cargo pants, and tropical motifs on tops and bottoms ... Summer is here! The polo shirt makes an appearance and you can look forward to new, beautiful details in the super summer classic. Strong colours come into their own in combination with natural shades or floral sections.
Light & easy is the motto. In addition to linen, the Ultralight theme in fresh colours, Sensation denim with the shaped waistband or the new "pull on“ story are the perfect season ambassadors. As the name suggests, these trousers feature a sensational 90 percent elasticity, while boasting excellent bounce-back properties, thanks to the patented DualFX technology.
With the "Blue Planet“ project, BRAX uses a sustainable production process for denim, such as laser and ozone, that significantly reduces the consumption of water, energy and chemicals. New colours and prints complement the sustainable summer programme.
Kroatische cruise met splinternieuwe motorjacht Adriatic All Ways
Goed nieuws: als specialist van kleine schepen heeft All Ways Cruises een chartercontract afgesloten voor een splinternieuw motorjacht met slechts 18 buitenkajuiten. De m/y (motor yacht) Adriatic All Ways is het meest moderne van alle passagiersschepen in Kroatië. Niet moeilijk, het schip wordt pas in maart te water gelaten.
Kroatië heeft het allemaal. Het is het land van het goede Mediterrane leven, de zonovergoten kunst van het genieten. De kustlijn is ongetwijfeld de mooiste van de Adriatische Zee. De verscheidenheid is om van te snoepen: duizenden eilanden, rotsen, bergen en baaien, historische steden en pittoreske dorpen, nationale parken en natuurreservaten, azuurblauw water in alle gradaties, lange bergketens en bijzondere natuurverschijnselen, zoals de geërodeerde kalksteenlandschappen of de Plitvice-meren en -watervallen die op de UNESCO-werelderfgoedlijst staan. Met in totaal 6000 km kustlijn kan je het echte Kroatië best bezoeken met een klein schip dat zich in de vele haventjes perfect tussen de andere jachten weet te vleien.
Dit jaar biedt All Ways Cruises met dit design motorjacht een reeks verleidelijke ontdekkingsreizen aan. De cruise is perfect gedoseerd, zodat het genieten van het varen mooi in evenwicht staat met het ontdekken van de kust. Tamelijk uniek is het feit dat de tiendaagse reis ook een stuk van het binnenland laat zien. De reis begint bv. met een vlucht van Brussel naar Zadar. Er is tijd om met de stad kennis te maken. Als op het einde van de reis het schip in Dubrovnik voor anker ligt, wordt een uitstap gemaakt naar Montenegro, met de fabuleuze baai van Kotor en Cetinje, de voormalige Montenegrijnse hoofdstad. Een andere grens wordt overgestoken om het oud Ottomaanse Mostar in Bosnië-Herzegovina te bezichtigen. Vanuit de historische stad Zadar is een bezoek voorzien aan het nationale park van Plitvice, met de 16 meren en de 78-meter hoge waterval.
Romeinse, Byzantijnse, Venetiaanse of nog, Franse invloeden zijn overal, alsof alle heersers zich dit stuk paradijs eigen wilden maken. Split is zo’n stad waar je in elk klein straatje de geschiedenis proeft, van de Romeinse keizer Diocletianus tot aan de Venetiaanse en Habsburgse overheersers.
Tijdens het rustig cruisen langs de Dalmatische Kust aan dek ontbijten en begroet worden door dartele dolfijnen maakt het plaatje compleet. Met slechts 36 passagiers is de sfeer totaal anders dan op een gewoon cruiseschip. Dit is puur genieten. Niet alleen kan het schip aanleggen in jachthavens, het blijft ook ’s avonds aan de kaai. Dan pas proef je de echte Adriatische sfeer, met zijn zwoele nachten, het buitenleven, de terrasjes. Op dat moment een stad als Dubrovnik ontdekken –als de dagjesmensen weg zijn— maakt de ervaring zoveel waardevoller. Kortom, dit is Kroatië op zijn allerbest.
Praktisch: De reis duurt 10 dagen, 9 nachten - Het seizoen loop van eind april tot en met begin oktober - Nederlandse reisbegeleiding - Vol pension, met wijn tijdens de maaltijden aan boord inbegrepen - Excursies inbegrepen - Prijs vanaf: €2830
JBC strikt Gers Pardiel voor nieuwe kledingcolletie
#EchtZijn collectie roept kids op om steeds zichzelf te zijn
Studio 100, Ketnet, Disney, Karen Damen, Katja Retsin,… JBC kan een hele reeks unieke samenwerkingen op haar palmares schrijven, en slaat dit seizoen de handen in elkaar met niemand minder dan hitwonder Gers Pardoel. Samen voeren JBC en Gers campagne voor meer echtheid en minder pesten. ‘Wees jezelf’ is dan ook het credo achter de gloednieuwe collab van JBC met deze eigenzinnige held voor de jeugd. Be yourself, someone else is already taken!
Gers Pardoel
Gers zit niet graag stil. De sympathieke rapper die de Vlaming een broodje bakpao uit de muur leerde halen, brengt met zijn Nederlandstalige hiphop immens populaire hits als ‘Ik neem je mee’, ‘Bagagedrager’ en ‘Louise’, die door jong & oud worden meegezongen. Op het scherm scoorde hij in programma’s als ‘Liefde voor muziek’ en ‘The Voice kids’. Op 18 april 2020 staat Gers terug in de Lotto Arena met een splinternieuwe live show. Naast muziek leeft hij zich ook graag creatief uit in andere domeinen, zoals mode. In alles wat hij doet, vindt hij het belangrijk om steeds zichzelf te zijn. Een boodschap die hij bezong in het nummer 'Zijn' : "Het maakt niet uit wat je doet, je kan alles doen, je kan alles doen zolang je maar jezelf was, jezelf bent en jezelf blijft, voor altijd."
Een sterke boodschap waar ook familiebedrijf JBC helemaal achter staat, en wil overbrengen naar de jonge generatie. In een wereld waarin pesten helaas nog steeds onder kids leeft, willen JBC en Gers Pardoel kinderen positief empoweren om zichzelf te zijn. Door de norm op social om steeds 'het perfecte' leven te tonen, staan kids sterk onder druk om perfect te zijn. Daarom is er meer dan ooit nood aan echtheid.
Om die boodschap te ondersteunen, creëerde JBC samen met Gers Pardoel een collectie voor kids. In een teaser video kondigt Gers de collectie aan en lanceert hij de krachtige oproep aan de jeugd om voor zichzelf en anderen op te komen, en om steeds zichzelf te zijn. Ongeacht je achtergrond, afkomst of talenten. Wie steeds zichzelf blijft, is authentiek en mag daar trots op zijn. Gers en JBC roepen kids dan ook op om te delen wie ze zijn met #Echtzijn en elkaar te inspireren.
Lancering: De collectie van Gers wordt de week voor de paasvakantie gelanceerd.
Camber blikt terug op 25 succesvolle jaren van tijdloze kasten en inrichtingen op maat. De steeds terugkerende klanten onderstrepen Cambers klasse en expertise. Hun interieurarchitecten finetunen dan ook non-stop hun ontwerpen om tot duurzame opbergoplossingen te komen die een leven lang meegaan. De kasten van Camber groeien mee met je woning en passen zich moeiteloos aan het ritme van je leven aan. Een heel leven lang.
De dressing, een favoriet in huis
Tijdens het ontwerpen van een dressing kijken de interieurachitecten van Camber nauwkeurig naar de persoonlijke levensstijl van haar klanten. Want een koppel dat gaat samenwonen start dan wel een nieuw leven samen, toch heeft elkeen z’n vastgeroeste gewoontes: waar de ene de outfit voor de volgende dag ’s avonds al zorgvuldig uitkiest, graait de andere ’s ochtends snel iets van de planken. De dressings van Camber worden zo ontworpen dat ze aangepast zijn aan ieder z’n levensstijl en opberggewoontes, en tegelijk passe-partout genoeg blijven om bij gezinsuitbreiding de lade met compartimenten voor sjaals om te toveren in een pamperlade.
Kinderkamers op de groei
Torenhoge stapels legodozen of lades vol kinderenboeken. Elk kind maakt van zijn kast zijn eigen schatkist. Schatten die doorheen de jaren veranderen en afhankelijk van het karakter en de leeftijd andere noden hebben: een 7-jarige bewaart liever veel speelgoed, terwijl een 17-jarige graag een grotere kleerkast wil. Een Camber-maatkast voorkomt een voortdurende in- en uitstroom van meubels. Bovendien zijn dankzij het automatische remsysteem op de lades zowel kleine peutervingertjes als verstrooide puberhanden veilig. Eens de kinderen het huis uit zijn, geef je de kamer met het weghalen van enkele lades of legplanken in een handomdraai een tweede leven.
Duurzame compagnon de route
De tijdloze designs en kwalitatieve materialen maken van Camberkasten multifunctionele opbergruimtes die een leven lang meegaan en voor elke levensfase een gepast antwoord bieden. Een kast op maat is een duurzame compagnon de route waarop je steeds kan terugvallen en die als stille hulp je huishouden in bedwang houdt. Door hun kwalitatieve uitvoering en multifunctionaliteit zijn maatkasten niet enkel een investering voor uw woning, maar voor uw leven.
Martinhal, huwelijkseisbestemming voor het hele gezin
Op huwelijksreis met kinderen: zo wordt het een succes
Veel pas getrouwde stellen gaan de wittebroodsweken in met een huwelijksreis op de planning. Bijzondere en exotische bestemmingen zijn favoriet, daar de vakantie dient aan te sluiten bij het zojuist voltrokken sprookjeshuwelijk. Steeds vaker zien we dat 'newly weds' hun kroost meenemen op deze bijzondere reis van hun leven. Dit brengt natuurlijk wat uitdagingen met zich mee, zeker wanneer de kinderen nog in de luiers zitten. Martinhal Family Hotels & Resorts is gespecialiseerd in luxe familievakanties en geeft tips voor een huwelijksreis voor het hele kersverse gezin.
1. Kies zorgvuldig een bestemming : Je laten pamperen op een eiland in de Caraiben is vast heerlijk, maar een bestemming dichter bij huis kan natuurlijk evenveel, dan niet meer, fijne reisbelevingen brengen. Hier zijn in ieder geval geen malariapillen nodig, evenmin als inentingen voor Gele Koorts. De Martinhal Family Hotels & Resorts liggen allen in Portugal, te weten in Lissabon, Cascais, Sagres en Quinta. Of de reis nu naar de Algarve gaat of naar de kust bij Cascais, alle bestemmingen zijn huwelijksreisproof, maar ook zeker leuk voor kinderen.
2. Boek een ruime hotelkamer, dan wel meerkamerappartement : Bij een huwelijksreis hoort natuurlijk wat romantiek. Ga dan ook op zoek naar een ruime hotelkamer of nog liever een appartement met meerdere kamers, zodat jij en jouw partner wat ruimte hebben om van de nieuwe burgerlijke status te genieten. Om de hele familie comfortabel en thuis te laten voelen, beschikken de hotels van Martinhal over extra ruime familiekamers. Deze ‘home away from homes’ zijn voorzien van XXL bedden van ruim 2x2 meter. Perfect voor een relaxt en knus begin van de dag: allemaal samen in het grote bed.
3. Ga goed na welke voorzieningen er zijn : Luiers, flessenwarmers, kinderwagens en badeendjes; een vakantie met (jonge) kinderen gaat gepaard met een hoop bagage. Ga dan ook voor je op reis gaat goed na welke voorzieningen er aanwezig zijn. Bij Martinhal is er rekening gehouden met de wensen van (jonge) ouders. Op alle kamers vind je familievriendelijke details zoals opstapjes in de badkamers, tafels met afgeronde hoeken, luieremmers, badeendjes en badjassen in alle maten.
4. Zoek vooraf naar leuke kindvriendelijke eetgelegenheden : Niets zo vervelend als je in een restaurant zit en jouw kind begint hardop te huilen. Je voelt de geïrriteerde blikken prikken in jouw rug. Ga vooraf dan ook op zoek naar kindvriendelijke eetgelegenheden, om zo echt te kunnen genieten van een avond uit. De restaurants van Martinhal zijn gericht op het hele gezin met menu's vol lokale Portugese lekkernijen op iedere smaak afgestemd. Voor de allerkleinsten is er zelfs de keuze uit vers gepureerde hapjes. In de kidscorners van de restaurants hebben kinderen ruimte om te spelen, terwijl jij en jouw partner nog van het dessert en een kop koffie genieten.
5. Plan you'time in en them'time : Vaak is een huwelijksreis gericht op luxe en laten koppels zich minstens een week lang uitgebreid pamperen. Met kinderen erbij wordt dat lastig, maar zeker niet onmogelijk. Plan leuke sportieve activiteiten met de kinderen en duik daarna met z'n tweeën de spa in! Bij Martinhal is er een Kids Club waar je jouw kinderen met een gerust hart kunt achterlaten om vervolgens samen met jouw partner even een momentje voor jullie zelf te creëren. Heb je de kinderen liever bij je? Bij Martinhal zijn kinderen ook van harte welkom in de spa- en wellness.
Martinhal Family Hotels & Resorts
Van een hotel in het beroemde Quinta do Lago in de Algarve, tot een locatie in de prachtige stadskern van Lissabon. De hotelketen Martinhal Family Hotels & Resorts wordt geroemd om zijn unieke familieconcept. De vier hotels Martinhal Sagres, Martinhal Cascais, Martinhal Chiado, Martinhal Quinta behoren allen tot het prestigieuze Duitse label Kinder Hotels en zijn ontworpen in samenwerking met families. Martinhal biedt luxe familievakanties met een bijzonder hoog niveau van familievriendelijke accommodaties, restaurants, bars en voorzieningen voor kinderen. De essentie van Martinhal is het samenbrengen van luxe, comfort, design en uitstekende service voor het hele gezin. www.martinhal.com
Ready for a bright and adventurous season outside?
March 20 is less than a month away and marks the first day of Spring. Excited much? Think birds chirping, flowering Spring trees and longer and warmer days. A new season calls for a new beginning. Go for a refreshing walk or run outside and start planning that adventurous trip now. Anything is possible.
1. Get out!
Now that the weather is clearing up, there are no more excuses for not getting out and being active. Breathe in that healthy fresh air and enjoy your workout in the sun. Sweat in style with the coolest workout attire on the market.
2. Take a walk on the wild side
With the trees turning greener and the plants and flowers being in bloom, go for a walk and take in your surroundings. You can even bring your offspring on a relaxing stroll through nature, with the pushchairs from Cybex. #mommyblogger
3. Camp like a champ
This Spring you can finally go on that sunny camping trip. With Camptoo you can easily rent a motorhome or caravan straight from the owner and you will be on the road in no time. Enjoy your time in nature, away from all distractions.
4. Freshen up your wardrobe
Change up your wardrobe, this Spring is all about colour and interesting textures. You can also finally swap those bulky winter coats for light vests, just in case it's too chilly outside.
5. Forget Netflix and chill
It's time for rosé all day and all good things in life. Just sitting outside and catching those first rays of sunshine and feeling the warmer breeze on your skin, will make you feel good. Vitamine D for the win..
Kies voor een one-stop-shop partner die voor jou alle leveranciers bij elkaar zoekt en inplant voor jouw bedrijfsfeest. Foodiespecialisten kozen Portland als dé bestemming van het jaar uit, de foodtruckstad bij uitstek! Rolling kitchens zijn anno 2020 weer helemaal in dus. Met een allround service voor foodtrucks verandert jouw saai bedrijfsfeest in een vermakelijk festival en geniet ook jíj van een zomerse familiedag en keert iedereen met een volle maag én fantastische herinneringen naar huis!
Een familiedag organiseren voor jouw bedrijf? Niets scoort beter om de samenwerking binnen het team te versterken. Het ideale moment om elkaar in een losse en ongedwongen sfeer leren kennen, kids inclusief!
"Wat gaan we eten", is de eerste vraag die opduikt bij het plannen want zowel bij grote als kleine magen zitten zowel lastige eters als fervente foodies. Kies foodtrucks die zowel bij volwassenen als kids in de smaak zullen vallen en tover een simpele croque monsieur in no time om in een likkebaardend lekkere 'adult only' versie.
Onze favorieten op een rijtje:
Een klassieke croque met ham en kaas uit het vuistje met een toefje ketchup voor kids/vs een croque de luxe op heerlijk zuurdesembrood met geitenkaas, honing, rucola en walnoten
Een eenvoudige, makkelijk achter de kiezen te steken hot dog/vs de 'haute dog' op een briochebroodje met vegan worst, srirachamayonaise, en gedroogde uitjes.
Spaghetti Bolognaise met echt gehakt/vs een pikante Penne Arrabiata met kikkererwtenpasta, verse tomaten en parmezaanse kaas.
Een simpele cheese burger/vs een Italian burger van portobellogehakt met amandelpesto en geroosterde vijgen
En voor iedereen: Waffles on a stick! Een heerlijke wafel op een stokje die kan afgewerkt worden met overheerlijke chocoladetoppings en ander fout lekkers!
Een divers cateringaanbod is maar één van de vele troeven van een foodtruckfestival. Iedereen eet wanneer hij of zij honger heeft en de mogelijkheden zijn legio. Dit alles in een ongedwongen sfeer waar zowel ruimte is voor volwassen conversaties als onschuldige kinderpret.
Aan volgende voordelen had je misschien zelfs nog niet gedacht...
Niets gaat verloren! Geen opgelegd 3-gangenmenu waar de helft van blijft liggen.
Er is altijd wel een foodtruck die bij jouw feest past, van klein tot groot bedrijfsfeest!
Door het Instagrammable en Tiktokable uiterlijk van foodtrucks vormt jouw familiedag een ideale backdrop voor social media
Maak het je makkelijk: doe alles in een truck
Eventexperte Isabelle van Salino kan alleen maar beamen dat het creëren van een eigen foodtruckfestival enorm in trek is, maar benadrukt wel dat het zo véél meer is dan een heerlijk eetfestijn:
"Zo is het niet enkel belangrijk om foodtrucks te boeken, maar ook dranktrucks te voorzien en een vleugje animatie in te plannen: een entertainmenttruck voor kinderen (maar ook voor volwassenen ) is een absolute meerwaarde voor een geslaagde familiedag! Zo heb je tegenwoordig escaperoomtrucks, schminktrucks, theatertrucks etc. "
Steken we de DJ dit jaar ook niet gewoon in een truck?
Laat een professional alle foodtruckleveranciers bij elkaar zoeken. Geen tijd om alle trucks individueel te contacteren? Krijg je al stress van de backplanning te maken voor alle type foodtrucks? Geen nood. Salino.be helpt jou als HR-pro het perfecte bedrijfsevent te organiseren. Salino is namelijk dé one-stop-shop voor het boeken van meerdere foodtrucks voor de jaarlijkse familiedag.
Met een handig aangeleverd draaiboek, zorgen zij dat jij alle tools in handen hebt voor een meer dan geslaagd bedrijfsevent. Ze matchen jou aan de juiste leveranciers en wisselen alle nodige informatie tussen beide partijen uit. Zij briefen op voorhand alle partners en bezorgen je daarna alle praktische informatie. Resultaat: jij en je collega's genieten zorgeloos van het bedrijfsevent. Tot volgend jaar? www.salino.be
Shirt dresses are the past, present and future. They have conquered our fashion hearts thanks to their versatility, timelessness and frankly, easy-to-wear character. What's not to like about them right? Wear them with a pair of sneakers for urban exploring, with a sandal during your romantic getaway or with a subtil heel for those yes we can meetings.
Comfortable enough to wear all day and flattering enough to make you feel fabulous. The shirt dress is your ultimate go-to piece this season on those blurry mornings when the caffeine has not kicked in yet. Just take your favorite out of the closet and you're almost good to go. A small envelope bag and and oversized necklace take your look to the next level.
In a more casual mood? A monochrome colored flat is the perfect addition to your print and bold color statement look. Wear it down with a soft knitted oversized cardigan.
When the clock strikes seven and you're ready to go hit the fanciest cocktail bar in town, it's just a matter of opening up a button or two, putting your hair up with a scrunchy and adding in some glam jewelry.
If there is one piece you want to be investing in this Summer, it has go to be that ever satisfying, never disappointing shirt dress
Tamaris, een van de bekendste Europese schoenenmerken, lanceert een nieuwe digitale campagne “Who is Julia”. Het schoenenmerk dat bekendheid verwierf met zijn iconische fluisterreclame, slaat met deze digitale campagne een geheel nieuwe weg in.
Van gelijkvormigheid naar individualiteit
Waarom de naam ‘Julia’? In de leeftijdsgroep van 20 tot 39 jaar is Julia een van de populairste namen in Europa. We mogen er dus van uitgaan dat er bij de miljoenen Tamaris-consumenten ook heel wat Julia’s zitten. Maar net zoals geen twee vrouwen gelijk zijn, is elke Julia uniek. Tamaris wil met deze campagne een duidelijke boodschap de wereld insturen: vrouwen horen gevierd te worden om hun verschillen. Julia is hier dus evenzeer een Julie, Lauren, Sofie of Marie.
“Onze klanten behoren niet tot een bepaalde nationaliteit of specifieke gemeenschap. Het zijn stuk voor stuk sterke individuen” - Cathleen Burghardt, hoofd marketing bij Tamaris.
De campagne legt de nadruk op diversiteit, selflove en female empowerment.
I am Julia
Zonder zichzelf kenbaar te maken, lanceerde het merk een on- en offline zoektocht met de hashtag #whoisjulia op de Duitse thuismarkt. Het doel? Interactie en een gepersonaliseerde content-ervaring voor gebruikers. Met succes, want onder andere de WerIstJulia Instagram pagina werd bestookt met Julia's die zich persoonlijk aangesproken voelden. Nadien werd met een filmpje duidelijk gemaakt dat Tamaris achter deze guerillacampagne schuilging.
Who is Julia? ging in januari van start in Duitsland. Naarmate de campagne verder wordt uitgerold in de Oostenrijkse, Franse, Tsjechische, Belgische, Nederlandse, Griekse, Deense en Zweedse markten, zullen ook bewegende beelden en video snippets met authentieke persoonlijkheden te zien zijn: de ‘echte’ Julia’s.
Let’s start a conversation. Tamaris wil zoveel mogelijk vrouwen helpen bij het zoeken van hun individuele stijl. Julia is not just a Julia and a shoe is not just a shoe. Met deze zin wil Tamaris een dialoog starten met huidige en toekomstige consumenten.