In aansluiting op het succes van Granaatappel Verstevigende Gezichtsverzorging breidt Weleda haar 100% natuurlijke verzorging voor de 40+ huid uit met Verstevigende Gezichtsolie. Dit geconcentreerde complex met 8 biologische plantenoliën voedt intensief, is een krachtige antioxidanten-boost en zorgt in no-time voor een stralende huid.
Celvernieuwing
“Naarmate we ouder worden vertraagt de celvernieuwing. Als gevolg hiervan wordt je huid droger, verliest zij haar stevigheid en ontstaan rimpels. Dit proces is onvermijdelijk, maar je kan het wel vertragen”, vertelt Kim Goppel, product specialist bij Weleda. “De granaatappel is een wonderlijke vrucht.
Elk pitje zit barstensvol antioxidanten welke een positief effect hebben op je gezondheid én schoonheid. Ze zijn je beste bondgenoten bij het verminderen van vroegtijdige tekenen van huidveroudering. Granaatappel stimuleert de celvernieuwing en vermindert lijntjes en rimpels.” De lijn -die uit een oogcontourcrème, serum, dag- en nachtcrème bestaat- wordt nu uitgebreid met een krachtige antioxidanten-boost: Verstevigende Gezichtsolie.
De kracht van een druppel
“Deze gezichtsolie is weliswaar een kleine aanvulling op je dagelijkse routine maar heeft een geweldige impact,” aldus Kim. “Slechts enkele druppels van deze kostbare olie voeden je huid intensief, stimuleren de celvernieuwing en verstevigen je huid. Een fijn pluspunt is de anti- pollution formule. Deze vermindert direct het negatieve effect dat veroorzaakt wordt door o.a. luchtvervuiling, fijnstof en blauw licht. En daar krijgt iedereen steeds meer mee te maken. Deze gezichtsolie is dus absoluut een welkome aanvulling op je gezichtsverzorging.”
8 kostbare biologische plantenoliën
“Verstevigende Gezichtsolie bevat maar liefst 8 kostbare biologische plantenoliën waaronder granaatappelpitolie, avocado-olie en arganolie. Iedere olie heeft haar unieke eigenschappen, maar allemaal zitten ze vol antioxidanten en gaan ze vroegtijdige huidveroudering op een natuurlijke manier tegen. De ingrediënten zijn zorgvuldig gekozen en versterken elkaars werking. Bovendien wordt de lichte olie snel opgenomen en zorgt zo voor een gladde, stevige en stralende huid. De subtiele geur in de sfeer van 1001 nacht wordt verkregen door natuurlijke etherische oliën van sinaasappel, davana en vanille. Je kan de gezichtsolie puur gebruiken of een paar druppels door je dag- of nachtcrème mengen voor een extra voedend effect.”
Voor de hoogzomercollectie lieten Mayerline en Améline by Mayerline zich inspireren door het Verre-Oosten voor een hedendaagse nomadische look.
EEN MODERNE KIJK OP LUXE
Loszittende broeken, jurken en kaftanblouses in lichte tinten creëren een ontspannen, maar luxueuze look. Het kleurenpalet weerspiegelt rust en elegantie met een lichte tint geel in combinatie met het iconische Marrakech blauw.
LINNEN HELEMAAL TERUG OP DE VOORGROND
Linnen is lange tijd een beetje op de achtergrond gebleven, maar deze zomer is het eindelijk helemaal terug. Gelukkig maar, want deze natuurlijke, lichte stof is comfortabel, sterk, ademend, vormvast en heerlijk verkoelend. En er is nog een belangrijke reden waarom we van linnen houden: deze plantaardige vlasvezel scoort op vlak van ecologie uitstekende punten.
TEGELMOTIEVEN, FRANJES EN GEDURFDE STREPEN
Geen print zo tijdloos en multi-inzetbaar als de streep. Verticale streepjes passen bij alle kleuren en prints. Ga voor een meer opvallende look door meerdere streepprints te combineren of ga voor een volledige outfit gehuld in de typische Arabische tegelmotieven. Kleine details zoals franjes aan de bloes of broek zorgen voor een speels en afgewerkt accent.
AMÉLINE by Mayerline: De AMÉLINE-vrouw is een moderne, actieve vrouw die weet wat ze wil. Ook in haar kleerkast. Ze wil haar favoriete items het liefst elke dag aan kunnen om haar zelfbewuste persoonlijkheid uit te drukken. Ze houdt van een hedendaagse look, maar vraagt ook dat deze look haar actieve leven volgt. Comfort is dus belangrijk. Ze volgt trends maar niet ten koste van alles. Ze beperkt zich zeker niet enkel tot basisstukken, maar houdt van creativiteit en mooie, actuele combinaties. Mixing moods and moments. For a happy feeling. Mayerline
Mayerline is al meer dan 60 jaar een ambitieus Brussels modebedrijf. Doorheen haar levensloop is Mayerline geëvolueerd van een specialist in damesmantels tot een modehuis dat stijlvolle en comfortabele modecollecties tekent. Mayerline ontwerpt mode voor de vrouw die weet waar ze voor staat en het leven stijlvol en elegant tegemoet wil treden. Mayerline begrijpt als geen ander dat een vrouw door de jaren heen – ietwat met tegenzin – toegiften moet doen aan de wetten der natuur, maar daarbij geen enkel compromis wil sluiten in hoe ze voor de dag komt en wat ze wil uitstralen.
De bloemetjes worden dit voorjaar massaal buitengezet want de bloemenprint is weer helemaal terug van nooit weggeweest! En thank god for that – want dankzij deze print gaat de zon meteen schijnen! Dit jaar zijn fleurige bloemetjes stoerder dan ooit. De Louise vrouw combineert de floral trend met double denim of een kledingstuk in classic blue, de trendkleur van het jaar 2020!
Tops, trenchcoats, broeken of jurkjes: er zijn maar weinig items die dit jaar niét bedrukt zijn met ruitjes – of meer specifiek: de Vichy ruit! Luchtige blouses en dromerige prairiejurken, krijgen de ‘ruit-treatment’. Een verfrissende combinatie, zoveel is zeker!
Hello ‘broderie anglaise’! Op het eerste zicht lijken ‘broderie anglaise’ blouses romantisch en meisjesachtig. Maar het kan ook anders : in andere kleuren dan het geijkte wit en gecombineerd met een stoere tegenhanger zoals een loose jeans of cargobroek. Gedurfd én pretty in pink!
Of je nu gaat voor een romantische bloemenprint of een strakke Vichy ruit, dit voorjaar geven lichte stoffen en losvallende vormen de nodige nonchalance aan de L'histoire de Louise look.
De nieuwste collectie van het lingeriemerk Hunkemöller, te volgen via livestream, werd getoond op de catwalk. Tijdens deze inspirerende show rockten modellen zoals Loiza Lamers, Fine Bauer, Lidia Santos en Manny Willie de catwalk!
Vrouwelijkheid in alle soorten en maten
De collectie is de eerste van de hand van ontwerper Andrew Lane met wie het merk nieuwe stappen zet. Met Andrew werkt Hunkemöller vanuit het ‘design first’ principe. Hunkemöller gaat terug naar de essentie en toonde een collectie die vrouwelijkheid in iedere vorm en maat viert.
Een interpretatie van de moderne vrouw, elementen van bloemen, geïnspireerd door moderne kunst. De simpelheid en de felle kleuren van Andy Warhol’s beroemde hibiscus kunstwerk vertalen zich naar speels geborduurd kant. Transparante chiffon met ruches staat voor de dromerige witte roos van Georgia o’Keeffe. De erotische uitstraling van Robert Mapplethorpe’s lelie was de inspiratie voor moderne bondage details. En laten we één van de eerste boegbeelden van emancipatie en empowerment Frida Kahlo niet vergeten, haar uitdagende bloemen zetten een duidelijke sfeer.
"Vrouwen zijn een combinatie van al het bovenstaande, het beste van alle werelden. Met deze collectie wil Hunkemöller het mooiste in alle vrouwen naar boven brengen, hun zelfvertrouwen een boost geven en ze empoweren,” aldus CEO Philip Mountford.
Het materiaalgebruik varieert van kant, geborduurde stoffen, motieven, satijn, tot aan chiffon, tule, linten en heel veel decoratieve steentjes.
“Lingerie is een persoonlijk en empowering iets voor vrouwen, ik wilde geen opsmuk of andere zaken die afleiden tijdens de show, maar alleen de lingerie in haar puurste vorm laten zien.” vertelt Andrew Lane.
De inspiratie voor de catwalk komt rechtstreeks van de girlgang en eenheid uit de muziek video van Beyonce’s ‘Spirit’. De show was verdeeld in drie thema’s: Harmony, Unity and Bravery en stond in het teken van inclusiviteit en sisterhood. Loiza Lamers, Manny Willie, Lidia Santos en Fine Bauer kwamen samen om te strijden voor Hunkemöller’s brand vision: lingerie ontwerpen voor iedere vrouw, ongeacht welke vorm of maat ze heeft met de beste pasvorm.
» Wat ziet de Belg graag in zijn keuken anno 2020? - » 3 favorieten: matzwarte looks, grote spoelbakken en techniek verpakt als design
Onder impuls van het gekletter in de potten door (hobby)koks uit iconische tv-programma’s, kruipt de Belg steeds meer achter het fornuis. Iedereen is foodie, of heeft er tenminste thuis eentje rondlopen. Dat de keuken dan ook steeds een centralere plek in onze huizen inneemt, hoeft niet te verbazen. De smakelijkste plaats van onze woning doet nu ook dienst als leefruimte en moet daardoor naast efficiënt ook mooi zijn. Franke scoort met haar voortdurend geüpdatete en on trend-aanbod op beide punten. Chop mee langs de nieuwste trends.
1. Zwart, de nieuwe klassieker : Zwart is al enkele jaren een constante in de keuken en daar komt niet gauw verandering in. Met het oog op de modebewuste keukenbouwer, heeft Franke dan ook haar gamma uitgebreid met Atlas Neo in industrieel zwart en zichtbare RVS-structuur, en de elegante matt black Active Plus-kraan. Combineer ze met een eveneens zwarte Drop slim-dampkap en FX-spoelbak in onyx voor maximaal effect. Shop de trends en mix en match jouw droomkeuken bij elkaar!
2. Groot, groter, grootst : Gemak dient een mens, en daar horen grote spoelbakken bij. In plaats van twee kleinere bakken naast elkaar, waar het wringen is om een grote pan of bakplaat in te wassen, kiest de Belg bij het (ver)bouwen van een keuken steeds meer voor één grote spoelbak. De Frames FSX 210-reeks komt met zijn ruime afmetingen volledig aan deze wens tegemoet en is dankzij zijn roestvrijstalen uitwerking bovendien heel handig in onderhoud. Met of zonder afdruipblad, een Frames-spoelbak vormt steeds een mooi geheel met het werkblad door zijn vlakke inbouw.
3. Techniek verpakt als design : Als verlengde van de woonkamer ontvangen we in de keuken onze gasten voor een aperitiefje rond het eiland, of zitten we er gezellig samen met het hele gezin voor het avondmaal. Zo’n extra leefruimte moet natuurlijk stijlvolg gedesigned zijn en gezellig aanvoelen. De Mercury, recyclage eilanddampkap in mat zwart, vormt met haar strakke vormgeving een ingetogen statement in de keuken. De minimalistische box hangt als een zwevend element boven het fornuis en vermomt zich meesterlijk als high-end lichtarmatuur.
At BRAX, linen is the material of the moment. With airy cuts on culottes and cargo pants, and tropical motifs on tops and bottoms ... Summer is here! The polo shirt makes an appearance and you can look forward to new, beautiful details in the super summer classic. Strong colours come into their own in combination with natural shades or floral sections.
Light & easy is the motto. In addition to linen, the Ultralight theme in fresh colours, Sensation denim with the shaped waistband or the new "pull on“ story are the perfect season ambassadors. As the name suggests, these trousers feature a sensational 90 percent elasticity, while boasting excellent bounce-back properties, thanks to the patented DualFX technology.
With the "Blue Planet“ project, BRAX uses a sustainable production process for denim, such as laser and ozone, that significantly reduces the consumption of water, energy and chemicals. New colours and prints complement the sustainable summer programme.
Kroatische cruise met splinternieuwe motorjacht Adriatic All Ways
Goed nieuws: als specialist van kleine schepen heeft All Ways Cruises een chartercontract afgesloten voor een splinternieuw motorjacht met slechts 18 buitenkajuiten. De m/y (motor yacht) Adriatic All Ways is het meest moderne van alle passagiersschepen in Kroatië. Niet moeilijk, het schip wordt pas in maart te water gelaten.
Kroatië heeft het allemaal. Het is het land van het goede Mediterrane leven, de zonovergoten kunst van het genieten. De kustlijn is ongetwijfeld de mooiste van de Adriatische Zee. De verscheidenheid is om van te snoepen: duizenden eilanden, rotsen, bergen en baaien, historische steden en pittoreske dorpen, nationale parken en natuurreservaten, azuurblauw water in alle gradaties, lange bergketens en bijzondere natuurverschijnselen, zoals de geërodeerde kalksteenlandschappen of de Plitvice-meren en -watervallen die op de UNESCO-werelderfgoedlijst staan. Met in totaal 6000 km kustlijn kan je het echte Kroatië best bezoeken met een klein schip dat zich in de vele haventjes perfect tussen de andere jachten weet te vleien.
Dit jaar biedt All Ways Cruises met dit design motorjacht een reeks verleidelijke ontdekkingsreizen aan. De cruise is perfect gedoseerd, zodat het genieten van het varen mooi in evenwicht staat met het ontdekken van de kust. Tamelijk uniek is het feit dat de tiendaagse reis ook een stuk van het binnenland laat zien. De reis begint bv. met een vlucht van Brussel naar Zadar. Er is tijd om met de stad kennis te maken. Als op het einde van de reis het schip in Dubrovnik voor anker ligt, wordt een uitstap gemaakt naar Montenegro, met de fabuleuze baai van Kotor en Cetinje, de voormalige Montenegrijnse hoofdstad. Een andere grens wordt overgestoken om het oud Ottomaanse Mostar in Bosnië-Herzegovina te bezichtigen. Vanuit de historische stad Zadar is een bezoek voorzien aan het nationale park van Plitvice, met de 16 meren en de 78-meter hoge waterval.
Romeinse, Byzantijnse, Venetiaanse of nog, Franse invloeden zijn overal, alsof alle heersers zich dit stuk paradijs eigen wilden maken. Split is zo’n stad waar je in elk klein straatje de geschiedenis proeft, van de Romeinse keizer Diocletianus tot aan de Venetiaanse en Habsburgse overheersers.
Tijdens het rustig cruisen langs de Dalmatische Kust aan dek ontbijten en begroet worden door dartele dolfijnen maakt het plaatje compleet. Met slechts 36 passagiers is de sfeer totaal anders dan op een gewoon cruiseschip. Dit is puur genieten. Niet alleen kan het schip aanleggen in jachthavens, het blijft ook ’s avonds aan de kaai. Dan pas proef je de echte Adriatische sfeer, met zijn zwoele nachten, het buitenleven, de terrasjes. Op dat moment een stad als Dubrovnik ontdekken –als de dagjesmensen weg zijn— maakt de ervaring zoveel waardevoller. Kortom, dit is Kroatië op zijn allerbest.
Praktisch: De reis duurt 10 dagen, 9 nachten - Het seizoen loop van eind april tot en met begin oktober - Nederlandse reisbegeleiding - Vol pension, met wijn tijdens de maaltijden aan boord inbegrepen - Excursies inbegrepen - Prijs vanaf: €2830
JBC strikt Gers Pardiel voor nieuwe kledingcolletie
#EchtZijn collectie roept kids op om steeds zichzelf te zijn
Studio 100, Ketnet, Disney, Karen Damen, Katja Retsin,… JBC kan een hele reeks unieke samenwerkingen op haar palmares schrijven, en slaat dit seizoen de handen in elkaar met niemand minder dan hitwonder Gers Pardoel. Samen voeren JBC en Gers campagne voor meer echtheid en minder pesten. ‘Wees jezelf’ is dan ook het credo achter de gloednieuwe collab van JBC met deze eigenzinnige held voor de jeugd. Be yourself, someone else is already taken!
Gers Pardoel
Gers zit niet graag stil. De sympathieke rapper die de Vlaming een broodje bakpao uit de muur leerde halen, brengt met zijn Nederlandstalige hiphop immens populaire hits als ‘Ik neem je mee’, ‘Bagagedrager’ en ‘Louise’, die door jong & oud worden meegezongen. Op het scherm scoorde hij in programma’s als ‘Liefde voor muziek’ en ‘The Voice kids’. Op 18 april 2020 staat Gers terug in de Lotto Arena met een splinternieuwe live show. Naast muziek leeft hij zich ook graag creatief uit in andere domeinen, zoals mode. In alles wat hij doet, vindt hij het belangrijk om steeds zichzelf te zijn. Een boodschap die hij bezong in het nummer 'Zijn' : "Het maakt niet uit wat je doet, je kan alles doen, je kan alles doen zolang je maar jezelf was, jezelf bent en jezelf blijft, voor altijd."
Een sterke boodschap waar ook familiebedrijf JBC helemaal achter staat, en wil overbrengen naar de jonge generatie. In een wereld waarin pesten helaas nog steeds onder kids leeft, willen JBC en Gers Pardoel kinderen positief empoweren om zichzelf te zijn. Door de norm op social om steeds 'het perfecte' leven te tonen, staan kids sterk onder druk om perfect te zijn. Daarom is er meer dan ooit nood aan echtheid.
Om die boodschap te ondersteunen, creëerde JBC samen met Gers Pardoel een collectie voor kids. In een teaser video kondigt Gers de collectie aan en lanceert hij de krachtige oproep aan de jeugd om voor zichzelf en anderen op te komen, en om steeds zichzelf te zijn. Ongeacht je achtergrond, afkomst of talenten. Wie steeds zichzelf blijft, is authentiek en mag daar trots op zijn. Gers en JBC roepen kids dan ook op om te delen wie ze zijn met #Echtzijn en elkaar te inspireren.
Lancering: De collectie van Gers wordt de week voor de paasvakantie gelanceerd.
Camber blikt terug op 25 succesvolle jaren van tijdloze kasten en inrichtingen op maat. De steeds terugkerende klanten onderstrepen Cambers klasse en expertise. Hun interieurarchitecten finetunen dan ook non-stop hun ontwerpen om tot duurzame opbergoplossingen te komen die een leven lang meegaan. De kasten van Camber groeien mee met je woning en passen zich moeiteloos aan het ritme van je leven aan. Een heel leven lang.
De dressing, een favoriet in huis
Tijdens het ontwerpen van een dressing kijken de interieurachitecten van Camber nauwkeurig naar de persoonlijke levensstijl van haar klanten. Want een koppel dat gaat samenwonen start dan wel een nieuw leven samen, toch heeft elkeen z’n vastgeroeste gewoontes: waar de ene de outfit voor de volgende dag ’s avonds al zorgvuldig uitkiest, graait de andere ’s ochtends snel iets van de planken. De dressings van Camber worden zo ontworpen dat ze aangepast zijn aan ieder z’n levensstijl en opberggewoontes, en tegelijk passe-partout genoeg blijven om bij gezinsuitbreiding de lade met compartimenten voor sjaals om te toveren in een pamperlade.
Kinderkamers op de groei
Torenhoge stapels legodozen of lades vol kinderenboeken. Elk kind maakt van zijn kast zijn eigen schatkist. Schatten die doorheen de jaren veranderen en afhankelijk van het karakter en de leeftijd andere noden hebben: een 7-jarige bewaart liever veel speelgoed, terwijl een 17-jarige graag een grotere kleerkast wil. Een Camber-maatkast voorkomt een voortdurende in- en uitstroom van meubels. Bovendien zijn dankzij het automatische remsysteem op de lades zowel kleine peutervingertjes als verstrooide puberhanden veilig. Eens de kinderen het huis uit zijn, geef je de kamer met het weghalen van enkele lades of legplanken in een handomdraai een tweede leven.
Duurzame compagnon de route
De tijdloze designs en kwalitatieve materialen maken van Camberkasten multifunctionele opbergruimtes die een leven lang meegaan en voor elke levensfase een gepast antwoord bieden. Een kast op maat is een duurzame compagnon de route waarop je steeds kan terugvallen en die als stille hulp je huishouden in bedwang houdt. Door hun kwalitatieve uitvoering en multifunctionaliteit zijn maatkasten niet enkel een investering voor uw woning, maar voor uw leven.
Martinhal, huwelijkseisbestemming voor het hele gezin
Op huwelijksreis met kinderen: zo wordt het een succes
Veel pas getrouwde stellen gaan de wittebroodsweken in met een huwelijksreis op de planning. Bijzondere en exotische bestemmingen zijn favoriet, daar de vakantie dient aan te sluiten bij het zojuist voltrokken sprookjeshuwelijk. Steeds vaker zien we dat 'newly weds' hun kroost meenemen op deze bijzondere reis van hun leven. Dit brengt natuurlijk wat uitdagingen met zich mee, zeker wanneer de kinderen nog in de luiers zitten. Martinhal Family Hotels & Resorts is gespecialiseerd in luxe familievakanties en geeft tips voor een huwelijksreis voor het hele kersverse gezin.
1. Kies zorgvuldig een bestemming : Je laten pamperen op een eiland in de Caraiben is vast heerlijk, maar een bestemming dichter bij huis kan natuurlijk evenveel, dan niet meer, fijne reisbelevingen brengen. Hier zijn in ieder geval geen malariapillen nodig, evenmin als inentingen voor Gele Koorts. De Martinhal Family Hotels & Resorts liggen allen in Portugal, te weten in Lissabon, Cascais, Sagres en Quinta. Of de reis nu naar de Algarve gaat of naar de kust bij Cascais, alle bestemmingen zijn huwelijksreisproof, maar ook zeker leuk voor kinderen.
2. Boek een ruime hotelkamer, dan wel meerkamerappartement : Bij een huwelijksreis hoort natuurlijk wat romantiek. Ga dan ook op zoek naar een ruime hotelkamer of nog liever een appartement met meerdere kamers, zodat jij en jouw partner wat ruimte hebben om van de nieuwe burgerlijke status te genieten. Om de hele familie comfortabel en thuis te laten voelen, beschikken de hotels van Martinhal over extra ruime familiekamers. Deze ‘home away from homes’ zijn voorzien van XXL bedden van ruim 2x2 meter. Perfect voor een relaxt en knus begin van de dag: allemaal samen in het grote bed.
3. Ga goed na welke voorzieningen er zijn : Luiers, flessenwarmers, kinderwagens en badeendjes; een vakantie met (jonge) kinderen gaat gepaard met een hoop bagage. Ga dan ook voor je op reis gaat goed na welke voorzieningen er aanwezig zijn. Bij Martinhal is er rekening gehouden met de wensen van (jonge) ouders. Op alle kamers vind je familievriendelijke details zoals opstapjes in de badkamers, tafels met afgeronde hoeken, luieremmers, badeendjes en badjassen in alle maten.
4. Zoek vooraf naar leuke kindvriendelijke eetgelegenheden : Niets zo vervelend als je in een restaurant zit en jouw kind begint hardop te huilen. Je voelt de geïrriteerde blikken prikken in jouw rug. Ga vooraf dan ook op zoek naar kindvriendelijke eetgelegenheden, om zo echt te kunnen genieten van een avond uit. De restaurants van Martinhal zijn gericht op het hele gezin met menu's vol lokale Portugese lekkernijen op iedere smaak afgestemd. Voor de allerkleinsten is er zelfs de keuze uit vers gepureerde hapjes. In de kidscorners van de restaurants hebben kinderen ruimte om te spelen, terwijl jij en jouw partner nog van het dessert en een kop koffie genieten.
5. Plan you'time in en them'time : Vaak is een huwelijksreis gericht op luxe en laten koppels zich minstens een week lang uitgebreid pamperen. Met kinderen erbij wordt dat lastig, maar zeker niet onmogelijk. Plan leuke sportieve activiteiten met de kinderen en duik daarna met z'n tweeën de spa in! Bij Martinhal is er een Kids Club waar je jouw kinderen met een gerust hart kunt achterlaten om vervolgens samen met jouw partner even een momentje voor jullie zelf te creëren. Heb je de kinderen liever bij je? Bij Martinhal zijn kinderen ook van harte welkom in de spa- en wellness.
Martinhal Family Hotels & Resorts
Van een hotel in het beroemde Quinta do Lago in de Algarve, tot een locatie in de prachtige stadskern van Lissabon. De hotelketen Martinhal Family Hotels & Resorts wordt geroemd om zijn unieke familieconcept. De vier hotels Martinhal Sagres, Martinhal Cascais, Martinhal Chiado, Martinhal Quinta behoren allen tot het prestigieuze Duitse label Kinder Hotels en zijn ontworpen in samenwerking met families. Martinhal biedt luxe familievakanties met een bijzonder hoog niveau van familievriendelijke accommodaties, restaurants, bars en voorzieningen voor kinderen. De essentie van Martinhal is het samenbrengen van luxe, comfort, design en uitstekende service voor het hele gezin. www.martinhal.com
Ready for a bright and adventurous season outside?
March 20 is less than a month away and marks the first day of Spring. Excited much? Think birds chirping, flowering Spring trees and longer and warmer days. A new season calls for a new beginning. Go for a refreshing walk or run outside and start planning that adventurous trip now. Anything is possible.
1. Get out!
Now that the weather is clearing up, there are no more excuses for not getting out and being active. Breathe in that healthy fresh air and enjoy your workout in the sun. Sweat in style with the coolest workout attire on the market.
2. Take a walk on the wild side
With the trees turning greener and the plants and flowers being in bloom, go for a walk and take in your surroundings. You can even bring your offspring on a relaxing stroll through nature, with the pushchairs from Cybex. #mommyblogger
3. Camp like a champ
This Spring you can finally go on that sunny camping trip. With Camptoo you can easily rent a motorhome or caravan straight from the owner and you will be on the road in no time. Enjoy your time in nature, away from all distractions.
4. Freshen up your wardrobe
Change up your wardrobe, this Spring is all about colour and interesting textures. You can also finally swap those bulky winter coats for light vests, just in case it's too chilly outside.
5. Forget Netflix and chill
It's time for rosé all day and all good things in life. Just sitting outside and catching those first rays of sunshine and feeling the warmer breeze on your skin, will make you feel good. Vitamine D for the win..
Kies voor een one-stop-shop partner die voor jou alle leveranciers bij elkaar zoekt en inplant voor jouw bedrijfsfeest. Foodiespecialisten kozen Portland als dé bestemming van het jaar uit, de foodtruckstad bij uitstek! Rolling kitchens zijn anno 2020 weer helemaal in dus. Met een allround service voor foodtrucks verandert jouw saai bedrijfsfeest in een vermakelijk festival en geniet ook jíj van een zomerse familiedag en keert iedereen met een volle maag én fantastische herinneringen naar huis!
Een familiedag organiseren voor jouw bedrijf? Niets scoort beter om de samenwerking binnen het team te versterken. Het ideale moment om elkaar in een losse en ongedwongen sfeer leren kennen, kids inclusief!
"Wat gaan we eten", is de eerste vraag die opduikt bij het plannen want zowel bij grote als kleine magen zitten zowel lastige eters als fervente foodies. Kies foodtrucks die zowel bij volwassenen als kids in de smaak zullen vallen en tover een simpele croque monsieur in no time om in een likkebaardend lekkere 'adult only' versie.
Onze favorieten op een rijtje:
Een klassieke croque met ham en kaas uit het vuistje met een toefje ketchup voor kids/vs een croque de luxe op heerlijk zuurdesembrood met geitenkaas, honing, rucola en walnoten
Een eenvoudige, makkelijk achter de kiezen te steken hot dog/vs de 'haute dog' op een briochebroodje met vegan worst, srirachamayonaise, en gedroogde uitjes.
Spaghetti Bolognaise met echt gehakt/vs een pikante Penne Arrabiata met kikkererwtenpasta, verse tomaten en parmezaanse kaas.
Een simpele cheese burger/vs een Italian burger van portobellogehakt met amandelpesto en geroosterde vijgen
En voor iedereen: Waffles on a stick! Een heerlijke wafel op een stokje die kan afgewerkt worden met overheerlijke chocoladetoppings en ander fout lekkers!
Een divers cateringaanbod is maar één van de vele troeven van een foodtruckfestival. Iedereen eet wanneer hij of zij honger heeft en de mogelijkheden zijn legio. Dit alles in een ongedwongen sfeer waar zowel ruimte is voor volwassen conversaties als onschuldige kinderpret.
Aan volgende voordelen had je misschien zelfs nog niet gedacht...
Niets gaat verloren! Geen opgelegd 3-gangenmenu waar de helft van blijft liggen.
Er is altijd wel een foodtruck die bij jouw feest past, van klein tot groot bedrijfsfeest!
Door het Instagrammable en Tiktokable uiterlijk van foodtrucks vormt jouw familiedag een ideale backdrop voor social media
Maak het je makkelijk: doe alles in een truck
Eventexperte Isabelle van Salino kan alleen maar beamen dat het creëren van een eigen foodtruckfestival enorm in trek is, maar benadrukt wel dat het zo véél meer is dan een heerlijk eetfestijn:
"Zo is het niet enkel belangrijk om foodtrucks te boeken, maar ook dranktrucks te voorzien en een vleugje animatie in te plannen: een entertainmenttruck voor kinderen (maar ook voor volwassenen ) is een absolute meerwaarde voor een geslaagde familiedag! Zo heb je tegenwoordig escaperoomtrucks, schminktrucks, theatertrucks etc. "
Steken we de DJ dit jaar ook niet gewoon in een truck?
Laat een professional alle foodtruckleveranciers bij elkaar zoeken. Geen tijd om alle trucks individueel te contacteren? Krijg je al stress van de backplanning te maken voor alle type foodtrucks? Geen nood. Salino.be helpt jou als HR-pro het perfecte bedrijfsevent te organiseren. Salino is namelijk dé one-stop-shop voor het boeken van meerdere foodtrucks voor de jaarlijkse familiedag.
Met een handig aangeleverd draaiboek, zorgen zij dat jij alle tools in handen hebt voor een meer dan geslaagd bedrijfsevent. Ze matchen jou aan de juiste leveranciers en wisselen alle nodige informatie tussen beide partijen uit. Zij briefen op voorhand alle partners en bezorgen je daarna alle praktische informatie. Resultaat: jij en je collega's genieten zorgeloos van het bedrijfsevent. Tot volgend jaar? www.salino.be
Shirt dresses are the past, present and future. They have conquered our fashion hearts thanks to their versatility, timelessness and frankly, easy-to-wear character. What's not to like about them right? Wear them with a pair of sneakers for urban exploring, with a sandal during your romantic getaway or with a subtil heel for those yes we can meetings.
Comfortable enough to wear all day and flattering enough to make you feel fabulous. The shirt dress is your ultimate go-to piece this season on those blurry mornings when the caffeine has not kicked in yet. Just take your favorite out of the closet and you're almost good to go. A small envelope bag and and oversized necklace take your look to the next level.
In a more casual mood? A monochrome colored flat is the perfect addition to your print and bold color statement look. Wear it down with a soft knitted oversized cardigan.
When the clock strikes seven and you're ready to go hit the fanciest cocktail bar in town, it's just a matter of opening up a button or two, putting your hair up with a scrunchy and adding in some glam jewelry.
If there is one piece you want to be investing in this Summer, it has go to be that ever satisfying, never disappointing shirt dress
Tamaris, een van de bekendste Europese schoenenmerken, lanceert een nieuwe digitale campagne “Who is Julia”. Het schoenenmerk dat bekendheid verwierf met zijn iconische fluisterreclame, slaat met deze digitale campagne een geheel nieuwe weg in.
Van gelijkvormigheid naar individualiteit
Waarom de naam ‘Julia’? In de leeftijdsgroep van 20 tot 39 jaar is Julia een van de populairste namen in Europa. We mogen er dus van uitgaan dat er bij de miljoenen Tamaris-consumenten ook heel wat Julia’s zitten. Maar net zoals geen twee vrouwen gelijk zijn, is elke Julia uniek. Tamaris wil met deze campagne een duidelijke boodschap de wereld insturen: vrouwen horen gevierd te worden om hun verschillen. Julia is hier dus evenzeer een Julie, Lauren, Sofie of Marie.
“Onze klanten behoren niet tot een bepaalde nationaliteit of specifieke gemeenschap. Het zijn stuk voor stuk sterke individuen” - Cathleen Burghardt, hoofd marketing bij Tamaris.
De campagne legt de nadruk op diversiteit, selflove en female empowerment.
I am Julia
Zonder zichzelf kenbaar te maken, lanceerde het merk een on- en offline zoektocht met de hashtag #whoisjulia op de Duitse thuismarkt. Het doel? Interactie en een gepersonaliseerde content-ervaring voor gebruikers. Met succes, want onder andere de WerIstJulia Instagram pagina werd bestookt met Julia's die zich persoonlijk aangesproken voelden. Nadien werd met een filmpje duidelijk gemaakt dat Tamaris achter deze guerillacampagne schuilging.
Who is Julia? ging in januari van start in Duitsland. Naarmate de campagne verder wordt uitgerold in de Oostenrijkse, Franse, Tsjechische, Belgische, Nederlandse, Griekse, Deense en Zweedse markten, zullen ook bewegende beelden en video snippets met authentieke persoonlijkheden te zien zijn: de ‘echte’ Julia’s.
Let’s start a conversation. Tamaris wil zoveel mogelijk vrouwen helpen bij het zoeken van hun individuele stijl. Julia is not just a Julia and a shoe is not just a shoe. Met deze zin wil Tamaris een dialoog starten met huidige en toekomstige consumenten.
Vrouwen besteden meer en meer aandacht aan hun lichaam. Dagelijkse beauty routines omvatten nu effectieve producten welke tegelijkertijd een ontspanningsritueel in eigen huis vormen. Deze nieuwe interpretatie van ‘beauty’ is voor een ieder toegankelijk en geïnspireerd op een gezondere, meer gebalanceerde leefstijl. Daarnaast is de wens van de vrouw om haar lichaam elke dag te verzorgen, niet enkel in aanloop naar de zomer(vakantie). Als voorloper in de lichaamsverzorging omarmt Collistar deze nieuwe visie op lichaamsbehandelingen direct. Collistar heeft altijd innovatieve, succesvolle producten op de markt gebracht welke zich inmiddels hebben bewezen als iconen.
Een voorbeeld? De Anticellulite Cryo-Gel: de eerste behandeling gericht op de voordelen van cryotherapie gecombineerd met aromatherapie om cellulite te bestrijden. Een iconisch product en marktleider sinds 2003, is het dé beautypartner voor veel vrouwen geworden om vele redenen: de frisse textuur welke snel intrekt, het plezierige koude effect welke de benen lichter doet aanvoelen, het direct liftende effect op de huid en de langdurige werking tegen cellulite. Goede redenen om deze formule nog een extra boost te geven, zonder de naam of verpakking te wijzigen. Ontdek snel hoe. Een nieuwe combinatie actieve ingrediënten geeft de werking op cellulite en de liftende werking een boost.
ANTI-CELLULITE WERKING
Een combinatie van roze peper-extract en cafeïne – nu in een hoger percentage – werken op drie fronten: voorkomen en verminderen van nieuwe vetcellen (adipocyten), het blokkeren van het proces van vetcelvorming (lipogenese) en het helpt bestaand vet te elimineren (lipolyse). De nieuwe, actieve ingrediënten: gefermenteerd koffie-extract rijk aan flavonoïden, paardenkastanje, blauwe bes en ananasextract. Deze stimuleren de microcirculatie en het afvoeren van vocht.
LIFTENDE WERKING
De Anticellulite Cryo-Gel garandeert nu ook een nog sterkere liftende werking dankzij een mix van plantaardige alpha-hydroxyzuren, met een direct gladstrijkend resultaat en een hogere concentratie centella asiaticaextract, welke de huid compacter maakt op termijn.
DE KRACHT VAN KOUD
Het koude effect wordt mogelijk gemaakt door de gelformule van het product en natuurlijk: menthol. Cryotherapie bevordert de microcirculatie en de afvoer van vocht, hetgeen een aangenaam gevoel van verlichting geeft.
Klinische tests hebben aangetoond dat de temperatuur op gebieden waar de gel aangebracht binnen slechts drie minuten 1,8 graden kouder wordt.
DE FORMULE
Wij ondervroegen Monica Broccoli, Collistar’s R&D supervisor, over het ‘hoe’ en ‘waarom’ de formule gewijzigd is.
Op welke vlakken is de nieuwe Anticellulite Cryo-Gel veranderd?
Een nieuwe, allround formule welke is ontworpen om cellulite effectiever te behandelen. Dit probleem kent twee hoofdoorzaken: slechte microcirculatie veroorzaakt door een ophoping van vloeistoffen en vetafzettingen in de adipocyten. Om het lymfedrainerende effect te versterken, bevat de formule nu gefermenteerde groene koffie: geëxtraheerd met behulp van een speciaal, oplosmiddelvrij biotechnologisch proces waarbij de hele koffieplant benut is - van de bonen en twijgen tot de schors en bladeren. Bijzonder rijk aan flavonoïden stimuleert het de microcirculatie met een reducerende werking. Om te voorkomen dat vet zich ophoopt in de adipocyten en om te voorkomen dat deze groter worden, hebben we een speciaal roze peper-extract toegepast; om vet te elimineren, hebben we de concentratie cafeïne verhoogd ten opzichte van de vorige formule.
Anticellulite Cryo-Gel 400ml - €58,99
De nieuwe Cryo-Gel is verkrijgbaar vanaf Maart 2020 bij ICI PARIS XL.
UNIQLO kodigt volgende stap aan in Belgisch expansieplan
Nieuwe winkel in Brussel opent in het najaar van 2020. Wereldwijde kledingretailer UNIQLO kondigt de opening aan van zijn tweede winkel in Brussel, de vierde in België, in het najaar van 2020. De nieuw gebouwde winkel aan de Elsensesteenweg 4-10, een prominente wijk met uitzicht op de Naamsepoort, zal kleding voor dames, heren, kinderen en baby’s over twee verdiepingen aanbieden. Het pand, het zogenaamde Elite House, werd volledig heropgebouwd met respect voor de originele façade. Met een totale verkoopoppervlakte van ongeveer 1.300 vierkante meter wordt het de tweede winkel van UNIQLO in Brussel.
Kaman Leung, de zopas aangestelde Chief Operating Officer van UNIQLO België, zei naar aanleiding van de aankondiging van vandaag: “We zijn erg blij dat we een nieuwe UNIQLO-winkel in Brussel openen, het is meteen de vierde in België. Het cliënteel in onze winkel in de binnenstad aan het Muntplein heeft ons van bij het begin goed ontvangen. Daarom openen we een nieuwe winkel in een weliswaar ander, maar zeer dynamisch deel van de stad. Zo bieden we onze unieke LifeWear, gebaseerd op innovatieve, hoogwaardige kleding voor alledag met een universeel design, voortaan ook aan de mensen in en rond de Naamsepoort aan.”
UNIQLO merk en LifeWear
UNIQLO wil kleding aanbieden die gemaakt is om ieders leven beter te maken. Het is eenvoudige, hoogwaardige, alledaagse kleding met een praktisch gevoel voor schoonheid – ontworpen met veel aandacht voor detail en met de behoeften van het dagelijks leven in gedachten. Het evolueert voortdurend. Deze unieke filosofie, bekend als LifeWear, wordt erg gewaardeerd door Belgische klanten, met topproducten als Ultra Light Down jassen, BLOCKTECH-jassen, Extra Fijne Merinos en Kasjmier truien, HEATTECH en Jeans.
UNIQLO kwam in oktober 2015 op de Belgische markt met de opening van een eerste winkel aan de Meir, de populaire winkelstraat van Antwerpen. Nadien volgde in maart 2016 een winkel in het Wijnegem Shopping Center, een jaar later gevolgd door een eerste winkel in Brussel aan het Muntplein. Met de geplande uitbreiding blijft het merk zijn aanwezigheid in heel Europa versterken, waar het momenteel meer dan 90 winkels in 10 landen uitbaat: België, Denemarken, Frankrijk, Duitsland, Italië, Nederland, Spanje, Zweden, Rusland en het Verenigd Koninkrijk.
Match ook in bed op de Dag van de Slaap! Als koppel zijn jullie een goede match, maar qua slaapbehoeften a total disaster. 13 maart is Dag van De Slaap, de ideale gelegenheid om die sleeping apart together gewoonten de slaapkamerdeur uit te werken.
Het begint allemaal met een goed bed uiteraard want daar begint de miserie al vaak. Manlief verkiest een harde matras en jij bent de prinses op de erwt. Ga dus eerst op zoek naar kwalitatieve slaapoplossingen met specifieke eigenschappen, waaruit jullie elk apart kunnen kiezen. Wist je dat een te harde matras snurken in de hand werkt?
Valt jullie bedbodem bijna uit elkaar? Een bedbodem is erg belangrijk om optimaal te kunnen slapen. Met een goede bedbodem zal jullie slaapkwaliteit alleen maar verbeteren. Boxsprings en lattenbodems bestaan in alle vormen en maten. Gaan jullie liever elke op zoek naar jullie eigen bedbodem? Ook dat is mogelijk dankzij de koppelpoten van Sleeplife.
Ieder zijn eigen slaapplekje
Neemt één van jullie het bed volledig in of word je wakker omdat je partner heel de tijd vlak naast jou ligt te bewegen? Het is belangrijk dat jullie voldoende ruimte hebben om vrij te bewegen tijdens het slapen. In de breedte voorzie je zeker 90 cm per persoon en in de lengte minstens 20 cm meer dan je lichaamslengte.
Een bed op maat met de juiste instellingen? Check! Om ook een droomkoppel in bed te worden gelden nog een paar andere regeltjes. De slaapexperts van Sleeplife zetten enkele tips op een rij.
Pillow fight
Raakt één van jullie moeilijk in slaap? Dan kan sporten weleens de oplossing zijn. Houden jullie van wandelen, een kussengevecht of eerder een pittige vrijpartij? Een goede conditie zorgt er namelijk voor dat jullie minder stress hebben en vredig samen kunnen slapen. Een tekort aan beweging kan ook slaapproblemen teweegbrengen. Als sporten niet jullie favoriete bezigheid is, raden de slaapexperts het aan om geen zware fysieke inspanningen te leveren voor het slapengaan.
Vermijd alcohol en cafeïne
Nog gezellig samen aan de wijn voor het slapen gaan? Mijd alcohol en cafeïne voor het slapengaan. De twee verstoren je REM-slaap en hinderen zonder jullie het goed en wel beseffen jullie vredige nachtrust. Toch nood aan iets lekkers voor het licht uit gaat? Gouden tip: drink een lekkere kop warme melk met wat kaneel in.
Workaholic?
Nog lekker even doorwerken op de computer in bed? Doe dat maar beter niet. Het blauwe licht van de computer heeft een negatieve invloed op het hormoon melatonine. Door het blauwe licht hebben je ogen de indruk dat het nog licht is. Je ogen worden minder snel vermoeid. Het heeft niet alleen slechte gevolgen voor jouw biologische klok maar ook op die van je partner. De slaapkamer is jullie plek om te slapen en geen kantoor. En ook geen plek om nog uren door je social media te scrollen trouwens. Just saying...
Tod’s stelt haar nieuwe eyewear collectie voor van de Lente/ Zomer 2020 die is opgebouwd rond twee thema’s: het thema iconic, dat monturen omvat die opvallen door details in leer. Zo is er het rijgen, een kostbare en exclusieve manier die volledig met de hand is uitgevoerd door Italiaanse vaklui en bestemd is voor vrouwelijke modellen; en het vlechten, een van de meest iconische details van het merk dat bekend is in heel de wereld. Het gaat om de kunst van het vlechten in gekleurd leer om elk product modern en licht te maken. Ten slotte is er ook nog de dubbele T, het iconische detail in metaal, dat onmiddellijk verwijst naar het merk.
Het thema timeless herbepaalt de schoonheid uit het verleden in een moderne stijl aan de hand van monturen met een retro stijl voor een tijdloze elegantie. De elementen die ze vertegenwoordigen hebben een vintage inspiratie, met een selectie kostbare maar moderne materialen die zijn geïnspireerd door de luxe van Tod’s en die herinterpreteren aan de hand van verfijnde modellen met hedendaags design. Tod’s Eyewear stelt een nieuwe unisex zonnebril voor. Haar vernieuwend concept berust op een metalen basis die het mogelijk maakt om te switchen tussen twee verschillende voorkanten.
TOD’S EYEWEAR - model TO0262 (345 EURO)
Een speciaal model met een vernieuwend concept. Gemaakt met een basis in metaal die het mogelijk maakt om uit twee verschillende voorkanten te kiezen, beiden in een pantos vorm waarvan de ene is bedekt met leer voor een meer verfijnde look, de andere in acetaat, voor een meer sportieve en informele look.
TOD’S EYEWEAR - model TO5205 (275 EURO)
Vierkante vorm in easy to wear acetaat voor deze correctiemontuur voor mannen. Herinterpreteert de iconische vlechten in leer in de armen op vernieuwende wijze voor een polyvalente en trendy look.
Malta werd in november 2019 verkozen als tweede beste duikbestemming ter wereld door de lezers van het tijdschrift Diver Magazine. Waarom? Hier zijn 7 redenen waarom Malta een van de beste duikbestemmingen is.
1. Malta is geschikt voor de beginner, de pro en iedereen daartussenin : De hoeveelheid aan koraalriffen, grotten en wrakken rond de Maltese eilanden zijn voldoende om duikers jaar na jaar terug te brengen. Ervaren duikers vinden er een ongelooflijke diversiteit om terug te keren en het kalme, warme water biedt perfecte omstandigheden voor beginners. De diepten van de duikplekken variëren: van de erg ondiepe 12-meter Ghar Lapsi-duik tot Lantern Point, waarbij de duikers een onderwatertunnel ingaan die meer dan 50 meter diep is.
2. Het is een geweldige plek om te leren duiken : Met meer dan 50 duikscholen verspreid over Malta en Gozo, bieden de eilanden beginnende duikers meer dan voldoende keuze. Kinderen kunnen hun PADI-kwalificatie halen vanaf 10 jaar en BSAC vanaf 12 jaar. Malta is dus een perfecte keuze voor gezinnen die willen duiken.
3. Malta denkt aan duurzaamheid : Omdat de bezorgdheid om het welzijn van de oceaan wereldwijd groeit, is Malta trots zijn inspanningen op de markt te brengen om de omliggende zee te beschermen. De UCHU en Heritage Malta hebben regels en voorschriften opgesteld om ervoor te zorgen dat de duiken op een gecontroleerde en beheerde manier worden uitgevoerd om de koraalriffen, grotten en wrakken van de oceaan te behouden en te beschermen.
4. De zon schijnt altijd : Malta is het hele jaar door een zonnige bestemming met meer dan 300 dagen zon per jaar. Dit betekent dat duikers zich geen zorgen hoeven te maken dat hun excursies worden gedwarsboomd door slechte weersomstandigheden. Ook is de zee erg rustig waardoor de zichtbaarheid uitstekend is en de kans om onder water gevaarlijke dieren tegen te komen, praktisch nihil is.
5. Duikstekken in overvloed : De Maltese archipel heeft een gigantisch scala aan duiklocaties. Je vindt er meer dan 100 rondom de Maltese eilanden en twaalf daarvan zijn beschermde wraksites. Zo is er het 2.700 jaar oude Fenicische scheepswrak, het oudste van Middellandse Zee, maar ook verschillende oorlogsschepen uit de Eerste Wereldoorlog en tientallen verongelukte vliegtuigen.
6. De sites zijn dichtbij elkaar : De Maltese archipel bestaat uit drie eilanden - Malta, Gozo en Comino - die allemaal relatief klein zijn. Dat betekent dat duikers meerdere locaties per dag kunnen bezoeken, vooral als ze een 4x4 huren om rond te reizen en de vele duiklocaties te verkennen. Deze hoge concentratie is meer dan enig ander eiland of locatie in en rond de Middellandse Zee. Bovendien duurt het slechts 25 minuten om met de veerboot van Malta naar Gozo te varen.
7. Gemakkelijk toegankelijk : Malta ligt op slechts 2.45 uur vliegen van België en men spreekt er Engels. Reizigers hoeven zich dus geen zorgen te maken over lange vluchten en taalbarrières. Via Air Malta kan je dagelijks vliegen vanuit Brussels Airport, maar ook Ryanair vliegt naar de Maltese archipel vanaf de luchthaven van Charleroi.
Voor meer informatie: www.visitmalta.com/nl/diving
Malta, officieel Republiek Malta, ligt in de Middellandse Zee. De Maltese eilandengroep bestaat uit de eilanden Malta, Gozo, Comino en enkele onbewoonde eilandjes. Het is een bijzonder stukje Europa, er wordt links gereden en Maltees en Engels zijn de officiële talen. Je vindt er een mix van culturen, een indrukwekkend erfgoed, prachtige azuurblauwe baaien en de zonnigste hoofdstad van Europa. Vanuit België zijn er dagelijkse vluchten en na 2,5 uur vliegen ben je er al.
Following up the popular AW19 collaboration, Björn Borg and DPM Studio are now continuing their partnership with a new capsule collection for SS20.
The London based designed Hardy Maharishi Blechman joins forces with sports fashion brand Björn Borg for a new capsule collection SS20, following up the previous DPM release in AW19. This season’s collaboration offers a tiger-striped pattern that travels across Sports Apparel categories for both men and women.
”Building on a traditional Tigerstripe base, DPM: Tigerstripe Murale nods toward camouflage of the Vietnam war era. It also incorporates notions of cracked and weathered desert terrain - further reinforcing the natural roots of camouflage as a symbol of nature and art.”, says Hardy Blechman. His interest in camouflage has been lifelong, yet it wasn’t until he began to study the topic that he came to realise the main allure was the natural colour palette that subconsciously suggests a union with nature. The collaboration aims to spread the peaceful use of camouflage and further dissociate it from military associations. DPM has previously done collaborations with the likes of North Face, Nike, Rebook to mention a few brands.
The collection consists of 18 pieces, a mix of performance tights, tops, hoodies, t-shirts and underwear, and is available online and in stores