Inhoud blog
  • Ernesto illy coffee award 2024
  • Ibiza-sneakers van SJ
  • Swatch holiday collection
  • Kiabi start met eigen interieurmerk
  • Claes retail group
  • Winter Efteling vol betovering
  • Design vakantieverblijf :.
  • Ontwerp jouw droomkeuken,
  • Let it snow
  • Interhome breidt uit aan Noordzee
  • Evenement Kerstmis Avontuur
  • Op naar de feestdagen met V-Tech
  • 5 tips om de Memphis stijl in huis (en je kleerkast) te halen
  • Home stories winter 2024
  • Het efect van schermtijd bij jonge kinderen:
  • Tsuyosa Kiniro: een nieuw icoon
  • Fresh 'n rebel
  • Kerstmis in de winterserre
  • Nieuwe Flik Flak collectie: Mystic Land
  • A Walkie Talkie Christmas
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    wozani
    restaurants
    27-04-2018
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Franklin : 'Proef ons ijs, 't is altijd prijs...'

     

    Sedert enkele jaren werkt Franklin samen met diverse ambachtslieden om ijs te maken zonder toegevoegde suiker, maar met authentieke smaken. Franklin is niet zomaar een ijsbereider, hij is een creatieve grondlegger in hart en nieren.

    Toen hij bijvoorbeeld ijs op basis van bier wilde creëren, heeft hij samengewerkt met brouwerij La Binchoise die speciaal voor hem een volledig op maat gemaakt lokaal streekbier ontwikkelde. Voor zijn basisingrediënten zoals melk gebruikt Franklin uitsluitend rauwe melk die afkomstig is van Belgische boerderijen en ter plaatse wordt gepasteuriseerd.

    Je begrijpt het wel: met ons ambachtelijk ijs willen wij bij Franklin zo dicht mogelijk bij producent én consument staan. Dat is niet altijd even gemakkelijk, maar waar een wil is, is een weg. Zodra je het ijs van Franklin proeft, zal je heel eenvoudige zaken herontdekken, zoals smaken die niet geboost worden door suiker. Smaken die eigenlijk heel logisch lijken maar we helaas al veel te lang vergeten zijn. In onze huisbereidingen maken wij overigens nooit een compromis à la belge: Franklin is 100% Belgisch, punt aan de lijn. Van babelut tot cuberdon… zolang het Belgisch is, is het bon! Franklin is pienter, bekijkt de dingen op zijn hoogsteigen manier en biedt écht andere, maar toch steeds herkenbare producten aan.

    Franklin is dat tengere jongetje dat er niet voor terugdeinst om het op te nemen tegen de grote binken tijdens de speelpauze. Geschaafde knieën, verwarde haren… het hoort er allemaal bij voor deze deugniet die sneller dan alle anderen rent, maar nooit de weg verliest. Franklin wéét namelijk dat echte smaken alles kunnen overwinnen. Het huis hanteert een nieuwe communicatiestijl die speels, gewaagd en zelfs een tikkeltje absurd is. Kortom, typisch Belgisch en karrevrachten belgitude! Want ons ijs is bovenal een Belgisch of zelfs Belgicistisch product dat onze klanten verenigt dankzij zijn verscheidenheid.

    Het nieuwe assortiment van deze zomer doet onze Belgische wortels alle eer aan… en dat vinden wij in één woord fantastisch! Zo is Franklin ook beschikbaar voor globetrotters dankzij de handige potjes van 100ml waarbij het recycleerbaar lepeltje in het deksel werd ingewerkt. Zo kan je overal, op elk ogenblik, bij zonneschijn én bij regen genieten van onze ijsjes. We zijn per slot van rekening toch échte Belgen, niet?

    Belgische streekingrediënten

    1) Belgian Manon (een explosieve combinatie van een sorbet van pure witte chocolade en smeuïg koffie-ijs met geroosterde hazelnoten)

    2) Peach Sorbet with the Belgian Beer (een verfrissende sorbet op basis van perzikbier van bij ons)

    3) Belgian Babelutte with a hint of sea salt (liefde op het eerste gezicht, ijs met het kleine karamelsnoepje van onze Belgische kust met een vleugje zout)

    Twee nieuwigheden in ons assortiment van klassiekers: Intense Chocolate Sorbet (sorbet voor puristen van zwarte chocolade en met cacaonibs) - Milk Chocolate Praliné (zachtheid in zijn zuiverste vorm, ijs van melkchocolade met praliné van geroosterde hazelnoten).

    De producten van Franklin worden verkocht bij Carrefour, Delhaize (Brussel en Waals-Brabant), Delitraiteur, ROB en een aantal vestigingen van SPAR, Match en Louis Delhaize. Prijs voor 500ml: tussen 6,2 en 8,20 €, afhankelijk van de smaak - Prijs voor 100ml: tussen 2,1 en 2,5 €, afhankelijk van de smaak.

    OVER IJSJES FRANKLIN

    Als nieuwsgierig levensgenieter en gepassioneerd meester-ijsbereider zoekt Franklin al zijn hele leven naar sublieme smaken. Al snel besefte hij dat veel creaties aan aroma’s en authenticiteit inboeten omdat er (te veel) suiker wordt gebruikt tijdens het bereidingsproces. Een grotere uitdaging had hij niet nodig: het creëren van overheerlijk ijs met uitzonderlijke smaken, maar zónder toegevoegde suikers. En de kers op de taart?

    Zijn smeuïge en delicieuze recepten bevatten maar liefst driemaal minder calorieën. Ons ijs en elk afzonderlijk parfum werden uiterst geduldig en in het grootste geheim ontwikkeld in ons kleine atelier. Het spreekt vanzelf dat deze unieke vakkennis en visie op de moderne patisserie gecombineerd moeten worden met ’s werelds allerbeste ingrediënten. Het resultaat is ambachtelijk, vernieuwend en 100% Belgisch ijs dat onze stoutste verwachtingen overtreft en inmiddels de harten van duizenden fijnproevers heeft veroverd. Verwen jezelf met ons licht en smeuïg ijs dat zich onderscheidt dankzij zijn authentieke en verrassende smaken en aroma’s. Het resultaat is gewoonweg magisch! Franklin, de meester(-ijsbereider) van authentieke Belgische smaken









    27-04-2018 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    26-04-2018
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Villages Nature Parijs: een ware 'blie lagoon' ...

    Zin om die dikke winterjas in te ruilen voor een zwembroek? Villages Nature®Paris biedt maximale ontspanning in de Aqualagon, een knapstaaltje architectuur, ontworpen door Jacques Ferrier. Met water dat het hele jaar geothermisch verwarmd wordt tot 30 °C is de Aqualagon dé plaats bij uitstek om te ontspannen in de buurt van Parijs. Gelegen tussen het meer en de binnenruimte van 9.000m², bieden de openluchtlagunes 2.500m² om volledig tot rust te komen. De nevel, waterdamp en waterplanten scheppen een fantastische uitzicht op het meer en de promenade!

    RUST EN ONTSPANNING IN HEMELSBLAUW WATER Aqualagon is een van de grootste overdekte waterparken in Europa. Het gebouw met de typische piramide bestaat voornamelijk uit glas, is ontworpen door Jacques Ferrier en is inmiddels hét symbool geworden voor Villages Nature® Paris. Het binnengedeelte, bezaaid met weelderig beplante eilandjes van verschillende groottes, staat in verbinding met het buitengedeelte van de lagune. De verschillende zwembaden, watervallen, een avonturenrivier, fonteinen, geisers en bubbelbaden doen de dagelijkse sleur vergeten en nodigen de gasten uit tot rust en ontspanning.

    BIJZONDERE ERVARINGEN, ONVERGETELIJKE SENSATIE De Aqualagon is ook de uitstekende uitvalsbasis voor wie op zoek is naar dolle waterpret. Twee torens bieden toegang tot zeven reuzenglijbanen. Jonge kindjes vinden hun gading in de indoor en outdoor pier en badjes alsook bij de ‘Water Tree’. Gasten kunnen ook het hele jaar door genieten van de leuke watersportactiviteiten, zoals Aqua Sculpt ,Aquacardio of Aqua Jump.

    WELLNESS EN VERZORGINGSRITUELEN De Aqualagon biedt rechtstreeks toegang tot de Deep Nature® Spa. Door de strakke lijnen en de houten en natuurlijke architectuur past de Deep Nature® Spa perfect in de mineraalgeest van het Aqualagon. De spa biedt een warmtepad met een zoutcabine, een hamam, een sauna en een relax-en ontspanningsruimte. Deep Nature® biedt ook een compleet aanbod aan lichaams-en gezichtsbehandelingen, massages en diverse behandelingen voor kinderen.

    EEN SFEERVOLLE VAKANTIEBESTEMMING Villages Nature® Paris is een gloednieuwe bestemming voor ecotoerisme vlakbij Parijs, omringd door natuur. Op het programma staan ludieke sportactiviteiten in 5 unieke werelden binnen Villages Nature® Paris: omringd door dieren in de Belle Vie Farm; op een gigantisch speelplein waar iedereen zich Robinson Crusoë waant in het Forest of Legends; in de ludieke Extraordinary Gardens waar de 4 natuurelementen heer en meester zijn; of in de restaurants en winkeltjes langs de Lakeside Promenade.

    Verblijf vanaf €439 (3nachten) in een Country Premium cottage voor 4 personen Verblijf vanaf €542 (2nachten) in een Country VIP cottage voor 4 personen Dagtoegang: Vanaf €40/volwassene en €30 per kind (in het laagseizoen)

    Villages Nature® Paris opende haar deuren in september 2017. Het is een nieuwe, unieke, toeristische bestemming in Europa, en is ontstaan uit een idee van twee leiders in de toeristische industrie: Euro Disney S.C.A. en Pierre&Vacances-Center Parcs. Het nieuwe park ligt in het hart van de natuur, op amper 32 km van Parijs en 6 km van Disneyland® Paris, en biedt een nieuwe, buitengewoon ontspannende Center Parcs-ervaring rond vijf recreatiewerelden: de Aqualagon –een van de grootste waterparken van Europa, waar het water verwarmd wordt door geothermische energie en het water in het buitengedeelte het hele jaar door een temperatuur van 30 °C heeft; de Belle Vie Farm voor een authentieke ervaring; de Extraordinary Gardens – vier tuinen, geïnspireerd op de vier elementen; de Forest of Legends -een verrassend speelterrein met ruimte voor creativiteit; en de Lakeside Promenade -om rustig te wandelen of lekker te eten. Verder zijn er drie types cottages en appartementen beschikbaar in Villages Nature® Paris: Cocoon VIP, met een stijlvol design in het hart van het dorp of langs het meer; Country Premium, met de charme van een landelijk toevluchtsoord en Clan Comfort, speels ingerichte cottages als bron van leuke herinneringen met het gezin.

    Vandaag staat Villages Nature® Paris voor 120ha, 856 accommodaties, 9.000m² overdekte waterpret, 2.500m² openluchtlagunes en 7 reuzenglijbanen. Bovendien werd de Aqualagon voor de internationale wedstrijd Architizer A+ Awards 2017 door het publiek verkozen tot beste architectuurproject in zijn categorie.

    26-04-2018 om 07:32 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    25-04-2018
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Nieuwe terrasplank Majestic van Deceuninck: elegant,duurzaam en vlekbestendig
    Klik op de afbeelding om de link te volgen De nieuwe Deceuninck Majestic-terrasplank werd speciaal ontwikkeld om aan de allerhoogste eisen op het vlak van esthetiek, comfort en kwaliteit te voldoen. De gloednieuwe plank onderscheidt zich door een uiterst elegant oppervlak met een authentiek houtnerfstructuur aan de ene zijde en een fijn gegroefd houtaspect aan de andere zijde. Bijzonder is dat de kern in de pvc-houtcomposiet Twinson omhuld is met een pvc-mantel. Hierdoor is Deceuninck Majestic niet alleen slipvast, splinter- en rotvrij en makkelijk te reinigen, maar ook uv-bestendig, splijtvrij en uitermate vlekbestendig. Ideaal dus voor terrassen waarop echt wordt geleefd… Authentieke houtlook De terrasplank Majestic van Deceuninck bestaat uit een kern van Twinson, een PEFC-gecertificeerd houtcomposiet. Twinson combineert alle voordelen van pvc (slipvastheid, splinter- en rotvrijheid, onderhoudsgemak, uv-bestendigheid…) met een look waarvan je zou zweren dat het 100% puur hout betreft. De Majestic-terrasplank is beschikbaar in de kleuren steengrijs, klei, asgrijze eik en iriserende eik. Bijzonder aan de uitvoeringen in eik is dat ze aan één zijde beschikken over een vlamtekening die van plank tot plank varieert. Hierdoor is iedere terrasplank uniek. Inzake structuur is er telkens keuze tussen twee afwerkingen. De plank is namelijk omkeerbaar. Aan de ene kant vertoont de plank het aspect van een fijn gegroefd hout, aan de andere kant de structuur van natuurlijke houtnerven. Uitermate vlekbestendig Deceuninck Majestic is een robuuste, massieve terrasplank met een hoge weerstand en onderscheidt zich door het feit dat de kern van Twinson omhuld wordt door een pvc-mantel. Die omhullende mantel in pvc maakt haar niet alleen splijt- en slipvrij, zelfs in natte omstandigheden, maar ook uitermate vlekbestendig en dus heel makkelijk schoon te maken. Hierdoor is de nieuwe Majestic terrasplank van Deceuninck de ideale keuze voor tuinterrassen die dagdagelijks intensief gebruikt worden zoals, naast gewone of overdekte tuinterrassen, ook balkons of wintertuinen. Technische gegevens De Deceuninck Majestic-terrasplank is 4 meter lang, 140 mm breed en 20 mm dik. Voor de onderstructuur kan gekozen worden uit diverse vormvaste alu-liggers. Een uniek click-and-slidesysteem en gepatenteerde montageclips staan garant voor een compleet verdoken bevestiging. Specifiek ontwikkelde afwerkingsprofielen zorgen voor een perfecte afwerking, tot in het kleinste detail. www.deceuninck.be

    25-04-2018 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    24-04-2018
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Bourgondisch tafelen in Mechelen
    In Mechelen opent op 17 juni het Museum Hof van Busleyden. Het schitterende Bourgondische stadspaleis is een kroonjuweel van de Europese vroeg-renaissance. Bezoek Museum Hof van Busleyden, beleef de bourgondische hofcultuur, ontdek Mechelen en geniet als een echte Bourgondiër van de stad van vandaag. Na een grondige restauratie wordt Museum Hof van Busleyden opnieuw geopend. Het Bourgondische stadspaleis is omgetoverd tot een hedendaags stadsmuseum. Het wordt een ontmoetingsplek voor Mechelaars en toeristen, erfgoed- en andere culturele spelers, onderzoekers, kunstenaars en verenigingen. In Museum Hof van Busleyden beleef je de Bourgondische periode met Mechelen als politiek en cultureel centrum van de Nederlanden. Onder meer Margareta van Oostenrijk speelde hierin een belangrijke rol. Door dat rijke verleden is Mechelen vandaag een unieke monumentenstad met veel beschermde historische gebouwen zoals de Stadsschouwburg, het Paleis van Margareta van Oostenrijk én het Hof van Busleyden. Bezoek Mechelen en geniet van een Bourgondische totaalbeleving ! Maak van je bezoek aan Museum Hof van Busleyden een weekendje Mechelen en ontdek het Bourgondische verleden en heden van de stad. Het nieuwe museum, de gezellige binnenstad, de uitnodigende wandelroutes en eet- en drinkadresjes zorgen voor een onvergetelijke totaalbeleving. Mechelen nodigt uit met veel toffe hoekjes, gezellige straten, stilteplekken, en groene oases om te verpozen. Denk je bij Bourgondisch genieten aan lekker eten en drinken? De Mechelse smaken liggen op jou te wachten. Op je wandelroute door het gezellige stadscentrum, ontdek je uitnodigende koffiebars, lekkere eetplekjes en gastronomische restaurants. En dankzij het Prikkelpakket maak je kennis met een handvol lokale specialiteiten. Als het op genieten aankomt dan is Mechelen het buitenbeentje van de Vlaamse kunststeden. Aan alle Bourgondiërs, welkom in Mechelen! In het rijtje van Vlaamse kunststeden is Mechelen zonder meer een noemenswaardige. Het is een cultuurstad zonder weerga, een schatkamer vol bezienswaardigheden, een plaats waar het aangenaam is om te verblijven. Er is veel te zien, veel te beleven, voor jong en oud, klein en groot. Wat Mechelen extra aantrekkelijk maakt is de gemoedelijke sfeer en wat in Vlaanderen alom is geliefd: het Bourgondische genieten. Het is een stad waar streekbieren aardig vloeien, waar je geniet van heerlijke geuren en smaken. Een stad waar je makkelijk vrienden maakt en je thuis voelt, want Mechelaars zijn hartelijk en gastvrij. www.visitmechelen.be





    24-04-2018 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Frankrijk: 4 niet te missen events in mei
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    In mei staan er vier grote afspraken op het programma! Noord-Frankrijk viert de opening van het grootste aquarium van Europa, terwijl Normandië de landing van de geallieerden herdenkt. Ondertussen organiseert de Loirevallei een wijnfestival en openen opera’s in heel Frankrijk hun deuren.

    Tous à l’Opéra – van 4 tot 6 mei

    Altijd al eens een kijkje achter de schermen van de wondere wereld van de opera willen nemen? Op zaterdag 5 en zondag 6 mei kan je 24 opera’s in heel Frankrijk bezoeken, waaronder het oudste operahuis van Frankrijk in Metz en de prachtige opera Garnier in Parijs. Het event “Tous à l’Opéra” biedt een weekend lang een waaier aan gratis activiteiten: exclusieve rondleidingen, workshops over kostuums en make-up, karaoke op het podium en bijzondere repetities. Sluit het bezoek tot slot in schoonheid af met een gratis optreden!

    Meer info: http://www.tous-a-lopera.fr (programma 2018 nog niet beschikbaar)

    Opening van Grand Nausicaà in Boulogne-sur-Mer – 19 mei

    Op zaterdag 19 mei opent het vernieuwde Nausicaà in Boulogne-sur-Mer in Noord-Frankrijk de deuren! Met een oppervlakte van ruim 15.000 m² zal Grand Nausicaà ook meteen het grootste aquarium van heel Europa zijn. Nieuwe doorschijnende tunnels en hoge glaspanelen zullen bezoekers een unieke blik geven op het ecosysteem van de oceaan. Haaien, mantaroggen, vissenscholen... In totaal zullen bijna 60.000 dieren rondzwemmen in het reusachtige aquarium. Een ideale uitstap voor groot en klein! Meer info: www.nausicaa.fr

    VitiLoire in Tours – 26 en 27 mei

    Een heerlijk glaasje wijn in de hand, een onvergetelijke sfeer in de historische stadskern van Tours en een prachtig uitzicht op de Loire... Het festival VitiLoire zal zowel cultuur-, natuur- als wijnliefhebbers kunnen bekoren! Meer dan 135 wijnbouwers uit de Loirevallei komen eind mei een weekend lang naar Tours om het diverse wijnaanbod van de streek te tonen. Het is een uitgelezen kans om de lokale specialiteiten te ontdekken, de middeleeuwse straatjes van Tours te verkennen en gezellig te wandelen of te fietsen langs de Loire. Meer info: http://vitiloire.tours.fr

    D-Day Festival in Normandië – van 26 mei tot 10 juni

    Voor het 12e jaar op rij herdenkt Normandië de landing van de geallieerden op 6 juni 1944 met het grootse D-Day Festival. Op 6 juni zelf vinden in verschillende steden en op de invasiestranden meerdere herdenkingsevenementen plaats. Verder staan tussen 26 mei en 10 juni ook nog rondleidingen, muziekoptredens, filmsessies, spectaculaire parachutedroppings, Amerikaanse parades en een bevrijdingsbal op het feestelijke programma. De grote synchrone vuurwerkshow langs de landingsstranden op 9 juni vormt een niet te missen hoogtepunt! Meer info: http://www.ddayfestival.fr

    Atout France - http://france.fr/nl

     

    24-04-2018 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    23-04-2018
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Beleef de vijf seizoenen van Alerssi en Marcel Wauters

    ‘The Five Seasons’ dagen je zintuigen uit. Alessi ontwikkelde, samen met designicoon Marcel Wanders, een reeks huisparfums: verrassend, vernieuwend én zelfs lichtjes ironisch. De reeks is een ode aan de natuur en haar seizoenen. Een nieuw hoofdstuk voor het Italiaanse designmerk!

    De herinterpretatie van huisparfums in de vorm van een designobject fascineert Alessi al sinds de jaren 80. ‘The Five Seasons’ is het meest recente resultaat van de designvisie van Marcel Wanders. Net als Alessi, ziet hij design als een alomvattende artistieke en poëtische discipline. Alberto Alessi: “’The Five Seasons’ is een collectie dat een multisensorische ervaring garandeert: organische vormen die bijzonder esthetisch ogen, natuurlijke materialen die onze tastzin verwennen en intrigerende geuren die onze oudste en meest instinctieve zintuig uitdagen: ons reukvermogen.”

    'The Five Seasons' : De vijf geuren werden ontwikkeld in samenspraak met een van de belangrijkste parfummakers van Grasse. De Franse stad staat al jaren bekend als de hoofdstad van parfum. Ode aan de natuur en haar seizoenen: De collectie is een liefdeslied voor de natuur, met als onderwerp de cyclische beleving van de seizoenen: van de regeneratie na een koude winter naar de bloeiende natuur in de lente en de volle bloei in de zomer tot de oogst van de eerste herfstvruchten. De vier seizoenen worden nog aangevuld door een vijfde: transcendentie, raadselachtig en gehuld in zwart.

    Marcel Wanders: “Deze huisparfums van Alessi laten ons de grootsheid van de natuur ervaren en haar ziel in ons huis opnemen. De intensiteit en vitaliteit van de geuren zijn dag en nacht aanwezig en dompelen ons onder in hun continue transformatie. De natuurlijke verandering van seizoenen is de perfecte weerspiegeling van onze eigen levenscyclus. Daarom kozen we voor geuren die ons écht aanspreken, op een transcendente en transformatieve manier.”

    De vijf seizoenen: De geuren kregen elk een bijzonder suggestieve naam: ‘Brrr’ (winter), matuur, fris en helder met tonen van bergamot, lelietje-van-dalen en muskus; ‘Ahhh’ (lente), jong en delicaat met een frisheid van een mystieke tuin en met tonen van kardemom, hyacint en vetiver; ‘Hmm’ (zomer), levendig en hartig, warm en uitnodigend met een boeket van vijgen, rode vruchten en gemengde houtsoorten; ‘Grrr’ (herfst), complex, intens, rokerig en sensueel met een mix van wierook, cederhout en mos; ‘Shhh’ (het vijfde seizoen), mysterieus, spiritueel, obscuur en omhullend met hints van eucalyptus, rozen en patchoeli. De vijf geuren hebben elk een verleidelijke geur dat de cyclische aard van de natuur oproept.

    Kostbare accessoires: ‘The Five Seasons’ bestaat, naast de huisparfums, ook uit een assortiment accessoires: bladvormige geurverspreiders, geurkaarsen, een huisspray, lavasteen geurverspreider, flessenstop/kaarsenhouder en kaarsendover. De accessoires zijn gemaakt van kostbare materialen zoals porselein en mahoniehout. Weelderige geurverspreiders: De bladvormige geurverspreiders van mahoniehout benadrukken de ziel van de collectie. De bladeren zijn gekozen voor hun poreusheid en kleur. Esthetisch benadrukken ze mooi het silhouette van het design. Drie stukken hout hebben contact met de geur, maar voor een intenser aroma kunnen de bladeren verplaatst worden zodat ook de droge stukken parfum absorberen. De porseleinen kom, wit voor de vier seizoenen en zwart voor het transcendente seizoen, heeft een afgeronde basis. Dit zorgt ervoor dat de kom kan draaien om de geur nog beter te verspreiden. De bladvormige geurverspreider wordt samen met 150 ml essence verkocht. De geur is twee tot drie maanden aanwezig, afhankelijk van de temperatuur en vochtigheid van de locatie. Verkrijgbaar in twee formaten. Variant met 250 gram wax: € 45. Variant met 600 gram wax: € 85.

    Klassieker: De geurkaarsen, van plantaardige was, zitten in een porseleinen kom met een versierd deksel van essenhout dat je ook als basis kan gebruiken. De witte variant bevat de vier seizoenen en de zwarte variant het transcendente seizoen. Ze branden ongeveer 40 uren. Verwenmoment: De huisspray is een elegante ampul, geïnspireerd door een eeuwenoud ritueel. Gebruik het tijdens een verwenmoment of om kalmte op te zoeken na een drukke dag. Witte details voor de vier seizoenen, zwarte details voor het transcendente seizoen. Spirituele beleving: De lavasteen geurverspreider doet ons op een vernieuwende manier kennismaken met huisparfums, op een bijna spiritueel niveau. Een kleine basis van essenhout draagt de lavasteen, samen met een etherische olie en druppelaar. Deze esthetische compositie is exclusief verkrijgbaar met ‘Shhh’, de meest intrigerende geur. De lavasteen zelf is afkomstig van Sardinië en doet perfect dienst als geurverspreider dankzij z’n poreusheid. Objets-Bijoux: ‘Smack’: De twee laatste accessoires behoren tot de ‘Objets-Bijoux’-collectie van Alessi, een reeks kleine, functionele designproducten die ook als geschenk kunnen dienen dankzij hun esthetisch karakter. De ‘Smack’ flessenstop/kaarsenhouder toont z’n dubbele functie op tafel of in de keuken: als functionele flessenstop voor wijnflessen of als kaarsenhouder voor romantische dinners. De kaarsenhouder kan zowel gewone kaarsen als theelichtjes dragen. Bezige bij: De ‘Bzzz’ kaarsendover, ook onderdeel van de ‘Objets-Bijoux’-collectie, is een schattige bij die vlammen dooft zonder de bijhorende rook. Een elegante manier om de verbrande geur van uitgedoofde kaarsen te vermijden!





    23-04-2018 om 06:58 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    22-04-2018
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.We are maria nila
    Maria nila het Zweedse haarverzorgingsmerk voor professionals, biedt 100% veganistische producten die zonder enige vorm van dierenmishandeling tot stand kwamen. Deze sulfaat- en parabeenvrije producten worden in Zweden vervaardigden ontwikkeld uit liefde voor de dieren en het milieu. Daarom is ook de verpakking in lijn met de klimaatcompensatie via plan vivo, en alle producten zijn gecertificeerd door peta, leaping bunny en vegan society. Met zijn professionele producten van hoogstaande kwaliteit maakt maria nila het voor iedereen makkelijk om zelf een stap te zetten naar een duurzamere en vriendelijkere wereld. Head & Hair Heal met Colour Guard Complex De nieuwste telg van de MARIA NILA familie heet Head & Hair Heal - een ontstekingwerende en haargroei stimulerende lijn met een mix van ingrediënten die de hoofdhuid en het haar gezond en sterk maken. Head & Hair Heal maakt een einde aan ongelukkig haar en gevoelige hoofdhuidjes. Het voorkomt niet alleen roos en andere hoofdhuidproblemen, maar versterkt ook het haar en stimuleert de haargroei. De lijn omvat een shampoo en een conditioner geschikt voor dagelijks gebruik en een masker om een à twee keer per week aan te brengen. Ingrediënten voor een gezondere hoofdhuid & sterker en gezonder haar: Aloë Vera, Piroctone Olamine, Vitamine E, Peptiden, Apigenine & Oleanolzuur. Zoals alle producten van MARIA NILA vrijwaart ook deze nieuwe lijn de haarkleur; ze is 100% veganistisch en vrij van wreedheden, sulfaten en parabenen en wordt geproduceerd in Zweden onder gegarandeerd gezonde werkomstandigheden met ingrediënten en een verpakking van hoogstaande kwaliteit. Zoek het dichtstbijzijnde salon op www.dux.be



    22-04-2018 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Terre de Lumière: L'eau - de essentie vanhet gouden uur
    Klik op de afbeelding om de link te volgen De iconische fles van Terre de Lumière schittert in de poederroze tinten van bloemen die ontluiken bij zonsopgang. Terre de Lumière L’Eau is kristalhelder en zo licht als lucht, een delicate geur die sereniteit uitstraalt. Het is de geur van de dageraad, van het prachtige moment waarop de eerste zonnestralen zacht de horizon verlichten. De serene noten van deze tedere bloemengeur zijn geïnspireerd door de Provence en ontwikkelen zich langzaam. Elk akkoord heeft de tijd om zich net als de dageraad geheel te ontvouwen… Topnoten - Bergamot, roze peper, zwarte bessen Hartnoten - Roze pioenroos Basisnoten - Bittere amandelessence, Tonkaboon, witte muskus Terre de Lumière L’Eau is fris en delicaat als een dauwdruppel die glinstert in het ochtendlicht. Voordat de bloem ontluikt in het hart van de geur, brengen noten van bergamot en roze peper de frisse lucht van de dageraad met zich mee. En wanneer de zon de aarde verwarmt, worden de bloemige noten op gelijke wijze verwarmd door witte muskus en tonkaboon, waarmee de meest voluptueuze akkoorden zich onthullen. Terre de Lumière L’Eau 50 ml ¤58,- & 90 ml ¤78,- De nieuwe producten zijn verkrijgbaar in de L'Occitane boutiques en op de website.

    22-04-2018 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    21-04-2018
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Wereldkampioen barbecueën met driekleurige Edson!
    » duivels lekker barbecueën met limited edition Barbecook Edson in de Belgische driekleur - » de lekkerste man van de match De WK-kwalificatie van de Rode Duivels doet iedereen dromen van meer. Uiteraard kijken we reikhalzend uit naar de prestaties van De Bruyne, Kompany, Lukaku en Courtois. Maar één naam steekt er deze zomer helemaal bovenuit: Edson. Hij is namelijk de rots in de branding voor ieder WK-feest, met culinaire pareltjes op de grill. Edson Zoek je naar een houtskoolbarbecue om vriend én vijand mee te verrassen, dan is het go big or go home met de Edson: een XL-rooster voor XL grillen, hittebestendige & krasvaste email kuip en geïntegreerde asopvangpot. Edson is de ideale ploegspeler die tot 10 ploegmakkers voorziet van eten. Met Edson in je team krijg je het gedroomde elftal! Ben je klaar met grillen? Leg het deksel op Edson en de gelakte, multifunctionele ton wordt een handige partytafel. Waar wacht je nog op? Go Belgium! Wie toch meer fan is van eenvoud, kan ook nog kiezen tussen stijlvol zwart of knallend rood. Laat het grillfeest maar beginnen!



    21-04-2018 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.La redoute collections: footwear
    Muiltjes of platte slippers. Kitten heels of blokhakken. Gebloemde borduursels of opvallende versieringen. Instappers of ankle straps. Kiezen tussen de vele schoenentrends wordt deze zomer uitdagender dan ooit. Laat je alvast inspireren door onderstaande selectie van La Redoute Collections





    21-04-2018 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    20-04-2018
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Miracles by Anneleen Coorevits: geurkaarsen
    Geuren uit de Provence: Annelien Coorevits heeft een zwak voor geurkaarsen en diffusers die haar interieur subtiel parfumeren. Geurkaarsen konden dan ook niet ontbreken in de lifestyle collectie Miracles by Annelien Coorevits. De hoogwaardige lijn geurkaarsen wordt gemaakt in Grasse, de bakermat van het parfum-ambacht. Chypre, Vétiver, Orchidée en Fougère zijn geuren die recht uit de natuur komen. De geurkaarsen verspreiden niet alleen een heerlijk parfum, ze vormen tegelijk een fraai interieurobject. Zo zijn er versies in gefumeerd glas, maar ook in een pythonmotief, in natuurlijke kleuren of in zilver en roze. Ook heel stijlvol is de zwarte versie met gouden print. De kaarsen bestaan in drie formaten, goed voor 45, 55 of 330 branduren, met een respectievelijke prijs van 32,90 euro, 45,90 euro en 158,90 euro.





    20-04-2018 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Zen en ikigai in huis: Japandi doet zijn intrede
    » Decovry.com kleurt ‘Japandi’ - » Japanse levensfilosofie vindt zijn weg naar onze interieurs Het nieuwe hygge komt uit Japan! Ontdekkingsplatform en interieurwebshop Decovry.com introduceert de woontrend die onze toekomstige interieurs zal overheersen: Japandi. Die minimalistische stijl is de opvolger van de Scandinavische en verenigt de rustieke toetsen uit het noorden met traditionele Japanse zen. Als interieur- en ontdekkingsplatform dat zelf altijd op zoek gaat naar de nieuwe producten, spot Decovry.com de aanstormende trends zodra zich aankondigen. Vandaag is Japandi the one to watch. Japandi is een samentrekking van Japan en Scandi, en combineert het minimalisme van de Scandinavische landen – dat nu al een tijd ingeburgerd is – met lifestyle-elementen uit het oosten. Japan vormt de inspiratiebron en dat uit zich in natuurlijke materialen, warme kleuren en opvallende accenten. Trendspotten met Decovry.com Decovry.com organiseert wekelijkse en permanente verkopen van ongeziene design- en decoratiemerken. De webshop spit zelf naar unieke, exclusieve items die het ontdekken waard zijn. Plezier beleven, nieuwe dingen ontdekken en genieten van producten met een verhaal, dat wil deze webshop haar leden bieden. Niet alleen om nieuwe interieur- en designstuks aan te kopen ben je bij Decovry.com aan het juiste adres, de ca. 750.000 leden doen er ook inspiratie op en ontdekken er de nieuwste trends. Design uit het land van de rijzende zon De aanstormende trend? Dat is Japandi, het nieuwe hygge. De Scandinavische thema’s zijn intussen immers aan een opvolger toe. Het minimalisme uit het noorden blijft nog even plakken, maar dit keer met een nieuwe twist. Japandi legt de focus op natuurlijke materialen, warme houtsoorten, donkere kleuren, contrasten en reflectie. Zen en ikigai Tijd nemen om te reflecteren hoort van oudsher bij de Japanse levensgedachte. Naast het tot rust komen – bekend als ‘zen’ – verovert nu ook ‘ikigai’ onze streken: het nadenken over de reden van je bestaan en wat jou gelukkig maakt. In onze hedendaagse, gehaaste levensstijl spreekt dat gegeven heel sterk aan. Nu vinden deze elementen ook hun weg naar onze interieurs, met tactiele details, rustige kleuren en pure materialen zoals hout en bamboe. Gezonde levensstijl Met deze trend komt opnieuw de nadruk te liggen op een gezonde levensstijl. Japandi is een betoog voor meer focus op kwaliteit in plaats van kwantiteit. Beweging, een gezond dieet, veel daglicht, algemeen welbevinden: het totaalplaatje telt. Perfecte imperfectie Ons favoriete ethos uit de Japanse levensfilosofie? Dat is ‘wabi sabi’, wat staat voor ‘de perfecte imperfectie’. Deze filosofie omarmt de vergankelijkheid van schoonheid en drukt een verlangen uit naar vrijheid en ongekunsteldheid. Krom is oké, verweerd is mooi, perfectie is niet langer de norm. Kleuren met durf Na de strakke Scandinavische stijl, met zijn pastelkleuren en lichte tinten, geeft Japandi zijn fiat voor meer durf op het vlak van kleur. Donkere tinten, opvallende contrasten, accenten van zwart en rood: nu mag het allemaal wel. De combinatie van lichte houtkleuren met contrasterende tinten zorgt voor karakter. Japandi op Decovry.com Dit voorjaar brengt Decovry.com unieke ontwerpen samen onder het thema ‘Japandi’. Jonge ontwerpers en designers met een verhaal schuiven er hun nieuwste stuks naar voren en tonen aan dat zen en ikigai de invloeden zijn waar onze levens op dit moment nood aan hebben.





    20-04-2018 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    19-04-2018
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.L'histoire de Louise ... Black & white
    Staan de koffers al klaar maar blijf je eeuwig twijfelen? L'Histoire de Louise by e5 mode gaat voor eenvoud. Een klassieker in de mode, de combinatie tussen zwart en wit, vind je nu ook terug in de hoogzomercollectie. Het straalt zowel elegantie als vrouwelijkheid uit en is daarom dus perfect om de zomer door te komen. Een fashion faux-pas is echt niet meer aan de orde!





    19-04-2018 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.L'histoire de Louise by e5 mode: Denim
    Jeans op jeans, een denim detail, ... alles is mogelijk dankzij de nieuwe collectie van L'histoire de Louise by e5 mode. Jeans is een musthave deze zomer die je perfect kan combineren met een bovenstuk in een andere stof, waardoor je net wat meer opvalt in de menigte.







    19-04-2018 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    18-04-2018
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Woody fashion bodywear
    De ondergoedcollectie voor de jeugd van 2 tot 16 jaar kleurt zich in de seizoenstinten, wat uitnodigt tot een coole mix & match van singlets, T-shirts en slips in strepen en effen modellen voor de jongens. Nieuw in de collectie is het W-vormig logomotief dat ook opduikt in de Boyzzz collectie. De meisjes hebben de keuze tussen effen, gestreepte en bedrukte modellen met het bekende oogjesmotief, afgewerkt met een contrasterend biesje. Hier reiken de modellen van topjes, hemdjes en eerste behaatjes tot drie slipmodellen





    18-04-2018 om 10:40 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 1/5 - (2 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.La redoute collections - bruidskledij

    Voor 'fashionable brides on a budget' is er de nieuwe bruidscollectie van La Redoute. Gedurfd kort, klassiek in kant, edgy met ontblote schouder, bohemian lang of schattig in tutu. De prachtige, hedendaagse jurken en schoenen zijn perfect voor een trouwdag, maar hoeven daarna niet voor eeuwig in de kast te belanden. Met een casual schoen eronder, tover je ze zo om tot een luchtige, zomerse jurk.









    18-04-2018 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 1/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Team van 7 wereldberoemde koks drukt stempel ...

    Team van 7 wereldberoemde chef-koks drukt stempel op culinaire ervaringen aan boord Holland America Line

     

    Holland America Line bouwt verder op de expertise van de zeven leden van award winnende culinaire team (Culinary Council) door elke chef verantwoordelijk te maken voor een specifieke dinerervaring aan boord. Doel: de kwaliteit naar een nog hoger niveau te brengen. De Culinary Council bestaat uit internationaal bekende (sterren)chefs die wereldwijde invloeden samenbrengen in alle eetgelegenheden aan boord.

    De Culinary Council wordt geleid door Holland America Line’s Masterchef Rudi Sodamin. Samen met internationale (sterren)chefs Jonnie Boer, David Burke, Elizabeth Falkner, Andy Matsuda, Ethan Stowell en Jacques Torres vormen zij de Culinary Council. Holland America Line heeft recent ook een samenwerking aangekondigd met wijnexpert James Suckling die de wijnkaarten gaat samenstellen. De bekende mixologist Dale De Groff is verantwoordelijk voor het cocktailmenu.

    “De Culinary Council van Holland America Line bestaat uit ’s werelds grootste autoriteiten op het gebied van eten. Zij beschikken dan ook over veel talent en kennis en de meest voor de hand liggende manier voor ons is om hun expertise te gebruiken en hen te laten focussen op hun specialiteiten binnen onze verschillende culinaire ervaringen,” zegt Orlando Ashford, President van Holland America Line. “Culinaire partners beïnvloeden vaak alleen een restaurant of een gedeelte ervan. Het hebben van zeven wereldklasse chefs geeft ons de mogelijkheid het gehele culinaire aanbod te coveren en van hun passie en creativiteit gebruik te maken zodat alle gasten kunnen genieten van hun gerechten”.

    Rudi Sodamin, Masterchef en voorzitter Culinary Council: Sodamin overziet alle aspecten van het culinaire aanbod aan boord en brengt daarnaast zijn invloed en expertise over bij Rudi’s Sel de Mer. De populaire Franse brasserie is een alleenstaand restaurant op de schepen Koningsdam en de Nieuw Statendam en heeft op andere schepen pop-up edities in het fine dine restaurant, de Pinnacle Grill. Sodamin is geboren in Oostenrijk en opgeleid in Frankrijk. Zijn innovatieve benadering heeft hem tot de meest gelauwerde chef op de wereldzeeën gemaakt.

    Sterrenchef Jonnie Boer biedt ‘Proef De Librije’: Jonnie Boer brengt de smaken van zijn internationaal befaamde sterrenrestaurant, De Librije, aan boord van geselecteerde cruises met speciale ‘Proef De Librije’-avonden in het restaurant de ‘Pinnacle Grill.’ De Librije staat bekend als één van de 50 beste restaurants ter wereld en heeft sinds 2014 elk jaar een driesterren Michelin beoordeling ontvangen.

    David Burke beïnvloedt Pinnacle Grill menu: Als vooraanstaande pionier van een unieke, moderne Amerikaanse keuken en een meester in Franse culinaire technieken, wil Burke verder gaan met het verbeteren van het menu in de Pinnacle Grill door moderne smaken en nieuwe signatuurgerechten toe te voegen. Burke is restauranthouder en schrijver van kookboeken. David Burke was te zien in ‘Iron Chef America’ en ‘Top Chef Masters’.

    Elizabeth Falkner introduceert lichtere gerechten: Falkner, een terugkerend jurylid en deelnemer op het Food Network, introduceert een reeks van nieuwe, lichtere gerechten bij alle eetgelegenheden op de vloot. Ze juicht het toe als mensen en chefs meer als een atleet gaan denken en koken om fit te blijven. Falkner bereidt zowel hartige, zoete, traditionele als moderne gerechten.

    Andy Matsuda verantwoordelijk voor top sushi trends en technieken: Het nieuwste lid van de Culinary Council is Andy Matsuda. Matsuda gaat zowel het sushi aanbod in de Lido Market als het sushi menu in het Aziatische Tamarind restaurant verzorgen. Matsuda’s creaties zijn te zien in Nami Sushi, de nieuwe sushi bar aan boord van Nieuw Statendam dat onderdeel is van Tamarind. De Japanse chef loopt voorop met sushi trends en technieken. Op Matsuda’s Sushi Chef instituut in Los Angeles, Californië, leert hij ambitieuze chefs en professionals over sushi en de Japanse keuken.

    Ethan Stowell viert de smaken van het Pacifische Noordwesten: Stowell, die onlangs aan de Culinary Council is toegevoegd, brengt de unieke smaken van Alaska en het Pacifische Noordwesten aan boord. Stowell staat ook bekend om zijn pasta’s en Italiaanse gerechten en gaat een aantal nieuwe recepten introduceren bij New York Pizza en op de Lido Market op alle schepen. De chef-kok is verkozen als een van de Beste Nieuwe Chef All-Stars in 2013.

    Jacques Torres’ chocolade lekkernijen : Als wereldberoemde chocolatier, beter bekend als ‘Mr. Chocolate’, gaat Torres bijzondere chocolade desserts bedenken voor de restaurants en is hij ook verantwoordelijk voor de ‘Chocolate Surprise Dessert Parade’ die plaatsvindt op de laatste gala avond van elke cruise. Torres was hoofd van de banketbakkerij van het legendarische Le Cirque in New York. Daarna opende hij een chocoladefabriek en winkels in heel New York.

    Voor meer informatie en boekingen ga naar de website www.HollandAmerica.com









    18-04-2018 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    17-04-2018
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Sleeplife : Touch of Bourbon

    Fan van subtiele luxe? Het betere borduurwerk is back! Wij zijn alvast helemaal gewonnen voor de fijne, satijnen bies. Die geeft je dekbedovertrek en kussensloop net dat tikje meer uitstraling. Noem het verfijnd. Noem het klassevol. Maar noem het allesbehalve bombastisch. Zo oogt het Bourdon-bedlinnen van Sleeplife® stijlvol in elke slaapkamer. Of je nu een klassiek landelijk interieur dan wel en een strak design verkiest.

    Producteigenschappen: • wasbaar op 60°C - • 100% katoensatijn - • geschikt voor de droogtrommel (licht programma) - • handige flessenhals-instopstrook - • inclusief 1 kussensloop (bij eenpersoonsdekbed - 140 en 160 cm - of 2 kussenslopen (bij tweepersoonsdekbed - vanaf 240 cm)

    Verkrijgbaar in: parelgrijs met muisgrijze bourdon en wit met taupe bourdon





    17-04-2018 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Plage du Sud: ocean Waves

    Team Ocean is klaar om aan boord te gaan! Blauw, groen en wit zijn de belangrijkste principes in deze oceanische droom. Deze zwemkleding en bikini's zijn perfect voor die kristalheldere strandkusten en exotische cocktails waar je de hele winter over hebt gedroomd! Van een minimalistisch tot een meer volledig dekkende look, met Plage du Sud straal je helemaal!

     

     







    17-04-2018 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    16-04-2018
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.LolaLiza - kids ss18

     

    Watermeloenen, roze flamingo's en fleurige bloemen : het zomert in de meisjescollectie van LolaLiza. Tops en t-shirts met ludieke slogans en prints zorgen voor een flinke dosis fun.











    16-04-2018 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)


    Archief per week
  • 25/11-01/12 2024
  • 18/11-24/11 2024
  • 11/11-17/11 2024
  • 04/11-10/11 2024
  • 28/10-03/11 2024
  • 21/10-27/10 2024
  • 14/10-20/10 2024
  • 07/10-13/10 2024
  • 30/09-06/10 2024
  • 23/09-29/09 2024
  • 16/09-22/09 2024
  • 09/09-15/09 2024
  • 02/09-08/09 2024
  • 26/08-01/09 2024
  • 19/08-25/08 2024
  • 12/08-18/08 2024
  • 05/08-11/08 2024
  • 29/07-04/08 2024
  • 22/07-28/07 2024
  • 15/07-21/07 2024
  • 08/07-14/07 2024
  • 01/07-07/07 2024
  • 24/06-30/06 2024
  • 17/06-23/06 2024
  • 10/06-16/06 2024
  • 03/06-09/06 2024
  • 27/05-02/06 2024
  • 20/05-26/05 2024
  • 13/05-19/05 2024
  • 06/05-12/05 2024
  • 29/04-05/05 2024
  • 22/04-28/04 2024
  • 15/04-21/04 2024
  • 08/04-14/04 2024
  • 01/04-07/04 2024
  • 25/03-31/03 2024
  • 18/03-24/03 2024
  • 11/03-17/03 2024
  • 04/03-10/03 2024
  • 26/02-03/03 2024
  • 19/02-25/02 2024
  • 12/02-18/02 2024
  • 05/02-11/02 2024
  • 29/01-04/02 2024
  • 22/01-28/01 2024
  • 15/01-21/01 2024
  • 08/01-14/01 2024
  • 01/01-07/01 2024
  • 25/12-31/12 2023
  • 18/12-24/12 2023
  • 11/12-17/12 2023
  • 04/12-10/12 2023
  • 27/11-03/12 2023
  • 20/11-26/11 2023
  • 13/11-19/11 2023
  • 06/11-12/11 2023
  • 30/10-05/11 2023
  • 23/10-29/10 2023
  • 16/10-22/10 2023
  • 09/10-15/10 2023
  • 02/10-08/10 2023
  • 25/09-01/10 2023
  • 18/09-24/09 2023
  • 11/09-17/09 2023
  • 04/09-10/09 2023
  • 28/08-03/09 2023
  • 21/08-27/08 2023
  • 14/08-20/08 2023
  • 07/08-13/08 2023
  • 31/07-06/08 2023
  • 24/07-30/07 2023
  • 17/07-23/07 2023
  • 10/07-16/07 2023
  • 03/07-09/07 2023
  • 26/06-02/07 2023
  • 19/06-25/06 2023
  • 12/06-18/06 2023
  • 05/06-11/06 2023
  • 29/05-04/06 2023
  • 22/05-28/05 2023
  • 15/05-21/05 2023
  • 08/05-14/05 2023
  • 01/05-07/05 2023
  • 24/04-30/04 2023
  • 17/04-23/04 2023
  • 10/04-16/04 2023
  • 03/04-09/04 2023
  • 27/03-02/04 2023
  • 20/03-26/03 2023
  • 13/03-19/03 2023
  • 06/03-12/03 2023
  • 27/02-05/03 2023
  • 20/02-26/02 2023
  • 13/02-19/02 2023
  • 06/02-12/02 2023
  • 30/01-05/02 2023
  • 23/01-29/01 2023
  • 16/01-22/01 2023
  • 09/01-15/01 2023
  • 02/01-08/01 2023
  • 25/12-31/12 2023
  • 19/12-25/12 2022
  • 12/12-18/12 2022
  • 05/12-11/12 2022
  • 28/11-04/12 2022
  • 21/11-27/11 2022
  • 14/11-20/11 2022
  • 07/11-13/11 2022
  • 31/10-06/11 2022
  • 24/10-30/10 2022
  • 17/10-23/10 2022
  • 10/10-16/10 2022
  • 03/10-09/10 2022
  • 26/09-02/10 2022
  • 19/09-25/09 2022
  • 12/09-18/09 2022
  • 05/09-11/09 2022
  • 29/08-04/09 2022
  • 22/08-28/08 2022
  • 15/08-21/08 2022
  • 08/08-14/08 2022
  • 01/08-07/08 2022
  • 25/07-31/07 2022
  • 18/07-24/07 2022
  • 11/07-17/07 2022
  • 04/07-10/07 2022
  • 27/06-03/07 2022
  • 20/06-26/06 2022
  • 13/06-19/06 2022
  • 06/06-12/06 2022
  • 30/05-05/06 2022
  • 23/05-29/05 2022
  • 16/05-22/05 2022
  • 09/05-15/05 2022
  • 02/05-08/05 2022
  • 25/04-01/05 2022
  • 18/04-24/04 2022
  • 11/04-17/04 2022
  • 04/04-10/04 2022
  • 28/03-03/04 2022
  • 21/03-27/03 2022
  • 14/03-20/03 2022
  • 07/03-13/03 2022
  • 28/02-06/03 2022
  • 21/02-27/02 2022
  • 14/02-20/02 2022
  • 07/02-13/02 2022
  • 31/01-06/02 2022
  • 24/01-30/01 2022
  • 17/01-23/01 2022
  • 10/01-16/01 2022
  • 03/01-09/01 2022
  • 26/12-01/01 2023
  • 13/12-19/12 2021
  • 06/12-12/12 2021
  • 29/11-05/12 2021
  • 22/11-28/11 2021
  • 15/11-21/11 2021
  • 08/11-14/11 2021
  • 01/11-07/11 2021
  • 25/10-31/10 2021
  • 18/10-24/10 2021
  • 11/10-17/10 2021
  • 04/10-10/10 2021
  • 27/09-03/10 2021
  • 20/09-26/09 2021
  • 13/09-19/09 2021
  • 06/09-12/09 2021
  • 30/08-05/09 2021
  • 23/08-29/08 2021
  • 16/08-22/08 2021
  • 09/08-15/08 2021
  • 02/08-08/08 2021
  • 26/07-01/08 2021
  • 19/07-25/07 2021
  • 12/07-18/07 2021
  • 05/07-11/07 2021
  • 28/06-04/07 2021
  • 21/06-27/06 2021
  • 14/06-20/06 2021
  • 07/06-13/06 2021
  • 31/05-06/06 2021
  • 24/05-30/05 2021
  • 17/05-23/05 2021
  • 10/05-16/05 2021
  • 03/05-09/05 2021
  • 26/04-02/05 2021
  • 19/04-25/04 2021
  • 12/04-18/04 2021
  • 05/04-11/04 2021
  • 29/03-04/04 2021
  • 22/03-28/03 2021
  • 15/03-21/03 2021
  • 08/03-14/03 2021
  • 01/03-07/03 2021
  • 22/02-28/02 2021
  • 15/02-21/02 2021
  • 08/02-14/02 2021
  • 01/02-07/02 2021
  • 25/01-31/01 2021
  • 18/01-24/01 2021
  • 11/01-17/01 2021
  • 04/01-10/01 2021
  • 28/12-03/01 2027
  • 07/12-13/12 2020
  • 30/11-06/12 2020
  • 23/11-29/11 2020
  • 16/11-22/11 2020
  • 09/11-15/11 2020
  • 02/11-08/11 2020
  • 26/10-01/11 2020
  • 19/10-25/10 2020
  • 12/10-18/10 2020
  • 05/10-11/10 2020
  • 28/09-04/10 2020
  • 21/09-27/09 2020
  • 14/09-20/09 2020
  • 07/09-13/09 2020
  • 31/08-06/09 2020
  • 24/08-30/08 2020
  • 17/08-23/08 2020
  • 10/08-16/08 2020
  • 03/08-09/08 2020
  • 27/07-02/08 2020
  • 20/07-26/07 2020
  • 13/07-19/07 2020
  • 06/07-12/07 2020
  • 29/06-05/07 2020
  • 22/06-28/06 2020
  • 15/06-21/06 2020
  • 08/06-14/06 2020
  • 01/06-07/06 2020
  • 25/05-31/05 2020
  • 18/05-24/05 2020
  • 11/05-17/05 2020
  • 04/05-10/05 2020
  • 27/04-03/05 2020
  • 20/04-26/04 2020
  • 13/04-19/04 2020
  • 06/04-12/04 2020
  • 30/03-05/04 2020
  • 23/03-29/03 2020
  • 16/03-22/03 2020
  • 09/03-15/03 2020
  • 02/03-08/03 2020
  • 24/02-01/03 2020
  • 17/02-23/02 2020
  • 10/02-16/02 2020
  • 03/02-09/02 2020
  • 27/01-02/02 2020
  • 20/01-26/01 2020
  • 13/01-19/01 2020
  • 06/01-12/01 2020
  • 30/12-05/01 2020
  • 16/12-22/12 2019
  • 09/12-15/12 2019
  • 02/12-08/12 2019
  • 18/11-24/11 2019
  • 11/11-17/11 2019
  • 04/11-10/11 2019
  • 28/10-03/11 2019
  • 21/10-27/10 2019
  • 14/10-20/10 2019
  • 07/10-13/10 2019
  • 30/09-06/10 2019
  • 23/09-29/09 2019
  • 16/09-22/09 2019
  • 09/09-15/09 2019
  • 02/09-08/09 2019
  • 26/08-01/09 2019
  • 19/08-25/08 2019
  • 12/08-18/08 2019
  • 05/08-11/08 2019
  • 29/07-04/08 2019
  • 22/07-28/07 2019
  • 15/07-21/07 2019
  • 08/07-14/07 2019
  • 01/07-07/07 2019
  • 24/06-30/06 2019
  • 17/06-23/06 2019
  • 10/06-16/06 2019
  • 03/06-09/06 2019
  • 27/05-02/06 2019
  • 20/05-26/05 2019
  • 13/05-19/05 2019
  • 06/05-12/05 2019
  • 29/04-05/05 2019
  • 22/04-28/04 2019
  • 15/04-21/04 2019
  • 08/04-14/04 2019
  • 01/04-07/04 2019
  • 25/03-31/03 2019
  • 18/03-24/03 2019
  • 11/03-17/03 2019
  • 04/03-10/03 2019
  • 25/02-03/03 2019
  • 18/02-24/02 2019
  • 11/02-17/02 2019
  • 04/02-10/02 2019
  • 28/01-03/02 2019
  • 21/01-27/01 2019
  • 14/01-20/01 2019
  • 07/01-13/01 2019
  • 31/12-06/01 2019
  • 24/12-30/12 2018
  • 17/12-23/12 2018
  • 10/12-16/12 2018
  • 03/12-09/12 2018
  • 26/11-02/12 2018
  • 19/11-25/11 2018
  • 12/11-18/11 2018
  • 05/11-11/11 2018
  • 29/10-04/11 2018
  • 22/10-28/10 2018
  • 15/10-21/10 2018
  • 08/10-14/10 2018
  • 01/10-07/10 2018
  • 24/09-30/09 2018
  • 17/09-23/09 2018
  • 10/09-16/09 2018
  • 03/09-09/09 2018
  • 27/08-02/09 2018
  • 20/08-26/08 2018
  • 13/08-19/08 2018
  • 06/08-12/08 2018
  • 30/07-05/08 2018
  • 23/07-29/07 2018
  • 16/07-22/07 2018
  • 09/07-15/07 2018
  • 30/04-06/05 2018
  • 23/04-29/04 2018
  • 16/04-22/04 2018
  • 09/04-15/04 2018
  • 02/04-08/04 2018
  • 26/03-01/04 2018
  • 19/03-25/03 2018
  • 12/03-18/03 2018
  • 05/03-11/03 2018
  • 26/02-04/03 2018
  • 19/02-25/02 2018
  • 12/02-18/02 2018
  • 05/02-11/02 2018
  • 29/01-04/02 2018
  • 22/01-28/01 2018
  • 15/01-21/01 2018
  • 08/01-14/01 2018
  • 01/01-07/01 2018
  • 25/12-31/12 2017
  • 18/12-24/12 2017
  • 11/12-17/12 2017
  • 04/12-10/12 2017
  • 27/11-03/12 2017
  • 20/11-26/11 2017
  • 13/11-19/11 2017
  • 06/11-12/11 2017
  • 30/10-05/11 2017
  • 23/10-29/10 2017
  • 16/10-22/10 2017
  • 09/10-15/10 2017
  • 02/10-08/10 2017
  • 25/09-01/10 2017
  • 18/09-24/09 2017
  • 11/09-17/09 2017
  • 04/09-10/09 2017
  • 28/08-03/09 2017
  • 21/08-27/08 2017
  • 14/08-20/08 2017
  • 07/08-13/08 2017
  • 31/07-06/08 2017
  • 24/07-30/07 2017
  • 17/07-23/07 2017
  • 10/07-16/07 2017
  • 03/07-09/07 2017
  • 26/06-02/07 2017
  • 19/06-25/06 2017
  • 12/06-18/06 2017
  • 05/06-11/06 2017
  • 29/05-04/06 2017
  • 22/05-28/05 2017
  • 15/05-21/05 2017
  • 08/05-14/05 2017
  • 01/05-07/05 2017
  • 24/04-30/04 2017
  • 17/04-23/04 2017
  • 10/04-16/04 2017
  • 03/04-09/04 2017
  • 27/03-02/04 2017
  • 20/03-26/03 2017
  • 13/03-19/03 2017
  • 06/03-12/03 2017
  • 27/02-05/03 2017
  • 20/02-26/02 2017
  • 13/02-19/02 2017
  • 06/02-12/02 2017
  • 30/01-05/02 2017
  • 23/01-29/01 2017
  • 16/01-22/01 2017
  • 09/01-15/01 2017
  • 02/01-08/01 2017
  • 25/12-31/12 2017
  • 19/12-25/12 2016
  • 12/12-18/12 2016
  • 05/12-11/12 2016
  • 28/11-04/12 2016
  • 21/11-27/11 2016
  • 14/11-20/11 2016
  • 07/11-13/11 2016
  • 31/10-06/11 2016
  • 24/10-30/10 2016
  • 17/10-23/10 2016
  • 10/10-16/10 2016
  • 03/10-09/10 2016
  • 26/09-02/10 2016
  • 19/09-25/09 2016
  • 12/09-18/09 2016
  • 05/09-11/09 2016
  • 29/08-04/09 2016
  • 22/08-28/08 2016
  • 15/08-21/08 2016
  • 08/08-14/08 2016
  • 01/08-07/08 2016
  • 25/07-31/07 2016
  • 18/07-24/07 2016
  • 11/07-17/07 2016
  • 04/07-10/07 2016
  • 27/06-03/07 2016
  • 20/06-26/06 2016
  • 13/06-19/06 2016
  • 06/06-12/06 2016
  • 30/05-05/06 2016
  • 23/05-29/05 2016
  • 16/05-22/05 2016
  • 09/05-15/05 2016
  • 02/05-08/05 2016
  • 25/04-01/05 2016
  • 18/04-24/04 2016
  • 11/04-17/04 2016
  • 04/04-10/04 2016
  • 28/03-03/04 2016
  • 21/03-27/03 2016
  • 14/03-20/03 2016
  • 07/03-13/03 2016
  • 29/02-06/03 2016
  • 22/02-28/02 2016
  • 15/02-21/02 2016
  • 08/02-14/02 2016
  • 01/02-07/02 2016
  • 25/01-31/01 2016
  • 18/01-24/01 2016
  • 11/01-17/01 2016
  • 04/01-10/01 2016
  • 28/12-03/01 2021
  • 21/12-27/12 2015
  • 14/12-20/12 2015
  • 07/12-13/12 2015
  • 30/11-06/12 2015
  • 23/11-29/11 2015
  • 16/11-22/11 2015
  • 09/11-15/11 2015
  • 02/11-08/11 2015
  • 26/10-01/11 2015
  • 19/10-25/10 2015
  • 12/10-18/10 2015
  • 05/10-11/10 2015
  • 28/09-04/10 2015
  • 21/09-27/09 2015
  • 14/09-20/09 2015
  • 07/09-13/09 2015
  • 31/08-06/09 2015
  • 24/08-30/08 2015
  • 17/08-23/08 2015
  • 10/08-16/08 2015
  • 03/08-09/08 2015
  • 27/07-02/08 2015
  • 20/07-26/07 2015
  • 13/07-19/07 2015
  • 06/07-12/07 2015
  • 29/06-05/07 2015
  • 22/06-28/06 2015
  • 15/06-21/06 2015
  • 08/06-14/06 2015
  • 01/06-07/06 2015
  • 25/05-31/05 2015
  • 18/05-24/05 2015
  • 11/05-17/05 2015
  • 04/05-10/05 2015
  • 27/04-03/05 2015
  • 20/04-26/04 2015
  • 13/04-19/04 2015
  • 06/04-12/04 2015
  • 30/03-05/04 2015
  • 23/03-29/03 2015
  • 16/03-22/03 2015
  • 09/03-15/03 2015
  • 02/03-08/03 2015
  • 23/02-01/03 2015
  • 16/02-22/02 2015
  • 09/02-15/02 2015
  • 02/02-08/02 2015
  • 26/01-01/02 2015
  • 19/01-25/01 2015
  • 12/01-18/01 2015
  • 05/01-11/01 2015
  • 29/12-04/01 2015
  • 22/12-28/12 2014
  • 15/12-21/12 2014
  • 08/12-14/12 2014
  • 01/12-07/12 2014
  • 24/11-30/11 2014
  • 17/11-23/11 2014
  • 10/11-16/11 2014
  • 03/11-09/11 2014
  • 27/10-02/11 2014
  • 20/10-26/10 2014
  • 13/10-19/10 2014
  • 06/10-12/10 2014
  • 29/09-05/10 2014
  • 22/09-28/09 2014
  • 15/09-21/09 2014
  • 08/09-14/09 2014
  • 01/09-07/09 2014
  • 25/08-31/08 2014
  • 18/08-24/08 2014
  • 11/08-17/08 2014
  • 04/08-10/08 2014
  • 28/07-03/08 2014
  • 21/07-27/07 2014
  • 14/07-20/07 2014
  • 07/07-13/07 2014
  • 30/06-06/07 2014
  • 23/06-29/06 2014
  • 16/06-22/06 2014
  • 09/06-15/06 2014
  • 02/06-08/06 2014
  • 26/05-01/06 2014
  • 19/05-25/05 2014
  • 12/05-18/05 2014
  • 05/05-11/05 2014
  • 28/04-04/05 2014
  • 21/04-27/04 2014
  • 14/04-20/04 2014
  • 07/04-13/04 2014
  • 31/03-06/04 2014
  • 24/03-30/03 2014
  • 17/03-23/03 2014
  • 10/03-16/03 2014
  • 03/03-09/03 2014
  • 24/02-02/03 2014
  • 17/02-23/02 2014
  • 10/02-16/02 2014
  • 03/02-09/02 2014
  • 27/01-02/02 2014
  • 20/01-26/01 2014
  • 13/01-19/01 2014
  • 06/01-12/01 2014
  • 30/12-05/01 2014
  • 14/11-20/11 2011
  • 20/12-26/12 2010
  • 13/12-19/12 2010
  • 06/12-12/12 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 09/02-15/02 2009
  • 19/01-25/01 2009
  • 24/11-30/11 2008
  • 13/10-19/10 2008
  • 06/10-12/10 2008
  • 29/09-05/10 2008
  • 28/07-03/08 2008
  • 07/07-13/07 2008
  • 31/03-06/04 2008
  • 11/02-17/02 2008
  • 04/02-10/02 2008
  • 28/01-03/02 2008
  • 14/01-20/01 2008
  • 10/12-16/12 2007
  • 03/12-09/12 2007
  • 26/11-02/12 2007
  • 19/11-25/11 2007
  • 12/11-18/11 2007
  • 05/11-11/11 2007
  • 29/10-04/11 2007
  • 22/10-28/10 2007
  • 08/10-14/10 2007
  • 01/10-07/10 2007
  • 17/09-23/09 2007
  • 03/09-09/09 2007
  • 27/08-02/09 2007
  • 20/08-26/08 2007
  • 13/08-19/08 2007
  • 06/08-12/08 2007
  • 30/07-05/08 2007
  • 16/07-22/07 2007
  • 09/07-15/07 2007
  • 25/06-01/07 2007
  • 18/06-24/06 2007
  • 11/06-17/06 2007
  • 04/06-10/06 2007
  • 28/05-03/06 2007
  • 14/05-20/05 2007
  • 02/04-08/04 2007
  • 12/03-18/03 2007
  • 05/03-11/03 2007
  • 26/02-04/03 2007
  • 19/02-25/02 2007
  • 12/02-18/02 2007
  • 29/01-04/02 2007
  • 25/12-31/12 2006
  • 18/12-24/12 2006
  • 11/12-17/12 2006
  • 04/12-10/12 2006
  • 27/11-03/12 2006
  • 20/11-26/11 2006
  • 13/11-19/11 2006
  • 06/11-12/11 2006
  • 23/10-29/10 2006
  • 09/10-15/10 2006
  • 25/09-01/10 2006
  • 04/09-10/09 2006
  • 28/08-03/09 2006
  • 31/07-06/08 2006
  • 10/07-16/07 2006
  • 19/06-25/06 2006
  • 05/06-11/06 2006
  • 29/05-04/06 2006
  • 27/03-02/04 2006
  • 20/03-26/03 2006
  • 13/03-19/03 2006
  • 28/11-04/12 -0001

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !


    Blog tegen de regels? Meld het ons!
    Gratis blog op http://blog.seniorennet.be - SeniorenNet Blogs, eenvoudig, gratis en snel jouw eigen blog!