Inhoud blog
  • BR03 White steel & Gold
  • Kunstenares Julie Loeckx
  • Interhome ondersteunt trouwers
  • MSC Yacht club
  • Corendon start met eigen vluchten naar Bonair
  • Josh V opent allereerste brandstore
  • Bourgondië op een andere manier ontdekken
  • Musthaves voor de zomer
  • CKS SS24
  • Van een koffiedate tot ...
  • Yiko collectie
  • Le monde est-il 'comic'
  • 111 jaar VZUG
  • Muyu collectie
  • Litouwse tradities
  • Quick-Step make-ôver
  • All-over natuursteen
  • Terug naar school
  • Betoverende elegantie
  • Aalto tafels en banken
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    wozani
    restaurants
    30-12-2020
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Guess jeans goes back to the roots

    GUESS JEANS SS21

    This summer heralds a collection of iconic, ultra-summery pieces that are fresh off the beach. Drawing on timeless GUESS DNA, this season sees a return to the roots with key looks inspired by memorable campaigns and defining GUESS style. Laidback yet ultra-glam, GUESS girls make a statement in pastel, feminine looks with flattering silhouettes and flirty ruffles, before setting off on a summer road trip.

    Ocean Drive

    Escape to Miami with this playful and feminine line of pin-up inspired, sexy silhouettes that mix & match with on-trend denim to create fun, confident looks. Ditsy florals contrast with gingham, micro and macro dots, for an ideal iconic look. Ruffles add movement to fitted cuts and flattering waists, while a palette of pastels enhances confident red, black and white tones for an artist twist.

    Mojave Desert

    It’s time for a road trip! A spirit of adventure sparkles throughout this sexy array of romantic, retro-inspired pieces. Animalier prints work alongside tie die and tropical prints, while crayon flower and lovely roses prints add a dreamy vintage appeal. On the road, denim is queen with bleached jeans, white denim and summer sand tones. Cut-out embroideries, macramé and broderie anglaise make for an eclectic mix of texture, while vintage desert tees add a relaxed touch. Sun-kissed pinks yellow and sun-faded black complement an earthy palette.

    Guess Islands

    Summer is truly here, thanks to this energetic line filled with surf and good-vibes. The ultimate beach party look, complete with bold prints, flirty mini dresses and 70’s surfer-style touches. Effortlessly sexy silhouettes with cropped legs, mini shorts, loose frills and casual flowing skirts are boosted with Hawaiian prints, alongside jungle and flamingo touches. Vitaminic tones of blue play with jelly pink, orange and pop yellow for a tropical color code.















    30-12-2020 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Vilebrequin - Fireworks collection

    Het beste cadeau: amusement!

    2020 was een onvergetelijk jaar (hoewel we het toch heel graag wél snel zouden willen vergeten!). Laat ons tijdens de eindejaarsfeesten onze zorgen toch even opzijzetten en teruggrijpen naar een fantastische traditie: vuurwerk! Dit jaar zullen we daar misschien niet op de traditionele manier van kunnen genieten, maar bij Vilebrequin verwennen we toch graag onze naasten met een origineel geschenk: vuurwerkswimwear voor de hele familie!

    Kijk, Papa, een schildpad!

    Weinig dingen zijn spectaculairder dan vuurwerk, of het moest het onderwaterleven zijn. De uitermate creatieve afdeling pyrotechniek van Vilebrequin heeft zich helemaal laten gaan met kleurige zeesterren, schelpen, krabben en zeeschildpadden, die je vaste compagnon worden van Sydney tot Rio. Of op dat geheime vakantieoord waar je je zo thuis voelt. De limited edition gifts van Vilebrequin zijn gemaakt voor dat speciale moment op die speciale dag, wanneer we willen tonen hoeveel we van elkaar houden. En voor de herinnering daaraan, elke keer we weer in het zwembad of de zee duiken. Het klapstuk? Prachtige hemden met uitzonderlijke prints. Alles kan en alles mag!

    Wat een uniek cadeau!

    Kijk hoe hij straalt bij het ontvangen van dit exclusieve cadeau. Deze geborduurde zwemshort werd door Vilebrequin afgewerkt met details in massief zilver! Geef dit jaar eens een leuk swimwearartikel cadeau. Vilebrequin: jouw vuurwerkmaker sinds 1971.

    Supersnel bestelbaar en leverbaar online en verkrijgbaar in een wereldwijde selectie van Vilebrequin-boetieks. Reserveer vanaf vandaag een afspraak voor je cadeaushopping op www.vilebrequin.com.

    Na bijna 50 jaar non-stop zomergevoel heeft Vilebrequin zich nog nooit zo jong gevoeld als vandaag. Dat is ook weinig verbazend, want plezier, openmindedness en de charme van het St-Tropez van de seventies maken deel uit van het DNA van het merk. Vilebrequin straalt voor altijd jeugdigheid uit: het huis heeft zich dan ook toegelegd op het design van speelse badkledij met een uitzonderlijke pasvorm en houdt nooit op zichzelf heruit te vinden. Met zijn swimwearcollecties voor heren, dames en kinderen en de bijhorende prêt-à-porter en accessoires, heeft Vilebrequin de vakantiespirit tot een way of life verheven. Vanaf zijn ontstaan al ontwerpt het huis op een duurzame manier innovatieve collecties met een grote impact op het vakantiegevoel en niet op de oceanen van deze planeet.









    30-12-2020 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    29-12-2020
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.The dreamiest looks and gifts for Valentine

    What's not to love about February 14th?

    A new year, a new Valentine's Day. Whether you love or hate the holiday, it's another reason to celebrate and break out of your routine. Forget about cheesy hearts and obvious gifts, we've gone with some classy and stylish looks, as well as original jewelry.

    Fashion : Make sure you feel your best on the day that revolves around love, because self-love is key. Whether that means a comfortable ensemble or a dashing dress, is up to you. Or how about gifting that special someone a gorgeous pair of heels or that stunning bag they have been longing for.

    Jewelry :You can never go wrong with a piece of jewelry that is timeless and elegant. Let your key piece of choice do the the talking. You can definitely find that special accessory at Lore Van Keer, with the Arven collection. This line, that revolves around leaving your mark on life and others, can be customized with the Arven alphabet and is unisex.

    ARVEN collection by Lore Van Keer : One up the luxe? Then the 'In Gold' collection by Lore Van Keer will certainly stun your loved one. These geometric shapes, made out of 18k gold, put an original twist on classic designs.

    In Gold collection by Lore Van Keer : Or amplify your special bond with the 'Unity' collection by Diamanti Per Tutti and Sarah Zhuang. When different shapes like circles, triangles and squares are put together, they might not seem to fit at first. But just like with people - all different and unique in their own way - they somehow end up complementing each other, and become beautiful in harmony.

    Gifts : Get creative and gift your loved one something that is nice (or naughty) and original, whether it be stunning lingerie or a fun set of bedding, to get cosy in.

    Food

    No need to cheat on Valentine's Day. With new Belgian foodbrand OKONO, you can splurge on chocolate, without the slightest need to feel guilty. Their chocolate has no sugars and as few carbohydrates as possible, but are full of flavor. They are also vegan, as well as lactose and glutenfree.

    If you're craving something even sweeter, Belgian foodbrand Niamh has got you covered. With Niamh you can very easily bake all sorts of goodness, to satisfy that sweet tooth of yours.











    29-12-2020 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    28-12-2020
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Tod's eyewear spring/summer 2021

    Tod’s stelt haar nieuwe Lente/ Zomer 2020/21 collectie brillen voor rond twee thema’s: Het eerste thema is Iconic, en valt op door monturen met details in leer. Het stikken, een kostbare techniek die volledig met de hand wordt uitgevoerd door Italiaanse vaklui en voorbehouden is voor de vrouwencollectie, en het vlechten, een artisanale techniek van het vlechten van leren gekleurde draden om het artisanale karakter van elk product te personaliseren en versterken.

    Het thema timeless herbepaalt schoonheid uit het verleden in een moderne versie aan de hand van monturen met een retro stijl voor een tijdloze elegantie en de iconische T in metaal.

    Het wordt gekenmerkt door een vintage geest en dit met een selectie kostbare en moderne materialen, geïnspireerd door de luxe van Tod’s. Deze nieuwe eyewear collectie herneemt de iconische T Timeless maar in een grotere versie. Een perfect detail dat onmiddellijk het merk aangeeft en ook terugkeert in alle nieuwe collecties van Tod’s accessoires.







    28-12-2020 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    27-12-2020
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Tom Ford eyewear spring/summer2021

    De nieuwe Lente/ Zomer Tom Ford eyewear collectie valt op door haar genereuze volumes en duidelijk profiel, met inspiratie uit de jaren 50 en 70. De modellen springen in het oog door de combinatie van acetaat en metaal, voor unieke en onmiddellijk herkenbare silhouetten.

    Bij de voorgestelde modellen iconische details en concepten zoals het « T » logo in metaal op de voorkant, het bekende oneindigheidsteken, alsook monturen die bestsellers zijn geworden en nu worden herzien in nieuwe kleurpaletten volgens de laatste trends.

    De monturen zijn bedacht volgens twee specifieke concepten: Verfijnd minimalisme : uitgepuurd ontwerp, tijdloze vormen en hoogstaande materialen, en Kostbare combinaties: interessante combinaties van acetaat en metaal, technologische innovaties en verrassende designoplossingen. Bij de optische collectie hebben de monturen Blue Block glazen die oogvermoeidheid verminderen door langdurige blootstelling aan schermen. Deze bijzondere glazen verbeteren het visuele comfort terwijl ze beantwoorden aan de vereisten van een heus mode accessoire. De optische monturen hernemen details en vormen van zonnebrillen, maar ook de tijdloze elegantie van het merk.





    27-12-2020 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Overstock Garden lanceert conceptstore Exterioo

    Op 18 december opende in België de allereerste Exterioo conceptstore in Knokke-Heist. Exterioo Tuinmeubelen is de volledig nieuwe conceptstore van Overstock Garden, waar de kaart van persoonlijke service en beleving wordt getrokken. Hierbij hoort eveneens een gloednieuwe branding. In het voormalige Rik Ruebens-pand op de Natiënlaan 217 start een nieuw tijdperk met buitenleven als focus en dit onder het motto 'Buiten is het betere binnen'.

    Buiten is het betere binnen

    Het werd de zomer waarbij we het buitenleven naar waarde hebben leren schatten. We hebben vele uren buiten doorgebracht en beleefden onze tuin en terras ten volle. Wij Belgen appreciëren ook steeds meer het buitenzijn, net omdat we dat niet altijd kunnen. En dat is ook Overstock Garden niet ontgaan, want met het oog op de lancering van haar nieuwe conceptstore Exterioo haalt het merk meer beleving en een uitgebreide in-store service naar Knokke. “Exterioo is veel meer dan tuinmeubelen alleen”, zegt CEO Dominique Motte. “Het is gestart vanuit een overtuiging dat alles wat binnen kan, leuker en beter wordt als je het buiten doet. Vandaar onze baseline: Buiten is het betere binnen. Als aanvulling bovenop ons e-commerce verhaal kiezen we resoluut voor een nieuw winkelconcept met een ultieme focus op beleving en service, op maat van iedere klant, en dit in een iconisch winkelpand in Knokke-Heist."

    Overstock Garden schakelt met haar kersverse conceptstore Exterioo naar een gloednieuw retailconcept en branding die de volledige lading dekt, want daarin is de naam ‘Overstock Garden’ te beperkt, klinkt het. “We bouwen continu aan een assortiment van betaalbare en kwalitatieve tuinmeubelen binnen verschillende prijsklasses", legt Dominique uit. "We willen in de toekomst als merk mensen inspireren om meer buiten te komen en buiten te leven, want dat is niet alleen gezonder, je wordt er ook vrolijker van.”

    Investeren in België

    ‘Winkelhieren’ werd vorig jaar nog verkozen tot woord van het jaar, en ook dit jaar is nog maar eens gebleken hoe belangrijk het is om lokaal te kopen. Ook Overstock Garden – Exterioo – is een puur Belgisch bedrijf met 22 showroomsin België en één in Nederland. “De komende jaren willen we volop investeren in onze eigen Belgische markt", zegt Dominique. Dat doen we enerzijds met nog andere nieuwe showroomopeningen in 2021 en anderzijds ook door de bouw van een gloednieuw magazijn in de haven van Gent."

    De eerste Exterioo conceptstore zal zich huisvesten in het voormalige Rik Ruebens-pand op de Natiënlaan 217 in Knokke-Heist. Het pand is zeer visibel op de invalsweg naar Knokke-Heist, en ligt vlakbij de vorige winkel van Overstock Garden. “We blijven dus zeer dicht bij onze vorige showroom, maar huizen nu naar een veel ruimer pand om ons assortiment, onze service en onze beleving ten volle te tonen aan élke buitengenieter", licht Dominique toe. "Knokke-Heist is daarvoor de hotspot omdat het dezelfde waarden naar voren schuift. Het is een no-brainer om hier dan ook te investeren.”

    Exterioo - Natiënlaan 217 - 8300 Knokke-Heist - T : 050 62 23 73

    overstockgarden.be

     





    27-12-2020 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    26-12-2020
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Let it snow, let it snow, let it snow

    Snow season is upon us, the days are getting shorter and it's unarguably getting colder. We might not enjoy any après-ski moments for a while, but this shouldn't hold us back from enjoying cozy and warm winter moments in glorious outfits that keep us warm.

     

    Keep yourself warm wherever you go!

    We strongly believe that fashion and functionality could and should blend. The days where coats and jackets minimize your looks are over. Bright colors, comfortable fittings, and innovative fabrics, our brands have got it all. These styles are perfect to pack for a ski/snowboard trip or just for a walk in the park.

    Warm, cute & cozy please!

    Invest in your winter wardrobe by investing in warm and cozy sweaters. We think it's important to feel and look cute during these cool days. Go for a playful, colorful and trendy sweater.

    Go for that little extra!

    During winter, it really is all about the details. A colorful scarf, printed socks, or fluffy earmuffs,... Enough options to go all out this season.















    26-12-2020 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Take me away

    Een nieuwe muze, ‘Marie de verpleegster’, de heldin uit de straat, spreidt haar vleugels onder het potlood van David Carette en op een eigenzinnige, artistieke textiellijn.

    “Demain, il fera jour.”, morgen is weer een dag, maar in afwachting is David Carette, creatief directeur en fotograaf, bedenker van een lijn T-en-sweat-shirts met een optimistische slogan, (weer) verliefd geworden op het internet. Het nieuwe tijdperk dat in 2020 aanbrak, heeft hem verzoend met de rijkdom van de e-stores die altijd, overal toegankelijk zijn. Net zoals de alternatieve merken van het New York van de jaren 1980 dat hem inspireert.

    “Demain, il fera jour.” heeft zijn site gepimpt en komt met een nieuw conceptueel project. Click&Collect is niet meer weg te denken uit de e-commerce – noem het een goed in de markt gezet neo-anglicisme voor de takeaway. En dus verzon David Carette zijn ‘Take Me Away’. Inspiratie haalde hij bij de strakke look van chopsticks. Het narratief van de ‘ronde noedelkom’ uit B-detectives als illustratie voor de zin om het leven weer op te pakken. Marie is een icoon: de post-covidverpleegster die haar uniform aan de kant gooit. Frontsoldate van de geneeskunde, vleesgeworden apolitieke vrouw. Ze leent haar gezicht om moedige vrouwen, verliefde vrouwen, ruggensteun te geven. Marie wordt verliefd op een patiënt en neemt hem mee op de vlucht vooruit.

    “Take Me Away” is een capsulereeks van T-shirts, Sweats en petten (Amerikaans, topkwaliteit, met zachte voering!). Een sexy lijn, wars van alle zwart-wit, met een vleugje humor in een verder nogal troosteloze wereld.

    Deze minicollectie vertrekt vanuit een tekening, ontpopte zich tot een draagbaar stripverhaal en brengt hulde aan de verpleegsters, de geïdealiseerde heldinnen van wie we soms vergeten dat ze ook maar gewoon vrouwen zijn, die ook gewoon tijd willen om lief te hebben. “Take Me Away” is ontworpen om dankjewel te zeggen, om hen de vrijheid te geven weg te vliegen. Hun avonturen kunnen niet weggewassen worden, ze verbleken niet, maar ze zijn het symptoom van een tijd die smaakt naar een roadtrip, geen blouses, geen blues.

    Het katoen is Engels, de bedrukking Belgisch, de zijden etiketten worden gemaakt in Frankrijk. De serigrafie verloopt via een unieke techniek met bleekwater, waardoor ze blijvend is en elk model uniek.

    Exclusively available on the new e-shop: demainilferajour.com

     







    26-12-2020 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    25-12-2020
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.125 Belgische vakantiewoningen ...

    125 Belgische vakantiewoningen behoren tot Belvilla’s Europese top 1.000

     

    Belvilla heeft 161 Belgische eigenaren van een vakantiewoning gewaardeerd met de award “Meest populaire Belvilla 2020”. Sinds 2010 waardeert Belvilla haar vakantiehuiseigenaren die uitblinken in service, kwaliteit en gastvrijheid.

    Met de uitreiking van de award wil het bedrijf de huiseigenaren bedanken en erkennen voor hun werk en samenwerking, een belangrijk aspect voor de tevredenheid van de gasten. In Europa zijn in totaal 1.024 Belvilla vakantiewoningen bekroond als ‘Meest Populaire Belvilla 2020’. In totaal behoren 125 vakantiehuizen in België tot de beste dit jaar, de overige vakantiewoningen van Belgische huiseigenaren zijn gelegen in andere Europese landen. Het grote aantal vakantiehuizen dat in de prijzen gevallen is, toont de groeiende populariteit, kwaliteit en waardering voor vakantiehuizen door vakantiegangers.

    Belgische toppers

    Uit de 125 gewaardeerde woningen in België behaalden 78 woningen een score van 9 of zelfs meer. De ligging alsook de look en feel van deze woningen zijn zeer divers en te vinden in zowel Vlaanderen als Wallonië. Tot de bekroonde woningen behoren ondermeer een luxe herenhuis met jacuzzi nabij de Kemmelberg, een karakteristieke voormalige pastoorswoning in de Ardennen nabij Chiny, een vakantievilla in Stoumont met binnenzwembad en sauna met een adembenemend uitzicht op de bosrijke omgeving.

    Gast bepaalt de score : Het oordeel van de gasten is belangrijk voor het winnen van de prijs. De vakantiehuizen worden beoordeeld op een aantal criteria. Zo kan onder andere alleen de top 20% van de best geboekte woningen in elk land kans maken op een Belvilla award, hebben de geselecteerde woningen geen klachten ontvangen in 2019 en 2020, en worden alleen vakantiehuizen met een review cijfer van 8 of hoger geselecteerd.

    Kennis delen :Waar de Belvilla Awards zijn bedoeld om huiseigenaren extra te stimuleren hun best te doen, is het in feite een prioriteit van de specialist in vakantiehuizen om ervoor te zorgen dat de huiseigenaren advies krijgen over de verhuurmogelijkheden van hun vakantiehuis. Ook ontvangen zij tips op het gebied van interieur, en krijgen zij smart home technologie aangereikt, zodat vanaf het begin samen toegewerkt kan worden naar een fijn verblijf voor gasten.

    Ondanks het feit dat het een moeilijk jaar is geweest voor de hele toerisme industrie, heeft het bedrijf sinds begin 2020 ongeveer 3.400 nieuwe huiseigenaren in Europa verwelkomt met meer dan 5.000 nieuwe vakantiewoningen. Uit deze cijfers blijkt dat het huren van een vakantiewoning behoort tot een van de stijgende trends onder Europeanen.





    25-12-2020 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    24-12-2020
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Juttu pop-up pakt uit met 2 cozy Belgische brands

    Belgische multibrand concept store Juttu zet opkomend creatief talent in the picture. Lokale ontwerpers, originele merken en geweldige designproducten krijgen een plaats in de pop-up space, die om de twee maanden vernieuwd wordt. Helemaal fresh en tot eind februari in de schijnwerpers: twee wollige winterse merken van Belgische, vrouwelijke ondernemers - Leselles en MAY knitwear.

    Leselles – luxueuze duurzaamheid

    De mohair sjaals van het Belgische Leselles zijn lekker luxueus. Liesbet, de vrouw achter het label, creëert twee modellen in een indrukwekkende reeks kleuren. "Ik hou van mooie dingen die toch duurzaam zijn. Klassevolle, tijdloze mode, waar je járen van kan genieten. Toen ik tijdens een fabrieksbezoek dozen vol woloverschotten ontdekte, die zomaar weggegooid zouden worden, wist ik dat ik nog een stapje verder wilde gaan. Zélf mooie dingen creëren voor andere vrouwen, en er tegelijk voor zorgen dat er minder wordt verspild en vervuild.”

    Leselles gebruikt enkel hoogwaardige mohair overschotten en kiest ervoor om geen plastic te gebruiken bij het verpakken of tijdens het transport. De stukken kosten €84,99 en €89,99.

    MAY knitwear - comfy mix & match

    Met het motto clothing that embraces you, wil Stéfanie, gepassioneerde eigenares van het Belgische MAY concept store, een breed publiek bereiken met betaalbare, comfy knits. Juttu highlight haar drie mooie, cosy basics – een trui, een cardigan en een rolkraagtrui, en matching hoofdbanden. MAY knitwear is made to spoil. Had je nog een cadeautje te goed van jezelf? Ja toch.

    De trui kost €59,95, de rolkraagtrui €69,95, de cardigan €74,95 en de hoofdband €25. Beschikbaar in een uitgebreid kleurenpalet.

    Juttu pop-up in beeld

    Juttu ondersteunt lokale initiatieven en focust met de in-store pop-ups op Belgische merken die in de brandfilosofie passen. Zo wil het multibrand concept, dat ook internationale merken aanbiedt, een platform zijn voor kleinere, authentieke Belgische namen.

    De in de pop-up beschikbare stukken van Leselles en MAY knitwear, zijn uiteraard ook online te shoppen zijn. De collabs lopen nog tot en met 23 februari 2021.









    24-12-2020 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Delphine Quirin - fashion designer

    Winter/Summer 2020-2021- Spring / Summer Collection 2020

    De Belgische ontwerpster Delphine Quirin stelt voor de winter 2020/21 en de zomer 2021werk voor dat nog meer artisanaal is dan voordien, met de hand gemaakt, thuis, om zich overal thuis en goed te voelen.

    Het materiaal dat Delphine kiest, zoals wol, vilt of paille, getuigt van zachtheid, intimiteit, comfort en troost. Het is dus de eenvoud en l’air du temps die Delphine leidden toen ze zich, tijdens de lockdown, wierp op breiwerk en in haar reserves dook om stukjes opnieuw te gebruiken en recycleren toen de leveranciers niet meer bereikbaar waren.

    Resultaat : breiwerk in verschillende kleuren die elkaar opvolgen wanneer de spoelen eng aren op zijn, een waar patchwork… Delphine heeft ook een reeks sjaals gemaakt. Naast mutsen, hoofddeksels, hoedjes, stola’s en sjaals, zijn ook pulls, débardeurs en vestjes steeds vaker aanwezig in de productie van de ontwerpster.







    24-12-2020 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    23-12-2020
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Deeserts in de Vaucluse

    In de Vaucluse staan op kerstavond liefst 13 desserts op het menu

     

    De Vaucluse in de Provence houdt tal van mooie tradities in ere, die je vakantie extra kleur geven. We kunnen nu niet meteen naar deze prachtige streek reizen, maar wel een stukje Vaucluse in huis halen. Bijvoorbeeld met de traditionele 13 kerstdesserts.

    We kennen allemaal de Provence van de geurige lavendel, tjirpende krekels, mistral, platanen en okerkleurige aarde en gebouwen. We kennen minder de Vaucluse in de winter, met haar korte maar zonnige dagen, de persing van de eerste olie, de truffelmarkten en de unieke kersttradities. In deze eindejaarsperiode zullen we misschien niet kunnen reizen, maar dat belet ons niet enkele mooie Provençaalse tradities eens thuis te beleven. Met Kerst is er de Provençaalse, hartverwarmende traditie van de dertien desserts. Deze traditie is enkele eeuwen geleden ontstaan, maar er bestaan geen nauwkeurige schriftelijke bronnen over het exacte aantal desserts dat op kerstavond werd geserveerd.

    Ruim 50 soorten desserts

    Traditioneel wordt er in de Provence op kerstavond geen zwaar diner geserveerd. Hoewel het ‘gros souper’ wordt genoemd, bestaat het in werkelijkheid uit zeven karige gerechten, zonder vlees. Het diner duurt tot de middernachtmis. Terug van de kerk serveert elke zichzelf respecterende Provençaalse familie de langverwachte zoetigheden: de dertien desserts! De samenstelling ervan staat niet vast en hangt veeleer af van ieders smaak. Er bestaan ruim 50 verschillende mogelijkheden!

    De lijst van die desserts varieert van streek tot streek, zelfs van familie tot familie, maar er zijn een aantal must-haves. In de Vaucluse worden over het algemeen gedroogd fruit, gekonfijt fruit en fougasse (Provençaals brood) geserveerd. Een ideaal menu bevat clementines, kweeperensnoepjes, witte nougat (zacht) en zwarte nougat (hard), ‘pompe à huile’ (fougasse op basis van olijfolie en suiker met een vleugje oranjebloesem), ‘quatre mendiants’ (amandelspijs versierd met noten, gedroogde vijgen, amandelen en krenten), gekonfijte meloen, witte druiven, dadels, ‘oreillettes’ of ‘merveilles’ (beignets met oranjebloesem) of nog, waarom niet, Elzasser geïnspireerde koekjes.

    Het belangrijkste is het aantal desserts. Want dat verwijst naar het aantal tafelgenoten op het laatste avondmaal: de 12 apostelen. De traditie in de Provence wil dat er dus 12 tafelgenoten zijn voor het kerstdiner en dat de 13e plaats wordt ingenomen door een hulpbehoevende die onderdak vraagt om zich tegen de koude te beschermen. Er moet dus altijd een plaatsje worden vrijgehouden voor een verrassingsgast! Volgens de traditie moeten de restjes na de maaltijd worden behouden, zodat de zielen van de overledenen ook kunnen genieten van de kerstgerechten. foto's A. Hocquel.





    23-12-2020 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (1)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Les gens

    Alice galery ontvangt kunstenaars : Jean Jullien, Nicolas Jullien, Yann Le Bec, Gwendal Le Bec – tentoonstelling van 10 december tot 23 januari 2021. Jean Jullien, sinds enkele jaren kunstenaar van de Alice-galerij, wilde voor deze tentoonstelling zijn werk presenteren met zijn binnenste cirkel: zijn broer Nicolas Jullien en de broers Yann Le Bec en Gwendal Le Bec

    Uit instinkt weet je wanneer een kunstwerk je bevalt. Soms zoek je, voorbij het esthetish, of het deze extra kosmische dimensie heeft die je visie op de wereld, je dromen omvat.

    De banden van bloed en vriendschap die Nicolas en Jean Jullien en Yann en Gwendal Le Bec verenigen, weven onzichtbare lijnen van esthetische verwantschappen. Landschappen, personages, intiemistiche sferen, je voelt dezelfde inspiratiebron in hun werk. Bretagne, jeugd, muziek, artistieke studies en dan het werk van illustrator of animatie dat leidt tot dat van een zelfstandige kunstenaar. De paden van de 4 Fransen lopen parallel voordat ze onder het dak van dezelfde studio in Parijs landen. Deze multidimensionale medeplichtigheid is het bijzondere van deze collectieve tentoonstelling. In de trant van Kurosawa's film Rashōmon, tonen de werken 4 verschillende versies van hetzelfde waargebeurde verhaal.

    Het schilderwerk voor Yann, Gwendal en Jean is een verlengstuk van dat van illustratie. Als illustrator becommentariëren ze het menselijk gedrag in de samenleving, vaak met een vleugje humor om het idee vorm te geven. Hun kijk van schilder op mensen is poëtischer, met een meer discrete vertelling die ruimte laat voor de verbeelding. Bij ellips volgt Nicolas een identiek pad wanneer hij van medium verandert, gaande van animatie naar naïeve sculptuur.

    « LES GENS » is de mensheid voor zijn spiegel zonder de nobele kleren "Liberty, Equality, Fraternity". Het onderwerp van de tentoonstelling ben jij, zijn zij, het zijn gewoon momentopnames van de levens van geschilderde of gebeeldhouwde mensen. ‘ Wie van mij houdt, volgt mij. / jean_jullien 1,1 miljoen volgers’

    Jean Jullien zoekt in zijn schilderijen naar verloren tijd. Hij stelt mentale beelden samen die ontdaan zijn van overbodige details om voor onze hersenen "tevredenheid", "natuur", ontsnapping te betekenen. Ze triggeren een Pavloviaanse plezierreflex die is gekoppeld aan herinneringen. Hij is een postmoderne kunstenaar die zijn beeldtaal heeft opgebouwd met Instagram-berichten en vandaag een community van meer dan een miljoen volgers heeft gecreëerd.

    Een atypische artistieke carrière, en waarschijnlijk een voorloper, in de wereld van de hedendaagse kunst die hem de facto plaatst in de kopgroep van influencers. Zonder het schijnbaar aan te raken, is zijn werk disruptief in termen van communicatie, commercieel en artistiek. Op dit punt lijkt een snel overzicht van de meest gedeelde creaties op sociale netwerken (Kaws, Joan Cornella ...) de basis te leggen van een universele esthetische canon die empathie, kleurrijke en verfijnde esthetiek combineert met door humor getinte poëzie.

    De subversieve schoonheid van Jean Julliens schilderwerk is een kleine Proust-madeleine van nu, een open deur naar herinneringen.

    Biografie van de artiest

    Jean Jullien (1983) is een beeldend kunstenaar, ontwerper en muzikant die in Parijs woont. Hij wordt vertegenwoordigd door de galerijen Nazuka (JP), Chandran (VS) en Alice (be). Zijn werk wordt over de hele wereld tentoongesteld. In 2020 werd zijn werk o.m. gepresenteerd in het Museum of Contemporary Art in Lyon. In november verscheen een nieuw boek over Jean Jullien bij uitgeverij Phaidon.

    Nicolas Jullien (1985) is muzikant, beeldhouwer en filmanimator in Parijs. Autodidact, voornamelijk via internet, neemt zijn praktijk een rauwe en verhalende vorm aan. Sinds 2005 maakt hij elektronische muziek: albums maar ook soundtracks voor films en installaties. Hij treedt live op in clubs (Barcelona, New York, Londen, Parijs ...) maar ook in musea in Europa (Centre Pompidou, Victoria & Albert Museum). Na verloop van tijd ontwikkelde hij een sterke samenwerking met zijn broer, de beeldend kunstenaar Jean Jullien. Samen werken ze aan installaties, shows, opdrachten, korte films en tentoonstellingen.

    Yann Le Bec (1985) groeide op in Bretagne. Na zijn studie grafisch ontwerp in Quimper vertrok hij naar Londen, waar hij zich aansloot bij de illustratie-afdeling van het Royal College of Art en begon te tekenen voor kranten (The New York Times, The Times, The Wall Street Journal, Le Monde, etc.) tijdschriften, uitgeverijen en tentoonstellingen. Hij woont nu in Frankrijk, waar hij aan zijn eerste graphic novel werkt en zich aan schilderen wijdt.

    Gwendal Le Bec (1987) is een Franse schilder, illustrator en schrijver in Parijs. Als multidisciplinair kunstenaar heeft hij zich voornamelijk toegelegd op zijn redactionele boeken en kinderboeken. In 2011 ontving zijn boek Le Roi des oiseaux de prijs voor het beste prentenboek op de kinderboekenbeurs van Montreuil in Frankrijk.







    23-12-2020 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    22-12-2020
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Guess Erewaer Sprin/summer 2021

    De nieuwe GUESS lente/ zomer 2021 eyewear collectie omvat jonge en sexy brillen voor onafhankelijke vrouwen die zelfzeker zijn.

    De modellen vallen op door hun ontwerp en afwerking, die worden afgewisseld met gemakkelijk te dragen mannelijke monturen, die opnieuw worden geïnterpreteerd voor een hedendaagse man. Oversized monturen in metaal of in ‘cat eye’ of met een meer gedurfd rechthoekig formaat, worden afgewisseld met pilootmonturen met retrotoetsen en een moderne twist.

    De armen zijn versierd met de iconische elementen van het merk, zoals de kleine metalen driehoekjes van het logo, die terugkeren in de hele prêt-à-porter collectie maar ook bij de juwelen ; het dierenmotief dat zowel aanwezig is op de zonnebrillen als de optische monturen ; het logo dat voorkomt in een maxi versie, alsook het «peony» logo, dat haar inspiratie haalt uit plantmotieven die steeds worden voorgesteld door GUESS voor de lente/ zomer.

    Een ander interessant concept bestaat eruit om uurwerken te versieren met juwelen door gebruik te maken van kostbare elementen en versiering in metaal, geïnspireerd op de juwelencollectie van GUESS. De bril met een maskervorm en afgeschuinde glazen vormen een glamoureus en trendy model dat een 3D effect hercreëert voor een bril die uniek is in haar genre.

    De modellen voor mannen vervolledigen de collectie met een klassieke stijl die steeds trendy is. Het G logo met rechthoekige lijnen evoceert het labyrint van straten waar men gemakkelijk in kan verdwalen.







    22-12-2020 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Cottage Core

    dé trend voor 2021? King George stemt ja!

     

    Jouw interieurgids voor Cottage Core 2021

    Welkom bij #cottagecore: de populaire TikTok-hashtag baant zijn weg in onze huishoudens. Deze nieuwe lifestyle ontstond tijdens de lockdown toen velen van ons het comfort van thuis herontdekten en de natuur omarmden, en dat van tuinieren tot brood bakken. Kort samengevat staat Cottage Core voor de cozy country vibes en geeft het een moderne draai aan de klassieke, rustieke landelijke stijl. Ontdek hier tips en tricks van King George om jouw interieur helemaal cottage-proof te maken in 2021!

    1. Blijf bij natuurlijke en zachte tinten

    2. Werk af met houten elementen

    3. Creëer een knus leeshoekje

    4. Ga voor de 'messy' look

    5. Maak het gezellig in je tuin

    6. Gebruik tijdloze accessoires











    22-12-2020 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    21-12-2020
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Leanmask

    Leanmask: het nieuwste, duurzame masker met hoge beschermingsgraad en made in Belgium van Weimat

     

    Weimat uit Eupen is gespecialiseerd in het ontwerp, het spuitgieten en de productie van toebehoren, maar ook in fijnmechanische productie. In zijn hightechwerkplaats produceert het familiebedrijf sinds eind april een 100% Belgisch herbruikbaar en duurzaam masker. Het gaat om een goed afgedicht masker dat in de vaatwasser mag.

    Een op-en-top Belgisch product dat een oplossing biedt voor de huidige overconsumptie van chirurgische wegwerpmaskers. Omdat er vraag naar bestaat op de markt, heeft het bedrijf een nieuw masker ontwikkeld. Het innovatieve, lichte en soepele model draagt de naam LeanMask. De naam is een knipoog naar de automobielsector. Daar betekent 'lean manufacturing' een schone, lokale productie, waarbij zo goed mogelijk op de behoeften van de klant wordt ingespeeld, met een optimale kwaliteit en zonder verspilling.

    Het herbruikbare, recyclebare en duurzame masker van Weimat is licht en flexibel en bestaat uit TPE-synthetisch materiaal (niet irriterend voor de huid). Er zijn twee modellen ontwikkeld. De LeanMask Day is de tegenhanger van het chirurgische mondmasker. Dit masker wordt geleverd met een FFP1-filter. Dan is er ook de LeanMask Med: dankzij de dunne randen eromheen sluit dit masker perfect aan langs de contouren van het gezicht en de neus. Het wordt geleverd met een FFP2-filter. De kleine herbruikbare vezelfilter (met FFP1-/ FFP2-certificaat) is het enige deel van het masker dat dagelijks vervangen moet worden. Weimat haalt deze filters bij een naburig bedrijf. Het masker kan worden bevestigd rond de oren of langs het achterhoofd, met twee verstelbare koordjes in zacht plastic. Alle onderdelen (behalve het kleine stukje textiel van de filter) zijn wasbaar met water en zeep en mogen in de vaatwasser of wasmachine.

    Een variant van gecertificeerd medisch plastic is ook beschikbaar voor gespecialiseerde sectoren. Dit masker kan worden hergebruikt nadat het is gereinigd in een sterilisator. Elk ziekenhuis beschikt standaard over zo'n machine. Het product is vergelijkbaar met de duurzame plastic maskers die momenteel op de wereldmarkt worden aangeboden door Playmobil of Apple. Maar in tegenstelling tot deze twee heeft dit masker een zeer aantrekkelijke prijs (10 euro). Bovendien betaalt men minder als men grotere hoeveelheden aankoopt. Het masker kan worden besteld vanaf twintig stuks.

    Tot 2019 bedroeg de jaarlijkse omzet van Weimat tussen 8.000.000 en 10.000.000 euro. Hoewel sommige sectoren succesvol blijven, zoals het ontwerp en de fabricage van matrijzen voor PET-injectie (bijvoorbeeld voor de productie van waterflessen), kregen sommige afdelingen door de crisis af te rekenen met een omzetdaling van 25%. Het gaat hierbij om de fijnmechanica, maar ook om uitrusting en giet- en spuitgietwerk, voornamelijk voor autoaccessoires in kunststof. Vanwege de vertraging op deze productielijnen en doordat Weimat anticipeerde op het tekort aan maskers, besloot het bedrijf al snel om duurzame, Belgische maskers te gaan ontwerpen en produceren.

     







    21-12-2020 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Puy du Fou

    Drie nieuwe internationale awards

     

    De 3 originele creaties van 2020 van Puy du Fou bekroond op de Park World Excellence Awards. Tijdens een videoconferentie vond de belangrijke prijsuitreiking van de Park World Excellence Awards plaats, met de grootste specialisten in entertainment uit de hele wereld. Puy du Fou heeft er 3 prestigieuze prijzen in de wacht gesleept: • ‘Beste Spektakel van het Jaar’ voor Les Noces de Feu - • ‘Beste Technologische Innovaties’ voor Les Noces de Feu - • ‘Beste Thematisering’ voor het nieuwe hotel Le Grand Siècle en zijn congrespaleis Le Théâtre Molière. Ook dit jaar bekroont deze internationale jury, bestaande uit de grootste experts uit de entertainmentwereld, de gedurfde artistieke creaties van Puy du Fou, dat de lat steeds weer hoger legt.

    Les Noces de Feu: innovatie ten dienste van emotie

    Sinds 11 juni 2020 neemt dit muzikaal begeleid spektakel de bezoekers mee op een poëtische reis naar de romantiek van de 19de eeuw. Deze originele creatie is een technologisch hoogstandje. In een toverachtige omgeving van water en vuur combineert deze nieuwe show intimiteit en grandeur. Dansers met lichtgevende kostuums en gigantische decors duiken op uit de diepten van het meer.  

    Deze technische en artistieke krachttoer is het resultaat van de unieke knowhow van de teams van Puy du Fou. Met de nieuwste technologie maken ze de mooiste shows vol emotie en verrassingen.

    Le Grand Siècle en Le Théâtre Molière: een reis naar de pracht en praal van de Zonnekoning

    In Le Grand Siècle, het nieuwe hotel van Puy du Fou, verblijven de gasten in het hartje van het koninklijke domein van Marly, waar Lodewijk XIV zijn vrienden uitnodigde. Met zijn 96 rijkelijk versierde kamers met vergulde sierlijsten en brokaten wandtapijten is dit hotel het meest extravagante dat Puy du Fou ooit heeft bedacht. Tijdens zijn verblijf wordt de bezoeker ondergedompeld in de 17de eeuw. Hij kan er flaneren in de Franse tuinen en in het restaurant La Table des Ambassadeurs proeven van gerechten die geïnspireerd zijn op de smaken van de Zonnekoning.

    Vlak bij het hotel ligt het congrespaleis Le Théâtre Molière, waar alle soorten evenementen kunnen plaatsvinden dankzij de 11 volledig aan te passen zalen en een auditorium met 500 zitplaatsen. Met een hotelcapaciteit van 500 kamers en 2500 bedden kan Puy du Fou uitgroeien tot een referentie in de wereld van de zakenreizen.

    Al ruim 40 jaar maakt Puy du Fou unieke spektakels. Het park exporteert zijn knowhow in de hele wereld. Elke creatie brengt een intieme dialoog tot stand met de toeschouwer, die volledig wordt meegezogen in het spektakel. Puy du Fou is een levensgroot laboratorium, een kweekvijver voor technologische topprestaties ten dienste van de kunst. Deze 3 buitengewone prijzen bewijzen de kracht van het model van Puy du Fou, dat is uitgegroeid tot een van de toonaangevende spelers wereldwijd voor spektakels en parken.

    www.puydufou.com





    21-12-2020 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    20-12-2020
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Hupple Xmas

    Naast de hupple Corona Box voor het goede doel (AAP vzw), heeft hupple ook een leuke X-mas boutique bag voor honden en katten! In de doos zit er ook een ‘fancy’ strikje voor de hond of kat zodat ze helemaal in kerststemming kunnen mee feesten.

    Wie nog op zoek is naar leuke kerstcadeautjes voor zijn/haar hond of kat, vindt hierbij alle info over de ‘hupple X-mas boutique bag’ die vanaf nu verkrijgbaar is via www.hupple.com of via de hupple verdeelpunten, voor 8.99 euro. Naast lekkere en gezonde premium snacks én enkele pet care producten, zit er tevens een ‘fancy’ hupple strikje in het zakje, helemaal perfect voor de kwispelende en/of spinnende feestdagen!

    Er is ook een héél schattig hupple filmpje beschikbaar omtrent deze lancering. Dit kan je downloaden via de link : https://we.tl/t-4zXRHsW4Ld









    20-12-2020 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Vakatiewoning in eigen land

    ultieme plek om feestdagen door te brengen met gezin

     

    Belgen kiezen ook deze kerstperiode massaal voor vakantiehuis in eigen land - +139% boekingen door Belgen voor een Kerst in eigen land

    Voor de komende eindejaarsperiode verkiezen opnieuw meer Belgen een verblijf in eigen land boven het buitenland. Bij Belvilla schieten de reservaties van vakantiewoningen weer de lucht in. De voordelen zijn dan ook talrijk: je feest veilig met je eigen bubbel, je kookt er gezellig samen in een uitgeruste keuken en je bent er eventjes zalig tussenuit.

    Meer dan ooit kiezen Belgen deze eindejaarsperiode voor een vakantiehuis in eigen land. Voor de laatste week van het jaar zijn de boekingen door Belgen bij Belvilla met 139% gestegen in vergelijking met 2019. De eerste week van het nieuwe jaar noteert een toename van 87%. Vooral de provincies Luxemburg, Luik en Namen zijn populair. In de buurlanden duiken de Belgische reservaties voor beide weken juist naar beneden.

    Een korte vakantie dichtbij om de feestdagen met je bubbel te vieren, het is iets waar velen naar snakken, er even tussenuit, in een andere omgeving zijn, maar wel veilig en dus coronaproof. Belvilla heeft al veel boekingen binnen voor de aankomende feestdagen, maar er zijn zeker nog knusse mogelijkheden met gezellige open haard, wellness, luxe keukens en zoveel meer te vinden op www.belvilla.be

    Een paar suggesties;

    Statig herenhuis met jacuzzi in Heuvelland : Zelfs de gevel van ‘Villa De Papaver’ is een streling voor het oog. Dit prachtig gerestaureerde herenhuis herbergt zes slaapkamers met elk een eigen badkamer. Binnen knipoogt een klassevol interieur stijlvol naar de tijd van toen. Groot en klein raken in de ban van de biljartkamer en de idyllische tuin met ruime jacuzzi. Net buiten de voordeur trakteert het Heuvelland je op lange wandelroutes langs het rijke oorlogsverleden van deze grensstreek.

    Grote chalet met binnenzwembad in Stoumont : In de bosrijke Ardennen strijk je met je gezelschap neer in het comfortabele ‘Chalet Le Monthouet’. Deze ruime, moderne woning beschikt over vier slaapkamers, twee badkamers en een grote keuken. De grootste troef is het enorme, verwarmde binnenzwembad met zicht op de tuin. Opdrogen na je zwempartij doe je in de loungezetels of in de sauna. Zin in een uitstap? De watervallen van Coo en de stad Spa bevinden zich vlakbij.

    Luxueuze villa met sauna in Durbuy : ‘Villa Kristof’ mengt een goeie portie luxe met de authentieke Belgische chalet. Zo geeft de houten, moderne open keuken je meteen zin om aan een zalig feestmaal te beginnen. Daarvoor warm je de polsen even op tijdens een potje tafelvoetbal of air hockey in de arcadezaal. Buiten liggen een petanquebaan, een overdekt bubbelbad en een sauna op je te wachten. Even de benen strekken, doe je vlakbij in Durbuy of langs de oevers van de Ourthe.

    Biologische boerderij met Fins bad in Bastenaken : ‘Gîte de la Ferme Louis’ voert je naar het glooiende platteland van Bastenaken. Op deze biologische vakantieboerderij verblijf je in absolute rust en verken je de groene provincie Luxemburg. De Scandinavische look van dit gerenoveerde vakantiehuis zorgt voor een knusse, winterse sfeer. Op het terras warm je helemaal op in de panoramische sauna of in het Finse bad. Dankzij de omheinde tuin spurt ook je trouwe viervoeter hier zorgeloos in het rond.

    Zin gekregen om de kerstperiode door te brengen in een vakantiewoning? Dan kun je terecht bij Belvilla. Voor meer informatie ga naar: www.belvilla.be







    20-12-2020 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    19-12-2020
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Yuso lanceert collectie riemen

    Het Belgische handtassenmerk YUSO lanceert een collectie lederen riemen, zowel voor mannen als voor vrouwen. De vervaardiging van deze riemen gebeurt op dezelfde artisanale manier als de andere elegante en trendy creaties van het merk. De lederoverschotten worden in België met de hand verwerkt tot stijlvolle en unieke accessoires. Dit is het must-have item voor wie duurzame en artisanale 'made in Belgium' creaties een warm hart toedraagt!

    YUSO - Lederen riem - 99€ - Beschikbaar in bruin en zwart, - Lengte: 90 - 95 cm (vrouwen) - Lente: 105 - 110 cm (mannen) - Hoogte: 3,5 cm

    Uitbreiding van het kleurenpalet voor 'Gaëlle' het iconische 2020-model

    Het model Gaëlle, de meest recente iconische creatie van het merk, is nu beschikbaar in een uitgebreid kleurenpalet: rood, blauw, kameelbruin, oranje, pauwblauw en zwart.

    De tas Gaëlle is een tijdloos model dat geïnspireerd is op origami, de Japanse kunst van het vouwen. Deze tas kan zowel bij de hand, over de arm of over de schouder worden gedragen. Een must-have voor vrouwen die een stijlvolle en unieke handtas zoeken. Ieder model bestaat in een groot en in een klein formaat.

    YUSO - Gaëlle tas klassiek formaat - 499€ - YUSO - Gaëlle tas formaat small - 449€ Afmetingen: KLASSIEK: L 45 cm x H 50 cm x D 6 cm - SMALL: L 35 cm x H 48 cm x D 6 cm







    19-12-2020 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)


    Archief per week
  • 27/05-02/06 2024
  • 20/05-26/05 2024
  • 13/05-19/05 2024
  • 06/05-12/05 2024
  • 29/04-05/05 2024
  • 22/04-28/04 2024
  • 15/04-21/04 2024
  • 08/04-14/04 2024
  • 01/04-07/04 2024
  • 25/03-31/03 2024
  • 18/03-24/03 2024
  • 11/03-17/03 2024
  • 04/03-10/03 2024
  • 26/02-03/03 2024
  • 19/02-25/02 2024
  • 12/02-18/02 2024
  • 05/02-11/02 2024
  • 29/01-04/02 2024
  • 22/01-28/01 2024
  • 15/01-21/01 2024
  • 08/01-14/01 2024
  • 01/01-07/01 2024
  • 25/12-31/12 2023
  • 18/12-24/12 2023
  • 11/12-17/12 2023
  • 04/12-10/12 2023
  • 27/11-03/12 2023
  • 20/11-26/11 2023
  • 13/11-19/11 2023
  • 06/11-12/11 2023
  • 30/10-05/11 2023
  • 23/10-29/10 2023
  • 16/10-22/10 2023
  • 09/10-15/10 2023
  • 02/10-08/10 2023
  • 25/09-01/10 2023
  • 18/09-24/09 2023
  • 11/09-17/09 2023
  • 04/09-10/09 2023
  • 28/08-03/09 2023
  • 21/08-27/08 2023
  • 14/08-20/08 2023
  • 07/08-13/08 2023
  • 31/07-06/08 2023
  • 24/07-30/07 2023
  • 17/07-23/07 2023
  • 10/07-16/07 2023
  • 03/07-09/07 2023
  • 26/06-02/07 2023
  • 19/06-25/06 2023
  • 12/06-18/06 2023
  • 05/06-11/06 2023
  • 29/05-04/06 2023
  • 22/05-28/05 2023
  • 15/05-21/05 2023
  • 08/05-14/05 2023
  • 01/05-07/05 2023
  • 24/04-30/04 2023
  • 17/04-23/04 2023
  • 10/04-16/04 2023
  • 03/04-09/04 2023
  • 27/03-02/04 2023
  • 20/03-26/03 2023
  • 13/03-19/03 2023
  • 06/03-12/03 2023
  • 27/02-05/03 2023
  • 20/02-26/02 2023
  • 13/02-19/02 2023
  • 06/02-12/02 2023
  • 30/01-05/02 2023
  • 23/01-29/01 2023
  • 16/01-22/01 2023
  • 09/01-15/01 2023
  • 02/01-08/01 2023
  • 25/12-31/12 2023
  • 19/12-25/12 2022
  • 12/12-18/12 2022
  • 05/12-11/12 2022
  • 28/11-04/12 2022
  • 21/11-27/11 2022
  • 14/11-20/11 2022
  • 07/11-13/11 2022
  • 31/10-06/11 2022
  • 24/10-30/10 2022
  • 17/10-23/10 2022
  • 10/10-16/10 2022
  • 03/10-09/10 2022
  • 26/09-02/10 2022
  • 19/09-25/09 2022
  • 12/09-18/09 2022
  • 05/09-11/09 2022
  • 29/08-04/09 2022
  • 22/08-28/08 2022
  • 15/08-21/08 2022
  • 08/08-14/08 2022
  • 01/08-07/08 2022
  • 25/07-31/07 2022
  • 18/07-24/07 2022
  • 11/07-17/07 2022
  • 04/07-10/07 2022
  • 27/06-03/07 2022
  • 20/06-26/06 2022
  • 13/06-19/06 2022
  • 06/06-12/06 2022
  • 30/05-05/06 2022
  • 23/05-29/05 2022
  • 16/05-22/05 2022
  • 09/05-15/05 2022
  • 02/05-08/05 2022
  • 25/04-01/05 2022
  • 18/04-24/04 2022
  • 11/04-17/04 2022
  • 04/04-10/04 2022
  • 28/03-03/04 2022
  • 21/03-27/03 2022
  • 14/03-20/03 2022
  • 07/03-13/03 2022
  • 28/02-06/03 2022
  • 21/02-27/02 2022
  • 14/02-20/02 2022
  • 07/02-13/02 2022
  • 31/01-06/02 2022
  • 24/01-30/01 2022
  • 17/01-23/01 2022
  • 10/01-16/01 2022
  • 03/01-09/01 2022
  • 26/12-01/01 2023
  • 20/12-26/12 2021
  • 13/12-19/12 2021
  • 06/12-12/12 2021
  • 29/11-05/12 2021
  • 22/11-28/11 2021
  • 15/11-21/11 2021
  • 08/11-14/11 2021
  • 01/11-07/11 2021
  • 25/10-31/10 2021
  • 18/10-24/10 2021
  • 11/10-17/10 2021
  • 04/10-10/10 2021
  • 27/09-03/10 2021
  • 20/09-26/09 2021
  • 13/09-19/09 2021
  • 06/09-12/09 2021
  • 30/08-05/09 2021
  • 23/08-29/08 2021
  • 16/08-22/08 2021
  • 09/08-15/08 2021
  • 02/08-08/08 2021
  • 26/07-01/08 2021
  • 19/07-25/07 2021
  • 12/07-18/07 2021
  • 05/07-11/07 2021
  • 28/06-04/07 2021
  • 21/06-27/06 2021
  • 14/06-20/06 2021
  • 07/06-13/06 2021
  • 31/05-06/06 2021
  • 24/05-30/05 2021
  • 17/05-23/05 2021
  • 10/05-16/05 2021
  • 03/05-09/05 2021
  • 26/04-02/05 2021
  • 19/04-25/04 2021
  • 12/04-18/04 2021
  • 05/04-11/04 2021
  • 29/03-04/04 2021
  • 22/03-28/03 2021
  • 15/03-21/03 2021
  • 08/03-14/03 2021
  • 01/03-07/03 2021
  • 22/02-28/02 2021
  • 15/02-21/02 2021
  • 08/02-14/02 2021
  • 01/02-07/02 2021
  • 25/01-31/01 2021
  • 18/01-24/01 2021
  • 11/01-17/01 2021
  • 04/01-10/01 2021
  • 28/12-03/01 2027
  • 21/12-27/12 2020
  • 14/12-20/12 2020
  • 07/12-13/12 2020
  • 30/11-06/12 2020
  • 23/11-29/11 2020
  • 16/11-22/11 2020
  • 09/11-15/11 2020
  • 02/11-08/11 2020
  • 26/10-01/11 2020
  • 19/10-25/10 2020
  • 12/10-18/10 2020
  • 05/10-11/10 2020
  • 28/09-04/10 2020
  • 21/09-27/09 2020
  • 14/09-20/09 2020
  • 07/09-13/09 2020
  • 31/08-06/09 2020
  • 24/08-30/08 2020
  • 17/08-23/08 2020
  • 10/08-16/08 2020
  • 03/08-09/08 2020
  • 27/07-02/08 2020
  • 20/07-26/07 2020
  • 13/07-19/07 2020
  • 06/07-12/07 2020
  • 29/06-05/07 2020
  • 22/06-28/06 2020
  • 15/06-21/06 2020
  • 08/06-14/06 2020
  • 01/06-07/06 2020
  • 25/05-31/05 2020
  • 18/05-24/05 2020
  • 11/05-17/05 2020
  • 04/05-10/05 2020
  • 27/04-03/05 2020
  • 20/04-26/04 2020
  • 13/04-19/04 2020
  • 06/04-12/04 2020
  • 30/03-05/04 2020
  • 23/03-29/03 2020
  • 16/03-22/03 2020
  • 09/03-15/03 2020
  • 02/03-08/03 2020
  • 24/02-01/03 2020
  • 17/02-23/02 2020
  • 10/02-16/02 2020
  • 03/02-09/02 2020
  • 27/01-02/02 2020
  • 20/01-26/01 2020
  • 13/01-19/01 2020
  • 06/01-12/01 2020
  • 30/12-05/01 2020
  • 23/12-29/12 2019
  • 16/12-22/12 2019
  • 09/12-15/12 2019
  • 02/12-08/12 2019
  • 25/11-01/12 2019
  • 18/11-24/11 2019
  • 11/11-17/11 2019
  • 04/11-10/11 2019
  • 28/10-03/11 2019
  • 21/10-27/10 2019
  • 14/10-20/10 2019
  • 07/10-13/10 2019
  • 30/09-06/10 2019
  • 23/09-29/09 2019
  • 16/09-22/09 2019
  • 09/09-15/09 2019
  • 02/09-08/09 2019
  • 26/08-01/09 2019
  • 19/08-25/08 2019
  • 12/08-18/08 2019
  • 05/08-11/08 2019
  • 29/07-04/08 2019
  • 22/07-28/07 2019
  • 15/07-21/07 2019
  • 08/07-14/07 2019
  • 01/07-07/07 2019
  • 24/06-30/06 2019
  • 17/06-23/06 2019
  • 10/06-16/06 2019
  • 03/06-09/06 2019
  • 27/05-02/06 2019
  • 20/05-26/05 2019
  • 13/05-19/05 2019
  • 06/05-12/05 2019
  • 29/04-05/05 2019
  • 22/04-28/04 2019
  • 15/04-21/04 2019
  • 08/04-14/04 2019
  • 01/04-07/04 2019
  • 25/03-31/03 2019
  • 18/03-24/03 2019
  • 11/03-17/03 2019
  • 04/03-10/03 2019
  • 25/02-03/03 2019
  • 18/02-24/02 2019
  • 11/02-17/02 2019
  • 04/02-10/02 2019
  • 28/01-03/02 2019
  • 21/01-27/01 2019
  • 14/01-20/01 2019
  • 07/01-13/01 2019
  • 31/12-06/01 2019
  • 24/12-30/12 2018
  • 17/12-23/12 2018
  • 10/12-16/12 2018
  • 03/12-09/12 2018
  • 26/11-02/12 2018
  • 19/11-25/11 2018
  • 12/11-18/11 2018
  • 05/11-11/11 2018
  • 29/10-04/11 2018
  • 22/10-28/10 2018
  • 15/10-21/10 2018
  • 08/10-14/10 2018
  • 01/10-07/10 2018
  • 24/09-30/09 2018
  • 17/09-23/09 2018
  • 10/09-16/09 2018
  • 03/09-09/09 2018
  • 27/08-02/09 2018
  • 20/08-26/08 2018
  • 13/08-19/08 2018
  • 06/08-12/08 2018
  • 30/07-05/08 2018
  • 23/07-29/07 2018
  • 16/07-22/07 2018
  • 09/07-15/07 2018
  • 30/04-06/05 2018
  • 23/04-29/04 2018
  • 16/04-22/04 2018
  • 09/04-15/04 2018
  • 02/04-08/04 2018
  • 26/03-01/04 2018
  • 19/03-25/03 2018
  • 12/03-18/03 2018
  • 05/03-11/03 2018
  • 26/02-04/03 2018
  • 19/02-25/02 2018
  • 12/02-18/02 2018
  • 05/02-11/02 2018
  • 29/01-04/02 2018
  • 22/01-28/01 2018
  • 15/01-21/01 2018
  • 08/01-14/01 2018
  • 01/01-07/01 2018
  • 25/12-31/12 2017
  • 18/12-24/12 2017
  • 11/12-17/12 2017
  • 04/12-10/12 2017
  • 27/11-03/12 2017
  • 20/11-26/11 2017
  • 13/11-19/11 2017
  • 06/11-12/11 2017
  • 30/10-05/11 2017
  • 23/10-29/10 2017
  • 16/10-22/10 2017
  • 09/10-15/10 2017
  • 02/10-08/10 2017
  • 25/09-01/10 2017
  • 18/09-24/09 2017
  • 11/09-17/09 2017
  • 04/09-10/09 2017
  • 28/08-03/09 2017
  • 21/08-27/08 2017
  • 14/08-20/08 2017
  • 07/08-13/08 2017
  • 31/07-06/08 2017
  • 24/07-30/07 2017
  • 17/07-23/07 2017
  • 10/07-16/07 2017
  • 03/07-09/07 2017
  • 26/06-02/07 2017
  • 19/06-25/06 2017
  • 12/06-18/06 2017
  • 05/06-11/06 2017
  • 29/05-04/06 2017
  • 22/05-28/05 2017
  • 15/05-21/05 2017
  • 08/05-14/05 2017
  • 01/05-07/05 2017
  • 24/04-30/04 2017
  • 17/04-23/04 2017
  • 10/04-16/04 2017
  • 03/04-09/04 2017
  • 27/03-02/04 2017
  • 20/03-26/03 2017
  • 13/03-19/03 2017
  • 06/03-12/03 2017
  • 27/02-05/03 2017
  • 20/02-26/02 2017
  • 13/02-19/02 2017
  • 06/02-12/02 2017
  • 30/01-05/02 2017
  • 23/01-29/01 2017
  • 16/01-22/01 2017
  • 09/01-15/01 2017
  • 02/01-08/01 2017
  • 25/12-31/12 2017
  • 19/12-25/12 2016
  • 12/12-18/12 2016
  • 05/12-11/12 2016
  • 28/11-04/12 2016
  • 21/11-27/11 2016
  • 14/11-20/11 2016
  • 07/11-13/11 2016
  • 31/10-06/11 2016
  • 24/10-30/10 2016
  • 17/10-23/10 2016
  • 10/10-16/10 2016
  • 03/10-09/10 2016
  • 26/09-02/10 2016
  • 19/09-25/09 2016
  • 12/09-18/09 2016
  • 05/09-11/09 2016
  • 29/08-04/09 2016
  • 22/08-28/08 2016
  • 15/08-21/08 2016
  • 08/08-14/08 2016
  • 01/08-07/08 2016
  • 25/07-31/07 2016
  • 18/07-24/07 2016
  • 11/07-17/07 2016
  • 04/07-10/07 2016
  • 27/06-03/07 2016
  • 20/06-26/06 2016
  • 13/06-19/06 2016
  • 06/06-12/06 2016
  • 30/05-05/06 2016
  • 23/05-29/05 2016
  • 16/05-22/05 2016
  • 09/05-15/05 2016
  • 02/05-08/05 2016
  • 25/04-01/05 2016
  • 18/04-24/04 2016
  • 11/04-17/04 2016
  • 04/04-10/04 2016
  • 28/03-03/04 2016
  • 21/03-27/03 2016
  • 14/03-20/03 2016
  • 07/03-13/03 2016
  • 29/02-06/03 2016
  • 22/02-28/02 2016
  • 15/02-21/02 2016
  • 08/02-14/02 2016
  • 01/02-07/02 2016
  • 25/01-31/01 2016
  • 18/01-24/01 2016
  • 11/01-17/01 2016
  • 04/01-10/01 2016
  • 28/12-03/01 2021
  • 21/12-27/12 2015
  • 14/12-20/12 2015
  • 07/12-13/12 2015
  • 30/11-06/12 2015
  • 23/11-29/11 2015
  • 16/11-22/11 2015
  • 09/11-15/11 2015
  • 02/11-08/11 2015
  • 26/10-01/11 2015
  • 19/10-25/10 2015
  • 12/10-18/10 2015
  • 05/10-11/10 2015
  • 28/09-04/10 2015
  • 21/09-27/09 2015
  • 14/09-20/09 2015
  • 07/09-13/09 2015
  • 31/08-06/09 2015
  • 24/08-30/08 2015
  • 17/08-23/08 2015
  • 10/08-16/08 2015
  • 03/08-09/08 2015
  • 27/07-02/08 2015
  • 20/07-26/07 2015
  • 13/07-19/07 2015
  • 06/07-12/07 2015
  • 29/06-05/07 2015
  • 22/06-28/06 2015
  • 15/06-21/06 2015
  • 08/06-14/06 2015
  • 01/06-07/06 2015
  • 25/05-31/05 2015
  • 18/05-24/05 2015
  • 11/05-17/05 2015
  • 04/05-10/05 2015
  • 27/04-03/05 2015
  • 20/04-26/04 2015
  • 13/04-19/04 2015
  • 06/04-12/04 2015
  • 30/03-05/04 2015
  • 23/03-29/03 2015
  • 16/03-22/03 2015
  • 09/03-15/03 2015
  • 02/03-08/03 2015
  • 23/02-01/03 2015
  • 16/02-22/02 2015
  • 09/02-15/02 2015
  • 02/02-08/02 2015
  • 26/01-01/02 2015
  • 19/01-25/01 2015
  • 12/01-18/01 2015
  • 05/01-11/01 2015
  • 29/12-04/01 2015
  • 22/12-28/12 2014
  • 15/12-21/12 2014
  • 08/12-14/12 2014
  • 01/12-07/12 2014
  • 24/11-30/11 2014
  • 17/11-23/11 2014
  • 10/11-16/11 2014
  • 03/11-09/11 2014
  • 27/10-02/11 2014
  • 20/10-26/10 2014
  • 13/10-19/10 2014
  • 06/10-12/10 2014
  • 29/09-05/10 2014
  • 22/09-28/09 2014
  • 15/09-21/09 2014
  • 08/09-14/09 2014
  • 01/09-07/09 2014
  • 25/08-31/08 2014
  • 18/08-24/08 2014
  • 11/08-17/08 2014
  • 04/08-10/08 2014
  • 28/07-03/08 2014
  • 21/07-27/07 2014
  • 14/07-20/07 2014
  • 07/07-13/07 2014
  • 30/06-06/07 2014
  • 23/06-29/06 2014
  • 16/06-22/06 2014
  • 09/06-15/06 2014
  • 02/06-08/06 2014
  • 26/05-01/06 2014
  • 19/05-25/05 2014
  • 12/05-18/05 2014
  • 05/05-11/05 2014
  • 28/04-04/05 2014
  • 21/04-27/04 2014
  • 14/04-20/04 2014
  • 07/04-13/04 2014
  • 31/03-06/04 2014
  • 24/03-30/03 2014
  • 17/03-23/03 2014
  • 10/03-16/03 2014
  • 03/03-09/03 2014
  • 24/02-02/03 2014
  • 17/02-23/02 2014
  • 10/02-16/02 2014
  • 03/02-09/02 2014
  • 27/01-02/02 2014
  • 20/01-26/01 2014
  • 13/01-19/01 2014
  • 06/01-12/01 2014
  • 30/12-05/01 2014
  • 23/12-29/12 2013
  • 16/12-22/12 2013
  • 09/12-15/12 2013
  • 02/12-08/12 2013
  • 25/11-01/12 2013
  • 18/11-24/11 2013
  • 11/11-17/11 2013
  • 04/11-10/11 2013
  • 28/10-03/11 2013
  • 21/10-27/10 2013
  • 14/10-20/10 2013
  • 07/10-13/10 2013
  • 30/09-06/10 2013
  • 23/09-29/09 2013
  • 16/09-22/09 2013
  • 09/09-15/09 2013
  • 02/09-08/09 2013
  • 26/08-01/09 2013
  • 12/08-18/08 2013
  • 05/08-11/08 2013
  • 29/07-04/08 2013
  • 22/07-28/07 2013
  • 15/07-21/07 2013
  • 08/07-14/07 2013
  • 01/07-07/07 2013
  • 24/06-30/06 2013
  • 17/06-23/06 2013
  • 10/06-16/06 2013
  • 03/06-09/06 2013
  • 27/05-02/06 2013
  • 20/05-26/05 2013
  • 13/05-19/05 2013
  • 06/05-12/05 2013
  • 29/04-05/05 2013
  • 22/04-28/04 2013
  • 15/04-21/04 2013
  • 08/04-14/04 2013
  • 01/04-07/04 2013
  • 25/03-31/03 2013
  • 18/03-24/03 2013
  • 11/03-17/03 2013
  • 04/03-10/03 2013
  • 25/02-03/03 2013
  • 11/02-17/02 2013
  • 04/02-10/02 2013
  • 28/01-03/02 2013
  • 21/01-27/01 2013
  • 14/01-20/01 2013
  • 07/01-13/01 2013
  • 31/12-06/01 2013
  • 24/12-30/12 2012
  • 17/12-23/12 2012
  • 10/12-16/12 2012
  • 03/12-09/12 2012
  • 26/11-02/12 2012
  • 19/11-25/11 2012
  • 12/11-18/11 2012
  • 05/11-11/11 2012
  • 29/10-04/11 2012
  • 22/10-28/10 2012
  • 15/10-21/10 2012
  • 08/10-14/10 2012
  • 01/10-07/10 2012
  • 24/09-30/09 2012
  • 17/09-23/09 2012
  • 10/09-16/09 2012
  • 03/09-09/09 2012
  • 27/08-02/09 2012
  • 20/08-26/08 2012
  • 06/08-12/08 2012
  • 30/07-05/08 2012
  • 23/07-29/07 2012
  • 16/07-22/07 2012
  • 09/07-15/07 2012
  • 02/07-08/07 2012
  • 25/06-01/07 2012
  • 18/06-24/06 2012
  • 11/06-17/06 2012
  • 04/06-10/06 2012
  • 28/05-03/06 2012
  • 21/05-27/05 2012
  • 14/05-20/05 2012
  • 23/04-29/04 2012
  • 16/04-22/04 2012
  • 09/04-15/04 2012
  • 02/04-08/04 2012
  • 26/03-01/04 2012
  • 19/03-25/03 2012
  • 12/03-18/03 2012
  • 05/03-11/03 2012
  • 27/02-04/03 2012
  • 20/02-26/02 2012
  • 13/02-19/02 2012
  • 06/02-12/02 2012
  • 30/01-05/02 2012
  • 23/01-29/01 2012
  • 16/01-22/01 2012
  • 09/01-15/01 2012
  • 02/01-08/01 2012
  • 24/12-30/12 2012
  • 19/12-25/12 2011
  • 12/12-18/12 2011
  • 05/12-11/12 2011
  • 28/11-04/12 2011
  • 21/11-27/11 2011
  • 14/11-20/11 2011
  • 07/11-13/11 2011
  • 31/10-06/11 2011
  • 24/10-30/10 2011
  • 17/10-23/10 2011
  • 10/10-16/10 2011
  • 03/10-09/10 2011
  • 26/09-02/10 2011
  • 19/09-25/09 2011
  • 12/09-18/09 2011
  • 05/09-11/09 2011
  • 29/08-04/09 2011
  • 22/08-28/08 2011
  • 08/08-14/08 2011
  • 01/08-07/08 2011
  • 25/07-31/07 2011
  • 18/07-24/07 2011
  • 11/07-17/07 2011
  • 04/07-10/07 2011
  • 27/06-03/07 2011
  • 20/06-26/06 2011
  • 13/06-19/06 2011
  • 06/06-12/06 2011
  • 30/05-05/06 2011
  • 16/05-22/05 2011
  • 09/05-15/05 2011
  • 02/05-08/05 2011
  • 25/04-01/05 2011
  • 18/04-24/04 2011
  • 11/04-17/04 2011
  • 04/04-10/04 2011
  • 28/03-03/04 2011
  • 21/03-27/03 2011
  • 14/03-20/03 2011
  • 07/03-13/03 2011
  • 28/02-06/03 2011
  • 21/02-27/02 2011
  • 14/02-20/02 2011
  • 07/02-13/02 2011
  • 31/01-06/02 2011
  • 24/01-30/01 2011
  • 17/01-23/01 2011
  • 10/01-16/01 2011
  • 03/01-09/01 2011
  • 26/12-01/01 2012
  • 20/12-26/12 2010
  • 13/12-19/12 2010
  • 06/12-12/12 2010
  • 29/11-05/12 2010
  • 22/11-28/11 2010
  • 15/11-21/11 2010
  • 08/11-14/11 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 25/10-31/10 2010
  • 18/10-24/10 2010
  • 11/10-17/10 2010
  • 04/10-10/10 2010
  • 27/09-03/10 2010
  • 20/09-26/09 2010
  • 13/09-19/09 2010
  • 06/09-12/09 2010
  • 30/08-05/09 2010
  • 23/08-29/08 2010
  • 16/08-22/08 2010
  • 09/08-15/08 2010
  • 02/08-08/08 2010
  • 26/07-01/08 2010
  • 19/07-25/07 2010
  • 12/07-18/07 2010
  • 05/07-11/07 2010
  • 28/06-04/07 2010
  • 21/06-27/06 2010
  • 14/06-20/06 2010
  • 07/06-13/06 2010
  • 31/05-06/06 2010
  • 24/05-30/05 2010
  • 17/05-23/05 2010
  • 10/05-16/05 2010
  • 26/04-02/05 2010
  • 19/04-25/04 2010
  • 12/04-18/04 2010
  • 05/04-11/04 2010
  • 29/03-04/04 2010
  • 22/03-28/03 2010
  • 15/03-21/03 2010
  • 08/03-14/03 2010
  • 01/03-07/03 2010
  • 22/02-28/02 2010
  • 15/02-21/02 2010
  • 08/02-14/02 2010
  • 01/02-07/02 2010
  • 25/01-31/01 2010
  • 18/01-24/01 2010
  • 11/01-17/01 2010
  • 04/01-10/01 2010
  • 28/12-03/01 2016
  • 21/12-27/12 2009
  • 14/12-20/12 2009
  • 07/12-13/12 2009
  • 30/11-06/12 2009
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 02/11-08/11 2009
  • 26/10-01/11 2009
  • 19/10-25/10 2009
  • 12/10-18/10 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 28/09-04/10 2009
  • 21/09-27/09 2009
  • 14/09-20/09 2009
  • 07/09-13/09 2009
  • 24/08-30/08 2009
  • 17/08-23/08 2009
  • 10/08-16/08 2009
  • 03/08-09/08 2009
  • 27/07-02/08 2009
  • 20/07-26/07 2009
  • 13/07-19/07 2009
  • 06/07-12/07 2009
  • 29/06-05/07 2009
  • 08/06-14/06 2009
  • 01/06-07/06 2009
  • 25/05-31/05 2009
  • 18/05-24/05 2009
  • 11/05-17/05 2009
  • 04/05-10/05 2009
  • 27/04-03/05 2009
  • 20/04-26/04 2009
  • 13/04-19/04 2009
  • 06/04-12/04 2009
  • 30/03-05/04 2009
  • 23/03-29/03 2009
  • 16/03-22/03 2009
  • 09/03-15/03 2009
  • 02/03-08/03 2009
  • 23/02-01/03 2009
  • 16/02-22/02 2009
  • 09/02-15/02 2009
  • 02/02-08/02 2009
  • 26/01-01/02 2009
  • 19/01-25/01 2009
  • 12/01-18/01 2009
  • 05/01-11/01 2009
  • 29/12-04/01 2009
  • 22/12-28/12 2008
  • 15/12-21/12 2008
  • 08/12-14/12 2008
  • 01/12-07/12 2008
  • 24/11-30/11 2008
  • 17/11-23/11 2008
  • 10/11-16/11 2008
  • 03/11-09/11 2008
  • 27/10-02/11 2008
  • 20/10-26/10 2008
  • 13/10-19/10 2008
  • 06/10-12/10 2008
  • 29/09-05/10 2008
  • 22/09-28/09 2008
  • 15/09-21/09 2008
  • 08/09-14/09 2008
  • 01/09-07/09 2008
  • 25/08-31/08 2008
  • 18/08-24/08 2008
  • 11/08-17/08 2008
  • 04/08-10/08 2008
  • 28/07-03/08 2008
  • 21/07-27/07 2008
  • 14/07-20/07 2008
  • 07/07-13/07 2008
  • 30/06-06/07 2008
  • 23/06-29/06 2008
  • 16/06-22/06 2008
  • 09/06-15/06 2008
  • 02/06-08/06 2008
  • 26/05-01/06 2008
  • 19/05-25/05 2008
  • 12/05-18/05 2008
  • 05/05-11/05 2008
  • 28/04-04/05 2008
  • 21/04-27/04 2008
  • 14/04-20/04 2008
  • 07/04-13/04 2008
  • 31/03-06/04 2008
  • 24/03-30/03 2008
  • 17/03-23/03 2008
  • 10/03-16/03 2008
  • 03/03-09/03 2008
  • 25/02-02/03 2008
  • 18/02-24/02 2008
  • 11/02-17/02 2008
  • 04/02-10/02 2008
  • 28/01-03/02 2008
  • 21/01-27/01 2008
  • 14/01-20/01 2008
  • 07/01-13/01 2008
  • 31/12-06/01 2008
  • 24/12-30/12 2007
  • 17/12-23/12 2007
  • 10/12-16/12 2007
  • 03/12-09/12 2007
  • 26/11-02/12 2007
  • 19/11-25/11 2007
  • 12/11-18/11 2007
  • 05/11-11/11 2007
  • 29/10-04/11 2007
  • 22/10-28/10 2007
  • 15/10-21/10 2007
  • 08/10-14/10 2007
  • 01/10-07/10 2007
  • 24/09-30/09 2007
  • 17/09-23/09 2007
  • 10/09-16/09 2007
  • 03/09-09/09 2007
  • 27/08-02/09 2007
  • 20/08-26/08 2007
  • 13/08-19/08 2007
  • 06/08-12/08 2007
  • 30/07-05/08 2007
  • 16/07-22/07 2007
  • 09/07-15/07 2007
  • 02/07-08/07 2007
  • 25/06-01/07 2007
  • 18/06-24/06 2007
  • 11/06-17/06 2007
  • 04/06-10/06 2007
  • 28/05-03/06 2007
  • 14/05-20/05 2007
  • 07/05-13/05 2007
  • 30/04-06/05 2007
  • 23/04-29/04 2007
  • 16/04-22/04 2007
  • 09/04-15/04 2007
  • 02/04-08/04 2007
  • 26/03-01/04 2007
  • 19/03-25/03 2007
  • 12/03-18/03 2007
  • 05/03-11/03 2007
  • 26/02-04/03 2007
  • 19/02-25/02 2007
  • 12/02-18/02 2007
  • 05/02-11/02 2007
  • 29/01-04/02 2007
  • 22/01-28/01 2007
  • 15/01-21/01 2007
  • 08/01-14/01 2007
  • 01/01-07/01 2007
  • 25/12-31/12 2006
  • 18/12-24/12 2006
  • 11/12-17/12 2006
  • 04/12-10/12 2006
  • 27/11-03/12 2006
  • 20/11-26/11 2006
  • 13/11-19/11 2006
  • 06/11-12/11 2006
  • 30/10-05/11 2006
  • 23/10-29/10 2006
  • 16/10-22/10 2006
  • 09/10-15/10 2006
  • 02/10-08/10 2006
  • 25/09-01/10 2006
  • 18/09-24/09 2006
  • 11/09-17/09 2006
  • 04/09-10/09 2006
  • 28/08-03/09 2006
  • 14/08-20/08 2006
  • 07/08-13/08 2006
  • 31/07-06/08 2006
  • 24/07-30/07 2006
  • 17/07-23/07 2006
  • 10/07-16/07 2006
  • 03/07-09/07 2006
  • 26/06-02/07 2006
  • 19/06-25/06 2006
  • 12/06-18/06 2006
  • 05/06-11/06 2006
  • 29/05-04/06 2006
  • 22/05-28/05 2006
  • 01/05-07/05 2006
  • 24/04-30/04 2006
  • 17/04-23/04 2006
  • 27/03-02/04 2006
  • 20/03-26/03 2006
  • 13/03-19/03 2006
  • 28/11-04/12 -0001

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !


    Blog tegen de regels? Meld het ons!
    Gratis blog op http://blog.seniorennet.be - SeniorenNet Blogs, eenvoudig, gratis en snel jouw eigen blog!