Lee Cooper, het oudste jeansmerk van Europa, heeft zijn roots in Londen. Dit authentieke denim label is dan ook doordrongen van de eigenzinnige en coole kant van de Londense fashion scene. Geen wonder dat de titel van de Lee Cooper de campagne voor komend seizoen “Made to be different” luidt. En dat kan heel ruim geïnterpreteerd worden. Van de collectie zelf tot de modellen die het gezicht zijn van de campagne.
Zes modellen, sommigen professioneel, anderen gelegenheidsmodel. Van eeuwig jonge vijftigers tot zoekende tieners, twintigers en prille dertigers die aan introspectie doen. Zes mensen die vooruitblikken en achterom kijken. In hun verscheidenheid is er één constante: ze dragen jeans, elk op hun manier. De boodschap van de campagne is duidelijk: anders zijn, is ok. Méér nog, het is cool om buiten de lijntjes te kleuren.
Playtex onder een zomerse hemel
Ontdek de Flower Elegance-lijn van Playtex dit seizoen in een hemelsblauw tintje dat doet wegdromen naar zomerse dagen. Deze fijne, elegante lingerie is afgewerkt met delicaat kant met bloemenmotieven. En omdat Playtex van details houdt, is het middenstuk van de beha versierd met een klein, gesatineerd strikje. Deze ondersteunt de borsten perfect en zit de hele dag door comfortabel. Combineer hem met het midi-broekje of de nieuwe slip uit dezelfde collectie.
COLLISTAR - Pure Actives Drops + Creams
Collistar presenteert een nieuw hoofdstuk in dermo-cosmetisch onderzoek: PURE ACTIVES oftewel ‘pure actieve bestanddelen’ - dezelfde active bestandelen die in de cosmetische geneeskunde worden toegepast, worden nu in de meest zuivere vorm aangeboden voor: maximale doeltreffendheid, gerichte werking en veiligheid in gebruik.






|