De grootste privécruiserederij ter wereld MSC Cruises, met thuisbasis in Zwitserland en marktleider in Europa en Zuid-Amerika, stelt haar nieuwe brochure voor het seizoen 2019-2020 voor.
Voor de editie 2018-2019 maakte MSC Cruises voor het eerst gebruik van de mogelijkheid van virtuele realiteit. De allernieuwste brochure gaat nog een stap verder op dat pad. En dit om optimaal gebruik te maken van de reeds aanwezige VR-functies en een zo rijk mogelijke ervaring te garanderen.
Ook werd er een nieuwe versie van de toepassing ‘MSC 360VR’ ontwikkeld die de bezoekers onderdompelt in het universum van MSC Cruises. Maar de belangrijkste nieuwigheid in de toepassing stelt de geïnteresseerden in staat om de cruise van hun keuze te selecteren en te plannen, en op termijn ook om een optie te nemen.
Daarnaast bevat de brochure een aantal nieuwe aanbiedingen en reisroutes, waarmee allerhande bijkomende alternatieven mogelijk worden. Zo beschikt MSC Cruises onder meer over twee nieuwe schepen die bij STX France werden gebouwd: MSC Bellissima die vanaf maart 2019 elke zaterdag zal uitvaren vanuit Marseille en MSC Grandiosa, met dezelfde thuishaven, die in november 2019 in de vaart wordt genomen. Het aanbod telt ook nieuwe bestemmingen, India bijvoorbeeld, en bijkomende afvaarten, onder meer vanuit New York. MSC Armonia zal vanaf 10 december 2018 vertrekken vanuit de haven van Miami. Net als MSC Seaside, MSC Divina en MSC Meraviglia zal dat schip Ocean Cay MSC Marine Reserve aandoen, een privé-eiland in de Bahama’s, dat speciaal voor MSC Cruises is ontworpen. En als kers op de taart wordt MSC World Cruise 2020 gelanceerd die reizigers in 117 dagen rond de wereld brengt en 43 bestemmingen in 23 landen aandoet.
Al enkele jaren zet MSC Cruises stevig in op het digitale. Zo is er aan boord van de nieuwe vlaggenschepen het innovatieve digitale programma MSC For Me. De lancering van de brochure 2019-2020 gaf MSC Cruises ook de gelegenheid om nog eens de allereerste virtuele persoonlijke assistent voor te stellen, die op gewone gesproken instructies reageert. Dat is een absolute primeur voor de sector. De unieke dienst verstrekt de passagiers alle informatie op maat, met snelle en eenvoudige antwoorden, zodat ze vanuit de kajuit hun reis en verblijf kunnen personaliseren en optimaliseren. Voor deze nieuwigheid werkte MSC Cruises samen met HARMAN International, een 100% filiaal van Samsung Electronics Co. Ltd.
MSC Cruises legt bovendien een grote verantwoordelijkheidszin aan de dag tegenover mens en milieu. We werken met een absoluut respect voor de zeeën en oceanen van onze planeet en voeren voortdurend nieuwe systemen in om de ecologische impact van onze reizen zo klein mogelijk te houden.
|