Voor de lente/zomer 17 neemt Reebok Classic je mee op een reis door de afgelopen drie decennia, en het ontdekken van de culturele situatie van twee van Reebok’s meest bekende fitness modellen en dit in samenwerking met de in Tokio gevestigde illustrator Rimo.
Geïnspireerd door de culturele en stijlerfenis van de Freestyle en Workout sneakers bundelt Rimo de levendigheid en diversiteit van Londen, New York, Parijs, Amsterdam en Tokio en hun verschillende subculturen, samen in de boeiende geschiedenis die sneakers kenden sinds hun lancering in de jaren '80. De reeks illustraties belicht de overgang van sneakers oorspronkelijk als gym nietjes en intussen uitgegroeid tot moderne en volwaardige streetwear pictogrammen. Tegelijk krijgt men en blik achter de schermen in de evolutie van het modebeeld in deze steden. Dertig jaar na het debuut weerspiegelen de sneakers de blijvende waarde van Reebok, ze maken onderdeel uit van de hedendaagse straatcultuur en bevestigen hun tijdloos design. In 2017 Reebok viert de 35e verjaardag van de Workout’s en de 30ste verjaardag van de collectie Freestyle.
Joe Jonas, het nieuwe gezicht van de Guess 'SS17 Underwear campagne
Dit voorjaar 2017, stelt GUESS met trots Joe Jonas voor als het gezicht van de nieuwe ondergoedlijn ‘Hero’. Joe Jonas is een multi-platformer, opnamekunstenaar, acteur en social media sensatie. De zanger is de ster in de reclamecampagne naast het GUESS meisje Charlotte McKinney, ze showen in een reeks verleidelijke foto's de inaugurele heren- en dames ondergoedlijn.
Joe Jonas startte zijn zangcarrière in 2005 toen hij samen met zijn broers, Nick en Kevin, de pop-rock band de Jonas Brothers oprichtte, band die ondertussen wereldwijd meer dan 17 miljoen albums verkocht. Een paar jaar later lanceert Jonas zijn acteercarrière met een hoofdrol in meerdere Disney Channel films en tv-shows. Vorig jaar herlanceerde Joe zijn zangcarrière als leadzanger van een nieuwe band, DNCE, hun eerste single "Cake by the Oceaan" won twee platina platen. Ook op de sociale mede is hij bijzonder populair met 8 miljoen volgers op Twitter, 5 miljoen op Facebook en meer dan 4.5 miljoen Instagram.
De campagne werd geregisseerd door Paul Marciano, Chief Creative Officer voor GUESS, Inc., en gespot door Yu Tsai, een van 's werelds meest getalenteerde en gewilde modefotografen. Ze brengt Jonas en McKinney die het nieuwe ondergoed en lingerie dragen, in leuke poses samen terwijl de voormalige stylist van de Jonas Brothers, Avo Yermagyan, het nodige evenwicht in de collectie brengt. Hun uitstraling geeft zelfs een warme zomeravond in Havana een extra zwoel tintje.
Zowel Paul Marciano, creatieve officer Guess als Joe zijn enthousiast over de campagne. "Het is de eerste keer dat we een mannelijke ster in onze ondergoedcollectie droppen aldus Paul, maar Joe is een koele en charismatische jongeman die alle eigenschappen van DNA GUESS ' belichaamt, - sexy, jong en avontuurlijk. Hij zal ongetwijfeld schitteren in onze nieuwe mannencolletie”. "Het voelt geweldig om wereldwijd te fungeren als ambassadeur voor de nieuwe Guess Underwear campagne met een focus op de GUESS man, kortom een geweldige ervaring“ zegt Joe Jonas.
"Hero", is gemaakt voor mannen met een sterke persoonlijkheid en biedt een scala aan boxers en slips ontworpen met een brede elastische tailleband voorzien van het GUESS logo en wordt aangevuld door een collectie van t-shirts en topjes met het iconische logo op de voorkant. Hero focust zich op de mannelijke lijn, het comfort en zorgt voor een perfecte pasvorm. Het hinderlijk label langs de binnenzijde wordt vervangen door een vlakke opdruk en biedt aldus een nieuwe ondergoedervaring. De modellen zullen seizoen tot seizoen verschillen met een aantal kernmodellen. De lancering van de "Hero" lijn past binnen de strategie van het bedrijf om de afdeling ‘Lingerie & Beachwear’ te verruimen en te zorgen voor een wereldwijde expansie met een focus op de Amerikaanse, Noord-Europese en Aziatische markten.
De damescollectie brengt chique kanten slipjes en sexy push-up bh’s die elke bocht omhelzen en zorgen voor een onberispelijke pasvorm, het kleurenpalet bestaat uit marine, fuchsia en roze. Klassiek zwart-wit katoenen bralettes afgezet met-logo gedrukt elastische banden bieden een iconische fashion-forward outfit die elk Guess Girl bekoort. De collectie toont net voldoende vrouwelijkheid om het Guess Girl de ganse dag een goed gevoel te bezorgen.
|