Rosa Faia kan je altijd overtuigen door de perfecte pasvorm en het hoogste draagcomfort. De serie Louisa garandeert een eersteklas pasvorm en een verleidelijk decolleté, dankzij de ergonomisch gevormde beugels. Alle modellen betoveren met een romantisch vlinderdessin en borduursel van tule. Bij de Louisa serie staan charmante details centraal, zoals gedetailleerd borduursel aan de schouders en een strikje met siersteen.
De tweedelige cups, het doorlopende frame en het rugpand van krachtige Powertule ondersteunen optimaal. Voor extra comfort zorgen het elastische decolletéband met flausch aan de huidzijde en de schouderbanden, waarvan de breedte varieert naar grootte. De aan de achterzijde iets naar het midden geplaatste schouderbandaanzet geeft extra steun.
Om de set te completeren zijn er drie modellen slips met bijpassende print: een brutale shorty met hoog gesneden beenuitsnijding, een tailleslip versierd met borduursel van bloemen en een modieuze hoge tailleslip.
Passionata Valentine :: Be My Passionista
Valentijnsdag betekent niet dat je absoluut rood moet dragen! Dit jaar heeft Passionata besloten de dingen te bekijken door een roze met wit getinte bril.
La Redoute SS17 :: must haves
Elk seizoen brengt weer een nieuwe trend en de nakende Lente/Zomer collectie van La Redoute vormt daarop geen uitzondering. Hier zijn de modieuze must-haves.
Anita Active: 5529 momentum - Style meets Spirit
In de trendkleur Blue als Limited Edition start de hoog functionele momentum het nieuwe seizoen sterk. De weefstructuur van het gebruikte Eyelet materiaal wordt door het samenspel van mat en metaalglans benadrukt. Ook bij bewegingsintensieve sporten en grotere maten geeft de met de Red Dot Design Award onderscheiden sportbeha, maximale steun met een uniek draagcomfort.
Gemaakt van ademend High-Tech materiaal zorgt de beha voor een gebalanceerd huidklimaat. De sportieve prestaties kunnen zich volledig ontplooien, oververhitting en onderkoeling worden voorkomen. Voor een actief Sweat Management zijn in beide cups twee hoogfunctionele materialen gecombineerd. Het aan de huidzijde liggende Frottee absorbeert vochtigheid en transporteert het weg van het lichaam. De buitenkant van glanzend Eyelet materiaal is isolerend. Bijzonder zachte en naadloos gevormde cups reduceren de beweging van de borst tot een minimum.
De brede en stabiele ondercupband en de hoog gesneden stroken in het decolleté en armuitsnijding geven extra steun. Voor de perfecte pasvorm en een optimaal draagcomfort zijn de gepolsterde en stabiele schouderbanden verstelbaar en passen zich, bij grotere maten, in de breedte aan.
Hoog en sportief gesneden, past de nieuwe sporttailleslip uitstekend bij de sportbeha. Met een dubbel voorpand en een niet zichtbare naad zonder elastisch band, is de slip bijzonder aangenaam te dragen. De luchtige, dynamisch naar achter verlopende inzet van net, voert transpiratievocht weg van het lichaam. Als alternatief kan ook gekozen worden voor de sportslip die met een zijwaartse inzet van netstof voor het hoogste draagcomfort zorgt.
Raffaelli Casual Chique S/S 2017
De packshots van de RAFFAELLI Casual Chique lijn zijn vanaf nu online beschikbaar.
De RAFFAELLI Casual Chique lijn is een frisse op en top vrouwelijke Prêt à porter DeLuxe collectie, met zowel stijlvolle basics als items met feestelijke accenten. Voor de zomer 2017 brengt de collectie een uitgebreid aanbod jurken in stretchstof in beige/zwart, roze/wit/zwart, wit/goud en zwart/wit thema.
Voor de lente/zomer 17 neemt Reebok Classic je mee op een reis door de afgelopen drie decennia, en het ontdekken van de culturele situatie van twee van Reebok’s meest bekende fitness modellen en dit in samenwerking met de in Tokio gevestigde illustrator Rimo.
Geïnspireerd door de culturele en stijlerfenis van de Freestyle en Workout sneakers bundelt Rimo de levendigheid en diversiteit van Londen, New York, Parijs, Amsterdam en Tokio en hun verschillende subculturen, samen in de boeiende geschiedenis die sneakers kenden sinds hun lancering in de jaren '80. De reeks illustraties belicht de overgang van sneakers oorspronkelijk als gym nietjes en intussen uitgegroeid tot moderne en volwaardige streetwear pictogrammen. Tegelijk krijgt men en blik achter de schermen in de evolutie van het modebeeld in deze steden. Dertig jaar na het debuut weerspiegelen de sneakers de blijvende waarde van Reebok, ze maken onderdeel uit van de hedendaagse straatcultuur en bevestigen hun tijdloos design. In 2017 Reebok viert de 35e verjaardag van de Workout’s en de 30ste verjaardag van de collectie Freestyle.
Joe Jonas, het nieuwe gezicht van de Guess 'SS17 Underwear campagne
Dit voorjaar 2017, stelt GUESS met trots Joe Jonas voor als het gezicht van de nieuwe ondergoedlijn ‘Hero’. Joe Jonas is een multi-platformer, opnamekunstenaar, acteur en social media sensatie. De zanger is de ster in de reclamecampagne naast het GUESS meisje Charlotte McKinney, ze showen in een reeks verleidelijke foto's de inaugurele heren- en dames ondergoedlijn.
Joe Jonas startte zijn zangcarrière in 2005 toen hij samen met zijn broers, Nick en Kevin, de pop-rock band de Jonas Brothers oprichtte, band die ondertussen wereldwijd meer dan 17 miljoen albums verkocht. Een paar jaar later lanceert Jonas zijn acteercarrière met een hoofdrol in meerdere Disney Channel films en tv-shows. Vorig jaar herlanceerde Joe zijn zangcarrière als leadzanger van een nieuwe band, DNCE, hun eerste single "Cake by the Oceaan" won twee platina platen. Ook op de sociale mede is hij bijzonder populair met 8 miljoen volgers op Twitter, 5 miljoen op Facebook en meer dan 4.5 miljoen Instagram.
De campagne werd geregisseerd door Paul Marciano, Chief Creative Officer voor GUESS, Inc., en gespot door Yu Tsai, een van 's werelds meest getalenteerde en gewilde modefotografen. Ze brengt Jonas en McKinney die het nieuwe ondergoed en lingerie dragen, in leuke poses samen terwijl de voormalige stylist van de Jonas Brothers, Avo Yermagyan, het nodige evenwicht in de collectie brengt. Hun uitstraling geeft zelfs een warme zomeravond in Havana een extra zwoel tintje.
Zowel Paul Marciano, creatieve officer Guess als Joe zijn enthousiast over de campagne. "Het is de eerste keer dat we een mannelijke ster in onze ondergoedcollectie droppen aldus Paul, maar Joe is een koele en charismatische jongeman die alle eigenschappen van DNA GUESS ' belichaamt, - sexy, jong en avontuurlijk. Hij zal ongetwijfeld schitteren in onze nieuwe mannencolletie”. "Het voelt geweldig om wereldwijd te fungeren als ambassadeur voor de nieuwe Guess Underwear campagne met een focus op de GUESS man, kortom een geweldige ervaring“ zegt Joe Jonas.
"Hero", is gemaakt voor mannen met een sterke persoonlijkheid en biedt een scala aan boxers en slips ontworpen met een brede elastische tailleband voorzien van het GUESS logo en wordt aangevuld door een collectie van t-shirts en topjes met het iconische logo op de voorkant. Hero focust zich op de mannelijke lijn, het comfort en zorgt voor een perfecte pasvorm. Het hinderlijk label langs de binnenzijde wordt vervangen door een vlakke opdruk en biedt aldus een nieuwe ondergoedervaring. De modellen zullen seizoen tot seizoen verschillen met een aantal kernmodellen. De lancering van de "Hero" lijn past binnen de strategie van het bedrijf om de afdeling ‘Lingerie & Beachwear’ te verruimen en te zorgen voor een wereldwijde expansie met een focus op de Amerikaanse, Noord-Europese en Aziatische markten.
De damescollectie brengt chique kanten slipjes en sexy push-up bh’s die elke bocht omhelzen en zorgen voor een onberispelijke pasvorm, het kleurenpalet bestaat uit marine, fuchsia en roze. Klassiek zwart-wit katoenen bralettes afgezet met-logo gedrukt elastische banden bieden een iconische fashion-forward outfit die elk Guess Girl bekoort. De collectie toont net voldoende vrouwelijkheid om het Guess Girl de ganse dag een goed gevoel te bezorgen.
Met elk nieuw hoofdstuk komt een nieuw begin. Deze keer ging L’OCCITANE terug naar de ware bron van de schoonheid van de Provence. We wilden de kracht vinden die planten tot leven wekt, de planten die onze waardevolle ingrediënten opleveren. Elk spoor dat we volgden, leidde naar het licht... Iets in dit licht bleef L’OCCITANE intrigeren. Het leek te verschuiven, de kleuren pulseerden en golfden.
Wat als dit licht datgene is wat de Provence zo uniek maakt?
Dit licht is op zijn stralendst en mooist tijdens het Gouden Uur, wanneer de meest indrukwekkende hemel zich boven de Provence uitstrekt. In de intensiteit van dit magische moment trilt de huid van genot en kan men alleen de adembenemende schoonheid voelen... Wanneer de aarde wordt getransformeerd tot licht, en de lucht de zintuigen in vuur en vlam zet met zijn oogverblindende omhelzing, wordt de lucht vervuld van een unieke geur. Betoverend en vliedend heeft L’OCCITANE het Gouden Uur in een ongeëvenaarde geur gevangen. “Terre de Lumière” is geboren.
Een moment van sereniteit . “Deze geur vertegenwoordigt een nieuw hoofdstuk. Met Terre de Lumière wilde L’OCCITANE zich richten op het gevoel, de emotie, in het hart van het parfum. Hiermee laten we eerdere hoofdstukken, waarin we ons concentreerden op één ingrediënt, achter ons. Terre de Lumière is samengesteld op basis van vele facetten en een veelheid van geurnoten.” Nadège Le Garlantezec, parfumeur.
Een veelzijdige creatie “ Het Gouden Uur “
“Toen ik begreep dat ik dit licht elke ochtend opnieuw kon zien, kon ik mijn geluk niet op.” Henri Matisse. Wanneer de dag ten einde loopt, staat de hemel in brand in eindeloze goudtinten. In opperste schoonheid bereikt dit schouwspel zijn hoogtepunt. Licht omgeeft de ingrediënten van deze geur, waardoor een rijke creatie ontstaat met eindeloos veel facetten, die doet denken aan de intense zintuiglijkheid van een wandeling door de Provençaalse velden tijdens het Gouden Uur. “Dit is wanneer het licht op zijn mooist is en geuren het meest intens zijn.” Calice Becker, meesterparfumeur.
Een eindeloze bron van schoonheid – Een innovatieve geur
Dit signatuurparfum is eerst fris en aromatisch en smelt dan onverwacht tot een verrukkelijk hart voordat het landt in sensuele basisnoten op basis van hars en muskus. De sprankelende aroma’s van de topnoten doen denken aan zintuigen wanneer ze worden gewekt door een wandeling in de Provence. De frisse noten zijn als een lichte bries, gevolgd door de kalmerende kracht van zonlicht op de huid, wanneer de zoete gourmandnoten zich ontplooien in een opwekkend moment van genot, voorafgaand aan de intensiteit van de vallende nacht.
In deze verslavende geur zijn de contrasten van de Provence gevangen in een onverwachte paradox: de ontmoeting tussen een aromatisch facet en een zoet hart, waarmee Terre de Lumière het eerste ‘Gourmand Aromatische’ parfum is van L’OCCITANE.
“Terre de Lumière speelt met de spanning tussen mannelijke frisheid en verrukkelijke vrouwelijke zachtheid. Het is een zeer vernieuwende geur, de eerste gourmand aromatische geur van L’OCCITANE, echt verslavend.” Calice Becker, meesterparfumeur.
Drie befaamde parfumeurs stelden de geur samen: Calice Becker, Shyamala Maisondieu en Nadège Le Garlantezec, een uitzonderlijk trio, gefascineerd door de Provence en de magische inspiratie van het Gouden Uur. Een nieuwe geurfamilie voor L’OCCITANE.
De eerste aromatische gourmandgeur van L’OCCITANE.
Een puur, eenvoudig ontwerp “Om de perfecte vorm te vinden, besloten we ons te concentreren op de luxe van eenvoud zoals de Provence die belichaamt. De fles is iconisch en elegant. De dop vertegenwoordigt een steentje dat wordt opgeraapt in een lavendelveld bij zonsondergang. Het heeft iets heel zintuiglijks” Olivier Baussan, oprichter van L’OCCITANE.
Een dop die lijkt te glinsteren van het licht, alsof de smeulende kleuren van de lucht erin zijn gevangen... De fles heeft een ronde, sensuele vorm. Alsof de fles is volgelopen met het pure licht van de Provence, de zonnestralen heeft geabsorbeerd. De fles is ontworpen om de kracht van de Provence te weerspiegelen. Eenvoudig elegant en iconisch weerspiegelt de fles de levendige, gouden tinten van dit landschap met zijn unieke licht.
De essentie van het Gouden Uur
Gentle Shower Gel 250 ml 15,50 €
Deze douchegel geeft een gevoel van frisheid wanneer u de contrasterende noten van Terre de Lumière inademt. De geur blijft heerlijk op de huid hangen als een wolk van sensuele, geurige zachtheid. Verrijkt met lavendelhoning uit de Provence laat deze lichte, zijdeachtige formule een delicate, verrukkelijke geur op de huid achter.
Beautifying Body Lotion 250 ml 24,00 €
De licht iriserende textuur van deze geurende, vochtinbrengende bodylotion lijkt vol verrukkelijk, glinsterend licht te zitten. De zachte maar doeltreffende formule hult de huid in zachtheid en laat een heerlijke, serene geur achter.
Radiant Balm 30 ml 8,00 €
De huid neemt het licht op en geniet intens van een zintuiglijk moment. De textuur is vochtinbrengend en doet denken aan de lichtgevende lichtschakeringen van het Gouden Uur. De huid wordt zacht; de unieke en verslavende geurnoten van Terre de Lumière vullen de lucht.
Perfumed Soap 75 g 6,00 €
Wanneer het tijd is voor een heerlijk bad, wordt het moment van welzijn nog dieper met deze geparfumeerde streling. De verslavende, contrasterende noten landen op de huid.
Op het programma in februari: kleurrijke praalwagens, creatieve kostuums en feestelijke bijeenkomsten in Nice, Granville en Menton. Ondertussen viert Straatsburg Valentijn.
1) Van 4 tot 5 februari 2017 - Feest van de olijfolie in Nyons in de Provence : Elk jaar staat het eerste weekend van februari in Nyons in het teken van olijfolie, het groene goud van de stad. Voor deze 33e editie nodigt het Feest van de Nieuwe Olie, ook wel Alicoque genoemd, de grootste lekkerbekken uit om te komen proeven van de eerste persing, plechtig overhandigd door de Confrérie des Chevaliers de l’Olivier. Provençaalse dansen en liederen vrolijken dit unieke evenement op: een ideale combinatie dus van gastronomie, muziek en traditionele gebruiken. Meer info: http://www.paysdenyons.com
2) Van 10 tot 19 februari 2017 - ‘Strasbourg Mon Amour’ : Straatsburg wordt ook wel de meest romantische stad van Frankrijk genoemd en doet die naam alle eer aan met een wel heel bijzonder Valentijnsfeest! Tien dagen lang organiseert de Europese hoofdstad allerhande activiteiten: concerten, lichtshows bij maanlicht, gastronomische afspraakjes, originele dates, opmerkelijke ontmoetingen ... Een idyllisch kader dat vorig jaar 55 000 liefhebbers wist aan te trekken. Meer info: http://www.strasbourg-monamour.eu
3) Van 11 tot 26 februari 2017 - Carnaval van Nice : Het carnaval van Nice is nu al meer dan 90 jaar een niet te missen afspraak en ook dit jaar wordt weer een feestelijke editie. Met het oog op de veiligheid na de recente aanslagen werd het parcours volledig aangepast. Het evenement zal dit jaar plaatsvinden op Place Masséna. Op de affiche staan de traditionele carnavalsstoet met kleurrijke praalwagens en het elegante bloemencorso aan de kust. Een unieke gelegenheid om Nice in de winter te ontdekken! Meer info: http://www.nicecarnaval.com
4) Van 11 februari tot 1 maart - Feest van de citroen in Menton : De stad Menton, op 30 minuten van Monaco, gaat Broadway achterna! Deze 84e editie van het Feest van de citroen staat immers in het teken van de beroemde New Yorkse musicals. Deze reis naar de andere kant van de Oceaan start uitzonderlijk op vrijdag 10 februari, met Les Jardins de Lumière. Adembenemende decors van citrusvruchten komen hier in de schijnwerpers te staan. Ook niet te missen: de ‘Corsos des fruits d’or’, waarbij acrobaten en artiesten tussen de praalwagens wandelen voor een uitzonderlijk spektakel. Meer info: http://www.fete-du-citron.com
5) Van 13 tot 19 februari - Festi Val d’Allos in Alpes-de-Haute-Provence : Het Festi Val d’Allos, dat betekent 5 dagen vol voorstellingen en activiteiten voor het hele gezin in het skistation. Op het programma: schaduwtheater, poppentheater, concerten, ski-
en sleewedstrijden, spelletjes op de pistes, schattenjacht ... en dat alles helemaal gratis! Meer info: http://www.valdallos.com
6) Van 17 tot 19 februari - Feest van de viool in Luzy in de Morvan : Elk jaar weerklinkt er vioolmuziek in de handelszaken en cafés van de stad Luzy in Bourgondië, tot groot plezier van alle aanwezigen. Jong en oud kunnen drie dagen lang via concerten, voorstellingen en lessen kennismaken met de vele mogelijkheden van het muziekinstrument. Meer info: http://www.feteduviolon.com
7) Van 24 tot 28 februari 2017 - Carnaval van Granville in Normandië : Een veertigtal satirische praalwagens, tot 130 000 toeschouwers en miljoenen confettisnippers maken van het carnaval van Granville het grootste en oudste carnavalsfeest in het westen van Frankrijk. Volgens de geschiedenis hebben we deze volkse uitgelatenheid te danken aan de zeevissers uit de 19e eeuw die hun laatste avond aan wal wilden vieren voor ze moesten uitvaren. Het carnaval van Granville is een traditie die sinds 30 november 2016 door UNESCO erkend wordt als werelderfgoed. Meer info: www.carnaval-de-granville.fr
Supporter voor de Rode Duivels bij Engelse topclubs
SUPPORTER VOOR DE RODE DUIVELS BIJ DE ENGELSE TOPCLUBS TIJDENS EEN P&O MINICRUISE
Wil je een Premier League wedstrijd live bekijken? En wil je eens die échte Engelse voetbalsfeer proeven? Dit kan nu met de P&O voetbal Minicruises naar wedstrijden van de Hull City Tigers. We selecteerden 2 matchen waar je ook enkele van de Rode Duivels aan het werk kan zien.
Stap aan boord van de P&O ferry en bezoek een Premier League wedstrijd van “The Tigers” tegen Liverpool of West Ham United. Absolute top teams die je live in actie kunt zien. Je besteedt 2 nachten aan boord en op de wedstrijddag heb je de ochtend de tijd om het centrum van Hull en de eventuele ‘supporters-pubs’ te bezoeken. Rond het middaguur brengt een bus je naar het stadion waar je warm wordt onthaald en een rondleiding krijgt door het stadion. Alles wordt dus voor je verzorgd. Na de wedstrijd staat er een bus te wachten om je terug naar het schip te brengen. Wacht niet te lang met boeken, want er zijn slechts 50 tickets per wedstrijd beschikbaar!
Geniet van de sfeer van het KCOM stadion waar maar liefst 25.000 supporters hun Tigers aanmoedigen! Volgende matchen van de Hull City Tigers hebben we voor je geselecteerd: Op zaterdag 4 februari spelen de Tigers tegen het legendarische team van Liverpool. Hopelijk zie je hoe Rode Duivel Divock Origi de goal van de match maakt. Op zondag 21 mei kan je maar liefst 3 Rode Duivels aan het werk zien tijdens de match tegen de topploeg Tottenham Hotspur. Zowel Toby Alderweireld, Jan Vertonghen als Moussa Dembele zullen hun beste beentje voorzetten.
De ferry van P&O vertrekt vanuit Rotterdam en met de voetbalambiance in de auto is die autorit natuurlijk zo voorbij. En krijg je er niet genoeg van? Dan kan je de Minicruise combineren met een match in de Eredivisie van Nederland! Zo is er op zondag 5 februari (op terugreis) om 14u30 een match tussen Sparta Rotterdam (met de Belgen Ryan Sanusi en Loris Brogno) tegen PEC Zwolle (met doelman Kevin Begois). Ook dat is eerste klasse voetbal!
Praktisch: Voetbal Minicruise Hull City Tigers vs Liverpool - Afreis Rotterdam, vrijdag 3 februari om 21 u - Aankomst Rotterdam zondag 5 februari 9 u.
Voetbal Minicruise Hull City Tigers vs Tottenham Hotspur - Afreis Rotterdam, zaterdag 20 mei om 20u30 - Aankomst Rotterdam maandag 22 mei 8u15
Prijs: vanaf 139€ pp
Inbegrepen: h/t ferry Rotterdam – Hull in binnenhut met douche en toilet, h/t bustransfer Hull, stadion rondleiding, ticket voetbalmatch.
Van experts Just Games (De Slimste Mens, Eigen Kweek, De Mol) - Educatief bordspel gebaseerd op het populaire jeugdjournaal - Innovatieve, spannende gameplay op een bloedmooi speelveld - Eindeloos spelplezier voor heel de familie
Wie werd dit jaar de beste voetballer? Hoe is het om buiten te leven bij een temperatuur van -20 graden? Wat voor ervaringen hebben kinderen in Aleppo achter de rug? En waar zijn onze panda’s momenteel mee bezig? Het zijn slechts enkele onderwerpen die de laatste weken werden beantwoord in Karrewiet, het jeugdjournaal dat al sinds 2002 elke weekdag op Ketnet te zien is, met ook nog eens een samenvatting op zaterdag en zondag. Enkel tijdens de schoolvakanties moeten we het even zonder stellen. Just Games, dé expert rond adaptaties van bekende Vlaamse en Nederlandse tv-programma’s, brengt nu Karrewiet Kampioen uit, een innovatief, knap vormgegeven bordspel op de markt dat er niet alleen fantastisch uitziet, maar ook spannende gameplay combineert met een boeiend educatief element.
Over het tv-programma
Karrewiet – een van de bekendste merknamen voor kinderen tussen 8 en 12 jaar – is zonder enige twijfel het bekendste Vlaamse jeugdjournaal ooit. Het viert dit jaar zijn vijftiende verjaardag en wordt al sinds zijn programma volledig gemaakt op de VRT-nieuwsdienst. De uitzendingen worden gepresenteerd door de achtergrondstemmen van veelal bekende journalisten, terwijl ook kinderen zelf geregeld aan het woord worden gelaten. Dankzij de gemakkelijk te degusteren duur van 8 minuten (10 minuten voor het weekendoverzicht) en de vlotte taal, blijft de inhoud heel bevattelijk, zonder ooit te simpel te worden. Bovendien zorgt de blooperrubriek Anders bekeken of het Karrewietlied dat De week van Karrewiet kenmerkt altijd voor een unieke extra die de meeste kinderen nog lang bijblijft. Dat Karrewiet ondertussen een haast legendarische status heeft gekregen, is dan ook niet verwonderlijk.
Over het spel
Een blik op het bord en je weet het al: Karrewiet Kampioen is zeker geen doorsnee bordspel! Zelfs de pionnen zien er fantastisch uit. Verschillende onderdelen moeten tijdens het spel verzameld worden. Dat gebeurt aan de hand van zes verschillende categorieën (Dieren, Sport, School, Showbizz, Wereld en Wetenschap), die allemaal een zijde van een zeskleurige kubus vormen.
Er zijn drie soorten vragen: open vragen, meerkeuzevragen en waar-of-niet-vragen. Ze staan afgedrukt op maar liefst 120 quizkaarten, maar niet alleen kennis is belangrijk: er is ook nog eens een tactisch element. Omdat een pion maar in een enkele richting kan lopen, moeten de deelnemers ook nog eens proberen om de richtingstenen te veranderen in hun voordeel. Daardoor blijft Karrewiet Kampioen erg
boeiend om te spelen – ook voor de ouders en ietwat oudere deelnemers. Wie als eerste alle zes kubuskleuren heeft verzameld en de finish bereikt, wint het spel!
Technische details
Doelgroep: jongens / meiden 8 – 12 jaar en ouder en hun ouders of verzorgers - Aantal deelnemers: 2 tot 4 Gemiddelde speelduur: 45 minuten - Verkrijgbaar vanaf: 16 januari 2017 Consumenten adviesprijs: € 24,99.
Bench kickt-off voor de mooiste tijd van het jaar bij de lancering van een gloednieuwe Cruise Collection 2017, voorbode van de nieuwe Lente/Zomer’17 . Ontworpen voor onverschrokken is de nieuwe Bench-collectie net zo spannend en leuk als de lente zelf.
'De Zomer in Lissabon' was de belangrijkste inspiratiebron die werd beïnvloed door thema's als 'After Glow' en 'Turn Around' die verbonden zijn met de duidelijk wisselende seizoensinvloeden. De collectie biedt een feilloze kledingsstukken die een moeiteloze en stijlvolle look meegeven die perfect inspeelt op de noden van een 24-uurs stedelijke lifestyle. De collectie is online en in de winkels beschikbaar.
De SS17 collectie Guess viert de fusie van stedelijke glamour en een bohemien vrije geest. Bij het verkennen van innovatieve technische weefsels, zette de collectie ook de op natuurlijke vezels in een verscheidenheid van kleuren en patronen voor voor hem en haar.
Stad Uniform: Een grootstedelijke jonge vrouw, dartel jonglerend tussen haar vele verplichtingen en interesses, is de bron van inspiratie voor stedelijk - glam looks die vakkundig leuke fashion details mengen met innovatieve technische weefsels. Het resultaat is een originele lijn van goedzittende bovenkleding, packable kleding en functioneel denim. Bloemen en dierenprints creëren van een perfecte look voor de stedelijke jungle, naast grafische patronen en gewaagde strepen.
Summer Pin -Ups Cuba's adembenemende landschappen en vrolijke atmosferen worden weerspiegeld in een lijn van ultra vrouwelijke lijn met nieuwe volumes en krachtige afbeeldingen, trouw aan Guess'iconic, jong en sexy DNA. Nauwsluitende silhouettes en strakke cut outs worden verlevendigd met opvallende patronen, levendige strepen, bloemenprints en pop solidcolors.
Raw Coast: de zorgeloze, onconventionele houding van het wereldberoemde Coachella Festival, brengt een originele jaar mix van muziek en fashionfanaten naar het hart van de Californische woestijn, en uit zich natuurlijke en vloeiende stoffen zoals zijde, tencel en viscose . Woestijnvibes worden vertaald in een reeks van aardse en neutrale tinten. Maxi jurken en vloeiende rokken zorgen voor een boho - chic flair, gemengd met een plotse uitbarsting van verleiding door de hot pants en gewassen tops, voor glam-rock stijlen.
Dolce & Gabbana Flower Lace collectie:
Pure perfectie: Vakmanschap en het gebruik van kostbare details kenmerken andermaal de nieuwe ‘kantenbloemen collectie’ van Dolce & Gabbana zonnebril en glazen. Siciliaanse kant siert de frames, creatie die wordt versterkt door Swarovski kristallen en met de hand gemodelleerd rozeknoppen.
Caroline Biss Spring 2017 :: Thema 1
Boho Blue: Elegantie, kleur en vrouwelijkheid vormen de pijlers van het Belgische label Caroline Biss. Ook komende zomer lopen ze als een rode draad doorheen de collectie die de trends vertaalt op een eigen, herkenbare manier.
Caroline Biss straalt altijd een positieve mood uit dankzij het gul gebruik van kleur. Dit seizoen reikt het palet van felle kleuren zoals rood en electric blue over pastels tot klassiekers zoals wit, zwart en beige. Verschillende prints worden onderling gecombineerd en nodigen uit tot een creatief mix&match spel.
Vorig jaar introduceerde L’OCCITANE de essentie van zuiver wit, vervaardigd in de Provence. Het REINE BLANCHE Whitening and Illuminating Programme is een luxe schoonheidsroutine die Reine des Prés of moerasspirea bevat. De blaadjes van deze unieke bloem worden steeds witter. Wanneer de bloem zich net opent, zijn ze ivoorkleurig. Daarna lichten ze op tot een zuiver wit, wat verklaart waarom deze plant zo waardevol is in lichter makende huidverzorging. Het laboratorium van L’OCCITANE ontwikkelde op basis van de moerasspirea het Reine Blanche Complex, dat natuurlijk salicylzuur (vanwege de exfoliërende werking), extract uit moerbeiwortel en vitamine C* bevat. Deze unieke combinatie heeft een bewezen biologische werking, die de textuur van de huid oplicht en witter en fijner maakt. Zo ontstaat een heldere, lichtere, meer egale en doorschijnende teint. In de winkels en online beschikbaar vanaf 22 februari 2017.
Indigo Trend Mannen SS17: musthaves
Net als een goede spijkerbroek, gaat indigo blauw alles! Shades of indigo zijn zeer uitgebreid en gaan van koningsblauw tot diep marine. Deze diepe tint kan worden gecombineerd met tal van kleuren en zorgt voor een upgrade van bijna elk stuk in je garderobe. Indigo betekent luxe en straalt een vintage gevoel dat een breed scala van mensen kan bekoren. Meer dan ooit hoort Indigo thuis temidden de nieuwe trends.
Timberland City Blazer - De langverwachte zomerlaars!
Timberland gaat prat op een jarenlange laars-making ervaring die zich over de seizoenen heen uitstrekt en introduceert de gedurfde CityBlazer. Hierbij wordt de zware en stevige winterlaars getransformeerd in een zomer slichtgewicht dat perfect thuishoort in het stedelijke landschap. Ooit gekend als vernieuwers reageert Timberland op de vraag om de hoge laars te vernieuwen waarbij het zomers model wel aan gewicht maar niet aan de look en het gevoel van de klassieke Timberland laarzen sleutelt. Betrouwbaar en robuust is de CityBlazer het DNA van het merk in een deze stijl-lead collectie met een eigentijdse visie.
Voor het ontwerp werd een beroep gedaan op ervaren medewerkers die het zomers ontwerp op twee kenmerken opbouwden. Vooreerst is er de Prodcuce een lichtgewicht zool met groot luchtvolume, een ultra-lichtgewicht spuitgegoten tussenzool en een comfortabel en flexibel hoge rebound PU verbinding met een stoere, gegroefde buitenzool voor een stabiele rit. Elke stap biedt het comfort en de flexibiliteit van Timberland.
Anderzijds is er de duurzaamheid waarvoor Timberland een beroep doet op een in Haïti gevestigd bedrijf dat zorgt voor de ‘crafting’, hoogwaardige, ethische doeken van gerecyclede materialen waarbij afgedankte flessen worden getransformeerd tot duurzame kledingmaterialen. Voor de CityBlazer selecteerde Timberland een duurzame gewassen doek in zes kleuren, waaronder grijs en olijf, perfect te combineren met chino's of lichte zomer denim.
Deze authentieke Timberland laars, CityBlazer, verruimt de zomerse schoeiselmarkt met een product dat stijl en duurzaamheid combineert en traditioneel in een typisch eigentijdse verpakking wordt aangeboden.
M.A.C - Retro Matte Liquid lipstick
Voor degenen die liever tijdloze glamour in matte tinten als all-out flash gebruiken, introduceerde M.A.C innovatie de Retro Matte liquid lipstick. Deze klassieke structuur werd uitgebracht in 12 nieuwe tinten met zowel on-trend gedempte en als diepe tinten. Elk van hen belooft één ding: een grote plons van kleur in een vloeistof-suède afwerking die niet kan vergeten worden. Beschikbaar vanaf 4 januari op maccosmetics.be en vanaf 7 januari in M.A.C winkels.
Stickify of Laat je muren spreken. Of nog “Talking Walls”, zo zou je dit nieuw initiatief ook kunnen noemen. Het concept vertrekt vanuit de samenvloeiing van twee nieuwe trends. Enerzijds kende de markt van de interieurstickers, kwalitatieve zelfklevende decoratie over de jaren heen een belangrijke ontwikkeling. De verklaring is makkelijk te vinden : met een mooie, decoratieve muursticker, kan je in een slaapkamer, living of nog keuken, vaak veel makkelijker een eigen sfeer creëren dan met verf of behang alleen. Anderzijds heb je de opkomst van een nieuwe vorm van “street art”, namelijk “sticker art”, welke in België op dit moment nog vrij onbekend is.
Initiatiefnemer van de wedstrijd Gentenaar Philippe Vandeven wou met deze wedstrijd mensen aansporen om te creëren :”je gaat op kot, je huurt je eerste appartement of je wil je eigen slaapkamer gewoon gezelliger maken en een eigen stempel geven. Mits je over enige creativiteit en artistiek talent beschikt, kan je dit op een eenvoudige en best betaalbare manier doen via een muursticker”.
Philippe Vandeven weet alles over interieurstickers. Hij was zelf een van de pioniers in België die met zijn bedrijf en merk “Lou & Friends” een aantal jaren geleden homestickers in verschillende formaten, tot 1,5 op 2 m, op de markt bracht.
Stickify yourself : homemade
Over de jaren heen kreeg hij regelmatig de vraag van particulieren om hun eigen tekeningen of ontwerpen in de vorm van muurstickers te produceren. Het in Gent gevestigde bedrijf “Lou & Friends” maakt alles zelf en kan dus perfect ingaan op aanvragen die letterlijk en figuurlijk “op maat” worden besteld. Van het ene kwam het andere en Philippe bedacht een nieuwe term, “stickify” wat vertaald kan worden als “kleef wie je bent, wat je voelt, …”
Originele wedstrijd, originele prijzen
Philippe Vandeven wou een heel laagdrempelige wedstrijd lanceren die heel eenvoudig in elkaar zou zitten. De vijf laureaten krijgen hun eigen ontwerp gratis in muurstickervorm toegestuurd in de gewenste afmeting. Maar daar stopt het niet bij. Philippe Vandeven gelooft steevast in het principe van gedeelde winsten tussen bedenker en producent en wil jongeren ook aanwakkeren om hun ondernemerszin en creatief talent te ontwikkelen. Daarom worden de 5 muurstickers een jaar lang door Lou & Friends gecommercialiseerd en delen de 5 laureaten in de winst, a rato van 20% op de verkoopprijs (incl. BTW) per verkochte sticker. In de jury werd Philippe Vandeven bijgestaan door designblogster Laurence Windels van wdistrict.be
De 5 laureaten en hun ontwerp zijn : Charlotte De Naeyer, 21 jaar, in eerste master Handelsingenieur aan de UGent. “Ik nam een paar maanden geleden deel aan de wedstrijd nadat ik er iets had van gelezen in een magazine. Ik was toen net bezig met mijn nieuwe kotje in te richten en deze wedstrijd leek mij een leuke kans!” Nathalie De Bock, 39 jaar uit Hamme, freelance styliste en gestart met eigen interieurlabel voor kinderen/baby's onder de naam"Studioloco".
Lies Van Assche, woont in Gent en is grafisch vormgeefster : “Ik hoorde van deze wedstrijd via een vriendin en had meteen een aantal leuke ideeën om in te zenden”. Ruth Decorte, een 29-jarige industrieel productontwerpster uit Roeselare : “In de opleiding kregen we een introductie in Photoshop en Illustrator en dat interesseerde me wel. Ik werk als meubelontwerpster, dus mijn grafisch werk bleef beperkt tot enkele trouwuitnodigingen en geboortekaartjes voor vriendinnen... Nu dus super blij dat er een sticker bij komt. “ Robbe Theunis, een 25jarige architect uit Mortsel : “Ik ben net verhuisd naar een nieuw gerenoveerd appartement. Het oogde zo leeg dat ik iets zocht om de boel wat op te fleuren. Zo kwam ik ook op het idee om mijn ontwerp in te sturen”.
Sinds 2015 stelt Nina Ricci L’Extase voor en deze geur krijgt er in 2017 een extra dimensie bij. De geur is als een intieme verslaving die de sensuele dromen van een vrouw omhelst.
Rose Extase is een smeltende wolk: een huiverende roos die beroert, gelieerd is aan de magnetische aantrekkingskracht van de huid en het kloppend hart van twee begeerten en alles tenslotte samenbrengt op het een intiem smeltpunt.
De nieuwe Eau de Toilette Sensuelle is een opwekkende golf diens vaart wordt aangegeven door de vibraties van een roos. Zo begint een betoverende reis: een bloeiende bloesem, de fluwelige sensualiteit van de huid, huiverend onder de zucht van een bloemblaadje, diep in het prachtige licht starend. Een ontluikende bloesem, waar verlangen en gewaarwordingen versmelten in een diepe ademteug, muziek en beeld, geuren en emoties in volmaakte harmonie.
Een verrukkelijke, witgloeiende puls, een intense bloei in versnelling, leidend tot opperste extase. Rose Extase: de roos in vuur en vlam. Beschikbaar vanaf 15/03/2017 - 50ml € 84,17 - 80ml € 108,48
Giovane every summer has a story
SPRING SUMMER 2017 : Het Belgische label Giovane koos met Sevilla de perfecte backdrop voor hun frisse lente- en zomercollectie. Net als de stad is de collectie kleurrijk, zomers en speels. Prints, texturen en kleuren worden naar hartenlust gemixt. Dit resulteert in een rijke collectie en een nog interessantere kleerkast. Van casual chic tot verfrissend feestelijk, voor elk wat wils.
Playful Patchwork
Met een patchwork van kleurrijke microprints kleurt Giovane de zomer. Kleine florale motieven worden gemixt met geometrische patronen om tot een eigenzinnige cocktail van prints te komen. Jurken, losse tops en een kimono worden op die manier omgetoverd tot echte fashion items. In combinatie met casual stukken als jeans en perfecto’s blijken die heerlijk draagbaar te zijn.
Bright colors
Zoals steeds staat kleur voorop. Rood, kobalt, lichtblauw en turquoise springen meteen in het oog en geven de collectie die typische Giovane-stempel.
Soft Tones
Ook non-kleuren als beige, ecru en off-white spelen een belangrijke rol. Samen vormen ze een collectie die ons doet verlangen naar heerlijke lentedagen en zwoele zomeravonden.
In the mix
Door verschillende materialen en texturen te mixen bewijst Giovane dat ton-sur-ton silhouetten zeer eigentijds kunnen zijn. Zijde, suede, gehaakte items, guipure-kant, katoen, plissé en tricot. Giovane haalde echt alles uit de kast om er een buitengewoon stijlvolle zomer van te maken.
Trenchcoats - Onze favorieten
De trenchcoat, een van die zaken die iedere vrouw moet bezitten, is de absolute cover-up held van de SS17 seizoen. Deze tijdloze ontwerpen zijn de perfecte oplossing voor de tussen de seizoenen en zorgt voor een outfit op maat in slechts één enkele tussenstap.
ECAR stelt drie 100% made in Belgium elektrische voertuigen voor
De eerste Belgische fabrikant van elektrische voertuigen bereidt zich voor om zijn productie vanaf januari 2017 te commercialiseren. Het gaat om een driedubbele verrassing; een primeur in het huidige autolandschap. Het project beantwoordt immers aan de verschillende verwachtingen van verantwoordelijke automobilisten. ECAR is een proper, economisch, leuk en innoverend voertuig, dat een opmerkelijke autonomie, een vedergewicht en een indeling in talrijke versies combineert om tegemoet te komen aan de huidige verwachtingen.
ECAR, 100% elektrisch en Belgisch ! De ECAR is een elektrisch voertuig made in Belgium. Een eerste prototype werd gepresenteerd op het Autosalon van januari 2015, en het zorgde voor heel wat sensatie bij de pers en het publiek. Hierdoor werd de beslissing genomen de commercialisatie ervan te verzekeren. Voor de eerste keer in de Belgische automobielgeschiedenis, werden drie 100% elektrische wereldpremières onthuld tijdens het Autosalon dat nog loopt tot 22 januari 2017: E333a : een stedelijk voertuig met 3 plaatsen en een autonomie van 150 tot 300 km; E332r : een luxe roadster met lederen interieur met een autonomie van 300 km; E311u : een utilitair voertuig met een laadcapaciteit van 1.600 liter en een autonomie van 150 km.
De troeven van ECAR
De ECARS zijn voorzien van batterijen die een autonomie van 150 tot 300 km toelaten. ECAR adviseert de nachtoplading met overgeproduceerde energie. Het elektrische voertuig wordt dan een opslagoplossing op bi-uur tarief. ECAR kondigt een basisprijs aan van 20.000 €. Deze prijs is zeer competitief voor een productie in kleine serie in de snelgroeiende markt van elektrische voertuigen. In Vlaanderen zorgt een premie van 4.000 euro voor een verdere beperking van de kosten.
In leasing zijn de kosten op 5 jaar lager dan die van kleine stadsvoertuigen dankzij een besparing op de « brandstof », belastingvoordelen en lage onderhoudskosten. ECAR gebruikt Lipo batterijencellen van de grootste fabrikanten, en zijn Belgische partner NLAB zorgt voor de instrumenten om voor de productie van batterijen te zorgen, voor de verkoop of de verhuur vanaf het eerste jaar. NLAB zorgt ook voor het tweede leven van de batterij als opslagmogelijkheid voor een periode van 20 jaar.
ECAR is een voertuig voor liefhebbers van nieuwe technologie. « We hebben ons eigen elektrische en elektronische circuit ontwikkeld, met als doel ons concept volledig te kunnen controleren en dit naar echte nuttige opties en personalisaties te laten evolueren, die de veiligheid van de rijders, passagieren en voetgangers optimaliseren. » zegt Xavier Van der Stappen, directeur van ECAR.
De elektronica van ECAR, dat is een grote « sweep » op de conventionele autosectoren. Tot 40 kilo kabels en 70 kilo elektronische en elektromechanische componenten per voertuig werden bespaard. ECAR heeft de “elektrische streng” opnieuw uitgevonden, door deze door autonome en intelligente systemen te vervangen. Alle elementen van het voertuig worden beheerd om elektrische problemen te voorkomen en de fysische integriteit van de personen te behouden. Ons doel is om maximale veiligheid en comfort naar de gebruikers te brengen.
Objectieven voor 2017: De tentoongestelde voertuigen op het Autosalon hebben al kopers gevonden, zelfs voor hun presentatie. In 2017 heeft ECAR zich als doel gesteld de eerste vijftig voertuigen te verkopen. De productie is voornamelijk gewijd aan de gemeenschappelijke vloten, de maatschappijen en de marketing gebruik door imagobewuste entiteiten. ECAR zal zich met een industrieel associëren om de serieproductie van 2018 voor te bereiden. Het doel is een fabricatie van 500 voertuigen tegen 2020 te bereiken.
ECAR, een verbazend concept
De ECAR333 is een voertuig met een carrosserie in linnen, ontworpen en ontwikkeld in België op het principe van « terug naar eenvoud », met integratie van nieuwe technologieën, en gebruik makend van elektriciteit als unieke « brandstof ». ECAR engageert zich in een maatschappelijk project met een lokale fabricatie, lokale arbeidskrachten en streeft de vermindering van de impact van de mobiliteit op het milieu na.
De ECAR werd ontworpen om zeer economisch en zo rationeel mogelijk te zijn. Het voertuig is samengesteld uit bio-based en gerecycleerde materialen. ECAR biedt betaalbare tarieven, afhankelijk van de gewenste autonomie (van 150 tot 300 km). De ECAR biedt utilitaire, verbindings- en recreatieve voertuigen. Een uniek chassis kan verscheidene carrosserieën krijgen. Het voertuig is gemakkelijk te onderhouden en zijn montage gebruikt bestaande onderdelen.
E-Story
Het ECAR-verhaal begint in 2010, naar aanleiding van een reis met een elektrisch prototype tussen Copenhagen en Cape Town, met talrijke technische pannes, wat Xavier Van der Stappen verplichtte zich op de techniek toe te leggen. Na deze lange reis van sensibilisatie aan de uitdagingen van morgen, is de wens geboren om een lokaal ontworpen en geproduceerde elektrische mobiliteitsoplossing economisch betrouwbaar te maken. Een eerste voertuig werd van een motorisatie en batterijen voorzien en reisde 40.000 kilometers gedurende 3 jaar. www.ecar333.be
Nog maar enkele weken te gaan en dan is het alweer Valentijn. Enkele ideetjes om de verjaardag van Cupido te vieren en een onvergetelijke Valentijnsdag te beleven.
Romantische minicruise
Wil je er even helemaal tussenuit en tot rust komen? Dat kan met een romantische minicruise naar York of Hull vanuit Zeebrugge. Je blijft twee nachten aan boord van een P&O Ferries Cruiseferry en één volle dag ter plaatse. Geniet van een diner met zicht op zee en een drankje en een dansje in de disco of piano bar. Ter plaatse bezoek je het middeleeuwse York met zijn historische bezienswaardigheden of de maritieme havenstad Hull, culturele hoofdstad van de UK. www.poferries.com
Als een prins(es) op het witte paard
Als het iets luxueuzer mag, ga dan naar Chantilly ten noorden van Parijs. Start met een koetstocht in de bossen en bezoek het sprookjesachtige kasteel van Chantilly, met o.a. het romantische schilderij 'De Venus van Milo'. Daarna kan je zelf de wereldberoemde ‘Chantilly cream’ maken of een dresseur sessie volgen met de beste racepaarden ter wereld. Mag het sportiever? Ga dan voor een heuse polo initiatie. www.verychantilly.com
Puur natuur
Overnacht in een knusse woonwagen of herdershut, midden in een uitgestrekt natuurpark nabij Kent in Zuid-Engeland. Dat is pure verwennerij! ’s Avonds geniet je van je eigen haardvuur, een gezellig bed en een heerlijke maaltijd die tot aan je deur gebracht wordt. Je wordt wakker met vogelgeluid en prachtige vergezichten. Elmley Nature Reserve is de perfecte romantic getaway. www.elmleynaturereserve.co.uk
Charme adresje
Verras je partner met een idyllisch verblijf en laat je tot in de puntjes bedienen. Logis Hotels heeft een super aanbod voor tortelduifjes. Een selectie van 39 hotels in Frankrijk en België biedt een pakket “en amoureux” aan. Inclusief een overheerlijk ontbijt, late check-out, extra groot bed, een 3-gangen diner en wellness-faciliteiten indien beschikbaar. www.logishotels.com
Zee vol liefde tijdens de knuffelduik
Wie op zoek is naar een unieke Valentijn, kan naar de knuffelduik in Oostduinkerke op 11 februari. Verwarm elkaar in het frisse zeewater en geniet daarna van een groot liefdesvuurwerk op het strand. Tussendoor zijn er talrijke muziekoptredens met meezingers en liefdesliedjes. Lijkt een knuffel in het water iets te koud dan kan je mekaar dus opwarmen met een dans. www.koksijde.be/activiteit/knuffelduik
Onder de sterren in Alentejo
Voor eindeloos veel fonkelende sterren moet je niet naar de woestijn. De Portugese Alentejo ontving precies 5 jaar geleden het “Starlight Tourism Destination” label, ondersteund door UNESCO en het UNWTO. In de regio is geen sprake van lichtvervuiling waardoor de Melkweg gegarandeerd 250 nachten per jaar te zien is boven het Alqueva meer. Samen naar de sterren kijken met Valentijn, romantischer kan niet! www.visitalentejo.com
Nog een maand en Cupido mag op Valentijn zijn meedogenloze pijlen weer bovenhalen. De dag van de liefde en verleidingen is de uitgelezen gelegenheid om sensuele lingerie uit de kast te halen, de Sublim Dentelle en Generous Dentelle van DIM, bijvoorbeeld. Bekoorlijk met kant en uiterst comfortabel, wat mooi meegenomen is tijdens een romantisch Valentijnsdiner. De benen zet je in de verf met zinnenprikkelende stay-ups en kousen met speelse details.
De romantische kanten lingerie uit de Sublim Dentelle lijn blijft dankzij zijn invisi-stretchtechnologie en de ultraplatte afwerkingen totaal onzichtbaar onder elke outfit. Sublim Dentelle lingerie doet elk decolleté mooi uitkomen met verschillende behamodellen: push-up, demi of balconnet. Sublim Dentelle is eveneens synoniem met weergaloos comfort en prachtige rondingen. Ga voor de rode uitvoering voor een vurige look.
Met zijn versterkte beugels en brede bretellen zorgt de Dim Generous-beha voor een goede ondersteuning, ideaal voor grote maten. Nieuw binnen deze lijn is de uitvoering in kant en tulen inzetstukken, voor een extra vleugje glamour op Valentijnsdag. Verkrijgbaar in onschuldig wit en mysterieus zwart.
De creatieve samenwerking tussen Reebok Classic en muziek icoon Kendrick Lamar loopt door en evolueert permanent. Kendrick zorgt trouwens voor een nieuwe interpretatie van een ander icoon van Reviews Reebok, nl de Club C.
Om de aftrap van 2017 te vieren is de multi-platina verkopende artiest Top Dawg Entertainment, Kendrick Lamar, opnieuw te gast bij Reebok Classic en zorgt meteen voor een nieuwe capsule. Voor het eerst geeft hij zijn mening over de iconische Club C. waarbij hij zich baseert op zijn ervaringen om de historische Club C sneaker een nieuwe stijl en uitzicht te geven. Zijn unieke benadering verruimt de erfenis die de klassieke tennisschoen met zich draagt.
Le temps des Cerises - Iconic denim
Sommige collectiestukken zijn gemaakt om gewoon nooit de collectie van outfits te verlaten. Ze zijn tijdloos, rimpelen of kreuken niet. Le temps des Cerises breekt niet met tradities, maar transformeert de opgeknapte iconische modellen tot kledingstukken die de hedendaagse vrouw bewust wil dragen.
Jasjes, jurken, tuinbroek, shorts, Le temps des Cerises biedt voor elk onderdeel een ruime keuze. Gescheurd, versleten, verweerd, de iconische producten zijn volledig in overeenstemming met de moderne trends.
Linea Raffaelli Kids: must haves - Spring Party 2017
LINEA RAFFAELLI Kids: "Fabulous Girls Fashion" voor special events en gelegenheden. Een combinatie van pittige designs, speelse materialen en subtiele kleuren zoals soft rose, offwhite met gold shimmer details, taupe en sand.
Geniet van elk moment met Moët Rosé Impérial Emoëticons Limited Edition. De ‘Emoëticons’ van Moët & Chandon … Een gloednieuwe manier om emoties te delen.
Moët & Chandon introduceert in 2017 een creatieve liefdestaal. De Moët Rosé Impérial Emoëticons Limited Edition maakt dit seizoen dat sublieme #moetmoment extra uniek. Uiterst verfijnd en bezield door romantiek en liefde. Om te delen met familie, goede vrienden, een bijzonder iemand …
EEN EXPRESSIE VAN PURE LIEFDE, OP ELK MOMENT
Emoji’s en emoticons zijn uitgegroeid tot dé communicatietools bij uitstek. Dagelijks worden er zo’n zes miljard gedeeld! Deze universele, multigenerationele taal is dan ook uiterst geschikt om een van de allersterkste emoties uit te drukken: liefde. Moët & Chandons Emoëticons zijn geïnspireerd op de vindingrijke, expressieve wereld van emoji’s en emoticons, en zijn speciaal gecreëerd om samen te genieten van liefdevolle momenten in de typische stijl van het Huis. Emoëticons – kleurrijke en stijlvolle afbeeldingen van champagneflessen en -glazen, ogen, lippen, hartvormige zonnebrillen, muzieknoten, smileys, de woorden pop!, kiss, love … – bieden eindeloze mogelijkheden om op uiterst persoonlijke wijze en om het even welk moment liefde uit te drukken. Kortom, Moët Rosé Impérial Emoëticons is de champagne die de taal van het hart spreekt.
“Emoëticons zijn een spontane, sprankelende en elegante expressie, net zoals de champagne Moët Rosé Impérial”, aldus Arnaud de Saignes, internationaal directeur marketing en communicatie bij Moët & Chandon. “Deze eenvoudige symbolen brengen krachtige emoties en ideeën over, en zijn ideaal om op eigentijdse wijze elk #moetmoment te vieren dat helemaal in het teken van liefde staat.”
MOËT ROSÉ IMPÉRIAL EMOËTICONS LIMITED EDITION: UIT LIEFDE VOOR ROSÉ
De Moët Rosé Impérial Emoëticons Limited Edition-geschenkdoos straalt het levendige karakter van Moët Rosé Impérial uit. De doos is helemaal versierd met de schitterende Emoëticons, en bevat een vel met Emoëticon-stickers om de champagnefles een heel persoonlijke toets te geven. Maak de doos open en geniet van dat unieke moment!
De Moët Rosé Impérial Emoëticons Limited Edition-fles is gehuld in een feestelijke roze koker. Het label verbergt een schat aan Emoëticons. Maak het etiket aan de voorkant van de champagnefles los en ontdek nog meer Emoëticon-stickers om de fles te personaliseren en te schenken aan geliefden. De Emoëticons van Moët & Chandon worden ook online aangeboden. www.moet.com
MOËT ROSÉ IMPÉRIAL: PROEF ELK MOMENT
Moët Rosé Impérial is een spontane, sprankelende en elegante expressie, helemaal in de stijl van Moët & Chandon. Een champagne gekenmerkt door een helderfrisse fruitigheid, een verleidelijk smakenpalet en een geraffineerde maturiteit. Moët Rosé Impérial rijpt twee jaar lang in de kelders van het Huis. Geniet van de warme roze gloed met amberkleurige schittering, en het onweerstaanbaar levendige en dynamische bouquet: rode vruchten, bloemige noten van roos en een vleugje peper. De sappige intensiteit van bessen versmelt met de vlezige stevigheid van perzik en een verfrissende, subtiele munttoets. Krachtige aroma’s voor een champagne met een uitbundig, soepel karakter. #moetmoment
Over Moët & Chandon
Moët & Chandon, opgericht in 1743, is het Huis dat de wereld liet kennismaken met champagne door zijn aanbod van unieke creaties voor elke gelegenheid. Van de iconische Moët Impérial tot de Grand Vintage-collectie, van de expressieve Moët Rosé Impérial tot de innovatieve Moët Ice Impérial … Elke champagne schittert door een helderfrisse fruitigheid, een verleidelijk smakenpalet en een geraffineerde maturiteit. Puur genot! Ook vandaag viert Moët & Chandon het leven. Elke seconde wordt ergens ter wereld een fles van zijn champagne ontkurkt. Het Huis weet dus als geen ander dat elke seconde waardevol is. En elk waardevol moment is een #moetmoment om intens van te genieten. #openthenow
Onconventionele kleren voor alledaagse situaties ongeacht of het gaat om de mannen- dan wel de damscolelcties voor d ekomende lente en zomer. Elk SUN68 stuk is een perfecte mix van modern design en met oog voor detail. Een essentiële kwaliteit is het uitgangspunt gekoppeld aan een tijdloze realisatie. Toch blijft er voldoende ruimte voor individualiteit en zelfexpressie. De collectie etaleert altijd de perfecte balans tussen het moderne Italiaanse ontwerp, de fabricage en details.
Ben Sherman Spring 2017
Ben Sherman brengt opnieuw nostalgie in de lente / zomer 2017 collectie. De collecties presenteren "Modern Rhythm", geïnspireerd door de levendige jongerencultuur die omringd wordt door Two-Tone Britse Ska en tegelijk combineert met de spirit van uitgesproken, slimme '60 American Jazz scenes.
De essentie van "Modern Rhythm” wordt opgevangen via een aantal belangrijke en seizoensgebonden thema's: Sixties Sharp, British Beat, West Coast Sound Studio en Sixties Pool Party.
Lover by Lover: het perfecte valentijnsgeschenk
Bij BergHOFF weten ze als ze geen ander dat de liefde van de man, maar zeker ook die van de vrouw, door de maag gaat. Verras daarom op de dag van de geliefden je wederhelft met jouw favoriet uit het kook- en tafelgerei dat overloopt van passie.
COLLISTAR - Pure Actives Drops + Creams
Collistar presenteert een nieuw hoofdstuk in dermo-cosmetisch onderzoek: PURE ACTIVES oftewel ‘pure actieve bestanddelen’ - dezelfde actieve bestanddelen die in de cosmetische geneeskunde worden toegepast, worden nu in de meest zuivere vorm aangeboden voor: maximale doeltreffendheid, gerichte werking en veiligheid in gebruik.
De gekende zin uit HBO´s Game of Thrones is niet langer fictie: Winter ís coming... naar Dubrovnik. De stad kent momenteel zeer uitzonderlijke weersomstandigheden waarbij de daken van de Oude Stad bekleed worden door...sneeuw!
Dubrovnik lijkt zich volledig klaar te maken voor het opkomende en langverwachte 6de seizoen van Game of Thrones wat later dit jaar wordt uitgezonden. De iconische kuststad die ook dient als de set voor King´s Landing, de hoofdstad van de zeven koninkrijken in de serie, heeft het vriespunt bereikt met vier dagen non-stop sneeuw op komst. Bezoekers kunnen nu echt in de voetsporen treden van hun favoriete karakters en de met sneeuw bedekte filmlocaties doorheen te stad ontdekken.
In Dubrovnik kan je onder andere Lovrijenac Fort bezoeken dat werd gebruikt als film locatievoor de iconische zeeslag bij Blackwater waar Stannis Baratheon King´s Landing probeerde aan te vallen om de troon te veroveren van Joffrey. Daarnaast is er de St. Dominika straat die in verschillende scenes werd gebruikt, inclusief de beruchte ´walk of shame` van koningin Cersei.
De Kroatische Nationale Dienst voor Toerisme is een toeristische organisatie met hoofdzetel in Zagreb, opgericht om de identiteit en de reputatie van de bestemming Kroatië in het buitenland te verbeteren en te promoten. In 2015 werden er in totaal 80 miljoen overnachtingen in Kroatië geboekt, 6,9% meer dan het jaar ervoor. De organisatie heeft lokale kantoren in 16 kernmarkten en is sinds 2001 ook aanwezig in België. Sinds 2010 is het aantal Belgische aankomsten in Kroatië gestegen met 58,83%.
Kroatië heeft een uitgestrekte kustlijn langs de Adriatische Zee, op slechts een steenworp afstand van Centraal-Europa. De stranden van Istrië en Kvarner liggen op slechts 1 300 kilometer van België en zijn gemakkelijk bereikbaar met de auto. Vanuit Brussel of Charleroi duurt een vliegreis naar de belangrijkste Kroatische steden slechts 2 uur. Toeristische trekpleisters in Kroatië zijn de oude vestingstad Dubrovnik, die op de werelderfgoedlijst van UNESCO staat, de verschillende eilanden van de Split-archipel, Istrië, de Plitvicemeren, Zagreb, het natuurpark Kopacki rit en de stranden van Zrce in Novalja en Zlatni Rat.
Voor meer informatie over Kroatië en de Kroatische Nationale Dienst voor Toerisme kan u terecht op www.croatia.hr.
Een nieuw jaar, een heerlijk lichte start dankzij Pure Via
Maak plaats in je keuken voor de allereerste Agavesiroop met Stevia (met steviolglycosiden). Om 2017 gezond en wel in te luiden, laten we je graag kennismaken met het laatste nieuwe product uit het Pure Via assortiment. Pure Via Agavesiroop & Stevia* 250g is een heerlijk alternatief voor suiker dat calorie-armer is dan een gewone Agavesiroop.
Een gewone Agavesiroop bevat namelijk bijna evenveel calorieën als tafelsuiker. Door de combinatie met Stevia*, biedt Pure Via voortaan een Agavesiroop met lage glycemische index en die maar liefst 50% minder calorieën bevat. Dit komt doordat het zoete Stevia plantje van nature noch calorieën noch suiker bevat. Pure Via combineert zo feilloos het Mexicaanse plantje met het zoete Stevia plantje. Een ideaal receptuur om je dranken, fruit, yoghurt, pannenkoeken of gebak te zoeten.
Kortom, een match made in food heaven! Het is bovendien makkelijk te doseren: 250g Pure Via Agavesiroop & Stevia* = 500g gewone Agavesiroop (dus je dient maar de helft te gebruiken).
Laat je op www.purevia.be inspireren door de overheerlijke recepten van Pure Via zoals Chocolade hazelnootbrownie, Crêpe suzette met sinaasappel, Rijstpap met munt, Vanillepudding met karamel of Tapiocaparels met kokosmelk.
Lekker, licht, héérlijk zoet … Pure Via Agavesiroop & Stevia* 250g is verkrijgbaar bij Carrefour. Advies verkoopprijs: € 4,89
Tips en trucs voor de perfecte curry: Terwijl sommigen van ons niet aan de verleiding kunnen weerstaan van in de gekocht pasta's en sauzen, is het maken van uw eigen curry vanaf nu heel wat eenvoudiger. Met een paar eenvoudige trucs, kun je een heerlijk volwaardig gerecht bereiden, beter dan alles wat de plaatselijke meeneem of supermarkt kan bieden.
Sizzle uw spice: Kick off uw curry door verhitting van hele specerijen in hete olie om hun ware smaken los te laten. U heb de keuze uit kardemom, kaneel, kruidnagel en diverse zaden voor de perfecte uitvalsbasis om uw gerecht. Verse kruiden zijn de beste keuze en kunnen behoorlijk lang in de diepvries worden bewaard.
Gezonde keuzes : Het is een algemene misvatting dat curries ongezond zijn. Week amandelen een uurtje in water voor ze te breken om een heerlijke amandelspijs te maken, of meng tomaten met kokosmelk. Kruiden zoals Chili en Ginger bieden tal van voordelen voor de gezondheid, zoals anti-oxidanten die helpen bij het bestrijden van virussen en maar ook de bloedcirculatie versoepelen.
Neem de tijd: Een goede curry hoeft niet uren in beslag nemen, maar het blijft belangrijk om de ingrediënten op de juiste manier te bereiden, gekookte uien zorgen bv voor heerlijke smaaktoetsen. Bewaar de sterkste kruiden zoals Garam Masala tot het laatst. Het kookproces vermindert de smaak van gedroogde kruiden, dus het is best om te wachten tot je curry bijna klaar is vooraleer deze aan uw mix toe te voegen.
Breng op smaak: Toevoeging van een beetje suiker of honing aan een curry op basis van tomaten verzacht de zuurtegraad terwijl een snufje zout het gerecht opnieuw in evenwicht kan brengen. Met een vleugje citroensap kan je de te kruidige accenten makkelijk neutraliseren.
Garnering: Transformeer uw curry met een kleine topping! Geroosterde sesamzaadjes, uitgedroogde kokosnoot of een snufje verse granaatappel geeft extra diepte en smaak aan uw creatie.
Extra’s: Het toevoegen van peulvruchten zoals kikkererwten of gele spliterwten geeft niet alleen meer volume aan uw curry, maar peulvruchten zijn grote bronnen van eiwitten en vezels, waardoor uw gerecht aan de meeste voedingsbehoeften voldoet. Het overschot van snel afgekoelde rijst (dwz draaien onder koud water na het koken) dat in de koelkast werd bewaard, wordt de volgende dag best opgewarmd maar kan ook gemengd met een pak Tilda's handige Gestoomde basmati rijst, neemt slechts twee minuten tijd in beslag in de magnetron of amper vier minuten in een droge koekenpan
Schil de courgettes en snijd ze in de lengte doormidden. Schep het vruchtvlees er uit en snijd de schil in de vorm dobbelsteentjes. Laat de ui kleuren in olie samen met de Parmaham in julienne reepjes, voeg de courgettes en het zout toe en kook ze zonder dat ze al te papperig worden. Breng op smaak met zout, indien nodig, en peper. Verdeel de pompoen bloemen in julienne reepjes na het verwijderen van de stampers.
Klop de ricotta, voeg de eieren, melk, kaas, peterselie, courgettes met het kookvocht en de pompoen bloemen toe. Vul de ingevette en bebloemde mallen met het bladerdeeg, prik de bodem met een vork en giet er de vulling in. Bak in de oven op 175 ° C gedurende 30 minuten. Verwijder de mini quiches uit de oven en versier ze met de julienne reepjes van pompoen bloemen en de Parmaham plakjes.