Vorig jaar introduceerde L’OCCITANE de essentie van zuiver wit, vervaardigd in de Provence. Het REINE BLANCHE Whitening and Illuminating Programme is een luxe schoonheidsroutine die Reine des Prés of moerasspirea bevat. De blaadjes van deze unieke bloem worden steeds witter. Wanneer de bloem zich net opent, zijn ze ivoorkleurig. Daarna lichten ze op tot een zuiver wit, wat verklaart waarom deze plant zo waardevol is in lichter makende huidverzorging. Het laboratorium van L’OCCITANE ontwikkelde op basis van de moerasspirea het Reine Blanche Complex, dat natuurlijk salicylzuur (vanwege de exfoliërende werking), extract uit moerbeiwortel en vitamine C* bevat. Deze unieke combinatie heeft een bewezen biologische werking, die de textuur van de huid oplicht en witter en fijner maakt. Zo ontstaat een heldere, lichtere, meer egale en doorschijnende teint. In de winkels en online beschikbaar vanaf 22 februari 2017.
Indigo Trend Mannen SS17: musthaves
Net als een goede spijkerbroek, gaat indigo blauw alles! Shades of indigo zijn zeer uitgebreid en gaan van koningsblauw tot diep marine. Deze diepe tint kan worden gecombineerd met tal van kleuren en zorgt voor een upgrade van bijna elk stuk in je garderobe. Indigo betekent luxe en straalt een vintage gevoel dat een breed scala van mensen kan bekoren. Meer dan ooit hoort Indigo thuis temidden de nieuwe trends.
Timberland City Blazer - De langverwachte zomerlaars!
Timberland gaat prat op een jarenlange laars-making ervaring die zich over de seizoenen heen uitstrekt en introduceert de gedurfde CityBlazer. Hierbij wordt de zware en stevige winterlaars getransformeerd in een zomer slichtgewicht dat perfect thuishoort in het stedelijke landschap. Ooit gekend als vernieuwers reageert Timberland op de vraag om de hoge laars te vernieuwen waarbij het zomers model wel aan gewicht maar niet aan de look en het gevoel van de klassieke Timberland laarzen sleutelt. Betrouwbaar en robuust is de CityBlazer het DNA van het merk in een deze stijl-lead collectie met een eigentijdse visie.
Voor het ontwerp werd een beroep gedaan op ervaren medewerkers die het zomers ontwerp op twee kenmerken opbouwden. Vooreerst is er de Prodcuce een lichtgewicht zool met groot luchtvolume, een ultra-lichtgewicht spuitgegoten tussenzool en een comfortabel en flexibel hoge rebound PU verbinding met een stoere, gegroefde buitenzool voor een stabiele rit. Elke stap biedt het comfort en de flexibiliteit van Timberland.
Anderzijds is er de duurzaamheid waarvoor Timberland een beroep doet op een in Haïti gevestigd bedrijf dat zorgt voor de ‘crafting’, hoogwaardige, ethische doeken van gerecyclede materialen waarbij afgedankte flessen worden getransformeerd tot duurzame kledingmaterialen. Voor de CityBlazer selecteerde Timberland een duurzame gewassen doek in zes kleuren, waaronder grijs en olijf, perfect te combineren met chino's of lichte zomer denim.
Deze authentieke Timberland laars, CityBlazer, verruimt de zomerse schoeiselmarkt met een product dat stijl en duurzaamheid combineert en traditioneel in een typisch eigentijdse verpakking wordt aangeboden.
M.A.C - Retro Matte Liquid lipstick
Voor degenen die liever tijdloze glamour in matte tinten als all-out flash gebruiken, introduceerde M.A.C innovatie de Retro Matte liquid lipstick. Deze klassieke structuur werd uitgebracht in 12 nieuwe tinten met zowel on-trend gedempte en als diepe tinten. Elk van hen belooft één ding: een grote plons van kleur in een vloeistof-suède afwerking die niet kan vergeten worden. Beschikbaar vanaf 4 januari op maccosmetics.be en vanaf 7 januari in M.A.C winkels.
Stickify of Laat je muren spreken. Of nog “Talking Walls”, zo zou je dit nieuw initiatief ook kunnen noemen. Het concept vertrekt vanuit de samenvloeiing van twee nieuwe trends. Enerzijds kende de markt van de interieurstickers, kwalitatieve zelfklevende decoratie over de jaren heen een belangrijke ontwikkeling. De verklaring is makkelijk te vinden : met een mooie, decoratieve muursticker, kan je in een slaapkamer, living of nog keuken, vaak veel makkelijker een eigen sfeer creëren dan met verf of behang alleen. Anderzijds heb je de opkomst van een nieuwe vorm van “street art”, namelijk “sticker art”, welke in België op dit moment nog vrij onbekend is.
Initiatiefnemer van de wedstrijd Gentenaar Philippe Vandeven wou met deze wedstrijd mensen aansporen om te creëren :”je gaat op kot, je huurt je eerste appartement of je wil je eigen slaapkamer gewoon gezelliger maken en een eigen stempel geven. Mits je over enige creativiteit en artistiek talent beschikt, kan je dit op een eenvoudige en best betaalbare manier doen via een muursticker”.
Philippe Vandeven weet alles over interieurstickers. Hij was zelf een van de pioniers in België die met zijn bedrijf en merk “Lou & Friends” een aantal jaren geleden homestickers in verschillende formaten, tot 1,5 op 2 m, op de markt bracht.
Stickify yourself : homemade
Over de jaren heen kreeg hij regelmatig de vraag van particulieren om hun eigen tekeningen of ontwerpen in de vorm van muurstickers te produceren. Het in Gent gevestigde bedrijf “Lou & Friends” maakt alles zelf en kan dus perfect ingaan op aanvragen die letterlijk en figuurlijk “op maat” worden besteld. Van het ene kwam het andere en Philippe bedacht een nieuwe term, “stickify” wat vertaald kan worden als “kleef wie je bent, wat je voelt, …”
Originele wedstrijd, originele prijzen
Philippe Vandeven wou een heel laagdrempelige wedstrijd lanceren die heel eenvoudig in elkaar zou zitten. De vijf laureaten krijgen hun eigen ontwerp gratis in muurstickervorm toegestuurd in de gewenste afmeting. Maar daar stopt het niet bij. Philippe Vandeven gelooft steevast in het principe van gedeelde winsten tussen bedenker en producent en wil jongeren ook aanwakkeren om hun ondernemerszin en creatief talent te ontwikkelen. Daarom worden de 5 muurstickers een jaar lang door Lou & Friends gecommercialiseerd en delen de 5 laureaten in de winst, a rato van 20% op de verkoopprijs (incl. BTW) per verkochte sticker. In de jury werd Philippe Vandeven bijgestaan door designblogster Laurence Windels van wdistrict.be
De 5 laureaten en hun ontwerp zijn : Charlotte De Naeyer, 21 jaar, in eerste master Handelsingenieur aan de UGent. “Ik nam een paar maanden geleden deel aan de wedstrijd nadat ik er iets had van gelezen in een magazine. Ik was toen net bezig met mijn nieuwe kotje in te richten en deze wedstrijd leek mij een leuke kans!” Nathalie De Bock, 39 jaar uit Hamme, freelance styliste en gestart met eigen interieurlabel voor kinderen/baby's onder de naam"Studioloco".
Lies Van Assche, woont in Gent en is grafisch vormgeefster : “Ik hoorde van deze wedstrijd via een vriendin en had meteen een aantal leuke ideeën om in te zenden”. Ruth Decorte, een 29-jarige industrieel productontwerpster uit Roeselare : “In de opleiding kregen we een introductie in Photoshop en Illustrator en dat interesseerde me wel. Ik werk als meubelontwerpster, dus mijn grafisch werk bleef beperkt tot enkele trouwuitnodigingen en geboortekaartjes voor vriendinnen... Nu dus super blij dat er een sticker bij komt. “ Robbe Theunis, een 25jarige architect uit Mortsel : “Ik ben net verhuisd naar een nieuw gerenoveerd appartement. Het oogde zo leeg dat ik iets zocht om de boel wat op te fleuren. Zo kwam ik ook op het idee om mijn ontwerp in te sturen”.
Sinds 2015 stelt Nina Ricci L’Extase voor en deze geur krijgt er in 2017 een extra dimensie bij. De geur is als een intieme verslaving die de sensuele dromen van een vrouw omhelst.
Rose Extase is een smeltende wolk: een huiverende roos die beroert, gelieerd is aan de magnetische aantrekkingskracht van de huid en het kloppend hart van twee begeerten en alles tenslotte samenbrengt op het een intiem smeltpunt.
De nieuwe Eau de Toilette Sensuelle is een opwekkende golf diens vaart wordt aangegeven door de vibraties van een roos. Zo begint een betoverende reis: een bloeiende bloesem, de fluwelige sensualiteit van de huid, huiverend onder de zucht van een bloemblaadje, diep in het prachtige licht starend. Een ontluikende bloesem, waar verlangen en gewaarwordingen versmelten in een diepe ademteug, muziek en beeld, geuren en emoties in volmaakte harmonie.
Een verrukkelijke, witgloeiende puls, een intense bloei in versnelling, leidend tot opperste extase. Rose Extase: de roos in vuur en vlam. Beschikbaar vanaf 15/03/2017 - 50ml € 84,17 - 80ml € 108,48
Giovane every summer has a story
SPRING SUMMER 2017 : Het Belgische label Giovane koos met Sevilla de perfecte backdrop voor hun frisse lente- en zomercollectie. Net als de stad is de collectie kleurrijk, zomers en speels. Prints, texturen en kleuren worden naar hartenlust gemixt. Dit resulteert in een rijke collectie en een nog interessantere kleerkast. Van casual chic tot verfrissend feestelijk, voor elk wat wils.
Playful Patchwork
Met een patchwork van kleurrijke microprints kleurt Giovane de zomer. Kleine florale motieven worden gemixt met geometrische patronen om tot een eigenzinnige cocktail van prints te komen. Jurken, losse tops en een kimono worden op die manier omgetoverd tot echte fashion items. In combinatie met casual stukken als jeans en perfecto’s blijken die heerlijk draagbaar te zijn.
Bright colors
Zoals steeds staat kleur voorop. Rood, kobalt, lichtblauw en turquoise springen meteen in het oog en geven de collectie die typische Giovane-stempel.
Soft Tones
Ook non-kleuren als beige, ecru en off-white spelen een belangrijke rol. Samen vormen ze een collectie die ons doet verlangen naar heerlijke lentedagen en zwoele zomeravonden.
In the mix
Door verschillende materialen en texturen te mixen bewijst Giovane dat ton-sur-ton silhouetten zeer eigentijds kunnen zijn. Zijde, suede, gehaakte items, guipure-kant, katoen, plissé en tricot. Giovane haalde echt alles uit de kast om er een buitengewoon stijlvolle zomer van te maken.
Trenchcoats - Onze favorieten
De trenchcoat, een van die zaken die iedere vrouw moet bezitten, is de absolute cover-up held van de SS17 seizoen. Deze tijdloze ontwerpen zijn de perfecte oplossing voor de tussen de seizoenen en zorgt voor een outfit op maat in slechts één enkele tussenstap.
ECAR stelt drie 100% made in Belgium elektrische voertuigen voor
De eerste Belgische fabrikant van elektrische voertuigen bereidt zich voor om zijn productie vanaf januari 2017 te commercialiseren. Het gaat om een driedubbele verrassing; een primeur in het huidige autolandschap. Het project beantwoordt immers aan de verschillende verwachtingen van verantwoordelijke automobilisten. ECAR is een proper, economisch, leuk en innoverend voertuig, dat een opmerkelijke autonomie, een vedergewicht en een indeling in talrijke versies combineert om tegemoet te komen aan de huidige verwachtingen.
ECAR, 100% elektrisch en Belgisch ! De ECAR is een elektrisch voertuig made in Belgium. Een eerste prototype werd gepresenteerd op het Autosalon van januari 2015, en het zorgde voor heel wat sensatie bij de pers en het publiek. Hierdoor werd de beslissing genomen de commercialisatie ervan te verzekeren. Voor de eerste keer in de Belgische automobielgeschiedenis, werden drie 100% elektrische wereldpremières onthuld tijdens het Autosalon dat nog loopt tot 22 januari 2017: E333a : een stedelijk voertuig met 3 plaatsen en een autonomie van 150 tot 300 km; E332r : een luxe roadster met lederen interieur met een autonomie van 300 km; E311u : een utilitair voertuig met een laadcapaciteit van 1.600 liter en een autonomie van 150 km.
De troeven van ECAR
De ECARS zijn voorzien van batterijen die een autonomie van 150 tot 300 km toelaten. ECAR adviseert de nachtoplading met overgeproduceerde energie. Het elektrische voertuig wordt dan een opslagoplossing op bi-uur tarief. ECAR kondigt een basisprijs aan van 20.000 €. Deze prijs is zeer competitief voor een productie in kleine serie in de snelgroeiende markt van elektrische voertuigen. In Vlaanderen zorgt een premie van 4.000 euro voor een verdere beperking van de kosten.
In leasing zijn de kosten op 5 jaar lager dan die van kleine stadsvoertuigen dankzij een besparing op de « brandstof », belastingvoordelen en lage onderhoudskosten. ECAR gebruikt Lipo batterijencellen van de grootste fabrikanten, en zijn Belgische partner NLAB zorgt voor de instrumenten om voor de productie van batterijen te zorgen, voor de verkoop of de verhuur vanaf het eerste jaar. NLAB zorgt ook voor het tweede leven van de batterij als opslagmogelijkheid voor een periode van 20 jaar.
ECAR is een voertuig voor liefhebbers van nieuwe technologie. « We hebben ons eigen elektrische en elektronische circuit ontwikkeld, met als doel ons concept volledig te kunnen controleren en dit naar echte nuttige opties en personalisaties te laten evolueren, die de veiligheid van de rijders, passagieren en voetgangers optimaliseren. » zegt Xavier Van der Stappen, directeur van ECAR.
De elektronica van ECAR, dat is een grote « sweep » op de conventionele autosectoren. Tot 40 kilo kabels en 70 kilo elektronische en elektromechanische componenten per voertuig werden bespaard. ECAR heeft de “elektrische streng” opnieuw uitgevonden, door deze door autonome en intelligente systemen te vervangen. Alle elementen van het voertuig worden beheerd om elektrische problemen te voorkomen en de fysische integriteit van de personen te behouden. Ons doel is om maximale veiligheid en comfort naar de gebruikers te brengen.
Objectieven voor 2017: De tentoongestelde voertuigen op het Autosalon hebben al kopers gevonden, zelfs voor hun presentatie. In 2017 heeft ECAR zich als doel gesteld de eerste vijftig voertuigen te verkopen. De productie is voornamelijk gewijd aan de gemeenschappelijke vloten, de maatschappijen en de marketing gebruik door imagobewuste entiteiten. ECAR zal zich met een industrieel associëren om de serieproductie van 2018 voor te bereiden. Het doel is een fabricatie van 500 voertuigen tegen 2020 te bereiken.
ECAR, een verbazend concept
De ECAR333 is een voertuig met een carrosserie in linnen, ontworpen en ontwikkeld in België op het principe van « terug naar eenvoud », met integratie van nieuwe technologieën, en gebruik makend van elektriciteit als unieke « brandstof ». ECAR engageert zich in een maatschappelijk project met een lokale fabricatie, lokale arbeidskrachten en streeft de vermindering van de impact van de mobiliteit op het milieu na.
De ECAR werd ontworpen om zeer economisch en zo rationeel mogelijk te zijn. Het voertuig is samengesteld uit bio-based en gerecycleerde materialen. ECAR biedt betaalbare tarieven, afhankelijk van de gewenste autonomie (van 150 tot 300 km). De ECAR biedt utilitaire, verbindings- en recreatieve voertuigen. Een uniek chassis kan verscheidene carrosserieën krijgen. Het voertuig is gemakkelijk te onderhouden en zijn montage gebruikt bestaande onderdelen.
E-Story
Het ECAR-verhaal begint in 2010, naar aanleiding van een reis met een elektrisch prototype tussen Copenhagen en Cape Town, met talrijke technische pannes, wat Xavier Van der Stappen verplichtte zich op de techniek toe te leggen. Na deze lange reis van sensibilisatie aan de uitdagingen van morgen, is de wens geboren om een lokaal ontworpen en geproduceerde elektrische mobiliteitsoplossing economisch betrouwbaar te maken. Een eerste voertuig werd van een motorisatie en batterijen voorzien en reisde 40.000 kilometers gedurende 3 jaar. www.ecar333.be
Nog maar enkele weken te gaan en dan is het alweer Valentijn. Enkele ideetjes om de verjaardag van Cupido te vieren en een onvergetelijke Valentijnsdag te beleven.
Romantische minicruise
Wil je er even helemaal tussenuit en tot rust komen? Dat kan met een romantische minicruise naar York of Hull vanuit Zeebrugge. Je blijft twee nachten aan boord van een P&O Ferries Cruiseferry en één volle dag ter plaatse. Geniet van een diner met zicht op zee en een drankje en een dansje in de disco of piano bar. Ter plaatse bezoek je het middeleeuwse York met zijn historische bezienswaardigheden of de maritieme havenstad Hull, culturele hoofdstad van de UK. www.poferries.com
Als een prins(es) op het witte paard
Als het iets luxueuzer mag, ga dan naar Chantilly ten noorden van Parijs. Start met een koetstocht in de bossen en bezoek het sprookjesachtige kasteel van Chantilly, met o.a. het romantische schilderij 'De Venus van Milo'. Daarna kan je zelf de wereldberoemde ‘Chantilly cream’ maken of een dresseur sessie volgen met de beste racepaarden ter wereld. Mag het sportiever? Ga dan voor een heuse polo initiatie. www.verychantilly.com
Puur natuur
Overnacht in een knusse woonwagen of herdershut, midden in een uitgestrekt natuurpark nabij Kent in Zuid-Engeland. Dat is pure verwennerij! ’s Avonds geniet je van je eigen haardvuur, een gezellig bed en een heerlijke maaltijd die tot aan je deur gebracht wordt. Je wordt wakker met vogelgeluid en prachtige vergezichten. Elmley Nature Reserve is de perfecte romantic getaway. www.elmleynaturereserve.co.uk
Charme adresje
Verras je partner met een idyllisch verblijf en laat je tot in de puntjes bedienen. Logis Hotels heeft een super aanbod voor tortelduifjes. Een selectie van 39 hotels in Frankrijk en België biedt een pakket “en amoureux” aan. Inclusief een overheerlijk ontbijt, late check-out, extra groot bed, een 3-gangen diner en wellness-faciliteiten indien beschikbaar. www.logishotels.com
Zee vol liefde tijdens de knuffelduik
Wie op zoek is naar een unieke Valentijn, kan naar de knuffelduik in Oostduinkerke op 11 februari. Verwarm elkaar in het frisse zeewater en geniet daarna van een groot liefdesvuurwerk op het strand. Tussendoor zijn er talrijke muziekoptredens met meezingers en liefdesliedjes. Lijkt een knuffel in het water iets te koud dan kan je mekaar dus opwarmen met een dans. www.koksijde.be/activiteit/knuffelduik
Onder de sterren in Alentejo
Voor eindeloos veel fonkelende sterren moet je niet naar de woestijn. De Portugese Alentejo ontving precies 5 jaar geleden het “Starlight Tourism Destination” label, ondersteund door UNESCO en het UNWTO. In de regio is geen sprake van lichtvervuiling waardoor de Melkweg gegarandeerd 250 nachten per jaar te zien is boven het Alqueva meer. Samen naar de sterren kijken met Valentijn, romantischer kan niet! www.visitalentejo.com
Nog een maand en Cupido mag op Valentijn zijn meedogenloze pijlen weer bovenhalen. De dag van de liefde en verleidingen is de uitgelezen gelegenheid om sensuele lingerie uit de kast te halen, de Sublim Dentelle en Generous Dentelle van DIM, bijvoorbeeld. Bekoorlijk met kant en uiterst comfortabel, wat mooi meegenomen is tijdens een romantisch Valentijnsdiner. De benen zet je in de verf met zinnenprikkelende stay-ups en kousen met speelse details.
De romantische kanten lingerie uit de Sublim Dentelle lijn blijft dankzij zijn invisi-stretchtechnologie en de ultraplatte afwerkingen totaal onzichtbaar onder elke outfit. Sublim Dentelle lingerie doet elk decolleté mooi uitkomen met verschillende behamodellen: push-up, demi of balconnet. Sublim Dentelle is eveneens synoniem met weergaloos comfort en prachtige rondingen. Ga voor de rode uitvoering voor een vurige look.
Met zijn versterkte beugels en brede bretellen zorgt de Dim Generous-beha voor een goede ondersteuning, ideaal voor grote maten. Nieuw binnen deze lijn is de uitvoering in kant en tulen inzetstukken, voor een extra vleugje glamour op Valentijnsdag. Verkrijgbaar in onschuldig wit en mysterieus zwart.
De creatieve samenwerking tussen Reebok Classic en muziek icoon Kendrick Lamar loopt door en evolueert permanent. Kendrick zorgt trouwens voor een nieuwe interpretatie van een ander icoon van Reviews Reebok, nl de Club C.
Om de aftrap van 2017 te vieren is de multi-platina verkopende artiest Top Dawg Entertainment, Kendrick Lamar, opnieuw te gast bij Reebok Classic en zorgt meteen voor een nieuwe capsule. Voor het eerst geeft hij zijn mening over de iconische Club C. waarbij hij zich baseert op zijn ervaringen om de historische Club C sneaker een nieuwe stijl en uitzicht te geven. Zijn unieke benadering verruimt de erfenis die de klassieke tennisschoen met zich draagt.
Le temps des Cerises - Iconic denim
Sommige collectiestukken zijn gemaakt om gewoon nooit de collectie van outfits te verlaten. Ze zijn tijdloos, rimpelen of kreuken niet. Le temps des Cerises breekt niet met tradities, maar transformeert de opgeknapte iconische modellen tot kledingstukken die de hedendaagse vrouw bewust wil dragen.
Jasjes, jurken, tuinbroek, shorts, Le temps des Cerises biedt voor elk onderdeel een ruime keuze. Gescheurd, versleten, verweerd, de iconische producten zijn volledig in overeenstemming met de moderne trends.
Linea Raffaelli Kids: must haves - Spring Party 2017
LINEA RAFFAELLI Kids: "Fabulous Girls Fashion" voor special events en gelegenheden. Een combinatie van pittige designs, speelse materialen en subtiele kleuren zoals soft rose, offwhite met gold shimmer details, taupe en sand.
Geniet van elk moment met Moët Rosé Impérial Emoëticons Limited Edition. De ‘Emoëticons’ van Moët & Chandon … Een gloednieuwe manier om emoties te delen.
Moët & Chandon introduceert in 2017 een creatieve liefdestaal. De Moët Rosé Impérial Emoëticons Limited Edition maakt dit seizoen dat sublieme #moetmoment extra uniek. Uiterst verfijnd en bezield door romantiek en liefde. Om te delen met familie, goede vrienden, een bijzonder iemand …
EEN EXPRESSIE VAN PURE LIEFDE, OP ELK MOMENT
Emoji’s en emoticons zijn uitgegroeid tot dé communicatietools bij uitstek. Dagelijks worden er zo’n zes miljard gedeeld! Deze universele, multigenerationele taal is dan ook uiterst geschikt om een van de allersterkste emoties uit te drukken: liefde. Moët & Chandons Emoëticons zijn geïnspireerd op de vindingrijke, expressieve wereld van emoji’s en emoticons, en zijn speciaal gecreëerd om samen te genieten van liefdevolle momenten in de typische stijl van het Huis. Emoëticons – kleurrijke en stijlvolle afbeeldingen van champagneflessen en -glazen, ogen, lippen, hartvormige zonnebrillen, muzieknoten, smileys, de woorden pop!, kiss, love … – bieden eindeloze mogelijkheden om op uiterst persoonlijke wijze en om het even welk moment liefde uit te drukken. Kortom, Moët Rosé Impérial Emoëticons is de champagne die de taal van het hart spreekt.
“Emoëticons zijn een spontane, sprankelende en elegante expressie, net zoals de champagne Moët Rosé Impérial”, aldus Arnaud de Saignes, internationaal directeur marketing en communicatie bij Moët & Chandon. “Deze eenvoudige symbolen brengen krachtige emoties en ideeën over, en zijn ideaal om op eigentijdse wijze elk #moetmoment te vieren dat helemaal in het teken van liefde staat.”
MOËT ROSÉ IMPÉRIAL EMOËTICONS LIMITED EDITION: UIT LIEFDE VOOR ROSÉ
De Moët Rosé Impérial Emoëticons Limited Edition-geschenkdoos straalt het levendige karakter van Moët Rosé Impérial uit. De doos is helemaal versierd met de schitterende Emoëticons, en bevat een vel met Emoëticon-stickers om de champagnefles een heel persoonlijke toets te geven. Maak de doos open en geniet van dat unieke moment!
De Moët Rosé Impérial Emoëticons Limited Edition-fles is gehuld in een feestelijke roze koker. Het label verbergt een schat aan Emoëticons. Maak het etiket aan de voorkant van de champagnefles los en ontdek nog meer Emoëticon-stickers om de fles te personaliseren en te schenken aan geliefden. De Emoëticons van Moët & Chandon worden ook online aangeboden. www.moet.com
MOËT ROSÉ IMPÉRIAL: PROEF ELK MOMENT
Moët Rosé Impérial is een spontane, sprankelende en elegante expressie, helemaal in de stijl van Moët & Chandon. Een champagne gekenmerkt door een helderfrisse fruitigheid, een verleidelijk smakenpalet en een geraffineerde maturiteit. Moët Rosé Impérial rijpt twee jaar lang in de kelders van het Huis. Geniet van de warme roze gloed met amberkleurige schittering, en het onweerstaanbaar levendige en dynamische bouquet: rode vruchten, bloemige noten van roos en een vleugje peper. De sappige intensiteit van bessen versmelt met de vlezige stevigheid van perzik en een verfrissende, subtiele munttoets. Krachtige aroma’s voor een champagne met een uitbundig, soepel karakter. #moetmoment
Over Moët & Chandon
Moët & Chandon, opgericht in 1743, is het Huis dat de wereld liet kennismaken met champagne door zijn aanbod van unieke creaties voor elke gelegenheid. Van de iconische Moët Impérial tot de Grand Vintage-collectie, van de expressieve Moët Rosé Impérial tot de innovatieve Moët Ice Impérial … Elke champagne schittert door een helderfrisse fruitigheid, een verleidelijk smakenpalet en een geraffineerde maturiteit. Puur genot! Ook vandaag viert Moët & Chandon het leven. Elke seconde wordt ergens ter wereld een fles van zijn champagne ontkurkt. Het Huis weet dus als geen ander dat elke seconde waardevol is. En elk waardevol moment is een #moetmoment om intens van te genieten. #openthenow
Onconventionele kleren voor alledaagse situaties ongeacht of het gaat om de mannen- dan wel de damscolelcties voor d ekomende lente en zomer. Elk SUN68 stuk is een perfecte mix van modern design en met oog voor detail. Een essentiële kwaliteit is het uitgangspunt gekoppeld aan een tijdloze realisatie. Toch blijft er voldoende ruimte voor individualiteit en zelfexpressie. De collectie etaleert altijd de perfecte balans tussen het moderne Italiaanse ontwerp, de fabricage en details.
Ben Sherman Spring 2017
Ben Sherman brengt opnieuw nostalgie in de lente / zomer 2017 collectie. De collecties presenteren "Modern Rhythm", geïnspireerd door de levendige jongerencultuur die omringd wordt door Two-Tone Britse Ska en tegelijk combineert met de spirit van uitgesproken, slimme '60 American Jazz scenes.
De essentie van "Modern Rhythm” wordt opgevangen via een aantal belangrijke en seizoensgebonden thema's: Sixties Sharp, British Beat, West Coast Sound Studio en Sixties Pool Party.
Lover by Lover: het perfecte valentijnsgeschenk
Bij BergHOFF weten ze als ze geen ander dat de liefde van de man, maar zeker ook die van de vrouw, door de maag gaat. Verras daarom op de dag van de geliefden je wederhelft met jouw favoriet uit het kook- en tafelgerei dat overloopt van passie.
COLLISTAR - Pure Actives Drops + Creams
Collistar presenteert een nieuw hoofdstuk in dermo-cosmetisch onderzoek: PURE ACTIVES oftewel ‘pure actieve bestanddelen’ - dezelfde actieve bestanddelen die in de cosmetische geneeskunde worden toegepast, worden nu in de meest zuivere vorm aangeboden voor: maximale doeltreffendheid, gerichte werking en veiligheid in gebruik.
De gekende zin uit HBO´s Game of Thrones is niet langer fictie: Winter ís coming... naar Dubrovnik. De stad kent momenteel zeer uitzonderlijke weersomstandigheden waarbij de daken van de Oude Stad bekleed worden door...sneeuw!
Dubrovnik lijkt zich volledig klaar te maken voor het opkomende en langverwachte 6de seizoen van Game of Thrones wat later dit jaar wordt uitgezonden. De iconische kuststad die ook dient als de set voor King´s Landing, de hoofdstad van de zeven koninkrijken in de serie, heeft het vriespunt bereikt met vier dagen non-stop sneeuw op komst. Bezoekers kunnen nu echt in de voetsporen treden van hun favoriete karakters en de met sneeuw bedekte filmlocaties doorheen te stad ontdekken.
In Dubrovnik kan je onder andere Lovrijenac Fort bezoeken dat werd gebruikt als film locatievoor de iconische zeeslag bij Blackwater waar Stannis Baratheon King´s Landing probeerde aan te vallen om de troon te veroveren van Joffrey. Daarnaast is er de St. Dominika straat die in verschillende scenes werd gebruikt, inclusief de beruchte ´walk of shame` van koningin Cersei.
De Kroatische Nationale Dienst voor Toerisme is een toeristische organisatie met hoofdzetel in Zagreb, opgericht om de identiteit en de reputatie van de bestemming Kroatië in het buitenland te verbeteren en te promoten. In 2015 werden er in totaal 80 miljoen overnachtingen in Kroatië geboekt, 6,9% meer dan het jaar ervoor. De organisatie heeft lokale kantoren in 16 kernmarkten en is sinds 2001 ook aanwezig in België. Sinds 2010 is het aantal Belgische aankomsten in Kroatië gestegen met 58,83%.
Kroatië heeft een uitgestrekte kustlijn langs de Adriatische Zee, op slechts een steenworp afstand van Centraal-Europa. De stranden van Istrië en Kvarner liggen op slechts 1 300 kilometer van België en zijn gemakkelijk bereikbaar met de auto. Vanuit Brussel of Charleroi duurt een vliegreis naar de belangrijkste Kroatische steden slechts 2 uur. Toeristische trekpleisters in Kroatië zijn de oude vestingstad Dubrovnik, die op de werelderfgoedlijst van UNESCO staat, de verschillende eilanden van de Split-archipel, Istrië, de Plitvicemeren, Zagreb, het natuurpark Kopacki rit en de stranden van Zrce in Novalja en Zlatni Rat.
Voor meer informatie over Kroatië en de Kroatische Nationale Dienst voor Toerisme kan u terecht op www.croatia.hr.
Een nieuw jaar, een heerlijk lichte start dankzij Pure Via
Maak plaats in je keuken voor de allereerste Agavesiroop met Stevia (met steviolglycosiden). Om 2017 gezond en wel in te luiden, laten we je graag kennismaken met het laatste nieuwe product uit het Pure Via assortiment. Pure Via Agavesiroop & Stevia* 250g is een heerlijk alternatief voor suiker dat calorie-armer is dan een gewone Agavesiroop.
Een gewone Agavesiroop bevat namelijk bijna evenveel calorieën als tafelsuiker. Door de combinatie met Stevia*, biedt Pure Via voortaan een Agavesiroop met lage glycemische index en die maar liefst 50% minder calorieën bevat. Dit komt doordat het zoete Stevia plantje van nature noch calorieën noch suiker bevat. Pure Via combineert zo feilloos het Mexicaanse plantje met het zoete Stevia plantje. Een ideaal receptuur om je dranken, fruit, yoghurt, pannenkoeken of gebak te zoeten.
Kortom, een match made in food heaven! Het is bovendien makkelijk te doseren: 250g Pure Via Agavesiroop & Stevia* = 500g gewone Agavesiroop (dus je dient maar de helft te gebruiken).
Laat je op www.purevia.be inspireren door de overheerlijke recepten van Pure Via zoals Chocolade hazelnootbrownie, Crêpe suzette met sinaasappel, Rijstpap met munt, Vanillepudding met karamel of Tapiocaparels met kokosmelk.
Lekker, licht, héérlijk zoet … Pure Via Agavesiroop & Stevia* 250g is verkrijgbaar bij Carrefour. Advies verkoopprijs: € 4,89
Tips en trucs voor de perfecte curry: Terwijl sommigen van ons niet aan de verleiding kunnen weerstaan van in de gekocht pasta's en sauzen, is het maken van uw eigen curry vanaf nu heel wat eenvoudiger. Met een paar eenvoudige trucs, kun je een heerlijk volwaardig gerecht bereiden, beter dan alles wat de plaatselijke meeneem of supermarkt kan bieden.
Sizzle uw spice: Kick off uw curry door verhitting van hele specerijen in hete olie om hun ware smaken los te laten. U heb de keuze uit kardemom, kaneel, kruidnagel en diverse zaden voor de perfecte uitvalsbasis om uw gerecht. Verse kruiden zijn de beste keuze en kunnen behoorlijk lang in de diepvries worden bewaard.
Gezonde keuzes : Het is een algemene misvatting dat curries ongezond zijn. Week amandelen een uurtje in water voor ze te breken om een heerlijke amandelspijs te maken, of meng tomaten met kokosmelk. Kruiden zoals Chili en Ginger bieden tal van voordelen voor de gezondheid, zoals anti-oxidanten die helpen bij het bestrijden van virussen en maar ook de bloedcirculatie versoepelen.
Neem de tijd: Een goede curry hoeft niet uren in beslag nemen, maar het blijft belangrijk om de ingrediënten op de juiste manier te bereiden, gekookte uien zorgen bv voor heerlijke smaaktoetsen. Bewaar de sterkste kruiden zoals Garam Masala tot het laatst. Het kookproces vermindert de smaak van gedroogde kruiden, dus het is best om te wachten tot je curry bijna klaar is vooraleer deze aan uw mix toe te voegen.
Breng op smaak: Toevoeging van een beetje suiker of honing aan een curry op basis van tomaten verzacht de zuurtegraad terwijl een snufje zout het gerecht opnieuw in evenwicht kan brengen. Met een vleugje citroensap kan je de te kruidige accenten makkelijk neutraliseren.
Garnering: Transformeer uw curry met een kleine topping! Geroosterde sesamzaadjes, uitgedroogde kokosnoot of een snufje verse granaatappel geeft extra diepte en smaak aan uw creatie.
Extra’s: Het toevoegen van peulvruchten zoals kikkererwten of gele spliterwten geeft niet alleen meer volume aan uw curry, maar peulvruchten zijn grote bronnen van eiwitten en vezels, waardoor uw gerecht aan de meeste voedingsbehoeften voldoet. Het overschot van snel afgekoelde rijst (dwz draaien onder koud water na het koken) dat in de koelkast werd bewaard, wordt de volgende dag best opgewarmd maar kan ook gemengd met een pak Tilda's handige Gestoomde basmati rijst, neemt slechts twee minuten tijd in beslag in de magnetron of amper vier minuten in een droge koekenpan
Schil de courgettes en snijd ze in de lengte doormidden. Schep het vruchtvlees er uit en snijd de schil in de vorm dobbelsteentjes. Laat de ui kleuren in olie samen met de Parmaham in julienne reepjes, voeg de courgettes en het zout toe en kook ze zonder dat ze al te papperig worden. Breng op smaak met zout, indien nodig, en peper. Verdeel de pompoen bloemen in julienne reepjes na het verwijderen van de stampers.
Klop de ricotta, voeg de eieren, melk, kaas, peterselie, courgettes met het kookvocht en de pompoen bloemen toe. Vul de ingevette en bebloemde mallen met het bladerdeeg, prik de bodem met een vork en giet er de vulling in. Bak in de oven op 175 ° C gedurende 30 minuten. Verwijder de mini quiches uit de oven en versier ze met de julienne reepjes van pompoen bloemen en de Parmaham plakjes.
Vertrek op pittig keukenavontuur met biologische kruiden
Spice up your life met de originele kruidenmengelingen van Herbaria. Deze biologische producten geven je maaltijden (en je leven) een kruidige boost. Dankzij Hygiena worden ze nu ook in België verdeeld.
Oosterse Tajine Marrakech-mix
De specerijmengelingen van Herbaria maken van kokerellen een avontuur. Zo biedt deze Duitse onderneming onder andere de gewaagde Tajine Marrakech-mix. Dit kruidenmengsel is van Oosterse origine en bestaat uit koriander, zout, kardemom en arganolie. Ideaal om toe te voegen aan een heerlijk gestoofde tajine. Prijs: 7,99 euro
De kruidenmix Palais D’Or
Serveer aardappeltjes of frietjes in een kruidig jasje van Palais D’Or. Zo kan je je gasten op een spicy manier verwennen. Zowel kinderen als volwassenen zijn gek op deze combinatie van verschillende pittige smaken. Prijs: 6,95 euro
Songe de Neptune voor bij vis
Deze kruiden zijn uniek door de simpele, maar toch uitermate smaakvolle en pikante samenstelling. De mengeling past perfect bij visgerechten. Ze brengen je bereidingen, zoals papillot met vis, gefrituurde garnalen of Sint-Jacobsvruchten, naar een hoger smaakniveau. Prijs: 6,95 euro
Een trio van zwarte peperkorreltjes
Heb je liever een meer gepeperd gerecht? Kies dan voor het trio van zwarte peper. Deze mix biedt meer dan alleen maar pittige scherpte. De elegante en evenwichtige peperkorreltjes bevatten immers karakteristieke smaken die afkomstig zijn uit India en Sri Lanka. Prijs: 6,65 euro
De SS17 Guess collectie viert de fusie van urban glamour en een bohemian free spirit. Tijdens het verkennen van innovatieve stoffen, zet de collectie de spotlight op natuurlijke materialen in een verscheidenheid van kleuren en patronen voor hem en haar. Denim is a key player voor sun-kissed summer looks.
WOMAN
City Uniform : Een stadse jonge vrouw, met haar talloze verplichtingen, is de bron van inspiratie voor de urban-glam looks in deze collectie die bestaat uit vakkundig fashion stukken gecombineerd met trendy details en innovatieve stoffen. Het resultaat is een originele lijn van transitional outerwear, packable kleding en functional denim.
Bloemen-en dierenprints creëren de perfecte urban jungle look, naast grafische motieven en strepen. Denim meets technologie in de #smartguess lijn, met futuristische afwerkingen van het materiaal dat echt vooruitstrevend op het gebied van fashiondenim is.
Drie kleuren vertegenwoordigen drie verschillende performances: Fast Blue staat voor zeer ademend en waterafstotend denim met dry-fast-technologie; Cold black staat voor warmte-regulering-technologie die de huid beschermt tegen UV-stralen; en Stay White staat voor witter dan wit is, dankzij de speciale “no stain” technologie.
Summer Pin-Ups : Cuba’s adembenemende landschappen en vrolijke sfeer worden doorgevoerd in een collectie van ultra vrouwelijke stukken met nieuwe vormen en graphics, trouw aan Guess iconische, jonge en sexy DNA. Close-fitting silhouetten en subtiele cut-outs zijn opgefleurd met opvallende patronen, strepen, bloemenprints en felle effen kleuren. Innovatieve stretch stoffen leggen een nieuwe niveau voor denim; leveren topprestaties qua fitting en geven tegelijkertijd een sensuele slanke pasvorm.
En dan Jeancare; hydraterende denim en 4-Way Stretch – waarin zeer comfortabele stretch en shapewear materialen verwerkt zijn voor een ‘bombshell figure’– zijn de belangrijkste vernieuwingen die deze zomer hotter maken dan ooit!
Raw Coast : De zorgeloze, onconventionele houding van het wereldberoemde Coachella Festival, dat een originele mix van muziek, mode en celebraties naar het hart van de Californische woestijn brengt, wordt weerspiegeld in natuurlijke en vloeiende stoffen zoals zijde, tencel en viscose. Desert vibes vertaalt in een palet van aardse en neutrale tinten. Maxi jurken en wijde rokken voor een boho-chic flair, vergezeld met wat verleidelijke items zoals hotpants en crop tops, zorgen voor de optie glam-rock style.
Lichtgewichte, hemelsblauwe denim biedt stijlvolle comfort zelfs in de hete zomermaanden. Dankzij details als kleine uitsnijdingen, hoge splits en flirterige ruches, krijgt deze collectie ook nog een romantische touch, voor wat meer sensuele outfits.
MAN
Made in L.A. : Wanneer sport en technologie elkaar vinden, is het resultaat een collectie active wear gemengd met mesh en heat-welded elementen met innovatieve materialen voor de hedendaagse casual looks. Denk aan hoodies gedragen over T-shirts met longline fits in pastel kleuren en geometrische motieven, aangevuld met iconische Guess patronen, om een edgy streetstyle te benadrukken.
Tops met comfortabelere pasvormen zijn perfect te combineren met een skin-tight jeans. Bovendien introduceert de Formenfit Coolmax denim lijn; een technologie die zweet van de huid houdt en zorgt ervoor dat de huid de gehele dag droog en comfortabel aanvoelt.
Levende La Havana : De koele, relaxte sfeer van het Caribische eiland wordt uitgedrukt in 1950’s-geïnspireerde stijlen, met lichte shirts, Bermuda shorts en los vallende jassen. Zo maakt de outfit een gemakkelijke overgang van een dag aan het strand naar een avond met cocktails aan zee.
Cuba en haar prachtige landschappen worden ook weerspiegeld in natuurlijke kaki tinten gemixt met tropisch fel roze, blauw en groen in prints met flamingo’s, bloemen en geometrische motieven. Tot slot garandeert een opvallend maar toch easy-to-wear indigo pak ultieme flexibiliteit en stijlvol comfort.
Point Break : Moeiteloos cool, ontspannen en helemaal in verbinding met de natuur, de surfer lifestyle blaast leven in de beach-inspired kledingstukken van deze collectie. Lichtgewicht, bewegelijke materialen en natuurlijke materialen zoals linnen komen in dipdye en gebleekte felle kleuren, voor een levendige zomer look. Het vintage feeling in de denim is kunstig geherinterpreteerd, wat iets eigentijds biedt bij deze coole looks.
Rituals introduceert onze schitterende make-upcollectie geïnspireerd door de schoonheidsrituelen van een van de machtigste vrouwen uit de oudheid. Ontdek de kracht van zuivere verpulverde edelstenen met amethist voor balans, robijn voor energie en saffier voor helderheid om je natuurlijke schoonheid te accentueren.
Deze producten zijn vanaf 7 februari 2017 verkrijgbaar bij Rituals Cosmetics winkels, geselecteerde warenhuizen en rituals.com.
Rituals Cosmetics is het eerste merk ter wereld dat Home & Body Cosmetics combineert. Met een breed productassortiment, waaronder lichaamsverzorging, huidverzorging, kostbare minerale make-up, zuivere thee, geurkaarsen, geurstokjes & Soulwear tovert het merk dagelijkse routines om in een betekenisvol moment. Elk product, meer dan 400 in totaal, is geïnspireerd door een oude oosterse traditie. De opening van de allereerste winkel aan de Kalverstraat in Amsterdam, in 2000, kreeg navolging in bruisende steden als Londen, Madrid, Antwerpen, Lissabon, Berlijn, Stockholm, Sào Paulo, Sydney en New York. Het luxemerk telt wereldwijd bijna 400 winkels, meer dan 1200 shop-in-shops en 5 City Spa’s in 24 landen. Rituals Cosmetics kende een snelle groei in het dutyfree-aanbod van luchtvaartmaatschappijen, cruiseschepen & veerboten, evenals in hotels. Rituals Cosmetics wordt verkocht op 100 cruiseschepen & veerboten, telt 110 luchthavenwinkels en wordt verkocht op of aangevoerd door 17 verschillende luchtvaartmaatschappijen. Meer informatie is te vinden op RITUALS.com.
M.A.C - Make-up Art Cosmetics Lente / Zomer 2017
Het hart en de ziel van M.A.C Cosmetics komt backstage tot leven tijdens de maar liefst 34 fashion weeks die wereldwijd worden georganiseerd. Het merk gaat prat op het ontdekken en stimuleren van nieuw talent en de samenwerking met innoverende marktleiders wat leidt tot nieuwe iconische schoonheidsstijlen. In januari presenteert M.A.C drie aanbeden make-up maestros - Diane Dendal, James Kaliardos en Kabuki die nieuwe kleurcollecties voorstellen en tegelijk de creatieve input van deze kunstenaars uitstralen.
Reebok CrossFit lancert de Nano 7 training schoen, maar handhaaft de erfenis als een van de toonaangevende schoeisel merken in het CrossFit gemeenschap. Vermits Reebok de Nano franchise laat doorlopen, is het project geëvolueerd naar de ultieme trainingschoen met precieze verfijning van het silhouet, waardoor de pasvorm voor elke sporter verbeterd werd.
Fred Perry men & women SS17 heruitgaves
Het Fred Perry archief is het uitgangspunt voor de heruitgaves van de serie Collection. Elk onderdeel vertelt het verhaal van wat voorheen als norm gold. De collectie bestaat uit een reeks van de meest gewilde en best verkopende items uit vorige collecties, sommige krijgen een lichte-update met nieuwe en inventieve kleuren en stoffen, en dit zowel in de collectie voor dames als in de collectie voor heren. Een klassieker, eens te meer geperfectioneerd.
PUIG - Invictus Olympéa Intense
Paco Rabanne, een revolutionair couturier. Schepper van radicale mode die mensen in de zestiger jaren wakker schudden. Hij organiseerde ook de eerste events op de catwalk, waarbij modellen blootsvoets liepen. Zijn tour de force: sensuele vormen opgebouwd met industriële materialen, waarin je je toch vrij kan bewegen. Een harnas als sensuele kleding, metaal als een tweede huid. Heel gedurfd!
Radicaal, vrij, avant-garde. Dit zijn nog steeds de kernthema’s van de mode en geuren van Paco Rabanne. Zijn parfums zijn architecturaal maar vrij van geest. Sterk en onconventioneel, wijd open voor fantasie.
De geur van de overwinning leidde tot de creatie van Invictus in 2013. De kampioen, niets of niemand kan hem weerstaan. Twee jaar daarna geeft Olympéa de kracht aan de vrouw. Met hen kunnen we helden zijn! Invictus is de man in al zijn kracht, de onfeilbare held die het nooit opgeeft. Een God op Aarde. Olympéa is het ultieme icoon, uniek. Een messcherpe geest, een majestueus lichaam, een goddelijke koningin. Twee uitzonderlijke karakters die samenkomen voor een explosieve ontmoeting...
RITUALS - Beauty of Love
Geef vandaag wat extra aandacht en vier de liefde. Verwen je geliefde met een relaxerend bad met de wonderlijke geur van de Ayurveda-collectie. De oude Ayurvedische ingrediënten amandelolie en Indische Roos hebben een relaxerend effect op lichaam en ziel. Organiseer een diner bij kaarslicht en creëer een warme romantische sfeer met de Sakura-geurkaars. Kleed je op en kies een van de nieuwe The Ritual of Cleopatra lipsticks om met verbluffende lippen indruk te maken op je geliefde.
Marciano Kids Lente / Zomer 2017
Een collectie vol met karakter. Elegante lijnen en verfijnde stoffen stelen de show in de nieuwe Marciano Kids SS17 collectie, die met het merk Signature furore maakt en uitbreidt in de wereld van kinderkleding. De collectie omvat diverse ontwerpen met nauwgezette aandacht voor detail, maar creëert eveneens elegante formele outfits voor ceremonies en speciale gelegenheden.
Betty Barclay :: SS17
Mood Indigo: De Betty Barclay collectie voor lente / zomer 2017 toont een ruim assortiment doordrongen van lichtheid en veelzijdigheid. Kledingstukken vervaardigd uit lichtgewicht materialen met gevarieerde en veelzijdige en zoete details zorgen voor een nagenoeg onbeperkte mix. Flatterende silhouetten zorgen voor het nodige vertrouwen. Het seizoen start alvast met marine geïnspireerde items! Sailor Ahoy!
Met Laboratoires ORTIS gebruikt u de kracht van planten, van propolis en van koninginnebrij om uw immuunsysteem te versterken.
PROPEX EXPRESS is de bondgenoot tegen de koude. Dankzij de formule op basis van planten, de hoge dosis propolis en vitamines heeft Propolis Express een doeltreffende werking op het natuurlijke afweersysteem van het organisme.
De inzet? Snel weer op de been zijn: Volwassenen en kinderen vanaf 12 jaar: neem 3 x 2 tabletten per dag in tijdens de maaltijd. Kinderen tussen 6 en 12 jaar: neem 3 x 1 tablet per dag in tijdens de maaltijd. Aanbevolen verkoopprijs: doos van 45 tabletten – 8,24€
KONINGINNEBRIJ is een pareltje afkomstig uit de bijenteelt en heeft een hoge concentratie aan vitamines, mineralen en spoorelementen. Maar dit natuurwonder moet bijzonder goed behandeld worden om de doeltreffendheid ervan te behouden. Daarom is Laboratoires ORTIS erg streng op het vlak van de bewaring van de actieve bestanddelen van de Koninginnebrij, de bestanddelen die voor de kwaliteit zorgen.
Het product puur of verdund in een glas water of vruchtensap, 's morgens of 's middags innemen bij de maaltijd. 2000 mg als aanvangsdosis en 1000 mg als onderhoudsdosis. Aanbevolen verkoopprijs: Flacon van 250 ml zonder alcohol – 18,40€ - Flacon van 500 ml met alcohol – 25,50€ - Doos van 24 tabletten – 15,51€
Ontdek de volmaakte pasvorm en trendy look van de nieuwe must-haves voor het komende zomerseizoen. De lente/zomer ’17 Soulwearcollectie is gemaakt van heerlijk zachte en lichte materialen, ideaal voor de zomer! Een stijlvolle collectie in een brede waaier van frisse kleuren om thuis lekker in te ontspannen. Ervaar de luxe van een exclusieve lijn kledingstukken die de zon in je garderobe brengen
Vooral eigenaars van een huis of appartement (65%) steken graag de handen uit de mouwen om hun woonst op te knappen, met de focus op de keuken en de badkamer. Belgen hebben niet alleen een baksteen in de maag, maar investeren duidelijk ook in de renovatie en de inrichting van hun woonst. Dat is één van de opmerkelijke resultaten van een enquête die uitgevoerd werd in opdracht van FISA, de organisator van grote nationale beurzen zoals BATIBOUW en COCOON.
FISA gaf in oktober 2016 de opdracht aan het marktonderzoeksbureau Incidence 360° Market Research Solutions om 1010 Belgen te ondervragen over hun woonst, de eventuele verbouwingswerken en de vrijetijdsbesteding in hun huis. We zetten de resultaten op een rijtje.
7 op 10 Belgen is eigenaar van een woning:De Belg leeft met de baksteen in de maag, zo veel is duidelijk. Zo blijkt dat zeven op de tien deelnemers van de studie eigenaar is van een woning. Amper drie op de tien huurt. De eigenaars van een woning verkiezen een huis (82%) boven een appartement (18%). Ondanks het feit dat er zo veel deelnemers eigenaar zijn van een woning, leven we er gemiddeld maar twaalf jaar. Eigenaars wonen vijftien jaar in hetzelfde huis en huurders zoeken gemiddeld na zeven jaar andere oorden op.
Interieurinspiratie op internet & beurzen : Volgens het onderzoek zijn we in het algemeen zeer tevreden over onze woonst. Toch kunnen we niet stil blijven zitten; iedere twee à drie jaar veranderen we wel iets aan ons interieur. We doen het vaakst inspiratie op via internet, denk maar aan websites zoals Pinterest en Instagram. Maar ook interieur- en bouwbeurzen zijn een grote inspiratiebron. Een vijfde van de eigenaars van een woning komt na een bezoek aan één van de salons vol ideeën terug. Maar, dé schakel tussen inspiratie en uitvoering is het advies van een professional. Die vinden geïnteresseerden op één van de woonbeurzen waar ze indrukken kunnen opdoen, offertes kunnen aanvragen en leveranciers kunnen ontmoeten.
Belgen steken zelf de handen uit de mouwen: 53% van de Belgen verbouwt wel eens zijn of haar woning. Een nieuwe badkamer, een likje verf, een veranda, … we steken vier keer in ons leven onze handen uit de mouwen om ons huis nog mooier en sfeervoller te maken. Vooral de keuken en de badkamer worden onder handen genomen. Schilderwerken doen we meestal zelf. Voor grotere klussen zoals aanpassingen aan het dak, de verwarming, de ramen en de elektriciteit schakelen we liever de hulp in van een vakman of een expert.
Op vlak van planning en budgettering zijn we slechte leerlingen : De helft van de verbouwingswerken loopt vertraging op. De geplande deadline wordt meestal zeven weken overschreden. Ook op vlak van begroting en budget kunnen we nog heel wat bijleren. Meer dan de helft van de Belgische verbouwers overschrijdt het geraamde bedrag voor de werken. Het totaal gespendeerde bedrag is meestal zestien procent hoger dan de raming van de kosten. Een woonbeurs zoals Cocoon of Batibouw is de ideale gelegenheid om advies in te winnen over duurzame maar ook haalbare bouwoplossingen zodat we niet voor verrassingen komen te staan. Maar niet alleen eigenaars nemen hun woning onder handen, ook de huurders zitten niet stil. Bijna een derde van hen voert werken uit om hun stekje helemaal op zijn of haar eigen smaak af te stemmen.
Onze keuken is bij voorkeur een leefkeuken: Onze keuken wordt steeds meer gezien als een leefruimte in ons huis. We spenderen gemiddeld anderhalf uur per dag in de keuken. We staan er niet alleen tussen de kookpotten; we ontbijten, kijken televisie en komen er samen met het gezin voor het avondeten. Een centrale plek in het huis dus! En dat is de woonbeurzen niet ontgaan. Steeds meer mensen verbouwen hun keuken tot een duurzame, moderne en aangename leefruimte die een leven lang meegaat. Wat hebben we daarvoor nodig? Een interieurexpert, een architect, een vloerspecialist, noem maar op. Alleszins advies op maat om onze keuken om te toveren tot een functionele en gezellige plek.
Badkamer en toilet in de kijker: Wat doen we het liefst in de badkamer? Zingen in de douche zo blijkt! We verkiezen massaal een douche boven een bad. Zo heeft bijna negen op de tien Belgen een douche. En ook het muzikale element kan niet ontbreken, want een kwart van ons heeft een radio in de badkamer. Bovendien is het toilet niet langer dat koude kamertje in de gang. We brengen er namelijk 20 minuten per dag door. We nemen er een korte break, een rustmomentje waar we de tijd nemen om een tijdschrift te lezen, op onze tablet te spelen of e-mails te lezen.
Relaxen in een eigen wellnessruimte? Wellnessfaciliteiten zijn niet onbelangrijk voor ons. Drie procent van de deelnemers van de studie kan helemaal tot rust komen dankzij de wellness bij hen thuis met een sauna, hamam… Daarnaast heeft drie procent van de woningen een zwembad. Vooral mensen jonger dan 35 jaar vinden een zwembad een waardevolle investering.
Domotica wint meer en meer aan belang: Onze huizen worden steeds meer uitgerust met technologische snufjes. Toch vindt één op de vier Belgen domotica te duur om te installeren in hun huis. Velen zien domotica als een ‘speeltje’ of denken dat de domoticatechnologie nog niet voldoende ontwikkeld is. Maar niets is minder waar. Domotica zit in de kleinste dingen, denk maar aan de thermostaat die ervoor zorgt dat het huis verwarmd is na een dag werken, de dimlichten in de slaapkamer of het draadloze speakersysteem in de woonkamer. Domotica is een gevolg van de hoogtechnologische wereld waar we nu in leven. Comfort is dé topprioriteit van de domoticaspecialisten die op de woonbeurzen alle informatie voorzien.