Inhoud blog
  • Design vakantieverblijf :.
  • Ontwerp jouw droomkeuken,
  • Let it snow
  • Interhome breidt uit aan Noordzee
  • Evenement Kerstmis Avontuur
  • Op naar de feestdagen met V-Tech
  • 5 tips om de Memphis stijl in huis (en je kleerkast) te halen
  • Home stories winter 2024
  • Het efect van schermtijd bij jonge kinderen:
  • Tsuyosa Kiniro: een nieuw icoon
  • Fresh 'n rebel
  • Kerstmis in de winterserre
  • Nieuwe Flik Flak collectie: Mystic Land
  • A Walkie Talkie Christmas
  • Chocoladehuis Boon Hasselt
  • Winterwandelingen op de Waddeneilanden
  • Circular & chic
  • Exclusieve horloges
  • Kom in de kerstsfeer
  • Punic
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    wozani
    restaurants
    13-09-2018
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Met Act Food zet Carrefour zich in voor betere voeding
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    - Het merk Carrefour BIO, de goedkoopste bioproducten van België - Carrefour betaalt het verschil terug indien een klant een vergelijkbaar bioproduct goedkoper ziet -  Act For Food: 14 engagementen om de consument gezonder te laten eten

    Vanaf maandag 10 september staat Carrefour België volledig in het teken van Act For Food en van de veertien engagementen voor betere voeding. Wat is Act For Food precies? Act For Food is een wereldwijd programma van de Carrefour Groep met concrete, lokale acties om een gezonder eetpatroon te ontwikkelen. Het wordt georganiseerd in elk land waar de Groep actief is, dus ook in België. Dit programma wil ervoor zorgen dat de medewerkers en klanten van Carrefour overal gezond kunnen eten voor betaalbare prijzen. Dit is het eerste, concrete initiatief van het Transformatieplan dat in januari voorgesteld werd. Dat plan moet van Carrefour de belangrijkste partner bij de voedseltransitie maken.

    Waarom Act For Food?

    Omdat de voedseltransitie de grootste uitdaging van de 21e eeuw is. Omdat we tegen 2050 maar liefst 9,5 miljard monden zullen moeten voeden, de natuurlijke bronnen elke dag meer en meer uitgeput geraken (denk maar aan overbevissing, bodemuitputting, klimaatverandering, ontbossing, vervuiling ...) en er veel te veel voeding verspild wordt (1/3 van de wereldwijde productie eindigt op de vuilnisbelt).

    Er moet dus dringend iets veranderen. : Dat geldt niet alleen voor de productiemethoden, maar ook voor de distributie- en consumptiegewoonten. De consument eist dit ook, want hij aanvaardt geen compromissen meer en wil enkel nog gezonde, veilige, lekkere én milieuvriendelijke producten op zijn bord zien. Carrefour heeft dat goed begrepen en ontwikkelde daarom Act For Food. Vanaf 10 september toont Carrefour België de veertien engagementen die het al uitgevoerd heeft of op korte en middellange termijn zal realiseren. Zo wil Carrefour de voedselkwaliteit overal en voor iedereen verhogen.

    Engagement nr. 1:-> Van Carrefour BIO het goedkoopste biomerk van België maken

    Carrefour engageert zich: als een klant elders een bioproduct vindt dat goedkoper is dan hetzelfde product van Carrefour BIO, dan betaalt Carrefour het verschil terug. 1500 producten van Carrefour BIO. Meer dan twintig jaar geleden was Carrefour er al van overtuigd dat iedereen biologische producten moet kunnen kopen. Daarom ontwikkelde Carrefour zelf een ruim gamma gecertificeerde bioproducten. Vandaag telt Carrefour BIO zo'n 1500 verschillende voedings- en andere producten.

    Deze bioproducten hebben een hogere voedingswaarde, zijn gezonder, hebben meer smaak en bevatten gegarandeerd geen schadelijke stoffen. Bovendien helpt biologische landbouw mee in de strijd tegen de klimaatverandering.

    Het goedkoopste biomerk van België

    Om al deze redenen is Carrefour België niet alleen vastberaden om zijn biomerk uit te breiden en in te spelen op alle behoeften van de consument. De keten wil van Carrefour BIO voortaan ook het goedkoopste biomerk van België maken, want Carrefour België vindt dat prijzen de weg naar een gezonder eetpatroon niet mogen belemmeren. Als een klant een vergelijkbaar product elders goedkoper vindt, engageert Carrefour België zich om het verschil terug te betalen (in bonuspunten via de klantendienst).

    Act For Food is een heus manifest, een engagement voor de toekomst.

    Voor het eerst zet Carrefour zo'n groot programma op touw en daarom wil het ook al zijn medewerkers aansporen om gezonder te eten. Dat doet het vooral via een interne wedstrijd en diverse initiatieven die medewerkers de kans geven om het enorme gamma Carrefour BIO producten te (her)ontdekken.

     

    13-09-2018 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.AM.PM grafisch & relaxed

    De Scandinavische stijl in je interieur scheerde afgelopen jaren al hoge toppen. In 2018 combineren we het lichte hout van Scandinavië met wit linnen, marmer en grafische tinten voor een ontspannen, maar moderne stijl waarin je heerlijk kan relaxen. Nu kan je thuiskomen in een oase van rust na een drukke werkdag met een interieur dat natuurlijkheid en harmonie uitstraalt.







    13-09-2018 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.La redoute Check it out!

    Girl boss! Heb je al je weg naar kantoor teruggevonden? Om deze terugkeer zo aangenaam mogelijk te maken, gunnen we onszelf een speciale ruitjesshoppingsessie. Trench, jurken, broeken, accessoires... Dit is je kans om je working girl garderobe te vernieuwen. Ontdek dit ideale motief voor een stijlvolle terugkeer naar kantoor.











    13-09-2018 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.La redoute interieurs - Vintage Brazil

     

    Een vleugje Brazilian flavor en een tikkeltje flamboyant, zo kunnen we deze collectie het beste omschrijven. Tropische motieven, ruwere materialen en verniste keramiek bepalen het seizoen!







    13-09-2018 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    12-09-2018
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Nieuw record in zicht voor Puy du Fou
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    2,3 miljoen bezoekers in 2018 !

     

    Terwijl het toerisme in Frankrijk wisselend succes boekt en het hoofd moet bieden aan de concurrentie van buitenlandse bestemmingen, kan Puy du Fou ijzersterke cijfers voorleggen en maakt het zich op voor een nieuw record: 2,3 miljoen bezoekers in 2018.

    Puy du Fou blijft dit jaar langer open – tot 4 november. Het park is dan ook heel optimistisch over het einde van het seizoen dankzij het toegenomen aantal verblijven (+8%) en tickets (+3,5%). Puy du Fou lokt hoe langer hoe meer buitenlandse bezoekers (+31% onlineboekingen).

    Dat succes is enkele weken geleden ook beloond met een hogere plaats in de rangschikking van beste parken van TripAdvisor. Op basis van de scores van de bezoekers van parken uit de hele wereld bevestigt Puy du Fou zijn plaats als absolute nr.°1 van Frankrijk en wordt het bovendien nr. 1 in Europa en nr. 3 in de wereld. Daarmee klom het 12 plaatsen in de rangschikking in minder dan 2 jaar.

    De 4 redenen van het succes van Puy du Fou :

    - Creativiteit: het gloednieuwe, originele spektakel ‘Le Mystère de La Pérouse’ neemt de bezoekers mee op een grote zeereis vol emoties.

    - Bestemming: de bezoekers verblijven almaar langer in Puy du Fou (+7% tickets 2 en 3 dagen). De hotels in Cité Nocturne zijn heel populair met een recordbezettingsgraad van 87%. Ook de verkoop van hotelovernachtingen in de buurt van Puy du Fou stijgt met 26%.

    - Internationale uitstraling: Puy du Fou lokt hoe langer hoe meer buitenlandse bezoekers (+23% websitebezoeken en +31% onlineboekingen). De Spaanse bezoekers zijn dit jaar bijzonder talrijk in Puy du Fou. Hun interesse is gewekt door het project van Puy du Fou om in Toledo een park te bouwen tegen 2019.

    - Enthousiasme van de bezoekers: de tevredenheid en het enthousiasme van de bezoekers van Puy du Fou nemen nog altijd toe. De bezoekers plaatsen Puy du Fou helemaal bovenaan de lijst van Europese parken en in de top 3 van de beste parken wereldwijd.

    Seizoen 2018 in cijfers : 2 300 000 bezoekers in 2018 - Hotelboekingen: +8% - Ticketverkoop: +3,5% - Bezettingsgraad van hotels: 87% -         +23% websitebezoeken en +31% boekingen van buitenlandse bezoekers op puydufou.com - 100% van de tickets voor Cinéscénie verkocht

     

    Puy du Fou werd opgericht in 1978 en is een volledig atypisch themapark. Het werd twee keer verkozen tot beste park ter wereld: in maart 2012 in Los Angeles (Thea Classic Award) en opnieuw in november 2014 in Orlando (Applause Award). Vandaag is het het tweede grootste park van Frankrijk met meer dan 2 210 000 bezoekers in 2016. Puy du Fou is een groep die bestaat uit hoofdzakelijk een Association Loi 1901 (een vereniging zonder winstoogmerk) en een SAS (Société par Actions Simplifiées). De vereniging organiseert het Cinéscénie spektakel met 3650 vrijwilligers en heeft de SAS in handen die het Grote Park beheert (60 dag- en avondspektakels, 4 historische dorpjes, 25 restaurants en 5 themahotels). De twee organisaties verzekeren hun toekomst door Puy du Fou Academie (een lagere school ‘kunst & studies’) en Junior Academie (artistiek opleidingscentrum) te financieren. Beide leiden jaarlijks ruim 600 jongeren op in de spektakelkunsten en -technieken. Met Puy du Fou International verspreidt het park zijn knowhow over de wereld en geeft het advies over de creatie van parken en spektakels volgens het model van Puy du Fou. Sinds zijn oprichting kent Puy du Fou een constante groei dankzij zijn artistieke lef en permanente investeringen. www.puydufou.com

     

    12-09-2018 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    11-09-2018
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Anita Care: think pink, think Anita

    Anita is sinds 2017 een vaste partner van Think-Pink, de organisatie die instaat voor sensibilisering rond borstkanker en die wetenschappelijk onderzoek financiert. De maand oktober zal naar jaarlijkse gewoonte volledig in teken van borstkanker staan. Een hele maand lang zal er dus extra worden stilgestaan bij de ziekte die vandaag zo'n 1 op 8 vrouwen treft. Daarom zet Anita in oktober de nieuwe functionele en tegelijkertijd modieuze prothesebeha’s van de Anita Care collectie in de kijker. De nieuwe prothesebeha’s Caroline, Mila en Clara Art zijn perfect afgestemd op de behoeften van de vrouw na een borstoperatie. De drie beha’s zorgen voor het ultieme draagcomfort dankzij zachte materialen en aangepaste snitten. De Clara Art is ook geschikt voor dames met een maatje meer. Deze prothesebh is namelijk beschikbaar t.e.m. maatje F en heeft bredere schouderbandjes die zorgen voor nog meer comfort. De prothesehoesjes uit elastische tule voelen bovendien erg zacht aan op de huid. De beha’s passen ook bij elke gelegenheid. Van everyday basic tot verleidelijk kant, in romantische bloemenmotieven, urban chic ruitjesmotief of grafisch ellipsmotief. Met Anita Care heb je altijd een stralende decolleté en het nodige comfort.







    11-09-2018 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Caroline Biss - kleurblokkering met rood en blauw

     

    Fel rood en marineblauw is de kleurencombinatie voor dit winterseizoen. Durf deze primaire kleuren in verschillende outfits en accessoires te mixen en matchen voor een modieuze look met een twist.









    11-09-2018 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    10-09-2018
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Sweet dreams are made of this: hülsta geeft je de customizable slaapkamer vanje dromen

    » Met MULTI-FORMA, BED & VIDRE kan je elk meubel tot in de oneindigheid customizen - » Een personaliseerbare slaapkamer zoals nooit tevoren

    Dat hülsta kwaliteitsvolle, mooie en functionele meubels maakt, is geen nieuws meer. Hun nieuwe MULTI-BED en MULTI-VIDRE lijnen passen perfect in dat rijtje. Zij completeren het kleerkastsysteem MULTI-FORMA, en maken het mogelijk om de slaapkamer van je dromen te bouwen. Alle slaapkamermeubelen uit de MULTI-serie kunnen namelijk met elkaar worden gecombineerd en bieden op die manier veel speelruimte voor eigen creativiteit.

    Opbergruimte op maat

    hülsta zit niet stil: vooraleer ze de nieuwe lijnen lanceerden, wilden ze eerst de originele MULTI-meubels nog eens in een fris jasje steken. Ook al stond het FORMA kastsysteem eerder al bekend voor zijn kwalitatieve opbergruimte, toch breidden ze het systeembouwprogramma uit én voegden ze nieuwe designs toe. Dankzij hoogte-, breedte- en diepte-inkortingen alsook zij- en achterwaartse afschuiningen kan je de FORMA kasten echt als een maatpak aanpassen aan je ruimte. En een uitgebreide keuze aan lakuitvoeringen, nieuwe grepen en verdere designelementen maken de populaire hülsta-klassieker nu nòg veelzijdiger.

    Custom comfort

    Wat MULTI-FORMA heeft voorgedaan, volgt het gloednieuwe MULTI-BED: ook dit systeem biedt een grote keuze aan designs en uitvoeringen. Zo ontstaat de maximale keuze. Verschillende hoofdborden, gestoffeerde opzetstukken, talloze stof- en leervarianten, ... . Het bed is volledig customizable van top tot teen. En dankzij flexibele lighoogtes en optionele opbergruimte verenigt MULTI-BED ook nog eens comfort en functie. Je kan dus werkelijk je persoonlijke droombed creëren.

    Van het kastje naar de muur

    De kers op de taart voor deze customizable MULTI-talents is VIDRE. Dankzij een slimme planning zijn de geavanceerde commodes, vitrines en nachtkastjes grenzeloos combineerbaar. De mogelijkheden zijn eindeloos: commode of nachtkastje, staand of hangend, opbergelement of stijlvolle designvitrine, ... . MULTI-VIDRE maakt het allemaal mogelijk. Op deze manier kun je dus nu je hele slaapkamer personaliseren én inrichten zoals jij wilt, letterlijk van het kastje naar de muur.







    10-09-2018 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    09-09-2018
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Uniek natuurfenomeen, beleef de magie van het burlen van de herten

    De herfst breekt aan. Diep in het bos weerklinkt een mysterieuze lokroep... Gewelddadig slaande geweien en dominante kreten vormen de soundtrack voor één van de mooiste spektakels van de natuur: het burlen van de herten. Om de liefdesintriges van de Koning van het Woud van dichtbij mee te maken worden er in september en oktober speciale bezoeken gepland in het Domein van de Grotten van Han.

    De tijd van de liefde is aangebroken: indrukwekkende en hardnekkige gevechten bepalen wie van de bronstige mannetjesherten het grootste aantal vrouwtjes zal kunnen vergaren. De herten die op de kuddes waken, zullen proberen zo veel mogelijk hinden te bevruchten. De jongste en meeste dappere herten proberen dichterbij de kuddes te komen om zoveel mogelijk vrouwtjes te versieren die de dominante vermoeide mannetjes niet meer zullen kunnen beschermen…

    Kom het adembenemende liefdesritueel van de Koning van het Woud beleven op het Domein van de Grotten van Han en ontdek de idyllische landschappen met duizend en één kleuren van de nazomer en de vroege herfst!

    De liefdesintriges van de Koning van het Woud

    De ochtendstond en avondschemering zijn de beste tijden om naar het burlen te luisteren. Verschillende speciale bezoeken zijn gepland in het Domein van de Grotten van Han, ’s ochtends en ’s avonds in het Wildpark. Maar je kunt het burlen van de herten ook overdag horen, van 14 september tot en met 7 oktober, wanneer je het Wildpark bezoekt.

    Tarief PassHan ticket (Wildpark + Grot): € 30/volwassene, € 21/kind, € 28/senior - Tarief Wildpark: € 20/volwassene, € 14/enfant, € 18/senior (korting op de website www.grotte-de-han.be/nl )

    Speciale bezoeken:

    Tijdens de ochtendstond: op de zaterdagen 15/9, 22/9, 29/9 en 6/10 – Vertrek om 7 uur – Tarief: € 24/volwassene, € 17/kind, € 22/senior

    Tijdens de avondschemering: op de vrijdagen en zaterdagen 14/9, 15/9, 21/9, 22/9, 28/9, 29/9, 5/10 en 6/10 - Vertrek om 18 uur – Tarief: € 22/volwassene, € 15/kind, € 20/senior ( korting op de website www.grotte-de-han.be/nl )

    Info en reservering: www.grotte-de-han.be ● +32 (0)84 37 72 13

    Het Domein van de Grotten van Han, hartje Ardennen, ligt op 1u rijden van Brussel. Het Domein heeft het grootste onderaardse grottencomplex van Europa en bestaat al meer dan 200 jaar. Het Domein van de Grotten van Han is ook bovengronds een toeristische topper met een uniek Wildpark waar je op safari kan gaan om o.a. de big 5 van Europa. Je vindt er een uitstekende toeristische infrastructuur met bars, restaurants, een museum en unieke logiesmogelijkheden, zoals Tree Tents en Pelsjagershut. www.grotte-de-han.be/nl

     

     







    09-09-2018 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ARG op IFA: SenseCook, een draadloze voedselsenor zonder batterij

    Wereldpremière voor het innovatieve gamma inductieplaten van AEG. Het nieuwe gamma inductieplaten AEG SenseCook biedt een optimale ondersteuning voor perfecte culinaire resultaten thuis. Dankzij een precieze controle van de temperatuur tot op de graad is de kookplaat SensePro – geïntegreerd in het inductiegamma SenseCook – de ultieme keukenassistent

    SensePro hob – precieze controle van de temperatuur tot op de graad

    Een wereldpremière: de nieuwste inductieplaat van het merk AEG is uitgerust met een voedselsensor zonder draad en zonder batterij. Het is vandaag de enige kookplaat die de temperatuur in het hart van de voedingswaren meet tot op de graad. Dit garandeert perfecte resultaten, ongeacht de gebruikte kooktechniek: van de kooktijd van de aardappelen in het water tot de cuisson van het vlees (bleue, saignante of à point) en zelfs het vacuüm koken. Eens het gewenste resultaat bereikt zal de kookplaat zichzelf uitschakelen. Ze garandeert goede resultaten, keer op keer.

    “Professionele chefs gebruiken regelmatig sensoren om te weten wanneer de voedingsmiddelen de juiste temperatuur hebben bereikt”, zo vertelt Jelena Radic, productverantwoordelijke Marketing bij AEG. “Dankzij de kookplaat AEG SensePro is het nu mogelijk om thuis deze professionele kwaliteit te behalen. Onze baanbrekende sensortechnologie biedt de nodige ondersteuning om perfect te koken. De echte revolutie is echter de mogelijkheid om op deze plaat vacuüm te koken. AEG was al een pionier wat het vacuüm koken in de oven betreft, en voortaan maakt het merk deze ervaring ook mogelijk op de kookplaat."

    Functie SenseFry

    Dankzij de SenseFry functie hoeft u niet langer te raden of de cuisson goed is. Het volstaat het voedingsmiddel en het gewenste resultaat te selecteren. De technologie van de plaat zal dan een uniforme warmte in stand houden onder het oppervlak van de kookpot om zo tot de beste resultaten te komen. Ook de instellingen moeten tijdens het proces niet meer worden aangepast. Deze plaat garandeert gerechten die precies gegaard zijn zoals het moet.

    Functie SenseBoil

    De functie SenseBoil detecteert wanneer het water binnen de pot het kookpunt bereikt en past de temperatuurinstellingen automatisch aan door de opstijgende belletjes te beperken tot een gecontroleerd gepruttel. Ten slotte controleert de functie Hob2Hood automatisch de dampkap en de lichtjes van de kookplaat.

    .





    09-09-2018 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    08-09-2018
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Rest & Reset

    Laat onze krachtige olie-in-serum met haar verrassende, magische gouden belletjes, 's nachts het zware werk doen. En word iedere ochtend wakker met een stralende huid!

    Een optimale samenwerking tussen 3 ingrediënten, patent aangevraagd in Frankrijk, en synergistische activiteit van marjoleinextract met essentiële immortelle olie. Een drietal actieve bestanddelen in twee verrassende texturen zorgt voor een compleet, zichtbaar verjongend resultaat, alsof de huid GERESET wordt. Immortelle wordt gecombineerd met extracten van Acmella oleracea en marjolein om de huid 's nachts te resetten en 's ochtends weer te activeren. Het serum bevat sterke concentraties marjolein en Acmella oleracea en wordt snel door de huid opgenomen, waar de Immortelle oliebelletjes hun krachtige werking op de huid loslaten. En, ook niet onbelangrijk, het voelt ongelooflijk lekker aan!

    Gouden belletjes, twee texturen, één krachtig effect.

    En wat is precies het nut van die gouden belletjes? Duizenden glanzende belletjes die door een krachtig serum lijken te zweven, staren je aan vanachter het gematteerde glas. Ieder belletje is verrijkt met een van de grootste schoonheidsgeheimen van L’OCCITANE als het gaat om bestrijding van de effecten van veroudering: essentiële Immortelle olie. De tweeledige textuur drijft in een serumbad boordevol extracten van marjolein en Acmella oleraceaen voelt verrassend en heerlijk weldadig aan op de huid. De formule wordt snel door de huid opgenomen en bereidt de buitenste huidlaag iedere nacht voor op de nieuwe dag.

    Maak kennis met het immortelle overnight reset serum: duizenden unieke oliebelletjes, omgeven door een krachtig serum voor een intens gevoel van weldaad!

    Immortelle Overnight Reset Serum - 30 ml - € 54,00 Verkrijgbaar in de L’OCCITANE-boetieks en online via www.loccitane.be

     





    08-09-2018 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    07-09-2018
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Pierre & Vacances: nazomeren aan zee

    Heel wat vakantiegangers maken van de start van het nieuwe schooljaar gebruik om er even tussenuit te knijpen. Ze zijn op zoek naar rust en milde temperaturen op bestemmingen die vertrouwd aanvoelen.

    Pierre & Vacances biedt Premium-verblijven aan voor wie op zoek is naar dat tikkeltje extra. De residenties worden geroemd om hun topservice en uitzonderlijk mooie locaties: aan de baai van Saint-Tropez, in de Algarve met zicht op de rode kliffen, genesteld in een zandbaai op Sardinië of in een tropische villa met privézwembad in Mauritius ... Enkele topadresjes met zeezicht in de kijker …

    Premium-viersterrenresidentie: Les Calanques des Issambres - Côted’Azur

    “Geniet van het moment”… dat is het motto van deze residentie met zicht over de baai van Saint-Tropez, op slechts 100m van het strand. Het Thalgo®-thalassocentrum prikkelt de zintuigen met zeezoutpakkingen of bruisende badkristallen. Een verkwikkende wellnesspauze, aangevuld met ontspannende wandeltochten en culturele uitstapjes op zoek naar de parels van de streek.

    Premium-viersterrenresidentie: Pine Cliffs Resort - Algarve

    Een ruim, kleurrijkhuis met zeezicht. De azuurblauwe zwembaden schitteren in het zonlicht van de Algarve, het wellnesscentrum biedt pure rust, de geur van gegrilde vis schept culinaire verwachtingen, ... Alle aspecten van de Zuid-Portugese charme komen bijeen in deze Premium-viersterrenresidentie Pine Cliffs Resort. Een droombestemming met speeltuinen en Kids Clubs (vanaf 6 maanden) die elk gezin kan bekoren.

    Premium-viersterrenresidentie Grande Baia Resort - Sardinië –Monte Petrosu

    Een mediterraanse oase van rust, omringd door glinsterend water en prachtige landschappen: dat moet Sardinië zijn! Een droombestemming om het zomergevoel nog even vast te houden. Premium-viersterrenresidentie Grand Baia Resort ligt verscholen in een zandbaai tegenover de eilanden Tavolara en Molara, op 5 minuten van het strand. Deze parel van gelukzaligheid biedt activiteiten voor het hele gezin: zwembaden, bowling, tennis, sportanimatie, Kids Clubs en jongerenactiviteiten (inbegrepen), excursies enz. Ook liefhebbers van een Finse of biosauna, spa, zwembaden met thalassotherapie en onderwatermassages zijn aan het goede adres!

    Premium-viersterrenresidentie Villas Oasis - Mauritius –Grand baie

    Mauritius ... een bestemming die vele harten sneller doet slaan! Het summum van luxe, rust en privacy. De ruime villa’s in tropische stijl nodigen uit om te genieten van elk moment, met ontbijt in roomservice, een verfrissende duik in het privézwembad of een lichaamsverzorging in de spa van het Domaine des Alizées. Dit idyllische kader is eveneens de geknipte uitvalsbasis voor een excursie op zee langs lieflijke baaien en scholen felgekleurde vissen. Koers naar Cap Malheureux of Pereybère!

    www.pierreetvacances.com

     







    07-09-2018 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    06-09-2018
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Rietveldprojects: omdat toparchitectuur ons verbindt!

    » Twee broers achter het succes van Rietveldprojects - » Vanuit een liefde voor toparchitectuur gebouwen realiseren - » Durfden als eerste innovatieve residenties aan onze kust bouwen 12 jaar geleden

    Rietveldprojects maakt al enkele jaren furore met hun befaamde ‘less is more’-stijl. Hun strakke residenties van onberispelijke kwaliteit doorbreken de eentonigheid van de Belgische kust. Die excellente reputatie is te danken aan de gezichten erachter: Peter en Thomas Moerman, twee broers met een passie voor architectuur en een innovatieve visie. Tot 12 jaar geleden kon je zeggen dat architectuur en kustappartement nauwelijks samengingen: alle typerende villa's die er ooit stonden moesten in de jaren 80 en 90 plaats maken voor bruine fermettes en karakterloze blokken. Kwantiteit en rentabiliteit waren de enige maatstaven. En toen begonnen Peter en Thomas.

    Rietveldprojects een ‘projectontwikkelaar’ of ‘bouwpromotor’ noemen is het bedrijf oneer aandoen. Dat willen oprichters Peter en Thomas Moerman namelijk absoluut niet zijn. Na een carrière bij de multinational Unilever en in het Brusselse vastgoed waren ze vastberaden om het anders te doen: Rietveld moest een merk worden. Waarom zou je anders als eerste gaan samenwerken met toparchitecten à la Govaert & Vanhoutte architects, CAAN en Element architecten toen er nog geen plaats noch interesse was voor hedendaagse architectuur? Waarom zou je investeren in nieuwe materialen en gevelafwerkingen die niemand anders gebruikt wegens te duur? “Omdat we gek zijn van architectuur en ons constant wensen te onderscheiden,” antwoorden de broers resoluut.

    Volgende anekdote vat alles samen: in een bijna opgeleverde residentie in Oostduinkerke, waar elk appartement al op voorhand verkocht was, beslisten de broers om toch een houten balkenstructuur op de gevel te laten zetten. Dit resulteerde in een aanzienlijke meerkost - ter waarde van een middenklasse wagen - maar droeg volgens de broers enorm bij in de architectuur en het uniek cachet van het project. In tijden dat rendement voor elke centimeter belangrijk is, blijken de broers toch vanuit een andere visie te vertrekken.

    Het bouwen met architectuur als passie deed hen snel bovendrijven: de broers wonnen al meerdere awards voor hun realisaties. Hun visie om aan de kust geen fantasieloze blokken maar weluitgepuurde architectonische hoogstandjes te bouwen, loont. Wat dat alles nòg straffer maakt, is dat de broers alles alleen deden de eerste 10 jaar. Pas twee jaar geleden omringden ze zichzelf met enkele werknemers. "Het was enorm hard werken en niemand geloofde dat we alles zelf deden, maar we vonden dat het zo moest. Het persoonlijke is voor ons cruciaal, van het concept met de architect tot de persoon die in onze gebouwen gaat leven.”

    Nostalgie in de Rietveldstraat

    Die aanpak hebben ze van geen vreemde: hun vader leerde hen de kneepjes van het vak. “Onze vader bouwde ooit een klein appartementgebouw op een stukje groententuin van onze grootvader en wij hielpen als jonge gasten met het regelen van alles. Daaruit ontsproot onze liefde voor het bouwen en de architectuur."

    Onmiskenbaar roept de naam Rietveldprojects de associatie op met de Nederlandse architect en meubelontwerper Gerrit Rietveld. La petite histoire wil dat er echter meer speelt dan een ode aan de Stijl en diens pionier der Nieuwe Bouwen. "Omdat we opgroeiden in de Rietveldstraat was de naam meant to be", aldus de broers. "Een voornaam toeval, maar ook grappig dat we opgroeiden in de straat die de naam droeg van één van onze creatieve helden." Ook het kiezen van bekende ontwerp- en architectuurnamen voor hun realisaties ontstond uit dat idee. Elk hedendaags project verwijst telkens als een eerbetoon naar een grote architect of designer van de 20ste eeuw.

    De broers kijken overigens met veel liefde terug op hun tijd in de Rietveldstraat. In hun ouderlijk huis stond een ronde Tullip keukentafel van Eero Saarinen waarrond ze urenlang zaten te praten met hun gezin en waar de passie voor architectuur eerst naar boven kwam. Het was een stuk waar hun ouders jarenlang hadden voor gespaard. Tegenwoordig staat die befaamde ronde tafel bij Thomas en spelen zijn jonge kinderen eraan. Een waar symbool voor hun respect voor het oude, met vooruitzicht op het nieuwe. En laat dat nu net het stokpaardje zijn van Rietveld in 2018.

    (RRR)evolutie

    Nu hun minimalistische meergezinswoningen een gevestigde waarde zijn is het namelijk tijd voor een verdere evolutie naar een meer brutalistische stijl. Door de strengere ecologische vereisten worden grote raampartijen moeilijker waardoor er een architecturale evolutie nodig is, zonder aan kracht en kwaliteit in te boeten.

    Want dat Rietveld steevast kwaliteit over kwantiteit betekent, zal nooit veranderen. Peter en Thomas staan enorm op hun onafhankelijkheid: ze varen hun eigen koers en werken niet samen met investeerders of fondsen. Daardoor groeien ze misschien minder snel, maar zo hoeven ze tenminste geen compromissen te maken als het aankomt op extra investeringen en details. Rietveld is dus gemaakt door én voor mensen die houden van een persoonlijke aanpak en grootse architectuur. Omdat toparchitectuur ons verbindt.

    Theo van Doesburg

    Een goed voorbeeld van die stijlevolutie is Residentie Theo van Doesburg, genoemd naar de gelijknamige architect en kunstenaar. Het nieuwe appartementengebouw in Oostduinkerke straalt luxe uit dankzij een combinatie van donker gebeitst hout en genuanceerd metselwerk. Ronde gemetselde kolommen dienen als architecturale ornamenten en geven het gebouw een verfijnde ritmering. De residentie belichaamt de nieuwe stijl van Rietveld met zijn blokachtige, geometrische en herhalende vormen, dewelke kenmerkend zijn aan het brutalisme.

    Twee broers met een grote liefde voor toparchitectuur: dat is Rietveldprojects. Architectuur die al jaren de toon zet voor de gehele vastgoedmarkt. Rietveld inspireert, innoveert en bouwt tijdloze moderniteit. Gedreven door vorm, niet door rentabiliteit per steen. Voor u en voor ons, omdat toparchitectuur ons verbindt.

    https://www.rietveldprojects.be/nl





    06-09-2018 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    05-09-2018
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Marie's Corner: bevoorrechet partner van Oh Perché!

    Wonen in de stad heruitgevonden !

    Marie’s Corner is de trotse partner van een groot immobiliënproject dat platte daken in de stad omtovert in woonruimte. Oh Perché! werd gelanceerd in juni 2018 en introduceert een gloednieuwe manier van wonen in de stad. De eerste drie huizen bestaan voor 80% uit hout en werden bovenop een kantoorgebouw in het 13de arrondissement van Parijs gebouwd. Deze pareltjes van bouwwerken zijn de eerste stappen in een project dat Europa wil veroveren.

    Deze toekomstgerichte aanpak is een kolfje naar de hand van Marie’s Corner, de Belgische meubelmaker die zich voortaan de officiële meubelleverancier van Oh Perché! mag noemen. De creaties van het Belgische huis maken zo deel uit van een stijlvolle en coherente omgeving, een ode aan een kwalitatieve levensstijl die de specialist van de tailor made zitbank hoog in het vaandel draagt.

    De teams van Oh Perché! en van Marie’s Corner hebben nauw samengewerkt om de decoratie van het project te bedenken en te ontwikkelen. Na regelmatige uitwisselingen van ideeën hebben de partners uiteindelijk gekozen voor meubels die passen bij de filosofie van dit stedelijke woonproject. De inval van licht en de moderne, warme toetsen van het interieur speelden een rol in de selectie van de stoffen, de poten en de afwerking.

    De rode draad? Een harmonieus geheel creëren tussen de verschillende partners van Oh Perché!. De keuze viel al snel op de meest recente modellen van Marie’s Corner: Denver-F, Tennessee, Hill en Sonoma Lounge. Daarnaast kleden de outdoor modellen van het Belgische huis (Laguna, Santa Monica en Venice) de prachtige terrassen en tuinen van het project aan.

    Oh Perché : veel meer dan een huis, een levensstijl

    Wonen op de daken van Parijs? U droomt niet. Het is voortaan mogelijk om ‘hoog en droog’ te wonen en toch in de nabijheid te blijven van alle faciliteiten die een grootstad te bieden heeft. Architect Claude Ginsburger is de bedenker van de Oh Perché huizen die een tipje van de sluier lichten van wat wel eens een oplossing zou kunnen zijn voor het plaatsgebrek in grootsteden.

    De namen van de drie eerste huizen zijn Casa Cosy, L’Échappée Belle en Bulle Chic. Het zijn hedendaagse woningen die voor 80% uit hout bestaan, elk met een eigen architectuur. De grote ruimtes, afgewerkt met hoogwaardige materialen, krijgen veel lichtinval. De bewoner geniet daarnaast van privéterrassen en bij twee woningen ook van een tuin. De voorgevel van het gebouw alsook de gemeenschappelijke delen werden volledig gerestaureerd. De nieuwe eigenaren zullen de look van hun stulpje ook kunnen laten evolueren door beroep te doen op een netwerk van leveranciers die Oh Perché! met veel zorg heeft uitgekozen.

    De modelwoning

    De modelwoning die recent werd voorgesteld is de perfecte weergave van waar het merk Oh Perché! precies voor staat. De officiële partners hebben het project nog meer glans gegeven: Marie’s Corner (zitbanken en meubels), Novum (3D-decoratiestukken), Dare to rug (met de hand getufte tapijten), Antoine Dupire (haute couture designer ambachtsman), Maison de Vacances (beddengoed en binnenhuisaccessoires) en Marianne Guedin (sfeerschepper).

    Marie’s Corner vierde in 2017 het 25-jarig bestaan en het nieuwe leidinggevende duo laat een frisse wind waaien. Het Belgische bedrijf slaagt er meer dan ooit in om een stempel te drukken op de design- en decoratiewereld. De Belgische specialist van de tailor made zitbank associeert zich bijvoorbeeld regelmatig met grote projecten. Zo zijn de meubelen van Marie’s Corner te bewonderen in het ClubHouse van golfclub “The National” (Sterrebeek), in het restaurant “Bon-bon”, in het hotel “Waldorf Astoria” in Berlijn, in het hotel “Le Lana” in Courchevel en nog vele andere.







    05-09-2018 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    04-09-2018
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Cosy cocooning met Woody, Lords&Lillies en MANNED

    De zwoele zomeravonden liggen stilaan achter ons en de herfst is in aantocht. Hoog tijd dus om je favoriete pyjama opnieuw boven te halen en je te verwarmen tijdens de frisse herfstavonden. Buiten wordt het immers alsmaar kouder en grauwer. Op 25 september is het bovendien internationale familiedag. Redenen in overvloed dus om om met de hele familie cosy in de zetel te kruipen in je pyjama met een lekker tas thee of chocomelk voor een gezellig avondje thuis. Belgische labels Woody, Lords&Lillies en MANNED hebben voor de hele familie een leuke ouftit om heerlijk in weg te soezen, van trendy onesies tot zachte pyjama's en aaibare pantoffels. Time to cuddle up dus!

     

     







    04-09-2018 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    03-09-2018
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Nieuw: zuiverende room sprays
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Dat het niet goed gesteld is met onze luchtkwaliteit, weten we intussen. Maar dat de lucht in huis vaak nog vijf keer zo vervuild is dan de buitenlucht, is iets waar we nog onvoldoende bij stilstaan. Zeker als je weet dat we maar liefst 90% van onze tijd binnenshuis doorbrengen. Gelukkig biedt de natuur ook hier een oplossing: dankzij een mix van essentiële oliën kun je de lucht zuiveren. Bovendien heeft de geur een positief effect op je welzijn. Maak kennis met de drie nieuwe Zuiverende Room Sprays van Weleda: Fresh, Vitality en Relax.

    Hoe komt het dat de lucht in onze woningen, kantoren en andere gebouwen zo vervuild is? Product Specialist Roelien de Jonge: “De kwaliteit van de lucht in huis wordt bepaald door een combinatie van factoren, die zowel van buiten komen, zoals fijnstof, als binnen ontstaan. Zo hebben producten zoals cosmetica, verf- en schoonmaakmiddelen,, luchtverfrissers en bouwmaterialen, een negatieve impact op de luchtkwaliteit. De lijst met vervuilers is behoorlijk lang en heel wat van deze factoren zijn moeilijk of niet te vermijden.

    Wat is de impact van vervuilde lucht op onze gezondheid? Roelien de Jonge: “Vervuilde lucht bevat per definitie meer ziekmakende microben. Vooral in gesloten ruimten waar de airconditioning de hele dag aanstaat en geen raam open kan, kan vervuilde lucht met bacteriën, schimmels en virussen een bedreiging voor onze gezondheid vormen. Het gevolg is dat steeds meer mensen last krijgen van geïrriteerde luchtwegen, astma, allergieën, hoofdpijn, slapeloosheid, enzovoort. Vaak gaat het ook om vage klachten, en legt men niet de link met de luchtkwaliteit.”

    Welke oplossing biedt Weleda? Roelien de Jonge: “De meest voor de hand liggende oplossing om de lucht in huis zo zuiver mogelijk te houden is goed ventileren. Het is echter niet mogelijk is om deuren en ramen de hele dag open te laten, en daarom hebben we drie Zuiverende Room Sprays ontwikkeld die de lucht vrijmaken van belastende stoffen. Deze producten zuiveren ze niet alleen de lucht, maar via de geurcomponenten ook een positieve invloed hebben op hoe je je voelt.”

    Hoe werkt dit dan? Roelien de Jonge: “Elke spray bevat een bepaalde mix van 100% natuurlijke en biologische essentiële oliën. Dit zijn vluchtige stoffen die doorgaans via waterdampdestillatie worden verkregen uit planten. Afhankelijk van de plant waarvan ze afkomstig zijn, hebben essentiële oliën een bepaalde werking. Dit kan bijvoorbeeld een luchtzuiverend effect zijn en bovendien beïnvloeden de oliën ook de fysieke, emotionele en mentale gezondheid. In onze sprays combineren we beide kwaliteiten in drie varianten: Fresh voor een betere ademhaling, Relax voor instant ontspanning en Vitality voor extra energie.

    De Zuiverende Room Sprays dragen het Ecocert garantielabel voor biologische aromatherapeutische producten voor gebruik binnenshuis. weleda.be

    03-09-2018 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    02-09-2018
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Beau Flor

    100% Europese en ecologische productie

     

    Beauflor is een voortrekker in de sector van de vinylrollen en ontwikkelt kwaliteitsproducten op basis van een doorgedreven knowhow en de allernieuwste druktechnieken. De klassieke vloerbekleding vindt een tweede adem doorheen de vinylrol meer dan ooit een volwaardig decoratie-element in moderne interieurs.

    Milieuvriendelijke producten aanbieden maakt al van het begin deel uit van het DNA van Beauflor. Het bedrijf kiest resoluut voor een Europese productie. Zo verkort de onderneming de transportcyclus van de goederen en verkleint het bijgevolg de ecologische voetafdruk.

    Iedere stap in het productieproces gaat gepaard met een milieuprotocol: lokale economie, zo milieuvriendelijk mogelijke processen, naleving van de Europese regelgeving inzake chemische producten, enz. Alle vinylrollen van Beauflor bevatten gegarandeert geen ftalaten en zorgen niet voor blootstelling van schadelijke chemische producten aan de binnenlucht.

    Voor het bedrijf is het waterbeheer een prioriteit: gerecycleerd water wordt zo snel mogelijk opnieuw gebruikt en met het grond- en oppervlaktewater wordt zorgvuldig omgegaan.







    02-09-2018 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    01-09-2018
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Marie Mero Into the woods

    Into the woods wordt gekenmerkt door het intrigerende duo mosgroen en nachtblauw. Een thema met een mysterieus en dromerig karakter dat ons doet denken aan het sprookje van ‘Alice in Wonderland’. Speelse details en accenten vormen de rode draad in het verhaal. Een knipoog naar het kleine meisje dat in iedere vrouw aanwezig blijft.

     







    01-09-2018 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    31-08-2018
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.LolaLiza FW18 women@work collectie

     

    De Women at Work campagne van LolaLiza stelt de vrouw in al haar facetten centraal. Ze is - een uniek en veelzijdig persoon - dansend door het drukke leven. Toch is het niet altijd evident om een drukke agenda te combineren met een gezin en een sociaal leven. De vrouw neemt elke dag verschillende rollen op zich, van echtgenote tot mama, collega en vriendin. Het is niet altijd gemakkelijk om een outfit te vinden waarmee je al die verschillende rollen kan bolwerken.

    Gezellig een avondje thuis met hubby, de kinderen van school halen of een uitje met vriendinnen gepland? LolaLiza heeft exact wat jij zoekt : comfy, elegant of juist een beetje feestelijk. In een outfit van LolaLiza ben je ready to go voor elke gelegenheid en kan je als drukbezette vrouw comfortabel en classy de dagelijkse drukte trotseren. Voor de lancering van deze nieuwe collectie ging LolaLiza op zoek naar vier powervrouwen met elk hun eigen passie. Food lover Cookameal, fashion addict Bubble Bead Off, beauty experte Nanja Massy en yoga experte Steffi Vertriest konden zich helemaal vinden in de visie van de Women at Work campagne en gaven hun tips & tricks om de eerste weken back to work door te komen - dit in hun favoriete womenatwork outfits.







    31-08-2018 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 1/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    30-08-2018
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Home autour du Monde

     

    Met de kleurrijke collectie behangpapier van Maison Bensimon straalt je interieur een zeker optimisme uit alsook de lifestyle die zo typisch is aan het merk.

     

     







    30-08-2018 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)


    Archief per week
  • 18/11-24/11 2024
  • 11/11-17/11 2024
  • 04/11-10/11 2024
  • 28/10-03/11 2024
  • 21/10-27/10 2024
  • 14/10-20/10 2024
  • 07/10-13/10 2024
  • 30/09-06/10 2024
  • 23/09-29/09 2024
  • 16/09-22/09 2024
  • 09/09-15/09 2024
  • 02/09-08/09 2024
  • 26/08-01/09 2024
  • 19/08-25/08 2024
  • 12/08-18/08 2024
  • 05/08-11/08 2024
  • 29/07-04/08 2024
  • 22/07-28/07 2024
  • 15/07-21/07 2024
  • 08/07-14/07 2024
  • 01/07-07/07 2024
  • 24/06-30/06 2024
  • 17/06-23/06 2024
  • 10/06-16/06 2024
  • 03/06-09/06 2024
  • 27/05-02/06 2024
  • 20/05-26/05 2024
  • 13/05-19/05 2024
  • 06/05-12/05 2024
  • 29/04-05/05 2024
  • 22/04-28/04 2024
  • 15/04-21/04 2024
  • 08/04-14/04 2024
  • 01/04-07/04 2024
  • 25/03-31/03 2024
  • 18/03-24/03 2024
  • 11/03-17/03 2024
  • 04/03-10/03 2024
  • 26/02-03/03 2024
  • 19/02-25/02 2024
  • 12/02-18/02 2024
  • 05/02-11/02 2024
  • 29/01-04/02 2024
  • 22/01-28/01 2024
  • 15/01-21/01 2024
  • 08/01-14/01 2024
  • 01/01-07/01 2024
  • 25/12-31/12 2023
  • 18/12-24/12 2023
  • 11/12-17/12 2023
  • 04/12-10/12 2023
  • 27/11-03/12 2023
  • 20/11-26/11 2023
  • 13/11-19/11 2023
  • 06/11-12/11 2023
  • 30/10-05/11 2023
  • 23/10-29/10 2023
  • 16/10-22/10 2023
  • 09/10-15/10 2023
  • 02/10-08/10 2023
  • 25/09-01/10 2023
  • 18/09-24/09 2023
  • 11/09-17/09 2023
  • 04/09-10/09 2023
  • 28/08-03/09 2023
  • 21/08-27/08 2023
  • 14/08-20/08 2023
  • 07/08-13/08 2023
  • 31/07-06/08 2023
  • 24/07-30/07 2023
  • 17/07-23/07 2023
  • 10/07-16/07 2023
  • 03/07-09/07 2023
  • 26/06-02/07 2023
  • 19/06-25/06 2023
  • 12/06-18/06 2023
  • 05/06-11/06 2023
  • 29/05-04/06 2023
  • 22/05-28/05 2023
  • 15/05-21/05 2023
  • 08/05-14/05 2023
  • 01/05-07/05 2023
  • 24/04-30/04 2023
  • 17/04-23/04 2023
  • 10/04-16/04 2023
  • 03/04-09/04 2023
  • 27/03-02/04 2023
  • 20/03-26/03 2023
  • 13/03-19/03 2023
  • 06/03-12/03 2023
  • 27/02-05/03 2023
  • 20/02-26/02 2023
  • 13/02-19/02 2023
  • 06/02-12/02 2023
  • 30/01-05/02 2023
  • 23/01-29/01 2023
  • 16/01-22/01 2023
  • 09/01-15/01 2023
  • 02/01-08/01 2023
  • 25/12-31/12 2023
  • 19/12-25/12 2022
  • 12/12-18/12 2022
  • 05/12-11/12 2022
  • 28/11-04/12 2022
  • 21/11-27/11 2022
  • 14/11-20/11 2022
  • 07/11-13/11 2022
  • 31/10-06/11 2022
  • 24/10-30/10 2022
  • 17/10-23/10 2022
  • 10/10-16/10 2022
  • 03/10-09/10 2022
  • 26/09-02/10 2022
  • 19/09-25/09 2022
  • 12/09-18/09 2022
  • 05/09-11/09 2022
  • 29/08-04/09 2022
  • 22/08-28/08 2022
  • 15/08-21/08 2022
  • 08/08-14/08 2022
  • 01/08-07/08 2022
  • 25/07-31/07 2022
  • 18/07-24/07 2022
  • 11/07-17/07 2022
  • 04/07-10/07 2022
  • 27/06-03/07 2022
  • 20/06-26/06 2022
  • 13/06-19/06 2022
  • 06/06-12/06 2022
  • 30/05-05/06 2022
  • 23/05-29/05 2022
  • 16/05-22/05 2022
  • 09/05-15/05 2022
  • 02/05-08/05 2022
  • 25/04-01/05 2022
  • 18/04-24/04 2022
  • 11/04-17/04 2022
  • 04/04-10/04 2022
  • 28/03-03/04 2022
  • 21/03-27/03 2022
  • 14/03-20/03 2022
  • 07/03-13/03 2022
  • 28/02-06/03 2022
  • 21/02-27/02 2022
  • 14/02-20/02 2022
  • 07/02-13/02 2022
  • 31/01-06/02 2022
  • 24/01-30/01 2022
  • 17/01-23/01 2022
  • 10/01-16/01 2022
  • 03/01-09/01 2022
  • 26/12-01/01 2023
  • 13/12-19/12 2021
  • 06/12-12/12 2021
  • 29/11-05/12 2021
  • 22/11-28/11 2021
  • 15/11-21/11 2021
  • 08/11-14/11 2021
  • 01/11-07/11 2021
  • 25/10-31/10 2021
  • 18/10-24/10 2021
  • 11/10-17/10 2021
  • 04/10-10/10 2021
  • 27/09-03/10 2021
  • 20/09-26/09 2021
  • 13/09-19/09 2021
  • 06/09-12/09 2021
  • 30/08-05/09 2021
  • 23/08-29/08 2021
  • 16/08-22/08 2021
  • 09/08-15/08 2021
  • 02/08-08/08 2021
  • 26/07-01/08 2021
  • 19/07-25/07 2021
  • 12/07-18/07 2021
  • 05/07-11/07 2021
  • 28/06-04/07 2021
  • 21/06-27/06 2021
  • 14/06-20/06 2021
  • 07/06-13/06 2021
  • 31/05-06/06 2021
  • 24/05-30/05 2021
  • 17/05-23/05 2021
  • 10/05-16/05 2021
  • 03/05-09/05 2021
  • 26/04-02/05 2021
  • 19/04-25/04 2021
  • 12/04-18/04 2021
  • 05/04-11/04 2021
  • 29/03-04/04 2021
  • 22/03-28/03 2021
  • 15/03-21/03 2021
  • 08/03-14/03 2021
  • 01/03-07/03 2021
  • 22/02-28/02 2021
  • 15/02-21/02 2021
  • 08/02-14/02 2021
  • 01/02-07/02 2021
  • 25/01-31/01 2021
  • 18/01-24/01 2021
  • 11/01-17/01 2021
  • 04/01-10/01 2021
  • 28/12-03/01 2027
  • 07/12-13/12 2020
  • 30/11-06/12 2020
  • 23/11-29/11 2020
  • 16/11-22/11 2020
  • 09/11-15/11 2020
  • 02/11-08/11 2020
  • 26/10-01/11 2020
  • 19/10-25/10 2020
  • 12/10-18/10 2020
  • 05/10-11/10 2020
  • 28/09-04/10 2020
  • 21/09-27/09 2020
  • 14/09-20/09 2020
  • 07/09-13/09 2020
  • 31/08-06/09 2020
  • 24/08-30/08 2020
  • 17/08-23/08 2020
  • 10/08-16/08 2020
  • 03/08-09/08 2020
  • 27/07-02/08 2020
  • 20/07-26/07 2020
  • 13/07-19/07 2020
  • 06/07-12/07 2020
  • 29/06-05/07 2020
  • 22/06-28/06 2020
  • 15/06-21/06 2020
  • 08/06-14/06 2020
  • 01/06-07/06 2020
  • 25/05-31/05 2020
  • 18/05-24/05 2020
  • 11/05-17/05 2020
  • 04/05-10/05 2020
  • 27/04-03/05 2020
  • 20/04-26/04 2020
  • 13/04-19/04 2020
  • 06/04-12/04 2020
  • 30/03-05/04 2020
  • 23/03-29/03 2020
  • 16/03-22/03 2020
  • 09/03-15/03 2020
  • 02/03-08/03 2020
  • 24/02-01/03 2020
  • 17/02-23/02 2020
  • 10/02-16/02 2020
  • 03/02-09/02 2020
  • 27/01-02/02 2020
  • 20/01-26/01 2020
  • 13/01-19/01 2020
  • 06/01-12/01 2020
  • 30/12-05/01 2020
  • 16/12-22/12 2019
  • 09/12-15/12 2019
  • 02/12-08/12 2019
  • 18/11-24/11 2019
  • 11/11-17/11 2019
  • 04/11-10/11 2019
  • 28/10-03/11 2019
  • 21/10-27/10 2019
  • 14/10-20/10 2019
  • 07/10-13/10 2019
  • 30/09-06/10 2019
  • 23/09-29/09 2019
  • 16/09-22/09 2019
  • 09/09-15/09 2019
  • 02/09-08/09 2019
  • 26/08-01/09 2019
  • 19/08-25/08 2019
  • 12/08-18/08 2019
  • 05/08-11/08 2019
  • 29/07-04/08 2019
  • 22/07-28/07 2019
  • 15/07-21/07 2019
  • 08/07-14/07 2019
  • 01/07-07/07 2019
  • 24/06-30/06 2019
  • 17/06-23/06 2019
  • 10/06-16/06 2019
  • 03/06-09/06 2019
  • 27/05-02/06 2019
  • 20/05-26/05 2019
  • 13/05-19/05 2019
  • 06/05-12/05 2019
  • 29/04-05/05 2019
  • 22/04-28/04 2019
  • 15/04-21/04 2019
  • 08/04-14/04 2019
  • 01/04-07/04 2019
  • 25/03-31/03 2019
  • 18/03-24/03 2019
  • 11/03-17/03 2019
  • 04/03-10/03 2019
  • 25/02-03/03 2019
  • 18/02-24/02 2019
  • 11/02-17/02 2019
  • 04/02-10/02 2019
  • 28/01-03/02 2019
  • 21/01-27/01 2019
  • 14/01-20/01 2019
  • 07/01-13/01 2019
  • 31/12-06/01 2019
  • 24/12-30/12 2018
  • 17/12-23/12 2018
  • 10/12-16/12 2018
  • 03/12-09/12 2018
  • 26/11-02/12 2018
  • 19/11-25/11 2018
  • 12/11-18/11 2018
  • 05/11-11/11 2018
  • 29/10-04/11 2018
  • 22/10-28/10 2018
  • 15/10-21/10 2018
  • 08/10-14/10 2018
  • 01/10-07/10 2018
  • 24/09-30/09 2018
  • 17/09-23/09 2018
  • 10/09-16/09 2018
  • 03/09-09/09 2018
  • 27/08-02/09 2018
  • 20/08-26/08 2018
  • 13/08-19/08 2018
  • 06/08-12/08 2018
  • 30/07-05/08 2018
  • 23/07-29/07 2018
  • 16/07-22/07 2018
  • 09/07-15/07 2018
  • 30/04-06/05 2018
  • 23/04-29/04 2018
  • 16/04-22/04 2018
  • 09/04-15/04 2018
  • 02/04-08/04 2018
  • 26/03-01/04 2018
  • 19/03-25/03 2018
  • 12/03-18/03 2018
  • 05/03-11/03 2018
  • 26/02-04/03 2018
  • 19/02-25/02 2018
  • 12/02-18/02 2018
  • 05/02-11/02 2018
  • 29/01-04/02 2018
  • 22/01-28/01 2018
  • 15/01-21/01 2018
  • 08/01-14/01 2018
  • 01/01-07/01 2018
  • 25/12-31/12 2017
  • 18/12-24/12 2017
  • 11/12-17/12 2017
  • 04/12-10/12 2017
  • 27/11-03/12 2017
  • 20/11-26/11 2017
  • 13/11-19/11 2017
  • 06/11-12/11 2017
  • 30/10-05/11 2017
  • 23/10-29/10 2017
  • 16/10-22/10 2017
  • 09/10-15/10 2017
  • 02/10-08/10 2017
  • 25/09-01/10 2017
  • 18/09-24/09 2017
  • 11/09-17/09 2017
  • 04/09-10/09 2017
  • 28/08-03/09 2017
  • 21/08-27/08 2017
  • 14/08-20/08 2017
  • 07/08-13/08 2017
  • 31/07-06/08 2017
  • 24/07-30/07 2017
  • 17/07-23/07 2017
  • 10/07-16/07 2017
  • 03/07-09/07 2017
  • 26/06-02/07 2017
  • 19/06-25/06 2017
  • 12/06-18/06 2017
  • 05/06-11/06 2017
  • 29/05-04/06 2017
  • 22/05-28/05 2017
  • 15/05-21/05 2017
  • 08/05-14/05 2017
  • 01/05-07/05 2017
  • 24/04-30/04 2017
  • 17/04-23/04 2017
  • 10/04-16/04 2017
  • 03/04-09/04 2017
  • 27/03-02/04 2017
  • 20/03-26/03 2017
  • 13/03-19/03 2017
  • 06/03-12/03 2017
  • 27/02-05/03 2017
  • 20/02-26/02 2017
  • 13/02-19/02 2017
  • 06/02-12/02 2017
  • 30/01-05/02 2017
  • 23/01-29/01 2017
  • 16/01-22/01 2017
  • 09/01-15/01 2017
  • 02/01-08/01 2017
  • 25/12-31/12 2017
  • 19/12-25/12 2016
  • 12/12-18/12 2016
  • 05/12-11/12 2016
  • 28/11-04/12 2016
  • 21/11-27/11 2016
  • 14/11-20/11 2016
  • 07/11-13/11 2016
  • 31/10-06/11 2016
  • 24/10-30/10 2016
  • 17/10-23/10 2016
  • 10/10-16/10 2016
  • 03/10-09/10 2016
  • 26/09-02/10 2016
  • 19/09-25/09 2016
  • 12/09-18/09 2016
  • 05/09-11/09 2016
  • 29/08-04/09 2016
  • 22/08-28/08 2016
  • 15/08-21/08 2016
  • 08/08-14/08 2016
  • 01/08-07/08 2016
  • 25/07-31/07 2016
  • 18/07-24/07 2016
  • 11/07-17/07 2016
  • 04/07-10/07 2016
  • 27/06-03/07 2016
  • 20/06-26/06 2016
  • 13/06-19/06 2016
  • 06/06-12/06 2016
  • 30/05-05/06 2016
  • 23/05-29/05 2016
  • 16/05-22/05 2016
  • 09/05-15/05 2016
  • 02/05-08/05 2016
  • 25/04-01/05 2016
  • 18/04-24/04 2016
  • 11/04-17/04 2016
  • 04/04-10/04 2016
  • 28/03-03/04 2016
  • 21/03-27/03 2016
  • 14/03-20/03 2016
  • 07/03-13/03 2016
  • 29/02-06/03 2016
  • 22/02-28/02 2016
  • 15/02-21/02 2016
  • 08/02-14/02 2016
  • 01/02-07/02 2016
  • 25/01-31/01 2016
  • 18/01-24/01 2016
  • 11/01-17/01 2016
  • 04/01-10/01 2016
  • 28/12-03/01 2021
  • 21/12-27/12 2015
  • 14/12-20/12 2015
  • 07/12-13/12 2015
  • 30/11-06/12 2015
  • 23/11-29/11 2015
  • 16/11-22/11 2015
  • 09/11-15/11 2015
  • 02/11-08/11 2015
  • 26/10-01/11 2015
  • 19/10-25/10 2015
  • 12/10-18/10 2015
  • 05/10-11/10 2015
  • 28/09-04/10 2015
  • 21/09-27/09 2015
  • 14/09-20/09 2015
  • 07/09-13/09 2015
  • 31/08-06/09 2015
  • 24/08-30/08 2015
  • 17/08-23/08 2015
  • 10/08-16/08 2015
  • 03/08-09/08 2015
  • 27/07-02/08 2015
  • 20/07-26/07 2015
  • 13/07-19/07 2015
  • 06/07-12/07 2015
  • 29/06-05/07 2015
  • 22/06-28/06 2015
  • 15/06-21/06 2015
  • 08/06-14/06 2015
  • 01/06-07/06 2015
  • 25/05-31/05 2015
  • 18/05-24/05 2015
  • 11/05-17/05 2015
  • 04/05-10/05 2015
  • 27/04-03/05 2015
  • 20/04-26/04 2015
  • 13/04-19/04 2015
  • 06/04-12/04 2015
  • 30/03-05/04 2015
  • 23/03-29/03 2015
  • 16/03-22/03 2015
  • 09/03-15/03 2015
  • 02/03-08/03 2015
  • 23/02-01/03 2015
  • 16/02-22/02 2015
  • 09/02-15/02 2015
  • 02/02-08/02 2015
  • 26/01-01/02 2015
  • 19/01-25/01 2015
  • 12/01-18/01 2015
  • 05/01-11/01 2015
  • 29/12-04/01 2015
  • 22/12-28/12 2014
  • 15/12-21/12 2014
  • 08/12-14/12 2014
  • 01/12-07/12 2014
  • 24/11-30/11 2014
  • 17/11-23/11 2014
  • 10/11-16/11 2014
  • 03/11-09/11 2014
  • 27/10-02/11 2014
  • 20/10-26/10 2014
  • 13/10-19/10 2014
  • 06/10-12/10 2014
  • 29/09-05/10 2014
  • 22/09-28/09 2014
  • 15/09-21/09 2014
  • 08/09-14/09 2014
  • 01/09-07/09 2014
  • 25/08-31/08 2014
  • 18/08-24/08 2014
  • 11/08-17/08 2014
  • 04/08-10/08 2014
  • 28/07-03/08 2014
  • 21/07-27/07 2014
  • 14/07-20/07 2014
  • 07/07-13/07 2014
  • 30/06-06/07 2014
  • 23/06-29/06 2014
  • 16/06-22/06 2014
  • 09/06-15/06 2014
  • 02/06-08/06 2014
  • 26/05-01/06 2014
  • 19/05-25/05 2014
  • 12/05-18/05 2014
  • 05/05-11/05 2014
  • 28/04-04/05 2014
  • 21/04-27/04 2014
  • 14/04-20/04 2014
  • 07/04-13/04 2014
  • 31/03-06/04 2014
  • 24/03-30/03 2014
  • 17/03-23/03 2014
  • 10/03-16/03 2014
  • 03/03-09/03 2014
  • 24/02-02/03 2014
  • 17/02-23/02 2014
  • 10/02-16/02 2014
  • 03/02-09/02 2014
  • 27/01-02/02 2014
  • 20/01-26/01 2014
  • 13/01-19/01 2014
  • 06/01-12/01 2014
  • 30/12-05/01 2014
  • 14/11-20/11 2011
  • 20/12-26/12 2010
  • 13/12-19/12 2010
  • 06/12-12/12 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 09/02-15/02 2009
  • 19/01-25/01 2009
  • 24/11-30/11 2008
  • 13/10-19/10 2008
  • 06/10-12/10 2008
  • 29/09-05/10 2008
  • 28/07-03/08 2008
  • 07/07-13/07 2008
  • 31/03-06/04 2008
  • 11/02-17/02 2008
  • 04/02-10/02 2008
  • 28/01-03/02 2008
  • 14/01-20/01 2008
  • 10/12-16/12 2007
  • 03/12-09/12 2007
  • 26/11-02/12 2007
  • 19/11-25/11 2007
  • 12/11-18/11 2007
  • 05/11-11/11 2007
  • 29/10-04/11 2007
  • 22/10-28/10 2007
  • 08/10-14/10 2007
  • 01/10-07/10 2007
  • 17/09-23/09 2007
  • 03/09-09/09 2007
  • 27/08-02/09 2007
  • 20/08-26/08 2007
  • 13/08-19/08 2007
  • 06/08-12/08 2007
  • 30/07-05/08 2007
  • 16/07-22/07 2007
  • 09/07-15/07 2007
  • 25/06-01/07 2007
  • 18/06-24/06 2007
  • 11/06-17/06 2007
  • 04/06-10/06 2007
  • 28/05-03/06 2007
  • 14/05-20/05 2007
  • 02/04-08/04 2007
  • 12/03-18/03 2007
  • 05/03-11/03 2007
  • 26/02-04/03 2007
  • 19/02-25/02 2007
  • 12/02-18/02 2007
  • 29/01-04/02 2007
  • 25/12-31/12 2006
  • 18/12-24/12 2006
  • 11/12-17/12 2006
  • 04/12-10/12 2006
  • 27/11-03/12 2006
  • 20/11-26/11 2006
  • 13/11-19/11 2006
  • 06/11-12/11 2006
  • 23/10-29/10 2006
  • 09/10-15/10 2006
  • 25/09-01/10 2006
  • 04/09-10/09 2006
  • 28/08-03/09 2006
  • 31/07-06/08 2006
  • 10/07-16/07 2006
  • 19/06-25/06 2006
  • 05/06-11/06 2006
  • 29/05-04/06 2006
  • 27/03-02/04 2006
  • 20/03-26/03 2006
  • 13/03-19/03 2006
  • 28/11-04/12 -0001

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !


    Blog tegen de regels? Meld het ons!
    Gratis blog op http://blog.seniorennet.be - SeniorenNet Blogs, eenvoudig, gratis en snel jouw eigen blog!