Dit jaar staan de Deliveroo-riders opnieuw paraat om last-minute snoep aan huis te leveren. Dankzij Deliveroo kan je thuis helemaal coronaproof Halloween vieren met het meest schrikwekkende lekkernij: bloederige afgehakte vingers! Maar weest gerust, je kan er van smullen want de creaties zijn handgemaakt van marsepein.
Als de duisternis valt op zaterdag 31 oktober komt de halloweensfeer naar boven! Zeker in coronatijden biedt Halloween een leuke afleiding, dus maak het griezelig gezellig binnen met halloweendecoraties, schrikwekkende kostuums, bloederige monsters en afgehakte vingers... van marsepein!
Vanaf donderdag 29 oktober en gedurende de hele herfstvakantie kan je op Deliveroo.be en de app een doosje limited edition halloweenvingers bestellen voor slechts € 10,-! De Halloween vingers zijn (letterlijk) van de hand van patissier Marijn Coertjens en gemaakt van marsepein en met de hand bewerkt om zo een echt effect te creëren.
Vanaf donderdag 29 oktober kan je jouw bestelling plaatsen in Gent en Antwerpen bij Casper en in Brussel en Luik bij The Huggy's Bar.
Kan je niet genoeg krijgen van Halloween? Ontdek dan op Deliveroo de volgende restaurants waar je heerlijke lekkernijen voor Halloween kunt bestellen en last-minute aan huis kan laten leveren: • Halloween Special Manhattn's: een artisanale Halloween Donut met kaneel; • Aroy's Candy Shop in Kortrijk • Patisserie Bostoen in Gent
Deliveroo is een bekroonde bezorgservice die in 2013 werd opgericht door William Shu en Greg Orlowski. Deliveroo werkt met meer dan 80.000 geliefde restaurants en afhaalrestaurants, evenals 60.000 koeriers om de beste food delivery-ervaring ter wereld te bieden. Deliveroo heeft zijn hoofdkantoor in Londen, met 2.500 medewerkers in kantoren over de hele wereld.
Deliveroo is actief in meer dan 500 steden in 12 markten, waaronder Australië, België, Frankrijk, Hongkong, Italië, Ierland, Nederland, Singapore, Spanje, de Verenigde Arabische Emiraten, Koeweit en het Verenigd Koninkrijk.
Actief in België sinds 2015, Deliveroo is aanwezig in 35 steden, waaronder Antwerpen, Brussel, Brugge, Charleroi, Gent, Hasselt, Kortrijk, Leuven, Luik, Mechelen, Namen, Oostende en Waterloo. Momenteel zijn er 3.500 koeriers actief in het land en werken 3.000 restaurants met Deliveroo.
Een box vol leuke DIY concepten voor het hele gezin
AVA lanceert samen met advertising agency Friendship ‘JOYBOX’: fantasierijke DIY boxen om samen met je kinderen thuis creatief aan de slag te gaan. Vanaf vandaag kunnen ouders toffe qualitytime simpelweg online bestellen via www.joybox.be. Een pooping unicorn, corona piñata of verrassende voeldoos maken,… het kan allemaal. Vanaf €35 krijg je een kant-en-klaar origineel DIY concept aan huis geleverd. Met JOYBOX wil AVA gezinnen inspireren om hun creativiteit de vrije loop te laten en zich vooral samen te amuseren. JOYBOX maakt het creëren van memorabele familiemomenten gemakkelijk. Geen schermen, voorbereidend werk of stress, wél samen zorgeloos knutselen en genieten. Met elke box entertain je moeiteloos 1 à 2 kinderen, tussen de drie en de twaalf jaar oud. Geregeld zullen er ook nieuwe ludieke boxen uitgebracht worden.
Creatieve qualitytime, aan huis geleverd
Fun en creativiteit, zonder opzoekwerk of gedoe voor de ouders. Het kan bijna niet eenvoudiger: je kiest samen welke JOYBOX jullie het leukste vinden, en drie dagen later wordt de box aan huis geleverd. JOYBOX is een instant, last minute oplossing om samen met je kinderen van een verrassende, fijne namiddag te genieten.
Elke JOYBOX is een complete set waar je direct mee aan de slag kan. De box bevat alle DIY-benodigdheden: van de juiste lijm tot kleurrijke pompons voor de final touch. Mama’s en papa’s moeten op voorhand dus nergens aan denken (‘Heb ik wel de juiste kleurstof gekocht?!’), en kunnen zo ten volle genieten met hun kinderen.
JOYBOX: DIY zonder gedoe, weg van alle schermen
“Het idee voor JOYBOX is ontstaan op een druilerige zondagnamiddag.”, vertelt Philippe Blondé, creatief directeur bij Friendship, "Mijn twee kinderen van 5 en 9 entertainen is geen sinecure. Naar de overpriced cinema dan maar? Of weer uren op de iPad? Zoals de meeste ouders wil ik mijn kinderen creatief bezighouden, liefst zonder dat ze veranderen in ‘screen-zombies’. We zien steeds meer kinderen en volwassenen verslingerd raken aan hun schermen. Ze zijn vast onderdeel geworden van ons leven, elke dag, maar mogen ook niet de overhand nemen. Tijd samen doorbrengen, samen je verbeelding gebruiken, samen knutselen of iets creëren is veel impactvoller dan samen zielloos zitten scrollen. Later ga je ook niet terugdenken aan al die leuke momenten samen op je smartphone of iPad, toch? Maar… elk weekend opnieuw op zoek moeten gaan naar inspiratie is niet evident. Juist daarom bieden we met JOYBOX ouders een instant oplossing: geen opzoekwerk, geen gedoe, gewoon alle DIY-benodigdheden in één keer aan huis geleverd. Dit is de ‘Hello Fresh’ van DIY thuisactiviteiten en hobby’s. Daarvoor is AVA, een Belgisch familiebedrijf met alles om het te maken qua knutselbenodigdheden, de gedroomde partner."
Fay en Koen Van Weddingen, bestuurders van AVA, beamen dit: “Als rasecht familiebedrijf staan wij volledig achter het creëren van quality family time. Creativiteit in alle facetten is een must voor een succesvolle toekomst van opgroeiende kinderen. Het aanscherpen van deze creatieve skills gecombineerd met een mooi familiaal moment is wat AVA wil bieden. Wij geloven in het succes van totaalpakketten om de klanten te faciliteren. Het succesverhaal van onze kant-en-klare pakketten voor feesttafels, kerstbomen en knutselen zijn hier een voorbeeld van. AVA en Joybox delen dezelfde complementaire strategie.”
Knotsgekke en trendy DIY concepten
De filosofie van JOYBOX is ‘In Fun We Trust’. Hoe gekker het concept, hoe beter dus. JOYBOX lanceert met vier fantasierijke boxen: kies voor het knutselen van een ‘Corona piñata’, een ‘Poke-in-the-eye-monster calendar’, een ‘What’s in the box’ voeldoos of een ‘Pooping unicorn’. En geen zorgen als je alle boxen hebt uitgeprobeerd, geregeld komen er nieuwe themaboxen bij.
“Elke JOYBOX werkt één uniek origineel concept uit, en dat mag gerust met een hoekje af.”, zegt Philippe Blondé (creatief directeur Friendship), “Het moet vooral fun zijn om samen te maken. De boxen zullen ook inspelen op trends: een Fortnite en TikTok box staan bijvoorbeeld zeker op de planning."
AVA helpt ouders creatief zijn
Met dit nieuwe innoverende concept komt AVA tegemoet aan de nieuwe noden en behoeften van families. Tijdens de Coronacrisis waren mama’s en papa’s plots niet enkel ouder, maar ook fulltime leerkracht en entertainer. En na een zestal maanden entertainen is het ‘creatieve vat’ bij veel gezinnen leeg.
“We voelen zeer sterk dat ouders niet enkel nood hebben aan knutselitems, maar vooral ook aan creatieve concepten.” zeggen Fay en Koen Van Weddingen, bestuurders van AVA, “JOYBOX biedt ouders een hapklare, betaalbare en toegankelijke oplossing om creatief te zijn met het hele gezin. Aangezien momenteel nog steeds wordt aangeraden om zoveel mogelijk binnenshuis te blijven, komt dit concept voor veel ouders als geroepen. We hopen dat gezinnen samen toffe, creatieve namiddagen zullen beleven dankzij JOYBOX.”
Loved the sporty styles this summer? Well have we got news for you! The athleisure looks are equally strong this fall as they were this summer. As homeworking is still encouraged, our wardrobes seem to follow a more relaxed look when it comes to everyday wear. Multifunctionality is key here: going to work? Picking up your kids from school and then driving to the gym? Everything is possible when wearing athleisure pieces. Get the perfect sporty, urban look with these styles.
O'Neill
Born under the Californian sun, O'Neill has always been a pioneer in athleisure wear. Over the years O'Neill turned surf and snow wear into amazing sports inspired streetwear.
GUESS active
The GUESS activewear collection is both glamourous, sexy and practical at the same time. The most hightech pieces have technical features, mesh inserts and rubber labels.
Anita active
Anita active is for every woman: their FW20 collection focuses on all-inclusive active wear. These sporty outfits have it all: they give you great support and make you look fabulous.
Unisa
No athleisure outfit is complete without some great sneakers. Take on the day while being totally comfortable with these Unisa beauties!
Tamaris
Looking for a more sporty sneaker? The new collection convinces through its modern design and extravagant world of colour. Glitter accents, reflective highlights and metallic marble washings round off the style in contrast to the progressive sole designs.
Twee nieuwe zandkoekjes, voor een meer evenwichtige maar toch smakelijke wereld! September, dat is terug naar school met de lekkerste zandkoekjes! Voor de gelegenheid heeft Maison Dandoy zelfs een duo gecreëerd: cacaokoffie en hazelnootchocolade. Net zo knapperig, maar ook een beetje anders.
De nieuwe zandkoekjes. : Groots in smaak, laag in glycemische index.
Deze keer kwamen ze op het idee om een koekjesduo te creëren met een lagere glycemische index (GI). Hoe? Met meel van duurzame landbouw. Ze stonden te popelen om het plezier van het koekjes eten ook te laten beleven door hen die moeten of willen oppassen met wat ze eten. Waarom je de voorkeur zou geven aan een lage glycemische index? Wel, hoe hoger die is, hoe sneller het organisme het voedsel opneemt en het hongergevoel zich opnieuw manifesteert. Als de GI naar beneden wordt gebracht, wordt de vetopslag verlaagd en meteen ook het risico op diabetes beperkt!
Je kan het intussen al raden: bij Maison Dandoy rusten ze niet op hun lauweren. Al generaties lang hebben ze een knowhow gecultiveerd die hen onophoudelijk inspireert om het beter te doen en om rekening te houden met de verwachtingen en verlangens van hun klanten. Ze willen bijdragen aan een meer evenwichtige maar toch smakelijke wereld!
Ze hebben tientallen combinaties van smaken en ingrediënten getest (en geproefd), om uiteindelijk de perfecte match te vinden voor hun nieuwe zandkoekjes. Twee nieuwe ingrediënten hebben zo hun intrede gemaakt in hun ateliers: kokossuiker en kamutmeel. Dankzij deze grondstoffen hebben ze de totale glycemische index kunnen verlagen.
Kokossuiker is niet afkomstig van kokosnoten, maar van kokosbloemen. De verwerking ervan is duurzamer dan die van andere suikers, omdat er niets wordt vernietigd: de bloemen groeien steeds terug. Het is rijk aan vitaminen en mineralen, heeft een lagere GI en voegt een heerlijke karamelsmaak toe aan het koekje.
Kamut is een zeer oude tarwevariëteit die niet zo bekend is. Kamutmeel bevat veel meer eiwitten en mineralen dan tarwemeel, en minder suikers en gluten. Het wordt over het algemeen veel beter verdragen door mensen die glutenintolerant zijn. Daarbij komt dat kamut uitsluitend afkomstig is van biologische en duurzame landbouw, en voor een lichte notensmaak zorgt.
Dit nieuwe zandkoekjesduo is helemaal klaar om het ritme van de dag te bepalen: cacaokoffie om de dag te starten met een kick en pure hazelnootchocolade om de avond zoet af te sluiten. Nu verkrijgbaar in de winkels en via de e-shop.
ARKET continues to expand in Asia with the opening of its first store in Korea during 2021. The new physical store will introduce the brand’s collections of New Nordic everyday design for men, women, children and the home.
Based in Stockholm, Sweden, ARKET is a modern-day market and lifestyle destination offering essential products designed to be used and loved for a long time. The collections are curated to simplify good choices and to make everyday life more beautiful. The brand’s brick-and-mortar locations also include a seasonal vegetarian café and pastry shop that works to promote New Nordic everyday food.
‘Opening the new store in Seoul is an incredibly exciting step for us, as it is our first physical location outside of Europe. We are looking forward to finally bring the full ARKET experience to the Korean market, where our aesthetics and values of sustainable design have had a strong following for many years’, says Pernilla Wohlfahrt, ARKET Managing Director.
ARKET was launched in August 2017 and currently has 21 physical stores across major European cities including Copenhagen, Amsterdam, London and Berlin. In 2019 the brand launched a global shopping site and the recent opening of a digital flagship store on China’s Tmall platform marked its first online expansion outside of Europe. The brand will announce the location of its’ first store in Korea beginning of 2021. www.arket.com
De allernieuwste Aquanura-show in première in de Efteling: ‘Aquanura, met een zachte G’. ging zopas in première. In deze 12 minuten durende fonteinenshow worden de grootste hits van Guus Meeuwis afgewisseld met herkenbare Efteling-melodieën.
De Efteling besloot de Nederlandse zanger Guus Meeuwis voor zijn 25-jarig artiestenjubileum te eren met deze bijzondere show, tot en met 15 november elke avond te zien, dus ook tijdens de herfstvakantie. Hoewel op deze avond geen publiek te gast kon zijn, was het feestje er niet minder om. In het bijzijn van Wim van de Donk, oud-Commissaris van de Koning en goede vriend van de zanger, werd Guus toegezongen en in het zonnetje gezet. Zichtbaar onder de indruk bedankte Guus Fons Jurgens, Algemeen directeur van de Efteling: "Het was echt overweldigend! Ik was natuurlijk vooraf betrokken bij het ontwerp van deze show, maar om het nu in het echt te zien en te horen is geweldig, zo speciaal. Dat dit nu elke avond voor zoveel bezoekers te zien zal zijn is echt een hele eer." Via de social-mediakanalen van de Efteling was de show live te volgen.
De nieuwe Aquanura-show draagt de titel ‘Aquanura, met een zachte G’, een verwijzing naar de succesvolle concertreeks ‘Groots met een zachte G’ van Guus Meeuwis. Eigenlijk zou hij dit jaar voor het 15e jaar op rij deze stadionconcerten geven. Ondanks dat het jaar 2020 voor zowel Guus als de Efteling heel anders verloopt dan gepland, zijn beiden erg blij dat deze bijzondere samenwerking toch door kan gaan.
In de zomer van 1995 brak Guus Meeuwis door met zijn single ‘Het Is Een Nacht’. Inmiddels heeft hij talloze hits op zijn naam staan en gaf hij ruim 60 stadionconcerten. Op 31 juli verscheen zijn nieuwe studioalbum ‘Deel Zoveel’. Meerdere avonden per week brengt Guus dit album met live band in zijn eigen pop-up club ‘Club Zoveel’ in de grote zaal van 013 in Tilburg.
In 2012 opende Aquanura in de Efteling ter ere van het 60-jarig bestaan van het park. Aquanura is de grootste watershow van Europa, waarin meer dan 200 fonteinen en 900 lampen de bezoeker trakteren op een 12 minuten durende show vol Efteling-muziek. Eerder werkte de Efteling al samen met DJ Tiësto met wie een speciale show werd ontwikkeld.
Sinds de opening van het Sprookjesbos in 1952 is de Efteling uitgegroeid tot de grootste toeristische bestemming van de Benelux. De Efteling omvat naast het attractiepark ook het Efteling Hotel, de vakantieparken Efteling Bosrijk en Efteling Loonsche Land, het Efteling Theater en het Efteling Golfpark. De Efteling, net over de grens, is elke dag open. Kinderen tot vier jaar genieten gratis toegang. Voor informatie of overnachtingen: tel. 0031 416 537 777 of www.efteling.com.
Al meer dan twintig jaar ontwerpt Valérie Barkowksi ambachtelijke gemaakt en tijdloos huishoudlinnen. Geïnspireerd door het vele reizen en gepassioneerd door de ambachten die ze ontdekte, ontwikkelde ze een eigen duurzame en authentieke stijl, waarbij ze slow design combineert met kwaliteit.
“Urenlang kan ik naar werkende handen kijken", zegt Valérie Barkowski. Handen die borduren met draad en naald of handen die brood kneden. Grondstoffen die worden bewerkt door oude gebaren. Deze know how dreigt echter verloren te gaan. Ambachten worden vergeten ten gunste van een zogenaamde snelle moderniteit. “Voor mij is het moeilijk om dit erfgoed te zien verdwijnen. Toen ik in 1996 in Marrakech aankwam, wist ik dat vrouwen hun eigen huishoudlinnen borduurden.
Ik wilde linnen laten borduren voor mijn huis, maar ik kon noch het linnen, noch de borduursters vinden die dit maken aangezien deze traditie geleidelijk aan het verdwijnen was. Dat intrigeerde me. De zoektocht naar de juiste mensen en het juiste materiaal betekende ook de start van mijn eigen collectie. Het kostte me drie jaar om een groot aantal obstakels te overwinnen om mijn eerste collectie te ontwikkelen. Na Marokko ging het avontuur in India verder met breitechnieken, blokdrukken, handgeschept papieren weven .Ik leerde geduld en respect te hebben. Soms duurt het meer dan een jaar om een product te maken. De maker is niets zonder de vakman.”
“Ik eigende me het culturele erfgoed ook niet toe. Ik herinterpreteer het en verander het op mijn eigen manier. Ik neem bestaande ontwerpen nooit letterlijk over. Reizen is voor mij een inspiratiebron, echter op een heel abstracte manier. Mijn verbeelding wordt aangevuld met lokale vibes, kleuren, geuren en ervaringen om iets nieuws te schrijven. In diezelfde spirit nodigt mijn huishoudlinnen uit tot een avontuurlijke en rustgevende reis.”
Van uit haar atelier in Marrakech, niet ver van haar winkel in de medina en haar riad Dar Kawa1, voedt Valérie Barkowski haar nieuwsgierigheid en haar honger naar ontdekkingen uit de vier uithoeken van de planeet. "Marrakech vormt de ideale uitvalsbasis, maar mijn creativiteit moet ook worden gevoed door andere werelden. Ik heb gewerkt in India, Rusland, Vietnam. Ik ben op zoek naar nieuwe manieren om te werken. Tegelijkertijd reis ik nu minder om mijn ecologische voetafdruk te minimaliseren. Zo vraag ik bijvoorbeeld stalen van geborduurd textiel op zonder er te moeten heengaan. We moeten verantwoordelijk zijn voor de producten die we maken. Deze pandemie zette me nog meer aan het denken over onze verantwoordelijkheid. Vandaag wil ik mijn aanpak versterken. Twintig jaar geleden begon ik puur instinctief. Vandaag is mijn manier van werken bewuster en meer doordacht. Ik borduur verder maar op een bewuste, tragere manier."
VAN GENERATIE OP GENERATIE
De eerste ontwerpen met pompons van Valérie Barkowski zijn in twee decennia amper gedateerd en worden nog steeds alom geprezen door haar klanten. Van decorateurs en inrichters tot privé-klanten. “Ik wil producten maken die de tand des tijds kunnen doorstaan omdat de grondstoffen mooi zijn en omdat de kleding van hoge kwaliteit is. Ik hou ervan dingen te kunnen doorgegeven, net zoals vroeger. Ik heb trouwe klanten die al jaren een 'emotionele' band met mijn linnen hebben. Een intieme, liefdevolle relatie gekoppeld aan gezellige momenten. Dat zijn momenten om te koesteren. Terwijl traagheid en authenticiteit stilaan de overhand namen, werd ook de estheet in mezelf wakker. De tijd die de afgelopen maanden vrijkwam, besteedde ik aan permacultuur in mijn tuin. ”Meer dan ooit wordt het creatieve universum van Valérie Barkowski een bewust verlengstuk van haar oprechte en buitengewone persoonlijkheid.
BIO EXPRESS
Artistiek directeur Valérie Barkowski stelde haar grenzeloze creativiteit ten dienste van tal van eenmalige projecten (consultancy voor labels, interieurdecoratie voor particulieren, showrooms en inrichting van winkels) en merken die ze van AtoZ bedacht (zoals Mia Ziadatze in 2007 verkocht, Bandit Queen, No-Mad in India…). Ze focust nu op haar gelijknamige collectie die vorm kreeg in 1997. Barkowksi opende haar boetiek op 1 januari 2016 in de medina van Marrakesh. Begin van dit jaar werd de e-shop gelanceerd. “Het grootste deel van mijn collectie gebeurt op bestelling, de producten worden op maat gemaakt in de gewenste kleuren. Omdat alles met de hand wordt gemaakt, zijn de mogelijkheden eindeloos.”
valeriebarkowski.com - e-shop : www.valeriebarkowski.shop - le riad : www.darkawa.net
Belgisch modemerk LolaLiza kaapt prijs weg van Beste Webshop Damesmode in grootste consumentenverkiezing van België . De categoriewinnaars van de publieksprijzen ‘Salesforce Beste Winkelketen van België’ 2020-2021 en ‘Salesforce Webshop Award Belgium’ 2020-2021 zijn bekend. Bijna 160.0000 consumenten gaven gehoor aan de oproep om uit meer dan 370 nationale én internationale merken hun favoriete winkelketens en webshops te kiezen. De eer van Beste Webshop in de categorie damesmode viel te beurt aan Belgisch kledingmerk LolaLiza.
Dit jaar zochten consumenten meer dan ooit - zij het noodgedwongen - hun toevlucht in online shoppen. Wat voor Belgische merken betekende dat ze plots de strijd moesten aangaan met heel wat gevestigde (internationale) klappers. Dat uitgerekend dit jaar Belgisch merk LolaLiza in de prijzen valt met zijn webshop, is een mooie bevestiging van het zware werk die erachter geschuild gaat.
On trend
Het maken van een webshop die de steeds veeleisendere klant tegemoet komt en zorgt voor een aangename shopervaring, gaat uiteraard niet over één nacht ijs.
"We zijn al jaren bezig om ervoor te zorgen dat de webshop volledig in lijn ligt met de verwachtingen van de klant. En dat is niet evident in een maatschappij waar mensen het gewoon zijn geworden alles meteen te krijgen. They want everything, and they'd like it delivered." - CEO Joachim Rubin.
In tegenstelling tot het verleden lijkt de consument inderdaad geen maanden te willen wachten om de nieuwste trends te kunnen kopen. Wat ze zien op de catwalk, willen ze idealiter meteen in de rekken zien hangen. Een wens die de klanten van LolaLiza wekelijks in vervulling zien gaan. Joachim Rubin: "We zijn trots te kunnen melden dat er wekelijks nieuwe producten beschikbaar zijn in onze webshop. Die optie is er omdat we onze klanten de gelegenheid willen bieden om zich de laatste nieuwe trends eigen te maken."
Facebook Live
Daarnaast zet het merk ook regelmatig initiatieven op om traffic naar de website te genereren. Van eigen stylingvideo's op YouTube tot algemene tips en tricks voor een happy & healthy lifestyle. Maar wat vooral klanten dit jaar massaal naar de website trok, was de Facebook Live met An Lemmens en Tatiana Silva. Beide gezichten ontwierpen voor de tweede keer een collectie bij LolaLiza en stelden die exclusief voor aan hun Facebook-volgers. Kijkers konden vooraf vragen insturen voor An en Tatiana én kregen tijdens de presentatie als eersten de kans om de collecties te shoppen nog voor die gelanceerd werd. Een mooi voorbeeld van het soort interactieve en persoonlijke acties die de consument geboeid houden.
LolaLiza organiseerde tijdens de lockdown ook een persoonlijke Q&A met An Lemmens en Tatiana Silva: - FB live viewers: 76.000 (52.000 An Lemmens & 24.000 Tatiana Silva) - Exponentiële stijging in verkoopcijfers: 7x meer verkoop dan de gemiddelde dagelijkse omzet
LolaLiza = for every woman
Bij LolaLiza vinden ze het belangrijk om aan de hand van hun kleding het zelfvertrouwen van hun klanten een boost te geven. Want wie zich goed voelt, straalt dat ook uit. Zij het in een zijdezachte pyjama, dromerige jurk of business look. Bij LolaLiza vind je een groot assortiment aan democratische prijzen, zodat íedereen zich modebewust kan kleden. LolaLiza kan met trots stellen dicht bij zijn klanten te staan: "We vinden het belangrijk om een relatie met onze klant op te bouwen. Dat doen we niet alleen met nieuwsbrieven vol tips & tricks, blogartikels en stylingvideo's, maar ook door te luisteren naar hun feedback en daar zoveel mogelijk op in te spelen. Daarom werken we voornamelijk in-house, zodat we snel kunnen schakelen en op de noden van de klant kunnen reageren", aldus CEO Rubin.
En toen kwam corona
De mode-industrie kreeg het bijzonder hard te verduren toen het gehele land in lockdown ging. Het Belgische merk besliste toen om zich volop te focussen op het optimaliseren van zijn webshop. Joachim Rubin: "We werkten voor COVID al volledig volgens een omnichannel strategie: Store to Web, Web to Store, App, Click & Collect,... We wisten namelijk al langer dat e-commerce een steeds grotere rol zou krijgen. Covid19 heeft op dat vlak voor een stroomversnelling gezorgd. Alleen shopt lang niet elke consument zijn kleding graag via het internet. Eén van de angsten is namelijk dat ze niet zeker zijn dat de kleding past. Daarom werken we samen met Fitizzy, een extra feature op de site die de klanten een maataanbeveling geeft op basis van enkele gerichte vragen. Dat biedt hen meer zekerheid dat hun aankopen zullen passen. We zijn blij dat we al jaren geleden beslisten om extra te investeren in de webshop, om die reden stond de webshop tijdens de lockdown volledig op punt." Zo speelde de winkelketen zelfs in op de verhoogde nood aan afleiding bij de klant door hun website te voorzien van online entertainment. "Ons objectief is nu om die voorsprong niet te verliezen en een nog grotere speler te worden in de e-commerce", concludeert een vastberaden Joachim Rubin.
Get ready to shine, as M•A•C ignites the holidays with a collection inspired by the fairytale of surprise, delight and ambient beauty of fireworks. Take this explosion of twinkling colour and add in an ultra-luxe dose of frosted luminosity – because who doesn’t love a little more glow through the festive period? – and it’s easy to see why Frosted Firework is set to be the most covetable makeup collection of the season.
Wrapping up everything you need and all that you could want for the holidays in a decadently desirable edit of super-flattering iridescence, Frosted Firework invites you to step into a wonderland of party-ready looks and create myriad moments to dazzle. From updates on the classics of red lips and smoky eyes, to mesmerizing metallic liners and all-about-skin-lustre polished naturals, Frosted Firework makes the festive season come alive in gleaming, super-pretty looks.
With five Foil Shadows ranging from sultry silvers to burnished smoked pinks and three Dual Ended Powerpoint Eye Liners selected in perfectly complementary pearlized duos, eyes are wrapped in lustre. “I am always seduced by the royal feeling of metallic shades of eyeshadow tones in Platinum, Gold and deep ruby red. The rich pigments and diverse frosty textures are easy to blend and suitable for both sheer and glamourous eye looks,” says Massimo Moller, Senior Artist, EMEA , of the versatility and hypnotic beauty that comes from these softly metallic eye shades. Indeed, “metal has been a dominant trend backstage this season, from washes of shimmer-highlighted skin to fully loaded amber eyeshadow or even gold-foiled baroque details,” he adds, making the curated cut of five foil shadows of this collection the perfect lineup for tuning into trend as well as showcasing your natural beauty this season.
For lips, things are no less pumped up with glamour. With five Lipsticks in winter frost to deep berry shades and textures, five ethereal dusty-pink Lipglass tones, the time is now to layer lips in a glaze of luscious iced colour. As Moller adds, “To me, lipstick stands for a manifesto of beauty; these matte-to-glaze textures in cherry-wine nuances are meant for all occasions and personalities.”
Whichever direction you’re taking your inner artist to explore Frosted Firework, our duo of gleaming, complexion-enhancing Extra Dimension Skin Finishes are the ultimate skin embellishment to every look, adding lustre and polish to cheekbones and beyond. From home for the holidays with friends and family, to dates, dinners or distanced dial-ins, Frosted Firework lights up the season. Decorate your tree with the Bauble Burst Ornaments, count down with the Boom Boom Wow Advent Calendar, highlight your face with the Flash Drops Trio and go wild with the Grand Spectacle Eye Palette. A robust array of 20 different Holiday Gift Sets showcase M•A•C artistry at its finest and most versatile, with different pricing tiers so that there’s something to leave everyone on your list feeling icy.
Available as of 9 November at select M•A•C locations/online and maccosmetics.be
Sinds 125 jaar verfraait Swarovski de wereld met sprankelende collecties en haar toewijding voor de kunst van kristal. Het prestigieuze merk viert dit belangrijke event met de lancering van Collection 125th Anniversary.
Bedacht als een eerbetoon aan de essentie en het engagement van het merk, viert de collectie het unieke DNA van Swarovski door haar iconisch blauw te herzien. Dit donkerblauw, dat op geen andere kleur lijkt, slaagt erin om zowel maturiteit, wijsheid en generositeit te omvatten, terwijl het gevoelens van verbazing weet te belichamen en plezier bij het openen van elke Swarovski doos.
De nieuwe modellen brengen een eerbetoon aan iconische, sprankelende juwelen en omvatten twee nieuwe vrouwenmodellen. Eén in acetaat, en het ander in metaal, beiden gekenmerkt door kostbare juwelen.
De verfijnde en glamoureuze monturen sprankelen met de onmiskenbare savoir-faire van het merk, innovatie en creativiteit. De collectie Swarovski brillen werd ontworpen, geproduceerd en gedistributeerd door Marcolin Group. De nieuwe collectie is beschikbaar in een selectie winkels en op Swarovski.com
SWAROVSKI EYEWEAR SK0291 - 175 €
Deze montuur is geïnspireerd op een nachtelijke hemel. Deze rechthoekige montuur is gemakkelijk te dragen met een toets van Swarovski die sprankelt op de armen voor een chique glans
SWAROVSKI EYEWEAR SK0308 - 170 €
De stijl van deze montuur trekt de aandacht en weerstaat de tijd. Dit seizoen is het allemaal kwestie van subtiele maar sprankelende details. Details in Swarovski kristal versieren de dubbele brug van de metalen structuur, en kapselt zo de elegante schoonheid van de Tennis lijn van Swarovski in, die zo begeerd is, en in het hart van het concept ligt.
Inspireer een dierbare of jezelf het geluk te vinden in de kleine dingen met The Ritual of Advent Kalender, waarmee je de dagen tot Kerstmis aftelt. Elke adventskalender bevat 24 luxe cadeautjes en vreugdevolle momenten die jou en je huis oplichten, waaronder vier mini-adventskaarsen op elke zondag en andere speciale producten die exclusief voor The Ritual of Advent zijn ontworpen. Ontdek achter elk deurtje een ritueel en geniet van bijzondere momenten tot Kerstmis.
Tijdens de feestdagen draait het om geluk en brengt het geven van cadeaus aan geliefden veel vreugde. The Ritual of Advent maakt het mogelijk om tijdens deze feestdagen vreugde te verspreiden; of je het nu cadeau doet aan een dierbare of jezelf ermee verwent.
The Ritual of Advent – 3D Adventskalender
The Ritual of Advent Kalender in de vorm van een winters dorp straalt warmte en gezelligheid uit. Geef jezelf of een geliefde 24 betekenisvolle momenten cadeau met 24 luxe geschenken. Zeker tijdens drukke tijden is het extra belangrijk om te genieten van kleine vreugdevolle momenten. Deze versie van de adventskalender bevat luxe cadeautjes, zoals de nieuwe The Ritual of Jing Mini Fragrance Sticks, een aantal Mini Candles uit de Private Collection, Rose de Shiraz Eau de Parfum, The Ritual of Namasté Anti-Aging Serum en nog veel meer goodies. De 3D Adventskalender bevat producten ter waarde van totaal € 145, -, maar de prijs is slechts € 89,90.
The Ritual of Advent – 2D Adventskalender
De luxe geschenkverpakking van The Ritual of Advent 2D Adventskalender is het perfecte cadeau voor een vriendin of familielid, of gewoon voor jezelf. Deze traditionele adventskalender bevat 24 luxe cadeautjes, die je eraan herinneren de feestdagen te vieren door te genieten van de kleinste dingen. Achter elk deurtje vind je een heerlijk geurend geschenk om je lichaam, geest en ziel te verwennen. Geniet van 24 betekenisvolle momenten. Elke dag verschijnt er een nieuwe verrassing, zoals The Amsterdam Collection Shower Foam, The Ritual of Ayurveda Hand Balm en een aantal Mini Candles uit de vernieuwde Private Collection. De 2D Adventskalender bevat een totale productwaarde van € 120,- maar is al verkrijgbaar voor € 59,90.
The Ritual of Advent – 2D Adventskalender – Travel Edition
Speciaal voor de Rituals-winkels op reislocaties en in duty-free warenhuizen heeft Rituals een 2D adventskalender ontworpen in de vorm van een karakteristiek Nederlands huis in traditioneel Delfts blauw. Neem deze speciale Travel Edition mee op reis om iemand in het buitenland mee te verrassen. Achter elk raam zit een een luxe cadeautje verscholen dat vreugde brengt en laat voelen hoeveel je om iemand geeft. In deze versie zitten onder andere The Rose de Shiraz Eau de Parfum, The Ritual of Ayurveda Hand Balm en een aantal Mini Candles uit de vernieuwde Private Collection. De 2D Adventskalender Travel Edition bevat € 140,- aan producten maar is al verkrijgbaar voor € 74,50.
The Ritual of Advent 2D en 3D Adventskalenders zijn online verkrijgbaar via RITUALS.com. Vanaf 1 oktober is de 3D Adventskalender verkrijgbaar bij Rituals Cosmetics-winkels, de 2D Adventskalender in een select aantal warenhuizen en de 2D Travel Edition in een select aantal Rituals-winkels op reislocaties en duty-free winkels.
NOTE Cosmétique, wereldwijd al beschikbaar sinds 2014, komt met trots naar België en is exclusief verkrijgbaar bij Kruidvat. Het volledige make-up assortiment is afgestemd op een verscheidenheid aan huidtypen en huidtinten. De hoog gepigmenteerde producten voor lippen, ogen, gezicht en nagels zijn voor consumenten die graag een bewuste keuze maken. NOTE viert elke persoonlijkheid, in elke cultuur en in elke fase van het leven. NOTE is al in meer dan 70 landen verkrijgbaar en is er trots op dat België daar nu aan wordt toegevoegd.
Om tegemoet te komen aan de consumenten die hun producten kiezen, niet alleen op basis van prestaties of prijs, maar ook op basis van andere factoren in lijn met hun persoonlijke overtuigingen, is NOTE halal gecertificeerd, PETA cruelty-free gecertificeerd, dermatologisch en oftalmologisch getest en vrij van parabenen. Er wordt dan ook gewerkt met ingrediënten als arganolie, citrusvruchten, vitaminen, koraalzeewier, druivenfruitextract, macadamia-olie en sheaboter.
#noteourvalues
De normen en waarden van NOTE zijn inclusiviteit, want er horen geen grenzen te zijn in wat schoonheid inhoudt. Iedereen is welkom in de NOTE beauty community, mede hierdoor blijven de prijzen toegankelijk. NOTE zorgt voor de vrolijke noot in je leven en laat je focussen op het positieve. De zorg voor jezelf is de kern van het merk. NOTE is naast respectvol ook behulpzaam en medelevend.
Wie is NOTE?
"NOTE is bij de prille start, ontstaan door notities te maken. Het leven gaat zo snel, dat we het soms vergeten op te merken. We hebben simpelweg onze ogen geopend om zo anderen, schoonheid en de wereld op te merken. Overal om ons heen vind, ruik en hoor je schoonheid: in een geur, een kleur, een gebaar, een liedje. Voor al deze kleine dingen die ons een fijn en levendig gevoel geven, creëerden we NOTE, een make-up merk dat de aandacht voor de schoonheid van het dagelijks leven viert. 'Cosmétique' maakt deel uit van het logo, om hulde te brengen aan onze favoriete inspiratie, Parijs. Een dynamische stad vol creativiteit in mode, beauty en cultuur. Haar multiculturele en levendige energie inspireerde om de beste producten te ontwikkelen voor onze klanten", aldus Beril Koparal, General Manager NOTE Cosmétique.
Veiligheid
Veiligheid in het productieproces in combinatie met innovatie vormt een sterke basis. De R&D en productiefaciliteiten in Turkije voldoen aan de ISO-normen. Daarnaast heeft de fabriek, als reactie op de pandemie en om de veiligheid van werknemers en consumenten te waarborgen, een proces ondergaan in overeenstemming met het certificeringsprogramma voor hygiëne-infectiepreventie en -bestrijding COVID-19 in Istanbul. De productiefaciliteiten zijn hierdoor gecertificeerd als "COVID-19 Safe Production".
Ambitie en verkoopinformatie : De ambitie van NOTE is om niet alleen haar visie te delen op schoonheid, maar ook op de maatschappij: positief, zorgzaam en open. NOTE begrijpt echter dat deze ambitie niets is zonder de mensen die bereid zijn de positieve boodschap te delen en te belichamen; beauty is niet alleen iets wat je hebt, maar ook iets wat je geeft: Spread Beauty.
Vanaf eind september 2020 zijn de BB cream, Mattifying Extreme Wear Foundation, Skin Perfecting Primer, Love At First Sight Eyeshadow Palette, Brow Addict Tint & Shaping Gel, Volume One Touch Mascara, Deep Impact Lipstick en Lip Corrector exclusief verkrijgbaar in Kruidvat winkels in België en op kruidvat.be.
NOTE Cosmétique wordt geproduceerd door Altona Cosmetics Technology, gevestigd in Istanbul. Het merk is aanwezig in vele distributiekanalen: massamarkt, warenhuizen, apotheken en drogisterijen, en als monomerk in meer dan 70 landen. Het merk wordt beheerd door dochterondernemingen van NOTE in het Verenigd Koninkrijk, Canada, Frankrijk, Rusland, Turkije en Dubai. Met distributiepartners in andere landen zoals Ierland, Duitsland, Spanje, Benelux, India, Indonesië, Ghana, Zuid-Afrika, Colombia, Venezuela. Met een toegewijd intern onderzoeks- en ontwikkelingsteam, in combinatie met onze eigen ISO-gecertificeerde en COVID-19 gecertificeerde productiefaciliteiten voor apotheken, produceren we wereldwijd hoogwaardige, veilige en beveiligde producten voor onze consumenten. Het merk maakt ook gebruik van de expertise van onze productiepartners in Italië en Duitsland. #spreadbeauty
Anita Care lingerie werkt samen met Discovering hands
Oktober borstkankermaand: Anita care FW20 collectie
Met hun FW20 collectie zorgt Anita ervoor dat elke vrouw zich kan voelen als een work of art. De Anita care collectie is dit seizoen nog zorgzamer voor vrouwen die een borstoperatie achter de rug hebben. Anita werkt voor het eerst samen met 'Discovering Hands', een organisatie die vrouwen met een visuele handicap (maar zeer sterke tactile skills) opleidt om medical tactile examiners (MTEs) te worden. Zij selecteerden voor Anita care de zachtste en meest kwaliteitsvolle materialen.
Anita care: de magic touch van Discovering Hands
Bij de Anita care collectie ligt dit seizoen de focus op de geselecteerde materialen. Hiervoor werken ze samen met Discovering Hands: deze organisatie traint blinde en slechtziende vrouwen om medical tactile examiners (MTEs) te worden. Door hun visuele handicap, hebben deze vrouwen een zeer sterk ontwikkeld gevoel van aanraking. Omwille van dit belangrijke voordeel werden hun 'discovering hands' reeds regelmatig in de medische wereld ingezet om borstkanker op te sporen in de eerste stadia. Door hun kennis en sterk ontwikkeld 'sense of touch', sporen deze vrouwen maar liefst 30% meer kleine veranderingen in borstweefsel op dan dokters.
Voor een nieuwe Anita care collectie, kon Anita samenwerken met deze MTEs. Zij hielpen Anita bij het selecteren van verschillende stoffen en materialen.
"Nadat we een eigen shortlist van materialen hadden opgemaakt, rekening houdend met de verschillende materiaalmixen, de gewenste functie en de snit, gingen we kijken naar het gevoel van het materiaal", vertelt Katja Hartenstein, hoofd van Lingerie R&D bij Anita. "Toen kwamen we Discovering Hands tegen. Deze vrouwen wezen ons op verschillen waar wij zelfs nooit aan gedacht hadden. Discovering Hands is net zo bezig en toegewijd aan de preventie van borstkanker en het ondersteunen van patiënten als wij. Het was dan ook fantastisch dat we konden samenwerken!"
Voordat de nieuwe modellen op de markt gebracht worden Anita elke beha testen door vrouwen in alle maten en vormen die werden getroffen door borstkanker. Na zo'n operatie is de huid namelijk vaak enorm gevoelig, wat maakt dat een perfecte pasvorm zeer belangrijk is. Dankzij feedback van (ex)-borstkankerpatiënten garandeert Anita care kwaliteit, comfort en een aangename look & feel voor elke vrouw.
Hydrateer je huid intensief met het beste uit de natuur!
De populariteit van hydraterende verzorging kent een stijgende lijn. Na anti-age producten is hydraterende verzorging wereldwijd het meest populair. Reden voor Weleda, producent van natuurcosmetica, om een hydraterende verzorgingslijn te lanceren. Weleda Hydraterende Gezichtsverzorging met biologische vijgencactus hydrateert langdurig en heeft een ultralichte textuur.
Behoefte aan langdurige hydratatie
Weleda heeft al een breed assortiment gezichtsverzorging. Waarom deze toevoeging? Kim Goppel, productspecialist bij Weleda: “We zien een toenemende behoefte aan hydraterende gezichtsverzorging. Steeds meer mensen hebben een vochtarme huid. Dit komt doordat ze simpelweg te weinig vocht binnenkrijgen. Vocht wordt onttrokken aan de huid -bijvoorbeeld door verwarming of airco- of doordat de huid zelf niet goed in staat is om het vocht vast te houden. Steeds vaker is men op zoek naar milde en natuurlijke producten die langdurig hydrateren en snel intrekken. Zodat je geen vette laag op je gezicht hebt.”
100% natuurlijke dorstlesser voor je huid
Welke oplossing biedt Weleda Hydraterende Gezichtsverzorging? “Hydraterende Gezichtsverzorging met biologische vijgencactus en aloë vera hydrateert direct en langdurig. Deze nieuwe vegan lijn heeft een ultralichte textuur, plakt niet en trekt snel in. Je huid voelt gehydrateerd, fris en superzacht aan! De lijn bestaat uit vier producten: een ooggel met een verkoelende rol-applicator voor de tere huid onder de ogen, een gezichtscrème en gezichtscrème light die direct tot 24 uur lang hydrateren en een gezichtsspray als verfrissende en hydraterende boost tussendoor.”, legt Kim uit.
“Deze lijn hydrateert je huid intensief met het beste uit de natuur. De vijgencactus is een natuurlijke expert in het opslaan van vocht. Dankzij zijn hoge gehalte aan vochtvasthoudende verbindingen zoals polysachariden, stimuleert hij het natuurlijke vermogen van de huid om vocht op te slaan. Daarnaast is biologische aloë vera gel toegevoegd, die hydraterend en verkoelend werkt. Deze ingrediënten worden aangevuld met de frisse geur van natuurlijke etherische oliën van groene mandarijn, pepermunt en palmarosa.” www.weleda.be
Beach-clean-up- & klimaatwandelingen in Koksijde-Oostduinkerke
Ontdek het najaarsprogramma van Natuureducatief centrum Duinenhuis. Hoera, de herfst is in het land! Het ideale seizoen om een frisse neus op te halen en de natuur te verkennen. En waar kan dat beter dan in Koksijde? Tijdens tal van geleide wandelingen ontdek je ongerepte duinengordels, kom je meer te weten over de impact van het klimaat tijdens geleide klimaatwandelingen en leer je tijdens de beach-clean-up wandelingen zorg dragen voor de natuur.
Bovenop de Schipgatduinen, een brede duinengordel vlakbij het prachtige strand van Koksijde, stoot je op het Natuureducatief centrum Duinenhuis. Deze plek laat jong en oud op een leuke, interactieve manier kennismaken met de typische fauna en flora van de kust. Tal van enthousiaste gidsen gaan met jou op stap! Tijdens boeiende klimaatwandelingen vertellen ze over de uitdagingen waarmee onze natuur vandaag worstelt. Neem zeker ook deel aan de beach-clean-ups en draag zo zelf zorg voor dit adembenemend stukje natuur.
Geleide wandelingen
Dit najaar trek je samen met het Duinenhuis je wandelschoenen aan. In oktober, november en december staan er tal van gratis geleide natuurwandelingen op het programma, elk met een eigen thema.
Brandend actueel zijn de klimaatwandelingen. Op zondag 11 oktober en op zondag 15 november, om 14 uur, neemt gids Luc De Prycker je mee op sleeptouw. Tijdens een twee uur durende tocht vertelt hij je alles over de opwarming van de aarde en de impact daarvan op onze stranden. Terwijl je over de zeereepduinen struint, ontdek je hoe ze een unieke, natuurlijke bescherming vormen tegen de stijging van de zeespiegel.
Wil je hierna graag zelf iets ondernemen tegen de vervuiling van onze oceanen en de opwarming van het klimaat? Dan kan je op woensdag 4 november en op woensdag 23 december je handen uit de mouwen steken tijdens een heuse beach-clean-up. Samen met gidsen Rudy en Hilde maak je een deugddoende strandwandeling en verzamel je alle afval onderweg.
Wie interesse heeft voor al wat leeft onder water gaat gegarandeerd graag op pad met Luc David. Tijdens zijn strandwandelingen speurt hij naar tal van zeezoogdieren en toont hij z’n prachtige collectie natuurfoto’s. Ook de zeewierenwandelingen van Marjan Janssens zorgen voor heel wat verrassende ontmoetingen en boeiende weetjes. Gids Ingrid Jonckheere vertelt je dan weer meer over schelpdieren en hoe je die kan vinden op het strand, en voor vroege vogels is er op 10 oktober een ochtendwandeling in het spoor van de vergane glorie van de ‘duneboertjes’ en ‘strandjutters’.
Voor het volledige aanbod natuurwandelingen kan je terecht op de activiteitenkalender van Toerisme Koksijde- Oostduinkerke.
Praktisch
Dompel jij je graag volledig onder in de fauna en flora van onze kust? Schrijf je dan vooraf gratis in voor de wandeling van jouw keuze. Per wandeling is er een maximum van 10 deelnemers. Jouw plaatsje reserveren kan via mail naar duinenhuis@koksijde.be of telefonisch op het nummer 058/52 48 17. Breng behalve je stapschoenen zeker ook je mondmasker mee (niet verplicht voor kinderen tot 12 jaar) en vergeet niet te controleren waar de wandeling net van start gaat.
Bright summer colours make place for warm, winter hues that remind us of a rich and vibrant spice market.
October is here and so is the transition from summer to fall in our closets. Blending in with the current temperatures is all about wearing the right colours for BRAX. Bright summer colours make place for warm, winter hues that remind us of a rich and vibrant spice market. The coats of the season are functional and warm, so men can obtain that trendy, sporty look effortlessly.
Fresh seasoning
Reflecting the colourful impressions of a spicebazaar, walnut, chilli and amber now bring colour to the collection. Neutral nuances contrast with checks and ethnic fragments. Soft and pleasant materials such as velvet, jersey, cosy wool and flannel make individual pieces into favourites, combinable with different pieces.
The cropped puffer jacket and tops made of innovative yarns perfectly show off the new voluminous trousers with high waist and wide leg, paired with tied belts. Look of the moment: long wool coats with plain or bold prints.
Sporty structures
For men, we see the same touches of chili and walnut, combined with some fresh blue tones. Smart jackets and waistcoats, structured sweaters, as well as high functionality of materials bring the styles of the month to the outdoors.
Performance-strong parkers are transformed into smart looks with fine knitwear and chino, while zero down jackets present themselves with digitally printed wool looks, new stitching and a wide range of colours. In addition to the colours berry and cornflower, structures and new plait variations in knitwear are the eye-catchers of the month, while sporty troyers have the potential to become a favourite.
Pure Actives : Collistars best verkochte lijn met gerichte oplossingen voor specifieke huidbehoeften. Alle producten in deze lijn zijn samengesteld met huidvriendelijke, actieve ingrediënten om de huid mooi en gezond te houden. Naast specialiteiten met hyaluronzuur, glycolzuur, collageen en elastine, wordt Pure Actives nu uitgebreid met twee producten die zijn geformuleerd met het ingrediënt dat het beste verheldert en beschermt tegen celoxidatie, een van de belangrijkste oorzaken van huidveroudering: Vitamine C.
Dus hier zijn Vitamin C + Alpha- Arbutin drops en Vitamin C + Ferulic Acid Cream, twee specialiteiten die ‘s morgens en ‘s avonds gebruikt kunnen worden, op zichzelf of in combinatie met andere producten. Zoals alle formules in het Pure Actives assortiment, zijn de concentraties van de componenten optimaal gedoseerd om ervoor te zorgen dat ieder product volledig effectief is en om tegelijkertijd te garanderen dat het huidtolerant is, waardoor het risico op huidirritatie wordt geminimaliseerd. Benieuwd? We gaan wat dieper op de producten in.
VITAMIN C + ALPHA-ARBUTIN
De verhelderende antioxidant
Dit product bevat een exclusieve combinatie van ethylascorbinezuur en alfa-arbutine voor een optimale verhelderende werking. Alfa-arbutine voorkomt en beschermt de huid tegen pigmentatie. Vitamin C + Alpha-Arbutin is speciaal samengesteld op basis van water om optimale hydratatie van de huid te garanderen. Dit pure concentraat bevat enkel ingrediënten die nodig zijn om de huid optimaal te revitaliseren. Verder neutraliseert dit concentraat vrije radicalen in de huid, hierdoor wordt celoxidatie voorkomen. Ook houdt deze Pure Active de huid stevig en jong, door de aanmaak van collageen te stimuleren.
VITAMIN C - + FERULIC ACID CREAM
De verhelderende antioxidant
Vitamin C + Ferulic Acid Cream: een crème behandeling voor een stralende, gehydrateerde en gerevitaliseerde huid. De zuivere formule van ethylascorbinezuur wordt versterkt door de toevoeging van ferulazuur, een krachtig antioxidant. Vitamin C + Ferulic Acid Cream beschermt tegen celoxidatie veroorzaakt door vrije radicalen, het stimuleert de productie van collageen en helpt de afbraak ervan tegen te gaan waardoor de huid jong blijft. Met zijn olievrije textuur is de formule perfect voor alle huidtypen, inclusief de gevoelige huid.
DE NIEUWE PURE ACTIVES VITAMIN C PRODUCTEN ZIJN VERKRIJGBAAR VANAF OKTOBER 2020.
While for many of us, Halloween costumes is something we've been thinking about ever since the start of fall (spoiler: Tiger King-inspired looks will be a big thing this Halloween), for others, costumes are a big no-no. Luckily, you can also join in on Halloween without going all the way. With these fashion items, you'll look just as scary!
Black on black on black
If you want to keep it simple, black on black is always the solution. Intimidating, classy, yet a little scary. Go for a bat-inspired top, padded shoulders and a (faux) fur jacket for a chic Halloween look.
Leather
For a gothic-inspired look, invest in a leather piece like a leather jacket, shirt or dress. A full (faux-)leather outfit will immediately give you a matrix-chic look, while also being timeless pieces in daily life..
Halloween colours
The ultimate Halloween colours are of course red and orange. No need dressing up like a pumpkin though, just wear these fashionable pieces!
Lace details
Details are everything, especially when it comes to lingerie. A lace set will add a scary touch to any look, and no one will even know!
Scary shoes
These intimidating shoes will give every outfit that Halloween touch. These boots were made for (the) walking (dead)!
De iconische gele hoedendoos van Acqua di Parma brengt instant vreugde. De verpakking bewonderen, aanraken, het lint losknopen en ontdekken welke verrassing erachter schuilt ... Een ritueel dat telkens opnieuw sterke emoties losmaakt. Een perfecte Italiaanse droom. Dit unieke geschenk weerspiegelt de zonnige stijl en heldere elegantie van de wereld van Acqua di Parma.
Naast de hoedendozen zijn er ook geschenksets verkrijgbaar met een minimalistisch design en geschenkpapier in de drie iconische kleuren van het Huis: wit, zwart en geel. Ook de winkeltas in helder Parma-geel mag niet ontbreken bij het perfect geschenk.
Elk geschenk van Acqua di Parma geeft blijk van bedachtzaamheid, genegenheid en liefde. Voor een nog persoonlijkere toets kunnen het monogram van de gever en de initialen van de persoon voor wie het geschenk bestemd is met een geraffineerde gouden brandstempel aangebracht worden op de geschenkset en het tasje, of gegraveerd worden op een label naar keuze.
Ook de parfumflesjes en bijbehorende dop of de glazen kaarsenhouders van de Home Collection kunnen gepersonaliseerd worden met een handgemaakte gravure. Laat onze vakmensen ter plaatse initialen, een zin of een naam graveren, en aanschouw het bijzonder moment waarop ze gehuld in witte handschoenen met de grootste zorgvuldigheid de gewenste boodschap aanbrengen.
De prachtige geschenken van Acqua di Parma combineren vakmanschap, technologie en elegantie tot een onvergetelijk cadeau in de typische Italiaanse stijl van het Huis.
Kabelbaanarchitectuur in Zuid-Tirol ! Ga je kabelbaanhoppen in Zuid-Tirol? Leg de lat dan gerust hoog want de regio telt tal van hypermoderne zetelliften die een ware streling zijn voor het oog. Met hun eigentijdse look geven ze het landschap een extra touch. Zodra deze architecturale hoogstandjes uit de startblokken schieten, zorgen ze voor een geweldige beleving, dwars door magistrale bergketens.
König Laurin
In het skigebied Carezza Dolomites stond de lokale architect Werner Tscholl wel voor een erg grote uitdaging: een nieuwe kabellift bouwen met een bijna onzichtbaar station. Of dat hem is gelukt? Zeer zeker! De aankomende gondels lopen er recht in de rotsachtige bergwand, alsof ze er in verdwijnen, om er dan een paar meter verderop bijna magisch terug uit te verschijnen. Ook in snelheid moet König Lauren niet onderdoen: de kabellift transporteert, vanaf deze winter, elk uur tot 2.400 mensen en dat over een afstand van 1.814 meter.
Waar naartoe: König Lauren neemt je vanaf december mee van de Frommer Alm naar de Cologne Hut, op een hoogteverschil van meer dan een halve kilometer. Volgens legendes leefde Koning Laurin ooit in dit Rose Garden gebergte, waar hij leider was van een groep dwergen. Ze groeven zich een weg in de berg, op zoek naar juwelen en edelstenen. Onder de grond zou Laurin een oogverblindend paleis uit kwarts hebben gebouwd. Een prachtige lokale sage waar architect Tscholl met z’n kabellift duidelijk naar knipoogt.
Olang I & II
De kabellift die het meest tot de verbeelding spreekt, is ongetwijfeld Olang I & II. Vanuit een futuristisch, spierwit paviljoen begint je tocht door het Plan de Corones/Kronplatz skigebied. Strakke, witte cabines vervoeren elk maximaal tien personen en dat aan een strak tempo: elk uur kan deze zetellift wel 3.900 mensen aan. Het eerste gedeelte van de tocht, Olang I, bewijst meteen hoe vooruitstrevend het project is. In minder dan 9 minuten leg je maar liefst 3.026 meter af, over een hoogteverschil van net geen kilometer. Indrukwekkend! Dit gloednieuwe architectonisch hoogstandje is ontworpen door Ing. Cornelius Schlotthauer, voormalig Senior Associate bij Zaha Hadid Architects.
Waar naartoe: het geweldig mooie beginstation van Olang I & II vind je in de vallei Pusteria/Pustertal. Olang I brengt je naar het al even oogstrelende middelste station, op 2.069 meter boven de zeespiegel. Olang II klimt daarna nog tot een hoogte van 2.275 meter, tot je aan het derde station komt op de top van de Kronplatz berg. Deze prachtige piek is vooral geliefd bij skiërs en snowboarders die er vaak halsbrekende stunts uitproberen.
Helmjet Sexten
Middenin het populaire skigebied Tre Cime/Drei Zinnen, in het Dolomietengebergte, bots je op de trots van Zuid-Tirol: de nagelnieuwe kabelbaan Helmjet Sexten. De comfortabele, donkere glazen cabines traden dit jaar voor het eerst in werking en bieden elk plaats aan tien personen. Dit technologisch hoogstandje kan elk uur tot wel 3.000 skiërs en wandelaars transporteren. Voor wie houdt van dat tikkeltje meer zijn er maar liefst 58 ‘luxury symphony cabins’ waarin je jezelf in nog aangenamere zitjes een weg naar boven baant.
Het nieuwe liftsysteem is het laatste puzzelstukje om van het 3 Zinnen Dolomites gebied een volwaardig ski resort te maken. Slechts zes jaar geleden bestond het gebied nog maar uit 50 kilometer aan pistes op twee bergen. Nu zijn er vijf bergen verbonden, met 115 kilometer aan pistes, 31 moderne gondels en liften.
Waar naartoe: Helmjet Sexten mag dan wel een attractie zijn op zichzelf, z’n eindbestemming is dat zeker ook. Deze zetellift voert je naar de top van Monte Elmo waar prachtige vergezichten eindeloos lijken. Deze berg is dan ook erg populair bij hikers en paragliders. Wist je trouwens dat Monte Elmo al in 1981 een eigen kabelbaan had? Ook toen was het een uiterst modern exemplaar waar de hele regio naar opkeek.