Inhoud blog
  • Ibiza-sneakers van SJ
  • Swatch holiday collection
  • Kiabi start met eigen interieurmerk
  • Claes retail group
  • Winter Efteling vol betovering
  • Design vakantieverblijf :.
  • Ontwerp jouw droomkeuken,
  • Let it snow
  • Interhome breidt uit aan Noordzee
  • Evenement Kerstmis Avontuur
  • Op naar de feestdagen met V-Tech
  • 5 tips om de Memphis stijl in huis (en je kleerkast) te halen
  • Home stories winter 2024
  • Het efect van schermtijd bij jonge kinderen:
  • Tsuyosa Kiniro: een nieuw icoon
  • Fresh 'n rebel
  • Kerstmis in de winterserre
  • Nieuwe Flik Flak collectie: Mystic Land
  • A Walkie Talkie Christmas
  • Chocoladehuis Boon Hasselt
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    wozani
    restaurants
    16-08-2019
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Spirit: free to dream

    Chantelle AW19

    Spirit - Chantelle's newest addition to the collection - embodies the theme of balance and tranquility that run through the AW 2019 campaign. Combining soft layers of lace with striking design, Spirit offers every day comfort for every dreamers.

    The Spirit line displays a modern and trendy look through more sheerness and lightness, with a typical Chantelle touch and a strong yet timeless motif. Other characteristics are invisibility thanks to flat fabrics, extensibility and softness for improved comfort. The eyecather of the collection, Chantelle's 'Spirit' plunge bra, enhances your cleavage in a really gorgeous, natural way. Decorated with stretch-lace and tulle trims, it has spacer-style underwired cups, which are lightly padded to allow your skin to breathe. The embellished bridge has a panel of sheer tulle to reveal just a hint of skin.









    16-08-2019 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Own yout colour: luxury merino & extra fine coton

    BRAX Feel Good FW19

    Own your colour is the motto of this casual, radiant pullover with painstakingly applied details, such as the slit at the side or the embroidered tuck in the middle of the back. But its inner qualities are also impressive, since the merino wool mix has a thermoregulatory effect. Thanks to their smoots surface and radiant colour, the merino styles of the newly developed "Feel Luxury" focal theme can be combined both casually and for smarter occasions.

    The pieces in the collection, which of course incorporate the raw material merino, offer a high level of comfort for the wearer as they feel pleasant and non-scratchy on the skin. The merino items are 100% cottolined, which makes them particularly suitable for those with allergies or sensitive skin. Quality details and a broad range of forms make the BRAX merino pieces of FW19 easy to combine with other items.

    Pure cashmere

    This extraordinary soft and pure material is true indulgence. Cashmere, extracted from the fluffy hair of the cashmere goat, isn't considered a luxury for nothing. Soft and delicate to wear, light on the skin and wonderfully warming, a simple cashmere sweater belongs in every autumn wardrobe and enhances it effortlessly. The casmere cosmos at BRAX combines this refined quality with a relaxed everyday silhouette, and a soft palette of colours from rose to creamy white. Lovingly added extras such as the patch pocket and the cut stand-up collar make this pullover a hit in autumn.











    16-08-2019 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    15-08-2019
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.School is cool.: onder dit bureau schuif je met plezier je voetjes

    » Het nieuwe schooljaar is in aantocht - » Vergt heel wat voorbereiding en organisatie - » hülsta's MEGA-DESIGN bureau is hét ultieme manusje-van-alles

    Het nieuwe schooljaar komt eraan en dat gaat gepaard met heel wat organisatie. Dankzij het MEGA-DESIGN bureau van hülsta sla je twee vliegen in één klap: administratie aan de ene kant, bureauruimte aan de andere. Zelfs de meest koppige student zal zich met plezier aan dit bureau installeren om zijn/haar huiswerk te maken.

    Alles-in-één

    Het handige alles-in-één ontwerp maakt het mogelijk om je administratie en benodigdheden overzichtelijk te organiseren, terwijl je aan hetzelfde meubel comfortabel kan werken. De hele MEGA-DESIGN collectie is overigens super flexibel en af te stemmen naar wens. Hangend, staand, licht/donker hout, een kleurtje, ... You name it, MEGA-DESIGN maakt het mogelijk.

    Kabel management

    Dankzij de subtiele uitsnijding achterin het bureau kan je aan kabel management doen. Clean desk, clean mind: door simpelweg alle kabels en laders door de uitsnijding te trekken, zijn ze handig opgeborgen en meteen ook mooi uit zicht.

    Hülsta is zonder twijfel het bekendste Duitse meubelmerk en staat vooral bekend om innovatieve inrichtingsconcepten voor woonkamers, slaapkamers, eetkamers en meubels met ingewerkte soundsystemen. Het succesverhaal begon in 1940 toen Alois Hüls een meubelmakerij startte. Zoon Karl nam in 1960 het bedrijf van zijn vader over, en het ooit zo kleine bedrijfje werd hülsta, een wereldbekend meubelmerk. Bij alle hülsta-ontwerpen wordt op elk detail gelet. Niet alleen het mooie design staat centraal, ook de functionaliteit is belangrijk. Het bedrijf garandeert altijd hoge kwaliteit en exclusief design made in Germany. www.hulsta.com







    15-08-2019 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Ik mis mijn fancy hotelbed !
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    En die jetlag gooit ook zand in je ogen. Met deze tips slaap je thuis ook weer zoals op vakantie!

    Is het dat koele zeebriesje? Die perfect ingerichte, Instagrammable hotelkamer? Die voldoening na een intensieve hike? Op vakantie slapen we vaak beter dan thuis. De combinatie van een fijn bed, een overaanbod aan heerlijke vakantieprikkels en even die werkzorgen vergeten, doet ons sneller in dromenland belanden dan we denken.

    Wat is de desillusie des te groter als we thuis weer die koffers moeten uitpakken, weer aan de slag moeten (elke dag Sunday blues), Mr.Jetlag op de deur komt kloppen en we tot overmaat van ramp helemaal niet meer in slaap kunnen vallen.

    Zoete dromen kunnen we je niet garanderen, maar met Sleeplife helpen we je graag op weg naar een goede nachtrust. Alsof je weer in dat 5 sterren hotel bent...

    1. Misschien is het tijd voor een nieuw bed?

    De kans is groot dat het bed van je luxehotel zo lekker ligt omdat deze regelmatig worden gecheckt op slijtage etc. Misschien slaap je thuis niet zo goed, omdat je nood hebt aan een nieuwe matras. Onbewust associeer je slapeloosheid met jouw bed. Wakker worden in een nieuw bed, brengt dat vakantiegevoel helemaal terug. Check dus nu je lattenbodem of boxspring, vervang matras en kussens en vooral, kies een slaapsysteem dat bij jouw lichaam past!

    2. Investeer eindelijk eens in een zomerdekbed

    Lig jij, net als de meeste mensen, het hele jaar door onder het hetzelfde warme dekbed? Dan kan je in de zomer wellicht de slaap niet vatten. Vervang je dikke dons eens door een zomerdekbed. Je zal merken dat je een pak beter slaapt. Op vakantie slaap je toch ook niet onder een winterdons? Zorg wel dat je altijd iets over je heen hebt. Zelfs tijdens een bloedhete zomernacht. Doordat je transpireert ‘s nachts, zou je wel eens té koud kunnen krijgen.

    3. Tijd voor een make-over

    Die schelpjes op je nachtkastje, dat pittoresk schilderijtje aan de muur en die dromerige dreamcatcher aan het plafond. Wat was die lodge toch gezellig.

    Maak van je slaapkamer een plek waar niets moet en alles mag. Net als op reis. Een nieuwe omgeving met een andere, rustige inrichting, kalmerende kleuren en nieuw bedlinnen met een originele print. En als er plek is: verplaats je bed eens! Wedden dat je nog beter slaapt dan op vakantie?

    4. Pas die jetlagtips ook toe als je weer naar huis keert

    Als je van west naar oost reist, doe je er goed aan een paar dagen voordien eerder te gaan slapen en vroeger op te staan. Een zonnebril of slaapmaskertje helpen ook om de aanmaak van melatonine te stimuleren. Als je van oost naar west vliegt, geldt het omgekeerde. Ga op voorhand wat later slapen en sta een beetje later op. Probeer dit ook toe te passen die laatste dagen van de vakantie. You will thank us later!

    En als dat niet helpt:

    • Als je naar het oosten reist, is het verstandiger om een gezonde portie koolhydraten zoals fruit, aardappels, pasta of rijst te eten. . Reis je naar het westen? Dan kan je beter proteïnes als vis, eieren en melkproducten nuttigen. Die zorgen dat je fit en wakker blijft.
    • Vergeet ook je oordopjes of slaapmasker niet!
    • En last but not least en dat geldt voor elke goede nachtrust; koffie en alcohol zijn een big no no. Koffie houdt je wel wakker, maar alcohol verstoort je REM-slaap. Beide drogen je lichaam trouwens uit, wat darmklachten veroorzaakt. Je houdt het daarom best bij een goed glas water. Schol!

    15-08-2019 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    14-08-2019
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Verfoop caravans en motorhomes stijgt opnieuw dit jaar
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Belgen blijven investeren in een caravan of motorhome. Kamperen met de caravan of motorhome blijkt ook deze zomer opnieuw een populaire vorm van vakantie. Dat blijkt uit het aantal inschrijvingen van nieuwe caravans en motorhomes in het eerste halfjaar van 2019. De verkoop van nieuwe caravans steeg met 2,83 procent en die van nieuwe motorhomes met maar liefst 10,75 procent in vergelijking met het eerste semester van vorig jaar. De voornaamste redenen van de stijging zijn de aantrekkelijke prijs en de vele voordelen van deze manier van reizen.

    Tijdens de eerste zes maanden van 2019 is de verkoop van nieuwe caravans gestegen met 2,83 procent: van januari tot en met juli van dit jaar werden er 837 nieuwe voertuigen verkocht, vorig jaar waren dat er 814. Bij de motorhomes is de stijging groter: tijdens de eerste zes maanden van dit jaar zijn er 3235 nieuwe voertuigen verkocht, tegenover 2921 in het eerste semester vorig jaar.

    Vele voordelen

    De BCCMA (Belgian Caravan-Camping and Motorhome Association), organisator van de beurs Mobicar, wijdt deze gunstige cijfers aan het gemak dat het reizen met de motorhome en caravan biedt. “Je moet minder plannen en je kunt eens even echt weg zijn”, vertelt Bart Decuyper, voorzitter van de BCCMA. “Mensen die een caravan of motorhome kopen, zijn op zoek naar vrijheid en reizen vaak naar de natuur, waar ze helemaal tot rust kunnen komen.”

    Maar dat is niet het enige voordeel. Fabrikanten van caravans en motorhomes passen zich aan de vraag van de klant aan. Zo is te zien dat reizigers graag hun motorhome of caravan het hele jaar door gebruiken, wat de laatste jaren resulteert in voertuigen met grotere zitruimtes; comfortabel genoeg bij goed én slecht weer. Ook compactere modellen zijn bij zowel caravans als motorhomes zeer gewild: we vertrekken niet enkel tijdens de lange zomervakantie, maar gaan graag al eens een weekend weg, of gewoon op daguitstap. Bij de motorhomes vervangen de kleine modellen zelfs vaak de gezinswagen: kampeerbusjes of vans zijn ideaal voor dagelijks vervoer in combinatie met vakanties.

    De aantrekkelijke prijs van caravans en motorhomes speelt een rol in de populariteit. Gemiddeld betaal je voor een nieuwe motorhome tussen de 50.000 en de 62.000 euro, afhankelijk van de opties waarmee het voertuig is uitgerust. Een nieuwe caravan heb je vanaf 20.000 euro.

    Mobicar’19, van 3 tot en met 7 oktober in Brussels Expo

    Mobicar, de beurs voor caravans en motorhomes, zet dit jaar voor de 57ste keer deze populaire manier van reizen in de kijker. De exposanten stellen er zo’n 700 modellen caravans en motorhomes voor, maar ook de nodige accessoires en diensten. Mobicar steekt dit jaar in een nieuw jasje, met een nieuw logo en een frissere look.  

    De beurs breidt dit jaar uit en neemt nu naast paleizen 6, 7, 9 en 11 ook de Patio van Brussels Expo in. De beurs blijft opgedeeld in drie zones: een zone voor motorhomes, één voor caravans en één voor accessoires, diensten en stacaravans. Ook zal tijdens de beurs opnieuw de Caravan en de Motorhome van het Jaar worden verkozen. Bezoekers kunnen er net zoals vorig jaar een testrit maken met een motorhome, met of zonder chauffeur, tussen Brussels Expo en het Atomium. Liefhebbers die met hun eigen caravan of motorhome naar de beurs komen, kunnen parkeren op de overnachtingszone. De kleinste bezoekers kunnen zich amuseren met een tekenwedstrijd en een klimmuur.

     

     

    14-08-2019 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Waarom er geen massatoerisme is op La Palma

    Je houdt van natuurschoon en van een rustig vakantieritme, van een veilige bestemming waar je al het moois, zelfs het strand, zowat voor jou alleen hebt. We geven je 7 redenen waarom het eiland La Palma in de Canarische Eilanden je favoriete eiland zal worden.

    Steeds meer mensen gaan op reis en dat zorgt voor grote toeristenconcentraties. Toch zijn er bestemmingen die ontsnappen aan het massatoerisme, rustige plaatsen die hun authenticiteit bewaren. La Palma is nog écht authentiek en de bezoeker wordt helemaal opgenomen in een zalig eilandritme.

    Hierbij 7 redenen waarom er geen massatoerisme is op La Palma:

    1. In La Palma is er maar één MC Donalds. Dat zegt genoeg. Op het eiland ga je voor lekker en ongecompliceerd eten, met een goed glas wijn, voor weinig geld, in toffe restaurantjes, familie gerund. Bij heerlijke visgerechten of lekkere kazen krijg je als extra een adembenemend uitzicht op zee of op de wijngaarden.
    2. Op La Palma is er maar één All Inclusive hotel. Ook dat zegt genoeg. Logeren doe je in kleine hotels of in casitas rurales, sympathieke accommodaties met een authentiek karakter. Daar zitten echte pareltjes bij, met een ongelofelijke sfeer.
    3. Het hele eiland is benoemd tot UNESCO Biosphere Reserve. Het landschap is afwisselend met vulkanen, kliffen, bossen en groene oases. La Palma is een sprookjesachtig mini-continent.
    4. Er zijn bijna geen disco’s en het nachtleven is rustig en stil, net als het leven zelf. Op het hele eiland vindt je slechts twee charmante toeristische centra. De musea kan je zo bezoeken zonder dat je op voorhand tickets moet kopen of moet aanschuiven om binnen te geraken.
    5. Geen sprake van drukte op La Palma want dit is een eiland zonder files, zonder snelwegen en zonder parkeerproblemen. Op La Palma toer je ontspannen rond met je huurauto langs vrijwel verlaten landwegen.
    6. La Palma is ook gekend als het wandeleiland. Er zijn maar liefst 1000km aan bewegwijzerde wandelpaden en elk stukje van het eiland is anders. Kies voor een kliffenwandeling, een tropisch laurierbos, de route langs de drakenbloedbomen of op de slapende vulkaan. Je kan uren wandelen zonder iemand tegen te komen.
    7. Op La Palma vind je nog stranden waar je helemaal alleen kan tot rust komen, zoals Playa Nueva favoriet bij de surfers. Of Playa de El Faro, een zwart vulkanisch strand omringd door indrukwekkende kliffen en twee vuurtorens. Misschien wel het mooiste en meest verlaten strand is Playa de Nogales, hier vind je alles wat het Isla Bonita te bieden heeft: bergen, wandelpaden, lava, oceaan en groen, veel groen.

    Een vakantie op La Palma is ideaal als je er even tussenuit moet, ver weg van alle drukte, stress en de klok die tikt.

    La Palma is het meest noordwestelijk gelegen eiland van de 7 Canarische eilanden. Het is een unieke vakantiebestemming door zijn veelzijdige en adembenemende natuur en het ongerepte vulkaanlandschap. Het eiland is een paradijs voor wandelaars en avonturiers die er graag op uit trekken. Ook voor reizigers die op zoek zijn naar rust, is het eiland een echte aanrader: massatoerisme is er nog niet doorgedrongen. Meer info: www.visitlapalma.es

    Copyright foto's ©La Palma Tourist Board

     

     

     







    14-08-2019 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    13-08-2019
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Door de wind, door de regen ...

    Gek genoeg vieren we Happy Rain Day op 29 juli tijdens de heetste maanden van het jaar. Een beetje verkoeling met een frisse plensbui is dan uiteraard meer dan welkom, maar voor het betere Belgische regenweertje denken we toch eerder aan de herfst. Nog niet klaar voor het najaar? Geen nood, deze coole windbreakers en regenjasjes verzachten de pijn en houden je lekker warm en droog.

    Een topper tegen weer en wind die niet in je kast mag ontbreken is de parka van O'Neill x Gore-Tex®. Deze samenwerking combineert de technische kwaliteiten van de Gore-Tex® technologie met de duurzame missie van O'Neill. Gore-Tex® materiaal is waterproof, ademend en gemaakt om mee te blijven gaan. O'Neill voegt daar de nieuwe PFC-vrije Durable Water Repellent behandeling en textiel van gerecycleerde materialen aan toe. Gore-Tex werd voor FW19 zowel in lifestyle jassen als ski outfits voor mannen en vrouwen geïntegreerd.







    13-08-2019 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Trend- Into the woods

    Doesn’t fall just make you hanker for camping trips and long hikes? Breathing in the fresh air, enjoying nature’s beauty, spending quality time with the family, cosy bonfires, … you get the drift! Fall is great, but it’s not always as glorious as it may sound. Rain, mud, bugs, and let’s not forget about the little ones repeating the most aggravating sentence - Are we there yet? – every other step they take. Let's get the scoop on how to prepare yourself and your family for a fun time out in the woods.

    For him

    Better bundle up before going out. A good jacket, sweater, and - for the full fall experience - a lumberjack shirt, are necessities when leaving the house. Throw in some sturdy, comfortable shoes that can handle a little dirt and you're almost good to go. Last but not least, grab your backpack and stack up on snacks and water to spike those energy levels throughout the day.

    For her

    Depending on the weather your outfit can either go one of two ways. Get ready to tackle the cold with a waterresistant windbreaker or enjoy the chilly fall breeze in your fashionable teddy coat. Whichever option you end up chosing, you can never go wrong by combining it with a plaid button-up shirt.

    For the kids

    Besides dressing your mini-me's weather appropriately, we only have one tip left: Don't forget the stroller, or you might end up carrying the kids back home.







    13-08-2019 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Rituals brridt tienercollectie uit met nieuwe 'fun' producten

    Life is meant to be fun, not serious. You are meant to be real, not perfect.

    The Ritual of Holi, de collectie bad- en beautyproducten van Rituals speciaal voor tieners, zorgt voor plezier, liefde en holi awesomeness. De collectie breidt uit met drie nieuwe funky producten, die samen met de ‘Board of Teens’ van Rituals zijn ontwikkeld: Playable Shower Foam, Incredi-lash Mascara en Small Giftset. De nieuwkomers binnen The Ritual of Holi-collectie maken een feest van je dagelijkse routine.

    EEN FEEST VOOR JE OGEN

    Je ogen gaan stralen met de nieuwe Incredi-lash Mascara die zorgt voor een jaloersmakende look. Het geeft je wimpers langdurig volume. Bovendien is de mascara parfumvrij en dus geschikt voor iedereen.

    KNEEDBAAR DOUCHESCHUIM

    De nieuwe, spannende FOAM FIESTA – Playable Shower Foam creëert wolken van doucheschuim om mee te spelen. Het schuim groeit zodra het op de hand wordt aangebracht. Je kunt het een vorm geven, erin knijpen of ermee gooien; voor extra plezier onder de douche. Tenslotte breng je het aan op de natte huid. Het schuim reinigt de huid en maakt het zijdezacht. Het feest is dan nog niet voorbij, dankzij de geur van kalmerende flamingobloem en sprankelende roze grapefruit die je na het douchen nog ruikt.

    De PLAYFUL SMALL TREAT – Small Giftset is het ultieme, zoete cadeau om een vriendin mee te verrassen. Deze giftset bevat de Playable Shower Foam (50 ml) en de Crackling Body Mousse (50 ml).

    COLOUR YOUR WORLD WITH LOVE

    #holiawesome #theritualofholi

    De nieuwe producten van The Ritual of Holi zijn verkrijgbaar in de Rituals winkels en op RITUALS.com.

     

     

     





    13-08-2019 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    12-08-2019
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Working from home made easy with tips!

    National Work From Home Day - 19 September 2019

    Ah the perks of working from home! Nobody cares about your bad hair day, the office phone is non existent, no loud colleagues - #sorrynotsorry - and last but not least: pyjamas all day every daaaaaay! Wait, what?!

    You know that's not a good idea. Working from home is the dream situation for millions of workers, but sometimes it can be hard to focus on the main goal: actually working ;)

    To make sure you embrace the freedom of remote work with the right attitude we have compiled our favorite #workfromhome tips.

    1.Go to bed on time the day before :

    "I'm gonna party like it's 1999", on a Thursdaaaay! That's a big nono. Go to bed on time like on any other day and don't forget to set the alarm. Structure is key!

    2. Create a clean but personal work space :

    Is there a clean desk policy at work? At home you have the liberty to pimp up your desk with some flowers, a personal photo and maybe even some Hello Kitty post-its. Do make sure you invest in enough storage room to keep things organized. And make sure that you keep away from personal stuff like bills and gossip magazines. Investigating Lady Gaga's love life is only on your after work to-do-list!

    3. Insert a make-up free day and take care of your skin :

    Unless you have scheduled a Skype call with a client, you can spend the whole day make-up free. Take care of your skin and try out a new beauty product. You don't have to spend an hour in the car to go to work, so take this moment to invest in a facial mask or a scrub.

    4. Tone your body while typing :

    Try on a massage sports tights. The high-tech power fabric texture with 3D raised dots massages and tones the tissue and muscles. Comfy and cute to wear at home and ideal for a quick midday run. No more excuses!

    5. Wear comfy clothes but get out of those pyjamas :

    As much as you love your 'Don't mess with me' dress and killer heels combo, it is now the perfect moment to give your body some rest. Do however avoid to wear pyjamas. It will remind you too much of bed and you will want to take naps every 5 minutes. Comfy chic is the way the go. Thank god that athleisure has become a wardrobe basic and is even suitable for those mini errands to the store or a quick lunch break.

    6. Don't forget to take a break!

    Oh my god. You are WORKING IT from home. Totally in the flow. No social pressure, just you and your press release! And then all of a sudden: writer's block. How did that happen?

    Don't forget to take a break! Go out for lunch, or go for a walk. Indulge in a fancy cafe latte.

    Ok and if you really want to read upon Gaga's love life: take the magazine to another room and come back in 30 minutes... Promised right?!

     

     

     













    12-08-2019 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.When burnt orange meets indigo blue: fireworks!

    Fall '19

    L'Histoire de Louise is making it's way into the transition of seasons with two trendy shades impeccably complementing eachother : burnt orange and an indigo blue emphasising its understatedly energetic effect.

    Burnt orange is 2019’s response to 2018’s rust trend. Where rust skews deep and passionate, burnt orange skews bright and energetic. The yellow balances the tone in a way that makes burnt orange statement-making where rust feels neutral, and exciting where rust feels comforting. Rust helps us transition into fall’s coldest months by filling our brains with endless ideas for staying cozy-cute this season.

    Where burnt orange skews bright and energetic, indigo blue is perceived as a mysterious, serious, and globally appealing color. Shades of blue never go out of fashion and this season, we're loving indigo—a bold, bright blue with just a hint of purple. Reminiscent of denim, this deep hue can easily be paired with crisp white, vibrant yellow and of course burnt orange.

     







    12-08-2019 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.When burnt orange meets indigo blue: fireworks!

    Fall '19

    L'Histoire de Louise is making it's way into the transition of seasons with two trendy shades impeccably complementing eachother : burnt orange and an indigo blue emphasising its understatedly energetic effect.

    Burnt orange is 2019’s response to 2018’s rust trend. Where rust skews deep and passionate, burnt orange skews bright and energetic. The yellow balances the tone in a way that makes burnt orange statement-making where rust feels neutral, and exciting where rust feels comforting. Rust helps us transition into fall’s coldest months by filling our brains with endless ideas for staying cozy-cute this season.

    Where burnt orange skews bright and energetic, indigo blue is perceived as a mysterious, serious, and globally appealing color. Shades of blue never go out of fashion and this season, we're loving indigo—a bold, bright blue with just a hint of purple. Reminiscent of denim, this deep hue can easily be paired with crisp white, vibrant yellow and of course burnt orange.

     







    12-08-2019 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    11-08-2019
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Back tobusiness with Betty Barclay

    Whoever says women don't have super powers, has never seen them juggle kids, work and the entire household by themselves. September does not only mark the end of summer, but also the start of new, hectic beginnings. Bye bye out of offices, hello deadlines.

    The secret of getting ahead is getting started. – Mark Twain

    Get your power suit on and get ready to tackle the day. Breakfast doesn't serve itself and the kids don't teleport to school. Work doesn't start when you enter the office, but at the moment you wake up. Worrying about what to wear doesn't quite fit in this tight time schedule, so let us give you a helping hand. Betty Barclay's fall fashion offers a fierce female look for every business woman among us. Be a stylish superhero, at work and at home.  









    11-08-2019 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Boots are on and they won't get off this winter

    The boot trends as seen on Fashion Week

    Right now, you probably can not imagine to wear anything else than just a light pair of flip flops but believe it or not, we need to talk about some boots right now.

    First topic today: the lug-soled boot. We have seen them on the catwalk in Milan, London and New York, from Tods to Bottega Veneta. In Chelsea style or all last up and a sole in rubber or solid leather. Whether you are wearing them because you want to be with the latest fashion trend or just to keep your feet dry, lug-soled boots are a must-have for this season.

    Second, the cowboy boot: seen on the runway of Louis Vuitton, Versace in Milan, ... This boot is the new standaard in your closet.

    To topped it all off: A trend that is still on for this season and spotted on every corner in Paris. The Bourgeois boot. You will find this over-the-knee boot in every color, heel height, style, ... No doubt it will end in your closet soon.

    What's for sure? This winter you won't be having cold feet in any of these gorgeous boots.









    11-08-2019 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    10-08-2019
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Escape to a secret garden

    BRAX Feel Good FW19

    Escape the everyday life! From a zen garden where Japanese cherry trees thrive, to a house in the countryside, hidden parks can offer urban escapes, a wealth of trivia about a city's history and a curious diversity of flora and fauna. But, especially when discussing tucked-away gardens, romance and beauty certainly come to mind.

    Inspired by a Parisian secret garden, BRAX's fall/winter collection features khaki and a lustrous kiwi creating the antithesis to feminine pink tones. Key pieces such as a textured knitted sweater with floral motifs made from sequins, or a blouse in a bold raspberry pink are bold fashion statements for a modern, everyday look.

    Striking contrast provide the basis for strong fashion statements. Houndstooth contrasts with floral elements, raspberry pink with khaki and kiwi. The collection is complemented by a range of trousers in fabrics from superstretch cotton to athleisure jersey.









    10-08-2019 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    09-08-2019
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.SNOBE FW19

    De ‘hardleerse’ Paris Malungu en Mélissa Deffense zijn hun modeavontuur gestart met het customizen van bikerjasjes. Sindsdien breiden ze hun collecties steeds meer uit. Er komen voortdurend nieuwe leren items bij, gebaseerd op hun eigen menselijke ervaringen. Hun creaties zijn immers een afspiegeling van het leven dat ze leiden. Voor Paris hebben ze bijvoorbeeld alles te maken met de familiegeschiedenis. De nieuwe autumn / winter, die ze “1080” doopten, ligt in het verlengde van de vorige. “Je t’aime d’amour, mourir d’amour” was namelijk evengoed geïnspireerd op de urban esthetics van zijn jeugd in de Noordwijk van Brussel.

    Met deze collectie van leren jurken in jeanslook, hemdjasjes en joggingbroeken in soepel leer, gefotografeerd in de metro in Molenbeek, roept Paris Malungu een beeld op van zijn soms woelige kindertijd met zijn moeder en tantes, die zich afspeelde tussen metrostation Zwarte Vijvers en het beruchte Weststation.

    Bepaalde gebeurtenissen, die voor sommigen niet meer zijn dan een fait divers, waren voor de designer een coming of age die zijn verdere leven zou bepalen. Zelfs de kleuren van de collectie putten hun energie – en melancholie – uit het oranje van de muren van sommige metrostations.

    Paris Malungu neemt graag de metro in Brussel. Hij haalt er ideeën uit de streetwear die hij opmerkt, de smeltkroes van gemeenschappen, de mode uit de hele wereld… Vogue X-Weststation of Paris Haute Couture in Molenbeek dus, in zekere zin.

    Snobe evolueert snel, maar houdt de voetjes stevig op de grond. Het jonge modehuis werkt dan ook steeds professioneler. Mélissa en Paris steken al hun energie in hun 100% Brusselse modemerk. Ze maken couture van topkwaliteit.

    SNOBE - Belgian designer - www.snobe.be







    09-08-2019 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    08-08-2019
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Costa Cruises: ceremonieel skijden van de eerste staalplaat Costa Toscana
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    COSTA CRUISES : ceremonieel snijden van de eerste staalplaat van de COSTA TOSCANA, tweede LNG schip van Costa

     

    Op de Meyer Turku scheepswerf is de bouw van Costa Toscana gestart. Ondertussen is men op het zusterschip Costa Smeralda met de finale afwerking van het interieur begonnen. De twee vlaggenschepen zullen vloeibaar aardgas (LNG) als brandstof gebruiken. Van alle fossiel brandstoffen is LNG de schoonste. De Costagroep is de eerste cruiserederij om deze technologie toe te passen.

    Het interieurdesign van Costa Smeralda (oktober 2019) en Costa Toscana (oktober 2021) is gebaseerd op “het beste wat Italië te bieden heeft”.

    Op de Meyer Turku werf in Finland werd het eerste staal gesneden van de Costa Toscana, het volgende nieuwe schip voor Costa Cruises. Costa is een Italiaanse cruiserederij die tot de grootste cruisegroep ter wereld behoort, Carnival Corporation & plc.

    Costa Toscana is het zusterschip van Costa Smeralda. De Costa Smeralda zal in oktober de werf verlaten. Beide schepen worden zowel op zee als in de havens aangedreven door LNG. Liquified Natural Gas, of kortweg vloeibaar aardgas, is momenteel de zuiverste fossiele brandstof.

    Het gebruik van LNG is een belangrijke stap in de weg naar een zo laag mogelijke impact op het milieu. Wat zijn de voordelen? •    Geen uitstoot van zwaveldioxide - • Bijna geen uitstoot van fijn stof (een reductie tussen de 95% en 100%) - •     85% minder uitstoot van stikstofoxide - • 20% minder uitstoot van CO2

    Het vloeibaar aardgas wordt gestockeerd in speciale brandstoftanks in de buik van het schip. Met het gas worden generatoren aangedreven. Het is als een kleine elektriciteitscentrale die stroom levert aan een kleine, drijvende stad. Ook de motoren zijn elektrisch.

    De investering past in het strategisch plan van de Carnival moedergroep, om de koolstofvoetafdruk drastisch te verminderen. In 2018 slaagde de rederijgroep al om 27,6% minder uitstoot te realiseren. Dat is een pak vroeger dan de doelstelling om tegen 2020 een kwart minder CO2 uit te stoten.

    De twee schepen passen in het investeringsplan van de Costa Groep, waartoe zowel de merken Costa als Aida behoren. In totaal zijn er zeven nieuwe schepen besteld, een investering van zes miljard euro. Het zevende schip komt in de vaart in 2023.

    Reeds geleverd zijn AIDAnova, het allereerste LNG-cruiseschip ter wereld, en Costa Venezia (februari 2019).

    Quotes van Neil Palomba, de President van Costa Cruises: “Het ceremoniële snijden van de eerste staalplaat van Costa Toscana is een nieuwe stap in ons duurzaamheidsplan. Met LNG spelen we een belangrijke pioniersrol, als onderdeel van een milieustrategie. Hiermee betreden we een nieuw tijdperk met uitstootvriendelijke brandstoffen, uiteraard zonder afbreuk te doen aan onze veiligheidspolitiek. Een pionier zijn is niet eenvoudig. Vooral op gebied van LNG-bevoorrading moet er nog veel werk verricht worden.”

    Design

    Het design van Costa Smeralda en Costa Toscana is gebaseerd op het beste wat Italië te bieden heeft. Beide schepen werden ook genoemd naar de twee meest geliefde Italiaanse regio’s: Toscane en de populaire kusstrook op Sardinië, de Smaragdkust of Costa Smeralda.

    Op het schip Costa Smeralda krijgen alle dekken en publieke ruimtes de naam van iconische Italiaanse plaatsen. Italië staat ook voor lekker eten en wijn. Samen met bekende partners en leveranciers zal men aan boord de gastronomische tradities van het land in ere houden.  

    Costa Smeralda zal elf verschillende restaurants hebben, waaronder een casual restaurant voor het ganse gezin. Verder zijn er 19 bars, een spagedeelte met 16 behandelingsruimtes, een waterpretpark met glijbanen, vier zwembaden en een specifieke ruimte waar kinderen vriendjes kunnen maken. Opmerkelijk is het feit dat er een Italiaans designmuseum zal zijn: het CoDe (Costa Design Museum).

    Milieu

    Zoals elke rederij van de Carnival Groep is de Costa Groep een wereldleider op gebied van milieuvriendelijke innovatie.

    De Costa Groep is niet enkel de voorloper in het gebruik van LNG. Het was de eerste rederij om rookgaswassers van het type AAQS te installeren (Advanced Air Quality System), ook wel bekend als scrubber. Bijna driekwart van de vloot van de Carnival Groep is er nu mee uitgerust. Het systeem filtert de rook zodat er bijna geen zwaveloxide vrijkomt. Er is ook een vermindering van fijne stofdeeltjes met 75%, en van stikstofoxide.

    Startseizoen Costa Smeralda

    Op 20 oktober 2019 komt Costa Smeralda in de vaart, met een 15-daagse cruise van Hamburg naar Savona, met haltes in Rotterdam, Lissabon, Barcelona en Marseille.

    Het schip wordt in Savona gedoopt op 3 november, gevolgd door een zesdaagse inauguratiecruise naar Barcelona, Marseille en Civitavecchia.

    Tot april 2021 doet het schip weekcruises in de Westelijke Middellandse Zee (Savona, Marseille, Barcelona, Palma de Mallorca, Civitavecchia en La Spezia). De routes van Costa Toscana worden binnen enkele maanden aangekondigd.

    08-08-2019 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    07-08-2019
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Duurzaam terug naar school, van PET-flesje tot designer rugzakje

    Belgische kids webshop De Gele Flamingo geeft groen licht voor milieubewuste musthaves. Meer en meer moeders gaan bewust op zoek naar ecologisch verantwoorde schoolspulletjes: zo wordt De Gele Flamingo nu al overstelpt met vragen naar recycled rugzakken voor het nieuwe schooljaar! Gelukkig hecht deze online kids concept store zelf ook enorm veel belang aan duurzaamheid....Wat dacht je bijvoorbeeld van hun gloednieuwe collectie boekentassen gemaakt van gerecycleerde PET flessen?

    Wie de ecologische voetafdruk van zijn kroost begin september wil minimaliseren, zet alvast een eerste stap in de goede richting met een prachtig rugzakje van Petit Monkey of Sticky Lemon! Deze gerecycleerde pareltjes zijn niet enkel lief voor de natuur maar ook supertrendy. Bovendien breidt De Gele Flamingo haar assortiment milieuvriendelijke schooltassen binnenkort uit met het wondermooie Studio Ditte, een merkje dat eveneens zijn rugzakjes laat vervaardigen uit gerecycleerde PET-flessen!

    Wist je trouwens dat rugzakken populairder zijn dan échte boekentasjes? Zijn ze daarnaast ook nog eens kleurrijk, staan er diertjes op en zijn ze toch niet té kinderachtig? Dan mag je sowieso van een ‘it-bag’ spreken want de Trixie rugzakjes blijven een hit voor mini-me’s. Of laat je verrassen door de beestig schattige collecties van twee nieuwkomers bij de Gele Flamingo: Onnolulu of We say No!







    07-08-2019 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    06-08-2019
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Naald, draad, durf en fantasie!

    Topolina is een merk van vrolijke, frisse en multiculturele confectiekleding dat werd opgericht door Isabelle Lallemang en haar zoon Pierre-Henry. Topolina straalt levensvreugde uit, verre reizen en de typisch mediterrane zorgeloosheid. De ontwerpster baseert zich op eenzelfde patroon voor haar verschillende creaties en inspiraties: stoffen van over de hele wereld vormen samen een harmonieus en hartelijk vintage geheel. Topolina importeert de zon uit Marokko en brengt die tot in haar boetiek in Brussel.

    ISABELLE LALLEMANG

    Na enkele jaren Schone Kunsten en Kunstgeschiedenis te hebben gestudeerd, besloot deze liefhebster van mode om voor textielontwerpster te studeren. Raar maar waar, haar eerste professionele stappen zette ze in de keuken van haar eigen restaurant in Trouville, een restaurant met de naam... Topolina!

    9 jaar geleden zette de sprankelende Française haar koffers neer in Marrakech waar ze haar eerste boetiek opent. Isabelle knoopt weer aan met haar eerste liefde: mode!

    HET CONCEPT DE TOPOLINA STIJL

    Topolina is afgeleid van het automodel Fiat 500 Topolino waarmee Isabelle ooit op reis trok door Italië. Deze fashionista werkt steeds exclusieve modellen uit en gebruikt hoogwaardige stoffen die ze zelf behandelt en verwerkt. De stoffen worden afgeleid naar verschillende creaties in een mengelmoes van brokaatstoffen en wol en met gedrukte zijden voering. Ze creëert een reeks stukken met een instant herkenbare stijl die past bij iedere vrouw en iedere morfologie.

    Luchtig, goedlachs en kleurrijk. De Topolina stijl is een uitnodiging om op reis te gaan, de vrijheid tegemoet. Of het stuk nu breder, langer of smaller is, iedere creatie is met veel oog voor detail ontworpen en volgens de couture die niet moet onderdoen voor de grote Franse modehuizen. Topolina is een harmonieuze mengeling van kleuren en ademt de vintage sfeer van de jaren 50 en 60 uit. De unieke stijl kan iedere generatie bekoren, dankzij de verfijnde elegantie, het draagcomfort en... het tikkeltje vranke vrijheid!

    EEN 100% HAND-MADE PRODUCTIE IN BEPERKTE OPLAGE

    Het atelier van Isabelle is gevestigd in Tanger, op een prachtige en inspirerende locatie met zicht op zee. Samen met haar team van gespecialiseerde textielontwerpers geeft ze leven aan de stoffen. Op de vraag hoe ze in Marokko is beland antwoordt ze steevast: “Ik hou van het licht, van de kleur en van de authenticiteit van het land”.

    PRAKTISCHE INFORMATIE

    Prijzen: tussen 20 € en 540 € - Topolina boetiek in Brussel (Darwinstraat 5, 1190 Vorst – Brussel), in Barcelona en in Marrakech (3 boetieks). Topolina is ook aanwezig in verschillende multimerkenboetieks in België.

    E-shop: https://topolina.shop







    06-08-2019 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Améline omarmt de romantiek van de herfst!

    Améline by Mayerline HW19

    Eigentijds, vrouwelijk, spontaan, vlot, levendig en zelfbewust. Dat is Améline by Mayerline. En deze eigenschappen laten zich ook duidelijk voelen in de nieuwe HW19-collectie. Opvallend, modieus en gedurfd, maar toegankelijk en makkelijk draagbaar op elk moment van de dag.

    Volgende winter kiest Améline voor tijdloze items als een geruite blazer en broek en actuele trendstukken zoals de wijde jersey jacquardbroek en top met lurex gecombineerd met een comfort broek in dusty roze. Belangrijk hierbij is de casual elegance in materialen en silhouetten, steeds vrouwelijk en easy going. De Améline-collectie komt uiteraard telkens tot stand met doorgedreven aandacht voor pasvorm, materiaalkeuze, kwaliteit en snit. Dat is het DNA van het huis.

    Leopard 2.0

    We starten het seizoen met een licht kleurenpalet en classics als de leopard print, maar dan subtiel en onder de vorm van een maxi-jurk of wijde broek. In combinatie met goudoker, roodoker, een zacht camel en offwhite zijn er tal van mogelijkheden om deze print wat pittiger of wat zachter te brengen. Vrouwelijkheid en een nonchalante look in de materialen en silhouetten en het gebruik van natuurlijke stoffen als viscose blijven voor Améline een absolute must.

    Dare to be square

    Ook ruiten mogen zeker niet ontbreken in de garderobe van Améline. Denk maar aan klassiekers als een blazer, jurk of brede broek maar dan met een nonchalant ogende en elegante look.

    Berry Beauty

    Later in de winterperiode komt ook de kleurencombinatie van blauw met donkerrood in een modern jasje aan bod. Vrouwelijk en elegant met een zekere ‘je-ne-sais-quoi’. Of een bolletjesprint in soepele vrouwelijke modellen in viscose. Heel wat mogelijkheden dus voor een ongetwijfeld elegante en stijlvolle winter 2019.

    AMÉLINE by Mayerline

    De AMÉLINE-vrouw is een moderne, actieve vrouw die weet wat ze wil. Ook in haar kleerkast. Ze wil haar favoriete items het liefst elke dag aan kunnen om haar zelfbewuste persoonlijkheid uit te drukken. Ze houdt van een hedendaagse look, maar vraagt ook dat deze look haar actieve leven volgt. Comfort is dus belangrijk. Ze volgt trends maar niet ten koste van alles. Ze beperkt zich zeker niet enkel tot basisstukken, maar houdt van creativiteit en mooie, actuele combinaties. Mixing moods and moments. For a happy feeling.









    06-08-2019 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)


    Archief per week
  • 18/11-24/11 2024
  • 11/11-17/11 2024
  • 04/11-10/11 2024
  • 28/10-03/11 2024
  • 21/10-27/10 2024
  • 14/10-20/10 2024
  • 07/10-13/10 2024
  • 30/09-06/10 2024
  • 23/09-29/09 2024
  • 16/09-22/09 2024
  • 09/09-15/09 2024
  • 02/09-08/09 2024
  • 26/08-01/09 2024
  • 19/08-25/08 2024
  • 12/08-18/08 2024
  • 05/08-11/08 2024
  • 29/07-04/08 2024
  • 22/07-28/07 2024
  • 15/07-21/07 2024
  • 08/07-14/07 2024
  • 01/07-07/07 2024
  • 24/06-30/06 2024
  • 17/06-23/06 2024
  • 10/06-16/06 2024
  • 03/06-09/06 2024
  • 27/05-02/06 2024
  • 20/05-26/05 2024
  • 13/05-19/05 2024
  • 06/05-12/05 2024
  • 29/04-05/05 2024
  • 22/04-28/04 2024
  • 15/04-21/04 2024
  • 08/04-14/04 2024
  • 01/04-07/04 2024
  • 25/03-31/03 2024
  • 18/03-24/03 2024
  • 11/03-17/03 2024
  • 04/03-10/03 2024
  • 26/02-03/03 2024
  • 19/02-25/02 2024
  • 12/02-18/02 2024
  • 05/02-11/02 2024
  • 29/01-04/02 2024
  • 22/01-28/01 2024
  • 15/01-21/01 2024
  • 08/01-14/01 2024
  • 01/01-07/01 2024
  • 25/12-31/12 2023
  • 18/12-24/12 2023
  • 11/12-17/12 2023
  • 04/12-10/12 2023
  • 27/11-03/12 2023
  • 20/11-26/11 2023
  • 13/11-19/11 2023
  • 06/11-12/11 2023
  • 30/10-05/11 2023
  • 23/10-29/10 2023
  • 16/10-22/10 2023
  • 09/10-15/10 2023
  • 02/10-08/10 2023
  • 25/09-01/10 2023
  • 18/09-24/09 2023
  • 11/09-17/09 2023
  • 04/09-10/09 2023
  • 28/08-03/09 2023
  • 21/08-27/08 2023
  • 14/08-20/08 2023
  • 07/08-13/08 2023
  • 31/07-06/08 2023
  • 24/07-30/07 2023
  • 17/07-23/07 2023
  • 10/07-16/07 2023
  • 03/07-09/07 2023
  • 26/06-02/07 2023
  • 19/06-25/06 2023
  • 12/06-18/06 2023
  • 05/06-11/06 2023
  • 29/05-04/06 2023
  • 22/05-28/05 2023
  • 15/05-21/05 2023
  • 08/05-14/05 2023
  • 01/05-07/05 2023
  • 24/04-30/04 2023
  • 17/04-23/04 2023
  • 10/04-16/04 2023
  • 03/04-09/04 2023
  • 27/03-02/04 2023
  • 20/03-26/03 2023
  • 13/03-19/03 2023
  • 06/03-12/03 2023
  • 27/02-05/03 2023
  • 20/02-26/02 2023
  • 13/02-19/02 2023
  • 06/02-12/02 2023
  • 30/01-05/02 2023
  • 23/01-29/01 2023
  • 16/01-22/01 2023
  • 09/01-15/01 2023
  • 02/01-08/01 2023
  • 25/12-31/12 2023
  • 19/12-25/12 2022
  • 12/12-18/12 2022
  • 05/12-11/12 2022
  • 28/11-04/12 2022
  • 21/11-27/11 2022
  • 14/11-20/11 2022
  • 07/11-13/11 2022
  • 31/10-06/11 2022
  • 24/10-30/10 2022
  • 17/10-23/10 2022
  • 10/10-16/10 2022
  • 03/10-09/10 2022
  • 26/09-02/10 2022
  • 19/09-25/09 2022
  • 12/09-18/09 2022
  • 05/09-11/09 2022
  • 29/08-04/09 2022
  • 22/08-28/08 2022
  • 15/08-21/08 2022
  • 08/08-14/08 2022
  • 01/08-07/08 2022
  • 25/07-31/07 2022
  • 18/07-24/07 2022
  • 11/07-17/07 2022
  • 04/07-10/07 2022
  • 27/06-03/07 2022
  • 20/06-26/06 2022
  • 13/06-19/06 2022
  • 06/06-12/06 2022
  • 30/05-05/06 2022
  • 23/05-29/05 2022
  • 16/05-22/05 2022
  • 09/05-15/05 2022
  • 02/05-08/05 2022
  • 25/04-01/05 2022
  • 18/04-24/04 2022
  • 11/04-17/04 2022
  • 04/04-10/04 2022
  • 28/03-03/04 2022
  • 21/03-27/03 2022
  • 14/03-20/03 2022
  • 07/03-13/03 2022
  • 28/02-06/03 2022
  • 21/02-27/02 2022
  • 14/02-20/02 2022
  • 07/02-13/02 2022
  • 31/01-06/02 2022
  • 24/01-30/01 2022
  • 17/01-23/01 2022
  • 10/01-16/01 2022
  • 03/01-09/01 2022
  • 26/12-01/01 2023
  • 13/12-19/12 2021
  • 06/12-12/12 2021
  • 29/11-05/12 2021
  • 22/11-28/11 2021
  • 15/11-21/11 2021
  • 08/11-14/11 2021
  • 01/11-07/11 2021
  • 25/10-31/10 2021
  • 18/10-24/10 2021
  • 11/10-17/10 2021
  • 04/10-10/10 2021
  • 27/09-03/10 2021
  • 20/09-26/09 2021
  • 13/09-19/09 2021
  • 06/09-12/09 2021
  • 30/08-05/09 2021
  • 23/08-29/08 2021
  • 16/08-22/08 2021
  • 09/08-15/08 2021
  • 02/08-08/08 2021
  • 26/07-01/08 2021
  • 19/07-25/07 2021
  • 12/07-18/07 2021
  • 05/07-11/07 2021
  • 28/06-04/07 2021
  • 21/06-27/06 2021
  • 14/06-20/06 2021
  • 07/06-13/06 2021
  • 31/05-06/06 2021
  • 24/05-30/05 2021
  • 17/05-23/05 2021
  • 10/05-16/05 2021
  • 03/05-09/05 2021
  • 26/04-02/05 2021
  • 19/04-25/04 2021
  • 12/04-18/04 2021
  • 05/04-11/04 2021
  • 29/03-04/04 2021
  • 22/03-28/03 2021
  • 15/03-21/03 2021
  • 08/03-14/03 2021
  • 01/03-07/03 2021
  • 22/02-28/02 2021
  • 15/02-21/02 2021
  • 08/02-14/02 2021
  • 01/02-07/02 2021
  • 25/01-31/01 2021
  • 18/01-24/01 2021
  • 11/01-17/01 2021
  • 04/01-10/01 2021
  • 28/12-03/01 2027
  • 07/12-13/12 2020
  • 30/11-06/12 2020
  • 23/11-29/11 2020
  • 16/11-22/11 2020
  • 09/11-15/11 2020
  • 02/11-08/11 2020
  • 26/10-01/11 2020
  • 19/10-25/10 2020
  • 12/10-18/10 2020
  • 05/10-11/10 2020
  • 28/09-04/10 2020
  • 21/09-27/09 2020
  • 14/09-20/09 2020
  • 07/09-13/09 2020
  • 31/08-06/09 2020
  • 24/08-30/08 2020
  • 17/08-23/08 2020
  • 10/08-16/08 2020
  • 03/08-09/08 2020
  • 27/07-02/08 2020
  • 20/07-26/07 2020
  • 13/07-19/07 2020
  • 06/07-12/07 2020
  • 29/06-05/07 2020
  • 22/06-28/06 2020
  • 15/06-21/06 2020
  • 08/06-14/06 2020
  • 01/06-07/06 2020
  • 25/05-31/05 2020
  • 18/05-24/05 2020
  • 11/05-17/05 2020
  • 04/05-10/05 2020
  • 27/04-03/05 2020
  • 20/04-26/04 2020
  • 13/04-19/04 2020
  • 06/04-12/04 2020
  • 30/03-05/04 2020
  • 23/03-29/03 2020
  • 16/03-22/03 2020
  • 09/03-15/03 2020
  • 02/03-08/03 2020
  • 24/02-01/03 2020
  • 17/02-23/02 2020
  • 10/02-16/02 2020
  • 03/02-09/02 2020
  • 27/01-02/02 2020
  • 20/01-26/01 2020
  • 13/01-19/01 2020
  • 06/01-12/01 2020
  • 30/12-05/01 2020
  • 16/12-22/12 2019
  • 09/12-15/12 2019
  • 02/12-08/12 2019
  • 18/11-24/11 2019
  • 11/11-17/11 2019
  • 04/11-10/11 2019
  • 28/10-03/11 2019
  • 21/10-27/10 2019
  • 14/10-20/10 2019
  • 07/10-13/10 2019
  • 30/09-06/10 2019
  • 23/09-29/09 2019
  • 16/09-22/09 2019
  • 09/09-15/09 2019
  • 02/09-08/09 2019
  • 26/08-01/09 2019
  • 19/08-25/08 2019
  • 12/08-18/08 2019
  • 05/08-11/08 2019
  • 29/07-04/08 2019
  • 22/07-28/07 2019
  • 15/07-21/07 2019
  • 08/07-14/07 2019
  • 01/07-07/07 2019
  • 24/06-30/06 2019
  • 17/06-23/06 2019
  • 10/06-16/06 2019
  • 03/06-09/06 2019
  • 27/05-02/06 2019
  • 20/05-26/05 2019
  • 13/05-19/05 2019
  • 06/05-12/05 2019
  • 29/04-05/05 2019
  • 22/04-28/04 2019
  • 15/04-21/04 2019
  • 08/04-14/04 2019
  • 01/04-07/04 2019
  • 25/03-31/03 2019
  • 18/03-24/03 2019
  • 11/03-17/03 2019
  • 04/03-10/03 2019
  • 25/02-03/03 2019
  • 18/02-24/02 2019
  • 11/02-17/02 2019
  • 04/02-10/02 2019
  • 28/01-03/02 2019
  • 21/01-27/01 2019
  • 14/01-20/01 2019
  • 07/01-13/01 2019
  • 31/12-06/01 2019
  • 24/12-30/12 2018
  • 17/12-23/12 2018
  • 10/12-16/12 2018
  • 03/12-09/12 2018
  • 26/11-02/12 2018
  • 19/11-25/11 2018
  • 12/11-18/11 2018
  • 05/11-11/11 2018
  • 29/10-04/11 2018
  • 22/10-28/10 2018
  • 15/10-21/10 2018
  • 08/10-14/10 2018
  • 01/10-07/10 2018
  • 24/09-30/09 2018
  • 17/09-23/09 2018
  • 10/09-16/09 2018
  • 03/09-09/09 2018
  • 27/08-02/09 2018
  • 20/08-26/08 2018
  • 13/08-19/08 2018
  • 06/08-12/08 2018
  • 30/07-05/08 2018
  • 23/07-29/07 2018
  • 16/07-22/07 2018
  • 09/07-15/07 2018
  • 30/04-06/05 2018
  • 23/04-29/04 2018
  • 16/04-22/04 2018
  • 09/04-15/04 2018
  • 02/04-08/04 2018
  • 26/03-01/04 2018
  • 19/03-25/03 2018
  • 12/03-18/03 2018
  • 05/03-11/03 2018
  • 26/02-04/03 2018
  • 19/02-25/02 2018
  • 12/02-18/02 2018
  • 05/02-11/02 2018
  • 29/01-04/02 2018
  • 22/01-28/01 2018
  • 15/01-21/01 2018
  • 08/01-14/01 2018
  • 01/01-07/01 2018
  • 25/12-31/12 2017
  • 18/12-24/12 2017
  • 11/12-17/12 2017
  • 04/12-10/12 2017
  • 27/11-03/12 2017
  • 20/11-26/11 2017
  • 13/11-19/11 2017
  • 06/11-12/11 2017
  • 30/10-05/11 2017
  • 23/10-29/10 2017
  • 16/10-22/10 2017
  • 09/10-15/10 2017
  • 02/10-08/10 2017
  • 25/09-01/10 2017
  • 18/09-24/09 2017
  • 11/09-17/09 2017
  • 04/09-10/09 2017
  • 28/08-03/09 2017
  • 21/08-27/08 2017
  • 14/08-20/08 2017
  • 07/08-13/08 2017
  • 31/07-06/08 2017
  • 24/07-30/07 2017
  • 17/07-23/07 2017
  • 10/07-16/07 2017
  • 03/07-09/07 2017
  • 26/06-02/07 2017
  • 19/06-25/06 2017
  • 12/06-18/06 2017
  • 05/06-11/06 2017
  • 29/05-04/06 2017
  • 22/05-28/05 2017
  • 15/05-21/05 2017
  • 08/05-14/05 2017
  • 01/05-07/05 2017
  • 24/04-30/04 2017
  • 17/04-23/04 2017
  • 10/04-16/04 2017
  • 03/04-09/04 2017
  • 27/03-02/04 2017
  • 20/03-26/03 2017
  • 13/03-19/03 2017
  • 06/03-12/03 2017
  • 27/02-05/03 2017
  • 20/02-26/02 2017
  • 13/02-19/02 2017
  • 06/02-12/02 2017
  • 30/01-05/02 2017
  • 23/01-29/01 2017
  • 16/01-22/01 2017
  • 09/01-15/01 2017
  • 02/01-08/01 2017
  • 25/12-31/12 2017
  • 19/12-25/12 2016
  • 12/12-18/12 2016
  • 05/12-11/12 2016
  • 28/11-04/12 2016
  • 21/11-27/11 2016
  • 14/11-20/11 2016
  • 07/11-13/11 2016
  • 31/10-06/11 2016
  • 24/10-30/10 2016
  • 17/10-23/10 2016
  • 10/10-16/10 2016
  • 03/10-09/10 2016
  • 26/09-02/10 2016
  • 19/09-25/09 2016
  • 12/09-18/09 2016
  • 05/09-11/09 2016
  • 29/08-04/09 2016
  • 22/08-28/08 2016
  • 15/08-21/08 2016
  • 08/08-14/08 2016
  • 01/08-07/08 2016
  • 25/07-31/07 2016
  • 18/07-24/07 2016
  • 11/07-17/07 2016
  • 04/07-10/07 2016
  • 27/06-03/07 2016
  • 20/06-26/06 2016
  • 13/06-19/06 2016
  • 06/06-12/06 2016
  • 30/05-05/06 2016
  • 23/05-29/05 2016
  • 16/05-22/05 2016
  • 09/05-15/05 2016
  • 02/05-08/05 2016
  • 25/04-01/05 2016
  • 18/04-24/04 2016
  • 11/04-17/04 2016
  • 04/04-10/04 2016
  • 28/03-03/04 2016
  • 21/03-27/03 2016
  • 14/03-20/03 2016
  • 07/03-13/03 2016
  • 29/02-06/03 2016
  • 22/02-28/02 2016
  • 15/02-21/02 2016
  • 08/02-14/02 2016
  • 01/02-07/02 2016
  • 25/01-31/01 2016
  • 18/01-24/01 2016
  • 11/01-17/01 2016
  • 04/01-10/01 2016
  • 28/12-03/01 2021
  • 21/12-27/12 2015
  • 14/12-20/12 2015
  • 07/12-13/12 2015
  • 30/11-06/12 2015
  • 23/11-29/11 2015
  • 16/11-22/11 2015
  • 09/11-15/11 2015
  • 02/11-08/11 2015
  • 26/10-01/11 2015
  • 19/10-25/10 2015
  • 12/10-18/10 2015
  • 05/10-11/10 2015
  • 28/09-04/10 2015
  • 21/09-27/09 2015
  • 14/09-20/09 2015
  • 07/09-13/09 2015
  • 31/08-06/09 2015
  • 24/08-30/08 2015
  • 17/08-23/08 2015
  • 10/08-16/08 2015
  • 03/08-09/08 2015
  • 27/07-02/08 2015
  • 20/07-26/07 2015
  • 13/07-19/07 2015
  • 06/07-12/07 2015
  • 29/06-05/07 2015
  • 22/06-28/06 2015
  • 15/06-21/06 2015
  • 08/06-14/06 2015
  • 01/06-07/06 2015
  • 25/05-31/05 2015
  • 18/05-24/05 2015
  • 11/05-17/05 2015
  • 04/05-10/05 2015
  • 27/04-03/05 2015
  • 20/04-26/04 2015
  • 13/04-19/04 2015
  • 06/04-12/04 2015
  • 30/03-05/04 2015
  • 23/03-29/03 2015
  • 16/03-22/03 2015
  • 09/03-15/03 2015
  • 02/03-08/03 2015
  • 23/02-01/03 2015
  • 16/02-22/02 2015
  • 09/02-15/02 2015
  • 02/02-08/02 2015
  • 26/01-01/02 2015
  • 19/01-25/01 2015
  • 12/01-18/01 2015
  • 05/01-11/01 2015
  • 29/12-04/01 2015
  • 22/12-28/12 2014
  • 15/12-21/12 2014
  • 08/12-14/12 2014
  • 01/12-07/12 2014
  • 24/11-30/11 2014
  • 17/11-23/11 2014
  • 10/11-16/11 2014
  • 03/11-09/11 2014
  • 27/10-02/11 2014
  • 20/10-26/10 2014
  • 13/10-19/10 2014
  • 06/10-12/10 2014
  • 29/09-05/10 2014
  • 22/09-28/09 2014
  • 15/09-21/09 2014
  • 08/09-14/09 2014
  • 01/09-07/09 2014
  • 25/08-31/08 2014
  • 18/08-24/08 2014
  • 11/08-17/08 2014
  • 04/08-10/08 2014
  • 28/07-03/08 2014
  • 21/07-27/07 2014
  • 14/07-20/07 2014
  • 07/07-13/07 2014
  • 30/06-06/07 2014
  • 23/06-29/06 2014
  • 16/06-22/06 2014
  • 09/06-15/06 2014
  • 02/06-08/06 2014
  • 26/05-01/06 2014
  • 19/05-25/05 2014
  • 12/05-18/05 2014
  • 05/05-11/05 2014
  • 28/04-04/05 2014
  • 21/04-27/04 2014
  • 14/04-20/04 2014
  • 07/04-13/04 2014
  • 31/03-06/04 2014
  • 24/03-30/03 2014
  • 17/03-23/03 2014
  • 10/03-16/03 2014
  • 03/03-09/03 2014
  • 24/02-02/03 2014
  • 17/02-23/02 2014
  • 10/02-16/02 2014
  • 03/02-09/02 2014
  • 27/01-02/02 2014
  • 20/01-26/01 2014
  • 13/01-19/01 2014
  • 06/01-12/01 2014
  • 30/12-05/01 2014
  • 14/11-20/11 2011
  • 20/12-26/12 2010
  • 13/12-19/12 2010
  • 06/12-12/12 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 09/02-15/02 2009
  • 19/01-25/01 2009
  • 24/11-30/11 2008
  • 13/10-19/10 2008
  • 06/10-12/10 2008
  • 29/09-05/10 2008
  • 28/07-03/08 2008
  • 07/07-13/07 2008
  • 31/03-06/04 2008
  • 11/02-17/02 2008
  • 04/02-10/02 2008
  • 28/01-03/02 2008
  • 14/01-20/01 2008
  • 10/12-16/12 2007
  • 03/12-09/12 2007
  • 26/11-02/12 2007
  • 19/11-25/11 2007
  • 12/11-18/11 2007
  • 05/11-11/11 2007
  • 29/10-04/11 2007
  • 22/10-28/10 2007
  • 08/10-14/10 2007
  • 01/10-07/10 2007
  • 17/09-23/09 2007
  • 03/09-09/09 2007
  • 27/08-02/09 2007
  • 20/08-26/08 2007
  • 13/08-19/08 2007
  • 06/08-12/08 2007
  • 30/07-05/08 2007
  • 16/07-22/07 2007
  • 09/07-15/07 2007
  • 25/06-01/07 2007
  • 18/06-24/06 2007
  • 11/06-17/06 2007
  • 04/06-10/06 2007
  • 28/05-03/06 2007
  • 14/05-20/05 2007
  • 02/04-08/04 2007
  • 12/03-18/03 2007
  • 05/03-11/03 2007
  • 26/02-04/03 2007
  • 19/02-25/02 2007
  • 12/02-18/02 2007
  • 29/01-04/02 2007
  • 25/12-31/12 2006
  • 18/12-24/12 2006
  • 11/12-17/12 2006
  • 04/12-10/12 2006
  • 27/11-03/12 2006
  • 20/11-26/11 2006
  • 13/11-19/11 2006
  • 06/11-12/11 2006
  • 23/10-29/10 2006
  • 09/10-15/10 2006
  • 25/09-01/10 2006
  • 04/09-10/09 2006
  • 28/08-03/09 2006
  • 31/07-06/08 2006
  • 10/07-16/07 2006
  • 19/06-25/06 2006
  • 05/06-11/06 2006
  • 29/05-04/06 2006
  • 27/03-02/04 2006
  • 20/03-26/03 2006
  • 13/03-19/03 2006
  • 28/11-04/12 -0001

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !


    Blog tegen de regels? Meld het ons!
    Gratis blog op http://blog.seniorennet.be - SeniorenNet Blogs, eenvoudig, gratis en snel jouw eigen blog!