Inhoud blog
  • Breng verkoeling in huis met de nieuwe ventilatoren van Philips
  • Showerology is een wetenschap
  • Eveline:
  • MSC rolt rode loper uit
  • KidiZoom gadgets
  • Franke tipt 3 stijlen in de spoelbak
  • BEAL International
  • CKS speelt met grens tussen natuur, mens en AI
  • Het Mudia
  • Hoe kies je de perfecte vloer?
  • Juntoo The Lab
  • Get summer ready met LingaDore
  • De grootste irritaties bij het huren van een auto op vakantie
  • Het Asterixpark onthult programma Gallische zomer
  • Stof tot spreken
  • Classics runabout Automatic: de grote sprong
  • Vogelparadijs Hongarije
  • Verwen je huisdier
  • Gastronomie met grote G op Tenerife
  • Mayerline FW24
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    wozani
    restaurants
    13-08-2019
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Door de wind, door de regen ...

    Gek genoeg vieren we Happy Rain Day op 29 juli tijdens de heetste maanden van het jaar. Een beetje verkoeling met een frisse plensbui is dan uiteraard meer dan welkom, maar voor het betere Belgische regenweertje denken we toch eerder aan de herfst. Nog niet klaar voor het najaar? Geen nood, deze coole windbreakers en regenjasjes verzachten de pijn en houden je lekker warm en droog.

    Een topper tegen weer en wind die niet in je kast mag ontbreken is de parka van O'Neill x Gore-Tex®. Deze samenwerking combineert de technische kwaliteiten van de Gore-Tex® technologie met de duurzame missie van O'Neill. Gore-Tex® materiaal is waterproof, ademend en gemaakt om mee te blijven gaan. O'Neill voegt daar de nieuwe PFC-vrije Durable Water Repellent behandeling en textiel van gerecycleerde materialen aan toe. Gore-Tex werd voor FW19 zowel in lifestyle jassen als ski outfits voor mannen en vrouwen geïntegreerd.







    13-08-2019 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Trend- Into the woods

    Doesn’t fall just make you hanker for camping trips and long hikes? Breathing in the fresh air, enjoying nature’s beauty, spending quality time with the family, cosy bonfires, … you get the drift! Fall is great, but it’s not always as glorious as it may sound. Rain, mud, bugs, and let’s not forget about the little ones repeating the most aggravating sentence - Are we there yet? – every other step they take. Let's get the scoop on how to prepare yourself and your family for a fun time out in the woods.

    For him

    Better bundle up before going out. A good jacket, sweater, and - for the full fall experience - a lumberjack shirt, are necessities when leaving the house. Throw in some sturdy, comfortable shoes that can handle a little dirt and you're almost good to go. Last but not least, grab your backpack and stack up on snacks and water to spike those energy levels throughout the day.

    For her

    Depending on the weather your outfit can either go one of two ways. Get ready to tackle the cold with a waterresistant windbreaker or enjoy the chilly fall breeze in your fashionable teddy coat. Whichever option you end up chosing, you can never go wrong by combining it with a plaid button-up shirt.

    For the kids

    Besides dressing your mini-me's weather appropriately, we only have one tip left: Don't forget the stroller, or you might end up carrying the kids back home.







    13-08-2019 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Rituals brridt tienercollectie uit met nieuwe 'fun' producten

    Life is meant to be fun, not serious. You are meant to be real, not perfect.

    The Ritual of Holi, de collectie bad- en beautyproducten van Rituals speciaal voor tieners, zorgt voor plezier, liefde en holi awesomeness. De collectie breidt uit met drie nieuwe funky producten, die samen met de ‘Board of Teens’ van Rituals zijn ontwikkeld: Playable Shower Foam, Incredi-lash Mascara en Small Giftset. De nieuwkomers binnen The Ritual of Holi-collectie maken een feest van je dagelijkse routine.

    EEN FEEST VOOR JE OGEN

    Je ogen gaan stralen met de nieuwe Incredi-lash Mascara die zorgt voor een jaloersmakende look. Het geeft je wimpers langdurig volume. Bovendien is de mascara parfumvrij en dus geschikt voor iedereen.

    KNEEDBAAR DOUCHESCHUIM

    De nieuwe, spannende FOAM FIESTA – Playable Shower Foam creëert wolken van doucheschuim om mee te spelen. Het schuim groeit zodra het op de hand wordt aangebracht. Je kunt het een vorm geven, erin knijpen of ermee gooien; voor extra plezier onder de douche. Tenslotte breng je het aan op de natte huid. Het schuim reinigt de huid en maakt het zijdezacht. Het feest is dan nog niet voorbij, dankzij de geur van kalmerende flamingobloem en sprankelende roze grapefruit die je na het douchen nog ruikt.

    De PLAYFUL SMALL TREAT – Small Giftset is het ultieme, zoete cadeau om een vriendin mee te verrassen. Deze giftset bevat de Playable Shower Foam (50 ml) en de Crackling Body Mousse (50 ml).

    COLOUR YOUR WORLD WITH LOVE

    #holiawesome #theritualofholi

    De nieuwe producten van The Ritual of Holi zijn verkrijgbaar in de Rituals winkels en op RITUALS.com.

     

     

     





    13-08-2019 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    12-08-2019
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Working from home made easy with tips!

    National Work From Home Day - 19 September 2019

    Ah the perks of working from home! Nobody cares about your bad hair day, the office phone is non existent, no loud colleagues - #sorrynotsorry - and last but not least: pyjamas all day every daaaaaay! Wait, what?!

    You know that's not a good idea. Working from home is the dream situation for millions of workers, but sometimes it can be hard to focus on the main goal: actually working ;)

    To make sure you embrace the freedom of remote work with the right attitude we have compiled our favorite #workfromhome tips.

    1.Go to bed on time the day before :

    "I'm gonna party like it's 1999", on a Thursdaaaay! That's a big nono. Go to bed on time like on any other day and don't forget to set the alarm. Structure is key!

    2. Create a clean but personal work space :

    Is there a clean desk policy at work? At home you have the liberty to pimp up your desk with some flowers, a personal photo and maybe even some Hello Kitty post-its. Do make sure you invest in enough storage room to keep things organized. And make sure that you keep away from personal stuff like bills and gossip magazines. Investigating Lady Gaga's love life is only on your after work to-do-list!

    3. Insert a make-up free day and take care of your skin :

    Unless you have scheduled a Skype call with a client, you can spend the whole day make-up free. Take care of your skin and try out a new beauty product. You don't have to spend an hour in the car to go to work, so take this moment to invest in a facial mask or a scrub.

    4. Tone your body while typing :

    Try on a massage sports tights. The high-tech power fabric texture with 3D raised dots massages and tones the tissue and muscles. Comfy and cute to wear at home and ideal for a quick midday run. No more excuses!

    5. Wear comfy clothes but get out of those pyjamas :

    As much as you love your 'Don't mess with me' dress and killer heels combo, it is now the perfect moment to give your body some rest. Do however avoid to wear pyjamas. It will remind you too much of bed and you will want to take naps every 5 minutes. Comfy chic is the way the go. Thank god that athleisure has become a wardrobe basic and is even suitable for those mini errands to the store or a quick lunch break.

    6. Don't forget to take a break!

    Oh my god. You are WORKING IT from home. Totally in the flow. No social pressure, just you and your press release! And then all of a sudden: writer's block. How did that happen?

    Don't forget to take a break! Go out for lunch, or go for a walk. Indulge in a fancy cafe latte.

    Ok and if you really want to read upon Gaga's love life: take the magazine to another room and come back in 30 minutes... Promised right?!

     

     

     













    12-08-2019 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.When burnt orange meets indigo blue: fireworks!

    Fall '19

    L'Histoire de Louise is making it's way into the transition of seasons with two trendy shades impeccably complementing eachother : burnt orange and an indigo blue emphasising its understatedly energetic effect.

    Burnt orange is 2019’s response to 2018’s rust trend. Where rust skews deep and passionate, burnt orange skews bright and energetic. The yellow balances the tone in a way that makes burnt orange statement-making where rust feels neutral, and exciting where rust feels comforting. Rust helps us transition into fall’s coldest months by filling our brains with endless ideas for staying cozy-cute this season.

    Where burnt orange skews bright and energetic, indigo blue is perceived as a mysterious, serious, and globally appealing color. Shades of blue never go out of fashion and this season, we're loving indigo—a bold, bright blue with just a hint of purple. Reminiscent of denim, this deep hue can easily be paired with crisp white, vibrant yellow and of course burnt orange.

     







    12-08-2019 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.When burnt orange meets indigo blue: fireworks!

    Fall '19

    L'Histoire de Louise is making it's way into the transition of seasons with two trendy shades impeccably complementing eachother : burnt orange and an indigo blue emphasising its understatedly energetic effect.

    Burnt orange is 2019’s response to 2018’s rust trend. Where rust skews deep and passionate, burnt orange skews bright and energetic. The yellow balances the tone in a way that makes burnt orange statement-making where rust feels neutral, and exciting where rust feels comforting. Rust helps us transition into fall’s coldest months by filling our brains with endless ideas for staying cozy-cute this season.

    Where burnt orange skews bright and energetic, indigo blue is perceived as a mysterious, serious, and globally appealing color. Shades of blue never go out of fashion and this season, we're loving indigo—a bold, bright blue with just a hint of purple. Reminiscent of denim, this deep hue can easily be paired with crisp white, vibrant yellow and of course burnt orange.

     







    12-08-2019 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    11-08-2019
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Back tobusiness with Betty Barclay

    Whoever says women don't have super powers, has never seen them juggle kids, work and the entire household by themselves. September does not only mark the end of summer, but also the start of new, hectic beginnings. Bye bye out of offices, hello deadlines.

    The secret of getting ahead is getting started. – Mark Twain

    Get your power suit on and get ready to tackle the day. Breakfast doesn't serve itself and the kids don't teleport to school. Work doesn't start when you enter the office, but at the moment you wake up. Worrying about what to wear doesn't quite fit in this tight time schedule, so let us give you a helping hand. Betty Barclay's fall fashion offers a fierce female look for every business woman among us. Be a stylish superhero, at work and at home.  









    11-08-2019 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Boots are on and they won't get off this winter

    The boot trends as seen on Fashion Week

    Right now, you probably can not imagine to wear anything else than just a light pair of flip flops but believe it or not, we need to talk about some boots right now.

    First topic today: the lug-soled boot. We have seen them on the catwalk in Milan, London and New York, from Tods to Bottega Veneta. In Chelsea style or all last up and a sole in rubber or solid leather. Whether you are wearing them because you want to be with the latest fashion trend or just to keep your feet dry, lug-soled boots are a must-have for this season.

    Second, the cowboy boot: seen on the runway of Louis Vuitton, Versace in Milan, ... This boot is the new standaard in your closet.

    To topped it all off: A trend that is still on for this season and spotted on every corner in Paris. The Bourgeois boot. You will find this over-the-knee boot in every color, heel height, style, ... No doubt it will end in your closet soon.

    What's for sure? This winter you won't be having cold feet in any of these gorgeous boots.









    11-08-2019 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    10-08-2019
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Escape to a secret garden

    BRAX Feel Good FW19

    Escape the everyday life! From a zen garden where Japanese cherry trees thrive, to a house in the countryside, hidden parks can offer urban escapes, a wealth of trivia about a city's history and a curious diversity of flora and fauna. But, especially when discussing tucked-away gardens, romance and beauty certainly come to mind.

    Inspired by a Parisian secret garden, BRAX's fall/winter collection features khaki and a lustrous kiwi creating the antithesis to feminine pink tones. Key pieces such as a textured knitted sweater with floral motifs made from sequins, or a blouse in a bold raspberry pink are bold fashion statements for a modern, everyday look.

    Striking contrast provide the basis for strong fashion statements. Houndstooth contrasts with floral elements, raspberry pink with khaki and kiwi. The collection is complemented by a range of trousers in fabrics from superstretch cotton to athleisure jersey.









    10-08-2019 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    09-08-2019
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.SNOBE FW19

    De ‘hardleerse’ Paris Malungu en Mélissa Deffense zijn hun modeavontuur gestart met het customizen van bikerjasjes. Sindsdien breiden ze hun collecties steeds meer uit. Er komen voortdurend nieuwe leren items bij, gebaseerd op hun eigen menselijke ervaringen. Hun creaties zijn immers een afspiegeling van het leven dat ze leiden. Voor Paris hebben ze bijvoorbeeld alles te maken met de familiegeschiedenis. De nieuwe autumn / winter, die ze “1080” doopten, ligt in het verlengde van de vorige. “Je t’aime d’amour, mourir d’amour” was namelijk evengoed geïnspireerd op de urban esthetics van zijn jeugd in de Noordwijk van Brussel.

    Met deze collectie van leren jurken in jeanslook, hemdjasjes en joggingbroeken in soepel leer, gefotografeerd in de metro in Molenbeek, roept Paris Malungu een beeld op van zijn soms woelige kindertijd met zijn moeder en tantes, die zich afspeelde tussen metrostation Zwarte Vijvers en het beruchte Weststation.

    Bepaalde gebeurtenissen, die voor sommigen niet meer zijn dan een fait divers, waren voor de designer een coming of age die zijn verdere leven zou bepalen. Zelfs de kleuren van de collectie putten hun energie – en melancholie – uit het oranje van de muren van sommige metrostations.

    Paris Malungu neemt graag de metro in Brussel. Hij haalt er ideeën uit de streetwear die hij opmerkt, de smeltkroes van gemeenschappen, de mode uit de hele wereld… Vogue X-Weststation of Paris Haute Couture in Molenbeek dus, in zekere zin.

    Snobe evolueert snel, maar houdt de voetjes stevig op de grond. Het jonge modehuis werkt dan ook steeds professioneler. Mélissa en Paris steken al hun energie in hun 100% Brusselse modemerk. Ze maken couture van topkwaliteit.

    SNOBE - Belgian designer - www.snobe.be







    09-08-2019 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    08-08-2019
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Costa Cruises: ceremonieel skijden van de eerste staalplaat Costa Toscana
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    COSTA CRUISES : ceremonieel snijden van de eerste staalplaat van de COSTA TOSCANA, tweede LNG schip van Costa

     

    Op de Meyer Turku scheepswerf is de bouw van Costa Toscana gestart. Ondertussen is men op het zusterschip Costa Smeralda met de finale afwerking van het interieur begonnen. De twee vlaggenschepen zullen vloeibaar aardgas (LNG) als brandstof gebruiken. Van alle fossiel brandstoffen is LNG de schoonste. De Costagroep is de eerste cruiserederij om deze technologie toe te passen.

    Het interieurdesign van Costa Smeralda (oktober 2019) en Costa Toscana (oktober 2021) is gebaseerd op “het beste wat Italië te bieden heeft”.

    Op de Meyer Turku werf in Finland werd het eerste staal gesneden van de Costa Toscana, het volgende nieuwe schip voor Costa Cruises. Costa is een Italiaanse cruiserederij die tot de grootste cruisegroep ter wereld behoort, Carnival Corporation & plc.

    Costa Toscana is het zusterschip van Costa Smeralda. De Costa Smeralda zal in oktober de werf verlaten. Beide schepen worden zowel op zee als in de havens aangedreven door LNG. Liquified Natural Gas, of kortweg vloeibaar aardgas, is momenteel de zuiverste fossiele brandstof.

    Het gebruik van LNG is een belangrijke stap in de weg naar een zo laag mogelijke impact op het milieu. Wat zijn de voordelen? •    Geen uitstoot van zwaveldioxide - • Bijna geen uitstoot van fijn stof (een reductie tussen de 95% en 100%) - •     85% minder uitstoot van stikstofoxide - • 20% minder uitstoot van CO2

    Het vloeibaar aardgas wordt gestockeerd in speciale brandstoftanks in de buik van het schip. Met het gas worden generatoren aangedreven. Het is als een kleine elektriciteitscentrale die stroom levert aan een kleine, drijvende stad. Ook de motoren zijn elektrisch.

    De investering past in het strategisch plan van de Carnival moedergroep, om de koolstofvoetafdruk drastisch te verminderen. In 2018 slaagde de rederijgroep al om 27,6% minder uitstoot te realiseren. Dat is een pak vroeger dan de doelstelling om tegen 2020 een kwart minder CO2 uit te stoten.

    De twee schepen passen in het investeringsplan van de Costa Groep, waartoe zowel de merken Costa als Aida behoren. In totaal zijn er zeven nieuwe schepen besteld, een investering van zes miljard euro. Het zevende schip komt in de vaart in 2023.

    Reeds geleverd zijn AIDAnova, het allereerste LNG-cruiseschip ter wereld, en Costa Venezia (februari 2019).

    Quotes van Neil Palomba, de President van Costa Cruises: “Het ceremoniële snijden van de eerste staalplaat van Costa Toscana is een nieuwe stap in ons duurzaamheidsplan. Met LNG spelen we een belangrijke pioniersrol, als onderdeel van een milieustrategie. Hiermee betreden we een nieuw tijdperk met uitstootvriendelijke brandstoffen, uiteraard zonder afbreuk te doen aan onze veiligheidspolitiek. Een pionier zijn is niet eenvoudig. Vooral op gebied van LNG-bevoorrading moet er nog veel werk verricht worden.”

    Design

    Het design van Costa Smeralda en Costa Toscana is gebaseerd op het beste wat Italië te bieden heeft. Beide schepen werden ook genoemd naar de twee meest geliefde Italiaanse regio’s: Toscane en de populaire kusstrook op Sardinië, de Smaragdkust of Costa Smeralda.

    Op het schip Costa Smeralda krijgen alle dekken en publieke ruimtes de naam van iconische Italiaanse plaatsen. Italië staat ook voor lekker eten en wijn. Samen met bekende partners en leveranciers zal men aan boord de gastronomische tradities van het land in ere houden.  

    Costa Smeralda zal elf verschillende restaurants hebben, waaronder een casual restaurant voor het ganse gezin. Verder zijn er 19 bars, een spagedeelte met 16 behandelingsruimtes, een waterpretpark met glijbanen, vier zwembaden en een specifieke ruimte waar kinderen vriendjes kunnen maken. Opmerkelijk is het feit dat er een Italiaans designmuseum zal zijn: het CoDe (Costa Design Museum).

    Milieu

    Zoals elke rederij van de Carnival Groep is de Costa Groep een wereldleider op gebied van milieuvriendelijke innovatie.

    De Costa Groep is niet enkel de voorloper in het gebruik van LNG. Het was de eerste rederij om rookgaswassers van het type AAQS te installeren (Advanced Air Quality System), ook wel bekend als scrubber. Bijna driekwart van de vloot van de Carnival Groep is er nu mee uitgerust. Het systeem filtert de rook zodat er bijna geen zwaveloxide vrijkomt. Er is ook een vermindering van fijne stofdeeltjes met 75%, en van stikstofoxide.

    Startseizoen Costa Smeralda

    Op 20 oktober 2019 komt Costa Smeralda in de vaart, met een 15-daagse cruise van Hamburg naar Savona, met haltes in Rotterdam, Lissabon, Barcelona en Marseille.

    Het schip wordt in Savona gedoopt op 3 november, gevolgd door een zesdaagse inauguratiecruise naar Barcelona, Marseille en Civitavecchia.

    Tot april 2021 doet het schip weekcruises in de Westelijke Middellandse Zee (Savona, Marseille, Barcelona, Palma de Mallorca, Civitavecchia en La Spezia). De routes van Costa Toscana worden binnen enkele maanden aangekondigd.

    08-08-2019 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    07-08-2019
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Duurzaam terug naar school, van PET-flesje tot designer rugzakje

    Belgische kids webshop De Gele Flamingo geeft groen licht voor milieubewuste musthaves. Meer en meer moeders gaan bewust op zoek naar ecologisch verantwoorde schoolspulletjes: zo wordt De Gele Flamingo nu al overstelpt met vragen naar recycled rugzakken voor het nieuwe schooljaar! Gelukkig hecht deze online kids concept store zelf ook enorm veel belang aan duurzaamheid....Wat dacht je bijvoorbeeld van hun gloednieuwe collectie boekentassen gemaakt van gerecycleerde PET flessen?

    Wie de ecologische voetafdruk van zijn kroost begin september wil minimaliseren, zet alvast een eerste stap in de goede richting met een prachtig rugzakje van Petit Monkey of Sticky Lemon! Deze gerecycleerde pareltjes zijn niet enkel lief voor de natuur maar ook supertrendy. Bovendien breidt De Gele Flamingo haar assortiment milieuvriendelijke schooltassen binnenkort uit met het wondermooie Studio Ditte, een merkje dat eveneens zijn rugzakjes laat vervaardigen uit gerecycleerde PET-flessen!

    Wist je trouwens dat rugzakken populairder zijn dan échte boekentasjes? Zijn ze daarnaast ook nog eens kleurrijk, staan er diertjes op en zijn ze toch niet té kinderachtig? Dan mag je sowieso van een ‘it-bag’ spreken want de Trixie rugzakjes blijven een hit voor mini-me’s. Of laat je verrassen door de beestig schattige collecties van twee nieuwkomers bij de Gele Flamingo: Onnolulu of We say No!







    07-08-2019 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    06-08-2019
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Naald, draad, durf en fantasie!

    Topolina is een merk van vrolijke, frisse en multiculturele confectiekleding dat werd opgericht door Isabelle Lallemang en haar zoon Pierre-Henry. Topolina straalt levensvreugde uit, verre reizen en de typisch mediterrane zorgeloosheid. De ontwerpster baseert zich op eenzelfde patroon voor haar verschillende creaties en inspiraties: stoffen van over de hele wereld vormen samen een harmonieus en hartelijk vintage geheel. Topolina importeert de zon uit Marokko en brengt die tot in haar boetiek in Brussel.

    ISABELLE LALLEMANG

    Na enkele jaren Schone Kunsten en Kunstgeschiedenis te hebben gestudeerd, besloot deze liefhebster van mode om voor textielontwerpster te studeren. Raar maar waar, haar eerste professionele stappen zette ze in de keuken van haar eigen restaurant in Trouville, een restaurant met de naam... Topolina!

    9 jaar geleden zette de sprankelende Française haar koffers neer in Marrakech waar ze haar eerste boetiek opent. Isabelle knoopt weer aan met haar eerste liefde: mode!

    HET CONCEPT DE TOPOLINA STIJL

    Topolina is afgeleid van het automodel Fiat 500 Topolino waarmee Isabelle ooit op reis trok door Italië. Deze fashionista werkt steeds exclusieve modellen uit en gebruikt hoogwaardige stoffen die ze zelf behandelt en verwerkt. De stoffen worden afgeleid naar verschillende creaties in een mengelmoes van brokaatstoffen en wol en met gedrukte zijden voering. Ze creëert een reeks stukken met een instant herkenbare stijl die past bij iedere vrouw en iedere morfologie.

    Luchtig, goedlachs en kleurrijk. De Topolina stijl is een uitnodiging om op reis te gaan, de vrijheid tegemoet. Of het stuk nu breder, langer of smaller is, iedere creatie is met veel oog voor detail ontworpen en volgens de couture die niet moet onderdoen voor de grote Franse modehuizen. Topolina is een harmonieuze mengeling van kleuren en ademt de vintage sfeer van de jaren 50 en 60 uit. De unieke stijl kan iedere generatie bekoren, dankzij de verfijnde elegantie, het draagcomfort en... het tikkeltje vranke vrijheid!

    EEN 100% HAND-MADE PRODUCTIE IN BEPERKTE OPLAGE

    Het atelier van Isabelle is gevestigd in Tanger, op een prachtige en inspirerende locatie met zicht op zee. Samen met haar team van gespecialiseerde textielontwerpers geeft ze leven aan de stoffen. Op de vraag hoe ze in Marokko is beland antwoordt ze steevast: “Ik hou van het licht, van de kleur en van de authenticiteit van het land”.

    PRAKTISCHE INFORMATIE

    Prijzen: tussen 20 € en 540 € - Topolina boetiek in Brussel (Darwinstraat 5, 1190 Vorst – Brussel), in Barcelona en in Marrakech (3 boetieks). Topolina is ook aanwezig in verschillende multimerkenboetieks in België.

    E-shop: https://topolina.shop







    06-08-2019 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Améline omarmt de romantiek van de herfst!

    Améline by Mayerline HW19

    Eigentijds, vrouwelijk, spontaan, vlot, levendig en zelfbewust. Dat is Améline by Mayerline. En deze eigenschappen laten zich ook duidelijk voelen in de nieuwe HW19-collectie. Opvallend, modieus en gedurfd, maar toegankelijk en makkelijk draagbaar op elk moment van de dag.

    Volgende winter kiest Améline voor tijdloze items als een geruite blazer en broek en actuele trendstukken zoals de wijde jersey jacquardbroek en top met lurex gecombineerd met een comfort broek in dusty roze. Belangrijk hierbij is de casual elegance in materialen en silhouetten, steeds vrouwelijk en easy going. De Améline-collectie komt uiteraard telkens tot stand met doorgedreven aandacht voor pasvorm, materiaalkeuze, kwaliteit en snit. Dat is het DNA van het huis.

    Leopard 2.0

    We starten het seizoen met een licht kleurenpalet en classics als de leopard print, maar dan subtiel en onder de vorm van een maxi-jurk of wijde broek. In combinatie met goudoker, roodoker, een zacht camel en offwhite zijn er tal van mogelijkheden om deze print wat pittiger of wat zachter te brengen. Vrouwelijkheid en een nonchalante look in de materialen en silhouetten en het gebruik van natuurlijke stoffen als viscose blijven voor Améline een absolute must.

    Dare to be square

    Ook ruiten mogen zeker niet ontbreken in de garderobe van Améline. Denk maar aan klassiekers als een blazer, jurk of brede broek maar dan met een nonchalant ogende en elegante look.

    Berry Beauty

    Later in de winterperiode komt ook de kleurencombinatie van blauw met donkerrood in een modern jasje aan bod. Vrouwelijk en elegant met een zekere ‘je-ne-sais-quoi’. Of een bolletjesprint in soepele vrouwelijke modellen in viscose. Heel wat mogelijkheden dus voor een ongetwijfeld elegante en stijlvolle winter 2019.

    AMÉLINE by Mayerline

    De AMÉLINE-vrouw is een moderne, actieve vrouw die weet wat ze wil. Ook in haar kleerkast. Ze wil haar favoriete items het liefst elke dag aan kunnen om haar zelfbewuste persoonlijkheid uit te drukken. Ze houdt van een hedendaagse look, maar vraagt ook dat deze look haar actieve leven volgt. Comfort is dus belangrijk. Ze volgt trends maar niet ten koste van alles. Ze beperkt zich zeker niet enkel tot basisstukken, maar houdt van creativiteit en mooie, actuele combinaties. Mixing moods and moments. For a happy feeling.









    06-08-2019 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.SUN68 : arhleisure wear

    Let's turn the gentleman of the week into the man of the weekend

    The FW19 men’s collection has been conceived to create a new image, actualizing and mixing the world of business with that of the outdoor. Classical garments belonging to the urban imaginary are mixed up with casual styles, used for leisure time and weekends. This creates new outfits and enhances everyone’s individuality. Coats freely matched with track tops, formal jackets with nylon garments and worn with sneakers.

    The merino knitwear embellished with bands and striped edges will keep you warm during the weekends spend at your family's countryhouse. All snuggled in the SUN68 jacquards, personalized with ironic subjects referring to the outdoor imaginary, you are ready for a fashionable hike in the woods around the house.

    The Italian brand mixes its heritage with some of England’s characteristic patterns and fabrics . Think of velvet, both for corduroy trousers and for shirts, classic English Oxford and the tartan checks, floral patterns and those British intense colours. The countryside is calling upon you for a game of cricket this weekend.

     







    06-08-2019 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    05-08-2019
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Rhe Empty shop by Oxfam

    Oxfam-Solidariteit opent van 17 oktober tot en met 16 november een Empty Shop in Brussel, een pop-up shop met kleding en designobjecten van bekende en minder bekende ontwerpers. De opbrengst gaat naar Oxfam-projecten wereldwijd.

    “Volgens het principe van de Empty Shop starten we met een lege winkel, die we vullen met merkkleding en designobjecten”, zegt Eva Vervecken van de tweedehandsafdeling van Oxfam.

    Oxfam roept daarom grote namen uit de modewereld, de Belgische designwereld, stylisten en fashionista’s op om kleren of designobjecten te schenken: eigen creaties, einde reeksen, unieke stukken. Maar niet uitsluitend grote namen worden opgeroepen! Iedereen is welkom om kleding of designobjecten te komen schenken, zolang het maar kwaliteitsvolle producten zijn.

    Waarom lanceert Oxfam The Empty Shop.

    “We willen het grote publiek laten zien dat je in onze tweedehandswinkels echte topstukken kan vinden zonder je budget te moeten plunderen”, legt Eva Vervecken uit. “Het is niet omdat het een tweedehandswinkel is, dat je er geen Dries Van Noten vindt.”

    Het is de 2de maal dat Oxfam in Brussel een Empty Shop opent. In oktober 2017 opende Oxfam een Empty Shop in de Brusselse Dansaertstraat. Dankzij de vele schenkingen van onder meer Nathalie Vleeschouwer, Jean-Paul Knott en Filippa K bracht de eerste editie Oxfam maar liefst €31.980 op. De winst ging naar projecten van Oxfam in heel de wereld.

    Oxfam rekent op jouw steun!

    De vorige editie was een groot succes, maar dit jaar willen we het project een boost geven door meters en peters in te schakelen die de filosofie van The Empty Shop delen. We zoeken dus beroemdheden uit de wereld van de mode, design, muziek, kunst, media of sport,... die bovendien ook achter de waarden van Oxfam staan: solidariteit en diversiteit. We rekenen vandaag op jullie steun om meer verankering en zichtbaarheid te generen aan het project dat ons nauw aan het hart ligt.

     

     

    05-08-2019 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    04-08-2019
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Dare to look perfect in levendige kleuren en sprekende prints

    Mayerline HW19

    Stijlvolle prints, elegante details en perfect combineerbare stuks op elk moment van de dag. Daar draait het de komende winter om bij Mayerline. De wintercollectie 2019 zorgt voor de connectie tussen onmisbare trends en tijdloze klassiekers. Vertrouwde natuurtinten als mosterd, oranje en bruin passen probleemloos bij poppy kleuren zoals rood, geel en blauw. Steeds in combinatie met luxe-afwerkingen en doordachte details. Satijn, velvet, faux fur en knit bieden een rijkelijke sfeer en een vanzelfsprekende elegantie.

    De garderobe van de Mayerline-vrouw overstijgt de seizoenen en laat haar zijn wie ze zelf wil. Op die manier kan ze haar persoonlijkheid volop tonen en erop vertrouwen dat de toekomst geweldig zal zijn. Dare to look perfect!

    Red mania

    Rood is een absolute blijver in je garderobe. Veelzijdigheid staat centraal in dit thema waarin zowel bloemen op een achtergrond van ruiten als een speels kleureffect met bollen voor talrijke mogelijkheden zorgen. Voeg hier nog enkele blauwe elementen aan toe en je gaat stijlvol, eigentijds en elegant de deur uit.

    Blue mania

    Mayerline hecht ook steeds waarde aan klassiekers die perfect doorheen de verschillende seizoenen kunnen gedragen worden. Denk maar aan het duo night blue en off white. De vernieuwing zit hier in de nieuwe versie van de bollenprint op een grafische achtergrond en het schorsdessin met een organische lijnenprint. Kortom, structuurstoffen en klassevolle prints geven dit kleurenpalet diepgang en stijlvolle elegantie in al zijn eenvoud.

    Snake mania

    Do we need to say more... Dierenprints zijn hot & happening! De snakeprint is een absolute musthave in de nieuwe Mayerline-collectie. Zowel in een grijze versie die perfect kan gecombineerd worden met grijsblauw, als in camel tinten die moeiteloos matchen met neutrale tinten. Ons advies voor volgende winter: let your inner beast out!

    De Mayerline collectie biedt het ideale evenwicht tussen modetrends en maximaal draagcomfort. Dit steeds met doorgedreven aandacht voor pasvorm, materiaalkeuze, kwaliteit en snit. De collectie-items laten zich eindeloos combineren tot een sterke outfit, voor elk moment van de dag en elke gelegenheid..





    04-08-2019 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    03-08-2019
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Geraffinerd kraanwater srveren

    Madame soleil is al even in het land en dat betekent maar een ding: veel tijd buiten doorbrengen en ongegeneerd genieten van een feel good aperitief. Tijd dus om creatief om te springen met de inhoud van je glas. GROHE creëerde geraffineerde mock- en cocktails op basis van - jawel - kraanwater. Handig, want je hebt het altijd in huis en het is een van de strengst gecontroleerde voedingsmiddelen, rechtstreeks uit de kraan. Zet de glazen maar koud en laat het smaken!

    RIVIERA ESCAPE - zonder alcohol -

    Ingrediënten : 30 ml MeMento alcoholvrije gedestilleerde melange - 20 ml berkenwater - 15 ml kamille- en witte druivensiroop - 15 ml citroensap - 20 ml heet water - Bloemen van kaasjeskruid

    How to

    Laat de bloemen van kaasjeskruid in heet water trekken. Meng de ingrediënten nadat ze afgekoeld zijn in een cocktailshaker. Voeg ijs toe, dek af en schud krachtig tot de buitenkant van de shaker ijskoud is. Giet de drank in een Collins-glas dat met ijs gevuld is. Garneer met een druivenblad en gemalen peper.

    PEACH & BASIL BELLINI - - met alcohol -

    Ingrediënten : 2 perziken - 150 gr suiker - 150 ml bruiswater - Handvol basilicum - Shot wodka - 1/2 limoen

    How to

    Maak een eenvoudige suikersiroop door het water en de suiker samen te voegen en goed door te roeren. Blancheer vervolgens de perziken en haal de schil eraf. Marineer de perziken gedurende (idealiter een aantal dagen) in de siroop.

    Meng twee eetlepels perzikensiroop met een shot wodka en het sap van een halve limoen. Giet in een highball glas gevuld met basilicum, een stukje perzik en ijsblokjes. Werk af met bruisend water en meng met een barlepel.

    BE ITALIANO, BE APERITIVO - - met alcohol -  

    Ingrediënten : 40 ml Amaro del Centenario Cerutti likeur - 30 ml bitter Mediterraneao Macchia Vermouth - 6 druppels vanille en kastanje tincture - Bruiswater - Wild rose essence - Rozenblaadjes

    How to

    Schud de ingrediënten met het ijs gedurende een 20-tal seconden en giet in een

    Shake de ingrediënten met het ijs gedurende 20 seconden en giet in een kelkglas. Vul het glas aan met bruiswater en spray wild rose essence op het drinkoppervlak. Werk vervolgens af met rozenblaadjes.

    RASPBERRY HAPPY - - zonder alcohol -  

    Ingrediënten : 25 ml frambozenpuree - 25 ml siroop van viooltjes - 20 ml rietsuikersiroop - 35 ml limoensap - 35 ml bruiswater - Verse muntblaadjes

    How to

    Meng de frambozenpuree (geplette frambozen), de viooltjessiroop, rietsuikersiroop, het limoensap en 60 ml koud water in een blender tot je een gladde massa krijgt. Zet het mengsel in de koelkast tot het goed gekoeld is. Verwijder eventueel schuim. Giet in een glas gevuld met ijs en bruiswater. Roer voorzichtig om en werk af met kleine muntblaadjes.

    GROHE Blue Home & GROHE Red drinkwatersysteem

    Dankzij het compacte drinkwatersysteem GROHE Blue Home komt er heerlijk gekoeld, gefilterd (licht) bruisend water recht uit de kraan. Niet enkel handig omdat je hierdoor niet meer hoeft te zeulen met pakken water, maar ook de uitgelezen basis voor het maken van heerlijke mocktails, cocktails of flavored water. GROHE Blue Home kan het drinkwaterbudget van een gezin met wel 60% verminderen in vergelijking met de prijzen van de grootste flessenwatermerken. Verder ligt ook de totale CO2-uitstoot zo’n 80% lager dan bij flessenwater.

    GROHE Red maakt kokend heet water direct beschikbaar. Denk eens na over het aantal keren per dag dat je kokend heet water nodig hebt – en de tijd die je doorbrengt terwijl je wacht tot het water kookt. En stel je nu eens voor dat je tijd, energie en ruimte in de keuken kan besparen – alles in één keer. Dat is wat de GROHE Red belooft: een mooi en betrouwbaar systeem dat direct én veilig kokend heet water levert uit de kraan. De handige systemen zijn in elke bestaande of nieuwe keuken in een handomdraai te installeren.







    03-08-2019 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    02-08-2019
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Not jusr an other day at tle office

    with Caroline Biss FW1920

    Going back to the grind after a wonderful vacation is never easy. The messages are bursting out of your mailbox, jetlag kicks in and there are few empty spaces left in your agenda. Luckily there are a few things you can do, to get back into that work groove:

    1) Already book the next vacation. A weekend getaway to Paris or a spa trip with your besties. Or how about the Maldives for Christmas break?

    2) Make that photobook of your vacation right now before the memories and stories fade away.

    3) Plan in your private social activities as well and make them as Summer proof as possible. A bbq with friends on Sunday, lunch outside on Thursday, and an ice-cream with the hubby on Treat yourself Tuesday!

    4) Finally: there is still the good old online shopping therapy that always does the trick! A new back to work outfit to kill those Monday meetings or a fashion forward ensemble for those Casual Friday afternoons? Caroline Biss leads the way with their inspirational work proof outfits. As versatile as they are, these looks are going to last all Winter long! Dress for success made easy...







    02-08-2019 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.HEMA vernieuwd bodycare aanbod met duurzaam assortiment
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Het nieuwe assortiment van HEMA is 100% vegan en geproduceerd met ethisch verantwoorde ingrediënten, met verpakkingen van gerecycled materiaal.

    HEMA introduceert een geheel nieuw duurzaam bodycare assortiment. Met dit nieuwe assortiment richt HEMA zich op de goede dingen voor zowel mens als natuur. Zo is de volledige lijn veganistisch en gemaakt met ethisch verantwoorde ingrediënten. Daarnaast zijn ook de verpakkingen zo duurzaam mogelijk geproduceerd, met 25% tot 100% gerecycled plastic, en na gebruik ook volledig recyclebaar.

    Het nieuwe bodycare assortiment bestaat uit vijf verschillende lijnen met ieder een ander hoofdingrediënt; komkommer, broccoli, katoenzaad, granaatappel en amandel. Elke lijn bevat een bodylotion, shower gel en bodyscrub. Ook is er een showermousse beschikbaar in drie verschillende lijnen; komkommer, granaatappel en amandel. Alle bodycare lijnen zijn, zoals het gehele HEMA cosmetica assortiment, parabeen vrij en niet getest op dieren.

    Het nieuwe duurzame bodycare assortiment is vanaf nu verkrijgbaar, vanaf €4,- in HEMA winkels of via hema.com/nl-be

    Assortiment verduurzamen

    HEMA wil haar assortiment verduurzamen en gebruikt daarom steeds meer gerecyclede of hernieuwbare grondstoffen en materialen, zoals bioplastic en biologisch katoen. De introductie van een duurzaam bodycare assortiment is daarmee een volgende stap van HEMA om het leven makkelijker, leuker en beter te maken voor iedereen.

    HEMA heeft drie doelstellingen opgesteld met betrekking tot het verminderen van plastic: 1. In 2020 een duurzamer alternatief voor plastic producten voor eenmalig gebruik - 2. In 2025 100% gerecycled of hernieuwbaar materiaal voor plastic of polyester producten - 3. In 2025 25% reductie van plastic consumentenverpakkingen

     

     

    02-08-2019 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)


    Archief per week
  • 22/07-28/07 2024
  • 15/07-21/07 2024
  • 08/07-14/07 2024
  • 01/07-07/07 2024
  • 24/06-30/06 2024
  • 17/06-23/06 2024
  • 10/06-16/06 2024
  • 03/06-09/06 2024
  • 27/05-02/06 2024
  • 20/05-26/05 2024
  • 13/05-19/05 2024
  • 06/05-12/05 2024
  • 29/04-05/05 2024
  • 22/04-28/04 2024
  • 15/04-21/04 2024
  • 08/04-14/04 2024
  • 01/04-07/04 2024
  • 25/03-31/03 2024
  • 18/03-24/03 2024
  • 11/03-17/03 2024
  • 04/03-10/03 2024
  • 26/02-03/03 2024
  • 19/02-25/02 2024
  • 12/02-18/02 2024
  • 05/02-11/02 2024
  • 29/01-04/02 2024
  • 22/01-28/01 2024
  • 15/01-21/01 2024
  • 08/01-14/01 2024
  • 01/01-07/01 2024
  • 25/12-31/12 2023
  • 18/12-24/12 2023
  • 11/12-17/12 2023
  • 04/12-10/12 2023
  • 27/11-03/12 2023
  • 20/11-26/11 2023
  • 13/11-19/11 2023
  • 06/11-12/11 2023
  • 30/10-05/11 2023
  • 23/10-29/10 2023
  • 16/10-22/10 2023
  • 09/10-15/10 2023
  • 02/10-08/10 2023
  • 25/09-01/10 2023
  • 18/09-24/09 2023
  • 11/09-17/09 2023
  • 04/09-10/09 2023
  • 28/08-03/09 2023
  • 21/08-27/08 2023
  • 14/08-20/08 2023
  • 07/08-13/08 2023
  • 31/07-06/08 2023
  • 24/07-30/07 2023
  • 17/07-23/07 2023
  • 10/07-16/07 2023
  • 03/07-09/07 2023
  • 26/06-02/07 2023
  • 19/06-25/06 2023
  • 12/06-18/06 2023
  • 05/06-11/06 2023
  • 29/05-04/06 2023
  • 22/05-28/05 2023
  • 15/05-21/05 2023
  • 08/05-14/05 2023
  • 01/05-07/05 2023
  • 24/04-30/04 2023
  • 17/04-23/04 2023
  • 10/04-16/04 2023
  • 03/04-09/04 2023
  • 27/03-02/04 2023
  • 20/03-26/03 2023
  • 13/03-19/03 2023
  • 06/03-12/03 2023
  • 27/02-05/03 2023
  • 20/02-26/02 2023
  • 13/02-19/02 2023
  • 06/02-12/02 2023
  • 30/01-05/02 2023
  • 23/01-29/01 2023
  • 16/01-22/01 2023
  • 09/01-15/01 2023
  • 02/01-08/01 2023
  • 25/12-31/12 2023
  • 19/12-25/12 2022
  • 12/12-18/12 2022
  • 05/12-11/12 2022
  • 28/11-04/12 2022
  • 21/11-27/11 2022
  • 14/11-20/11 2022
  • 07/11-13/11 2022
  • 31/10-06/11 2022
  • 24/10-30/10 2022
  • 17/10-23/10 2022
  • 10/10-16/10 2022
  • 03/10-09/10 2022
  • 26/09-02/10 2022
  • 19/09-25/09 2022
  • 12/09-18/09 2022
  • 05/09-11/09 2022
  • 29/08-04/09 2022
  • 22/08-28/08 2022
  • 15/08-21/08 2022
  • 08/08-14/08 2022
  • 01/08-07/08 2022
  • 25/07-31/07 2022
  • 18/07-24/07 2022
  • 11/07-17/07 2022
  • 04/07-10/07 2022
  • 27/06-03/07 2022
  • 20/06-26/06 2022
  • 13/06-19/06 2022
  • 06/06-12/06 2022
  • 30/05-05/06 2022
  • 23/05-29/05 2022
  • 16/05-22/05 2022
  • 09/05-15/05 2022
  • 02/05-08/05 2022
  • 25/04-01/05 2022
  • 18/04-24/04 2022
  • 11/04-17/04 2022
  • 04/04-10/04 2022
  • 28/03-03/04 2022
  • 21/03-27/03 2022
  • 14/03-20/03 2022
  • 07/03-13/03 2022
  • 28/02-06/03 2022
  • 21/02-27/02 2022
  • 14/02-20/02 2022
  • 07/02-13/02 2022
  • 31/01-06/02 2022
  • 24/01-30/01 2022
  • 17/01-23/01 2022
  • 10/01-16/01 2022
  • 03/01-09/01 2022
  • 26/12-01/01 2023
  • 20/12-26/12 2021
  • 13/12-19/12 2021
  • 06/12-12/12 2021
  • 29/11-05/12 2021
  • 22/11-28/11 2021
  • 15/11-21/11 2021
  • 08/11-14/11 2021
  • 01/11-07/11 2021
  • 25/10-31/10 2021
  • 18/10-24/10 2021
  • 11/10-17/10 2021
  • 04/10-10/10 2021
  • 27/09-03/10 2021
  • 20/09-26/09 2021
  • 13/09-19/09 2021
  • 06/09-12/09 2021
  • 30/08-05/09 2021
  • 23/08-29/08 2021
  • 16/08-22/08 2021
  • 09/08-15/08 2021
  • 02/08-08/08 2021
  • 26/07-01/08 2021
  • 19/07-25/07 2021
  • 12/07-18/07 2021
  • 05/07-11/07 2021
  • 28/06-04/07 2021
  • 21/06-27/06 2021
  • 14/06-20/06 2021
  • 07/06-13/06 2021
  • 31/05-06/06 2021
  • 24/05-30/05 2021
  • 17/05-23/05 2021
  • 10/05-16/05 2021
  • 03/05-09/05 2021
  • 26/04-02/05 2021
  • 19/04-25/04 2021
  • 12/04-18/04 2021
  • 05/04-11/04 2021
  • 29/03-04/04 2021
  • 22/03-28/03 2021
  • 15/03-21/03 2021
  • 08/03-14/03 2021
  • 01/03-07/03 2021
  • 22/02-28/02 2021
  • 15/02-21/02 2021
  • 08/02-14/02 2021
  • 01/02-07/02 2021
  • 25/01-31/01 2021
  • 18/01-24/01 2021
  • 11/01-17/01 2021
  • 04/01-10/01 2021
  • 28/12-03/01 2027
  • 21/12-27/12 2020
  • 14/12-20/12 2020
  • 07/12-13/12 2020
  • 30/11-06/12 2020
  • 23/11-29/11 2020
  • 16/11-22/11 2020
  • 09/11-15/11 2020
  • 02/11-08/11 2020
  • 26/10-01/11 2020
  • 19/10-25/10 2020
  • 12/10-18/10 2020
  • 05/10-11/10 2020
  • 28/09-04/10 2020
  • 21/09-27/09 2020
  • 14/09-20/09 2020
  • 07/09-13/09 2020
  • 31/08-06/09 2020
  • 24/08-30/08 2020
  • 17/08-23/08 2020
  • 10/08-16/08 2020
  • 03/08-09/08 2020
  • 27/07-02/08 2020
  • 20/07-26/07 2020
  • 13/07-19/07 2020
  • 06/07-12/07 2020
  • 29/06-05/07 2020
  • 22/06-28/06 2020
  • 15/06-21/06 2020
  • 08/06-14/06 2020
  • 01/06-07/06 2020
  • 25/05-31/05 2020
  • 18/05-24/05 2020
  • 11/05-17/05 2020
  • 04/05-10/05 2020
  • 27/04-03/05 2020
  • 20/04-26/04 2020
  • 13/04-19/04 2020
  • 06/04-12/04 2020
  • 30/03-05/04 2020
  • 23/03-29/03 2020
  • 16/03-22/03 2020
  • 09/03-15/03 2020
  • 02/03-08/03 2020
  • 24/02-01/03 2020
  • 17/02-23/02 2020
  • 10/02-16/02 2020
  • 03/02-09/02 2020
  • 27/01-02/02 2020
  • 20/01-26/01 2020
  • 13/01-19/01 2020
  • 06/01-12/01 2020
  • 30/12-05/01 2020
  • 23/12-29/12 2019
  • 16/12-22/12 2019
  • 09/12-15/12 2019
  • 02/12-08/12 2019
  • 25/11-01/12 2019
  • 18/11-24/11 2019
  • 11/11-17/11 2019
  • 04/11-10/11 2019
  • 28/10-03/11 2019
  • 21/10-27/10 2019
  • 14/10-20/10 2019
  • 07/10-13/10 2019
  • 30/09-06/10 2019
  • 23/09-29/09 2019
  • 16/09-22/09 2019
  • 09/09-15/09 2019
  • 02/09-08/09 2019
  • 26/08-01/09 2019
  • 19/08-25/08 2019
  • 12/08-18/08 2019
  • 05/08-11/08 2019
  • 29/07-04/08 2019
  • 22/07-28/07 2019
  • 15/07-21/07 2019
  • 08/07-14/07 2019
  • 01/07-07/07 2019
  • 24/06-30/06 2019
  • 17/06-23/06 2019
  • 10/06-16/06 2019
  • 03/06-09/06 2019
  • 27/05-02/06 2019
  • 20/05-26/05 2019
  • 13/05-19/05 2019
  • 06/05-12/05 2019
  • 29/04-05/05 2019
  • 22/04-28/04 2019
  • 15/04-21/04 2019
  • 08/04-14/04 2019
  • 01/04-07/04 2019
  • 25/03-31/03 2019
  • 18/03-24/03 2019
  • 11/03-17/03 2019
  • 04/03-10/03 2019
  • 25/02-03/03 2019
  • 18/02-24/02 2019
  • 11/02-17/02 2019
  • 04/02-10/02 2019
  • 28/01-03/02 2019
  • 21/01-27/01 2019
  • 14/01-20/01 2019
  • 07/01-13/01 2019
  • 31/12-06/01 2019
  • 24/12-30/12 2018
  • 17/12-23/12 2018
  • 10/12-16/12 2018
  • 03/12-09/12 2018
  • 26/11-02/12 2018
  • 19/11-25/11 2018
  • 12/11-18/11 2018
  • 05/11-11/11 2018
  • 29/10-04/11 2018
  • 22/10-28/10 2018
  • 15/10-21/10 2018
  • 08/10-14/10 2018
  • 01/10-07/10 2018
  • 24/09-30/09 2018
  • 17/09-23/09 2018
  • 10/09-16/09 2018
  • 03/09-09/09 2018
  • 27/08-02/09 2018
  • 20/08-26/08 2018
  • 13/08-19/08 2018
  • 06/08-12/08 2018
  • 30/07-05/08 2018
  • 23/07-29/07 2018
  • 16/07-22/07 2018
  • 09/07-15/07 2018
  • 30/04-06/05 2018
  • 23/04-29/04 2018
  • 16/04-22/04 2018
  • 09/04-15/04 2018
  • 02/04-08/04 2018
  • 26/03-01/04 2018
  • 19/03-25/03 2018
  • 12/03-18/03 2018
  • 05/03-11/03 2018
  • 26/02-04/03 2018
  • 19/02-25/02 2018
  • 12/02-18/02 2018
  • 05/02-11/02 2018
  • 29/01-04/02 2018
  • 22/01-28/01 2018
  • 15/01-21/01 2018
  • 08/01-14/01 2018
  • 01/01-07/01 2018
  • 25/12-31/12 2017
  • 18/12-24/12 2017
  • 11/12-17/12 2017
  • 04/12-10/12 2017
  • 27/11-03/12 2017
  • 20/11-26/11 2017
  • 13/11-19/11 2017
  • 06/11-12/11 2017
  • 30/10-05/11 2017
  • 23/10-29/10 2017
  • 16/10-22/10 2017
  • 09/10-15/10 2017
  • 02/10-08/10 2017
  • 25/09-01/10 2017
  • 18/09-24/09 2017
  • 11/09-17/09 2017
  • 04/09-10/09 2017
  • 28/08-03/09 2017
  • 21/08-27/08 2017
  • 14/08-20/08 2017
  • 07/08-13/08 2017
  • 31/07-06/08 2017
  • 24/07-30/07 2017
  • 17/07-23/07 2017
  • 10/07-16/07 2017
  • 03/07-09/07 2017
  • 26/06-02/07 2017
  • 19/06-25/06 2017
  • 12/06-18/06 2017
  • 05/06-11/06 2017
  • 29/05-04/06 2017
  • 22/05-28/05 2017
  • 15/05-21/05 2017
  • 08/05-14/05 2017
  • 01/05-07/05 2017
  • 24/04-30/04 2017
  • 17/04-23/04 2017
  • 10/04-16/04 2017
  • 03/04-09/04 2017
  • 27/03-02/04 2017
  • 20/03-26/03 2017
  • 13/03-19/03 2017
  • 06/03-12/03 2017
  • 27/02-05/03 2017
  • 20/02-26/02 2017
  • 13/02-19/02 2017
  • 06/02-12/02 2017
  • 30/01-05/02 2017
  • 23/01-29/01 2017
  • 16/01-22/01 2017
  • 09/01-15/01 2017
  • 02/01-08/01 2017
  • 25/12-31/12 2017
  • 19/12-25/12 2016
  • 12/12-18/12 2016
  • 05/12-11/12 2016
  • 28/11-04/12 2016
  • 21/11-27/11 2016
  • 14/11-20/11 2016
  • 07/11-13/11 2016
  • 31/10-06/11 2016
  • 24/10-30/10 2016
  • 17/10-23/10 2016
  • 10/10-16/10 2016
  • 03/10-09/10 2016
  • 26/09-02/10 2016
  • 19/09-25/09 2016
  • 12/09-18/09 2016
  • 05/09-11/09 2016
  • 29/08-04/09 2016
  • 22/08-28/08 2016
  • 15/08-21/08 2016
  • 08/08-14/08 2016
  • 01/08-07/08 2016
  • 25/07-31/07 2016
  • 18/07-24/07 2016
  • 11/07-17/07 2016
  • 04/07-10/07 2016
  • 27/06-03/07 2016
  • 20/06-26/06 2016
  • 13/06-19/06 2016
  • 06/06-12/06 2016
  • 30/05-05/06 2016
  • 23/05-29/05 2016
  • 16/05-22/05 2016
  • 09/05-15/05 2016
  • 02/05-08/05 2016
  • 25/04-01/05 2016
  • 18/04-24/04 2016
  • 11/04-17/04 2016
  • 04/04-10/04 2016
  • 28/03-03/04 2016
  • 21/03-27/03 2016
  • 14/03-20/03 2016
  • 07/03-13/03 2016
  • 29/02-06/03 2016
  • 22/02-28/02 2016
  • 15/02-21/02 2016
  • 08/02-14/02 2016
  • 01/02-07/02 2016
  • 25/01-31/01 2016
  • 18/01-24/01 2016
  • 11/01-17/01 2016
  • 04/01-10/01 2016
  • 28/12-03/01 2021
  • 21/12-27/12 2015
  • 14/12-20/12 2015
  • 07/12-13/12 2015
  • 30/11-06/12 2015
  • 23/11-29/11 2015
  • 16/11-22/11 2015
  • 09/11-15/11 2015
  • 02/11-08/11 2015
  • 26/10-01/11 2015
  • 19/10-25/10 2015
  • 12/10-18/10 2015
  • 05/10-11/10 2015
  • 28/09-04/10 2015
  • 21/09-27/09 2015
  • 14/09-20/09 2015
  • 07/09-13/09 2015
  • 31/08-06/09 2015
  • 24/08-30/08 2015
  • 17/08-23/08 2015
  • 10/08-16/08 2015
  • 03/08-09/08 2015
  • 27/07-02/08 2015
  • 20/07-26/07 2015
  • 13/07-19/07 2015
  • 06/07-12/07 2015
  • 29/06-05/07 2015
  • 22/06-28/06 2015
  • 15/06-21/06 2015
  • 08/06-14/06 2015
  • 01/06-07/06 2015
  • 25/05-31/05 2015
  • 18/05-24/05 2015
  • 11/05-17/05 2015
  • 04/05-10/05 2015
  • 27/04-03/05 2015
  • 20/04-26/04 2015
  • 13/04-19/04 2015
  • 06/04-12/04 2015
  • 30/03-05/04 2015
  • 23/03-29/03 2015
  • 16/03-22/03 2015
  • 09/03-15/03 2015
  • 02/03-08/03 2015
  • 23/02-01/03 2015
  • 16/02-22/02 2015
  • 09/02-15/02 2015
  • 02/02-08/02 2015
  • 26/01-01/02 2015
  • 19/01-25/01 2015
  • 12/01-18/01 2015
  • 05/01-11/01 2015
  • 29/12-04/01 2015
  • 22/12-28/12 2014
  • 15/12-21/12 2014
  • 08/12-14/12 2014
  • 01/12-07/12 2014
  • 24/11-30/11 2014
  • 17/11-23/11 2014
  • 10/11-16/11 2014
  • 03/11-09/11 2014
  • 27/10-02/11 2014
  • 20/10-26/10 2014
  • 13/10-19/10 2014
  • 06/10-12/10 2014
  • 29/09-05/10 2014
  • 22/09-28/09 2014
  • 15/09-21/09 2014
  • 08/09-14/09 2014
  • 01/09-07/09 2014
  • 25/08-31/08 2014
  • 18/08-24/08 2014
  • 11/08-17/08 2014
  • 04/08-10/08 2014
  • 28/07-03/08 2014
  • 21/07-27/07 2014
  • 14/07-20/07 2014
  • 07/07-13/07 2014
  • 30/06-06/07 2014
  • 23/06-29/06 2014
  • 16/06-22/06 2014
  • 09/06-15/06 2014
  • 02/06-08/06 2014
  • 26/05-01/06 2014
  • 19/05-25/05 2014
  • 12/05-18/05 2014
  • 05/05-11/05 2014
  • 28/04-04/05 2014
  • 21/04-27/04 2014
  • 14/04-20/04 2014
  • 07/04-13/04 2014
  • 31/03-06/04 2014
  • 24/03-30/03 2014
  • 17/03-23/03 2014
  • 10/03-16/03 2014
  • 03/03-09/03 2014
  • 24/02-02/03 2014
  • 17/02-23/02 2014
  • 10/02-16/02 2014
  • 03/02-09/02 2014
  • 27/01-02/02 2014
  • 20/01-26/01 2014
  • 13/01-19/01 2014
  • 06/01-12/01 2014
  • 30/12-05/01 2014
  • 23/12-29/12 2013
  • 16/12-22/12 2013
  • 09/12-15/12 2013
  • 02/12-08/12 2013
  • 25/11-01/12 2013
  • 18/11-24/11 2013
  • 11/11-17/11 2013
  • 04/11-10/11 2013
  • 28/10-03/11 2013
  • 21/10-27/10 2013
  • 14/10-20/10 2013
  • 07/10-13/10 2013
  • 30/09-06/10 2013
  • 23/09-29/09 2013
  • 16/09-22/09 2013
  • 09/09-15/09 2013
  • 02/09-08/09 2013
  • 26/08-01/09 2013
  • 12/08-18/08 2013
  • 05/08-11/08 2013
  • 29/07-04/08 2013
  • 22/07-28/07 2013
  • 15/07-21/07 2013
  • 08/07-14/07 2013
  • 01/07-07/07 2013
  • 24/06-30/06 2013
  • 17/06-23/06 2013
  • 10/06-16/06 2013
  • 03/06-09/06 2013
  • 27/05-02/06 2013
  • 20/05-26/05 2013
  • 13/05-19/05 2013
  • 06/05-12/05 2013
  • 29/04-05/05 2013
  • 22/04-28/04 2013
  • 15/04-21/04 2013
  • 08/04-14/04 2013
  • 01/04-07/04 2013
  • 25/03-31/03 2013
  • 18/03-24/03 2013
  • 11/03-17/03 2013
  • 04/03-10/03 2013
  • 25/02-03/03 2013
  • 11/02-17/02 2013
  • 04/02-10/02 2013
  • 28/01-03/02 2013
  • 21/01-27/01 2013
  • 14/01-20/01 2013
  • 07/01-13/01 2013
  • 31/12-06/01 2013
  • 24/12-30/12 2012
  • 17/12-23/12 2012
  • 10/12-16/12 2012
  • 03/12-09/12 2012
  • 26/11-02/12 2012
  • 19/11-25/11 2012
  • 12/11-18/11 2012
  • 05/11-11/11 2012
  • 29/10-04/11 2012
  • 22/10-28/10 2012
  • 15/10-21/10 2012
  • 08/10-14/10 2012
  • 01/10-07/10 2012
  • 24/09-30/09 2012
  • 17/09-23/09 2012
  • 10/09-16/09 2012
  • 03/09-09/09 2012
  • 27/08-02/09 2012
  • 20/08-26/08 2012
  • 06/08-12/08 2012
  • 30/07-05/08 2012
  • 23/07-29/07 2012
  • 16/07-22/07 2012
  • 09/07-15/07 2012
  • 02/07-08/07 2012
  • 25/06-01/07 2012
  • 18/06-24/06 2012
  • 11/06-17/06 2012
  • 04/06-10/06 2012
  • 28/05-03/06 2012
  • 21/05-27/05 2012
  • 14/05-20/05 2012
  • 23/04-29/04 2012
  • 16/04-22/04 2012
  • 09/04-15/04 2012
  • 02/04-08/04 2012
  • 26/03-01/04 2012
  • 19/03-25/03 2012
  • 12/03-18/03 2012
  • 05/03-11/03 2012
  • 27/02-04/03 2012
  • 20/02-26/02 2012
  • 13/02-19/02 2012
  • 06/02-12/02 2012
  • 30/01-05/02 2012
  • 23/01-29/01 2012
  • 16/01-22/01 2012
  • 09/01-15/01 2012
  • 02/01-08/01 2012
  • 24/12-30/12 2012
  • 19/12-25/12 2011
  • 12/12-18/12 2011
  • 05/12-11/12 2011
  • 28/11-04/12 2011
  • 21/11-27/11 2011
  • 14/11-20/11 2011
  • 07/11-13/11 2011
  • 31/10-06/11 2011
  • 24/10-30/10 2011
  • 17/10-23/10 2011
  • 10/10-16/10 2011
  • 03/10-09/10 2011
  • 26/09-02/10 2011
  • 19/09-25/09 2011
  • 12/09-18/09 2011
  • 05/09-11/09 2011
  • 29/08-04/09 2011
  • 22/08-28/08 2011
  • 08/08-14/08 2011
  • 01/08-07/08 2011
  • 25/07-31/07 2011
  • 18/07-24/07 2011
  • 11/07-17/07 2011
  • 04/07-10/07 2011
  • 27/06-03/07 2011
  • 20/06-26/06 2011
  • 13/06-19/06 2011
  • 06/06-12/06 2011
  • 30/05-05/06 2011
  • 16/05-22/05 2011
  • 09/05-15/05 2011
  • 02/05-08/05 2011
  • 25/04-01/05 2011
  • 18/04-24/04 2011
  • 11/04-17/04 2011
  • 04/04-10/04 2011
  • 28/03-03/04 2011
  • 21/03-27/03 2011
  • 14/03-20/03 2011
  • 07/03-13/03 2011
  • 28/02-06/03 2011
  • 21/02-27/02 2011
  • 14/02-20/02 2011
  • 07/02-13/02 2011
  • 31/01-06/02 2011
  • 24/01-30/01 2011
  • 17/01-23/01 2011
  • 10/01-16/01 2011
  • 03/01-09/01 2011
  • 26/12-01/01 2012
  • 20/12-26/12 2010
  • 13/12-19/12 2010
  • 06/12-12/12 2010
  • 29/11-05/12 2010
  • 22/11-28/11 2010
  • 15/11-21/11 2010
  • 08/11-14/11 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 25/10-31/10 2010
  • 18/10-24/10 2010
  • 11/10-17/10 2010
  • 04/10-10/10 2010
  • 27/09-03/10 2010
  • 20/09-26/09 2010
  • 13/09-19/09 2010
  • 06/09-12/09 2010
  • 30/08-05/09 2010
  • 23/08-29/08 2010
  • 16/08-22/08 2010
  • 09/08-15/08 2010
  • 02/08-08/08 2010
  • 26/07-01/08 2010
  • 19/07-25/07 2010
  • 12/07-18/07 2010
  • 05/07-11/07 2010
  • 28/06-04/07 2010
  • 21/06-27/06 2010
  • 14/06-20/06 2010
  • 07/06-13/06 2010
  • 31/05-06/06 2010
  • 24/05-30/05 2010
  • 17/05-23/05 2010
  • 10/05-16/05 2010
  • 26/04-02/05 2010
  • 19/04-25/04 2010
  • 12/04-18/04 2010
  • 05/04-11/04 2010
  • 29/03-04/04 2010
  • 22/03-28/03 2010
  • 15/03-21/03 2010
  • 08/03-14/03 2010
  • 01/03-07/03 2010
  • 22/02-28/02 2010
  • 15/02-21/02 2010
  • 08/02-14/02 2010
  • 01/02-07/02 2010
  • 25/01-31/01 2010
  • 18/01-24/01 2010
  • 11/01-17/01 2010
  • 04/01-10/01 2010
  • 28/12-03/01 2016
  • 21/12-27/12 2009
  • 14/12-20/12 2009
  • 07/12-13/12 2009
  • 30/11-06/12 2009
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 02/11-08/11 2009
  • 26/10-01/11 2009
  • 19/10-25/10 2009
  • 12/10-18/10 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 28/09-04/10 2009
  • 21/09-27/09 2009
  • 14/09-20/09 2009
  • 07/09-13/09 2009
  • 24/08-30/08 2009
  • 17/08-23/08 2009
  • 10/08-16/08 2009
  • 03/08-09/08 2009
  • 27/07-02/08 2009
  • 20/07-26/07 2009
  • 13/07-19/07 2009
  • 06/07-12/07 2009
  • 29/06-05/07 2009
  • 08/06-14/06 2009
  • 01/06-07/06 2009
  • 25/05-31/05 2009
  • 18/05-24/05 2009
  • 11/05-17/05 2009
  • 04/05-10/05 2009
  • 27/04-03/05 2009
  • 20/04-26/04 2009
  • 13/04-19/04 2009
  • 06/04-12/04 2009
  • 30/03-05/04 2009
  • 23/03-29/03 2009
  • 16/03-22/03 2009
  • 09/03-15/03 2009
  • 02/03-08/03 2009
  • 23/02-01/03 2009
  • 16/02-22/02 2009
  • 09/02-15/02 2009
  • 02/02-08/02 2009
  • 26/01-01/02 2009
  • 19/01-25/01 2009
  • 12/01-18/01 2009
  • 05/01-11/01 2009
  • 29/12-04/01 2009
  • 22/12-28/12 2008
  • 15/12-21/12 2008
  • 08/12-14/12 2008
  • 01/12-07/12 2008
  • 24/11-30/11 2008
  • 17/11-23/11 2008
  • 10/11-16/11 2008
  • 03/11-09/11 2008
  • 27/10-02/11 2008
  • 20/10-26/10 2008
  • 13/10-19/10 2008
  • 06/10-12/10 2008
  • 29/09-05/10 2008
  • 22/09-28/09 2008
  • 15/09-21/09 2008
  • 08/09-14/09 2008
  • 01/09-07/09 2008
  • 25/08-31/08 2008
  • 18/08-24/08 2008
  • 11/08-17/08 2008
  • 04/08-10/08 2008
  • 28/07-03/08 2008
  • 21/07-27/07 2008
  • 14/07-20/07 2008
  • 07/07-13/07 2008
  • 30/06-06/07 2008
  • 23/06-29/06 2008
  • 16/06-22/06 2008
  • 09/06-15/06 2008
  • 02/06-08/06 2008
  • 26/05-01/06 2008
  • 19/05-25/05 2008
  • 12/05-18/05 2008
  • 05/05-11/05 2008
  • 28/04-04/05 2008
  • 21/04-27/04 2008
  • 14/04-20/04 2008
  • 07/04-13/04 2008
  • 31/03-06/04 2008
  • 24/03-30/03 2008
  • 17/03-23/03 2008
  • 10/03-16/03 2008
  • 03/03-09/03 2008
  • 25/02-02/03 2008
  • 18/02-24/02 2008
  • 11/02-17/02 2008
  • 04/02-10/02 2008
  • 28/01-03/02 2008
  • 21/01-27/01 2008
  • 14/01-20/01 2008
  • 07/01-13/01 2008
  • 31/12-06/01 2008
  • 24/12-30/12 2007
  • 17/12-23/12 2007
  • 10/12-16/12 2007
  • 03/12-09/12 2007
  • 26/11-02/12 2007
  • 19/11-25/11 2007
  • 12/11-18/11 2007
  • 05/11-11/11 2007
  • 29/10-04/11 2007
  • 22/10-28/10 2007
  • 15/10-21/10 2007
  • 08/10-14/10 2007
  • 01/10-07/10 2007
  • 24/09-30/09 2007
  • 17/09-23/09 2007
  • 10/09-16/09 2007
  • 03/09-09/09 2007
  • 27/08-02/09 2007
  • 20/08-26/08 2007
  • 13/08-19/08 2007
  • 06/08-12/08 2007
  • 30/07-05/08 2007
  • 16/07-22/07 2007
  • 09/07-15/07 2007
  • 02/07-08/07 2007
  • 25/06-01/07 2007
  • 18/06-24/06 2007
  • 11/06-17/06 2007
  • 04/06-10/06 2007
  • 28/05-03/06 2007
  • 14/05-20/05 2007
  • 07/05-13/05 2007
  • 30/04-06/05 2007
  • 23/04-29/04 2007
  • 16/04-22/04 2007
  • 09/04-15/04 2007
  • 02/04-08/04 2007
  • 26/03-01/04 2007
  • 19/03-25/03 2007
  • 12/03-18/03 2007
  • 05/03-11/03 2007
  • 26/02-04/03 2007
  • 19/02-25/02 2007
  • 12/02-18/02 2007
  • 05/02-11/02 2007
  • 29/01-04/02 2007
  • 22/01-28/01 2007
  • 15/01-21/01 2007
  • 08/01-14/01 2007
  • 01/01-07/01 2007
  • 25/12-31/12 2006
  • 18/12-24/12 2006
  • 11/12-17/12 2006
  • 04/12-10/12 2006
  • 27/11-03/12 2006
  • 20/11-26/11 2006
  • 13/11-19/11 2006
  • 06/11-12/11 2006
  • 30/10-05/11 2006
  • 23/10-29/10 2006
  • 16/10-22/10 2006
  • 09/10-15/10 2006
  • 02/10-08/10 2006
  • 25/09-01/10 2006
  • 18/09-24/09 2006
  • 11/09-17/09 2006
  • 04/09-10/09 2006
  • 28/08-03/09 2006
  • 14/08-20/08 2006
  • 07/08-13/08 2006
  • 31/07-06/08 2006
  • 24/07-30/07 2006
  • 17/07-23/07 2006
  • 10/07-16/07 2006
  • 03/07-09/07 2006
  • 26/06-02/07 2006
  • 19/06-25/06 2006
  • 12/06-18/06 2006
  • 05/06-11/06 2006
  • 29/05-04/06 2006
  • 22/05-28/05 2006
  • 01/05-07/05 2006
  • 24/04-30/04 2006
  • 17/04-23/04 2006
  • 27/03-02/04 2006
  • 20/03-26/03 2006
  • 13/03-19/03 2006
  • 28/11-04/12 -0001

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !


    Blog tegen de regels? Meld het ons!
    Gratis blog op http://blog.seniorennet.be - SeniorenNet Blogs, eenvoudig, gratis en snel jouw eigen blog!