Inhoud blog
  • Fietsen Schouwen-Duiveland
  • Kalimera, kalipera:
  • Nieuwe Europa-park achtbaan
  • Een picknicktafel voor elke buitenliefhebber
  • Inside Blinds bewijst veelzijdigheid met gordijnen
  • Ga voor een zonnige touch up met Bristol
  • Van New york naar landbouw op kasteeldomein
  • Michael Kors
  • Franke ziet het glas halfvol .. warm en gefilterd
  • Parador vakantieparken
  • Beosysteem 9000C
  • DEBA meubelen trekt alles uit de kast!
  • Het combi-shirt van Mayerline
  • Arte en Moooi openen deuren van Green House
  • Own Your Glow
  • La Biennale di Venezia
  • Weleda breidt manverzorging uit!
  • Aspria: technologische verzorging
  • Kartell & illycaffè
  • Water als centerpiece
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    wozani
    restaurants
    06-08-2019
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Naald, draad, durf en fantasie!

    Topolina is een merk van vrolijke, frisse en multiculturele confectiekleding dat werd opgericht door Isabelle Lallemang en haar zoon Pierre-Henry. Topolina straalt levensvreugde uit, verre reizen en de typisch mediterrane zorgeloosheid. De ontwerpster baseert zich op eenzelfde patroon voor haar verschillende creaties en inspiraties: stoffen van over de hele wereld vormen samen een harmonieus en hartelijk vintage geheel. Topolina importeert de zon uit Marokko en brengt die tot in haar boetiek in Brussel.

    ISABELLE LALLEMANG

    Na enkele jaren Schone Kunsten en Kunstgeschiedenis te hebben gestudeerd, besloot deze liefhebster van mode om voor textielontwerpster te studeren. Raar maar waar, haar eerste professionele stappen zette ze in de keuken van haar eigen restaurant in Trouville, een restaurant met de naam... Topolina!

    9 jaar geleden zette de sprankelende Française haar koffers neer in Marrakech waar ze haar eerste boetiek opent. Isabelle knoopt weer aan met haar eerste liefde: mode!

    HET CONCEPT DE TOPOLINA STIJL

    Topolina is afgeleid van het automodel Fiat 500 Topolino waarmee Isabelle ooit op reis trok door Italië. Deze fashionista werkt steeds exclusieve modellen uit en gebruikt hoogwaardige stoffen die ze zelf behandelt en verwerkt. De stoffen worden afgeleid naar verschillende creaties in een mengelmoes van brokaatstoffen en wol en met gedrukte zijden voering. Ze creëert een reeks stukken met een instant herkenbare stijl die past bij iedere vrouw en iedere morfologie.

    Luchtig, goedlachs en kleurrijk. De Topolina stijl is een uitnodiging om op reis te gaan, de vrijheid tegemoet. Of het stuk nu breder, langer of smaller is, iedere creatie is met veel oog voor detail ontworpen en volgens de couture die niet moet onderdoen voor de grote Franse modehuizen. Topolina is een harmonieuze mengeling van kleuren en ademt de vintage sfeer van de jaren 50 en 60 uit. De unieke stijl kan iedere generatie bekoren, dankzij de verfijnde elegantie, het draagcomfort en... het tikkeltje vranke vrijheid!

    EEN 100% HAND-MADE PRODUCTIE IN BEPERKTE OPLAGE

    Het atelier van Isabelle is gevestigd in Tanger, op een prachtige en inspirerende locatie met zicht op zee. Samen met haar team van gespecialiseerde textielontwerpers geeft ze leven aan de stoffen. Op de vraag hoe ze in Marokko is beland antwoordt ze steevast: “Ik hou van het licht, van de kleur en van de authenticiteit van het land”.

    PRAKTISCHE INFORMATIE

    Prijzen: tussen 20 € en 540 € - Topolina boetiek in Brussel (Darwinstraat 5, 1190 Vorst – Brussel), in Barcelona en in Marrakech (3 boetieks). Topolina is ook aanwezig in verschillende multimerkenboetieks in België.

    E-shop: https://topolina.shop







    06-08-2019 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Améline omarmt de romantiek van de herfst!

    Améline by Mayerline HW19

    Eigentijds, vrouwelijk, spontaan, vlot, levendig en zelfbewust. Dat is Améline by Mayerline. En deze eigenschappen laten zich ook duidelijk voelen in de nieuwe HW19-collectie. Opvallend, modieus en gedurfd, maar toegankelijk en makkelijk draagbaar op elk moment van de dag.

    Volgende winter kiest Améline voor tijdloze items als een geruite blazer en broek en actuele trendstukken zoals de wijde jersey jacquardbroek en top met lurex gecombineerd met een comfort broek in dusty roze. Belangrijk hierbij is de casual elegance in materialen en silhouetten, steeds vrouwelijk en easy going. De Améline-collectie komt uiteraard telkens tot stand met doorgedreven aandacht voor pasvorm, materiaalkeuze, kwaliteit en snit. Dat is het DNA van het huis.

    Leopard 2.0

    We starten het seizoen met een licht kleurenpalet en classics als de leopard print, maar dan subtiel en onder de vorm van een maxi-jurk of wijde broek. In combinatie met goudoker, roodoker, een zacht camel en offwhite zijn er tal van mogelijkheden om deze print wat pittiger of wat zachter te brengen. Vrouwelijkheid en een nonchalante look in de materialen en silhouetten en het gebruik van natuurlijke stoffen als viscose blijven voor Améline een absolute must.

    Dare to be square

    Ook ruiten mogen zeker niet ontbreken in de garderobe van Améline. Denk maar aan klassiekers als een blazer, jurk of brede broek maar dan met een nonchalant ogende en elegante look.

    Berry Beauty

    Later in de winterperiode komt ook de kleurencombinatie van blauw met donkerrood in een modern jasje aan bod. Vrouwelijk en elegant met een zekere ‘je-ne-sais-quoi’. Of een bolletjesprint in soepele vrouwelijke modellen in viscose. Heel wat mogelijkheden dus voor een ongetwijfeld elegante en stijlvolle winter 2019.

    AMÉLINE by Mayerline

    De AMÉLINE-vrouw is een moderne, actieve vrouw die weet wat ze wil. Ook in haar kleerkast. Ze wil haar favoriete items het liefst elke dag aan kunnen om haar zelfbewuste persoonlijkheid uit te drukken. Ze houdt van een hedendaagse look, maar vraagt ook dat deze look haar actieve leven volgt. Comfort is dus belangrijk. Ze volgt trends maar niet ten koste van alles. Ze beperkt zich zeker niet enkel tot basisstukken, maar houdt van creativiteit en mooie, actuele combinaties. Mixing moods and moments. For a happy feeling.









    06-08-2019 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.SUN68 : arhleisure wear

    Let's turn the gentleman of the week into the man of the weekend

    The FW19 men’s collection has been conceived to create a new image, actualizing and mixing the world of business with that of the outdoor. Classical garments belonging to the urban imaginary are mixed up with casual styles, used for leisure time and weekends. This creates new outfits and enhances everyone’s individuality. Coats freely matched with track tops, formal jackets with nylon garments and worn with sneakers.

    The merino knitwear embellished with bands and striped edges will keep you warm during the weekends spend at your family's countryhouse. All snuggled in the SUN68 jacquards, personalized with ironic subjects referring to the outdoor imaginary, you are ready for a fashionable hike in the woods around the house.

    The Italian brand mixes its heritage with some of England’s characteristic patterns and fabrics . Think of velvet, both for corduroy trousers and for shirts, classic English Oxford and the tartan checks, floral patterns and those British intense colours. The countryside is calling upon you for a game of cricket this weekend.

     







    06-08-2019 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    05-08-2019
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Rhe Empty shop by Oxfam

    Oxfam-Solidariteit opent van 17 oktober tot en met 16 november een Empty Shop in Brussel, een pop-up shop met kleding en designobjecten van bekende en minder bekende ontwerpers. De opbrengst gaat naar Oxfam-projecten wereldwijd.

    “Volgens het principe van de Empty Shop starten we met een lege winkel, die we vullen met merkkleding en designobjecten”, zegt Eva Vervecken van de tweedehandsafdeling van Oxfam.

    Oxfam roept daarom grote namen uit de modewereld, de Belgische designwereld, stylisten en fashionista’s op om kleren of designobjecten te schenken: eigen creaties, einde reeksen, unieke stukken. Maar niet uitsluitend grote namen worden opgeroepen! Iedereen is welkom om kleding of designobjecten te komen schenken, zolang het maar kwaliteitsvolle producten zijn.

    Waarom lanceert Oxfam The Empty Shop.

    “We willen het grote publiek laten zien dat je in onze tweedehandswinkels echte topstukken kan vinden zonder je budget te moeten plunderen”, legt Eva Vervecken uit. “Het is niet omdat het een tweedehandswinkel is, dat je er geen Dries Van Noten vindt.”

    Het is de 2de maal dat Oxfam in Brussel een Empty Shop opent. In oktober 2017 opende Oxfam een Empty Shop in de Brusselse Dansaertstraat. Dankzij de vele schenkingen van onder meer Nathalie Vleeschouwer, Jean-Paul Knott en Filippa K bracht de eerste editie Oxfam maar liefst €31.980 op. De winst ging naar projecten van Oxfam in heel de wereld.

    Oxfam rekent op jouw steun!

    De vorige editie was een groot succes, maar dit jaar willen we het project een boost geven door meters en peters in te schakelen die de filosofie van The Empty Shop delen. We zoeken dus beroemdheden uit de wereld van de mode, design, muziek, kunst, media of sport,... die bovendien ook achter de waarden van Oxfam staan: solidariteit en diversiteit. We rekenen vandaag op jullie steun om meer verankering en zichtbaarheid te generen aan het project dat ons nauw aan het hart ligt.

     

     

    05-08-2019 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    04-08-2019
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Dare to look perfect in levendige kleuren en sprekende prints

    Mayerline HW19

    Stijlvolle prints, elegante details en perfect combineerbare stuks op elk moment van de dag. Daar draait het de komende winter om bij Mayerline. De wintercollectie 2019 zorgt voor de connectie tussen onmisbare trends en tijdloze klassiekers. Vertrouwde natuurtinten als mosterd, oranje en bruin passen probleemloos bij poppy kleuren zoals rood, geel en blauw. Steeds in combinatie met luxe-afwerkingen en doordachte details. Satijn, velvet, faux fur en knit bieden een rijkelijke sfeer en een vanzelfsprekende elegantie.

    De garderobe van de Mayerline-vrouw overstijgt de seizoenen en laat haar zijn wie ze zelf wil. Op die manier kan ze haar persoonlijkheid volop tonen en erop vertrouwen dat de toekomst geweldig zal zijn. Dare to look perfect!

    Red mania

    Rood is een absolute blijver in je garderobe. Veelzijdigheid staat centraal in dit thema waarin zowel bloemen op een achtergrond van ruiten als een speels kleureffect met bollen voor talrijke mogelijkheden zorgen. Voeg hier nog enkele blauwe elementen aan toe en je gaat stijlvol, eigentijds en elegant de deur uit.

    Blue mania

    Mayerline hecht ook steeds waarde aan klassiekers die perfect doorheen de verschillende seizoenen kunnen gedragen worden. Denk maar aan het duo night blue en off white. De vernieuwing zit hier in de nieuwe versie van de bollenprint op een grafische achtergrond en het schorsdessin met een organische lijnenprint. Kortom, structuurstoffen en klassevolle prints geven dit kleurenpalet diepgang en stijlvolle elegantie in al zijn eenvoud.

    Snake mania

    Do we need to say more... Dierenprints zijn hot & happening! De snakeprint is een absolute musthave in de nieuwe Mayerline-collectie. Zowel in een grijze versie die perfect kan gecombineerd worden met grijsblauw, als in camel tinten die moeiteloos matchen met neutrale tinten. Ons advies voor volgende winter: let your inner beast out!

    De Mayerline collectie biedt het ideale evenwicht tussen modetrends en maximaal draagcomfort. Dit steeds met doorgedreven aandacht voor pasvorm, materiaalkeuze, kwaliteit en snit. De collectie-items laten zich eindeloos combineren tot een sterke outfit, voor elk moment van de dag en elke gelegenheid..





    04-08-2019 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    03-08-2019
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Geraffinerd kraanwater srveren

    Madame soleil is al even in het land en dat betekent maar een ding: veel tijd buiten doorbrengen en ongegeneerd genieten van een feel good aperitief. Tijd dus om creatief om te springen met de inhoud van je glas. GROHE creëerde geraffineerde mock- en cocktails op basis van - jawel - kraanwater. Handig, want je hebt het altijd in huis en het is een van de strengst gecontroleerde voedingsmiddelen, rechtstreeks uit de kraan. Zet de glazen maar koud en laat het smaken!

    RIVIERA ESCAPE - zonder alcohol -

    Ingrediënten : 30 ml MeMento alcoholvrije gedestilleerde melange - 20 ml berkenwater - 15 ml kamille- en witte druivensiroop - 15 ml citroensap - 20 ml heet water - Bloemen van kaasjeskruid

    How to

    Laat de bloemen van kaasjeskruid in heet water trekken. Meng de ingrediënten nadat ze afgekoeld zijn in een cocktailshaker. Voeg ijs toe, dek af en schud krachtig tot de buitenkant van de shaker ijskoud is. Giet de drank in een Collins-glas dat met ijs gevuld is. Garneer met een druivenblad en gemalen peper.

    PEACH & BASIL BELLINI - - met alcohol -

    Ingrediënten : 2 perziken - 150 gr suiker - 150 ml bruiswater - Handvol basilicum - Shot wodka - 1/2 limoen

    How to

    Maak een eenvoudige suikersiroop door het water en de suiker samen te voegen en goed door te roeren. Blancheer vervolgens de perziken en haal de schil eraf. Marineer de perziken gedurende (idealiter een aantal dagen) in de siroop.

    Meng twee eetlepels perzikensiroop met een shot wodka en het sap van een halve limoen. Giet in een highball glas gevuld met basilicum, een stukje perzik en ijsblokjes. Werk af met bruisend water en meng met een barlepel.

    BE ITALIANO, BE APERITIVO - - met alcohol -  

    Ingrediënten : 40 ml Amaro del Centenario Cerutti likeur - 30 ml bitter Mediterraneao Macchia Vermouth - 6 druppels vanille en kastanje tincture - Bruiswater - Wild rose essence - Rozenblaadjes

    How to

    Schud de ingrediënten met het ijs gedurende een 20-tal seconden en giet in een

    Shake de ingrediënten met het ijs gedurende 20 seconden en giet in een kelkglas. Vul het glas aan met bruiswater en spray wild rose essence op het drinkoppervlak. Werk vervolgens af met rozenblaadjes.

    RASPBERRY HAPPY - - zonder alcohol -  

    Ingrediënten : 25 ml frambozenpuree - 25 ml siroop van viooltjes - 20 ml rietsuikersiroop - 35 ml limoensap - 35 ml bruiswater - Verse muntblaadjes

    How to

    Meng de frambozenpuree (geplette frambozen), de viooltjessiroop, rietsuikersiroop, het limoensap en 60 ml koud water in een blender tot je een gladde massa krijgt. Zet het mengsel in de koelkast tot het goed gekoeld is. Verwijder eventueel schuim. Giet in een glas gevuld met ijs en bruiswater. Roer voorzichtig om en werk af met kleine muntblaadjes.

    GROHE Blue Home & GROHE Red drinkwatersysteem

    Dankzij het compacte drinkwatersysteem GROHE Blue Home komt er heerlijk gekoeld, gefilterd (licht) bruisend water recht uit de kraan. Niet enkel handig omdat je hierdoor niet meer hoeft te zeulen met pakken water, maar ook de uitgelezen basis voor het maken van heerlijke mocktails, cocktails of flavored water. GROHE Blue Home kan het drinkwaterbudget van een gezin met wel 60% verminderen in vergelijking met de prijzen van de grootste flessenwatermerken. Verder ligt ook de totale CO2-uitstoot zo’n 80% lager dan bij flessenwater.

    GROHE Red maakt kokend heet water direct beschikbaar. Denk eens na over het aantal keren per dag dat je kokend heet water nodig hebt – en de tijd die je doorbrengt terwijl je wacht tot het water kookt. En stel je nu eens voor dat je tijd, energie en ruimte in de keuken kan besparen – alles in één keer. Dat is wat de GROHE Red belooft: een mooi en betrouwbaar systeem dat direct én veilig kokend heet water levert uit de kraan. De handige systemen zijn in elke bestaande of nieuwe keuken in een handomdraai te installeren.







    03-08-2019 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    02-08-2019
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Not jusr an other day at tle office

    with Caroline Biss FW1920

    Going back to the grind after a wonderful vacation is never easy. The messages are bursting out of your mailbox, jetlag kicks in and there are few empty spaces left in your agenda. Luckily there are a few things you can do, to get back into that work groove:

    1) Already book the next vacation. A weekend getaway to Paris or a spa trip with your besties. Or how about the Maldives for Christmas break?

    2) Make that photobook of your vacation right now before the memories and stories fade away.

    3) Plan in your private social activities as well and make them as Summer proof as possible. A bbq with friends on Sunday, lunch outside on Thursday, and an ice-cream with the hubby on Treat yourself Tuesday!

    4) Finally: there is still the good old online shopping therapy that always does the trick! A new back to work outfit to kill those Monday meetings or a fashion forward ensemble for those Casual Friday afternoons? Caroline Biss leads the way with their inspirational work proof outfits. As versatile as they are, these looks are going to last all Winter long! Dress for success made easy...







    02-08-2019 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.HEMA vernieuwd bodycare aanbod met duurzaam assortiment
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Het nieuwe assortiment van HEMA is 100% vegan en geproduceerd met ethisch verantwoorde ingrediënten, met verpakkingen van gerecycled materiaal.

    HEMA introduceert een geheel nieuw duurzaam bodycare assortiment. Met dit nieuwe assortiment richt HEMA zich op de goede dingen voor zowel mens als natuur. Zo is de volledige lijn veganistisch en gemaakt met ethisch verantwoorde ingrediënten. Daarnaast zijn ook de verpakkingen zo duurzaam mogelijk geproduceerd, met 25% tot 100% gerecycled plastic, en na gebruik ook volledig recyclebaar.

    Het nieuwe bodycare assortiment bestaat uit vijf verschillende lijnen met ieder een ander hoofdingrediënt; komkommer, broccoli, katoenzaad, granaatappel en amandel. Elke lijn bevat een bodylotion, shower gel en bodyscrub. Ook is er een showermousse beschikbaar in drie verschillende lijnen; komkommer, granaatappel en amandel. Alle bodycare lijnen zijn, zoals het gehele HEMA cosmetica assortiment, parabeen vrij en niet getest op dieren.

    Het nieuwe duurzame bodycare assortiment is vanaf nu verkrijgbaar, vanaf €4,- in HEMA winkels of via hema.com/nl-be

    Assortiment verduurzamen

    HEMA wil haar assortiment verduurzamen en gebruikt daarom steeds meer gerecyclede of hernieuwbare grondstoffen en materialen, zoals bioplastic en biologisch katoen. De introductie van een duurzaam bodycare assortiment is daarmee een volgende stap van HEMA om het leven makkelijker, leuker en beter te maken voor iedereen.

    HEMA heeft drie doelstellingen opgesteld met betrekking tot het verminderen van plastic: 1. In 2020 een duurzamer alternatief voor plastic producten voor eenmalig gebruik - 2. In 2025 100% gerecycled of hernieuwbaar materiaal voor plastic of polyester producten - 3. In 2025 25% reductie van plastic consumentenverpakkingen

     

     

    02-08-2019 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    01-08-2019
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.High comfort in high heals

     

    With Tamaris you cán have it all!

    Tamaris makes womens hearts beat faster again this season when it says: High Comfort in High Heels. The heart of the innovative Tamaris Heart & Sole technology is an insole developed in cooperation with podiatrists, which relieves the foot at the crucial pressure points and leads to a revolutionary way of walking in high heels.

    Simple, yet ingenious

    Each model of the Heart & Sole collection supports the natural arch, provides equal pressure distribution, reduces the pain on the ball of your foot and has two special layers to support the pressurized areas. Making your feet feel like they're in 7th heaven: high and comfortable.

    Refinement in colour and details

    In Autumn/Winter, mystic dark blue en elegant wine red are a welcome alternative to black. The eternal trend colour black is mainly used as a patent variant or in a stylish duet with tartan and glencheck patterns. Grey is the epitome of fashionable neutrality and surprises in combination, especially in connection with subtle leopard prints. Soft nude provides pure elegance at the foot and refines monochrome looks in delicate nuances, while cognac - a trend colour with a lot of retro flair - meets bronze and gold details

     











    01-08-2019 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Marie Méro, Belgisch modemerk in volle evolutie
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    “We willen een groeiende ondernemer zijn in de Belgische mode”, luidde het bij Marie Méro en bundelde daarom de krachten om een nieuwe wind te laten waaien. Het Belgische modemerk vernieuwt de concept stores, pakt uit met een vernieuwde beeldtaal, een uitgepuurde huisstijl, gerestylede collecties en een gedefinieerd merkverhaal.

    "Onder de noemer #proudtowearmariemero wil Marie Méro haar klanten fier maken en bedanken dat ze het merk dragen. We willen graag dankzij onze klanten, die ons iedere dag inspireren uitgroeien tot een lifetime value brand." - Ruben Van der Elst (CEO Marie Méro)

    Marie Méro verbindt generaties

    Met de nieuwe beeldtaal en merkverhaal, brengt Marie Méro een generatieverhaal dat mama’s, dochters en vriendinnen met elkaar verbindt.

    Leeftijd is vandaag geen onderscheidende factor meer, integendeel. Vrouwen uit verschillende generaties inspireren elkaar en vullen elkaar aan, dat voelen we ook bij onze klanten. - Steven Van der Elst (CEO & Head of design Marie Méro)

    Marie Méro is een eigentijds modemerk dat fier is om Belgisch te zijn. Marie Méro kleedt elke vrouw, voor elk lichaamstype van maat 36 tem 48, en laat hen heel graag stralen. En dat voor elk moment van de dag. Marie Méro brengt complete, kwalitatieve en comfortabele outfits, in een perfecte pasvorm met hoogwaardige stoffen.

    Onder de noemer #proudtowearmariemero wil Marie Méro hun klanten laten stralen en fier laten voelen Marie Méro te dragen. Om zo het beste in hunzelf naar boven te laten halen en dat ook te tonen.

    Marie Méro drukt stempel op Belgische modekaart

    Marie Méro wil een groeiende ondernemer zijn in de Belgische mode. De ambitie is om omnichannel te verkopen en bereikbaar te zijn in zowel België als in het buitenland. In 2009 startte Marie Méro met de uitbouw van eigen concept stores. Na Knokke, was in 2010 Gent aan de beurt. Ondertussen zijn er 6 eigen stores en plant Marie Méro een nieuwe opening in 2020.

    "We zijn uiteraard altijd te bereiken via onze online shop én heel wat multimerken winkels in België, Nederland, Engeland en Ierland . In eigen land openen we begin 2020 nog een store in Hasselt. We hebben er ongelooflijk veel zin in!" - Ruben Van der Elst, CEO Marie Méro

    Marie Méro investeerde de laatste jaren voortdurend in innovatie. Er waait een frisse wind door de collectie en deze lijn wil het merk ook doortrekken in de huisstijl en inrichting van de concept stores. Het nieuwe interieur moet de collecties nóg beter doen uitkomen en de winkel een elegante en eigentijdse uitstraling geven. Een plek waar Marie Méro klanten zich thuis voelen en in alle rust kunnen aankopen. Daarnaast wil Marie Méro inzetten op customer experience in de eigen concept stores en via haar retailers. Wie behoefte heeft aan stijladvies en een persoonlijke service, kan een afspraak maken voor een privé shopping-sessie.

    Facts and figures

    Marie Méro is een op en top Belgisch modeverhaal, opgericht door de familie Van der Elst. Ruben & Steven Van der Elst zijn als zonen de tweede generatie ondernemers en willen Marie Méro gezond laten verder groeien. In 2021 viert Van der Elst NV 50 jaar, sinds de oprichting zijn alle collecties designed in België en geproduceerd in Europa. Marie Méro wil verder groeien in eigentijdse kwalitatieve designs op maat van elke vrouw.

     

     

     

    01-08-2019 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    31-07-2019
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Passionata celebrates the art of being in the moment

    Passionata FW19

    Spontaneous, young and carefree. Passionata's FW19 campaign is a visual scrapbook of captured moments - Camilla and Marta's hazy last days of summer with autumn on the horizon. With two different looks, two different personalities but both unafraid of expressing themselves, the models Camilla and Marta represent the hedonistic nature of Passionata, appealing to a young, fashion-savvy audience.

    This season CL group has considered the nuances of identiy, focusing on a theme of being, and what this means for each of their brands. With references to cinema, literature and popular culture, the narrative nature of Passionata allowed the single setting of Casa Zagaria to become its own character in the story alongside the charismatic personalites of the models. Raw analogue photography gave a sense of tangible immediacy to the imagery, mistakes were celebrated and imperfections allowed to become defining features. The golden hours of Modica cast a light of melancholy rather than nostalgia over the imagery, encouraging life in the here and now.

    Capturing a sense of hedonism, letting go and the pleasure of having no plans, FW19 represents the true Passionata spirit of THE ART OF NOW.

    #TheArtOfNow #WhateverForever #Unplan #RightHereRightNow #GoldenHour #JustBecause #FarawayPlaces





    31-07-2019 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Spottrf at Marie Méro: fall/winter trends

    At Marie Méro, winter 2019 is set to the trend of celebrating the woman of today, proud of what she's wearing and the way she shines. From feminine Seventies influences to the not-so-discreet lavishness of The parisien 'La vie en rose', we present you the trends defining the fashion landscape for fall/winter 2019-2020.

    Bougie Girl (illus 1)

    Midi skirts, bohemian dresses, turtlenecks, long jackets, and warm earthy colors – these are all staples of Seventies fashion that Marie Méro pulled from that decade to bring back as one of the fall 2019 trends. Pair a bow blouse with a pleated skirt and jacket for this chic revival of the classic 70’s woman.

    Check mate ( illus 2)

    The Queen’s tweed gets a modern take in wrap coats, power dresses and ankle length skirts. The potential for variation around such a simple motif is vast. Worn head-to-toe or color-blocked is a sure-fire road to self-confidence.

    On the edge (illus 3)

    Full on edgy or just a subtile hint, the choice is up to you. The leather look is perfect for any women, combinable with any style and let that now be the trend. The combination of a refined Seventies outfit with a leather jacket follows the trend of contrasts to a tee.

    Flowers are forever (illus 4 )

    While during fall most flowers bloom out, our wardrobes won't. With this pattern the fashion world wants to caputure the true fall feeling. This vintage flower pattern is definitely a must-have the upcoming season.

    Interlinked (illus 5)

    Chains are no longer just an accessory trend. This fall they are making their introduction in the pattern world. This sophisticated, glamorous trend will definitely be the eyecatcher of the room.

     











    31-07-2019 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    30-07-2019
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Conquer in Color

    Ladies and gents, time has come to revive that monochromatic wardrobe with some fresh, bright colors. Besides the fact that colors are a blast to look at, are they also very helpful when it comes to determining your mood. So tell me, what will your mood be like tomorrow?

    The color blue is often associated with Mondays, and that shouldn't necessarily be a bad thing. Just like the waves of the ocean, blue has a soothing effect on us. So if you want to spend your Mondays calm and relaxed, that's exactly what they should be, blue. (foto1 Mayerline )

    Long nights, early mornings? Yellow is your solution. Yellow is known for its warming vibes, but it can also increase your energy level when needed. Like a ray of sunshine, yellow will ignite that spark you need to get through the day. (foto 2 Marciano for Guess)

    "I can't handle this" said no one ever while dressed in red. Red will provide you with an instant confidence boost. No mountain too high, no valley too low, you will be able to conquer anyone and anything. All that with just one touch of red. (foto 3 Buffalo )

    Orange combines the power of red and the warmth of yellow. It stands for happiness, enthusiasm and succes. Honestly, what else could anyone ask for? ( foto 4 Passionata)









    30-07-2019 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Fashletics violet vibes,soft nature and mystoc bue

    It is the epitome of the sporty everyday look: the sneaker makes a real fashion statement. From the collection line Fashletics by Tamaris the ongoing athletic trend continues with new, fashionable and feminine styles, which accompany the woman throughout her everyday life. Whether at the office or during leisure time - Fashletics by Tamaris forms the bridge between functionality, comfort and trend-conscious design. The colour worlds of the FW19/20 collection are based on the beauty of nature.

    Violet Vibes

    The VIOLET VIBES colour world pulsates with energy! In this colour palette, beauty prevails when perfectly coordinated gemstone nuances such as carnelian, fire opal and quartz meet. The warm shades radiate a positive dynamic and fresh intensity, transporting a long-lasting, radiant effect that inspires every wearer to greatness.

    Soft Nature

    Delicate and gentle natural shades characterise the SOFT NATURE colour world and are all about the diversity of life. Natural forest tones, inspired by pine cones and soft moss, capture the mystical and magnetic attraction of nature. With a gentle sensibility, the colours caress their wearer and create the perfect illusion of the surreal.

    Mystic Blue

    The MYSTIC BLUE colour world captivates with its all-time favourite among colours: ubiquitous blue. The interplay of functional urban and industrial colours, ranging from cobalt and fluid blue to navy, and natural, grounded influences, which unfold their calming and harmonious effect in delicate marine and ocean tones, providing a dynamic contrast.

     

     

     







    30-07-2019 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    29-07-2019
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Hoe Belgische muurbekleding met de hand wordt gemaakt

    » Handgemaakte muurbekleding van Arte: op basis van jute, leder en tropische grassen - » Insero, Atelier en Artisan collectie

    Met de hand vervaardigde producten zijn een trend. En dat heeft alles te maken met onze drang naar duurzaamheid. Dat is ook Arte niet ontgaan. De Belgische specialist in muurbekleding kiest in tijden van massaproductie voor trendbepalende collecties van superieure kwaliteit die met de hand worden gemaakt. De warme kleuren, natuurlijke materialen en puur vakmanschap: deze dessins zijn quasi kunst in huis.

    Insero collectie: geweven patroon. Een mooi voorbeeld is Insero, een collectie met handgemaakte muurbekleding op basis van jute, een geweven stof bestaande uit bastvezels. Deze stof is bijzonder stevig, duurzaam én milieuvriendelijk. Het gebruik van jute voor muurbekleding is echter uniek, want het materiaal verwerken is niet vanzelfsprekend, het vraagt geduld en precisiewerk. Om een maximale kleurvastheid te garanderen, kreeg de jute een speciale behandeling. Ze verkleurt of verbleekt dus niet na verloop van tijd.

    In het dessin Uno worden brede stroken jute aan elkaar gekleefd, waarbij de randen elkaar overlappen. Zo krijg je een mooie, subtiele tekening, waardoor dit dessin net niet helemaal effen is. Uno schittert door zijn eenvoud, terwijl het geweven patroon voor een authentiek, natuurlijk karakter zorgt.

    Atelier collectie: authentieke look van zacht leder. De Atelier collectie heeft de authentieke look van zacht, luxueus leder, compleet met haar natuurlijke nuances en onregelmatigheden. De details van handgestikt leder dragen bij tot de realistische uitstraling van dit verfijnde behang. Het gebruik van extra zware vinyl was essentieel voor het bekomen van de realistische textuur en het gevoel van echt leder.

    Collectie Artisan: artisanaal vakmanschap. De Artisan collectie is een ode aan hoogwaardig, artisanaal vakmanschap. De muurbekleding is gemaakt uit pure, natuurlijke materialen, van mineralen en grassen tot tropische planten. Ervaren vakmensen plisseren, weven en kleuren ze met grenzeloze passie en geduld. Zo verwerken ze deze materialen met de hand tot prachtige, unieke muurbekleding.

    Gemaakt van echte micaschilfers. De vellen met micaschilfers worden met de hand gekleurd, waarna er grote, onregelmatige vormen uit gestanst worden. Deze vormen worden tot slot met de losse hand in het patroon gekleefd, zodat je een mooi en niet al té strak effect verkrijgt. Dessin Fraction uit de Artisan collectie is een moderne interpretatie van de kleurrijke, klassieke terrazzovloeren.







    29-07-2019 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    28-07-2019
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Kleiner wonen is daarom niet miner praktisch

    » Praktische opbergoplossingen - » Technologie van de toekomst

    De invloed van de verstedelijking is nu al duidelijk voelbaar in onze woningen. Kleiner wonen wordt noodzakelijk en efficiënt omgaan met de beschikbare (opberg)ruimte is één van de grote uitdagingen in de meubelbouw. Gelukkig weet Blum daar goed op in te spelen met twee nieuwe producten die geschikt zijn voor zowel kleine als grotere woningen.

    Op Interzum, de internationale toeleveringsbeurs voor de meubelindustrie, interieurbouw en designers, stelde Blum de AVENTOS HK top en SPACE STEP voor. Het AVENTOS klapdeursysteem krijgt een gloednieuw design én een kleinere inbouwgrootte. De SPACE STEP lade in de plint van de kast creëert extra opbergruimte op een plaats die anders verloren gaat. Bovendien is het systeem uitgerust met een handig opstapje zodat ook in de hoogte extra ruimte bereikbaar wordt.

    Met de AVENTOS HK top brengt Blum een kleinere variant van het beproefde klapdeursysteem op de markt. Met zijn kleine inbouwgrootte en een hedendaags design van de afdekkap, integreert het beslagelement perfect in elke corpus. Het symmetrische systeem is eenvoudig aan beide zijden in de kast te monteren en dankzij de geïntegreerde, traploze openingshoekbegrenzer kan je exact bepalen hoe ver het front mag openen. Deze nieuwe AVENTOS zal ook beschikbaar zijn met de elektrische openingsondersteuning SERVO-DRIVE. Daarmee opent de kast met een lichte tik tegen het front en sluit het even gemakkelijk dankzij de geïntegreerde schakelaar.

    De sokkeloplossing SPACE STEP helpt ook de kleinsten om werkbladen, spoelbakken of wastafels gemakkelijk te bereiken. Nieuwe opbergruimte creëren in de sokkel, gemakkelijk de bovenkast bereiken en kinderen eenvoudig en veilig laten meehelpen – SPACE STEP brengt heel veel functionaliteit in de sokkel van het meubel. Veel spullen maar niet genoeg ruimte om alles er in op te bergen? In kleine woningen creëer je met de SPACE STEP nieuwe opbergruimte onderaan de (lange) kast die anders verloren gaat. Bovendien bereik je ook moeiteloos het achterste deel in de kast door de sokkellade als opstapje te gebruiken.

    Wanneer iemand op het opstapje stapt, wordt het trapje al vanaf een gewicht van 8 kg veilig gestabiliseerd en geeft het trapje ook goede steun. Dankzij de bewegingstechnologieën van Blum opent u de sokkeloplossing SPACE STEP heel gemakkelijk, bijvoorbeeld met de elektrische openingsondersteuning SERVO-DRIVE. Voor zacht sluiten zorgt de demping BLUMOTION.

     





    28-07-2019 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    27-07-2019
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.My Only Bottle van SodaStream,

    de enige herbruikbare fles voor onderweg waarmee je ook bruiswater kunt maken  

    SodaStream, het bruiswatermerk dat plastic wegwerpflessen overbodig maakt, heeft een nieuwe primeur: My Only Bottle. Het is de eerste herbruikbare en vaatwasserbestendige fles voor onderweg waarmee je ook bruiswater kunt maken.

    De originele My Only Bottle biedt heel wat troeven: • de fles past op de meeste SodaStream-toestellen (Spirit, Spirit One Touch en Cool) om makkelijk je eigen bruiswater te maken; • uniek design met mooie metalen dop; • superhandig dankzij het draagkoordje, zo kan je de fles overal mee naartoe nemen; • vaatwasserbestendig; • en vooral, je bespaart duizenden plastic wegwerpflessen!

    Blue, Pink en Turquoise

    De nieuwe halveliterfles voor onderweg is beschikbaar in drie trendy kleuren: Icy Blue, Pink Blush en Black Noir.

    De speciale sportversie – in Bright Turquoise – is dankzij de aangepaste dop ook makkelijk te gebruiken tijdens je looptraining of yogasessie bijvoorbeeld. Deze fles is vanaf september beschikbaar.

    Registreer op myonlybottle.be

    Registreer je op www.myonlybottle.be en zorg ervoor dat je de unieke My Only Bottle als een van de eersten kan bestellen. Consumentenadviesprijs: 9,99 euro. Per verkocht exemplaar via SodaStreamStore.nl schenkt SodaStream 1 euro aan de Plastic Soup Foundation. Met deze handige en duurzame aankoop investeer je dus bovendien in onderzoek naar wegwerpplastic, waar de Plastic Soup Foundation zich voor inzet.

    SodaStream, onderdeel van PepsiCo, biedt een duurzaam alternatief voor bruisend water en is wereldwijd marktleider voor toestellen om thuis bruiswater te maken. Met een SodaStream-toestel maak je kraantjeswater in een handomdraai bruisend en zijn plastic wegwerpflessen overbodig. Een herbruikbare SodaStream-fles bespaart gemiddeld 2800 wegwerpflessen. De intensiteit van de bubbels bepaal je zelf. SodaStream is actief in 45 landen. In België is SodaStream verkrijgbaar bij onder andere Bol.com, Blokker, Carrefour, ColliShop, Coolblue, Delhaize, Eldi, Euronics, Exellent, Krëfel, MediaMarkt en Vanden Borre.

     





    27-07-2019 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    26-07-2019
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Weleda zuiverende gezichtsverzorging
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Weleda, producent van natuurcosmetica, lanceert in augustus een 100% natuurlijke verzorgingslijn speciaal voor de onzuivere huid. Weleda Zuiverende Gezichtsverzorging vermindert doeltreffend puistjes en mee-eters dankzij de milde formule op basis van natuurlijke ingrediënten met een antibacteriële en zuiverende werking.

    Onzuiverheden komen steeds vaker voor

    Weleda Gezichtsverzorging biedt al een breed aanbod. Vanwaar deze toevoeging? Kim Goppel, productspecialist bij Weleda: “Steeds meer mensen hebben te maken met oneffenheden, puistjes en mee-eters. Deze komen niet alleen tijdens de pubertijd voor, maar ook op latere leeftijd, bijvoorbeeld als gevolg van hormonale veranderingen, stress, vervuiling en het gebruik van bepaalde verzorgingsproducten of make-up. Steeds vaker is men op zoek naar een milde, puur natuurlijke en structurele oplossing voor een zuivere en evenwichtige huid.”

    Zuiveren, kalmeren en verzachten

    Welke oplossing biedt Weleda Zuiverende Gezichtsverzorging? “De lijn bestaat uit vier producten die samen een complete verzorging bieden voor de onzuivere huid: een reinigingsgel, een lichte gezichtscrème, een SOS anti-puistjes gel om onzuiverheden aan te stippen en een concealer om deze subtiel te camoufleren,” legt Kim uit. “Elk product bevat extract van wilgenbast met natuurlijksalicylzuur dat grondig reinigt en antibacterieel werkt. Daarnaast zijn ook extract van zoethoutwortel en distillaat van Hamamelis toegevoegd, ingrediënten die de huid zuiveren, kalmeren en verzachten. Ze worden aangevuld met pure etherische oliën van lavendel, pepermunten kamille, die zorgen voor een antibacteriële werking én een frisse geur. Deze combinatie van ingrediënten bestrijdt de bacteriën die een onzuivere huid veroorzaken en zorgt voor een stralende en gezonde huid. En dit op een heel milde manier zonder uit te drogen, want een onzuivere huid heeft het al moeilijk genoeg.”

    Natuurlijke impuls

    Weleda Zuiverende Gezichtsverzorging is niet de eerste oplossing voor de onzuivere huid op de markt. Wat maakt deze producten zo bijzonder? “Deze lijn is 100% natuurlijk én biologisch, dus volledig vrij van synthetische stoffen,” aldus Kim. “De producten geven de huid een natuurlijke impuls zodat zij zichzelf weer in balans brengt en houdt.”

    Zuiverende Reinigingsgel : Reinigt tot diep in de poriën - Droogt de huid niet uit - Milde Formule - € 10,49 voor 100 ml

    Zuiverende Gezichtscrème Light : Matteert – Hydrateert - Verfijnt de huidtextuur - Niet-comedogeen - € 15,49 voor 30 ml

    SOS Anti-Puistjes Gel : Onmiddelijke verlichting bij puistjes en mee-eters - Verkoelend effect - Vermindert roodheid - € 15,49 voor 10 ml

    Concealer : Camoufleert puistjes en roodheid – Verzacht - Werkt antibacterieel - € 15,49 voor 10 ml

    BESCHIKBAAR VANAF AUGUSTUS 2019

     

     

    26-07-2019 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    25-07-2019
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Op zomervakantie in deAlpen?, Spot de Big Five

    Zomervakantie in de Alpen is een vakantie in ongerepte natuur vol flora en fauna. Maak eens een wandeling met een mountainranger en vergeet je verrekijker niet, want met een beetje geluk spot je hier de mountain big five:

    De lammergier : Deze gier heeft zijn naam te danken aan het feit dat men de vogel vroeger verdacht van het jagen op lammetjes. Zijn met veren bedekte hals zorgde voor de bijnaam baardgier. De lammergier heeft een vleugelwijdte van bijna drie meter. Je herkent de vogel aan zijn witte kop, lange staart én aan de heel bijzondere gewoonte om zijn witte borst te besmeuren met rode klei.

    De alpenmarmot : De marmot is dubbel zo groot als de eekhoorn, het knaagdier wordt tot 55 centimeter lang. Zijn hoge gepiep kan je gemakkelijk verwarren met het getjilp van een vogel. Ze leven boven de boomgrens en zijn dol op het graven van tunnels. Met zijn korte poten, kleine oren, lange snorharen en dikke vetlaag is de marmot een schattige verschijning.

    De alpensteenbok : Is familie van de geit en komt alleen in de Alpen voor. Met een beetje geluk spot je meteen een hele roedel, want de geiten leven met hun jongen in groep. De bokken zijn groter en hebben naar achter gerichte en geringde hoorns. Ze leven vaker solitair. Je ziet ze alleen hoog in de bergen.

    De bruine beer : Met zijn tweeëneenhalve meter stahoogte is de bruine beer een indrukwekkende verschijning. Deze berensoort heeft een opvallende schouderbult, een kleine staart en ronde oren. De over het algemeen bruine vacht varieert van lichtgelig tot zwart. Ze voelen zich thuis in het water en kunnen daar uren op de loer liggen. Opgepast, ze zijn snel en lopen tot 60 km per uur.

    De wolf : De wolvenpopulatie in de Alpen groeit gestaag Het zijn oorspronkelijk dag- en schemeringsdieren, maar in Europa is de wolf veel vaker ’s nachts actief. De vacht kan verschillen van lichtgrijs tot bruin. Hoe ouder de wolf hoe meer witte haren op de staartpunt en het voorhoofd. Het zijn territoriale dieren die ook goed voelen op het land en in het water.

    De kans om deze en andere dieren te spotten is veel groter als je met een ranger door de natuur trekt. Zo kom je ook meer te weten over het leven in de nationale parken en over het gedrag van de dieren in het bijzonder. Je keert met een reeks prachtige foto’s huiswaarts. Vogelkenners weten het allang: met de kijkers van Swarovski Optik ben je voor elke ontdekking perfect uitgerust. Voor een vakantie in de Alpen is de CL Pocket Mountain een goed model door zijn compactheid en lichtgewicht. Met een optimaal kijkcomfort en een groot gezichtsveld kun je de bewegingen van de dieren goed volgen. www.swarovskioptik.com

    Photo credits © Unsplash & Swarovski Optik







    25-07-2019 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    24-07-2019
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.TOMMY HILFIGER BRINGS TOMMYNOW BACK TO NEW YORK CITY

    Tommy Hilfiger, which is owned by PVH Corp. [NYSE: PVH], announces the Fall 2019 TOMMYNOW experiential runway event at New York Fashion Week on Sunday, September 8, 2019 at the iconic Apollo Theater in Harlem. Tommy Hilfiger’s signature “See Now, Buy Now” concept will showcase the second TommyXZendaya collection, co-designed with Zendaya, global brand ambassador for TOMMY HILFIGER women’s. The show will continue the celebration of inclusion, diversity and empowerment that Tommy Hilfiger and Zendaya brought to the TOMMYNOW runway in Paris for Spring 2019. The experiential event will bring Zendaya’s confident sense of style and optimistic spirit to audiences onsite and virtually around the world.

    Returning for the first time to New York City since it premiered there in Fall 2016, this will be the latest stop of a worldwide tour that builds on the commitment to bring TOMMYNOW to audiences and cities around the globe. It follows the high-powered productions in Paris for Spring 2019, in Shanghai for Fall 2018, in Milan for Spring 2018, in London for Fall 2017, in Los Angeles for Spring 2017, as well as the Fall 2016 New York City debut.

    “After traveling the world with TOMMYNOW and an unforgettable show in Paris with Zendaya, I’m excited to return to where our “See Now, Buy Now” journey started,” said Tommy Hilfiger. “Zendaya’s desire to bring TOMMYNOW to Harlem felt like an amazing next step in expressing her vision for the future. Her statement-making point of view in everything she does is what makes her such an inspiring collaborator – it is honor to continue to provide her with a platform in the fashion industry to share this.”

    The TOMMYNOW experiential runway show will take place at the legendary Apollo Theater in Harlem, which has hosted some of the world’s most iconic entertainers including Aretha Franklin, Ella Fitzgerald, Patti LaBelle, and The Supremes. The Fall 2019 TommyXZendaya collection itself takes cue from these strong and confident women, reimagining era-defining power dressing with a bold modern edge.

    Building on Tommy Hilfiger’s “See Now, Buy Now” concept, all runway looks will be available across an ecosystem of immediately shoppable channels in more than 70 countries, including online at tommy.com, in TOMMY HILFIGER stores, select wholesale partners, and social media.

     

     







    24-07-2019 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)


    Archief per week
  • 06/05-12/05 2024
  • 29/04-05/05 2024
  • 22/04-28/04 2024
  • 15/04-21/04 2024
  • 08/04-14/04 2024
  • 01/04-07/04 2024
  • 25/03-31/03 2024
  • 18/03-24/03 2024
  • 11/03-17/03 2024
  • 04/03-10/03 2024
  • 26/02-03/03 2024
  • 19/02-25/02 2024
  • 12/02-18/02 2024
  • 05/02-11/02 2024
  • 29/01-04/02 2024
  • 22/01-28/01 2024
  • 15/01-21/01 2024
  • 08/01-14/01 2024
  • 01/01-07/01 2024
  • 25/12-31/12 2023
  • 18/12-24/12 2023
  • 11/12-17/12 2023
  • 04/12-10/12 2023
  • 27/11-03/12 2023
  • 20/11-26/11 2023
  • 13/11-19/11 2023
  • 06/11-12/11 2023
  • 30/10-05/11 2023
  • 23/10-29/10 2023
  • 16/10-22/10 2023
  • 09/10-15/10 2023
  • 02/10-08/10 2023
  • 25/09-01/10 2023
  • 18/09-24/09 2023
  • 11/09-17/09 2023
  • 04/09-10/09 2023
  • 28/08-03/09 2023
  • 21/08-27/08 2023
  • 14/08-20/08 2023
  • 07/08-13/08 2023
  • 31/07-06/08 2023
  • 24/07-30/07 2023
  • 17/07-23/07 2023
  • 10/07-16/07 2023
  • 03/07-09/07 2023
  • 26/06-02/07 2023
  • 19/06-25/06 2023
  • 12/06-18/06 2023
  • 05/06-11/06 2023
  • 29/05-04/06 2023
  • 22/05-28/05 2023
  • 15/05-21/05 2023
  • 08/05-14/05 2023
  • 01/05-07/05 2023
  • 24/04-30/04 2023
  • 17/04-23/04 2023
  • 10/04-16/04 2023
  • 03/04-09/04 2023
  • 27/03-02/04 2023
  • 20/03-26/03 2023
  • 13/03-19/03 2023
  • 06/03-12/03 2023
  • 27/02-05/03 2023
  • 20/02-26/02 2023
  • 13/02-19/02 2023
  • 06/02-12/02 2023
  • 30/01-05/02 2023
  • 23/01-29/01 2023
  • 16/01-22/01 2023
  • 09/01-15/01 2023
  • 02/01-08/01 2023
  • 25/12-31/12 2023
  • 19/12-25/12 2022
  • 12/12-18/12 2022
  • 05/12-11/12 2022
  • 28/11-04/12 2022
  • 21/11-27/11 2022
  • 14/11-20/11 2022
  • 07/11-13/11 2022
  • 31/10-06/11 2022
  • 24/10-30/10 2022
  • 17/10-23/10 2022
  • 10/10-16/10 2022
  • 03/10-09/10 2022
  • 26/09-02/10 2022
  • 19/09-25/09 2022
  • 12/09-18/09 2022
  • 05/09-11/09 2022
  • 29/08-04/09 2022
  • 22/08-28/08 2022
  • 15/08-21/08 2022
  • 08/08-14/08 2022
  • 01/08-07/08 2022
  • 25/07-31/07 2022
  • 18/07-24/07 2022
  • 11/07-17/07 2022
  • 04/07-10/07 2022
  • 27/06-03/07 2022
  • 20/06-26/06 2022
  • 13/06-19/06 2022
  • 06/06-12/06 2022
  • 30/05-05/06 2022
  • 23/05-29/05 2022
  • 16/05-22/05 2022
  • 09/05-15/05 2022
  • 02/05-08/05 2022
  • 25/04-01/05 2022
  • 18/04-24/04 2022
  • 11/04-17/04 2022
  • 04/04-10/04 2022
  • 28/03-03/04 2022
  • 21/03-27/03 2022
  • 14/03-20/03 2022
  • 07/03-13/03 2022
  • 28/02-06/03 2022
  • 21/02-27/02 2022
  • 14/02-20/02 2022
  • 07/02-13/02 2022
  • 31/01-06/02 2022
  • 24/01-30/01 2022
  • 17/01-23/01 2022
  • 10/01-16/01 2022
  • 03/01-09/01 2022
  • 26/12-01/01 2023
  • 20/12-26/12 2021
  • 13/12-19/12 2021
  • 06/12-12/12 2021
  • 29/11-05/12 2021
  • 22/11-28/11 2021
  • 15/11-21/11 2021
  • 08/11-14/11 2021
  • 01/11-07/11 2021
  • 25/10-31/10 2021
  • 18/10-24/10 2021
  • 11/10-17/10 2021
  • 04/10-10/10 2021
  • 27/09-03/10 2021
  • 20/09-26/09 2021
  • 13/09-19/09 2021
  • 06/09-12/09 2021
  • 30/08-05/09 2021
  • 23/08-29/08 2021
  • 16/08-22/08 2021
  • 09/08-15/08 2021
  • 02/08-08/08 2021
  • 26/07-01/08 2021
  • 19/07-25/07 2021
  • 12/07-18/07 2021
  • 05/07-11/07 2021
  • 28/06-04/07 2021
  • 21/06-27/06 2021
  • 14/06-20/06 2021
  • 07/06-13/06 2021
  • 31/05-06/06 2021
  • 24/05-30/05 2021
  • 17/05-23/05 2021
  • 10/05-16/05 2021
  • 03/05-09/05 2021
  • 26/04-02/05 2021
  • 19/04-25/04 2021
  • 12/04-18/04 2021
  • 05/04-11/04 2021
  • 29/03-04/04 2021
  • 22/03-28/03 2021
  • 15/03-21/03 2021
  • 08/03-14/03 2021
  • 01/03-07/03 2021
  • 22/02-28/02 2021
  • 15/02-21/02 2021
  • 08/02-14/02 2021
  • 01/02-07/02 2021
  • 25/01-31/01 2021
  • 18/01-24/01 2021
  • 11/01-17/01 2021
  • 04/01-10/01 2021
  • 28/12-03/01 2027
  • 21/12-27/12 2020
  • 14/12-20/12 2020
  • 07/12-13/12 2020
  • 30/11-06/12 2020
  • 23/11-29/11 2020
  • 16/11-22/11 2020
  • 09/11-15/11 2020
  • 02/11-08/11 2020
  • 26/10-01/11 2020
  • 19/10-25/10 2020
  • 12/10-18/10 2020
  • 05/10-11/10 2020
  • 28/09-04/10 2020
  • 21/09-27/09 2020
  • 14/09-20/09 2020
  • 07/09-13/09 2020
  • 31/08-06/09 2020
  • 24/08-30/08 2020
  • 17/08-23/08 2020
  • 10/08-16/08 2020
  • 03/08-09/08 2020
  • 27/07-02/08 2020
  • 20/07-26/07 2020
  • 13/07-19/07 2020
  • 06/07-12/07 2020
  • 29/06-05/07 2020
  • 22/06-28/06 2020
  • 15/06-21/06 2020
  • 08/06-14/06 2020
  • 01/06-07/06 2020
  • 25/05-31/05 2020
  • 18/05-24/05 2020
  • 11/05-17/05 2020
  • 04/05-10/05 2020
  • 27/04-03/05 2020
  • 20/04-26/04 2020
  • 13/04-19/04 2020
  • 06/04-12/04 2020
  • 30/03-05/04 2020
  • 23/03-29/03 2020
  • 16/03-22/03 2020
  • 09/03-15/03 2020
  • 02/03-08/03 2020
  • 24/02-01/03 2020
  • 17/02-23/02 2020
  • 10/02-16/02 2020
  • 03/02-09/02 2020
  • 27/01-02/02 2020
  • 20/01-26/01 2020
  • 13/01-19/01 2020
  • 06/01-12/01 2020
  • 30/12-05/01 2020
  • 23/12-29/12 2019
  • 16/12-22/12 2019
  • 09/12-15/12 2019
  • 02/12-08/12 2019
  • 25/11-01/12 2019
  • 18/11-24/11 2019
  • 11/11-17/11 2019
  • 04/11-10/11 2019
  • 28/10-03/11 2019
  • 21/10-27/10 2019
  • 14/10-20/10 2019
  • 07/10-13/10 2019
  • 30/09-06/10 2019
  • 23/09-29/09 2019
  • 16/09-22/09 2019
  • 09/09-15/09 2019
  • 02/09-08/09 2019
  • 26/08-01/09 2019
  • 19/08-25/08 2019
  • 12/08-18/08 2019
  • 05/08-11/08 2019
  • 29/07-04/08 2019
  • 22/07-28/07 2019
  • 15/07-21/07 2019
  • 08/07-14/07 2019
  • 01/07-07/07 2019
  • 24/06-30/06 2019
  • 17/06-23/06 2019
  • 10/06-16/06 2019
  • 03/06-09/06 2019
  • 27/05-02/06 2019
  • 20/05-26/05 2019
  • 13/05-19/05 2019
  • 06/05-12/05 2019
  • 29/04-05/05 2019
  • 22/04-28/04 2019
  • 15/04-21/04 2019
  • 08/04-14/04 2019
  • 01/04-07/04 2019
  • 25/03-31/03 2019
  • 18/03-24/03 2019
  • 11/03-17/03 2019
  • 04/03-10/03 2019
  • 25/02-03/03 2019
  • 18/02-24/02 2019
  • 11/02-17/02 2019
  • 04/02-10/02 2019
  • 28/01-03/02 2019
  • 21/01-27/01 2019
  • 14/01-20/01 2019
  • 07/01-13/01 2019
  • 31/12-06/01 2019
  • 24/12-30/12 2018
  • 17/12-23/12 2018
  • 10/12-16/12 2018
  • 03/12-09/12 2018
  • 26/11-02/12 2018
  • 19/11-25/11 2018
  • 12/11-18/11 2018
  • 05/11-11/11 2018
  • 29/10-04/11 2018
  • 22/10-28/10 2018
  • 15/10-21/10 2018
  • 08/10-14/10 2018
  • 01/10-07/10 2018
  • 24/09-30/09 2018
  • 17/09-23/09 2018
  • 10/09-16/09 2018
  • 03/09-09/09 2018
  • 27/08-02/09 2018
  • 20/08-26/08 2018
  • 13/08-19/08 2018
  • 06/08-12/08 2018
  • 30/07-05/08 2018
  • 23/07-29/07 2018
  • 16/07-22/07 2018
  • 09/07-15/07 2018
  • 30/04-06/05 2018
  • 23/04-29/04 2018
  • 16/04-22/04 2018
  • 09/04-15/04 2018
  • 02/04-08/04 2018
  • 26/03-01/04 2018
  • 19/03-25/03 2018
  • 12/03-18/03 2018
  • 05/03-11/03 2018
  • 26/02-04/03 2018
  • 19/02-25/02 2018
  • 12/02-18/02 2018
  • 05/02-11/02 2018
  • 29/01-04/02 2018
  • 22/01-28/01 2018
  • 15/01-21/01 2018
  • 08/01-14/01 2018
  • 01/01-07/01 2018
  • 25/12-31/12 2017
  • 18/12-24/12 2017
  • 11/12-17/12 2017
  • 04/12-10/12 2017
  • 27/11-03/12 2017
  • 20/11-26/11 2017
  • 13/11-19/11 2017
  • 06/11-12/11 2017
  • 30/10-05/11 2017
  • 23/10-29/10 2017
  • 16/10-22/10 2017
  • 09/10-15/10 2017
  • 02/10-08/10 2017
  • 25/09-01/10 2017
  • 18/09-24/09 2017
  • 11/09-17/09 2017
  • 04/09-10/09 2017
  • 28/08-03/09 2017
  • 21/08-27/08 2017
  • 14/08-20/08 2017
  • 07/08-13/08 2017
  • 31/07-06/08 2017
  • 24/07-30/07 2017
  • 17/07-23/07 2017
  • 10/07-16/07 2017
  • 03/07-09/07 2017
  • 26/06-02/07 2017
  • 19/06-25/06 2017
  • 12/06-18/06 2017
  • 05/06-11/06 2017
  • 29/05-04/06 2017
  • 22/05-28/05 2017
  • 15/05-21/05 2017
  • 08/05-14/05 2017
  • 01/05-07/05 2017
  • 24/04-30/04 2017
  • 17/04-23/04 2017
  • 10/04-16/04 2017
  • 03/04-09/04 2017
  • 27/03-02/04 2017
  • 20/03-26/03 2017
  • 13/03-19/03 2017
  • 06/03-12/03 2017
  • 27/02-05/03 2017
  • 20/02-26/02 2017
  • 13/02-19/02 2017
  • 06/02-12/02 2017
  • 30/01-05/02 2017
  • 23/01-29/01 2017
  • 16/01-22/01 2017
  • 09/01-15/01 2017
  • 02/01-08/01 2017
  • 25/12-31/12 2017
  • 19/12-25/12 2016
  • 12/12-18/12 2016
  • 05/12-11/12 2016
  • 28/11-04/12 2016
  • 21/11-27/11 2016
  • 14/11-20/11 2016
  • 07/11-13/11 2016
  • 31/10-06/11 2016
  • 24/10-30/10 2016
  • 17/10-23/10 2016
  • 10/10-16/10 2016
  • 03/10-09/10 2016
  • 26/09-02/10 2016
  • 19/09-25/09 2016
  • 12/09-18/09 2016
  • 05/09-11/09 2016
  • 29/08-04/09 2016
  • 22/08-28/08 2016
  • 15/08-21/08 2016
  • 08/08-14/08 2016
  • 01/08-07/08 2016
  • 25/07-31/07 2016
  • 18/07-24/07 2016
  • 11/07-17/07 2016
  • 04/07-10/07 2016
  • 27/06-03/07 2016
  • 20/06-26/06 2016
  • 13/06-19/06 2016
  • 06/06-12/06 2016
  • 30/05-05/06 2016
  • 23/05-29/05 2016
  • 16/05-22/05 2016
  • 09/05-15/05 2016
  • 02/05-08/05 2016
  • 25/04-01/05 2016
  • 18/04-24/04 2016
  • 11/04-17/04 2016
  • 04/04-10/04 2016
  • 28/03-03/04 2016
  • 21/03-27/03 2016
  • 14/03-20/03 2016
  • 07/03-13/03 2016
  • 29/02-06/03 2016
  • 22/02-28/02 2016
  • 15/02-21/02 2016
  • 08/02-14/02 2016
  • 01/02-07/02 2016
  • 25/01-31/01 2016
  • 18/01-24/01 2016
  • 11/01-17/01 2016
  • 04/01-10/01 2016
  • 28/12-03/01 2021
  • 21/12-27/12 2015
  • 14/12-20/12 2015
  • 07/12-13/12 2015
  • 30/11-06/12 2015
  • 23/11-29/11 2015
  • 16/11-22/11 2015
  • 09/11-15/11 2015
  • 02/11-08/11 2015
  • 26/10-01/11 2015
  • 19/10-25/10 2015
  • 12/10-18/10 2015
  • 05/10-11/10 2015
  • 28/09-04/10 2015
  • 21/09-27/09 2015
  • 14/09-20/09 2015
  • 07/09-13/09 2015
  • 31/08-06/09 2015
  • 24/08-30/08 2015
  • 17/08-23/08 2015
  • 10/08-16/08 2015
  • 03/08-09/08 2015
  • 27/07-02/08 2015
  • 20/07-26/07 2015
  • 13/07-19/07 2015
  • 06/07-12/07 2015
  • 29/06-05/07 2015
  • 22/06-28/06 2015
  • 15/06-21/06 2015
  • 08/06-14/06 2015
  • 01/06-07/06 2015
  • 25/05-31/05 2015
  • 18/05-24/05 2015
  • 11/05-17/05 2015
  • 04/05-10/05 2015
  • 27/04-03/05 2015
  • 20/04-26/04 2015
  • 13/04-19/04 2015
  • 06/04-12/04 2015
  • 30/03-05/04 2015
  • 23/03-29/03 2015
  • 16/03-22/03 2015
  • 09/03-15/03 2015
  • 02/03-08/03 2015
  • 23/02-01/03 2015
  • 16/02-22/02 2015
  • 09/02-15/02 2015
  • 02/02-08/02 2015
  • 26/01-01/02 2015
  • 19/01-25/01 2015
  • 12/01-18/01 2015
  • 05/01-11/01 2015
  • 29/12-04/01 2015
  • 22/12-28/12 2014
  • 15/12-21/12 2014
  • 08/12-14/12 2014
  • 01/12-07/12 2014
  • 24/11-30/11 2014
  • 17/11-23/11 2014
  • 10/11-16/11 2014
  • 03/11-09/11 2014
  • 27/10-02/11 2014
  • 20/10-26/10 2014
  • 13/10-19/10 2014
  • 06/10-12/10 2014
  • 29/09-05/10 2014
  • 22/09-28/09 2014
  • 15/09-21/09 2014
  • 08/09-14/09 2014
  • 01/09-07/09 2014
  • 25/08-31/08 2014
  • 18/08-24/08 2014
  • 11/08-17/08 2014
  • 04/08-10/08 2014
  • 28/07-03/08 2014
  • 21/07-27/07 2014
  • 14/07-20/07 2014
  • 07/07-13/07 2014
  • 30/06-06/07 2014
  • 23/06-29/06 2014
  • 16/06-22/06 2014
  • 09/06-15/06 2014
  • 02/06-08/06 2014
  • 26/05-01/06 2014
  • 19/05-25/05 2014
  • 12/05-18/05 2014
  • 05/05-11/05 2014
  • 28/04-04/05 2014
  • 21/04-27/04 2014
  • 14/04-20/04 2014
  • 07/04-13/04 2014
  • 31/03-06/04 2014
  • 24/03-30/03 2014
  • 17/03-23/03 2014
  • 10/03-16/03 2014
  • 03/03-09/03 2014
  • 24/02-02/03 2014
  • 17/02-23/02 2014
  • 10/02-16/02 2014
  • 03/02-09/02 2014
  • 27/01-02/02 2014
  • 20/01-26/01 2014
  • 13/01-19/01 2014
  • 06/01-12/01 2014
  • 30/12-05/01 2014
  • 23/12-29/12 2013
  • 16/12-22/12 2013
  • 09/12-15/12 2013
  • 02/12-08/12 2013
  • 25/11-01/12 2013
  • 18/11-24/11 2013
  • 11/11-17/11 2013
  • 04/11-10/11 2013
  • 28/10-03/11 2013
  • 21/10-27/10 2013
  • 14/10-20/10 2013
  • 07/10-13/10 2013
  • 30/09-06/10 2013
  • 23/09-29/09 2013
  • 16/09-22/09 2013
  • 09/09-15/09 2013
  • 02/09-08/09 2013
  • 26/08-01/09 2013
  • 12/08-18/08 2013
  • 05/08-11/08 2013
  • 29/07-04/08 2013
  • 22/07-28/07 2013
  • 15/07-21/07 2013
  • 08/07-14/07 2013
  • 01/07-07/07 2013
  • 24/06-30/06 2013
  • 17/06-23/06 2013
  • 10/06-16/06 2013
  • 03/06-09/06 2013
  • 27/05-02/06 2013
  • 20/05-26/05 2013
  • 13/05-19/05 2013
  • 06/05-12/05 2013
  • 29/04-05/05 2013
  • 22/04-28/04 2013
  • 15/04-21/04 2013
  • 08/04-14/04 2013
  • 01/04-07/04 2013
  • 25/03-31/03 2013
  • 18/03-24/03 2013
  • 11/03-17/03 2013
  • 04/03-10/03 2013
  • 25/02-03/03 2013
  • 11/02-17/02 2013
  • 04/02-10/02 2013
  • 28/01-03/02 2013
  • 21/01-27/01 2013
  • 14/01-20/01 2013
  • 07/01-13/01 2013
  • 31/12-06/01 2013
  • 24/12-30/12 2012
  • 17/12-23/12 2012
  • 10/12-16/12 2012
  • 03/12-09/12 2012
  • 26/11-02/12 2012
  • 19/11-25/11 2012
  • 12/11-18/11 2012
  • 05/11-11/11 2012
  • 29/10-04/11 2012
  • 22/10-28/10 2012
  • 15/10-21/10 2012
  • 08/10-14/10 2012
  • 01/10-07/10 2012
  • 24/09-30/09 2012
  • 17/09-23/09 2012
  • 10/09-16/09 2012
  • 03/09-09/09 2012
  • 27/08-02/09 2012
  • 20/08-26/08 2012
  • 06/08-12/08 2012
  • 30/07-05/08 2012
  • 23/07-29/07 2012
  • 16/07-22/07 2012
  • 09/07-15/07 2012
  • 02/07-08/07 2012
  • 25/06-01/07 2012
  • 18/06-24/06 2012
  • 11/06-17/06 2012
  • 04/06-10/06 2012
  • 28/05-03/06 2012
  • 21/05-27/05 2012
  • 14/05-20/05 2012
  • 23/04-29/04 2012
  • 16/04-22/04 2012
  • 09/04-15/04 2012
  • 02/04-08/04 2012
  • 26/03-01/04 2012
  • 19/03-25/03 2012
  • 12/03-18/03 2012
  • 05/03-11/03 2012
  • 27/02-04/03 2012
  • 20/02-26/02 2012
  • 13/02-19/02 2012
  • 06/02-12/02 2012
  • 30/01-05/02 2012
  • 23/01-29/01 2012
  • 16/01-22/01 2012
  • 09/01-15/01 2012
  • 02/01-08/01 2012
  • 24/12-30/12 2012
  • 19/12-25/12 2011
  • 12/12-18/12 2011
  • 05/12-11/12 2011
  • 28/11-04/12 2011
  • 21/11-27/11 2011
  • 14/11-20/11 2011
  • 07/11-13/11 2011
  • 31/10-06/11 2011
  • 24/10-30/10 2011
  • 17/10-23/10 2011
  • 10/10-16/10 2011
  • 03/10-09/10 2011
  • 26/09-02/10 2011
  • 19/09-25/09 2011
  • 12/09-18/09 2011
  • 05/09-11/09 2011
  • 29/08-04/09 2011
  • 22/08-28/08 2011
  • 08/08-14/08 2011
  • 01/08-07/08 2011
  • 25/07-31/07 2011
  • 18/07-24/07 2011
  • 11/07-17/07 2011
  • 04/07-10/07 2011
  • 27/06-03/07 2011
  • 20/06-26/06 2011
  • 13/06-19/06 2011
  • 06/06-12/06 2011
  • 30/05-05/06 2011
  • 16/05-22/05 2011
  • 09/05-15/05 2011
  • 02/05-08/05 2011
  • 25/04-01/05 2011
  • 18/04-24/04 2011
  • 11/04-17/04 2011
  • 04/04-10/04 2011
  • 28/03-03/04 2011
  • 21/03-27/03 2011
  • 14/03-20/03 2011
  • 07/03-13/03 2011
  • 28/02-06/03 2011
  • 21/02-27/02 2011
  • 14/02-20/02 2011
  • 07/02-13/02 2011
  • 31/01-06/02 2011
  • 24/01-30/01 2011
  • 17/01-23/01 2011
  • 10/01-16/01 2011
  • 03/01-09/01 2011
  • 26/12-01/01 2012
  • 20/12-26/12 2010
  • 13/12-19/12 2010
  • 06/12-12/12 2010
  • 29/11-05/12 2010
  • 22/11-28/11 2010
  • 15/11-21/11 2010
  • 08/11-14/11 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 25/10-31/10 2010
  • 18/10-24/10 2010
  • 11/10-17/10 2010
  • 04/10-10/10 2010
  • 27/09-03/10 2010
  • 20/09-26/09 2010
  • 13/09-19/09 2010
  • 06/09-12/09 2010
  • 30/08-05/09 2010
  • 23/08-29/08 2010
  • 16/08-22/08 2010
  • 09/08-15/08 2010
  • 02/08-08/08 2010
  • 26/07-01/08 2010
  • 19/07-25/07 2010
  • 12/07-18/07 2010
  • 05/07-11/07 2010
  • 28/06-04/07 2010
  • 21/06-27/06 2010
  • 14/06-20/06 2010
  • 07/06-13/06 2010
  • 31/05-06/06 2010
  • 24/05-30/05 2010
  • 17/05-23/05 2010
  • 10/05-16/05 2010
  • 26/04-02/05 2010
  • 19/04-25/04 2010
  • 12/04-18/04 2010
  • 05/04-11/04 2010
  • 29/03-04/04 2010
  • 22/03-28/03 2010
  • 15/03-21/03 2010
  • 08/03-14/03 2010
  • 01/03-07/03 2010
  • 22/02-28/02 2010
  • 15/02-21/02 2010
  • 08/02-14/02 2010
  • 01/02-07/02 2010
  • 25/01-31/01 2010
  • 18/01-24/01 2010
  • 11/01-17/01 2010
  • 04/01-10/01 2010
  • 28/12-03/01 2016
  • 21/12-27/12 2009
  • 14/12-20/12 2009
  • 07/12-13/12 2009
  • 30/11-06/12 2009
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 02/11-08/11 2009
  • 26/10-01/11 2009
  • 19/10-25/10 2009
  • 12/10-18/10 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 28/09-04/10 2009
  • 21/09-27/09 2009
  • 14/09-20/09 2009
  • 07/09-13/09 2009
  • 24/08-30/08 2009
  • 17/08-23/08 2009
  • 10/08-16/08 2009
  • 03/08-09/08 2009
  • 27/07-02/08 2009
  • 20/07-26/07 2009
  • 13/07-19/07 2009
  • 06/07-12/07 2009
  • 29/06-05/07 2009
  • 08/06-14/06 2009
  • 01/06-07/06 2009
  • 25/05-31/05 2009
  • 18/05-24/05 2009
  • 11/05-17/05 2009
  • 04/05-10/05 2009
  • 27/04-03/05 2009
  • 20/04-26/04 2009
  • 13/04-19/04 2009
  • 06/04-12/04 2009
  • 30/03-05/04 2009
  • 23/03-29/03 2009
  • 16/03-22/03 2009
  • 09/03-15/03 2009
  • 02/03-08/03 2009
  • 23/02-01/03 2009
  • 16/02-22/02 2009
  • 09/02-15/02 2009
  • 02/02-08/02 2009
  • 26/01-01/02 2009
  • 19/01-25/01 2009
  • 12/01-18/01 2009
  • 05/01-11/01 2009
  • 29/12-04/01 2009
  • 22/12-28/12 2008
  • 15/12-21/12 2008
  • 08/12-14/12 2008
  • 01/12-07/12 2008
  • 24/11-30/11 2008
  • 17/11-23/11 2008
  • 10/11-16/11 2008
  • 03/11-09/11 2008
  • 27/10-02/11 2008
  • 20/10-26/10 2008
  • 13/10-19/10 2008
  • 06/10-12/10 2008
  • 29/09-05/10 2008
  • 22/09-28/09 2008
  • 15/09-21/09 2008
  • 08/09-14/09 2008
  • 01/09-07/09 2008
  • 25/08-31/08 2008
  • 18/08-24/08 2008
  • 11/08-17/08 2008
  • 04/08-10/08 2008
  • 28/07-03/08 2008
  • 21/07-27/07 2008
  • 14/07-20/07 2008
  • 07/07-13/07 2008
  • 30/06-06/07 2008
  • 23/06-29/06 2008
  • 16/06-22/06 2008
  • 09/06-15/06 2008
  • 02/06-08/06 2008
  • 26/05-01/06 2008
  • 19/05-25/05 2008
  • 12/05-18/05 2008
  • 05/05-11/05 2008
  • 28/04-04/05 2008
  • 21/04-27/04 2008
  • 14/04-20/04 2008
  • 07/04-13/04 2008
  • 31/03-06/04 2008
  • 24/03-30/03 2008
  • 17/03-23/03 2008
  • 10/03-16/03 2008
  • 03/03-09/03 2008
  • 25/02-02/03 2008
  • 18/02-24/02 2008
  • 11/02-17/02 2008
  • 04/02-10/02 2008
  • 28/01-03/02 2008
  • 21/01-27/01 2008
  • 14/01-20/01 2008
  • 07/01-13/01 2008
  • 31/12-06/01 2008
  • 24/12-30/12 2007
  • 17/12-23/12 2007
  • 10/12-16/12 2007
  • 03/12-09/12 2007
  • 26/11-02/12 2007
  • 19/11-25/11 2007
  • 12/11-18/11 2007
  • 05/11-11/11 2007
  • 29/10-04/11 2007
  • 22/10-28/10 2007
  • 15/10-21/10 2007
  • 08/10-14/10 2007
  • 01/10-07/10 2007
  • 24/09-30/09 2007
  • 17/09-23/09 2007
  • 10/09-16/09 2007
  • 03/09-09/09 2007
  • 27/08-02/09 2007
  • 20/08-26/08 2007
  • 13/08-19/08 2007
  • 06/08-12/08 2007
  • 30/07-05/08 2007
  • 16/07-22/07 2007
  • 09/07-15/07 2007
  • 02/07-08/07 2007
  • 25/06-01/07 2007
  • 18/06-24/06 2007
  • 11/06-17/06 2007
  • 04/06-10/06 2007
  • 28/05-03/06 2007
  • 14/05-20/05 2007
  • 07/05-13/05 2007
  • 30/04-06/05 2007
  • 23/04-29/04 2007
  • 16/04-22/04 2007
  • 09/04-15/04 2007
  • 02/04-08/04 2007
  • 26/03-01/04 2007
  • 19/03-25/03 2007
  • 12/03-18/03 2007
  • 05/03-11/03 2007
  • 26/02-04/03 2007
  • 19/02-25/02 2007
  • 12/02-18/02 2007
  • 05/02-11/02 2007
  • 29/01-04/02 2007
  • 22/01-28/01 2007
  • 15/01-21/01 2007
  • 08/01-14/01 2007
  • 01/01-07/01 2007
  • 25/12-31/12 2006
  • 18/12-24/12 2006
  • 11/12-17/12 2006
  • 04/12-10/12 2006
  • 27/11-03/12 2006
  • 20/11-26/11 2006
  • 13/11-19/11 2006
  • 06/11-12/11 2006
  • 30/10-05/11 2006
  • 23/10-29/10 2006
  • 16/10-22/10 2006
  • 09/10-15/10 2006
  • 02/10-08/10 2006
  • 25/09-01/10 2006
  • 18/09-24/09 2006
  • 11/09-17/09 2006
  • 04/09-10/09 2006
  • 28/08-03/09 2006
  • 14/08-20/08 2006
  • 07/08-13/08 2006
  • 31/07-06/08 2006
  • 24/07-30/07 2006
  • 17/07-23/07 2006
  • 10/07-16/07 2006
  • 03/07-09/07 2006
  • 26/06-02/07 2006
  • 19/06-25/06 2006
  • 12/06-18/06 2006
  • 05/06-11/06 2006
  • 29/05-04/06 2006
  • 22/05-28/05 2006
  • 01/05-07/05 2006
  • 24/04-30/04 2006
  • 17/04-23/04 2006
  • 27/03-02/04 2006
  • 20/03-26/03 2006
  • 13/03-19/03 2006
  • 28/11-04/12 -0001

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !


    Blog tegen de regels? Meld het ons!
    Gratis blog op http://blog.seniorennet.be - SeniorenNet Blogs, eenvoudig, gratis en snel jouw eigen blog!