Inhoud blog
  • Design vakantieverblijf :.
  • Ontwerp jouw droomkeuken,
  • Let it snow
  • Interhome breidt uit aan Noordzee
  • Evenement Kerstmis Avontuur
  • Op naar de feestdagen met V-Tech
  • 5 tips om de Memphis stijl in huis (en je kleerkast) te halen
  • Home stories winter 2024
  • Het efect van schermtijd bij jonge kinderen:
  • Tsuyosa Kiniro: een nieuw icoon
  • Fresh 'n rebel
  • Kerstmis in de winterserre
  • Nieuwe Flik Flak collectie: Mystic Land
  • A Walkie Talkie Christmas
  • Chocoladehuis Boon Hasselt
  • Winterwandelingen op de Waddeneilanden
  • Circular & chic
  • Exclusieve horloges
  • Kom in de kerstsfeer
  • Punic
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    wozani
    restaurants
    26-09-2017
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Bibber en beef in Parc Astérix Parijs van 14 oktober tot 5 november 2017

    Al voor de negende keer palmen griezels het pretpark in tijdens Peur sur le Parc: onvergetelijke animatie en spektakel, met 4 buitengewone nocturnes op 28, 29, 30 en 31 oktober 2017. Nieuw op het programma: een griezeltocht, een workshop pompoensnijden en spectaculair vuurwerk tijdens de nocturnes.

    De beproefde klassiekers: drie spookhuizen, straatshows vol enge griezels, en attracties die volledig werden aangekleed om de bezoekers onvergetelijke ervaringen te bezorgen.

    NIEUW IN 2017

    Een verlaten kermis onder een sluier van mysterie… Een griezeltocht vol enge verrassingen! Een workshop pompoensnijden op maat van de kleinste Galliërs, onder het toeziend oog van twee kunstenaars. De pompoenen zullen de hele dag in het atelier te bewonderen zijn. Aan het einde van de dag kan iedereen zijn kunstwerkje afhalen. Ouders kunnen van de gelegenheid gebruikmaken om in dit rariteitenkabinet enkele heuse kunstenaars aan het werk te zien. Betalende activiteit (€ 5)

    4 nocturnes op 28, 29, 30 en 31 oktober van 19 uur tot 1 uur ‘s nachts. Vuurwerk en percussie: Op het podium stelen artiesten de show met vuur en special effects … een spetterend spektakel! De tempel van OzIris wordt dan weer het decor voor een onvergetelijke klank- en lichtshow vanaf 18.30 u. Aan het einde van de dag baant de spookdrakar zich met zijn talrijke griezels een weg door het park … kippenvel verzekerd!

    ANIMATIE VOOR DE DAPPERSTE GALLIËRS

    De wraak van Anubis: Tijdens een tentoonstelling van Egyptische voorwerpen is een horde geesten na eeuwen van gevangenschap ontsnapt uit het Musée du Havre … Betreed de ruimtes op eigen risico en wees op je hoede …! Op missie door de kosmos: Reis met Mission Perdue tussen de sterren naar een vreemde planeet, op zoek naar de gestrande bemanning. Maar let op … je bent heus niet alleen in het uitgestrekte universum. Een onvergetelijke 3D-ervaring.

    Het huis van angst: Onbevreesde Galliërs kunnen zich in La Maison de la Peur laten hypnotiseren door dokter Cérébrus. Deze door de wol geverfde zielenknijper en alchemist laat je kennismaken met een wereld vol vampieren, zombies en monsters. Klaar om je grootste nachtmerrie te beleven? De show Métamorphosis: Ontdek met eigen ogen hoe een man verandert in een afgrijselijk monster!

    ANIMATIE VOOR KLEINE GALLIËRS EN HUN GEZIN

    In het hele park wordt aangeduid hoe eng de verschillende attracties zijn: ‘petit frisson’ of ‘kippenvel’ voor de allerkleinsten, ‘frayeur modéré’ of ‘gematigd beangstigend’ voor het hele gezin en ‘grosse terreur’ of ‘je grootste nachtmerrie’ voor de meest onbevreesde bezoekers.

    Ongerepte natuur op maat van de kleinste Galliërs! Het Fôret d’Idéfix (Het bos van Idéfix) is een levende tuin waar de allerkleinsten zich volop kunnen uitleven. Tussen het weelderige groen duiken levensechte wezens op!

    Een magische rit: Er rust een verschrikkelijke vloek op de Nationale 7. Neem plaats achter het stuur van de oude wagens en beleef een bijzondere reis vol obstakels, tovenaars en pompoenen.

    Het Transdémonium: Spoken en dwalende geesten palmen de gangen in en jagen zelfs de stoerste Galliërs de stuipen op het lijf.

    De duivelse ketels: Neem plaats in Les Chaudrons en beleef een duizelingwekkend avontuur. Maar opgelet, je bent hier niet alleen! Spoken duiken met je mee de duisternis in.

    De betoverende show Magna Maleficus: Meerdere voorstellingen per dag laten je kennismaken met dit schrikwekkende personage. Kan jij aan de hypnotiserende krachten van deze meester-tovenaar weerstaan? Een toverspreuk of vloek? Jouw lot ligt in zijn handen!

    PRAKTISCHE INFORMATIE

    Kalender: Van 14 oktober tot 5 november 2017, van 10 tot 18 u. Het park is gesloten van 16 tot 20 oktober. 4 nocturnes op 28, 29, 30 en 31 oktober, van 19 u. ‘s avonds tot 1 u. ‘s nachts (apart ticket). 2 extra lange dagen op 21 oktober en 4 november, van 10 tot 22 u.

    Tarieven: Vroegboektarief (7 dagen vooraf): € 41 per volwassene en € 38 per kind. Standaardtarief: € 49 per volwassene en € 41 per kind. Nocturnes: € 39 per persoon Seizoenspas 2018 (Pass Saison) te koop vanaf 1 september: € 104 per volwassene en € 94 per kind, inclusief toegang tot Peur sur le Parc 2017.

    Parc Astérix, al meer dan 25 jaar magie. 35 km ten noorden van Parijs schotelt Parc Astérix zijn bezoekers een mix van 40 attracties en shows voor, verspreid over zes themagebieden (Welkom in Gallië, het Romeinse Rijk, het Oude Griekenland, de Vikingen, Reis door de Tijd en Egypte). Parc Astérix belooft de stoerste bezoekers een onvergetelijke rit aan boord van OzIris of Goudurix, de grote achtbaan met maar liefst 7 loopings. De kleinste Galliërs kunnen het Forêt d’Idéfix ontdekken of samen met het hele gezin plezier beleven op de nieuwe attractie Pégase Express!

    www.parcasterix.fr









    26-09-2017 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    25-09-2017
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.OR Coffee & Siphon Brewing lanceren limite edition Coffee Saison-biertje

    » Unieke Belgische Coffee Saison - » Een van de weinige Belgische koffiebieren - » Belgisch craftsmanship

    Als water in wijn kan veranderen, kan koffie ook transformeren tot bier. Of alleszins dienen als de uitgelezen basis voor een unieke Belgische Coffee Saison. Een fijn staaltje teamwork van specialty branderij OR Coffee uit Westrem en microbrouwerij Siphon Brewing uit Damme.

    Specialty branderij OR Coffee uit Westrem en Siphon Brewing, een microbrouwerij vlak bij het gelijknamige restaurant in Damme, sloegen de handen in elkaar voor de productie van een Coffee Saison, een van de weinige Belgische koffiebieren.

    Siphon Brewing en OR Coffee stellen deze week als buitenbeentje op de affiche van Uppers & Downers (festival of coffee beers) hun Hutwe Coffee Saison voor. Het biertje is een one-off, een eenmalig brouwsel in limited edition bestemd voor het bier- en koffiefestival Uppers & Downers op woensdag 13 september in Londen.

    Initiatiefnemers van het festival zijn Michael Kiser van Good Beer Hunting en Stephen Morrissey, World Barista Champion. Het evenement, dat in de afgelopen drie jaar plaatsvond in Chicago, brengt de werelden van craft beer en third wave coffee samen.

    Met acht koffiebieren, ontstaan uit een experimentele koffie-biersamenwerking tussen branderijen en brouwerijen, was het Londense festival meteen uitverkocht. Onverwachte stijlen, extractiemethodes en mixtechnieken brengen innovatieve smaken, aroma’s en texturen in de verschillende soorten bier naar voren. Siphon Brewing en OR Coffee stellen er als buitenbeentje op de affiche hun Hutwe Coffee Saison voor:             Siphon Brewing x Or Coffee (Damme en Westrem, België);            Brew By Numbers x Workshop Coffee (Londen, Verenigd Koninkrijk); Beavertown x Caravan (Londen, Verenigd Koninkrijk); Boundary x Roasted Brown (Belfast en Delgany, Noord-Ierland); Cloudwater x Square Mile Coffee (Manchester en Londen, Verenigd Koninkrijk); Magic Rock x Dark Woods Coffee (Huddersfield, Verenigd Koninkrijk); Northern Monk x North Star Roasters (Leeds, Verenigd Koninkrijk) en Weird Beard x Has Bean (Londen en Stafford, Verenigd Koninkrijk)

    De Hutwe Coffee Saison is een bier in saisonstijl. Een fris, zomers blond biertje dat geïnfuseerd werd met de groene OR Coffee Hutwe Congo-koffiebonen tijdens het fermentatieproces, met gebrande bonen en met cold brew coffee vlak voor het bottelen.

    ‘De line-up is indrukwekkend’, vindt Wouter Helsen, barista trainer bij OR Coffee. ‘De deelnemers zijn bekende namen uit zowel de Britse als de Ierse bier- en koffiescene. OR Coffee en Siphon Brewing vormen het buitenbeentje met dit héél experimentele biertje. De Hutwe Coffee Saison is een bier in saisonstijl. Een fris, zomers blond biertje dat geïnfuseerd werd met onze groene Hutwe Congo-koffiebonen tijdens het fermentatieproces, met gebrande bonen en met cold brew coffee vlak voor het bottelen.’

    ‘Het resultaat is een fris en toegankelijk bier met duidelijke smaken van de Hutwe-koffie zoals rijpe gele steenvruchten, rabarber en de aciditeit van rode appel. We brouwen de drank op kleine oplages van ongeveer 500 liter. De ene helft steken we op vaten en is bestemd voor bierfestivals zoals Uppers & Downers. De andere de helft zal in flesjes verkocht worden in verschillende koffiebars en bierspeciaalzaken.'

    Het bier dat als basis voor de Hutwe Coffee Saison heeft gediend, is de Blinker van Siphon Brewing. Het is een dorstlessend bier met een uitgesproken fruitigheid. Complex in al haar eenvoud en gebrouwen zonder toevoeging van kruiden. De jonge Damse microbrouwerij trok eerder dit jaar de aandacht op de World Beer Awards, waar het verschillende prijzen won voor zijn bieren. De World Beer Awards is een van de grootste bierwedstrijden ter wereld. Meer dan 1.900 bieren in 72 categorieën werden blind beoordeeld door een team van experts.

    'We waren echt verrast om te zien hoe gelijkaardig het branden van koffiebonen en het brouwen van bier zijn. Of het nu gaat om de verwerking van bonen en granen, de geur van fermentatie of de receptors voor de tasting', legt Breandán Kearney, medeoprichter en brouwer van Siphon Brewing, uit. 'De samenwerking met OR Coffee is een fascinerend proces. Het is boeiend om samen te werken met mensen die net zo gepassioneerd zijn over koffie als wij dat zijn over bier', zegt Franklin Verdonck, medeoprichter en hoofdbrouwer van Siphon Brewing.

    Hutwe Coffee Saison van Siphon Brewing en OR Coffee is verkrijgbaar vanaf eind september in de vier OR Coffee Bars en in gespecialiseerde Belgische bierhandels zoals De Hopduvel in Gent. Beschikbaar zolang de voorraad strekt.

    Wat is third wave coffee?

    Koffie en de koffie-industrie hebben de afgelopen honderd jaar een ware transformatie ondergaan. Verschillende fasen brachten ons vandaag tot de third wave. Koffie is niet langer louter een drankje om van te genieten na het opstaan. Verschillende brouwmethodes, subtiele nuances van smaken en een hommage aan de origine dat is waar het vandaag om draait.

    Om de betekenis van de third wave te begrijpen, keren we even terug naar de eerste en tweede ‘koffiegolven’. 1. First wave coffee draait om de groeiende consumptie van koffie door die op nationaal niveau beschikbaar te maken. Instantkoffie wordt gelanceerd en doet dienst als cafeïneshot bij het opstaan. 2. De second wave coffee-periode leerde ons vooral kennis maken met nieuwe benamingen zoals espresso, latte,… Het koffiebarconcept werd geboren. De aandacht gaat hier voornamelijk naar marketing en niet naar de kwaliteit van het basisproduct.

    Als reactie op het commerciële karakter van de eerste waves kwam vervolgens de third wave coffee. Het waarderen van koffie als kwaliteitsproduct staat hier voorop. De trend gaat terug naar vereenvoudigen, weg van gepimpte koffies. We gaan op zoek naar de essentie, hoogkwalitatieve bonen met heel veel oog voor de manier van telen, verwerken, branden, zetten. Daarbij leren we vooral dat kwalitatieve koffie die op de juiste manier werd geteeld, gebrand en gezet absoluut geen toevoeging van wat dan ook nodig heeft.

    Koffie wordt vandaag ingekocht op basis van zijn origine en de verschillende ambachtelijke productiemethodes. Het branden van de bonen en het brouwproces staan op hetzelfde niveau als de productie van wijn of craft beer. Zo krijgt niet alleen de barista credits voor een heerlijke espresso, maar ook de producent en de roaster. Een groot contrast met de eerste golf, waar het vooral draaide om consumenten de toegang te bieden tot koffie van mindere kwaliteit.

    Elke speler binnen de supply chain is vandaag even belangrijk: de producent, de importeur, de roaster, de barista en de consument. Dankzij Direct Fair Trade kunnen barista’s en roasters de consument het verhaal achter de koffiebonen vertellen. Van boon tot kop, net zoals OR Coffee het vandaag doet. 80% van zijn koffiebonen koopt OR Coffee direct van de teler. De smaken van koffie verschillen naargelang het land, de farm, de soort, de jaargang en de verwerking. De specialiteit van OR zit hem in de originekoffie.

    ‘We kopen onze koffiebonen rechtstreeks aan bij de boer, zonder tussenhandelaars’, zegt Katrien Pauwels van OR Coffee. ‘Wat wij betalen, gaat rechtstreeks naar de boer zelf. Elk jaar bezoeken we ook zelf de plantages. Het ontbreekt de boeren vaak aan kennis en middelen om hun product te optimaliseren. We leren hen hoe ze de bonen van de beste kwaliteit telen, waardoor ze ook een hogere prijs kunnen vragen. Soms laten we hen naar België komen voor een stage. Het is een win-winsituatie: wij krijgen koffiebonen van topkwaliteit, de boeren ontvangen een eerlijk en hoger loon.’

     









    25-09-2017 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    24-09-2017
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Dr Martens opent tweede winkel in Brussel

    Na de opening van de eerste winkel in Antwerpen zal Dr. Martens dit najaar ook Brussel veroveren. De winkel zal gelegen zijn in de Kleerkopersstraat 42, 1000 Brussel, een verkeersarme winkelstraat die op veel bezoekers kan rekenen. Als één van de meest symbolische plekken in de omgeving is het de plek bij uitstek om het historische en karaktervolle merk te vestigen. De volledige collectie van Dr. Martens zal er te koop zijn, van de Originals- tot de Made in England-collectie.

    De winkel in Brussel is net als die in Parijs en Amsterdam ingericht volgens het nieuwe retailconcept van Dr. Martens. David Ridgway, de Retail Development Manager zegt daarover het volgende: “Het interieurconcept voor de winkels van Dr. Martens kwam tot stand door de industriële roots van het merk, die tot uiting komen in een gestript, versleten/doorleefd gevoel, te koppelen aan muziek. Deze twee aspecten moeten consequent als een rode draad door al onze retailactiviteiten lopen, of het nu gaat om onze Full Priced stores, Outlet stores of Shop in Shop areas. Het is de bedoeling dat elke winkel zijn eigen subtiel verschillende klantenervaring biedt, gerelateerd aan de locatie”.

    Net als bij recente voorgaande openingen zal er ook in Brussel worden samengewerkt met een kunstenaar van eigen bodem om de winkel een lokale uitstraling te verlenen.





    24-09-2017 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    23-09-2017
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Ecletci chic, de trend van COCOON 2017
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    COCOON 2017 opent de deuren van 18 tot en met 26 november 2017. COCOON is niet alleen de grootste woon- en interieurbeurs in België, maar ook een totale beleving rond binnenhuisdecoratie, design en binnenhuisinrichting. Van 18 tot en met 26 november zwaaien de deuren van de beurs in Brussels Expo open en kan de bezoeker er alle hoekjes van de woning ontdekken, met als centraal thema van deze 28ste editie: “Eclectic chic”.

    COCOON wil de bezoeker inspireren; hem of haar in contact brengen met professionals die ideeën rond decoratie of inrichting aanreiken; er ideeën opdoen voor kerstgeschenken; doen dromen in uniek designmeubilair, enz. Dit alles binnen het universum van “Eclectic chic”! “We willen de bezoekers tonen dat ze verschillende decoratiestijlen kunnen combineren en vanuit hun eigen smaak een uniek en geraffineerd interieur kunnen samenstellen.” licht Bart Van Den Kieboom, woordvoerder van COCOON, toe. De ontspannings- en cateringruimte worden volledig volgens het thema gedecoreerd zodat de bezoekers hier extra inspiratie kunnen opdoen.

    Nieuw op COCOON: aan de beursingangen komen verschillende ruimtes van 16 m² die helemaal volgens het thema in trendy kleuren worden ingericht. Deze ruimtes, Trend Box genoemd, bieden exposanten en partners de gelegenheid om hun knowhow te tonen en de bezoeker te inspireren. Die kan de voorwerpen hier niet alleen voelen, zien en ruiken, maar ook vergelijken. Want dat is toch één van de hoofdredenen waarom de bezoeker die op zoek is naar een nieuw salon, een nieuw eetservies of originele verlichting, zo graag naar COCOON komt.

    Langs de “rambla” van de Belgische designers kan de bezoeker de nieuwe made in Belgium creaties ontdekken. Beursorganisator Fisa NV verwacht dat de 200 exposanten, verspreid over bijna 30.000 m² tentoonstellingsruimte, zo’n 75.000 bezoekers zullen mogen verwelkomen.

    Net als vorig jaar trekt de beurs de kaart van de interactie met een volledig vernieuwd DecoLab. Ook dit jaar kan de bezoeker in deze ruimte zijn moodboard samenstellen aan de hand van de magazines en tablets die hier voor hem klaar liggen. Met de hulp van professionelen uit de wereld van de decoratie en de binnenhuisarchitectuur kan hij met schaar en lijm zijn geliefde stijlen samenvoegen voordat hij op zoek gaat naar de exposanten. Ook in de verschillende workshops van de grote merken komen boeiende trendy thema’s aan bod.

    De datum van COCOON 2017 staat vast: van 18 tot en met 26 november in Brussels Expo.

    23-09-2017 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    22-09-2017
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Kleur van het Jaar 2018 is ... Heart Wood

    » Heart Wood verwijst naar de tactiele kwaliteiten van natuurlijk hout en heeft een zachte roze ondertoon.

    Een vergrijsd roze met hints van cacao en paarse nuances. Volgens het Global Aesthetic Center van AkzoNobel, moederbedrijf van verfmerk Levis, vertegenwoordigt Heart Wood de warmte van natuurlijk hout – een warmte waarnaar we verlangen in deze snel veranderende, onzekere tijden. De kleur moedigt aan om van je huis een comfortabel nest te maken waarin je je kunt terugtrekken. A welcome home.

    ‘De Kleur van het Jaar 2018 vertegenwoordigt de mood van het moment’, zegt Heleen van Gent, Creative Director bij het Global Aesthetic Center van AkzoNobel. Heart Wood en de bijbehorende Ambiance Trend Collection helpen de consumenten een thuis te creëren die écht uniek en van hen is. Een warm, gezellig huis dat een gevoel van veiligheid en zekerheid uitstraalt.

    Texturen als geborsteld koper en zwart leer versterken de warmte van Heart Wood.

    Een oase van rust: Na maanden research van het kleurteam, bestaande uit elf internationale experts van het Global Aesthetic Center, viel vooral één overkoepelende trend op: consumenten willen hun huis transformeren tot een oase van rust. Een plaats waar ze zich kunnen terugtrekken uit de vaak rumoerige buitenwereld. Niet verrassend: we worden overspoeld door een overload aan informatie en keuzes. In deze onvoorspelbare, onzekere en snel veranderende wereld trekken we ons graag terug in het comfort van onze thuisplek. ‘Nu het leven steeds sneller gaat, is het hoog tijd om op de pauzeknop te drukken’, vertelt Heleen Van Gent. ‘Thuis moeten we het geluid kunnen afzetten, onze waardes voeden en even opladen. Kleur speelt een belangrijke rol bij de zoektocht naar de balans tussen drukte en innerlijke rust.’

    De zachte grijs-roze tint Heart Wood straalt sereniteit en rust uit. De voedende warmte van hout brengt harmonie. Dankzij Heart Wood voel je je helemaal thuis. Ons huis moet een rustplaats zijn waar we ons kunnen terugtrekken. Heart Wood past perfect bij de huidige tijdsgeest en brengt balans in huis.

    Ambiance Trend Collection 2018

    De bijbehorende Ambiance Trend Collection 2018 versterkt deze gedachtegang. Het palet benadrukt de uitnodigende factor van een huis, een omgeving waar we samenkomen met vrienden en familie. Comfort heerst, en technologie wordt even aan de kant geschoven.

    Koele blauwtinten als Early Bird en Clouded Dreams moedigen een zekere klaarheid aan, terwijl de neutrale en frisgroene kleuren als Aloe Vera de verbindingsnood met de aarde beklemtonen. De zachte pastelkleuren komen tot hun recht dankzij de ietwat donkerdere blauwtinten als Blueberry Pie en Blue Greyhound.

    De Ambiance Trend Collection 2018 bestaat uit tien kleuren: Heart Wood, Fresh Laundry, Blue Greyhound, Blueberry Pie, Clouded Dreams, Morning Latte, Aloe Green, Early Bird, Cotton Feel en Freckle Beige. Ook verkrijgbaar in de Levis Ambiance Colour Testers. Vanaf 12 september via de webshop en vanaf 1 oktober in de winkel. Beschikbaar in alle Levis-winkels met een mengmachine. Vanaf 29 euro voor 1 liter muurverf.

     

     

     









    22-09-2017 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (1)
    21-09-2017
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.DIM ontwikkelt panty's en kousen speciaal voor sneakers

    DIM stelt de nieuwe speciale sneakerpanty's voor met een onzichtbare zool die zorgt voor frisse voeten waar u de hele dag lang geen last van hebt. De zool met de BeCoolTM-technologie kanaliseert de warme, vochtige lucht die door de huid afgegeven wordt en zorgt voor een betere afvoer naar buiten. Ook beschikbaar als kniekousen.

     









    21-09-2017 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.La Redoute Intérieurs - Vintage Couture

    Elegant, verfijnd en chic: de Vintage Couture collectie van La Redoute Intérieurs is geïnspireerd door de art deco van de jaren dertig, maar dan in een hedendaagse, stijlvolle vormgeving. Nostalgische prints, opvallende kleuren, kopermaterialen, afgeronde vormen, fluweel … de trend verovert opnieuw zijn plaats in interieurs

     









    21-09-2017 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    20-09-2017
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.adidas Sport eyewear lanceert lichtgewicht en uiterst flexibele goggle Prgoressor Splite

    De progressor splite van adidas Sport eyewear is met minder dan 80 gram ultralicht en daardoor perfect geschikt voor ski-alpinisme. Bovendien neemt het model erg weinig plaats in dankzij de topmaterialen en de zeer flexibele structuur. Het nieuwe climacool® ventilatiesysteem met ingewerkte geribde structuur zorgt voor een helder zicht.

    Je hebt lichtgewicht en je hebt de nieuwe progressor splite van adidas Sport eyewear. Met een gewicht van minder dan 80 gram is het een van de lichtste skibrillen ter wereld en de beste keuze als u nog sneller de berg op en neer wilt. Minder gewicht betekent minder onnodige massa op uw gezicht. Perfect voor een ongezien draagcomfort en een ongekende bewegingsvrijheid, de hele dag lang.

    Het verkleinde montuurloze ontwerp en de uitgebreide lijst van technische snufjes, zoals het nieuwe climacool®-ventilatiesysteem of de bijzonder compacte verpakking, zijn perfect afgestemd op ski-alpinisme die in elke situatie de bovenhand willen houden. Van trainingen tot wedstrijden en alles daarbuiten.

    Zijn sferische dubbele mistfilter™ biedt een buitengewoon breed gezichtsveld, zodat geen enkel detail in het omringende winterlandschap aan uw aandacht ontsnapt. Door de combinatie met het herontworpen climacool®-ventilatiesysteem, waarbij de lucht aan de binnenkant van de bril voortaan optimaal circuleert dankzij de ingewerkte geribde structuur, dampen de glazen amper aan. Zelfs wanneer het moeilijk wordt op weg naar de top.

    Een perfecte stabiliteit is van levensbelang om haarscherp te kunnen zien op weg naar de top. De dubbele climacool®-schuimlaag met zichzelf aanpassend neusstuk biedt een automatische pasvorm en een geweldig ademend vermogen, terwijl de gegoten neusbeschermer voor extra bescherming zorgt. Het maakt niet uit of u een muts of een helm draagt, of de twee afwisselt. Met de ergonomisch gevormde gespen van de skibril en silicone antisliphoofdband past u de bril snel en gemakkelijk aan zo goed als elk vlak of hoofd aan.

    Alleen door topmaterialen te combineren met een sterk minimalistisch ontwerp was het mogelijk om het gewicht van de progressor splite – een volledig losstaand model in de progressor-reeks – te beperken tot minder dan 80 gram, zonder verlies van prestaties.

    “In onze sport is het niet altijd makkelijk om een goed evenwicht te vinden tussen een laag gewicht en een hoge prestatie. De progressor splite heeft mijn verwachtingen overtroffen”, zegt Anton Palzer, skier-alpinist en deelnemer aan de wereldbeker.

    De sferische, 6-base Vision AdvantageTM PC-glazen van de progressor splite zijn verkrijgbaar in verschillende LST®-opties die de veranderingen in lichtomstandigheden opvangen en een hoog contrastrijk zicht bieden, zelfs bij weinig licht. Ook verkrijgbaar: een selectie van spiegelglazen voor een zeer stijlvolle look.

    Sommige kleuren kunnen gematcht worden met een bijpassende zonnebrillen uit de Sport essentials. Kijk maar eens naar de modellen wildcharge, whipstart en 3matic, en kies uw favoriet.

    De nieuwe progressor splite van adidas Sport eyewear is vanaf de herfst van 2017 verkrijgbaar in tien verschillende kleuren- en filtercombinaties. De prijzen beginnen vanaf € 79.

     







    20-09-2017 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    19-09-2017
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Woody Girlzzz FW17

    Woody Girlzzz: romantiek en glamour

    Woody Girlzzz krijgt een steeds grotere aanhang van meisjes die in alle stijl hun avonden en nachten willen doorbrengen. Deze lijn voor meisjes van 2 tot 16 jaar draait rond glamour. Komende winter is de collectie opgebouwd rond heel geslaagde kleurencombinaties van poederroze met kaki enerzijds en nachtblauw met oranje, anderzijds. In het roze thema worden opschriften zoals “Wonderful” afgewisseld met oogjesprints, geborduurd met pailletten. Een gouden traan zorgt voor een vleugje glitter in de collectie. Het blauw-oranje thema draait helemaal rond de liefde. “Follow your heart” en “Love” staan op de nacht- en homewear te lezen. Applicaties van hartjes en pomponnetjes maken het extra schattig. De collectie van Woody Girlzzz omvat slaapkleedjes, romantische onesies met ruches of knuffel onesies met rits en kap, pyjama’s in verschillende stijlen, homewear pakken, kamerjassen, TV-dekentjes, kussenslopen, een rugzakje, pantoffels en booties. De maten van de pantoffels bestaan vanaf 23 tot 42.







    19-09-2017 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    18-09-2017
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Parijs en mode al meer dan een eeuw innig met elkaar verweven

    Parijs stond ooit aan de wieg van de meest prestigieuze modehuizen en leeft ook vandaag nog op het ritme van de haute couture. Denk maar aan de fashionweeks in de modehoofdstad, de vakbeurzen en uiteraard ook de koopjes periodes in januari en juli. Het is tevens de thuisbasis van vele ontwerpers, die ons met hun typische Parijse stijl de trends van morgen aanreiken in tal van boetieks, conceptstores en steeds luxueuzer wordende winkelcentra, van bekende warenhuizen tot adresjes voor intimi. In de 5500 prêt-à-porter boetieks die de stad rijk is, gaan de luxemerken met een rijke geschiedenis hand in hand met de gevestigde waarden uit de Parijse mode. De Franse merken zijn ruim vertegenwoordigd, maar ook internationale merken en labels hebben er hun plaats.

    Elke wijk heeft zo zijn unieke karakter, van eclecticisme, hippe mode en warenhuizen tot up market, trendy en avant-garde. Parijs is ook de hoofdstad van de ‘vintage’, van de talentenscouts en van de grote modetentoonstellingen op culturele toplocaties, zoals de tentoonstelling over Christian Dior in het Musée des Arts Décoratifs, die nog loopt tot 7 januari 2018. Deze prachtige tentoonstelling ter ere van het 70-jarige bestaan van modehuis Dior nodigt de bezoeker uit om binnen te treden in het universum van oprichter Christian Dior en de gerenommeerde ontwerpers die hem opvolgden: Yves Saint Laurent, Marc Bohan, Gianfranco Ferré, John Galliano, Raf Simonsen, heel recent, Maria Grazia Chiuri. De tentoonstelling laat de bezoeker kennismaken met hun emoties, levensverhalen en inspiratiebronnen van 1947 tot nu. Voor het eerst worden atelierschetsen, modefoto’s, honderden documenten, mode-items en meer dan 300 haute-couturejurken aan het grote publiek getoond. En er is nog meer goed nieuws, want op 3 oktober opent ook het emblematische Musée Yves Saint Laurent zijn deuren. Dit Parijse museum krijgt zijn thuisbasis in de Avenue Marceau 5 de plek waar tussen 1974 en 2002 de creaties van Yves Saint Laurent het levenslicht zagen. Ook de oude haute-couture salons en de ontwerpstudio worden in het parcours geïntegreerd, zodat de bezoekers een unieke inkijk krijgen in het creatieve proces van het huis.

    Atout France, het Franse bureau voor toerisme, zorgt voor de promotie van Frankrijk als toeristische bestemming en de verbetering van de concurrentiepositie van de Franse bedrijven, sectoren en bestemmingen.

    Het Bureau voor Toerisme en Congressen van Parijs heeft drie doelstellingen: de bezoekers ontvangen en informeren, en de troeven van de Franse hoofdstad promoten in binnen-en buitenland–zowel voor particulieren als voor zakenreizigers. Het bureau verwelkomt jaarlijks meer dan 500.000 bezoekers in zijn informatiepunten. Zijn viertalige website parisinfo.com is dé referentie voor toeristische informatie over Parijs (met jaarlijks meer dan 13 miljoen bezoekers).







    18-09-2017 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    16-09-2017
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Carrefour België lanceert nieuwe premium banaan, ten voordele van Pink Ribbon

    • Door korter transport kan banaan langer aan de plant rijpen - • Betere smaak en meer vruchtvlees - • € 1 per verkochte kist wordt geschonken aan Pink Ribbon

    Carrefour België is steeds op zoek naar innoverende producten met een meerwaarde, om in te spelen op de behoeften van de klant. Zo lanceert de retailer de Papillon-banaan, een premium banaan waarvan een deel van de opbrengst geschonken zal worden aan Pink Ribbon. Deze referentie zal de Chiquita-banaan vervangen die bij Carrefour in de Hypermarkten uit de rekken gaat. Meer smaak en een kortere reistijd

    De Papillon-banaan wordt geteeld in de vruchtbare vulkanische gronden van Zuid-Guatemala. De plantages zijn omringd door vulkaanruggen waardoor er een microklimaat heerst. Hierdoor heeft deze premium banaan het hele jaar door dezelfde hoogstaande kwaliteit, zowel qua uitzicht als qua smaak. Het transport tussen Guatemala en de havens in Nederland of België duurt de helft minder lang dan bij andere bananen, wat betekent dat de Papillon-banaan later kan geoogst worden. Het fruit rijpt langer aan de plant, waardoor het meer natuurlijke suikers heeft. Dit komt de smaak uiteraard ten goede. Aangezien de schil van de Papillon-banaan dunner is, bevat deze banaan ook meer vruchtvlees dan andere bananen.

    Carrefour België koos ervoor om samen te werken met de producent Papillon omdat zij, naast de kwaliteit van het product, bovendien het sociale luik hoog in het vaandel dragen. Naast verschillende sociale projecten, richtten zij scholen en ziekenhuizen op en werken ze volgens de principes van het Rain Forest Alliance label.

    Ten voordele van Pink Ribbon: Vanuit verschillende opzichten gaat het dus om een echte premium banaan, waar bovendien nog een goed doel aan gekoppeld wordt. Carrefour België engageert zich om 1 euro per verkochte kist bananen te schenken aan Pink Ribbon. Deze vereniging, die sinds 4 jaar één van de vaste partners van Carrefour België is, heeft als missie om enerzijds borstkanker te bestrijden door het aanmoedigen van preventie en opsporing, anderzijds door te ijveren voor de verbetering van de levenskwaliteit van vrouwen en mannen die met de ziekte worden geconfronteerd, alsook hun omgeving. Een zaak die Carrefour, waar 71 % van het winkelpersoneel een vrouw is, bijzonder aanbelangt.

    De Papillon-banaan ten voordele van Pink Ribbon zal verkocht worden aan 1,99 euro voor een verpakking van minimum 1 kg. Ondanks de extra gift aan Pink Ribbon en zijn premium kwaliteit is de banaan hiermee niet duurder dan andere.

     







    16-09-2017 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Duurzaam Villages Nature Parijs opent zijn deuren

    Samenwerking Euro Disney S.C.A. en Pierre & Vacances-Center Parcs. Een baanbrekend voorbeeld van duurzaam toerisme. Dat is het belangrijkste kenmerk van Villages Nature® Paris, dat vandaag haar deuren heeft geopend. Dit nieuwe concept op het gebied van ecotoerisme is ontstaan uit een bijzonder project van Euro Disney S.C.A. en Pierre & Vacances-Center Parcs en biedt gasten tal van nieuwe ervaringen. De vakantiebestemming ligt op een steenworp afstand van Parijs en Disneyland® Parijs, telt 916 cottages en appartementen en biedt vijf unieke werelden vol entertainment en avontuur.

    Euro Disney S.C.A. en Pierre & Vacances-Center Parcs hebben de krachten gebundeld in dit bijzondere project en vervullen hiermee een voortrekkersrol op het gebied van ecotoerisme. Euro Disney S.C.A heeft haar kennis over themaparken, het hotelwezen en storytelling ingezet in combinatie met haar kennis van Europese toeristische markten. Pierre & Vacances-Center Parcs - leider in de Europese vakantiemarkt - was de eerste speler in de recreatiesector die een nieuwe manier van vakantie vieren introduceerde: dichtbij huis, maar toch even lekker weg.

    Harmonie tussen mens en natuur

    Villages Nature® Paris biedt drie accommodaties: Cocoon VIP, Country Premium en Clan Comfort. Deze cottages en appartementen zijn geschikt voor gezinnen, stellen en ouderen: voor 2 tot 12 personen. Ze bevinden zich in het centrum, aan de oevers van het meer of middenin het bos en bieden een oase van rust, welzijn en luxe.

    “In Villages Nature® Paris willen we een verhaal tot leven brengen en ervoor zorgen dat onze gasten ervaren dat dit een plek is waar mens en natuur in volledige harmonie naast elkaar bestaan. In het park integreren we architectuur in een groene stadsomgeving en bieden we een compleet nieuwe vakantie-ervaring met een gevarieerd aanbod aan activiteiten”, vertelt Joe Rohde, artistiek directeur van Villages Nature® Paris. “Met deze bijzondere vakantiebestemming introduceren we een totaalconcept op het gebied van duurzaam toerisme. Zo zorgt het gebruik van geothermische energie voor een CO2-reductie van 9.000 ton per jaar.”

    Vijf unieke werelden

    Gasten kunnen op ontdekkingstocht in de vijf unieke werelden van het vakantiepark: de Aqualagon, BelleVie Farm, Extraordinary Gardens, Forest of Legends en de Lakeside Promenade.

    • De Aqualagon is een waterpark van 9.000 m² waarnaast openlucht lagunes met een oppervlakte van 2.500 m² liggen die in het water van de omliggende meren stromen. Het waterpark wordt verwarmd door geothermische energie, waardoor het mogelijk is er het hele jaar door te zwemmen.
    • In de BelleVie Farm kunnen gasten met volle teugen genieten van het boerenleven. Hier worden zij omringd door koeien, geiten en pony’s of kunnen zij een kijkje nemen bij de moestuin of broeikas. Kinderen kunnen er een dag lang in de huid van een boer kruipen of zelf brood bakken.
    • De Extraordinary Gardens staan in het teken van de harmonie tussen mens en natuur. Deze prachtige tuinen zijn geïnspireerd op de vier elementen: aarde, vuur, lucht en water.
    • Het Forest of Legends is een bos vol sprookjes, spelletjes en magie vol schuilplaatsen en boomhutten. Hier kunnen kinderen de mooiste avonturen beleven en kennismaken met mythische verhalen.
    • Het kloppende hart van Villages Nature® Paris is de Lakeside Promenade met restaurants, winkels, een wijnbar en supermarkt en allerlei leuke activiteiten, zoals pétanque.

    De Pierre & Vacances Center Parcs Group is in 1967 opgericht en is Europees marktleider in vakanties dichtbij huis. Met een aantal complementaire toeristische merken - Pierre & Vacances en zijn twee labels Premium en Village Club, Maeva, Center Parcs, Sunparks en Aparthotels Adagio - exploiteert de Groep ruim 45.000 appartementen en cottages, verspreid over 283 locaties. In 2015/2016 verwelkomde de Groep ongeveer 8 miljoen Europese klanten en realiseerde zij een omzet van ruim 1.424 miljoen euro.

    Eén van de onderdelen van de Euro Disney S.C.A. Groep is Disneyland Paris, inclusief Disneyland® Park, Walt Disney Studios® Park en zeven themahotels met een gezamenlijke capaciteit van 5.800 kamers (exclusief 2.700 hotelkamers die door derden worden beheerd). De Groep heeft ook twee congrescentra in eigendom, evenals het Disney® Village-entertainment complex en een 27-holes golfbaan. Daarnaast richt de Groep zich op de totstandkoming van een gebied van 2.230 hectare, waarvan ongeveer 50 procent nog in ontwikkeling is. De Euro Disney S.C.A. Groep heeft een beursnotering bij Euronext Parijs.







    16-09-2017 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    15-09-2017
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Feestelijke start herfstvakantie in NAVIGO-nationaal visserijmuseum

    28 oktober: Feest met de paardenvissers en Radio Oorwoud!

    Voor een onvergetelijke dag aan zee ga je op zaterdag 28 oktober, begin van de herfstvakantie, naar Oostduinkerke. Dan viert het NAVIGO-museum feest, met een programma dat het ganse gezin zal boeien.

    In het NAVIGO-Nationaal Visserijmuseum maak je kennis met de Vlaamse visserijfamilie, de IJslandvaarders en de garnaalvissers te paard. Naast de rijke museumcollectie kan je op 28 oktober nog veel meer zien en beleven.

    Gevarieerd programma

    Op verschillende plaatsen in het museum pakken vertellers uit met boeiende verhalen. Vanaf 14u00 kunnen de kinderen deelnemen aan workshops waar ze de gekste zeewezens in mekaar knutselen. Nog leuker wordt het om 16u00 met een spetterend optreden van Radio Oorwoud. De show is knotsgek maar brengt ook een zinvolle boodschap over ontbossing, klimaatverandering en ecologische voetafdruk. En dat allemaal op een super vrolijke manier want iedereen zingt mee uit volle borst.

    Gaan vissen met de paardenvissers

    Het NAVIGO-museum is onlosmakelijk verbonden met de garnaalvissers te paard en op een feestdag als deze kunnen zij natuurlijk niet ontbreken. Samen gaan vissen met de paardenvissers, dat spreekt uiteraard tot de verbeelding. Zorg dat je om 12u00 aan het museum bent en vergeet je laarzen niet. Na de boeiende vispartij keer je terug naar het museum waar je de vers gevangen garnalen kan proeven en je bent ook nog ruim op tijd om het zangkoor van Radio Oorwoud te vervoegen.

    Praktisch: www.navigomuseum.be

     

     

     





    15-09-2017 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    14-09-2017
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Cocoonen in alle stijl

    MANNED, de mannencollectie van het Belgische bedrijf JellyCoe, evolueert seizoen na seizoen en verovert stilaan zijn plaats in de wereld van stijlvolle homewear en bodywear. Dit seizoen wordt de collectie uitgebreid met bedlinnen en lederen pantoffels.

    Tijdloze strepen en verfijnde dassenprints vormen het leidmotief van de collectie die zich kleurt in indigoblauw met accenten van mosterd en bordeaux met zwart.

    Nieuw in de collectie zijn de geweven doorknooppyjama’s in warm flanel. Daarnaast biedt MANNED pyjama’s in luxueus gemerceriseerd katoen, zacht fluweel, terry en single jersey.

    Joggings in fluweel of in American cotton vormen de geknipte outfits om thuis te flaneren of om mee naar de fitness te trekken. Korte en lange kamerjassen in fleece maken het aanbod compleet. De collectie omvat ook dekbedovertrekken en kussenslopen in dezelfde motieven.

    Modieuze bodywear De bodywear van MANNED bestaat uit slips en boxershorts in de kleuren en motieven van de collectie. Ze vormen een modieus alternatief voor de tijdloze basic kleuren zoals wit, chinégrijs en zwart. De fashioncollectie omvat 4 korte en 4 lange boxershorts.

    Alle bodywear van MANNED is gemaakt van Ökotex gecertifieerd katoen waarin 7 procent elastaan verwerkt is, wat een uitstekende elasticiteit en flexibiliteit garandeert zodat het ondergoed als gegoten zit. De hoogwaardige tailleband is “made in Belgium” en is super comfortabel. De basiscollectie bestaat uit 4 slipmodellen: een mini, een gewone slip, een boxershort en een lange short en drie bijhorende hemdjes waaronder een singlet en een T-shirt, met V-hals of met ronde hals. De fashioncollectie omvat 4 korte en 4 lange boxershorts.

    MANNED voor de pantoffelheld Voor het eerst brengt MANNED nu ook hoogwaardige pantoffels in leder uit. Het gaat om tijdloze mocassinmodellen in zwart en cognac, gevoerd met schapenwol. Lekker warm en very stylish, zoals het een gentleman betaamt.

    www.manned.be







    14-09-2017 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    13-09-2017
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Nog wat snoozen ...

    » Relaxen met inzinkgevoel - » Harmoniëren met kussens, boxen en hoofdborden kun je leren - » Gast in eigen huis dankzij het hoofdbord

    Meubelspecialist hülsta introduceert voor het komende slaapseizoen weer enkele prachtige bedden en slaapkamers. De trends? Ingetogen, pompeus, speels of net rechtlijnig. Alles kan.

    Een plek waar het creëren van rust centraal staat en waar je helemaal kunt wegdromen: dat is de slaapkamer. Meer dan ooit is het nodig om, wanneer je even ontsnapt uit het drukke leven, de kalmte te vinden in die ruimte. Vaak hebben we de neiging om de slaapkamer links te laten liggen. ‘We slapen er toch alleen maar in?’ Maar als je even nadenkt, kom je tot de conclusie dat de slaapkamer voor zo veel meer dient. Het is namelijk de plek in huis waar we het meest vertoeven, zij het in ons onderbewustzijn.

    Slapen op wolkjes: Hoog tijd om ook van de slaapkamer een gezellig nest te maken. Hülsta is al tientallen jaren specialist in het ontwikkelen van slaapsystemen. Een boxspringbed van hülsta is dan ook een prima bondgenoot. Wie eenmaal dat relaxerende inzinkgevoel van een boxspring ervaren heeft, wil niets anders meer.

    Zo heb je de keuze uit maar liefst zes hülsta-matrassen. Heeft je bedpartner heel andere slaapvoorkeuren dan jij, ga dan voor individuele matrassen. Hülsta biedt voor elk slaaptype de ideale combinatie aan. Bovendien blijft bij elk type matras de hoogte gelijk, zodat niemand merkt dat je op een andere matras slaapt. Wie volledig wil relaxen, voegt een extra zachte topper toe. Door de perfecte drukverdeling lijkt je lichaam bijna gewichtloos. Slapen op wolkjes dus!

    Stel persoonlijk je slaapkamer samen: Naast de individuele samenstelling van de elementen is vooral de keuzemogelijkheid uit bijna 200 verschillende stoffen en kunstleer heel bijzonder. Hier kiest hülsta nieuwe wegen om de consument bij de selectie van de passende materialen te adviseren.

    De stofcollectie is volgens kleur- en materiaalwerelden samengesteld, die bijzonder goed met elkaar harmoniëren. Zo kun je kussens, hoofdbord en boxen in een handomdraai perfect op elkaar afstemmen. Het bed uit de Madera-collectie van hülsta heeft een licht, elegant frame waarin zowel een lattenbodem past als een onzichtbaar boxspringsysteem.

    Onzichtbare boxspring: De tijd dat een boxspring een loodzwaar visueel blok vormde in de slaapkamer is voorbij. Waar de klassieke boxspringbedden vaak volumineus en dominant ogen, kregen de nieuwe collecties van hülsta een eleganter en ranker ontwerp en een vlakkere box mee.

    Het bed uit de Madera-collectie van hülsta heeft bijvoorbeeld een licht, elegant frame waarin zowel een lattenbodem past als een onzichtbaar boxspringsysteem. Door de schuin geplaatste poten oogt het ranke boxspringbed nog luchtiger. Werk af met een hoofdbord van kunstleer of stof, en kies voor zwevende planken in plaats van een traditioneel nachtkastje om het hotelgevoel in je huiselijke slaapkamer op te roepen.

    On trend: Ook trendkleuren zoals Sahara-beige en een variant op het opvallende Klein-blauw zijn in de nieuwe boxspringcollectie van hülsta opgenomen.

    Een waar hotelgevoel in eigen huis? Check!

    Het hoofdbord maakt het bed: De hoofdborden van hülsta brengen de luxe van een hotelkamer tot in de slaapkamer thuis. Niet alleen textiel of kunstleersoorten kunnen bij de boxspringbedden heel individueel gekozen worden. In de hülsta-collectie past elk hoofdbord ook bij elke box en bij elk pootstel. Ingetogen, pompeus, speels of rechtlijnig – elk van de 23 hoofdborden gaat samen met alle boxsystemen, met elke matras, met elke topper en met elke bedpoot. De stoffering is verkrijgbaar in tal van kleuren.

    Naargelang de samenstelling ontstaan er bedden in diverse lijnvoeringen, van minimalistisch tot overdadig, die je optioneel ook met een comfortabele, elektrisch verstelbare boxspring-box kunt uitrusten. Details als de hoogwaardige vierkantstiksels tonen de hoge kwaliteit van elk boxspringbed uit de hülsta-collectie. Door de inkleding creëert het bed een luxueus effect, en de charmante vorm brengt een betoverend hotelgevoel in je slaapkamer.

    Eindeloze extra’s: Er is ook een optioneel leeslampje met led, handig voor nachtraven die graag nog wat bijlezen. Uren leesplezier gegarandeerd. Dankzij de nieuwe kleurwerelden-stofcollectie vind je bij deze boxspringbedden snel accessoires in bijpassende tinten.

    Over hülsta

    Hülsta, zonder twijfel het bekendste Duitse meubelmerk, geniet vooral faam vanwege zijn innovatieve inrichtingsconcepten voor woonkamers, slaapkamers, eetkamers, de hal en soundmeubels. Het succesverhaal begon in 1940 toen Alois Hüls een meubelmakerij startte. Zoon Karl nam in 1960 het bedrijf van zijn vader over en maakte er een wereldmerk van. Bij alle hülsta-ontwerpen wordt op elk detail gelet. Niet alleen het mooie design staat centraal, ook functionaliteit en duurzaamheid zijn belangrijk. Het bedrijf houdt de meeste productiestappen in eigen hand, waardoor het mogelijk wordt individuele wensen te verwezenlijken. Hülsta garandeert altijd hoge kwaliteit en exclusief design made in Germany. Hülsta heeft twee merken. Now! by hülsta en hülsta. www.hulsta.com









    13-09-2017 om 07:33 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    12-09-2017
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Verkoop caravans en motorhomes blijft groeien
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Kamperen populair bij Belg! Reizen met de caravan of motorhome blijft populair in ons land. Tijdens het eerste halfjaar van 2017 stijgt de verkoop van nieuwe vrijetijdsvoertuigen opnieuw met zo’n 2.5%. Na de enorme stijging in verkoop van de afgelopen jaren, blijft ook dit jaar de aanschaf van nieuwe voertuigen stabiel.

    Tijdens de eerste zes maanden van 2017 is de verkoop van nieuwe caravans (816) gestegen met 2,1% ten opzichte van dezelfde periode in 2016. Bij de motorhomes zien we een evolutie van 2,8%, met 2683 ingeschreven voertuigen.

    De BCCMA (Belgian Caravan-Camping and Motorhome Association) wijdt dit blijvend succes aan verschillende factoren. “We merken dat het gevoel van vrijheid een grote rol speelt”, legt voorzitter Bart Decuyper uit. “Vertrekken met een motorhome of caravan doe je wanneer je wilt, naar waar je wilt. En het hoeft niet altijd naar een ver land te zijn.”

    Daarbij komt dat de aanschaf van een caravan of motorhome voor almaar meer mensen een haalbare kaart is geworden. Elk merk heeft tegenwoordig een degelijk instapmodel dat toch de nodige luxe biedt. Bij de caravans ligt de prijs rond de € 20.000, een motorhome heb je voor zo’n € 35.000.

    Met deze positieve noot kondigt de BCCMA met trots Mobicar aan. De beurs voor caravans en motorhomes vindt dit jaar voor de 55ste keer plaats van vrijdag 13 tot en met dinsdag 17 oktober telkens van 10 tot 18 uur, in Brussels Expo.

    In paleizen 6, 7, 9 en 11 stellen de exposanten zo’n 700 modellen caravans, motorhomes, stacaravans en camping-cars tentoon. Daarnaast ontdekken bezoekers er de nieuwste accessoires. Geïnteresseerden kunnen een initiatieles voor het C1- en het BE-rijbewijs volgen dankzij rijschool Sanderus. Voor het eerst kiezen liefhebbers tijdens Mobicar zowel de Motorhome van het Jaar als de Caravan van het Jaar 2018. www.mobicar.be

                                                 

     

     

    12-09-2017 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    11-09-2017
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.9 weldadige wellness retreats in India

    Yoga retreats en luxe spa’s met ayurveda-massages, detoxkuren en meditatieoefeningen. India heeft een lange traditie als het om 'wellbeing' en 'soul searching' gaat. Daarom: 9 weldadige wellness retreats in het land van de heilige koeien, Himalaya en Bollywood. Van Goa, Mumbai tot Bangalore, waar Jet Airways vanaf 29 oktober 2017 rechtstreeks op vliegt vanuit Schiphol.

    1.Somatheeram Ayurveda Village, Kerala

    Een van de eerste Ayurveda-resorts in de wereld was Somatheeram, ooit begonnen als kliniek met artsen gespecialiseerd in Ayurveda. Verwacht een intensief rooster met behandelingen, yogalessen, speciale maaltijden en kuren onder leiding van de beste professionals. Overnachten kan in privévilla’s met de warme Arabische Zee liggen om de hoek. http://somatheeram.in/

    2. Ananda in Uttaranchal aan het Himalaya gebergte

    Klassieker onder de wellness retreats en spa’s in India is het luxueuze Ananda aan het Himalaya gebergte in Uttaranchal. Dit resort, dat al vaak in de prijzen viel, ligt op een verbluffende locatie, aan de voet van de Himalaya met zicht op de spirituele plaats Rishikesh. Traditionele ayurveda, yogalessen, vedanta (Indische filosofie) worden afgewisseld met fitness en organic food. www.anandaspa.com

    3. Carnoustie Ayurveda & Wellness resort, Kerala

    ‘Your piece of paradise in God’s own country’, belooft het Carnousti resort. Hier stap je in de wereld van ayurveda-behandelingen, naturopathie en yoga om lichaam en geest te reinigen en in balans te brengen. Omringd door een decor van palmbomen en waterlagunes. Het is zelfs mogelijk om op een traditionele luxe ‘Houseboat’ te verblijven en anders zijn de stijlvolle ‘Pool Villa’s’ met eigen zwembad een aanrader. www.carnoustieresorts.com

    4. Soukya Holistic Healthcentre, Bangalore

    Even buiten de stad Bangalore, ligt een oase van rust verscholen: Soukya. Hier zwaait de veelgeprezen holistisch arts, Dr. Mathai, de scepter. Kies uit meerdere ayurvedische behandelingen en massages en ga voor een behandeling die bij jouw doel en verblijf in India past. Zo is er een intensieve panchakarma; 3 weken lang hardcore vasten en detoxen. Is dat teveel van het goede, dan is een korter programma mogelijk. www.soukya.com

    5. Shreyas Yoga Retreat, Bangalore

    Een reis naar je ware zelf met yoga, verjongende massages, natuurlijke behandelingen en gezond eten. Dat kan bij Shreyas Yoga Retreat, een top wellness retreat waar je de hectiek van Bangalore snel vergeet. Met persoonlijke Ashtanga en Hatha yogalessen en therapieën voor body & mind, spa waar je kiest uit massages en verfrissende organische scrub-behandelingen. www.shreyasretreat.com

    6. Vana Malsi Estate, Dehradun

    Condé Nast Traveller noemde Vana Malsi Estate in Dehradun een vijfsterren Ashram. Hier draait alles om fysieke, mentale, emotionele en spirituele 'wellbeing' tegen de achtergrond van de bergen van Mussoorie. De wellness-locatie is modern, stijlvol en sereen en ligt op een prachtig 9 hectare groot landgoed. Voor een echte ‘unplug-ervaring’ op zo’n 230 km vanaf Delhi. www.vana.co.in

    7. The Mandala Resort, Goa

    In de buurt van Ashvem beach in Goa, ligt het artistieke Mandala resort. De plek om te focussen op yoga-oefeningen, organisch eten, sapkuren en detoxen in een inspirerende omgeving. Als je er langere tijd verblijft, zijn er programma’s op maat en overnachten doe je hier meer dan origineel. Wat te denken van een 'Eco Village room' die doet denken aan een tent of een 'Nomadic House' van bamboe? http://themandalagoa.space/

    8. The Terraces Spa Resort, Kanatal

    Op ongeveer 300 km vanaf Delhi ligt het luxe Terraces Spa Resort. Met een top spa: Spa Esencia. Kies uit hydrotherapie-baden met minerale zouten, lichaamsverpakkingen en verfijnde aromatherapieën. Crème de la crème onder de behandelingen zijn de 'Chocolate Sin' en de 'Wine Vintage full body' therapieën. www.theterraces.biz

    9. Atmantan Wellness Resort, Pune

    Of je nu serieus wilt kuren of zonder haast wilt ontspannen met de fijnste spabehandelingen, in het Atmantan Wellness Resort in Pune kan het allebei. Traditionele oosterse geneeswijzen worden afgewisseld met yogalessen en moderne fitnessoefeningen. De groene natuur rondom, de bergen van Sahyadri (de West-Ghats) en het meer van Mulshi, maakt het wellness-concept compleet. Op ruim 4 uur rijden vanaf de luchthaven van Mumbai. www.atmantan.com

    www.jetairways.com





    11-09-2017 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    10-09-2017
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Een halve eeuw Driving Performance in Autoworld Brussel

    50 jaar successen van Mercedes-AMG in Autoworld Brussel - AMG – drie letters die in de hele wereld voor superieure rijprestaties, exclusiviteit, efficiëntie en een bijzonder dynamisch rijplezier staan. In 2017 bestaat het bedrijf dat Hans-Werner Aufrecht en Erhard Melcher in Grossaspach opgericht hebben, 50 jaar. Tijdens die halve eeuw heeft Mercedes-AMG talrijke successen in de autosport op zijn naam geschreven en unieke voertuigen voor de weg ontwikkeld. Een uitgelezen moment om dit succes te vieren met een "AMG 50th Anniversary" - tentoonstelling van 9 september tot en met 1 oktober in Autoworld in Brussel.

    Mercedes-Benz Belgium Luxemburg en Autoworld hebben inderdaad gezorgd voor een unieke collectie van oude en nieuwe AMG’s, allemaal te bewonderen tussen 9 september en 1 oktober in Brussel!

    AMG is de dochteronderneming van Mercedes-Benz, die sport- en high-performance wagens bouwt. Het bedrijf telt nu ongeveer 1500 werknemers en bij ieder van hen staat de ‘Driving Performance’ centraal. Die belofte van het merk brengt de sterke punten van AMG samen: de modernste technologie en een passie voor dynamische en emotionele producten.

    “Met de strategische verruiming van ons aanbod zijn we op weg naar internationaal succes en kunnen we op een uitzonderlijk jaar terugkijken. Onze opdracht bestaat er vandaag niet alleen in om het succesverhaal van AMG te vieren, maar ook om de toekomst mee vorm te geven in een van de boeiendste periodes van de autogeschiedenis,” zegt Tobias Moers, voorzitter van de Raad van Bestuur van Mercedes‑AMG GmbH.

    Een greep uit de vele (toekomstige) AMG projecten:

    Hypercar met F1-technologie: Mercedes-AMG zet in 2017 niet alleen zijn strategische productinitiatief voort, maar geeft ook al een eerste fascinerende blik op de toekomst in de vorm van een voor de openbare weg goedgekeurde hypercar. Die wagen, waarin onvervalste F1-technologie ingebouwd wordt, is het eerste voertuig met een hybride F1-aandrijving en een goedkeuring voor gebruik op de openbare weg. Met een totaalvermogen van meer dan 1000 pk en een vierwielaandrijving (met een volledig elektrische vooras) is dit model de ultieme belichaming van wat vandaag technisch haalbaar is.

    Eersteklas klantenondersteuning in de AMG Performance Centres: Als onderdeel van de strategische verruiming van het aanbod tot meer dan 50 modellen, werd ook het aantal AMG Performance Centres fors uitgebreid. Met meer dan 400 Performance Centres in 40 landen kunnen klanten en liefhebbers zich in de wereld van Mercedes-AMG onderdompelen. Dat zijn plekken waar ze de geschiedenis en het DNA van het merk aan den lijve kunnen ervaren.

    Exclusieve AMG Private Lounge: Een ander essentieel onderdeel van de klantenondersteuning is de online AMG Private Lounge. Het concept dat in 2006 voor VS-klanten in het leven geroepen was, werd in 2009 tot het Duitstalige gebied uitgebreid en bezorgde de officiële AMG Brand Community een internationale dimensie. Het online platform nodigt eigenaars van een AMG model uit om hun passie voor het merk te delen met andere AMG liefhebbers. Door het uitwisselen van insiderkennis, de exclusieve evenementen en de gelegenheid om van ideeën en gedachten te wisselen, krijgt het merk een toegankelijker imago. Op het ogenblik telt de AMG Private Lounge Community meer dan 48.000 erkende leden uit de hele wereld. Geen andere autobouwer biedt een vergelijkbare dienst.

    Pitsradio voor AMG klanten: Om een hoogwaardige klantenondersteuning te garanderen, hebben klanten vanaf oktober 2016 toegang tot een exclusieve AMG hotline. Het hoofddoel van die ‘pitsradio’ is om wanneer nodig de bestuurder weer performance te geven – bij een ongeval bijvoorbeeld. De service hotline kan ook helpen wanneer de klant een technische vraag heeft of een afspraak met de werkplaats wil maken. Vastgelegde procedures garanderen de klant dat hij zo snel mogelijk bijstand krijgt. De hotline is in eerste instantie beschikbaar voor klanten in Duitsland, Groot-Brittannië, Frankrijk, Oostenrijk en Zwitserland. In de toekomst volgen nog andere markten en wordt het aanbod uitgebreid.









    10-09-2017 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Lee Cooper heren: authentiek en comfy

    Slim fit jeans blijven hoge ogen gooien bij Lee Cooper. Om tegemoet te komen aan de vraag van de jeugd, biedt Lee Cooper vanaf dit seizoen het skinny LC 104 model al vanaf maat 26.

    Cleane en blauwe wassingen staan centraal, naast bleke wassingen die nieuw zijn voor de winter. De zwaardere denim met stoere textuur doet denken aan de goede oude jeans van vroeger, met dat verschil dat hij elastisch is en dat hij, dankzij zijn goede recovery, zijn oorspronkelijke vorm na elke wasbeurt weer aanneemt. De look van toen en het comfort van nu biedt het beste van beide werelden. De mannencollectie omvat ook een salopet in dark denim. Jeansjackets maken de blue denim totaallook compleet.







    10-09-2017 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Met de Vivo-horloges van Garmin blijf je ook na de zomer in topvorm

    Het zou zonde zijn de mooie, zomerse energie teniet te laten gaan door in je bewegingsarme gewoontes te hervallen. Garmin ontwikkelde een nieuwe reeks Vivo-horloges voor elke stijl en voor elk profiel, van de rasechte sportman/vrouw tot de sportieveling die in elk van ons sluimert en niets anders wil dan losgelaten te worden. Welk horloge kies jij?

    De hartslagmeter: een preventief middel tegen stress

    De drie voorgestelde horloges zijn uitgerust met een polshartslagmeter. Een handige tool tijdens het sporten natuurlijk, maar ook om stressmomenten op te speuren en te leren herkennen. Want pieken in je stressniveau kunnen een verraderlijk en uitputtend effect hebben. Het is dus essentieel dat ze gemeten worden. Om opnieuw zen te worden, bieden de Vivo’s relaxatieoefeningen aan. Diezelfde hartslagmeter biedt trouwens ook informatie over onze slaapkwaliteit, een andere factor die je stressniveau bepaalt.

    Tot slot herinnert het automatisch alarmsysteem jou er subtiel aan om te bewegen. Een technologische vriend die je helpt terug aansluiting te vinden met wat echt belangrijk is.

    Op sportief vlak kan je ook je VO2 max analyseren en nagaan hoe het met jouw conditie gesteld is en je vooruitgang volgen.

    • Vivomove HR – Het slimme horloge: Naast zijn sober et uitgepuurd design is het ook de eerste hybride Smartwatch die een hartslagmeter en een touchscreen combineert. Denk goed na wanneer je de kleur en het materiaal van je polsbandje kiest want met zijn intelligente activity tracker die automatisch je dagelijkse activiteiten bijhoudt, zijn fitness-, wandel-, running-, cardio- en stretching opties, en zijn connectiviteit, is er veel kans dat je de Vivomove HR niet meer wilt afdoen, zelfs niet onder de douche! Aanbevolen verkoopprijs tussen 199,99 en 299,99 euro.
    • Vivosport – Het discreet sportieve horloge: Hoe kan een klein en fijn sportief armbandje dezelfde opties als een Smartwatch aanbieden? Hartslagmeter, touchscreen, muziekbeheer, camerabediening, toegang tot de apps en de Garmin community… én de LiveTrack, een unieke functie waarmee jouw huisgenoten je activiteit en je locatie in real-time kunnen volgen. Kortom, alle Garmin expertise samengebald in een piepklein toestelletje. De Vivosport is als een klein deurtje rond je pols dat een hele wereld voor je opent. Aanbevolen verkoopprijs: 199,99 euro.
    • Vivoactive 3 – Het Connected sporthorloge: Een handtas? Waar heb ik die voor nodig? Ik heb mijn Vivoactive 3! Er werd steeds vaker over gepraat, maar nu is het ook echt mogelijk: je aankopen direct betalen met je Vivoactive 3-horloge. Dankzij de talloze schermen, widgets en downloadbare apps kan je je horloge eindeloos personaliseren en afstemmen op je huidige en toekomstige passies: lopen, fietsen of zwemmen natuurlijk, maar ook yoga of snowboarden. Je technologisch juweeltje registreert automatisch al je gegevens. Het is vanzelfsprekend ook uitgerust met dezelfde opties als de Vivomove en de Vivosport, maar dan nog straffer: je kan je hartslagen in real-time volgen, sms’jes beantwoorden, volgen waar je gezinsleden zich bevinden… kleine details die een wereld van verschil betekenen. Aanbevolen verkoopprijs tussen 329,00 en 359,99 euro.

    De Vivomove HR, Vivosport en Vivoactive 3 horloges zijn verkrijgbaar vanaf het vierde kwartaal 2017.

     











    10-09-2017 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)


    Archief per week
  • 18/11-24/11 2024
  • 11/11-17/11 2024
  • 04/11-10/11 2024
  • 28/10-03/11 2024
  • 21/10-27/10 2024
  • 14/10-20/10 2024
  • 07/10-13/10 2024
  • 30/09-06/10 2024
  • 23/09-29/09 2024
  • 16/09-22/09 2024
  • 09/09-15/09 2024
  • 02/09-08/09 2024
  • 26/08-01/09 2024
  • 19/08-25/08 2024
  • 12/08-18/08 2024
  • 05/08-11/08 2024
  • 29/07-04/08 2024
  • 22/07-28/07 2024
  • 15/07-21/07 2024
  • 08/07-14/07 2024
  • 01/07-07/07 2024
  • 24/06-30/06 2024
  • 17/06-23/06 2024
  • 10/06-16/06 2024
  • 03/06-09/06 2024
  • 27/05-02/06 2024
  • 20/05-26/05 2024
  • 13/05-19/05 2024
  • 06/05-12/05 2024
  • 29/04-05/05 2024
  • 22/04-28/04 2024
  • 15/04-21/04 2024
  • 08/04-14/04 2024
  • 01/04-07/04 2024
  • 25/03-31/03 2024
  • 18/03-24/03 2024
  • 11/03-17/03 2024
  • 04/03-10/03 2024
  • 26/02-03/03 2024
  • 19/02-25/02 2024
  • 12/02-18/02 2024
  • 05/02-11/02 2024
  • 29/01-04/02 2024
  • 22/01-28/01 2024
  • 15/01-21/01 2024
  • 08/01-14/01 2024
  • 01/01-07/01 2024
  • 25/12-31/12 2023
  • 18/12-24/12 2023
  • 11/12-17/12 2023
  • 04/12-10/12 2023
  • 27/11-03/12 2023
  • 20/11-26/11 2023
  • 13/11-19/11 2023
  • 06/11-12/11 2023
  • 30/10-05/11 2023
  • 23/10-29/10 2023
  • 16/10-22/10 2023
  • 09/10-15/10 2023
  • 02/10-08/10 2023
  • 25/09-01/10 2023
  • 18/09-24/09 2023
  • 11/09-17/09 2023
  • 04/09-10/09 2023
  • 28/08-03/09 2023
  • 21/08-27/08 2023
  • 14/08-20/08 2023
  • 07/08-13/08 2023
  • 31/07-06/08 2023
  • 24/07-30/07 2023
  • 17/07-23/07 2023
  • 10/07-16/07 2023
  • 03/07-09/07 2023
  • 26/06-02/07 2023
  • 19/06-25/06 2023
  • 12/06-18/06 2023
  • 05/06-11/06 2023
  • 29/05-04/06 2023
  • 22/05-28/05 2023
  • 15/05-21/05 2023
  • 08/05-14/05 2023
  • 01/05-07/05 2023
  • 24/04-30/04 2023
  • 17/04-23/04 2023
  • 10/04-16/04 2023
  • 03/04-09/04 2023
  • 27/03-02/04 2023
  • 20/03-26/03 2023
  • 13/03-19/03 2023
  • 06/03-12/03 2023
  • 27/02-05/03 2023
  • 20/02-26/02 2023
  • 13/02-19/02 2023
  • 06/02-12/02 2023
  • 30/01-05/02 2023
  • 23/01-29/01 2023
  • 16/01-22/01 2023
  • 09/01-15/01 2023
  • 02/01-08/01 2023
  • 25/12-31/12 2023
  • 19/12-25/12 2022
  • 12/12-18/12 2022
  • 05/12-11/12 2022
  • 28/11-04/12 2022
  • 21/11-27/11 2022
  • 14/11-20/11 2022
  • 07/11-13/11 2022
  • 31/10-06/11 2022
  • 24/10-30/10 2022
  • 17/10-23/10 2022
  • 10/10-16/10 2022
  • 03/10-09/10 2022
  • 26/09-02/10 2022
  • 19/09-25/09 2022
  • 12/09-18/09 2022
  • 05/09-11/09 2022
  • 29/08-04/09 2022
  • 22/08-28/08 2022
  • 15/08-21/08 2022
  • 08/08-14/08 2022
  • 01/08-07/08 2022
  • 25/07-31/07 2022
  • 18/07-24/07 2022
  • 11/07-17/07 2022
  • 04/07-10/07 2022
  • 27/06-03/07 2022
  • 20/06-26/06 2022
  • 13/06-19/06 2022
  • 06/06-12/06 2022
  • 30/05-05/06 2022
  • 23/05-29/05 2022
  • 16/05-22/05 2022
  • 09/05-15/05 2022
  • 02/05-08/05 2022
  • 25/04-01/05 2022
  • 18/04-24/04 2022
  • 11/04-17/04 2022
  • 04/04-10/04 2022
  • 28/03-03/04 2022
  • 21/03-27/03 2022
  • 14/03-20/03 2022
  • 07/03-13/03 2022
  • 28/02-06/03 2022
  • 21/02-27/02 2022
  • 14/02-20/02 2022
  • 07/02-13/02 2022
  • 31/01-06/02 2022
  • 24/01-30/01 2022
  • 17/01-23/01 2022
  • 10/01-16/01 2022
  • 03/01-09/01 2022
  • 26/12-01/01 2023
  • 13/12-19/12 2021
  • 06/12-12/12 2021
  • 29/11-05/12 2021
  • 22/11-28/11 2021
  • 15/11-21/11 2021
  • 08/11-14/11 2021
  • 01/11-07/11 2021
  • 25/10-31/10 2021
  • 18/10-24/10 2021
  • 11/10-17/10 2021
  • 04/10-10/10 2021
  • 27/09-03/10 2021
  • 20/09-26/09 2021
  • 13/09-19/09 2021
  • 06/09-12/09 2021
  • 30/08-05/09 2021
  • 23/08-29/08 2021
  • 16/08-22/08 2021
  • 09/08-15/08 2021
  • 02/08-08/08 2021
  • 26/07-01/08 2021
  • 19/07-25/07 2021
  • 12/07-18/07 2021
  • 05/07-11/07 2021
  • 28/06-04/07 2021
  • 21/06-27/06 2021
  • 14/06-20/06 2021
  • 07/06-13/06 2021
  • 31/05-06/06 2021
  • 24/05-30/05 2021
  • 17/05-23/05 2021
  • 10/05-16/05 2021
  • 03/05-09/05 2021
  • 26/04-02/05 2021
  • 19/04-25/04 2021
  • 12/04-18/04 2021
  • 05/04-11/04 2021
  • 29/03-04/04 2021
  • 22/03-28/03 2021
  • 15/03-21/03 2021
  • 08/03-14/03 2021
  • 01/03-07/03 2021
  • 22/02-28/02 2021
  • 15/02-21/02 2021
  • 08/02-14/02 2021
  • 01/02-07/02 2021
  • 25/01-31/01 2021
  • 18/01-24/01 2021
  • 11/01-17/01 2021
  • 04/01-10/01 2021
  • 28/12-03/01 2027
  • 07/12-13/12 2020
  • 30/11-06/12 2020
  • 23/11-29/11 2020
  • 16/11-22/11 2020
  • 09/11-15/11 2020
  • 02/11-08/11 2020
  • 26/10-01/11 2020
  • 19/10-25/10 2020
  • 12/10-18/10 2020
  • 05/10-11/10 2020
  • 28/09-04/10 2020
  • 21/09-27/09 2020
  • 14/09-20/09 2020
  • 07/09-13/09 2020
  • 31/08-06/09 2020
  • 24/08-30/08 2020
  • 17/08-23/08 2020
  • 10/08-16/08 2020
  • 03/08-09/08 2020
  • 27/07-02/08 2020
  • 20/07-26/07 2020
  • 13/07-19/07 2020
  • 06/07-12/07 2020
  • 29/06-05/07 2020
  • 22/06-28/06 2020
  • 15/06-21/06 2020
  • 08/06-14/06 2020
  • 01/06-07/06 2020
  • 25/05-31/05 2020
  • 18/05-24/05 2020
  • 11/05-17/05 2020
  • 04/05-10/05 2020
  • 27/04-03/05 2020
  • 20/04-26/04 2020
  • 13/04-19/04 2020
  • 06/04-12/04 2020
  • 30/03-05/04 2020
  • 23/03-29/03 2020
  • 16/03-22/03 2020
  • 09/03-15/03 2020
  • 02/03-08/03 2020
  • 24/02-01/03 2020
  • 17/02-23/02 2020
  • 10/02-16/02 2020
  • 03/02-09/02 2020
  • 27/01-02/02 2020
  • 20/01-26/01 2020
  • 13/01-19/01 2020
  • 06/01-12/01 2020
  • 30/12-05/01 2020
  • 16/12-22/12 2019
  • 09/12-15/12 2019
  • 02/12-08/12 2019
  • 18/11-24/11 2019
  • 11/11-17/11 2019
  • 04/11-10/11 2019
  • 28/10-03/11 2019
  • 21/10-27/10 2019
  • 14/10-20/10 2019
  • 07/10-13/10 2019
  • 30/09-06/10 2019
  • 23/09-29/09 2019
  • 16/09-22/09 2019
  • 09/09-15/09 2019
  • 02/09-08/09 2019
  • 26/08-01/09 2019
  • 19/08-25/08 2019
  • 12/08-18/08 2019
  • 05/08-11/08 2019
  • 29/07-04/08 2019
  • 22/07-28/07 2019
  • 15/07-21/07 2019
  • 08/07-14/07 2019
  • 01/07-07/07 2019
  • 24/06-30/06 2019
  • 17/06-23/06 2019
  • 10/06-16/06 2019
  • 03/06-09/06 2019
  • 27/05-02/06 2019
  • 20/05-26/05 2019
  • 13/05-19/05 2019
  • 06/05-12/05 2019
  • 29/04-05/05 2019
  • 22/04-28/04 2019
  • 15/04-21/04 2019
  • 08/04-14/04 2019
  • 01/04-07/04 2019
  • 25/03-31/03 2019
  • 18/03-24/03 2019
  • 11/03-17/03 2019
  • 04/03-10/03 2019
  • 25/02-03/03 2019
  • 18/02-24/02 2019
  • 11/02-17/02 2019
  • 04/02-10/02 2019
  • 28/01-03/02 2019
  • 21/01-27/01 2019
  • 14/01-20/01 2019
  • 07/01-13/01 2019
  • 31/12-06/01 2019
  • 24/12-30/12 2018
  • 17/12-23/12 2018
  • 10/12-16/12 2018
  • 03/12-09/12 2018
  • 26/11-02/12 2018
  • 19/11-25/11 2018
  • 12/11-18/11 2018
  • 05/11-11/11 2018
  • 29/10-04/11 2018
  • 22/10-28/10 2018
  • 15/10-21/10 2018
  • 08/10-14/10 2018
  • 01/10-07/10 2018
  • 24/09-30/09 2018
  • 17/09-23/09 2018
  • 10/09-16/09 2018
  • 03/09-09/09 2018
  • 27/08-02/09 2018
  • 20/08-26/08 2018
  • 13/08-19/08 2018
  • 06/08-12/08 2018
  • 30/07-05/08 2018
  • 23/07-29/07 2018
  • 16/07-22/07 2018
  • 09/07-15/07 2018
  • 30/04-06/05 2018
  • 23/04-29/04 2018
  • 16/04-22/04 2018
  • 09/04-15/04 2018
  • 02/04-08/04 2018
  • 26/03-01/04 2018
  • 19/03-25/03 2018
  • 12/03-18/03 2018
  • 05/03-11/03 2018
  • 26/02-04/03 2018
  • 19/02-25/02 2018
  • 12/02-18/02 2018
  • 05/02-11/02 2018
  • 29/01-04/02 2018
  • 22/01-28/01 2018
  • 15/01-21/01 2018
  • 08/01-14/01 2018
  • 01/01-07/01 2018
  • 25/12-31/12 2017
  • 18/12-24/12 2017
  • 11/12-17/12 2017
  • 04/12-10/12 2017
  • 27/11-03/12 2017
  • 20/11-26/11 2017
  • 13/11-19/11 2017
  • 06/11-12/11 2017
  • 30/10-05/11 2017
  • 23/10-29/10 2017
  • 16/10-22/10 2017
  • 09/10-15/10 2017
  • 02/10-08/10 2017
  • 25/09-01/10 2017
  • 18/09-24/09 2017
  • 11/09-17/09 2017
  • 04/09-10/09 2017
  • 28/08-03/09 2017
  • 21/08-27/08 2017
  • 14/08-20/08 2017
  • 07/08-13/08 2017
  • 31/07-06/08 2017
  • 24/07-30/07 2017
  • 17/07-23/07 2017
  • 10/07-16/07 2017
  • 03/07-09/07 2017
  • 26/06-02/07 2017
  • 19/06-25/06 2017
  • 12/06-18/06 2017
  • 05/06-11/06 2017
  • 29/05-04/06 2017
  • 22/05-28/05 2017
  • 15/05-21/05 2017
  • 08/05-14/05 2017
  • 01/05-07/05 2017
  • 24/04-30/04 2017
  • 17/04-23/04 2017
  • 10/04-16/04 2017
  • 03/04-09/04 2017
  • 27/03-02/04 2017
  • 20/03-26/03 2017
  • 13/03-19/03 2017
  • 06/03-12/03 2017
  • 27/02-05/03 2017
  • 20/02-26/02 2017
  • 13/02-19/02 2017
  • 06/02-12/02 2017
  • 30/01-05/02 2017
  • 23/01-29/01 2017
  • 16/01-22/01 2017
  • 09/01-15/01 2017
  • 02/01-08/01 2017
  • 25/12-31/12 2017
  • 19/12-25/12 2016
  • 12/12-18/12 2016
  • 05/12-11/12 2016
  • 28/11-04/12 2016
  • 21/11-27/11 2016
  • 14/11-20/11 2016
  • 07/11-13/11 2016
  • 31/10-06/11 2016
  • 24/10-30/10 2016
  • 17/10-23/10 2016
  • 10/10-16/10 2016
  • 03/10-09/10 2016
  • 26/09-02/10 2016
  • 19/09-25/09 2016
  • 12/09-18/09 2016
  • 05/09-11/09 2016
  • 29/08-04/09 2016
  • 22/08-28/08 2016
  • 15/08-21/08 2016
  • 08/08-14/08 2016
  • 01/08-07/08 2016
  • 25/07-31/07 2016
  • 18/07-24/07 2016
  • 11/07-17/07 2016
  • 04/07-10/07 2016
  • 27/06-03/07 2016
  • 20/06-26/06 2016
  • 13/06-19/06 2016
  • 06/06-12/06 2016
  • 30/05-05/06 2016
  • 23/05-29/05 2016
  • 16/05-22/05 2016
  • 09/05-15/05 2016
  • 02/05-08/05 2016
  • 25/04-01/05 2016
  • 18/04-24/04 2016
  • 11/04-17/04 2016
  • 04/04-10/04 2016
  • 28/03-03/04 2016
  • 21/03-27/03 2016
  • 14/03-20/03 2016
  • 07/03-13/03 2016
  • 29/02-06/03 2016
  • 22/02-28/02 2016
  • 15/02-21/02 2016
  • 08/02-14/02 2016
  • 01/02-07/02 2016
  • 25/01-31/01 2016
  • 18/01-24/01 2016
  • 11/01-17/01 2016
  • 04/01-10/01 2016
  • 28/12-03/01 2021
  • 21/12-27/12 2015
  • 14/12-20/12 2015
  • 07/12-13/12 2015
  • 30/11-06/12 2015
  • 23/11-29/11 2015
  • 16/11-22/11 2015
  • 09/11-15/11 2015
  • 02/11-08/11 2015
  • 26/10-01/11 2015
  • 19/10-25/10 2015
  • 12/10-18/10 2015
  • 05/10-11/10 2015
  • 28/09-04/10 2015
  • 21/09-27/09 2015
  • 14/09-20/09 2015
  • 07/09-13/09 2015
  • 31/08-06/09 2015
  • 24/08-30/08 2015
  • 17/08-23/08 2015
  • 10/08-16/08 2015
  • 03/08-09/08 2015
  • 27/07-02/08 2015
  • 20/07-26/07 2015
  • 13/07-19/07 2015
  • 06/07-12/07 2015
  • 29/06-05/07 2015
  • 22/06-28/06 2015
  • 15/06-21/06 2015
  • 08/06-14/06 2015
  • 01/06-07/06 2015
  • 25/05-31/05 2015
  • 18/05-24/05 2015
  • 11/05-17/05 2015
  • 04/05-10/05 2015
  • 27/04-03/05 2015
  • 20/04-26/04 2015
  • 13/04-19/04 2015
  • 06/04-12/04 2015
  • 30/03-05/04 2015
  • 23/03-29/03 2015
  • 16/03-22/03 2015
  • 09/03-15/03 2015
  • 02/03-08/03 2015
  • 23/02-01/03 2015
  • 16/02-22/02 2015
  • 09/02-15/02 2015
  • 02/02-08/02 2015
  • 26/01-01/02 2015
  • 19/01-25/01 2015
  • 12/01-18/01 2015
  • 05/01-11/01 2015
  • 29/12-04/01 2015
  • 22/12-28/12 2014
  • 15/12-21/12 2014
  • 08/12-14/12 2014
  • 01/12-07/12 2014
  • 24/11-30/11 2014
  • 17/11-23/11 2014
  • 10/11-16/11 2014
  • 03/11-09/11 2014
  • 27/10-02/11 2014
  • 20/10-26/10 2014
  • 13/10-19/10 2014
  • 06/10-12/10 2014
  • 29/09-05/10 2014
  • 22/09-28/09 2014
  • 15/09-21/09 2014
  • 08/09-14/09 2014
  • 01/09-07/09 2014
  • 25/08-31/08 2014
  • 18/08-24/08 2014
  • 11/08-17/08 2014
  • 04/08-10/08 2014
  • 28/07-03/08 2014
  • 21/07-27/07 2014
  • 14/07-20/07 2014
  • 07/07-13/07 2014
  • 30/06-06/07 2014
  • 23/06-29/06 2014
  • 16/06-22/06 2014
  • 09/06-15/06 2014
  • 02/06-08/06 2014
  • 26/05-01/06 2014
  • 19/05-25/05 2014
  • 12/05-18/05 2014
  • 05/05-11/05 2014
  • 28/04-04/05 2014
  • 21/04-27/04 2014
  • 14/04-20/04 2014
  • 07/04-13/04 2014
  • 31/03-06/04 2014
  • 24/03-30/03 2014
  • 17/03-23/03 2014
  • 10/03-16/03 2014
  • 03/03-09/03 2014
  • 24/02-02/03 2014
  • 17/02-23/02 2014
  • 10/02-16/02 2014
  • 03/02-09/02 2014
  • 27/01-02/02 2014
  • 20/01-26/01 2014
  • 13/01-19/01 2014
  • 06/01-12/01 2014
  • 30/12-05/01 2014
  • 14/11-20/11 2011
  • 20/12-26/12 2010
  • 13/12-19/12 2010
  • 06/12-12/12 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 09/02-15/02 2009
  • 19/01-25/01 2009
  • 24/11-30/11 2008
  • 13/10-19/10 2008
  • 06/10-12/10 2008
  • 29/09-05/10 2008
  • 28/07-03/08 2008
  • 07/07-13/07 2008
  • 31/03-06/04 2008
  • 11/02-17/02 2008
  • 04/02-10/02 2008
  • 28/01-03/02 2008
  • 14/01-20/01 2008
  • 10/12-16/12 2007
  • 03/12-09/12 2007
  • 26/11-02/12 2007
  • 19/11-25/11 2007
  • 12/11-18/11 2007
  • 05/11-11/11 2007
  • 29/10-04/11 2007
  • 22/10-28/10 2007
  • 08/10-14/10 2007
  • 01/10-07/10 2007
  • 17/09-23/09 2007
  • 03/09-09/09 2007
  • 27/08-02/09 2007
  • 20/08-26/08 2007
  • 13/08-19/08 2007
  • 06/08-12/08 2007
  • 30/07-05/08 2007
  • 16/07-22/07 2007
  • 09/07-15/07 2007
  • 25/06-01/07 2007
  • 18/06-24/06 2007
  • 11/06-17/06 2007
  • 04/06-10/06 2007
  • 28/05-03/06 2007
  • 14/05-20/05 2007
  • 02/04-08/04 2007
  • 12/03-18/03 2007
  • 05/03-11/03 2007
  • 26/02-04/03 2007
  • 19/02-25/02 2007
  • 12/02-18/02 2007
  • 29/01-04/02 2007
  • 25/12-31/12 2006
  • 18/12-24/12 2006
  • 11/12-17/12 2006
  • 04/12-10/12 2006
  • 27/11-03/12 2006
  • 20/11-26/11 2006
  • 13/11-19/11 2006
  • 06/11-12/11 2006
  • 23/10-29/10 2006
  • 09/10-15/10 2006
  • 25/09-01/10 2006
  • 04/09-10/09 2006
  • 28/08-03/09 2006
  • 31/07-06/08 2006
  • 10/07-16/07 2006
  • 19/06-25/06 2006
  • 05/06-11/06 2006
  • 29/05-04/06 2006
  • 27/03-02/04 2006
  • 20/03-26/03 2006
  • 13/03-19/03 2006
  • 28/11-04/12 -0001

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !


    Blog tegen de regels? Meld het ons!
    Gratis blog op http://blog.seniorennet.be - SeniorenNet Blogs, eenvoudig, gratis en snel jouw eigen blog!