Inhoud blog
  • Een icoon in zijn categorie
  • Interhome wil Scandinaven naar Belgische kust lokken
  • Spetter met Trixie in het water
  • Aspria: een goede ademhaling, levensbelangrijk!
  • Moederdag
  • Peugeot lanceert nieuwe stijlvolle Boreal molen
  • Freedom Moses
  • Door de gordijnen het licht zien
  • De gevelbekleding maakt de architectuur
  • Belgische labels
  • Juttu-winkel in Luik
  • Koning Comfort troont op het terras
  • Magic drops glow
  • Ontdek de Oostkantons in de lente
  • Unisa
  • Swatch X Tate gallery collection
  • Swatch X Tate gallery collection
  • Citizen Series 8
  • De nieuwe zitbanken van Marie's Corner
  • Kleurrijk en minimalistisch
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    wozani
    restaurants
    11-09-2017
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.9 weldadige wellness retreats in India

    Yoga retreats en luxe spa’s met ayurveda-massages, detoxkuren en meditatieoefeningen. India heeft een lange traditie als het om 'wellbeing' en 'soul searching' gaat. Daarom: 9 weldadige wellness retreats in het land van de heilige koeien, Himalaya en Bollywood. Van Goa, Mumbai tot Bangalore, waar Jet Airways vanaf 29 oktober 2017 rechtstreeks op vliegt vanuit Schiphol.

    1.Somatheeram Ayurveda Village, Kerala

    Een van de eerste Ayurveda-resorts in de wereld was Somatheeram, ooit begonnen als kliniek met artsen gespecialiseerd in Ayurveda. Verwacht een intensief rooster met behandelingen, yogalessen, speciale maaltijden en kuren onder leiding van de beste professionals. Overnachten kan in privévilla’s met de warme Arabische Zee liggen om de hoek. http://somatheeram.in/

    2. Ananda in Uttaranchal aan het Himalaya gebergte

    Klassieker onder de wellness retreats en spa’s in India is het luxueuze Ananda aan het Himalaya gebergte in Uttaranchal. Dit resort, dat al vaak in de prijzen viel, ligt op een verbluffende locatie, aan de voet van de Himalaya met zicht op de spirituele plaats Rishikesh. Traditionele ayurveda, yogalessen, vedanta (Indische filosofie) worden afgewisseld met fitness en organic food. www.anandaspa.com

    3. Carnoustie Ayurveda & Wellness resort, Kerala

    ‘Your piece of paradise in God’s own country’, belooft het Carnousti resort. Hier stap je in de wereld van ayurveda-behandelingen, naturopathie en yoga om lichaam en geest te reinigen en in balans te brengen. Omringd door een decor van palmbomen en waterlagunes. Het is zelfs mogelijk om op een traditionele luxe ‘Houseboat’ te verblijven en anders zijn de stijlvolle ‘Pool Villa’s’ met eigen zwembad een aanrader. www.carnoustieresorts.com

    4. Soukya Holistic Healthcentre, Bangalore

    Even buiten de stad Bangalore, ligt een oase van rust verscholen: Soukya. Hier zwaait de veelgeprezen holistisch arts, Dr. Mathai, de scepter. Kies uit meerdere ayurvedische behandelingen en massages en ga voor een behandeling die bij jouw doel en verblijf in India past. Zo is er een intensieve panchakarma; 3 weken lang hardcore vasten en detoxen. Is dat teveel van het goede, dan is een korter programma mogelijk. www.soukya.com

    5. Shreyas Yoga Retreat, Bangalore

    Een reis naar je ware zelf met yoga, verjongende massages, natuurlijke behandelingen en gezond eten. Dat kan bij Shreyas Yoga Retreat, een top wellness retreat waar je de hectiek van Bangalore snel vergeet. Met persoonlijke Ashtanga en Hatha yogalessen en therapieën voor body & mind, spa waar je kiest uit massages en verfrissende organische scrub-behandelingen. www.shreyasretreat.com

    6. Vana Malsi Estate, Dehradun

    Condé Nast Traveller noemde Vana Malsi Estate in Dehradun een vijfsterren Ashram. Hier draait alles om fysieke, mentale, emotionele en spirituele 'wellbeing' tegen de achtergrond van de bergen van Mussoorie. De wellness-locatie is modern, stijlvol en sereen en ligt op een prachtig 9 hectare groot landgoed. Voor een echte ‘unplug-ervaring’ op zo’n 230 km vanaf Delhi. www.vana.co.in

    7. The Mandala Resort, Goa

    In de buurt van Ashvem beach in Goa, ligt het artistieke Mandala resort. De plek om te focussen op yoga-oefeningen, organisch eten, sapkuren en detoxen in een inspirerende omgeving. Als je er langere tijd verblijft, zijn er programma’s op maat en overnachten doe je hier meer dan origineel. Wat te denken van een 'Eco Village room' die doet denken aan een tent of een 'Nomadic House' van bamboe? http://themandalagoa.space/

    8. The Terraces Spa Resort, Kanatal

    Op ongeveer 300 km vanaf Delhi ligt het luxe Terraces Spa Resort. Met een top spa: Spa Esencia. Kies uit hydrotherapie-baden met minerale zouten, lichaamsverpakkingen en verfijnde aromatherapieën. Crème de la crème onder de behandelingen zijn de 'Chocolate Sin' en de 'Wine Vintage full body' therapieën. www.theterraces.biz

    9. Atmantan Wellness Resort, Pune

    Of je nu serieus wilt kuren of zonder haast wilt ontspannen met de fijnste spabehandelingen, in het Atmantan Wellness Resort in Pune kan het allebei. Traditionele oosterse geneeswijzen worden afgewisseld met yogalessen en moderne fitnessoefeningen. De groene natuur rondom, de bergen van Sahyadri (de West-Ghats) en het meer van Mulshi, maakt het wellness-concept compleet. Op ruim 4 uur rijden vanaf de luchthaven van Mumbai. www.atmantan.com

    www.jetairways.com





    11-09-2017 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    10-09-2017
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Een halve eeuw Driving Performance in Autoworld Brussel

    50 jaar successen van Mercedes-AMG in Autoworld Brussel - AMG – drie letters die in de hele wereld voor superieure rijprestaties, exclusiviteit, efficiëntie en een bijzonder dynamisch rijplezier staan. In 2017 bestaat het bedrijf dat Hans-Werner Aufrecht en Erhard Melcher in Grossaspach opgericht hebben, 50 jaar. Tijdens die halve eeuw heeft Mercedes-AMG talrijke successen in de autosport op zijn naam geschreven en unieke voertuigen voor de weg ontwikkeld. Een uitgelezen moment om dit succes te vieren met een "AMG 50th Anniversary" - tentoonstelling van 9 september tot en met 1 oktober in Autoworld in Brussel.

    Mercedes-Benz Belgium Luxemburg en Autoworld hebben inderdaad gezorgd voor een unieke collectie van oude en nieuwe AMG’s, allemaal te bewonderen tussen 9 september en 1 oktober in Brussel!

    AMG is de dochteronderneming van Mercedes-Benz, die sport- en high-performance wagens bouwt. Het bedrijf telt nu ongeveer 1500 werknemers en bij ieder van hen staat de ‘Driving Performance’ centraal. Die belofte van het merk brengt de sterke punten van AMG samen: de modernste technologie en een passie voor dynamische en emotionele producten.

    “Met de strategische verruiming van ons aanbod zijn we op weg naar internationaal succes en kunnen we op een uitzonderlijk jaar terugkijken. Onze opdracht bestaat er vandaag niet alleen in om het succesverhaal van AMG te vieren, maar ook om de toekomst mee vorm te geven in een van de boeiendste periodes van de autogeschiedenis,” zegt Tobias Moers, voorzitter van de Raad van Bestuur van Mercedes‑AMG GmbH.

    Een greep uit de vele (toekomstige) AMG projecten:

    Hypercar met F1-technologie: Mercedes-AMG zet in 2017 niet alleen zijn strategische productinitiatief voort, maar geeft ook al een eerste fascinerende blik op de toekomst in de vorm van een voor de openbare weg goedgekeurde hypercar. Die wagen, waarin onvervalste F1-technologie ingebouwd wordt, is het eerste voertuig met een hybride F1-aandrijving en een goedkeuring voor gebruik op de openbare weg. Met een totaalvermogen van meer dan 1000 pk en een vierwielaandrijving (met een volledig elektrische vooras) is dit model de ultieme belichaming van wat vandaag technisch haalbaar is.

    Eersteklas klantenondersteuning in de AMG Performance Centres: Als onderdeel van de strategische verruiming van het aanbod tot meer dan 50 modellen, werd ook het aantal AMG Performance Centres fors uitgebreid. Met meer dan 400 Performance Centres in 40 landen kunnen klanten en liefhebbers zich in de wereld van Mercedes-AMG onderdompelen. Dat zijn plekken waar ze de geschiedenis en het DNA van het merk aan den lijve kunnen ervaren.

    Exclusieve AMG Private Lounge: Een ander essentieel onderdeel van de klantenondersteuning is de online AMG Private Lounge. Het concept dat in 2006 voor VS-klanten in het leven geroepen was, werd in 2009 tot het Duitstalige gebied uitgebreid en bezorgde de officiële AMG Brand Community een internationale dimensie. Het online platform nodigt eigenaars van een AMG model uit om hun passie voor het merk te delen met andere AMG liefhebbers. Door het uitwisselen van insiderkennis, de exclusieve evenementen en de gelegenheid om van ideeën en gedachten te wisselen, krijgt het merk een toegankelijker imago. Op het ogenblik telt de AMG Private Lounge Community meer dan 48.000 erkende leden uit de hele wereld. Geen andere autobouwer biedt een vergelijkbare dienst.

    Pitsradio voor AMG klanten: Om een hoogwaardige klantenondersteuning te garanderen, hebben klanten vanaf oktober 2016 toegang tot een exclusieve AMG hotline. Het hoofddoel van die ‘pitsradio’ is om wanneer nodig de bestuurder weer performance te geven – bij een ongeval bijvoorbeeld. De service hotline kan ook helpen wanneer de klant een technische vraag heeft of een afspraak met de werkplaats wil maken. Vastgelegde procedures garanderen de klant dat hij zo snel mogelijk bijstand krijgt. De hotline is in eerste instantie beschikbaar voor klanten in Duitsland, Groot-Brittannië, Frankrijk, Oostenrijk en Zwitserland. In de toekomst volgen nog andere markten en wordt het aanbod uitgebreid.









    10-09-2017 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Lee Cooper heren: authentiek en comfy

    Slim fit jeans blijven hoge ogen gooien bij Lee Cooper. Om tegemoet te komen aan de vraag van de jeugd, biedt Lee Cooper vanaf dit seizoen het skinny LC 104 model al vanaf maat 26.

    Cleane en blauwe wassingen staan centraal, naast bleke wassingen die nieuw zijn voor de winter. De zwaardere denim met stoere textuur doet denken aan de goede oude jeans van vroeger, met dat verschil dat hij elastisch is en dat hij, dankzij zijn goede recovery, zijn oorspronkelijke vorm na elke wasbeurt weer aanneemt. De look van toen en het comfort van nu biedt het beste van beide werelden. De mannencollectie omvat ook een salopet in dark denim. Jeansjackets maken de blue denim totaallook compleet.







    10-09-2017 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Met de Vivo-horloges van Garmin blijf je ook na de zomer in topvorm

    Het zou zonde zijn de mooie, zomerse energie teniet te laten gaan door in je bewegingsarme gewoontes te hervallen. Garmin ontwikkelde een nieuwe reeks Vivo-horloges voor elke stijl en voor elk profiel, van de rasechte sportman/vrouw tot de sportieveling die in elk van ons sluimert en niets anders wil dan losgelaten te worden. Welk horloge kies jij?

    De hartslagmeter: een preventief middel tegen stress

    De drie voorgestelde horloges zijn uitgerust met een polshartslagmeter. Een handige tool tijdens het sporten natuurlijk, maar ook om stressmomenten op te speuren en te leren herkennen. Want pieken in je stressniveau kunnen een verraderlijk en uitputtend effect hebben. Het is dus essentieel dat ze gemeten worden. Om opnieuw zen te worden, bieden de Vivo’s relaxatieoefeningen aan. Diezelfde hartslagmeter biedt trouwens ook informatie over onze slaapkwaliteit, een andere factor die je stressniveau bepaalt.

    Tot slot herinnert het automatisch alarmsysteem jou er subtiel aan om te bewegen. Een technologische vriend die je helpt terug aansluiting te vinden met wat echt belangrijk is.

    Op sportief vlak kan je ook je VO2 max analyseren en nagaan hoe het met jouw conditie gesteld is en je vooruitgang volgen.

    • Vivomove HR – Het slimme horloge: Naast zijn sober et uitgepuurd design is het ook de eerste hybride Smartwatch die een hartslagmeter en een touchscreen combineert. Denk goed na wanneer je de kleur en het materiaal van je polsbandje kiest want met zijn intelligente activity tracker die automatisch je dagelijkse activiteiten bijhoudt, zijn fitness-, wandel-, running-, cardio- en stretching opties, en zijn connectiviteit, is er veel kans dat je de Vivomove HR niet meer wilt afdoen, zelfs niet onder de douche! Aanbevolen verkoopprijs tussen 199,99 en 299,99 euro.
    • Vivosport – Het discreet sportieve horloge: Hoe kan een klein en fijn sportief armbandje dezelfde opties als een Smartwatch aanbieden? Hartslagmeter, touchscreen, muziekbeheer, camerabediening, toegang tot de apps en de Garmin community… én de LiveTrack, een unieke functie waarmee jouw huisgenoten je activiteit en je locatie in real-time kunnen volgen. Kortom, alle Garmin expertise samengebald in een piepklein toestelletje. De Vivosport is als een klein deurtje rond je pols dat een hele wereld voor je opent. Aanbevolen verkoopprijs: 199,99 euro.
    • Vivoactive 3 – Het Connected sporthorloge: Een handtas? Waar heb ik die voor nodig? Ik heb mijn Vivoactive 3! Er werd steeds vaker over gepraat, maar nu is het ook echt mogelijk: je aankopen direct betalen met je Vivoactive 3-horloge. Dankzij de talloze schermen, widgets en downloadbare apps kan je je horloge eindeloos personaliseren en afstemmen op je huidige en toekomstige passies: lopen, fietsen of zwemmen natuurlijk, maar ook yoga of snowboarden. Je technologisch juweeltje registreert automatisch al je gegevens. Het is vanzelfsprekend ook uitgerust met dezelfde opties als de Vivomove en de Vivosport, maar dan nog straffer: je kan je hartslagen in real-time volgen, sms’jes beantwoorden, volgen waar je gezinsleden zich bevinden… kleine details die een wereld van verschil betekenen. Aanbevolen verkoopprijs tussen 329,00 en 359,99 euro.

    De Vivomove HR, Vivosport en Vivoactive 3 horloges zijn verkrijgbaar vanaf het vierde kwartaal 2017.

     











    10-09-2017 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    09-09-2017
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Eerste yogacollectie in een ongedwongen stijl, comfortabel als een tweede huid

    Rituals lanceert drie nieuwe soulwearcollecties: The art of soulful living

     

    Eerste yogacollectie in een ongedwongen stijl, comfortabel als een tweede huid. Of je nu gewoon wat wil relaxen tijdens een lui weekend, iets makkelijks wil aantrekken na het werk, yoga beoefenen of gezond slapen … Je hunkert naar bewegingsvrijheid, streelzachte stoffen op je huid en stijlvolle kleding die kwaliteit uitademt. De collectie van het nakende seizoen biedt je het nodige comfort om je favoriete Ritueel onder optimale omstandigheden uit te voeren. Zij telt drie categorieën: Yoga Wear, Sleep Wear en Home Wear. De Yogalijn is samengesteld uit fijne stoffen die ademen en de nodige bewegingsvrijheid garanderen tijdens een yogasessie. De Homecollectie is geknipt om thuis te chillen in stijl. De Sleepcollectie is gemaakt van zacht en soepel viscose, ideaal voor een goede nachtrust. De lijn is een bonte mix van complementaire kleuren zoals staalgrijs, fluweel, nachtblauw, oriëntaals blauw, antiek blauw, nude, gespikkeld gebroken wit, gespikkeld aardebruin, gespikkeld grijs en bessenrood in patronen als Crane curls, Birdsong, Orient flower en Asian leaves. Mooi op zich, maar nog knapper gecombineerd. De collectie is gemaakt van natuurlijke vezels als katoen, viscose en wol en voldoet aan de voorwaarden van het Better Cotton Initiative.

    Unite body, mind & soul with the new yoga collection

    Yoga betekent eenheid – de eenheid van lichaam, geest en ziel. Door yoga te beoefenen, breng je een harmonieuze flow in het dagelijks leven. Dat is ook precies wat je zou moeten ervaren wanneer je onze stijlvolle nieuwe yogakleding draagt. Voor de collectie werden zachte, soepele stoffen gebruikt die ademen en aanvoelen als een tweede huid. Ze verlenen je onbeperkte bewegingsvrijheid in elke yogahouding. In zo’n nieuwe singlet, legging, broek, jasje of top, gemaakt van stoffen die comfortabel aanvoelen en je vrij laten bewegen, ben jij klaar voor de yogastudio.

    Restore body, mind & soul with the new sleep collection

    Slaap bevordert het herstel van lichaam, geest en ziel. Onze geest komt tot rust en het lichaam bouwt zich weer op na zijn dagelijkse portie stress. Wanneer we slapen, nemen we onze geest en ziel in onze dromen mee op een tocht naar ons diepere zelf. De nieuwe Slaapcollectie is gemaakt van de fijnste, zachtste materialen, ideaal voor een goede nachtrust. De kledingstukken ogen bovendien stijlvol en elegant. De stoffen zijn streelzacht op de huid. Zo sta jij ’s morgens goed uitgerust op, klaar voor een nieuwe dag.

    Unwind body, mind & soul with the new home collection

    Thuis is waar lichaam, geest en ziel zich vrij voelen om te ontspannen en tot rust te komen. Het is ons toevluchtsoord waar we ontsnappen aan de hectische wereld en ons intiemste zelf kunnen zijn. Zodra je de deur achter je dicht trekt, voel je alle spanning van een lange dag vol verplichtingen van je afglijden. Met dit in gedachten ontwikkelde Rituals de Homelijn, een geraffineerde maar comfortabele collectie die fungeert als een tempel voor lichaam, geest en ziel. De kleding is gemaakt van heerlijk zachte materialen en omhelst de huid met dat typische ‘thuis’-gevoel. Heerlijk ontspannen in stijl, daarvoor staat deze collectie.

    De herfst/winter ’17 Yogacollectie is vanaf september 2017 verkrijgbaar in Rituals Cosmetics stores en via RITUALS.com.









    09-09-2017 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Train World pvertreft met 300.000 bezokers alle verwachtingen
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Treinmuseum NMBS viert tweede verjaardag met uitgebreid feestprogramma. Train World, het treinmuseum van NMBS, bestaat binnenkort twee jaar. Al sinds zijn opening op 25 september 2015 zit het museum op het goede spoor en is het uitgegroeid tot één van de best bezochte spoorwegmusea van Europa. Meer dan 300.000 bezoekers kwamen er al over de vloer. Dat is de helft meer dan werd geambieerd. Tijdens het weekend van 16 en 17 september 2017 wordt deze verjaardag uitgebreid gevierd. Zo lanceert Train World een eigen postzegelcollectie en kunnen bezoekers de nieuwste hogesnelheidstrein van Eurostar bewonderen.

    Train World werd in 2015 gerealiseerd door NMBS als uitstalraam van de Belgische spoorwegen. Bezoekers ontdekken er over een oppervlakte van 8.000 vierkante meter 1.250 voorwerpen en 64 projecties. Het gaat om een indrukwekkende collectie, die samen met de uitstekende scenografie gecreëerd door kunstenaar François Schuiten, het succes van het museum verklaren.

    Lancering eigen postzegelcollectie

    NMBS en Train World willen deze tweede verjaardag op bijzondere wijze vieren. Zo lanceert Train World tijdens het feestweekend van 16 en 17 september 2017 onder meer een eigen serie postzegels, die toont hoe de gedeelde droom van NMBS en kunstenaar François Schuiten werkelijkheid werd. De postzegels zijn tijdens het feestweekend in Train World voor het eerst te koop. Er is ook een signeersessie van François Schuiten en er worden ook unieke spoorwegzegels uit het verleden verkocht.

    Ook bpost viert mee en verkoopt in Train World haar nieuw postzegelblaadje ‘Treindesign’. Bezoekers kunnen ook in een spoorwegdecor poseren voor een fotograaf en zo hun eigen gepersonaliseerde postzegel mee naar huis nemen.

    Nieuwe Eurostar weekend lang op perron

    Tijdens het feestweekend bieden Train World en NMBS in samenwerking met Eurostar International ltd en Siemens museumbezoekers de unieke kans om aan boord te gaan van de nieuwste Eurostar E320. Deze nieuwe hogesnelheidstrein staat een weekend lang in het station van Schaarbeek, vlak naast het museum. De trein is meer dan vierhonderd meter lang, haalt snelheden tot 320 kilometer per uur en brengt je in amper twee uur van Brussel naar Londen.

    Voordelige B-Dagtrip

    Train World is dankzij zijn uitstekende ligging naast het station van Schaarbeek eenvoudig te bereiken met de trein. NMBS biedt daarvoor een voordelige B-Dagtrip aan, die de treinreis combineert met toegang tot het museum. Train World is tijdens het weekend van 16 en 17 september 2017 open tussen 10 en 17 uur.

    Toegang: De postzegelverkoop gaat door in het prachtig gerestaureerde stationsgebouw van Schaarbeek. Ter gelegenheid van de tweede verjaardag zijn het station en de spoorwegtuin vrij toegankelijk. Wens je het hele museum, inclusief de Eurostar, te bezoeken dan betaal je het regulier tarief.

    Op zondag 17 september 2017 is het autoloze zondag in Brussel. Train World is vanzelfsprekend ook dan uitstekend bereikbaar met het openbaar vervoer.

    Adres: Train World, Station Schaarbeek, Prinses Elisabethplein 5, 1030 Schaarbeek. info@trainworld.be

     

     

     

     

     

    09-09-2017 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Passionata: Everyday Me

    Ga voor een beetje Mix & Match! Het is niet altijd gemakkelijk om je beha en onderstukje dagelijks op elkaar af te stemmen. Passionata helpt jou graag met de nieuwe "Everyday Me" lijn. Hierbij is elke combinatie een winner, ongeacht de shape, stijl of kleur.

     





    09-09-2017 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.agnes b. ontwerpt exclusieve capsulecollectie voor La Redoute interieurs

    Agnès b. tekent een bedlinnencollectie helemaal in lijn met haar wereld en haar symbolen: streepjes, foto’s, haar signatuur….

    agnès b: “Ik vind het fantastisch om huizen in te richten en te decoreren. Ik heb er altijd van gedroomd om een huislijn voor agnès b. te maken. In die zin heb ik in mijn winkels enkele jaren geleden het concept “La Maison sur l’eau” ingevoerd: ik koos een selectie mooie artisanale interieurobjecten uit de hele wereld, nam er foto’s van en verkocht ze in kleine oplage en in alle prijsklassen.

    De samenwerking met La Redoute Intérieurs ligt voor mij in het verlengde van die ervaring. La Redoute is echt een populair merk waar verscheidene milieus elkaar treffen en waar generaties elkaar opvolgen, net als bij agnès b.! Het idee was om iets eenvoudigs, tijdloos en van goede kwaliteit te bieden, zoals ik mijn kledingcollecties ook bekijk.“







    09-09-2017 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    08-09-2017
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Miracles by Annelies Coorevits: winter musthaves

    De FW17 collectie van Miracles by Annelien Coorevits is een verzameling van al je winter essentials. De juwelen, tassen en sjaals in de kenmerkende elegante stijl maken van je outfit een totaalplaatje.

     







    08-09-2017 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Must haves voor koffiesnobs

    » Accessoires die het hart van koffieliefhebbers sneller doen kloppen

     

    Verhef jij koffiezetten ook tot een ware kunst? Dankzij deze must haves kun je als een echte professional thuis aan de slag. Met precisie water opschenken, cold brews maken of filterkoffie bereiden? Easy peasy.

    1. Koffiekenner Katrien Pauwels van OR Coffee begeleid je door de koffiewereld en leert je alles wat je nog niet wist over koffie via dit boek. Puur Koffie boek. Verkrijgbaar via orcoffee.be € 35.
    2. Een scheikundig kopje koffie dat scenes van Breaking Bad doet verbleken maak je met de syphon van Hario. Dit is een simpele manier om filterkoffie nog beter tot zijn recht te laten komen en een ware aromatische ervaring te beleven. Deze zetmethode levert een heldere, zachte koffie met een zoet karakter en een mooie body. Hario Coffee Syphon “Technica” 2 cup. Verkrijgbaar via orcoffee.be. €83,80.
    3. Deze waterketel heeft de vorm van een bijenkorf en een schenktuit in de vorm van een ganzennek. De Hario Buono is de meest iconische koffieketel ooit. De smalle tuit staat garant voor een knap staaltje precisiewerk, waardoor je een nog beter resultaat krijgt tijdens het bereiden van je filterkoffie. Zowel met de V60 als de Chemex vormt deze ketel een gouden duo. Hario V60 Coffee Drip Kettle “Buono” 1200 ml. Verkrijgbaar via orcoffee.be. € 56,60.
    4. Een onmisbaar accessoire voor iedereen die de slogan ‘Our blood type is coffee’ intussen tot zijn lijfspreuk heeft uitgeroepen. Tote bag ‘Our blood type is coffee’, ‘Bean there, done that’ of ‘Change the world, start with OR Coffee’. Verkrijgbaar via orcoffee.be. € 10.
    5. Versgemalen koffiebonen is het belangrijkste ingrediënt voor een heerlijk kopje koffie. De Hario Skerton Grinder is een koffiemolen die makkelijk is in gebruik en onderhoud. De keramische maalschijven kan je naargelang de maalgraad van je zetmethode (filter, chemex, espresso) aanpassen. Handig: dankzij het siliconen deksel vliegen de koffiebonen tijdens het malen niet in het rond in je keuken. Hario Skerton Grinder. Verkrijgbaar via orcoffee.be. € 42,30.
    6. Het geheim van de zuivere, zachte smaak van de Chemex, zit hem in het zware filterpapier dat de meeste oliën en vaste stoffen tegenhoudt, waardoor je een optimale smaakbeleving hebt. De glazen kan werd in de jaren ’40 ontworpen door de scheikundige Peter Schlumbohm en doet denken aan een erlenmeyer. Het ontwerp is sindsdien amper veranderd. De houten kraag zorgt ervoor dat je jezelf niet verbrandt aan de warme koffie. Tip: door de zuiverheid kan de koffie bewaard worden in de koelkast om nadien weer op te warmen. Zonder smaakverlies! Chemex® coffeemaker voor 6 kopjes. Verkrijgbaar via orcoffee.be. € 44,50
    7. De Drip Decanter van Hario is gemaakt volgens hetzelfde principe als de Chemex, maar met modernere materialen. De houten kraag werd vervangen door een siliconen versie die afwasbaar en hittebestendig is. Verwijder de V60 filter na het zetten van de koffie en serveer het zwarte goud rechtstreeks uit de glazen karaf. Hario V60 Drip Decanter 700 ml, goed voor zo’n twee kopjes. Verkrijgbaar via orcoffee.be. € 25,50.
    8. Door de hulp van deze weegschaal met timer kun je makkelijk je koffie afwegen. Hario Drip Scale. Verkrijgbaar via orcoffee.be € 69,50.

    Over Katrien Pauwels en OR Coffee

    Vandaag is ze spokeswoman bij OR Coffee, maar Katrien Pauwels zat niet altijd in het vak. Een groot deel van haar carrière bracht ze door bij gigant Apple, waar ze verantwoordelijk was voor de ontwikkeling van de Premium Apple Reseller-stores in België en Luxemburg.

    In 2008 maakte ze de switch en leerde ze met haar man en rechterhand Tom Janssen Vlaanderen als een van de eersten de hippe koffiebar kennen met hun bedrijf OR Coffee Roasters. Vandaag bestaat OR Coffee uit vier koffiebars in Gent en Brussel, een koffiebranderij in Westrem en een barista-trainingscentrum.

    Hun vele reizen naar koffieplantages wereldwijd brachten Tom en Katrien veel bij over de origine van koffiebonen. Op die manier kan OR het volledige verhaal van koffie vertellen, van boon tot kop. Daarnaast wil Katrien Congolezen tonen hoe je koffie drinkt. In het najaar van 2017 opent OR Coffee dan ook zijn eerste koffiebar in Kinshasa. To be continued ....

    OR Coffee Gent Dok Noord - Dok Noord 7 - 9000 Gent // OR Coffee Gent centrum - Walpoortstraat 26 - 9000 Gent // OR Coffee Brussel Centrum - A. Ortsstraat 9 - 1000 Brussel // OR Coffee Brussel Etterbeek - Jourdanplein 13a - 1040 Brussels (Etterbeek) // www.orcoffee.be

     







    08-09-2017 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    07-09-2017
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Nieuw: Woody Boyzzz

    Ook de jongens krijgen nu een eigen lijn die gaat van 2 jaar tot XXL: Woody Boyzzz. Deze stoere lijn die net als Woody Girlzzz buiten de dierenthema’s valt, bestaat in twee kleurencombinaties: grijsgroen met chinégrijs en zwart met grijs. De all-over prints met diverse symbolen zoals pi, vierkantswortel, hashtag, grappige oogjes en opschriften zoals “wild boys” speelt helemaal in op de wereld van de jongeren. De collectie omvat drie pyjamamodellen, telkens in de verschillende kleurencombinaties, een kamerjas met een hoodie, stoere pantoffels in vilt en een bedovertrek met bijhorende kussensl







    07-09-2017 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Lords & Lillies: cosy winter vol zchtheid en zen

    Vrouwelijk, comfortabel en fashionable, dat is Lords&Lilies in een notendop. Deze Belgische collectie slaap- en homewear heeft haar looks mee en biedt zo de ideale outfits om thuis de winter stijlvol en in alle cosiness door te brengen







    07-09-2017 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Niko Pure dark bamboo: donker, exotisch en luxueus (beschikbaar begin 2018)

    In 2018 maken in onze woning lichte tinten plaats voor donkere. Verre reizen brengen een vleugje exotisme tot in de woonkamer en met natuurlijke materialen creëren we extra warmte in huis. Met uitgekiende details, al dan niet met een gouden randje, maken we ons interieur picture perfect voor onze Instagramaccount.

    Interieurtrends 2018

    Ons interieur is non-stop in verandering. Net zoals in de mode, durven we sneller te switchen tussen licht en donker, van trashy naar classy of van ingetogen naar uitbundig. Ook voor 2018 zijn er een paar trends die in het oog springen.

    1. Luxe: Luxe in het interieur in 2018 gaat over knappe materialen en een perfecte afwerking. Over een rijker gevoel, alsof je op hotel woont en op vakantie bent bij je thuis. Een badkamer mag weer spiegelen, een gouden randje zorgt voor net dat tikkeltje meer.

    2. Instagrammable: Social media zorgen voor een (over)ontwikkeld oog voor detail en tonnen inspiratie. Fabrikanten spelen hier handig op in met producten die tot in de puntjes afgewerkt zijn, zodat ze picture perfect zijn vanuit elke hoek. Hiermee creëer je snel aantrekkelijk fotografeerbare hoekjes in elke ruimte.

    3. Donkere tinten: Vergeet het opgeruimde interieur met wit, pastel en blank hout. Net als zwart zijn ook bordeaux, dieporanje, jadegroen en nachtblauw aan een opmars bezig in ons interieur. Aan de muur matchen die tinten perfect met spiegels, kaders en kunst.

    4. Natuurlijke materialen en handwerk: Handwerk zorgt voor unieke stuks die we kunnen koesteren in een wereld vol identiek fabriekswerk. We kiezen voor natuurlijke materialen zoals hout, wol en linnen, omdat die zorgen voor extra warmte, mooie structuren en extra tactiliteit in huis.

    5. Exotisme: Op verre reizen worden we geprikkeld door spannende kleurcombinaties, items met karakter en nieuwe materialen … die integreren we ook steeds meer in ons interieur. Diepgekleurde stoffen, handgemaakte sierraden, bamboe, rotan … De wereld krijgt een kleine tentoonstelling bij ons thuis.

    6. Een persoonlijk accent (1): Decoreren en ornamenteren doe je naar hartenlust met persoonlijke en sprekende details. Kleine accenten tillen elke ruimte in huis naar een hoger niveau. Een bijzondere plantenpot, een origineel schaaltje of een mooie frame zorgen voor de juiste balans in een ruimte. Een persoonlijk accent (2): Niko Pure dark bamboo: Voor al wie oog voor detail heeft, houden we hier een klein pleidooi voor de liefde voor het perfecte accent aan de muur. Bovendien één dat past bij alle trends van 2018. Niko Pure dark bamboo is een nieuwe afwerking voor je schakelmateriaal. Het is gemaakt van duurzame bamboe en afgewerkt met een antracietkleurig of een gouden randje. Picture perfect bij het interieur van vandaag, dat donkerder, exotischer en luxueuzer kleurt.

    Van licht naar donker: Niko Pure heeft al een bleke bamboeafwerking in het assortiment: Niko Pure bamboo. Maar doordat we steeds meer kiezen voor een donker en luxueuzer interieur, introduceert het merk nu ook een donkere variant. Net als Niko Pure bamboo is Niko Pure dark bamboo gemaakt van échte bamboe. Daarom is de fijne vezelstructuur op geen enkel exemplaar dezelfde en voelt dit afdekplaatje warm en zacht aan. Het plaatmateriaal wordt met de hand gefreesd, wat het ambachtelijke karakter alleen maar onderlijnt. Niko Pure dark bamboo is beschikbaar in twee versies: met een gouden of met een antracietgrijs onderkader in combinatie met een gelijkkleurig binnenwerk van het stopcontact of toets van de schakelaar.

    Duurzame bamboe: Zowel voor bamboo als dark bamboo gebruikt Niko ‘Moso© Bamboo’. Bamboe is een van de snelst groeiende hernieuwbare grondstoffen ter wereld en is daarmee een goed alternatief voor schaars en traaggroeiend tropisch hardhout. Het neemt bovendien grote hoeveelheden CO2 op tijdens de groei. Deze bamboe van Moso krijgt het FSC-label en is resultaat van verantwoord bosbeheer. Het is een product dat goed in de cradle-to-cradlefilosofie past. Niko bewerkt het bamboe van Moso in de fabriek in Sint-Niklaas met de hand tot afdekplaatjes.

    Voor wie oog heeft voor detail: Niko, dat al bijna honderd jaar schakelmateriaal voorziet voor al onze elektrische noden in huis, doet grondig onderzoek naar de trends. Evy Gorremans, productmanager bij Niko: “We gaan op zoek in binnen- en buitenland, voeren studies, werken samen met trendbureaus en hebben uiteraard ook ons eigen designteam. Dit najaar presenteren we daarom een donkere variant van onze populaire Niko Pure bamboo schakelaar. Deze past perfect bij de trend vandaag naar donkere, luxueuze en een beetje exotische interieurs. Vanaf nu zullen we elk jaar een nieuwe trendschakelaar lanceren.”

    Met een klik een nieuw interieur: De meest gekende afwerkingen van Niko zijn er in wit, grijs en antraciet. Maar het merk heeft ook een aparte reeks: Niko Pure. Die afdekplaatjes zijn stuk voor stuk gemaakt van bijzondere materialen, bijvoorbeeld van staal, linoleum of bakeliet. Hun textuur zorgt voor een tactiel en visueel erg aantrekkelijk product. De universele sokkel waarop de plaatjes passen, zorgt ervoor dat – mocht je dat willen – je bij het veranderen van je interieur ook voor een nieuw afdekplaatje kunt kiezen. Met een klik verander je het snel en eenvoudig. Niko Pure telt vandaag zestien designs. Niko heeft daarnaast ook de meer eenvoudig reeksen Niko Original en Niko Intense, met dezelfde universele sokkel trouwens.

     

     









    07-09-2017 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Beleef de bakdamer van morgen met Desco

    5 TRENDS AAN ZET:

    • Flexibel & persoonlijk

    Persoonlijk ingericht met topproducten op maat, zo zien we onze badkamer vandaag. Als consument zijn we kritischer dan ooit en sluiten we geen compromissen als het op kwaliteit aankomt. Tegelijk willen we dat de badkamer persoonlijkheid uitstraalt en comfort op maat biedt. Dat vertaalt zich in gepersonaliseerd design – met de kleur van je toilet of radiator afgestemd op je interieur – en in technologische innovaties die onze voorkeuren onthouden. Gloednieuw is een douche met ingebouwd fitnessprogramma, waarbij de afwisseling van warm en koud water een relaxerend of net revitaliserend effect heeft.

    • Altijd verbonden

    Je bad op afstand vullen? De temperatuur bijstellen? Of je waterverbruik met een app opvolgen? Kinderspel vandaag. De intelligente technologie met verbinding via tablet of smartphone breidt uit in toepassing en opent een wereld van comfort. Zo sta je continu in verbinding en stuur je je badkamer bij wanneer en waar je wilt.

    • Geometrische figuren

    Onze liefde voor geometrie is nog niet weggeëbd. Strakke lijnen wisselen speels af met vindingrijke vormen en veelhoekige verrassingen. Wat dacht je van een wastafel op vrijstaande zuil, waar metalen deeltjes aan het porselein zijn toegevoegd voor keramische kunst met achthoeken? Geometrische patronen duiken trouwens overal op, zelfs in douchebakken. Ook opvallend: ronde vormen zijn terug van weggeweest en vinden vlot hun weg in de badkamer – van gebogen kranen over cirkelspiegels tot ronde baden.

    • Duurzaam design

    Met de toenemende vergrijzing stemmen steeds meer badkamerproducenten hun producten af op een ouder publiek. Inloopdouches en wc’s met sproeisysteem zijn intussen bekende voorbeelden van duurzaam design. Deze wc’s worden nu ook uitgebracht met minder opties waardoor ze toegankelijk worden voor een breder publiek. Nieuw is de eerste wc met doorlopende softclose-scharnier, wat meer stabiliteit garandeert voor rolstoelgebruikers. Ook wastafels en -meubels worden steeds vaker modulair ontworpen. Zo kan je de wastafel verlagen (met extra uitsparing voor rolstoel), een kastje verschuiven of een tablet toevoegen voor maximaal comfort op lange termijn.

    • Metaalkleuren

    Chroom is aan een sterke revival bezig en sowieso goed voor negen op de tien gekozen badkamerkranen. Daarnaast duiken steeds meer metaalkleuren op en speelt roségoud een hoofdrol. Deze kleuren lenen zich dan ook perfect om persoonlijke accenten te leggen in de badkamer – van kraan tot radiator. Heel subtiel ook in combinatie met luxueuze materialen.

    5 BLIKVANGERS IN BEELD

    • Een zwaan als kraan? De Italiaanse ontwerper Mario Trimarchi staat gekend om zijn unieke kijk op dagelijkse voorwerpen. Voor Hansa tekende hij Alessi Swan, een excentrieke keukenmengkraan die design en techniek innovatief combineert. Vanuit welke hoek je de kraan ook bekijkt, zie je de sierlijke contouren van een zwaan. Ook technisch is het ontwerp vooruitstrevend: van temperatuuraanduiding met leds over een vaatdouche tot een afstandsbediening om de waterstroom te activeren.

    Hansa by Mario Trimarchi, Swan Alessi keukenmengkraan, temperatuuraanduiding met leds, afstandsbediening en uittrekbare uitloop - Baden in stijl kan comfortabeler dan ooit in het Squaro-bad van Villeroy & Boch. De afwerking in Mocha-leder geeft je badkamer een elegante en luxueuze look. Het duurzame materiaal Quaryl®, een combinatie van natuurlijke kwarts en acrylhars, zorgt voor een aangenaam, warm gevoel op je huid. Niet alleen de vraag naar vrijstaande baden blijft toenemen, ook vrijstaande wastafels kennen steeds meer succes.

    • Voor de Duravit-reeks LUV van de Deense vormgeefster Cecilie Manz val je als een blok. Het design weet Scandinavisch purisme met tijdloze elegantie te rijmen. Het resultaat zijn ovale waskommen met zachte vormen en dunne randen, in klassiek wit email of in mat wit, lichtgrijs of zandkleur. LUV omvat naast de waskommen (met of zonder kraanwerkvlak) ook fonteintjes (geïntegreerd kraanwerkvlak) en zelfs meubels. Telkens in eenzelfde verfijnde stijl.

    • Met het exclusieve oppervlak Bicolor zet Alape een nieuwe trend voor waskommen. Sondo kan terugvallen op een jarenlange expertise in geglazuurd staal, waardoor het email nu twee contrasten uitspeelt: zwart/wit en mat/glanzend. Een technisch huzarenstukje waarbij de overgang tussen zwart en wit heel precies is uitgevoerd. De matzwarte buitenkleur van de ronde waskom komt terug in de afstandsring en de wandconsole, terwijl de ventielkap wit geglazuurd is.

    • Ook Catalano, Italiaans marktleider in keramiek, blijft innoveren. Met de reeks Colori komen eigen tinten op de markt: 5 matte afwerkingen in pasteltinten van wit, blauw, groen, bruin en grijs, aangevuld met een zwartglanzende afwerking. Zo kan je je wastafel en wc perfect op elkaar afstemmen. De toiletten hebben een matte buitenlook maar blinkende binnenkant, waarbij het duurzame glazuur Cataglaze (het water trekt zich in druppels samen en neemt restjes kalk en vuil mee) voor een nog betere spoeling én makkelijke reiniging staat.

    www.desco.be











    07-09-2017 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    06-09-2017
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Nina Ricci Rose absolue

    De omhelzing van een zinderende roos. Sinds 2015 maakt L’ Extase een denkbeeldige reis. Van vrijpostigheid gaat het naar heuse onthullingen. De intiemste gedachten van de vrouw worden beroerd, zodat haar ontboezemingen in geuren kunnen worden omgezet.

    Voor Maison Nina Ricci incarneert Laetitia Casta het mysterie van schoonheid. Haar raadselachtige schoonheid maakt het wezen uit van L’ Extase Rose Absolue. Deze geur is geïnspireerd door haar onstuimige, overvloedige charme. In het spoor daarvan kleurt de nacht sensueel, geheimen krijgen een betoverende kracht, en dromen worden heet gloeiend





    06-09-2017 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Caroline Biss: a touch of lavender

    Beweeglijk en elegant, zo kunnen we de collectie an Caroline Biss samenvatten. Lichte, vloeiend vallende stoffen, kant en volants houden het vrouwelijk en vlot.

    De collectie is opgebouwd rond een aantal kleurengroepen die in alle stijlen terugkomen, van casual outfits tot heel vrouwelijke silhouetten. Ze brengen een rijke mix van gemengde garen, effen kleuren en meerkleurige motieven. Accessoires in dezelfde kleuren van de collectie zorgen voor een harmonieus totaalbeeld.

    Onze favoriet? Diep lavendelblauw…







    06-09-2017 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Een smakelijke start van het nieuwe schooljaar tijdens eat! Brussels, drink! Bordeaux
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Van 7 tot 10 september zijn alle fijnproevers op de afspraak tijdens het festival eat! BRUSSELS, drink! BORDEAUX. Tijdens proeverijen van originele gerechten of desserts, tijdens de “Masterclass Bordeaux” en de workshops van de Ecole du vin de Bordeaux zullen de grote chefs en wijnbouwers de smaakpapillen van de bezoekers prikkelen.

    Voor deze zesde editie haalt het festival eat! BRUSSELS, drink! BORDEAUX alles uit de kast met opnieuw een selectie van de beste Brusselse chefs in het hartje van het Warandepark. De wijnliefhebbers zullen zich volledig kunnen overgeven aan hun passie dankzij de verschillende workshops die aangeboden worden door de Ecole du vin de Bordeaux. Perfect om het publiek een heerlijke break te bieden.

    Een twintigtal grote chefs : Nieuwe iconische Brusselse chefs sluiten zich aan bij het feest en breiden het aanbod van het festival nog uit. Ze stellen de bezoekers een kenmerkend gerecht voor dat symbool staat voor hun culinaire identiteit, en dit tegen de unieke prijs van 9 euro.

    Nieuw: een zoete toets: Verschillende chefs-patissiers vervolledigen het menu van het festival Ze bieden de liefhebbers van zoetigheden een bordje heerlijke desserts aan tegen de unieke prijs van 9 euro.

    Het perfecte akkoord: De Vins de Bordeaux, onmisbare partners van het festival, zijn ook opnieuw van de partij tijdens deze gastronomische reis. Voor deze gelegenheid zullen ongeveer 50 wijnbouwers en handelaars uit de Bordeaux samenkomen in Brussel om de geschiedenis en de geheimen van hun wijnen te onthullen.

    3 nieuwe smakelijke workshops door de Ecole du Vin de Bordeaux

    De niet te missen plaats van afspraak voor de liefhebbers van wijn en gastronomie is het paviljoen waar de Ecole de vin de Bordeaux een ludiek en pedagogisch overzicht biedt van de verschillende wijnen (rode wijn, droge en zoete witte wijn, rosé en crémants van Bordeaux), streekproducten, druivensoorten, assemblages enz. Een mooie inwijding in de kunst van de proeverij.

    Dit jaar stelt de Ecole du Vin de Bordeaux drie nieuwe ludieke en smakelijke workshops voor:

    - “Choco’ Bordeaux” in samenwerking met chocolatier Laurent Gerbaud

    - “Accords vins et pâtisseries” met de chefs-pâtissier Yasushi Sasaki, Baptiste Mandon en Khalil Menzi om te experimenteren met gedurfde combinaties.

     

    Saint Emilion en Pessac-Léognan staan centraal in de “Masterclass” van de Bordeaux: Dit jaar staan de twee masterclasses in het teken van de Saint-Emilion Grands Crus Classés en de 30ste verjaardag van de appellation Pessac-Léognan. De bezoeker kan zich laten meevoeren doorheen deze iconische regio’s van de wijngaard van de Bordeaux.

    Nieuw: de Workshops Bistronomie TCHIN VITTEL met chef Bruno Antoine.

    De bezoekers beschikken over de mogelijkheid om in een ontspannen sfeer hun Box Bistronomie TCHIN VITTEL samen te stellen ter gelegenheid van een kookworkshop die even boeiend en smakelijk als leuk is. En dit alles onder het toeziend oog van Bruno Antoine, een van de creatiefste chefs van de Brusselse bistronomische scène.

    Meer informatie over eat! BRUSSELS, drink! BORDEAUX vindt u op www.eat.brussels.

    Openingsdata en -uren: Van donderdag 7 september tot zondag 10 september 2017 Elke dag van ’s middags tot 23 uur

    06-09-2017 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Lee Cooper Dames: Londonse cool in denim en co & LolaLiza Dancing Denim

    Lee Cooper staat gekend voor eigenzinnige en coole Londense jeans. De "Made to be different" campagne maakt duidelijk dat anders zijn OK is en brengt bij de wintercollectie een ode aan "strawberry blondes".

    Slim, skinny en hogere tailles, dat is de rode draad doorheen het jeansaanbod voor de Lee Cooper ladies. Succesmodel is het vernieuwde Bo model met lichtjes verhoogde taille achteraan. Donkere wassingen met toon-op-toon stiksels in reliëf zetten een coole, cleane stijl neer. Boogvormige fantasiestiksels onder de tailleboord en afgeronde achterzakken laten de vrouwelijke rondingen extra tot hun recht komen. Salopetten en hemden in raw denim en stretch jeansjasjes houden het nonchalant en relaxed.

    Hoewel jeans steeds centraal staat, zijn er in de wintercollectie ook tinten als grijs, kaki en beige terug te vinden. Deze zorgen voor een warme toets aanvullend bij het donker- en lichtblauwe jeans. In deze collectie is een combinatie te zien van stoere en comfy kledij voor iedereen.

    Sharon Timmers (21), een "puur natuur" plattelandsmeisje, is het gezicht van deze collectie. Dit goedlachse, roodharige meisje beschrijft perfect de boodschap die Lee Cooper wil overbrengen met de "Made to be different" campagne. "Ik hou van die stoere kant van spijkerstoffen en bovendien matcht blue denim perfect met mijn Venetiaans blonde lokken, dat is mooi meegenomen. De campagne “Made to be different” geeft een mooie boodschap mee. Je hoeft niet aan de standaardnormen te beantwoorden. Anders zijn, is een geweldige troef.”

     

     

    LolaLiza :: Dancing Denim

    Jeans blijft onverminderd populair en ook bij LolaLiza is denim een winnaar. Skinny, straight, bootcut of slim. Clean of net opgesmukt met printjes, studs, patches en embroidery; je kan het zo gek niet bedenken, maar het mag dus allemaal. Wat een feestje!  

     

     













    06-09-2017 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Dit hotel helpt de moeilijkste kleine eters toch gezond te eten

    Voedingsdeskundige Fiona Faulkner geeft in Martinhal tips & tricks voor gegarandeerd lege bordjes. Kinderen zijn niet altijd de makkelijkste eters. De chefs van Martinhal Family Hotels & Resorts in Portugal weten dat als geen ander en zorgen er met extra aandacht voor dat ook de kleinste gasten culinair kunnen genieten. Speciaal voor ouders die ook thuis de bordjes graag leeg zien, geeft kookboekenschrijfster en voedingsdeskundige Fiona Faulkner deze herfst groente-kookdemonstraties bij Martinhal Cascais. Op 24 en 26 oktober leren vaders en moeders hoe ze gezonde, lekkere én succesverzekerde maaltijden op tafel zetten.

    Vers gepureerde hapjes en een snufje fantasie

    Pannenkoeken, spaghetti en frietjes zijn geliefd bij de kinderen, maar groenten gaan er niet altijd even gemakkelijk in. Bij Martinhal Family Hotels en Resorts hebben ze een menukaart ontwikkeld aangepast op de wensen van de kleinste gasten. Met een snufje fantasie toveren de chefs de leukste, gezonde gerechten op tafel: van vers gepureerde hapjes voor de allerkleinsten tot pasta’s en visgerechten voor de oudere kinderen.

    Voedingsdeskundige Fiona Faulkner to the rescue: kookdemonstraties

    Voor de ouders die ook aan de eigen keukentafel succes willen boeken met gezonde gerechten, geeft kookboekenschrijfster en voedingsdeskundige Fiona Faulkner deze herfst een kookdemonstratie bij Martinhal Cascais. Op een laagdrempelige manier deelt ze succesrecepten voor de moeilijkste kleine eters. Tijdens de interactieve bijeenkomst geeft de schrijfster, van het boek “25 Foods Kids Hate and how to get them eating 24”, tips over hoe gezonder én lekkerder te eten met de hele familie en ze deelt haar ervaringen die ze opdeed bij scholen en in de keukens van ‘celebrities’. Ze ontwikkelde (groente)recepten voor bekende merken en supermarkten en runt momenteel een vegetarisch restaurant in Somerset.

    Op 24 en 26 oktober 2017 komt Fiona voor de tweede keer naar Martinhal, dit keer naar het vijfsterren familiehotel Martinhal Cascais aan de Portugese kust, vlakbij Lissabon.

    Praktische informatie: Een 7-nachten verblijf bij Martinhal Cascais inclusief ontbijt, 1-uur kookdemonstratie van Fiona Faulkner, receptenboekje, 1 maaltijd per dag (lunch of diner), gebruik van binnen- en buitenbaden, toegang tot de jacuzzi, stoomcabines, sauna en “sensations douche” van de Finisterra Spa en gebruik van de Playground, Kids Clubs en WiFi is te boeken vanaf € 1.694,- (prijs voor 2 volwassenen en 1 kind onder de twee jaar).

     

    Over Martinhal Family Hotels & Resorts

    Van een hotel in het beroemde Quinta do Lago in de Algarve, tot een locatie in de prachtige stadskern van Lissabon. De hotelketen Martinhal Family Hotels & Resorts wordt geroemd om zijn unieke familieconcept. De vier hotels Martinhal Sagres, Martinhal Cascais, Martinhal Chiado, Martinhal Quinta behoren allen tot het prestigieuze Duitse label Kinder Hotels en zijn ontworpen in samenwerking met families. Martinhal biedt luxe familievakanties met een bijzonder hoog niveau van familievriendelijke accommodaties, restaurants, bars en voorzieningen voor kinderen. De essentie van Martinhal is het samenbrengen van luxe, comfort, design en uitstekende service voor het hele gezin.

     

     

     







    06-09-2017 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.5 tips om je kinderen te entertainen op de achterbank

    Roadtripzomer in aantocht: nostalgische spellen in trek

    Deze zomer een roadtrip gepland met je hele kroost? Dan kun je beter goed voorbereid zijn, want kinderen vervelen zich snel. Huurautospecialist Sunny Cars nam tijdens een grootschalig onderzoek uitgevoerd door iVox bij 1000 Belgen van 24 jaar en ouder, verschillende tijddoders onder de loep. Daaruit bleek dat vooral de gouden oude spelletjes het nog steeds goed doen. Hieronder vijf tips voor gemoedelijke rondritten op je vakantiebestemming!

    1 Ik zie, ik zie, wat jij niet ziet… Ja hoor, deze klassieker blijkt het meest populair onder de Belgen. 38% geeft aan dit spel te spelen om de rit naar een bezienswaardigheid of indrukwekkend uitzichtpunt sneller te doen verdwijnen. Creatieve zielen/kinderen zorgen er steevast voor dat het lang genoeg duurt eer je het object dat in iemands hoofd zit, kan raden. Ik zie, ik zie, wat jij niet ziet, en het is appelblauwzeegroen? Dan is de zee misschien al in aantocht!

    2 Namenspel: Een ander spel waar je je lang mee kunt bezig houden, heeft alles te maken met namen. Zoveel mogelijk landen of dieren opnoemen met een bepaalde letter blijkt erg populair. 27% houdt zich hier tijdens het roadtrippen mee bezig. Een variant op het spel is om een alfabetische volgorde aan te houden.

    3 Automerken raden: One for the boys. Om je tripje wat leuker te maken, kun je van elke wagen die je voorbijsteekt zo snel mogelijk het automerk raden. Voor jongens een echte wedstrijd, voor meisjes misschien een kans om ook die kennis bij te schaven ;-). 23,5% van de Belgen houdt zich hier alvast mee bezig.

    4 Tablethype: Anno 2017 onmisbaar om je kinderen bezig te houden: een tablet. Bijna elk gezin met een jonge kroost heeft er een in huis en het apparaat wordt dan ook tijdens een reisje meegenomen. In de huurwagen doen vooral Angry Birds, Candy Crush en Minecraft het goed. Alledrie beschikbaar via Apple of Android.

    5 Telspelletjes: Last but not least: een spel waar elke leeftijd aan kan meedoen. Bij het telspel is het de bedoeling dat je het aantal kentekens van een bepaald land, een bepaalde kleur auto of het aantal vrachtwagens telt tijdens je rit. Goede test om te checken tot hoeveel je kinderen al kunnen tellen!

    Bij Sunny Cars reserveren vakantiegangers een zorgeloze huurauto. Het bedrijf hanteert een unieke all-informule waarbij all-in ook echt all-in betekent: ongelimiteerde kilometers, alle benodigde verzekeringen, dekking van glas-banden-bodem- en dakschade, terugbetaling eigen risico en een aanvullende BA-verzekering van € 7,5 miljoen zijn standaard zijn inbegrepen. Als extra optie kunnen klanten kiezen voor aanvullende servicepakketten.







    06-09-2017 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)


    Archief per week
  • 15/04-21/04 2024
  • 08/04-14/04 2024
  • 01/04-07/04 2024
  • 25/03-31/03 2024
  • 18/03-24/03 2024
  • 11/03-17/03 2024
  • 04/03-10/03 2024
  • 26/02-03/03 2024
  • 19/02-25/02 2024
  • 12/02-18/02 2024
  • 05/02-11/02 2024
  • 29/01-04/02 2024
  • 22/01-28/01 2024
  • 15/01-21/01 2024
  • 08/01-14/01 2024
  • 01/01-07/01 2024
  • 25/12-31/12 2023
  • 18/12-24/12 2023
  • 11/12-17/12 2023
  • 04/12-10/12 2023
  • 27/11-03/12 2023
  • 20/11-26/11 2023
  • 13/11-19/11 2023
  • 06/11-12/11 2023
  • 30/10-05/11 2023
  • 23/10-29/10 2023
  • 16/10-22/10 2023
  • 09/10-15/10 2023
  • 02/10-08/10 2023
  • 25/09-01/10 2023
  • 18/09-24/09 2023
  • 11/09-17/09 2023
  • 04/09-10/09 2023
  • 28/08-03/09 2023
  • 21/08-27/08 2023
  • 14/08-20/08 2023
  • 07/08-13/08 2023
  • 31/07-06/08 2023
  • 24/07-30/07 2023
  • 17/07-23/07 2023
  • 10/07-16/07 2023
  • 03/07-09/07 2023
  • 26/06-02/07 2023
  • 19/06-25/06 2023
  • 12/06-18/06 2023
  • 05/06-11/06 2023
  • 29/05-04/06 2023
  • 22/05-28/05 2023
  • 15/05-21/05 2023
  • 08/05-14/05 2023
  • 01/05-07/05 2023
  • 24/04-30/04 2023
  • 17/04-23/04 2023
  • 10/04-16/04 2023
  • 03/04-09/04 2023
  • 27/03-02/04 2023
  • 20/03-26/03 2023
  • 13/03-19/03 2023
  • 06/03-12/03 2023
  • 27/02-05/03 2023
  • 20/02-26/02 2023
  • 13/02-19/02 2023
  • 06/02-12/02 2023
  • 30/01-05/02 2023
  • 23/01-29/01 2023
  • 16/01-22/01 2023
  • 09/01-15/01 2023
  • 02/01-08/01 2023
  • 25/12-31/12 2023
  • 19/12-25/12 2022
  • 12/12-18/12 2022
  • 05/12-11/12 2022
  • 28/11-04/12 2022
  • 21/11-27/11 2022
  • 14/11-20/11 2022
  • 07/11-13/11 2022
  • 31/10-06/11 2022
  • 24/10-30/10 2022
  • 17/10-23/10 2022
  • 10/10-16/10 2022
  • 03/10-09/10 2022
  • 26/09-02/10 2022
  • 19/09-25/09 2022
  • 12/09-18/09 2022
  • 05/09-11/09 2022
  • 29/08-04/09 2022
  • 22/08-28/08 2022
  • 15/08-21/08 2022
  • 08/08-14/08 2022
  • 01/08-07/08 2022
  • 25/07-31/07 2022
  • 18/07-24/07 2022
  • 11/07-17/07 2022
  • 04/07-10/07 2022
  • 27/06-03/07 2022
  • 20/06-26/06 2022
  • 13/06-19/06 2022
  • 06/06-12/06 2022
  • 30/05-05/06 2022
  • 23/05-29/05 2022
  • 16/05-22/05 2022
  • 09/05-15/05 2022
  • 02/05-08/05 2022
  • 25/04-01/05 2022
  • 18/04-24/04 2022
  • 11/04-17/04 2022
  • 04/04-10/04 2022
  • 28/03-03/04 2022
  • 21/03-27/03 2022
  • 14/03-20/03 2022
  • 07/03-13/03 2022
  • 28/02-06/03 2022
  • 21/02-27/02 2022
  • 14/02-20/02 2022
  • 07/02-13/02 2022
  • 31/01-06/02 2022
  • 24/01-30/01 2022
  • 17/01-23/01 2022
  • 10/01-16/01 2022
  • 03/01-09/01 2022
  • 26/12-01/01 2023
  • 20/12-26/12 2021
  • 13/12-19/12 2021
  • 06/12-12/12 2021
  • 29/11-05/12 2021
  • 22/11-28/11 2021
  • 15/11-21/11 2021
  • 08/11-14/11 2021
  • 01/11-07/11 2021
  • 25/10-31/10 2021
  • 18/10-24/10 2021
  • 11/10-17/10 2021
  • 04/10-10/10 2021
  • 27/09-03/10 2021
  • 20/09-26/09 2021
  • 13/09-19/09 2021
  • 06/09-12/09 2021
  • 30/08-05/09 2021
  • 23/08-29/08 2021
  • 16/08-22/08 2021
  • 09/08-15/08 2021
  • 02/08-08/08 2021
  • 26/07-01/08 2021
  • 19/07-25/07 2021
  • 12/07-18/07 2021
  • 05/07-11/07 2021
  • 28/06-04/07 2021
  • 21/06-27/06 2021
  • 14/06-20/06 2021
  • 07/06-13/06 2021
  • 31/05-06/06 2021
  • 24/05-30/05 2021
  • 17/05-23/05 2021
  • 10/05-16/05 2021
  • 03/05-09/05 2021
  • 26/04-02/05 2021
  • 19/04-25/04 2021
  • 12/04-18/04 2021
  • 05/04-11/04 2021
  • 29/03-04/04 2021
  • 22/03-28/03 2021
  • 15/03-21/03 2021
  • 08/03-14/03 2021
  • 01/03-07/03 2021
  • 22/02-28/02 2021
  • 15/02-21/02 2021
  • 08/02-14/02 2021
  • 01/02-07/02 2021
  • 25/01-31/01 2021
  • 18/01-24/01 2021
  • 11/01-17/01 2021
  • 04/01-10/01 2021
  • 28/12-03/01 2027
  • 21/12-27/12 2020
  • 14/12-20/12 2020
  • 07/12-13/12 2020
  • 30/11-06/12 2020
  • 23/11-29/11 2020
  • 16/11-22/11 2020
  • 09/11-15/11 2020
  • 02/11-08/11 2020
  • 26/10-01/11 2020
  • 19/10-25/10 2020
  • 12/10-18/10 2020
  • 05/10-11/10 2020
  • 28/09-04/10 2020
  • 21/09-27/09 2020
  • 14/09-20/09 2020
  • 07/09-13/09 2020
  • 31/08-06/09 2020
  • 24/08-30/08 2020
  • 17/08-23/08 2020
  • 10/08-16/08 2020
  • 03/08-09/08 2020
  • 27/07-02/08 2020
  • 20/07-26/07 2020
  • 13/07-19/07 2020
  • 06/07-12/07 2020
  • 29/06-05/07 2020
  • 22/06-28/06 2020
  • 15/06-21/06 2020
  • 08/06-14/06 2020
  • 01/06-07/06 2020
  • 25/05-31/05 2020
  • 18/05-24/05 2020
  • 11/05-17/05 2020
  • 04/05-10/05 2020
  • 27/04-03/05 2020
  • 20/04-26/04 2020
  • 13/04-19/04 2020
  • 06/04-12/04 2020
  • 30/03-05/04 2020
  • 23/03-29/03 2020
  • 16/03-22/03 2020
  • 09/03-15/03 2020
  • 02/03-08/03 2020
  • 24/02-01/03 2020
  • 17/02-23/02 2020
  • 10/02-16/02 2020
  • 03/02-09/02 2020
  • 27/01-02/02 2020
  • 20/01-26/01 2020
  • 13/01-19/01 2020
  • 06/01-12/01 2020
  • 30/12-05/01 2020
  • 23/12-29/12 2019
  • 16/12-22/12 2019
  • 09/12-15/12 2019
  • 02/12-08/12 2019
  • 25/11-01/12 2019
  • 18/11-24/11 2019
  • 11/11-17/11 2019
  • 04/11-10/11 2019
  • 28/10-03/11 2019
  • 21/10-27/10 2019
  • 14/10-20/10 2019
  • 07/10-13/10 2019
  • 30/09-06/10 2019
  • 23/09-29/09 2019
  • 16/09-22/09 2019
  • 09/09-15/09 2019
  • 02/09-08/09 2019
  • 26/08-01/09 2019
  • 19/08-25/08 2019
  • 12/08-18/08 2019
  • 05/08-11/08 2019
  • 29/07-04/08 2019
  • 22/07-28/07 2019
  • 15/07-21/07 2019
  • 08/07-14/07 2019
  • 01/07-07/07 2019
  • 24/06-30/06 2019
  • 17/06-23/06 2019
  • 10/06-16/06 2019
  • 03/06-09/06 2019
  • 27/05-02/06 2019
  • 20/05-26/05 2019
  • 13/05-19/05 2019
  • 06/05-12/05 2019
  • 29/04-05/05 2019
  • 22/04-28/04 2019
  • 15/04-21/04 2019
  • 08/04-14/04 2019
  • 01/04-07/04 2019
  • 25/03-31/03 2019
  • 18/03-24/03 2019
  • 11/03-17/03 2019
  • 04/03-10/03 2019
  • 25/02-03/03 2019
  • 18/02-24/02 2019
  • 11/02-17/02 2019
  • 04/02-10/02 2019
  • 28/01-03/02 2019
  • 21/01-27/01 2019
  • 14/01-20/01 2019
  • 07/01-13/01 2019
  • 31/12-06/01 2019
  • 24/12-30/12 2018
  • 17/12-23/12 2018
  • 10/12-16/12 2018
  • 03/12-09/12 2018
  • 26/11-02/12 2018
  • 19/11-25/11 2018
  • 12/11-18/11 2018
  • 05/11-11/11 2018
  • 29/10-04/11 2018
  • 22/10-28/10 2018
  • 15/10-21/10 2018
  • 08/10-14/10 2018
  • 01/10-07/10 2018
  • 24/09-30/09 2018
  • 17/09-23/09 2018
  • 10/09-16/09 2018
  • 03/09-09/09 2018
  • 27/08-02/09 2018
  • 20/08-26/08 2018
  • 13/08-19/08 2018
  • 06/08-12/08 2018
  • 30/07-05/08 2018
  • 23/07-29/07 2018
  • 16/07-22/07 2018
  • 09/07-15/07 2018
  • 30/04-06/05 2018
  • 23/04-29/04 2018
  • 16/04-22/04 2018
  • 09/04-15/04 2018
  • 02/04-08/04 2018
  • 26/03-01/04 2018
  • 19/03-25/03 2018
  • 12/03-18/03 2018
  • 05/03-11/03 2018
  • 26/02-04/03 2018
  • 19/02-25/02 2018
  • 12/02-18/02 2018
  • 05/02-11/02 2018
  • 29/01-04/02 2018
  • 22/01-28/01 2018
  • 15/01-21/01 2018
  • 08/01-14/01 2018
  • 01/01-07/01 2018
  • 25/12-31/12 2017
  • 18/12-24/12 2017
  • 11/12-17/12 2017
  • 04/12-10/12 2017
  • 27/11-03/12 2017
  • 20/11-26/11 2017
  • 13/11-19/11 2017
  • 06/11-12/11 2017
  • 30/10-05/11 2017
  • 23/10-29/10 2017
  • 16/10-22/10 2017
  • 09/10-15/10 2017
  • 02/10-08/10 2017
  • 25/09-01/10 2017
  • 18/09-24/09 2017
  • 11/09-17/09 2017
  • 04/09-10/09 2017
  • 28/08-03/09 2017
  • 21/08-27/08 2017
  • 14/08-20/08 2017
  • 07/08-13/08 2017
  • 31/07-06/08 2017
  • 24/07-30/07 2017
  • 17/07-23/07 2017
  • 10/07-16/07 2017
  • 03/07-09/07 2017
  • 26/06-02/07 2017
  • 19/06-25/06 2017
  • 12/06-18/06 2017
  • 05/06-11/06 2017
  • 29/05-04/06 2017
  • 22/05-28/05 2017
  • 15/05-21/05 2017
  • 08/05-14/05 2017
  • 01/05-07/05 2017
  • 24/04-30/04 2017
  • 17/04-23/04 2017
  • 10/04-16/04 2017
  • 03/04-09/04 2017
  • 27/03-02/04 2017
  • 20/03-26/03 2017
  • 13/03-19/03 2017
  • 06/03-12/03 2017
  • 27/02-05/03 2017
  • 20/02-26/02 2017
  • 13/02-19/02 2017
  • 06/02-12/02 2017
  • 30/01-05/02 2017
  • 23/01-29/01 2017
  • 16/01-22/01 2017
  • 09/01-15/01 2017
  • 02/01-08/01 2017
  • 25/12-31/12 2017
  • 19/12-25/12 2016
  • 12/12-18/12 2016
  • 05/12-11/12 2016
  • 28/11-04/12 2016
  • 21/11-27/11 2016
  • 14/11-20/11 2016
  • 07/11-13/11 2016
  • 31/10-06/11 2016
  • 24/10-30/10 2016
  • 17/10-23/10 2016
  • 10/10-16/10 2016
  • 03/10-09/10 2016
  • 26/09-02/10 2016
  • 19/09-25/09 2016
  • 12/09-18/09 2016
  • 05/09-11/09 2016
  • 29/08-04/09 2016
  • 22/08-28/08 2016
  • 15/08-21/08 2016
  • 08/08-14/08 2016
  • 01/08-07/08 2016
  • 25/07-31/07 2016
  • 18/07-24/07 2016
  • 11/07-17/07 2016
  • 04/07-10/07 2016
  • 27/06-03/07 2016
  • 20/06-26/06 2016
  • 13/06-19/06 2016
  • 06/06-12/06 2016
  • 30/05-05/06 2016
  • 23/05-29/05 2016
  • 16/05-22/05 2016
  • 09/05-15/05 2016
  • 02/05-08/05 2016
  • 25/04-01/05 2016
  • 18/04-24/04 2016
  • 11/04-17/04 2016
  • 04/04-10/04 2016
  • 28/03-03/04 2016
  • 21/03-27/03 2016
  • 14/03-20/03 2016
  • 07/03-13/03 2016
  • 29/02-06/03 2016
  • 22/02-28/02 2016
  • 15/02-21/02 2016
  • 08/02-14/02 2016
  • 01/02-07/02 2016
  • 25/01-31/01 2016
  • 18/01-24/01 2016
  • 11/01-17/01 2016
  • 04/01-10/01 2016
  • 28/12-03/01 2021
  • 21/12-27/12 2015
  • 14/12-20/12 2015
  • 07/12-13/12 2015
  • 30/11-06/12 2015
  • 23/11-29/11 2015
  • 16/11-22/11 2015
  • 09/11-15/11 2015
  • 02/11-08/11 2015
  • 26/10-01/11 2015
  • 19/10-25/10 2015
  • 12/10-18/10 2015
  • 05/10-11/10 2015
  • 28/09-04/10 2015
  • 21/09-27/09 2015
  • 14/09-20/09 2015
  • 07/09-13/09 2015
  • 31/08-06/09 2015
  • 24/08-30/08 2015
  • 17/08-23/08 2015
  • 10/08-16/08 2015
  • 03/08-09/08 2015
  • 27/07-02/08 2015
  • 20/07-26/07 2015
  • 13/07-19/07 2015
  • 06/07-12/07 2015
  • 29/06-05/07 2015
  • 22/06-28/06 2015
  • 15/06-21/06 2015
  • 08/06-14/06 2015
  • 01/06-07/06 2015
  • 25/05-31/05 2015
  • 18/05-24/05 2015
  • 11/05-17/05 2015
  • 04/05-10/05 2015
  • 27/04-03/05 2015
  • 20/04-26/04 2015
  • 13/04-19/04 2015
  • 06/04-12/04 2015
  • 30/03-05/04 2015
  • 23/03-29/03 2015
  • 16/03-22/03 2015
  • 09/03-15/03 2015
  • 02/03-08/03 2015
  • 23/02-01/03 2015
  • 16/02-22/02 2015
  • 09/02-15/02 2015
  • 02/02-08/02 2015
  • 26/01-01/02 2015
  • 19/01-25/01 2015
  • 12/01-18/01 2015
  • 05/01-11/01 2015
  • 29/12-04/01 2015
  • 22/12-28/12 2014
  • 15/12-21/12 2014
  • 08/12-14/12 2014
  • 01/12-07/12 2014
  • 24/11-30/11 2014
  • 17/11-23/11 2014
  • 10/11-16/11 2014
  • 03/11-09/11 2014
  • 27/10-02/11 2014
  • 20/10-26/10 2014
  • 13/10-19/10 2014
  • 06/10-12/10 2014
  • 29/09-05/10 2014
  • 22/09-28/09 2014
  • 15/09-21/09 2014
  • 08/09-14/09 2014
  • 01/09-07/09 2014
  • 25/08-31/08 2014
  • 18/08-24/08 2014
  • 11/08-17/08 2014
  • 04/08-10/08 2014
  • 28/07-03/08 2014
  • 21/07-27/07 2014
  • 14/07-20/07 2014
  • 07/07-13/07 2014
  • 30/06-06/07 2014
  • 23/06-29/06 2014
  • 16/06-22/06 2014
  • 09/06-15/06 2014
  • 02/06-08/06 2014
  • 26/05-01/06 2014
  • 19/05-25/05 2014
  • 12/05-18/05 2014
  • 05/05-11/05 2014
  • 28/04-04/05 2014
  • 21/04-27/04 2014
  • 14/04-20/04 2014
  • 07/04-13/04 2014
  • 31/03-06/04 2014
  • 24/03-30/03 2014
  • 17/03-23/03 2014
  • 10/03-16/03 2014
  • 03/03-09/03 2014
  • 24/02-02/03 2014
  • 17/02-23/02 2014
  • 10/02-16/02 2014
  • 03/02-09/02 2014
  • 27/01-02/02 2014
  • 20/01-26/01 2014
  • 13/01-19/01 2014
  • 06/01-12/01 2014
  • 30/12-05/01 2014
  • 23/12-29/12 2013
  • 16/12-22/12 2013
  • 09/12-15/12 2013
  • 02/12-08/12 2013
  • 25/11-01/12 2013
  • 18/11-24/11 2013
  • 11/11-17/11 2013
  • 04/11-10/11 2013
  • 28/10-03/11 2013
  • 21/10-27/10 2013
  • 14/10-20/10 2013
  • 07/10-13/10 2013
  • 30/09-06/10 2013
  • 23/09-29/09 2013
  • 16/09-22/09 2013
  • 09/09-15/09 2013
  • 02/09-08/09 2013
  • 26/08-01/09 2013
  • 12/08-18/08 2013
  • 05/08-11/08 2013
  • 29/07-04/08 2013
  • 22/07-28/07 2013
  • 15/07-21/07 2013
  • 08/07-14/07 2013
  • 01/07-07/07 2013
  • 24/06-30/06 2013
  • 17/06-23/06 2013
  • 10/06-16/06 2013
  • 03/06-09/06 2013
  • 27/05-02/06 2013
  • 20/05-26/05 2013
  • 13/05-19/05 2013
  • 06/05-12/05 2013
  • 29/04-05/05 2013
  • 22/04-28/04 2013
  • 15/04-21/04 2013
  • 08/04-14/04 2013
  • 01/04-07/04 2013
  • 25/03-31/03 2013
  • 18/03-24/03 2013
  • 11/03-17/03 2013
  • 04/03-10/03 2013
  • 25/02-03/03 2013
  • 11/02-17/02 2013
  • 04/02-10/02 2013
  • 28/01-03/02 2013
  • 21/01-27/01 2013
  • 14/01-20/01 2013
  • 07/01-13/01 2013
  • 31/12-06/01 2013
  • 24/12-30/12 2012
  • 17/12-23/12 2012
  • 10/12-16/12 2012
  • 03/12-09/12 2012
  • 26/11-02/12 2012
  • 19/11-25/11 2012
  • 12/11-18/11 2012
  • 05/11-11/11 2012
  • 29/10-04/11 2012
  • 22/10-28/10 2012
  • 15/10-21/10 2012
  • 08/10-14/10 2012
  • 01/10-07/10 2012
  • 24/09-30/09 2012
  • 17/09-23/09 2012
  • 10/09-16/09 2012
  • 03/09-09/09 2012
  • 27/08-02/09 2012
  • 20/08-26/08 2012
  • 06/08-12/08 2012
  • 30/07-05/08 2012
  • 23/07-29/07 2012
  • 16/07-22/07 2012
  • 09/07-15/07 2012
  • 02/07-08/07 2012
  • 25/06-01/07 2012
  • 18/06-24/06 2012
  • 11/06-17/06 2012
  • 04/06-10/06 2012
  • 28/05-03/06 2012
  • 21/05-27/05 2012
  • 14/05-20/05 2012
  • 23/04-29/04 2012
  • 16/04-22/04 2012
  • 09/04-15/04 2012
  • 02/04-08/04 2012
  • 26/03-01/04 2012
  • 19/03-25/03 2012
  • 12/03-18/03 2012
  • 05/03-11/03 2012
  • 27/02-04/03 2012
  • 20/02-26/02 2012
  • 13/02-19/02 2012
  • 06/02-12/02 2012
  • 30/01-05/02 2012
  • 23/01-29/01 2012
  • 16/01-22/01 2012
  • 09/01-15/01 2012
  • 02/01-08/01 2012
  • 24/12-30/12 2012
  • 19/12-25/12 2011
  • 12/12-18/12 2011
  • 05/12-11/12 2011
  • 28/11-04/12 2011
  • 21/11-27/11 2011
  • 14/11-20/11 2011
  • 07/11-13/11 2011
  • 31/10-06/11 2011
  • 24/10-30/10 2011
  • 17/10-23/10 2011
  • 10/10-16/10 2011
  • 03/10-09/10 2011
  • 26/09-02/10 2011
  • 19/09-25/09 2011
  • 12/09-18/09 2011
  • 05/09-11/09 2011
  • 29/08-04/09 2011
  • 22/08-28/08 2011
  • 08/08-14/08 2011
  • 01/08-07/08 2011
  • 25/07-31/07 2011
  • 18/07-24/07 2011
  • 11/07-17/07 2011
  • 04/07-10/07 2011
  • 27/06-03/07 2011
  • 20/06-26/06 2011
  • 13/06-19/06 2011
  • 06/06-12/06 2011
  • 30/05-05/06 2011
  • 16/05-22/05 2011
  • 09/05-15/05 2011
  • 02/05-08/05 2011
  • 25/04-01/05 2011
  • 18/04-24/04 2011
  • 11/04-17/04 2011
  • 04/04-10/04 2011
  • 28/03-03/04 2011
  • 21/03-27/03 2011
  • 14/03-20/03 2011
  • 07/03-13/03 2011
  • 28/02-06/03 2011
  • 21/02-27/02 2011
  • 14/02-20/02 2011
  • 07/02-13/02 2011
  • 31/01-06/02 2011
  • 24/01-30/01 2011
  • 17/01-23/01 2011
  • 10/01-16/01 2011
  • 03/01-09/01 2011
  • 26/12-01/01 2012
  • 20/12-26/12 2010
  • 13/12-19/12 2010
  • 06/12-12/12 2010
  • 29/11-05/12 2010
  • 22/11-28/11 2010
  • 15/11-21/11 2010
  • 08/11-14/11 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 25/10-31/10 2010
  • 18/10-24/10 2010
  • 11/10-17/10 2010
  • 04/10-10/10 2010
  • 27/09-03/10 2010
  • 20/09-26/09 2010
  • 13/09-19/09 2010
  • 06/09-12/09 2010
  • 30/08-05/09 2010
  • 23/08-29/08 2010
  • 16/08-22/08 2010
  • 09/08-15/08 2010
  • 02/08-08/08 2010
  • 26/07-01/08 2010
  • 19/07-25/07 2010
  • 12/07-18/07 2010
  • 05/07-11/07 2010
  • 28/06-04/07 2010
  • 21/06-27/06 2010
  • 14/06-20/06 2010
  • 07/06-13/06 2010
  • 31/05-06/06 2010
  • 24/05-30/05 2010
  • 17/05-23/05 2010
  • 10/05-16/05 2010
  • 26/04-02/05 2010
  • 19/04-25/04 2010
  • 12/04-18/04 2010
  • 05/04-11/04 2010
  • 29/03-04/04 2010
  • 22/03-28/03 2010
  • 15/03-21/03 2010
  • 08/03-14/03 2010
  • 01/03-07/03 2010
  • 22/02-28/02 2010
  • 15/02-21/02 2010
  • 08/02-14/02 2010
  • 01/02-07/02 2010
  • 25/01-31/01 2010
  • 18/01-24/01 2010
  • 11/01-17/01 2010
  • 04/01-10/01 2010
  • 28/12-03/01 2016
  • 21/12-27/12 2009
  • 14/12-20/12 2009
  • 07/12-13/12 2009
  • 30/11-06/12 2009
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 02/11-08/11 2009
  • 26/10-01/11 2009
  • 19/10-25/10 2009
  • 12/10-18/10 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 28/09-04/10 2009
  • 21/09-27/09 2009
  • 14/09-20/09 2009
  • 07/09-13/09 2009
  • 24/08-30/08 2009
  • 17/08-23/08 2009
  • 10/08-16/08 2009
  • 03/08-09/08 2009
  • 27/07-02/08 2009
  • 20/07-26/07 2009
  • 13/07-19/07 2009
  • 06/07-12/07 2009
  • 29/06-05/07 2009
  • 08/06-14/06 2009
  • 01/06-07/06 2009
  • 25/05-31/05 2009
  • 18/05-24/05 2009
  • 11/05-17/05 2009
  • 04/05-10/05 2009
  • 27/04-03/05 2009
  • 20/04-26/04 2009
  • 13/04-19/04 2009
  • 06/04-12/04 2009
  • 30/03-05/04 2009
  • 23/03-29/03 2009
  • 16/03-22/03 2009
  • 09/03-15/03 2009
  • 02/03-08/03 2009
  • 23/02-01/03 2009
  • 16/02-22/02 2009
  • 09/02-15/02 2009
  • 02/02-08/02 2009
  • 26/01-01/02 2009
  • 19/01-25/01 2009
  • 12/01-18/01 2009
  • 05/01-11/01 2009
  • 29/12-04/01 2009
  • 22/12-28/12 2008
  • 15/12-21/12 2008
  • 08/12-14/12 2008
  • 01/12-07/12 2008
  • 24/11-30/11 2008
  • 17/11-23/11 2008
  • 10/11-16/11 2008
  • 03/11-09/11 2008
  • 27/10-02/11 2008
  • 20/10-26/10 2008
  • 13/10-19/10 2008
  • 06/10-12/10 2008
  • 29/09-05/10 2008
  • 22/09-28/09 2008
  • 15/09-21/09 2008
  • 08/09-14/09 2008
  • 01/09-07/09 2008
  • 25/08-31/08 2008
  • 18/08-24/08 2008
  • 11/08-17/08 2008
  • 04/08-10/08 2008
  • 28/07-03/08 2008
  • 21/07-27/07 2008
  • 14/07-20/07 2008
  • 07/07-13/07 2008
  • 30/06-06/07 2008
  • 23/06-29/06 2008
  • 16/06-22/06 2008
  • 09/06-15/06 2008
  • 02/06-08/06 2008
  • 26/05-01/06 2008
  • 19/05-25/05 2008
  • 12/05-18/05 2008
  • 05/05-11/05 2008
  • 28/04-04/05 2008
  • 21/04-27/04 2008
  • 14/04-20/04 2008
  • 07/04-13/04 2008
  • 31/03-06/04 2008
  • 24/03-30/03 2008
  • 17/03-23/03 2008
  • 10/03-16/03 2008
  • 03/03-09/03 2008
  • 25/02-02/03 2008
  • 18/02-24/02 2008
  • 11/02-17/02 2008
  • 04/02-10/02 2008
  • 28/01-03/02 2008
  • 21/01-27/01 2008
  • 14/01-20/01 2008
  • 07/01-13/01 2008
  • 31/12-06/01 2008
  • 24/12-30/12 2007
  • 17/12-23/12 2007
  • 10/12-16/12 2007
  • 03/12-09/12 2007
  • 26/11-02/12 2007
  • 19/11-25/11 2007
  • 12/11-18/11 2007
  • 05/11-11/11 2007
  • 29/10-04/11 2007
  • 22/10-28/10 2007
  • 15/10-21/10 2007
  • 08/10-14/10 2007
  • 01/10-07/10 2007
  • 24/09-30/09 2007
  • 17/09-23/09 2007
  • 10/09-16/09 2007
  • 03/09-09/09 2007
  • 27/08-02/09 2007
  • 20/08-26/08 2007
  • 13/08-19/08 2007
  • 06/08-12/08 2007
  • 30/07-05/08 2007
  • 16/07-22/07 2007
  • 09/07-15/07 2007
  • 02/07-08/07 2007
  • 25/06-01/07 2007
  • 18/06-24/06 2007
  • 11/06-17/06 2007
  • 04/06-10/06 2007
  • 28/05-03/06 2007
  • 14/05-20/05 2007
  • 07/05-13/05 2007
  • 30/04-06/05 2007
  • 23/04-29/04 2007
  • 16/04-22/04 2007
  • 09/04-15/04 2007
  • 02/04-08/04 2007
  • 26/03-01/04 2007
  • 19/03-25/03 2007
  • 12/03-18/03 2007
  • 05/03-11/03 2007
  • 26/02-04/03 2007
  • 19/02-25/02 2007
  • 12/02-18/02 2007
  • 05/02-11/02 2007
  • 29/01-04/02 2007
  • 22/01-28/01 2007
  • 15/01-21/01 2007
  • 08/01-14/01 2007
  • 01/01-07/01 2007
  • 25/12-31/12 2006
  • 18/12-24/12 2006
  • 11/12-17/12 2006
  • 04/12-10/12 2006
  • 27/11-03/12 2006
  • 20/11-26/11 2006
  • 13/11-19/11 2006
  • 06/11-12/11 2006
  • 30/10-05/11 2006
  • 23/10-29/10 2006
  • 16/10-22/10 2006
  • 09/10-15/10 2006
  • 02/10-08/10 2006
  • 25/09-01/10 2006
  • 18/09-24/09 2006
  • 11/09-17/09 2006
  • 04/09-10/09 2006
  • 28/08-03/09 2006
  • 14/08-20/08 2006
  • 07/08-13/08 2006
  • 31/07-06/08 2006
  • 24/07-30/07 2006
  • 17/07-23/07 2006
  • 10/07-16/07 2006
  • 03/07-09/07 2006
  • 26/06-02/07 2006
  • 19/06-25/06 2006
  • 12/06-18/06 2006
  • 05/06-11/06 2006
  • 29/05-04/06 2006
  • 22/05-28/05 2006
  • 01/05-07/05 2006
  • 24/04-30/04 2006
  • 17/04-23/04 2006
  • 27/03-02/04 2006
  • 20/03-26/03 2006
  • 13/03-19/03 2006
  • 28/11-04/12 -0001

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !


    Blog tegen de regels? Meld het ons!
    Gratis blog op http://blog.seniorennet.be - SeniorenNet Blogs, eenvoudig, gratis en snel jouw eigen blog!