EEN KLASSIEKER MET EEN TWIST
Ben je helemaal weg van de Lotus Frangipane? Dan is de Lotus Frangipane Limited Edition met bosvruchten vast ook iets voor jou. Je leest het goed: dé klassieker van Lotus krijgt er tijdelijk een variant bij.
LOTUS FRANGIPANE: VOOR JOU ALLEEN EN IEDEREEN: Op de speelplaats, als vieruurtje op het werk of tijdens een stevige wandeling: een Lotus Frangipane smaakt altijd en overal. De Frangipane is niet voor niets het favoriete Lotus gebakje van de consument. Als je eraan denkt, komt het water je in de mond: de Lotus Frangipane geliefd om zijn zachte cake met een subtiele amandelsmaak, een laagje abrikozenconfituur en een krokant suikerglazuurlaagje er bovenop.
PROEF ‘M VOOR HET TE LAAT IS.: Dit had niemand zien aankomen: Lotus verrast jong en oud met een Limited Edition van hun begeerde Frangipanes. Het gekende gebakje is er nu tijdelijk met een nieuwe smaaksensatie: bosvruchtenconfituur. De Lotus Frangipane Limited Edition met bosvruchten is te koop van 19 september tot half oktober, naast je vertrouwde Lotus Frangipane.
Aanbevolen verkoopprijs: € 2,99 - Opgelet: Limited Edition - www.lotusbakeries.be
LOTUS BAKERIES IN EEN NOTENDOP
Lotus Bakeries is wereldwijd actief in het traditionele en gezonde segment van tussendoortjes met de merken Lotus, Lotus Biscoff, Lotus Dinosaurus, Lotus Suzy, Peijnenburg, Snelle Jelle, Annas, Nakd, Trek, BEAR en Urban Fruit. Lotus Bakeries, met hoofdzetel in België, is een dynamische en internationaal georiënteerde onderneming met productievestigingen in België, Nederland, Frankrijk en Zweden, en zeventien eigen verkooporganisaties in Europa, Amerika en Azië. Verder werkt Lotus
Bakeries samen met commerciële partners in een veertigtal landen wereldwijd. Lotus Bakeries telt ongeveer 1.350 medewerkers. Door een gezond evenwicht te bewaren tussen traditie en innovatie verwent het Lotus merk de consument met een uniek gamma van kwaliteitsvolle en lekkere producten. Met Peijnenburg en Snelle Jelle is de onderneming marktleider in ontbijtkoek in Nederland. Onder de merken Nakd, Trek, BEAR en Urban Fruit biedt Lotus Bakeries lekkere tussendoortjes aan, gemaakt van volledig natuurlijke ingrediënten, onbewerkt en zonder toegevoegde suikers. In 2015 realiseerde Lotus Bakeries een omzet van 411,6 miljoen EUR. De
aandelen van Lotus Bakeries zijn genoteerd op Euronext Brussels.
|