Inhoud blog
  • Parador vakantieparken
  • Beosysteem 9000C
  • DEBA meubelen trekt alles uit de kast!
  • Het combi-shirt van Mayerline
  • Arte en Moooi openen deuren van Green House
  • Own Your Glow
  • La Biennale di Venezia
  • Weleda breidt manverzorging uit!
  • Aspria: technologische verzorging
  • Kartell & illycaffè
  • Water als centerpiece
  • Artisano & Amato
  • Bell & Ross
  • Vier de lente met Belgische flair
  • Le Lame Lover
  • Moederdag
  • Veritas Care(s) about you
  • gespot op light+ Building
  • Ga voor een tijdloze, duurzame zomer met Aware
  • Umbris, unieke design-overkappingen
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    wozani
    restaurants
    15-09-2014
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Braunschweig - welfen, Hanze knappe koppen
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Braunschweig, stad van Hendrik de Leeuw, werd door de eeuwen heen gevormd door de Welfen, de Hanze en vele knappe koppen zoals Lessing, Gauss en Spohr. Tegenwoordig is Braunschweig een mooie winkelstad, levendige cultuurstad en het centrum van een van de belangrijkste regio’s voor wetenschappelijk onderzoek in Europa. De historische wijken rondom het standbeeld de Burglöwe en het Residentieslot bepalen in een wisselspel met moderne gebouwen en passages het stadsbeeld met zijn levendige pleinen. Boven op het Residentieslot troont het grootste vierspan van Europa met een bezoekersplatform dat een panoramisch uitzicht biedt over de binnenstad, die omringd is door de rivier de Oker. Langs de vroegere stadsversterkingen liggen nu villa’s en parken aan de oevers van de Oker, waarop men tijdens een georganiseerde vlottocht of op eigen houtje van een heel bijzonder stadsgezicht kan genieten. De musea van Braunschweig behoren tot de Europese top en stellen belangrijke kunstschatten en collecties tentoon. Het brede culturele aanbod van de stad reikt van muziek-, film- en theaterfestivals tot aan eersteklas tentoonstellingen en talrijke openluchtevenementen. Braunschweig is de ideale uitvalsbasis voor uitstapjes in een opmerkelijke culturele regio. Ook Harz en Heide zijn in slechts een halfuurtje met de auto te bereiken.

    Bezienswaardig: Burgplatz met de Burglöwe, de burcht Dankwarderode en de Dom St. Blasii, Residentieslot met vierspan, Altstadtmarkt en Jakob-Kemenate, Stadhuis in neogotische stijl, Herzog Anton Ulrichmuseum en de staatsschouwburg, Slot Richmond, Oker, die rond de stad stroomt, en museumpark, Wijk Magniviertel met stedelijk museum en Happy Rizzi House en de Kohlmarkt

    Bijzondere tips: historische rondleiding door de stad, shoppen in de binnenstad, boottochtje op de Oker, Kloostercomplex Riddagshausen en Europees vogelreservaat, Burgplatz Open Air, rondleiding door de stad met een oldtimerbus, rondleiding door het slot Richmond, bezoek aan de talrijke musea en de kerstmarkt.

     

     

    15-09-2014 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Winnaars Michelin Challenge design 2015

    “DRIVE YOUR PASSION”

     

    Michelin heeft bekendgemaakt wie de 15 winnaars zijn van de Michelin Challenge Design 2015 “Drive Your Passion: Engaging Senses, Soul and Emotion”. Hun werk wordt in januari 2015 gepresenteerd op de North American International Auto Show (NAIAS) in Detroit. De winnaars komen uit negen landen: Australië, België, Frankrijk, Guatemala, Groot-Brittannië, India, Servië, Turkije en Zuid-Korea.

    De werken van individuen en designteams uit Australië, België, Frankrijk, Guatemala, Groot-Brittannië, India, Servië, Turkije en Zuid-Korea zijn geselecteerd door een prestigieuze jury waarin de grootste namen uit de wereld van automobieldesign en industriële experts zitting hadden.

    De 15 winnaars van de 2015-editie zijn gekozen uit meer dan 1.100 inzenders vanuit 81 landen. De Michelin Challenge Design heeft in 14 jaar tijd meer dan 7.300 inzendingen uit 118 landen ontvangen. “De Michelin Challenge Design eert en promoot innovatie in het ontwerp van voertuigen alsmede passie voor design. Beide elementen maken al vanaf de oprichting deel uit van Michelins cultuur, “ verduidelijkt Thom Roach, Vice-President Marketing Eerste Montage voor Personen- en Bestelwagenbanden Noord en Zuid-Amerika. “Wij feliciteren de winnaars die met hun werk hun visie en hun passie voor de toekomst wisten te communiceren.”

    De plaatsen op het erepodium van de Michelin Challenge Design 2015 waren voor: 1e plaats: Youngjai Jun en Gunyoung Yoon – Zuid-Korea - 2e plaats: Aurélien Deleuze, Pierre-Hugues Vallin en Robinson Mancaux – Frankrijk en 3e plaats: Cristian Polanco – Guatemala.

    De andere winnaars van de Michelin Challenge Design 2015 zijn, in alfabetische volgorde: Mehdi Alamdari en Ali Doostdar – Australië; Nicholas Lee Dunderdale – Groot-Brittannië; Arjun Govil – India; Jean Hiss en Robin Apprioual – Frankrijk; Jihwan Jung – Zuid-Korea; Marko Lukovic – Servië; Marcos Magister en Sebastian Vereertbrugghen – België; Jean-Thomas Mayer – Frankrijk; Hankil Moon – Zuid-Korea; Siriphong Roongruengvuthikul – Groot--Brittannië; Petar Vukovic – Servië; Emre Yazici – Turkije.

    De winnaars van de eerste drie plaatsen zijn in januari 2015 als gast van Michelin uitgenodigd voor de North American International Auto Show (NAIAS) in Detroit en de besloten receptie voor designers waar hen eer zal worden betoond. Het werk van de 15 finalisten wordt aan het publiek getoond tijdens de Auto Show.

    “De jury was zeer onder de indruk van de creativiteit en de kwaliteit van de ingediende projecten en vond het moeilijk om uit deze excellente inzendingen de drie beste te kiezen,” zo zei Stewart Reed, voorzitter van de Michelin Challenge Design jury en voorzitter van de Transport Design afdeling bij het Art Center College of Design. “De Michelin Challenge Design is een breed erkende en zeer gerespecteerde designwedstrijd geworden. De deelnemers beseffen dat ze daarmee kans maken op een geweldige exposure in de internationale designwereld.”

    De juryleden van de Michelin Challenge Design 2015: Stewart Reed, Voorzitter, Transport Design afdeling, Art Center College of Design, Consultant en Juryvoorzitter, Michelin Challenge Design; Rich Plavetich, Algemeen Directeur, Designafdeling, Nissan Design America; Frank Saucedo, Directeur, General Motors Advanced Design Studio; Thomas Sycha, Design Manager, BMW Group Design, Europe; Freeman Thomas, Directeur, strategisch design, Ford Motor Company; Mark Trostle, Hoofd SRT Design, Chrysler; Jason Wilbur, Directeur, Honda Advanced Design Studio en Damien Michelin, Erelid van de jury, Michelin North America.





    15-09-2014 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Zalando organiseert nu ook haar eerste Blogger award in België

    Online retailer Zalando organiseert dit najaar haar eerste Zalando Blogger Awards in België, in opvolging van eerdere succesvolle Blogger Awards edities in Nederland en Duitsland. De Blogger Awards zijn opgezet door Zalando om talent onder fashion bloggers te stimuleren. Op 16 oktober 2014 zal de award avond plaatsvinden in Antwerpen.

    Zalando is op zoek naar de leukste en meest creatieve fashion bloggers van België. Met het organiseren van de Zalando Blogger Awards wil de online retailer de Belgische fashion bloggers onder de aandacht brengen die een belangrijke rol in de hedendaagse mode-industrie zijn gaan spelen.

    Tijdens de Zalando Blogger Awards worden drie awards uitgereikt: de People’s Choice Award, de Newcomer Award en de Jury Award. Om kans te maken op de People´s Choice Award moeten de bloggers ervoor zorgen dat zoveel mogelijk lezers op zijn of haar blog stemmen. Stemmen kan van 1 t/m 30 september 2014 via http://www.zalando.be/blogger-awards-2014-stemmen. De vier Belgische fashion bloggers met de meerderheid van de publieksstemmen zullen worden uitgenodigd voor de Blogger Awards avond in Antwerpen. De fashion blogger met uiteindelijk de meeste publieksstemmen zal de People’s Choice Award winnaar worden en kan die avond zijn/haar award in ontvangst nemen.

    Via http://www.zalando.be/blogger-awards-2014-meedoen/ is meer informatie te vinden over deelname aan de Zalando Blogger Awards 2014. De winnaar van de Jury Award wordt bepaald door een gerenommeerde jury, bestaande uit fashion en media specialisten uit de Belgische en Nederlandse modewereld. Yara Michels, één van Nederlands eerste fashion bloggers die internationaal bekend is in de fashion blogger scene (www.chapterfriday.com), Belmodo.tv (www.belmodo.tv) gerenommeerd Belgisch online fashion platform, en Judith Surusiay, Zalando fashion PR Manager Benelux. Bij de selectie van de winnaar wordt gelet op professionaliteit, creativiteit en originaliteit. Ook de interactiviteit en de capaciteit om de laatste trends vast te leggen en tevens de toekomstige trends te voorspellen spelen een belangrijke rol. De Newcomer Award wordt uitgereikt aan een aanstormend talent binnen de fashion blogger scene, die met zijn of haar blog in een tijdbestek van maximaal twee jaar veel lezers heeft weten te bereiken. Deze award wordt ook door de fashion jury bepaald. De prijzen die de bloggers kunnen winnen zijn onder andere een jaar lang gratis shoppen ter waarde van € 1.200 euro bij Zalando. De jury award winnaar mag daarnaast ook gedurende twee weken een gastblog bijhouden op Belmodo.tv.

    De Zalando Blogger Awards zullen worden uitgereikt op 16 oktober in Antwerpen. Tijdens de award avond zullen de gasten blog en styling masterclasses bij kunnen wonen van Yara Michels en modejournaliste Veerle Windels. Na het eerste gedeelte van de avond zal de feestelijke ceremonie plaatsvinden.

    Zalando (www.zalando.be) is Europa’s grootste online retailer op het gebied van schoenen en fashion online. Het omvangrijke assortiment voor dames, heren en kinderen bevat zowel bekende trendmerken als felbegeerde designerlabels – in totaal werkt Zalando samen met meer dan 1500 merken. Naast schoenen en kleding horen ook exclusieve accessoires, woonproducten en sportartikelen tot het omvangrijke assortiment. Bovendien biedt het bedrijf unieke diensten aan zoals: gratis verzending en retournering, een gratis service hotline en een 100 dagen retourrecht op al haar producten. Zalando werd in 2008 door Robert Gentz en David Schneider opgericht en vestigde het hoofdkantoor in Berlijn. Na het grote succes in Duitsland levert Zalando sinds 2009 ook naar andere Europese landen: Zalando’s diensten werden het eerst in Oostenrijk aangeboden (2009), nadien in Nederland en Frankrijk (2010), waarop Italië, Groot-Brittannië en Zwitserland al snel volgden in 2011. In 2012 heeft Zalando ook haar intrede gedaan in België, Zweden, Spanje, Denemarken, Finland en Polen. In 2013 is Zalando ook gaan leveren in Luxemburg.

     

     

     

     

    15-09-2014 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    14-09-2014
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Charme en romantiek in Niedersachsen
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    In 2014 zet Duitsland haar werelderfgoed in de kijker, en dan mogn de ‘9 stadjes van Niedersachsen’ niet ontbreken. Een aantal van de voormalige Hanzasteden staan op de prestigieuze lijst van Unesco. Daarnaast zijn het stuk voor stuk middeleeuwse stadjes die bulken van charmante vakwerkhuizen, gezellige pleintjes en pittoreske straatjes, te midden van een groen en heuvelachtig landschap. Elk stadje heeft zijn typische eigenheid en culinair aanbod zoals de Jägermeister van Wolfenbüttel of het Mumme bier van Braunschweig, ze liggen in een straal van maximum 120 km van de hoofdstad Hannover, ideaal dus voor wie en citytrip rond deze Noord-Duitse stad wil combineren met een verblijf in de Harz of de Lüneburger heide. Wellicht doen Hannover, Hameln en Braunschweig een belletje klinken, maar wat met Goslar, Göttingen, Hildesheim en andere? Nochtans maken ze deel uit van de 9 stadjes van Niedersachsen met de Middeleeuwen als centrale rode draad.

    Celle – vorstelijke residentiestad met het grootste vakwerkensemble van Europa

    Een stad met cultuur, charme, elegantie en met de dynamiek van de moderne tijd. Tegenwoordig kunnen alleen al in de oude binnenstad meer dan 450 liefdevol gerestaureerde en uiteraard onder monumentenzorg vallende vakwerkhuizen worden bewonderd.

    Verder zijn er het slot, de crypte van de Welfenvorsten, het ‘eerste kunstmuseum ter wereld dat dag en nacht geopend is’ met de Robert Simon-collectie, het Bomann-Museum, dat het op twee na grootste museum in Nedersaksen is, en nog vele andere blikvangers. Voor de vakantiegasten en bezoekers van de Lüneburger Heide is een uitstapje naar de stad Celle een onvergetelijk hoogtepunt. Celle, een paradijs om te slenteren, bewonderen, shoppen en smullen. Gewoon de mooiste stad van Duitsland.

    Bezienswaardig: Residentieslot met baroktheater, Stadskerk met vorstencrypte, Altes Rathaus, Kalandgasse, Hoppener Haus, Großer Plan met Stechinellihaus, de Franse tuin, de Italiaanse tuin met Otto Haesler Siedlung en het lichtkunstproject ‘‘Sprekende lantaarns’

    Bijzondere tips: stadsrondleiding, residentiemuseum in het slot, Bomann-museum, Niedersächsisches Landgestüt (Nedersaksische stoeterij), beklimming van de toren van de stadskerk, 24 uurs-kunstmuseum met Robert Simon-collectie, scheepvaart op de Aller, orchideeënkwekerij Wichmann en het klooster Wienhausen.

     


     

    14-09-2014 om 20:22 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Ilumen koppelt eigen rendementscalculator aan VREG gegevens
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Het zonnetje letterlijk in huis halen, dat is tegenwoordig kinderspel dankzij zonnepanelen. Maar ook het beheer van de eigen installatie wordt een stuk eenvoudiger met de gratis rendementscalculator van Ilumen. Omdat veel mensen niet weten of hun installatie nog optimaal werkt, kwam Ilumen op de proppen met een rendementscalculator. Dit was tot op heden een betalende dienst die installateurs aan hun klanten aanboden. De installateurs konden op die manier volgen of de installaties nog voldoende rendement opleverden.

    Gratis rendementscalculator via mijn.ilumen.be Als uitbreiding op deze calculator én als service aan zij die niet op de hoogte zijn van de werking van de installatie, biedt Ilumen vanaf heden een gratis standaardpakket aan voor particulieren. Via het online portaal mijn.ilumen.be kan de klant inloggen met zijn VREG-gegevens en worden alle historische data van de installatie gesynchroniseerd. Hierdoor berekent de calculator of de desbetreffende installatie optimaal werkt en kan de klant dit consequent opvolgen. Dankzij de koppeling met de VREG-database, hoeven de meterstanden enkel via dit portaal worden ingegeven, aangezien ze automatisch worden doorgestuurd. Het overzicht kan na verloop van tijd up to date gehouden worden door manueel extra meetpunten in te geven. Ilumen biedt als eerste zo’n calculator aan die volledig gekoppeld is aan de database van VREG.

    Lumibox doet automatisch het werk: Om het allemaal nog eenvoudiger te maken, kan er optioneel ook voor een lumibox gekozen worden. Dit toestel, uniek op de markt én ontwikkeld door Ilumen zelf, wordt aan de groene stroommeter gekoppeld. Het stuurt uit eigen beweging alle gegevens door naar het eigen Mijn Ilumen portaal én naar de VREG. Manueel hoef je zelf niets in te geven en nieuwe certificaten worden op die manier automatisch aangevraagd.

    Ilumen is eveneens mee met de nieuwe, sociale media en ontwikkelde een applicatie voor zowel iPhone als iPad. Via deze app kan de klant onmiddellijk een rendementsrapport opvragen aan de hand van zijn VREG-inloggegevens. Zo kan er altijd en overal gecontroleerd worden of de installatie correct werkt.

    Rendementscalculator: gratis voor klanten van Ilumen - Prijs lumibox: € 360 exclusief BTW, inclusief 3 jaar abonnement

    Meer info: www.ilumen.be of http://mijn.ilumen.be

    Ilumen heeft zich als jong ingenieursbureau uit Tessenderlo door de jaren heen gespecialiseerd in onderzoek en ontwikkeling van duurzame energietoepassingen van onder meer industriële fotovoltaïsche installaties. Ze specialiseerden zich in het ontwikkelen van een aantal producten waarmee het rendement van zonnepanelen kunnen gemonitord en hersteld worden naar hun oorspronkelijke niveau.

    14-09-2014 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.De ondergrondse parels van Saint-Emilion

    Wist u dat het dorp Saint-Emilion niet enkel uniek is vanwege de kwaliteit van zijn wijnen, maar ook vanwege zijn majestueuze monumenten? Het ondergrondse erfgoed omvat o.m. een kerk met zijn galerijen en zijn monolithische kelders.

    Deze middeleeuwse stad en zijn wijngaarden, gelegen op 40 km van Bordeaux, ontlenen hun specificiteit aan de kalksteen van de ondergrond. Van de 9e tot de 19e eeuw heeft de mens stenen gewonnen uit de rotsen om de stad en de wijnkastelen te bouwen. Daarvan getuigen 200 km ondergrondse galerijen en de grootste monolithische kerk van Europa. Kalksteen is alomtegenwoordig en biedt een uitzonderlijke bodem voor de wijnstokken van Saint-Émilion, door Unesco opgenomen als Werelderfgoed.

    lees meer www.tasted4you.be





    14-09-2014 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    13-09-2014
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.In de herfst viert Normandië het feest van de gastronomie

    Voor een Normandiër is lekker eten meer dan een traditie… het is een plicht! Streekmarkten, appelfeest, feest van de coquille Saint-Jacques... Van oktober tot december gaat er geen week voorbij zonder een gastronomisch streekevenement.

    De voedingsmiddelen van Normandië kunnen opgedeeld worden in 7 categorieën: de zuivelproducten, vleeswaren, fruit, groenten, producten uit de zee, ciderproducten en zoete producten. Hierna volgt een selectie van gastronomische evenementen rond lokale traditionele producten.

    lees meer www.tasted4you.be





    13-09-2014 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    12-09-2014
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Zwemmen tussen de kuiltjes!

    GREENPAN BRENGT 'VRIJDAG = VISDAG' OP SMAAK MET DRIEDIMENSIONALE PAN

     

    Een malse moot zalm is één ding. Maar een lekkere zalm in mootjes…? Met de nieuwe drie-dimensionale pan Milan 3D haal je je vis in één stuk uit de pan, met de perfecte cuisson! Daarvoor tekent de aangepaste bodem van GreenPanTM, met kuiltjes voor een optimale vetverdeling. Op naar vrijdag = visdag!

    GreenPanTM is vandaag wereldwijd een referentie voor gezond koken. Fans van een gezond stukje vis én beetgrage groenten zullen dan ook watertanden met de nieuwe collectie Milan 3D: driedimensionale pannen met een aangepaste bodem voor een optimale bereidingswijze.

    De kuiltjes in de ‘I LOVE Fish and Veggies!’-pan zorgen dat er overal in de pan voldoende vetstof aanwezig blijft, ook tijdens het roerbakken. Resultaat: een sappig stuk vis en perfect gegaarde groentjes, netjes van de pan op het bord, mét smaak en zonder krassen. Nieuw ook is de inductiebodem Magneto. In traditionele inductiepannen wordt een speciale roestvrijstalen plaat in de bodem aangebracht. De body van de Milan 3D-pannen daarentegen is één geheel, omdat de magnetische inductielaag erop wordt gesprayd. Daardoor is de pan niet alleen licht, maar beschikt hij ook over een uiterst stabiele bodem, milieuvriendelijk geproduceerd.

    De Milan 3D-pannen zijn uitgerust met een opvallende aluminium rand die deel uitmaakt van de nieuwe look & feel van GreenPanTM. Deze getrimde rand oogt elegant en beschermt de pan tegen mogelijke beschadigingen. Zo blijven de pannen in topvorm, zelfs na veelvuldig gebruik.

    Praktische info: ‘I LOVE Fish and Veggies!’ - geschikt voor matige tot hoge temperaturen - te herkennen aan het blauwe logo - verkrijgbaar in wok 28 cm en sauteerpan 28 cm - adviesprijs : 75 euro.

    GreenPanTM ontwikkelde enkele jaren geleden als eerste fabrikant pannen met een keramische antikleeflaag die weliswaar dezelfde werking heeft als Teflon, maar die vervaardigd is zonder PTFE en geen gebruik maakt van het schadelijke PFOA. Daardoor is de productie van de pan minder belastend voor het milieu en maakt de pan een gezondere manier van koken mogelijk. Als pionier is GreenPanTM voortdurend gericht op innoveren. GreenPanTM is altijd ‘one step ahead’, zowel op het gebied van technologie als design. Plezier in koken staat voorop, maar wel op een milieubewuste, veilige en gezonde manier. Demeyere verdeelt het merk GreenPanTM. www.greenpan.be





    12-09-2014 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Jumbo stopt Stratego in vintage jasje
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    En of het spel Stratego al meer dan een halve eeuw bestaat. Tijdens de Tweede Wereldoorlog werd het tactische spel door Jumbo op de markt gebracht. Hoog tijd om deze blijvende ‘speler’ in de huiskamer een vintage look te geven. Jumbo hult het strategische bordspel dan ook in een stijlvolle houten box.

    In Stratego strijd jij als opperbevelhebber tegen een andere leger. Ieder leger verbergt zijn vlag en probeert die van zijn tegenstander te veroveren. Stuur je verkenners als eerste op pad, maar let op je voetstappen! Je tegenstander heeft overal bommen verstopt. Hou je mineur dus maar in je buurt en bewaak je maarschalk. Zoek je een weg tussen de twee meren, maar verlies je eigen vlag zeker niet uit het oog. Wie als eerste aan de haal gaat met de vaandel van zijn tegenstander wint resoluut de veldslag.

    Stratego is een spannend spel waarin tactiek en durf de overwinning bepalen. De vintage versie is een pronkstuk in iedere huiskamer. Prijs: € 49,95 - www.jumbo.eu

    12-09-2014 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Delhaize Cocktails & Spirits

    Voor de lancering van zijn nieuwe site heeft Delhaize de eer om exclusief aan zijn klanten twee nieuwe producten voor te stellen die de kenners zullen plezieren: de nieuwe cognac Hedonist en de gin Elephant.

    Hedonist is een super premium sterkedrank, een subtiele combinatie van een cognac (gemiddeld 4 jaar), verse gember (assemblage van een selectie van jonge scheuten uit Vietnam en Idonesië) en natuurlijke vanille (afkomstig van Madagascar), geproduceerd volgens de pure traditie van de assemblages van cognac. Hedonist vormt "het perfecte evenwicht tussen een likeur en een sterkedrank", die aromatische complexiteit en de polyvalentie van de likeur combineert met kracht en energie van sterkedranken, wat vandaag uniek is in de wereld van de super premium sterkedranken. Kan on the rocks, chilled, in een cocktail of als longdrink gedronken worden. Prijs: 38,99€ voor 70cl (29°)

    De Elephant Gin is een gin uit Hamburg, Duitsland, en wordt gedistilleerd volgens de grootste traditie van de London Dry's. Alleen natuurlijke planten worden gebruikt, zonder de minste toevoeging van kunstmatige aroma's. Deze gin wordt in een beperkte hoeveelheid van 800 flessen uitgegeven en wordt regelmatig gecontroleerd bij het uitgaan van de distilleerkolf om er de onzuiverheden uit te halen. Het is het hele proces dat deze gin zo puur, complex en zacht maakt. Elephant Gin en zijn oprichters zijn vurige voorvechters van het behoud van olifanten en vinden dat de huidige generatie de plicht heeft om de Afrikaanse fauna te helpen, voor het welzijn van de volgende generaties. Door 15% van de winst door te storten naar de verenigingen « Big Life Foundation » en « Space For Elephants » draagt Elephant Gin actief bij tot de activiteiten van deze organisaties. Prijs: 32,99€ voor 50cl (45°)

     

     

     





    12-09-2014 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Slechte zomer doet Belgen dromen van'herfstzonvakantie'

    50% meer zoekopdrachten voor zonnige bestemmingen in herfstvakantie

     

    De zomer zit erop, de eerste schooldag is een feit! Maar heel wat mensen zullen zich ongetwijfeld de haren uittrekken na het snertweer van de afgelopen maand. En dat blijkt ook uit het zoekgedrag van de Belg naar zonnige vakanties voor de eerstvolgende schoolvakantie. Zo noteerde reisvergelijkingssite Vakantiedeals.be maar liefst 50% meer zoekopdrachten voor bestemmingen als Tenerife en Gran Canaria, hoofdzakelijk voor de komende herfstvakantie. Mensen hebben dus duidelijk de intentie om nog een weekje zon mee te pikken alvorens de winter eraan komt. En gelijk hebben ze, want wie nu boekt kan nog gouden zaakjes doen, met kortingen tot 40% of een paar honderd euro per boeking.

    Te koud en te nat, zo kan je in het kort de zomer anno 2014 omschrijven. Vooral de maand augustus was rampzalig. Dat heel wat mensen op hun honger zijn blijven zitten en snakken naar de zon hoeft dan ook niet te verbazen. “Vanaf het ogenblik dat mensen inzagen dat er geen verbetering inzat voor deze zomer, is men massaal in actie geschoten en op zoek gegaan naar voordelige zonvakanties. In het begin van de maand waren dat vooral nog last minutes, maar de laatste week zien we een serieuze toename op de herfstvakantie”, zegt Jurgen De Vos, Algemeen Directeur van Vakantiedeals.be. “In de maand augustus ontvingen we gemiddeld 30% meer bezoekers in vergelijking met vorig jaar. En bestemmingen als Tenerife en Gran Canaria werden 50% meer aangeklikt. Mensen hebben dus duidelijk de intentie om nog een weekje zon mee te pikken”.

    Zij die ondertussen al boekten zullen het zich alvast niet beklaagd hebben. Want de meeste touroperators goochelen momenteel met fikse kortingen op hun herfst- en wintervakanties. Deze kunnen oplopen tot een paar honderd euro’s per boeking. Ook op skivakanties zijn er nu reeds enorme kortingen, in sommige gevallen zelfs tot 40%. “Aangezien de kortingen niet identiek zijn voor iedere touroperator of iedere aanbieding, is het belangrijk om goed te vergelijken. Want die ene pakketreis die jij wil boeken kan zomaar een keertje 300 Euro goedkoper zijn, al naargelang de periode en aanbieder. Wie gebruik maakt van ons platform weet dus zeker dat hij steeds de beste prijs heeft”, verzekert Jurgen De Vos.

    Op basis van het zoekgedrag op Vakantiedeals.be beloven volgende bestemmingen alvast hoog te scoren komende herfst en winter: de Canarische Eilanden – Tenerife en Gran Canaria op kop – Madeira, Turkije en Tunesië. Ook Egypte zou wel eens aan een revival kunnen toe zijn. Het aanbod op deze winterzonklassieker is bij de meeste touroperators opnieuw gevoelig uitgebreid en de prijzen zijn er op dit moment haarscherp. Indien het er politiek rustig blijft zou Egypte wel eens voor dé verrassing van deze winter kunnen zorgen. Positief is dat Buitenlandse Zaken alvast het negatief reisadvies voor de toeristische regio’s aan de Rode Zee (Hurghada, El Gouna en Marsa Alam) heeft opgeheven. Wordt ongetwijfeld vervolgd.

    Vergelijk nu uw toekomstige vakantie op www.vakantiedeals.be. Vakantiedeals.be is de eerste Vlaamse reis- en vakantievergelijkingssite en heeft als doel het de Vlaming gemakkelijker maken om reizen en vakanties in België te gaan vergelijken. Vakantiedeals.be verzamelt het aanbod van belangrijke Belgische spelers als Thomas Cook, Neckermann, Sunjets, Sunweb en Corendon, etc. Iedere dag wordt het aanbod van deze partners up-to-date ingeladen in het systeem van Vakantiedeals.be. Boeken gebeurt rechtstreeks bij de touroperator.

    12-09-2014 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.De enige plek waar in de modernste woningen ...
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    NOG WARMTE GEPRODUCEERD WORDT IS DE KEUKEN !

     

    In laagenergie-en passiefwoningen vermindert de warmtebehoefte spectaculair en stelt zich de logische vraag waar en hoe die op de meest efficiënte manier kan geproduceerd worden. Het antwoord luidt steeds vaker : in de keuken… Want dat is – naast het gebruikelijke strijkijzer – zowat de enige plek waar ook om andere redenen nog warmte geproduceerd moet worden.

    De Lohberger fornuizen op hout en/of pellets beantwoorden op uitzonderlijke wijze aan deze logica. Ze zijn heerlijk eenvoudig om op te koken, gebruiken de goedkoopste, CO2-neutrale brandstoffen en produceren ook warm water voor sanitair gebruik. Een lekkere maaltijd bereiden terwijl je de woning van warmte en warm water voorziet : zo eenvoudig is het. Deze fornuizen met uitgebreid kleurenpallet kunnen perfect in elke keuken geïntegreerd worden en het hout kan netjes in het vuur gestoken worden, vanuit de houtlade net onder het fornuis.

    LOBO H2O : DE CV-HOUTKACHEL MET TOPRENDEMENT

    De LOBO H2O is de nieuwste cv-houtkachel van Lohberger met buitenluchtaanvoer, zelfsluitende deur, een optimale luchtdichtheid en bijzonder lage emissies. Ze produceert totaal 9 KW warmte, waarvan 6,5 KW als warm water, dit met maar liefst 88 % verbrandingsrendement!

    FELINA : PRIJSGUNSTIGE TOPDESIGN

    De Felina houtkachel produceert 3 tot 6 KW met verbluffend gemak in een hoge verbrandingskamer die houtblokken tot 33 cm kan verbranden. De kachel is voorzien van een handig warmhoudvak en kan rechtstreeks aangesloten worden op de buitenlucht. Afwerking mogelijk met zandsteen of speksteen bekleding. De zelfreinigende, hoge glasdeur laat een blijvend mooi vuurzicht toe.

    12-09-2014 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.De geheimen doorgronden van de Bénédictine likeur

    Het Palais Bénédictine in Fécamp vertoont zowel een gotische als een renaissancestijl. Het is al meer dan een eeuw de enige plaats waar de beroemde likeur wordt gefabriceerd. Het bezoek aan het paleis toont de distilleerderij en de kelders waar het melissewater wordt bewaard. En om nog meer te vernemen over de Bénédictine, wordt sinds dit jaar een cocktailatelier aangeboden.

    De geschiedenis van de Bénédictine begint in 1510 in de abdij van Fécamp, toen de benedictijnermonnik Dom Bernardo Vincelli een geheim elixir creëerde waarvan de faam de eeuwen zou overleven. In 1853 zou Alexandre Le Grand in zijn verzameling sacrale werken het verloren gegane recept van de drank teruggevonden hebben.

    lees meer www.tasted4you.be







    12-09-2014 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    11-09-2014
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Zorgsector krijgt sanitair met meer comfort en design

    Ideal Standard stelt nieuwe collectie Connect Freedom voor op HealthCare in Brussel

     

    Met de toenemende vergrijzing buigen steeds meer sanitairspecialisten zich over aangepaste producten voor de oudere of hulpbehoevende generatie. Ideal Standard bewijst met ‘Connect Freedom’ opnieuw zijn pioniersrol in de ontwikkeling van sanitair voor de zorgsector. Op de vakbeurs HealthCare in Brussels Expo (1 tot 3 oktober, stand 11.5.0A) kunnen voorschrijvers kennismaken met de nieuwe Connect Freedom zorgcollectie.

    Connect Freedom, van verhoogde wc’s tot veilige en waterbesparende kranen. Met Connect Freedom – een uitbreiding op de bestaande serie Connect – profileert Ideal Standard zich nog meer als vaste partner voor de zorgsectior. Ook is de nieuwe collectie een duurzame oplossing voor de huidige generatie ouderen die zelfstandig thuis blijft wonen. Ergonomie en gebruiksgemak gaan hand in hand, zonder design uit het oog te verliezen. Zo ruilt Ideal Standard de typische ‘ziekenhuisbadkamer’ in voor een eigentijdse designoplossing met evenveel comfort. Uiteraard voldoen de nieuwe keramische producten aan alle normen voor hygiëne en veiligheid. Connect Freedom spreekt een breder publiek aan maar richt zich in eerste instantie tot ouderen, grote personen en mensen met overgewicht. De collectie vergeet ook het verplegend of onderhoudspersoneel niet met ergonomisch en onderhoudsvriendelijk design.

    Verhoogde wc’s: nieuw binnen Connect Freedom zijn de verhoogde staande en wandwc’s. Deze wc’s ‘plus 6 cm’ vergemakkelijken aanzienlijk het zitten en opstaan, zeker voor oudere personen met rugklachten of grotere mensen. De aansluitingen komen overeen met de standaardinstallaties, waardoor deze wc’s zich ook lenen voor renovatieprojecten.

    XL-wc’s: Zwaardere personen kunnen vertrouwen op het extra comfort van de XL-wc’s, 10 cm breder en 3,5 cm hoger dan conventionele wc’s. Deze XL-reeks van Connect Freedom, met speciale wc-zittingen, is beschikbaar in wand- en staande uitvoering. Het XL-wand-wc leent zich perfect voor renovaties.

    Wastafels voor personen met een beperking: de wastafels van Connect Freedom bieden personen met een beperking alle comfort en bewegingsvrijheid. Tegelijk zijn ze aantrekkelijk ontworpen. De wastafels zijn aan de voorzijde en zijkanten uitgerust met geïntegreerde verzonken grepen, waardoor rolstoelgebruikers zich makkelijk naar de wastafel kunnen toetrekken. De onderkant van de wastafel is zodanig ontworpen dat een rolstoel of stoel er gemakkelijk onder kan geplaatst worden.

    Veilige en waterbesparende kranen: Connect Blue staat ook voor een assortiment innovatieve kranen, van wastafelmengkraan tot douchemengkraan. De wastafelmengkraan is uitgerust met de ‘Ideal Blue®’-technologie waardoor het water via een geïsoleerde waterdoorvoer loopt en niet in contact komt met het kraanlichaam. Extra hygiënisch en bacteriewerend dus. De Connect Blue-kranen verbruiken ook minder water en energie én zijn veiliger door de ‘Cool Body’-technologie. Dit voorkomt verhitting van het kraanoppervlak, ook wanneer er heet water door de kraan stroom.

    Met het online lastenboek ‘Bluebook’ reikt Ideal Standard de zorgsector ook een praktische primeur aan. Voorschrijvers, architecten en studiebureaus kunnen binnenkort eenvoudig technische fiches of gedetailleerde lastenboekomschrijvingen downloaden. Handig om een dossier voor openbare aanbestedingen in te dienen bijvoorbeeld. Stéphane Cenci, Project specification Manager Non Residential & Project Business: “Het online lastenboek laat zien hoe Ideal Standard je partner kan zijn voor het hele badkamerassortiment. Van porselein over acryl tot kranen, zowel voor de residentiële als niet-residentiële markt. De website maakt daarbij een handige indeling per productcategorie en bedrijfstak: rusthuizen, hotels, scholen, publieke ruimtes… Ook kan je via Bluebook technische fiches opvragen met een duidelijk overzicht van de gebruikte materialen en eigenschappen van elk product.”

     

     

    11-09-2014 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    10-09-2014
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.America Travel Guide inspireert 50PlusBeurs
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Amerika specialist laat the American (travel) Dream uitkomen. Maatwerkspecialist America Travel Guide (ATG) staat van dinsdag 16 tot en met zaterdag 20 september op de 50PlusBeurs in Jaarbeurs Utrecht. Samen met camperhuur aanbieder WorldWide Campers laat ATG de bezoekers graag kennismaken met het land van de onbegrensde mogelijkheden. ATG is te vinden in het Bijzondere & Verre Bestemmingen paviljoen in Hal 8, stand 08F040.

    Droomreizen naar Amerika : Amerika is voor velen een droombestemming. Roadtrips per camper, de glitter en glamour van Hollywood, de stranden van Florida, de prachtige natuurparken en bijzondere stedentrips naar steden als New York en San Francisco spreken tot ieders verbeelding. America Travel Guide is al jaren maatwerkspecialist voor reizen naar Amerika en biedt complete rondreizen, fly drives, citytrips en camperreizen, maar ook voor tickets, autohuur, excursies en de huur van vakantiehuizen is ATG de aangewezen partner.

    Beursaanbiedingen: Speciaal voor bezoekers van de 50PlusBeurs heeft ATG een aantal beursaanbiedingen samengesteld. Zo combineert de populaire 23-daagse ‘camper & car’ rondreis in het Zuidwesten van de Verenigde Staten het beste van twee werelden. Het eerste deel van de reis, per camper, beslaat nationale parken. Het tweede deel, dat zich meer richt op steden, wordt afgelegd met een huurauto.

    Over de 50PlusBeurs: Met ruim 100.000 bezoekers is de 50PlusBeurs ’s werelds grootste evenement voor actieve plussers. De 50PlusBeurs biedt 50.000m² informatie, amusement en voordeel. Met ruim 600 stands in 6 beurshallen met workshops, lezingen en presentaties. En vele optredens op podia met muziek, show, dans en exposities.

     

    10-09-2014 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Delhaize bevestigt trend premium alcoholen
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Vanaf half september lanceert Delhaize de Cocktails & Spirits Bar, de online winkel voor hoogwaardige sterkedranken. Klanten vinden hier meer dan 100 exclusiviteiten waaronder een vijftigtal nieuwigheden: gins, rums, vermouts, tequila's, mescals… Deze Cocktails & Spirits Bar integreert eveneens de 80 referenties van de Whiskies Shop, die een jaar geleden is gelanceerd.

    In België gaan de sterkedranken sinds enkele jaren opnieuw in stijgende lijn met de heropleving van producten zoals gin, de trend van de cocktails of ook nog een stijgende vraag naar whisky's, rums en andere hoogwaardige alcoholen. Na de lancering van verschillende vernieuwingen, exclusiviteiten en partnerschappen zoals de BelGin met Manuel Wouters en de oprichting van een website voor de verkoop van whisky's in september 2013, zet Delhaize een nieuwe stap met de Cocktails & Spirits Bar, een e-shop die gewijd is aan de premium sterkedranken, te bereiken via de website www.delhaizewineworld.com. Deze site zal half september gelanceerd worden.

    Een stijgende vraag naar hoogwaardige sterkedranken: De wereld van de alcoholen is in evolutie. De consument zoekt vandaag naar verschillende, specifieke, vernieuwende, heel kwaliteitsvolle producten. Getuige daarvan de hypes van de gin en de rum die de wereld de laatste jaren veroverd hebben, met een explosie van het aantal beschikbare producten op de markt en de kaarten van bars die alsmaar langer worden met nieuwe referenties die daarvoor onbekend waren bij het grote publiek. Geleidelijk aan is de vraag naar premium sterkedranken gestegen bij Delhaize: de distributeur heeft overigens jaren geleden al de eerste premium gins en vodka's toegevoegd aan zijn assortiment, twee producten die vandaag niet meer mogen ontbreken in de rayons van de supermarkten. Daarna is Delhaize blijven innoveren: sinds 2013 is de distributeur een exclusieve samenwerking aangegaan met Manuel Wouters (de erg bekende barman van SIPS in Antwerpen) voor de ontwikkeling van recepten, van een nieuwe 100% Belgische gin in beperkte uitgave (de BelGin), of ook nog van drinkklare cocktails « Shake it easy ». In september 2013 kondigde Delhaize de opening aan van de Whiskies Shop op de website van Delhaize Wine World (www.delhaizewineworld.com), waar de liefhebbers 80 exclusieve whisky's en bourbons kunnen vinden uit alle hoeken van de wereld. Een groeiend succes.

    Nieuwe Delhaize Cocktails & Spirits Bar op www.delhaizewineworld.com Met de recent toegenomen vraag en na het succes van de online Whiskies Shop, lanceert Delhaize vanaf half september zijn Cocktails & Spirits Bar, een online verkoopsite (met gratis afhaling in de winkel en gratis levering vanaf 50 euro) met meer dan 100 referenties, waaronder een vijftigtal nieuwe producten. Het doel is om de liefhebbers van een bepaald type sterkedrank een ruimere keuze van premium producten aan te bieden, maar ook om de hoogwaardige sterkedranken te laten ontdekken die nog geen grote "comeback" hebben gekend.

    De site, die voorgesteld wordt als een professionele bar, wordt onderverdeeld in tien categorieën en herneemt het volledige hoogwaardige assortiment dat beschikbaar is in de winkel, alsook online exclusiviteiten.

    Belangrijk: net als voor de wijnen die verkocht worden op Delhaize Wine World, kunnen de sterkedranken gratis geleverd en afgehaald worden aan een winkel of thuis geleverd worden, met of zonder kosten, afhankelijk van het aankoopbedrag.

    Tot de referenties die van bij de start van de Cocktails & Spirits Bar zijn opgenomen behoren: Whisky (integratie van de Whiskies Shop): 80 producten, waarvan 45 alleen online beschikbaar; Gin: 20 producten, waarvan 10 alleen online beschikbaar; Calvados, armagnac, cognac: 17 producten, waarvan 12 alleen online beschikbaar; . Rum: 14 producten, waarvan 8 alleen online beschikbaar; Vodka: 17 producten, waarvan 11 alleen online beschikbaar; Anijsdranken: 3; Tequila, mescal, pisco, cachaça: 10 producten, waarvan 5 alleen online beschikbaar; Cocktail & mixers: 11 producten, waarvan 1 alleen online beschikbaar; Porto, madeira, marsala: 14 producten, waarvan 6 alleen online beschikbaar en andere: bitter, kruidig…: 10 producten, waarvan 5 alleen online beschikbaar.

    De Cocktails & Spirits Bar geeft bij elk product een gedetailleerde fiche met eigenschappen, maar ook met cocktailrecepten, als hulpmiddel voor de amateurbarman. De komende maanden zullen er nieuwe producten worden toegevoegd aan het assortiment, zoals speciale en beperkte uitgaves, alsook nieuwe pagina's met tips en trucjes om deze sterkedranken perfect te serveren, of ook nog de grote klassiekers zoals de porto's, zoals het geval is in de mooiste bars ter wereld.

    Tenslotte, om de lancering te vieren van deze nieuwe online winkel, zal Delhaize vanaf 18 september tot en met 1 oktober een korting geven van 15% op een selectie van producten. http://nl.delhaizewineworld.com/Cocktails-and-Spirits

    10-09-2014 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.TravelBird lanceert aanbod 'verre reizen'.

    Online reisaanbieder maakt exotische vakanties betaalbaar

     

    De zomervakantie is voorgoed achter de rug en wie de komende maanden garantie op zon en aangename temperaturen wil hebben zal het eerder buiten Europa moeten zoeken. Daarom lanceert online reisaanbieder TravelBird nu ook een aanbod ‘Verre reizen’. Zoals altijd kiest TravelBird hierbij voor kwaliteit aan betaalbare prijzen. Zo kan je momenteel al vanaf 525 Euro/pp voor 4 dagen naar Abu Dhabi of verblijf je 9 dagen in het paradijselijke Punta Cana voor 949 Euro/pp. Voor 6 nachten Hong Kong betaal je 899 Euro/pp. Alle verre reizen zijn inclusief vlucht vanuit Brussel, ingecheckte bagage en een comfortabel hotel met ontbijt. Afhankelijk van de deal zijn er ook nog andere extra’s aan verbonden. Zo krijg je in Kaapstad bijvoorbeeld een huurauto ter beschikking om de streek te verkennen. Meer info en boeken kan via http://travelbird.be/verre-reizen/

    Dat de Belg een globetrotter is, is genoegzaam bekend. 3 op 4 reizen die de Belg maakt vinden buiten België plaats. Geen enkel ander land in Europa doet beter. Verre bestemmingen winnen hierbij almaar aan populariteit. Voor de Arabische revolutie was Egypte ongetwijfeld koploper als winterzonbestemming. Maar ook de Dominicaanse Republiek, Thailand en Mexico zijn al jaar en dag toppers onder de Belgen.

    “In onze selectie van verre bestemmingen hebben we uiteraard rekening gehouden met de consumentenvoorkeuren van de Belg”, zegt Erik Kuijpers, Country Manager België bij TravelBird. “Anderzijds willen we onze klanten ook inspireren en zullen we ook bestemmingen aanbieden die minder bekend zijn bij het grote publiek. Wat voor ons prioriteit heeft is dat het gaat om een kwalitatief aanbod aan de scherpst mogelijke prijs. Net zoals we onze klanten voor een prikje binnen Europa laten reizen, willen we ze nu de rest van de wereld laten zien op een betaalbare manier.”

    Zo kan je op dit moment al vanaf 649 Euro/pp voor 8 dagen naar Dubai. Een bestemming die steeds meer aan interesse wint als winterzonbestemming. Dubai bezoek je dan ook beter in de winter dan in de zomer. De temperatuur in de wintermaanden bedraagt nog steeds gemiddeld 27 graden en de temperatuur van het zeewater is er constant 22°C. Wie graag shopt kan terecht in één van de majestueuze shopping malls, zoals de Dubai Mall of the Mall of the Emirates. Verblijven doe je in het comfortabele stadshotel Ibis Barshwa, vlakbij het strand. De vluchten worden verzorgd door Fly Emirates en vertrekken rechtstreeks vanuit Brussel. 30 kg ruimbagage is inbegrepen in de prijs, waardoor je naar hartenlust kunt shoppen. Meer info: http://travelbird.be/dubai/

     

    Wie zon, zee, strand en palmbomen zegt, zegt de Dominicaanse Republiek. Vanaf 949 Euro/pp verblijf je op all inclusivebasis in het 4*-hotel Vista Sol aan het hemelse strand Playa Bavaro, uitgeroepen tot één van de 10 mooiste stranden ter wereld. Vluchten vanuit Brussel, 20kg ruimbagage en transport van en naar de luchthaven zijn inbegrepen. Boeken kan via http://travelbird.be/dominicaanse-republiek/

    Een andere exotische topper is het Mexicaanse Cancun. In de winter haal je hier nog met gemak 30°C. De magnifieke koraalriffen zijn een droom voor duikers en snorkelaars. Nadien kan je heerlijk ontspannen onder de palmbomen, van een tequila sippen op een schaduwrijk terrasje of loungen in één van de hippe clubs die dit vakantieoord rijk is. Voor 7 nachten op all inclusivebasis in het leuke 4*-hotel Sea Adventure Resort & Waterpark betaal je 1.049 euro/pp. Vluchten vanuit Brussel, transfers en bagage zijn inbegrepen in de prijs: http://travelbird.be/mexico/

    Ook voor de liefhebbers van stedentrips heeft TravelBird een paar leuke suggesties. Zo kan je nu voor 8 dagen naar Hong Kong. Deze oosterse metropool is een heus kruispunt van culturen. Aan de ene kant de typische Oosterse authenticiteit, aan de andere een moderne stad met indrukwekkende wolkenkrabbers en westers vertier. Het klimaat is er in de winter zeer aangenaam, met een gemiddelde temperatuur van 16 graden en een lage vochtigheidsgraad. Verblijven doe je in het trendy 4*-hotel Dorsett Mongkok, gelegen in Kowloon, het moderne deel van de stad. Voor 6 nachten betaal je 899 Euro/pp, vluchten vanuit Brussel (uitgevoerd door Fly Emirates) en 30kg ruimbagage inbegrepen: http://travelbird.be/hong-kong/

    Combineer je een stedentrip graag met avontuur, dan is Kaapstad misschien wel jouw ding. De ligging van deze Zuid-Afrikaanse metropool is zonder meer indrukwekkend te noemen, aan de voet van de Tafelberg en met uitzicht op de Atlantische Oceaan. Voor de kust van Kaapstad ligt Robbeneiland, waar oud-president Nelson Mandela maar liefst 16 jaar in ballingschap leefde. Het eiland is UNESCO-werelderfgoed en absoluut een bezoek waard. Daarnaast kan je in Kaapstad heerlijk tafelen en genieten van de beste Zuid-Afrikaanse wijnen. Je uitvalsbasis is het luxueuze 4*-hotel Double Tree. Voor 13 nachten betaal je 1.099 Euro/pp. Dit is inclusief vluchten vanuit Brussel, 30 kg ruimbagage én een huurauto. Hiermee kan je een bezoekje brengen aan Boulders Beach, waar je Afrikaanse pinguïns kunt spotten, of Kaap de Goede Hoop, het meest zuidwestelijke punt van Afrika. Meer info en boeken: http://travelbird.be/kaapstad

    Tot slot kan ook de moeder aller citytrips, New York, niet in het aanbod ontbreken. Times Square, Central Park, de Empire State Building….New York heeft meer te bieden dan je op één week gezien krijgt. Geen wonder dat New York ook wel ‘the city that never sleeps’ genoemd wordt. Want ook ’s nachts blijft de stad volop bruisen en kan je genieten van een Broadway musical, lekker dineren of gaan clubben in de hipste discotheken. Met deze deal verblijf je 4 nachten in Best Western Jamaica Inn, in de wijk Brooklyn. Ontbijt, rechtstreekse vluchten vanuit Brussel (met Brussels Airlines) en 20kg ruimbagage zijn in de prijs van 779 Euro/pp inbegrepen: http://travelbird.be/new-york/

    Het aanbod aan verre reizen zal regelmatig vernieuwd en uitgebreid worden met nieuwe deals.

    TravelBird is een online reisaanbieder die haar klanten inspireert met een dagelijkse selectie van de leukste vakantieaanbiedingen. Dit varieert van zonvakanties en hotelovernachtingen, tot wellnessarrangementen en daguitstapjes. De vakantieaanbiedingen zijn gevarieerd en hebben altijd een scherpe prijs/kwaliteitsverhouding. Dagelijks ontvangen 1,5 miljoen leden de TravelBird nieuwsbrief. Voor al haar aanbiedingen werkt TravelBird uitsluitend samen met betrouwbare en gerenommeerde partners. TravelBird startte in 2010 in Nederland en breidde al snel uit naar de buurlanden België, Duitsland en Luxemburg. Momenteel is TravelBird actief in 17 landen (Nederland, België, Duitsland, Frankrijk, UK, Spanje, Italië, Denemarken, Oostenrijk, Portugal, Polen, Zweden, Finland, Noorwegen, Hongarije, Rusland en Zwitserland) en zijn er 380 medewerkers actief op de hoofdzetel in Amsterdam. Meer info: www.travelbird.be.

     







    10-09-2014 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Feest van de gastronomie 2014

    Sinds de Franse gastronomische maaltijd door Unesco werd opgenomen als immaterieel cultureel erfgoed, organiseert Frankrijk ieder jaar zijn Feest van de Gastronomie. De vierde editie van deze feestelijkheden, gewijd aan de Franse actoren, producten en culinaire competentie, zal overal in het land plaatsvinden van 26 tot 28 september. Het thema van dit jaar is ‘L’amour des gestes et des savoir-faire’ (liefde voor handelingen en vakmanschap). Het legt een accent op het doorgeven van tradities, maar er staan ook creatieve ideeën op het programma: proeverijen voor baby’s, cruise fooding…

    Het Feest van de Gastronomie is een nationaal evenement dat de rijkdom en de diversiteit van de Franse keuken illustreert.

    lees meer www.tasted4you.be





    10-09-2014 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    09-09-2014
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.DELHAIZE LAAT BELGIË KENNISMAKEN MET PUKLAVEC & FRIENDS
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    De frisse witte wijnen van puklavec & friends zijn in een groeiend aantal landen in de hele wereld een succes. Steeds meer mensen genieten van de toegankelijke Sloveense wijnen gemaakt van met de hand geplukte druiven. Delhaize neemt als eerste Belgische supermarktketen een aantal wijnen in het assortiment op.

    De puklavec & friends wijnen zijn prijswinnend. Zo won de Sauvignon Blanc & Pinot Grigio 2013 onlangs goud tijdens Concours Mondial de Bruxelles. Sinds augustus staat die winnende wijn én de Sauvignon Blanc & Furmint 2013 op de schappen bij Delhaize, dit met een winkelprijs van €5,89 die tijdens de wijnbeurs verlaagd wordt tot €4.71. “Wij zijn opgetogen over de samenwerking met een belangrijke retailer als Delhaize. Dit is een grote stap voor ons”, aldus Tatjana Puklavec, managing director p&f wineries.

    De Sauvignon blanc & Furmint bestaat uit 50% van beide wijnen die vinifiëren in inoxkuipen onder gecontroleerde fermentatie op lage temperatuur. In het glas een mooie, glanzende witte wijn met groene nuances die in de neus frisse aroma’s oproepen van citrusvruchten en groene appel. Deze zorgen in de mond voor een licht kruidig accent met lange en levendige afdronk. Dankzij deze licht kruidige kant, zuurheid 6.3g/l en slechts 2.8 g/l restsuikers, kan deze wijn op elk moment worden gedronken en is hij heerlijk bij salades en lichte schotels, 8-10°C.

    Tatjana Puklavec vormt de derde generatie binnen het familiebedrijf. Gepassioneerd vertelt ze: “Het is onze ambitie om geweldige en betaalbare wijnen te maken zodat mensen kunnen genieten van mooie momenten met familie en vrienden. Onze witte wijnen zullen de Belgische levensgenieters zeker verrassen. We weten namelijk dat Vlamingen en Walen echte liefhebbers zijn.”

    Puklavec & friends maakt deel uit van het merkportfolio van p&f wineries. De wijnen van dit verfrissende Sloveense wijnhuis zijn afkomstig van de terrasvormige wijngaarden in de heuvels van Ljutomer-Ormo¸. Met een ondergrond van voornamelijk klei en een kleine hoeveelheid zand. Het merk puklavec & friends is de trots van de familie Puklavec. De wijnen zijn gemaakt van de beste druiven, die nog met de hand worden geplukt. Ze weerspiegelen waar het merk voor staat: De mooiste dingen in het leven houd je niet voor jezelf, die deel je met elkaar.

    www.puklavecandfriends.com www.pfwineries.com

    09-09-2014 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.De Alpen op hun mooist tijdens de herfst in Graubunden

     

    Een herfstvakantie in de bergen van Graubünden betekent genieten van de kleurenpracht, van de stilte, van schitterende herfstwandelingen en van talloze authentieke najaar evenementen. Het kanton Graubünden ligt in het zuidoosten van Zwitserland waar het najaar wordt gekenmerkt door onvoorstelbare rust en stilte. Er zijn in die periode nog maar weinig toeristen en doorgaans is het weer ook goed. Het is alsof de Alpen rustig de winter afwachten, zich tooien met een kleurenpracht onder een zachte najaarszon. En dus zijn september en oktober uitgelezen maanden om naar Graubünden op reis te gaan.

    Graubünden is bij wandelaars bekend als een wandelparadijs, ook tijdens de herfst. Dat heeft te maken met de wandelinfrastructuur, honderden kilometers bewegwijzerde paden, met de imponerende Alpen en met de authenticiteit van de bergdorpen. Graubünden is ongetwijfeld het meest authentieke deel van Zwitserland en dat kun je ervaren tijdens talloze dagtochten. Wandel bijvoorbeeld van Bergün naar het onooglijke dorpje Latsch, van Madulain door het dal van Oberengadin of van Pontresina naar de Morteratschgletsjer. Je staat telkens als aan de grond genageld door de machtige bergen en de herfstkleuren. Ook Lenzerheide is een super wandelgebied. De wandeling van Churwalden via de Dreibundenstein naar Feldis is ronduit de max ! Ook voor meerdaagse wandeltochten reis je in de herfst naar Graubünden. De Via Spluga bijvoorbeeld is een 2000 jaar oude Alpenoversteek, door dennen- en sparrenbossen, over bergweiden, van Zwitserland naar Italië. Langs het wandelparcours zijn er veel culturele bezienswaardigheden, getuigen van een verleden dat teruggaat tot de Romeinse tijd.

    http://nl.graubuenden.ch/wandelen/tips-van-wandelexperts/herfstwandelingen.html

    Met zijn 172 km2 is het Zwitsers Nationaal Park niet alleen het enige nationaal park van het land maar ook het grootste Zwitserse natuurgebied. Tijdens de herfst trekken de natuurliefhebbers naar Val Trupchun, bekend om zijn grote wildpopulatie waaronder steenbokken, reeën en herten. September en oktober zijn de bronstijd van de edelherten. De mannetjes vechten dan om het leiderschap en om de gunst van de vrouwtjes. Het is een harde, spectaculaire strijd waarbij het gewei wordt gebruikt.

    http://nl.graubuenden.ch/natuur-cultuur/natuur-zwitserland/natuurparken-in-graubuenden/zwitserse-nationale-park.html

    Voor een authentiek Alpspektakel moet je tijdens het weekend van 9 tot 12 oktober naar Prättigau dat omwille van zijn authenticiteit “ein starkes Stück Graubünden” wordt genoemd. Het Alpspektakel is een enige gelegenheid om alles over Graubünden te ontdekken want op het programma staan onder meer een Jodlermesse, een markt met Alpenkazen en andere specialiteiten en volksmuziek. Ook kinderen beleven plezier want zij leren hoe je een koe moet melken en ze kijken met grote ogen naar de rijk versierde kudde koeien die voor de winter terugkeert uit de Alpenweiden (www.ampspektakel.ch). Van 4 tot 19 oktober is er in Val Bregaglia, nabij het bekende Maloja, het Kastanjefestival. Het dal is bekend om zijn uitgestrekte kastanjebossen – schitterend tijdens de herfst – en zijn schilderachtige dorpen waar je in een van de vele typische hotels een Festival della Castagna arrangement kunt boeken (www.bregaglia.ch/de/aktuell/events/kastanienfestival ). Van een heel andere aard is het Engadiner Country Fest dat in Silvaplana wordt georganiseerd. Afspraak op 4 oktober voor een avond én een nacht vol meeslepende country music en vooral heel veel fun (www.engadiner-countryfest.ch).

     

     

     

    09-09-2014 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)


    Archief per week
  • 29/04-05/05 2024
  • 22/04-28/04 2024
  • 15/04-21/04 2024
  • 08/04-14/04 2024
  • 01/04-07/04 2024
  • 25/03-31/03 2024
  • 18/03-24/03 2024
  • 11/03-17/03 2024
  • 04/03-10/03 2024
  • 26/02-03/03 2024
  • 19/02-25/02 2024
  • 12/02-18/02 2024
  • 05/02-11/02 2024
  • 29/01-04/02 2024
  • 22/01-28/01 2024
  • 15/01-21/01 2024
  • 08/01-14/01 2024
  • 01/01-07/01 2024
  • 25/12-31/12 2023
  • 18/12-24/12 2023
  • 11/12-17/12 2023
  • 04/12-10/12 2023
  • 27/11-03/12 2023
  • 20/11-26/11 2023
  • 13/11-19/11 2023
  • 06/11-12/11 2023
  • 30/10-05/11 2023
  • 23/10-29/10 2023
  • 16/10-22/10 2023
  • 09/10-15/10 2023
  • 02/10-08/10 2023
  • 25/09-01/10 2023
  • 18/09-24/09 2023
  • 11/09-17/09 2023
  • 04/09-10/09 2023
  • 28/08-03/09 2023
  • 21/08-27/08 2023
  • 14/08-20/08 2023
  • 07/08-13/08 2023
  • 31/07-06/08 2023
  • 24/07-30/07 2023
  • 17/07-23/07 2023
  • 10/07-16/07 2023
  • 03/07-09/07 2023
  • 26/06-02/07 2023
  • 19/06-25/06 2023
  • 12/06-18/06 2023
  • 05/06-11/06 2023
  • 29/05-04/06 2023
  • 22/05-28/05 2023
  • 15/05-21/05 2023
  • 08/05-14/05 2023
  • 01/05-07/05 2023
  • 24/04-30/04 2023
  • 17/04-23/04 2023
  • 10/04-16/04 2023
  • 03/04-09/04 2023
  • 27/03-02/04 2023
  • 20/03-26/03 2023
  • 13/03-19/03 2023
  • 06/03-12/03 2023
  • 27/02-05/03 2023
  • 20/02-26/02 2023
  • 13/02-19/02 2023
  • 06/02-12/02 2023
  • 30/01-05/02 2023
  • 23/01-29/01 2023
  • 16/01-22/01 2023
  • 09/01-15/01 2023
  • 02/01-08/01 2023
  • 25/12-31/12 2023
  • 19/12-25/12 2022
  • 12/12-18/12 2022
  • 05/12-11/12 2022
  • 28/11-04/12 2022
  • 21/11-27/11 2022
  • 14/11-20/11 2022
  • 07/11-13/11 2022
  • 31/10-06/11 2022
  • 24/10-30/10 2022
  • 17/10-23/10 2022
  • 10/10-16/10 2022
  • 03/10-09/10 2022
  • 26/09-02/10 2022
  • 19/09-25/09 2022
  • 12/09-18/09 2022
  • 05/09-11/09 2022
  • 29/08-04/09 2022
  • 22/08-28/08 2022
  • 15/08-21/08 2022
  • 08/08-14/08 2022
  • 01/08-07/08 2022
  • 25/07-31/07 2022
  • 18/07-24/07 2022
  • 11/07-17/07 2022
  • 04/07-10/07 2022
  • 27/06-03/07 2022
  • 20/06-26/06 2022
  • 13/06-19/06 2022
  • 06/06-12/06 2022
  • 30/05-05/06 2022
  • 23/05-29/05 2022
  • 16/05-22/05 2022
  • 09/05-15/05 2022
  • 02/05-08/05 2022
  • 25/04-01/05 2022
  • 18/04-24/04 2022
  • 11/04-17/04 2022
  • 04/04-10/04 2022
  • 28/03-03/04 2022
  • 21/03-27/03 2022
  • 14/03-20/03 2022
  • 07/03-13/03 2022
  • 28/02-06/03 2022
  • 21/02-27/02 2022
  • 14/02-20/02 2022
  • 07/02-13/02 2022
  • 31/01-06/02 2022
  • 24/01-30/01 2022
  • 17/01-23/01 2022
  • 10/01-16/01 2022
  • 03/01-09/01 2022
  • 26/12-01/01 2023
  • 20/12-26/12 2021
  • 13/12-19/12 2021
  • 06/12-12/12 2021
  • 29/11-05/12 2021
  • 22/11-28/11 2021
  • 15/11-21/11 2021
  • 08/11-14/11 2021
  • 01/11-07/11 2021
  • 25/10-31/10 2021
  • 18/10-24/10 2021
  • 11/10-17/10 2021
  • 04/10-10/10 2021
  • 27/09-03/10 2021
  • 20/09-26/09 2021
  • 13/09-19/09 2021
  • 06/09-12/09 2021
  • 30/08-05/09 2021
  • 23/08-29/08 2021
  • 16/08-22/08 2021
  • 09/08-15/08 2021
  • 02/08-08/08 2021
  • 26/07-01/08 2021
  • 19/07-25/07 2021
  • 12/07-18/07 2021
  • 05/07-11/07 2021
  • 28/06-04/07 2021
  • 21/06-27/06 2021
  • 14/06-20/06 2021
  • 07/06-13/06 2021
  • 31/05-06/06 2021
  • 24/05-30/05 2021
  • 17/05-23/05 2021
  • 10/05-16/05 2021
  • 03/05-09/05 2021
  • 26/04-02/05 2021
  • 19/04-25/04 2021
  • 12/04-18/04 2021
  • 05/04-11/04 2021
  • 29/03-04/04 2021
  • 22/03-28/03 2021
  • 15/03-21/03 2021
  • 08/03-14/03 2021
  • 01/03-07/03 2021
  • 22/02-28/02 2021
  • 15/02-21/02 2021
  • 08/02-14/02 2021
  • 01/02-07/02 2021
  • 25/01-31/01 2021
  • 18/01-24/01 2021
  • 11/01-17/01 2021
  • 04/01-10/01 2021
  • 28/12-03/01 2027
  • 21/12-27/12 2020
  • 14/12-20/12 2020
  • 07/12-13/12 2020
  • 30/11-06/12 2020
  • 23/11-29/11 2020
  • 16/11-22/11 2020
  • 09/11-15/11 2020
  • 02/11-08/11 2020
  • 26/10-01/11 2020
  • 19/10-25/10 2020
  • 12/10-18/10 2020
  • 05/10-11/10 2020
  • 28/09-04/10 2020
  • 21/09-27/09 2020
  • 14/09-20/09 2020
  • 07/09-13/09 2020
  • 31/08-06/09 2020
  • 24/08-30/08 2020
  • 17/08-23/08 2020
  • 10/08-16/08 2020
  • 03/08-09/08 2020
  • 27/07-02/08 2020
  • 20/07-26/07 2020
  • 13/07-19/07 2020
  • 06/07-12/07 2020
  • 29/06-05/07 2020
  • 22/06-28/06 2020
  • 15/06-21/06 2020
  • 08/06-14/06 2020
  • 01/06-07/06 2020
  • 25/05-31/05 2020
  • 18/05-24/05 2020
  • 11/05-17/05 2020
  • 04/05-10/05 2020
  • 27/04-03/05 2020
  • 20/04-26/04 2020
  • 13/04-19/04 2020
  • 06/04-12/04 2020
  • 30/03-05/04 2020
  • 23/03-29/03 2020
  • 16/03-22/03 2020
  • 09/03-15/03 2020
  • 02/03-08/03 2020
  • 24/02-01/03 2020
  • 17/02-23/02 2020
  • 10/02-16/02 2020
  • 03/02-09/02 2020
  • 27/01-02/02 2020
  • 20/01-26/01 2020
  • 13/01-19/01 2020
  • 06/01-12/01 2020
  • 30/12-05/01 2020
  • 23/12-29/12 2019
  • 16/12-22/12 2019
  • 09/12-15/12 2019
  • 02/12-08/12 2019
  • 25/11-01/12 2019
  • 18/11-24/11 2019
  • 11/11-17/11 2019
  • 04/11-10/11 2019
  • 28/10-03/11 2019
  • 21/10-27/10 2019
  • 14/10-20/10 2019
  • 07/10-13/10 2019
  • 30/09-06/10 2019
  • 23/09-29/09 2019
  • 16/09-22/09 2019
  • 09/09-15/09 2019
  • 02/09-08/09 2019
  • 26/08-01/09 2019
  • 19/08-25/08 2019
  • 12/08-18/08 2019
  • 05/08-11/08 2019
  • 29/07-04/08 2019
  • 22/07-28/07 2019
  • 15/07-21/07 2019
  • 08/07-14/07 2019
  • 01/07-07/07 2019
  • 24/06-30/06 2019
  • 17/06-23/06 2019
  • 10/06-16/06 2019
  • 03/06-09/06 2019
  • 27/05-02/06 2019
  • 20/05-26/05 2019
  • 13/05-19/05 2019
  • 06/05-12/05 2019
  • 29/04-05/05 2019
  • 22/04-28/04 2019
  • 15/04-21/04 2019
  • 08/04-14/04 2019
  • 01/04-07/04 2019
  • 25/03-31/03 2019
  • 18/03-24/03 2019
  • 11/03-17/03 2019
  • 04/03-10/03 2019
  • 25/02-03/03 2019
  • 18/02-24/02 2019
  • 11/02-17/02 2019
  • 04/02-10/02 2019
  • 28/01-03/02 2019
  • 21/01-27/01 2019
  • 14/01-20/01 2019
  • 07/01-13/01 2019
  • 31/12-06/01 2019
  • 24/12-30/12 2018
  • 17/12-23/12 2018
  • 10/12-16/12 2018
  • 03/12-09/12 2018
  • 26/11-02/12 2018
  • 19/11-25/11 2018
  • 12/11-18/11 2018
  • 05/11-11/11 2018
  • 29/10-04/11 2018
  • 22/10-28/10 2018
  • 15/10-21/10 2018
  • 08/10-14/10 2018
  • 01/10-07/10 2018
  • 24/09-30/09 2018
  • 17/09-23/09 2018
  • 10/09-16/09 2018
  • 03/09-09/09 2018
  • 27/08-02/09 2018
  • 20/08-26/08 2018
  • 13/08-19/08 2018
  • 06/08-12/08 2018
  • 30/07-05/08 2018
  • 23/07-29/07 2018
  • 16/07-22/07 2018
  • 09/07-15/07 2018
  • 30/04-06/05 2018
  • 23/04-29/04 2018
  • 16/04-22/04 2018
  • 09/04-15/04 2018
  • 02/04-08/04 2018
  • 26/03-01/04 2018
  • 19/03-25/03 2018
  • 12/03-18/03 2018
  • 05/03-11/03 2018
  • 26/02-04/03 2018
  • 19/02-25/02 2018
  • 12/02-18/02 2018
  • 05/02-11/02 2018
  • 29/01-04/02 2018
  • 22/01-28/01 2018
  • 15/01-21/01 2018
  • 08/01-14/01 2018
  • 01/01-07/01 2018
  • 25/12-31/12 2017
  • 18/12-24/12 2017
  • 11/12-17/12 2017
  • 04/12-10/12 2017
  • 27/11-03/12 2017
  • 20/11-26/11 2017
  • 13/11-19/11 2017
  • 06/11-12/11 2017
  • 30/10-05/11 2017
  • 23/10-29/10 2017
  • 16/10-22/10 2017
  • 09/10-15/10 2017
  • 02/10-08/10 2017
  • 25/09-01/10 2017
  • 18/09-24/09 2017
  • 11/09-17/09 2017
  • 04/09-10/09 2017
  • 28/08-03/09 2017
  • 21/08-27/08 2017
  • 14/08-20/08 2017
  • 07/08-13/08 2017
  • 31/07-06/08 2017
  • 24/07-30/07 2017
  • 17/07-23/07 2017
  • 10/07-16/07 2017
  • 03/07-09/07 2017
  • 26/06-02/07 2017
  • 19/06-25/06 2017
  • 12/06-18/06 2017
  • 05/06-11/06 2017
  • 29/05-04/06 2017
  • 22/05-28/05 2017
  • 15/05-21/05 2017
  • 08/05-14/05 2017
  • 01/05-07/05 2017
  • 24/04-30/04 2017
  • 17/04-23/04 2017
  • 10/04-16/04 2017
  • 03/04-09/04 2017
  • 27/03-02/04 2017
  • 20/03-26/03 2017
  • 13/03-19/03 2017
  • 06/03-12/03 2017
  • 27/02-05/03 2017
  • 20/02-26/02 2017
  • 13/02-19/02 2017
  • 06/02-12/02 2017
  • 30/01-05/02 2017
  • 23/01-29/01 2017
  • 16/01-22/01 2017
  • 09/01-15/01 2017
  • 02/01-08/01 2017
  • 25/12-31/12 2017
  • 19/12-25/12 2016
  • 12/12-18/12 2016
  • 05/12-11/12 2016
  • 28/11-04/12 2016
  • 21/11-27/11 2016
  • 14/11-20/11 2016
  • 07/11-13/11 2016
  • 31/10-06/11 2016
  • 24/10-30/10 2016
  • 17/10-23/10 2016
  • 10/10-16/10 2016
  • 03/10-09/10 2016
  • 26/09-02/10 2016
  • 19/09-25/09 2016
  • 12/09-18/09 2016
  • 05/09-11/09 2016
  • 29/08-04/09 2016
  • 22/08-28/08 2016
  • 15/08-21/08 2016
  • 08/08-14/08 2016
  • 01/08-07/08 2016
  • 25/07-31/07 2016
  • 18/07-24/07 2016
  • 11/07-17/07 2016
  • 04/07-10/07 2016
  • 27/06-03/07 2016
  • 20/06-26/06 2016
  • 13/06-19/06 2016
  • 06/06-12/06 2016
  • 30/05-05/06 2016
  • 23/05-29/05 2016
  • 16/05-22/05 2016
  • 09/05-15/05 2016
  • 02/05-08/05 2016
  • 25/04-01/05 2016
  • 18/04-24/04 2016
  • 11/04-17/04 2016
  • 04/04-10/04 2016
  • 28/03-03/04 2016
  • 21/03-27/03 2016
  • 14/03-20/03 2016
  • 07/03-13/03 2016
  • 29/02-06/03 2016
  • 22/02-28/02 2016
  • 15/02-21/02 2016
  • 08/02-14/02 2016
  • 01/02-07/02 2016
  • 25/01-31/01 2016
  • 18/01-24/01 2016
  • 11/01-17/01 2016
  • 04/01-10/01 2016
  • 28/12-03/01 2021
  • 21/12-27/12 2015
  • 14/12-20/12 2015
  • 07/12-13/12 2015
  • 30/11-06/12 2015
  • 23/11-29/11 2015
  • 16/11-22/11 2015
  • 09/11-15/11 2015
  • 02/11-08/11 2015
  • 26/10-01/11 2015
  • 19/10-25/10 2015
  • 12/10-18/10 2015
  • 05/10-11/10 2015
  • 28/09-04/10 2015
  • 21/09-27/09 2015
  • 14/09-20/09 2015
  • 07/09-13/09 2015
  • 31/08-06/09 2015
  • 24/08-30/08 2015
  • 17/08-23/08 2015
  • 10/08-16/08 2015
  • 03/08-09/08 2015
  • 27/07-02/08 2015
  • 20/07-26/07 2015
  • 13/07-19/07 2015
  • 06/07-12/07 2015
  • 29/06-05/07 2015
  • 22/06-28/06 2015
  • 15/06-21/06 2015
  • 08/06-14/06 2015
  • 01/06-07/06 2015
  • 25/05-31/05 2015
  • 18/05-24/05 2015
  • 11/05-17/05 2015
  • 04/05-10/05 2015
  • 27/04-03/05 2015
  • 20/04-26/04 2015
  • 13/04-19/04 2015
  • 06/04-12/04 2015
  • 30/03-05/04 2015
  • 23/03-29/03 2015
  • 16/03-22/03 2015
  • 09/03-15/03 2015
  • 02/03-08/03 2015
  • 23/02-01/03 2015
  • 16/02-22/02 2015
  • 09/02-15/02 2015
  • 02/02-08/02 2015
  • 26/01-01/02 2015
  • 19/01-25/01 2015
  • 12/01-18/01 2015
  • 05/01-11/01 2015
  • 29/12-04/01 2015
  • 22/12-28/12 2014
  • 15/12-21/12 2014
  • 08/12-14/12 2014
  • 01/12-07/12 2014
  • 24/11-30/11 2014
  • 17/11-23/11 2014
  • 10/11-16/11 2014
  • 03/11-09/11 2014
  • 27/10-02/11 2014
  • 20/10-26/10 2014
  • 13/10-19/10 2014
  • 06/10-12/10 2014
  • 29/09-05/10 2014
  • 22/09-28/09 2014
  • 15/09-21/09 2014
  • 08/09-14/09 2014
  • 01/09-07/09 2014
  • 25/08-31/08 2014
  • 18/08-24/08 2014
  • 11/08-17/08 2014
  • 04/08-10/08 2014
  • 28/07-03/08 2014
  • 21/07-27/07 2014
  • 14/07-20/07 2014
  • 07/07-13/07 2014
  • 30/06-06/07 2014
  • 23/06-29/06 2014
  • 16/06-22/06 2014
  • 09/06-15/06 2014
  • 02/06-08/06 2014
  • 26/05-01/06 2014
  • 19/05-25/05 2014
  • 12/05-18/05 2014
  • 05/05-11/05 2014
  • 28/04-04/05 2014
  • 21/04-27/04 2014
  • 14/04-20/04 2014
  • 07/04-13/04 2014
  • 31/03-06/04 2014
  • 24/03-30/03 2014
  • 17/03-23/03 2014
  • 10/03-16/03 2014
  • 03/03-09/03 2014
  • 24/02-02/03 2014
  • 17/02-23/02 2014
  • 10/02-16/02 2014
  • 03/02-09/02 2014
  • 27/01-02/02 2014
  • 20/01-26/01 2014
  • 13/01-19/01 2014
  • 06/01-12/01 2014
  • 30/12-05/01 2014
  • 23/12-29/12 2013
  • 16/12-22/12 2013
  • 09/12-15/12 2013
  • 02/12-08/12 2013
  • 25/11-01/12 2013
  • 18/11-24/11 2013
  • 11/11-17/11 2013
  • 04/11-10/11 2013
  • 28/10-03/11 2013
  • 21/10-27/10 2013
  • 14/10-20/10 2013
  • 07/10-13/10 2013
  • 30/09-06/10 2013
  • 23/09-29/09 2013
  • 16/09-22/09 2013
  • 09/09-15/09 2013
  • 02/09-08/09 2013
  • 26/08-01/09 2013
  • 12/08-18/08 2013
  • 05/08-11/08 2013
  • 29/07-04/08 2013
  • 22/07-28/07 2013
  • 15/07-21/07 2013
  • 08/07-14/07 2013
  • 01/07-07/07 2013
  • 24/06-30/06 2013
  • 17/06-23/06 2013
  • 10/06-16/06 2013
  • 03/06-09/06 2013
  • 27/05-02/06 2013
  • 20/05-26/05 2013
  • 13/05-19/05 2013
  • 06/05-12/05 2013
  • 29/04-05/05 2013
  • 22/04-28/04 2013
  • 15/04-21/04 2013
  • 08/04-14/04 2013
  • 01/04-07/04 2013
  • 25/03-31/03 2013
  • 18/03-24/03 2013
  • 11/03-17/03 2013
  • 04/03-10/03 2013
  • 25/02-03/03 2013
  • 11/02-17/02 2013
  • 04/02-10/02 2013
  • 28/01-03/02 2013
  • 21/01-27/01 2013
  • 14/01-20/01 2013
  • 07/01-13/01 2013
  • 31/12-06/01 2013
  • 24/12-30/12 2012
  • 17/12-23/12 2012
  • 10/12-16/12 2012
  • 03/12-09/12 2012
  • 26/11-02/12 2012
  • 19/11-25/11 2012
  • 12/11-18/11 2012
  • 05/11-11/11 2012
  • 29/10-04/11 2012
  • 22/10-28/10 2012
  • 15/10-21/10 2012
  • 08/10-14/10 2012
  • 01/10-07/10 2012
  • 24/09-30/09 2012
  • 17/09-23/09 2012
  • 10/09-16/09 2012
  • 03/09-09/09 2012
  • 27/08-02/09 2012
  • 20/08-26/08 2012
  • 06/08-12/08 2012
  • 30/07-05/08 2012
  • 23/07-29/07 2012
  • 16/07-22/07 2012
  • 09/07-15/07 2012
  • 02/07-08/07 2012
  • 25/06-01/07 2012
  • 18/06-24/06 2012
  • 11/06-17/06 2012
  • 04/06-10/06 2012
  • 28/05-03/06 2012
  • 21/05-27/05 2012
  • 14/05-20/05 2012
  • 23/04-29/04 2012
  • 16/04-22/04 2012
  • 09/04-15/04 2012
  • 02/04-08/04 2012
  • 26/03-01/04 2012
  • 19/03-25/03 2012
  • 12/03-18/03 2012
  • 05/03-11/03 2012
  • 27/02-04/03 2012
  • 20/02-26/02 2012
  • 13/02-19/02 2012
  • 06/02-12/02 2012
  • 30/01-05/02 2012
  • 23/01-29/01 2012
  • 16/01-22/01 2012
  • 09/01-15/01 2012
  • 02/01-08/01 2012
  • 24/12-30/12 2012
  • 19/12-25/12 2011
  • 12/12-18/12 2011
  • 05/12-11/12 2011
  • 28/11-04/12 2011
  • 21/11-27/11 2011
  • 14/11-20/11 2011
  • 07/11-13/11 2011
  • 31/10-06/11 2011
  • 24/10-30/10 2011
  • 17/10-23/10 2011
  • 10/10-16/10 2011
  • 03/10-09/10 2011
  • 26/09-02/10 2011
  • 19/09-25/09 2011
  • 12/09-18/09 2011
  • 05/09-11/09 2011
  • 29/08-04/09 2011
  • 22/08-28/08 2011
  • 08/08-14/08 2011
  • 01/08-07/08 2011
  • 25/07-31/07 2011
  • 18/07-24/07 2011
  • 11/07-17/07 2011
  • 04/07-10/07 2011
  • 27/06-03/07 2011
  • 20/06-26/06 2011
  • 13/06-19/06 2011
  • 06/06-12/06 2011
  • 30/05-05/06 2011
  • 16/05-22/05 2011
  • 09/05-15/05 2011
  • 02/05-08/05 2011
  • 25/04-01/05 2011
  • 18/04-24/04 2011
  • 11/04-17/04 2011
  • 04/04-10/04 2011
  • 28/03-03/04 2011
  • 21/03-27/03 2011
  • 14/03-20/03 2011
  • 07/03-13/03 2011
  • 28/02-06/03 2011
  • 21/02-27/02 2011
  • 14/02-20/02 2011
  • 07/02-13/02 2011
  • 31/01-06/02 2011
  • 24/01-30/01 2011
  • 17/01-23/01 2011
  • 10/01-16/01 2011
  • 03/01-09/01 2011
  • 26/12-01/01 2012
  • 20/12-26/12 2010
  • 13/12-19/12 2010
  • 06/12-12/12 2010
  • 29/11-05/12 2010
  • 22/11-28/11 2010
  • 15/11-21/11 2010
  • 08/11-14/11 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 25/10-31/10 2010
  • 18/10-24/10 2010
  • 11/10-17/10 2010
  • 04/10-10/10 2010
  • 27/09-03/10 2010
  • 20/09-26/09 2010
  • 13/09-19/09 2010
  • 06/09-12/09 2010
  • 30/08-05/09 2010
  • 23/08-29/08 2010
  • 16/08-22/08 2010
  • 09/08-15/08 2010
  • 02/08-08/08 2010
  • 26/07-01/08 2010
  • 19/07-25/07 2010
  • 12/07-18/07 2010
  • 05/07-11/07 2010
  • 28/06-04/07 2010
  • 21/06-27/06 2010
  • 14/06-20/06 2010
  • 07/06-13/06 2010
  • 31/05-06/06 2010
  • 24/05-30/05 2010
  • 17/05-23/05 2010
  • 10/05-16/05 2010
  • 26/04-02/05 2010
  • 19/04-25/04 2010
  • 12/04-18/04 2010
  • 05/04-11/04 2010
  • 29/03-04/04 2010
  • 22/03-28/03 2010
  • 15/03-21/03 2010
  • 08/03-14/03 2010
  • 01/03-07/03 2010
  • 22/02-28/02 2010
  • 15/02-21/02 2010
  • 08/02-14/02 2010
  • 01/02-07/02 2010
  • 25/01-31/01 2010
  • 18/01-24/01 2010
  • 11/01-17/01 2010
  • 04/01-10/01 2010
  • 28/12-03/01 2016
  • 21/12-27/12 2009
  • 14/12-20/12 2009
  • 07/12-13/12 2009
  • 30/11-06/12 2009
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 02/11-08/11 2009
  • 26/10-01/11 2009
  • 19/10-25/10 2009
  • 12/10-18/10 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 28/09-04/10 2009
  • 21/09-27/09 2009
  • 14/09-20/09 2009
  • 07/09-13/09 2009
  • 24/08-30/08 2009
  • 17/08-23/08 2009
  • 10/08-16/08 2009
  • 03/08-09/08 2009
  • 27/07-02/08 2009
  • 20/07-26/07 2009
  • 13/07-19/07 2009
  • 06/07-12/07 2009
  • 29/06-05/07 2009
  • 08/06-14/06 2009
  • 01/06-07/06 2009
  • 25/05-31/05 2009
  • 18/05-24/05 2009
  • 11/05-17/05 2009
  • 04/05-10/05 2009
  • 27/04-03/05 2009
  • 20/04-26/04 2009
  • 13/04-19/04 2009
  • 06/04-12/04 2009
  • 30/03-05/04 2009
  • 23/03-29/03 2009
  • 16/03-22/03 2009
  • 09/03-15/03 2009
  • 02/03-08/03 2009
  • 23/02-01/03 2009
  • 16/02-22/02 2009
  • 09/02-15/02 2009
  • 02/02-08/02 2009
  • 26/01-01/02 2009
  • 19/01-25/01 2009
  • 12/01-18/01 2009
  • 05/01-11/01 2009
  • 29/12-04/01 2009
  • 22/12-28/12 2008
  • 15/12-21/12 2008
  • 08/12-14/12 2008
  • 01/12-07/12 2008
  • 24/11-30/11 2008
  • 17/11-23/11 2008
  • 10/11-16/11 2008
  • 03/11-09/11 2008
  • 27/10-02/11 2008
  • 20/10-26/10 2008
  • 13/10-19/10 2008
  • 06/10-12/10 2008
  • 29/09-05/10 2008
  • 22/09-28/09 2008
  • 15/09-21/09 2008
  • 08/09-14/09 2008
  • 01/09-07/09 2008
  • 25/08-31/08 2008
  • 18/08-24/08 2008
  • 11/08-17/08 2008
  • 04/08-10/08 2008
  • 28/07-03/08 2008
  • 21/07-27/07 2008
  • 14/07-20/07 2008
  • 07/07-13/07 2008
  • 30/06-06/07 2008
  • 23/06-29/06 2008
  • 16/06-22/06 2008
  • 09/06-15/06 2008
  • 02/06-08/06 2008
  • 26/05-01/06 2008
  • 19/05-25/05 2008
  • 12/05-18/05 2008
  • 05/05-11/05 2008
  • 28/04-04/05 2008
  • 21/04-27/04 2008
  • 14/04-20/04 2008
  • 07/04-13/04 2008
  • 31/03-06/04 2008
  • 24/03-30/03 2008
  • 17/03-23/03 2008
  • 10/03-16/03 2008
  • 03/03-09/03 2008
  • 25/02-02/03 2008
  • 18/02-24/02 2008
  • 11/02-17/02 2008
  • 04/02-10/02 2008
  • 28/01-03/02 2008
  • 21/01-27/01 2008
  • 14/01-20/01 2008
  • 07/01-13/01 2008
  • 31/12-06/01 2008
  • 24/12-30/12 2007
  • 17/12-23/12 2007
  • 10/12-16/12 2007
  • 03/12-09/12 2007
  • 26/11-02/12 2007
  • 19/11-25/11 2007
  • 12/11-18/11 2007
  • 05/11-11/11 2007
  • 29/10-04/11 2007
  • 22/10-28/10 2007
  • 15/10-21/10 2007
  • 08/10-14/10 2007
  • 01/10-07/10 2007
  • 24/09-30/09 2007
  • 17/09-23/09 2007
  • 10/09-16/09 2007
  • 03/09-09/09 2007
  • 27/08-02/09 2007
  • 20/08-26/08 2007
  • 13/08-19/08 2007
  • 06/08-12/08 2007
  • 30/07-05/08 2007
  • 16/07-22/07 2007
  • 09/07-15/07 2007
  • 02/07-08/07 2007
  • 25/06-01/07 2007
  • 18/06-24/06 2007
  • 11/06-17/06 2007
  • 04/06-10/06 2007
  • 28/05-03/06 2007
  • 14/05-20/05 2007
  • 07/05-13/05 2007
  • 30/04-06/05 2007
  • 23/04-29/04 2007
  • 16/04-22/04 2007
  • 09/04-15/04 2007
  • 02/04-08/04 2007
  • 26/03-01/04 2007
  • 19/03-25/03 2007
  • 12/03-18/03 2007
  • 05/03-11/03 2007
  • 26/02-04/03 2007
  • 19/02-25/02 2007
  • 12/02-18/02 2007
  • 05/02-11/02 2007
  • 29/01-04/02 2007
  • 22/01-28/01 2007
  • 15/01-21/01 2007
  • 08/01-14/01 2007
  • 01/01-07/01 2007
  • 25/12-31/12 2006
  • 18/12-24/12 2006
  • 11/12-17/12 2006
  • 04/12-10/12 2006
  • 27/11-03/12 2006
  • 20/11-26/11 2006
  • 13/11-19/11 2006
  • 06/11-12/11 2006
  • 30/10-05/11 2006
  • 23/10-29/10 2006
  • 16/10-22/10 2006
  • 09/10-15/10 2006
  • 02/10-08/10 2006
  • 25/09-01/10 2006
  • 18/09-24/09 2006
  • 11/09-17/09 2006
  • 04/09-10/09 2006
  • 28/08-03/09 2006
  • 14/08-20/08 2006
  • 07/08-13/08 2006
  • 31/07-06/08 2006
  • 24/07-30/07 2006
  • 17/07-23/07 2006
  • 10/07-16/07 2006
  • 03/07-09/07 2006
  • 26/06-02/07 2006
  • 19/06-25/06 2006
  • 12/06-18/06 2006
  • 05/06-11/06 2006
  • 29/05-04/06 2006
  • 22/05-28/05 2006
  • 01/05-07/05 2006
  • 24/04-30/04 2006
  • 17/04-23/04 2006
  • 27/03-02/04 2006
  • 20/03-26/03 2006
  • 13/03-19/03 2006
  • 28/11-04/12 -0001

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !


    Blog tegen de regels? Meld het ons!
    Gratis blog op http://blog.seniorennet.be - SeniorenNet Blogs, eenvoudig, gratis en snel jouw eigen blog!