Coca-Cola verrast met Special Edition van de Coca-Cola kerstfles
Speciaal voor de kerst lanceert Coca-Cola een extra feestelijke ‘special edition’ fles, waarvan het label verandert in… een magische strik. Een verpakkingsinnovatie die mooi aansluit bij de gedachte van de ‘Make Someone Happy’ campagne: maak iemand blij met een klein gebaar, want geluk zit in de kleine dingen. Zo kan je ook via de Coca-Cola website een medemens verrassen met een warm kerstberichtje. Een spontane aardigheid zo nu en dan kost immers niets!
Je feesttafel geef je dit jaar een extra vrolijke toets met de Special Edition Coca-Cola kerstflessen. Alle 1,5L PETflessen van Coca-Cola, Coca-Cola light, Coca-Cola Zero en Coca-Cola Life dragen een geheimpje met zich mee: maak het label los, trek eraan en het tovert zichzelf om tot een feestelijke strik. Of schenk er een aan een naaste: je krijgt gegarandeerd een lach in ruil!
‘Make someone happy’ met een klein gebaar: Om iemand gelukkig te maken, hoef je dus heus geen bergen te verzetten. Die eenvoudige ‘kerstgedachte’ inspireerde Coca-Cola tot de eindejaarscampagne ‘Make Someone Happy’. Mensen inspireren om iets onbaatzuchtigs voor een ander te doen staat daarbij centraal. Een aardig berichtje sturen bijvoorbeeld, zomaar. Zo kan je op cocacola.be in de ‘digitale huiskamer’ van de Kerstman een persoonlijke wens voor iemand achterlaten.
Op 7 december ging de ‘Make Someone Happy’-commercial in première op de Belgische televisie, met ‘Everyday Heroes’: mensen die met kleine gebaren en spontane vriendelijkheid een glimlach op het gezicht van anderen toveren.
Praktische info: Coca-Cola, Coca-Cola light, Coca-Cola Zero en Coca-Cola Life special edition 1,5L flessen zijn in de winkel verkrijgbaar vanaf 7 december. De ‘Make someone happy’ TV-spot werd ontwikkeld door Ogilvy & Mather Agency.
Voor meer info: www.cocacolabelgium.be
|